16 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt

OBSERVATI CEVA NECURAT? - Iata contractele cu CEC Bank ale fiicei lui Traian Basescu pentru cele 290 de hectare din Calarasi, cumparate cu 1,3 milioane euro. Ipoteca s-a institutit doar pe terenul care nu acopera valoarea totala a creditului! Contractul are 359 rate lunare (30 ani) in valoare de circa 7500 euro fiecare. Cu tot cu dobanzi, Ioana Basescu va trebui sa retuneze 2,5 milioane euro. Cum poate castiga un notar din Paunesti – Vrancea atatia bani? (Contractele)

Scris de: L.J. | pdf | print

15 November 2013 22:39
Vizualizari: 14282

 

Poate catiga o notarita cu cativa ani vechime, cu birou deschis in comuna Paunesti, judetul Vrancea, peste 11.000 euro lunar, astfel incat, potrivit plafonului maxim de indatorare, sa-si permita sa achite, luna de luna, rate de circa 7500 euro, lunar, timp de 30 de ani? Lumeajustitiei.ro va prezinta contractul de vanzare – cumparare, contractul de ipoteca imobiliara si scadentarul contractului de credit eferente creditului de 4.600.000 lei (1,04 milioane euro) contractat de Ioana Basescu (foto) de la CEC Bank (banca de stat) pentru achizitionarea in septembrie 2013 a unei mosii de 290 de hectare in comuna Nana, judetul Calarasi destinata presedintelui Romaniei Traian Basescu.

Ce mari contracte notariale poate incheia notarita Ioana Basescu in amarata comuna vranceana, astfel incat sa-si permita sa achite luna de luna 7500 euro la CEC Bank, timp de 30 de ani? Si se se va intampla peste un an cand tatal ei nu va mai fi presedinte si probabil ca nu vor mai bate niciun fel de clienti importanti, trimisi expres la usa ei? Cum de banca de stat CEC Bank a acceptat ca unica garantie imobiliara terenul care face obiectul vanzarii, in conditiile in care venitul unui notar este riscant, fluctuant si deci nesigur si, atentie, valoarea evaluata a terenului nu acopera valoarea totala a creditului? Ar fi primit vreodata vreun notar ca Ioana Basescu un atare credit, daca nu era fiica presedintelui Romaniei? Iata numai cateva intrebari care se desprind din analiza actelor care au fost date publicitatii vineri, chiar de catre Ioana Basescu, la sfatul tatalui ei.


Favoritism? Ipoteca de gradul I nu acopera valoarea creditului plus dobanzile! De ce oare?

Din cele trei documente, pe care le puteti citi atasate la finalul articolului, reiese ca Ioana Basescu a depus cererea acordare a creditului in data de 30 august 2013, cererea fiindu-i aprobata in nicio saptamana (performanta record), iar in data de 9 septembrie 2013 a si semnat contractul de credit, din care reiese ca timp de 359 de luni – 30 de ani – va plati o rata lunara de peste 30.000 lei (circa 7500 euro/lunar).

Terenul de peste 290 de hectare din comuna Nana Calarasi a fost cumparat de Ioana Basescu de la firma SC Berfige SRL, reprezentata de italianul Bertola Fioravante, cu domiciliul in Monaco. Pretul stipulat in contractul de vanzare - cumparare incheiat la 9 septembrie 2013 a fost de 5.844.864 lei, echivalentul a peste 1,3 milioane euro. Suma de 1.244.864 lei (circa 280.000 euro) a fost achitata cu banul jos Ioana Basescu prin transfer bancar. Restul de 4.600.000 lei a fost achitat italianului din creditul luat cu suspecta usurinta si rapiditate de la CEC Bank, Surprinde faptul ca vanzarea - cumpararea a avut loc in aceeasi zi in care CEC Bank – Unitatea Victoria, prin directoarea Marieta Coconetu, care a semnat cu imputernicire, a incheiat si contractul de ipoteca imobiliara, exclusiv pe terenul achizitionat.

Desi valoarea totala a celor 290 de hectare a fost stabilita prin evaluarea facuta de experta Adriana Adelaida Chirila, la peste 7,215 milioane lei, ipoteca s-a instituit pentru valoarea creditului de 4,6 milioane lei, plus dobanzile, costurile si spezele bancare. Daca studiem scandentarul, observam ca valoarea creditului, plus dobanzile in cei 30 de ani de rambursare a creditului, ajunge la suma de peste 10,896 milioane lei. Intrebarea fireasca este de ce s-a acceptat drept garantie ipotecarea unui bun imobiliar care valoreaza doar 7,215 milioane lei, cand valoarea totala a creditului este de 10,896 milioane lei (circa 2,5 milioane euro)??? S-au institutit cumva si alte ipoteci si nu stim noi? Au cazut pe spate cei de la CEC Bank la auzul numelui Basescu? O fi de bun augur marinimia CEC Bank la capitolul gajuri, fata de veniturile fluctuante si nesigure ale unui notar de provincie care a intrat in profesie de doar cativa ani?

Contractele acestei tranzactii imobiliare au fost legalizate la Biroul Notarial AEQUITAS din Bucuresti - notar Stefania Steluta Zorila.

Daca observati anomalii, nelegalitati si alte probleme in aceste contracte, nu exitati sa le comentati!

* Cititi aici contractul de vanzare – cumparare dintre Ioana Basescu si SC Berfige SRL

* Cititi aici contractul de ipoteca imobiliara

* Cititi aici scandentarul contractului de credit


Comentarii

# Agricultoru date 15 November 2013 23:43 +30

Guvernul Ponta sa ia aminte! Daca asta e calea de urmat, propun ca toti romanii care vor sa faca agricultura sa procedeze la fel ca Basescu. Cu reteta CEC - Basescu se va face garantat reforma in agricultura, toti taranii vor deveni milionari in euro, iar Romania va redeveni granarul Europei  :D :D :lol:

# juko date 16 November 2013 17:10 +30

SPĂLARE DE BAAAAAAANI. E chiar pe față asta.

# gelu date 16 November 2013 19:58 +15

Trebuie aflat cum a intrat SC Berfige SRL inregistrata in Belgia, reprezentata de italianul Bertola Fioravante, cu domiciliul in Monaco in posesia celor 291 de ha pe care le-a vandut recent Ioanei Basinescu??? Circula informatia cum ca acest teren a apartinut fermei de cercetari Fundulea. Numai asa se explica faptul ca lotul este atat de mare si nimeni in comuna Nana n-a stiut de vanzarea acestui teren. Daca firma SC BBerfige SRL ar fi cumparat loturile de la tarani n-ar fi reusit sa detina o suprafata comasata de o asemenea marime, este vorba de o suprafata de 1, 7km x1,7 km iar localnicii ar fi aflat ca acest teren este de vanzare.

# Tudor Raneti date 17 November 2013 00:16 -18

Aproape totul e pe fata cu Basescu, si de aceea nu-l urasc cat il urasc pe criminalul Iliescu si pe sleahta lui imputita de securisti, ultima incarnare, Ponta. Sub regimul PSDist, nimeni nu zice pas, desi ei sunt cei care au ruinat cu adevarat Romania. Cred ca in timpul regimului Iliescu, am vazut o singura emisiune despre un furt din transporturi, unde un avocat a luat miliioane de euro comision, si emisiunea a fost difuzata la 1 noaptea :D

# gelu date 18 November 2013 11:46 +4

Deci firma SC Berfige SRL a fost infiintata special tocmai ca sa-i stranga cele 300 de ha de teren arabil foarte bun ce a apartinut initial fermei Fundulea pentru Traian Basinescu. La aceasta afacere DNA, BNR prin CEC si alte institutii de forta ale statului muncind cu sarg si abnegatie 4 ani de zile pana au putut sa-i ofere pamantul pe tava escrocului national no.1.

# Tudor Raneti date 18 November 2013 23:08 0

+18 prosti care n-au auzit de contractul de \"coabitare\" dintre Ponta si Basescu, si ca Ceausescu a fost unul din mafia \"securista\", care a fost mardit fiindca o luase razna si nu mai era bun pentru afaceri.

# gelu date 18 November 2013 00:18 +6

\"Notar în penal Liuba Alexandrescu este notarul care a parafat multe dintre achiziţiile pe care le-a făcut firma Berfige SRL pentru a comasa terenurile de la Nana. Semnătura doamnei notar este o garanţie pentru legalitatea acestor vânzări-cumpărări. Problema apare când aflăm că aceeaşi Liuba Alexandrescu a fost arestată în dosarul fraudelor bancare mamut în care apar Vasile Creştin, Marius Locic, dar şi Bebe Ionescu, cuscrul lui Traian Băsescu. Liuba Alexandrescu este trimisă în judecată în acest dosar pentru că ea aviza tranzacţii fantomă pe baza cărora se ridicau credite bancare de la BRD. Acelaşi notar, (ce ghinion! Vorba lui Băsescu) este prezentă şi în rechizitoriul faimosului dosar de corupţie în care au fost condamnaţi senatorul Costică Voicu, judecătorul Costiniu, Costel Căşuneanu şi Marius Locic. Liuba Alexandrescu este aşadar un nume de care se tot lovesc procurorii DNA şi care nu putea să-i scape nici lui Papici Lucian, când verifica tranzacţiile cu terenuri provenite de la Institutul de Cercetări de la Fundulea.\"

# salvamar date 15 November 2013 23:49 +40

Fratilor, trebuia sa publicati si contractul de credit. ori nu citesc eu bine ori acolo scrie negru pe alba ca dobanda este ROBOR.3M (4,63%) plus marja bancii M de 1, 90%. Asta insemnad o dobanda de 5,53% la lei. In Romania NU gasesti un credit cu o asemnea dobanda nici la EURO. Astia sunt bolunzi? Cititi contractul si spuneti-mi daca gresesc. Eu l-am citit de trei ori si m-am minunat. Formula de calcul al dobanzii data in contract este ROBOR.3M +-M., adica 4,63+1,90 = 6,53. N-am inteles eu ceva?

# Dora date 16 November 2013 01:05 +40

Toata povestea clanului Basescu este cusuta cu ata alba si groasa ca se vede de la o posta.Am mai scris parerea mea si o reiau.Basescu l-a asigurat pe Ghetea(sau cul il cheama) ca are acesti bani dar ii trebuia o acoperire legala deci un credit.Peste un an nu va mai fi Presedinte,va mai lasa sa treaca poate un an sau doi ca sa uite lumea si va achita integral creditul.Cred ca acesta este motivul pentru care i s-a acordat acest credit mai mult decat preferential.Subiectul nu trebuie lasat sa treaca asa usor.Prea ne-a prostit si mintit atata timp.O comisie Parlamentara trebuie sa se constituie neaparat,sa fie intrebati toti cei care au avut de a face cu aceasta manarie si totul sa ramna scris intr-un raport.

# mircea date 16 November 2013 01:22 -44

Pentru asta exista Parlamentul? Sa ancheteze  o tranzactie de 1 mil euro intre doua persoane fizice ? 

# Dora date 16 November 2013 07:54 +37

Parlamentul,ca organ reprezentativ suprem al poporului roman,are dreptul si obligatia de a chema in fata sa orice membru al oricarei institutii a statului sa explice orice derapaj de la normele in vigoare.De ex, cum este posibil ca un consilier prezidential cu rang de secretar de stat,platit din bani publici sa intermedieze o tranzactie imobiliara intre o persoana fiziva si firma privata.

# Badia date 16 November 2013 09:51 +30

Imi cer scuze Mircea ca te intreb. Da esti PROST sau te faci? despre Basescu se spune ca este un tip descurcaret politic. Acum a dat-o in bara. daca nu iesea in doua conferinta de presa de la inaltul pupitru al presedentiei sa ne povesteasca cum a dorit el sa cumpere 290 ha teren si ca nu a putut pentru ca e prea mic salariul (uitand sa ne spuna ca are casa, manacere, haine, bautura gratis, platite de noi) si a pus-o pe fica sa il cumpere, NU iesea asa un scandal. Daca Radulescu nu se baga in vorba sa spuna ca el este cel care a gasit terenul, iar nu era nimic. Toate astea la DOUA luni de la achizitie si nu imediat. De ce a facut Basescu asta? Oare pentru ca a aflat ca se face audit la banca si se va afla de DOBANDA AVANTAJOASA si despre SUPRAEVALUREA terenului de catre banca? Ca se vor lega toate astea de telefonul dat lui Chitoiu? Daca Ponta iesea si spunea - uite ce a facut fata lui Basescu, reactia ta Mircea ar fi fost fireasca, dar a facuto Base in persoana.

# mircea date 16 November 2013 17:59 -16

Inainte de toate, aceeasi intrebare si pentru tine , de la inceputul post-ului tau. Pe urma, sunt curios sa stiu de la tine daca ce spui tu despre parametrii imprumutului si evaluarea terenului vine din expertiza personala de evaluator sau ai luat cu imprumut de la raspopit. Eu stiu, din experienta, ca evaluatorii lucreaza pe intr-un interval , iar evalueaza finala depinde de multi factori. Sunt curios ce evaluator a folosit Intact in \" rechizitoriu \" , si ce consultant sau expert bancar a decretat ca dobanda e avantajoasa.  Cat despre consilier, aici e de discutat in ce masura acesta a lucrat activ la achizitie. Sunt curios cum se poate dovedi asta, dincolo de spusele lui Basescu. Pana la urma este un lucru asumat , neascuns. Telefonul dat lui Chitoiu este o greseala tactica, asta o recunosc, desi vad ca se discuta pe un aspect marginal si nu continutul acelei discutii. Cat despre Ponta, sper ca esti la curent ca umbla vorba-n targ ca maica-sa si imprumutul de 1+ mil e.

# Badia date 16 November 2013 18:23 +15

Mirciulica spre deosebiore de tine nu sunt rau voitor. Nu am nici o lehgatura cu grupul Intavt, nici macar nu sunt din Bucuresti, ci la vreo 599 de km departare. da. Spre deosebire de tine sunt profesionist - consultant in afaceri si am intocmit zeci de dosare de credit pentru clientii nostri, am intrat in contact cu banciler pentru ca planul de afaceri prezentat pentru fiecare credit sa fie in concordanta cu cerintele bancilor. Firma noastra lucreaza cu evaluatoiri, dar nu pentru banci. Evaluatorii pentru credite imobiliare sunt recomandati de banci, iar acestia sunt foarte restrictivi si inca nu am vazut NICI O evaluare in care vreun singur evaluator sa fi supraevaluat vreun activ. Crede-ma, nici unul. De multe ori am avut discutii dure cu evaluatorii pe seama evaluarilor care pur si simplu din pix micsorau valoarea activelor, ce urmau a fi ipotecate si gajate. Deci Mirciulica, spre deosebire de tine eu nu fac politica, ci sunt profesionist din 1994. Este CORUPTIE PURA!!!

# Manfred date 17 November 2013 00:22 -9

Esti un biet prost,care crede ca manipuleaza invocandu-si calitatea. Iti dau amanunte,daca le ceri.Nu esti evaluator,smechere. Nici consultant nu esti. Ai sti sa pui virgulele,Badie,daca ai redacta rapoarte... Hai,ia-ti tainul de la turnatorul propriilor rude si lasa smecheria,ca nu te tine...

# Una bucata cetatean date 17 November 2013 06:58 +7

Da\' tu, măi mârlane, de pe unde ai apărut? Hai, dă-ne amănunte! 

# Badia date 17 November 2013 12:28 +9

Bre mafred, avocatel al lui Mircea, oi fi pus eu virgule gresit, ca am scris textul rapid si nu l-am corectat. O sa ma uit sa vad daca ai dreptate. In esenta, nu de virgule trebuia sa te legi. Nu sunt evaluator. Am facut cursul de evaluare ca sa pot \"citi\" o evaluare. Am si subliniat asta. Tampenia cu turnator al propriilor rude estse tot ce poti ? Discutia se refera amice la supraevaluare terenului. Despre asta nici un comentariu?!!!! Observ la basisti talentul de a deturna discutia, iar atunci cand nu au argumente te fac turnator. E caraghios si mizerabil.

# Sven date 20 November 2013 08:59 +1

Ideea este urmatoarea :din ceea ce citesc eu in contractul de ipoteca, suma evaluata a terenurilor este de 7.215.390. Ceea ce inseamna un grad de acoperire cu garantii de aproximativ 163%. Nu inteleg ce e prostia aia din titlu conform careia \"Ipoteca s-a institutit doar pe terenul care nu acopera valoarea totala a creditului!\" .ESTE COMPLET FALS!!!! Ipoteca s-a instituit pe toate terenurile enumerate si pentru o valoare totala a creditului precum si alte costuri ce pot aparea cu executarea si asa mai departe. Vad aici multe opinii de \"experti\", oameni care nu au lucrat in domeniu si ma crucesc. In ceea ce priveste dobanda, eu personal am dat credite si cu Robor 1M + 1%. Totul depinde de suma creditului, situatia financiara, garantii, etc.

# Sven date 20 November 2013 09:07 +1

Ideea este urmatoarea :din ceea ce citesc eu in contractul de ipoteca, suma evaluata a terenurilor este de 7.215.390. Ceea ce inseamna un grad de acoperire cu garantii de aproximativ 163%. Nu inteleg ce e prostia aia din titlu conform careia \"Ipoteca s-a institutit doar pe terenul care nu acopera valoarea totala a creditului!\" .ESTE COMPLET FALS!!!! Ipoteca s-a instituit pe toate terenurile enumerate si pentru o valoare totala a creditului precum si alte costuri ce pot aparea cu executarea si asa mai departe. Vad aici multe opinii de \"experti\", oameni care nu au lucrat in domeniu si ma crucesc. In ceea ce priveste dobanda, eu personal am dat credite si cu Robor 1M + 1%. Totul depinde de suma creditului, situatia financiara, garantii, etc.

# Sven date 20 November 2013 09:18 +1

Ideea este urmatoarea :din ceea ce citesc eu in contractul de ipoteca, suma evaluata a terenurilor este de 7.215.390. Ceea ce inseamna un grad de acoperire cu garantii de aproximativ 163%. Nu inteleg ce e prostia aia din titlu conform careia \"Ipoteca s-a institutit doar pe terenul care nu acopera valoarea totala a creditului!\" .ESTE COMPLET FALS!!!! Ipoteca s-a instituit pe toate terenurile enumerate si pentru o valoare totala a creditului precum si alte costuri ce pot aparea cu executarea si asa mai departe. Vad aici multe opinii de \"experti\", oameni care nu au lucrat in domeniu si ma crucesc. In ceea ce priveste dobanda, eu personal am dat credite si cu Robor 1M + 1%. Totul depinde de suma creditului, situatia financiara, garantii, etc.

# Dora date 16 November 2013 23:02 +8

Cosilierul a recunoscut ca a ajutat-o la achizitionarea terenului.Ce dovada mai vrei?Mircea,mai ai frati sau surori?Sper ca esti singur la parinti.Ar fi pacat sa fie mai multi ca tine.

# tamaris.lucian date 16 November 2013 01:55 -30

va rog sa publicati secventele in care Presedintele ales ? spune .\" PARLAMENTUL ROMANIEI ESTE O ZOAIE CARE SE SCURGE ASA PE PERETI \" Ce vreti mai mult de la o ZOAIE sa faca ? sau de la doua PAIATE ? Daca aveam PARLAMENT lucrurile s-ar fi clarificat de mult dar nu avem .

# mircea date 16 November 2013 18:00 -4

pai si nu e ? 

# FLASH date 16 November 2013 02:45 +32

CHIORU BETIV CRED CA O SA FIE BAGAT LA PUSCARIE A DOUA ZI DUPA CE NU O SA MAI FIE PRES(EDINTE). VAD CA ATACURILE DIN PARTEA USL,ASUPRA CHIORULUI BETIV SE TOT INTETESC,OARE DE CE? VOR SA IL DEMITA ASTIA DIN USL,DIRECT PE CHIORU BETIV? LE-A DAT VOIE U.E.,CELOR DIN USL SA IL DEMITA PE CHIORU BETIV,PENTRU INALTA TRADARE? CHIAR NU INTELEG,CUM IN SFARSIT,USL INCEPE SA IL ATACE VIOLENT DE TOT PE CHIORU BETIV.

# zizi date 16 November 2013 07:47 0

2800,00 euro in cel mai bun caz ! 2500,00 in mod uzual

# vova date 16 November 2013 08:44 +13

Un mosier cu 300 ha dupa ce ia ajutoare de stat+UE pe 230 ha de aprox 40.000 ..50000 euro/an si mai vinde si griul cu 230 euro/t , va plati si taxa la cec de 90000 E + salariile muncitorilor ramine cu cel putin 100.000 E pt el - net.

# tamaris .lucian date 16 November 2013 08:49 +24

ca sa vedeti ca ne conduc imbecili ignoranti. Nu stiu nici sa fure si se cred atotputernici : Hitler nu a vazut ca Napoleon si-a rupt gitul in Rusia ; Maidanezul de la cotroceni nu a vazut ca Nastase a fost pe alaturi cu matusa Tamara.Ignoranta si prostia se platesc scump : \" SA TRAIASCA BINE\" linga Bercea Mondial daca nu-l duce capul

# Un cetatean date 16 November 2013 09:39 +26

CEC BANK trebuie sa comunice urmatoarele:1.Fiind un credit care afecteaza fondurile proprii ale bancii,acest credit a fost aprobat de Consiliul de administratie ? 2.De ce nu a insituit ipoteca asupra bunurilor personale ale imprumutatului (imobile,bunuri mobiliare,gaj pe toate conturile personale,polite de asigurare etc) inainte de tragerea imprumutului? Terenul cumparat reprezinta o garantie suplimentara a carui valoare stabilita de evaluatorul bancii acopera doar 70-72% din valoarea creditului + dobanda.3.Chiar daca este fiica presedintelui ,veniturile estimate nu sunt sigure si de aceea trebuiau garantii imobiliare solide cu polite de asigurare pe masura.Probabil ca banca i-a calculat scoringul pe baza veniturilor trecute si prezente,venituri care presupun ca au legatura morala cu pozitia tatalui de presedinte.

# Un cetatean date 17 November 2013 11:01 +6

Este clar.Creditul a fost acordat(tras in contul Ioanei Basescu) fara garantie imobiliara.Banca trebuia sa-i acorde creditul numai cu garantii in favoarea ei,prealabil, pe baza inscrisurilor de la Cartea funciara .Terenul ,la data tragerii creditului nu era in proprietatea Ioanei Basescu .

# Basescu Traian date 16 November 2013 10:01 +27

Bai comentatorilor de 2 lei...HĂHĂHĂHĂ...Va vorbeste presedintele ales al romanilor. TRAIESC BINE. V-am taiat 25% din salarii...pacat ca nu am taiat mai mult. sunteti toti TAMPITI, asa v-a scos scoala romaneasca. Si ca sa citez din mine : M..UE, am zis. HĂHĂHĂHĂHĂ.  

# Nicu date 16 November 2013 10:31 +20

Pai haideti toti sa depunem cereri de finantare la CEC. Evident, este singura banca din lume care acorda credite in cele mai avantajoase conditii posibile. Si daca tot s-a trambitat atat de catre trompetele basiste, haideti sa luam CEC-ul la bani marunti, doar e o banca aproape de stat, nu ?

# Salvamar date 16 November 2013 13:00 +20

Nicule, nu e o banca \"[proape de stat\", ci este singura navca romaneasca cu capital INTEGRAL de STAT. Cum Basescu crede ca \"statul de drept\" e statul care ii apartine si el comanda peste tot si-a isusit si CEC-ul. Ce este neclar. In tot ce a facut pabna acum ne-a spus ca \"STATUL SUNT EU, BASESCU\" de ce sa ne miram de povestea cu CEC-ul. Daca nu e nimic dubios in tranzactie, de ce nu a iesit in 8 septembrie sa ne vorbeasca de afacere? De ce a iesit in noiembrie, la doua luni, dupa ce a aflat ca se face audit la CEC si stia ca se va afla de afacere? Povestea cu telefonul este SCANDALOASA si se numeste, oricum ai intoarce-o, TRAFIC de influenta.

# Marinaru date 16 November 2013 10:56 +18

Sunt curios cum mai plateste din 2015 incolo,fara tata la pupitru.Daca toate afacerile basesciene vor ramane neverificate(corect si legal,nu de acoliti),atunci ne meritam soarta de a fi avut incredere in promisiunile USL de intrare in legalitate in justitie.Pentru ce a facut Ioana Basescu acum alti oameni sufera din greu,iar EA respira fericit.

# Arhimede date 16 November 2013 17:13 +15

Hai sa-ti spun eu cum se rezolva datoria. La cat au furat , in 2015 vor spune ca au avut productie record si achita TOATA DATORIA la banca . Udrea nu a achitat intr-o noapte 3 milioane de euro ? 

# carata eugen date 16 November 2013 11:15 +11

Banca a dat o suma valorica,pentru aceasta evaluare valorica,trebuia sa existe o expertiza a compusului solului,un certificat de calitate a solului,proba irigari acestui teren,adancimea panzei freatice,pentru eventuale accidente chimice,iar in urma celor constatate trebuia sa aiba desubt aceste constatari o lista de nume al expertilor evaluatori si institutile abilitate cu analizele de expertizare.Altfel cum pot ei dovedi o valoare mai mare decat cea declarat la achizitie?

# D. Alexandru date 16 November 2013 11:17 +23

Am incercat sa iau un credit de la aceeasi banca : CEC Bank. Valoarea creditului -1 milion lei.Perioada - 20 de ani. Salariul meu + al sotiei ( medie in ultimii 3 ani ):92.836 euro / an.Angajatorul strain.Contracte de munca à durée indéterminée pentru amandoi.Valoarea gajurilor ( imobile ) :1.450.000 lei ( conf. evaluator banca - nu pretul pietei )+ terenul pe care doream sa il achizitionez + constructia in sine.Mi s-a respins cererea pe motiv de varsta ( 53 de ani ).Asta se intampla acum 3 luni si ceva. Interesanta tara, Romania.......

# gelu date 16 November 2013 13:23 +20

Trebuie cercetat cum a intrat firma SC Berfige SRL in posesia terenului vandut Ioanei Basescu, teren foarte fertil care se pare a facut parte din suprafata agrara a firmei Fundulea, cum de un italian a putut cumpara pamant in Romania cand este interzisa prin lege ca straianii sa cumpere pamant in tara asta si daca aceeasi firma SC Berfige SRL a avut sau are pe rol vreun dosar penal la DIICOT sau DNA?

# emil date 16 November 2013 13:27 +27

Italianul are domiciliu in  Monaco. Va spune ceva acest lucru !!! Noua ne spune multe... conturile  portocalii, spalare de bani etc.... 

# unul date 16 November 2013 13:57 -35

E interesant cum jumatate articolele de la antena 3 sunt doar despre basescu.Ceilalti sunt curati ca lacrima.Alte subiecte nu mai gasiti? Ceva sa fie interesant si pentru oameni.

# FLASH date 16 November 2013 14:48 +19

pai aia este problema,toti paducheii pdlaci sunt curati sau de ce nu intra niciunul in puscarie? o sa intre dupa ce pleaca chioru betiv de la treicoceni. o sa intre cei mai multi oameni din istoria romaniei,la puscarie(toti o sa fie slugi ale chiorului betiv). razbunarea usl o sa fie crunta.

# mircea date 16 November 2013 18:03 -11

Ce plm o fi asa interesant ? Asta e chipurile ziarul care se ocupa de probleme ale justitiei, al lui Voiculescu. Pacat se ocupa prea mult de Basescu si prea putin de problemele in justitie ALE LUI  Voiculescu.

# Salvamar date 16 November 2013 18:29 +11

Iti explic eu mai Mirciulica. Se ocupa de Basescu pentru ca e presedinte si a nenorocit tara asta. Cand Voiculescu va fi presedinte, ce nu mi-as dori, ca ar cam trebui sa terminam sa avem in fruntea tarii persoane care au avut contacte cu securitatea ca Basescu, Stolojan sau Voiculescu, o sa se ocuop luju.ro si de el. deocamdata Voiculescu nu are putere in justitie ca Basescu care si-a numit peste 4000 de procurori si judecatori. Uni declarand cu nerusinare ca sunt cu nasul in suflet. Ai priceput? Tu stai cam greu cu intelegerea... E sarcina de serviciu?

# nu e subevaluat terenul - pag.58 date 16 November 2013 14:22 -5

http://www.unnpr.ro/expertize/expertize%202012/Expertize%20Bucuresti%202012/Ghid%20Calarasi%202012.pdf

# badia date 16 November 2013 18:33 +8

Nimeni nu a spus ca terenul este subevaluat, ci SUPRAEVALUAT si ca pret de cumparare si in evaluarea bancii.

# Pepe date 16 November 2013 14:29 +13

Detaliile il omoara pe Base (el sau membra)! O nota (numitor) comuna celor ,,n\'\' parcele este aceea ca au ca vecinatati, ce sa vezi, terenuri la dispozitia Consiliului Local care cine stie ce ,,soarta\'\' vor avea!? Astept pariuri pe varianta castigatoare.....

# vrancioaia date 16 November 2013 16:49 +23

Nu mai e la Paunesti domle, e la Bucuresti, nu confundati scula cu prefectura.  La pauneti s-a dus ca asa a meritat conform maretei medii luate si conform locurilor disponibile, la Bucuresti a venit mai tarziu, cand fiind fiica mai marelui conducartor peste prostii care l-au ales, i s-au dat pe banda rulanta contracte cu sume fabuloase. Asa ca veniturile sunt, exista, sunt reale, dar miros urat. Ptiu Drace!

# cris date 16 November 2013 18:33 +10

In primul rand, cred ca multi isi fac iluzii desarte cum ca \" in cativa ani varambursa integral creditul\". Eu cred, ca acest credit, a fost luat in aceasta forma, tocmai pentru a nu fi rambursat. Este de fapt o TEAPA din mai multe motive:primul, faptul ca s-a facut supraevaluarea terenului, in conditiile in care \"valoarea de piata\" este chiar pretul din contractul de vanzare cumparare ( care, cel mult poate fi mai mare decat valoarea reala, dar in niciun caz mai mica); pentru orice evaluare, se iau in calcul situatii comparative similare, iar in acea zona, terenurile nu s-au vandut la preturi mai mari, ba dimpotriva. terenul, se poate constitui ca si garantie, doar in proportie de maxim 50% din valoarea creditului si a dobanzii urmatoarele 12 luni iar pentru diferenta, erau absolut obligatorii alte garantii imobiliare, cu ipoteci si asigurari, contracte de cesiune bancara, pe veniturile viitoare obtinute din activitatea de notar dar si din cea aferenta terenului cumparat, depozite, et

# sed lex date 16 November 2013 18:41 +20

Neregulile  se văd cu ochiul liber: 1. Nici un dosar de  credit ipotecar, NU a fost soluţionat NICIODATĂ, de NICI o bancă din Romania, în 6 zile; 2. În NICI un Contract de garanţie imobiliară,de la NICI o bancă din România,  încheiat în aceeaşi zi cu cumpărarea imobilului, evaluarea imobilului NU este mai mare decât preţul din act; 3.În acest dosar de creditare, CEC Bank practică o dobândă preferenţială: ROBOR+1,90, la un credit pe termen lung, aşa încât Ioana va plăti doar dublul sumei primite. La credite pe termen mediu(7-10 ani), împrumutaţii plătesc 2,5ori suma împrumutată; 4. Gradul de îndatorare al debitoarei, este acceptat în acest contract, la peste 50%, deşi normele bancare sunt la nivelul a 30%;  6. Plafonul maxim de creditare stabilit in Normele CEC Bank, pentru credite de cumpărare teren, de 700.000 Euro, a fost depăşit. Concluzie- CREDIT PREFERENŢIAL.

# jilava date 16 November 2013 19:29 +15

Mircica , te astept la mine , dar sa-l iei si pe base , udrea ,videanu ,casuneanu ,macovei ,morar si toti prietenii sa dam o petrecere de vreo 20 de ani !!!  VA ASTEPT PE TOTI LA JILAVA !!!

# vasiler date 16 November 2013 20:02 +10

De cand evaluatorul bancii face evaluari astfel incat valoarea bunului evaluat depaseste pretul din contractul de vanzare cumparare? A fost afisata fisa de calcul pe baza careia rezulta acea valoare evaluata a terenului? Am suspiciuni ca terenul a fost in mod intentionat supraevaluat pentru a se putea acoperi prin ipoteca valoarea imprumutului.

# gru date 16 November 2013 21:50 0

Toate ca toate dar sa te faci ca nu stii ca e notar in Bucuresti, cu un super sediu mi se pare de o rea credinta......... Da-o naibii de treaba ca la un simplu google vezi adresa sediului, si mai mult o vezi in contractul de care va legati......

# Oficiu de spalare a banilor mafiei italiene date 16 November 2013 22:30 +12

Este un caz tipic de spalare de bani,trebuie verificata si sursa banilor cu care italienii au cumparat terenurile in 2008-2010 AU FOST SPALATI BANII MAFIEI ITALIENE   PRIETENUL CUMPARATOAREI NU E ITALIAN< ARE MULTE CASE SI IN DASCALU ILFOV

# Simplu ca buna ziua date 16 November 2013 22:40 +11

Observ cum se colecteaza de cativa ani spagile de la Popoviciu... curg banii din facatura cu sutele de hectare de teren date abuziv astuia prin baneasa. Marea notarita de paunesti umflata aca un paun de cel mai mare escroc din istoria acestei natii nu mai pridideste cu incasatul. Asa oameni de afaceri, asa vanzari anterioare, asa spagi date primarului prin fiica lui.

# Luju + Antena 3 = manipulare la greu date 17 November 2013 08:26 -19

Luju+antena3=mani******re la greu :-x

# Badia date 17 November 2013 12:34 +7

De ce? Ai si argumente?

# comparatie date 17 November 2013 09:06 +11

Tot in septembrie 2013, am cerut de la CEC ANK un credit de 50.000 lei (max. 11.500 euro).  Comisionul de analiza era de 1.000 lei (nu 500 lei ca la Base), dobanda era de 12,5% si suplimentar masinii trebuia va vin cu o garantie de la fondul de garantare care implica inca 2.4-2.6%.  ASTA E EGALITATEA DE SANSE SI CONDITII CONTRACTUALE Important, in cazul meu, comisionul analiza se lua si daca nu imi era acordat creditul.

# Clanul bashinica date 17 November 2013 09:08 +6

Popo-viciu vrei sa cresti? Trebuie sa ne platesti! :lol:

# Clanul bashinica date 17 November 2013 09:15 +5

Popo-viciu vrei sa cresti? Trebuie sa ne platesti! :lol:

# Bashinica\'s message for friends date 17 November 2013 09:25 +8

Asfaltatori din toata tara Va informam ca vine vara Si.. de ne dati terenuri moca Va creste si voua... coca Cat mai suntem in picioare Vrem doar imobiliare Procurorii sunt ai nostri, Da-ti-ne! Nu stati ca prostii!

# Bashinica\'s message for friends date 17 November 2013 09:27 +5

Asfaltatori din toata tara Va informam ca vine vara Si.. de ne dati terenuri moca Va creste si voua... coca Cat mai suntem in picioare Vrem doar imobiliare Procurorii sunt ai nostri, Da-ti-ne! Nu stati ca prostii!

# javra maidanezul cotropitul basinistul date 17 November 2013 13:43 +7

aici sunt comentatorii basistii :P lingaii hotii,interlopii,procurorii,judecatorii,spp-istii,securistii,pizdelistii,mafia rosie cu gunoiul demis basescu zis dracula de basarabii :-* la care le dam rosu :lol: mircea basescu mondialu cred comenteaza mereu deja traficantul de arme este vizat cu familia lor de bogatii,ioana cu blana,mafiota ia credit cu mosierul ce va suporta 3o de ani de bulau :lol: pentru excrocheriile lui abia asteapta poporul sal vada cu catuse cum plange si fug sobolanii pdl-hotii,procurorii lui ce vor raspunde cu el ticalosul,asa au facut si lingaii lui ceausescu in 89,sa uitati lingaii :P chiorul are dosare multe si satana va rade de el si de voi carel ascultati cu domnul nu ne jucam ati jurat la investire si faceti altfel ,pedeapsa pe capul vostru amin :D

# KANT date 17 November 2013 15:43 +2

Conform datelor inscrise in contract ( spre finalul paginii 12 ) toate contractele de arendare ante si post intrare in vigoare a noului CPC sunt rezilate, atunci cine a lucrat proprietatea, aceasta pare cultivata si asa rezulta din primul discurs pe aceasta tema a lui TB ?!

# Tomescu date 17 November 2013 17:49 +7

In opinia mea,starea de fapt este suficient de clara pentru caParchetul sa se sesizeze din oficiu pentru comiterea infractiunii de abuz in serviciu contra intereselor publice cu consecinte deosebit de grave,la acordarea creditului de catre CEC-Bank.Cercetarea penala sa stabileasca cu claritate,regimul juridic al terenului in discutie,incepand cu 22Decembrie 1989,pana la data incheierii contractului de vanzare-cumparare din sept.2013 si masuri de tragere la raspundere penala.Altfel,ramanem in zona dezbaterilor politice partizane ,sterile.

# gelu2 date 17 November 2013 18:20 +5

1) Ipoteca si vz-cump au loc concomitent la notar. Ce creditor ar fi nebun sa dea banii si apoi sa astepte sa semneze ipoteca imprumutatul la sfantul asteapta . Deci aici GRESITI  2) nu se iau in calcul si dobanzile viitoare pentru ca daca maine vrei sa achiti integral creditul nu trebuie sa platesti si dobanzile viitoare. 3) ce e intr-adevar tras de par este ca asa zisa evaluatoare a scos 7 mil Ron. Sunt 2 variante a) este o greseala si atunci ar fi trebuit sa aduca garantii suplimentare b) nu este o greseala si s-a cumparat un teren aproape la jumatate decat pretul pietei ( deci favorizarea cumparatorului ) 4) nivelul maxim de creditare pe site-ul CEC este 2.8 mil RON. Pentru garantii suplimentare, CA-ul poate accepta o suma mai mare. However in acest caz nu s-au adus garantii suplimentare deci membrii CA au comis un abuz in serviciu https://www.cec.ro/home/persoane-fizice/credite/credite-pentru-investitii-imobiliare/alte-credite-pentru-investitii-imobiliare.aspx

# hotul flota mosier ????? date 17 November 2013 18:30 +4

:lol: :lol: 8) 8) :P hau hau hau basinosul crimunalul,mafiotul news europe stie tot despre familia hotilor ,bogatii din jaful national,alarma urmeaza jilava 8)

# sed lex date 17 November 2013 21:17 +5

@gelu2. Corect, contractul de vânzare-cumpărare şi contractul de ipotecă, se autentifică la notar, ca două acte legate, unul după altul, aşa încât la cartea funciară întabularea proprietăţii şi ipotecii, să fie consecutivă. Dar, cu privire la dobânyile viitoare( cum le numeşti tu)  NU ai dreptate. Garanţia imobiliară(ipoteca) TREBUIE să acopere creditul +dobânzile+comisioanele, aşa scrie în contract. Ipoteca este notată în CF pentru credit+dobânzi+comisioane! Supraevaluarea garanţiei s-a făcut matematic: la preţul terenului s-a adăugat o sumă, ca apoi din aceasta să rezulte că CEC-ul a luat în garanţie doar 70% din bunul adus în ipotecă, să se creadă că s-a respectat norma băncii!

# gelu2 date 18 November 2013 18:37 +2

@sedLEX Si la punctul 2 AM DREPTATE pentru ca am lucrat in sistemul bancar si stiu normele de creditare cerute de BNR pe deasupra. Exista o practica pe care unele (nu toate) banci o folosesc de a lua  in calcul doar primul an de dobanzi cand calculeaza nivelul garantiei. Si aici (ai DREPTATE ) este si CEC-ul. Dar  max anul 1 de dobanzi. Nu vreau sa va jignesc dar voi juristii mereu aveti impresia ca stiti mai multe ca economistii :). Eu sunt si economist si jurist si stiu modul de gandire al ambelor tabere :) Dobanzile viitoare pentru ca acelea se acopera din veniturile viitoare. Dobanda este o cheltuiala a timpului si nu o cheltuiala certa :) Corect ca ipoteca este notata in CF cu capital +dobanzi+comisioane  dar aceasta este doar o valoare la care are dreptul banca din executare si nu val calcul a garantiei Ce ar fi insa si MAI INTERESANT ar fi de vazut pe cine a declarat BENEFICIARUL REAL conform legislatiei de Cunoastere a clientelei si cea de prevenire a Spalarii Banilor.

# Gigi date 17 November 2013 23:39 +6

Dl Borza de la Euroinsol si alti cativa indivizi duc toate contractele ce trebuiesc autentificate la notariatul Ioanei Basescu din Baneasa (de langa Ford/Metro/Ambasada Americana). Astfel, veniturile notaritei sunt \"legale\" dar mai ales considerabile. Din armata de asistenti ai Ioanei Basescu face parte si Andreea Borza - nu stiu exact ce grad de rudenie este cu lichidatorul - dar presupun ca e fiica?? Am cumparat ceva de la lichidator, si n-am avut dreptul sa imi aduc notarul meu! Evident, tot in sarcina mea au picat costurile notariale, dar n-am avut nici un cuvant de spus... Plus ca la onorarii de 15,000 lei nu se deplaseaza la client, ci clientul se prezinta la notariat, la coada...

# dorian date 18 November 2013 11:37 +3

eu nu pricep cum ghetea a putut da creditul Ioanei Basescu in timp ce nici nu se afla in tara. ghetea era in china cu dan sova exact cand s a aprobat creditul. dovada am gasit-o aici: http://www.araco.org/extern/misiunieconomice.htm la anexa 2

# gelu date 18 November 2013 12:47 +3

@dorian, daca este semnatura lui pe contract, Gheata a semnat contractul in alb, inainte de a pleca in China.

# Dr. Muresan date 18 November 2013 22:45 +3

Domnisoara Base plateste lunar 7500 euro CECului. Dar ça orice muritor de rind, ma intreb daca- i mai ramin bani sa-si plateasca curentul Electric si piinea de zi cu zi?! Cit poate cistiga lunar, pentru ca o persoana de virsta ei, femeie, fără familie, sa sacrifice o buna parte din venitul lunar, pentru niște pămînt agricol? Nu se leagă deloc! 

# Sorinel date 20 November 2013 06:27 -1

Pamantul produce suficienti bani astfel incat sa nu ai nevoie de venituri din alte parti! Cine zice ca din agricultura nu se castiga, ori minte ori e prost!

# Gigi date 19 November 2013 10:35 +3

@dr muresan, Cand v-ati lovit ultima oara de un notar (taxe notariale/grila notariala)? Daca autentifica aprox 800-1000 acte pe an, la care media este de 1,000 euro fara tva atunci incasarile pe an sunt euro 800.000 - 1.000.000. Tva/ul nu se pune ca oricum il da la stat. Problema este CUM obtine autentificarea actelor!!! Daca tati impune unor lichidatori de hidroelectrice, banci, multinationale, sa o ia pe fiisa, iata cum ii creaza venituri din senin. Si cum datorita lui tati are cifra de afaceri atat de mare (pe acte bancabile, nu ca tati, in plic nedeclarat la fisc) a rugat-o sa cumpere ea terenul... El n-avea acoperire, desi banii ii avea toti.

# tata este cur si mafiot date 19 November 2013 13:48 +3

8) ioana porta tricoul cu chiorul deraiatul,hotul,mincinosul,infractorul,violatorul,smardoiul,mafiot,demis,la masa vedre a lui orban,lingau ,satana care nea indatorat pe 1oo de ani la fmi,banii inprumutati disparuti in conturile lor pdl,poporul sa plateasca daca dorme sii permite porcului sa faca jonglerii cu familia lui bogata fara munca :lol: :lol: :lol:

# sven date 21 November 2013 08:46 0

[quote name=\"tata este cur si mafiot\"] 8) ioana porta tricoul cu chiorul deraiatul,hotul,mincinosul,infractorul,violatorul,smardoiul,mafiot,demis,la masa vedre a lui orban,lingau ,satana care nea indatorat pe 1oo de ani la fmi,banii inprumutati disparuti in conturile lor pdl,poporul sa plateasca daca dorme sii permite porcului sa faca jonglerii cu familia lui bogata fara munca :lol: :lol: :lol: [/quote] Gramatica asta bat-o vina!!!!

# gabi date 22 November 2013 16:42 0

[quote name=\"tata este cur si mafiot\"] 8) ioana porta tricoul cu chiorul deraiatul,hotul,mincinosul,infractorul,violatorul,smardoiul,mafiot,demis,la masa vedre a lui orban,lingau ,satana care nea indatorat pe 1oo de ani la fmi,banii inprumutati disparuti in conturile lor pdl,poporul sa plateasca daca dorme sii permite porcului sa faca jonglerii cu familia lui bogata fara munca :lol: :lol: :lol: [/quote] esti cel mai prost om,mai bine facea ma****** doi si traia celalalt.

# gabi date 22 November 2013 16:35 0

toate povestile astea seamana perfect cu melodia lu varu-sa moara capra vecinului,daca eu nu am sau nu pot de ce ar avea altul,saracul este sarac pentru ca nu-l duce capu,puneti mana pe lucru si lasati ca are cine sa se ocupe de cum s-a cumparat acel teren si cum vor fi restituiti banii,oricum pentru asta puteti dormi linistiti,ca nu o sa va ceara nimeni nimic 

# ionut date 4 December 2013 04:30 0

si eu ma plang ca nu am fost atent in momentul in care mi-au dat banii(euro) suma de 450E din care patru bacnote de o suta E si una de cinci zeci E, dintrecare o bacnota de o suta E falsa, a doua zi am fost la schimbul valutar sa schimb 150 E sa descoperit ca este falsa, am fost si la cucoanele respective sa le spun ca au facut o greseala iar ele cand m-au vazut m-ai aveau putin si rabufneau in ras,am fost la politie am anuntat si m-am intors la cucoane cu dm agent sef principal si am verificat bacnota .ele sustin ca este o bacnota reala nu falsa iar un domn de la alta banca nea explicat ca este falsa si ne-a aratat si elementele de siguranta pe care bacnota nu le avea ...acum pentru o suta de euro trebuie sa alerg pe la criminalistica cu declaratii si tot asa...si ele jura ca banii respectivi nu sunt de la dumnealor din caserie :))

# rom date 10 December 2013 12:32 0

Ioana e notar in Bucuresti. Ca sa aiba de unde plati ratele, notarii s-au gandit sa inchida usa si nu mai intra niciun notarin Bucuresti...vreo 10 ani, asa...

# broker financiar date 18 June 2014 01:31 0

Ai nevoie de un împrumut pentru a clarifica datoriile sau de a începe o nouă afacere! Nu mai face griji ca Canada firmă împrumut este aici. oferim împrumut la rata dobânzii de 2%. contacta prin: canadaloanservice@gmail.com

# maria date 23 November 2019 11:24 0

Salutare tuturor! Sunt Maria, locuiesc în prezent în Bălți, Moldova. În prezent sunt văduvă cu Doi copii și am rămas blocată într-o situație financiară în octombrie și a trebuit să mă refinanțez și să îmi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea baăncilor mi-au refuzat creditul. Dar, așa cum ar avea Dumnezeu, am fost prezentat unui Cooperativ Runs de către un bărbat al lui Dumnezeu, un creditor privat de împrumut care mi-a acordat un împrumut de 80.000 euro și astăzi sunt proprietar de afaceri și copiii mei se descurcă bine în acest moment, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la asigurarea unui împrumut fără garanție, fără cec de credit, niciun co-semnatar cu doar 2% dobândă și planuri de rambursare mai bune și program, vă rugăm să contactați domnul Dante Paola prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com El nu știe că fac asta, dar acum sunt atât de feri

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 15.11.2024 – DNA cauta zeci de sefi

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva