psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

DUSMANUL LUI BOTA DIN CSM – Procurorul Bogdan Gabor i-a atacat extrem de dur pe avocatii din Uniunea condusa de Pompiliu Bota: "Nu inteleg de ce in continuare unii colegi de-ai nostri accepta ca asemenea persoane, niste impostori, sa insele lumea. Si sunt cauze in care unii dintre asemenea, nu le pot spune avocati, cetateni care se dau avocati au fost arestati si trimisi in judecata"

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

16 March 2014 11:47
Vizualizari: 8757

"Domnul judecator Adrian Bordea, Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii a fost foarte amabil si deschis in privinta rezolvarii problemelor cu care se confrunta barourile noastre. Domnul judecator Adrian Bordea a fost surprins de numarul mare de hotarari judecatoresti definitive care ne dau dreptate, nu i-a venit sa creada ca Legea nr. 3 din 1948 care a desfiintat vechile barouri este in vigoare si nu stia ca barourile “traditionale” nu au niciun document de infiintare (hotarare judecatoreasca, lege, statut, act constitutiv)”. Asta preciza prin intermediul unui comunicat presedintele Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, avocatul Pompiliu Bota, in data de 12 martie 2014, in urma intalnirii pe care a avut-o cu seful CSM, judecatorul Adrian Bordea. Optimisul lui Pompiliu Bota este insa unul nejustificat. Spunem asta, avand in vedere pozitia anumitor membri ai CSM fata de UNBR-Bota.


Cel putin unul dintre magistratii din CSM nu are deloc o parere foarte buna despre avocatii din UNBR-Bota. Este vorba despre procurorul Bogdan Gabor (foto), cel care i-a catalogat pe acestia ca fiind niste "impostori" si "cetateni care se dau avocati". Cuvintele deloc magulitoare la adresa celor din UNBR-Bota au fost spuse in cadrul sedintei Plenului CSM din 16 ianuarie 2014, in care s-a dezbatut Punctul de vedere al Directiei legislatie, documentare si contencios nr. 27059/1154/2013 referitor la solicitarea Ambasadei Italiei. Punct de vedere insusit de catre Consiliu si trimis Ambasadei Italiei, in care se precizeaza ca "profesia de avocat se exercita numai de avocatii inscrisi in tabloul baroului din care fac parte, barou component al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, denumita UNBR”, “Uniunea Nationala a Barourilor din Romania Bota este o structura distincta de UNBR” si ca “sunt interzise, actele de constituire si de inregistrare ale acestora sunt nule de drept, iar nulitatea poate fi constatata si din oficiu”.

Revenind la Bogdan Gabor, acesta a precizat ca problema barourilor paralele este un "bulgare de zapada care se rostogoleste". De asemenea, procurorul s-a aratat indignat ca instantele accepta ca avocatii din UNBR-Bota sa puna concluzii.

La randul sau, judecatorul Mircea Aron a precizat ca judecatorii care vor citi punctul de vedere al CSM nu vor mai avea dubii in legatura cu aceasta problema.

Iata dialogul dintre Bogdan Gabor, Mircea Aron si Adrian Bordea:

Mircea Aron: E prima data cand facem aceasta chestiune. Cei de la Comisia 1 am simtit nevoia sa va propunem in discutie chestiunea barourilor paralele, care ajunge deja in zona externa, afecteaza relatiile externe. Cei de acolo nu stiu cine este cel care potrivit articolului 24 din Constitutie face apararea. Am facut analize serioase, am trimis la Legea 51/1995, am trimis la Deciziile ICCJ si acesta a fost rezultatul muncii noastre in Comisie.

Bogdan Gabor: Eu vreau sa completez. Ma gandesc sa supun analizei acest aspect. Intr-adevar, fenomenul capata o dimensiune mare acest bulgare de zapada care se rostogoleste cu barourile paralele si cred ca ar trebui sa trimitem opinia noastra, punctul nostru de vedere si catre instante si parchete. Nu inteleg de ce in continuare unii colegi de-ai nostri, procurori sau judecatori, accepta ca asemenea persoane, din punctul meu de vedere niste impostori, sa insele lumea. Si sunt cauze pe rolul instantelor si parchetelor in care unii dintre asemenea, nu le pot spune avocati, cetateni care se dau avocati au fost arestati si trimisi in judecata, si totusi in continuare se accepta ca asemenea persoane sa puna concluzii in apararea unor oameni. Acele concluzii din punctul meu de vedere sunt nule absolute.

Adrian Bordea: Lucrurile cred ca trebuie sa le transam direct. Daca instantele ne solicita sa le transmitem punctul de vedere...

Bogdan Gabor: Ridicam doar o problema...

Mircea Aron: Poate ca e putin cam aspra atitudinea asta, sa zicem.

Bogdan Gabor: La un moment dat trebuie sa fim si aspri, domnule presedinte.

Mircea Aron: E adevarat, insa ne castigam foarte multi prieteni. Cred ca cu destul calm asa cum am facut aici, am rezolvat chestiunea asta. Orice magistrat care citeste acest punct de vedere cred ca n-ar trebui sa aiba dubii.(...) Noi nu puteam sa tacem la infinit.

Comentarii

# av date 16 March 2014 12:34 +5

discutii..dezbatere avuta in 16 ianuarie ........stire expirata  :lol:

# ZERO date 16 March 2014 14:30 +11

....este activitatea lui Gabor in CSM. Invididul e o nulitate, care nu intelege nimic si actioneaza motivat de frustrare.

# ADEVARUL date 16 March 2014 21:55 +1

SUNTEM NEVOIȚI SĂ AJUNGEM LA O CONCLUZIE SI MAI TRISTĂ:OAMENII ĂȘTIA ÎȘI URĂSC ȚARA.

# Ultimul Charlot date 16 March 2014 18:23 +9

Maine ii fac plangere penala. Cei interesarti ...daca vreti sa fim mai multi...rog sa ma contacteze

# literatorul date 16 March 2014 22:34 +1

multi,multi,dar vorba lui Motoc.

# awa date 17 March 2014 11:22 0

[quote name=\"Ultimul Charlot\"]Maine ii fac plangere penala. Cei interesarti ...daca vreti sa fim mai multi...rog sa ma contacteze[/quote]. Subscriu!!!

# dana date 16 March 2014 12:40 +8

nimic nou...adversari sunt peste tot ..insa legea trebuie sa primeze

# impartial date 16 March 2014 12:54 +9

boul asta de procuror ca altfel nu pot sa i spun....poate sa sustina juridic (cu documente) afirmatiile facute??? evident ca nu...unii ce pot face e doar sa dea din gura fara responsabilitatea afirmatiilor...asta au reusit sa faca de 10 ani impotriva barourilor legal infiintate...juridic nu au putut sa faca nimic in vederea eliminarii fenomenului avocaturii prin barourile paralele....oameni necinstiti,prosti,rau   intentionati,conservatori....mosi aflati la capatul..frustrati de concurenta si complici la interesele avocaturii traditionale desfiintate prin legea 3/1948....sunt satul de o tara ca aasta de aceea suntem ultimii in lume ca ne conduce sistemul astfel de politruci cu gura mareee...jos mafia dion csm! respectati legea! nu dati din gura daca nu aveti documente juridice..ce a a firmat acel procuror oricine de pe strada o poate face.............vezi mircea badea...

# jurist date 16 March 2014 12:57 +11

Adrian Bordea: Lucrurile cred ca trebuie sa le transam direct. Daca instantele ne solicita sa le transmitem punctul de vedere... cat de prost sa fii sa nu ti dai seama ca in conformitate cu legea de organizare a csm ....nu ai competenta sa te pronunti pe problema barourilor din romania !! ce nemernic...

# tipatescu date 16 March 2014 13:15 +10

acest domn este acelasi procuror care a candidat pentru o functie in CSM? Si este acelelasi domn care ca avut un discurs de lemn fara nici un mesaj. Cred ca domnia sa a uitat de cand este membru in CSM ca un jurist are obligatia de a motiva afirmatiile sale. Asteptam si solicitam public de la domnia sa argumente juridice. Ca de jigniri ale magistratilor suntem satui.

# barourile libere date 16 March 2014 13:16 +13

Procurorul, Bogdan Gabor, si judecatorul, Mircea Aron, sunt doi MAFIOTI ordinari, care protejeaza casta ultracorupta si ilegala-flocea. Dar, va veni si ziua adevarului si a dreptatii !!!

# tipatescu date 16 March 2014 13:19 +16

Am uitat sa precizez ca domnul procuror are dreptate referitor la un aspect: problema barourilor a devenit un bulgare enorm de mare stimate domn magistrat. Sunt mii de sentinte si decizii unde avocati din acesta uniune au calitate recunoscuta de instanta. Ce o sa facem cu aceste acte? Le ardem?

# Sasu date 16 March 2014 13:37 +12

Va dati seama cat de corupti sunt unii membri ai CSM-ului ?! Pana cand justitia nu se va curata de asemenea indivizi, va ramane la fel de corupta ca si pana acum.

# paradox.ro date 16 March 2014 13:39 +12

dovada faptului ca afirmatiile lui sunt pure jigniri este faptul ca de peste 10 ani aceasta uniune de avocati functioneaza perfect si in fiecare luna numarul avocatilor creste...............daca era ceva in neregula se punea \"lacat\" de ani buni pe unbr....de ce nu s-a reusit??? raspuns logic = pt. ca functioneaza perfect legal in conformitate cu drepturile conferite de hot.jud. si legea 51/95!

# ana date 16 March 2014 13:42 +11

corect! entitatile care functioneaza ilegal sunt scoase in afara legii prin acte normative de anulare!! aici e doar barfe!! unbr functioneaza perfect si in fiecare luna licentiatii in drept se inscriu in barourile din tara........totul este public si transparent vezi www.unbr.eu sau www.bota.ro

# Dan date 16 March 2014 14:03 -7

Bafta multa domnului procuror. Toata stima.

# Dan date 16 March 2014 14:13 0

Ma scuzati. Nu ma bagati in seama. Sunt doar un amarat membru al castei mafiote-flocea, nestiutor de carte. Recunosc ca am dat spaga pentru a intra in entitatea-flocea si de aceea il laud pe acest procuror analfabet si mafiot.

# avocat bota date 16 March 2014 21:58 0

na bagati in seama spusele avocatilor botisti pentru ca ei vorbesc in lipsa medicatiei prescrise de specilist.Am ajuns si noi la con cluzia ca ne batem cu morile de vant,nu avem dreptate dar treb uie sa facem putin circ sa uite romanul de problermele grave ale tarii.Vom invata si vom intra in avocatura traditionala,siongura legala in Romania.Apel catre colegi:ouneti mana pe carte si invatati drept.Viitorul vostru este la traditionali.Veniti pe Academiei sa va recuperati donatiile.

# pt bâlbă date 16 March 2014 22:45 0

Pt avocatii lui Bota vorbeste Legea 3/48. Pt tine nu stiu cine poate vb pt esti prea bâlbâit: ,,na bagati in seama,, ,,prescrise de specilist,, ,,con cluzia,, ,,treb uie,, ,,siongura legala,,... Apel catre avi ,,ouneti mana pe carte si invatati,, gramatica ! Veniti pe Academiei sa va recuperati medication !!.

# car date 16 March 2014 17:05 +2

Se pare ca , virgula, CARACALUL procurorilor este la Suceava.   :P :P :P

# obiectiva date 16 March 2014 17:06 +2

si la BOTOSANI......

# avocat date 16 March 2014 14:16 +1

in romania \"mori\" cu dreptatea in mana in virtutea slujirii grupurilor de interese mafiote ale mafiei din avocatura ...........procuror corupt cu pareri fara dovezi..ce cauta asta din fundu moldovei in csm???

# info date 16 March 2014 14:21 +5

http://www.juridice.ro/bogdan-gabor      Informaţii personale  data şi locul naşterii: 2 august 1975, com. Fundu – Moldovei, jud. Suceava   Experienţă  - 15 iulie 2011 până în prezent: Prim – Procuror Adjunct al Parchetului de pe lângă Tribunalul Maramureş

# pol date 18 March 2014 07:43 0

Ce vina are localitatea si oamenii gospodari din localitatea Fundu Moldovei, care este frumoasa si pitoreasca, cu un agramat cu vorbire tipica de interceptari trunchiate interest? Habar nu are de ce se numesc ei \"magistrate\" pentru ca nu au probat in nici un fel intelectul avut de un \"magistru\" si cu atat mai putin calitatile morale si culturale ale acestuia.....Niste nulitati platitie gras si din impozitele achitate de \"necinstitii cetateni impostori\" din Barourile paralele....Daca citea Legea 51/95 si NCPC, ar fi observant (nu stiu daca si intelege ce citeste) ca impostorii\" sunt licentiate in stiinte juridice si sunt inscrisi intr-un Tablou al baroului din cadrul UNBR, particula \"Florea sau Bota\" neexistand in Lege, care este de stricta interpretare, magi-stratilor !(a se citi iluzionistii legilor)

# Aron Mircea date 16 March 2014 14:36 +6

cazul Vioricăi Vişan: nevinovata ia11 ani dupa gratii judecătorii ICCJ Nineta Anghelina, Mircea Aron!!! Mircea Aron - procuror militar cu grade; stiinta 0, caracter 0 !

# no problem date 16 March 2014 16:59 +8

Discutia a avut loc in 16 ianuarie inainte de intalnirea bota - bordea la CSM. Acum inteleg de ce era surprins bordea si nu stia de legea 3/ 1948. Vine cate un individ care culmea este procuror si-si da cu parerea stiind ca minte cu nerusinare. Bordea nu verifica si ia de bun ce spune individul. Acum cred ca a realizat ca procurorul l-a mintit la modul ordinar. Cum sa spuna ca avocatii lui bota sunt cetateni in instanta? Si copilul de la gradinita  stie acum ca florea nu are acte si este desfiintat. Eu l-as da afara pe acest individ care s-a compromis mintind la modul ordinar.

# Gogu date 16 March 2014 17:17 +1

Infractori sunt multi in tara asta, in trecut au fost tot multi, printre ei amintesc pe: Horea, Closca, Crisan, Gheorghe Doja, maresalul Antonescu, taranii ucisi in anul 1907 si lista ar putea continua si cu actualii avocati de la UNBR Constitutional, aidoma cu cei mentionati, unii judecati si gasiti vinovati, altii doar lstabilita ,,vinovatia de drept\" (sa citam pe cei de astaz: nule de drept nulitatea poate fi invocata si din oficiu) fara judecata doar ucisi sau inchisi. Multumesc pentru rabdarea pe care ati avut-o sa cititi.  

# Un justitiabil date 16 March 2014 17:20 0

 Sunt un simplu justitiabil ca ma lupt in instantele din Romania cu mafioti corupti si prosti, ca cele doua nulitati, unul care se autointituleaza \"procuror \" si celalat \" judecator \", nulitati gaunoase si imbecile, care ar trebui de mult sa zaca in puscarii.  Acesti imbecili corupti si mediocrii invoca legea fundamentala, care garanteaza tocmai drepturile tuturor cetatenilor din aceasta tara, nu numai casta mafiotului tractorist Florea.  Succes tuturor avocatilor din UNBR - Bota si puscarie pentru nulitatile mafiote din justitia romaneasca.

# visu date 16 March 2014 17:29 +2

Sesisez Inspectia pentru aberatiunile Gaborului, inspectie care, daca nu realizeaza pericolul discretionarismului, i se va intoarce! 

# UNBR(www.unbr.info) date 16 March 2014 17:46 -1

Au mai  ramas in competitie UNBR-Dr.Ghe.Florea cu UNBR-Dr.Vasile Botomei.  Pe UNBR Dr.Botomei nu au cum sa o mai dea la intors pentru ca aceasta este creata prin aplicatia din teza de doctorat publicata in drept comparat.   CSM-ul nu are cadere in a combate o teza stiintifica! Teza dr.Botomei Vasile  este publicata in antiteza cu teoria Dr.Corneliu Liviu Popescu.  Detalii pe www.unbr.info.

# asa e dottore lobotomiei date 16 March 2014 18:24 +1

asa e lobotomiei, tu ai ramas in cursa pentru Penitenciaru Bacau:Dottorele Botomiei va fi condamnat pentru inselaciune, fals, ultraj, avocatura ilegala si multe altele: Jud. Bacău - dos. nr. 16700/180/2012, dos. nr. 12179/180/2011 si dos. nr. 16037/180/2013, Judecătoria Suceava - dos. nr. 17458/180/2011, Curtea de Apel Iaşi - dos. 458/32/2013. Dupa contopire: 16 ani!

# tolombei, batausul de femei date 17 March 2014 15:47 0

Da ba vasalie, da de ce nu zici tu nimicutza despre cum ai furat documentele Congresului si le-ai falsificat? Asta nu mai e teza stiintifica, e hotie ca-n statia de troleu. Panarama de ciordeala. Esti atins rau daca mai insisti cu idioteniile astea.

# Ăi Bota date 17 March 2014 15:51 0

Daca ai probe impotriva lui Botomei actioneaza. Pan la coada la Bacau n-ai barou nici de samanta. Ti-a tras-o Botomei. 

# ??? date 16 March 2014 18:13 +2

nascut in 1975 in fundul moldovei si are atitudini de securist? o fi fost promovat cu un scop la csm si stiti ca promovarile se platesc.

# intrebare date 16 March 2014 18:53 +3

Daca csm-ul are asemenea membri, incep sa-i compatimesc pe judecatori. Acestia practic sunt indemnati sa nu aplice legea, sa comita infractiuni. Judecatorul are doua optiuni, sa devina un infractor in roba sau sa aplice legea si unul ca asta sa-l compromita ca nu executa indicatiile politice antidrept.

# pt. ??? date 16 March 2014 18:58 0

FUNDU MOLDOVEI (CAMPULUNG MOLDOVENESC) SI NU FUNDUL MOLDOVEI..PROCURORUL ESTE DIN FUNDU .......MOLDOVEI http://www.fundumoldovei.ro/    toata familia lui locuieste acolo intre munti!

# ??? date 16 March 2014 23:05 +1

Nu conteaza fund fundulet sau mai stiu eu ce. Conteaza ca nu stie carte sau se face ca nu stie . Si asta nu-i face cinste .

# jurist date 16 March 2014 19:01 0

nu are importanta ca vine din obcinile bucovinei sau din fundu curului imp e sa fie impartial si sa respecte legea ....

# www.fundumoldovei.ro date 16 March 2014 19:04 0

vara domnul procuror impreuna cu sotia sta o luna aici la fundu moldovei la parintii lui ...vreti sa l vizitati??? :sigh: :zzz :lol: ;-) 8) :-* <img src=ops:' /> :cry:

# @www date 16 March 2014 23:15 +1

Sa-l viziteze florea . Cei care se aseamana se aduna. 

# info remember date 16 March 2014 20:13 +3

nu uitati ca Lumea Justitiei.ro este o publicatie hartuita de membra CSM Oana Haineala ...ce sa mai vb....dusmani avem peste tot cu totii..........imp e sa luptam impotriva unor posibile discriminari

# Unul oarecare date 16 March 2014 20:14 0

Cred ca si in Kongo legile sunt respectate si o duc mai bine cu justitia decat la Romanica care orice este posibil...dar frica de concurenta si ca sa nu ramana in umbra a deschis si el gura... dnle procoror daca taceai filosof erai...

# vom vedea date 17 March 2014 12:57 +4

vom vedea cum va scoate  procurorul camasa in fata csm-ului. daca bota i-a prezentat actele lui Bordea sa vedem cu ce probe se prezinta cel care sustine ca florea este cel legal. Pentru neicusorul asta a fost usor sa spuna minciunele pentru ca nu avea nimeni de la CSM probe, dar acum cind s-au pus actele pe masa sa vedem cu ce o sa-si mai sustina afirmatiile. In cel mai rau caz o sa spuna ca asa a auzit sau asa i s-a spus ca numai florea e legal si el nu a cercetat afirmatia daca e adevarata sau falsa. Eu cred ca nu e de joaca, daca vor sa minta in continuare atunci vor pica in cea mai urita dizgratie. Vor vedea toti cei din lumea justitiei ca LEGEA se incalca de sus si la revedere. Nu mai avem un stat de DREPT ci un stat de MINCINOS!! 

# BI date 17 March 2014 13:27 0

Vreți probe:probe aveți: Condamnările lui bota și ale altor colegi nu vă spun nimic?. Actele prezentate de Bota au fost cunoscute și până acum, hai să nu ne amăgim pe gratis! Perfect adevărat, însă că dilemma trebuie lămurită definitiv.

# Titus date 17 March 2014 13:53 +1

Stim, de mult timp, ca esti un paranoic irecuperabil, dar, pe deasupra, esti si mincinos. In primul rand, Bota nu a fost condamnat de mai multe ori, ci numai o singura data, in mod absolut abuziv, de catre niste magistrati corupti care au ignorat zecile de hotarari judecatoresti definitive(despre acest aspect nu spui nimic, lasule ordinar) care au statuat calitatea de avocat a acestuia. Tocmai din acest motiv, Bota va castiga, din nou, la CEDO ! Ca un cioban, paralel cu dreptul ce esti, aduci mereu in discutie acea condamnare abuziva, intrucat iti convine, facand abstractie de hotararile judecatoresti pronuntate anterior prin care, lui Bota, i s-a recunoscut calitatea de avocat. Esti o trompeta flocista ieftina !

# oarecare date 17 March 2014 14:23 0

Aviz celor care vreti sa va mai inscrieti in \" baroul \' Bota : veti fi avocat alaturi de cei 40-50 care aufost la miting, atat. In rest, vedeti ce parere au judactorii si procurorii despre voi. Nu o mai dati ca cei mai multi va recunosc. Daca era asa bine, nu mai protestati voi. Nu uitati insa : nu in numarul celor inscrisi va sta puterea, ci in calitatea celor care practica profesia. Aici, e jale rau.

# AVIZ pt oare k k re date 17 March 2014 14:39 0

Oarek k r, este alexandru iorgulescu  http://bgarecuperari.ro/alexandru-iorgulescu-fals-avocat-retinut-in-incinta-judecatoriei-pitesti. A avut o copilarie grea, parintii nu au avut bani sa-l tina la scoala nici sa-l trimita la Socola. Acum e obsedat de avocatura, de Bota si sufera ca nu se poate exprima. Avi, draga, prima data sa-ti vezi de sanatate. Scrisul, cititul si avocatura mai pot sa astepte !

# oarecare date 17 March 2014 15:31 +1

Aaaa, pai tu vorbesti de falsi avocati ? Nu stii vorba : cine zice ala este ? Se aplica perfect aici.

# Icardi date 17 March 2014 16:05 +2

\"oarecare\", in realitate, tu esti un fals avocat. Motivul e unul simplu: entitatea-flocea n-a dobandit, dupa revolutie, personalitatea juridica. Asa fiind, casta mafiota-flocea e inexistenta de jure. Aaa, faptul ca membrii acesteia sunt protejati de un urias sistem mafiot, e cu totul altceva.

# coco date 17 March 2014 20:06 0

Acest procuror este un ,, asasin al intimei convingeri\" de aceea nici nu mai are loc sa se puna in discutie respectarea legii, din punctual de vedere al acestuia, prin antepronuntarea sa cu privire la aspect care nu le-a putut proba.

# Guru date 18 March 2014 07:47 0

Dl. Gabor , vezi ca intreaba Jobbik de tine! Vrea sa te inregimenteze pentru revolta ungurilor moldoveni sa obtina si ei salarii sau sponsorizari babane de la mosnenii platitori de taxe si impozite...Ce zici? Le dai voie sa isi rostogoleasca impozitele si inspre salariul tau? De aia ne tineti pe loc si nu suntem europeni! Ca tratati legile cu curul, dupa interesul de casta!

# ha.ha,ha,ha date 18 March 2014 13:52 +1

Nu mai aveți replica, Botiștilor? Până aici v-a fost. Dacă CSM și MJ se vor pronunța a nu știu câta oară împotriva structurii lui Bota, ce veți face? Cum vei mai ademenii alți proști, omule cu părul vopsit? Cine te mai crede? Renunță să mai păcălești alți oameni. Nu este frumos, nu face cinste nimănui. Îmi este rușine cu tine, că vorba aia ești ardelean, dacă ai fi șmecher de Dâmbovița nu aș comenta. Trimite-ne banii înapoi și te lăsăm în pace.

# POLO.NICU date 18 March 2014 14:02 -1

:D :D :D replica la ce, pinguinule...

# Asa e avi date 18 March 2014 14:46 0

Avi e alexandru iorgulescu, fals avocat. Are ciuda pe Bota ca nu l-a primit la examen cu o licenta falsa de jurist ! http://bgarecuperari.ro/alexandru-iorgulescu-fals-avocat-retinut-in-incinta-judecatoriei-pitesti

# Icardi date 18 March 2014 15:00 +1

Ba, \"ha.ha,ha,ha\" zis si \"BI\", ciobanule, de cand au dreptul CSM si MJ sa se pronunte in locul instantelor judecatoresti ?! Da\', cat poti fi de dobitoc, individule flocist ?! in cazul tau, prostia si paranoia sunt incurabile !!!

# aviatorul an alfa bet date 18 March 2014 15:03 0

avi, fa cerere si iti dam banii inapoi !

# pt avi, BI, oarek k r, polo ... date 18 March 2014 15:04 -1

Spre disperarea agramatilor frustrati, NICIUN AVOCAT NU A CERUT UNBR BOTA RETURNAREA DONATIEI !!!

# oarecare date 18 March 2014 15:42 0

Nu uitati de termenul de la 1 aprilie de la Ploiesti. Cum sa vina cu avocat din \" baroul \" lui cand nu-l recunoaste nimeni ? Ai macar onoara sa te prezinti cu un \" avocat \" de la tine ? Daca ai face asta ai dovedi macar onoare, nu doar dorinta de incasare a donatiei. Fii barbat si rupe pisica in 2 : vino cu cineva de la tine sa vedem DEFINITIV daca va recunoaste cineva ca avocati. PS : asta ar trebui sa ceara cineva de la voi. TRANSATI PROBLEMA !!!

# propagandistule flocist date 18 March 2014 16:31 +1

Propagandistule flocist de doi bani, Bota a fost reprezentat, in instantele de judecata, de mai multe ori de avocati inscrisi in UNBR al carei presedinte este. De notorietate este cazul de la ICCJ al carei complet de 9(!) judecatori(SECTIA PENALA !!!) a recunoscut calitatea de avocat a domnului Belniceanu, din Baroul Bucuresti-Bota, aparatorul ales de Bota !!! Cel mai recent caz dateaza din ianuaria 2014, cand, la Judecatoria sect.3, Bota a fost reprezentat de un coleg avocat. Prin urmare, \"oarecare\" latra la alta masa !

# avi iorgulescu date 18 March 2014 16:26 0

oare ******, nu te intelegem, ce limba vorbesti ? ,,Ai macar onoara,,  Bota a fost la completul de 9 juzi la ICCJ SI A FOST APARAT DE UN AVOCAT LEGAL: http://bota.ro/wp-content/uploads/2009/12/9-ICCJ-PENAL.pdf

# ASA E OARE K date 18 March 2014 16:28 0

Si in penal si in civil. Oricum nu e treaba ta avi-Iorgulescu, tu nu ai trecut de scoala primara! http://bota.ro/wp-content/uploads/2009/12/9-ICCJ-CIVIL.pdf

# oarecare date 18 March 2014 16:35 0

Decan, presedinte de 2 ori ( si la sindicat ) si nu are avocat ! Accepti provocarea ? Ia avocat de la tine.

# avi iorgulescu date 18 March 2014 16:39 0

avi, nu vii tu cu licenta falsa ! vorba ta, avi: ,,,Ai macar onoara,, si du-te la scoala primara !

# ,,Ai macar onoara,, date 18 March 2014 16:41 0

acum si eu cred ca avi îi Iorgulescu: http://bgarecuperari.ro/alexandru-iorgulescu-fals-avocat-retinut-in-incinta-judecatoriei-pitesti

# ZZ date 20 March 2014 08:11 -1

Impostor poate acel om din C.S.M., care nu cunoste puterea unei hotarari judecatoresi si obiectului unui statut propriu ce trebuie indeplinit asa cum s-a stabilit in limitele date de o instanta competenta din tara. Astfel, din partea unui om cu functii in C.S.M., inseamna o mare imistiune impotriva bpersoanei juridice legal infiintata si inregistratat la grefa unei instante, precum si abuz impotriva unor cetateni romani de buna credinta cu aceeasi nationalitate .

# Avocat date 20 March 2014 08:33 -1

Colegi,pentru a va asigura de dovada calitatii de avocat,folositi un inscris sub semnatura privata (formular tip) completat personal de client,desi lege nu prevede expres,in cazul vostru este bine sa respectati aceasta procedura si sa atasati Certificatul Fiscat in copie emis de A.N.F.-G.G.F.P., care atesta calitatea de avocat si cabinetul individual din care faceti parte. Formularul intitulat Procura - speciala, sa sune astfel : Subsemnatul,fiul lui si al lui, nascut in loc.,jud. posesor C.I.,C.N.P.,emis de, domicilat in, prin prezenta imputernicesc pe, poseosr al C.I. si Certificat Fiscal emis de A.N.F.-D.G.F.P. la data, avand sediul in loc, atestand calitatea de avocat inregistrat legal la organul de stat competent,astfel sa faca plangere,sa formuleze orice act procedural sau procesual semnatura sa fiind valabila pentru mine,in legatura cu dosarul nr. la Parchetul, judecatorie, loc.In conformitate cu art. 1014 C.c.civ sau art 222 alin.3 C.p.p. avocatul va putea semna in numele meu .

# B.I. date 20 March 2014 09:24 +1

În acest fel recunoaștem singuri că nu suntem avocați. Stimabile cu ideea asta tipică ”Bota”, dacă esti avocat, trebuie să ai formular emis de Barou, cu siglă, culori specifice fiecărui barou, înseriat etc. Tradiționalii folosesc așa ceva din 2012 și tu săracu de tine vi cu o prostie cât tine de mare, care se numește procură/procuristule! Mai bine du-te și smulge părul vopsit al stăpânului tău Bota, cere-i banii înapoi și vezi cum se pune pe treabă. 

# avi, ,,vi,, date 20 March 2014 10:53 0

avi, cred ca invatatoarea ta ar trebui sa-ti smulga parul din cap ca nu poti trece de clasa I !!! ,,vi,, ,,avocat, trebuie,, ,,Barou, cu siglă,, hihihi !!!

# Avocat traditional date 20 March 2014 12:17 0

Nu va luati dipa prostul de B.I.,mandatul special despre care vorbesc este ceva aparte si il pastarati numai la sediul Cabinetului de avocat si inregistrat in registru pentru a face doveda,dupa caz,ca obtiunea certa a clientului este acea vointa real exprimata inainte de intocmirea inputernicirii avocatiale, astfel numai acest document in urma enuntat va fi folosit in dosarul cauzei,iar procura speciala intareste voinata clientului si va fi folosita in apararea proprie ca\"act ascuns\",adica numai pentru nevoe.De asemenea o situatie aparte priveste entitatea juridica U.N.B.R. legal infiintatat de Bota; poate sesiza de indata organul de urmarire penala prezentand situatii explicative privitoare la intinderea pagubei si alte date referitoare la faptele generatoatre de prejudicii de cei care ii contesta existeta hotararii judecatoresti de infiintare ca procedura prealabila ce poate folosi obligat si in penal, Sentinta civila de infiinatre a persoanei juridice privind obiectul de activitate 

# Vasi date 20 March 2014 18:58 0

Ati mutit farerilor... Nu mai sunteti avocati traditionali destepti ? Dovada ca sunteti mafioti,corupti si nu stiti dact sa faceti corectii la vrajeala fiind fosti sau actuali securisti catei de comunisti imputiti pentru a determina oameni de buna credinta sa taca. Asta este tehnica voastara si noi stim !...

# BB date 20 March 2014 20:59 0

Procurorul Bogdan Gabor,desi sd

# BD date 20 March 2014 21:01 0

Desi este coleg cu mine,procurorul Bogdan Gabor este un prost si un DOBITOC si PROSTII intotdeauna sunt rai si ai Dracului

# in actiune date 20 March 2014 21:12 0

se vede asta pe mutra lui nu trebuie sa ne spui,in plus tenul indica pe langa evidenta suprasolicitare nervoasa probleme de tensiune.

# Gari date 21 March 2014 22:18 -1

Magistratii care ne contesta este de inteles ca sunt niste mafioti basisti si psedisti comunisti fosti securisti. 

# Creta date 21 March 2014 22:22 0

Da , procurorul a luat examenul pe spaga in magistratura. Asa isi spala pacatele. Aceasta este justitia formata di fiii militienilor si securistilor comunisti .

# marius date 24 March 2014 21:16 +1

am si eu o intrebare.. exista avocati stagiari la unbr 2004 care au incheiat contracte de colaborare cu avocat traditional?

# crudu date 10 April 2014 16:14 0

Impostori si plagiatori sunteti voi, mai nemernicilor, care va referiti la toti avocatii cu documente legale identice ca ale celor din barourile fara acte de infiinatre, pe care ii acceptati sa aiba raporturi legale in C.S.M., si alte institutii ale statului pentru care veti da socoteala cu siguranta peste putin timp. Bota, este singurul ce detine acte legale de infiintare a persoanei juridice inregistrat in registrele instantei de judecata competenta, ci nu ca voi fara documente si acceptati de toate institutiile statului furtul tratandu-ne discriminator in raport cu ceilalti traditionali evazionisti, hoti si comunisti pana in maduva oaselor cu rubedeniilele lor cu tot,clanu lor de investitori,nenorocitii dracului de evazionisti ce sunteti ! Rog sa vedeti hotararea Trib. Gorj, dosarul nr.3867/95/2013,Sentinta civila nr.4549 din 06.09.2013 Cont. adm., motive acolo facute privind legalitatea barourilor si U.N.B.R. infiintat legal de dl. Bota Pompiliu. Nemernicilor comunisti ce sunteti.

# avi avi date 12 April 2014 22:40 0

Hopa,s-a trezit si crudu din prostide.Adica pana acum era prost cand dormea,acum e prost cand e treaz.Chestie specifica botistilor.Mai precis celor vreo2/3 sute care au m ai ramas langa intaistatatorul lor,guru de Ardeal.Cel cxa parul vopsit care si acum se crede presedintge ded barfou de crasma sateasca.

# Roki date 12 April 2014 23:32 0

Ba, \"avi avi\" alias \"avocat traditional\" flocist, faptul ca esti paranoic e de notorietate, partea proasta e ca esti si badaran pe deasupra. Noua, avocatilor din singura UNBR infiintata legal, ne faci o mare suflare, derbedeu ordinar ce esti.

# avi anal fa beti cus date 13 April 2014 07:25 0

avi nu e avocat, e un frustrat agramat si retardat! ,,crudu din prostide,, ,,au m ai ramas,, ,,Cel cxa parul,, ,,presedintge,, ,,ded,, ,,barfou,,

# asa e date 13 April 2014 07:28 0

asa e, avi face 6 greseli elementare in 5 propozitii!!! hi,hi,hi!!!

# avi e un retarde date 13 April 2014 07:31 0

Mie mi-e mila de avi, a avut o copilarie grea, parintii nu au avut bani sa-l tina la scoala nici sa-l trimita la Socola. Acum e obsedat de avocatura, de Bota si sufera ca nu se poate exprima. Avi, draga, prima data sa-ti vezi de sanatate. Scrisul, cititul si avocatura mai pot sa astepte ! Time for medication!

# Cucu date 16 April 2014 20:38 0

Crudu este cu ochii pe voi. Nu doarme,..... si mai puneti mana pe cartile schrise in timpul comunistilor sa vedeti despre burgezia de astazi intitulata democratie . Ma refer la crtile de drept scrise in acea perioada plagiatorilor !.....

# B.I. date 19 April 2014 17:48 0

Stie el Bogdan Gabor, impostorul terorist si comunist din CSM, ce este \"Pastele\", despre care vorbeste nea Popa din Tulcea ?.......... Sunt sigur ca nu vrea sa stie, dar face parte si dintr-o familie de parinti comunisti si tirani ai poporului Roman !....

# clientul date 21 April 2014 20:14 0

Bogdan Gabor este un derbedeu ca toti ceilalti care l-au omorat pe Hristos !

# constantin m victor date 26 May 2014 12:31 0

infractorul ridicol BOTA  care se pretinde avocat in temeiul unei diplome obtinut ela Chisinau intre doua transporturi de marfa de contrabanda si complicele sau TONE  o persoana evacuata din sala de sedinta pentru ca are o statura morala si fizica infima au tupeul sa postesze pe acest site.Avi chiar nu si-a pus niciodata mintea cu ei,dar le propune sa mearga la SOCOLA  ca sa ia legatura cu alt excroc-NIMERNICU- si sa bea impreuna un pahar d eurina din productia viticola a drei CLAUDIA . tot astfel este bine sa procedati precum cocota vopsita cu \'secretara \'sa dar atentie,excesul de estrogen cheleste

# WC c-tin date 26 May 2014 13:59 0

****** c-tine, pe tine te-a chelit in gura ? A, clientii ! Ba, da scrisu si cititu cand le inveti ? ,,ela Chisinau,, ,,excroc,, ,,d eurina,, hihihi!

# WC cONSTANTIN date 26 May 2014 12:48 0

****** C-tine, cand iti pui dintii? A, am uitat, te bat tiganii si te lasa iar fara dantura!

# constantin m victor date 26 May 2014 14:35 0

pe mine m-a chelit in oriciciul bucal lipsa existentei vreunui curs de perfectionare pentru avocati.Chiar am dorit sa iau lectii de la COLARU FLORIN,GHILERDEA MARIOARA  sau de la faimoasa avocata ROMAN IULIANA ,cea care impreuna cu domnul POMPILIU BOTA A PORNIT UN RAZBOI CRINCEN ADEVAREI UNBR.ATENTIE ,LA TULCEA SE SPUNE CA DACA ARUNCI O PIATRA IN APA...IN CAZUL LUI BOTA REFLUXUL PROVOCAT DE INFATISAREA SI MODUL IN CARE SE COMPORTA IN SOCIETATE ESTE UNUL SINGUR....de voma !!!!

# pompiliu bota date 26 May 2014 14:38 0

O bătrână în vârstă de 82 de ani, din municipiul Orăştie, a crezut în vorbele unor străini şi a ajuns să îşi piardă agoniseala de o viaţă. Acum, escrocii sunt căutaţi de poliţişti.03-batrana-bani Momită cu bijuterii din „aur” Vineri, bătrâna stătea pe banca din faţa blocului, când o femeie şi un bărbat au intrat în vorbă cu ea. Cei doi i-au spus că sunt de la o asociaţie umanitară din municipiul Alba Iulia, dar că au nevoie de bani româneşti şi nu vor să schimbe valuta în euro pe care o au. Aceştia i-au promis octogenarei că dacă îi ajută cu bani, va fi răsplătită cu bijuterii din aur, dar şi dublul sumei împrumutate. Astfel, bătrâna a urcat în apartament şi le-a dat celor doi cei 10.000 de lei pe care îi avea puşi la păstrare pentru zile negre. După ce şi-a dat seama că a fost înşelată, femeia a sunat la Poliţia municipiului Orăştie. In realitate era vorba de promisiunea ca batrina va fi transformata in avocat..asa dupa o seinta de urinoterapie gerontologica...

# WC c-tin agramaticus date 26 May 2014 14:45 0

,,oriciciul bucal,, ,,ADEVAREI UNBR,, ,,impreuna cu a pornit,, !!! HIHIHI !

# florin scaletchi date 26 May 2014 14:47 0

fara discutie gitanul bota care arunca cu fecale in avi(care este de fapt colegul sau/poate si Amantul AURELIAN RADULESCU SI CARE ESTE CEL CARE POSTEAZA SUB ACEST INDICATIV ) AR PUTEA SA ISI REINGURGITEZE EXCRETIILE INTELECTUALE. vai dar am uitat are nevoie d elingurita ,SI SINGURA CARE I-O TINEA ERA BIATA claudia. SPOR..T LA rinoterapie(ADICA LA TRATAMENTUL CU RINOFUG)

# avi avi date 26 May 2014 15:35 0

nu sunt radulescu,dar accept ce ai scris despre romanul bota.

# dle avi date 26 May 2014 15:41 0

dle avi cere organelor de drept ip-ul celor ce te-au jignit si cere sa se verifice provenienta sa la sediul fictivei ASOCIATII BONIS POTRA  din ACADEMIEI.ASTFEL SE VOR LAMURI INFRACTIUNILE DE INSELACIUNE COMISE DE ACESTI NATARAI DAR SI EXISTENTA JURIDICA LICITA A ACESTUI SITE-LUJU.RO.CARE ESTE COORDONAT DE CATRE UN JURNALIST CU MULTIPLE PLINGERI SI ANCHETE PENTRU SANTAJ...

# avi avi date 26 May 2014 22:17 0

Multumescm de sugestie,dar stiu exact cine sunt acestia.Nu ma voi injosi sa le dau riposta judiciara fireasca.Oricum,soarta i-a batut prea mult ca eu sa mai pot adauga ceva .

# WC c-TIN date 26 May 2014 14:50 0

Complicele lui ****** c-TIN e alexandru iorgulescu: ..arestat: http://bgarecuperari.ro/alexandru-iorgulescu-fals-avocat-retinut-in-incinta-judecatoriei-pitesti.  d

# POLO date 26 May 2014 14:50 0

VAD CA EXISTA EXPERTI IN SINTAXA,IN MORFOEPICA,ORTOEPICA ETC.EI SINT PROBABIL CEA CARE AU REUSIT LA EXAMENUL DE ADMITERE IN CURSUL GIMNAZIAL SI DE ATUNCI SE CRED AVOCATI,DOCTORI IN DREPT,MEDIATORI,ETC.BINE CA NU SI JUDECATORI???

# bogdan gabor date 26 May 2014 14:55 0

NU ESTE ADEVARAT.aCEL iORGULESCU aLEXANDRU A FOST ARESTAT DAR ELIBERAT IN ACEEASI DUPAMANIAZ.iN SCHIMB BOTA A PETRECUT CEVA TIMP IN SPETELE GRATIILOR SI SE PARE CA ESTE DORNIC SA REPETEȚFACULTATEAȚPOATE SA ISI DEA SI DOCTORATUL..CE RIDICOL CA BOTA SE LAUDA DREPT SIFON...IL ASTEAPTA TORTI CLIENTII SAI PAGUBITI PE LUMEA ACEASTA SI DL SEITAN L.  SI COMPANIA PE CEALALTA PARTE...SPOR LA  MUNCA CU DREAPTA..CA STINGA A OBOSIT...

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva