psdolt
23 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

AVOCATA PROPUSA PENTRU ARESTARE – Avocata Violeta Oancea, din Comisia de cenzori a Baroului Bucuresti, a fost retinuta de DIICOT pentru spalare de bani, favorizarea infractorului si fals. Violeta Oancea este avocata fratilor Awdi, cercetati de DIICOT pentru fraudarea CFR Mesagerie si Rodipet. Violeta Oancea a fost arestata

Scris de: George TARATA | pdf | print

29 November 2012 14:04
Vizualizari: 28003

UPDATE - Curtea de Apel Ploiesti a emis un mandat de arestare preventiva pe numele avocatei Violeta Oancea.

Avocata Violeta Oancea (foto), membru in Comisia de cenzori a Baroului Bucuresti, a fost retinuta de DIICOT Buzau, joi, 29 noiembrie 2012, pentru 24 de ore. Violeta Oancea este acuzata de fals in inscrisuri sub semnatura privata, spalare de bani si favorizarea infractorului. Procurorii DIICOT sustin ca avocata ar fi redactat in fals un contract de imprumut de 50.000 de euro catre doua persoane cercetate pentru proxenetism. Potrivit DIICOT, contractul a fost folosit de cei doi pentru justificarea unei sumei de 50.000 de euro, bani ce ar proveni din trafic de persoane si proxenetism. Avocata Violeta Oancea va fi prezentata in fata judecatorilor de la Curtea de Apel Ploiesti cu propunerea de arestare preventiva pentru 29 de zile.


Iata acuzatiile DIICOT la adresa avocatei Violeta Oancea:

"Procurorii Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism – Biroul teritorial Buzau, au dispus retinerea pentru 24 de ore a inculpatei Oancea Violeta, avocat in cadrul Baroului Bucuresti, pentru savarsirea infractiunilor de fals in inscrisuri sub semnatura privata, spalarea banilor si favorizarea infractorului.

In fapt, s-a retinut ca inculpata a conceput si redactat un contract de imprumut cu gaj general, cu mentiuni nereale, atestand in fals existenta unui imprumut, prezenta partilor – Necula Dorian si Lila Verginica precum si semnarea contractului la sediul cabinetului avocatial.

Acest contract a fost ulterior utilizat pentru justificarea provenientei sumei de 50.000 de Euro, in fata autoritarilor judiciare italiene, care ii cercetau pe inculpatii Radu Narcis Gheorghe si Lila Verginica, in stare de arest preventiv, pentru savarsirea infractiunilor de trafic de persoane si proxenetism.

In cursul lunii noiembrie 2012, inculpata Oancea Violeta i-a remis inculpatei Lila Verginica un exemplar in original al contractului, in scopul justificarii sumei de 350.000 lei, detinuta intr-un cont bancar, in privinta careia era dispusa masura sechestrului asigurator.

Pentru a disimula falsificarea contractului, inv. OANCEA VIOLETA, a adus modificari registrului de inregistrare a actelor juridice, inscriind contractul de imprumut la pozitia unui contract de comodat, privind alte parti, prin mentiuni inscrise peste inregistrarea initiala.

Procurorii D.I.I.C.O.T. au solicitat Curtii de Apel Ploiesti arestarea preventiva a inculpatei OANCEA VIOLETA pentru o perioada de 29 de zile.

Cercetarile au fost efectuate impreuna cu ofiteri de politie judiciara din cadrul S.C.C.O. Buzau”.

Violeta Oancea este avocata fratilor Awdi, cercetati la randul lor de DIICOT pentru infractiuni economice

Violeta Oancea este avocata a doi dintre cei mai controversati oameni de afaceri din Romania. Este vorba despre fratii Hassan Awdi si Mehdi Awdi, cetateni americani de origine libaneza. Cei doi sunt urmariti penal de DIICOT in doua dosare care privesc infractiuni economice. Concret, fratii Awdi sunt anchetati pentru delapidare, evaziune fiscala si spalare de bani, fiind acuzati ca au fradudat societatea CFR Mesagerie cu aproximativ un milion de euro. De asemenea, Hassan Awdi si Mehdi Awdi sunt cercetati si pentru fraudarea societatii Rodipet SA cu peste 35 de milioane de euro.

Comentarii

# Dan date 29 November 2012 14:40 0

Sper din tot sufletul sa fie un fas. Violeta Oancea este o doamna foarte distinsa si draguta.

# Mihai date 29 November 2012 23:54 -8

De ce ii iei apararea daca nu stii prea multe de aceasta avocata! Stai linistit ca asta e doar inceputul Eisbergului! Mai are o gramada pe cap! Cumpara si judecatorii din Bucuresti! E cap de Mafie! asaca stai la un loc cu afirmatiile!

# Dan date 30 November 2012 09:05 +14

Hai sa ne trezim vorbind, macar de-am face-o corect gramatical. In fine, ia zi domnu' Mihai. Cum cumpara judecatorii? La bucata, la kilogram, pt. piese de schimb? Ti-ai lasat rand la coada la butelii si ai intrat si tu pe site-ul asta sa-ti dai cu parerea?

# Mihai date 30 November 2012 23:19 -11

Bai nea CAISA, scuze nea "DAN" ca cine stie, cine se mai simte pe acolo asa, degeaba te ascunzi sub masca unui cetatean anonim, ca mie imi pare dupa ceea ce ai scris ca esti fiul ei si incerci acum sa atragi presa si simpatiile cetatenilor de partea INCULPATEI! Ce vrei sa dovedesti? Ca in Romania avocatii sunt CINSTITI? Doar stii si tu ca INCULPATA face parte din COMISIA DE CENZORI din BAROUL BUCURESTI! Deci ori te faci ori esti dus cu pluta total! Pai ea de aceea si-a permis ca faca ce a facut ptr ca avea spatele acoperit de COLEGII ei din Barou si din Judecatorii! Sau tu ai impresia ca ea nu e cunoscuta intre judecatori? De ce crezi ca a fost arestata? Pe ochii ei frumosi de.... "bruneta"? Nu vezi cum arata in poza INCULPATA? Se vede pe fatza ei ca este o SARLATANA! Sau ai avut-o si tu ca avocata si te-a scos pe minciuni din rahat si acum incerci sa te recompensezi? Asa ca ciocul mic si mergi la biserica si roaga-te sa nu ii dea 10 ani de pascarie sa mai aibe si ea parte putin de activitate sexuala libera cu sotul ei! :))))))

# Eliza date 30 November 2012 23:52 +10

Dar dumneata ce vrei sa dovedesti, dle Mihai? Ca toti avocatii din Romania sunt INCORECTI? Asta este meseria lor, uneori ingrata, pentru ca legea poate fi favorabila unei singure parti. E clar ca dumneata nu ai fost acea parte intr-o anumita cauza, din moment ce defulezi aici aceste frustrari si-ti permiti sa emiti pareri neavizate si calomnii!

# Mihai date 1 December 2012 00:23 -7

Unde vezi tu o calomnie? Cred ca cuvintele DEMOCRATIE SI LIBERTATEA PRESEI sunt straine ptr tine "Eliza"! Citeste articolul si vezi unde scrie clar ca avocata Oancea e INCULPATA alaturi de ceilalti inculpati! Ptr mine un inculpat este o persoana acuzata de o fapta PENALA! Repet: PENALA! Sau deranjeaza cumva ca dintr-o avocata cu nasul pe sus (cum sunt 90% din avocati) a ajuns sa fie inculpata sa stea pe aceasi banca unde au stat mai inainte hotii, pedofilii, criminalii etc...? A fi CORECT SI CINSTIT e greu in Romania! De aceea mai minte omul "cu perdea" ca sa nu primeasca pedepse prea mari!Dar ceea ce a facut ea este INADMISIBIL! Pune-te in locul celor PAGUBITI de 50.000 €. Daca avocata suceste pe minciuni si pe falsuri realitatea inseamna ca acei oameni ajung pe strada ca le-au fost FURATI, repet FURATI 50.000 €!Comentariul tau arata ca si tu esti o avocata fara scrupule! Asa ca te rog analizeaza inainte sa sari cu gura si situatia celor pagubiti!Ce ar fi fost, sa fi fost tu una dintre cei pagubiti?Nu ti-ai fi dorit sa-ti recapeti cei 50.000€?

# Eliza date 1 December 2012 00:48 +9

Ignoranta va este depasita numai de ura nefondata. Aveti o intelegere precara, nimeni nu a fost pagubit in acest caz!!! Din nefericire, sunteti cliseul de comentator complet neavizat si pe langa subiect. Justitia isi va spune cuvantul, nu este cazul sa jubilati doar pentru ca dvs sunteti certat cu legea si cu avocatii.

# Mihai date 1 December 2012 02:55 -11

Scumpa mea Eliza, citeste mai jos comentariul unui pagubit cu adevarat! Asa ca nu incerca sa o scoti pe prietena ta INCULPATA OANCEA cu astfel de afirmatii naive. Bineinteles ca justitia isi va arata din noua fata corupta si o vor scoate basma CURATA! De aceea are si PILELE pe care le are! Altfel nu ajungea ea, la coeficientul ei de inteligenta pe care cit temperatura camerei, sa faca parte din Comisia de Cenzori! Pupicei multi multi ! :)))))))

# Dan date 1 December 2012 05:01 +12

@Mihai. Ba dobitocule! Uite ce se intampla daca nu iti iei tratamentul la timp. Dupa stilul de scris si dupa agramatisme, puti de la o posta a postac basist. In alta ordine de idei, orice om aflat intr-o asemenea situatie trebuie pe tot parcursul procesului penal sa baneficieze e prezumtia de nevinovatie. Din pacate, apare un specimen ca tine care deja i-a dat femeii 10 ani de puscarie, mai mult - asa din spatele tastaturii, curajos nevoie mare - ii ameninta si ii jigneste pe cei care nu au facut altceva decat sa-si exprime o opinie. In fine, hai...fa-ti clisma si mergi la culcare.

# Eliza date 1 December 2012 11:53 +10

Ce nu inteleg acesti Calomniatori este ca anonimatul pe internet ete doar o iluzie. Puteti fi depistati foarte usor si trasi la raspundere pentru ceea ce spuneti, dragi comentatori! Este ca si cum ati umbla cu buletinul in mana, doar ca nu va dati seama.

# VAI,TU date 1 December 2012 17:12 -10

Ești nouă pe aici?Nu ne spune tu că știm -cu probe pertinente,concludente și utile 8)

# UnOarecare date 1 December 2012 12:21 +13

Dl."Mihai", pareti un om foarte cult si implicat in aceasta poveste. Poate ne expuneti aici pe larg de unde haterul acesta vis-a-vis de o persoana.. Sa intelegem ca ati pierdut vreun proces impotriva avocatei sus mentionate? Ca l-a castigat prin minciuna? LOL! pai asta nu ne spune insa decat ca aveti o frustrare, ca nu ati fost capabil sa va achizitionati un avocat mai de Doamne-ajuta.. SI CA SA TE LAMURESC MAI BINE: crezi ca in cazul unui criminal care ucide cu sange rece, avocatul lui nu stie ca ala e vinovat pana in maduva oaselor? si cu toate astea are datoria sa il apere si sa il scoata basma curata daca poate..la fel cum un doctor, are datoria morala sa iti salveze viata, chiar daca tu esti o lepadatura si o scursura a societatii. Si ca sa nu batem mult moneda pe obsesia ta, ca au fost furati 50000E etc etc..Eu iti propun urmatoarele: reciteste articolul, incearca sa bagi la cap ceea ce citesti si mai ales sa INTELEGI (desi..clasele primare nu sunt punctul tau forte :( )

# Mihai date 2 December 2012 01:25 -4

Ma amuza asa mult inteligenta celor care imi raspund si mai ales a celor care ameninta ca ar putea cineva sa urmareasca ce, cine si despre ce se scrie pe aceste pagini ca imi vine chiar sa ii invit la o cafea in holul Tribunalului sa vada si sa-l cunoasca si ei pe "analfabetul" care i-a provocat si cu cine stau de vorba. Pacat ca sunt cu capul pe umeri si nu ma cobor la acest nivel! In fine! Sa revin sa dau raspuns celor de mai sus ca banuiesc ca TOTI asteptati cu nerabdare un semn de viata de la mine! Deci: Nea Caisa "DAN" prin inceputul comentariului si-a dat arama pe fata si si-a aratat nivelul de cultura! Deci imi dau seama cine o apara pe inculpata Oancea si mai bine! Apoi trec la "Eliza"- iubita mea, de ce nu cauti sa-mi raspunzi la ceea ce te-am intrebat in mesajul anterior, care sunt afirmatiile de CALOMNIE scrise de mine in textele mele! citeste articolul si ai sa vezi ca nu am folosit decit cuvinte LEGALE! Iar ceea ce afirma "UnOarecare" cred ca sunt afirmatii facute in stare de halucinare in urma unor "medicamente" administrate la sfirsit de saptamana dupa ce sotia i-a intors azi noapte spatele! Stai linistit ca eu o asa avocata nu as angaja-o nici daca s-ar oferi sa faca pe gratis. E prea "bruneta"! :)))) Prefer totusi blondele!

# nelu date 2 December 2012 09:06 -3

INCULPATA nu este casatorita si nu are copii. A fost casatorita de 2 ori si a avut n... aventuri si n..avorturi. La sotii l-a luat banii si apoi i-a dat afara din casa si daca sotii sau sotiile amantilor au indrasnit sa-si recupereze bunurile intervenea varul acesteia (inculpatul Necula-cel care este prieten cu proxenetul si "imprumutatorul din contratul falsificatl") patronul firmei Bronec Company. Inculpata nu are cunostinte minime de de drept, are doar tupeu, se afirma fata de persoane fara studii, gen proxeneti, arabii si turcii care habar nu aveau de legislatii si le intocmea tot felul de acte false, ea provine dintr-o familie de inculpati. Nici vorba ca judecatorii sa se pretez la o "prietenie" cu un asa exemplar. A fost aleasa in comisia de cenzori din cauza pasivitati avocatilor, nu se intereseaza de moralitatea colegilor atunci cand voteaza si posibil ca "prietenul" care este un sefulet la barou si care are o morala identica cu a ei sa-i fi facut campanie.

# sasha date 2 December 2012 12:43 +5

domnule Nelu,poate ne spui si ce servea la cina avocata,seara cand ajungea acasa.Aici,vad ca toata lumea se da cunoscatoare de legislatie si psihologie...cred ca este un caz ca multe altele aflate pe rolul instantelor,atunci de ce atata tevatura?In cazul in care dumneata sau altii aveti si probe care sa va sustina teoriile,mergeti si depuneti marturie in fata autoritatilor...este usor sa aruci niste acuzatii,e mai dificil sa le si probezi.In ce priveste viata privata a doamnei in cauza,cred ca nu este treaba nimanui ce a facut si cu cine...vedeti va de viata si lasati pe seama celor care sunt in drept sa faca acuzatii formuleze plangerile

# nelu date 2 December 2012 13:40 -2

sasha, daca nu faci parte din anturajul brunetei iti doresc calduros sa ai parte de un exemplar ca ea, daca esti din anturaj nu iti risipi energia ca o sa ai mare nevoie pana "reusesti" sa o albesti :D

# sasha date 2 December 2012 18:50 +3

sa inteleg ca dumneata faci parte din anturajul ei ,de stii atatea detalii?Eu nu am intrat aici sa albesc pe cineva,dar nici sa ponegresc doar de dragul de a face valuri pe internet

# Mihai pt Nelu si apoi ptr Sasha date 2 December 2012 19:23 -1

Multumesc ptr informatiile detailate in ceea ce priveste starea ei civila! Am citit un articol mai sus unde de fapt este varul ei cel ptr care a facut falsurile! dupa cum scrie si in articol "sangele, apa nu se face", deci ala fiind un infractor se pare ca si ea a capatat aceeasi gena de infractoare fara scrupule! Iar daca judecatorii nu ar fi in complicitate cu ea, cum de a reusit sa cistige asa multe procese cu acte false care bineinteles in proces au fost SIGUR contestate de partile adverse? Deci se vede CLAR ca judecatorii nu iau in consideratie decit afirmatiile si dovezile puse de ea la dosar si nu tin cont de dovezile partilor adverse! De data asta a fost prinsa datorita politiei italiene care au sesizat organele romane dupa ce inculpatii au fost nevoit sa recunoasca tot , pusi in fatza dovezilor zdorbitoare a procuraturii italiene! Se pare ca "DESTEPTACIUNEA AVOCATEI" este limitata de granitele tarii noastre! Concluzia e ca si judecatorii romani nu o depasesc pe a ei, ptr ca de mult ar fi scoas-o din circulatie ca avocata! Ptr Sasha: Daca viata privata nu ar fi asa importanta, de ce se pune atunci asa mare pret in America la canditatura la presedentie pe ea? Cred ca in domeniul asta ar trebui sa citesti mai mult dle Sasha!

# sasha date 3 December 2012 09:29 +4

stimate domn,traim in Romania,nu in America...iar avocata in cauza nu este candidata la prezidentiale.Dar,in goana dupa senzational si audiente mari si pentru savoarea publicului ne place sa scormonim in viata oamenilor si sa scoatem la lumina orice ar face deliciul cititorilor.

# Mihai date 4 December 2012 01:39 0

@sasha - Ai perfecta dreptate! Dar daca nu o stopau acum DIICOT-ul o vedeai la urmatoarele alegeri pe listele deputatilor! Si asa cum a fost aleasa in aceasta comisie, ar fi ajuns mai sus! Asa ca indirect si aici in tara au grija oamenii, ca cei "patati" sa nu ajunga prea sus!

# sasha date 4 December 2012 08:28 +2

sigur,de aceea in fruntea tarii sunt doar oameni fara pata...ca au alegatorii grija.

# viorel date 2 December 2012 20:53 0

si daca ar fi "un caz ca multe altele, aflate pe rolul instantelor judecatoresti", d-l/d-na sasha, fiind vorba de un avocat care verifica modul prin care un barou inregistraza in contabilitate incasarile si cheltuielile, nu face cinste profesiei de avocat, potrivit Codului deontologic al avocatilor, un avocat trebuie sa aiba o buna conduita in societate (ceea ce nu rezulta din comentari) si potrivit proverbului"nu iese fum fara foc" Daca ne gandim ca va fi suspendata din profesie si pare a fi trecuta de varsta tineretii si din comertarii "a dus o viata de dezmat" este trist cand te gandesti ca dezmatului dupa ce iese de la "bulau" va fi pe bani mai putini, nu va mai avea calitatea de avocat (si atunci viata privata nu mai conteaza........) nu va mai face parte dintr-un corp profesional ( profesia de avocat este cea mai nobila meserie pentru cei care o practica cu cinste)

# sasha date 3 December 2012 09:36 +3

pana la urma,domnule Viorel,ce are atat de special acest caz? Este vorba despre o persoana,acuzata de spalare de bani si favorizare infractorului.Adevarat,este avocata.Dar oare este prima?Atunci,de ce atata tevatura pe marginea acestui subiect?

# Mihai date 4 December 2012 01:51 -3

@sasha - Tevatura e ca face parte din COMISIA DE CENZURA a Baroului. Cum e posibil asa ceva, ca astfel de avocati sa faca parte din astfel de comisii? Si daca ai citit tot cred ca ai observat ce tactica avea: Daca cineva ii cerea chitanta ptr toata suma platita ptr onorariu, o reclama la politie ca a fost amenintata, ca sa nu dea politia crezare reclamatiei si sa o clasifice ca act de razbunare a partii reclamante! Nu ti se pare si tie, ca e cam parsiva fata de toti cei care o platesc cu bani grei? Bineinteles ca o sa-mi raspunzi: Foarte bine face, daca e smechera, felicitari! Cu toate astea gindeste-te ca, fara DIICOT, politie si alte organe de control, care sa-si faca meseria constiincios fata de cetatenii romani, care isi platesc impozitele din greu ptr a finanta conducerea Romaniei si a bugetarilor, nu o sa scapam de CORUPTIE nici noi , nici copii nostrii si nici stranepotii stranepotilor nostri. Poate acum ai inteles de ce este un caz special!

# sasha date 4 December 2012 08:35 +4

as aprecia daca nu ati mai raspundein numele altora.Aceasta era o discutie intre mine si Viorel.LImitati va la a raspunde doar comentariilor adresate dvs. Cat despre grija fata de cetatenii romani...ma abtin.

# pt.Mihai de la VULPEA FIROSCOASĂ date 2 December 2012 12:42 +3

Nebunule! :D :D :D tot cu blondele,hai?

# Mihai date 2 December 2012 19:27 0

:lol: :lol: :lol: Pai daca la noi in tara predomina mai mult "brunetele" ! In 30 de ani vorbim si limbi brunete la scoala! :))))

# lex date 3 December 2012 11:50 -5

D-le Dan, pastreaza-ti aplelativele de "dobitoc, nebun" si sa trimiti pe cineva la tratament pentru "matusica" care atunci cand va iesi din arest are nevoie de tratament, daca erai un pic atent ea avea nevoie si inainte de a intra in inchisoare. Costiinta ei trebuie sa fie varza la cate mizerii a facut si cat rau a facut oamenilor prin nenumarate falsuri, amenintari, formulare de plangeri penale pentru persoanele la care nu-i placeau ochi si incercau sa-si recuperaza bani furati de ea impreuna cu complicii ei....... mizerabila

# Dan date 4 December 2012 00:40 +4

Iti respect opinia in sensul ca ma pis pe tine. Dar cu limba romana ce ai via drac'? 

# tot eu date 4 December 2012 00:45 +3

*vita drac. scuze

# Mihai date 4 December 2012 02:11 -4

@Dan - Tu in afara sa corectezi gramatical greselile de tastare aparute in textele celor ce scriu la repezeala fara sa stea sa mai corecteze datorita oboselii, tu nu stii decit sa JIGNESTI pe toti care nu sunt de parerea ta! Oare ai invatat si tu ce inseamna a DIALOGA? Sau ca fiecare om are dreptul la o parere personala? Banuiesc ca esti ruda cu INCULPATA OANCEA, care contrar afirmatiilor tale de mai sus, precum ca luni ea va fi eliberata, inca a ramas sub arest si cererea ei de eliberare a fost RESPINSA DE MAGISTRATI! Deci se pare ca exista ceva prea GRAV la DOSAR de inca nu i-au dat drumul! Posibil sa fie mai mult decit s-a declarat in presa! Parca vad ca au recunoscut PROXENETII si altceva decit se stia pina acum! Asa ca asteapta...cred ca surpriza va fi foarte mare pentru toti! Cauta sa faci un curs de reciclare cu tema: "Cum ma pot reeduca, chiar si la virste avansate?" - Succes poate te m-ai salveaza vreun medic! :lol: :lol: :lol: (nu vezi ca greselile tale nu ti le corecteaza nimeni? - intreaba-te: Oare de ce? - daca nu gasesti un raspuns ti-l dau eu, NICI UN OM DESTEPT, NU SE COBOARA SA ISI PIARDA TIMPUL, SA-TI CORECTEZE TIMPENIILE TALE!)

# Mihai date 4 December 2012 02:16 -3

Recorectare ptr @DAN - "m-ai salveaza" = "mai salveaza" - Am corectat eu ca sa te ajut sa gasesti mai repede greseala mea de tastare! :lol: :lol: :lol:

# UnOarecare date 4 December 2012 10:13 +3

@Mihai: sincer: esti un dobitoc! Si si dezinformat pe deasupra!  :lol: :lol: :lol: Si cand vei intelege despre ce vorbesc, da-ti doua palme, poate te trezesti si tu la realitate!

# xx date 29 November 2012 16:02 +17

"atestand in fals existenta unui imprumut" - dar ce avocat sau notar poate atesta existenta reala a unui imprumut daca partile declara ca au imprumutat bani / au luat cu imprumut bani? continutul actului se redacteaza in baza declaratiilor partilor. singura ei problema este atestarea in fals a identitatii sau semnaturii partilor dar este posibil ca actul doar sa confirma o stare de fapt - contr de imprumut este consensual. daca partile il confirma, nu conteaza data inscrisului.

# 2xx date 30 November 2012 22:52 -1

Pai sa zicem ca partile ar trebui sa vehiculeze banii sub ochii notarului / avocatului, nu ? Altfel, el ce atesta ? A vazut vreun ban ? Ca sa imprumuti, trebuie sa ii ai intai, nu ? Si apoi, de unde provin banii ? Nu trebuiau sa explice si asta, in fata unui notar / avocat care respecta legea si deontologia profesionala ? La banca, daca vehiculezi mai mult de 10.000 euro, trebuie sa declari sursa lor, nu ?

# 2xx date 30 November 2012 22:56 0

"In fapt, s-a retinut ca inculpata a conceput si redactat un contract de imprumut cu gaj general, cu mentiuni nereale, atestand in fals existenta unui imprumut, prezenta partilor – Necula Dorian si Lila Verginica precum si semnarea contractului la sediul cabinetului avocatial." - deci nici partile nu au fost de fata, probabil ca aia erau filati de autoritatile italiene pe teritoriul Italiei. Tare, nu ? Cum puteau fi aia in 2 locuri simultan ?

# hihi date 29 November 2012 16:17 -3

asta ai inteles tu? du-te prietene, la oi

# Aurelia date 29 November 2012 16:18 +1

Inca din anii '90 este avocata a diferiti arabi pe care-i invata si ii ajuta la fraude! Sunt si eu patita cu un arab care mi-a furat o bucata de teren, calauzit fiind de aceasta d-na avocat! Dumnezeu nu doarme...!

# Mihai date 30 November 2012 00:03 +1

Si eu sunt patit! Umbla numai cu minciuni si duce in eroare instantele Romane! Se crede foarte desteapta si crede ca fraiereste pe toti! Cine stie citi oameni a facut nefericiti si care au avut dreptate si au pierdut procesele ptr faptul ca ea a platit mai departe judecatorii? Poate s-a trezit si justitia romana sa faca putina ordine si sa mai sorteze din avocatii si judecatorii corupti din tara! Din cauza acestor oameni este vazuta foarte prost Romania si peste hotare! SUCCES POLITIEI SI DIICOT-ului! :lol:

# gigi date 2 December 2012 09:29 0

Cei pagubit de inculpata interesativa daca nu s-au prescris faptele si depuneti plangeri penale, puteti solicita despagubirii de la aceasta.Cu militieni avea o relatie buna deoarece inculpatul Necula (care este ruda cu inculpata si care el ii asigura o mare parte din clientii -inclusiv proxentii cercetatii de DIICOT Buzau) asigura paza unor sectii de politiei prin firma Bronec, dar daca acum NU o sa mai dea curs plangerilor poate ajung sa-i tina companie. Luati legatura cu un avocat, sunt multi avocatii corecti si care isi fac meseria in mod profesionist, dar potrivit proverbului "fiecare padure cu uscaturile ei".

# Mihai date 2 December 2012 19:37 -2

Multumec gigi si ptr sfat si ptr informatiile adiacente! Sunt de foarte mare folos atit ptr mine cit si ptr ceilalti pagubiti! Cred ca o sa mai auzim de ea si de FILIERA ei in urmatorii ani SIGUR!

# BERCEA MONDIAL: ,, e manevra lu frații miei.......,, date 29 November 2012 16:25 -8

       Violeta Oancea după câte știu face parte din Baroul ,,Tradițional,, desființat prin Legea nr. 3/1948, deci ea nu poate renunța la această tradiție/ obicei a celor din UNBR Gheorghe Florea.         Cred că avocata a comis aceste infracțiuni, eu nu cunosc dacă DIICOT poate să o rețină sau aresta fără încuviințarea Președintelui UNBR sau a decanului Baroului București, pentru că această măsură poate aduce prejudicii imense cuantumului ,,zeciuelii,, pe anul 2012.       La mulți ani

# Aurelia date 29 November 2012 16:46 +1

Inca din anii '90 este avocata a diferiti arabi pe care-i invata si ii ajuta la fraude! Sunt si eu patita cu un arab care mi-a furat o bucata de teren, calauzit fiind de aceasta d-na avocat! Dumnezeu nu doarme...!

# hassan awdi date 29 November 2012 19:48 +1

Ms violeta is a very good and honest person . I worked with her years. she is the victim of DIICOTT because i made serious claims on the prosecutors and the policemen. I think she was being abused  because of me . 

# Mihai date 30 November 2012 00:14 -3

Noooo! is not true! She is not onest! She lie very much!

# UnOarecare date 4 December 2012 11:58 +3


Citeza pe Mihai
Noooo! is not true! She is not onest! She lie very much!
Doamne, nici cu engleza nu stai mai bine! Desi ti s-a dat mura in gura, te incapatzanezi cu indaratnicie, mai Mihaitza tata, sa arati ca esti prost de dai in gropi, ca nu ai avut parte de scoala nici cat negru sub unghie! Cum sa faci 3 greseli, intr-un singur rand??? 3 greseli in 3 propozitii !!! Si tu vrei ca cineva sa asculte de tine si de ceea ce zici tu, amarastene?  :lol: :lol: :lol: Parca sustineai ca esti un OM DESTEPT care gandeste REPEDE, hahalero! bata-te vina sa te bata :lol: :lol: :lol: !  De asta toate posturile tale or fi pe minus? Ca sunt f inteligente pt restul muritorilor? Cum naiba sa nu ne apuce nervii cand vedem specimene ca tine, ce ne consuma oxigenul degeaba? Of of of..

# Mihai date 4 December 2012 13:23 -3

Bai DAN nu mai scrie in numele altuia! Daca stiam engleza scriam mai multe rinduri! Deci banuiesc ca ceea ce am scris se intelege! Nu cred ca vreau sa dau examen de traducator si nici sa conversez in engleza! Principalul e ca am inteles ce a scris Hassan si i-am transmis asa cum am putut parerea mea sa inteleaga el! Asa ca se pare ca esti prost rau de tot daca nu ti-ai dat seama de asta! Sincer sa fiu deja imi vine sa :-x cind citesc ce scrii!

# Dan date 4 December 2012 13:51 +5

Comentariul nu-mi apartine retardatule. Pai crezi ca sunt singurul care iti spune sa-ti iei pastilele si sa-ti faci sedinta zilnica de electrosocuri? In fine, tu dai in continuare, ca de cand ai aparut pe site-ul asta zici ca a venit circul in oras. Iar Hassan, crede-ma se sterge la cur cu parerea ta. Ca noi toti de altfel.

# pt.Mihai date 4 December 2012 15:33 -1

Fără explicații ,fără explicații-te rog frumos!Eu am înțeles imediat ce ai vrut să-i transmiți , și să nu cazi în ispita de a le răspunde că ăștia e OFTICAȚI la ficați!

# hihi date 29 November 2012 20:29 +1

ce vorbesti straine, tepes e departe.....

# încercrea moarte n'are date 29 November 2012 21:08 -2

prin urmare poți încerca ,mai multe nu cred că vei scoate de la arab

# georgy date 30 November 2012 12:19 -3

cine nu o cunostie si cine nu stie ce ii poate pielea acestei family atuci sa taca in****** mea.......aceasta AVOCATA IMPREUNA CU UN TURC IA DAT TEAPA TATALUI MEU DE 500.000 DE MII DE EURO, ASA CA DUMNEZEU NU DOARME

# Mihai date 1 December 2012 00:38 -4

Imi pare rau ca s-a intimplat asa! Citeste mai sus ce am raspuns eu la comentariul "Eliza" ! Poate o baga si pe asta in puscarie sa vada cum e acolo si cum o vor trata PRIETENII EI POLITISTII! :)))) Nici nu vreau sa ma gindesc ca mi se face rau! :))))

# toader date 30 November 2012 20:53 -6

femaia asta a dus o viata de dezmat cu turci, arabi, a tepuit si a inselat, dar bine ca a fost intr-un final potolita. dar nu trebuie sa ne miram daca in justitie si barou sunt inclusi oameni imorali cu o educatie si pregatire profesionala precara spre inexistenta.gorgy are dreptate DUMNEZEU NU DOARME!

# Eliza date 1 December 2012 00:42 +5

Violeta Oancea si-a facut doar meseria de avocat, aparand interesele unor cetateni turci sau arabi. Din pacate, in Romania anului 2012, a lucra cu cetateni arabi este inca un stigmat, echivalent cu "dezmat". Halal popor!

# Eliza date 1 December 2012 00:58 +4

Violeta Oancea si-a facut doar meseria de avocat, aparand interesele unor cetateni turci sau arabi. Din pacate, in Romania anului 2012, a lucra cu cetateni arabi este inca un stigmat, echivalent cu "dezmat". Halal popor!

# Annonymus date 1 December 2012 03:03 -8

Doamna Eliza, aveti numai in parte perfecta dreptate! Adica numai 0.01%! Mai concret doar afirmatia de incheiere este corecta (Halal popor)! Restul frazelor sunt aberante! O infractoare si-a facut meseria de AVOCAT? Cum e posibil asa ceva? Cred ca avem de a face cu un PLEONASM NOU in gramatica limbii romane! :)))))))))))

# onestitate date 2 December 2012 21:27 -1

ati face meseria e ok, a falisifica acte pentru un traficant de carne vie e horor.D-na Eliza sper ca nu aveti copii, daca da aveti grija sa nu cada pe mana proxenetilor......... sa cunoasteti durerea din experienta proprie si apoi sunt curios cum ati mai denigra poporul in care ati fost formata si a ridica in slavi o inculpata.

# Mihai date 1 December 2012 03:10 -6

Violeta Oancea trebuie scoasa din baroul de avocati definitiv! Este un pericol public ptr democratia si dreptatea din Romania! Si nu numai ea, ci si cei care o sustin in continuare! Oare cine altul... decit cel care e sus de tot? Verificati si o sa va convingeti! Succes!

# Dan date 1 December 2012 05:05 +6

Sa i-o mermelesti intre buze lu' ala de sus de tot. Un avocat care poate a gresit, poate nu..."este un pericol public ptr democratia din Romania". Taie-ti drac' venele si doneaza-ti hoitul stiintei, animalule!

# Mihai date 2 December 2012 01:38 -1

Bai nea Caisa tu chiar nu observi ce nivel de gindire ai? Pai asta e vocabular de folosit pe un astfel de site? Sau taica-tau e judecator si asa simti tu ca e bine sa te afisezi si sa convingi pe cei de pe acest site ca ai dreptate in ceea ce afirmi? Am cautat in DEX cuvintul "mermelesti" si nu l-am gasit! In ce cartier sau in ce vagauna din toata Romania asta te ascunzi ca sa imi dau seama ce reprezinta regionalismul respectiv! ;))) Si acum intre noi, vezi ce frumos te atac eu si ce urit vorbesti tu?, ca un needucat! Cind ti-au dat drumul de la scoala de corectie? :))))))) Daca te mai exprimi asa urit, nu te mai bag in seama si o sa suferi, ca nu iti mai raspund la comentarii! Asa ca invata sa te comporti, nea Caisa!

# violeta date 2 December 2012 10:02 -5

si eu am fost pagubita si amenintata de asa numita "avocata". Nu mi-a dat chitanta pe onorariu pe care l-am dat si cand i-am cerut chitanta m-a scos afara din birou si apoi mi-a formulat plangere penala pentru amenintare. este lipsita de scrupule, obrasnica, mahalojoica, pacat ca in barou se strecoara asemenea oameni de joasa speta.

# Mihai date 2 December 2012 19:33 -5

Draga Violeta, ASA E! Si eu cunosc foarte bine ca asa face! Sfatul meu este sa ii faci ACUM reclamatie cind este inchisa si sub cercetari! Ca o sa o bage si ptr pagubirea statului de TVA etc... Ai curaj si nu iti fie frica, cind vor face toti o sa o lase sa cada si PILELE ei din judecatoriile Bucurestiul sau din politicienii care o sustin! Eu stiu si cine o sustine dar nu pot INCA sa spun cine! In curind va pica si acela ca deja e urmarit! Succes!

# UnOarecare date 1 December 2012 12:41 +8

@MIhai, Annonymus,georgy si ceilalti justitiari care mai sunteti pe aici: sustineti ca v-a furat 500.000 euro? lol...si mie loteria nationala imi "fura" saptamanal jackpotul (bani pe care nu i-am avut niciodata)!! S-a combinat cu arabi, turci etc.? Well..ce e rau in asta? Ca daca nu ar fi astia care sa faca cat de cat afaceri aici, voi v-ati manca de sub unghii. Vorbeste Mihai de democratie si libertatea presei?? mah putzica, iar ai tras etno pe nas? bati campii si poate ai treaba pe acasa..sau vezi ca mai sunt si alte articole cu alti avocati arestati, poate si aia ti-au facut ceva. Dar cel mai bine pt toata lumea care se da pe aici drept atotcunoscatoare, sa mergeti sa faceti un meetig in care sa cereti pedeapsa maxima, iar daca nu i-o dau, sa va luati niste sticle cu benzina la voi, si sa va dati foc, sa vada justitia cat de indreptatiti erati voi, aia fara de pacat! ;)  :lol: :lol: :lol:

# Mihai date 2 December 2012 01:53 -5

"Don´le ;) Oarecare", doar nu "doreti" un raspuns la un astfel de comentariu de necalificat! Cred ca "l-ati" scris in stare de ebrietate avind in vedere ca este sambata noaptea! Cuvintul "putzica" va reprezinta cumva organul dumneavoastra necesar perpetuarii speciei "brunete" ? Aveti complexe sexuale ? Hai ca trece repede si sfirsitul asta de saptamana si de luni ai de lucru si uiti iar de acest complex! :)))))))

# UnOarecare date 3 December 2012 14:38 +6

"doreti" ? "l-ati" ? sambata noaptea la 12:41? :)) Eu inca stau si ma intreb cat de torpilat in freza esti, pastilatule! :))) Tu nu vezi ca se rade pe seama ta? Esti deja subiect de comedie, si cred ca se rasuceste Caragiale in mormant deja, vazand cum il intreci cu brio! Don'le=Dom'le daca vrei sa fii spiritual..Iar greselile gramaticale pt care esti trimis in clasele primare sunt atat de mari si elocvente, incat "ne doare ochii"..Iar "putzica' nu este nicidecum exprimarea vreunui complex, ci este pur si simplu ceea ce se afla intre cele doua urechi ala domniei voastre!  ;-)  :D :D Hahalera cacofona ce esti..ptiu ptiu ptiu sa nu te deochi! 

# Mihai date 4 December 2012 02:36 -5

@UnOarecare - Uite-te pe tastatura ta sa vezi ca "n" este linga "m". Si daca ai citi un proces verbal sau chiar ce scrie un avocat cind trimite intimpinarile si scrisorile la procese ai cadea pe spate cite greseli atit de ortografie, de tastare cit si de exprimare fac! Nu se tine seama NICAIERI de asa ceva! Numai aici se tine cont de asa ceva, si anume atunci cind celor care dialogheaza li se termina argumentele la subiectul principal si anume - INCULPATA OANCEA! Ce zici? Ti-am raspuns frumos? La un nivel mai ridicat? Cauta si tu sa inveti sa jignesti fara sa folosesti cuvintele de mahala! Oricum mie observatiile tale (@Dan=@UnOarecare) ma lasa rece, rece, rece......--->0 ! ;-) Asta in speranta ca stii ce reprezinta si in ce domeniu de foloseste! Salutari :lol: :lol:

# UnOarecare date 4 December 2012 10:33 +1

"UITA-TE" hahalera agramata ce esti! Aromanule!  :lol: :lol: Aaa..sau si E-ul este langa A? :lol: :lol:  Cat despre dialogat, ma indoiesc ca ar putea avea cineva de dialogat cu tine..cel mult doar cei care ar suferi de frustrari ca si tine..ca altfel nu ai cere aprobari ca sa ai certitudinea ca ai raspuns sau nu frumos! Ca sa nu mai vorbesc de respectul de sine de care ar trebui sa dai dovada, daca tot te crezi mai presus ...ceea ce din pacate, tinand cont de ce ai zis, ca peste tot e asa si pe dincolo, nu ne arata decat nimicnicia ta de joasa spetza. Si ca sa il parafrazez pe Dan si sa il contrazic in acelasi timp, despre care ai impresia ca suntem unul si acelasi, iti spun cu multa caldura: prietenul tau cel mai bun ar trebui sa fie DEX-ul, nu de alta, dar se vede de la o posta ca n-ai atata scoala cat am avut eu vacanta! ;) Si acestea fiind spuse, te las in borshul tau, sa iti lingi "ranile" dezamagirii care presimt ca o sa te cuprinda curand.. ;)C'est la vie!

# Mihai date 2 December 2012 02:02 -4

Stai linistit, ca am scris comentarii si la ceilalti avocati, dar sub alt pseudonim! Asa ca nu am scris numai la acest articol ceva! Ia incearca, vezi daca poti sa iti dai seama ce nikuri am folosit acolo! Poate mi le scrii aici sa vad cit de perspicace esti! Daca reusesti macar unul sa descoperi, iti dau nikul meu de pe mess sa comentam mai pe larg acolo! Succes! :lol: :lol: :lol:

# Dan date 2 December 2012 10:35 +5

Ce vorbesti domne'? Omu' are si pseudonim, ba mai mul;t lanseaza si concurs cu premii. Un adevarat erudit. Cine ghiceste are Id-ul astuia de mess.... Ma baiatule (sau creatura cu sex incert) tu imi pari a fi ruda cu una Olivia Maria Marcov (cititorii vechi stiu despre ce e vorba). Oricum aia era mai blanda, voia pacea mondiala, salva balenele albastre se implica activ in combaterea poluarii, in fine avea si ea treaba pe lumea asta. Dar cu tine ce sa fac, animalule? Cui drac' pe lumea asta ii trebuie nick-ul tau ca sa-si viruseze calcualtorul? 

# Hai că e mișto date 2 December 2012 12:54 +3

Uite,așa ne mai distrăm -că doar nu dăm în cap de om!N-o luați prea în serios că nu ne mai ies pasențele! :cry:

# Mihai date 2 December 2012 19:54 -3

Bai nea Caisa, eu am invatat totusi la scoala "aia de maidan" (vezi ca stiu anticipat ce o sa imi raspunzi :lol: ) ca intrebarile trebuiesc raspunse ptr a primi totusi o nota cite de cit rezonalbila! Deci in textul tau de mai sus ai pus 3 intrebari. Restul frazelor nici nu le-am citit si nici nu le-am dat importanta ca sunt doar umplutura ptr a mari textul! 1. Vorbesc pe romaneste, daca nu intelegi, ia-ti un traducator! Daca nu cunosti intreab-o pe INCULPATA OANCEA ca iti recomanda ea un traducator care stie sa traduca texetele asa cum are ea nevoie ca sa cistige procesele! 2. Ai putea sa ma slavesti si sa ma speli pe picioare! 3. Sa stii ca sunt multe persoane, care pe linga nick-ul meu, doresc si poze cu autograme ale mele! Alte intrebari? :lol:

# Dan date 2 December 2012 20:03 +7

Intrebarile TREBUIE puse, analfabetule! Asa cum si medicamentele TREBUIE luate. Hai, fa-ti tratamentul si linisteste-te. Iar majoritatea persoanelor care admira pozele tale, sunt interesate de electrocardiograme si de encefalograme. E bine din cand in cand sa mai vada si ei cum evolueaza boala.Hai, gata, unii dintre noi mai au si serviciu, nu se odihnesc la sanatoriu ca tine.

# Mihai date 2 December 2012 21:09 -2

Bai nea Caisa, nici pina acum nu ai inteles ca un OM DESTEPT tasteaza foarte repede ( datorita faptului ca gindeste foarte repede) si face greseli la tastare? Numai un om prost se ia de astfel de grseli si nu intelege CONTINUTUL! ALA E IMPORTANT NEA CAISAAAA! si nu greselile de TASTARE! In plus eu NU VREAU sa scriu dupa noile reguli de gramatica! Mie imi plac cele vechi de pe vremea lui Ceausescu! Imi par mai CLARE! Se pare ca tu esti putin Handi.....(capat) :lol: :lol: :lol:

# UnOarecare date 3 December 2012 15:02 +3

@Mihai: bai Hahalera, inca nu ai inteles ca oricat de destept te-ai da si ai vrea sa pretinzi ca esti, te tradeaza lacunele lingvistice, sintactico-mofologice, cacofoniile, cratinele care nu exista sau exista dupa bunul tau plac? Si nu vorbesc de regulile noi, ci vorbim aici despre reguli care existau si pe vremea lui tovarasu' si si cu mult inainte de a te naste tu. Asa ca sunt perfect de acord cu Dan: fa-ti o favoare, atat tie cat si comunitatii: doneaza-ti organele spre a oferi o sansa in viata unora care au ce face cu viata lor!  ;-)

# UnOarecare date 3 December 2012 16:11 +3

@Mihai: bai Hahalera, inca nu ai inteles ca oricat de destept te-ai da si ai vrea sa pretinzi ca esti, te tradeaza lacunele lingvistice, sintactico-mofologice, cacofoniile, cratinele care nu exista sau exista dupa bunul tau plac? Si nu vorbesc de regulile noi, ci vorbim aici despre reguli care existau si pe vremea lui tovarasu' si si cu mult inainte de a te naste tu. Asa ca sunt perfect de acord cu Dan: fa-ti o favoare, atat tie cat si comunitatii: doneaza-ti organele spre a oferi o sansa in viata unora care au ce face cu viata lor!  ;-)

# Mihai date 4 December 2012 02:51 +2

Ok! M-ai convins! Am sa-ti urmez sfatul! Am dat telefon la spitalul de urgenta si m-am inscris pe lista de donari de organe! Mi-au spus ca sunt primul pe lista! Deci daca nu mai gasiti nimic scris de mine pe aici, inseamna ca am fost transat si organele mele au fost impartite altor oameni FOARTE DESTEPTI conform dorintei tale! Deci banuiesc ca nu o sa mai scrii nimic dupa ce am murit, caci nu o sa mai am cum sa citesc! Sau crezi ca in JAD exista calculator si voi reusi sa mai citesc, ce mai scriti voi despre mine? Avind in vedere citi m-au bagat in seama pina acum, trebuie sa recunosc ca datorita INCULPATEI OANCEA m-am afirmat si eu aici un pic, deoarece in JAD precis nu o sa am loc de altii, care au ajuns inaintea mea acolo! :lol: :lol: :lol:

# Unoarecare date 4 December 2012 11:22 +2

@Mihai: in sfarsit ti-am dat si eu un plus la postul de mai sus. Bravo! De aplaudat actiunea ta! Vezi ca se poate ?!? Dar noi nu vrem sa mergi in Jad, care este o piatra semi-pretioasa, ci in IAD, care e cu totul altceva! Dar again, ce ne putem astepta de la cineva ale carui limite intelectuale tind catre 0 ?  :-) Da' las' ca te faci si tu mare si te vindeci pana atunci..stai linistit..toate la vremea lor :roll:  

# Mihai date 4 December 2012 13:27 +1

Bai DAN=Oarecare, uite ca m-am intors repede din JAD! "Am fost in Jad, mi s-au dat mere si pere si tot pe tine te cere!" ;-)

# Che date 2 December 2012 15:51 +3

Violeta Oancea este un om deosebit cu un suflet d aur.Restul e invidie,prostie si acan-can.Kare  e  pericolul  social?Niciunul pt ca o floare nu poate reprezenta pericol social

# Mihai date 2 December 2012 20:02 -2

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hai ca e din ce in ce mai misto! Au inceput sa scrie si mistocarii! :lol: :lol: :lol: Asa e, e o floare! Pai si noi ce facem aici? Dorim doar sa RUPEM FLOAREA si sa o punem intr-o vaza de flori cu apa si ingrasaminte sa nu se ofileasca niciodata! :lol: :lol: :lol:

# hassan awdi date 2 December 2012 20:06 -2

I am happy for you, Che! Ai primit "servicii" complecte de la inculpata, nu ca ceilalti pagubiti. Asa este in viata se intampla sa primesti din tot "sufletul", restul pagubitilor trebuia sa va deschideti si voi...... :D.

# che date 2 December 2012 20:29 +3

Mihai,esti un frustrat,iar Freud a demonstrat ka orice frustrare porneste d l o disfunctie sexuala.Concluzia o tragi singur.Violeta Oancea e o femeie adevarata nu o pers d sex feminin.

# Mihai date 2 December 2012 20:35 -2

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Am inteles! Vrei sa imi dovedesti ca esti un om cu studii! Stai linistit ca pe ale tale le accept , dar pe ale INCULPATEI OANCEA nu le accept , ca a facut precis facultatea la particular si a primit notele conform cererilor pilelor ei! :lol: :lol: :lol:

# Dan date 2 December 2012 20:41 +6

Singurul lucru pe care trebuie sa-l accepti e sfatul medicului. Dusuri reci, socuri electrice, muzica de relaxare.... Hai curaj, nici nu stii cate progrese s-au facut si se mai fac in psihiatrie. Poate odata si odata iti vor da drumul din pavilionul de nevrotici. Succesuri!

# Mihai date 2 December 2012 21:26 -7

Hai ca esti prea handicapat ca sa mai raspund! Daca tu alte comentarii si dovezi la INCULPATA OANCEA nu mai ai , atunci incearca sa te abtii! Nu eu sunt subiectul acestui site! asta numai asa ca sa iti aduc aminte unde te alfi si despre ce este vorba! Oare chiar crezi ca un nebun ti-ar scrie astfel de rinduri inteligente? :lol: Mai citeste si ce scriu altii pe acest site! Se pare ca INCULPATA OANCEA e foarte iubita de multa lume! Mai ales ca NU DADEA CHITANTE nici macarclientilor ei! Sunt convins ca si cei care scriu de bine nu au primit chitante, dar asa e romanul, m-a ajutat sa CISTIG 50.000 € ce sa mai cer si chitanta ptr 4-500 € ! Poate acum intelegi ca de fapt fara chitante excrocheaza STATUL ROMAN! Si statul roman suntem toti cetatenii romani! Si acum scuteste-ma cu inteligenta ta de...

# Dan date 2 December 2012 21:39 +4

Se zice "ESCROCHEAZA", retardatule. Bine, acum du-te si pe la vecinii de salon si daca au si ei laptop-uri sau tablete sau macar telefoane, vei putea sa-ti dai "plusuri" singur.

# onestitate date 2 December 2012 21:43 -3

d-l Dan de departe se vede ca esti suferind......dar ar fi indicat sa citesti cu atentie comentariile si eu cred ca daca si-ar fi facut meseria cu bune si relele profesiei, ar fi compatimita si nu injosita. Poate ar fi bine sa iei seama si sa te interesezi o leaca sau sa mai astepti sa vezi ce se intampla (spre binele tau), pentru a nu fi dezamagit intr-un final ca ai calomniat persoanele care isi spun of-ul si care cred ca au avut de suferit din cauza "brunetei", altfel nu vad de ce sa aiba rautati gratuite. De obice romanul se grabeste sa compatimeasca si nu sa judece.

# onanitate date 2 December 2012 21:59 +7

Persoanele in cauza nu au suferit din cauza doamnei avocat. Din vaicarelile lor am inteles ca ei au avut avocati prosti iar clientii dumneaei au avut un avocat mai bun. Iar daca tot corul ala de bocitoare (mai putin manelistul ala analfabet de Mihai care s-a bagat singur in seama pe aici) a suferit asa mult in urma actiunilor doamnei avocat, ma intreb ca i-a impiedicat pe acei indivizi sa se adreseze organelor judiciare. Maine doamna Oancea va fi libera, dosarul e subtire rau de tot si in nici un caz nu se justifica masura arestarii. 

# onestitat date 2 December 2012 22:10 0

Doamne ajuta! Deocamdata are calitatea de inculpata si baroul trebuie sa o suspende pana cand ramane definitiva sentinta care poate dura 1-2 ani, recursul se depune in 24 de ore si se fixeaza termen in 3 zile asa ca maine- poimane se va judeca si daca nu sunt probe va fi eliberata din arest preventiv, ceea ce nu inseamna ca dosarul este inchis si stergem cu buretele tot. Mai o sa aflam multe vesti pana atunci....

# Dan date 2 December 2012 22:22 +4

Recursul se judeca maine la ICCJ. O sa fiu acolo sa-i tin pumnii. In al doilea rand, baroul nu o poate suspenda daca are doar calitatea de inculpat. Sunt foarte multi avocati care au dosare penale si au dreptul sa profeseze pana la pronuntarea unei decizii definitive. Spr din tot sufletul ca doamna Oancea sa fie pusa in libertate maine. 

# Mihai date 2 December 2012 22:29 -3

Si totusi m-as bucura daca ar iesi din arestul preventiv, ca sa isi rezolve si ea macar problemele clientilor pe care inca ii mai are! Eu insa presimt ca nu conteaza cit de dosarul de gros ci ceea ce contine! Banuiesc ca un criminal daca a omorit numai o persoana si exista doar doi martori care il acuza, nu are dosarul chiar asa gros si tot nu ii da drumul din arest! Sau ma insel? In ceea ce priveste manelele cred ca este domeniul muzical al inculpatei Onacea si nu al meu! Oricum citesc cu placere comentariile tale! :lol:

# lola date 2 December 2012 22:58 -4

D-l Dan cum puteti sa afirmat ca o inculpata poate sa profeseze. Unde suntem in madagascar???????. Daca in instanta se dovedeste ca este nevinovata, DA, poate sa profeseze dupa ramanerea definitiva a hotararii instantei, dar pana atuncii......manele si dansul pe masa....

# Mihai date 2 December 2012 21:59 -3

Multumesc si RESPECT ptr comentariul scris!!

# PLAGIAT date 2 December 2012 20:45 +1

''Intărâtă-i drace!'' :cry:

# che date 2 December 2012 20:47 0

Te asigur ca si'a efectuat studiile la stat,in acele vremuri nu existau :Cantemir,Spiru Haret,Bioterra etc.

# hassan awdi date 2 December 2012 21:04 +3

Che, esti dezinformat cu tot sufletul de aur....Facultatea a facut-o la Cantemir, in anii 1995, cand era un singur candidat pe un loc. A fost jurista la o firma a unui cetatean turc si a intrat la barou fara examen pentru ca avea vechime si atunci cei care aveau vechime de 10 ani ca jurist intrau in avocatura fara examen (Legea 5/1995), de acolo si relatiile cu turcii si poate experienta dobandita a pus-o in practica si in calitate de avocat.

# Mihai date 2 December 2012 21:37 -2

Che.. Vezi? Uite asa aflam toti ADEVARUL despre INCULPATA OANCEA! Asa ca nu mai cautati sa o aparati ca este INCAPABILA! Numai un om PROST RAU DE TOT putea sa faca un astfel de FALS! Una e sa fi avocat, sa scrii ce spune clientul, si alta e sa semnezi personal un fals si sa inregistrezi la alta pozitie stergind alt dosar! Asta inseamna ori e dusa cu pluta ori are un IQ cit temperatura camerei! (Banuiesc ca in casa stii ce temperatura ai - Che!)

# lola date 2 December 2012 22:18 +1

era cu gandul la dosarul proxenetului........

# Che date 2 December 2012 21:30 +3

K imi asum greseala ,dar mi'o justific prin faptul k e forte bine pregătită,in concluzie bravo ei.Cine e fara d pakat sa arunce piatra.Ps:Prima oara a spus'o Hristos.

# Mihai date 2 December 2012 21:52 -4

Eu cred ca esti ruda cu DAN care scrie mai sus si tot asa ii i-a apararea INCULPATEI! Eu zic sa te pui in situatia celor pagubiti pe nedrept si sa nu mai iei parte unei INFRACTOARE NOTORIE! Daca ii da 10 ani e scoasa din circulatie ptr totdeauna! O sa vezi cum o sa faca mai departe la negru! Si va intra iar la Bulau! :lol: :lol:

# hassan awdi date 2 December 2012 21:59 +1

este de felicitat, ai dreptate, d-l Che!!!!!! E foarte bine pregatita :D , dar nu o sa mai ii foloseasca pregatirea....., fiind arestata, baroul o sa o suspende din profesie pana se judeca dosarul (vezi ce zice presedintele UNBR-ului, d-l Florea) si din cate citesc vor fi si persoane care o sa mai faca plangeri penale si daca au dreptate se va adauga la pedeapsa in cazul in care va fi condamnata si ca pedeapsa complementara nu va mai avea dreptul sa profeseze avocatura.

# bela date 2 December 2012 21:44 +2

TOTI CEI CARE O DENIGRATI PE ACEASTA DISTINSA D-NA SUNTE-TI NISTE SCURSURI...

# hassan awdi date 2 December 2012 22:23 -2

"Distinsa doamna" este in arest preventiv pe 29 de zile fiind considerata un pericol public (doar atunci se ia masura arestarii preventive), avand calitatea de INCULPAT si un numar care il va avea in loc de nume in arest...

# Entifada date 2 December 2012 22:25 0

Bai javra! Nu mai semna tu in locul lui Hassan Awdi. Si oricum, Hassan scrie numai in engleza.

# Mihai date 2 December 2012 22:40 -3

Entifada, nu baga in seama nick-urile! Nu sunt relevante! Continutul e important care dau informatiile necesare toturor ptr a-si face o imagine corecta despre inculpata! Doar nu crezi ca cineva crede ca hassan awdi e chiar cel adevarat! Eu am citit un document scris redactat de el din state care a fost tradus ptr proces. Deci ala nu stie romaneste prea bine! Ar face greseli mari de exprimare. Ceea ce Hassan care scrie nu scrie cu fraze cu caracter strain! Cel putin asa vad eu ! Poate ma insel!

# ieși din goagăle ''Che'' date 2 December 2012 21:48 -2

că ăștia știu acu'și câte grade Celsius sunt la tine în casă :D :D :D Suntem o țară de spioni

# toader date 2 December 2012 22:24 -1

cati fani culti, la fel ca ea. elitele din puiesti. vai de ea, o persoana imorala si cu mult tupeu.

# lola date 2 December 2012 23:02 -2

mare dreptate aveti, d-l Toader. Dupa aparatorii de aici inculpata poate sa si profeseze in continuare...... halah sustinatori.....cu multa carte. "Cine se aseamana se aduna"

# Mihai date 2 December 2012 22:48 -2

Si acum noapte buna tuturor! A fost un weekend placut si plin de surprize (arestari, intrigi... etc) De maine la munca fratilor nu la intins mana, ca noi nu suntem avocati! :lol: :lol: :lol:

# UnOarecare date 4 December 2012 10:06 +5

Catre toti "pretenarii" de pe aici, doar doua vorbe va mai spun: Sugus si Chupa-Chups! Si acum, va uram o zi buna in continuare, pt a va putea taia venele in liniste!  ;-)

# Anonymus date 4 December 2012 13:07 -4

Doamne cati golani, analfabeti si redusi mintali scriu pe acest site! Cum e posibil sa injuri in permanenta o persoana care nu jigneste si nu injura DELOC numai ptr ca face greseli de tastare? Se pare ca au primit si cei din cartierul ferentari acces la internet! Mai "fratilor" cautati pe google si o sa gasiti si site-uri cu manele! Acolo puteti sa va lasa-ti off-ul din belsug! Si acolo se pot scrie comentarii! Nu vedeti ca Mihai face misto de voi tot timpul? Numai ptr faptul ca nu se coboara sa va injure, da dovada de o educatie aleasa si o inteligenta mult mai presus decit a voastra! Cu cit il injurati mai mult cu atit va fi el mai presus decit voi! Sunt convins ca toti cititorii isi dau seama ce lichele sunteti (Dan, Oarecare si Onanistul=Onestitate)

# Eliza date 4 December 2012 14:40 +1

Draga domnule, "curajos" si anonim, esti la fel de habarnist ca si Mihai. Un agitator ajuns aici din intamplare, care-si da cu parerea ca orice tzatza barfitoare din piata. Nu a jignit?? Din contra! A aterizat aici aruncand cu jigniri, atat la adresa persoanei despre care se vorbeste in articol, cat si a oamenilor de bine care si-au exprimat pareri in cunostinta de cauza. Eu mi-am dat seama ca are zabrele la fereastra, asa ca nu i-am mai raspuns deloc, desi m-a jignit si pe mine. Asa ca draga anonimule, parerea ta este egala cu ZERO.

# Dan date 4 December 2012 15:09 +4

Draga Eliza, tot ce conteaza acum este ca doamna avocat a fost pusa in libertate. Probabil va mai avea de luptat, dar sunt convins ca in cele din urma va iesi cu fruntea sus. Iar pe neterminatii astia, ignora-i sau lasa-i in seama mea. 

# Anonymus date 5 December 2012 02:44 -2

Stimata doamna Eliza, eu am citit toate comentariile, atit pe ale domnului Mihai cit si a celorlati care i-au raspuns! Indiferent ca are habar sau nu, a comenta anumite comentarii fie in cunostinta de cauza, fie nu, nu cred ca a jignit pe nimeni. A participa la o discutie nu inseamna nici o jignire! Dar afirmatiile facute de ceilalti printre care: Dobitoc, nebun, hahalera si alte cuvinte obscene, pe care nici nu pot sa le redau, denota totusi intradevar ca persoanele, care scriu pe acest site si incearca sa o apere pe aceasta avocata corupta cu orice pret, incercind sa alunge persoanele care scriu NEGATIV despre ea, au un comportament sub orice critica! Pe mine nu ma intereseaza nici avocata prea mult si nici cei care scriu, dar totusi recomand acelor persoane "foarte culte" sa se ridice totusi la "acel nivel cult" ptr care se lupta sa-l dovedeasca fata acel "Mihai" si sa se coboare doar la nivelul lui Mihai si nu jos de tot si sa converseze cit de cit decent. Deocamdata cei 3 nu dovedesc decit un nivel foarte scazut de cultura si gindire. Mie imi pare ca nu au ce face si intra toti special pe acest site numai sa aibe isi descarce nervii acumulati la serviciu pe bietul Mihai! Mai bine si-ar consuma energiile cu fetele frumoase din oras! Sunt o gramada care asteapta sa cunoasca baieti, chiar si de speta lor! Nu crezi ca ar fi mai indicat, decit sa piarda timpul aiurea aici! Asta e ultimul meu comentariu pe acest site ptr ca cei ce scriu aici sunt sub orice critica! Succes mai departe! Poate reusiti sa-l faceti pe Mihai sa se arunce de pe Intercontinental! Poate asa reuseste sa intre si in istoria Romaniei, ca fiind primul care s-a sinucis din cauza mobingului! :lol: :lol: :lol: :lol:

# Dan date 5 December 2012 10:38 +1

Dragalasule tu scrie in continuare, ca am auzit ca scrisul e terapeutic. Cine stie, daca dai semne de revenire, pe parcurs cei care te au in grija vor renunta sa-ti mai administreze doctorii, socuri electrice, dusuri scotiene, clisme si ce mai faci tu pe acolo. Succesuri maxime!

# Măi,ăsta... date 4 December 2012 15:45 -2

Nu vrei să cazi la pace cu mine,hai?Vericule sunt olteancă , nu reușiși să mă plagiezi!Fă biss la ''n'' ,frate!

# Dan date 4 December 2012 13:55 +5

In general autistii (adica tu si cu dobitocul ala) se inteleg bine intre ei. In alta ordine de idei - ASTA CA SA VA FACETI SEPUKU - DOAMNA AVOCAT A FOST PUSA IN LIBERTATE :lol: :lol: :lol: Ia si citeste link-ul asta si sinucide-te; http://www.scj.ro/dosare.asp?view=detalii&id=4200000000051725&pg=1&cauta=

# Che date 4 December 2012 19:01 +4

Felicit ICCJ pt actul de dreptate fakut.Bine ai revenit unde iti e locul Violeta  Oancea .Carpe diem!

# sasha date 5 December 2012 08:27 +4

l made the decision to write this comment in english because l know for sure that mister Mihai will spend a long time with dictionary in his hand trying to translate and to respond.He can't help himself to respond to anyone who has something to say.Well,mister,read and cry.Miss Oancea was released and more than that she still make her job.So,you all bark for nothing arround here.Have a great day,l know l will. ;-) ;-) ;-)

# Che date 7 December 2012 09:38 0

Nu  chiar tot e desertaciune.

# avocat cluj date 7 December 2012 09:45 +3

o cunosc pe d-na avocat Violeta Oancea si de asemenea, o cunosc si pe "d-na Nelu" care scrie cu atata rautate! Este nevasta fostului sot al d-nei Oancea, (  de fapt este Maria Astileanu). Eu am lucrat cu d-na Oancea in mai multe dosare si va spun ca este cel mai corect si cinstit om> Ca avocat, nu am ce sa ii reprosez> Nu am vrut sa scriu dar cand vad ca aceasta Maria Astileanu alias NELU,care vrea bani fratilor de la Violeta  Oancea, scrie cu atata vehementa nu pot sa nu ripostez. Nelule, zi mersi ca aceasta mare doamna ti-a lasat un barbat ca altfel nici dracu nu se uita la tine! Faci avocatura clandestina in Cluj si personal am sa o caut pe d-na Oancea sa ii spun ce actefalse ai facut sa storci bani de la ea, impreuna cu pampalaul tau betiv!

# nelu date 8 December 2012 23:08 -3

avocat cluj, avocat bucuresti si unOarecare = imaculata si nevinovata Violeta Oancea, ma bucur nespus pentru realizarile fostului sot care era de o educatie aleasa si in viata careia cu siguranta ati fost doar o intamplare nefericita. Ar trebui sa va amintiti de mine, va dau un indiciu- BEST BREAD-Fabrica de paine, din angajata ati devenit mare patroana si ati provocat suferinte inimajinabile familiei, ne-am intalnit si la capataiul raposatului Dogaru, dar Dumnezeu nu doarme! cum spunea cineva mai sus

# nelu date 8 December 2012 23:19 -1

P.S. iti dau si alte indicii daca doresti ;-) ;-) ;-) si recunoaste ca am perfecta dreptate :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

# avocat bucuresti date 7 December 2012 09:53 +4

Domnule coleg, si eu o cunosc pe Violeta Oancea si sunt intru totul de acord! EU am fost plecat din tara cateva zile si chiar m-a indurerat cand am vazut ce i s-a intamplat! Dar la fel de bine stiu ca totul este o "facatura" a DIICOT-ului! O sa mai vorbim si o sa vedeti voi toti care va grabiti sa aruncati cu noroi in aceasta mare doamna,  ca ESTE NEVINOVATA! De ce nu spune nimeni ca este libera si ca ICCJ a infirmat propunerea DIICOT-ului Buzau? Fii tare d-na avocat, noi adevaratii avocati te sustinem! Cei care lucram in dosare cu DIICOT sau DNA suntem zilnic sub amenintare.Oricui ni se poate intampla la fel! Doamna avocat este nevinovata!

# unOarecare date 8 December 2012 09:10 +3

Ma bucur enorm ca d-na avocat e libera!!!!!! :D Dar ce vad eu???? Mihai si ceilalti frustrati nu mai scriu???? Vaiii! Si pentru voi care ati aruncat cu noroi si ati aberat tot timpul va spun un lucru cert-E NEVINOVATA! Mergeti de faceti plangeri cei care doriti (de fapt e o singura persoana care a scris asta, sub mai multe nume), si daca vreti, va las un numar de contact de la o MARE AVOCATA CARE PRACTICA AVOCATURA CLANDESTINA IN CLUJ! E e cu plangerile penale! Dar aceste plangeri facute aiurea au si un revers! 

# Raspuns ptr cei bucurosi.... cu afirmatii pozitive! date 15 December 2012 05:35 -2

Exista 2 variante: Ori sunteti prosti rau de tot (analfabeti total) de nu intelegeti de ce nu mai primiti raspunsuri de la cei ce scriu comentarii negative ori sunteti cu adevarat handicapati mintali. Voi nu ati inteles, inca ca infractoarea OANCEA VIOLETA a RECUNOSCUT acuzatiile si de aceea a fost pusa in libertate? A fost nevoita sa recunoasca din cauza probelor zdrobitoare! Se pare, ca la cit rau a facut in viata, multor mandatari si parti adverse, isi primeste rasplata pe drept. Ulciorul nu merge de multe ori la apa! :))))) De fapt se stie ca: DUMNEZEU nu bate cu batul! :))))) Acum puteti in continuare sa o slaviti si sa o ridicati pe infractoarea voastra unde vreti voi. (chiar si pe p...). Carierei ei s-a pus capac. Trebuie sa-si caute iar un sot adecvat care s-o ridice iar de pe p.... mai sus! :)))) Succes la cautat!

# Paul william date 23 February 2013 00:05 0

Paul William CREDIT HOUSE Oferim împrumuturi private, comerciale și de cost cu o schimbare personală cu rate ale dobânzii foarte scăzute anuală de 3% într-un an la 50 ani perioada de rambursare oriunde în lume. Noi oferim credite variind de la $ 5,000 US $ 100 milioane de euro. Creditele noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Ești pierde dormi noaptea îngrijorătoare cum să obțineți un împrumut legit creditor? Esti musca unghiile dumneavoastră să rapid? Loc de a bate tine, contactul Paul William Casa de împrumut (servicii de împrumut) acum specialiștii ajuta la stoparea creditelor istorie de credit rău, să găsească o soluție pentru victoria este misiunea noastră. Salutari, Mr.Paul william. paul_williamloans@hotmail.com

# Smithk255 date 25 September 2018 00:27 0

Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr well I'm not writing all that over again. Anyway, just wanted to say superb blog! cdfbdbbadagadedb

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva