psdolt
24 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

INCA UN OPOZANT AL OANEI HAINEALA ELIMINAT DIN CSM – DNA a pus in miscare actiunea penala impotriva judecatorului Adrian Neacsu, urmarind un scop clar: suspendarea acestuia din CSM! DNA o scoate basma curata, din start, pe „ordonatoarea de credite” Alina Ghica, autoarea pretinsului abuz in serviciu, fara sa mai astepte sa se administreze toate probele in timpul anchetei

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

5 March 2013 17:11
Vizualizari: 7179

 

Judecatorul Adrian Neacsu (foto) membru CSM a fost chemat marti 5 martie 2013, la DNA pentru a i se aduce la cunostinta faptul ca s-a pus in miscare a actiunea penala impotriva sa – faza procesuala care duce automat la suspendarea din functia din judecator - membru al CSM. Cu aceasta ocazie, DNA a dat si un comunicat de presa, in care arata, rezumativ, care sunt acuzatile ce-i sunt aduse magistratului, dar in acelasi timp aflam ca ordonatorul principal de credite al CSM, care a fost pana in 4 ianuarie 2013 judecatoarea Alina Ghica (revocata, actualmente, din CSM) nu are nicio vina intrucat nu ar fi avut cunostinta ca i se prezinta date nereale ce au facut ca judecatorul Neacsu sa fi luat bani necuveniti prin salariu si diurne pe care DNA le considera nelegale. Aceasta optiune a DNA, de a pune in miscare actiunea penala inainte de intocmirea rechizitoriului, are o singura tinta: aceea de a-l suspenda cat mai repede pe judecatorul Adrian Neacsu din CSM, astfel incat acesta sa nu mai aiba drept de vot, gratie unei legi care nu garanteaza inamovibilitatea judecatorului si permite unui procuror sa suspende orice magistrat din functie! Amintim ca procurorii de caz in acest dosar sunt Mariana Alexandru si Lucian Papici, seful Sectiei I a DNA.


Iata integral comuncatul DNA din data de 5 martie 2013:

Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie au dispus punerea in miscare a actiunii penale fata de judecatorul Adrian Neacsu, membru ales al Consiliului Superior al Magistraturii (C.S.M), in sarcina caruia s-au retinut infractiunile de:

- participatie improprie la abuz in serviciu contra intereselor publice daca functionarul public a obtinut pentru sine un avantaj material (10 acte materiale),infractiune prev. de art. 132 din Legea 78/2000,

- fals intelectual (5 acte materiale),

- participatie improprie la uz de fals (5 acte materiale) si

- fals in inscrisuri sub semnatura privata (5 acte materiale), toate in forma continuata

Din ordonanta de punere in miscare a actiunii penale intocmita de procurori au rezultat urmatoarele:

In cursul lunilor iulie, septembrie, octombrie, noiembrie si decembrie 2012, inculpatul Neacsu Adrian-Toni a incasat nejustificat, de la Consiliul Superior al Magistraturii, suma totala de 66.942 lei, reprezentand venituri din salarii si diurna de detasare, aferente unui numar de 48 de zile in care a absentat nemotivat. Magistratul a beneficiat de plata integrala a acestor drepturi de natura salariala si asociate pe baza unor documente justificative falsificate.

Pentru a-si disimula absentele de la serviciu, inculpatul Neacsu Adrian - Toni a participat la intocmirea, cu date nereale, a cinci foi colective de prezenta si a cinci cereri de decont de diurna, cate una pentru fiecare din lunile iulie, septembrie, octombrie, noiembrie si decembrie 2012 .

Sumele au fost incasate nejustificat de magistrat, in conditiile in care, ordonatorul principal de credite al CSM nu a avut reprezentarea ca documentele respective contin date nereale.

La data de 5 martie 2013, inculpatului Neacsu Adrian - Toni i s-au adus la cunostinta acuzatiile, drepturile si obligatiile, in conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 si art. 70 Cod de procedura penala”.

Alina Ghica a fost scoasa din dosarul penal, exact cum a anuntat Lumeajustitiei.ro ca se va intampla

Dupa cum ati putut lesne observa, „ordonatorul principal de credite al CSM, adica seful institutiei Alina Ghica (presedinte al CSM in lunile in care i se imputa magistratului Neacsu ca si-ar fi insusit in mod nelegal salariul integral precum si niste diurne prin diverse infractiuni in forma continuata), este absolvita din start de orice vina ca autor al pretinsei infractiuni de abuz in serviciu, cu toate ca numai dupa ce este finalizata ancheta se putea ajunge la o astfel de concluzie, adica dupa ce se produc si actele in aparare. In vreme ce Adrian Neacsu, care e acuzat ca a comis abuzul prin forma „participatiei improprii” e deja inculpat.

Pe de alta parte, CSM este un organ colegial, iar toti membrii CSM si-au luat salariul integral chiar daca au fost plecati din Bucuresti, inclusiv acasa. Numai ca dintre toti, doar Neacsu a fost monitorizat, filat si interceptat de serviciile specializate, iar aceste mijloace de proba au fost utilizate fix de la finele lunii iulie 2012, cand a avut loc referendumul de demitere a presedintelui Traian Basescu, perioada in care CSM o luase razna si scotea pe tapet tot felul de comunicate in care era infierata „presa„ care persecuta si punea presiune, vezi Doamne, pe CSM, CRR si parchete.

Punerea in miscare a actiunii penale, inaintea rechizitoriului si nu concomitent cu acesta, da posibilitatea suspendarii automate din CSM a judecatorului Adrian Neacsu, acesta trecand automat de la calitatea de invinuit in dosar la cea de inculpat.

Urmeaza oare si Horatius Dumbrava, pentru ca adversarii Oanei Haineala din CSM sa fie scosi pe tusa?

* Cititi aici comunicatul DNA

Comentarii

# avocat modern date 5 March 2013 17:30 -32

scurt pe doi: rusinea de judecator Toni, pe care l-am vazut la Latrina3, a furat 66942000 aka SASESUTE SAIZECI SI NOUA DE MIIOANE PATRUSUTE DOUAZECI DE MII DE LEI facand INFRACTIUNILE de fals, uz de fals si fals în înscrisuri sub semnătură privată (5 acte materiale), toate în formă continuată.

# gogu date 5 March 2013 20:40 +24

In limbajul asta de lemn al parchetului (fatalitate!) intreb: o neglijenta in serviciu a \"superiorilor\" din CSM care nu au verificat daca Neacsu a venit au ba la serviciu si l-au platiti cu neglijenta nu s-a gasit de cuviinta a se constata? Si pe cand trimiterea in judecata a INTREGULUI PARLAMENT pentru absente de la serviciu si incasare de salarii, decontari etc?!

# o viata mai sigura date 5 March 2013 20:50 +6

Unde s-a dus Neacsu cand a chiulit de la birou? Si atentie chiulangii, o puneti de un abuz in serviciu :lol: Cum ii prind domn\'le procurorii pe raufacatori! :lol:

# cetatean de bine date 5 March 2013 20:55 +11

Spuneti-le si judecatorilor nemti, italieni, suedezi sa nu mai lucreze acasa ca vor fi inculpati pentru abuz in serviciu. :lol:

# Intrebare Ani Labus date 5 March 2013 22:32 +14

Am o intrebare. Tanti jude Labus a incasat salariul in ziua in care a lipsit ca sa nu fie cvorum la demisia Monei Pivniceru? Si daca nu i-a fost taiata ziua de salariu, a fost ea inculpata? De ce nu? :lol:

# filip date 6 March 2013 08:11 +7

Astia cu nasul in suflet, mai rariti, mai rariti. Presedintele vostru cu nume de pirt a lucrat din greu sa-si asigure spatele dupa 2014 distrugand bruma de independenta a justitiei prin manevre ca aceasta, cu judecatorul Neacsu. A distrus cariere, vieti, numai ca sa scape dupa ce pleaca de la Cotroceni. Dar se inseala amarnic!

# Adrianit date 6 March 2013 08:59 +1

\"Modirnule\", te-am mai rugat sa iți elimini carentele de limba română. In rest, un coprofag basist, ca tine, poate  curăța, utilizând propria-i limbă, ce zone ale mai marilor săi i se cere .

# Toni Pușcărie date 5 March 2013 17:34 -21

Nu așa se pune problema. Statul de drept începe să funcționeze, iar calitatea de membru CSM nu te mai apără în caz de infracțiuni. Și nu mai pare așa găinar, suma e totuși consistentă. Eu am zis primul că face pușcărie, vedeți că am dreptate.

# lache luciano date 5 March 2013 18:05 -3

nu te \"antepronunta inainte\" ;-) d-le respecta-i prezumtia de nevinovatie ... vad ca la multi le este dor de justitia iliesciana din \'90 cand \"smecherul\" era mai presus de lege si multi juzi papau umili din palma miloasa a vreunui baron...decat asa prefer o dictatura a procurorilor ...multi doni simt fiorul rece al puscariei iar lupta e crancena ...pacat ca luju nu mai este siteul echidistant de pana mai ieri ...si acum toti uslasii in cor strigati ca sunt basist si nu uitati de minusuri 8)

# costica levente date 6 March 2013 08:14 +1

Ai dreptate, ..statul incepe sa functioneze, nu intram in Schengen ..!!!.

# Wow date 6 March 2013 08:30 0

[quote name=\"Toni Pușcărie\"]Și nu mai pare așa găinar, suma e totuși consistentă. Eu am zis primul că face pușcărie, vedeți că am dreptate.[/quote] de observat ca au inclus si indemnizatia, pentru a umfla suma. Daca ramaneau la nivelul diurnei ar fi fost vorba de maxim o mie de euro!! Halal competenta DNA.

# VIKY date 5 March 2013 17:37 +17

Nu cred ca poti exprima in cuvinte marsaviile acestor gunoaie basiste. Singurul mod de exprimare ar fi strada...revolta po******tiei si a magistratilor impotriva regimului dictatorial din justitie. TREZITI-VA oameni buni, nu lasati sa va ingenuncheze 7-8 gunoaie portocalii. Dosarele celor doi magistrati, este o intimidare a magistratilor, si sper din suflet sa nu renuntati.

# anti-4pezi date 5 March 2013 19:44 -19

Nu e o gluma, dar neacsu, dumbrava si serban vor fi schimbati din csm! asa e CORECT! in asa fel ca revocarile fara...motiv ale lui danilet si ghica sa aiba...valoarea apei de ploaie!iar haznaua 3 sa faca plici, cu atat mai repede cu cat se apropie transferarea haznalei 3 la...jilava, cu tot cu patron!

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 01:29 0

viky! uite o parere personala(sint convins ca o sa fie multe semne cu rosu din partea magistratilor care vor citi) asta seara la antena 3 au fost si neacsu si birsan.stiu ca/i bine sa ai suportul si confortul ,empatia celor multi. dar,o judec dpdv al meu al celor fara studii juridice al justitiabilului banal.chiar daca empatia mea pentru onorabilii judecatori merge de la 0 spre plus si pentru canaliile de morari de la 0 spre minus. onorabili judecatori,ma bucur ca vi se intimpla in ,,justitie ce ni s/a intimplat noua cu multi ani in urma,,. unde ati fost voi atunci cind voi ne judecati pe noi in baza actelor moraresti?cum de voi acum vreti empatia noastra cind voi ne/ati judecat cu putere definitiva irevocabila si executorie pe noi.unde ati fost voi onorabililor cind mi/ati casat dupa 3 ani atentie!!!!!!!3 ani)decizii cu stampila noi presedintele romaniei pe ea?(unde ati fost atunci?)cum ati judecat atunci cind expertiza,epertului numit de voi era in favoarea mea si ati ignorat?

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 01:42 +1

unde ati fost magistratilor calcati de morari cind am platit 20000$ si apoi base mi/a nationalizat fara decizia voastra mica proprietate?unde ati fost cind am facut plingeri la csm(caci credeam in justitie) si m/ati ignorat?unde ati fost magistrati cind dna a furat din dosarele mele traficul de influenta in forma scrisa si am reclamat?unde ai fost domnule birsan cind cererea mea sta la cedo de 8 ani si nu se judeca?(cum de a ta se judeca din 2011?)cum de nici un onorabil judecator nu se sesizeaza cind aduc la cunostiinta ca agentul guvernamental catrinel brumar minte cedo?cum de nimeni din csm nu face ancheta la abuzuri?(nu mai vorbesc sa se oboseasca sa/mi raspunda)cum de nici un onorabil kudecator nu ia in seama cind 3 judecatori cab spun ca s/au facut ilegalitati impotriva mea si mai si argumenteaza?cum de nici un onorabil judecator nu s/a sesizat cind am fost urmarit pe chestia nationala ca i/am spus in fata lui base ca/i raul neamului(cu fermierii la cotroceni)

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 01:53 +1

cum de nici un onorabil judecator nu se sesizeaza ca nu sint duse la indeplinire deciziile cu putere de lege(trecute prin toate cele 3 jurisdictii)cum de nici un onorabil nu s/a sesizat ca avind decizie de executare executorii nu l/au mai executat silit pe basescu(da eu am asa ceva)cum de nici un onorabil judecatot nu se sesizeaza ca dupa 2 decizii in favoarea mea(art 377/378 cpc) base imi face nationalizare pe o decizie judecatoreasca falsa care nici nu prevedea asa ceva in dispozitie si culmea ,,LA CREREREA UNU PRIETEN AL LUI,, cum de onorabila judecatoare de la j5 m/a condamnat la amenda penala pentru disatrugere cind am prins procurori mintind un fata ei si nu mi/a dat drept la martori? da,recunosc am spart geamurile voastre onorabililor de 18 ori,caci sint un justitiabil PRADAT DE UNII DINTRE VOI. deci onorabililor judecatori neacsu si birsan ,cred ca este bine ce vi sa intimplat ca sa stiti gustul justitiei basiste, poate in ceasul al 13 lea o sa va uniti in piata universitatii

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 02:02 0

asa cum a facut ONORABILA CIOCEA.ce ati facut onorabililor care va ,,luptati pentru justitie ,,? de ce credeti onorabililor ca nu m/au arestat chiar dupa ce am spart geamurile justitiei de 18 ori?(si nu am protectie diplomatica conf conventiei de la wienna )cum ati bagat oameni nevinovati in penitenciar si dupa multi ani nici macar iertare nu v/ati cerut sau le/ati dat in batjocura citiva lei ca sa nu piarda statul basist. am cheltuit in justitia voastra 40.000 de eunumai pe judecati si 20.000$ nationalizati de base cum comentati? aveti curajul? asa ca iesiti toti in protest ca nu are ce sa faca base,o sa se auda la reding si o sa scapati daca aveti singe in onorabilele voastre OUA

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 02:25 +1

asa cum a facut ONORABILA CIOCEA.ce ati facut onorabililor care va ,,luptati pentru justitie ,,? de ce credeti onorabililor ca nu m/au arestat chiar dupa ce am spart geamurile justitiei de 18 ori?(si nu am protectie diplomatica conf conventiei de la wienna )cum ati bagat oameni nevinovati in penitenciar si dupa multi ani nici macar iertare nu v/ati cerut sau le/ati dat in batjocura citiva lei ca sa nu piarda statul basist. am cheltuit in justitia voastra 40.000 de eunumai pe judecati si 20.000$ nationalizati de base cum comentati? aveti curajul? asa ca iesiti toti in protest ca nu are ce sa faca base,o sa se auda la reding si o sa scapati daca aveti singe in onorabilele voastre OUA

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 02:36 +1

cum de nici un onorabil judecator nu se sesizeaza ca nu sint duse la indeplinire deciziile cu putere de lege(trecute prin toate cele 3 jurisdictii)cum de nici un onorabil nu s/a sesizat ca avind decizie de executare executorii nu l/au mai executat silit pe basescu(da eu am asa ceva)cum de nici un onorabil judecatot nu se sesizeaza ca dupa 2 decizii in favoarea mea(art 377/378 cpc) base imi face nationalizare pe o decizie judecatoreasca falsa care nici nu prevedea asa ceva in dispozitie si culmea ,,LA CREREREA UNU PRIETEN AL LUI,, cum de onorabila judecatoare de la j5 m/a condamnat la amenda penala pentru disatrugere cind am prins procurori mintind un fata ei si nu mi/a dat drept la martori? da,recunosc am spart geamurile voastre onorabililor de 18 ori,caci sint un justitiabil PRADAT DE UNII DINTRE VOI. deci onorabililor judecatori neacsu si birsan ,cred ca este bine ce vi sa intimplat ca sa stiti gustul justitiei basiste, poate in ceasul al 13 lea o sa va uniti in piata universitatii

# FLASH date 5 March 2013 17:48 +15

PAI SINGURA SOLUTIE II DEMITEREA DE URGENTA A CHIORULUI BETIV(LUNA VIITOARE VOM AFLA CA SUNTEM SUB 16 MILIOANE DE ROMANI CU DREPT DE VOT),IAR IN MOMENTUL ALA,TOATA JUSTITIA CHIORULUI BETIV,SE VA PRABUSII.

# cineva date 5 March 2013 17:52 +19

In ultimii ani s-au furat miliarde de euro... Justia lui Basescu mafiotu cati bani a recuperat din 11 miliarde care au fost furati numai anu trecut ?? Despre haimanaua aia de HAINEALA faptu ca a bagat un tanar nevinovat in puscarie cum ramane ?

# un nene date 5 March 2013 18:22 +15

Inutil si de prisos. Potrivit art.62 alin.2 din Legea 303/2004 suspendarea se dispune de catre CSM. Nu este suspendat de drept, ci se va vota la fel ca si in cazul revocarii celor doi revocati. Nu se ia act, ci voteaza fiecare judecator din cadrul sectiei potrivit propriei constiinte. Cred ca DNA va avea de depasit 2 probleme majore: 1. Va trebui sa explice de ce a pus in miscare actiunea penala fara trimitere in judecata, deci care este scopul masurii. Vor sa-l aresteze pe 30 de zile in loc de 10? 2. Fiecare judecator se va gandi ca atunci cand pleca sa-si ia un hamburger de la colt si incaseaza salariul integral savarseste infractiunea de care este acuzat d-nul Neacsu. Este o miscare fara nicio logica a d-nului Morar si nu ar trebui sa surprinda pe nimeni dupa interviul halucinant prezentat anterior din care eu am retinut o singura idee: in opinia dumnealui avem un CSM incolonat.

# anton date 5 March 2013 19:48 +9

Stimati 1600 de judecatori , ca Neacsu o sa patiti daca nu veniti cu ciorba de dude sau urzici la sufertas. La fel si daca mergeti ca o dna. judecatoere ub P. Universitatii . Daca ati fost prosti si ati invatat bine ati ajuns judecatori.Faceti fuga,fuga cerere de trecere la clasa procuroare ca altfel puscaria va mananca. Cum dracu 20..30 de nenorociti reusesc tot ce vor si 7.400.000 + 1600 + Parlament + Guvern + cea mai cea Ministra a Justitiei + comitete +asociatii al judecatorilor , suntem mereu pusi la colt ? Ar fi cazul sa se intrebe serios cei enumerati mai sus.Daca nu sunteti in stare demisionati cu toti si..... alta revolutie.

# ADEVARUL date 5 March 2013 18:34 -11

MA INTREB CE ESTE STATUL DE DREPT,UN FEL DE ORGANISM?DIN LUPTELE LOR PENTRU POZITIE NOI PIERDEM,ORICARE AR CASTIGA,PENTRU CA NICI LA UNII NU SE POT OBSERVA IDEI SI SENTIMENTE REALE-A COROR FINALITATE SA NE SCOATA LA LIMAN,SA ZICEM CA FUNCTIONEAZA PREZUMTIA DE NEVINOVATIE SI CAZUL CLANULUI BASESCU,INAFARA JOCULUI DE-A JUSTITIA NU V-OM FACE DECAT SA SCHIMBAM DICTATURILE,SA TRATAM SIMPTOMELE.DIN CUNOSTINTELE MELE SINGURA MODALITATE DE A FACE SA REGRESEZE NATURAL O TUMOARE AR FI CA RESPECTIVA FORMATIUNE SA FIE TRANSPLANTATA ALTUI ORGANISM SIMILAR.ALTFEL ACEASTA TREBUIE SA FIE INDEPARTATA-DAR JUSTITIA FIIND BLOCATA DE TOT FELUL DE ZGAIBE SI PARAZITI ESTE SIMILARA LEUCEMIEI-AVEM 1600 DE CELULE NORMALE-NICI NU MURIM,NICI NU NE MISCAM-ROMANIA ESTE IN COMA.

# VIKY date 5 March 2013 18:53 +10

Dupa aceasta prelegere portocalie a acestui personaj, din pacate magistrat si PG, se pare ca nu vor mai fi suspendati cei doi portocalii, ci Neacsu si Dumbrava. Eu cred ca a sosit momentul ca Asociatiile magistratilor sa ia o atitudine ferma, si sa impiedice aceste marsavii.

# hmmm date 5 March 2013 18:55 -12

daca e asa cum de spune, baiatu asta e leit un potlogar de la coltu\' strazii

# dankh1 date 5 March 2013 19:01 -10

justitia functioneaza...toti trebuie sa raspunda in fata legii.inclusiv magistratii, fie judecatori fie procurori

# VIKY date 5 March 2013 19:46 +6

Da, ai dreptate, functioneaza, dar pe o singura banda, pe a doua are interzis. Poate ne explici si noua cat de corect a functionat la votul a 1600 de magistrati, plus plenul CSM, pentru revocarea celor doi?. Poate ne explici, cat de corect a functionat la taraganarea termenului de 15 zile prin lege, la 40 de zile?. Poate ne explici tacerea de mormant a expertului mafiei, Morar, la SMS-uril Haimanalei pentru favorizarea voturilor. Poate ne explici ce cauta in sertarele acestui expert mafiot, Morar, dosarele suspendatului, si a gunoaielor PDL-iste?.

# dankh1 date 5 March 2013 20:43 +3

vicky din postarile tale observ ca esti inteligent\\a...ce legatura de cauzalitate are asta cu ce spui tu... la o scara mai mica, un infractor marunt ar putea fi exonerat de raspundere daca va invoca ca si altii au furat si au scapat? sau tu ca cetatean al tarii preferi ca nimeni sa nu raspunda penal pentru ca oricum altii scapa de raspundere din n motive? pe scurt sustii ca neacsu nu tre sa raspunda pentru ca si altii fac ca el si nu s cercetati?la naiba, suntem juristi sau filozofi?

# VIKY date 5 March 2013 21:30 +3

@dankh1...\"... ca oricum altii scapa de raspundere din n motive?\"...Eu nu am afirmat ca Neacsu nu trebuie sa raspunda, si nici nu voi afirma asta. Problema CSM-ului este una politica, si asta nu poate sa o conteste nimeni. Majoritatea sunt pionii suspendatului, care, chiar daca incalca legea, faptele lor sunt bagate sub pres. In primul rand coana Haynal trebuia sa fie anchetata pentru deturnare de fonduri, pentru incalcarea legii si pentru TRAFIC DE INFLUENTA- pentru care unii stau dupa gratii ani de zile. Revolta mea este impotriva marsaviilor care se fac cu directive de la Cotroceni, intr-o singura directie.

# Ilarion date 5 March 2013 20:08 -1

Basmul romanesc cu care am crescut toti,ne invata ca dintr-0 martoaga se naste cel mai aprig armasar,la nevoie.Asa ca si daca ar fi ciordit bani,distinsul Neacsu tot are dreptate in ceea ce priveste miezu din dodoasca Alina.Cat de prost pot sa fii ca sa crezi ca sa facut vreo reforma in justitie ? in afara de inlocuirea factorilor de putere cu oportunisti flamanzi,care ar vinde-o si pe masa nimic,nimic si poezia innebuneste nebunia,

# Vasile date 5 March 2013 21:06 -3

Da, curat potlogar de la coltul strazii, ca si vedeta tv. judecatoarea sex - simbol Afrasinie - cititi aici: http://www.facebook.com/madalina.afrasinie?fref=ts

# Vreti fotbal cu MESSI si RONALDO sau cu Becali si Copos date 5 March 2013 21:52 -8

Daca Morar si Kovezi SUNT CATEGORIC CEI MAI BUNI DIN TARA , DE CE NU VREA BLONDA SA-I NUMEASCA ? Si ea A ZIS SI IN FATA LUI BASESCU, SI LA BRUXELLES ...\" CA RECUNOASTE CA Morar si Kovesi SUNT CEI MAI BUNI DIN TARA !\" DAR , CA NU VREA EA SI PACE! ca nu sta tara in doi oameni.... Daca ii are la indemana pe LEO MESSI si CRISTIANO RONALDO ….de ce vrea sa-i puna pe Banel si Papura ?ASTA DA , GANDIRE DE BLONDA ! Dar …Nu fiti naivi !…ea nu din pprostie nu-i numeste pe Morar si Kovesi …. EA DA TUNURI MARI !…livreaza 60 milioane amantului la REGISTRU …Se pregateste la caile ferate CEA MAI MARE FRAUDA DE LA VANZAREA PETROLULUI … SE ESTIMEAZA O FRAUDA DE 10 MILIARDE CU SPAGA DE UN MILIARD PARA si ei vand cu 60 milioane ! HA HA HA …de aia nu-l vor pe Morar CA ASTA E CINSTIT ! N-ARE MAMA N-ARE TATA! Ei au nevoie de un mafiot ca procuror general…sa-I dea si lui niste oase DE ROS Vreti sa stiti , CARE SUNT CEI MAI CORUPTI PROCURORI DIN TARA ! Sunt aia PE care O SA-I NUMEASCA BLONDA !

# filip date 6 March 2013 08:26 +1

Chiar ca esti idiot... platit de presedintele tau cu nume de pirt.

# C*I* date 5 March 2013 22:57 +2

asa cum ti-am spus:esti idiot.

# Cel care vrea fotbal netrucat date 6 March 2013 00:07 -4

Multumesc,stiam! Da de ce suntem asa putini prosti,care sa mai creada in justitie,in dreptate, in cinste si in adevar ?

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 6 March 2013 02:18 +2

onorabililor judecatori(neacsu si birsan si altii)va vaicariti ca babele,dar babele au stat la penitenciar din cauza voastra.din cauza voastra onorabililor vi se intimpla ce se intimpla ati fos colaboratori cu procurorii la un moment dat,v/ati gindit la asta vreodata? ati sustinut ca procurorii sint magistrati,acum intelegeti greseala juridica facuta?ei sint procurorii basisti deci nu sint magistrati. ei s/au substituit ca a vrut base, statului,voi erati egali daca nu mai mari decit statul. voi onorabililor ati cocolosit statul si acum aveti o arma impotriva voastra(acum se intelege de ce un onorabil in sua are putere de tremura statul in fata lui?)va meritati soarta,acceptati ce ati construit prin cirdasie cu procurorii sau iesiti toti in protest in piata universitatii.faceti/va glasul auzit la bruxelles si aratati ce este la ,,curtea gainarilor constitutionali

# Ezoteric date 6 March 2013 03:16 -2

Ce treaba are vagabonteala asta cu dna ??!!!

# morar date 6 March 2013 06:53 +4

dragilor, io morar voievod sunt aici la dna si parchet de demult mai de demult, adica odata cu macovei/base si nu am de gind sa plec decit odata cu dlor. asa ca degeaba va zbateti, sunt supremul din justitie, ha! llegea am simplificat/o la maximum, pina la una. EU SUNT LEGEA.

# doru date 6 March 2013 08:03 -5

Din pacate Neacsu este hotul care trebue sa stea in libertate ca sa nu ajunga 100 nevinovati in puscarie.

# Baumax date 6 March 2013 08:12 +2

DNA = procurori infractori. Cotroceni = presedinte infractor. DNA santajeaza Judecatorii cu dosare penale pentru a da solutii nelegale si netemeinice in dosarele instrumentate de procurorii infractori. procurorul infractor Stoina Eugen complice la structurile de crima organizata(Port Constant) l-a \"consiliat\" si facut scapat pe ElAlHajmad. Olanda si Finlanda cunosc detaliile cazului. CONCLUZIA = Adio Schengen.

# judecator cinstit, poate singurul date 6 March 2013 09:59 -4

mama ta = virgina. USL = ingeri. Latrina3 = CNN. Cacarau = sanatate. Ponta = adevar. Iliescu ≠ bolsevic nenorocit. luju.ro ≠ sclavi ai turnatorului santajist Sorin Rosca Stanescu. Sorin Rosca Stanescu ≠ turnator santajist ordinar.

# Baumax date 6 March 2013 12:57 -3

se pare ca Morar si Stoina reactioneaza la deranjarea structurilor de crima organizata implantate la DNA, ANI, DGIPI, DGA, PICCJ...cine stie, cunoaste...!!!!

# MAFIA??? date 6 March 2013 10:37 +3

mafia basista lucreaza eficient, iar vataful face bine sustinaotrilor lui de afara si dinauntru pe seama saracirii noastre. Si a unui minciuni istorice, A RAULUI PROPUS CA BINE, A MINCIUNII CA ADEVAR. Cit timp base va fi sustinut de afara va fi tot mai diabolic, va face si mai mult rau pentru noi si bine pentru sefii sau colaboratorii lui. Lepra asta se vede ca o fata frumoasa de UE. ACEST UE CARE NU VEDE DECIT PE DOS TOTUL, INCLUSIV CSM, CCR, DNA, INCLUSIV FIGURA LUI MORAR SI TOTI MACOVEICII. Basescu a creat o plasa de sirma care ne tine inauntru, ca intr-un lagar de secol xxi, mai perfid decit cele vechi. SUNTEM IN LAGARUL CONDUS DE OFITERII LUI BASESCU, stimata dna Merkel, stimata Finlanda...SUNTEM INMORMINTATI DE VII CU DREPTATEA CARE/SI DA ULTIMA SUFLARE. Neacsu sau Birsan sunt exemple de cum ajunge omul sa se distruga, fie si daca traieste afara..., in acest LAGAR PSIHIC PENTRU UNII, SI POLITIC, SOCIAL, ETC...pentru multi altii.

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 15:43 +3

onorabililor judecatori,azi ma uitam la antena 3 si l/am vazut pe vintu chinuindu/se sa ajunga la instanta(lasam la o parte pacatele lui)cum de nici un presedinte de instanta nu am vazut sa se scandalizeze ca este barbarie cum un infirm este nevoit sa fie inca odata in plus UMILIT sa ajunga la voi??????????. voi onorabililor 75% cu nasul in suflet(pentru cei 25% ma mai adresez cu onorabililor) ne umiliti pina ce sa si ajungem la voi si ne umiliti total prin comportamentul vostru fata de noi. unde/s milioanele de euro cheltuite pentru instante?cum de accesul unor infirmi se face asa de greu la justitie?a tipat vreun onorabil presedinte pe tema asta?daca un infirm are nevoie de toaleta in instanta are acces la ea?sau se pise pe justitie? madame hiiala cind mergi la conferinte la bruxel sa denigrezi intra si la latrina ca daca nu ai intrat oricum ai cazut in latrina urit mirositoare a gunoiului din cotroceni

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 15:50 +3

am vazut cu satisfactie ca doar 2 onorabili judecatori cu nasul in suflet au avut curajul sa/mi noteze cu rosu comentariile la adera onorabililor judecatori cu gunoiul de nas in suflet. ce dracu onorabililor chiar asa?doar 2? mai grupati onorabililor mai grupati!!!!!!!! cum sa nu luati pozitie sa ma infierati???la dracu face/ti justitia de ris baii aia cu gunoiul de nas in suflet va prezic ca o sa fiti judecati public........adica in strada

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 16:09 +3

onorabililor judecatori,azi ma uitam la antena 3 si l/am vazut pe vintu chinuindu/se sa ajunga la instanta(lasam la o parte pacatele lui)cum de nici un presedinte de instanta nu am vazut sa se scandalizeze ca este barbarie cum un infirm este nevoit sa fie inca odata in plus UMILIT sa ajunga la voi??????????. voi onorabililor 75% cu nasul in suflet(pentru cei 25% ma mai adresez cu onorabililor) ne umiliti pina ce sa si ajungem la voi si ne umiliti total prin comportamentul vostru fata de noi. unde/s milioanele de euro cheltuite pentru instante?cum de accesul unor infirmi se face asa de greu la justitie?a tipat vreun onorabil presedinte pe tema asta?daca un infirm are nevoie de toaleta in instanta are acces la ea?sau se pise pe justitie? madame hiiala cind mergi la conferinte la bruxel sa denigrezi intra si la latrina ca daca nu ai intrat oricum ai cazut in latrina urit mirositoare a gunoiului din cotroceni

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva