psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

AVOCATI, UITATI CINE VA CONDUCE – Presedintele UNBR Gheorghe Florea nu intelege sa o apere pe avocata Laura Voicu: "Nu este cazul ca in opinia publica sa se creeze impresia ca apararea ar putea fi intimidata sau ca s-ar putea exercita presiuni asupra apararii... Un avocat este obligat sa respecte dispozitiile legale in activitatea pe care o desfasoara... Legea privind profesia de avocat in vigoare in Romania este incalcata"

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

20 March 2015 16:00
Vizualizari: 10347

Retinerea avocatei Laura Voicu reprezinta, fara indoiala, un moment de rascruce in avocatura din Romania. Modul abuziv in care Laura Voicu a fost luata pe sus din instanta si adusa la DNA cu roba in mana, dar si invinuirile aduse de procurorii anticoruptie, reprezinta actiuni si decizii care isi vor gasi, cu siguranta, finalitatea in modificari asupra cadrului legal in care functioneaza profesia de avocat, caci se impun. Speram totodata ca va reprezenta si ultima data cand am vazut cum procurorii au navalit asupra unor persoane pentru a le ridica, fara a le cita, asa cum este legal si civilizat, in prealabil. Acuzata de procurorii DNA ca ar fi delegat un avocat stagiar din UNBR-Bota, respectiv pe Nicuale Learciu fiul judecatorului CAB Stere Learciu, sa asigure asistenta juridica intr-un dosar, Laura Voicu din Baroul Bucuresti a declarat la iesirea din DNA ca respectivul avocat care a substituit-o "este din baroul constitutional" si prin urmare "este avocat". Declaratia Laurei Voicu a starnit rumoare, avocatura impartindu-se in prezent in doua categorii. Cei care o sustin pe Laura Voicu si care apreciaza ca este abuziva masura retinerii sale, si cei care o blameaza pentru ca sustine Uniunea lui Bota, despre care spun ca ar fi "avocatura clandestina".


Daca pozitia lui Pompiliu Bota, presedinte al UNBR-Bota, am aflat-o inca de joi, 19 martie 2015, la scurt timp dupa izbucnirea scandalului, vineri, 20 martie 2015, am fost interesati sa aflam care este pulsul in Uniunea Nationala a Barourilor din Romania, condusa de avocatul Gheorghe Florea, dupa spectacolul DNA, in care avocata Laura Voicu a fost personajul principal.

L-am contactat astfel pe presedintele UNBR Gheorghe Florea (foto) care, desi initial a fost retinut in a da detalii cu privire la cazul Laurei Voicu, intr-un final a acceptat sa faca cateva clarificari pentru Lumeajustitiei.ro:

Fara niciun comentariu asupra afirmatiilor, prezentam in continuare pozitia presedintelui UNBR, avocatul Gheorghe Florea la intrebarile adresate de Lumeajustitiei.ro:

Domnule presedinte, care este pozitia dumneavoastra fata de cazul avocatei Laura Voicu?

"Un avocat este obligat sa respecte dispozitiile legale in activitatea pe care o desfasoara. Are inclusiv obligatia de a respecta legea cu privire la conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un avocat. Din acest punct de vedere, Legea privind profesia de avocat in vigoare in Romania este incalcata. Urmeaza ca aceste lucruri sa fie verificate de autoritatile care interpreteaza si aplica legea. Ceea ce se intampla cu situatia privind retinerea unei avocate in public pentru a crea o imagine, care este posibil sa fie deformata, cu privire la activitatile desfasurate de acel avocat, sunt de parere ca, in astfel de situatii, sub rezerva unor circumstante concrete exceptionale, este necesara aprecierea organelor care iau astfel de masuri ca asemenea masuri sa fie luate in conditiile in care nu este cazul ca in opinia publica sa se creeze impresia ca apararea ar putea fi intimidata sau ca s-ar putea exercita presiuni asupra apararii. Nu este cazul in aceasta speta".

Este normala atitudinea anchetatorilor de a o ridica pe avocata Laura Voicu din instanta, fara citarea sa prealabila?

"Nu stiu de unde au ridicat-o. Sunt in tema cu tot evenimentul care la ora actuala este analizat de catre conducerea executiva a Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, respectiv de catre Comisia Permanenta. In consecinta, si aceasta Comisie isi va exprima opinia in legatura cu evenimentele care sunt mediatizate, inclusiv cu dosarele in curs, inclusiv cu privire la aspecte ce vizeaza activitatea avocatilor in astfel de dosare. Nu este primul caz de acest gen in ultimele zile. Am inteles ca o alta avocata din Baroul Sibiu, care isi desfasoara activitatea curent pe raza Baroului Bucuresti, a fost surprinsa, in conditiile in care a incalcat legea privind profesia de avocat, in modalitatea substituirii incredintate unei persoane care nu avea calitatea de avocat dobandita in conditiile legii.

Ca atare, astfel de evenimente care se petrec si care sunt explicate in ultima perioada, mai ales prin faptul ca, urmare a Hotararii Consiliului Superior al Magistraturii, verificarea facuta prin Mapa Electronica de catre judecatori si procurori privind calitatea de avocat dobandita in conditiile legii se face pe baza tabloului avocatilor, care se gaseste in prezent pe site-ul CSM, Ministerului Justitiei, Ministerului Public, suficient de mediatizat, in asa fel incat sa se poata distinge care sunt avocatii care dobandesc dreptul de a exercita profesia in conditiile legii si care sunt persoanele care se infatiseaza in calitate de pretinsi avocati. Intre un preot care slujeste legal si o persoana care se infatiseaza drept preot este intotdeauna o deosebire. Situatia este cvasi-asemanatoare cand este vorba de apararea prin avocat a persoanelor intr-o tara care isi propune sa construiasca si sa respecte Statul de Drept.

Dat fiind faptul ca aceste fenomene se petrec mai ales in perioada in care controlul facut cu privire la calitatea de avocat este determinat de hotararea Consiliului Superior al Magistraturii, este cazul ca in realitate evenimentele sa fie analizate cu circumspectia pe care o impune acest fel de fapt care nu este cunoscut in toate detaliile sale".

Apreciati ca este normal ca DNA sa investigheze o astfel de infractiune de instigare la exercitarea fara drept a profesiei de avocat ?

"Orice comentariu cu privire la activitatea desfasurata de catre organele judiciare va rog sa nu mi-l cereti pentru ca este corect ca si eu si dumneavoastra, dar si cei care vor ca legea sa fie corect interpretata si aplicata sa ii lasam pe cei care au atributii in acest sens sa o faca. Nu comentez activitati judiciare sau activitati ale organelor de urmarire penala in spatiul public.

Avocati ar trebui inca de pe bancile facultatii sa respecte legea. Ca sa respecte legea, trebuie sa o ai cunoasca, dar sa si creada in lege. Cei care sunt educati in sensul ca nu au incredere in lege sunt in situatia in care degeaba realizeaza profesii juridice, indiferent in ce domeniu. Trebuie sa crezi in lege".

Decanul Ilie Iordachescu nu comenteaza

L-am contactat si pe decanul Baroului Bucuresti, avocatul Ilie Iordachescu, Barou din care face parte si Laura Voicu, pentru a afla care este pozitia sa fata de acest spectacol DNA privind-o pe avocata Voicu. Iordachescu nu a dorit sa faca aprecierii fata de aceasta situatie, asteptand sa fie informat oficial de masurile care s-au luat fata de avocata Laura Voicu: "Nu cunosc, nu stiu, nu fac niciun fel de comentariu. Noi nu am fost informati la Barou despre acest caz si nu ma pronunt despre un caz despre care nu am fost informat".

Comentarii

# avocat BB 53 date 20 March 2015 16:20 +21

Pai cum sa riposteze acesti 2 indivizi cand poate sa-i "incalece DNA-ul la orice ora ptr. faptele comise in prealabil.

# halal mesaj !!! date 20 March 2015 20:28 +13

Pentru a ne comunica cele cateva idei putine dar fixe pe care acest domn le are cu privile la lege... legalitate, dl. presedinte foloseste in continuare o mixtura a limbajului de lemn-comunist, cu limbajul de rahat turcesc, specific celor care vor sa denatureze, cu orice chip, realitatea.

# TITULESCU date 20 March 2015 21:51 +12

Nu te supara dar are dreptate AVOCAT BB 53. AVOCATII INDIFERENT UNDE ISI PRACTICA MESERIA SUNT BATJOCORITI DIN TOATE PARTILE : DE UNI CLIENTI ,DE JUDECATORI ,DE PROCURORI, DAR MAI ALES DE BAROU.INDIVIZII ASTIA CARE STAU IN FUNCTILE RESPECTIVE PE BANII COLEGILOR DAR SI PE LASITATEA COLEGILOR, DIN FUNCTIILE RESPECTIVE ISI BAT JOC DE COLEGII PE BANI CARORA STAU, CA ASA VOR EI,CA CINE NU E IN GASCA CU EI ESTE BATAIA LOR DE JOC.Cui sa te plangi ,cui sa ceri ajutor?

# Justitiarul date 21 March 2015 09:36 +13

Cum cui sa te plangi???? Trebuie sa ne unim fortele si sa dam jos mafia din avocatura.AVOCATURA este o profesie liberala si nu trebuie monopolizata de o mana de avocati(FLOREA,OANCEA& Co) care traiesc pe spatele majoritatii,Trebuie schimbat sistemul....culmea ati vazut ca vor sa se aleaga in iunie cu usile inchise sa se voteze ei intre ei!!!Trebuie pus capat acestor dispute provocate .....sa ne unim fortele sa schimbam legea sa fie cu adevarat profesie LIBERALA si cine stie carte se descurca cine nu...nu Acestor mafioti le este teama ca daca DNA intra peste ei nu mai ies,de aceea nu au curajul sa spuna ceva concret.AVOCATI TREZITI-VA!!!!

# TITULESCU date 21 March 2015 10:38 +9

NU NUMAI CA SE VA TINE CU USILE INCHISE ALEGERILE DIN IUNIE DAR IL STIU PE UNUL CARE DEJA SE LAUDA CU FUNCTIA PE CARE O VA OCUPA. SI EU M-AM GANDIT CA SITUTIA E DE DNA si cu cine vrei sa te unesti? EU AM VAZUT SUTE DE AVOCATI CARE AU VOTAT LA ALEGERI CU intruchiparea lui AGAMITA si PUTIN A LIPSIT SA NU FIE ALES SI TU VORBESTI DE SOLIDARITATE chiar nu-i vezi CAT SUNT DE LASI SI DE SLUGI, un procent prea mic de OAMENI CU DEMNITATE SI VERTICALITATE SI RESTUL NISTE TERMITE .

# @TITULESCU date 21 March 2015 11:49 +2

Pana la alegerile voastre nu cred ca va mai exista UNBR Florea&co
Citeza pe TITULESCU
NU NUMAI CA SE VA TINE CU USILE INCHISE ALEGERILE DIN IUNIE DAR IL STIU PE UNUL CARE DEJA SE LAUDA CU FUNCTIA PE CARE O VA OCUPA. SI EU M-AM GANDIT CA SITUTIA E DE DNA si cu cine vrei sa te unesti? EU AM VAZUT SUTE DE AVOCATI CARE AU VOTAT LA ALEGERI CU intruchiparea lui AGAMITA si PUTIN A LIPSIT SA NU FIE ALES SI TU VORBESTI DE SOLIDARITATE chiar nu-i vezi CAT SUNT DE LASI SI DE SLUGI, un procent prea mic de OAMENI CU DEMNITATE SI VERTICALITATE SI RESTUL NISTE TERMITE .

# TITULESCU date 21 March 2015 13:01 +7

VREAU SA-TI SPUN CA IN SALILE DE SEDINTA CAND INCEPE UN ADEVARAT CIRC INTRE AVOCATII DIN CELE DOUA BAROURI DE FIECARE DATA AM INTERVENIT SI LE-AM SPUS CA ACEASTA ,,URA'' E O PROSTIE, CA PUTEM PROFESA IMPREUNA ,CA E O SITUATIE ARTIFICIAL CREATA din interesele altora SI CA BAROUL CONSTITUTIONAL E O FORMA LEGALA si trebuie sa plece mai toti avocatii DIN BAROUL TRADITIONAL ,SA VEDEM PE BANII CUI SE MAI CREDE CONDUCEREA ,,ADMINISTRATIVA'' stapana. JUPANUL MEU PE BANII MEI?

# TITULESCU date 21 March 2015 13:05 0

erata :NU NUMAI CA SE vor TINE CU USILE INCHISE ALEGERILE DIN IUNIE DAR IL STIU ........

# halal conducere!!!! date 20 March 2015 16:24 +23

Pai cum sa comenteze nea Florea mai mult? Ii este frica si se ascunde dupa CSM. Nu ti-ar fi rusine, ai distrus aceasta profesie. Si Iordachescu fugi taicuta ca te-ai infiintat in 1993 cu o lege care aparea 2 ani mai tarziu. Hotilor!

# ,, situatia este cvasi-asemanatoare,, date 20 March 2015 20:44 +5

Pe cand Inchizitia, maestre???? Vre-o schimbare? Pregatiti drumul pentru un viitor ,,preafericit,, al avocaturii?

# Unde sunt banii de pensii? date 20 March 2015 16:27 +22

Dle Florea, banii de pensii........I-au ingropat in namol la Techirghiol. Huaaaa!!!!

# Ploua dar nu am fost informat oficial ca ploua date 20 March 2015 16:27 +23

Cam asta e pozitia lui Iordachescu, ocupantul pozitiei de decan, lasata libera, de mult timp, de catre cei indreptatiti la o asemenea demnitate.

# avocat traditional date 20 March 2015 16:29 +27

acest gheorghe florea nu ne mai reprezinta. la fel si ilie iordachescu. au incercat tot felul de tertipuri sa ne impiedice sa pledam, au incercat sa ne impiedice sa ne facem publicitate, numai piedici ca sa cistige doar ei bani fara numar.  RUSINE GHEORGHE FLOREA!! RUSINE ILIE IORDACHESCU!! NU SUNTETI AVOCATI !!! nu va vrem plecati,plecati, plecati!!

# Av Obirsanu Carmen date 20 March 2015 16:37 +31

Apararea colegei noastre trebuia IN MOD OBLIGATORIU SA O FACA UNBR-ul. Apararea trebuia sa vizeze masura retinerii avocatei nu a cercetarii sale dpdv penal. Chiar daca nu este legala organizarea Baroului constitutional , colega noastra trebuia aparata. De ce mai platim taxele la Barou si UNBR daca avocatilor li se intoarce spatele la nevoie ?

# @Obirsanu Carmen date 20 March 2015 17:23 +3

De unde stii ca nu-i legal UNBR 2004? Asa v-a invatat guru vostru, v-a aruncat niste oficii si el fura banii din pensiile voastre achizitionand prostii. Ai curaj sa ceri explicatii la Casa de Pensii? Nu cred......quote name="Av Obirsanu Carmen"]Apararea colegei noastre trebuia IN MOD OBLIGATORIU SA O FACA UNBR-ul. Apararea trebuia sa vizeze masura retinerii avocatei nu a cercetarii sale dpdv penal. Chiar daca nu este legala organizarea Baroului constitutional , colega noastra trebuia aparata. De ce mai platim taxele la Barou si UNBR daca avocatilor li se intoarce spatele la nevoie ?[/quote]

# jurist pt. Obirsanu Carmen date 20 March 2015 18:45 +8

domnisoara sau doamna , ar trebui sa te documentezi intai si apoi sa scrii ineptii. Daca faci afirmatii lautaresti nu te putem considera avocat. Un AVOCAT  sau JURIST B U N intai studiaza actele si apoi face afirmatii. Una este sa citesti si sa nu intelegi, caz in care e vinovata scoala gen spiru haret, si alta este sa scrii prostii fara sa studiezi, caz in care esti BAU BAU in drept.

# niste tarani cu costum date 20 March 2015 17:35 +4

asta sunt capii avocaturii mafiote....adicatelea, cei peste 900 de judecatori si 700 de procurori care au pronuntat hotarari clare de recunoastere a faptului ca avocatii din structura Bota profeseaza legal , sunt niste prosti fata de procurorul DNA care are chichirez la interpretarea legii! Idem ratio: CEDO "e niste prosti" si e din alta tara decat romanica...aici e dictatura basista la putere si ciocu'mic in continuare....Pai cu asa un Cazanciuc la MJ la ce dracu' sa ne asteptam? Numirea in functii fara examinari, naste monstrii!

# alex date 20 March 2015 20:58 0

eadem ratio!

# Ana date 20 March 2015 17:44 +11

Chiar daca este legal infiintat Baroul Constitutional (!), av. Laura Voicu are dreptul la aparare. Oricine are acest drept pe Terra. Este un drept pe care nu-l poate ignora nimeni, nici un mare mahar , fie el chiar Ghe Florea, sau Ghe ... oricinea ar fi !

# bravooo voicu date 20 March 2015 18:20 +12

este un ingimfat la antena 3 busoi de la liberali. voicu l-a pus la punct ca vorbeste din parlamentul european fara sa cunoasca realitatea de acasa. pnl-isti nerusinati. v-am votat presedintele si voi veniti cu minciuni a la ponta? 

# Fane date 20 March 2015 18:28 +9

D-na Laura Voicu, avocat, are perfecta dreptate cu privire la dl. Stere Learciu, avocat, nu exista nicio diferenta privind documentele care le atesta calitatea si dreptul de a exercita profesia, iar organele statului care emit Certificatul de Intregistrare Fiscala sunt aceleasi, reprezentant statul Roman conform art. 1 alin. 1 coroborat cu art. 2 alin.2 din Coanstitutie.

# Paleru date 20 March 2015 18:44 +4

CSM nu poate fi decat dictatorul instantelor din subordine dupa cum vedeti independent nu exeista, iar CSM isi depaseste atributiile in statul de drept. In CSM sunt oameni bine pusi sa respecte ce spun : Forea, Zamfierscu, Predoiu, Cazanciuc si altii. Asa functioneaza statul de drept in Roamnia. Cat despre D-na Laura Voicu, altele sunt motivele pentru care s-au luat aceste masuri, ca avocatii UNBR Bota isi fac treaba la fel ca si ceilalti sau mai bine.

# Pop date 20 March 2015 20:16 +8

Florea si Iordachescu sa plece...suntem satui de promisiunile si minciunile lor...nu se face nimic pentru protectia avocatului...sunt foarte multi avocati urmariti penal pentru diverse infractiuni care cer sprijin Baroului insa Decanul se face ca nu stie, nu cunoaste si continua sa se laude cu marile realizari: repararea subsolului si schimbarea lifturilor.Oare astea sunt merite ? Taxele s-au marit, avocatii nu au din ce sa mai traiasca iar Iordachescu viseaza sa devina ministru al Justitiei...Fratilor avocati TRZITI-VA ! Sau poate va place asa cum sunteti si va complaceti in mocirla si ascultati de mincinosul de DECAN !

# gogutza date 20 March 2015 20:42 +6

nu votati sageata liberala, nu vt Alina gorghiu.

# toni date 20 March 2015 23:04 +1

Pai ce sa comenteze, ei vor monopol. Tot comunistii ne conduc.

# Harvard date 21 March 2015 09:06 0

Florea si Iorgulescu nu sunt prosti, au vazut ei ca apararea Laurei Voica s-a facut inspre derizoriu si daca urmareati interviul ei dat televiziunilor observati si voi acest lucru. Interviurile televizate au si ele rostul lor, dar pana la depasirea limetelor deontologice si secretului clientului in cauza Bica. E drept ca s-a incercat o favorizare infractoarei Bica DNA a simtin din cercetarile facute ca relatia dintre Laura Voicu si Bica fost oarecum foarte stransa si tot asa s-a facut si apararea ei pentru fapte de coruptie incercand s-o scoata bazma curata. Cand a vazut ca nu se mai poate si risca, a fost avertizata, colegii de breasla nu puteau sa preia mizeria pe nimic, si ci altul, decat un avocat de la Bota s-a dorit sa-i fie salvarea, si a esuat complet. Avocatul Larciu nu are nicio legatura cu faptele Laurei Voicu, iar marturia a fost chiar in sensul bun pentru DNA sa poata opera favorizarea lui Bica si aruncand cu noroi in UNBR Bota infiinta legal a fost o solutie de moment.

# justitiarul date 21 March 2015 09:41 0

Cum cui sa te plangi???? Trebuie sa ne unim fortele si sa dam jos mafia din avocatura.AVOCATURA este o profesie liberala si nu trebuie monopolizata de o mana de avocati(FLOREA,OANCEA& Co) care traiesc pe spatele majoritatii,Trebuie schimbat sistemul....culmea ati vazut ca vor sa se aleaga in iunie cu usile inchise sa se voteze ei intre ei!!!Trebuie pus capat acestor dispute provocate .....sa ne unim fortele sa schimbam legea sa fie cu adevarat profesie LIBERALA si cine stie carte se descurca cine nu...nu Acestor mafioti le este teama ca daca DNA intra peste ei nu mai ies,de aceea nu au curajul sa spuna ceva concret.AVOCATI TREZITI-VA!!!!

# @justitiarul date 21 March 2015 11:48 +1

Cu cine fratioare sa te unesti? Nu vezi ca I-a indoctrinat pe traditionali acesti destepti care I-a infiintat in 1993 o lege din 1995? Chiar si in ultimul ceas nu vor sa realizeze banii care ii dau degeaba pe luna....
Citeza pe justitiarul
Cum cui sa te plangi???? Trebuie sa ne unim fortele si sa dam jos mafia din avocatura.AVOCATURA este o profesie liberala si nu trebuie monopolizata de o mana de avocati(FLOREA,OANCEA& Co) care traiesc pe spatele majoritatii,Trebuie schimbat sistemul....culmea ati vazut ca vor sa se aleaga in iunie cu usile inchise sa se voteze ei intre ei!!!Trebuie pus capat acestor dispute provocate .....sa ne unim fortele sa schimbam legea sa fie cu adevarat profesie LIBERALA si cine stie carte se descurca cine nu...nu Acestor mafioti le este teama ca daca DNA intra peste ei nu mai ies,de aceea nu au curajul sa spuna ceva concret.AVOCATI TREZITI-VA!!!!

# Av Obirsanu Carmen date 21 March 2015 09:49 +2

Daca cititi incheierea CAB constatati ceva sa nu zic interesant ci aberant. Una din obligatiile impuse dnei avocat este  sa nu comunice cu tinarul din Baroul Bota care stim ca este stagiar , deci dependent de avocata. Cei doi lucreaza in acelasi cabinet fiind colaboratori.Explicati-mi cum este posibil asa ceva? Ori avocata nu va mai lucra, ori tinarul nu va mai lucra .Poate instanta sa ii oblige sa isi schimbe locurile de munca? Sa intelegem ca daca DNA-ul constata ca doi colegi colaboreaza foarte bine intr-o cauza, ca sa ii scoata de pe piata ii insceneaza unuia o fapta si pe o anume durata obtine din partea instantei obligarea celor doi sa nu colaboreze. Interesant n-am ce zice!

# Ce patesti daca un "avocat" bota merge la parchet date 21 March 2015 09:51 -2

http://admin.stiripesurse.ro/media/other/201503/media-142686325498446500.pdf. Rezolutia procurorului de arestare a avocatei Laura Voicu- Iata ce a patit daca l-a trimis la parchet pe un "avocat" bota

# crustaceu date 21 March 2015 09:53 +1

tot mai cred ca baroul traditinal a pierdut si nu cel constituttional, avocatul de la BOTa este in libertate, ceea ce inseamna pe jumatate o recunoastere a legalitatii noastre, apoi, eu nu iau penale, insa cineva care ia cauze in care sunt camatari si alte fapte f. grele cred ca trebuie sa empatizeze cu inculpatul pentru a putea sa il reprezinte, , de acolo si presupusa prietenie a avocatei cu Bica; s-a vazut clar ca apararea cliente, inca cred ca bica se putea apara singura mai bine si mai curat

# MIMI. date 21 March 2015 10:36 -1

Avocatii din Romania,au profitat timp de 25 de ani de legile foarte prost facute de politicienii incapabili si profund corupti, de nefunctionalitatea justitiei si statului de drept in acest timp,iar impreuna cu mare parte din sistemul judiciar, au adus tara noastra romanica in situatia actuala, foarte delicata. D.N.A,tu esti sansa, temelia si indreptarea acestei natiuni din Romania. Bravoooooooooooooo, D.N.A.- MULT SUCCES !

# DOREL date 21 March 2015 11:06 +2

AVOCATI, INDIFERENT DE TABERE, UNITI-VA!!!!!! LA LUPTA, LA LUPTA DRAGI CONFRATI, ALTFEL VETI FI ELIMINATI!!!!! STIRPITI MAFIA DIN AVOCATURA!!!!!!!!

# Misu date 21 March 2015 12:01 -1

Bine face... Noi ne luptăm cu semianalfabeții ăștia de ani și madam Voica îi ia de colaboratori. Ar trebui să ia și măsuri disciplinare drastice. Mă bucur că în sfârșit o structură din Ministerul Public ia atitudine fermă față de aceste caricaturi profesionale 

# Banciu date 21 March 2015 13:00 -2

Misule, sfertodoctule, stiinta dreptului ramane o mare necunoscuta pentru tine. Nu veti reusi voi niciodata sa mani******ti lumea la infinit. In cardasie cu magistrati corupti, ati inversat realitatea juridica. Voi sunteti hotii care striga hotul. Zilele monopolului vostru asupra profesiei de avocat sunt numarate.

# Obiectivul date 21 March 2015 17:49 0

:D :D :D Da ti-e frica rau Misule de ''semianalfabeti astia'' de faci spume cand scrii pe aici si aiurea...

# Replica avocatei Obirsanu Carmen date 21 March 2015 12:45 -3

D-na Obirsanu Carmen, nu ati citi dosarul Bicai in amanunt si nu stiti care a fost motivul favorizarii si influentarii perturabarilor anchetei de dna Laura Voicu sa procedeze astfel cum se spune la modul general. Ce interes avea av. Laura Voicu sa procedeze asa incat nu orice avocat de la Bota colaboreaza cu ea in prezent. Cine ii plateste salariul avocatului Learciu si din ce bani? Nu vi se pare ca exagerati, omitand sa precizati ca este fiul unui om (magistrat) din sistem si interesele erau ale ambelor parti care si-au asumat riscul si nepricepere in speta ajungandu-se de a proceda in acest mod din interese necunoscute de tine, dar iti place tie sa te bagi ca musca-n lapte sau ca misca in ciorba?......... Nu vezi ca noi la varful UNBR : Folorea sau Iordachescu care stim mai bine din interior toate acestea - nu manifestam acest iteres - ce tot vorbesti tu acolo!........

# Av Obirsanu Carmen date 21 March 2015 13:36 +1

Ma scuzati, dar nu inteleg ce doriti sa spuneti. Asta a fost parerea mea si nu stiu care este motivul supararii dv Cumva sinteti procurorul din cauza sau un dusman al tatalui tanarului? Eu pornesc de la ceea ce am citit despre caz atit de site-ul CAB cit si din reportaje. Pentru ca a delegat pe altcineva sa participe la administrarea unor probe poate sa raspunda dar nu se impunea privarea ei de libertate de urgenta.

# Gogu date 21 March 2015 14:32 0

Daca la ..sfarsitul razboiului" toate institutiile vor intelege ca UNBR singurul legal este cel CONSTITUTIONAL ?!  

# Avocat Popa T. Nicolae - Baroul Tulcea - UNBR (Bota) date 21 March 2015 14:37 0

Stabilirea nelegaslitatii unui avocat din cadrul entitatii UNBR Bota,legal infiintat iterpretata favorabil intr-o decizie penala sub nr.324/08.09.2008 a Curtii de Apel Suceava,Jud. Suceava reprezinta hotararea pronuntata de instanta cu autoritate de lucru judecat d-le Florea.Aceasta pronuntare,odata transata de instanta Curtii de Apel Suceava privind entitatea UNBR Bota nu aveti dreptul a va mai pronunta dvs.,d-le Florea,a contrazice hotararea unei instante ulterior,cum nici D.N.A.,nu mai poate face referire la asemenea ilegalitati inexistente.Or,iterpretarea art.1 alin.1 din Legea nr.51/1995 prin Decizia Curtii Constitutionale nr.1576 din 07.12.2010 M.Of.nr.60 din 25.01.2010 este general obligatorie conform art.16 alin.1 din Constitutia Roamniei;la situatii diferite tratamentul juridic nu poate fi decat diferit, potrivit principiului egalitatii,ca unica forma de a lua fiinta orice entitate - persoana jurdca - nu poate inlatura un drept (art.34 din Decret nr.31/1954)cu caracter general

# Geny date 21 March 2015 20:18 -1

In consecinta, fata de incidentele aparute in present sunt incidente dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare pentru inlaturarea oricarui tratament discrimunatoriu fata de avocatii barourilor UNBR Bota legal constituit, intrucat contravine atat pricipiului egalitatii in drepturi, institutit de art. 16 din Constitutia Romaniei, cat si dispozitiilor privind iterzicerea discriminarii cuprinse in art. 14 din Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale ale cetatenilor din tarile member ale Uniunii Europene. Mai mult s-a creat o discriminare vadita prin masura luata impotriva Laurei Voicu cu referire directa la identitatea unui coleg acuzat chiar de catre DNA ca practica aceasta profesie de avocat fara drept in cadrul UNBR Bota, entitate, care se bucura de autoritate de lucru judecat intr-un proces penal, decizia 324/08.09.2008 a Curtii de Apel Suceava.

# observator foto articol date 21 March 2015 21:07 0

imi place cum sta bunicuta cu mina in sold . Parca zici ca impunge fiindca nu-i convine protocolul ... :D :D :D :D :D

# Justitiabilul date 21 March 2015 21:30 -1

Privitor la notiunea de "discriminare", avem parctica in materie a Curtii Europene a Drepturilor Omului, care a retinut in mod constant ca exista discriminare atat timp cat diferenta de tratament aplicat unor subiecte de drept aflate in situatii analoge in baza unor hotarari judecatoresti cu autoritate de lucru judecat nu are o justificare legitima, obiectiva si rezonabila ( Curtea Europeana a Drepturilor Omului, Decizia din 26 septembrie 2002, Duchez contra Frantei, Decizia din 6 decembrie 2007, Beian conta Roamniei, /59). Asa ca interpretarea diferentiata a normelor incidente cu privire la celeasi categorii socioprofesionale, cu atat mai mult cu cat nu se constata existent unei justificari legitime fata de barourile UNBR Bota legal constituite, obiective si rezonabile, sunt de natura sa reprezinte o discriminare in sensul dispozitiilor art. 16 alin. 1 din Conastitutie si art. 2 din O.G. nr. 137/2000, art. 1 din Protocolul nr.12 aditional la Conventia europeana a drepturilor omului.

# saloane de masaj date 22 March 2015 09:24 -1

Barourile se infiinteaza prin lege nu prin fundatii de creare a saloanelor de coafura, masaj si pedichiura. Mai studiati nu va aflati in treaba prin afirmatii bombastice. :D

# Obiectivul date 22 March 2015 10:49 +2

Bravos intelighentia traditionalis - acu zi repede care-i legea de dupa '90 care contine sintagma ''lege de infiintare''sau in cuprinsul ei ''se infiinteaza barouri si unbr cu sediul in Palatul de Justitie. Asta ca sa vedem cum ai descoperit dupa 25 de ani gaura din macaroana.

# costy date 22 March 2015 11:37 -1

domnilor de la bota, legea la care faceti referire cum  ca nu ar fi abrogata, din '30 toamna, a fost abrogata tacit prin reglementarea profesiei de avocat printr-o noua lege , 51/1995.  cum poate o fundatie de caritate sa infiinteze barouri? cum a dobandit pompiliu bota calitatea de avocat - s-a autoproclamat... taxă de înscriere baroul bota: o donație de min. 2.000 RON fondatorul "baroului constitutional" a fost condamnat definitiv pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat .  LEGEA 51/1995 este LEGE de ORGANIZARE si NU LEGE de INFIINTARE. ATENTIE: Legile 92/1992 si 304/2004 sunt tot LEGI de ORGANIZARE NU LEGI de INFIINTARE  bota nu a fost legal niciodata. daca vreti  sa visati in continuare ducetiva  in puscarie cu bota  acolo o sa ajungetii.acuma bota are  bani și vui păduchiii CIRCLU S-A TERMINAT!!

# @costy date 22 March 2015 12:21 +1

Unde a vazut eminenta dvoastra o lege sa fie abrogata tacit? Baaa faci aceasta profesie de ras. Pai daca I s-a permis sa infiinteze barouri? Ce sa faca? Asta a facut.

# Av Obirsanu Carmen date 22 March 2015 15:06 0

Nu te grabi sa sustii ca nu poate fi abrogata in mod tacit o lege. Gresesti! O lege poate fi abrogata atit in mod tacit cit si expres. 

# @Av Obirsanu Carmen date 22 March 2015 19:55 0

Explica si cum.
Citeza pe Av Obirsanu Carmen
Nu te grabi sa sustii ca nu poate fi abrogata in mod tacit o lege. Gresesti! O lege poate fi abrogata atit in mod tacit cit si expres. 

# Av Obirsanu Carmen date 22 March 2015 21:15 0

Va explic cum poate fi abrogata in mod tacit o lege: Atunci cind legea noua nu cuprinde nici o prevedere expresa directa sau indirecta de abrogare dar prin reglementarile pe care le cuprinde se abate de la vechea reglementare.Prin abrogarea tacita a normei juridice anterioare se cere existenta unei contradictii intre doua norme juridice a imposibilitatii de a se aplica simultan. Multumit?Asta am invatat in facultate la Teoria Generala 

# @Av Obirsanu Carmen date 22 March 2015 21:46 +2

Asta ai gasit pe guagle draga doamna avoct :) "nici o"? In situatia noastra e ceva diferit. Colegiile s-au desfiintat si trebuiau sa se constituie ca o persoana juridica de drept privat. Problema lor e ca au uitat. Daca stimabilul domn Presedinte UNBR stia ca are dreptate, crede-ma ca bubuiau televiziunile. Nu functiona 11 ani doar ca era vorba de abrogare tacita :))). E cam nasol sa-ti accepti greselile. Sunt atatea decizii ale instantelor in care mentioneaza clar ca UNBR traditional nu detine acte de infiintare, statut si voi tot o scaldati aiurea. E loc pentru toata lumea.

# Av Obirsanu Carmen date 22 March 2015 22:27 0

Eu din ce am invatat stiu ca discutiile se poarta la obiect. Ceea ce am postat cu respect va spun ca se refera la abrogarea tacita a unei legi. Atit si nimic mai mult. Daca discutam despre ceva si apoi cind nu va convine va raportati la altceva imi pare rau : nu va comportati deloc ca un partener de discutie serios.  

# @saloane de masaj date 22 March 2015 11:47 +1

Ia fa tu fericirea si spune legea care v-a infiintat....Ia ziii

# legi date 22 March 2015 13:24 0

Citeste si nu mai vorbi aiurea, DL 90/1990 art 12 si urmatoarele legi. Mai citeste si legea 6/1864.Asta a strans banii si fraierii stau cu legitimatia de "avocat" la sertar si roba in debara de frica sa nu-i lege.De asta sigur ca-i fericit.

# @legi date 23 March 2015 14:09 0

Poate stau cei de la traditionali, ca-i mult 11% lunar din brut.Noi democratii din UNBR2004 nu avem asa ceva. Hai ca vi s-a infundat   :P [quote name="legi"]Citeste si nu mai vorbi aiurea, DL 90/1990 art 12 si urmatoarele legi. Mai citeste si legea 6/1864.Asta a strans banii si fraierii stau cu legitimatia de "avocat" la sertar si roba in debara de frica sa nu-i lege.De asta sigur ca-i fericit.[/quote]

# LL date 22 March 2015 16:53 0

Citidi totul despre zvoarele raportului juridical concret si lasati gluma.

# Av. Iacob date 22 March 2015 23:13 +1

19.03.2015 Ora estimata: 08:30 Complet: Camânări/incidente 25 Tip solutie: Încheiere Solutia pe scurt: Judecătoria Constanţa Secţia civilă Dosar nr. 30367/212/2014 Încheiere 19 martie 2015 Respinge excepţia lipsei calităţii de reprezentant convenţional a doamnei Rodica Iacob, invocată de reclamantă, prin reprezentant convenţional. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din data de 19.03.2015.  Document: Încheiere de şedinţă    19.03.2015

# @Av. Iacob date 23 March 2015 09:50 +1

Multumim! E bine de stiut ca si la Constanta dau solutii corecte. E posibil sa am si eu un termen la J Constanta si chiar vroiam sa stiu cum e practica acolo.
Citeza pe Av. Iacob
19.03.2015 Ora estimata: 08:30 Complet: Camânări/incidente 25 Tip solutie: Încheiere Solutia pe scurt: Judecătoria Constanţa Secţia civilă Dosar nr. 30367/212/2014 Încheiere 19 martie 2015 Respinge excepţia lipsei calităţii de reprezentant convenţional a doamnei Rodica Iacob, invocată de reclamantă, prin reprezentant convenţional. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din data de 19.03.2015.  Document: Încheiere de şedinţă    19.03.2015

# Pai cum e domle? date 23 March 2015 15:16 +1

Stimabile presedinte UNBR traditonal, de ce nu apari la televizor sa ne spui si noua cum v-ati infiintat? De ce ataci avocatii care au dobandit calitatea de avocat conform Lg.51/1995??? Baroul Ilfov chiar in 1831 s-a infiintat? Crezi ca daca CSM a dat circulara cu posibilitatea verificarii in aplicatia EMAP ai rezolvat ceva? Nici tu si nici fosila de la B Bucuresti nu v-ati sinchisit sa o aparati pe o colega de-a voastra. Dar cand v-a platit zeciuiala a fost bine? http://unbr.ro/ro/comisia-permanenta-a-uniunii-nationale-a-barourilor-romania-ia-act-de-intensificarea-masurilor-de-combatere-a-fenomenului-avocaturii-ilegale-si-isi-exprima-ingrijorarea-fata-de-mediatizarea-excesiva-a/. Dragi traditionali acest personaj va conduce.....

# Comunicat – Fondul de solidaritate al avocaţilor date 23 March 2015 15:17 +1

Nu te mai saturi http://unbr.ro/ro/comunicat-fondul-de-solidaritate-al-avocatilor/ 

# pontaj date 23 March 2015 15:43 0

MAI COPII MAI STATI LINISTITI LA LOCURILII` VOASTRE. NU V-ATI PRINS. PRESEDINTELE NU APARA PE AVOCATUL CARE SE ALIAZA CU AI LU~ BOTA. CE ESTE DE NEINTELES ?? SPUNE-MI CU CINE TE INSOTESTI CA SA-TI SPUN CINE ESTI ... NU-I ASA ??

# cat e soldul fondului de solidaritate la unbr bota? date 23 March 2015 17:11 0

http://unbr.ro/ro/comunicat-fondul-de-solidaritate-al-avocatilor/ La unbr bota cat este soldul fondului de solidaritate al avocatilor din acest barou??

# @cat e soldul fondului de solidaritate la unbr bota? date 23 March 2015 19:35 -1

Solidaritate la infractiuni? Asta va da gurul vostru? :eek: [quote name="cat e soldul fondului de solidaritate la unbr bota?"]http://unbr.ro/ro/comunicat-fondul-de-solidaritate-al-avocatilor/ La unbr bota cat este soldul fondului de solidaritate al avocatilor din acest barou??[/quote]

# UE date 23 March 2015 17:43 +1

Nu se justifica criteriul de diferentiere de catre DNA a indivizilor avocati in cadrul UNBR infiinta legal de Bota, cat timp varietatea infinita a situatiilor de coliziune a justitiabilului cu legea se ivesc in orice situatie (ex. Bica nu ar fi putut fi aparata decat de acel avocat Learciu pentru ca av. Voicu Laura s-a compromis prin apararea favorizatoare si nu mai putea asigura ordinea de drept), fapt ce ar fi presupus eforturi importante din partea sa. Nici CSM si nici magistratii nu ne pot respinge calitatea de avoct ca nu avem aparteneta la traditionali si ca nu reprezentam acel segment profesional restrains de avocati traditionali si jurisprudenta arata ca hotararile CSM nu pot avea valoarea procedural la care se refera Legea nr. 24/2000,iar masura CSM nu este reglementata printr-o dispozitie expresa a legii sa i-a hotarari privind activitatea independenta de avocet;nu e reglementata pe considerentul ca numai ei ar reclama aceasta specialitate particularizata dupa decembrie 1989

# @UE date 23 March 2015 18:29 0

Abia astept pronuntarea CAB, nu de alta dar avem solutii favorabile. Chiar avocata a declarat ca face parte dintr-un barou, deci e avocat.

# 2004 date 23 March 2015 18:22 -1

FONDUL ILEGALISTILOR. NU STIAM DE "CARITASUL" ASTA....

# @ UE date 23 March 2015 20:03 +1

cand a fost facuta legea 51/95 erea un singur UNBR a lui florea . bota a inceput in 2002 si a copiat totul adresele si restul etc , cu scopul de a semana cu adevaratul UNBR  asa ca legea se refera la  unbr florea . In anul 1995 bota vindea parfumuri si facea masaze . Cum interpretezi tu legea se intelege unde ai facut examenul  sau unde au profesat atata inteligenta. adica la domnul bota  cu 2000 ron  esti "avocat"  cu toate actele in regula fara nici un fel de stres. Acum cu aceste acte puteti  merge linistiti la caminul de batrani  binenteles dar mai exista  un singur pas si acolo daca vor intelege ca aceste acte sunt luate asa pe ochi frumosi nu va pot aferi in loc . Daca legea este asa cum susti tu  maine la prima ora o sa merg sa imi fac si eu unbr.UNBR SORIN .

# @@UE date 23 March 2015 22:00 0

"erea?, avem si noi analfabetii nostri, dar voi traditionalilor sunteti epidemie.

# @ UE date 23 March 2015 20:05 0

http://www.luju.ro/avocati/barouri/minunea-de-la-anaf-unbr-ul-lui-florea-apare-la-ministerul-finantelor-publice-ca-fiind-autorizat-sa-functioneze-in-baza-unui-protocol-incheiat-cu-cab-privind-imparteala-spatiilor-din-palatul-de-justitie-curtea-de-apel-bucuresti-a-ripostat-adresa-indicata-v

# adrian date 23 March 2015 20:16 0

Art. 27  Calitatea de avocat inceteaza:  a) prin renuntarea scrisa la exercitiul profesiei;  b) prin deces;  c) daca impotriva avocatului s-a luat masura excluderii din profesie ca sanctiune disciplinara;  d) daca avocatul a fost condamnat definitiv pentru o fapta prevazuta de legea penala si care il face nedemn de a fi avocat, conform legii.  http://alba24.ro/decizie-la-curtea-de-apel-alba-iulia-avocata-din-baroul-bota-achitata-de-acuzatia-de-exercitare-fara-drept-a-profesiei-trebuie-sa-plateasca-amenda-319441.html

# 2004 date 23 March 2015 20:35 0

FONDUL ILEGALISTILOR. NU STIAM DE "CARITASUL" ASTA....

# Bety date 23 March 2015 20:44 0

Unde scrie in Legea nr.51/1995 de: Florea, Iorgulescu etc., pentru ca in hotararea ramasa definitiva izvoraste dreptul entitatii lui Bota si scrie chiar in decizia nr.324/08.09.2008, pen., a Curtii de Apel Suceava si in hotararea civila, dosar nr. 79/PJ/2003, Bota Pmpiliu participant in procesul de infiintare a entitatii, fie exista dreptul in cadrul entitatii de a infiinta barouri si notariate si este izvorul de drept civil concret (actul sau faptul) de care Legea nr. 51/1995 leaga dreptul sau nascut in baza unui raport juridic civil concret, prin acel statut sau act constitutiv (contract) supus judecatii conform (art. 34 Decret nr.31/1954). Actul sau faptul concretizat si legalizat constituie izvor al drepturilor subiective pentru Bota, deoarece au fost izvorul unui raport juridic concret care au format obiectul continutului raportului juridic civil asigurand stabilitate ca orice chestiune litigioasa ce nu mai poate fi adusa inaintea judecatii (art.1(5) si art.129 din Constiotutie).

# avi avi date 24 March 2015 00:34 0

mai nea Popa,ne lesi?Acum esti si Bety?Esti ridicol!

# PENITENCIARUL date 24 March 2015 08:38 -1

pentru clarficari ale situatiei voastre dar si pentru a va profesa activitatile in liniste sinteti asteptati alaturi de florin scaletchi TOTI :D

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva