26 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Judecatorul Sorin Curpan de la Judecatoria Bacau este cercetat disciplinar de CSM dupa ce a primit bani de la Vasile Botomei, autointitulatul decan al Baroului Bacau, pentru ca a racolat o tanara absoventa de Drept care dorea sa devina avocata. Curpan este urmarit penal de PCA Bacau

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

10 February 2013 13:16
Vizualizari: 8764

 

Probleme mari pentru judecatorul Sorin Vasile Curpan (foto) de la Judecatoria Bacau. Magistratul este cercetat disciplinar de CSM, dupa ce a acceptat sa faca parte dintr-o comisie de examinare, in cadrul unui concurs de intrare in avocatura organizat de Vasile Botomei, autointitulatul decan al Baroului Bacau. Sorin Vasile Curpan a primit 10% din taxa de 4.000 de lei pe care o tanara absolventa de Drept a achitat-o pentru a sustine examenul de intrare in avocatura organizat de Vasile Botomei, caz prezentat pe larg, anul trecut, de Lumeajustitiei.ro, cat si de Ziarul de Bacau.

Inspectia judiciara s-a sesizat din oficiu, in 10 octombrie 2012, in urma articolelor din presa, iar in data de 3 ianuarie 2013, Consiliul Superior al Magistraturii a dispus inceperea cercetarii disciplinare fata de judecatorul Sorin Vasile Curpan:


In cauza s-au efectuat verificari prealabile. Intrucat s-a constatat existenta indiciilor privind savarsirea unei abateri disciplinare, prevazute de art. 99 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, in temeiul art. 45 alin. (6) din Legea nr.317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, la data de 3 ianuarie 2013 inspectorul judiciar a dispus cercetarea disciplinara fata de domnul judecator Curpan Vasile Sorin din cadrul Judecatoriei Bacau, in conformitate cu dispozitiile art. 451 alin. (6) din Legea nr. 317/2004. In cauza nu s-a solicitat, pana in prezent, suspendarea domnului judecator Curpan Vasile Sorin din cadrul Judecatoriei Bacau”.

Parchetul Curtii de Apel Bacau a inceput urmarirea penala fata de Curpan pentru complicitate la inselaciune si fals

In aceeasi zi in care Inspectia Judiciara s-a sesizat din oficiu, 10 octombrie 2012, Parchetul de pe langa Curtea de Apel Bacau a inceput urmarirea penala fata de judecatorul Sorin Vasile Curpan, dar si fata de avocatul Vasile Botomei. Autointitulatul decan al Baroului Bacau este invinuit de inselaciune, fals in inscrisuri sub semnatura privata, folosirea fara drept a denumirilor de “Barou”, “Uniunea Nationala a Barourilor din Romania” si “UNBR”, dar si pentru exercitarea fara drept a unei profesii. In ceea ce-l priveste pe judecatorul Sorin Vasile Curpan, acesta este urmarit penal pentru complicitate la inselaciune, fals in inscrisuri sub semnatura privata, folosirea fara drept a denumirilor de “Barou”, “Uniunea Nationala a Barourilor din Romania” si “UNBR”.

De asemenea, procurorii au ridicat chitantiere, stampile, registre si sisteme de stocare a datelor informatice de la doua imobile apartinand lui Vasile Botomei.

Afaceri cu Botomei. Curpan a primit de la avocatul Vasile Botomei 400 de lei

Problemele pentru judecatorul Sorin Vasile Curpan au aparut dupa ce impotriva sa si a avocatului Vasile Botomei, o tanara absolventa a Facultatii de Drept, Andreea Chirila Filip, a depus o plangere penala, in care ii acuza pe judecator si avocat ca au inselat-o cu 1.000 de euro, caz prezentat pe larg, in octombrie 2012, de Lumeajustitiei.ro, dar si de presa din Bacau. Mai exact, Andreea Chirila Filip sustine ca, in mai 2012, judecatorul Sorin Vasile Curpan i-a recomandat sa nu se inscrie la cursurile de mediator si sa achite taxa de 3.000 de lei, ci sa plateasca o taxa de 4.000 de lei pentru a deveni avocat. Ulterior, potrivit plangerii depuse de Andreea Chirila Filip la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Bacau, judecatorul Sorin Vasile Curpan i-a facut conostinta cu avocatul Vasile Botomei. In cele din urma, tanara a acceptat sa plateasca taxa de 4.000 de lei si sa sustina examenul de primire in profesie. Din comisia de examinare a facut parte si judecatorul Sorin Vasile Curpan, care a primit 10% din valoarea taxei, adica 400 de lei, lucru recunoscut de altfel de magistrat pentru Lumeajustitiei.ro. Andreea Chirila Filip a depus plangerea la Parchet dupa ce a constatat ca decizia de admitere in profesia de avocat a fost semnata de Vasile Botomei si nu de Uniunea Nationala a Barourilor din Romania.

* Cititi aici mai multe despre cazul judecatorului Sorin Vasile Curpan

Comentarii

# obiectiva date 10 February 2013 13:29 +5

SINCER, fata asta NU are nici o treaba cu DREPTUL !!!! nu stiu cine i/o fi dictat plangerea penala ca NU o duce mintea sa o faca...nici cu BOTOMEI nu mi/e rusine, in 2005 avea un proces.....si, dupa ce instanta a audiat martorii lui, ca sa nu ii audieze si pe cei ai partii adverse, a RECUZAT MARTORII....saraca judecatoare, UNA dintre cele care isi merita numele si banii de MAGISTRAT, juma de ora s/a straduit, cu o rabdare angelica, sa ii explice acestui DOCTOR in drept....de rep. moldova.... ca MARTORII NU SE RECUZA....un dobitoc !!! mare mediator international !!! nu stiu cum de a cazut judecatorul Curpan, ca musca in lapte, in afacerea asta !!!

# secs on da bici date 12 February 2013 08:35 +2

A pus botu repede pentru ca era lacom si rapace.....uitati-va cum arata...cine se incurca cu el? i s-a promis secs mult de la viitoarele \"avocate\" facute de impostorul Botomei, exclus din activitate de mult de catre Bota!

# la Socola dottore date 10 February 2013 13:41 +4

Botomiei este trimis în judecată în 5 dosare penale: 1. Judecătoria Constanţa - dos. nr. 16735/212/2011* - fals şi evaziune fiscală 2. Judecătoria Bacău - dos. nr. 16700/180/2012 - Folosirea fără drept a denumirilor ,,UNBR”,  \\\"Barou  3.  Judecătoria Bacau - dos. nr. 12179/180/2011 - fals şi înşelăciune  4.  Judecătoria Suceava - dos. nr. 17458/180/2011 - ultraj la poliţistă 5.  Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Bacău a început urmărirea penală in dosarul nr. 806/P/2012 pentru înşelăciune, fals şi folosirea fara drept a denumirilor ,,UNBR”,  \\\"Barou\\\"

# La puscarie cu escrocii ! date 10 February 2013 14:12 +5

La puscarie cu escrocii Botomiei si Curpan ! Auzi la botomiei: presedinte, decan ! Si el e exclus din profesie de un an !

# VIKY date 10 February 2013 14:54 0

Dar fiind din Bacau, este cercetat doar...disciplinar de CSM, institutie privata a Haimanalei.

# CRAZY de Bacau date 10 February 2013 17:57 +2

Ce fata are ! Nu ma mir ca s-a inhaitat cu Botomiei ! Vor fi colegi de celula !

# dottore plagiatore date 10 February 2013 19:40 +2

Si Curpan si Botomiei sunt niste plagiatori ordinari ! Curpan a copiat zeci de lucrari de drept, iar Botomiei a furat tabloul nostru si stampila lu Bota ! O sa ni le dea Parchetul Curtii de apel Bacau !

# Urmeaza si Nimerincu V, de la Iasi date 10 February 2013 20:56 +1

Mai este un PROSTOVAN MAREEEE , se numeste Nimerincu . Urmeaza a se incepe U.P.

# Nimernicu, alt idiot date 10 February 2013 21:03 +1

Ai dreptate, nimernicu asta e un betiv care se crede presedinte !

# SOCOLA date 10 February 2013 21:31 0

Botomiei va sta 12 ani la sbarna, Nimerincu doar vreo 5 !

# TRADITIONAL date 10 February 2013 22:22 +15

Fratilor, este pacat ca mai marii baroului nu se inteleg sa dam mana sau sa fim 2 barouri. Eu m-am saturat de mizeria traditionala, taxele foarte mari, spagile la examen..etc Am si eu o fiica care termina dreptul si trebuie sa cotizez sa intre in avocatura...ESTE O PROFESIE LIBERALA!!! CINE STIE CARTE SUPRAVIETUIESTE, CINE NU SE ELIMINA SINGUR. CINE FACE PROSTII RASPUNDE IN FATA LEGII!!! E atat de simplu, dar in realitate e atat de greu...pentru unii cu mintea cat o nuca

# traditional ipartial date 10 February 2013 22:50 +14

in fond profesia e liberala.de ce sa-i platesc lui florea, iordachescu si altii? pentru ce ?platesc degeaba ca sa se plimbe pe banii mei pe la tembeliziuni? fiind profesie liberala clientul decide daca ma cauta sau nu. cat priveste pe cei doi sa nu aruncam cu pietre si sa nu insultam personele aiurea. nu au furat , nu au dat in cap, practic majoritatea avem un singur scop SA PROFESAM LIBERI. atat florea cat si bota sunt persoane care nu vor sa piarda bani, fiecare face bani in felul lui, unul din zeciuiala si altul din donatii. nici unul nu ne reprezinta, ei cu milioanele de euro si noi cu sclavia.

# avocat traditional date 10 February 2013 22:58 -6

Domnilor,oare nu va dati serama ca in baroul traditionmal s-a terminat de cativa ani cu spagile?oare nu intelegeti ca zeciuiala este cota fiecaruia pentru pensie?Si mai este o problema:care sunt mai marii baroului bota?Bota,Botomei,N imerincu?cand veti avea sefi adevarati (se pare ca acum n u aveti nici un sef) atunci veti putea sta la discutii cu mai marii nostri.Cu stima

# avocat BB date 10 February 2013 23:08 +3

\" avocat traditional \"  = esti un mare ZERO profesional !

# traditional ipartial date 11 February 2013 18:08 +5

colega avocat traditional, las-o moarta cu pensia ca nu prostim aici copii de gradinita. art.6 pct6 din Legea 273 imi da dreptul sa platesc la stat ,daca doresc, pentru pensie. acei bani ii platesc cu chitanta si cu care ma pot scadea in contabilitate. eu nu sunt de acord sa mai platesc ca smecherii sa-si faca salarii pe spinarea mea. de ce sa profite si sa se plimbe pe banii mei? de sa mearga prin strainataturi, sa cheme tot felul de ciraci si sa faca simpozioane de aiurea? fiecare sa puna mina pe carte, sa studieze ca sa aiba clienti. nu ma intereseaza de x sau y, eu vreau sa -mi controlez singur veniturile si sa-mi platesc cotele la stat si atat. cat priveste despre admitere se vede de la o posta ce bine pregatiti sunt juniorii care intra . parca au dat examen cu portarul, unii ma indoiesc ca sunt in deplinatatea facultatilor mintale. vrem profesia liberala, fara decani si alte ciubote de gargaragii neaveniti.

# avocat traditional date 10 February 2013 23:21 -4

bai acesta,lipsit de inteligenta!Am fost sigur ca daca intervin si amintesc oarece nume te inflamezi si te dai pe net.Te-am mai prins inca o data.Si te mai intreb inca o data:il vezi pe Florea scriind pe aici?Si ai vazut tu pe site-ul UNBR traditional expresii de birjar cu ma vazu la voi?Cum va permiteti sa faceti nemernici pe judeccatorii care s-au pronuntat definitv la Alba Iulia?Esti jalnic.Vezi ma cum te tin in priza si cum iti etalezi mereu neputinta.Asta si vreau:sa se lamureasca cei de buna credinta din baroul fost bota cine este acest pseudoavocat BB

# L 3/48 date 10 February 2013 23:34 +7

Nu noi ii injuram pe Chelcea si pe cei de la Alba; ei i-au injurat pe cei 2000 de magistrati care au statuat ca noi suntem in regula si voi nu existati de jure !

# avocat BB date 10 February 2013 23:49 +2

Mai ZERO profesional, alias \" avocat traditional \". Daca tot esti obsedat de el, roaga-l pe dl Bota sa-ti plateasca un consult psihiatric. Sunt convins ca il vei impresiona si te ajuta imediat si neconditionat Ma ofer sa cotizez si eu mai departe, la tratamentul ce iti va fi prescris, pe langa alti numerosi colegi ai mei si mai ales, ai tai. Tratament usor si cu rezultate cat mai rapide si eficiente iti urez !

# avocat BB date 10 February 2013 23:52 +2

Apropo de prize ..... cand erai mic, te-ai electrocutat des ? Se pare ca da, acum se vad sechelele.

# si actele ? date 10 February 2013 23:31 +1

Vorba lu Bota: ,,cand ne aratati actele ?\"

# Florea sa comenteze ? date 10 February 2013 23:37 +2

Ce sa comenteze tiganul de Florea ? El nu stie sa deschida un calculator ! ,,la cererea U.N.B.R. - Bota, parchetul a solicitat U.N.B.R. (Florea) să înainteze în fotocopie documentele de înfiinţare, însă aceasta nu a putut prezenta documentele respective.”

# botmel anal-fabeticus date 11 February 2013 10:20 +4

Bototmele, de ce sa ,,v-a reusi inscrierea la UNBR Florea\" cand tu faci 4.000 lei de pe un singur ,,avocat\" ?

# botmel anal-fabeticus date 11 February 2013 10:59 +1

Bototmele, de ce sa ,,v-a reusi inscrierea la UNBR Florea\" cand tu faci 4.000 lei de pe un singur ,,avocat\" ?

# www.BaroulBacau.ro date 11 February 2013 00:13 -4

Avocatul Botomei Vasile este un invingator. A castigat recursul impotriva condamnarii de ultraj. A invins statul roman la CEDO. Este subiectul mai multor acuzatii nefondate din partea fostului presedinte Bota,carte in lipsa de altceva scrie sub diverse pseudonime tot felul de prostii. In final v-a reusi ceea ce Bota nu v-a reusi niciodata,adica v-a reusi inscrierea la UNBR Florea. Botomei saluta pe toata lumea,chiar si pe cei care-i poarta de grija.

# de ce minti ? date 11 February 2013 00:54 +4

Chiar nu ti-e rusine de faptul ca lumea va afla ca ai mintit in legatura cu castigarea recursului ?! Pe fond, n-ai castigat nimic, ci s-a dispus trimiterea dosarului primei instante spre rejudecare ! In plus, cand inveti sa scrii corect, in limba romana ? Se scrie \"va reusi\" si nu \"v-a reusi\". Vai de capul tau...

# Maria M. date 12 February 2013 15:12 0

Urcati ,urcati! Învingeti pe cei mai aprigi dusmani ai dvs. dl.Botomei! Aprigi dusmani mai aveti! Sunt plini de ura,egoisti si ofticosi. Fiti calm,nu le dati atentie. Sa va ajute Bunul Dumnezeu an toate !

# botomiei date 12 February 2013 15:23 0

nu te mai scapa nimeni, botomiei, escroc si bataus de femei !

# ca la coafor ! date 12 February 2013 15:38 0

botomiei, mai am unsingur dor, sa iei cat ala de la coafor ! (pe viata)!

# ca la coafor ! date 12 February 2013 15:46 0

botomiei, mai am unsingur dor, sa iei cat ala de la coafor ! (pe viata)!

# botomiei batausul de femei date 11 February 2013 06:20 +3

Parchetul e un invingator pentru ca i s-a admis recursul in vederea condamnarii cu executare ! Dupa ce ti-ai batut toate nevestele si copiii ai batut o politista in ex. fct. ! Cum sa scapi fara executare ?

# tolombei vasalie date 11 February 2013 12:34 +2

Paranoia schizofrenica, acest bataus ordinar de femei, care si acum confunda avocatura cu aprozarul Bartolo din Bacau. Nimic surprinzator. Asteptam cu sufletul la gura, momentul cand acest vasile analfabet, \"v-a\" executa un bugee jumping fara coarda aia de maria migdalena, direct de pe hotelul Moldova. Te salutam si noi \"pi tini\", tolombei de la salonul trei. :lol:

# Maria M date 12 February 2013 14:44 0

Paranoia ,schizofrenica ? Doamne, dale grija lor si ajuta pe dl.Botomei an toate ! Amin voua! Maria Magdalena

# mario anal-fabetico date 12 February 2013 15:29 0

mario, nu esti botomiei? prea esti analfabeta! ,,dale\" ,,an toate\"...

# Ezoteric date 11 February 2013 00:52 +3

Si oligofrenul asta a ajuns judecator ! Oare chiar facultatea de drept si inm au ajuns o uzina de monstrii !!! Dumnezeuke,imi doresc sfarsitul lumii ! Dar vreau sa ca ghica,haineala,danilet,stanciu,morar,asta din poza,cerbu,matei,sa fie cu o secunda inaintea mea... Macar ioana bogdan arata a femeie,nu a monstru,desi e...

# botomeius anal-fabeticus date 11 February 2013 06:24 +2

Rudotele, in loc sa taci si sa te pregatesti de detentie, tu vrei sa arati la toata lumea ca nu stii sa scrii: ,v-a reusi,\". Vorba ta:  ,,carte in lipsa\" !

# botomel sbarnel date 11 February 2013 06:29 +2

E bine ca nu te mai dai dottore, dar lasa-ne si cu ,,baroul bacau\". Parchetul Curtii de apel Bacau ti-a confiscat toate stampilele si facaturile, nu te mai da decan si presedinte ca ramai pe viata dupa gratii !!!

# SOCOLA date 11 February 2013 06:32 +2

Asa e botomiei, nu mai folosi insemnele BAROU, UNBR, ... Nu iti ajung 5 inculpari ? Cati ani de puscarie vrei sa faci ?

# Nimernicu date 11 February 2013 06:34 +2

Vasîli draga, eu Nimerincu, ma retrag. Am copii si nu ma mai las mani******t di tini ! Hai liberare !

# drina date 11 February 2013 13:35 +2

pai dl.curpan nu ar fi trebuit suspendat din functia de judecator daca s-a inceput urmarirea penala impotriva lui ?! cum naiba mai judeca atita vreme cit el e inculpat ?! mai putem sa-i spunem *onorata instanta ?!* cu toata prezumtia de nevinovatie-totusi omul acesta judecata pe altii...mi se pare jenant si imoral. cu cerinta reputatiei nestirbite a judecatorului cum ramine,domnilor de la csm ??? in ceea ce-l priveste pe nefericitul de botomei nu mai zic nimic.e dus rau si nu merita sa-mi bat capul cu el.ar trebui expertizat!

# e fratele lor date 12 February 2013 08:45 +1

mai mic si cu retard precoce...iar Botomei este mana dreapta a acestuia...stiti voi ce se face cu ea ....

# normal sau anormal date 12 February 2013 19:57 +3

eu consider ca fiecare licentiat in drept are competenta sa exercite avocatura. aceasta este o profesie liberala, nu ma intereseaza daca botomei, bota sau florea si-au facut barouri. securistii traditionali au inventat aceste obligatii de a te inscrie intr-un barou, de a da examen , de a plati zeciuiala, donatia sau mai stiu eu ce, pentru ca sa se imbogateasca. cei multi sunt condusi de citiva sarlatani care urmaresc BANI nemunciti. domnilor, PIATA respectiv CLIENTUL este cel care decide cine merita sa fie avocat si cine nu. nu inteleg jocul unor magistrati, in instanta unii fac sicane avocatilor concurenti, dar cind trebuie sa judece si sa dea o solutie, brusc respecta legea si recunosc ca cei din baroul legal infiintat profeseaza absolut legal. nu imi explic de este lasitatea si complicitatea unor magistrati mai presus de cinste. am vazut judecatori iesiti la pensie care culmea pupau roba decanilor sa-i admita fara examen. stie toata lumea ca se fac o sumedenie de magarii, unii admisi pe usa din dos ex.Corlatean si altii respinsi fiindca nu au cotizat. stim toti ce inseamna examen in Romania. examen=spaga=trafic de influenta=persoane fara pregatire corespunzatoare.si uite asa un prost ocupa locul unuia care intr-adevar merita. e plin de licentiati spiru haret la barouri, si sa nu-mi spuneti ca astia stiu mai multa carte decat cei care au terminat la facultati de stat.

# avocat BB date 13 February 2013 00:17 +2

@normal sau anormal - fff corect punctul tau de vedere. Bravo !! Daca toti ar intelege si ar gandi ca tine, ar fi altfel viata in aceasta tara. Felicitari inca o data !

# T-rex date 13 February 2013 07:25 0

Domnule avocatr BB,pentru ce te extaziezi ?pentru niste banalitati?Nu securistii au au inventat legea avocaturii ci securistii dati afara,politistii dati afara si incompetentii au inventat baroul bota.Asa ca amaratii de absolventi au dat iama la bota.pacat de ei,majoritatea ar fi intrat in avocatura legal-traditionala.Acum ne razboim in presa si prin instante cu sanse nule ca bota sa mai poata face ceva.De altfel am auzit ca a fosat dat jos de la conducere.Oare oameni ca el si ca botomei sunt emblerma voastra?

# Banciu date 13 February 2013 11:29 +1

Bai T-rex, fosilo, tu inversezi datele problemei si esti hotul care striga hotii ! Mintea voastra traditional-bolnava, nu realizeaza ca ati ramas singurii din Europa care au confiscat si prostituat profesia de avocat. Intr-o tara civilizata, lui Bota i s-ar fi facut o statuie, tocmai pentru faptul ca lupta pentru \"vindecarea\" profesiei de ciuma traditionala care a cuprins-o !

# avocat BB date 13 February 2013 14:12 +1

@T-rex - ti-ai schimbat porecla sa dai impresia ca sunteti mai multi mai \" avocat traditional \" ?? Esti o reptila cu dintii mari, intr-o gura mare cu miros pestilentila si cu un creier minuscul. Porecla bine alesa tocmai de tine, neinspiratule !! :)))) . Bota poate s-a dat jos din pat, ca in fiecare dimineata. Tu cand cobori din copacul prostiei in care esti cocotzat si manaci toata ziua imbecilisme ? Banal esti tu si creatiile tale infantile si retardate. Asa-i ca te exaspereaza adevarul despre legalitatea organizatiei infiintate de Bota ? Poate pana la urma se va aprinde lumina si in capul tau, pe unde iti umbla ratacita pseudo-inteligenta. Penibilule !

# T-rex date 13 February 2013 16:52 -1

Prosti,prosti prosti.Ma intreb ,de unde a aflat intaistatatorul de reptila aia?Sau altii daca nu el.Dar mai derbedeilor,de formatia de muzica T-rex nu ati auzit?Incultilor.

# avocat BB date 13 February 2013 16:58 +1

@T-rex - stii de unde a aflat ? Era cu niste colegi avocati pe un hol al unei instante si a simtit la un moment dat un miros groaznic, de fosa septica nevidanjata de multa vreme. Cand s-a uitat peste umar, ups ! vorbeai tu la telefon ...... Penibilule ! Altceva decat idiotenii nu mai esti in stare sa grohai ! Nu mai polemizez cu tine, esti incalificabil profesional si mai ales dpdv al caracterului infect cu care te-ai nascut ! Duhoare placuta ! Nu mai pierd timpul cu tine, grobianule !

# T-rex date 13 February 2013 17:12 -1

Ce=i bai BoticiBombiliu,esti mana dreapta a intaistatatorului,ori ii duci geanta cu mancarea necesara orelor petrecute printre noi la ICCJ.Vezi mai ca mai citesc si eu pe net si mai am si niste avocati traditionali prieteni care scriu si ei pe net.Si eu sunt avocat adevarat si nu amator incepator ca tine.Daca zici tu ca nu esti cine spun eu,crede-ma ca esti de plans.Daca mi-ai fi zis cva despre firmatia aia,poate credeam ca esti unul mai tanar.Dar daca nu mi-ai zis nimic ori esti chiar batran ori prea tanar.Sau poate ca un santierist,oricum nu afla.Bai,mai am o nelamurire:de unde naiba ai aflat tu de cuvan tul grobian?

# avocat BB date 13 February 2013 17:20 +1

@T-rex - stii de unde am aflat de cuvantul \" grobian \" ? Scrie pe fruntea ta ingusta ! Penibilule ! Cum spuneam altadata, scoala absolvita de tine este scoala vietii invatata pe maidan ! Penibilule ! Ai o minte redusa, cu un vocabular redus. Penibilule !

# T - rex date 13 February 2013 17:42 -1

Vezi mai ca ne intalnim pe la ICCJ?.Si ce ne mai saluti!Bai santieristule,daca stii ce inseamna grobian si zici ca eu sunt,iti spun si eu ceva:poate sun t grobian,dar sunt destept .Tu esti numai grobian cu IQ pe care il stim cu totii.Adica mic.Mic de tot.

# avocat BB date 13 February 2013 17:59 +1

@T - rex = nu meriti replica. P.S. - Daca erai destept, ai fi avut o alta conduita, este evident ptr. toata lumea ca esti doar narcisist. De aceea nici colegii tai de organizatie nu te sustin, te lasa sa te faci de ras. Desi ar trebui sa aiba o atitudine proactiva, sa-ti combata manifestarile elucubrante si degradante dpdv profesional. Dar si lipsa lor de sustinere fata de tine este un raspuns. Esti singur ( din fericire ) pe insula Prostiei congenitale.

# normal sau anormal date 13 February 2013 16:03 +1

T-rex, avocatul dinozaur din epoca florea si altii. mare maestre, imparate al stiintelor juridice, esti normal sau anormal?   :D :D :D

# COZMESTI date 13 February 2013 13:49 0

EXCLUSIV. Cercul MAGISTRAȚILOR PLAGIATORI a produs 50 de cărți copiate una după alta. Un caz cum nu S-A MAI VĂZUT în România Autor: Traian Deleanu Cine face Justiţie: judecătorul Sorin Curpăn a reeditat de zeci de ori aceeaşi carte, cu alte titluri şi cu alţi coautori. Impostura în grup compromite breasla magistraţilor Sorin Curpăn, judecătorul din Bacău care ar putea fi încoronat ca „Rege al autoplagiatelor” În felul lui, judecătorul Sorin Curpăn e un recordmen. Din 2000 până în prezent a scos peste 50 de cărţi, lucrări ştiinţifice inaccesibile profanilor. În realitate, Curpăn, până de curând vicepreşedinte al Judecătoriei Bacău, se află în centrul unei imposturi în grup organizat, caz unic în România. Judecătorul şi-a autoplagiat lucrările primordiale, schimbându-le la nesfârşit coperţile, şi le-a împrumutat chiar şi altora, colegi din justiţia băcăună. Este un exemplu rarisim despre ce-a ajuns cercetarea academică în România. „Care a fost contribuţia dv.?” Sorin Curpăn a încep

# COZMESTI date 13 February 2013 13:52 0

ACCESATI sorincurpan.ro,si O SA VA CRUCITI!!!!!

# BOBI date 13 February 2013 13:54 0

Judecătorul Sorin Vasile Curpăn a devenit celebru și la nivel național, odată cu apariția unui articol în Evenimentul Zilei – “Plagiat în grup cum nu s-a mai văzut în România”. Publicația arată că judecătorul Vasile Curpăn a reeditat de zeci de ori aceeași carte, cu alte titluri și cu alți coautori. Practic, magistratul băcăuan și-a autoplagiat lucrările, schimbându-le doar coperțile și modificând pe alocuri titlurile. Judecătorul Curpăn și-a cooptat în afacerea de plagiat atât prietenii, cât și colaboratorii sau șefii. Nume mari din Bacău apar pe coperțile cărților lui Curpăn, procurori, avocați și judecători, iar unii dintre ei nici măcar nu și-au dat acordul.

# BOBI date 13 February 2013 13:56 0

avertizor_integritate 2 months ago Daca vreti sa verificati la Centrul National ISBN din cadrul Bibliotecii Nationale a Romaniei si la Editura Grafit din Bacau, veti avea o alta surpriza. Cartea “Tratat de stiinte juridice”, editie princeps, Editura Grafit 2008, in 2 volume, nu exista oficial si legal. ISBN-ul trecut pe carte e unul fals, din burta lui Curpan, deoarece la cele 2 institutii de mai sus nu exista niciun ISBN 978-973-9498-89-5. Veti primi – ca si altii care au cerut relatii mai inainte – un raspuns naucitor, de genul: -”Codul ISBN 978-973-9498-89-5 nu a fost atribuit de catre Centrul National ISBN niciunei edituri de carte inregistrate la nivel national. In urma verificarii bazei de date a Bibliotecii Nationale a Romaniei s-a constatat ca lucrarea “Tratat de Stiinte Juridice”, ISBN 978-973-9498-89-5, autor Sorin Vasile Curpan nu se regaseste in colectia B.Na.R.” Si pentru asta e suficient sa trimiteti Cererea de furnizare de informatii de interes public, prin email,

# MARASESTI date 13 February 2013 13:57 0

Iar cu vila de la Harlesti [inspre Roman], o sa aveti mai multe surprize, de genul: -vila e pe numele lui tat-su; -creditul si rata la banca e pe numele lui Curpan Sorin; -dar in delaratia de avere a lui Curpan nu apare niciun credit bancar in acest sens; Draga de A.N.I. oare nu s-o sesiza?

# BOBI date 13 February 2013 14:36 0

http://sorincurpan.ro/wp-content/uploads/2011/07/drept-civil-teoria-generala-a-obligatiilor-204x300.jpg

# SECHE date 13 February 2013 14:37 0

http://sorincurpan.ro/wp-content/uploads/2011/07/fenomene-juridice-si-politico-etatice-190x300.jpg

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.12.2024 – S-a aflat noul ministru al Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva