psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

REFORMAREA ETAPIZATA A BAROULUI BUCURESTI – Avocatul Marius Vicentiu Coltuc, candidat la functia de decan al Baroului Bucuresti, va desfiinta Baroul Bota, va elimina restrictiile privind publicitatea profesionala si va realiza un cod deontologic al avocatilor si magistratilor. In etapa a doua de mandat, avocatul Coltuc vrea sa reconstruiasca Baroul Bucuresti, in sensul eliminarii TVA la avocati si obtinerii unei mai mari autonomii fata de UNBR (Programul)

Scris de: L.J. | pdf | print

5 May 2015 09:35
Vizualizari: 8317

In mai putin de doua saptamani, la Sala Palatului din Bucuresti vor avea loc alegerile pentru viitorul decan al Baroului Bucuresti. In cursa s-au inscris multi avocati, fiecare avand programul sau electoral cu planurile pentru decanatul Baroului Bucuresti. Unul dintre avocatii care si-au propus sa revolutioneze Baroul Bucuresti si modul in care este condusa aceasta institutie este avocatul Marius Vicentiu Coltuc, candidat la functia de Decan al Baroului Bucuresti (foto).


In programul electoral pentru perioada 2015-2019, avocatul Marius Vicentiu Coltuc a cuprins toate aspectele care dau batai de cap in prezent avocatilor, ingreunandu-le activitatea, si a venit cu solutii pentru rezolvarea acestora. 

O atentie aparte a fost acordata de catre avocatul Coltuc platformei ECRIS, despre care sustine ca este necesar sa poata fi accesata online de catre avocati, de asa maniera incat acestia sa aiba sanse egale magistratilor. O alta propunere extrem de interesanta a avocatului Coltuc se refera la adoptarea unui Cod deontologic al avocatilor si magistratilor, dar si modificarea Legii 51/1995 privind exercitarea profesiei de avocat la prevederile noilor Coduri civile si penale.

Printre planurile avocatului Marius Vicentiu Coltuc se afla si eliminarea TVA la avocati sau a restrictiilor privind publicitatea profesionala.

Avocatul Coltuc a specificat in programul sau electoral ca imediat ce va fi ales in functia de decan il va chema in judecata pe Pompiliu Bota si Baroul pe care il conduce, cu scopul de a-l elimina din avocatura.

Toate aceste planuri, dar şi altele, sunt cuprinse in programul electoral al avocatului Marius Vicentiu Coltuc cu care s-a inscris in cursa pentru functia de decan al Baroului Bucuresti. Dupa cum veti vedea, programul este prezentat etapizat, fiecare perioada avand un plan pentru Baroul Bucuresti şi avocatura dambovitateana.

Prezentam in continuare Programul electoral al avocatului Marius Vicentiu Coltuc, candidat la functia de decan al Baroului Bucuresti:

In cadrul programului “Avocatura bine facuta” si pentru realizarea dezideratului “Fapte, nu vorbe” vom prezenta in cele ce urmeaza ceea ce va
face in concret, timp de 4 ani, in cadrul Baroului Bucuresti, decanul Marius Vicentiu Coltuc.

Din 2004 pana in 2015, inclusiv, sunt prezentate programe generice pentru demnitatea de decan al Baroului Bucuresti si de aceea, avocat Marius Vicentiu Coltuc a luat decizia sa prezinte in concret ce va face daca va fi ales decan al Baroului Bucuresti. Perioada 2015-2019 va fi impartita in ani. Perioada 2015-2019 in activitatea avocatului va fi una eminamente on-line.

Anii 2015-2016 – Perioada administrativa a programului

I. Principala preocupare in aceasta perioada este implementarea sistemului studiere-depunere online dosare ECRIS de la Curtea de Apel Cluj si la instantele din Bucuresti. Crearea unui departament special, in subordinea decanului, prin care sunt arondati cate doi avocati din Baroul Bucuresti la fiecare instanta din Bucuresti pentru scanarea si introducere in aplicatie a documentelor din dosare.

II. Al doilea deziderat este adoptarea in regim de urgenta a Regulamentului Baroului Bucuresti, Regulamentului Consiliului Baroului Bucuresti.
Alte elemente ale programului “Perioada administrativa a programului”- perioada 2015-2016:

In primele doua saptamani de la alegeri, convocarea si prezidarea in vederii numirii prodecanilor Baroului;

In primul trimestru trebuie infiintate doua asociatii: Asociatia Tinerilor Avocati si Asociatia Femeilor Avocat;

In primul trimestru trebuie creata, pe site-ul Baroului, o rubrica cu ”Doleante avocati”;

Sustinerea adoptarii unui Cod deontologic al avocatilor si al magistratilor;
– Crearea Cabinetului de Avocat Virtual;

Chemarea in judecata directa a Baroului Bota pentru eliminarea acestuia;

Propuneri catre UNBR pentru adaptarea Legii nr. 51/1995 la noile Coduri penale si civile;

Eliminarea restrictiilor privind publicitatea profesionala prin propuneri catre UNBR;

Adoptarea de urgenta a unui sistem de filtrare intermediara a sesizarilor facute impotriva avocatilor. Sistemul actual este extreme de deficitar prin faptul ca orice sesizare cu un nume si un continut lapidar se inregistreaza si avocatul este cel care este obligat sa “formeze dosarul” prin depunerea unui referat, a tuturor actelor efectuate, chitante etc. Sistemul ar trebui gandit exact invers. Petitionarul sa fie obligat sa aiba un dosar complet al sesizarii, sa fie chemat personal pentru veridicitatea informatiilor si apoi avocatul sa fie obligat sa depune referatul. In sistemul actual, avocatul nu este protejat DELOC impotriva petitiilor depuse in mod abuziv;

Crearea pe site-ul Baroului Bucuresti a unei rubrici speciale “Clienti procesomani”;
– Scaderea cuantumului majorarilor de intarziere pentru neachitarea de catre avocat la termenul stabilit a taxelor si contributiilor la formarea bugetului Baroului si al bugetului UNBR sub limita celui existent in momentul de fata. Din punctul meu de vedere aceste penalitati ar trebui sa fie similare penalitatilor din materie fiscala ale ANAF-ului si ar trebui sa scada periodic;

Realizarea a unui audit real al tuturor departamentelor Baroului Bucuresti.

Anii 2017-2018 – Perioada de reconstructie a Baroului Bucuresti

I. Principala preocupare este obtinerea unei mai mari autonomii fata de UNBR dat fiind si noile realitati de descentralizare teritoriala a Romaniei

II. A doua preocupare este eliminarea TVA la avocati.

Alte elemente ale programului “Perioada de reconstructie a Baroului Bucuresti” – perioada 2017-2018:

Propunerea catre proximul Congres al Avocatilor pentru eliminarea TVA la avocati. Din 1997, CCBE a incercat in mod repetat sa obtina eliminarea sau reducerea TVA pentru servicii legale pentru persoane fizice, intrucat, prin aceasta taxa, sunt incalcate drepturi fundamentale precum: accesul la justitie si egalitatea de arme. In prezent, CCBE, impreuna cu Barourile din Belgia, a inaintat o exceptie de neconstitutionalitate, in fata Curtii Constitutionale belgiene, prin care solicită eliminare acestei prevederi.
De asemenea, CCBE a inaintat cazul si catre CJUE;

Revocarea Hotararii Consiliului Baroului nr. 115/2009 si eliminarea vizarii anuale a cardurilor de avocat;

Indepartarea “monopolului” detinut de UNBR in justitie prin acceptarea practicarii in mod liber si neconditionat a profesiei de avocat. În cadrul Legii nr. 51/1995, art. 1, alineatul 1, este mentionat faptul ca “Profesia de avocat este libera si independenta, cu organizare si functionare autonome, în conditiile prezentei legi si ale statutului profesiei.”

Anii 2018-2019 – Perioada de consolidare si eficientizare a Baroului Bucuresti

I. Principalul deziderat este sustinerea avocatilor din Baroul Bucuresti prin masuri administrative si legislative concrete.

II. Alte elemente ale programului “Perioada de consolidare si eficientizare Barou Bucuresti“ – perioada 2018-2019:

Instituirea posibilitatii decanului de a raspunde solicitarilor avocatilor, daca nu raspunde Consiliul Baroului;

Posibilitatea avocatilor de a autentifica actele clientilor asemenea notarilor;
– Necesitatea mutarii Baroului Bucuresti intr-un sediu nou, modern. Exista resurse suficiente in acest sens, acestea trebuie doar bine gestionate;

Recunoasterea propriu-zisa a cardurilor europene de avocat in tarile UE.

La ora actuala, niciun stat membru UE nu recunoaste posibilitatea avocatilor din Romania de pleda in aceste tari;

Informarea avocatilor cu privire la ordonantarea cheltuielilor Baroului. Aici este o problema extrem de grava. Niciun avocat din Baroul Bucuresti, daca este intrebat de aceste cheltuieli, nu stie exact despre acest subiect. Intrebarile au fost puse personal de avocat Marius Vicentiu Coltuc unui numar de 100 de colegi si la intrebarea ”Stiti care sunt cheltuielile Baroului in anul 2014?”, acestia au raspuns in proportie de 98% “Nu stim. Nu exista informatii transparente pe site-ul Baroului Bucuresti.”;
– Includerea unui avocat din Baroul Bucuresti in componenta Consiliului Superior al Magistraturii. Dar poate face decanul acest lucru? Conform legii si statutului, nu. Deci este nevoie de o propunere de lege ferenda adresata UNBR.

Sunt cateva din elementele concrete ale programului decanului Coltuc Marius Vicentiu, cu precizarea ca realitatile acestor ani sunt extrem de
dinamice si schimbatoare, asa incat Baroul Bucuresti trebuie sa se adapteze repede si eficient.

Alte fapte ,nu vorbe

Dupa lansarea ”Manifestului in favoarea femeii-avocat” si a ”Programului concret pe 2015-2019 al avocatului Marius Vicentiu Coltuc”, pe 23 aprilie 2015 a fost lansata principala idee a Programului electoral, si anume:
”Aplicatia online dosare ECRIS”.

Ce inseamna aceasta aplicatie?

Avocat Marius Vicentiu Coltuc sustine cu tarie introducerea urgenta, in 2015, a aplicatiei Dosare ECRIS online, folosita cu succes inca din 2011 de Curtea de Apel Cluj.

Inca din 2013, avocat Marius Vicentiu Coltuc a inaintat Consiliului Baroului Bucuresti aceasta solicitare, la care s-a raspuns sec ”nu vor judecatorii”. UNBR nu a raspuns deloc.

Ma intreb acum, in 2015: DE CE?

Curtea de Apel Cluj are o aplicatie revolutionara, creata gratis de o echipa de IT-isti. Este vorba despre o aplicatie informatica, prin intermediul careia avocatii, partile implicate in procese, dar si judecatorii pot accesa si depune, online, toate documentele existente intr-un dosar de judecata, respectiv depune in format pdf orice document la dosar.

Puteti accesa si aplicatia "Cum ar fi daca?

Comentarii

# Saracu' date 5 May 2015 10:27 +5

Ce sa elimini? O hotarare judecatoreasca? Nu este baroul Bota, este UNBR2004, cu CIF, acte de infiintare etc. Vezi ca te intalnesti cu BAroul Ilfov, care este in Bucuresti, nu in Ilfov. Oare de ce? Cautati in lg 51  :P

# OAMENII SPUN: date 5 May 2015 10:49 +4

Meseria de avocat a ajuns o mizerie, o batjocura, o tzeapa...avocatii inseala clientii, ii plimba pe drumuri, cer termene aiurea...ca va fi sau nu Baroul Bota, acest barou numit traditional e de toata rusinea si oamenii sunt revoltati!

# Av.Radu Liviu-Florin date 5 May 2015 10:53 +6

Prima data trebuie sa fiti ales ca decan,in al doilea rind ar trebui sa prezentati actele acestui barou la care aveti tendinta sa il conduceti,si pe urma sa va ginditi la altceva,dar nu stiu cum puteti desfinta un barou care avocati din aceasta structura au primit N.U.P

# morosanu date 5 May 2015 15:23 -1

gramatica ,mai intai,radule si apoi problemele serioase ale noastre sau ale voastre.Vezi-ti tu de chestiunile tale de la noi si lasa bucurestenii sa isi rezolve singuri problemele.Am inteles ca iar ai facut o boacana.Pai e frumos?

# octav date 7 May 2015 16:02 0

Rade harb de oala sparta...Las' ca nici cu tine nu se lauda limba romana...morosanule!

# av date 5 May 2015 10:59 +4

Neștiință de carte nu i va aduce lui coltuc succes în alegeri....unbr bota și birourile nu pot fi desființate .....2 soluții definitive au arătat ăsta ...una la Tribunalul b și alta la Bacău ..ambele acțiuni au fost respinse de justiție ca fiind inadmisibile..... :D singurul decan care a înțeles că orice plângere împotriva baroului bota nu face altceva decât sa i întărească legalitatea este iordacherscu care nu mai face plângeri penale împotriva avocaților din baroul așa zis bota....

# Floris date 5 May 2015 11:06 +5

Vorbe avocatule, vorbe despre care ramane de vazut ce se va rezolva. Ai pasit deja cu stangul. Se pare ca mai ai de invatat si apoi sa ridici capul. In ce tara traim !!! Mi-e lehamite de vorbe!

# Minusuri date 5 May 2015 11:49 +2

Dragilor, de ce dati minusuri comentariilor pertinente?? Chiar va place comunismul?

# Avocat Voicilas Haralambie date 5 May 2015 11:49 -1

Sunt doar niste vorbe asternute bine pe ecran. Dar eu sincer as vrea sa vad si faptele. Mai ales ca Iordachescu in toti acesti ani nu a facut nimic. Eu sincer, chiar daca sunt de seama lui Iordachescu, as vota schimbarea. As vrea sa vad ce poate face un avocat tanar. VOTEZ COLTUC MARIUS VICENTIU la alegerile din MAI.

# Av Cristina Timaru date 5 May 2015 12:00 -9

Exceptand partea cu Baroul Bota, de care oricum nici eu nu sunt multumita, de care nici Iordachescu nu a putut scapa, eu cred ca se poate. Ma gandesc ca o schimbare nu ar strica, si Coltuc este singurul candidat care a venit totusi cu o platforma REALA. Asadar eu cred ca o sa il votez.

# av Gh. Ion date 5 May 2015 12:04 +4

Nu tin neaparat sa votez schimbarea, mai ales ca suntem obisnuiti la spiritul de turma, dar eu cred ca si aici, precum si in alegerile prezidentiale, se va fura. Asadar aceasta lupta pentru sefie va fi acaprata din start de catre Iordachescu si semenii sai - la fel cum Ponta a incercat. Eu unul o sa votez schimbarea, dar colegii mei? Ce o sa voteze?

# Coltuc este deja pe FARAS date 5 May 2015 12:13 +5

 CandideaZa cu speranta ca o sa ia macar consilier. Toti stim ca are mii de plangeri la Barou si o sa fie dat din avocatura. Fenichiu si Laura Voicu este viitoru.

# Coltuc pentru functia Decan Baroul Bucuresti date 5 May 2015 12:33 -9

Candideaza sau nu, este singurul care se gandeste si la femeile avocat, care sunt mai multe decat barbatii. Asadar, eu una il votez. Daca are mii de plangeri la Barou, de ce nu a fost dat afara pana acum? Pentru ca banuiesc ca aceste plangeri nu au fost facute inainte de a-si depune candidatura si astfel nu o mai acceptau cei de la Barou ... eu cred ca sunteti doar zvonaci si incercati sa aruncati cu noroi intr-un candidat cu sanse reale. Votez Coltuc decan.

# CAUTA SUB CAPAC date 5 May 2015 12:50 +7

Asteptam cererea de chemare in judecata, reconventionala va cere eliminarea reclamantei principale ...probatoriul vostru nu va poate confirma infiintarea si functionarea, dar sentinta e sentinta... :zzz :lol: ...veti primi replica...mai bine spus RIPOSTA...

# Trahanache date 5 May 2015 13:14 +6

cica:,,desfiintarea baroului Bota'' se crede peste instante si peste hotarari judecatoresti.Un lucru bun in favoarea UNBR 2004, atrage atentia...

# Av. Claudia Nedelcu date 5 May 2015 13:15 +5

Mie mi se pare providential! Cred ca Laura Voicu e prea buna pentru asa putregai de barou, in timp ce d-nul coltuc, cu c mic de la cata carte stie,e taman bun! Ce faci cu Bota?, S-a inventat ceva nou sa iil volatizezi pe el si pe cei din barou? Lasa-ne pe noi, in prima zi cand te000ai inscris e lista de premii, te rog mai coltuce sa verifici daca pretinsul barou traditional are ceva acte si functioneaza legal!

# Coltuc cel Viteaz:))) date 5 May 2015 14:50 +5

"Avocatul Coltuc a specificat in programul sau electoral ca imediat ce va fi ales in functia de decan il va chema in judecata pe Pompiliu Bota si Baroul pe care il conduce, cu scopul de a-l elimina din avocatura" Si Bota o sa-i ceara calm actele de infiintare si Cotluc se va duce la Targusor ca la Jilava se duc barbatzii :lol: :D :P

# unul date 6 May 2015 14:54 0

La cum se misca DNA-ul in curand nu vor mai ramane prea multi avocati "traditionali" !! Sin inca o observatie : la fiecare magistrat condamnat exista atasat si un "traditional". Seamana a fenomen !!!

# Gogu date 5 May 2015 18:34 +2

De cite ori reusesc fata de unii adversari care sunt de la traditional, de atitea ori aud vorbele ,,este avocat de la Constitutional domnule presedinte" !  Daca ar sti carte mai bine ca mine, ar fi deajuns, sa ma faca sa nu vin in instanta ca stie mai bine ca mine. Cred ca ar trebui sa faca curat la el in ograda, daca va fi la el ! Doar o parere stimabililor ! 

# oarecare date 5 May 2015 19:07 -2

" Avocati " in Italia : https://attachment.fbsbx.com/file_download.php?id=1425999857717833&eid=AStIkbD3dAigo2ANev6adwdCPi0MY0ROLIhY9OiYT1ro4HRUZcxfSlN4_wquaXrakck&inline=1&ext=1430842049&hash=ASvTklQTeFiXnMtp

# @oarecare date 5 May 2015 19:34 -1

Esti Alberto, dar nu are importanta. Ai atasat si pe facebook. 1. Nicio institutie din Italia nu are gmail; 2. Avocatii nu se regasesc in tablou (sa nu incerci sa zici ca nu vor sa apara, ca nu merge); 3. Societatea pe care ai incercat sa o scrii in adresa, nu exista in Italia. Daca tu crezi ca prostesti oamenii cu astfel de aberatii, te inseli. Cine a declarant UNBR2004 ilegal/fraudulos???

# al ber to date 5 May 2015 22:06 0

al ber to, tu esti italiano vero sau moldoveano vero ? am auzit ca ai un frate geaman Teodorescu. saracii

# avi avi date 6 May 2015 01:05 0

oarecare nu este Alberto.daca ai fi fost prezent pe net,de mai multi ani,ori ai avea ceva minte,ai stii acest lucru.

# @Gogu date 5 May 2015 19:23 0

Ai avut recent probleme in instanta?

# obiectiva date 5 May 2015 20:13 -1

COLTUC asta nu e ala care are blog si scrie ca incheierea prin care se da amenda judiciara este executorie ??? am citit cu mult atentie si NUMAI L ACOLTUC AM GASIT ASTA....inclusv ca face referire la IREVOCABILA cu referire la incheierea de reexaminare, la data de 24 NOIEMBRIE 2013 cand NCPC intrase in vigoare de la 15 februarie 2013...........si NU MAI EXISTA NOTIUNEA DE IREVOCABILA........mai gasim IREVOCABILA in `fabuloasa ` OUG 80/2013....... :eek: :eek: :eek: :eek:

# visu date 5 May 2015 20:34 0

Ce putem face cu cei ce ne-njura inteligenta si se mai dau si avocati?

# @visu date 5 May 2015 20:51 +1

Ii ignoram.
Citeza pe visu
Ce putem face cu cei ce ne-njura inteligenta si se mai dau si avocati?

# eu date 6 May 2015 01:10 +3

LUJU,CENZURA ???!!!???

# coltul cel mic date 5 May 2015 21:14 +1

pai, la cata reclama isi face stimabilul si la cat spam a dat credeam ca a eliminat restrictiile privind publicitatea :P

# intrebare date 6 May 2015 07:06 +2

Asa cum v-am scris in urma cu 3 zile URMEAZA UCIDEREA PROFESIILOR LIBERALE.  Acum ai priceput tovarase avi ce- ti pregateste amicul plagiator Ponta? 

# ion date 6 May 2015 10:32 0

pai nu prea am inteles... cum poate aceasta persoana sa distruga baroul Bota atat timp cat aceasta entitate are acte de infiintare, sunt hotarari judecatoresti care confirma faptul ca avocatii din structura UNBR Bota exercita profesia de avocat in mod legal. Ce putere are? Sa inteleg ca are o autoritate mai mare decat instantele de judecata si CEDO? Nu mai bn ar fi sa se puna la punct cu documentatia baroului traditional in loc sa manance terci pe aici? nu ar fi mai bine decat sa afirme ca desfiinteaza baroul Bota sa puna mana sa faca acte traditionalilor? eu asa sunt de parere. Sau nici el saracul nu stie sa faca diferenta intre un act constitutiv de infiintare si un ISTORIC? 

# Obiectivul date 6 May 2015 15:26 0

daca ar vrea ''sa puna la punct'' actele nu ar mai avea cum ... doar daca se modifica legea

# @obiectivul date 6 May 2015 16:03 0

Si cum legea nu retroactiveaza  8) ii luam sub  aripa noastra  :lol: Eu cred ca mr Bota asteapta sa se finalizeze alegerile si se vor face cartile cu noua conducere.

# Lele date 6 May 2015 17:13 0

Legea nu se aplica retroactiv mai nene.

# Gogu Rădulescu date 7 May 2015 00:08 +3

Maestrul Coltuc este unul dintre primii 10 avocați ai României, fost magistrat, încă din anul 2007 a depășit milionul de euro (profit), de atunci este pe un trend ascendent și a cîștigat milioane de euro din avocatură! Are o firmă cu peste 40 de angajați, comparabilă cu Mușat sau Țucă, o televiziune juridică, sedii extinse în Europa și în SUA! Mai este și doctor în drept, asistent universitar, om de afaceri, autor de articole juridice (în peste 100 de reviste)! Avocații din București ar trebui să-l voteze pe acest avocat de geniu, șef de promoție la Facultatea de Drept a Universității București (a termnita cu 10 pe linie) și excelent orator!

# Cosh-Book date 7 May 2015 10:41 +2

Sunt curios de ma taie apele, cum adica 'chemarea in judecata directa a baroului Bota' pentru desfiintarea acestuia. Nu pricep tehnica juridica de natura 'metafizica'. Ori il roaga frumos pe Bota sa desfiinteze structura sau are un contraargument juridic dincolo de hotararea instantei cu privire la infiintarea LEGALA a barourilor cutumiare? Cine ma lamureste?

# Catalin Racaceanu date 7 May 2015 12:05 +4

:-) Ati uitat sa precizati in tot expozeul faptul ca merita sa i se ridice o statuie la intrare in sediului baroului

# nedumeritul date 7 May 2015 14:11 -1

cui,lui Coltuc sau lui bota?Sediul baroului lui Coltuc il stim.dar sediul lui bota unde este?

# @nedumeritul date 7 May 2015 14:48 +2

Str Academiei - sediul UNBR 2004. Nu trebuie sa ne gazduiasca CAB ca sa influentam justitia independenta  :eek:

# doua limbi si este fix date 7 May 2015 16:07 -5

nea Gogule lasa-ne bre cu limba mare si limba mica! deja ti-ai luat ceas dcu atatea limbi ca o sa strige cucu! vezi sa nu i se raspunda BAU! si sa vina dna!

# Marcel Sforaru date 7 May 2015 16:47 +1

Pe naiba. Coltuc e aproape de excludere disciplinara din UNBR. Nu prea are procese, sta mai mult pe internet si isi face reclama. Posteaza diverse solutii obtinute prin dosare atat de complexe incat un stagiar le-ar rezolva fluierand. 

# Azi se decide soarta neinfiintatilor :)) date 7 May 2015 13:11 +1

Azi se decide soarte neinfiintatilor. Ii ia UNBR2004 sub aripa lor? :P

# oarecare date 8 May 2015 10:00 0

Voi sa luati pe cineva sub aripa ??? S-ar putea sa va ia mama celui cu coarne daca va mai pretindeti avocati si in public, nu numai intre voi : http://www.mpublic.ro/recursuri/2015_penal/rp_05_05_2015.htm

# Gogu Rădulescu date 7 May 2015 23:42 +9

Maestrul Coltuc va avea și statuie la intrarea în sediul Baroului, nici o grijă! Este deja o LEGENDĂ VIE a Baroului București! Adică de ce un avocat comparabil cu Istrate Micescu, Urmuz Aznavorian, Take Ionescu, Gheorghe Florea sau Valeriu Stoica nu ar putea avea o statuie? De ce un teoretician comparabil cu Hamangiu, Dongoroz sau IL Georgescu, cum e maestrul Coltuc, nu ar putea să aibă statuie? Valoarea maestrului Coltuc a fost recunoscută de marea majoritate a magistraților dar și de avocații de top ai țării precum Mușat, Nestor, Țucă sau Zamfirescu! Sunați-i pe acești domni și întrebați-i despre maestrul Coltuc! Poate nu știați dar maestrului i s-a propus funcția de Ministru al Justiției dar a refuzat-o din dragoste pentru avocatură!

# Puskas date 8 May 2015 00:58 +1

Gogule, raspunde-ne cu sinceritate, esti permanent asa de hazliu sau numai cateodata ?!

# xxx date 8 May 2015 00:59 0

RIL promovat referitor la avocatura paralele. opinia este ca baroul bota este ILEGAL si - cel mai probabil - ICCJ va avea aceeasi opinie. pregatiti-va de examen sau puscarie. http://www.juridice.ro/374803/ril-promovat-exercitarea-fara-drept-a-profesiei-de-avocat.html

# @xxx date 8 May 2015 09:45 0

Mai Alberto, l-ai afisat si pe facebook. ICCJ s-a mai pronuntat asupra acestei chestiuni (vezi pe si-ul Bota). Niciodata nu se va pronunta asupra legalitatii doar a UNBR 2004. Sunt 25 de ani de justitie, neinfiintata ce-i drept de catre zamfi,florica &co.

# oarecare date 8 May 2015 10:23 -1

RIL-ul promovat este extrem de explicit. Condamnarea penala in asemenea cazuri este nu doar sigura ci chiar obligatorie, nu mai poate exista lipsa laturii subiective, acum se exprim foarte clar referitor la structura Bota. Pompi, da banii inapoi celor pe care i-ai fraierit !!!

# yyy date 8 May 2015 10:16 -2

In sfarsit, se va lamuri problema cu barurile lui Bota. Se va inchide odata pt. totdeauna crasma botista. Florea Gheorghe joaca extrem de tare prin procurorii Ponta si Nitu. In acest fel, si-a asigurat si Nitu locul in baroul lui Florea.

# ion date 9 May 2015 08:34 0

99% dintre hotarari judecatoresti si rezolutii sunt favorabile baroul constitutional asa ca ICCJ nu poate sa-i sustina opinia lui nitu care este contrara propriilor procurori 

# @yyy si oarecare date 8 May 2015 11:53 -3

S-a mai pronuntat ICCJ si tot in aer a ramas cu legalitatea barourilor si asa va ramane. Traditionalul UNBR este neinfiintat, din constatarile celor de la parchete, instante etc. Pe noi ne ajuta acest RIL. Sa vedem ce se intampla cu solutiile date in dosarele in care au intrat avocatii UNBR2004

# Dom' Procuror date 8 May 2015 15:54 0

Saracu' dom procuror, el nu stie ca lg 51/1995 nu infiinteaza barouri, ci doar este pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat. Procuror General?? Ma indoiesc  :o. Este in favoarea UNBR2004 acest RIL. Traiasca nestiinta de carte dom' procuror.

# barourile libere date 8 May 2015 16:44 0

Domnule Savaliuc, va apreciez f. mult, dar nu mai lasati subordonatii sa cenzureze comentariile obiective. RIL-ul promovat de Nitu e cat se poate de aberant si dovedeste, inca o data, slaba pregatire juridica a acestuia. Dupa revolutie, avocatura s-a circumscris sferei dreptului privat, a devenit total autonoma si nu se mai subordona MJ si nici altei autoritati publice. Asa fiind, entitatile juridice de drept privat-barouri, desfiintate prin Legea 3/1948, nu se puteau (re)infiinta decat prin dobandirea personalitatii juridice, urmand procedura specifica infiintarii oricarei persoane juridice de drept privat cu scop nepatrimonial. Baroul-persoana juridica de drept privat de interes public, nu este totuna cu persoana juridica de drept public ! Doar aceasta din urma se infiinteaza prin lege. Uriasa mani******re a procurorului Nitu se bazeaza pe cardasia existenta intre judecatorii ICCJ si mafia avocaturii cutumiare.

# Av. Neagu Rodica ATENŢIE! date 8 May 2015 17:27 +1

În cazul admiterii RIL-ului de către Î.C.C.J. vor rămâne să profeseze doar "tradiţionalii" care n-au acte de înfiinţare.

# BERCEA MONDIAL : ,, e manevra lu frații miei................ date 8 May 2015 19:20 0

Singura UNBR care are acte de înființare și funcționează în mod legal și nu o afectează Rilul Procurorului General este UNBR NIMERINCU VIOREL.

# oarecare date 8 May 2015 19:52 0

Sa iti traduca cineva ce a solicitat Parchetul ? Cauta pe cineva sa interpreteze, dar nu " avocat " de la voi ! Mai clar de atat nu se poate, e extrem de explicit la adresa barului lui Bota, spune-i sa scoata banii !

# asa e date 8 May 2015 21:12 0

Ai dreptate berceo, despre o mutime vida ca Nimernicu poti sa spui orice. pacat ca sunt prea putini si de aceeasi ,,natura,, - Neagu, Hasasiu, Alberto, Teodorescu, Gardu...

# Driha Ioan date 8 May 2015 20:05 0

Va fi monopol și concurență neloială mai ales că este o profesie liberală ,conform legii 90/1990 art 14 nu au act constitutiv tradiționalii, dar dacă este sti******t și este în RIL că Baroul Bota UNBR 2004 înseamnă că pănă la această dată există

# Oameni buni!!!! date 8 May 2015 20:33 0

S-a mai pronuntat ICCJ asupra acestei chestiuni - nu in sensul legalitatii UNBR2004 (nu de alta dar dispareau toti traditionalii) si asupra exercitarii profesiei. Lasati cacanariile de doi bani, e loc pentru toata lumea.

# traducere date 9 May 2015 23:06 +2

un RIL de tot risul promovat ca sa nu fie luati de mascati florea si co. pentru ca nu pot justifica banii avocatilor inselati.

# procurorul marinar date 10 May 2015 08:00 +1

Nenea asta procuror zice in RIL ca se refera la persoanele care nu au devenit avocati in modalitatile prevazute de legea 51. Deci nu e cazul unbr 2004.  Rilul asta se refera la cei ca avi care se cred avocati .

# asafti date 11 May 2015 18:05 0

prima data trebuie sa fii avocat, dupa aia mai vorbim. mai intaia trebuie s incepi sa lupti pentru ca unbr- florea, aripa traditionala, sa intre si ea in legalitate ca unbr -bota, dupa aia sa incercati sa reinfiintati baroul gorj, mehedinti, cluj, etc., care s-au dovedit ca nu au acte de infiintare, fiind dizolvate de catre adevaratii barbati avovati legali de la unbr- bota. reorienteaza-ti oportunitatile si nu vorbi si promite mai mult decat poti duce, nu ti-ai dori sa ai de a face cu vreun avocat legal si profesionist de la bota. mai mult, uita-te ce patiti daca mai invocati aberatii in instanta la adresa avocatilor lui bota. mai bine te-ai pune sa starpesti zeciuiala din unbr- ilegal florea, iar apoi mai vorbim. bine? invata de la un profesionist de la bota si fugi de la cei care te-au dezamagit, ....

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva