psdolt
29 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

EXCLUSIV - Reputatul profesor Corneliu Birsan, judecator la CEDO, a sesizat Consiliul Europei si CEDO cu privire la incalcarea de catre DNA a drepturilor sale. Profesorul Birsan solicita CSM revocarea avizului pentru perchezitie!

Scris de: L.J. | pdf | print

10 October 2011 17:21
Vizualizari: 18361

In cursul zilei de astazi, 10.10.2011, judecatorul roman la CEDO, profesorul Corneliu Birsan (foto) a solicitat Sectiei de Judecatori a Consilului Superior al Magistraturii, pe calea procedurii prealabile prevazuta de Legea Contenciosului revocarea propriei Hotarari a acestei sectii, prin care membrii Sectiei pentru Judecatori au incuviintat la finele saptamanii trecute perchezitia la domiciliul sau. De asemenea, s-a solicitat si punerea de urgenta pe rol a acestei cereri.


Sesizari catre forurile internationale

In ceea ce priveste cauza aflata pe rolul DNA, in faza de cercetare, reputatul profesor Corneliu Birsan a facut recurs si impotriva incheierii date de judecator pentru autorizarea perchezitiei.

De asemenea, judecatorul CEDO, Corneliu Birsan, a sesizat Consiliul Europei si Curtea Europeana a Drepturilor Omului cu privire la incalcarea si violarea unui drept recunoscut de Conventiile internationale, facand referire la imunitatea sa. De notat, la dosarul intocmit si prezentat Consiliului Europei, judecatorul CEDO Corneliu Birsan a anexat langa materialul cu care a sesizat CE, dar si editorialul din Lumeajustitiei.ro, din data de 9 septembrie 2011 intitulat „Decredibilizarea Inaltei Curti – actiune politica?”

Comentarii

# viktor date 10 October 2011 17:11 +3

ce cauta la cedo imediat demisia rusine

# Av. Stoica date 10 October 2011 20:08 +1

Salut actul de curaj domnule profesor Barsan, politia politica din aceasta tara trebuie eradicata indiferent de pret. Este ocazia ca autoritatile europene sa constate ca regimul dictatorial e pe cale sa reinvie in Romania si ca nu mai trebuie sustinut sub nici o forma

# Av. Cutare date 11 October 2011 11:07 +3

Salutam si pe aceasta cale SPAGA. Toate cadourile, atentiile si excursiile peste granita sunt rugate sa vina la mine!

# victorie date 11 October 2011 08:42 +5

Nu are ce cauta la cedo si pentru ca e plagiarist, a furat munca marelui Constantin Statescu. Un impostor.

# De fapt e cam infrangere date 11 October 2011 11:59 +2

Vai tovarasa, pedepsiti-l, vedeti ce urat vorbeste despre somitate!

# gimi2009 date 13 October 2011 11:22 +1

plagiatoare e mata cand te-a facut pe tine oligofrenule!!!! Ai avut examene cu el si nu ai trecut? Noroc ca prostia nu doare ca umblai dupa retete poentru algocalmin.

# gogu spagaru' date 14 October 2011 02:01 -2

:-x :-x ba saracu de tine ce frustrat esti cand e atacat SPAGARUL CEDO Barsan si cucuveaua lui de pe centura. Sa inteleg ca esti avocatul lui ? PLAGIATORUL BARSAN si-a batut joc de marele CONSTANTIN STATESCU. Statescu un Om, Barsan un hot.

# cineva date 14 October 2011 17:38 0

te-a platit bine DNA sa scrii aici prostii, nu? toti care sunt impotriva celor 2 sunt platiti de DNA. Dupa felul in care te exprimi se vede ce rahat esti.

# veronica date 11 October 2011 17:36 -2

S-a ajuns prea departe in tara asta de 2 bani, s-a facut tot posibilul sa se construiasca un dosar impotriva Gabrielei Barsan, nu numai pentru a o inlatura pe ea, dar si pe renumitul domn Corneliu Barsan. Voi cei care comentati in defavoare sunteti atat de mici si neinsemnati, va meritati soarta adusa de portocalii. Adevarul va iesi la suprafata.

# iulian tailandezu date 14 October 2011 02:04 -1

:-* asa este s-a ajuns prea departe. CU FURATUL insa.

# Aoleu ce urat date 10 October 2011 17:20 +1

Vai de mine ce urat isi termina cariera! In loc sa bage capul in pamant de rusine ca strutul, se prevaleaza de imunitate pentru a proteja coruptia! Rusine domnule profesor!

# DOREL date 11 October 2011 11:09 -5

Mai draga papagal portocliu, ca sa vorbesti despre coruptie trebie mai intai sa ai dovada ("dovada" - citat din Elena Ceausescu, poate singurul lucru bun pe care l-a spus in viata ei !). Or, DNA nu are nici o dovada, se vede asta si de pe Luna ! Ceea ce faceti voi, astia portocalii, e sa substituiti dovada (proba) cu invectiva, asta e tot !

# Corina date 12 October 2011 14:01 +1

Dle Dorel, ati vazut dosarul de vorbiti despre probe?

# DOREL date 14 October 2011 09:31 +4

Raspund: Da, stiu ce este in dosar, stiu ce vorbesc ! Si, b): poate mai vorbim peste o luna cand o sa se dea solutia, or sa rada si curcile (bineinteles, curcile care n-au ras pana acum) ...

# elena date 15 October 2011 19:32 +1

dar tu draga "Corina" l-ai vazut de esti asa de sigura? Vorba lui Dorel, mai vedem noi si o sa vedeti si voi. De ce nu aveti voi toti care ii barfiti acum sa va duceti in fata lor sa spuneti ce aberati aici? De lasi si inculti ce sunteti.

# elena, tu esti sluga? date 15 October 2011 19:51 -1

auzi, eleno, tu nu esti sloga lu Birsanca, Draganeasca? Aia care traverseaza Bucurestiul sa ii incheie colierul stapanei ca rasplata ca a scapat-o de puscarie? Daca tu esti, macar ai decenta sa nu iti mai dai numele, corupto!

# elena date 21 October 2011 16:55 +1

unde esti turturica? nu mai comentezi? ai amutit cand ai vazut ca lucrurile nu stau chiar cum sperai tu? secatura.

# Sic transit gloria mundi date 10 October 2011 17:29 +5

Domnule profesor judecator, coruptia nu cunoaste vicii de procedura. Spaga e spaga!

# care recurs? date 10 October 2011 17:39 +6

Incheierea prin care se autorizeaza perchezitia este fara cale de atac, decat eventual cu fondul cauzei. Domnul profesor CEDO trebuia sa stie asta, ca doar de aceea condamna si dumnealui Statul Roman. Pe de alta parte, domiciliul era comun, asa ca...incuviintarea efectuarii perchezitei scartie daca s-au atins de bunuri comune, fiindca bijuteriile ma gandesc ca sunt bunuri proprii, doar nu le poarta si domnul si doamna.Urata poveste oricum. Foarte urata...

# eu date 10 October 2011 17:54 +8

Tocmai pentru ca stie practica CEDO, domnul Barsan a actionat in sensul in care a facut-o! Sa vezi de acum chestii interesante, inclusiv in ce priveste acest balaur care este DNA-ul! De aceea, pentru cei care au postat anterior mesaje: bine ar fi sa gandeasca si apoi sa se exprime pe internet!

# eu date 10 October 2011 17:55 +10

Tocmai pentru ca stie practica CEDO, domnul Barsan a actionat in sensul in care a facut-o! Sa vezi de acum chestii interesante, inclusiv in ce priveste acest balaur care este DNA-ul! De aceea, pentru cei care au postat anterior mesaje: bine ar fi sa gandeasca si apoi sa se exprime pe internet!

# Acasa la Coana Mare date 10 October 2011 18:17 -3

Si mamaie sa mai dea jos boiu de pe fata si sa nu mai puna mana.

# zisamoritu date 10 October 2011 19:40 +2

EU, ia zi tati, care e practica CEDO pe sotii de judecator CEDO perchezitionate? In ce tara ai mai vazut tu ca sotia unui judecator CEDO sa puna botu la cateva mii de euro in vacante, toale si bijuterii??

# eu date 10 October 2011 20:09 +6

copilu', nu uita un lucru: acela ca baietii de la DNA au perchezitionat, cu ajutorul CSM, un imobil in care isi avea domiciliul domnul Barsan. Ei, ce sa vezi, domnul Barsan beneficiaza de imunitate in calitate de judecator CEDO. Acum sa-i vad pe cei de la DNA. Acum ai inteles problema?

# eu, copilu esti tu date 10 October 2011 20:15 +4

Conform Conventiei de la Viena nu are imunitate, conform statutului jud la CEDO NU are imunitate DECAT cu privire la decizii si opinii cu privire la decizii. Care este CONVENTIA, TRATATUL sau LEGEA sau POEZIA care ii confera imunitate doamnei Birsan in TARA AL CARUI CETATEAN ESTE???????

# tot eu date 10 October 2011 22:48 +6

Problema nu este doamna Barsan, ci faptul ca domnii de la DNA au perchezitionat un imobil ce constituie si domiciliul unui judecator la CEDO. Nu cred ca profesorul si judecatorul Barsan, in necunostinta de cauza, ar fi efectuat demersul la care se face referire in articol. Repet, cred ca are asi in maneca la care nici tu, nepoate, nici DNA-ul, nu v-ati gandit! Cat despre doamna Barsan, marele ei avantaj este acela ca are un asemenea sot! Asta o ajuta foarte mult! Dar asta nu inseamna ca e nevinovata! Va fi extrem de interesant ceea ce urmeaza. Mai discutam, cu siguranta! Sper sa nu fii la fel de imberb!

# tot eu, te-ai lamurit cum e cu imunitatea? date 11 October 2011 18:03 -1

Trecand peste faptul ca m-ai facut imberb, tot eu, esti in stare, uite, altfel. Sunteti in stare, daca va rog respectuos, sa imi mentionati si mie NUMELE conventiei si/sau tratatului care ii confera dnei judecator Victoria Birsan imunitate? Va multumesc. Sper ca, vorbindu-va politicos, o sa lasati vrajeala cu imunitatea diplomatica sau o sa spuneti EXACT in baza a ce ACT, LEGE, TRATAT, are dansa aceasta imunitate.

# E la misto date 11 October 2011 18:08 -1

Nu va mai lasati dusi in discutii despre vicii de procedura. E ca si cum am discuta despre baiatul ala prins cu prostituata in portbagaj. Si ala putea sa tipe ca nu aveau voie sa ii deschida masina sa vada ce e acolo. Noi vorbim daca exista sau nu coruptie. Si se pare ca e.

# observer date 10 October 2011 22:08 +6

taica, tu dadusi si condamnarea vaz eu:
Citeza pe zisamoritu
EU, ia zi tati, care e practica CEDO pe sotii de judecator CEDO perchezitionate? In ce tara ai mai vazut tu ca sotia unui judecator CEDO sa puna botu la cateva mii de euro in vacante, toale si bijuterii??
noapte buna, jude suprem!

# DOREL date 14 October 2011 09:35 +2

Lasati-o balta, in dosar nu e nici urma de proba, totul nu e decat o alta cacealma, cel mai prost o sa iasa DNA si Anton Pandrea ;i, cu voia dvs., ultimul pe lista, Traian Basescu !

# EUROPA? Ha, ce gluma date 10 October 2011 19:29 0

Hotul striga hotii! Atata tupeu n-am pomenit. Domnule profesor, va dau un sfat. Fiti cat mai discret si mai rezervat. Dupa iesirea asta si colegii dumneavoastra europeni o sa va evite. De rusine.

# om date 10 October 2011 20:03 +11

e jenant sa postezi cand gandesti cu alt ...cap . se vede treaba ca poporul asta nu mai are sanse sa-si revina . unde-i prezumtia de nevinovatie,desteptilor ? stim bine cine-i dna-ul,nu ? tehnici de mani******re ridicol de simple "prind " la romani fara probleme . un singur judecator avem la cedo si iata cum reactioneaza cretinii romani care nu mai filtreaza nimic si "servesc" direct ******-tul livrat de la cotroceni... . somn usor ! :zzz

# Greata mare, mare de tot date 10 October 2011 20:16 0

Ptiu ce sila mi-e de voi. S-a mai destramat un mit. Barsan, colosul cu picioare de lut.

# morarescu date 10 October 2011 21:13 +6

Va invit respectuos sa asteptam. In acest moment pozitiile pro si contra nu pot fi decat subiective. Eu unul astept cu mare interes batalia juridica Barsan vs. DNA. Parchetul pare la fel de nerabdator. In sfarsit are ocazia sa primeasca o replica europeana de prima mana ale carei argumente, sper eu inspirate, reclama o analiza atenta si de ce nu, o noua abordare. Ca la orice schimb de focuri trase in spatiul public , vor exista victime colaterale. Orgoliile profesionale sunt mari, asteptarile sunt mari ,de aici si dorinta sustinatorilor partilor beligerante de a-si trimite adversarul in derizoriu.

# Vrajeala imputita date 10 October 2011 22:09 0

Ce o tot dam in chestii intelectuale, confruntari de principii, polemici. Hai sa fim seriosi! Daca te prinde in piata ca furi cartofi de pe taraba, o iei pe cocoasa! Cu cat o dam in Kant si Schopenhauer cu atat uitam mai mult de bunul simt!

# Filme porno-horror si SF la un loc date 10 October 2011 22:12 -1

Asta e ca in filmele alea cand nevasta adultera e prinsa cu amantul in pat de catre incornorat si ea incepe sa urle "Dar iubitule, nu e ceea ce pare!".

# Bleah, cata nevinovatie!!!!!! date 10 October 2011 22:53 0

Cum e domn profesor? Ia auziti ce zice Morar: "Una dintre cele două judecătoare de la ICCJ a cerut pensionarea". Urmeaza cumva a doua? Sa va confiste pensiile si sa mergeti la carat pietris pe santiere, HOTILOR!

# legati si priponiti date 10 October 2011 23:31 +1

astia trebuie legati toti, impreuna cu voi astia care ii vedeti imaculati orbiti de ura politica 

# Tzundrea date 11 October 2011 08:47 +10

Romani ! nu mai ganditi cu burta, ci cu creierul, actiunea ,,ICCJ,, are doar scopul de a instala persoane obediente DNA-macovei-pdl. Ei vor sa duca la sublim politia politica din Romania. In curand si CEDO va deveni sucursala PDL ! Serios ! La tribunalul Buzau, in plina sedinta, procurorul de sedinta DNA, a afirmat ca se pisa pe... jurisprudenta...CEDO ! daca nu credeti, va aduc inregistrarea de sedinta...!!!

# Bibicu date 11 October 2011 10:32 +1

Nu te cred, adu inregistrarea

# eu99999 date 11 October 2011 10:57 +1

INREGISTRAREA!

# doru date 11 October 2011 09:26 0

tov. profesor Birsan gandeste ca DNA trebuia sa ceara autorizatie de perchezitie pentru locuinta sa ca, eventual, sa faca acelas scandal dar cu motivatia ca el nu este parte in cauza - deci nu trebuia sa se autorizeze perchezitia. In astfel de momente se vede caracterul omului.

# Eu date 11 October 2011 11:10 +4

Daca sub pseudonimul "av. Stoica" a postat domnul prof.univ.dr. av. Valeriu Stoica, poate ar trebui spus si faptul ca dumnealui este membru PDL, adica sustinator al partidului care acum promoveaza politia politica. In rest, vivat prezumtia de nevinovatie! Pana la pronuntarea unei hotarari definitive!

# Pt Eu date 11 October 2011 11:25 +1

Cum poti fi asa naiv ? Bineinteles ca nici nu poate fi vorba de PDL-istul smecher, Stoica !

# securistul date 11 October 2011 12:13 +3

Urata situatie. Ideea este ca trebuie sa se faca curatenie si in justitie. E CEA MAI CORUPTA SI INTERLOPA INSTITUTIE!!! Cu regret o spun, dar se intot in mormant marii profesori din perioada infloritoare a romaniei - interbelica. Nu stiu daca acesti judecatori sunt corupti, dar peste 90% din justitie e corupta...e nenorocire ce se intampla...daca era un om de rand era si arestat, la asta nu va ganditi??? E bine sa treaca si ei prin emotiile astea sa inteleaga ce inseamna sa fi om de rand

# Procuror Panait date 11 October 2011 13:55 +3

sunt de acord ca Justita este cel mai corupt si mai jegos sector din Romania. sunt de acord ca majoritatea judecatorilor si majoritatea procurorilor sunt niste interlopi, niste infractori cu acte in regula. CEDO e un mare rahat pentru magistratii nostrii. ICCJ ESTE O CURVA ! CSM ESTE UN GIGOLO ! DNA SI DIICOT SUNT DOAR ALTE TARFE care pentru bani fac orice, numai justitie nu. Sunt Procuror Panait si sunt mort. Oare mai stiti de ce ?

# Asociaţia Victimelor Magistraţilor din România date 11 October 2011 19:35 -1

Felicitări, d-le Panait, oriunde te-ai afla ! Aţi dat corect definiţia Justiţiei române. Preşedinte A.V.M.R., av. Neagu Rodica (tel.0743242121).

# Catalin Racaceanu date 12 October 2011 12:43 0

:-| Dar am stiut vreodata de ce

# mirare date 12 October 2011 17:19 +2

Chiar asa? Pe Panait l-a "facut" Ponta?

# CORUPTIE SI IN CSM date 11 October 2011 14:41 +3

Si in Consiliul Superior al Magistraturii e o coruptie infioratoare, in special in ce priveste concursurile de angajare, care sunt aranjate si contractele pentru achizitii publice.

# Ba da nu va e rusine? date 11 October 2011 17:09 +2

Judecatoarea Birsan: Sotul meu a sesizat Consiliul Europei, a incunostiintat CEDO si a notificat MAE ca perchezitia DNA n-a tinut seama de imunitatea sa!!! Dar Consiliul Intergalactic al Martienilor nu a fost sesizat? Va sugerez sa scrieti si Caselor Regale din Europa si ultimului Cuib de Pirati din Caraibe.

# Sicofant date 11 October 2011 17:11 +2

Da, asta e un fel de "am legitimatie de smecher" sau "eu fac parte din nomenclatura". Sau "sunt sotia lui sotu, care e cineva pe plan global".

# Domnule profesor date 11 October 2011 17:37 -2

Va sugerez sa va uitati pe hotnews.ro, la articolul despre declaratiile doamnei si o sa vedeti ce reactie are "prostimea". Acum sunt 23 de comentarii si niciunul favorabil. Chiar sa fie toti tampiti, inculti si nesimtiti? Totusi, omul de rand sanctioneaza lipsa de bun simt a hotului prins.

# DOREL date 14 October 2011 09:38 +2

Ei bine, da ! Toti cei de pe Hotnews, fie ca subnt ziaristi fie comentatori sunt exact asa cum spusesi !

# Vasile Alecsandri date 11 October 2011 17:40 -2

Dragii mei, aceasta nu este decat o varianta moderna, internationala fireste, a piesei Chirita in provincie. In montarea de astazi, jucata pe scena Inaltei din Bucuresti figureaza, pe langa Coana Chirita din Bucuresti si sotul ei Grigori Barzoi din Strasbourg.

# veronica date 11 October 2011 17:52 -3

Va roade invidia ca nu ati realizat nimic in vietile voastre. Nu vedeti de prosti ce sunteti ca putreziciunea de la putere incearca sa se extinda prin toate mijloacele si ataca ultimele pozitii nealterate din sistem. Va bucuratiu ca prostii, lupta incepe si aceste somitati nu se vor lasa calcate in piciaore de prosti ca voi.

# Veronico, Veronico..... date 11 October 2011 17:59 +1

Eu sunt Motanul Danila si ce sa zic, ne-ai ghicit. In afara de a vana soricei, de care nu am mila, nu avem alte ambitii. Nici macar sa culegem spaga cu buzunarele, cu mainile si cu picioarele, cu tot ce apucam, cum faceti voi. Veronica, te cheama cumva si Gabriela sau Corneliu?

# Aleluia date 11 October 2011 18:12 0

Lasati spaga sa vina la mine!

# Asociaţia Victimelor Magistraţilor din România date 11 October 2011 19:25 -3

Domnule Bîrsan, mai bine ai deconspira mafia de la CEDO, că de-aia ai salariu gros. Nu să-ţi aperi podoaba de soţie care a comis abuzuri cu carul la viaţa ei. A.V.M.R. prin preşedinte - av.Neagu Rodica(tel.0743242121).

# mister date 11 October 2011 21:55 +6

Doamna Neagu, nu ma surprinzi deloc! Daca si la CEDO avem mafie, inseamna ca ai probleme foarte mari! Sa ma ierte Dumnezeu, dar dumneata nu ai accepta nici sa te judece Cel de Sus! D-aia spun ca ai nevoie de control psihiatric si punere sub interdictie, in mod obligatoriu! Totusi, iti urez multa sanatate si sa-ti vina mintea la cap! Si dumitale, si doamnei Igiescu si tuturor din aceeasi categorei, inclusiv celor din Asociatia fantoma pe care, chipurile, o reprezinti! S-auzim de bine!

# Mister si groaza date 11 October 2011 22:05 -1

Va sugerez sa va uitati si pe hotnews, la comentarii sa vedeti cata dragoste po******ra e acolo.

# Viitor judecator la CEDO date 12 October 2011 12:31 +3

Domnule judecator Barsan, in ciuda faptului ca aveti atata experienta in CEDO, n-ati aflat pana acum ca institutia in care va desfasurati activitatea de ani buni NU se ocupa cu reglementarea administrarii si interpretarii probelor, aceasta fiind de competenta instantelor interne? Nu ati aflat ca CEDO garanteaza doar dreptul la un proces echitabil (printre altele) si in nici un caz nu consacra dreptul la obtinerea unui anume rezultat la sfarsitul procesului? N-ati invatat inca prima lectie despre CEDO care ne spune ca la aceasta instanta reclamantul poate formula o cerere ce are ca obiect pretinse incalcari de drepturi doar dupa epuizarea cailor interne si numai dupa ce a obtinut hotararea definitiva? JENANT! Aveti prea multi ani in spate la Curtea Europeana ca sa va permiteti sa faceti asemenea gafe!!! Se pare ca unii au dreptate cand vorbesc ceea ce vorbesc despre dvs. :sad:

# pt. "viitor judecator RATAT la CEDO" date 12 October 2011 17:05 -1

asa trebuia sa te autointitulezi, si te adresezi domnului Barsan cand vei invata carte cat a invatat el. INVIDIA VA ROADE pe toti care comentati aici in defavoarea sotilor Barsan.

# pentru "pt." date 12 October 2011 23:50 +2

Despre care invidie vorbesti? Am ridicat niscaiva probleme de procedura :lol: . Ca sa nu mai spun ca tot in jurisprudenta CEDO exista cauze in care reclamantii cu obraz mai subtire decat altii si cu demnitate - au fost indignati de faptul ca ai lor colegi de breasla le-a mentinut imunitatea pana la sfarsitul mandatului fapt ce i-a impiedicat sa-si formuleze apararile si sa-si dovedeasca nevinovatia in fata instantei asa cum are dreptul orice acuzat. :P

# Marius Delaepicentru date 12 October 2011 17:21 0

Bună seara la toată lumea! Dacă vreţi o opinie şi un mic studiu comparativ pentru cum se vede de la peluză, puteţi apăsa pe numele meu. Alegeţi apoi articolul despre reputatul profesor Corneliu Bârsan, din coloana intitulată "Noutăţi". Lectură plăcută! :-*

# Marius Delaepicentru date 12 October 2011 17:23 +1

Oops! Văd că mi-a emasculat link-ul. Nu-i nimic. Daţi un search după semnificantul "delaepicentru". Nu veţi regreta. E de rîs.

# ptr. Delaepicentru date 12 October 2011 17:50 -1

mai invata niste carte pana sa ajungi sa faci pe desteptul, inca o data se dovedeste prin faimoasa ta scrisoare cat de redus este romanul de rand, asa cum esti tu.

# Marius Delaepicentru date 12 October 2011 17:55 -1

Vă mulţumesc pentru atacul la persoană şi pentru îndemnul la învăţătură. Vă mărturisesc, mă simt măgulit. Nu am ştiut că scrisoarea mea a ajuns faimoasă. :-*

# Marius Depaepicentru date 12 October 2011 18:08 0

Aş avea o întrebare, dacă îmi permiteţi: cum reuşiţi să vorbiţi atît de dispreţuitor cu cineva pe care nu îl cunoaşteţi? Eu nu reuşesc. Zău! Apropo, cu cine am onoarea? Sunteţi cumva rudă cu prof.Bîrsan? :D

# ptr. Delaepicentru date 12 October 2011 18:29 0

ar trebui sa si purcezi la acest indemn si sa vorbesti despre oameni cand ii cunosti si esti sigur de ceea ce fac rau sau bine. Dupa cum vezi, romanii simpli sunt cam needucati si sar imediat la acuze fara sa astepte judecata. Esti de acord cu asta? Ruda sau neruda, ii cunosc si stiu ca nu isi incrimineaza renumele pentru fleacuri, asa cum presupune faimosul DNA.

# Marius Mistreţu date 12 October 2011 19:05 0

Dacă dv. mă trataţi cu atîta dispreţ, mă luaţi cu "tu", cu atunci nu aveţi niciun fel de cădere morală a-mi da lecţii. Dacă vreţi să garantaţi moral pentru subiect, atunci firesc este să mă şi copleşiţi cu respect. Cum să cred pe cuvînt un "ptr.", fie el şi titrat? Revenind, dacă dl. profesor nu are nimic de ascuns, se supune legii, fără proteste ex ante, aşa cum nici eu nu am făcut mai multă gălăgie decît mi-a permis legea atunci cînd am fost decăzut din calitatea de subiect de drept. Dacă dl. profesor are ceva de ascuns, atunci singur, protestează, se zvîrcoleşte ante portas. Asta înţelege un om simplu. Pe mine nu mă interesează ce rang poartă subiectul. Cum e posibil ca un om din sistem să abuzeze de putere, de influenţă? De vrei să arăţi indubitabil o nedreptate, nu poţi proceda decît în ordinea următoare: întîi o suporţi CU ORICE RISC, apoi o conteşti. Cu regret dl. profesor NU dă o pildă de demnitate. Nu mai poate fi deosebit de un interlop.

# ptr. Delaepicentru date 12 October 2011 18:34 0

faima se construieste prin mult mai mult decat o scrisoare neinsemnata, nu te automaguli, ca mai ai pana sa fii faimos

# Marius Mistreţu date 12 October 2011 19:27 0

Întrucît nu am trufii, mă mulţumesc cu cîtă faimă merit, domnule/doamnă "ptr."! Spre deosebire de plagiatorii, ariviştii şi emiţătorii de sofisme (destul de nereuşite) din Justiţie, pe mine nu mă smintesc nici triumful nici dezastrul. Aţi înţeles?, domnule/doamnă "ptr." Apropo, ptr. şi mai cum?

# Atentie DNA date 14 October 2011 09:56 +1

Va spun eu cum demonstrati legatura dintre Corbu si Pandrea (si de aici avertizarea de ascultare din partea batranului chelios): Pandrea ii facea avansuri unei judecatoare de la Curtea de Apel Suceava, iar Corbu din gelozie isterica s-a deplasat acolo si a luat-o la bataie in vazul tuturor in incinta Curtii. GAsiti martori dispusi sa vorbeasca.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.11.2024 – Tulus a trecut in partea cealalta

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva