26 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

LAURA VOICU IL DESFIINTEAZA PE ILIE IORDACHESCU – Avocata Alinei Bica se revolta impotriva pasivitatii Baroului Bucuresti fata de abuzul DNA comis in cazul sau: “Sa-ti fie rusine domnule decan... Domnule decan, nu am invatat pozitia ghiocel si nici nu am de gand sa o fac... Toti avocatii care m-au sustinut vor fi cercetati”. Alexandru Morarescu: ”Am sustinut-o si o voi sustine in continuare pe Laura Voicu... Miza este arestarea unui avocat, demers abuziv al DNA”

Scris de: George TARATA | pdf | print

24 March 2015 16:21
Vizualizari: 9617

Avocata Laura Voicu, saltata de procurorii DNA direct din instanta si retinuta 24 de ore pentru ca a colaborat cu un avocat de la UNBR Bota, ii transmite un mesaj extrem de dur decanului Baroului Bucuresti, Ilie Iordachescu (foto). Laura Voicu se revolta impotriva lipsei de reactie a Baroului Bucuresti in fata abuzului DNA comis in cazul ei si dezvaluie ca toti colegii care au sustinut-o la Curtea de Apel Bucuresti vor fi cercetati de Baroul Bucuresti. In acest context, Voicu le cere acestora sa nu vina miercuri, 25 martie 2015, la ICCJ, unde se va judeca contestatia DNA la masura CAB de respingere a cererii de arestare preventiva, pentru ca acestia sa nu se supuna unor riscuri.


Intr-un mesaj postat pe pagina ei de Facebook, marti 24 martie 2015, Laura Voicu ii transmite lui Ilie Iordachescu “sa ii fie rusine” si il asigura ca nu a invatat “pozitia ghiocel” si nici nu are de gand sa o faca in viitor, “nici macar dupa 24 de ore puscarie”. Nu in ultimul rand, Laura Voicu anunta ca sustine candidatura avocatului Daniel Fenechiu la functia de decan al Baroului Bucuresti, sperand ca acesta va produce o schimbare.

Iata mesajul avocatei Laura Voicu:

Sa-ti fie rusine domnule decan al Baroului Bucuresti!

Toti avocatii care m-au sustinut, pentru ca solidaritatea nu este perimata (cel putin la cei care au verticalitate si sistem de valori) vor fi cercetati de BB pentru ajutorul dat. Pentru faptul ca au fost langa mine in timp ce eram plimbata cu catuse la maini. Pentru ca mi-au aratat ca imi pot lipi lumea sparta in bucati de catre cei care vor sa imi inchida gura! In timp ce preocuparea 'colegilor' mei era sa ma condamne fara sa stie despre ce este vorba. Maine am contestatia DNA. In continuare se vrea arestarea mea. Fac un apel catre toti colegii mei care mi-au fost alaturi in cel mai negru cosmar al vietii mele, sa nu vina maine. Imi este teama pentru ei, pentru familiile lor, pentru ceea ce iubesc. Respect tot ceea ce-au facut pentru mine si le multumesc din tot sufletul ca mi-au dat o gura de aer atunci cand totul era prabusit in jurul meu. Dar nu vreau ca din cauza mea sa li se intample lucruri, pornite, culmea, din partea celor care ar fi trebuit sa fie langa mine! Salut si sustin candidatura lui Daniel Fenechiu si sper sa se schimbe ceva. Si inca ceva, domnule decan, nu am invatat pozitia ghiocel si nici nu am de gand sa o fac. Nici macar dupa 24 de ore de puscarie”.

Alexandru Morarescu: “Atrag atentia ca avocatul nu se subordoneaza procurorului”

La scurt timp dupa mesajul Laurei Voicu, avocatul Alexandru Morarescu si-a exprimat, pe pagina sa de Facebook, punctul de vedere cu privire la acest caz, dar si la atitudinea unora dintre cei “care conduc destinele avocatilor”. Morarescu anunta ca o va sustine in continuare pe Laura Voicu si atrage atentia ca avem de-a face cu un demers abuziv din partea DNA:

Suficienta si aroganta unora dintre cei care conduc destinele avocatilor ii impiedica sa inteleaga adevarata importanta a retinerii si emiterii referatului cu propunere de arestare preventiva a colegei noastre Laura Voicu. Reamintesc faptul ca favorizarea faptuitorului ca norma penala, contine teze asemanatoare celor care sunt sanctionate ca abateri judiciare in sarcina avocatului, sanctionate cu amenda. Ramane la latitudinea procurorului sa aprecieze daca abaterea a dus la ingreunarea efectuarii nu stiu carui act si ...hop...te poti trezi suspect. Atrag atentia ca avocatul nu se subordoneaza procurorului, singurul in masura sa aprecieze asupra 'bunei desfasurari a procesului penal' si titular exclusiv al actiunii penale. Am sustinut-o si o voi sustine in continuare pe Laura Voicu si pe avocatii acesteia pentru simplu motiv ca este EXCESIV si realmente periculos sa retii si sa propui spre arestare un avocat pentru o astfel de fapta! Cei care ma cunosc stiu care este parerea mea despre Baroul Constitutional (cu regret reiterez ca membrii acestuia nu pot profesa ca avocati) dar, repet, miza actiunii judiciare in acest moment este arestarea unui avocat - demers abuziv al DNA.
Cu profund dezgust am asistat la luari de pozitie ale unor personalitati ale profesiei care au dovedit prin acestea neinsusirea principiilor nobilei misiuni a avocatului, necesitatea ca acesta sa fie protejat NU IMPOTRIVA LEGII ci A ABUZURILOR! Pe de alte parte imi permit sa citez din intelepciunea populara: daca nu poti sa faci un bine, macar incearca sa nu faci rau!”.

Amintim ca vineri, 20 martie 2015, cand s-a judecat cererea DNA de arestare preventiva a Laurei Voicu, aceasta a fost sustinuta la Curte de Apel Bucuresti de peste 50 de avocati. Dintre acestia, doar aproximativ 30 au putut sa ii ofere asistenta juridica in instanta, restul ramanand insa la CAB pana la finalul sedintei. In acelasi timp, Asociatia pentru Dialog si Solidaritate a Avocatilor (ADSA) si-a manifestat public solidaritatea cu Laura Voicu, condamnand practicile abuzive ale DNA. In tot acest timp, conducerea UNBR s-a delimitat de Laura Voicu si a ales sa emita un comunicat de presa banal si sec privind combaterea avocaturii ilegale.

Comentarii

# Brsvo!!! date 24 March 2015 13:03 +11

Bravo Laura pentru acest mesaj. Desi nu cred ca Fenechiu este o schimbare....

# Ultimul Charlot date 24 March 2015 14:41 -1

Cum sa fie... e mai rau. Este incalificabil. Dar traditionalii chiar merita un asemenea personaj sa-i conduca.  Ia uitati aici ce poate omul:    http://m.ziare.com/stiri/aberatia-zilei-avocatii-clandestini-din-romania-1354037  

# Catalin Racaceanu date 26 March 2015 15:11 +2

Super expresie faciala, parca i-a intrat DNA-ul pe usa...

# eeee date 24 March 2015 13:09 +11

Draga Laura, poate asa scoti la iveala neregulile Baroului, actele de infiintare, banii de pensii etc.

# Roby date 24 March 2015 13:27 +5

Laura este de admirat, insa simpatia acesteia fata de Fenechiu, cel care denigreaza legala UNBR-Bota ori de cate ori are ocazia, este greu de inteles, mai ales in contextul in care acuzatiile abuzive ale DNA impotriva Laurei privesc tocmai un avocat al structurii-Bota care a substituit-o.

# @Roby date 24 March 2015 13:43 -2

Corect!  
Citeza pe Roby
Laura este de admirat, insa simpatia acesteia fata de Fenechiu, cel care denigreaza legala UNBR-Bota ori de cate ori are ocazia, este greu de inteles, mai ales in contextul in care acuzatiile abuzive ale DNA impotriva Laurei privesc tocmai un avocat al structurii-Bota care a substituit-o.

# pol date 24 March 2015 13:53 +3

Desi unii avocati din structura Florea fac spagatul pentru denigrarea profesiei liberale pe care o practica, dezavuand avocatii dintr-o alta structura, infiintata legal potrivit legislatiei in vigoare la momentul respective, nu toti avocatii din structura Florea sunt incapatanati si nestiutori de carte. Cei mai multi inteleg legile si accepta realitatea faptica. La fel si cu judecatorii sau procurorii....Cei stiutori de carte si fara aservire politica sau floristica apreciaza correct situatia si accepta pe toti avocatii sa pledeze in fata instantei pe care o conduc, atata timp cat sunt mandatati correct de clientii lor! Ceilalti judecatori, stau in continuare in pozitii de ghiocei, asa cum bine zicea colega noastra Laura! Cinste breslei unita impotriva abuzurilor!

# alexandra date 24 March 2015 13:55 +4

In mod public as vrea sa stiu ce elemente de siguranta au legitimatiile de stagiar.din cate stiu cele ale stragiarilor din baroul constitutional au aceleasi elemente.e posibil oare ca baroul din care fac parte sa nu ma informeze?sa ma puna in situatii umilitoare?gravitatea faptelor organelor de conducere de a nu informa atat avocatii cat si institutiile statului fara sa avem o protectie este inadmisibila.doamna avocat Voicu a facut cinste acestui Barou,Uniunii si ptofesiei.sa aperi cu atata inversunare un om este cel putin ceea ce cred eu ca inseamna ideea de a fi AVOCAT.felul in care a fost tratata de oameni carora le.am incredintat un mandat de a apara atat profesia cat si pe noi de abuzuri este la fel de inadmisibil.nu e normal sa ti se provoace o astfel de fapta in situatia cand stii ca statul trebuie sa te apere nu sa provoace savarsirea de infractiuni.de unde stia procurorul cine va veni la ea daca nu urmarea ceva ?va  rog sa primiti gandurile mele stimati colegi.ma simt umilita 

# @alexandra date 24 March 2015 14:17 0

Un Avocat bun nu se simte umilit....

# alexandra date 24 March 2015 15:09 +2

E adevarat ca legitimatiile de avocat stagiar sunt identice cu cele ale avocatilor de la baroul constititional sau bota?nu ma intereseaza alte chestii .organele profesiei trebuie sa imi apere calitatea.nu vreau sa am dezbateri cu nimeni pe tema actelor de infiintare.vreau sa stiu doar atat.de ce legitimatia mea arata la fel ca a unui stagiar de la bota si nu are elemente de securizare?

# alberto curtian date 24 March 2015 15:50 -5

eu sunt alexandra Kurt Yan si nu ca ma intereseaza ce face bota dar am o criza acum.

# @alexandra date 24 March 2015 16:08 +1

Pai iti poti lua o cartela de metrou, sa fi diferita si asa sunteti neinfiintati. quote name="alexandra"]E adevarat ca legitimatiile de avocat stagiar sunt identice cu cele ale avocatilor de la baroul constititional sau bota?nu ma intereseaza alte chestii .organele profesiei trebuie sa imi apere calitatea.nu vreau sa am dezbateri cu nimeni pe tema actelor de infiintare.vreau sa stiu doar atat.de ce legitimatia mea arata la fel ca a unui stagiar de la bota si nu are elemente de securizare?[/quote]

# abigail date 24 March 2015 15:16 +1

Urmăriți emisiuni tv cu dististinsul și ve-ți observa că, pentru dumnealui termenul corect este PROPIETATE - PROPIETAR, față de proprietate proprietar. Ascultați și vă cruciți!

# Gottwaldt date 24 March 2015 21:02 +2

Asa o fi, da' tu de ce scrii "ve-ti" in loc de "VETI"?!?

# profesionalism date 24 March 2015 16:30 +10

Mi se face sila! DNA-ul distruge vieti, distruge familii, distruge reputatii! Ei nu platesc pentru abuz, incompetenta,rea credinta? Au ajuns mai presus decat Dumnezeu in tara asta? Au auzit cumva de judecarea in libertate? E drept sa tii inchis un om pana se satura procurorii de denunturi? Deja vorbim de incalcari flagrante ale drepturilor omului! Prea multa putere in mana unor oameni care nu stiu cum sa o foloseasca! Sa dai atatea atributii unor oameni atat de mici e ca si cum ai pune un sofer care de abia si-a luat carnetul sa conduca o masina de curse. Prinde viteza dar la prima curba intra in stalp! Betia puterii te ridica la cer, uiti cum e sa fii cu picioarele pe pamant!

# alex date 24 March 2015 16:53 +1

da, dar "ve-ți"?

# Av. Claudia Nedelcu date 24 March 2015 17:27 +2

cred ca ar trebui sa le fie rusine celor care se ascund sub pseudonim ca a dea in cei care isi dau dtel corecte, cred ca cine tot corecteaza ar trebui sa se duca secretasra pe undeva, eventual pe la un turc kebabar, cred ca cel care a scris, va face mult umbra pana va ajunge la profesionalismul lui Alberto, si cred ca sunt multi iresponsabili sa nu vada ceea ce se petrece in spatele circului cu av. Voicu. Asa cum am mai scris, ceea ce face d-na acasa nu are treaba cu ceea ce face in instanta, fiindca maine, o sa fiti voi in locul ei, treziti-va fratilor!

# Ion date 24 March 2015 18:30 -2

Dar tu, care spui ca esti avocat, nu ti-e rusine ca nu stii nici macar limba stramoseasca? Meriti sa te iei de mana cu Bota!

# mihaela date 24 March 2015 17:56 +12

Rusine dl Decan santeti un om fara caracter nu ati stiut niciodata sa aparati interesele colegilor nostri,ba din contra, sa va fie rusine nu procurorii v-au votat ci avocati v-au ales sa-i reprezentati cu demnitate nu sa fiti mojic.Sant mandra ca nu v-am votat si am curajul sa vo spun in fata nu santeti demn de aceasta functie.Treziti va colegii si luati atitudine nu este normal daca vreun coleg are o problema juridica noi sa fiim primi care l judecam si sa nu beneficieze de prezumtia de nevinovatie

# 2004 date 24 March 2015 18:46 +7

SE AUDE CANTECUL DE LEBADA AL LUI fLOREA...

# Obiectivul date 27 March 2015 08:45 0

Ai Bota singurul ''cantec de lebada'' care se aude e ala de cantat de Bujorean catre tine. Cu ajutorul presedintelui ales Nimerincu - ca si el e martor in dosar.

# Stimabile domn! date 24 March 2015 20:15 0

Stimabile domn Morarescu, Baroul Constitutional nu exista, exista UNBR2004 si se poate profesa, greu dar merge.

# DESCONSPIRARE AVI zis OARECARE date 24 March 2015 20:28 0

avi este de fapt lovin fondat in 1831

# sisi date 24 March 2015 20:41 +5

Dovada ca acesti indivizi ignota Constitutia si legea este interesul viclean cel urmaresc de a se imbogati pe spatele nostrum prin chiar atitudinea lor impotriva unei colege pe nume Voicu Laura care a favorizat-o pe Bica cu pretul libertatii sale, retinerea sa chiar si pentru 24 de ore de inchisoare in beciul politiei inseamna un abuz daca motivul este cel invocat (substituirea sa fiind libera si legala conform art.29 alin.2 din Constitutie). Neobservarea dispozitiilor Constitutionale a determinat DNA sa incalce legea, precum si Decizia nr.324/2008 din 08.09.2008, a Curtii de Apel Suceava, reprezentand autoritate de lucru judecat privind entitatea UNBR infiintat legal de Bota Pompiliu ori supunandu-se indoielii judecata mentionata in care s-a statuat ca UNBR Bota este infiintat legal si respecta Legea nr. 51/1995 se incalca exceptia autoritatii de lucru judecat si sunt motive temeinice de recurs pentru orice avocat.

# al-katel date 24 March 2015 21:08 +1

Vreau sa fiu presedinte! :cry:

# mircea.n date 24 March 2015 21:41 +3

Il vreti pe Fenechiu presedinte? Daca acest tip s-a in ultimul hal slujindu-l pe Dan Diaconescu(in direct!),va dati seama ce stofa are?

# DDD date 24 March 2015 23:33 +2

Eu sunt in puscarie fiindca m-am increzut in fenechiu ca avocat. M-am facut de ris cu Oltchimul. Daca nu il inlocuiam pe Bota cu Fenechiu si acum avean OTV-ul. Eram liber si faceam emisiuni. Asa daca am fost fraier si mi-am luat avocat un nea caisa de asta asa-mi trebuie. 

# Catalin date 25 March 2015 07:14 -1

Fenechiu este cel putin combativ fata de actualul presedinte adormit care este defensiv , slugarnic fata de institutiile ce incearca reprimarea profesiei de avocat

# @ion date 24 March 2015 22:02 +1

no, ioane, scriu asa ca nu corectez si tot timpul ma grabesc, insa daca nu ai nici o treaba si nici ceva intre urechi, vino frate sa imi corectezi toate hartoagele, caietele de caligrafie din generala, etc, super tare ca nu ai si ceva util societatii sau pertinent de dezbatut

# @ion date 24 March 2015 22:06 0

ioane, daca esti tu postac din ala platit cu 0,3, atunci juma din bani sa mi dai mie ca eu am scris gresit ca sa ai tu ce corecta si sa nu mori de stupizenie

# Excluderea este solutia pt Voicu date 24 March 2015 22:15 -5

Fapta lui Voicu n-o fi grava pt a justifica retinerea, dar e destul de grava pt a justifica excluderea din BB. Insa o asteapta structura Bota cu bratele deschise. Daca tot este convinsa ca sunt avocati cei de la Bota, sa se inscrie la ei. Asa evita cercetarea BB, insa nu si pe cea penala.

# eu date 24 March 2015 22:21 +4

:-*pai decanul baroului bucuresti vrea sa fie min justitiei, cum sa apere el avocatii, vreti sa isi rateze cariera ?

# baba rada date 25 March 2015 00:05 +10

Ca avocat din cica baroul asta legal nu m'a interesat niciodata din ce barou face parte adversarul meu... Nu ma intereseaza atata timp cat e civilizat. pe de alta parte, dl decan (esceptie si estraordinar) nu a depasit conditia de învățător de scoală sătească care a făcut dreptul la seral... Orcum baroul nu e condus de el, ci de amanta blonda-cerberul la care trebuie sa zambesti frumos- daca vrei sa schimbi o vorba cu domnul. si ca concluzie, ce i se întâmplă avocatei Voicu mi se pare o mizerie...atata timp cat un judecător i-a legitimat dandu-le voie sa-si faca asociatii, sa iaba regulamente de accedere in asociatie... si ca sa nu fiu atacat, îmi convine sa am adversari de la Bota pt ca in mare majoritate nu au notiuni minime de drept... Si va pot pune la dispozitie niste actiuni de pe judecătoria racari unde se desfășoară multi dintre ei.

# @baba rada date 25 March 2015 05:58 +1

"unde se desfășoară multi dintre ei?" Cum se desfasoara?

# vikkktor date 27 March 2015 09:28 0

BRAVO.....Adevarat graiesti.

# 2004 date 25 March 2015 07:06 +2

....si sa intelegem, ca tu (nascut pe mereaua satului) esti superior fiilor de judecatori si fosti judecatori care sunt la UNBR Constitutional.... Asta le transmiti tu machidonilor avocati traditionali care au dat putini de branza ca sa intre in avocatura voastra ilegala? Sunteti superiori?

# rada date 25 March 2015 14:31 0

Ce-i greu sa itelege -ti interpretarea deciziei Curtii Constitutionale nr. 1576 din 07.12.2010 M. Of. nr. 60 din 25.01.2010 cu referire la art. 1 alin.1 din Legea nr. 51/1995.

# @rada date 25 March 2015 15:11 0

Draga mea/Dragul meu, unde ai invatat sa scrii?    
Citeza pe rada
Ce-i greu sa itelege -ti interpretarea deciziei Curtii Constitutionale nr. 1576 din 07.12.2010 M. Of. nr. 60 din 25.01.2010 cu referire la art. 1 alin.1 din Legea nr. 51/1995.

# Decizia XXVII/16.04.2007 valabila pentru UNBR legal 2004 date 25 March 2015 14:43 +1

Unde si cum se defasoara multi dintre ei stiu ei mai bine! ........... Vezi decizia CCR nr. 576/25.01.2011. Am citit-o si pare valabila pentru Laura Voicu cu trimitre la decizia nr.324/08.09.2008, Curtea de Apel Suceava a statuat cu autoritate de lucru judecat privind entitatea UNBR Bota. Este legal infiintat UNBR conform Legii 51/1995 si nu trebe decat sa invoce exceptia autoritatii lucrului judecat in cazul Learciu.

# rada date 25 March 2015 16:32 0

Am scris de cand ma stiu pe goagal. Nu ti-e car? Si gradinita am facut-o pe goagle.

# Busu date 25 March 2015 20:50 +1

Comunicat pentru Laura Voicu sa invoce exceptia autoritatii lucrului judecat si cum a fost interpretat privind entitatea UNBR infiintata legal de Bota , solicita atasarea dosarului nr. 7265/55/2007, de la Curtea de Apel Suceava, jud. Suceava, raportat la decizia nr.XXVII/1604.2007 si dosarul nr. 79/PJ/30.07.2003 Judecatoria Tatgu - Jiu, hotararea ramasa definitiva.

# roni date 26 March 2015 06:58 0

Ceea ce a facut DNAul este un abuz incalificabil,dar si doamna avocat Voicu incalca legea si mai sunt si alti avocati care au "patul pliant" pe la toate televiziunile.Nu asa se dobandeste clientela prin  doamnelor si domnilor ci prin munca,profesionalism,cinste,etc.

# roni date 26 March 2015 07:13 0

expunere

# santinela date 26 March 2015 08:33 0

Priviti ce ochi beleste avocatul asta "sef" ! Daca as fi avut asa un sef fara coloana vertebrala l-as fi husuit de mult ! Avocatii din baroul Bucuresti se pare ca se complac !

# @santinela date 26 March 2015 09:17 0

Este marele aparator , am cerut  verificarea registrului de inregistrari la trei Cab. de av. care fac acte doar in scopul viciierii procedurii de jud. nu am primit nici-un raspuns... asa ca facusi PP. :P

# @@santinela date 26 March 2015 11:05 0

Zine si noua mai  multe....[quote name="@santinela"]Este marele aparator , am cerut  verificarea registrului de inregistrari la trei Cab. de av. care fac acte doar in scopul viciierii procedurii de jud. nu am primit nici-un raspuns... asa ca facusi PP. :P [/quote]

# costy date 26 March 2015 13:20 0

domnilor de la bota  legea la care faceti referire cum  ca nu ar fi abrogata, din '30 toamna, a fost abrogata tacit prin reglementarea profesiei de avocat printr-o noua lege , 51/1995.  cum poate o fundatie de caritate sa infiinteze barouri? cum a dobandit pompiliu bota calitatea de avocat - s-a autoproclamat... taxă de înscriere baroul bota: o donație de min. 2.000 RON fondatorul "baroului constitutional" a fost condamnat definitiv pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat .  LEGEA 51/1995 este LEGE de ORGANIZARE si NU LEGE de INFIINTARE. ATENTIE: Legile 92/1992 si 304/2004 sunt tot LEGI de ORGANIZARE NU LEGI de INFIINTARE  bota nu a fost legal niciodata.sa terminat circul!! duceti-va la munca 

# @costy date 26 March 2015 13:37 0

cosy - avi - oarecare etc nu te potolesti? Iti cunoastem exprimarea.... :eek:

# costy date 26 March 2015 13:33 0

file:///C:/Users/hp/Downloads/DNA%20(2).pdf  dna : "Cu privire la nelegalitatea funcționării așa numitului „Barou Constituțional” sau „Barou (.....)”, cum mai este denumit, există o practică judiciară constantă, care se poate enunța simplu: atât instanțele judecătorești, cât și parchetele nu recunosc legalitatea constituirii acestor forme de asociere profesională ai cărei membri nu au calitatea de avocat în înțelesul Legii nr. 51/1995 republicată și, ca atare, nu pot exercita în mod legal această profesie.".  duceti-va la munca!!!

# @costy date 26 March 2015 14:09 +1

Sa inteleg ca nu stii cum se obtine calitatea de avocat? Noi avem de munca, tu ai? :-*

# oarecare date 26 March 2015 16:32 0

Nu ati fost, nu sunteti si nu veti fi avocati niciodata. Intre voi, va puteti numai oricum, chiar si avocati, dar NUMAI intre voi !!! Bota, scoate banii fraieritilor !

# @oarecare date 27 March 2015 06:03 +1

Ai vrea tu nebunaticule :P
Citeza pe oarecare
Nu ati fost, nu sunteti si nu veti fi avocati niciodata. Intre voi, va puteti numai oricum, chiar si avocati, dar NUMAI intre voi !!! Bota, scoate banii fraieritilor !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.12.2024 – S-a aflat noul ministru al Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva