psdolt
24 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

PE PICIOR DE PLECARE – Mona Pivniceru anunta ca ar lasa scaunul de ministru ca sa se intoarca la vechea "iubire", scaunul de judecator. De data asta in CCR! Pivniceru a declarat ca Viviane Reding, comisarul european pentru justitie, nu a fost interesata de propunerile de procurori sefi de parchete!

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

13 March 2013 20:13
Vizualizari: 9052

 

Mona Pivniceru (foto) este dispusa sa renunte la functia de ministru al Justitiei in favoarea robei de judecator. Dupa ce s-a vehiculat ca ministrul Justitiei Mona Pivniceru ar urma sa reprezinte propunerea Partidului National Liberal pentru ocuparea unei functii de judecator la Curtea Constitutionala a Romaniei, a venit si confirmarea direct de la sursa. Ministrul Mona Pivniceru a declarat marti seara, 13 martie 2013, la emisiunea Sinteza Zilei la Antena 3 ca intr-adevar, ar putea sa fie propusa din partea PNL pentru functia de Judecator la CCR. In acelasi timp, propunerea PSD pentru functia de judecator al CCR ar urma sa fie Valer Dorneanu, Presedintele Romaniei, Traian Basescu, urmand sa o propuna pe presedinta Inaltei Curti de Casatie si Justitie, Livia Stanciu.


Mona Pivniceru a marturist ca desi a incercat o perioada de administratie la Ministerul Justitiei, vocatia de judecator "isi spune cuvantul". In opinia ministrului Justitiei, administratia este mai complicata, cu atat mai mult cu cat nu este politician, ci jurist, insa are convingerea ca de la venirea sa la conducerea Ministerului lucrurile au inceput sa "se aseze intr-o matca fireasca": "In ce ma priveste pe mine este adevarat. Probabil ca vocatia de judecator, pana la urma, isi spune cuvantul. Am incercat o perioada de administratie, am fondat cateva lucruri importante pentru sistemul judiciar, mai am cateva foarte importante in curs, independenta sistemului judiciar si organizarea lui este pentru mine ireversibila. Deja Comisia se gandeste si la alocarea unor fonduri, ceea ce inseamna ca lucrurile sunt pe maini bune. Oricum vocatia mea de origine, cariera mea a fost de judecator si ma atrage inspre matca fireasca a lucrurilor. E vocatia mea pana la urma. (...) Administratia e complicata. Eu nu sunt politician, eu sunt un jurist, probabil mai bun ca altii, mai consecvent, am un set de principii, imi vine greu sa gandesc altfel, deci nu am stofa de politician, chiar nu am. La mine culorile sunt culori, nuantele sunt nuante, dar melanjul e foarte greu de facut. Administratia in general este greoaie. Administratia la Ministerul Justitiei este si greoaie si responsabila si expusa. Este o industrie administrativa, este un personal care lucreaza de dimineata pana seara. Este un minister de linie. Nu este nicio capitulare. In primul rand am pus bazele implementarii Codurilor. Sistemul judiciar este aranjat, este de multa vreme asezat intr-o matca fireasca. Sigur ca daca pui o legislatie care sa permita o celeritate a judecarii cauzelor, daca se intareste Inspectia Judiciara, daca CSM-ul isi intra in matca lui constitutionala, lucrurilor vor merge foarte bine. Administratia Guvernului in raport cu sistemul judiciar are o arie limitata".

Mona Pivniceru despre conditionalitatile din Raportul MCV: "Vor dura pana cand sistemul judiciar atinge un grad satisfacator de operabilitate. Acum nici noi nu stim ce inseamna satisfacator in viziunea Comisiei, dar in niciun caz de la an la an nu putem adauga sau nu putem monitoriza noi si noi aspecte"

Ministrul Justitiei Mona Pivniceru a detaliat si modul in care au decurs discutiile cu comisarul europen pentru Justitie, Viviane Reding, prezentand totodata modificarile facute asupra Raportului MCV de la inceperea monitorizarii: "Mecanismul initial era de cooperare. Cooperarea inseamna si asistenta tehnica si discutarea opiniilor posibile. Situatia MCV a fost discutata cu doamna comisar pe justitie, doamna Reding si domnia sa a sugerat sau a cerut mai precis Comisiei sa elaboreze acele criterii si standarde referentialo-comune dupa care se urmaresc conditionalitatile. O mare parte din discutia pe care am avut-o cu domnia sa, s-a concentrat asupra acestui subiect. Eu i-am explicat foarte simplu ca initial au fost patru conditionalitati prin acordul incheiat cu Romania si Bulgaria. Acele conditionalitati au migrat an de an cu fiecare raport in varii domenii, asa incat la acest moment este foarte greu sa urmarim realizarea lor pentru ca in fiecare an se adauga alte si alte elemente. Eu va dau doua exemple foarte simple, dar le pot continua in toate conditionalitatile. Prima conditionalitate viza dintr-un pachet mai mare implementarea Codurilor de procedura civila si penala. Pe parcursul anilor 2008,2009, 2010,2011 s-au adaugat si Codurile civil si penal si la urma reforma sistemului judiciar pusa sub emblema codurilor. De exemplu, ANI trebuia doar infiintata, in 2007 a fost infiintata ceea ce inseamna ca conditionalitatea 2 trebuia incheiata. Din 2007 pana acum la ANI s-a adaugat competenta, istoric de caz, ceea ce inseamna monitorizare continua si acum competenta in materie de control ex-ante a contractelor de la achizitii. Ceea ce inseamna ca noi nu avem un sistem referential concret, nu avem niste indicatori concreti dupa care sa urmarim realizarea acestor conditionalitati".

Ministrul Justitiei arata ca desi au fost respectate toate conditionalitatile impuse in Raportul MCV, nici pana in momentul de fata Romania nu a iesit de sub monitorizare, neindeplinind inca gradul satisfacator de operabilitate al sistemului judiciar. In acest context, anual sunt adaugate conditionalitati care se incearca sa fie respectate si puse in aplicare: "Mai mult, se spune in acest tratat ca conditionalitatile vor dura pana cand sistemul judiciar atinge un grad satisfacator de operabilitate. Acum nici noi nu stim ce inseamna satisfacator in viziunea Comisiei, dar in niciun caz de la an la an nu putem adauga sau nu putem monitoriza noi si noi aspecte. De exemplu, practica unitara nu a figurat niciodata ca o conditionalitate. Ea apare in 2008, initial este pusa gresit in sarcina CSM care nu are nicio competenta legala in materie, dupa care se migreaza spre o idee de practica unitara in sensul degrevarii Inaltei Curti de dosare si acum am ramas sa publicam pe site toate hotararile judecatoresti pronuntate in Romania. Asta inseamna ca trebuie sa publicam anual 2 milioane de hotarari. Pai la 2 milioane de hotarari iti trebuie infrastructura informatica, iti trebuie un personal adecvat. Nu a discutat nimeni utilitatea acestor publicari, pentru ca daca ai 500 de incheieri de exmplu, care nu foloseste, nu au un plus de cunoastere pentru nimeni. Toate hotararile care sunt identice sau loturile acelea impresionante de dosare, acolo o singura hotarare este suficienta pentru tot lotul si oricum, presupune un efort bugetar de 2 milioane de euro. Daca Comisia doreste sa dea statului roman acesti bani, eu m-am oferit sa implementez acest sistem. Cu toata inutilitatea lui. Util pentru sistem ar fi fost sa se publice hotararile reprezentative care cu adevarat aduc un plus de rationament judiciar de motivare, de aplicare a legii de judecatorul care urmeaza sa se verifice cu privire la practica judiciara. Daca eu caut cuvantul revendicare mie imi da cateva sute de mii de dosare. Pai cati ani ii trebuie unui judecator sa caute ce il intereseaza. Este o ineptie".

Viviane Reding, neinteresata de procedura de numire a procurorilor sef DNA si DIICOT si a Procurorului General

In cadrul aceleiasi emisiuni de la Antena 3, judecatoarea Mona Pivniceru, ministru al Justitiei a recunoscut ca numirea Procurorului General al Romaniei si a sefului DNA nu au fost subiecte de interes pentru procurorul european pe Justitie, Viviane Reding: "Da, este adevarat (n.red. - ca Viviane Reding nu a fost interesata de numirea Procurorului General si a sefului DNA). Eu am vrut sa provoc discutia despre acesta chestiune si domnia sa a spus ca trebuie sa fie facuta transparenta, ca orice procuror care are o conditie profesionala buna sa se poata inscrie in aceasta procedura, dar a refuzat sa continui discutia pe aceasta tema. Si alte state au avut lipsa de procurori la nivelul cel mai inalt pe o perioada foarte indelungata si nu s-a deranjat nimeni pe chestiunea asta. Rapoartele initiale spuneau sa nu se modifice legea in ce priveste numirea si revocarea procurorilor, adica legea aceea pe care ar trebui sa o aplic eu acum, in schimb modificata prin aceasta procedura. Raportul MCV a mers 2 ani cu legea veche: ministrul propune, CSM avizeaza, Presedintele numeste, s-a batut in cuie in 2009 sa nu se modifice aceasta legea. Acum in 2012 a aparut ideea ca trebuie procedura transparenta de numire".

Mona Pivniceru: "E adevarat ca s-a sugerat persoana domnului Morar de a fi numit fara procedura"

In acest context, ministrul Justitiei Mona Pivniceru a subliniat ca unul dintre motivele pentru care au condus la esuarea procedurii de selectie a procurorilor candidati pentru functia de procuror sef al DNA si Procuror General a fost reprezentat de baza restransa de selectie a procurorilor.

Ministrul Justitiei a dezvaluit si ca Administratia Prezidentiala, mai exact Presedintele Traian Basescu i-a sugerat sa il numeasca pe Daniel Morar in functia de Procuror General al Romaniei, fara procedura: "Noi nu am discutat pana in ziua de astazi pe dosar respingerea acelor candidati. E adevarat ca s-a sugerat persoana domnului Morar de a fi numit fara procedura, dar atata vreme cat statul roman s-a angajat la o procedura, atat vreme cat este monitorizata aceasta procedura... numirile se fac fara procedura, domnia sa dorea sa aplicam procedura simpla. Eu trebuie sa recunosc ca am pledat pentru aplicarea acestui tip de alegere la Bruxelles pentru ca asta era spiritul legii, asa s-a aplicat pana acum, procedura asta este un adaos. Este un adaos si de conditionalitate in miscare si este un fel de pervertire a textului de lege in functie de cum circula duhurile prin Republica. Prin urmare si eu am agreat sa ma comport astfel procedurii agreata si in Raport si in poruncile Barroso si in scrisoare cu Comisia, asa incat este incetatenit acum faptul ca desemnarea sau numirea Procurorului General sau a procurorului-sef la DNA si la DIICOT vor avea loc in aceasta procedura".

Daniel Morar va fi inlocuit de procuroarea Gabriela Scutea la finalul mandatului de interima

Ministrul Justitiei a mai precizat si ca in cazul in care procedura de numire a viitorilor procuror sefi nu va fi finalizata pana la data de 2 aprilie 2013, data la care se incheie mandatul de interimat al lui Daniel Morar in fruntea Parchetului General, procurorul Morar va fi nevoit sa plece, iar in locul lui urmand sa vina procuroarea Gabriela Scutea, in prezent adjunct al Procurorului General al Parchetului de pe langa PICCJ, functie pe care o detine din 2007. Procuroarea Gabriela Scutea este aceeasi care in 4 iunie 2006, cu cateva luni inainte de a fi promovata in functia de adjunct al Procurorului General nu a otinut nota necedsara pentru a deveni simplu procuror la Parchetul General, obtinand in urma contestatiei media generala 6,58: "In 2 aprilie nu se va intampla nimic. Va expira un mandat cum expira oricarei persoane. Persoana respectiva va merge la locul ei de munca, adica acasa, pentru ca ii va exprima mandatul, iar noi vom continua procedura. Interimatul va fi asigurat de adjunca domnului Morar, doamna procuror Scutea. Si daca noi nu vom inchide procedura, incet incet vom cobori pe scara in jos, dar sper sa nu ajungem pana acolo. Doamna procuror Scutea va conduce sistemul din pozitia ei".

Mona Pivniceru il contrazice pe Basescu: "Schengen nu are nicio legatura cu MCV "

In ceea ce priveste afirmatiile facute de presedintele Traian Basescu, referitoare la faptul ca una dintre conditiile pe care Romania trebuie sa le indeplineasca pentru aderarea la Spatiul Schengen este indeplinirea conditionalitatilor din Raportul MCV, ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, a explicat: "Schengen nu are nicio legatura cu MCV. In Mecanismul Schengen nu se specifica nicio atributie care sa revina Ministerului Justitie pentru indeplinirea ei in vederea aderarii la Spatiul Schengen".

Comentarii

# adevarul date 13 March 2013 20:29 +30

va dati seama ca daca si \"cel mai barbat ministru\"din guvernul Ponta este neputincios in fata masinii basiste nu se mai prea poate face nimic.am ajuns un fel de Egipt,unde tot felul de dictatori sunt sustinuti de Licurici si aliatii lui in schimbul sustinerii intereselor lor de tot felul,de la bani pompati in Bechtel,la mercenary trimisi pe banii nostril sa produca petrol pt. State,si pana la concesiunile catre jefuitorii de tip Chevron.frica imi e ca nu vom scapa de Basescu si clica lui decat cand vom iesi cu batele in strada

# Roberta date 13 March 2013 20:34 +30

Basescu ,in 8 ani,a reusit sa ne faca slugile lumii. Asta si pentru faptul ca nici noi,po******tia, nu stam prea bine cu \"mansarda\".Daca nu am fi atat de lasi,nu si-ar fi permis prea mult.

# CI Slugoiu date 13 March 2013 20:44 -18

Ce soarta ! noi care am fost toata viata/istoria absolut independenti ...of! of! si iar of! Ce independenta aveam odata, cu Ilici si Ceausescu in URSS nu ne comparam decat cu America! SI eram in razboi cu ei , chiar daca ei nici nu stiau de noi

# unul date 13 March 2013 21:00 +5

[quote name=\"CI Slugoiu\"]Ce soarta ! noi care am fost toata viata/istoria absolut independenti ...of! of! si iar of! Ce independenta aveam odata, cu Ilici si Ceausescu in URSS nu ne comparam decat cu America! SI eram in razboi cu ei , chiar daca ei nici nu stiau de noi[/quote]pti sa-l pupi si-n dos pe Ilici,te-a bagat in UE si pe vremea lui Romania avea sustinerea Frantei,Germaniei si chiar a Statelor Unite,nu ca in ziua de azi cand Kiorul tau a facut praf totul

# Marian date 14 March 2013 10:15 -8

E o mizerie de om! Intr-o buna zi va intra la puscarie Pivniceru! Putina rabdare!!!

# IOANTEPES date 14 March 2013 08:39 -1

AR MAI FI O SOLUTIE PE NUME IOANTZEPESH ! NUMA\' KA NAPARLICII ROS-GALBEJORI NU AU SANGE IN INSTALATIE SA IL PUNA LA BUTOANELE LU FATA MEA JUSTITIA !

# obiectiva date 13 March 2013 20:38 +16

iar sunt DEZAMAGITA !!! ce credeam noi, prostimea ??? ca exista CINEVA in tara asta dispus sa se sacrifice asa, de prost, ca un don quijote, sa isi distruga nervii cu SISTEMUL ??? nu e vorba DOAR de baSSescu, ci de TOTI puliticienii....da, sunt dezamagita de d/na Pivniceru....1. pentru ca da bir cu fugitii, la un loc caldut, pe 9 ANI, cu beneficii uriase si responsabilitati ZERO, de vreme ce toti consilierii juridici pe la CAP uri si SMA uri s/au descurcat de minune....2. pentru ca apara JUDECATORII corupti si lasi si baSSisti si securisti, ca o closca...mi se ridica parul pe ceafa cand o vad cum ii apara pe leprosii si ciumatii aia, pe care ii cunosc fff bine !!!! nu e bine, d/na Pivniceru sa ii aparati pe aia, NU E BINE !!! in ceea ce ma priveste, va urez VANT la PUPA, asteptam sa fie dl. Chiuariu numit ministru al justitiei....TARA DE BABUINI !!! vreau sa emigrez !!! ponta ce treaba avea in parlament la discursul nemernicului national ??? ce treaba are GUVERNUL cu senatorii, deputatii, recte PLENUL PARLAMENTULUI ????

# meme date 14 March 2013 00:15 -10

chiar credeti ca da bir cu fugitii? Sunteti naiva... Va fi plantata la CCR sa lucreze la Constitutie...doar trebuie sa fie cineva care sa aiba grija ca procurorii sa fie scosi din circuit si la nivelul CCR..Madama Piniceru e omul potrivit..Va stii ea sa coaguleze actiunile CCR ca mana in manacu parlamentul sa dizolve puterea juridica a procurorilor si sa-i transforme in niste simple papusi cu sfori trase de hahalerele din politic..Pivnicereasa face jocuri de anvergura, pe termen lung..Lucrurile au fost gandite cu ani inainte de gasca Voiculescu, Vlasov, Cristi david, Pivnicereasa, Antonescu..etc..

# franc date 13 March 2013 20:45 +15

Era o mica speranta! Ce dezamagire!

# Sebastian date 13 March 2013 20:52 +23

Eu cred ca atat timp cat va continua sa-si exercite mandatul de Ministru al Justitiei, nu va da satisfactie fanariotului inscaunat de straini in dispretul demnitatii poporului roman. Este o persoana instruita. Uneori avem tendinta sa acordam credit persoanelor vocale, care se exprima clar intr-un sens anume. Sa nu credeti ca daca nu il ataca pe *maestrul ne-ntrecut in lucrurile sfinte*, nu stie care-i este adevaratul caracter al acestui om. Importante ii sunt deciziile pana la sfarsitul mandatului. Si, ca sa fim corecti, unei DOAMNE nici nu i-ar sta bine sa se certe ca la usa cortului cu un individ care, printre altele, ii e si inferior ca educatie.

# Sebastian date 13 March 2013 20:58 +13

Haideti sa-i acordam incredere si sa-i judecam mandatul dupa ce si-l va fi indeplinit pana la capat.

# ARGUS date 13 March 2013 23:56 +4

Asa este Sebastiane.dar poti sa stai linistit cand vezi cum astia de mai jos,cu limbajul lor de derbedei,posteaza niste fraze de neimaginat pentrru un jurist?(ei sunt juristi,unii chiar procurori ori judecatori portocalii).Astia se dau colegii nostri?Niste rai si niste fameni.......Ei nu vor sa inteleaga ce rau aU facut justitiei idolul lor Monica Macovei si apoi jenantul de Catalin Predoiu.Eu nu pot intelege de unde o astfel de inversunare raportata la Mona,actualul guvern ori la tot ce nu reprezinta portocaliul din Cotroceni.

# Cititor date 14 March 2013 08:56 +6

Ceea ce spuneți despre apetitul românesc pentru persoanele foarte vocale este perfect adevărat, dar să nu uităm că la fel de vocală a fost doamna Ministru cât timp s-a erijat în lider al asociațiilor de magistrați. Era la fel de prezentă în emisiuni televizate și combătea cu o virulență teribilă. NU comentez caracterul benefic sau nu al respectivei perioade, dar în mentalul colectiv al magistraților doamna Ministru, pe atunci judecător la o curte de apel, a fost un fel de \"lider de sindicat\". A declanșat și susținut proteste în rândul magistraților, probabil în mod justificat. Caracterul elegant, aerul boem, finețea exprimării, toate acestea au venit după ce perioada protestelor s-a încheiat, iar doamna a devenit judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție. Acest moment a coincis și cu demisia doamnei din funcția de lider al unei asociații de magistrați. În continuare, toate au venit de la sine, iar doamna, desigur că joacă acum într-o altă ligă - una elegantă.

# Sebastian date 14 March 2013 09:47 +4

Sesizez ca va limitati doar la o analiza, fara a va pronunta in vreun fel cu privire la aspectele pozitive sau negative ale Doamnei Ministru si cu subtilitate sugerati o idee de carierism. Cred sincer ca e usor nedrept. Mi se pare ca fiecare pozitie sociala ocupata de cineva presupune un rol al actorului public ce exercita atributiile corespunzatoare acelei calitati. Fata de calitatea de Ministru al Justitiei, va marturisesc ca, in calitate de simplu cetatean, mai mult sau mai putin cotangent cu sistemul judiciar, nu astept de la Doamna Ministru atitudini, interventii, discursuri...care ar infatisa-o altfel decat un om de eruditie juridica, demn de demnitatea publica ocupata. As fi insa extrem de dezamagit de Domnia-Sa, daca as vedea-o ca ar tranzactiona cu principiile ce intra in continutul constiintei juridice a Domniei-Sale si de pe pozitia de Ministru al Justitiei ar ceda acelor presiuni exercitate stiti dumneavoastra de cine, in scopul numirii unor subiecti in sistem. Spre a concluziona, sunt mai mult interesat, in chip logic, de cum intelege Doamna Ministru sa-si exercite atributiunile cu care este inzestrata legal institutia juridica a Ministrului Justitiei, decat sa o zaresc pe la TV sau sa citesc prin gazete ca a intrat in polemici publice cu cel mai mare promotor al reformelor si modernizarii Statului de drept. As fi foarte fericit insa sa o vad ca exercitandu-si prerogativele legale, nu-i face jocul murdar.

# cititor date 14 March 2013 10:42 +4

Ceea ce afirmați este foarte corect. Conduita Doamnei Ministru al Justiției a fost foarte elegantă şi plină de profesionalism pe timpul mandatului (sunt de acord cu dvs. că nu folosește nimănui, în mod real, ca Administrația să fie condusă de virulenți și purtători de polemici), iar din acest punct de vedere trebuie să avem în vedere că a fost primul ministru al justiției, dintr-un lung sir, care a acceptat intrarea în vigoare a unui nou cod în mandatul său, fără temerea poverii pe care un asemenea demers îl aduce după sine. Recunosc însă, ca persoană din sistem, că mi-aș fi dorit din partea doamnei mai multă stabilitate în funcție, pentru că aceasta ar fi însemnat finalitate pentru proiecte de mai mare anvergură și, desigur, coerență.

# Sebastian date 14 March 2013 11:06 +4

Intrutotul de acord cu Dumneavoastra. Cred totusi ca o analiza obiectiva a oricarui mandat public- nu doar al Doamnei Ministru - poate fi facuta abia dupa ce el se va fi indeplinit si va fi luat sfarsit. Pe de alta parte, cred ca plecarea la CCR a Doamnei Ministru, in calitate judecator constitutional, reprezinta un castig pentru respectiva institutie consacrata constitutional si o speranta pentru noi ca hotararile pronuntate in viitor de catre CCR vor purta o serioasa expresie de obiectivism si profesionalism.Poate ca si pentru acea doamna care functioneaza la aceasta institutie jurisdictionala si care isi exprima opiniile juridice pe Facebook, apartenenta Doamnei Mona Pivniceru in calitate de Judecator constitutional in compunerea CCR ar putea reprezenta un model profesional si uman demn de urmat. Nu spun mai mult, intrucat mi-am dat prea bine seama ca avem aprecieri comune, intrucatva.

# Cetitor date 14 March 2013 10:13 +4

Pace tie cititorule... :-) :-) :-)

# Laurenţiu date 14 March 2013 15:19 +1

Eu cred că putea şi trebuia să procedeze altfel în chestiunea numirii şefilor de parchete. Şi mă refer la momentul respingerii primelor nominalizări de către TB. Aş fi găsit firesc să nominalizeze imediat celelalte 2 persoane ce au intrat pe lista scurtă. Iar la audierea în CSM să pună neapărat în discuţie recuzarea dlui Morar ca fiind persoană interesată în respingerea oricărei numiri pe postul pe care asigură el interimatul. Iar abia dacă şi aceste numiri ar fi fost respinse de către B - să se gîndească la noi nominalizări. Prin cedarea imediată la criticile aberante ale preşedinţiei - i-a dat lui B prilejul să-şi facă jocurile în continuare. S-a ajuns acum ca B să ciritice însăşi procedura de selecţie - cerînd numiri directe. Aşa cum prevede, de altfel, legea. Iată cum, pentru că i-a ridicat-o la fileu lui B, este extrem de improbabilă şi concretizarea următoarelor nominalizări .

# astralo schengen date 13 March 2013 23:08 -7

Inca o mare mizerie se prefigureaza la orizont , gunoiul asta de******re proasta se vrea acum la CCR, dupa ce a facut tot ce este posibil sa ingroape justitia romana .Esti un tradator de tara bai cacarau daca o propui pe ****** asta . Apropo pentru prostii ce posteaza aici sunt probleme in ograda sefului vostru felix turnatorul tocmai ce le-a poprit pe 2 mafioate de judecatoare de la tribunal , chiar alea din dosarul lui felix si puscariasul nastase ,dragut nu ?

# Iepurila date 13 March 2013 23:40 -8

asta e tara care ne-o pregatesc uslamistii cu slugile lor din presa, asa ca luju. O judecatoare urma sa judece un recurs al lui Bombonel in dosarul bunuri din china, cealalta procesul lui Felix insusi. Gunoaiele astea s-au dat de ceasul mortii sa voteze revocarile din csm, ele cu hoata de monalisa neagoe din csm, aia care ia credit de 400.000 de euro - neplatibil in 5 vieti din salariul ei, cu Viorica Costiniu a carei hotz judecator a luat 200.000 de euro despre care noi trebuie sa credem ca preacinstita sefa a AMR-ului , coana Viorica nu a avut habar.

# Iepurila date 13 March 2013 23:32 -7

Tzaranca asta imputita, borfasha asta hidoasa ne-a scos de pe orbita lumii civilizate sa ne arunce la periferie, spre rusia, iran, china&friends. Ne-am trezit in 2012 cu o borfasha, mama tuturor coruptilor si protectoarea tuturor hotilor pe post de ministru al justitiei. Sa va fie de amar cacarau, in vecii vecilor, pe lumea sata si pe cealalta :(

# vanatorul date 13 March 2013 23:49 0

ho ma dobitocule,ca ai ramas blocat cu tot cu neuronal tau pe vremea cand era ministru Monica Macovei!!vezi ca acum ministru la Justitie e doamna Pivniceru,un model de professionalism si independent

# Iepurila date 13 March 2013 23:54 -5

pai cine ma boule a vociferat ca descreierata sa-i apere pe voicu si costiniu , nu borfasha de pizdiceru? Cine vrea sa-i dea lui vlasov registru comertului, noul papa de la roma, sau chizdicedru? cine a incercta sa puna o aratare speriata, pe Irimie - cred cel mai handicapat procuror care se putea gasi pe lume - sef la dna? nu tot vaca asta ordinara?

# BLESTEMUL ACESTEI TARI date 14 March 2013 00:41 -1

Asta este BLESTEMUL BLOND AL ROMANIEI !...Urmariti-i actiunile sa vedeti cum poate o blonda sa distruga o tara ! Asta era varful de lance al BANDEI LUI GATALIN BOICU...pe ea si pe \"aia de onoare \" CU BARBATUL PUSCARIAS ,pe oitza barsana cu ciobanul ei ..se baza boicu cand spunea CA A INCHIS RETEAUA ...CATE SUTE DE BANDITI SUNT LIBERI DATORITE LOR ...SI GRIBENCO SI GORBUNOV.....si cate milioane da nasturi au stans .... Poporul spune ...sa te fereasca Dumnezeu DE FEMEIEA STEARPA !

# avocat modern date 14 March 2013 02:28 +5

e cat se poate de firesc ca Chiznicereasa sa traga partzuri in fotoliul de judecator CCR - cutuma ne-a obisnuit ca poza de grup a distinsilor de la CCR sa contina doar d\'astia ciudati cu mutre tip ,,moartea pasiunii,, de cosmar. o singura problema s-ar putea ivi daca ne amintim ca tanti asta a facut drumul de preluare a MJ in Audi-ul puscariasului Adrian ,,N0049,, Nastase - sper ca de data asta sa circule mai cu fereala, sa nu se lase filmata pe calul lui Ion ,,Nutu Camataru,, Balint cand se muta la CCR.

# Nico date 14 March 2013 06:20 -2

Doamne ajuta sa ne scapam de madam Pivniceru, duca/se invartindu/se si sa lase MJ pe mana celui care vrea si stie sa faca lucruri normale si bune! Vai de viata celor din sistem, ca de cand a venit pivniceru nu doar ca nu s/au facut de nici unele , ci mai rau, a lovit tot in cei care trudesc de o viata (care mai au viata) ! promisiunile ei si ale lui Ponta/ VORBE IN VANT!

# nu stiu date 14 March 2013 08:51 +1

Cei care s-au angajat in justitie de cind e ea min. cred ca se roaga pt. sanatatea ei.

# tot un adevar date 14 March 2013 06:48 0

da, ne doare ca mona pivniceru nu a fost suficient sustinuta, doar cu vorba nu merge. basescu e invingator, dlor ponta si antonescu. daca pleaca dna m.pivniceru la ccr, unde ii este si locul, adevarat, insemana ca nu sunteti de nadejde si nu sustineti decit basistii fara sa vreti chiar. pacat, alegerile nu le mai cistigati usor, nu pt ca suntem cu oamenii lui base ci pt ca ne/ati dezamagit

# avocat modern date 14 March 2013 06:53 -3

doamna pivniceru e potrivita la ccr, nu numai la Justitie, ministru, dar ca ministru ii trebuie politicienii ca sprijin, ori, dupa cum s/a vazut, a fost izolata. ramine una din cea mai frumoasa figuri din guvernul ponta prin fundamentele puse, nu cum zic pe aici neavenitii ca nu ar fo facut. a FACUT LUCRURI DESTEPTE dar cu morar si base nu au sustinut.o si parlamentul si guvernul, au lasat/o singura. si nu se poate asa. o sa vada ponta. sau premierul vrea sa fca jocul guvernatorului?

# Miraj date 14 March 2013 07:47 +1

\"Eu nu sunt politician, eu sunt un jurist, probabil mai bun ca altii, mai consecvent, am un set de principii, imi vine greu sa gandesc altfel, deci nu am stofa de politician, chiar nu am. La mine culorile sunt culori, nuantele sunt nuante, dar melanjul e foarte greu de facut.\"Trebuie sa recunosc, si eu sunt putin dezamagit dar...ati trecut cu usurinta peste aceasta fraza a doamnei Pivniceru. O consider cheia, esenta deciziei pe care a luat-o. Ce deducem din spusele dansei? Faptul ca i s-a cerut sa faca anumite lucruri din \"ratiuni politice\", lucruri care veneau in contradictie cu principiile doamnei si normele legale. Sa faca compromisuri. Si, cum nu toata lumea se pricepe la politica... cu siguranta, daca ar fi fost sprijinita, ar fi facut treaba buna.Nu a fost! De ce? Pentru ca nimeni-ma refer la politicieni- nu doreste ca justitia sa fie, cu adevarat, independenta. Oricum, prezenta doamnei Pivniceru la ccr va schimba in bine, cred eu, activitatea acestei institutii.

# In realitate, vechea \"iubire\" a ministresei date 14 March 2013 08:02 +2

nu e magistratura. Ci avocatura. Magistratura e o iubire ceva mai noua, abandonata si ea - dupa cit se vede - pentru una nou-nouta: celebritatea adusa de contactul cu politica. La minister este, clar, un star. Insa, cu prea multa munca. La CCR se va bucura de o celebritate tihnita si indestulata. Buna de iesit la pensie. :-|

# O MARE DEZAMAGIRE date 14 March 2013 08:35 +5

Mai bine sa plece si sa ne lase.Nu o vezi, nu o auzi, nu stii cu ce se ocupa si nu poate face nici macar doua propuneri de procurori. Ce proceduri tot urmeaza nici ea nu stie. Lasa-ne!!!!

# urechila date 14 March 2013 09:04 -4

adevaratele cauze sunt PRESIUNILE INFERNALE FACTE ASUPRA EI de catre viorica (aia de onoare care o ameninta zilnic ...sa-i rezolve cazul sotului ) si mai ales de la gatalin boicu !.... \"TU SA NU-TI IMAGINEZI CA FACI PE DEONTOLOAGA la suprafata ...SI EU PUTREZESC IN PUSCARIE ....i-ar fi zis cata....

# anton date 14 March 2013 09:42 0

Domnilor eu sunt cetateanu Gogu in tara asta si ce stiu este ca nu mai suport puroiul basist . Nu mai suport coruptia asta pe fata , fara perdea, lupta dintre judecatori si procurori care de fapt ar trebui sa apere JUSTITIA si pe cetateanul Gogu care din salariul minim care ii plateste neconditionat la greu. Nu mai suport ca justitia sa fie ca liga de fotbal , fiecare joaca unde-i iese banu , in care fiecare ne laudam ca cutare joaca cu base, cutare cu usl , cutare este independent si pentru el justitia este un SRL bun de muls. NU ... EU SUNT CETATEAN ROMAN SI AM DREPTURI. Vreau ca justitia sa se joace in tribunale si numai dupa lege si fara apartenenta politica. Vreau mult , Stimabililor ?

# meme date 14 March 2013 10:14 -1

am vorbit pe dos DESPRE M PIVNICERU (IN SECRET AM O PARERE F BUNA), dar sunt paltit de gasca morar, ce pot face. si nu va mai suparati pe mine, maninca si eu o piine basista. e buna, va spun IO

# PENTRU ANTON ALA CU TZAMENTUL ! date 14 March 2013 10:16 -4

O singura observatie ! Puroiul nu e basist ,ci usl-ist! In rest basescu a inceput sa faca exact ceea ce vrei tu ,adica curatenie in justitie! CASCA OCHII ...EXACT ASTA E LUPTA POLITICA ACTUALA /...INTRE BASISTI ...AIA CARE VOR CORECTITUDINE IN JUSTITIE SI USL-isti ...ADICA REPREZENTANTII INFRACTORIULOR SPAGARILOR ,BANDITILOR SECURISTI ,NEOBOLSEVICI ...

# Miraj date 14 March 2013 10:20 +4

Daca ai postat asta din dorinta de a enerva sau a te amuza, este bine! Daca tu chiar crezi ce ai spus, ...nasol! :lol: daca , in opinia ta, corectitudine in justitie inseamna salvarea nedemnului dela pedeapsa pe care ar merita-o in multiplele dosare penale pe care le are, atunci... :lol:

# bibanul date 14 March 2013 10:26 +2

sigur,avem nevoie de cat mai multi judecatori cu nasu-n suflet si de cat mai multi procurori pt. care Romania a fost condamnata la CEDO .doar asa se mai poate face ordine in Justitie,sa se poata plimba madam Anastase cu Cotoi liberi dupa ce au fost prinsi furand,sa poata madam Nutzy sa stea linistita dupa ce s-au sustras probe din dosarul Alro,si sa poata primul puscariabil al tarii,recte Kiorul sau Javra Ordinara sa poata face\"ordine in Justitie\".bineanteles,faptul ca politrucul Morar a dat NUP-uri in dosarele tovarasului Basescu nu are nici o legatura cu promovarea obsesiva a acestuia de catre toate trompetele portocalii

# anton date 14 March 2013 10:50 +1

Cand am citit ce scrii parca i-am vazut pe laturile tarii, base , macavei, kovesi, morar, roberta , olteanu, etccccccccc, care 8 ani au distrus si furat si manjit totul.Tu cu cine tii ?

# altul... date 14 March 2013 11:56 0

Poporul va face dreptate in anul de gratie 2013.!    :-x

# anton date 14 March 2013 15:29 0

altul- lumineaza-ne si pe noi noule nostradamus. Te rugam.

# avocat traditional date 14 March 2013 14:13 +1

mai acestia de pe net,voi nu v-ati pus problema ca doamna Mona ar putea sa nu mai faca fata cerintelor unui mi9nistru al justitiei?Poate nu i se potriveste aceasta functie.vreti sa ramana ani de=-a randul ministru si sa faca prostiile lui Monica si Predoiu?Ca judecaator nu aveti ce sa ii reprosati.ca ministru ,cred,deasemenea.Asa ca lasati-o in pace sa isi vada de ale ei.Si lasati limbajul de berbedei din Ferentari cu o doamna.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva