18 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt

ASASINAT DE SERVICII, ACCIDENT SAU SINUCIDERE? - In plin scandal al dezinfectantilor diluati, patronul companiei Hexi Pharma, Dan Condrea, a murit. Condrea a intrat cu masina intr-un copac. Accidentul s-a produs pe un drum drept, intre localitatile Buftea si Corbeanca. Condrea a fost recunoscut de sotie dupa haine. Compania Hexi Pharma este suspectata ca este un paravan al unui serviciu secret, fiind protejata ani la rand de procurori

Scris de: G.T. | pdf | print

22 May 2016 21:01
Vizualizari: 7844

Moarte suspecta! In plin scandal privind dezinfectantii diluati, Dan Condrea, patronul Hexi Pharma, compania care a livrat substantele in spitale si despre care se suspecteaza ca ar fi fost un paravan al serviciilor, a decedat. S-a intamplat duminica seara, 22 mai 2016. 

Patronul Hexi Pharma a murit in urma unui accident produs in zona satului Tamasi, din judetul Ilfov, langa Buftea. Din primele informatii, Dan Condrea ar fi intrat intr-un copac cu o masina de mici dimensiuni, un Opel. Din imaginile difuzate de posturile tv, se poate observa ca autoturismul este pur si simplu distrus, ceea ce inseamna ca la momentul impactului viteza era una deosebit de mare. De altfel, Dan Condrea, ale carui acte au fost gasite in masina, ar fi fost identificat de sotie dupa haine, corpul fiind desfigurat. Patronul Hexi Pharma s-ar fi aflat singur in masina, iar pe carosabil nu ar fi fost identificate urme de franare.


Alt element extrem de important: accidentul a avut loc pe un drum drept, cel dintre Buftea si Corbeanca. Locul accidentului a fost "curat" de autoritati la circa doua ore de la apelul la 112, serviciu apelat la 18:45, potrivit purtatoarei de cuvant a Politiei Rutiere sosite la fata locului. Sasiul, motorul si alte resturi ale autoturismului au fost ridicate pe o platforma putin dupa ora 21:00 si duse la sediul IPJ Ilfov.

Nu se stie inca daca pe urmele lui Dan Condrea se afla vreun filaj, ipoteza vehiculata pe mai multe canale. Totusi, deputatul Sebastian Ghita a precizat ca este imposibil ca Dan Condrea sa nu fi fost filat si a adaugat ca va cere Comisiei de control a activitatii SRI sa solicite caseta de filaj.

Potrivit aceluiasi purtator de cuvant al Politiei Rutiere, in cauza ar exista doi martori, un biciclist si un conducator auto depasit de masina lui Condrea, care ar fi confirmat viteza excesiva a patronului Hexi Pharma.

Avand in vedere modul in care s-a produs accidentul, dar si momentul - fix in plina ancheta a procurorilor, in care Dan Condrea a fost audiat la Parchet, impotriva sa nefiind luata insa nicio masura, ceea ce a dus la aparitia scenariului ca patronul Hexi Pharma ar fi urmat sa ofere detalii despre intreaga afacere si implicarea altor personaje - se ridica mai multe intrebari: 

- a fost un simplu accident? 

- a fost o sinucidere? 

- avem de-a face cu un asasinat pus la cale de unul dintre serviciile secrete? 

Iar daca ne referim la aceasta ultima varianta, trebuie spus ca nu ar fi prima data cand am avea parte de tentative de asasinat, dar de data aceasta este vorba despre una reusita. Sa ne amintim cazul judecatoarei Mona Pivniceru, cand una din rotile masinii acesteia au fost slabite astfel incat sa se desprinda in timpul deplasarii, precum si cazul presedintei AMR judecatoarea Gabriela Baltag, care s-a trezit cu cablurile de frana de la autoturism taiate. 

Comentarii

# Marcu date 22 May 2016 22:29 +17

Exista filme care arata cum o astfel de masina ( astra j , in acest caz ) poate fi controlata electronic din exterior ,caz in care soferul devine simplu ....pasager !

# gelu date 23 May 2016 17:09 +4

In mod sigur avem de afacere cu o operatiune sub steag fals a serviciilor atat de dragi lui Johannis. Daca janta avea defect de fabricatie trebuia sa se faca bucatele in urma impactului cu pomii ci nu sa fie sectionata pe circumferinta mijlocie astfel incat cauciucul ce o imbraca sa iasa de pe ea. De unde tragem concluzia cum ca janta stanga fata a fost sabotata de catre profesionistii atat de iubiti de Johannis tocmai ca in timpul rulajului cu viteza aceasta janta sa se sectioneze astfel incat masina sa paraseasca partea carosabila si sa produca moartea sigura a soferului masinii. Deci sri-stii, urmasii securistilor de ieri s-au dovedit si-n acest caz din plin calitatile profesionale.

# MA LASI? date 24 May 2016 18:34 +1

baietash nu stiu la ce filme te uiti tu, dar in nici un caz nu cred ca e vorba de asa ceva aici. Si daca ar fi fost asa ceva chiar si atunci poti controla masina, cat de cat. Deci controlul electronic se refera poate la acceleratie si poate iti blocheaza luminile, oglinzile acceleratia . DAR poti folosi frana( daca nu sunt distruse) si poti pur si simplu sa opresti motorul,,, ma rog pot fi consecinte din aceasta cauza, dar paote mai putin drastice decat intratul in pom. E bine sa vorbesti cu cineva sa iti explice filmele pe care el vezi

# unul din lumea cea mare date 22 May 2016 23:00 +21

cit de ,,convenabil accident,,!!!!!!!asta a fost ca la colectiv,am spus eu ca urmele duc la servicii si moroi!!!!!dar spre deosebire de marta asta i mort(daca/i el,imi  cam pare un pic cusuta cu ata alba chestia ca ,,a fost recunoscut de sotie dupa haine)

# Cineva date 23 May 2016 00:22 -16


Citeza pe unul din lumea cea mare
cit de ,,convenabil accident,,!!!!!!!asta a fost ca la colectiv,am spus eu ca urmele duc la servicii si moroi!!!!!dar spre deosebire de marta asta i mort(daca/i el,imi  cam pare un pic cusuta cu ata alba chestia ca ,,a fost recunoscut de sotie dupa haine)
La peste 150 km/h intrand frontal intr-un copac, oare il poate recunoaste dupa chip? Eu as zice ca dupa haine. Asa ca ata ta alba s-a cam rupt.

# lulu date 23 May 2016 07:20 +8

Asta a fost directiva sefilor tai ? ...150 km/h ca sa fiti siguri ca nu il mai recunoaste nimeni .... :cry: :cry:

# Cineva date 23 May 2016 13:39 -6


Citeza pe lulu
Asta a fost directiva sefilor tai ? ...150 km/h ca sa fiti siguri ca nu il mai recunoaste nimeni .... :cry: :cry:
Nu bai "inteligentule" care faci afirmatii fara sa ai habar pe ce lume traiesti. Pe DCNEWS am citit ca avea peste 150 km/h. Dar ce sa facem, atata poti, atata ai postat :)

# profesionalism date 23 May 2016 09:51 +2


Citeza pe Cineva"][quote name="unul din lumea cea mare
cit de ,,convenabil accident,,!!!!!!!asta a fost ca la colectiv,am spus eu ca urmele duc la servicii si moroi!!!!!dar spre deosebire de marta asta i mort(daca/i el,imi  cam pare un pic cusuta cu ata alba chestia ca ,,a fost recunoscut de sotie dupa haine)
La peste 150 km/h intrand frontal intr-un copac, oare il poate recunoaste dupa chip? Eu as zice ca dupa haine. Asa ca ata ta alba s-a cam rupt.[/quote] Haine identice poate avea oricine! Analiza ADN? Ca nu poate nimeni jura ca nu s-a dat la fund! Poate ca la ora asta sta la plaja,cu cateva milioane  de euro in cont. 

# unul din lumea cea mare date 23 May 2016 13:45 +4

ptr profesionalism// hmmmm,era un tip cu bani,isi permitea sa/si cumpere haine (noi) de care sa nu fi stiut fosta nevasta.daca te gindesti ca poate  avea drept de vizitare la copil odata la 2 saptamini.da!!!!!!!!!!adn/ul este singura CERTITUDINE,CU CONDITIA SA MAI AI INCREDERE IN AUTORITATILE ROMANESTI!!!!!!TU MAI AI?EU NU MAI AM!!!poti sa ma condamni pentru asta?daca da,atunci iti aduc TONE DE DOVEZI DE CE NU SE MAI POATE AVEA INCREDERE IN AUTORITATILE ROMANESTI!!!!!!!

# PROFESIONALISM date 23 May 2016 15:13 +4

Ai dreptate! Analizele ADN se fac in vreun laborator care, cel mai probabil, ca utilizeaza produse Hexipharma. Greu ar fi sa imi aduci dovezi sa ma determini sa am incredere in autoritatile romanesti. Oricum, pute atat de rau incat o sa ingroape cazul asta din doua-trei miscari. 

# unul din lumea cea mare date 24 May 2016 16:50 +2

ptr profesionalism// AI AVUT DREPTATE!!!!!!!!! AU INGROPAT RAHATUL DINTR/O SINGURA MISCARE......NO ,,DNA,,(ADN)

# ALTCINEVA ptr cineva 0:22 date 24 May 2016 18:40 +2

stimabile eu zic ca matale esti destul de naiv dupa "logica" ( mai curand lipsa ei) de care dai dovada.  Poti sa-m ispui in primul rand de unde ai scos viteza de peste 150km/h?? ca nu ai fost acolo si nici verificata de cineva nu a fost;  Si ca sa nu batem apa in piua: NU SE STIE CINE A FOST VICTIMA SI NICI CAUZA ACCIDENTULUI( SAU CIRCUMSTANTELE) NU SUNT CLARE SAU VERIFICATE! AM MAI VAZUTO ABERATIE LA TV; SPUNEAU CA MASINA A LOVIT SUCCESIV DOI COPACI!?!?!?!?!? WOOOW

# gelu date 23 May 2016 11:19 +8

Sabotaj, este prima data cand vad o janta de masina sectionata in urma impactului. In mod sigur, roata stanga fata a fost ajutata in mod subtil sa se sectioneze chiar in timpul rulajului de catre profesionistii din SRI atat de dragi lui Johannis. Asa ca mortul este de vina.

# Cineva date 23 May 2016 13:54 -4


Citeza pe gelu
Sabotaj, este prima data cand vad o janta de masina sectionata in urma impactului. In mod sigur, roata stanga fata a fost ajutata in mod subtil sa se sectioneze chiar in timpul rulajului de catre profesionistii din SRI atat de dragi lui Johannis. Asa ca mortul este de vina.
Bravo! Ai ghicit, SRI este de vina. Acum spune-ne cum a stiut SRI in acre dintre masini se va urca Condrea. Stiai ca nu s-a urcat in masina personala ci a luat la intamplare o masina de la agentii de vanzari? Cum a ghicit in stele SRI in ce masina va urca Condrea? Ia spune :)

# DODI date 22 May 2016 23:01 +26

Firma Hexi era mai mult decât sigur a SRI. Condrea era paravanul de funcționare. Așa că scandalul dezinfectanților, care a izbucnit accidental, nu putea avea alt final decât această ”sinucidere” anunțată. Mașina, la o cercetare profesionistă și atentă, se va descoperi că avea frânele aranjate blocată accelerația și direecția, iar șoferul era ”puțin drogat”. Ridicarea suspect de rapidă a mașinii arată interesul de a se înlătura probe. Această sinucidere (ca și multe altele anterioare) vine să închidă dosarul Hexi prin decesul ... autorului. Este cea mai ”onorabilă” ieșire din cauză a SRI. Din păcate, ca și în cazurile Tinu, Anghelescu, Erbașu, Panait, etc. ancheta decesului, chiar dacă începe cu niște oameni competenți, va ajunge într-un final, la unii care vor scrie concluziile după dictare, iar peste cauză se va așterne praful. Ar fi bine să nu am dreptate, dar la experiența mea ca ... român trăitor în ultimii 25 de ani în țara noastră dragă, nu pot să mă aștept la altceva.

# Cineva date 23 May 2016 00:16 -21

Cu ce autoturism s-a produs accidentul? O masina din flota companiei (se pare ca un Opel Astra), o masina de agenti de vanzari. De ce Condrea a luat la intamplare o masina din flota auto destinata agentilor, si nu a luat masina lui? Fiindca se temea ca masina lui e cunoscuta si e filata. Deci daca a luat la intamplare o masina din parcul auto, clar e accident sau sinucidere. Cine poate sa creada ca ceva agentie a montat dispozitive pe toate masinile agentilor de vanzari? Daca s-ar fi montat un dispozitiv, atunci s-ar fi montat pe masina lui, nu pe flota auto a agentilor de vanzari. Cand ai 100 de masini in parcul auto, poti ghici ce masina va lua Condrea si sa pui exact pe aia un dispozitiv? Sa fim seriosi. Deci ramane accident sau sinucidere. Simplu.

# OBIECTIV date 24 May 2016 18:49 +1


Citeza pe Cineva
Cu ce autoturism s-a produs accidentul? O masina din flota companiei (se pare ca un Opel Astra), o masina de agenti de vanzari. Condrea si sa pui exact pe aia un dispozitiv? Sa fim seriosi. Deci ramane accident sau sinucidere. Simplu.
TOVARASU CINEVA DA VERDICTE BAZATE PE,,, NIMIC!!  pai tataie eu nu cred ca e nici accident nici sinucidere, mai mult condrea  e bine mersi la adapost sa-si foloseasca banii; nu se stie daca era condrea sau nu si nu stim cum a ajuns masina lui acolo?????? eu iti sugerez sa tea puci de sapa ca au dat buruienile...

# Andrei Muresan date 23 May 2016 02:43 +11

 Ai dreptate 100%. SRI a incercat in doua randuri sa ma omoare. Prima data a fost in fata Parlamentului, cand au intrat cu o masina, doi indivizi in costume negre, in taxiul care ma aducea de la Gara la CNA. A doua oara, cand "militari in termen" cu varste cuprinse intre 30 si 35 de ani!, m-au luat la bataie in trenul Bucuresti-Iasi, dupa ce am prezentat un reportaj la TVR despre conditiile de munca ale CFR-istilor. Despre telefoane de amenintare, numai vorbesc, mai ales dupa ce Militia de atunci au torturat la "Caminul Invalizilor" un cetatean care iesise sa duca gunoiul. Deci, nu ma mir deloc despre acest accident. Cu siguranta are semnatura SRI.

# mihai date 23 May 2016 08:11 +8

Un proverb spune ca "Daca vei crede in coincidente, apuca-te de altceva". Nimic nu e intamplator, eu sunt sigur ca a fost asasinat.

# Cineva date 23 May 2016 16:45 -5


Citeza pe mihai
Un proverb spune ca "Daca vei crede in coincidente, apuca-te de altceva". Nimic nu e intamplator, eu sunt sigur ca a fost asasinat.
Posibil sa ai dreptate. Dar o tara intreaga e curioasa cum il poti asasina "aranjand" masina, fara sastii in care dintre zecile de masini se va urca. Explica-ne cum poti ghici in ce masina se va urca omul? Daca esti sigur ca a fost asasinat, impartaseste cu noi ce stii.

# Salvamar date 23 May 2016 08:11 +7

daca as fi vrut sa-l omor ”curat”, la momentul intrarii in umbra copacilor as fi trimis de pe o micuta drona un flas luminos puternic, omul orbea pentru o fractiune de secunda, suficient cat sa piarda directie drumului, chiar tentat sa duca instictiv mana la ochi. Curat, fara martori, fara izbitura de tir......niumeni a vazut accidentul, doar masina trecand in viteza. Acelasi lucru se putea face si de la sol, din spatele unui copac.....Fratilor, sunt atea metode”curate” de provocare a unui accident care nu lasa urme....Dovada sta faptul ca a acrosat un prim copaca, de unde a deviat in al doile. Daca voia sa se sinucida, intra frontal in primul copac. Opelul Astra nu avea airbeg?

# Marga date 23 May 2016 08:15 -1

Trist. Lipsa urmelor de franare ar putea indica sinuciderea... Banuiesc ca atunci cand esti obosit si aproape adormit nu gonesti cu 200 km pe ora sau cat avea el... nu a adormit la volan. A vrut sa iasa onorabil din scena, probabil. A vazul in moarte ultima solutie.  :sad:

# marga date 23 May 2016 15:35 +1

***a  vazut

# xxx date 23 May 2016 08:15 -6

Pedala de acceleraţie nu putea să o calce altcineva decât şoferul. Şoferul avea motive suficiente să evite să mai ajungă la audieri. Chiar dacă decesul profită perfect pentru alţii care ar fi putut fi denunţaţi, singura explicaţie rămâne suicidul sau accidentul.

# Dorel date 23 May 2016 09:04 +6

Intrebari care este: 1. Procurorul , care "ii vroia raul" lui Condrea, sa il bage la parnaie, e numit sa investigheze decesul acestuia? Conflict de interes? 2. Ori ce persoana pentru simpla banuiala de beneficii nelegale  chiar si intangibile e rapid arestata. De ce Dan Condrea nu a fost arestat pana acum? 3. Per x organu "Ghitza" , davai caseta. Sa vedem si noi banda cu supravegherea. Si daca nu era pus sub urmarire de ce nu? Fata de caltabosii lui Remes presupusa fapta a lui Condrea este infinit mai grava.  4. SRI, caltabosii lui Remes au fost un caz grav de incalcare a sigurantei nationale, iar afectarea a sute de mii de pacienti in sistemul medical nu? (Vezi justificarea SRI care este ca ei nu fileaza) 5. Cand cineva se sinucide o face doar cu 100 sau 150km /h ? Sau cu viteza maxima, peste 200km/h. 

# flaviu date 23 May 2016 09:05 +6

Sunt doua ipoteze, cred eu, demne de luat in seama: 1. calaii din servicii - complicitate - stergere urme - disparitie in tari calde. Modelul a mai fost folosit in cazul Marta (opinia mea) 2. calaii din servicii - scenariu final, sever, indraznet, bazat pe psihologia inversa a maselor. Cred ca si cazul fostului director al ziarului Adevarul(2003) se inscrie in acest scenariu de exitus fortat, efectuat la ordin; si acolo erau niste informatii care nu au mai aparut niciodata. Scenariu extrem, nu prea iubit, dar pe care organizatiile (legale sau nu) cu radacini militare le aproba atunci cand sunt stranse cu usa. Motive: omul s-a hotarat sa vorbeasca, sa dea tot. Nu se putea, evident. Firele duc, cel mai probabil, chiar spre persoane din servicii si spre cei cativa dintre politicii si functionarii publici "eroi" ai zilei aflati in gratziile vesticilor si in corupta institutie anticoruptie.

# dorel date 23 May 2016 09:17 +9

6. Conform pozelor postate , primul copac a fost lovit tangential in partea opusa strazii. Masina apoi a lovit al doilea copac dupa ce a ricosat din primul. Conform legilor fizicii, inertie si ricosare masina la momentul impactului ar fi trebuit sa se indrepte spre drum si nu invers altfel din inertie si forta de ricosare din primul copac ar fi exclus ricosare in copacul urmator. Teoria SINUCIS cade. Pomul ar fi fost lovit direct, un sinuscigas nu se plimba cu masina pe camp in cautare de pomi.  :cry:

# Marga date 23 May 2016 09:42 +7

Ca sa fie confuzia completa, a aparut si versiunea cu "inscenarea propriei  morti". Dificil  caz... <img src=ops:' />

# gabriel date 23 May 2016 10:20 -7

Sincer , MIE NU MI SE PARE NIMIC DUBIOS IN VARIANTA SINUCIDERII!!! De ce a venit fosta sotie ? Pentru ca era aproape de locul accidentului , il astepta sa ia fata , STIA CE HAINE ARE PENTRU CA SE DUCEA DES LA EA CA SA IA FATA. In foarte multe accidente pasagerii se gasesc in afara. Sarind motorul spre sofer bineinteles ca scoate afar si soferul. Ca era desfigurat ? Cand ii este proiectat motorul de 400 kg in fata cu 150km/h cun vreti sa arate ?Ce alte intrebari mai aveti ?

# Pilat date 23 May 2016 16:44 +3

Bai nene cate clase ai? Din inertie , la impact , motorul zboara in fata , in sensul de mers , nu invers. Ce-l poate mutila , sunt elementele caroseriei , impinse de copac dar exista airbag-ul care ar fi trebuit sa fie plin de sange. Daca l-ar fi omorat motorul , la impact , acesta ar fi trebuit sa ramana la locul lui ca sa-l striveasca , nu sa zboare ,eventual sa fie pe locul soferului .

# gabriel date 23 May 2016 17:45 -1

Nea Pilate, din inertie motorul s-ar duce inainte, dar inainte era copacul, care avea totusi o elasticitate, asa incat impulsul si-a schimbat orientarea cu 180 de grade, datorita fortei elastice a copacului si motorul ar fi zburat in spate impreuna cu pasagerul .Miscarea a fost mai complexa , ca ciocnirea n-a fost frontala ,asa ca a aparut o componenta a impulsului in exterior...si asa a zburat motorul cu pasagerul in exterior ..Dar nu asta e dovada finala .EU CRED CA DOVADA CEA MAI CLARA CA A FOST O SINUCIDERE ESTE UN COMPORTAMENT ABSOLUT UMAN : hotarat sa se sinucida, dar si cu ramasite de comportament normal DE OM ECONOM, S-A GANDIT CA E PACAT SA STRICE O MASINA DE 150 000 DE EURO... si de aceea a luat o masina in care nu mai urcase de 3 ani ....ASTA ESTE ADEVARATA DOVADA CA A FOST SINUCIDERE !!!

# nea gabriele, date 24 May 2016 19:02 +1

eu zic sa nu inghiti pe nemestecate ca s-ar putea sa te ineci nasol de tot; ca sotia era pe aproape poate ai dreptate, dar asta nu inseamna ca stia cum e imbracat ptr ca nu l-a vazut in viata sa poate spune asa ceva; nu cred ca i-ar fi dat telefon inainte sa-i zica , "vezi fa ca vin sa iau fata si sunt imbracat asa!!!!!"  2. motorul nu -ia fost proiectat in fata ptr ca motorul a urmata ceeasi inertie ca si masina; in plus motoarele raman la locul lor de obicei, ptr ca socul e absorbit de caroserie; 3. nu ai nicio dovada de sinucidere ptr simplul fapt canici nu se stie daca macar a fost condrea acolo; masina aia a aparut de undeva, de prin tufisuri ca se pare ca nu a mers pe sosea;  eu cred ca e o inscenare grosolana, menita sa-l scape pe condrea si pe banii lui par cu asta se inchide cazul hexi; nu mai zic ca tota lumea rasufla usurata.  Faptul ca s-au grabit sa "curete" locul de orice urme importante arata clar ca e manarie grosolana

# gabriel date 24 May 2016 21:09 +1

PE PASI : fiind de atatea ori dupa fata ... crezi ca nu stia ca are un costum negru sau albastru ? Cu motorul : ciocnirea e semielastica, impulsul P=mV se transforma datorita fortei elastice a copacului in –mv unde v

# gabriel date 24 May 2016 22:50 +1

PE PASI : fiind de atatea ori dupa fata ... crezi ca nu stia ca are un costum negru sau albastru ? Cu motorul : ciocnirea e semielastica, impulsul P=mV se transforma datorita fortei elastice a copacului in –mv unde v

# gabriel date 25 May 2016 06:00 +1

Mai fac o incercare sa postez:PE PASI : fiind de atatea ori dupa fata ... crezi ca nu stia ca are un costum negru sau albastru ? Cu motorul : ciocnirea e semielastica, impulsul P=mV se transforma datorita fortei elastice a copacului in –mv unde v e mai mica decat 150km /h dar totusi nenula , motorul zdrobeste soferul se smulge din masina si e proiectat in spate fata de copac. De fapt e mai complex: in urma parasirii soselei, rotile nu parasesc simultan soseaua si produc o rotire a masini , de aia nu nimerit copacul ci a lovit in lateral SI IN MOD SIGUR CU ROTILE PE VERTICALA … ASA A FOST STEARSA CAPOTA . MOTOARELE NU RAMAN NEAPARAT LA LOCUL LOR pentru ca sunt prinse DE CAROSERIE cu niste racorduri elastic NISTE INELE DE CAUCIUC…. Ca sa se insceneze acest accident TREBUIAU 100 DE OAMENI ... SI 5 TRAILERE ...CARE AR FI LASAT URME.

# Condrea este, cel mai probabil, pe masa de operaţie acum date 23 May 2016 13:38 +7

A unui chirurg estetician "meseriaş" ... şi discret. :-* Iar în buzunar ... are acte noi-nouţe. Cu nume nou, of course 8)

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 23 May 2016 15:23 +5

PTR Condrea este, cel mai probabil, pe masa de operaţie acum//inca nu i/au facut documentele!!!!!asteapta sa/i treaca urmele operatiilor,apoi ii vor face poze si documente noi,sau poate i/ au facute actele, dar asteapta sa/i faca pozele!!!!!

# Ai dreptate, asta este ordinea: operaţii-poze-acte date 23 May 2016 15:54 +2

Doamne, numai de n-or fi greşite concentrațiile ... la anestezic. Ar fi o ironie diabolică ... ca un escroc al diluării dezinfectanţilor ... să moară pe masa de operaţie ... din cauza unui anestezic prea ... concentrat :roll:

# unul din lumea cea mare date 23 May 2016 16:01 +4

ptr Ai dreptate, asta este ordinea: operaţii-poze-acte// BUNAAAA!!!!!!!!ASTA S/AR NUMI ........CULMEA MEDICINII SEREISTE!!!!!!!!!!

# Charlie date 23 May 2016 16:04 +5

Sunteti pe o pista gresita care conduce intr-un...copac. Sa se termine cu sinuciderea si cu accidentul datorat vitezei. Aici e vorba de scoaterea din scena a unui om important. Cu un cadavru de la Morga sau cu altcineva pus sa conduca masina preparata a mortii.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 17.11.2024 – Procurorul Lia are viata grea

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva