psdolt
24 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

AVOCATI DE TOP – Maestrul Catalin Dancu din Baroul Bucuresti: „Sunt de acord cu legiferarea in regim de urgenta a legii raspunderii magistratilor!”

Scris de: | pdf | print

28 January 2011 11:45
Vizualizari: 49242

Maestrul Catalin Dancu din Baroul Bucuresti (foto) are 45 de ani si este unul dintre cei mai cunoscuti avocati. Catalin Dancu are peste 15 ani vechime in Baroul Bucuresti si este recunoscut drept unul dintre cei mai buni avocati pledanti in instante, fiind specializat in domeniul penal, comercial-bancar, fiscal si contencios-administrativ. In portofoliul sau se numara comanii nationale si multinationale celebre, dar si clienti dintre cei mai cunoscuti din lumea politica, financiara, showbiz si presa. De-a lungul timpului, Catalin Dancu a aparat clienti celebri precum Dinu Patriciu, Dorin Marian, Catalin Harnagea, Sorin Rosca Stanescu, generalul Mihai Pacepa, Radu Moraru, George Becali, Dumitru Sechelariu etc. A aparat, de asemenea, interesele Patriarhiei Romane pe vremea Prea-Fericitului Teoctist, a unor mari sindicate etc. Casa de avocatura „Catalin Dancu” este cea care a elaborat in premiera contractul colectiv de munca la nivel national pentru angajatii de presa, in colaborare cu sindicatul Mediasind, maestrul Dancu debutand in profesia sa ca avocat al ziarului ZIUA, si reprezentand cauzele jurnalistilor in peste 450 de procese. Catalin Dancu militeaza pentru cresterea gradului de specializare al intregului corp al magistratilor si avocatilor, ca fiind unica sansa de reformare a sistemului judiciar si de ridicare a MCV.

Cum ati debutat ca avocat, care a fost primul dvs. proces, si la ce nivel financiar ati ajuns in ultimii ani?

Am inceput ca stagiar in Baroul Bucuresti in 15 ianuarie 1996 sub indrumarea d-nei avocat Ioana Boghiu, care a decedat din nefericire la o varsta prematura si careia ii pastrez o amintire deosebita. Primul meu proces celebru, care m-a propulsat in lumea avocaturii a fost procesul BANCOREX, in care fostul presedinte al acestei banci, Razvan Temesan, a chemat in judecata o serie de jurnalisti de la cotidianul ZIUA. Daca se pierdeau procesele, Dinu Patriciu care detinea grosul actiunilor pierdea ziarul ZIUA. Temesan a pierdut insa pe toata linia. Actualmente, dupa 15 ani de activitate in domeniu am ajuns la un nivel financiar atat de mare incat nu ma mai preocupa nivelul onorariilor, ci calitatea serviciilor de consultanta pe care le dau.

Cati angajati aveti si pe ce domenii aparati interesele clientilor?

Am 20 de avocati angajati in echipa mea si lucram in domeniul financiar-bancar, fiscal si comercial, contencios-administrativ si penal. De asemenea, de circa doi ani ne-am extins cu consultanta pe implementarea fondurilor europene pe proiecte regionale si locale.

Criza a lovit pe toata lumea. Cumva si pe dvs? Si daca nu v-a lovit cumva, care va este secretul?

Absolut deloc, si in perioada de criza, cata vreme iti mentii calitatea serviciilor si respectul fata de clienti acestia nu renunta la tine indiferent de costuri.

Foarte multi justitiabili considera ca in lumea avocaturii, dar si in cea a magistraturii se aranjeaza dosare, aceasta fiind o cauza pentru care nu avem incredere in Justitie. Cum vedeti acest fenomen?

Daca el exista, acest fenomen in primul rand trebuie stopat de la sursa, respectiv de la magistrati. Ei sunt tinta acestor incercari de influentare a rezultatelor unor procese. Eu cred ca sunt doua cai simple de rezolvare a acestei probleme. Cresterea gradului de pregatire si specializare a magistratilor si realizarea cat mai urgenta a practicii unitare in interpretarea si redactarea solutiilor instantelor si parchetelor in Romania. Se va evita astfel orice incercare de interpretare cu destinatie a solutiilor catre o parte sau alta.

Practica unitara probabil ca vom avea in cativa ani, pentru ca Europa ne impinge de la spate. Vedeti insa viabila in practica legiferarea unei obligativitati de aplicare a practicii unitare, fara prevederea de sanctiuni pentru cei care o incalca?

Raportul pe Justitie din 2010 a aratat ca una dintre obligatiile majore ce trebuie rapid solutionata este realizarea practicii unitare. Fara acest obiectiv, nu vom avea ridicat MCV-ul de pe Justitie. Acest lucru se stie la Bucuresti. De aceea sunt optimist ca procesul va fi mai rapid decat cel la care v-ati referit. Iar sanctiunile pentru neaplicarea practicii unitare vor veni de la sine, ca un mecanism de siguranta si protectie a magistratilor. Sunt de acord cu propunerea de a se legifera in regim de urgenta legea raspunderii magistratilor, pentru ca eu cred in cresterea rolului de responsabilizare a acestora pentru solutiile pe care le dau si le promoveaza.

Sunteti un avocat celebru, dar mai si pierdeti uneori cate un dosar. Ce sentiment traiti si cum reactionati cand constatati ca unul din clientii pe care ii aparati au parte de solutii contra-naturii, care desfid probele din dosar. Ce puteti face in asemenea situatii?

De regula eu sunt un avocat extrem de tipicar. Un tehnocrat. Si incerc sa ma pregatesc extrem de bine pentru fiecare cauza pe care o reprezint. Recunosc ca am frustrari si dezamagiri fata de anumite solutii, nu fata de toate. De regula, pierderea acestor dosare le-am pus pe seama greselilor de interpretare si tocmai a neaplicarii neunitare a practicii judecatoresti in instante si parchete. Este greu de explicat unui client de ce intr-o speta similara instantele au pronuntat o solutie constara celei pe care ne-am judecat noi si pe care am pierdut-o. De aici deriva neincrederea populatiei in Justitie, nu din altceva. Subliniez ca eu nu cred in coruptie la nivelul magistratilor.

Cat conteaza ca un avocat sa fie bine pregatit, pentru ca o solutie intr-un dosar sa fie dreapta si echitabila?

Cred ca avocatul trebuie sa fie suta la suta pregatit cand reprezinta interesele unui client intr-un dosar. Avocatul este principalul artizan al procesului si este obligat profesional sa-l ajute pe judecator in intelegerea si rezolvarea cazului. Sunt din pacate multi avocati care nu sunt pregatiti, nu raspund exigentelor meseriei si nu reusesc sa colaboreze cu colegii judecatori sau procurori in multe cazuri. Avem si noi in breasla multe de reparat. Vreau sa salut initiativa UNBR pentru cresterea exigentelor de intrare in avocatura. Dar vreau, de asemenea, sa precizez ca ma opun categoric promovarii fara examen a parlamentarilor si primarilor, cum am inteles ca s-a adoptat un amendament in Legea avocaturii. Este un pas inapoi facut de Uniune.

Cat de bine credeti ca apara actualul CSM interesele justitiabililor? Sunt lucruri de transformat?

Nu cred ca CSM-ul de azi apara in vreun fel interesele justitiabililor. Stiu ca sunt foarte multe plangeri trimise la CSM de cetateni, in legatura cu activitatea multor magistrati din tara. Insa CSM-ul, datorita conflictului de interese pe care il promoveaza - in sensul ca avem judecatori in functiune, care sunt si sefi de instanta si membri in consiliu - nu poate sa garanteze obiectivitatea in solutionarea plangerilor disciplinare. E posibil ca multe plangeri sa nu fie fondate, dar daca si acele cateva fondate si corect sesizate, raman nesolutionate de CSM tocmai datorita acestor conflicte de interese, apare o problema serioasa de moralitate care va intretine neincrederea cetateanului in actul de justitie.

Ce mesaj transmiteti noilor generatii de avocati care pasesc pe taramul Justitiei?

Le cer in primul rand sa aplice principiul specializarii profesiei si sa-si limiteze sfera de consultanta, putand astfel sa studieze si sa documenteze foarte eficient pe practica materiei pe care pledeaza. Sa fie responsabili fata de clienti, sa-si respecte cu loialitate profesia si sa slujeasca onest legea pentru care au jurat sa o respecte. Si, cel mai important, fara compromisuri!

Comentarii

# maria date 27 May 2011 21:25 0

mesajul transmis noilor generatii de avocatii este corect, valabil si pentru procurorii care instrumneteaza dosare pe banda .ne trebuiesc o armata de avocati sa demnstram ca avem dreaptate . normal ar trebuiii sa-ti demonstreze ei ca tu esti vinovat . vedeti ce se poate face cu SOlUTIILE date DE INSTANTE SUNT F FOARTE DIFERITE.

# th58m date 27 May 2011 21:51 +2

La chestia cu ”””....nu cred in coruptie la nivelul magistratilor””””, am căzut de pe scaun, de răs... esti plin de teze, haim.      shalom alehenu ! :-x

# Ion Ionescu date 10 June 2011 17:32 +3

Buna ziua. Domnule av. Catalin Dancu, pot obtine o consultanta la dv.? Este o problema urgenta. Sunt f. dezamagit prin ce trec.Poate imi dati putina incredere in justitie. Constat de doi ani ca intr-un proces de succesiune se minte in cel mai josnic fel,fara nici o retinere, parca minciuna ar fi calitate primordiala. Pur si simplu sunt redusa la tacere, nu pot avea nici o replica. Groaznic! Multumesc pentru timpul acordat. Ion ionescu /acccccci@yahoo.com 0741059072

# avocat date 27 January 2012 19:15 +2

DACA TU CREZI CA DANCU TE BAGA IN SEAMA TE INSELI NU EXISTI PT EI NUMAI DACA AI MULTI,MULTI BANI. NU PRIMESTI NICI UN RASPUNS STAI LINISTIT...

# ion ionescu date 25 November 2012 23:21 +2

Buna ziua,domnule Avocat Dancu. Imi pare rau ca trebuie sa insist,dar nu mai am dezamagire. Proces pentru succesiune de patru ani,fara nici un orizont.Numai minciuna, tergiversare, bascalie si dezinteres. Poate o consultanta ar mai clarifica situatia in care ma aflu,si de ce argumentele nu au nici o putere. Va rog sa ma programati intr-o consultanta cat mai apropiata. Multumesc pentru trimpul acordat I.Ionescu

# ENACHE date 22 August 2011 20:22 0

Te sarut Catalin . Ai dreptate . Daca avocati nu vor fi consultati la luarea deciziilor parlamentare vom pierdei " toti" .( cel putin unul ca tine , ca Stanculescu, ca Nazat , Alice .... si alti cativa ... ) nu sunt multi cei care stiu cu ce se mananca " dreptul penal". Insa in ceea ce priveste deptul civil precum si alte ramuri de drept sunt oameni ( avocati) care presteaza tot timpul fara a dori sa fie elogiati;ei nu au dorit sa -si faca reclama dar sunt dintre cei mai multi reprezentanti ai oamenilor de rand. Nu exista doar penal in dreptul roman , exista - mai ales - drept civil ; si aceste cauze sunt judecate fara a fi respectat " principiul aplicarii uniforme a legii". Acesta este aspectul care ar trebui sa ne preocupe , -pe noi , avocatii- daca vrem sa avem o justitie adevarata

# popa george date 25 January 2012 10:40 +3

ce ti mai place sa ti mai umfli stapanul lingaule.sa ti fie rusine................

# georgiana date 9 May 2012 18:41 0

buna ziua  .... as vrea sa  borbesc cu dvs...  daca se poate  .. id-ul meu  giorgianadulcica.... va rog  .. e  f   importand pentru mine

# Corbu Mihaela date 9 May 2012 18:43 0

destept, onest si foarte bun cu lumea :-) :roll: :P

# Brutscher Elena date 5 November 2012 18:20 +1

Hallo Catalin, daca nu poti sa imi rezolvi problema, dam actele inapoi. Te rog frumos , Multumesc Leni din Germania.

# Cotolin date 5 November 2012 19:01 +1

Frau Leni, Ich kahn nicht sprache Rumunski, io soi marinero, abăr nabăr maine damăn, sacrament flai- ;-) fușter nix. Was "acte"? Ich kahn nicht abăr "acte"!

# stefan bucuresti date 10 November 2012 01:32 -1

avem o casa care a cumparato parinti meii cu o chitanta de mana in anul 2002 intrebarea este urmatoarea ...se poate face acte in regula pe casa ,.cit ar putea costa aprosimativ, si cit timp ar dura, va multumesc .daca imii dati un raspuns

# Olga date 12 November 2012 11:24 0

Buna Ziua Domnule Catalin Dancu batrina Mea e evrei a din Romania si ar dori sa comunice cu dumneastre telefonic cu dumneastre numarul Meu 00972548800643 pe acest numar ne lasati un SMS cu numarul dumneastre bine? Asteptam raspunsul dumneavoastre. 

# nuti ionita date 22 February 2013 09:57 0

sunt cu sotul meu din 1997 si casatorita din anul 2007.locuim in casa lui mostenire cu uz.fructdupa mortea soacrei mele in anul 2001.in contractul casei sunt trecuti:sotul meu,cumnata mea si fosta sotie a sotului meu.cand s-au facut actele el nu era inca divortat.eu am facut mai multe imprumuturi pentru a renova aceasta casa in ideea de -a plati impreuna ratele la banci numai ca nu sa intamplat asa.el nu are servici este in intretinera mea eu platesc ratele la banci dar de un an de zile eu nu mai fac fata cu platile deoarece in urma cu doi am fot diagnosticata cu hepatita c si timp de un an zile am facut tratament cu interferon.de doi ani de zile noi ca si cuplu nu mai avem niciun fel de relatie. si am fost batuta in timpul tratamentului ba chiar da-mi spuna ca dac nu-mi convine n-am decat sa plec.eu in actele casei nu sunt trecuta dar in schimb sunt buna sa platesc ratele,sa-i fac menaj si atat,nimic mai mult.se poarta f.urat cu mine.doresc sa divortez si doresc sa -mi spuneti ce drepturi am eu.doresc sa-mi acordati o consultanta pentru mai multe detallVA MULTUMESC ANTICIPAT.O ZI BUNA!

# onel carmen date 27 March 2013 00:50 0

dl-e Dancu imi puteti da un nr de contact personal? va rog mult

# reliamadur date 5 April 2013 19:44 +3

Buna seara, domnule Dancu! Va rog, daca se poate, sa-mi dati un numar de telefon pentru contact in legatura cu o problema personala, legata de eliberarea unui act administrativ- diploma de licenta! Daca aveti amabilitatea de a-mi oferi o consultanta si un sfat juridic, va rog sa imi trimiteti un mail cu numarul de telefon. Multumesc anticipat! Cu stima,                                       M. G.

# Mihaela Badelita date 5 July 2013 17:31 +1

Exista justitie in Romania ?

# cristian proorocu date 19 July 2013 05:04 0

vreau sa ma comunic prin intermediu email,sint cetaten roman,uruguayan,cu rezidenta definitiva in cile,sint unicul mostenitor si unicul fiu,mama a murit in 1996,si o matulla a mea mi-a ocupat casa fara a avea declaratie de acceptarea tacita a succesiuni,nu are act de donatie,numai prin vorbele matusei,am certificat de mostenitor in anul 2011,si platesc taxele casei,toate impozitele,matulla a incercat sa faca succesiunea in2004,2005,2006dar toate dosarele au fost respinse de judecatoria 3,in 2011 in luna august matulla m-a dat in judecata si a mintit ca ea este singura mostenitoare fara sa demonstreze acte,mama mea care a decedat mai are 2 frati in viata si o sora care a murit in 2011,dosarul meu este 30630/301/2011,unde in 4/07/2013,judecatoarea a declarat pe matulla mea unica mostenitoare pentru ca a crezut tot ce a declarat ea in istanta fara sa aiba documente care sa probeze toate declaratiile,mi-a anulat certificatul de mostenitor nr 17 facut la notariat in1/6/2011,si m-a instraina

# cristian proorocu date 19 July 2013 05:19 0

va scriu continuare la celalat email,judecatoarea m-a indepartat de la masa succesorala afirmind ca eu nu am acceptat trasmiterea succesiuni intimpul legal fara a face referie la lega 287/2009 codul civil,noul cod civilrepublicat in 2011,eu locuesc in republica de chile in america de sud,si am avut o avocata care nu a fost preparata profesional ,mama cid a murit in 1996 eu eram in republica urugay,eu am fost avizat prin ministerul exterior prin ambasada romaniei din santiago de chile in februarie 20011,si am aceptat masa succesorala in totalitate,fiind unicul fiu,prin obtinerea certificatului notarial si matusa mea a cerut anularea acestuia ca ea este unica mostenitoare,dar a mintit in istanta ca numai are frati,a mintit ca ea a acceptat in mod tacit   succesiunea in primele luni fara sa aiba declarate de acceptare tacita a succesiuni la dosar,a zis ca mama i-a lasat csa fara sa aiba la dosar actul de donatie,a procedat cu rea vointa ca mama mea traia in bucuresti si matusa mea stefan 

# cristian proorocu date 19 July 2013 05:37 0

cornelia traia inbrasov,matusa a mintit ca a avut grija de mama dar a adus o martora unde aceasta a afrmat ca sotul ei stefan stefan a avut grija de mama dar el nu facea obiectul dosarului de succesiune, aplicarea legi 287/2009 privind legea 71/2011codul civil,judecatoarea trebuia sa considere termenul de acceptare a masei succesorale prin certificatul de mostenitor,de acuero legii 287/2009,aplicind noul cod civil vigoare din 1 /10/2011 la data redactarii hotarirei nr10029/2013,dar judecatoarea fara a avea actele proba la dosar ea m-a inlaturat de la masa succesorala afrmind ca nu am acceptat mostenirea in dos tacit in termenul legal,un an de la deschiderii actiuni,dar eu fiind unicul fiu,eu am fost prima si  unica persoana care am deschis actiunea succesorala la notariat in 2011.in anul 2o11,sotia mea cu procura prin ambasada romana di chile,a cerut actele de propietate de la matusa mea,a cerut actul de deces a chemat-o prin executorul judecatoresc am solicitare in luna aprilie 2011.

# cristian proorocu date 19 July 2013 05:50 0

am ca proba solicitare executorului judecatores,sotul matusei a insultat pe sotia mea,nu i-a dat actele,a amenintat-o de moarte daca ii mai deranjeaza si le cere chile de la casa mamei pentru ca sotia a cerut sa intre in casa mamei mele ca matusa avea casa inchiriata,matusa a mintit in istanta ca eu am plecat din tara in 1989,da eu am comprobat cu viza pupa pasaportul meu de la ambasada din uruguay din bucuresti-romania.Natusa a mintit ca a avut grija de mama mea in 1993 si sotia mea era in tara ai eu  vorbeam cu ea la telefon si nu era bolnava la pat cum a afirmat matusa,ea a afrmat ca a avut grija de mama dar locuind in brasov,pe mama a gasit-o moarta,dupa 2 saptamini vecinii au chemat-o pe matusa mea si au chemat politia au spart usa si a intrat in casa ei ,sotii stefan au furat actele de propietate,certificatul de deces,au incasat banii 9030 lei dupa actiunile care le-a avut mama,150.000lei ce ii avea mama strinsi in casa,pe mine matusa ma dat mort la autoritatile romane si a 

# cristian proorocu date 19 July 2013 06:03 0

incasat ajutorul de inmormintare fara sa faca inmormintarea singura,ca a facut-o cu fratii mamei buzea ion si buzea marin, matusa a inchiriat casa mamei timp de 17 ani si si-a insusit chiria,dar a mintit ca ea este administratora casei mamei fara sa aiba procura din partea mea sa administrze casa sau sin partea fratilor mamei imputernicire de la notariat sau judecatorie,daca ea erA ADMINISTRATORA,EA TREBUIA SA ARATE IN ISTANTA CONTRACTUL DE ADMINISTRARE CU PERSOANA CARE O ONTRATA,TREBUIA SA AIBA LA DOSAR PROCESUL VERBAL CU TOATE BUNURILE MAMEI,SI TREBUIA SA AIBA BALANTA TUTUROR VENITURILOR DUPA CHIRIE,SA MI LE INTREGE MIE SAU SA IMPARTA CU FRATII EI.PE MAMA A INGROPAT-O LA CIMITIRUL SARACILOR DIN FRUMUSANI,ILFOV,FARA SA II CUMPERE UN LOC DE VECI,CA ACUM NU STIM UNDE ESTE INGROPATA MAMA,CA NU MAI EATE IN ACEL CIMITIR.EU NU AM AVUT MANDATARA SA MA REPREZINTE IN JUDECATORIA 3 PENTRU CA PROCURILE JUDECATOAREA MI LE RECEASA ABIA IN FEBRUARIE 2013 MI-A ACCEPTAT ULTIMA PROCURA DIN AMBASA ROMA

# CRISTIAN PROOROCU date 19 July 2013 06:16 0

ambasada romana din chile,nu mi-a dat termen sa pot pezenta probele in judecata si documentele necesare,fratii lui mama din moroeni au pus cereri de interventii in istanta reprezenati prin avocata mea,dar judecatoarea le-a respins afirmind ca nu sint neintemeiate.eu sit somer in chile in ziua de astazi si traiesc din ajutorul de somaj,de aceia ma adresez dumneavoastra sa ma ajutati impreuna cu equipa dumneavoastra sa pot sa fac recurs,eu am redactat cererea de recurs,dumneavoastra va rog sa ma reprezentati in istanta,am citit despre dumneavoastra si mi-a placut ca pe primul plan puneti profesiuneaaveti vocatie de avocat,si de acea va rog sa ma ajutati sa ma reprezentati in recursul care l-am redactat scrieti-mi emailul dumneavoastra si va trimit toate documentele,va rog sa verificati hotarire10029/2013 care mi s-a spus ca nu este redactata pina acum cu stima si respert  cristian proorocu si va rog sa ma ajutati urgent,pentru sa mi se faca dreptate fata de mamtusa mea,care mi-a furat

# cristian proorocu date 19 July 2013 06:28 0

toate actele de propietate,deces,casatorie,banii dupa actiunile mamei,9030lei declarindu-ma mort,banii din casa mamei mele150.000lei,ajutorul de inmormintare,chiria pe 17 ani 40.800 euro,fara sa aiba niciun document de propietar,mintind ca a avut grija de mama dar a gasit-o in casa moarta si a intrat cu politia si cu persoane de la I.M.L,SA STABILEASCA CAUZA DE MOARTE,ocupind casa fara aprobarea mea ca aeu am aflat de moartea mamei in 2011,s-a certat cu fratii mamei si ei aveau nevoe de medici in bucuresti fiind persoane in virsta de aproape 80 de ani,si i-a amenintat ca le da foc la case daca vin in istanta la proces,dar ei mi-au dat cereri de interventie unde erau singurii martori ai mei unde a vazut toate actiunile matusei stefan cornelia,dat judecatoarea lea respins considerind ca nu sint entemeiate,matusa i-a amenintat de moarte ,ca le ia casele lor dupa moartea lor ca au copii in strinatate( in america de nort-arizona si in anglia).va scriu foarte mult explicindu-va toata 

# CRISTIAN PROOROCU date 19 July 2013 06:55 -1

SITUATIA MEA SI VA ROG SA MA REPREZENTATI IN INSTANTA CA AM TERMEN DE 15 ZILE DE LA DATA PRONUNTATII SI AM PUTINE ZILE SI TRBUE SA DEPUN CEREREA DE RECURS.SCRIETI-MI UN NR DE TELEFON EU VIL DAU PE AL MEU 632519028 SI SW PUNE CODUL DE CHILE INAINTE NUMERELOR CAREA VI LE-AM SCRIS. ASTEPT RASPUNS URGENT

# CRISTIAN PROOROCU date 19 July 2013 07:10 -1

DUPA CE IMI SCRITI PRIN EMAIL VA DAU EMAILUL DE SKIPE SI PUTEM SA NE VEDEM SI SA VORBIM,FACIND O TELECONFERINTA.

# VLAD MIHAELA date 4 October 2013 18:05 0

BUNA ZIUA DOMNULE DANCU NICI NU STIU CUM SA INCEP EU IMPRENU CU FOSTUL MEU SOT AM FCT O CASA DUPA CEVA AM CASTIGAT PARTEA DE SUS A ACESTEI CU O HOTARARE DEFINITIVA SI IREVOCABILA ASTA SA INTAMPLAT IN 2002 EU VA EX SITUATIA IN MARE DUPA ASTA AU INCEPUT PROCESE PESTE PROCESE MINCIUNI SI FRT MULTA CORUPTIE ,,,CAZUL SA JUDECAT IN GIURGIU O PERIOADA DUPA A FOST DAT IN BUCURESTI.CEI DE LA BUCURESTI AU INCHIS CAZUL ...PRACTIC AU ZIS CA NU MAI VREA SA AUDA DE ACEST DOSAR ...DECI NE INTOARCEM DIN NOU LA GIURGIU MARTORI MINCINOSI, SI MULTA CORUPTIE IN UUL DIN PROCESE AM REUSIT SA INCHIDEM PARTEA NOASTRA CU UN GARD CU HOTARAREA DIN PARTEA UNUI EXECUTOR DECI TOTUL FCT CUM TREBUIE ...CAZUL A FOST JUDECAT FARA STIREA NOASTRA ...PRECUM CA NOI L.AM FI PUS DE CAPUL NOSTRU ACEL GARD SI AM FOST INSTIINTATI SA NE PREZENTAM ACOLO CAND SA DAT JOS ...CREDETI.MA IMI CER SCUZE NU MAI CRED IN JUSTITIA DIN ROMANIA STAU IN ITALIA CA SA DUC INAINTE ACEST PROCES DAR PSIHICUL MA LASA ...ACUM MAMA MIA SPUS CA DIN NOU AVEM PROCES PE 28 OCTOMBRIE DE CE ,SI PTR CE NU STIU ..DAR DIN CE A AUZIT MAMA MEA EU TR SA AI DAU LUI FOSTUL MEU SOT VOINEA CARMEN 13000DE EURO E CEVA INCREDIBIL ASA CEVA ...CASA A FOST TERMINATA IN 2000 ...VA ROG DIN SUFLET SA MA AJUTATI NU STIU CE SA MAI FAC VREAU DOAR SA FIU LASATA IN PACE ACEA CASA ESTE A MEA ...AVEM CHIAR O INREGISTRARE UNDE VRB NOI EU SI FOSTUL MEU SOT CU FOSTII MEI SOCRII CAND NOI ERAM IN ISRAEL ACEA CASA SA FCT CU BANII MEI SI AI LUI IN PERIOADA CAND NOI AM LUCRAT IN ISRAEL 96 97 98 ...DECI SANT 13 ANI CA ACESTI OAMENI MA POARTA PRIN TRIBUNALE ...ACUM DIN NOU APELEZ LA D.STRA SA DESLUSITI ACEST DOSAR FRT CORUPT DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE ...ACUM 3 ANI M,AM INTALNIT CU FOSTU MEU SOT SA INCHEIEM ACESTE PROCESE EL A FOST DE ACORD SI MA RUGAT SA IL LAS 4.5 LUNI SI SE REZOLVA DAR DIN PACATE NU A FOST ASA TATAL LUI ESTE CEL CARE IL POARTA PRIN TRIBUNALE FOSTUL MEU SOT MIA SPUS ATUNCI CA SA SATURAT DE CATI BANI A DAT LA AVOCATI SI ACTUALUL AVOCAT CARE IL ARE MIA SPUS CA IA FACUT FRT MULTE LUCRARI IN BUCURESTI LA JUMATATE DE PRET ...SI EI I.AM ZIS IMI DAI MIE CE AI DE DAT SI SE TERMINA TOTUL DAR DIN PACATE NIMIC DE FCT PROCESELE CONTINUA ...EU AM O FAMILIE UN BAIETEL MA SIMT HARTUITA EU SI FAMILA MEA CU ACESTE PROCESE MA INTREB CUM ESTE POSIBIL ASA CEVA EU VREAU SA VIN LA DUMNEAVOASTRA UNDE TR SA VIN ?PE 28 NU MA POT PREZENTA LA PROCES ...DAR VOI FI IN TARA CAM PE 10 NOEMBRIE ...VA ROG MULT SA MA AJUTATI MULTUMEC DIN SUFLET

# daniela date 13 May 2015 22:48 0

buna seara Domnul Acocat . ma aflu in italia mai exact in roma as avea nevoie de un avocat pentru mama mea ce ar vrea sa cheme in cauza fostul dator de munca.. daca va intereseaza sau aveti pe cineva va las numarul meu de tel. 3248755220

# Olaru Camelia date 4 April 2016 17:59 +1

As dori sa nulez donatia pe care au am facut-o catre fiica mea minora, lucru folosit de tatal ei pt a vinde imobilul. Este posibil? mai am o fiica care nu si-a dat acordul si ar putea contesta. Multumesc.

# Pușcașu Adrian date 14 January 2019 04:57 0

Mare este gradina numită România

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva