23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

DISPAR DOCUMENTE DIN DOSARUL BIRSAN – Sefa Sectiei penale a ICCJ Corina Jijiie, somata sa ia masuri ca in dosarul in care judecatorii Birsan au atacat solutia de NUP a PICCJ si cer urmarirea penala a unor inalti magistrati care le-au inscenat dosarul de coruptie, sa fie citate toate partile si sa apara actele sustrase! Judecatoarea ICCJ, Geanina Arghir, care a dat abuziv mandat de perchezitie, a fost depistata de avocatul Liviu Popescu ca a luat dosarul la ea in birou (Document)

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

17 March 2013 11:55
Vizualizari: 10451

 

Se intampla lucruri ciudate in dosarul penal nr. 907/1/2013 aflat pe rolul Inaltei Curti – Sectia penala, cu termen la 29 martie 2013, dosar ce are ca obiect plangerea judecatorilor Corneliu si Gabriela Birsan impotriva solutiei de neincepere a urmaririi penale data de PICCJ in cazul procurorilor Daniel Morar, Laura Kovesi, Viorel Cerbu, a judecatoarei Geanina Arghir de la ICCJ, dar si a altor magistrati, inclusiv din CSM, care au actionat conjugat in scopul compromiterii judecatorilor Birsan printr-o ancheta abuziva, care a incalcat imunitatea diplomatica a acestora. Pentru cei care poate considera ca imunitatea este un moft in cazul judecatorului roman la CEDO, Corneliu Birsan, facem precizarea ca aceasta este acordata conform legilor europene tocmai pentru ca statele care isi trimit judecatori la Curtea de la Strasbourg sa nu poata face niciun fel de presiuni asupra propriilor judecatori, spre a se evita condamnarile in cazul plangerilor cetatenilor pentru incalcarea Drepturilor Omului.


In pofida hotararii CEDO din noiembrie 2011, care a constatat ca perchezitia si ancheta initiala impotriva sotilor Birsan a fost una abuziva, savarsita prin incalcarea imunitatii diplomatice, Sectia de urmarire penala a PICCJ, condusa de Marius Iacob, a dat NUP procurorului Daniel Morar (care a trimis adrese cu continut fals la CEDO), precum si altor procurori si judecatori din DNA, PICCJ, ICCJ si CSM care au concurat pentru compromiterea sotilor Birsan, in loc sa apere drepturile acestora. Solutia de NUP a fost atacata cu plangere la instanta suprema de catre sotii Birsan, care se vad pusi in fata unor noi incercari. Actele le dispar de la dosar, acuzatii nu sunt citati, totul pentru a se trage de timp. Mai mult, unii acuzati au luat dosarul la ei in birou, in speta fiind vizata judecatoarea Geanina Cristina Arghir, cea care a dat mandatul de perchezitie din 6.10.2011, in mod vadit abuziv, asa cum a constatat CEDO de la Strasbourg. Pentru evitarea tergiversarii cauzei, sotii Birsan, prin avocatul lor ales, Corneliu Liviu Popescu, au trimis sefei Sectiei penale a ICCJ, Corina Jijiie (foto) o solicitare in care cer respectarea legalitatii, dar si explicatii atat pentru disparitia unor cereri/acte din dosar, cat si pentru necitarea unora dintre acuzati, ori studierea fara drept a dosarului de persoane cu interes in cauza. Publicam in continuare, integral, cererea adresata conducatoarei Sectiei penale a ICCJ Corina Jijiie.

ICCJ – Sectia penala

Dsoar nr. 907/1/2013

Termen: 29.03.2013

Doamna Presedinta,

Subsemnatii, Corneliu BIRSAN si Gabriela-Victoria BIRSAN, domiciliati in.... prin av. Corneliu-Liviu POPESCU, avocat in Baroul Bucuresti, in calitate de aparator ales,

Avand in vedere informatiile obtinute de aparatorul ales, in data de 14.03.2013, in urma studierii dosarului la Arhiva Sectiei penale, precum si a afirmatiilor facute de un membru al personalul auxiliar al Arhivei Sectiei penale,

Va solicitam urmatoarele:

1. Sa intreprindeti de indata verificarile administrative necesare si sa luati masuri ca in dosar sa fie introduse toate cele 4 cereri depuse de noi, prin aparator ales, la Registratura, in data de 25.02.2013.

Astfel, in data de 25.02.2013, am depus la Registratura, prin aparator ales, cu indicarea dosarului, 4 cereri: o cerere de preschimbare a termenului; o cerere completatoare (avand in vedere faptul ca, dupa depunerea plangerii la instanta, am primit raspuns la plangerea formulata la procurorul ierarhic superior); o cerere prin care am indicat persoanele impotriva carora au fost sesizate organele judiciare (in vederea citarii acestora); o exceptie de neconstitutionalitate.

Dintre aceste 4 cereri, toate depuse in aceeasi modalitate si in aceeasi zi, numai una (cererea de preschimbare a termenului) se afla la dosar, celelalte 3 lipsind.

Se impune ca toate cererile depuse de noi prin Registratura sa se afle la dosar, in timp util, pentru a nu se amana judecarea cauzei.

2. Sa luati de indata masurile administrative necesare pentru a se asigura citarea tuturor persoanelor impotriva carora au fost sesizate organele judiciare, pentru termenul din 29.03.2013, numele acestora fiind indicate de noi in cererea din 25.02.2013.

In mod vadit nelegal, pentru termenul din 29.03.2013 a fost citata o singura persoana, numitul Daniel MARIUS MORAR, procuror de executie delegat in functia de prim adjunct al Procurorului general al Parchetului pe langa ICCJ si care exercita in mod interimar atributiile de Procuror general.

Necitarea celorlalte persoane impotriva carora au fost sesizate organele judiciare si ale caror nume au fost indicate de noi in cererea din 25.02.2013 va duce la amanarea nejustificata a solutionarii cauzei.

3. Sa luati de indata toate masurile administrative necesare, conform dispozitiilor legale si regulamentare aplicabile, pentru a se asigura respectarea principiului repartizarii aleatorii a dosarului si a neinterventiei arbitrare in compunerea completului de judecata fixat aleatoriu.

Astfel, in data de 14.03.2013, un membru al personalului auxiliar al Arhivei Sectiei penale l-a informat pe aparatorul nostru ales, cu ocazia studierii de catre acesta a dosarului, ca va fi schimbata componenta Completului 5, caruia i-a fost repartizata aleatoriu cauza.

Orice interventie nelegala ori neregulamentara in compunerea completului de judecata caruia i-a fost repartizata aleatoriu cauza constituie abatere disciplinara si nu vom ezita sa sesizam Inspectia judiciara de pe langa Consiliul Superior al Magistraturii.

4. Sa luati de indata toate masurile administrative necesare pentru a impiedica studierea dosarului de alte persoane decat de membrii completului de judecata caruia i-a fost repartizat aleatoriu dosarul, de procuror si de partile care au fost citate si aceasta numai la Arhiva Sectiei penale (cu exceptia membrilor completului de judecata).

Astfel, la data de 14.03.2013, un membru al personalului auxiliar al Arhivei Sectiei penale l-a informat pe aparatorul nostru ales, cu ocazia studierii de catre acesta a dosarului, ca dosarul a fost solicitat spre studiu si a fost studiat in biroul propriu de numita Geanina Cristina ARGHIR, judecator la Sectia penala a ICCJ, in conditiile in care aceasta este una dintre persoanele impotriva carora au fost sesizate organele judiciare, dar care pana in prezent nu a fost citata in cauza.

Fapta are o gravitate deosebita si are natura disciplinara si penala, constituind un abuz din partea unui judecator luarea spre studiere a unui dosar, in propriul birou, in conditiile in care in acel dosar este vorba despre o plangere impotriva solutiei de neincepere a urmaririi penale care o priveste personal, iar pana in prezent nu a fost citata in cauza. Dupa ce va fi citata in cauza, va putea sa studieze dosarul in aceleasi conditii ca toti justitiabilii, adica in conditiile pe care Sectia pe care cu onoare o conduceti le ofera justitiabililor si avocatilor: inghesuiti la o unica bancuta, pe frigider ori in picioare.

In raport de raspunsul Dvs., daca va fi vadit alaturi de adevar, vom analiza posibilitatea formularii unei sesizari disciplinare si a unei plangeri penale impotriva numitei Geanina Cristina ARGHIR, urmand a solicita ca probe declaratia ca martor a aparatorului nostru ales (care nu ne va reprezenta in respectivele cauze disciplinara si penala, calitatea de martor avand intaietate), a membrului personalului auxiliar al Arhivei Sectiei penale si, in conditiile art. 2 alin. (2) lit. o) din OG nr. 74/2000 privind organizarea activitatii de expertiza criminalistica, o expertiza criminalistica pentru detectia comportamentului simulat (poligraf) pentru aparatorul ales, membrul personalului auxiliar al Arhivei Sectiei penale si numitei Geanina Cristina ARGHIR.

Prezenta cerere este redactata de av. Corneliu-Liviu POPESCU, avocat in Baroul Bucuresti, in calitate de aparator ales al partilor, in numele si pe seama acestora, in temeiul imputernicirii avocatiale aflate la dosar, contine 3 (trei) file, toate semnate si stampilate, fiind depusa la inalta Curte de Casatie si Justitie, astazi, 15.03.2013.”

* Cititi aici cererea adresata de sotii Birsan sefei Sectiei penale a ICCJ

 

 

Comentarii

# anton date 17 March 2013 12:01 +30

Fantastic .... de mult nu am mai citit ceva asa frumos .Sigur multi au citit-o .Pentru cei ce au citit , recititi , ceilalti cititi va rog:......... http://www.asociatiamagistratilor.ro/deontologie/rugaciunea-unui-judecator

# DOREL date 17 March 2013 17:21 +26

Eehei...., asta-i numai inceputul, dle profesor ! Pai in justitia din Romanica egalitatea nu e si pentru catei !! Ce stiati de la catedra sunt principii de drept, valabile in teorie, nu si in justitia de la ICCJ-ul personal al lui Tr. Basescu incredintat la vedere dnei L.D. Stanciu si drei R.A. Popa ! Asta, asa, numai de sanchi, in realitate totul e condus de seful si de cei doi corifei, Coldea si Morar (in aceasta orine) ! Asa ca .... veti avea parte numai de surprize securistice&cazione, asa cum le place lor ! Si, b): cat despre CEDO, nici o speranta, seful are acolo 2 condamnari (Stefanescu + Pilot Port), Morar il are pe Viorel Burzo si pe Corneliu Birsan, iar SRI, fara numar, vorba lui Gigi Boieru, asa ca, unde merge mia, merge si suta ! Parerea mea ....

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 17 March 2013 22:05 +13

hmmmm donule profesor si onorabil judecator cedo mie procurorul neagu de la dna,, sectia ,, tulus a furat din dosarul judecatoresc o fila care continea un trafic de influienta in forma scrisa......facusem plingere penala pentru trafic de influienta la dna. ca sa ma umileasca neagu m/a chemat la dna si mi/a spus ,,nu/i nici un trafic de influienta,,in dosarul judecatoriei si mi/a arata dosarul acest neagu crede ca toti sint prosti ca el!!! am scos copia mea care era fotocopiata din dosar si avea numar. m/am uitat la copie si am deschis dosarul la nr respectiv. intr/adevar nu mai exista traficul de influienta fusese rupt. i/am aratat copia cu nr si numarul precedent si urmator numarului traficului de influienta. deasemeni i/am aratat in cotor cum ramasese/ra urmele de la copia traficului de influienta rupt din dosar si cum erau renumerotate paginile. de ce va mirati onorabile judecator ca fura copiile din dosare? stiti....chiar daca nu o sa va convina o sa va spun urmatoarele:

# unul din lumea cea mare date 17 March 2013 22:13 +19

si dvs si onorabila dvs sotie aveti vina!!!!!! ce ati facut atunci cind imbecilii de la dna nu va hartuiau? ce ati facut dvs atunci cind erati la cedo si aveati mii de dosare in care statul facea toate abuzurile imaginabile? cit de mari sanctiuni pecuniare ati dat impotriva statului mafiot roman? imi pare bine ca vi s/a intimplat si dvs ,ca sa vedeti ce ,,gust bun are abuzul impotriva contribuabilului de rind,, oare dvs si onorabila voastra sotie aveti vreo vina ca se procedeaza asa impotriva noastra? nu interpretati gresit,chiar va apreciez caci intimplator am citit decizii dvs la cedo dar.......este bine ca vi s/a intimplat,acum o sa ne credeti si pe noi care avem petitii la cedo de cite 9/10 ani si nu se misca nimic .noi sintem contribuabilii anonimi care contribuim la salariile grase ca sa fim agresati zilnic si de autoritatile romanesti si ale cedo. ce pozitie ati luat dvs ca sa comunicati conducerii cedo despre muntii intemeiati de reclamatii???? de ce nu mariti sanctiunile .

# unul din lumea cea mare date 17 March 2013 22:20 +15

daca se dispunea de care curtea cedo penalizari dureroase in cazurile de injustitie ca in sua nu credeti ca acum procurorii ar fi fost obedienti legii? nu credeti ca la csm nu aveam o haineala ,ghica si vasilica? nu credeti ca la iiccj nu era una ca stanciu? nu credeti ca la tb nu erau judecatoare care sa ceara spaga 150000 de eu nu credeti ca la tb nu era o laura andrei care percepea zeciuiala(parte) din spaga judecatorilor? deci onorabila familie birsan ,sincer imi pare si bine si rau ce vi s/a intimplat. imi pare bine caci o sa reveniti in magistratura si imi pare bine caci intimplindu/se ce vi s/a intimplat o sa fiti necrutatori cu acei nenorociti care au transformat justitia in injustitie cu respect.......

# justitie de caverna date 17 March 2013 12:25 +21

e posibil ?

# lama date 18 March 2013 08:06 +4

DA. Intrun proces al parintilor mei a disparut dosarul(fizic) din Tribunal mai bine de un an. Nefiind singurul caz, la control s-a gasit: cazuse dupa mobilier. Va vine sa credeti?

# Sebastian date 17 March 2013 12:36 +32

Textul jurnalistic in ansamblul sau reprezinta expresia fidela a realitatii *independentei justitiei* in Statul de drept reformat si modernizat, de inspiratie fanariota! Aducem pe aceasta cale un sincer omagiu genialitatii promotorului acestor profunde si ample reforme.

# anton date 17 March 2013 13:14 +25

Stima Sebastian. Prin ,, Aducem pe aceasta cale un sincer omagiu genialitatii promotorului acestor profunde si ample reforme. ,, va remarc eleganta, dar imi permit sa traduc in dulcele grai a lui nea Mielu : arza-l-ar focu sau ,, multa caldura ,,vorba lui Itzic cel intelept.

# Sebastian date 17 March 2013 13:31 +28

Evident, remarc faptul ca ati observat exact modestul si usorul meu spirit ironic.

# anton date 17 March 2013 14:08 +16

Sunt un mare admirator al vorbelor de duh. Daca doriti un translator in limba lu* nea Mielu ma ofer ca vreti sau nu. Stima.

# adevarul date 17 March 2013 12:51 +31

welcome to the jungle.Romania a devenit sub Kiorul si politrucii lui o Libie a Europei.sa ne aducem aminte ca si Kovesi a sustras probele din dosarul Alro care dovedeau cum Basescu cu \"blonda\" lui au bagat mana-n buzunarele romanilor pt. rusii buni de la Marko

# anton date 17 March 2013 13:04 +37

Concluzia la cazul Kovesi : fura , distruge justitia si te trimitem ... tocmai la Bruxeles cu 20.000 Euro pe luna.Cine oare a trimis-o ? . Taranii fugariti de Kovesi si morar pe campiile patriei ? Mai aveti 7.4milioane de incercari.Stima si desgustul....USL.

# anton date 17 March 2013 12:57 +19

Vom citi vreodata lucruri frumoase despre justitie ? Sigur nu.Dreptatea presupune un ,, nemultumit ,, cel putin . La noi in plina epoca basescu primeaza prezumtia de coruptie (cu buna stiinta intretinuta), de politizare ( numai de catre adversarii lui Base )si peste astea realitatea inspaimantatoare din justitie .

# avocat traditional date 17 March 2013 15:14 -9

Am inteles din articol ca s-a facut plangere la instanta impotriva solutiei de NUP date de sectia condusa de procurorul iacob.Nu trebuia ,oare,ca plangerea sa se faca la procurorul ierarhic superior si nu direct la instanta?

# Marinaru date 17 March 2013 15:20 +17

Auzi #stat de drept# Romania.Ce prostie.In justitie si cei care sunt corecti nu pot aplica legea ca mafia e mult mai puternica si sustinuta chiar de EU.Zau ca merita sa iesim din EU si sa punem ordine in aceasta tara dominata de mafie.Morar & comp.au intins coarda la maxim.Astept momentul cind se va rupe (cit mai repede cu atit mai bine).

# EU date 17 March 2013 16:17 +17

PAI DACA MAI ERA CEVA DE LAMURIT CA NU INCA NU AM DEPASIT MENTALITATEA COMUNISTA, AVEM EXEMPLUL DE FATA CARE ESTE ELOCVENT. IN ROMANIA SOMITATILE CUM SUNT SOTII BARSAN, SUNT PE POST DE PRES PENTRU NISTE MUCOSI CARE CONDUC SISTEMUL. CAT DESPRE IMUNITATEA SOTILOR BARSAN EVIDENT CA PROST-PREGATITII NU CUNOSC CU CE SE MANANCA. BRAVO AVOCATULUI SOTILOR BARSAN.

# saltimbancul date 17 March 2013 16:29 -16

:D judecatorul nu stie ca trebuie sa citeze intimatii in functie de cei fata de care s-a pronuntat solutia de netrimitere, nu fata de cei aratati in cerere. hahaha, ce smecher is :D

# saltimbancul date 17 March 2013 17:04 -17

:D judecatorul nu stie ca trebuie sa citeze intimatii in functie de cei fata de care s-a pronuntat solutia de netrimitere, nu fata de cei aratati in cerere. hahaha, ce smecher is :D

# capsunar date 17 March 2013 17:08 +25

sincer,sper ca Dumnezeu sa le dea taria sotilor Barsan sa mearga pana la capat cu aceasta actiune impotriva penalului Morar.dupa capitularea Monei Pivniceru si coabitarii mijlocite de SRI-stul Ghita Sebastian dintre USL si Basescu cred ca numai un val puternic pe aceasta speta va putea zdruncina mafia portocalie care a acaparat justitia.

# manifest date 17 March 2013 18:52 +13

Din anul 2010 am sesizat că la Tribunalul Gorj a dispărut declaraţia inculpatului şi timp de 6 luni judecătorii acelui dosar au refuzat să dea curs contestaţiei împotriva notelor grefierului şi nu s-a efectuat nicio anchetă eficientă. Ce să faci era un dosar cu oameni de rând şi la aştia judecata e altfel? Justiţia diferă în funcţie de calitatea persoanei, bine că au făcut ceva în cazul celor doi.

# viky date 17 March 2013 20:26 -11

maistre, maistre, ne miscam cu mai mult talent? Pentru ca iar vor rade cunoscatorii de d-voastra!

# VIKY date 17 March 2013 20:39 +13

@20:26...Guionas, credeam ca dormi, nu de alta dar nu s-au inregistrat furturi de identitati de cateva ore. Totusi am si eu o intrebare: cum te simti - pe langa faptul ca esti gunoi uman - cand furi, ce simti defapt?. Ai vre-o satisfactie, sau iti este intrat deja in sange, si nu mai conteaza ce furi?.

# Dorel date 17 March 2013 21:03 -11

M-am saturat de acest lobby facut acestei familii Barsan. Daca nu erau magistrati, aceste abuzuri, uzuale de altfel in justitia romana, ar trece nevazute

# Eros date 17 March 2013 21:04 -12

Ce dragutz este cand hotii, familia Barsan, striga hotii. Cand erau pe val si faceau abuzuri le era bine

# obiectiva date 17 March 2013 21:55 +1

pai, in tara lui SATANESCU, care si/a distrus propriile dosare de la Securitate, si le/a strans si arhivat pe toate celelalte pe care le tine sub cheie, le scoate doar sa zdrangane ceva scheletele in saculete, ceva catusele, etc....la alegerea victimei, ce sa ne mai miram ca noua ne ia casa si pamantul...hartiile sunt si mai usoare !!! d/le corneliu birsan, ce sa va fac daca ati dansat cum v/a cantat baSSescu ???? stiti de o cauza, in admisibilitate din 2006, respinsa ca inadmisibila in februarie 2011 cu incalcarea propriului regulament al curtii si cu principiul neretroactivitatii legii??? brusc , intempestiv ???? NU STITI ! ...stiti ca plangerile cetatenilor romani la CEDO sunt blocate de referntul juridic si NU mai ajung in veci la un judecator CEDO ??? NU STITI !!! stiti doar sa va smiorcaiti ca va fac perchezitii ilegale, ziceti mersi ca nu v/au arestat ilegal, sa va tina in arest 6 luni fara probe, ziceti mersi ca nu v/au sechestrat toata averea, ....ca va fura niste hartii !!! SI CE DACA SUNTETI JUDECATOR LA CEDO ????? inseamna ca NU ati pedepsit suficient RO...CINE dadea onorarii grase lui MONICA MACOVEI in calitate de avocat la CEDO ???? nejustificate ???? NU CUMVA MATALE ???? asa ca, taie/o !!!!

# Avocat date 17 March 2013 22:03 -14

Faptul ca judecatoarea a studiat dosarul este mai degraba o frustrare a domnului avocat Popescu Liviu. Atata timp cat intimata Arghir Geanina Cristina este parte in dosar, dreptul de a studia dosarul ii esta garantat, indiferenta daca a fost sau nu citata si indiferent daca il studiaza in birou, pe banca ori pe frigider, asa cum ar dori domnul avocat Popescu. Ma mira la un asemenea AVOCAT acest tip de argumente...

# U date 18 March 2013 11:10 +5

EROARE! Intr-un dosar pana nu esti citat nu poti consulta cuprinsul acestuia ! \" Fapta are o gravitate deosebita si are natura disciplinara si penala, constituind un abuz din partea unui judecator luarea spre studiere a unui dosar, in propriul birou, in conditiile in care in acel dosar este vorba despre o plangere impotriva solutiei de neincepere a urmaririi penale care o priveste personal, iar pana in prezent nu a fost citata in cauza. Dupa ce va fi citata in cauza, va putea sa studieze dosarul in aceleasi conditii ca toti justitiabilii, adica in conditiile pe care Sectia pe care cu onoare o conduceti le ofera justitiabililor si avocatilor: inghesuiti la o unica bancuta, pe frigider ori in picioare.\' Daca doreste sa citeasca dosarul, o pote face doar ca toti ceilalti avocati sau parti in proces !

# IOAN DUSCAS date 17 March 2013 23:00 +9

IN ROMANIKA SECURISTO-MAFIOTA O TRUPA DE INFRACTORI DIN PICCJ , DIICOT SI DNA IN BUNA COLABORARE CU INFRACTORI DIN SERVICIILE SECRETE SI INFRACTORI DIN MINISTERUL DE INTERNE FAC PISHU IN PIATZA MARE PE ORICE LEGE KARE NU LE CONVINE SI PE DREPTURILE ORICAREI PERSOANE CARE II INCURKA ! ACESTI INFRACTORI TREBUIESC TRASI LA RASPUNDERE SI PUSI LA PUNCT !

# D. date 18 March 2013 07:20 +12

Justitie infaptuita de infractori,

# Salvamar date 18 March 2013 09:06 +11

Eu am o intrebare. De ce in raportul MCV aceste ABUZURI ale CSM si Morar nu sunt observate si criticate? MCV a devenit un instrument politic al PP, care nu mai are nici o legatura cu ce trebuia sa fie initial - mecanism de verificare si COOPERARE (nu control cum ar crede uni). Cum s0a facut acel raport daca un eveniment atat de grav din justitia romana nici nu este bagat in seama. Incep sa cred ca de fapt exista CORUPTIE si in institutiile europene, daca rapoartele se fac dupa ureche si la \"soaptele\" unei anumite parti, adica a gashti Macovei si Basescu. Eu mai am o nedumerire. In acest MCV DNA este vesnic laudat, dar in cei 8 ani de sefie a lui Morar la DNA in Romania coruptia a explodat exponential. Culmea ca marea preocupare a lui Morar este inca guvernul Nastase. Ayo vazut vreun ministru din PDL chemat la DNA? .......sau macar vreun secretar de stat? In Romania coruptia este patronata de Morara si oamenii lui!

# gicu date 18 March 2013 10:23 +6

L-as intreba pe dl Corneliu Barsan in calitate de judecator roman la CEDO cite plingeri ale romanilor care se plingeau de abuzurile DNA a respins comunicind ca nu s-a intimplat nimic si ca nu este cazul sa puna cauza pe rolul CURTII?Iar doamnei Barsan i-as reaminti ca dumneaei in calitate de presedinte al sectiei CAF a ICCJ a creat artificiul juridic prin care toti procurorii DNA au primit grad de procuror PICCJ!Cine seamana vint ,culege furtuna!

# Sebastian date 18 March 2013 10:35 +7

Observatiile dumneavoastra au vreo legatura cu dosarul dedus judecatii? Il influenteaza cu ceva? Motivat de cele afirmate de dumneavoastra, cererea formulata in justitie de cei doi petenti ar trebui cumva respinsa?

# andreea date 18 March 2013 12:52 +7

Este o rusine ce se intampla, deoarece D-nul Profesor Barsan este o somitate, al carui nume, cei de la ICCJ si DNA, nu sant demni nici macar sa il pronunte. Ar trebui pretuit, cu atat mai mult, cu cat, nu prea mai avem in ziua de azi profesori de drept competenti, care sa fie adevarate voci.Cele 2 institutii, au devenit o rusine pentru justitia din tara noastra si nu aduc decat deservicii prin judecatorii de acolo. Ceva mai mizerabil, mai incompetent si mai slugarnic, decat CSM, ICCJ si DNA, nu exista. O rusine! Ar trebui desfiintat si CSM si DNA, iar ICCJ, reconsiderata cu oameni noi, iar cei de acum, sa intre la inchisoare, pentru ca este cert ca acolo le este locul.

# emma date 18 March 2013 14:07 -1

ceea ce spun si ceea scriu se adreseaza doar celor care cunosc notiuni de drept penal si drept procesual penal intrucat voi face referire la articolul de mai sus...evident ca inainte de a primi raspuns de la procurorul ierarhic superior,ati formulat ,domnule avocat,in numele sotilor Birsan plangere in baza disp.art.278/1 c.p.p....iar ulterior ati depus la dosar,4 cereri,toate in aceeasi data....fara sa supar trebuie sa mentionez ca,cererea de preschimbare a termenului este ineficienta,atata vreme cat in acelasi dosar ati formulat si o exceptie de neconstitutionalitate care va trebui solutionata cu precadere....in alta ordine,una dintre cereri indica numele intimatilor cu care sotii Birsan trebuie sa se judece in contradictoriu....insa aceste persoane fiindu-va cunoscute inca de la momentul formularii plangerii,consider ca ar fi trebuit mentionate direct in plangere si nu printr-o cerere separata......complicare acestui dosar de care acum va plangeti,va apartine in exclusivitate d-le avocat,motiv pentru care multe din acuzatiile scrise in cererea de mai sus,sunt nefondate...In ceea ce priveste faptul ca judecatoarea Arghir nu ar avea voie sa studieze dosatul decat dupa citare este o aberatie,atata vreme cat actele de urmarire penala au fost intocmite si cu privire la dansa si cat este parte in acel dosar....insa victimizarea este spirt national chiar si la nivel diplomatic...

# GUY FAWKES date 18 March 2013 15:04 +4

TOV. EMMA mai fata! Ia pune tu mana pe dreptul de procedura penala si ian vezi tu unde se ia la cunostiinta de materialul probator si de faptele de care te faci vinovat, cand se prezinta aceste fapte, ce inseamna prezentarea materialului probator si pe urma emite ipoteze de valoare! MADAM ARGHIR S_A FACUT JUDECATOARE LA IICJ DUPA CE TASU A FACUT ACCIDENT AUTO SI DUPA CE A FACUT BLAT CU DNA UL ! ALO MADAM ARGHIR I ZI NE NOUA CINE I ALE??????

# avocat traditional date 18 March 2013 15:15 -1

mai Guy,prietene.Gresesti cand te dai la emma.Aici este vorba despre o plangere impotriva solutiei date de procuror cu NUP sau SUP.Nu este vorba despre prezentarea materialului de urmarire penala care este antemergatorul rechizitoriului.Te contrazic din amicitie si nu din rautate,sper ca intelegi.

# GUY FAKES date 18 March 2013 15:23 0

@avocat traditional: articolul spune asa: dosarul a fost solicitat spre studiu si a fost studiat in biroul propriu de numita Geanina Cristina ARGHIR, judecator la Sectia penala a ICCJ, in conditiile in care aceasta este una dintre persoanele impotriva carora au fost sesizate organele judiciare, dar care pana in prezent nu a fost citata in cauza. UNE SCRIE LA COD CA DOSARUL SE STUDIAZA IN BIROU DE PERSOANA VINOVATA?????EU ASTA CRITIC! Nu despre masurile premergatoare actului de sesizare a instantei. Daca acest articol este incomplet atunci si eu dau o parere incompleta

# Koko date 18 March 2013 15:11 -4

Un comentariu pertinent. De fapt, sotii Barsan bat moneda foarte tare pe proceduri pentru a ocoli problema de fond, si anume faptul ca mult-stimata sotie Barsan a pus mana pe mita. Nu i-am auzit sa fie asa de virulenti in a sustine ca e o inscenare si ca nu lua bani. se tot agita cu imunitatea. asta e argument de hot prins in fapt. sunt hotii care striga hotii!

# delatiunea ca fundament al statului date 18 March 2013 14:39 -2

sa fie trecuta expres in noua constitutie.

# avocat actual date 18 March 2013 14:56 0

Draga Emma,ai dreptate.Asa cum a scris si colegul meu tradxitional,trebuia ca plangerea sa fie adresata procurorului ierarhic superior si abea apoi la instanta.In adevar,dl.Popescu a aplicat o strategie gresita,desi ,din punct de vedere profesional,eu nu am ce sa ii reprosez.Probabil ,uneori,este putin mai exaltat decat ar trebui.Sper.totusi,ca mesajul tau nu este adresat si ,,avocatilor,,de la bota care nu prea cunosc drept penal si procesual [penal.(rectific,unii sunt chiar buni,dar sunt ff putini,si in nici un caz astia ce posteaza prostii pe aici).Daca am fost rau,fata de pozitia ta principiala imi cer iertare.

# emma date 18 March 2013 15:48 0

probabil ca d-nul Popescu al carui profesionalism nu-l pot contesta a formulat si plangere la procurorul ierarhic superior....asa cel putin reiese din textul pe care-l comentam.....iar raspunsul l-a primit dupa ce a formulat aceasta plangere la instanta,asa se explica una dintre cele 4 cereri prin care completeaza motivele plangerii.....insa eu ma refeream strict la faptul ca in plangerea adresata instantei de judecata se indica toate persoanele cu privire la care s-au efectuat acte de urmarire penala pentru a fi citate....nu am sa raspuns d-lui Guy Fakes cu doar acelor persoane care stiu despre ce vorbesc....de aceea spuneam ca avocatul sotilor Birsan,probabil dintr-un exces asa cum spunea si unul dintre colegii mei....a complicat inutil acest dosar....care are un obiect simplu....plangere impotriva ordonatei si rezolutiei procurorului si care oricum primeste termen scurt,fiind una dintre cauzele pernale care se judeca cu celeritate....dar as vrea sa va pun in discutie o problema....aceea a imunitatii diplomatice a celor doi soti Birsan....ce ar fi trebuit sa faca magistratul care a incuviintat prin incheierea o perchezitie domiciliara la adresa de domiciliu a d-nei judecator Birsan(caci dansa era vizata).....sa ceara acordul celor care au dat o astfel de imunitate?....care ar mai fi fost rostul perchezitiei daca aceasta nu mai avea caracter secret?......sunt multe probleme de drept care se ridica si cu imunitate sau fara....nimeni nu trebuie sa se ascunda dupa astfel de paravane....

# Nimeni....? date 18 March 2013 20:01 +2

Dar suspendatul poate sa se ascunda dupa astfel de paravane, tinand cont ca imunitatea lui a inventat-o sluga lui, Morar?.

# Spoitoru Fanel date 18 March 2013 14:58 +7

Serios acum, nenea av. Corneliu-Liviu POPESCU chiar crede ca dispare FONDUL daca se joaca cu proceduri copilaresti depunand plangeri impotriva judecatorilor, politistilor, procurorilor, femeilor de servici, soferilor, portarilor etc. din institutiile care au facut posibila eliminarea SI acestei buruieni de judecatoare spagara din gradina de ghiocei a Justitiei Rrumanesti?

# avocat modern date 18 March 2013 15:51 +4

Observ ca acest av. Corneliu-Liviu POPESCU ce habar nu are meserie asa cum bine au punctat si demonstrat distinsii mei colegi juristi in comentariile pertinente de mai sus, e si prof. univ. dr. la Drept. Solicit pe aceasta cale Ministrului Educatiei ca Corneliu-Liviu POPESCU sa fie exclus din Invatamant intrucat, nestiind meserie, este evident ca-i invata pe studenti numai prostii, studenti ce vor deveni spagarii justitiei de maine ce se vor plange la domnul Gadea in emisiunea indragita de la Antena 3 ca DNA-ul e mai rau decat Basescu.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva