24 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

INTERVIU EXCLUSIV – Mariana Alexandrescu explica facatura filmului cu Mona Pivniceru: „Habar n-avea in ce masina s-a urcat. Mi s-a dat masina cu soferul de catre Dana Nastase sa ma duc acasa si pe drum am sunat sa o iau pe Mona. Eu am sunat-o sa coboare la masina, inseamna ca eram urmarite”. Pivniceru a fost urmarita de serviciile secrete, care filau locuinta familiei Nastase!

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

16 August 2012 17:56
Vizualizari: 15931

 

Lumeajustitiei.ro a luat un interviu in exclusivitate Marianei Alexandrescu (foto) fosta consiliera pe probleme juridice a lui Adrian Nastase in perioada in care acesta era premier al Romaniei. Fost judecator de cariera, Mariana Alexandrescu clarifica imaginile cu judecatoarea Mona Pivniceru, prietena sa de ani de zile in AMR, imagini servite „pe surse” la RTV, in care Mona Pivniceru, fara a cunoaste a cui e masina, s-a urcat in Audi-ul familiei fostului premier Adrian Nastase, dupa ce Mariana Alexandrescu pleca de la Dana Nastase unde fusese intr-o vizita in data de 14 august, iar la plecare i s-a pus la dispozitie masina familiei cu sofer pentru a fi dusa acasa. Pe scurt, Mariana Alexandrescu a sunat-o in drum pe Mona Pivniceru si a intrebat-o daca poate sa treaca pe la ea sa o ia si sa mearga impreuna la domiciliul ei, ca sa discute probleme personale si sa serveasca o felie de tort intrucat a doua zi era sarbatoarea Sfintei Maria, si era ziua de nume a amandurora. Mona Pivniceru nu a stiut niciun moment a cui e masina in care se urca!


Doamna Alexandrescu, e scandalul cat casa cu doamna Pivniceru urcandu-se in masina familiei Nastase. Cum s-a intamplat asa ceva? Stia Mona Pivniceru in ce masina se urca?

Eu sunt prietena de ani de zile cu Mona Pivniceru. Este ingrozitor si foarte urat ceea ce se intampla si asta imi demonstreaza ca serviciile secrete au filat si au ascultat. Va spun asta pentru ca in primele secvente pe care le-am vazut la RTV am identificat in prima poza garajul familiei Nastase.

Deci sa intelegem ca masina a plecat de acasa de la locuinta familiei Nastase. Cum ati ajuns dvs in masina aceea?

Mona Pivniceru habar nu a avut in ce masina se urca. Si acum sa va explic foarte clar cum stau lucrurile! In ziua de 14 august, eu, care sunt in relatii foarte bune de ani de zile cu Adrian si Dana Nastase, am facut o vizita Danei Nastase, care a vrut sa ma vada si sa-mi spuna „La multi ani!” cu o zi inainte de Sfanta Maria. Am plecat la familia Nastase cu un taxi, iar cand sa plec, Dana Nastase mi-a spus ca imi da ea masina sa ma duca acasa, mai ales ca nu ma aflam intr-o stare fericita, intrucat sotul meu a decedat in urma cu doua luni. Repet, nu fac parte din cercul de prieteni al familiei Nastase, iar prietenii mei nu sunt si prietenii lor, nu se intersecteaza... Drept urmare, subliniez ca Mona Pivniceru nu-i cunoaste pe sotii Nastase si nici pe copiii lor. Cand am plecat, Dana Nastase mi-a dat masina cu soferul, care nu era Andrei sau celalalt baiat. Am sunat-o pe Mona Pivniceru sa o intreb daca pot sa trec sa o iau sa mergem la mine acasa, ca sa mai stam de vorba ca vechi prietene si sa servim o felie de tort pentru ca a doua zi era sarbatoarea Sfintei Marii si noi purtam acest nume, fara sa ma gandesc o clipa ca as putea sa-i fac vreun rau. Vreau sa subliniez ca prima data cand s-a dat azi filmul la RTV am fost foarte atenta si, prima imagine, care nu s-a mai dat dupa aceea, a fost cu masina care pleca din fata garajului familiei Nastase. Deci e clar ca au mers dupa mine, au pozat pe urma momentul in care am ajuns acasa la Mona sa o iau din fata blocului... Imi pare groaznic de rau ca i-am facut Monei un rau imens, fara sa-mi dau seama, in conditiile in care ea habar nu a avut a cui e masina pana in momentul in care s-au difuzat imaginile la televizor.

Cand ati lucrat cu Adrian Nastase si cand v-ati imprietenit cu Mona Pivniceru?

Am fost consilier pe probleme juridice al premierului Adrian Nastase in perioada 2003 – 2004. Sunt membru fondator al Asociatiei Magistratilor din Romania din anii '90. Cu Mona, care a venit mai tarziu in asociatie m-am imprietenit intrucat ea este o persoana deosebita si din punct de vedere moral si profesional si nu mi se pare ca prietenia a ajuns ceva de ascuns sau ca trebuie sa ne rusinam intr-o societate normala de lucruri firesti in orice lume civilizata.

Contactata telefonic de Lumeajustitiei.ro dupa difuzarea fimului la RTV, judecatoarea Mona Pivniceru ne-a declarat suplimentar fata de ce a spus pe postul de televiziune: „Sunt socata si siderata in ce masina am putut eu sa ma urc! Habar nu am avut pana acum! Ce pot sa mai spun?! Nu am nicio vinovatie!

Comentarii

# Hector date 16 August 2012 18:13 +42

Uite asa s-a dejucat o noua diversiune a regimului criminal Basescu. Rusine CSM ca va-ti repezit la ordin sa o distrugeti pe Mona Pivniceru cum ati facut si cu celalalt coleg al vostru George Balan. Pe Balan l-ati facut cu cafeaua, iar pe Mona vreti sa o faceti cu masina. Sunteti rusinea magistraturii!

# Bravo LUJU date 16 August 2012 18:14 +31

Bravo LUJU sunteti cei mai tari. Singurii jurnalisti care simt ceva pentru magistratura si nu actioneaza la ordin. Meritati toate laudele!

# ipocrizie date 16 August 2012 18:16 +46

De ce este acceptabil ca Basescu chefuieste cu Bercea Mondialu' care este un infractor notoriu aflat la puscarie iar sotia lui Basescu primea salbe de aur de la acest infractor?

# Nichita date 17 August 2012 15:14 -8

Omule! Faptul ca Bercea Mondialul ESTE la puscarie nu-ti spune chiar nimic? Adica prietenia poate sa existe dar nu dincolo de Justitie? Ce IMENSA deosebire intre cazul asta si cei de la guvernarea de azi care fac ORICE (''orice''-ul asta nu te ingrozeste?),ca sa-si scape puscariabilii? Si cu ce pret nenorocit? 

# Nichita date 17 August 2012 15:16 -8

Observ cu ''amuzament'' ca pe site-ul asta scriu la greu doar aparatori de puscariabili! Sa va fie de bine! 

# puscariabil date 17 August 2012 17:55 +10

S-a dus coana Pivniceru cumva in vizita la puscarie? S-a urcat in masina cu un puscarias? Unde e prietenia dintre ea si un puscarias? In ritmul asta, ne vom numi in loc de golani ai pietei universitatii, puscariabili. 

# manole date 17 August 2012 18:04 +7

Auzi Nichito, unde dai tui sentintele astea de condamnare? La tine la aprozar? 

# dana date 17 August 2012 18:18 +7


Citeza pe Nichita
Omule! Faptul ca Bercea Mondialul ESTE la puscarie nu-ti spune chiar nimic? Adica prietenia poate sa existe dar nu dincolo de Justitie? Ce IMENSA deosebire intre cazul asta si cei de la guvernarea de azi care fac ORICE (''orice''-ul asta nu te ingrozeste?),ca sa-si scape puscariabilii? Si cu ce pret nenorocit? 
asa este... faptul ca basescu se pupa cu toti si cu bercea si cu aia de la auroritatea electorala permanenta care l-a ajutat sa fraudeze voturile si la europarlamentare si la prezicdentiale sau ca udrea e bot in bot cu madama de la CCR.. si.. ce sa vezi.. surpriza.. la CCR.. doamna voteaza NUMAI cum dicteaza basescu.. astea nu sunt... blamabile.. e de blamat o doamna pt ca s-a urcat intr-o masina. din cate stiu.. nici dana nastase nici andrei nastase nu sunt condamnati.. soferul acela .. nu am auzit sa fie... si.. nici nu inteleg care ar putea fi leagtura dintre o doamna din CSM si o masina.. chiar daca ea ar apartine familiei nastase... ???

# Bravo Hector date 16 August 2012 20:15 +18

CSM sunteti o prostituata politica! I-ati distrus pe Balan, pe Santpetru si acum pe doamna Pivniceru ! Rusine Alina GHICA, rusine Oana HAINEALA! Dar ca va purtati cururile in Infinity si altele de acest gen nu va sesizati?

# pt CI date 16 August 2012 20:18 +1

"AGRAMÁT, -Ă, agramați, -te, adj., s. m. și f. 1. Adj., s. m. și f. (Persoană) care face greșeli elementare de limbă; p. ext. ignorant, incult. 2. Adj. Care conține greșeli elementare de gramatică și de ortografie. – Din lat. agrammatos." Asadar, ai inteles ca te incadrezi!

# istorie date 18 August 2012 07:25 +2

intotdeauna exista ; domnii si slugile

# Argentina date 16 August 2012 18:13 +41

Doamne in ce tara traim !?! Doamna Pivniceru sa nu renunte in ruptul capului la postul de ministru al justitiei.Cand d-na Macovei era ministrul justitiei iar in procesul casei parintilor ei cu fostul proprietar, era vadita influenta ei in acest dosar asa cum a scris presa vremii,nimeni nu a mai atacat-o cu "manie proletara" de acesti ipocriti ai democratiei.

# fane date 16 August 2012 18:30 +14

mariana a. nu a procedat corect , chiar miroase a inscenare srL. moldoveanca este de vina ptr ca este prea credula sau ptr persoanele pe care le numeste prieteni , cunostinte .  miroase a lucratura marca GEOANA-VANTU . deci miroase a srL sau mai bine zis tradare. de ce nu a chemat mariana un taxi ? de ce a sunat.o tocmai pe moldoveanca ? de ce nu a sunat.o pe sefa csm .....pacat ca srL se ocupa cu asemenea gainarii .

# este si parerea mea date 17 August 2012 11:27 +3

Mariana s-a dus la familia Nastase ca sa ia masina si tot ea a sunat-o pe Mona Pivniceru ca s-o ia cu masina. Explicatiile din interviu nu sunt verosimile. M-am dus la familia Nastase pentru ca era ziua mea :cry: . Mi-au dat masina sa ma duca acasa si m-am apucat sa-mi plimb prietenele :eek:

# Av. Catalin Racaceanu date 16 August 2012 18:37 +29

Daca nu exista tot circul cu suspendarea ''presedintelui meu'', n-am fi aflat in veci cam in  ce grad sunt subordonate baselului institutiile statului, mai ales justitia. Acum, dupa asa o agitatie, se stie clar unde se gasesc slugile lui Base.

# av lu'peste Catalin Racaceanu date 16 August 2012 21:02 -24


Citeza pe Av. Catalin Racaceanu
Daca nu exista tot circul cu suspendarea ''presedintelui meu'', n-am fi aflat in veci cam in  ce grad sunt subordonate baselului institutiile statului, mai ales justitia. Acum, dupa asa o agitatie, se stie clar unde se gasesc slugile lui Base.
Si Barroso,Merkel,Gitenstein, Consiliul Europei....etc,tot slugile lui Basescu sunt?Inseamna ca Basescu este foarte important pe plan mondial,daca are asemenea slugi! Cat tot vorbim de slugi,cum va remunereaza usl-ul?

# pt postacul basist de serviciu date 16 August 2012 21:07 +8

:D :D :D incepe si cautati ceva de munca, altfel nu o sa mai ai bani nici de net in scurt timp, sclav nevertebrat pupinbasist care esti

# analfabet si agramat! date 17 August 2012 01:17 -10


Citeza pe pt postacul basist de serviciu
:D :D :D incepe si cautati ceva de munca, altfel nu o sa mai ai bani nici de net in scurt timp, sclav nevertebrat pupinbasist care esti
Esti promovat postac usl-it direct din gradinita?Invata sa scrii si sa te exprimi,termina generala,si stam de vorba!

# mama procurorilor [care nu pot executa ordinele lui B T ] date 16 August 2012 23:08 -7


Citeza pe av lu'peste Catalin Racaceanu"][quote name="Av. Catalin Racaceanu
Daca nu exista tot circul cu suspendarea ''presedintelui meu'', n-am fi aflat in veci cam in  ce grad sunt subordonate baselului institutiile statului, mai ales justitia. Acum, dupa asa o agitatie, se stie clar unde se gasesc slugile lui Base.
Si Barroso,Merkel,Gitenstein, Consiliul Europei....etc,tot slugile lui Basescu sunt?Inseamna ca Basescu este foarte important pe plan mondial,daca are asemenea slugi! Cat tot vorbim de slugi,cum va remunereaza usl-ul? [/quote] ...este f.f.f.important.Nu s-a vazut la intalnirile cu cei enumerati cu cata "consideratie " a fost tratat ? Va invit sa cautati in DEX cuvantul "comprador" si veti intelege cine este de fapt T B ,si ce a ajuns tara noastra .

# Analistu' lu' peste imputit la soare date 17 August 2012 10:17 +6

Tov. anal-ist, de contracte pe bani multi ptr. firme din Portugalia, Germania si SUA ai auzit ? Ai impresia ca toti cei citati de matale, iubesc persoana Basescu ? In niciun caz ! Iubesc argintzii !! Pe care ii poate livra bashinescu prin contractele acordate prin coruptie! Despre firma portugheza Lena ai auzit ? A avut contracte de infrasctructura rutiera cu fonduri UE si bani de la Guvernul Romaniei. Economia portugheza are nevoie de bani, cea romaneasca, nu ! Cat de papagal poti fi ! Sau basist platit cu bani furati de la contribuabilul roman ! Si exemple sunt ff multe ! De Alro ai auzit ?

# Mishu date 16 August 2012 19:46 +24

E atat de grav ce se intampla incat nu prea avem de ales : fie iesim toti in strada, fie plecam din tara , sa ramana doar ei. Eu cred ca si rabdarea Celui de Sus (n.a. Dumnezeu - explicatie pentru slugutele marinarului) are o limita .

# Alberto Kurtyan date 16 August 2012 20:11 -18

Pivnicereasa nu va fi ministru al justitiei. Are gura mare dar este naiva in acelasi timp. Au prins-o paparazzi in masina lui Nastase. Ea este de mult in cardasie cu Vantu si Nastase.

# dorel date 16 August 2012 20:16 -19

Pivniceru, care pur "intamplator" declara ca dosarul Nastase "poate fi privit ca unul politic", se plimba chiar cu masina respectivului. Si totul e o nefericita intamplare? Nu a stiut a cui e masina. Sa ma scuzati, mai sunt unele "doamne" care nu stiu ale cui sunt masinile in care urca. Respectivele lucreaza de obicei pe centura oraselor. Vreo diferenta cu Ministerul Justitiei de acum? EI as

# Melcul date 16 August 2012 20:44 +11

Toata presa a scris ca dosarul Nastase a fost o facatura, si judecat ilegal de Livia Stanciu, membra a CSM, institutie care in timpul procesului de la ICCJ judecat de aceeasi Stanciu a dat un comunicat de presa in care Adrian Nastase era numit inamic al puterii judecatoresti. Era de datoria oricarui membru al CSM onest sa afirme ca dosarul era cu substrat politic, cu atat mai mult cu cat judecatorii de la ICCJ au facut motivari politice in cuprinsul hotararii de condamnare: "Adrian Nastase exponentul coruptiei din Romania" cu toate ca fostul premier nu a fost judecat pt fapte de coruptie

# Andrei date 16 August 2012 21:43 -12

STIAM CA MOLDOVENCILE SUNT COORVE... DAR CA SUNT SI ASA DE PROASTE NU BANUIAM... Cum mama drek in timpul asta cand ai toate tunurile pe tine sa fii asa gasca si sa nu fii atenta unde mananci , unde te culci , unde bei, unde te caci si mai ales cu cine ! madame asta ori e senila, ori e foarte proasta, ori nu vrea sa fie ministru justitiei. e umflata cu pompa. oricum nu ne intereseaza alta bosoroaga expirata in fruntea justitiei ii avem pe cei de la ccr si csj

# Misu date 16 August 2012 21:51 -11

Andrei, cred ca ai perfecta dreptate uite: http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/procurorii-au-interceptari-cu-mona-pivniceru-din-care-ar-rezulta-planul-de-subordonare-a-justitiei-273945.html

# mama procurorilor date 16 August 2012 23:30 +5

Andrei, Sunt moldoveanca,deci sunt si... ,si... , si mai sunt si bosoroaga expirata,dar am o asa educatie,ca nu mi-as permite in veci sa folosesc un astfel de limbaj .Altfel.daca d na Pivniceru era"o proasta" nu ar fi ajuns unde a ajuns ,poate in locul ei ar fi fost un destept ........ca tine.........

# sorin date 16 August 2012 22:12 -11

D-na Pivniceru e incompatibila cu functia de minsitru al justitiei, conform CONSTITUTIEI ROMÂNIEI : ART. 1 Statul român (4) Statul se organizează potrivit principiului separaţiei şi echilibrului puterilor - legislativă, executivă (n.n. ministru al justitiei) şi judecătorească (n.n. d-na judecator Pivniceru) - în cadrul democraţiei constituţionale. ART. 105 Incompatibilităţi (1) Funcţia de membru al Guvernului(n.n.în speţă ministru al justitiei) este incompatibilă cu exercitarea altei funcţii publice "de autoritate" (n.n. ex. autoritatea judecatoreasca), cu excepţia celei de deputat sau de senator. CAP. 6 "Autoritatea judecătorească" SECŢIUNEA 1 Instanţele judecătoreşti ART. 125 Statutul judecătorilor (3) Funcţia de judecător este incompatibilă cu orice altă funcţie publică (n.n. ministru al justitiei) sau privată, cu excepţia funcţiilor didactice din învăţământul superior.

# Laurenţiu date 16 August 2012 23:57 -6

Mda, am spus şi eu că e incompatibilă. Încă de la nominalizare. Şi aproape că m-am trezit băgat la categoria "băsişti". Faza de marţi, însă, îmi arată că doamna Pivniceru e prea naivă ca să fie ministru al Justiţiei în România zilelor de final de mandat al lui Băsescu. :-|

# sorin date 16 August 2012 23:01 -14

D-na Pivniceru e incompatibila cu functia de ministru al justitiei, a se vedea Constitutia Romaniei: CONSTITUTIA ROMÂNIEI ART. 1 Statul român (4) Statul se organizează potrivit principiului separaţiei şi echilibrului puterilor - legislativă, executivă (n.n. ministru al justitiei) şi judecătorească (n.n. d-na judecator Pivniceru) - în cadrul democraţiei constituţionale. ART. 105 Incompatibilităţi (1) Funcţia de membru al Guvernului(n.n.în speţă ministru al justitiei) este incompatibilă cu exercitarea altei funcţii publice "de autoritate" (n.n. ex. autoritatea judecatoreasca), cu excepţia celei de deputat sau de senator. CAP. 6 "Autoritatea judecătorească" SECŢIUNEA 1 Instanţele judecătoreşti ART. 125 Statutul judecătorilor (3) Funcţia de judecător este incompatibilă cu orice altă funcţie publică (n.n. ministru al justitiei) sau privată, cu excepţia funcţiilor didactice din învăţământul superior. In plus, ce cauta d-na in masina fiului unui detinut, condamnat pt. coruptie???

# lulu date 17 August 2012 12:13 +2

interesant este ca mariana spune ca s-au intalnit pentru o felie de tort, iar pivniceru spune ca de fapt s au intalnit pentru ca lucrau la un proiect

# Visatorul date 17 August 2012 13:29 +2

Interesant este ca doamna Mariana care stia cu ce masina circula a expus-o pe dna Pivniceru la o astfel de situatie.De aici deducem doua lucruri:ori dna Mariana este proasta ori este rau voitoare.Oare spre ce inclina balanta?

# Ioana date 17 August 2012 13:24 +2

Fapte: Ambasadorul Gitenstein a fost lobby-maker pentru Exxon. Exxon are interese in Romania. Ar putea fi un nou caz OMV, cu cedarea zacamantului din Romania catre o companie straina. Poate prin HG secretizat, cum a incercat deja Ungureanu. Si atunci... sa nu-si doreasca Gitenstein ca la Pachet si DNA sa ramana prietenii Monicai Macovei ("mentorul" lui)? PS Oare ce zice CCR de desantul procurorilor? Sunt judecatori CCR care stiu pe propria piele ce inseamna presiunea... Procurorii DNA sa fie oare barbarii de care vorbea judecatoarea CCR Motoc?

# candaicapcasanu-tiplouaingat date 17 August 2012 13:35 +2


Citeza pe mama procurorilor [care nu pot executa ordinele lui B T ]"][quote name="av lu'peste Catalin Racaceanu"][quote name="Av. Catalin Racaceanu
Daca nu exista tot circul cu suspendarea ''presedintelui meu'', n-am fi aflat in veci cam in  ce grad sunt subordonate baselului institutiile statului, mai ales justitia. Acum, dupa asa o agitatie, se stie clar unde se gasesc slugile lui Base.
Si Barroso,Merkel,Gitenstein, Consiliul Europei....etc,tot slugile lui Basescu sunt?Inseamna ca Basescu este foarte important pe plan mondial,daca are asemenea slugi! Cat tot vorbim de slugi,cum va remunereaza usl-ul? [/quote] ...este f.f.f.important.Nu s-a vazut la intalnirile cu cei enumerati cu cata "consideratie " a fost tratat ? Va invit sa cautati in DEX cuvantul "comprador" si veti intelege cine este de fapt T B ,si ce a ajuns tara noastra . [/quote] Nu ne remunereaza usl-ul ci unii, e adevarat din ce in ce mai putini, citim! Nu, e adevarat, Merkel si compania nu sunt slugile puterii portocalii, ci slugile propriile lor interese, in atingerea carora portocaliii sunt simple unelte! Daca ai fi citit ceva istorie ai fi gasit zeci de exemple in acest sens. Hai sa-ti obosesc cei 3-4 neuroni portocalii cu cateva intrebari. Ia zi, cand se petrecea revolutia din Ungaria, si ungurii urlau dupa ajutor, erau americanii sau nemtii de atunci slugile presedintelui maghiar de la acea vreme, sau interesele lor netrebnice ii faceau sa pretinda ca nu vad tancul sovietic de pe strazile Budapestei? Cand Nixon vizita o Romanie infometata si calcata in picioare, si zambea ticalos facandu-si poze cu Ceausescu, era pentru ca americanii credeau ca in Romania ceausista era democratie? Cand Regina Marii Britanii se plimba cu nerusinare in caleasca cu Leanta si Nea Nicu, era pentru ca avea credinta ca la noi se respectau statul de drept si drepturile omului?? Si apropos, daca nu te doare efortul lecturii, cauta pe internet, CV dnei Angela Merkel, si anume cu ce se preocupa domnia sa anterior caderii zidului de la Berlin. Doamna provine din fosta Germanie de est unde nu era vreo dizidenta, probabil ptr ca comunismul german nu-i ridica probleme de democratie, si de aceea nu lupta la fel de infocata pentru statul de drept, cum lupta azi, pentru statul democratia din Romania. Dar fireste ca aceste probleme nu se pun, caci gandirea face rau sanatatii. Voi, care credeti ca "occidentalii" fac cearceaful snur sub fund de grija democratiei din Romania, ori sunteti iremediabil cretini, ori ne credeti pe noi asa. Aflati ca nu suntem, cel putin nu toti! Asa ca, mai cantati pe la alte mese slagarele dvs de postaci portocalii ticalosi si inculti!

# mama procurorilor date 18 August 2012 01:03 0

Sunt de acord cu tot ce-ai scris. Comentariul meu incepe de la ; ...este f.f.f. important.Nu s-a vazut...s.a.m.d. ....Am vrut sa -l citez pe "avocat" si am postat aiurea. Totusi,incearca sa folosesti un limbaj mai civilizat,chiar daca te supara cineva.Nu ma pot obisnui cu mizeriile pe care le vad pe net,dar cred ca asta tine de educatia mea ,care a devenit desueta.....

# ionita date 17 August 2012 15:04 0

Cine dracu sa te creada bai panarama,crezi ca toti is prosti si-ii duceti voi de nas.Sunteti o tagma de hoti,mafioti,lichelesi mahalagioaice.Va vindeti si pentru o para sufletul dracului.

# lica date 18 August 2012 14:37 +1

Ziarul Tricolorul: Florian Coldea i-a plătit cu aceeaşi monedă lui G.C. Maior AGENTA ACOPERITĂ (S.R.I.) MARIANA ALEXANDRESCU A ATRAS-O PE MONA PIVNICERU INTR-O CURSĂ Fotografiile apărute în presă cu Mona Pivniceru suindu-se în maşina familiei Adrian Năstase sînt efectul unui scenariu creat şi executat de oamenii Serviciilor Secrete, rămaşi loiali lui Traian Băsescu. El seamănă cu celebra scenă care a răsturnat rezultatul alegerilor prezidenţiale din 2009, cînd Mircea Geoană a fost surprins intrînd acasă la S.O. Vântu. Surse din interiorul Serviciilor Secrete ne-au informat că scenariul a fost realizat cu sprijinul Marianei Alexandrescu – fost consilier pe probleme juridice al lui Adrian Năstase, care, din postura de agentă acoperită, a executat ordinele fără să crîcnească. Nu este exclusă nici posibilitatea ca Dana Năstase să fi participat, voluntar, la punerea în scenă a diversiunii, miza fiind o eventuală graţiere. Informatorii noştri ne-au spus că există posibilitatea ca nevestei lu

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.12.2024 – S-a aflat noul ministru al Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva