19 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

MINISTRUL JUSTITIEI VA FI DAT AFARA – Parlamentarii PSD s-au revoltat impotriva lui Robert Cazanciuc si i-au cerut premierului Ponta sa-l demita: "Suntem nemultumiti... Nu cred ca ar fi o pierdere... Daca ii e drag de el, poate sa-l mai tina, dar eu cred ca nu-l mai tine, ca noi am cerut sa-l demita". Se cunoaste deja succesorul lui Cazanciuc. Este o persoana care da fiori reci politiei politice din Justitie. Ani de zile Robert Cazanciuc a tacut si a inchis ochii la abuzurile din Justitie

Scris de: George TARATA | pdf | print

9 June 2015 11:14
Vizualizari: 10534

 

Iata o veste buna. Robert Cazanciuc (foto) va fi schimbat din functia de ministru al Justitiei, dupa ani de zile in care a tacut, a inchis ochii si a acoperit, prin lipsa de actiune, abuzurile comise de anumiti procurori si judecatori. Parlamentarii PSD nu au mai suportat atitudinea lui Robert Cazanciuc si i-au cerut premierului Victor Ponta sa il schimbe din functie. Iar acest lucru se va intampla, in cazul in care Ponta va trece cu bine de votul privind urmarirea sa penala si motiunea de cenzura. Ponta il va demite pe probabil cel mai slab ministru al Justitiei de dupa 1989.

In mediile politice se cunoaste deja inlocuitorul lui Robert Cazanciuc. Este o persoana a carei nume nu il dezvaluim, dar despre care va putem spune ca va da fiori reci politiei politice din Justitie.


Daniel Savu: "Nu ne-a prea reprezentat. Nu suntem multumiti de reprezentatia pe care o dat-o, poate chiar asta cu tacerea absoluta"

Senatorul PSD Daniel Savu a dezvaluit, luni seara 8 iunie 2015, ca parlamentarii si liderii PSD si-au exprimat nemultumirea fata de Robert Cazanciuc intr-o intalnire cu premierul Victor Ponta si i-au cerut acestuia sa il demita. Savu a precizat ca acest lucru se va intampla cel mai probabil dupa motiunea de cenzura pe care PNL a depus-o impotriva Guvernului Ponta. De asemenea, Savu a afirmat ca membrii PSD sunt nemultumiti de pasivitatea lui Robert Cazanciuc si de tacerea absoluta a acestuia.

Iata declaratiile senatorului PSD Daniel Savu:

"Mihai Gadea: Doar o secunda, domnule Savu, ca e interesanta asta cu vita Kobe. Doar o secunda, ca va iau si pe dumneavoastra in primire una-doua. Vorbeati de domnul Cazanciuc. Domnul Cazanciuc sunteti sigur, sigur ca e ministrul al Justitiei? Primul semn pe care l-a dat a fost astazi printr-un comunicat, dar era scris asa de prost ca pana sa-l citesc mi-am dat seama ca m-am plictisit. Deci, lasati-ma si cu domnul Cazanciuc.

Daniel Savu: Noi am spus ca suntem nemultumiti de domnul Cazanciuc, nu l-am sustinut.

Mihai Gadea: Sunteti atat de nemultumiti incat e ministru de nu stiu cati ani de zile.

Daniel Savu: I-am cerut lui Victor Ponta sa-l demita astazi.

Mihai Gadea: Unde i-ati cerut?

Daniel Savu: La … asta al nostru. Si o sa si ia masura asta, probabil dupa ce trece motiunea de cenzura.

Mihai Gadea: Ar fi mare pacat, ar fi o pierdere.

Daniel Savu: Nu cred ca ar fi o pierdere. Probabil pentru domnul Ponta. Daca ii e drag de el, poate sa-l mai tina, dar eu cred ca nu-l mai tine, ca noi am cerut sa-l demita.

Mihai Gadea: Domnul Cazanciuc e din PSD?

Daniel Savu: S-a inscris in PSD. Era ministru tehnocrat cumva. Acum ne reprezinta si pe noi, dar nu ne-a prea reprezentat. Nu suntem multumiti de reprezentatia pe care o dat-o, poate chiar asta cu tacerea absoluta".

Cazanciuc ii ameninta cu dosare penale pe liderii PNL

Nemultumirea parlamentarilor PSD este una cat se poate de justificata, dar reactia acestora vine destul de tarziu. Robert Cazanciuc a fost tinut in brate ani de zile de Victor Ponta, desi ministrul Justitiei a acoperit, prin lipsa de atitudine si inactiunea sa, abuzurile comise de anumiti procurori si judecatori. Ministrul Cazanciuc s-a ferit sa comenteze orice derapaj din sistem si nu a luat pozitie nici macar atunci cand abuzurile erau evidente, cum ar fi cazul Marianei Rarinca, femeia tinuta in arest 6 luni dupa o plangere a sefei ICCJ Livia Stanciu si achitata definitiv.

In schimb, Robert Cazanciuc s-a trezit sa vorbeasca pe ultima suta de metri, atunci cand vizat de procurori a fost premierul Victor Ponta. Intr-o declaratie de presa, ministrul Justitiei i-a atacat pe cei din PNL pe motiv ca incearca sa se foloseasca de dosarul lui Ponta de la DNA pentru a da jos Guvernul, ceea ce este un punct de vedere corect. Totusi, Cazanciuc i-a amenintat apoi cu dosare penale pe liderii PNL in cazul in care acestia vor organiza "manifestari politice ilegale" pentru a impiedica exercitarea puterii de catre Parlament sau Guvern.

Prezentam declaratia de presa a lui Robert Cazanciuc:

"Ca ministru al justitiei mi se pare inadmisibil si contrar practicilor democratice constitutionale ca PNL sa foloseasca un act de procedura al unui procuror pentru a cere demiterea unui guvern legitim si a crea instabilitate politica majora.

Este impotriva tuturor angajamentelor asumate de Romania cu partenerii sai europeni si transatlantici ca PNL sa foloseasca justitia pentru a-si rezolva incapacitatea de a convinge populatia si membrii Parlamentului cu un program politic solid, coerent care sa ajute Romania si nicidecum sa o intoarca acolo unde se afla in anii 2009-2011.

Atrag totodata atentia liderilor PNL ca organizarea de manifestari politice ilegale in scopul impiedicarii exercitarii puterii de catre Parlament sau Guvern poate atrage raspunderea penala".

Comentarii

# Coco date 9 June 2015 11:21 +31

Cazanciuc asta e moale rau...s-a urcat CSM si DNA si capul lui..

# DOREL date 9 June 2015 12:05 +26

Ce se intampla, n-ati inteles inca nimic ! Cazanciuc poate ca e de multa vreme coada de topor ! Al cui, veti intreba ? Ghici ghicitoarea mea ! Si, b): indiciu ajutator (nea Traian si-a permis gluma de a-l numi "Cazancioc") ! Pai, cu cine are nea Traian glume de-astea decat cu oamenii lui !? Parerea mea ...

# obiectiva date 9 June 2015 13:07 +14

sa zboare cazancioc si sa isi ia si leprele din magitsratura si parchete dupa el, ......am o list aneagra FULL...........eu prevad ca NU mai este mult si intr ajustitiabilii cu MOLOAVELE prin tribunalului restului de patrie ramasa........apropos, o cunoaste cineva pe porcuroarea pe nume BURTEA IRINA care a facut dreptul la FF de la parchetul dpl judecatoria sector 5 bucuresti ????

# mulder, agentul mulder date 9 June 2015 14:46 +11

il tine sri-ul nu basescu. cazancioc i se trage de la ciochistul de serviciu care il supravegheaza, chiar daca ii este fin, ofiterul sri andronache florian (ornitolog vestit, confom net-ului!, deci tot ciochist).....asa ca....e normal ca omul sa nu miste in fornt daca codlea nu ii da voie, nu? :eek: 8)

# Savarin Babardescu date 10 June 2015 09:30 0

In niciun caz. Clampacioc e din gruparea premierului copy - paste, minciunel si razgandac. Daca ii pui pe toti astia din clan intr-o organigrama, iti trebuie o plansa de perete mare cat un ecran de cinema. Veri, verisoare, cumetri, nasi de botez, nasi de cunuie, nasi de divort, nasu nasilor.....he heeeeeee... e mare satra. Treaba e, cum naiba scapam de ei? Cu praf de pusca????

# Gottwaldt date 9 June 2015 11:30 +19

Duca-se învârtindu-se momâia asta penibila! 

# chisca date 9 June 2015 11:33 +17

Vorbeste domnul o data int-un mandat si atunci spune prostioare. Daca taceai ministru ramaneai.LA REVEDERE.Odihna placuta in continuare dle.

# ionut date 9 June 2015 12:13 +17

 Kovesi trebuie sa explice de ce acest dosar a durat 3 ani !! In 2012, cand Ponta a ajuns Prim Ministru, rezolvarea acestui caz a devenit prioritate zero. Nu putea exista ceva mai important in asa zisa lupta impotriva coruptiei. La el trebuiau repertizati, din acel moment, cei mai buni procurori din DNA, supravegheati atent si insistent de Sefa DNA. Nu aveai voie, tu, sef la DNA, sa lasi la conducerea tarii, sa lasi sa administreze toate bogatiile ei, un om pe care- l banuiai de activitati penale. Acest caz nu avea voie sa dureze 3 ani !!! Mai ales ca probele (inscrisurile), faptele (colaborarea Ponta - Sova si propunerea de numire ca ministru) erau publice! Nu trebuia sa descoperi cine stie ce documente ingropate sa actiuni petrecute pe ascuns pe cine stie unde. Cum a fost cercetat acest caz (de care scria presa !!) fara sa fie macar audiati (in cei 3ANI !!) cei doi, Ponta si Sova ??  Ministrul Justitiei  (cel nou?) are obligatia, si parghiile, sa lamureasca lucrurile !!!

# stiati ca... astept cat mai multe de stiati ca... date 9 June 2015 12:58 +15

cazanache vezi ca te-a ajuns blestemul avocatilor de la BOTA? afara cu tine . stiati ca ALINA GORGHIU a absolvit facultatea de drept la virsta de 25 de ani la ilustra DIMITRIE CANTEMIR?   madam UDREA tot la o sorbonela de asta. stiati ca acum se dau mari avocati acesti "doctori docenti" care le spun bravilor avocati de la Bota sa puna mina si sa "dea" examen pecuniar la florea?

# Obiectivul date 9 June 2015 14:49 +2

:D :D :D mai sa fie - toti ministrii justitiei din ultimii 10 ani au ''trecut in civilie'' cu trei cizme...si toti au protejat mafia avocaturii traditionale

# ehehe date 9 June 2015 13:00 +1

Sa-l intrebe de procotoalele cu UNBR neinfiintat  :eek:, plata oficiilor  :eek: si cum da dispozitii cu privire la UNBR 2004. 

# Lulu date 9 June 2015 13:26 +15

Curatenie in Justitie !!! Trebuie pastrati judecatorii si procurorii care mai sunt corecti in tara asta si restul trebuiesc inlaturati ca o masea stricata si trimisi sa munceasca cu noi oamenii de rand .. sa vada si ei cum este sa plateasca taxe si impozite  :lol:

# mishulescu date 9 June 2015 13:49 +19

Am " decat " doua cuvinte :   SLAVA DOMNULUI !

# Charlie date 9 June 2015 13:56 +3

Cine il acuza pe ministru de inactivitate si lipsa de reactie la abuzuri din sistem ar trebui sa o faca in privinta sefului sau care a excelat.Exista si suspiciunea rezonabila ca i-a dat discret semnale in directia asta.Unul a propus procurori sefi,altul i-a lasat sa faca lucruri bune...

# Jean-Luc Picard date 9 June 2015 14:28 +1

Vrei sa sugerezi ca Ponta si-a inscenat lovitura de forta, de stat,de DNA ? OK. Inseamna ca toti din Sistem sunt buni de bagat la balamuc. Daca dupa toata agitatia asta, apare un comunicat DNA despre SUP/ IUP, tradus inclusiv in japoneza, il vom ridica la rang de SF.ET pe procurorul Jean de la Craiova, razgandac extraterestru invins de pamanteni.

# Charlie date 9 June 2015 14:07 +5

Si acum sa stabilim : de ce au fost inactivi in asa masura incat piratul a iesit sanatos la liman si cu multe dosare inchise dupa ce a parasit corabia in deriva.

# motanul incaltat date 9 June 2015 14:07 +7

Ar fi tare sa ajunga ministru domnul profesor Liviu Popescu. Sa-l vad atunci pe Vasilica prin CSM. Ca parca-l vad pe profesor cum o sa-l lase repetent.

# Nostradamus date 9 June 2015 14:14 +5

"In mediile politice se cunoaste deja inlocuitorul lui Robert Cazanciuc. Este o persoana a carei nume nu il dezvaluim, dar despre care va putem spune ca va da fiori reci politiei politice din Justitie". Pariez că viitorul ministru al justiţiei va fi CORNELIU LIVIU POPESCU. Corespunde perfect cu descrierea dată pe Lu.Ju..

# Emil date 10 June 2015 17:09 0

Ai pierdut...pariul. A ramas ministrul; s-a schimbat PARTIDUL. Iti place imaginatia de care au dat dovada? Hai ca nu te gandeai la asta  :lol:

# cucu date 9 June 2015 14:17 +4

UN MINISTRU AL JUSTITIE ADEVARAT,STABILESTE IMPREUNA CU COLABORATORII SAI DE BAZA,ADICA PROCURORUL GENERAL PROCURII DNA SI DICOT,CSM,OBIECTIVELE SI PRORITATILE JUSTITIEI.EX:FRAUDE ECONOMICE(OLTCHIM,POSTA ROMANA,ETC),CORUPTIE,ABUZURI IN JUSTITIE,INITIATIVE LEGISLATIVE IN DOMENIU,ETC.

# maria date 10 June 2015 08:47 -1

cucu si pupaza :lol:

# Emil date 10 June 2015 17:14 0

Da, tovarase Cucu. Si sa nu uitam: sa stabileasca si DECIZIA DEFINITIVA, DUPA aprobarea parlamentului, desigur. Ca cel mai democratic organ dintr-un stat democratic; PO******R  8)

# Emil date 10 June 2015 17:17 0

Da, tovarase Cucu. Si sa nu uitam: sa stabileasca si DECIZIA DEFINITIVA, DUPA aprobarea parlamentului, desigur. Ca cel mai democratic organ dintr-un stat democratic; PO******R  8)

# ionica date 9 June 2015 14:24 +3

Io' zic sa-l punem pe Tariceanu!

# Andrei Muresan date 9 June 2015 14:33 +3

Cand il vad si aud pe acest "cazacioc", ministrul Justitiei in Romania, ma infior. Siderat, ma intreb, ce cauta acest individ la conducerea unui minister asa de important si care este sub "lupa" Europei. Nu este singura gafa a lui Ponta. Premierul a facut atatea greseli, ca o demisie de onoare l-ar salva cumva in ochii cetatenilor, dar nu asa cum vrea DNA. Adrian Ursu a spus clar; "Marea golaneala", adica se bat golanii intre ei ca sa acapareze puterea, deplin.

# Iulia date 9 June 2015 14:45 +6

Pai cu consilier srist ce fel de ,,activitate'' ati vrea sa desfasoare? Hai, aveti curaj sa ghiciti?

# Andrei date 9 June 2015 14:55 +5

Individul acesta, pre numele lui Cazan ciuc, sa plece sa faca cazane, caci are si chip si mana de mester. Dar sa le faca din tuci.

# avocat BB 54 date 9 June 2015 15:00 0

Pai si "POANTA" asta nu a zis la fel de av. UNBR 2004 ptr. ca el era inscris la "TRADITIONALII" fara acte ca si Corlatean si altii. Toti sunt o apa si un  pamant. Nu observati ca nu se "omoara" doar pentru "cioan". "Tanti asta" Ghorgiu la fel mare "scula pe bascula" stie carte(drept) cat am uitat eu. De peste 10 ani ne chinuie pe noi avocatii de la BOTA legali infiintati cu acte  toti parlamentarii. Unde o mai fi o asa nedreptate in lumea asta sa ne chinuie si sa isi bata joc de noi sa nu ne lase sa muncim liberi in profesia de avocat ptr. care ne-am scolit si chinuit prin facultati ptr. a putea sa ne ducem o paine cinstita la famile acasa. Eu nu stiu de ce d-nul BOTa si noua conducere nu ia "taurul" de coarne si sa ne mobilizeze si sa strangem semnaturi ptr. initierea legislativa cetateneasca ptr. o noua lege a avocaturii. 

# initiatul date 9 June 2015 17:18 +1

"...sa strangem semnaturi ptr. initierea legislativa cetateneasca...". Iniţierea legislativă. Eşti tare nene. Unde zici tu "avocatule" că ai terminat facultatea ? La aia de iniţieri, mă refer. Eşti simpatic. Auzi la el ... iniţierea legislativă. Te cred pe cuvânt că te-ai chinuit în facultate.

# Jean-Luc Picard date 9 June 2015 18:38 -3

Vere, cred ca la Constitutional ti-ai platit examenul ori ai copiat.Daca sunteti cel putin 100 de mii, raspanditi prin tara , potrivit art.74 din Constitutie, sa mori tu ca puteti sa calariti si taurul, belind vaca, daca semnati toti pt. initiativa. Procurorul Uncheselu s-ar bucura la nebunie de sprijinul vostru de chinuiti, de-a dreptul terorizati, prin faculta de drept ... la fel ca el.

# iniţiatul date 9 June 2015 20:07 +2

Vere, vere. Mai citeşte din cartea aia de-i spune "Drept constituţional". Ca să nu te oboseşti citeşte doar Constituţia. Are mai puţine pagini. Spune acolo, băi vere(ca să folosesc limbajul tău golănesco-şmecheresc) de "iniţiativă legislativă" nu de "iniţierea legislativă". Sesizezi diferenţa? Hai, chiar şi tu poţi să vezi diferenţa terminologică.

# mishulescu date 9 June 2015 15:22 +4

Am " decat " doua cuvinte :   SLAVA DOMNULUI !

# gicu date 9 June 2015 17:56 +1

Sa punem oamenii nostri care e corecti si ne apara de sarantoci.

# gicu date 9 June 2015 17:58 0

Sa punem oamenii nostri care e corecti si ne apara de sarantoci.

# franc date 9 June 2015 20:59 +4

Haideti sa nu ne mai ferim de adevar: tipul este total rupt de realitate. Se vede de la o posta: dupa cum merge, cum reactioneaza si cum vorbeste. Nu ca as avea ceva cu aceasta categorie de amarati ai soartei, dar consider ca nu au ce cauta in functii atat de importante pe plan national.

# Laur date 9 June 2015 21:44 +4

Cum comenteaza Cazanciuc cazul Rarinca ? Raspuns: in nici un fel....!!! Cum comenteaza Johanis 6 case cazul : raspuns in nici un fel...

# animalutul20 date 10 June 2015 14:43 -2

eroare Laure- comentariul corect de la CIOLANIS este : ghinion :P :lol:

# statuldedrept date 9 June 2015 21:47 +5

Eu ma intreb: dc lulutza este disperata ca se fraudeaza banii tarii , oare d c a asteptat atatia ani sa scoata dosarul Ponta, abia cand se prescrisera faptele? sau o fi la nevoie ca analgezicele!

# santinela date 10 June 2015 08:48 0

A trebuit sa i se intimple ce i s-a intimplat lui Ponta ca partidul sa reactioneze in ceea ce-l priveste pe "molusca"(vorba d-nei Oana Sirbu) lui Ponta. Sa se duca unde a intarcat mutu iapa !

# gigi date 10 June 2015 09:42 0

Si daca pleaca dl ministru, oare pleaca si cei pe care i-a cocotat sefi, fara simt de raspundre? Oare...??? Ca unii incepusera sa traga sfori, sa se urce si mai sus, sa cada mai putin (cel putin cu salariul), gen director..., adica...sa le faca ministerul directii, daca nu sunt... ca doar, cat o fi prietenul de familie ministru si sotul sef peste institutia de ocrotire a magistratilor? 

# Bugsy date 10 June 2015 10:01 +3

Pozitia d-lui senator dovedeste inca o data ca intentia PSD si a politicienilor in general este de a legifera posibilitatea de a interveni ministrul justitiei in activitatea procurorilor si a judecatorilor, practic interventia politicului in justitie. Nu spun ca procurorii si judecatorii nu pot face sau nu fac abuzuri, dar acestea trebuie sanctionate tot de un judecator dupa ce s-a facut ancheta de un procuror, iar exemple exista. Nu este necesara interventia unui ministru pentru asta. Rolul unui ministru este sa gestiioneze un sistem si nu un dosar. Asta ca sa ni se confirme parerile despre polliticienii din Romania.

# consu date 10 June 2015 10:06 +1

Ei...pe notari, daca nu-i deranjezi cu nimic, nu are ce sa le  displaca, accepta diplomatic...pe executori, daca-i zapacesti cu cea mai penibila reprezentare a mj la un congres, tac, ca nu mai inteleg incotro bate vantul si nu prea-i intereseaza nimic, in afara de controale...sau le tii ordinul de actualizare la sertar cateva luni si le lasi stagiarii fara concurs...pana s-or plange de acest abuz... ....cu traducatorii?? Ii sperii putin cu o lege aiurea, le  ametesti purtatorii de vorba cu un discurs autocefalic insipid, gaunos, ca pleaca rusinati saracii si-si zic sa mai incerce peste 1 an, doi... Pe cei din minister ii uimesti cu cunostintele tale...adicalea, rudele si prietenii...iar pe colegii pe care-i conduci, care te suporta zilnic, ii lasi balta in fata oricarui atac si-i linistesti, invrajbindu-i.... Oare cat mai merge treaba asa??  Macar de nu s-ar mai lauda...cu inactivitatea, cu linistea, cu lipsa initiativei, cu ingroparea celor existente...

# amarasteanu date 11 June 2015 08:59 0

DACA CAZANCIUC MAI RAMANE LA JUSTITIE,PSD SA-SI IA ADIO DE LA GUVERNARE SI VA PIERDE SI ALEGERILE DE ANUL VIITOR SI TOT ATAT DE IMPORTANT ESTE SI INLOCUITORUL CARE TREBUIE SA FIE UN OM CU AUTORITATE IN BREASLA SA

# danndeac date 11 June 2015 12:42 0

acest MR BEAN al justitiei ne conduce,jos cu el.

# GIM date 22 June 2015 12:58 0

LA PREMIERUL PONTA NE AŞTEPTĂM LA UN ARANJAMENT, ŢINÂND SEAMA CĂ, ÎN JUSTIŢIE, RĂSPUNSUL PENTRU CAZUL „PONTA”… http://stiri-ultima-ora.ro/la-premierul-ponta-ne-asteptam-la-un-aranjament-tinand-seama-ca-in-justitie-raspunsul-pentru-cazul-ponta

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 19.04.2024 – Prima victorie in instanta obtinuta de vanatorul de pedofili

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva