psdolt
24 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

MONA SCHIMBA PROCEDURA – Ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, vrea sa faca modificari in legatura cu modalitatea de numire a sefilor PICCJ si DNA: „Procedurile le voi schimba doar in sensul transparentizarii lor”. Basescu vrea revizuirea totala a procedurii

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

27 January 2013 12:18
Vizualizari: 8768

 

In ziua in care Traian Basescu a lansat propunerea ca Procurorul General al Romaniei si procurorul sef al DNA sa fie desemnati de catre CSM, acceptati de ministrul Justitiei si numiti in functie de presedintele statului, Mona Pivniceru (foto) a vorbit la randul ei despre o posibila schimbare a procedurii de numire a sefilor PICCJ si DNA. Nu este insa vorba despre modificari in sensul celor dorite de Traian Basescu.

Ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, a declarat, dupa intalnirea de la Alba Iulia de vineri, 25 ianuarie 2013, ca se gandeste la o schimbare a procedurii de numire a Procurorului General al Romaniei si a procurorului sef al DNA, in sensul transparentizarii ei: „Procedurile le voi schimba doar in sensul transparentizarii lor. Acum, ar trebui sa stabilim ce ar trebui sa insemne transparenta pentru ca vad ca si acest cuvant si-a diversificat componentele.


Declaratia Monei Pivniceru vine in contextul in care presedintele Traian Basescu a respins propunerile de numire a lui Tiberiu Nitu in functia de Procuror General al Romaniei si a lui Ioan Irimie in cea de procuror sef al DNA, invocand lipsa transparentei din procedura de selectie. De altfel, ministrul Mona Pivniceru a afirmat ca presedintele Basescu nu s-a pronuntat in legatura cu fondul celor doua propuneri, ci doar pe transparenta procedurii. Totodata, Pivniceru a precizat ca nu vede ca o „sicana” respingerea de catre Basescu a celor doua propuneri: „Eu nu pot sa o denumesc sicana, stiu atat ca nu s-a pronuntat pe fondul propunerii. Ce va fi in viitor se va vedea”.

Traian Basescu cere revizuirea totala a procedurii de selectie pentru a accepta in viitor propunerile pentru sefia PIICJ si DNA

Amintim ca Traian Basescu a respins in data de 18 ianuarie 2013 propunerile Monei Pivniceru, de numire a lui Tiberiu Nitu la PICCJ si a lui Ioan Irimie la DNA, propuneri care anterior primisera aviz negativ din partea CSM. Cu acea ocazie, Traian Basescu a precizat, prin intermediul unui comunicat al Administratiei Prezidentiale, ca motivul principal pentru care cele doua propuneri au fost refuzate este lipsa de transparenta din procedura de selectie. Tot cu acea ocazie, Traian Basescu a cerut revizuirea totala a procedurii, pentru a accepta viitoarele propuneri pentru sefia marilor parchete.

Iata ce a solicitat Traian Basescu in momentul in care a respins propunerile Monei Pivniceru:

Presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, a decis vineri, 18 ianuarie a.c., sa respinga propunerile privind numirea in functia de procuror general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie (PICCJ), domnul Tiberiu-Mihail Nitu, si, respectiv, de procuror-sef al Directiei Nationale Anticoruptie (DNA), domnul Ioan Irimie, trimise de ministrul Justitiei, doamna Mona-Maria Pivniceru. Motivatia principala care a stat la baza deciziei domnului presedinte Traian Basescu este lipsa de transparenta a procesului de selectie organizat de Ministerul Justitiei, care nu a fost stimulativ pentru ca un numar mai mare de procurori cu bune performante sa se inscrie la procesul de selectie. Domnul presedinte Traian Basescu atentioneaza ca pentru a accepta, in viitor, propunerile facute de ministrul Justitiei este necesara revizuirea totala a procedurii de selectie a procurorilor care urmeaza a-i fi propusi pentru functii de conducere in Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie si in Directia Nationala Anticoruptie”.

Comentarii

# Mda, e un joc date 27 January 2013 12:53 0

de-a pisica si sobolanul.

# Sebastian date 27 January 2013 14:39 +22

Distinsa Doamna Ministru al Justitiei,Mona Pivniceru,foarte multi cetateni ai tarii isi pun increderea in Dumneavoastra.O incredere cu mult mai mare decat in oamenii politici.Oamenii cred in Dumneavoastra si vad in persoana Dumneavoastra un om CINSTIT si PUTERNIC. In considerarea acestor atribute,de care cu totii avem convingerea ca va caracterizeaza,va rugam respectuos si imperativ sa nu cedati presiunilor la care se presupune ca ati putea fi supusa,indiferent de unde emana acestea. Dar in special,distinsa Doamna Ministru,va rugam din tot sufletul sa nu va incredeti niciun moment in persoana care in mod ilegitim are pretentia de a se mai numi "presedinte". Doamna Ministru,exprimati-va argumentele in vazul public,nu negociati nimic cu acest om,care este construit in esenta lui cea mai profunda sa fie nedrept si abuziv.Va bucurati de increderea publica.Aveti autoritatea sa-l puneti la punct cu argumente si in vazul public. Sunt convins ca,la acest moment,in baza calitatilor personale,profesionale si morale,cu care sunteti inzestrata,sunteti singura persoana care il poate invinge pe acest om,care accepta sa ramana "Presedinte",parandu-si tara si punand-o in inferioritate in fata strainilor.

# HOMER date 27 January 2013 21:08 +2

CORECT.BRAVO.TINE-O TOT ASA.

# Miraj date 28 January 2013 09:07 +4

Din pacate, citesc pe ...surse, zarurile au fost aruncate deja.La propunerea absolut, dar absolut dezinteresata a nedemnului, a fost deja ales-in sensul de favorit cu sanse de 100%- olaru , sau cum il cheama pe cel de la crima organizata. Se pare ca pactul de coabitare funtioneaza extrem de bine! Micul mongoloid cu pretentii de mare politician i-a mai pus o talpa doamnei Pivniceru...

# Gatestein-+ date 27 January 2013 15:19 +18

Mai devreme decat crede si-o va lua peste nas Dictachiorul; acestea, cu Justitia, sunt ultimile zvarcoliri(la disperare) a camarilei portocalii! Indiferent de rezultat, acum sau mai tarziu Basina Voda tot la bulau va ajunge(sau ca Nea Nicu, daca mai intinde coarda)~! :lol:

# hai cu suspendarea ! Jos Ponta ! Jos Basescu ! date 27 January 2013 15:28 -7

Romani - Ponta ne-a tradat votul iar Antonescu a tacut complice si las ! Ce ne intereseaza pe noi de PNL sau PSD atata timp cat am votat demiterea si astia se fac ca ploua semnand pacturi in noapte cu Bassescu ??!!!

# Iepurila date 27 January 2013 15:46 -8

Noua procedura se va desfasua in dormitorul casei inchiriate de camera de comert, Mona si Vlasov vor asigura transparenta procedurii. Vlasov sa puna si wisky la dispozitie, s anu mai fie stresati candidatii cum a fost Nitu la CSM, sa nu fie dubii privind transparenta procedurii. Candidatii tot loaze obediente sa fie, incapabile si fara rezultate. De preferinta Irimie, are o figura de spitalul 9, i-ar sta bine langa Crin Antonescu. Ca sa nu mai zica nimeni ca nu e totul transparent , sa se transmita pe toate antenele, Gadea si Ciutacu sa conduca interviurile candidatilor :P

# VIKY date 27 January 2013 16:39 +5

Eu propun sa se desfasoare la Cotroceni, dar numai in asternuturi cu nuti, iar din comisie sa faca parte Haimanaua, Morar, Suspendata si Suspendatul. Dupa aceasta procedura de numire, se poate trece, tot in aceasi formatie rock, la destituirea MJ, si instalarea lui nuti in fruntea institutiei. Si daca tot a mai ramas timp din cele 2 ore, se poate trece si la numirea lui Vidanjor, pardon, Videanu pe post de premier. Ce parere ai?.

# Iepurila date 27 January 2013 16:56 -5

Ce parere am: ca esti socialist / socialista , nu pot spune prost / proasta pentru ca de bine de rau stapanesti limba romana, poate si engleza dupa unii termeni. In rest...ca romanii vad lucrurile radical si stupid. Nu ma intereseaza / nu imi place nuti & Co. Dar muncesc in privat si platesc statului enorn, nu imi place ca banii mei , platiti de mine se fura de magistrati (mai ales de judecatori) s ide politruci. Tie ti-au placut Nitu si Irimie? (intreb la modul foarte serios)

# Iepurila date 27 January 2013 17:13 -9

Intre timp, ia uite, tembeliziunea pretenului Ghita (adica a lui Ponta) RTV, comite sacrilegiu( http://www.rtv.net/ce-spagi-iau-judecatorii-sentinte-favorabile-contra-carne-branza-bautura-si-sex_63663.html ): atenteaza la sacroasanta Luju, la Barsan, cea perchezitionata de muritorii de rand - cel mai mare abuz din istoria omenirii - in acceptiunea Luju.Evident , Barsana trebuia sa ia spaga in liniste si nu trebuia perchezitionata nici daca arunca in aer centrala de la Cernavoda, avea visul de aur al politrucilor Luju si al parlamentului: imunitate. Hai sictir!!!!!!!!

# VIKY date 27 January 2013 18:10 +7

Nu sunt de nici o culore, nu fac politica, nu traiesc in Romana, dar m-am nascut acolo. In legatura cu Nitu si Irimie, parerea mea personala este, ca nu poti sa te pronunti in legatura cu profesionalismul lor doar dupa un interviu-interogatoriu. Ca o paranteza, i-ti spun din proprie experienta, ca nu toti care stiu "sa bata din gura", sa faca pe "smecherii" la un interviu, sunt profesionisti. Sa nu compari niciodata "infatisarea", cu "inteligenta". Si nu cred ca este cazul sa iti dau exemple. Asa ca in privinta lor, nu ma pot pronunta. In schimb ma pot pronunta in cazul celor care i-mi dau replici la comentarii (facandu-ma analfabeta ca nu am pus virgula unde trebuie...), ca nivelul lor de cultura lasa foarte mult de dorit, si in schimb le doresc sa stapaneasca si ei o limba 20 de ani (cum stapanesc eu limba romana) fara sa locuiasca in acea tara.

# Iepurila date 27 January 2013 18:28 -6

Nu te-am facut analfabeta, re-citeste te rog ce am scris: NU pari proasta , pari doar socialista. Adica naiva. De acord cu interviul, ca nu e intotdeauna relevant, dar in cazul celor 2 pacalici nici experienta nu e relevanta (la Irimie i-a fugit inculpatu din parcare cu banii de flagrant cu tot , a facut 1 rechizitoriu pe an intr-o tara in care toti politicienii si aproape toti judecatorii iau spaga :))), Nici fatza nu e relevanta, de acord, dar la Irimie privirea e ratacita rau, iesita din medie !!Cat despre impozite: ferice de tine ca nu le platesti unora gen Chivniceru, Maria David, mIhai Betelie, Sorin Rosca Stanescu. Eu si altii ca mine le platim viermilor astora :-x

# VIKY date 27 January 2013 18:46 +5

Nu era vorba de tine, tu nu ai facut analiza gramaticala, tu ai raspuns la comentariu. Acum sa te trimit la comentariul meu sa citesti atent?. Tot timpul am fost de principiul dialogului, nu a insultei si vocabular de mahala. Aici sunt doua "tabere", cei care vor justitie independenta, si cei care nu vor sa se schimbe nimic. Cei de partea justitiei independente au toate motivele sa fie revoltati pe actualul sistem, "probele" vorbesc, in schimb, nu am vazut un comentariu cu "subiect" si "predicat" a celor care nu vor schimbari in justitie. Poate i-mi explici tu.

# Iepurila date 27 January 2013 19:22 -3

Si cum separi cele 2 tabere de care vorbesti tu? Eu stiu doar ca inainte de a fi Morar la DNA nici un magistrat - judecator sau procuror corupt, nici un politician corupt nu a fost urmarit penal sau candamnat. Cand unii - cazul Voicu sau Costiniu au fost acuzati cu probe a sarit isteric Mona Pivniceru in apararea lor. De cand e Morar la DNA au ajuns dupa gratii judecatori si procurori spagari DOVEDITI (vezi n cazuri pe luju), plus politicieni gen Remes, Apostu - de la PDL!!!, IoneL Mantog - de la PDL!!!, plus atatia altii sunt la locul lor. Explica-mi te rog ce presupune tabara Monei?? Procurori sefi ca Irimie, cu un rechizitoriu pe an in cea mai corupta tara Europeana, si ala - 1 rechizitoriu, nefinalizat cu condamnare?? Asta e schimbarea Monei, schimbarea pe care o doriti voi? Cu Mihai Betelie, prietem mare Luju care din postura de procuror sef santajeaza primariile sa faca contracte cu firma lui de reciclat gunoi, asta e "schimbarea" pe care CSM ar trebui sa o inghita??? NU, mersi!

# VIKY date 27 January 2013 19:58 +2

Separarea am facut-o: independenti si ...dependenti... Problema nu este ca Morar a bagat la puscarie 3-4 judecatori sau politicieni...pe Nastase, problema este sistemul corupt care porneste de sus...din deal. Nicaieri in lumea civilizata nu se fac rocade sau denumiri peste denumiri, delegari peste delegari, pe posturi cheie, indiferent de resort, cu atat mai mult in justitie. Motivul este simplu, si cred ca este usor de dedus: tocmai pentru a nu se ajunge unde sa ajuns in Romania. Ca sa iti dau un exemplu minor, la noi inclusiv directorii de centre comerciale, sunt schimbati periodic, pentru a nu se crea "retea" (nepotism, mita...). De justitie nu vorbesc, din moment ce ti-am dat exemplu centre comerciale. Legea este lege, nu mergi cu ea in piata sa negociezi. Si daca tot ai dat exemple din activitatea lui Morar, eu pot sa iti dau din "neactivitatea" lui: dosarele lui Basesc, Videanu, Udrea...si alte sute, care zac in sertarele lui Morar.

# Iepurila date 27 January 2013 20:16 -4

Stiu cum e la voi, am firme care au piata la voi, ani de zile am condus firma situata chiar la voi (out of Romanica), unde directorii comerciali sua tehnici au fost schimbati daca au fost pentru promovare sau pentru performante slabe, nu din alte motive ridicole. Si pentru ca ai dat exemple minore, adresez o intrebare la fel de minora: de ce TOTI, dar TOTI din lumea occidentala, inclusiv socialistul (era sa zic sociopatul, ar fi mers oricum) Hollande sustin cealalta tabara, nu cea aclamate de tine? In vara au facut la fel...SUnt ei chiar asa de prosti si ne-informati ca ii minte Macovei, cum spun uselistii? Cta ma stat pe acolo, de cand lucrez cu ei , nu mi se par prosti , niic neinformati :lol: :D :P

# obiectiva date 27 January 2013 20:30 +6

bravo, Viky !!! ASA E !!! vrem o tara ca afara, incepand cu JUSTITIA !!! fara o justitie independenta, un stat NU este stat de drept, este stat TERORIST, iar procurorii si judecatorii si CSM ul practica TEROAREA DE STAT !!! nu iti convine ceva ? ai o opinie critica ? lucrezi ??? ai copii la scoala ??? te speriem, te amenintam, daca nu termini, si nu inchizi pliscul, te dam afara, te arestam, iti dam afara copiii din scoala !!! iti vom face linsaj mediatic de nu te vor mai spala nici apele potopului...noroc ca memoria publica este SCURTA, ca si mintea acestui popor de OI RESEMNATE !!! NU SE VA SCHIMBA NIMIC !!! cu 1 sau 2 ...te lupti si cu un sistem malignizat, si cu o masa de resemnati...NIMIC nu e mai rau decat resemnarea...ca ...nu se mai poate face nimic....

# VIKY date 27 January 2013 21:11 +5

Niciodata sa nu spui ca nu se mai poate face nimic. Tot timpul trebuie sa faci, nu sa spui. Si eu sunt revoltata de resemnarea romanilor si de indolenta celor care ar trebui sa se "ridice", dar se pare ca "scaunul" este mai confortabil decat statul...de drept.

# ARGUS date 27 January 2013 21:31 +1

Ai aparut obiectivo?! De ce nu vrei sa mai dialoghezi cu mine?Te=am dezamagit cumva,sau nu iti plac opiniile mele?Fii serioasa coana mare,merg cu tine pana in panzele albe (nu te gandi ;a pnazele din pat).Nu vrei sa imi spui de pe unde esti?

# VIKY date 27 January 2013 21:00 +5

Fii convins ca vei afla raspunsul dupa "curatirea" justitiei. Nu numai tu, ci toata lumea va sti care erau "interesele" mai "marilor" de a proteja unul care conduce o tara, codasa in Europa, criticata si penalizata pentru coruptie. Trebuiau sa fie primii interesati de schimbari radicale in Romania, dar a fost ...invers. Oare de ce... ca nu se leaga.. ca nuca de perete. Ei au fost foarte bine informati, dar de realitate, care nu le mai convenea. Ei nu erau interesati de problemele romanilor, erau interesati de problemele lor, care nu mai intrau in "calcul" cu noul guvern. A fi mafiot, nu inseamna a fi prost.

# HOMER date 27 January 2013 21:19 +3

Iepurila ,om de paie,vezi-ti de comertul tau si lasa justitia in pace.Esti penibil.Te-am citit si pe alte rubrici/articole.linkuri etc(zi-le cum vrei) si am constatat urmatoarle:nu esti comersant si un jurist lingau si de culoare intens portocalie.Scrii la comanda amicilor tai care ,fara sa iti spuna,te cred mai destept.Esti un zero si ca jurist si ca ,,analist,,si ca un comentatpor de ocazie si ca om/caracter.Vorba unuia,ceva cu FREE... hai Shakesoeare.

# HOMER date 27 January 2013 21:24 +1

Scuza greselile .Citeste ,,nu esti comersant ci,, si Shakespeare.Ce ai ba penibilule cu Mona?Ai vrea sa stai si tu intr-o casa ca a ei.Sunt convins ca nu prea suferi locativ si nici material.Ai prieteni din sfera CSM si trebuie sa ii aperi.Fii mai realist ca ti-ar sta mai bine!

# Iepurila date 27 January 2013 21:48 -4

NU sunt jurist, nu am prieteni pe unde zici tu, nu imi comanda nimeni si nu am nimic cu Mona. AM ceva cu ce reprezinta Mona. Nu mai vreau sa dau nici un ban impozit sistemului repreznetat de Mona, un sistem de spaga si furaciuni, ineficient, depasit, anacronic, bizantin si condamnat la stagnare si inapoiere. Mona sa stea si la Louvre, dar pe banii ei, nu pe ai mei cum sta acuma - aia e casa platita cu 3000 de euro pe luna de la buget. atata tot.

# VIKY date 27 January 2013 22:12 +4

Nu inteleg, inainte nu plateai impozit, de esti asa de revoltat impotriva MJ?. Banuiesc ca nu pentru casa in care sta esti revoltat, ca asa trebuie sa fii revoltat si pe lista "chiriasilor" tot de la buget, care o gasesti pe luju.ro.

# Iepurila date 28 January 2013 01:22 -2

Sunt revoltat pe toata lista, in cazul Monei e revolatoare suma: 3000 de Euro, cu suma asa iti inchiriezi casa d elux in Elvetia, ce suma e asta? Si referitor la impozite: plateam , platesc si voi plati, eram revoltat ca de banii aia din impozite sunt platiti judecatori spagari si activisti pro-coruptie asa ca Mona pivniceru.

# obiectiva date 28 January 2013 08:46 0

mda, NUMAI ZEGREAN et comp poate sta in case cu chirii de 3000 de euro...si TIRIAC.....saracu`, ca aduce multe beneficii statului de drept din RO......dupa cum vezi, Dumnezeu NU bate cu PARUL !!!! ce e vina Monei ca RAPPs pune chirii asa de mari...poate voiai sa o cazeze prin vreo coliba !!! ce obraznicie !!! sa o dea afara si sa o trimita in cort, in fata MJ.....

# Iepurila date 27 January 2013 15:48 -5

Noua procedura se va desfasua in dormitorul casei inchiriate de camera de comert, Mona si Vlasov vor asigura transparenta procedurii. Vlasov sa puna si wisky la dispozitie, s anu mai fie stresati candidatii cum a fost Nitu la CSM, sa nu fie dubii privind transparenta procedurii. Candidatii tot loaze obediente sa fie, incapabile si fara rezultate. De preferinta Irimie, are o figura de spitalul 9, i-ar sta bine langa Crin Antonescu. Ca sa nu mai zica nimeni ca nu e totul transparent , sa se transmita pe toate antenele, Gadea si Ciutacu sa conduca interviurile candidatilor :P

# Iepurila date 27 January 2013 15:52 0

Pentru cei care vor sa se inscrie pe noua procedura transparenta, aici se desfasoara totul: http://www.kmkz.ro/investigatii-2/ancheta/mona-pivniceru-locuieste-in-lux-pe-banii-camerei-lui-vlasov/

# Iepurila date 27 January 2013 18:32 -3

Ia ti uita bre, shea mai tari dintri shele mai tari, hihihihihi: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151653942729746&set=pb.395542559745.-2207520000.1359300766&type=3&theater :lol: :D :P

# CORECT date 27 January 2013 19:30 +6

cinstind vorbind d-na ministru are un rol istoric de care va depinde tot viitorul acestei biete tari , mai bine zis a sarmanilor EI .De carectitudinea si transparenta acestor alegeri depinde pedepsirea celor care au saracit tara in ultimii 10 ani mai ales si CARE AU DOSARELE DOSITE SAU COSMETIZATE.PRIN PUTEREA EXEMPLULUI NIMENI NU VA AVEA CURAJUL DE A MAI FURA LA NIVELUL CUM AU FACUT-O BASE CU ACOLITII NUTI, VIDANJOR IN SPECIAL SI ALTII DE LA ALTE PARTIDE LA NIVEL MAI REDUS.FARA PEDEPSIREA LOR NU VA FI NICIODATA ORDINE SOCIALA , POLITICA ,ECONOMICA.CLIMATUL POLITIC ACTUAL E MAI PROMITATOR CA NICIODATA.CLIMATUL JURIDIC DIN PACATE E CEA MARE RACILA A ACESTEI NATIUNI SI DE ACEEA CRED CA AVETI O MARE SANSA SA SPALATI IMAGINEA EI SI SA INTRATI CU LITERE DE AUR IN ISTORIA ROMANIEI.NU TREBUIE SA VA SPERIE NIMIC DACA SUNTETI CURATA MORAL SI ETIC.AR FI PACAT SA O RATATI CACI POPORUL ROMAN CAT SI FACTORUL POLITIC SUNT ALATURI DE DUMNEAVOASTRA .

# Un bun procuror sef al DNA date 27 January 2013 19:45 -3

ar fi Emilian Eva. E mai impetuos el, poate o fi chiar controversat dar are curajul necesar de a spulbera tabu-urile coruptiei. E o parere. Cum ar veni, a vorbit si Ion ca si el e om. :-)

# Sebastian date 27 January 2013 20:17 +2

Dar il opreste cineva pe distinsul domn procuror sa-si exprime optiunea spre a dobandi aceasta calitate? Si,inca ceva...In raport de trecutul personal al dumnealui...chiar bagi mana-n foc pentru el ca e "independent politic"? A intrat vreodata , de cand este procuror , in biroul vreunui demnitar discutand cu el la per tu? Daca il cunosti , te rog sa-l intrebi acest lucru.

# Cunosc dosare instrumentate de el date 27 January 2013 20:31 0

si cel mai recent mi se pare remarcabil. Cel in care a bagat adinc bisturiul in cancerul din Tribunalul Iasi. Nu cunosc optiunea domniei sale. Observ doar ca nu se repede la depunerea candidaturii, fapt care l-a ferit pina acum de ridicolul de a fi un pion sacrificat la aceasta prima runda de selectie. Ori, un procuror care nu se repede sa faca ceva, e un procuror ce ar fi de dorit sa conduca DNA-ul.

# Sebastian date 27 January 2013 21:01 +2

Vine totusi un moment in care optiunea trebuie facuta cunoscuta public si...cu atat mai mult cu cat e vorba de o atat de inalta demnitate judiciara,apare cu evidenta ca manifestarea de vointa trebuie exprimata expres.E de preferat o atitudine voluntara unei atitudini de acceptare a unei propuneri,venita eventual chiar din sfera politica.Ai scris ca ai stiinta despre maniera in care a instrumentat respectivul dosar.Nu te voi intreba in ce calitate ai urmarit instrumentarea si daca ai avut efectiv acces la actele procesuale infaptuite de domnul magistrat procuror.Te intreb insa,daca din pozitia ta,ai avut posibilitatea sa-i citesti sufletul acestui om-magistrat-procuror,ori daca ii intuiesti anumite atitudini viitoare,in prezumtivele imprejurari in care ar fi "abordat" de la cel mai inalt nivel,sugerandu-i-se anumite solutii...de urmarire,ori de neurmarire... ;-)

# Numai serviciile ar putea raspunde date 27 January 2013 21:30 +1

la intrebarea ta.

# BIBANU' date 27 January 2013 21:45 +1

Cam multe servicii in țara asta,variat colorate!Are cine da un răspuns ,har domnului :cry:

# Sebastian date 27 January 2013 23:05 +3

Eu as spune ca mai exista totusi si oameni inzestrati cu puterea de a vedea mai departe de aparente...care sa vada si interiorul persoanei supuse examinarii...chiar fara ca ei sa fie integrati in servicii...Altminteri,ar insemna ca recrutarea oamenilor puternici si rezistenti la presiuni ar fi atributul exclusiv al serviciilor,ceea ce refuz sa accept...asa,macar de dragul ideii de democratie...

# Pentru VIKI !!! date 27 January 2013 20:07 +4

Ma mira ca accepti un dialog cu acest "Iepurila",care se pretinde neutral politic,insa are invatate lectiile extrem de bine de la partidul care a jefuit fara precedent tara.Reiese extrem de clar ca Iepurila este foarte orientat politic doar daca privesti sub aspect tematic link-urile pe care le posteaza. Cum de nu-l "mirosi" ca miroase a iepure politic domnul Iepurila? Are exact mentalitatea reformist-statala,potrivit careia justitia boicotista trebuie infaptuita doar cu catuse pe maini...Premiant la scoala de partid...

# Iepurila date 27 January 2013 21:35 -3

Nu sunt neutru, nu am spus asta. Sunt de dreapta. Fiscal-conservative, libertarian, ma rog, i ncategoria aceea, anti - usl. Dar nu sutn membru de partid. Simpatizant Angela Merkel, Mitt Romney, anti Hollande, anti-ponta, anti - luju.

# HOMER date 27 January 2013 22:35 +3

Mai Iepurila.Meriti o urecheala definitiva.te citesc si pe alte articole si mi-am dat seama ca activitatea de comersant este departe de tine.Poate ca pe acolo unde ;lucrezi faci oaresice actgivitati de comert dar care sun t de competenta DNA.Zici ca esti de drepta dar esti anti USL.Liberalii de ce parte sunt? Te doare chiria Monei dar n u ai nimic cu alte case date camarilei portocalii.Oare ce au facut portocaliii tai de dreapta au fost chiar actiuni ale unui partid de dreapta?Departe de asa ceva iar tu esti departe de a fi un tip realist/.Esti un jalnic aparator al fostei puteri al Guvernatorului cu toata camarila lui,inca la locuri de decizie.

# hihi date 28 January 2013 00:01 -4

batrane, dar vad ca nu esti si chior, cum ar trebui sa fii. ce faci, ti-au ramas abilitatile invatate pe la securitate in sange, urmaresti oameni? se vede ca alta treaba nu ai, profesionistule ce esti tu. postacule

# Iepurila date 28 January 2013 01:29 -1

Homer, ai dreptate: nu fac doar comert ci si productie. Dar nu la vreo institutie de stat, atsa vad ca va caracterizeaza pe totii fanii luju: nu sunteti capabili sa acceptati opinii contrare sau diferite, daca apar atunci autorul lor e neaprata de la sri, dna, platit de pdl, etc, etc. Nu e cazul. Ma deranjeaza si celelalte case, normal, dar a Monei costa 3000 (3 mii ) de euro lunar, cu banii astia isi inchiria 10 apartament e decente. PNl -ul actual e plin de chitoi, nicolaesti, pivniceru , etc, nu au astia treaba cu liberalismul. PDL aproape la fel, prea putin de dreapta, cu asta sunt si eu de acord

# Băiatu' lu' Luluţa date 27 January 2013 21:19 +3

Să nu ne pierdem în amănunte! Mai bine să luăm în seamă faptul că: 1. PG şi DNA au devenit adevărate instituţii de teroare judiciară. 2. Aşa-zisele "erori" judiciare, atât de mult "tocate" în media ultimelor săptămâni sunt, în fapt, DICTATE JUDICIARE, ceea ce este cu totul şi cu totul altceva! 3. Numai atunci când, în bietul nostru sistem judiciar, ultimul băsist va fi spânzurat cu maţele hămesite  ale ultimului portocalist, România va fi o ţară liniştită, iar Justiţia va fi Puterea de care Ţara are nevoie! 

# HOMER date 27 January 2013 23:48 +1

CORECT

# Catalin Predoiu date 28 January 2013 02:28 +2

Cred ca este limpede pentru toata lumea ca Iepurila si hihi sunt doar alte doua biete aliasuri de-ale lui Vasilica Coi-de-fier. 

# cititor date 28 January 2013 09:04 +2

sunt de acord ci Sebastian ,dar nu cu modificarea legii de numire a procurorilor : se deschide o cutie a Pandorei , va fi contestata modificarea , se vor face presiuni pentru introducerea si a altor modificari...legea trebuie doar fructificata in sensul exploatarii ideilor macoviste si basta !!!

# Catalin Goicu date 28 January 2013 11:47 +2

MOMENT ISTORIC ! ACUM PUTEM CURATA JUSTITIA DE TOTI MAFIOTII SI SPAGARII ! S-AU DAT DE GOL ! Ii STIM CU NUME SI PRENUME… Sunt cei care AU VOTAT PENTRU REVOCAREA…. FARA MOTIV…!!!! a unor judecatori din csm ! Au iesit la iveala toate legaturile subterane de subordonare a judecatorilor fata de baronii locali , fata de ussl fata de felix ….. S-au demascat ! DATI-I AFARA ! PASTRATI LISTELE! NICIUNUL DINTRE EI sa nu mai ajunga vreodata intr-o functie de conducere … . , CE JUDECATOR ESTE ACELA CARE CONDAMNA FARA MOTIV ? ASTIA NU SUNT JUDECATORI ! ASTIA SUNT NISTE JEGGUURRI ! Sunt RUSINEA JUSTITIEI ROMANE ! . Si TOTUSI Nu sunt prea multi TICALOSI SI MAFFIIOTI .PENTRU O TARA ASA DE MICA ???? Magistratii care NU AU MUSCAT DIN MOMEALA PUSA DE MONA LUI VORRONIN SI nu au votat revocarea SUNT ADEVARATI MAGISTRATI INDEPENDENTI … SI VOR TREBUI SA CONDUCA JUSTITIA dupa ce banda maffiootilor va cadea ! (mai repede decat credeti ! ) CINSTE LOR !!!

# Raffael date 28 January 2013 13:09 +2

D-nă Ministru ! Aș fi deosebit de încîntat dacă, cu pricepe-rea,știința și diplomația d-stră în domeniu, ați reuși să-l determinați pe pirat să conștientizeze că se află pe uscat și nu pe vreun vas în ape internaționale , situație în care el era și șef de vas și președinte și primar și procuror și judecător și popă și țîr-covnic și temnicer și călău. Recunosc, este un defect profesional al lui dar de atîta timp putea să se vindece însă i-a intrat puternic în sînge și nu se mai poate despărți de aceste puteri.Cineva trebuie să-l trezească șa realitate.Aveți ocazia.!

# HOMER date 28 January 2013 15:40 0

Corect Raffaee! Mai iepurila,inca neurecheat,tot de invarti tu in cercurile dealului Cotroceni,de ce nu incerci tu sa faci ce propune Raffael?

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva