psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

RIPOSTA LUI BOTA – Avocatul Pompiliu Bota, seful UNBR, a facut plangere penala impotriva procurorului Dragos Bujorean de la Parchetul Judecatoriei Suceava, pe care il acuza l-a retinut ilegal timp de aproape 18 ore: "Cer trimiterea in judecata a procurorului Bujorean Dragos pentru incalcarea art. 189 C.P. si ma constitui parte civila cu suma de 8.000 euro cu titlu de daune morale" (Document)

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

18 December 2013 15:00
Vizualizari: 10315

Avocatul Pompiliu Bota (foto) presedintele Uniunii Nationale a Barourilor din Romania este decis sa faca tot ce este posibil pentru ca procurorul Dragos Bujorean de la Parchetul Judecatoriei Suceava sa raspunda pentru ca a deschis dosare penale mai multor avocati din structura pe care o conduce, in urma perchezitiilor pe care le-a facut, in luna iunie 2013, la sediul UNBR-Bota din strada Academiei, dar si in alte localitati, perchezitii pe care avocatul le-a catalogat drept abuzive. Recent, avocatul Pompiliu Bota a transmis procurorului general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Suceava, Vasile Mandici, o plangere penala formulata impotriva procurorului Dragos Bujoreanu pe care il acuza de lipsire de libertate in mod ilegal, explicand ca a fost retinut fara temei timp de 17 ore si 45 minute. Astfel, Pompiliu Bota ii cere procurorului Dragos Bujoreanu daune morale de de 8.000 euro.


Motivul care sta la baza plangerii depuse de avocatul Pompiliu Bota impotriva procurorului Bujoreanu este dat chiar de descinderea efectuata in data de 28 iunie 2013 de catre echipa de politisti de la IPJ Suceava, "coordonta prin telefon (din Suceava) de procurorul supraveghetor Bujorean Dragos". Bota il acuza pe procurorul Bujoreanu ca si-a depasit competenta teritoriala, nu a cerut niciun document din cele ridicate la perchetizitii si nu a luat in considerare hotararile judecatoresti care stabilesc faptul ca UNBR – Bota functioneaza legal.

In plangerea penala, avocatul Bota invoca o Hotarare CEDO prin care Statul roman a fost condamnat la plata a 8.500 euro pentru ca l-a retinut pe cetateanul Sorin Creanga in mod ilegal timp de 10 ore. In acest caz, Curtea Europeana a Drepturilor Omului a statuat ca " lipsirea de libertate careia i-a cazut victima reclamantul in data de 16 iulie 2003, cel putin intre orele 12 si 22, nu avea temei legal in dreptul intern si ca, prin urmare, constituie o incalcare a art. 5 § 1 din Conventie.

Prezentam in continuare pasaje din plangerea penala depusa la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Suceava de avocatul Pompiliu Botas:

"La data de 28 iunie 2013, ora 6, o echipa de politisti de la IPJ Suceava si IGPR, coordonata prin telefon (din Suceava) de procurorul supraveghetor Bujorean Dragos, a descins la domiciliul meu din Bucuresti, str. …. si ulterior la sediul UNBR din Bucuresti, str. Academiei, nr. 4-6, sc. B, et. 3, ap. 31, sector 3 Bucuresti, unde a efectuat o perchezitie autorizata de Judecatoria Suceava.

Dupa incheierea perchezitiei domiciliare, politistii m-au dus cu masina politiei la sediul UNBR din Bucuresti, str. Academiei, nr. 4-6, unde au efectuat o a doua perchezitie.

In timpul ambelor perchezitii am fost mereu insotit de cate un politist sau agent "mascat, inclusiv la toaleta.

La incheierea perchezitiilor, in baza unui mandat de aducere eliberat de procurorul Bujorean Dragos, am fost obligat de politisti sa urc in masina IPJ Suceava si am fost transportat impotriva vointei mele, la sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Suceava.

Dupa ce am ajuns la sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Suceava, am fost tinut pe holul parchetului circa o ora, incadrat de doi politisti.

La ora 2345, dupa o audiere formala, procurorul Bujorean Dragos m-a retinut pentru 24 de ore, in baza unei ordonante.

In timpul "audierii", am fost "asistat" de o persoana pe care nu o cunosteam si care nu a putut sa-si probeze calitatea de avocat.

In intervalul de 1745 ore, de la ora 6 cand a inceput prima perchezitie si pana la ora 2345, cand s-a eliberat ordonanta de retinere, am fost lipsit de libertate in mod ilegal, cu incalcarea art. 189 C.P.

Aceasta perioada de timp a depasit termenul rezonabil pentru aducerea mea in fata procurorului pentru ca:

-faptuitorul-procuror si-a depasit competenta teritoriala

-nu a cerut niciun document din cele ridicate la perchezitii

-nu a luat in considerare documentele jurisdictionale care consfinteau legalitatea barourilor noastre si calitatea de avocat a mea si a colegilor avocati.

Curtea Europeana a Drepturilor Omului, prin Hotararea nr. 29226 din 23 februarie 2012 in cauza Creanga impotriva Romaniei, Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 613 din 27.08.2012, a condamnat Statul Roman la plata a 8.500 de euro pentru ca cetateanul roman Creanga Sorin, inainte de a fi retinut a fost lipsit de libertate in mod ilegal timp de 10 ore, citez:

107.In dreptul roman, exista numai doua masuri preventive privative de libertate: retinerea si arestarea preventiva. Insa niciuna dintre aceste masuri nu a fost luata impotriva reclamantului la 16 iulie 2003 inainte de ora 22. (ora retinerii)

110.In consecinta, Curtea considera ca lipsirea de libertate careia i-a cazut victima reclamantul in data de 16 iulie 2003, cel putin intre orele 12 si 22, nu avea temei legal in dreptul intern si ca, prin urmare, constituie o incalcare a art. 5 § 1 din Conventie."

Procurorul Dragos Bujorean a solicitat Judecatoriei Suceava, arestarea preventiva a lui Pompiliu Bota sub acuzatiile de inselaciune si practicarea fara drept a profesiei de avocat, insa judecatoarea Iulia Lulciuc, care este presedinta acestei instante a respins propunerea de arestare preventiva a presedintelui UNBR. Ulterior, avocatul Pompiliu Bota a depus la Parchetul Curtii de Apel Suceava si la Consiliul Superior al Magistraturii un denunt penal si o plangere disciplinara impotriva procurorului Bujorean, sesizand faptul ca acesta a comis falsuri si nu si-a depus conform legii declaratiile de avere si interese.

*Cititi aici plangerea penala formulata de Pompiliu Bota impotriva procurorului Dragos Bujorean

Comentarii

# Bujoreanu date 18 December 2013 18:29 +7

Recunosc, sunt putin bolnav si nu am nici experienta ! M-a pacalit Striblea de la Ieşi !

# Facultatea de drept date 18 December 2013 19:38 +4

Cauza Creanga contra Romania e foarte clara. La facultate, procurorul nu a invatat de ea, numai de art. 144 (1) 2 c.p.p. Dar chiar si asa, invinuitul trebuia \"citat\" sa se poata scade orele din timpul perchezitiei si/au transportului la sediul procuraturii, ceea ce evident nu s-a intamplat in acest caz. La fel e si situatia celorlalti 5 retinuti care e posibil sa-i faca si ei plangere. Asa ca...nenea procurorul a pus-o pe langa celelalte abuzuri facute in acel dosar. 

# BERCEA MONDIAL,, e manevra lu frații miei......,, date 18 December 2013 20:06 -2

La P/Judec. Suceava, MĂSURA REȚINERII POATE DURA CEL PUȚIN 42 DE ORE 

# bujorean penal si analfabet date 19 December 2013 08:24 +2

De unde au plecat abuzurile procurorului bolnav Bujorean ? Nu avea ce cauta la Bucuresti ! Bota a fost cercetat de sute de procurori si politisti la Bucuresti.

# bujorean de la Bosanci date 19 December 2013 08:32 +2

Chiar, ăi, Bujorene, şi-ai cautat la Bucale, ăi ţarani, ăi ? Du-ti, ăi la Bosanci si vezi de muncile campului si mulge berbecii, fratii tai !

# avi-avi date 18 December 2013 19:35 -8

Ia zi mai pompilica in ce consta al.4?Oare cunosti bine codul penal?Eu zic altfel,adica nu il cunosti.\\pune mana pe carte si studiaza dreptul penal.Vezi in cod in ce consta lipsirea de libertate in afara conditiilor legii si apoi pune-te pe plangeri.\\ai noroc ca se va da \\nup pentru denuntarea calomnioasa pe lit d.Adica nu ai avut reprezentarea ca plangerea tas este calomnioasa.Adica nu stii carte.ha,ha.Nu am mai vrut sa intru in polemica pe net pe temele vechi,dar m-ai provocat cu aceasta absurda plangere.Oricum eu nu te aduceam in felul acesta,te citam si nu te retineam.

# Drept penal date 18 December 2013 19:42 +5

al 4 din ce? daca din art.144 c.p.p. esti prin copaci. Acolo e vorba despre.....dupa retinere... Bota se refera la retinere. Ai sarit ca pastravul la musculita...

# avi-avi date 18 December 2013 20:00 -2

Citeste mai penibile de ,, drept penal,, plangerea lui bota.Acolo este vorba despre al 4 al art.189 din C.penal.Te bagi in discutii ca proasta satului in hora

# Dosar penal date 18 December 2013 21:28 +6

Hai sa-ti desenez: Pentru ca Bujorean a retinut pe nedrept pe Bota mai mult de 24 de ore incalcand art 144 c.p.p iar cauza Creanga contra Romania confirma explicit abuzul, Bota i-a facut lui Bujorean o plangere penala pentru lipsire de libertate in mod nelegal. Eu de exemplu as fi mers pe/si pe art. 266 - retinere nelegala si cercetare abuziva. 

# GUY FAWLES date 18 December 2013 21:30 +2

NU mergi! ESTE UN CONCURS REAL DE INFRACTIUNI!

# avi a nviat ! date 18 December 2013 19:43 -3

avi atoru agramat/ a inviat ! Ăi, agramaticus, iar te bagi in vorba cu cei mari ? vezi de gradinita: ,,plangerea tas este,,

# pol date 18 December 2013 20:06 -2

parca era pasarica si nu aviator....rara avis!

# GUY FAWKES date 18 December 2013 19:52 +2

BA avi trai-ti-ar TIE sa ti traiasca FLOCEA! Ce draq vrei de la noi? Vezi ca tu ai treaba cu Floacea ta, care a luat-o razana rau de tot! In afara ca v-a incalecat si va ia biruri de va vine rau in curand va da afara si din instante ca sa va linisteasca de tot! Acum de ce nu guitati ma uratule?? PS parca va zicea flocea la conferinta ca cica nu aveti capacitatea sa incheiati acte in numele clientului! BA VA FACE DE RAS! CU CHIOAMPA DE FISA CARE E LA UNJR 

# avi-avi date 18 December 2013 20:05 -1

Mai guy,stii cum se scrie corect fisa?daca nu,fa o intrebare pe Academiei.Ai acolo un agramaticus dispus sa te invete limba gramatica.Tu, care le stii pe toate ,hai spune-ne cum a fost rezolvata cererea voastra de intrare in CCBE?

# GUY FAWKES date 18 December 2013 20:12 -2

Nu stiu de CCBE dar eu stiu ca sunt membru IBA care e mai tare i zi ne tu mai FISA FISU MATA ( fara liniuta ca nu merita MATA liniuta) PS ( VEZI CA LINIUTA SE MAI NUMESTE SI CRATIMA)

# avi-avi date 18 December 2013 21:56 0

Mai gay te intreci in mizerii cu omul cu parul vopsit.Sau tu esti celalalt din tandem?oare vineri te-ai intalnit cu bota?Ce smecherii ati pus la cale?Si mai acesta,de ce raspunzi si pentru,,pt.adi,,Numai lui i-am spus cum se scrie mata.Deci,tu esti si ala care scrie pentru adi.Si mai cred ca tu esti si alti nesimtiti care posteaza pe aici.Ori nu esti GF de anul trecut ,ori ti-a luat Dumnmezeu mintile.Pacat de tine mai,esti tanar si ai avea perspective in avocatura traditionala.Azi te fofilezi cu greutate prin unele instante si freci menta fara rost prin altele.Eu zic sa iei lista de donatii de la bota si sa o iei in pelerinaj cu cersitul.PS M-ai dat gata cu calitatea ta de membru IBA.Dar de ce nu l-ai luat si pe bota cu tine?Ce,el nu-i avocat?

# avioanecumotoaregripate date 18 December 2013 20:39 0

I-a spune-ne despre CCBE, cum s-a rezolvat, nu ne lasa in ceata ! Da-ne din lumina ta ....

# avi rahat in porumb date 18 December 2013 20:33 -2

Esti bolnav! Grav! Aveti net la \"obregea\"????? :-*

# dar voi date 18 December 2013 21:23 -4

Dar voi la Zam aveti?Sau folosesti tableta?

# avi rahat cu perje date 19 December 2013 21:20 -1

Da sau nu. Ca oricum nu pricepi nimic. :o

# ioanid date 18 December 2013 22:06 0

Prostalaule de aviator, de ce crezi ca pe politistii de frontiera i-a plimbat cu elicopterul ? Daca trebuia sa-i plimbe pe soselele patriei depaseau termenul de retinere. Prost ai fost, prost ai ramas.

# avi-avi date 18 December 2013 22:15 0

mai botistilor,voi habar nu aveti de drept penal.Incerc sa va invat cate ceva si voi injurati.Lucru slab ce sunteti.PS.Ioanide,ioanide,cand ai programare la stilist?

# ioanid date 18 December 2013 22:18 +3

Art. 144. Măsura reţinerii poate dura cel mult 24 de ore. Din durata măsurii reţinerii se deduce timpul cât persoana a fost privată de libertate ca urmare a măsurii administrative a conducerii la sediul poliţiei, prevăzută în art. 31 alin. 1 lit. b) din Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române.

# Alberto Kurtyan date 19 December 2013 09:59 0

În art. 144 alin. 1 s-a introdus următoarea dispoziţie: „Din durata măsurii reţinerii se deduce timpul cât persoana a fost privată de libertate ca urmare a măsurii administrative a conducerii la sediul poliţiei, prevăzută în art. 31 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române.”

# ioanid date 19 December 2013 10:45 0

Alberto, ai citat ce scrisesem ieri. Nu inteleg care-i diferenta ....

# BOTA ARE DREPTATE!!! trebuie inlaturate abuzurile mafiotilor date 18 December 2013 19:39 +1

INTERLOPII DE JUDECATORI SI PROCURORI sa raspunda PENAL pentru deciziile pe care le iau. POPORUL ASTA DORESTE! JIGODII ORDINARE DIN PARLAMENT, GUVERN IOUDEO-MASONIC SI PRESEDINTE ASERVIT VESTULUI faceti referentul pe cele mai importante teme si ooamenii sa voteze!!!! POPORUL ESTE STAPAN IN TARA LUI, NU POANTA-TOANA, BASESCU-BESESCU

# GUY FAWKES date 18 December 2013 19:47 0

Cum se numesc colegii italieni care au formulat actiunea la CEJ???

# teik a breik date 18 December 2013 23:58 -1

Gogule sau cum te-o chema, esti avocat? Stii cum se mananca painea asta? BOTA ESTE UN ESCROC ! Trebuia cu EX sau ajunge cu ESC ? Pour la bonne bouche, amice, esti idiot !

# ADEVARUL date 19 December 2013 08:35 -1

MAGISTRATII PSIHOPATI CU ACTE IN REGULA NU RASPUND NICI CAT O FACEA SARACU CEAUSESCU IN FATA MARII ADUNARI NATIONALE,EI SUNT DESCENDENTII METAMORFOZATI AI CRIMINALILOR CARE TE ARESTEAZA FARA MOTIV SI,DACA FRICA DIN OASE LE-O CERE,TE OMOARA CU ZILE,SI SUNT PROSTI GRAMADA,DACA SE IAU IN GURA CU FLOCEA SI BOTA,SI SUNT AMATORI IN GENUL OANEI CHANEALA,CARE NU ISI STIE SCRIE NUMELE,PROSTILOR PUNETI DEGETUL :-)SI GASITI-VA ALTA OCUPATIE,CA FACETI DE RAS NOTIUNEA DE JUSTITIE.NOROC CA NU EXISTA ASA CEVA  IN ROMANIA SI VA PUTETI JUCA VOI CU PUTA IN NISIP.IN ACEST TIMP EXCROCII PSIHOPATI TRAIESC BINE MERSI SI ISI BAT JOC.VOI CHIAR SUNTETI NISTE JEGURI CRIMINALE,ACESTEA SUNT EFECTELE FAPTELOR VOASTRE. <img src=ops:' />

# Ultimul Charlot date 18 December 2013 19:52 0

Toto Cutugno, Albano si Romina Power, Silvio Berlusconi...si altii

# GUY FAWKES date 18 December 2013 19:54 -2

SI MA_TA? UNDE E DOAMNA MA TA?

# GUY FAWKES date 18 December 2013 19:53 -2

BUJOREAN BUJOREAN O SA TE DAM PE TOBOGAN!

# adi date 18 December 2013 20:00 -3

hai sictir pseudoavocatilor. Voi de fapt sunteti niste mandatari de doi lei. Rusinea justitiei

# GUY FAWKES date 18 December 2013 20:02 +1

Sa va dea domnu si mai mare zeciuala ! PSEUDOAVOCAT Esti tu ma nenascutule traditional!

# pt adi date 18 December 2013 20:05 +1

Adi suntem mandari numai pt doamna mata...cam vreo 5000 la numar.iti dai seama cati frati o sa ai la anul??? :D :D :D :D :D

# avi-avi date 18 December 2013 20:32 -1

Mare mitocan esti mai pseudoavocat!Magar  si dobitoc.dar si analfabet precum multi ,multi botisti.Tu stii cum se scrie doamna mata?Hai raspunde repede,daca stii sa numeri pana la 20.Daca nu stii intraba-l pe celalalt ,zis guy.

# avi cocalar traditional date 18 December 2013 20:39 +2

Recunosc ca sunt botist.....hă hă hă adica ador sa-mi dati boturi, voi cutumiarii pacalici, pe care o sa-i puna capra tataia florea, foarte foarte curand. Hai baeti, ca puteti. Usor aplecati su cu o ramurica de vasc in gura....pentru noroc....hă hă hă ho ho hoooo! :lol:

# avi avi ia la cioc date 18 December 2013 21:13 -1

rahatelul asta de avi zis avo******t traditional este o napirca avortata. in cazul in care florea se duce, cacealmaua nu mai poate continua, sa vedeti ca este primul care vine la bota sa-i accepte transferul.de aceea aceasta napirca de pseurahat traditional nu-si da numele si isi schimba poreclele.

# avi-avi date 18 December 2013 21:41 +2

mai ******lica,vezi ca esti prost?pai daca noi nu suntem legali ci desfiintati,cum sa mi se accepte transferul?Eventual sa mi se accepte donatia ca sa fiu facut ,,avocat,,.Si mai esti si strain de limba romana daca tu zici ca nick-urile noastre sunt porecle.Porecle aveai tu cand erai la scoala dar mi-e jena sa le spun si altora

# AVI CIUS RETARDATUS ! date 19 December 2013 11:16 0

Aviatorului retardat si agramat. A zis Bota sa-ti transmit ca inainte de conjunctiile adversative se pune virgula ! ,,legali ci desfiintati,, Asa ca tu esti strain de lb romana !

# ALBASTRU date 18 December 2013 20:04 -2

Albano si Romina, au avut niste necazuri si de atunci, Romina a devenit mai casnica...Face asta o Coliva Traditionala de te lingi pe degete. Si s-a oferit si pentru Don Flocea sa-i faca cele traditionale...zob !

# GUY FAWKES date 18 December 2013 20:08 -2

ADI ADI AVI AVI  TREC SOLDATII CARE DINTRE Ei T-I SUNT TATII??RASPUNDE REPEDE DACA STII SA NUMERI PANA LA 20

# avi-avi date 18 December 2013 22:05 +1

agramat ,precum ma asteptam.Ia auzi cum suna,,care dintre ei t-i sunt tatii,,>Ca dracu,fara ritm si fara congruenta stilistico literara.Sa nu mai spun de ,,ei t-i sunt,,cum suna ca dracu (si scris la fel)Iar mai jos,la poezia aialalta,vezi cum ai scris ,,traditionali prosti,,PluraLUL SE SCRIE CU UN SINGUR I?

# congruenta dintre un patrat si dovleacul lui avi-avi date 18 December 2013 22:12 -1

CONGRUÉNT, -Ă adj. Care se potrivește exact cu altceva; corespunzător, echivalent. • Numere congruente = numere care dau același rest când sunt împărțite la un divizor comun; figuri congruente = figuri geometrice care coincid exact una cu alta. [Pron. -gru-ent. / < fr. congruent, cf. lat. congruens - care se potrivește]. Dicționar de neologisme.

# avi-av i date 18 December 2013 22:22 +1

V-am tras-0,fraierilor.V-ati documentat in dex.Inseamna ca ceea ce postez eu este in atentie speciala.Vai de capul vostru!Asta seara puteti scrie orice.Eu merg in biblioteca sa citesc pentru ca maine am o cauza de rasunet la ICCJ.

# congruenta dintre un patrat si dovleacul lui avi-avi date 18 December 2013 22:26 0

Cred ca te duci de fapt sa invelesti ciocolata. Si sa ciufulesti marmota. Prost de bubui, ca de obicei.

# avi-oane in tartacuta date 19 December 2013 08:18 0

Bai avi, asa de chestie...continutul mesajelor tale este plin, dar plin ochi de substanta...exprimarea ta este pur academicianca...toate astea ma inghesuie sa aflu de la tine....cati ani ai, ba baiete? ;-)

# retardatu avi date 19 December 2013 08:29 0

avi e retardat. nu a trecut de prima clasa primara. nu il mai credeti ca e avocat !

# evrika date 18 December 2013 20:08 0

Nu v-ati prins? Avi avi este florea ,singurul caruia unificarea ii ia foloasele de pe urma sclavilor.

# nicolae date 18 December 2013 20:54 -1

Procurorii porci adevarati , parlamentarii sunt asa mai purcelusi .Astia au fost invatati sa se comporte ca niste jigodii de pe vremea lui Ceausescu , si asa se poarta si acum . Basescu si-a ales colaboratorii dintre cei de teapa lui : procurori si securisti .

# GUY FAWKES date 18 December 2013 21:02 0

SI pentru domnul BOTA, buna plangerea, dar nu este si un concurs real? Aha?

# ALTU AVOCAT date 19 December 2013 00:01 +1

Ce concurs real vezi tu in plangerea lui bota?Invatati mai drept penal si nu mai comentati in mintea noptii.Sau in noaptea mintii?In primul rand bota nu are ce invoca al.4 al art.189 C.p.Normal era sa consulte un avocat.Chiar si de la el,dar care stie carte.Oare il gasea?

# oarecare date 18 December 2013 21:23 0

Ieri Bota si-a sarbatorit ziua de nastere la un local exclusivist. A fost invitat oare si grevistul foamei ? Raspuns : iar i s-a rupt lui Bota de el ! Cate zile a implinit grevistul de greva foamei, a trecut de 60 ? E macar acum avocat ? Fraieritii lui Bota, in veci nu veti ajunge avocati !!!

# GUY FAWKES date 18 December 2013 21:27 -1

Fiind extrem de exclusivist localul, Doamna Mata (fara cratima ca nu merita) era animatoare. La sfarsitul serii avea un servetel in mana si ceva alba in coltu gurii! Oare ce era? Ghici ghicitoarea mea!

# Alberto Kurtyan date 19 December 2013 10:02 0

Mai bine niciodata avocati decat tradatori si frustrati in tagma traditionalilor. Voi va bateti aiurea cu avocatii lui Bota pe care ar trebui cel putin sa-i respectati ca sunt juristi in timp ce Florea si procurorii va pun cu botul pe labe.

# danndeac date 19 December 2013 10:40 0

Mai fraiere ,nu te lua de Av. Statulescu Cristinel,el se zbate pentru ca avocatii ca tine si judecatorii coruptii nu ne recunosc ,asa ca te rog

# GUY FAWKES date 18 December 2013 21:24 -1

Foaie Verde Floare Albastra, Flocea bate la fereastra/ Si ne zice el blajin;IA MAI COTIZATI PUTIN! COTIZATI MAI HAI HAI! Iar traditionali prosti/ Baga mana pan la os/ Dij******la s-o plateasca/Flocea ca sa-i pastoreasca/ Mai COTIZATI MA PUTIN/

# Cornel date 18 December 2013 22:03 +1

 Unde şi-a ţinut Bota ziua?

# PENTRU CORNEL date 19 December 2013 13:54 0

Draga Cornel, restaurantul in care ******lica bota isi tine si isi va serba in curind trecerea in noul an se numeste  ,, RESTAURANT JILAVA,, colt cu un alt restaurant bun numit ,, RAHOVA,, Bujorean o sa-i faca cit de curind rezervare speciala pentru Revelion lui ******lica!!! 

# flocea date 19 December 2013 14:27 0

Ba, acesta, ne faci casta mafiota de ras ! Desi, stiu ca Bota e groparul castei noastre, taranul ala de Bujorean a procedat total gresit  si nu asa cum l-am invatat noi. Asa ca nu-l mai lauda pe ciobanul ala de Bujorean, care m-a suparat rau de tot, ca o sa va maresc birurile si mai mult si o sa va interzic sa mai pledati in instanta ca oricum sunteti renumiti prin aceea ca \"lasati la aprecierea instantei\".

# POLO.NICU date 19 December 2013 15:27 0

:D :D :D deja au dat pe  avocatnet marirea contributiilor la pensie

# avi analfabetu date 19 December 2013 14:31 +1

Nu ii mai raspundeti analfabetului de avi, polo, BI, oare******re etc. Cand vedeti ca face greseli de retardat, el este: ,,curind trecerea,, ,, faca cit,,  ,,curind,, ! Ignorati-l ca s-ar putea sa se ia de la el boala retardatilor !

# ziua zilelor date 18 December 2013 22:07 -1

In gura lui \"avi-avi\" !

# Bai Prezidente date 18 December 2013 23:48 +1

De cand este Nenea Bota presedintele UNBR ?????? Chiar sunteti toti pe campie ? Asta ce a terminat? Sau pe cine ? E frun popa sau ie subinginer chimist, ca mai toti mediatorii????

# esti beat date 19 December 2013 00:20 -2

Ba, tu sau esti beat sau esti drogat. Da\' flocea al tau ce a terminat? Poate Stefan Gheorghiu... Spagari ordinari ce sunteti !!

# oarecare date 19 December 2013 07:43 0

Undeva unde se mananca si se bea bine si unde nu sunt invitati grevistii foamei !

# oare kkre date 19 December 2013 08:15 0

oare ******re, fomistii analfabeti ca tine primesc pomana de la cantina agramatilor !

# fomistului oare KKRE date 19 December 2013 08:19 0

Asa e oare ******re, du-te la ghena si ia-ti ratia de gramatica !

# UNBR.eu date 19 December 2013 08:54 -1

Uniunea Nationala a Barourilor din Romania  sediu central Bucuresri site oficial : www.unbr.eu site partener www.bota.ro Sindicatul independent al Juristilor din Romania

# Koko date 19 December 2013 10:04 0

M-am distrat grav citind aceasta balarie. Bota stie carte pana la genunchiul broastei. Prietenii mei imbecili, sa va explic: in cazul in care Gheorghe de pe strada te incuie in camera, e lipsire ilegala de libertate. in cazul in care un functionar public care are ca atributii de serviciu luarea unei masuri preventive te retine nelegal, este infr. prev de art. 266 al 1 C.p. infractiunea de la 266 Cp nu intra in concurs cu cea de la 189 Cp, deoarece opereaza caracterul general al absorbtiei. Adica procurorul nu te poate retine fara sa te lipseasca de libertate,pe intelesul vostru. Deci Bota ar fi trebuit sa faca plangere pe 266 Cp, nu pe 189. si mai am o curiozitate- cand a fost retinut, ce avocat a avut? a avut tupeul sa-l cheme pe vreun avocat de-al lui sa-l apere? Nu sunt avocat, doar mai deschid cate o carte de penal\' ceea ce va recomand si voua.

# co co date 19 December 2013 10:19 0

coconule, normal ca te-ai distrat, tu nu pricepi nimic ! Iti spun un secret: magistratul nu e functionar public ! Alea cu CEDO nu sunt pentru retardati !

# Koko date 19 December 2013 11:01 0

Muahahaha! Magistratul nu e functionar public, era sa cad dupa  scaun cand am citit-o pe asta. prietenul meu idiot, citeste definitia data de art 147 C.p. functionarului public. de ce mi-oi bate eu capul cu toti imbecilii, nu stiu.

# pt toti analfabetii date 19 December 2013 11:19 0

Ai vazut prostane ca nu stii ce e aia fctionar public ! Ia si citeste: LEGEA 188/1999 privind Statutul functionarilor publici !!!

# jurist date 19 December 2013 11:46 +1

Juramintul lui dom procuror e de functionar public koko? El apare in baza de date a functionarilor publici? 

# jurist date 19 December 2013 11:50 +3

Kokonel ia legea188/1999 si vezi ce scrie.numai militienii isi motiveaza in civil actiunile pe prevederile codului penal. :D :D :D :D :lol:

# Koko date 19 December 2013 12:05 0

Si num avocatii inchipuiti atunci cand vorbesc de infractiuni nu se uita la definitia functionarului public din codul penal, ci se uita in alte legi. Ia zi ce prevede 147 Cp rap la art 145 Cp, sa vad daca stii. Si raspunde la intrebarile pe care i le-am pus mai jos prietenului tau Guy, daca te crezi destept. 

# ko KAKO date 19 December 2013 12:13 0

KO KAKO, ,,num,, ,,avocatii inchipuiti ... nu se uita,, tu ai auzit de dubla negatie ? Am uitat ca nu stii sa scrii ! Cand treci pe la CSM cere adresa nr. 562/BIPRM/15.11.2007 si poate atunci o sa pricepi. Poate nici atunci !

# Koko date 19 December 2013 12:24 +1

E ultimul raspuns pe care ti-l dau, pt ca ma cobor prea mult la nivelul tau. Am vrut sa zic numai avocatii inchipuiti. Procurorul e functionar public in intelesul legii penale, respectiv art 147 si 145 Cp., afirmatie pe care mi-o mentin.%mi raspunzi totusi la intrebari, daca esti asa destept, si ai citit articolele astea pe care le tot invoc?

# jurist date 19 December 2013 14:43 0

koko un singur cuvint iti spun, nu pricepi dreptul si pace. daca spui ca procurorul e functionar public ca asa ai citit si ai inteles tu din art.147 c.p. inseamna ca ai o pregatire demna de a fi avocat la florea. Bota nu te-ar primi nici daca ii donezi 1 milion de euro. legea 188/1999 e rahat fata de art. pe care-l invoci. sa-ti mai recomand si legea 303/2004 nu are rost ca oricum nu pricepi. 

# pt KOKO KAKO date 20 December 2013 12:21 0

   LEGE Nr. 303 Republicată*) din 28 iunie 2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor  Art. 5 - (1) Funcţiile de judecător, procuror, magistrat-asistent şi asistent judiciar sunt incompatibile cu orice alte funcţii publice sau private

# Alberto Kurtyan date 19 December 2013 10:22 +1

Koko, este absolut irelevanta incadrarea juridica. Denuntatorul este chemat sa descrie faptele. Incadrarea juridica se face de catre organul de ancheta. Poate face plangere invocand si cartea de bucate, daca faptele sunt adevarate si reprezinta infractiuni, nu conteaza ce articol invoca. Parchetul pune in acord fapta cu dispozitiile legale aplicabile, nu denuntatorul. Deci nu vad ce mare distractie. Si da, sunt avocat paralel si eu. Nu suntem toti chiar asa de aerieni cum ne crezi.

# simplu date 19 December 2013 10:44 0

ce e asa de greu ? Lipsirea de libertate in mod ilegal     (1)Lipsirea de libertate a unei persoane in mod ilegal se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 10 ani.…………………………………………     (4)Daca pentru eliberarea persoanei se cere, in orice mod, ca statul, o persoana juridica, o organizatie internationala interguvernamentala sau un grup de persoane sa indeplineasca sau sa nu indeplineasca un anumit act, pedeapsa este inchisoarea de la 7 la 18 ani.

# GUY FAWKES date 19 December 2013 10:55 0

BA KOKO dupa ce ca esti idiot mai esti si fudul! De cand e magistratul functionat public ma baiatule? Degeaba pui tu mana pe cartea de penal ca nu intelegi nimic! Mars inapoi la sclavii tai!

# Koko date 19 December 2013 11:21 0

Pai fraiere ce esti, sa-ti explic neste treburi pe care ar fi trebuit sa le stii daca te dai avocat. Mai intai, citeste art. 147 si 145 C.P. dupa aia raspunde la urmatoarele intrebari: procurorul poate fi subiect activ al infractiunii de luare de mita? poate fi, ca doar ai citit asta si pe luju. Si cum ar putea fi, boule care esti bou, daca nu ar fi functionar, in intelesul legii penale? In plus, daca unul ii da un pumn in gura unui procuror, cand procurorul e in exercitiul atributiilor de serviciu, ce infractiune e, prietenul meu cel prost? E ultraj,239 al 2si 5, pt ca procurorul e functionar public care indeplineste o functie ce implica exercitiul autoritatii de stat.

# pt KO KO KAKO date 19 December 2013 11:24 0

Nu ai priceput nimic din Creanga vs Romania: In cele 18 ore dinainte de retinere, Bota a fost lipsit de libertate fara a fi arestat sau retinut ! ,,107. În dreptul român, există numai două măsuri preventive privative de libertate: reţinerea şi arestarea preventivă. Însă niciuna dintre aceste măsuri nu a fost luată împotriva reclamantului ...,,

# Vava date 19 December 2013 11:38 0

pt.Koko- Prostul daca nu e si fudul nu e prost destul. Ai vrut sa faci pe desteptul si te-ai facut de rasul lumii, spagarule traditional. Bota a formulat plangere penala intrucat a fost lipsit de libertate in mod nelegal, pana la RETINEREA ABUZIVA, aproape 18 ore care nu i s-au scazut din durata acesteia. Abia dupa achitare(sanse f. mari) va da statul in judecata pentru RETINEREA NELEGALA. Asadar, dobitocule, habar n-ai ce vorbesti, stiinta dreptului fiind o mare necunoscuta pentru tine.

# jurist pt koko date 19 December 2013 11:41 0

Draga koko nu te da destept ca esti prost ca oaia. Mestere de cind procurorul este functionar public? Poate in visele tale procurorul este functionar public.

# Alberto Kurtyan date 19 December 2013 10:05 0

Dragi avocati care \"luptati\" impotriva lui Bota si ai avocatilor sai, va spun doar atat. Cu cat va luptati mai mult cu avocatii paraleli cu atat va bateti pe voi insiva. Avocatura se destrama iar dusmanii adevarati ai avocaturii ne fac praf pe toti.

# Alberto Kurtyan date 19 December 2013 10:10 0

Din cauza lacomiei avocatilor traditionali si a dusmaniei intra-profesionale, barca avocaturii se scufunda. Incet, incet, apar din ce mai multe piedici in munca avocatilor si a Romaniei in general: Schengen, noul cod penal, limitarea accesului la instantei (vezi proiectul avocatilor plendanti), condamnari CEDO impotriva Romaniei, distrugerea prestigiului profesiei (vezi cazul Nastase, Bostina si alti infractori avocati) etc. 

# asa e date 19 December 2013 10:47 0

nu e vorba de ,,ART. 266 Retinerea sau arestarea nelegala,,, e vorba de lipsirea de libertate I N A I N T E de retinere ! Cititi cu atentie plangerea lui Bota. Nu ma adresez retardatului de avi, BI, oare******re..., care e un analfabet !

# NEDUMERIRE date 19 December 2013 13:18 0

1. Cine l-a retinut pe Bota INAINTE de emiterea Ordonantei de retinere?  Bujorean? Mascatii? 2. Plangerea lui Bota nu este cumva pentru orele de retinere peste cele 24 care au inceput odata cu perchezitia? 

# CITESTE date 19 December 2013 13:25 0

citeste plangerea: mandat de aducere de la Buc la Suceava, fara citatie.

# GUY FAWKES date 19 December 2013 13:30 0

Actele care au fost ridicate de Bujorean se refera la? Ca poate ii facem toti 5000 plangere !

# Vava date 19 December 2013 13:54 0

pt. NEDUMERIRE-Cu 18 ore inainte de emiterea ordonantei de retinere, politia si mascatii l-au lipsit de libertate nelegal. \"Desteptule\", retinerea nu putea incepe odata cu perchezitia intrucat masura retinerii poate fi luata numai dupa ascultarea inv/inc in prezenta aparatorului !!!

# Vava date 19 December 2013 14:05 0

erata: \"o perioada de 18 ore inainte de emiterea ordonantei\"

# NEDUMERIRE date 19 December 2013 15:56 0

Pai atunci de ce a facut plangere impotriva lui Bujorean? Daca politia si mascatii l-au lipsit de libertate....?  Dupa tine, pentru a fi retinut cineva e musai sa fie citat sa se prezinte pentru a fi retinut? Eu mai degraba as zice ca Bota trebuia eliberat la ora 6 dimineata, la 24 de ore de la inceperea perchezitiei. Sau nu?

# dumerire date 19 December 2013 16:09 0

De la perchezitie nu poti sa pleci, mascatii nu te lasa singur nici la toaleta.

# cam asa e date 19 December 2013 16:13 0

Procurorul supravegheaza, coordoneaza tot. Deci va raspunde pentru tot ! Ce cauta el la Bucuresti ? Ce a cautat va gasi ! Vai de viata lui de procuror bolnav !

# GUY FAWKES date 19 December 2013 16:46 0

Competenta UP este alternativa! In functie de mai multe cazuri precizate de lege: locul savarsirii, locul producerii efectelor; domicilul etc. Depinde de ce scrie ala in UP...

# da GUY date 19 December 2013 16:53 0

Da, dar daca vii tu taran de la Bosanci si te bagi peste 9 parchete bucurestene, e prea de tot !De la Buc la Suceava sunt 450 km. Iata de ce s-a depasit termenul rezonabil al lipsirii de libertate in cazul lui Bota !

# GUY FAWKES date 19 December 2013 17:01 0

Nu am contrazis ca a fost lipsit de libertate in mod nelegal! Am facut o precizare cu privire la competenta teritoriala a Organului de UP. Cu privire la competenta MATERIALA este o alta mancare de peste! In mod corect trebuia procedat la DECLINAREA competentei MATERIALE daca fapta a fost savarsita in BUC, daca rezultatele s-au produs in Bucuresti, daca persoana vatamata are dom in BUCURESTI, daca efectele faptei s-au produs in BUC, CE CAUTA ALA SA FACA UP IN BUCURESTI?? ALO INSPECTIA MIROASE A SPAGATON!!!!! 

# ALTU AVOCAT date 19 December 2013 17:22 0

Bai gay,pune mana pe carte si citeste care este diferenta dintre competenta materiala si competenta teritoriala.Si mai citeste despre conexitate si indivizibilitate.Dupa ce te lamuresti,revino cu postarile.

# GUY FAWKES date 19 December 2013 17:34 0

Hai ma canta la alta masa! Traditional obosit!

# GUY FAWKES date 19 December 2013 17:38 0

Hai ma canta la alta masa! Traditional obosit!

# ALTU AVOCAT date 19 December 2013 18:03 0

Da mai gay,eu pot sa cant la alta masa cu lautarii la ureche pentru ca imi permit.Eu stiu carte,intru in instante si fac bani.Tu?

# GUY FAWKES date 19 December 2013 18:06 0

NU te cred! Nici ca faci bani nici ca asculti lautari DAR MAI ALES NU STII CARTE! SI TE CUNOSC BINE BINE GRASUTULE!

# completare date 19 December 2013 10:50 0

Rezon, dupa ce Bota vs fi achitat, va da statul in judecata pentru retinere F A R A  D R E P T !

# 0007xxl date 19 December 2013 14:45 0

condamnarea de la C.A. Bacău vă spune ceva? O să fiți condamnați toți botoști,nimeni nu mai intră în instanțe iar cei cerceteți toți vor primi condamnare.

# GUY FAWKES date 19 December 2013 14:52 0

Zi zau cu limba scoasa!

# lobotomiei date 19 December 2013 15:01 0

Ne confunzi cu Lobotomiei Rudotel !

# Avocat - Popa Nicolae - Baroul Tulcea date 19 December 2013 12:40 +1

Pentru dreptul procesual penal conform art. 22 alin.1 C.pr.pen.,raportat la art.10 lit.j C.proc.pen.legea si Constitutia respectate de catre dl.Bota Pompiliu la infiinatrea celor 42 de barouri si U.N.B.R.,din care facem si noi parte sunt singurele izvoare de drept penla.Or,obiectul raportului juridic procesual este acea actiune ramasa definitiva printr-o Hotarare judecatoreasca conform art.14 si art. 51 din Legea nr.304/2004 republicata,raportate la art.129 din Constitutia Romaniei reprezentand conduita morala a omului asupra careia sunt indreptate drepturile subiective si obligatiile participantilor la proces sau/si raportul formal respectiv pentru indeplinirea obiectivelor propuse intr-un stat de drept democratic pe fondul nerespectarii art.14 din Decretul - Lege nr.90 din 28.02.1990 M.Of. nr.32.Raportul juridic nu este un  scop in sine urmarit de catre dl. Bota ci prin el s-a urmarit realizarea unei conduite din partea subiectilor de buna - credinta care au dorit sa respecte legea. 

# GUY FAWKES date 19 December 2013 12:47 +1

Nea Popa Bravo! E prima data cand spui ceva concrect cu subiect si predicat! Bota a vrut sa respecte legea!

# tara formei fara fond date 19 December 2013 12:59 +1

Bai tantalailor, chiar nu va dati seama ca se incearca continuoarea monopolizarii profesiei de avocat? cineva trage sforile in favoarea unora manat de interese meschine.Vai, vai, oameni cu scoala, avocati chiar nu va dati seama ce vi se pregateste de catre casta mafiota?

# jurist date 19 December 2013 14:50 +1

adevaratul dusman al avocatilor traditionali si a celor din aripa bota e florea. pe unii traditionali vrea sa-i termine prin biruri superumflate, in timp ce pe altii atit traditionali cat si  cei de la bota prin interdictia de a pleda in fata instantelor. oricum ar fi toti, dar absolut toti veti avea de suferit .

# GUY FAWKES date 19 December 2013 17:06 -1

BUJORENE NU FI TRIST BOTA E DE NEINVINS!

# 007xxl date 19 December 2013 17:31 +1

a luato-n freză la CA Baccău guiuli nu ti amagi

# 0008 date 19 December 2013 17:40 -1

Cu ce anume bai gogoasa a luat-o Bota-n freza ?

# AVI 3 nula 000 date 19 December 2013 18:27 -1

Pt avi 3 NULA 000: Cum zici analfabete: ,,CA Bacccccău,, ???

# 007xxl date 20 December 2013 15:20 0

uite -n curu tău,inteligentule vezi inculpata fieru vasilica condamnată pt. profesie ilegală,care fuse apărată de bota care este :lol: :lol:

# ioanid date 20 December 2013 15:30 0

Bai gogoasa, da nr. de dosar daca esti bazat. Si instanta, desigur.

# icaruntu55 date 20 December 2013 15:57 0

C.A. Bacău sentinţă dfinitivă luna dec.2013,introdu numele d-nei,şi mai citeşte presa din Neamţ, Roman,etc.

# ioanid date 20 December 2013 16:05 0

Pe portalul MJ, la CA Bacau, Fieru Vasilica are doar 2 dosare in civil. Nu e nimic in penal.

# 992 date 20 December 2013 16:31 0

BTW, Ziarul de Roman, e cumva tribuna traditionalilor mafioti sau sponsorizeaza (tot ei, mafiotii) la greu pseudo-jurnalisti sa vomite minciuni pe acolo ? Unu\' de-l cheama Emilian Pal ?

# 993 date 23 December 2013 09:00 0

[quote name=\"992\"]BTW, Ziarul de Roman, e cumva tribuna traditionalilor mafioti sau sponsorizeaza (tot ei, mafiotii) la greu pseudo-jurnalisti sa vomite minciuni pe acolo ? Unu\\\' de-l cheama Emilian Pal ?[/quote]

# 992 date 20 December 2013 16:26 0

Mare mancator de kakao esti .....Fieru Vasilica, dosar nr. 3049/291/2013 la Jud. Roman, apel declarat pe 19.12.2013. Condamnata cu amenda 5.000 lei. Nu e la CA Bacau mai carnatilor. Nu e prima oara cand judecatori mafioti dau asemenea sentinte, la nivel de judecatorie. Deci, nu mai dezinformati, leprelor.

# 0009 date 19 December 2013 18:05 0

Cu vopseaua de par.

# clar? date 19 December 2013 18:23 -1

Potrivit disp. art. 171 alin. 2 Cod pr. penală asistenţa juridică a inculpatului este obligatorie, pe lângă cazurile expres menţionate de acest text de lege şi „în alte cazuri prevăzute de lege”. Printre aceste „alte cazuri prevăzute de lege” se numără şi situaţiile prev. de art. 146 alin. 1, art. 1491 alin. 1 şi art. 1491 alin. 3 cu referire la alin. 5 Cod pr. penală. Astfel, potrivit art. 146 alin. 1 şi art. 1491 alin. 1 Cod pr penală procurorul poate propune arestarea preventivă a învinuitului sau inculpatului „numai după ascultarea acestuia în prezenţa apărătorului”. Potrivit art. 1491 alin. 3 Cod pr. penală la primirea dosarului cu propunerea de arestare, preşedintele instanţei sau judecătorul delegat, după ce va fixa ora de soluţionare, o va comunica şi ”apărătorului ales sau numit din oficiu”, iar conform art. 1491 alin. 5 „inculpatul va fi asistat de apărător”.

# clar? date 19 December 2013 18:25 -1

Se observă că textele citate prevăd obligativitatea asistenţei juridice a inculpatului de către un apărător şi în alte cazuri decât cele prevăzute expres de art. 171 alin. 2 Cod pr. penală. Din economia disp. art. 171 - art. 173 şi, în special, a art.172 alin. 8, rezultă că apărătorul ce trebuie să acorde asistenţa juridică inculpatului (şi care poate fi ales sau desemnat din oficiu) trebuie să fie un avocat care să facă parte din „baroul de avocaţi” (întrucât în cazul neasigurării asistenţei juridice, obligaţie ce-i revine apărătorului, organele judiciare pot „sesiza conducerea baroului de avocaţi spre a lua măsuri”). Potrivit art. 3 alin. 1 lit. b din „Legea nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat”, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (ultimele prin Legile 255/2004 şi 280/2004), asistenţa juridică în faţa instanţelor judecătoreşti şi a organelor de urmărire penală se face de către avocaţi.

# clar? date 19 December 2013 18:27 -1

Potrivit art. 2 alin. 3 din aceeaşi lege avocatul este cel care are dreptul să asiste şi să reprezinte persoanele fizice, printre altele, în faţa instanţelor autorităţii judecătoreşti şi a organelor de urmărire penală. Potrivit art. 1 din Legea nr. 51/1995 profesia de avocat se exercită numai de către avocaţii înscrişi în tabloul baroului din care fac parte, barou component al Uniunii Naţionale a Barourilor din România (U.N.B.R.) şi numai în conformitate cu dispoziţiile acestei legi şi ale Statutului profesiei. Potrivit art. 1 alin. 3 din Legea nr. 51/1995 constituirea şi funcţionarea de barouri în afara U.N.B.R. sunt interzise, iar actele de constituire şi de înregistrare a acestora sunt nule de drept. De asemenea, conform art. 82 alin Legea nr. 51/1995, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 255/2004, de la data intrării în vigoare a acesteia din urmă:

# clar? date 19 December 2013 18:29 -1

„persoanele juridice sau fizice care au fost autorizate în baza altor acte normative ori au fost încuviinţate prin hotărâri judecătoreşti să desfăşoare activităţi de consultanţă, reprezentare sau asistenţă juridică, în orice domeniu, îşi încetează activitatea; continuarea unor asemenea activităţi constituie infracţiune şi se pedepseşte potrivit legii penale; de asemenea, la aceeaşi dată încetează de drept efectele oricărui act normativ, administrativ sau jurisdicţional prin care au fost recunoscute ori încuviinţate activităţi de consultanţă, reprezentare şi asistenţă juridică contrare dispoziţiilor prezentei legi”; excepţie fac doar consilieri juridici (alin.3). Pe de altă parte, potrivit art. 48 alin. 1 din Legea nr. 51/1995 baroul este constituit din toţi avocaţii dintr-un judeţ sau din municipiul Bucureşti, iar potrivit art. 57 din aceeaşi lege U.N.B.R. (ce este succesoarea de drept a Uniunii Avocaţilor din România)

# clar? date 19 December 2013 18:31 -1

este formată din toate barourile din România, fiind persoană juridică de interes public (din analiza disp. art.28-35 din „Decretul nr.31/1954 privitor la persoanele fizice şi persoanele juridice”, a Legii nr.51/1995, cât şi a „Decretului - Lege nr.90/1990 privind unele măsuri pentru organizarea şi exercitarea avocaturii în România”,abrogat, rezultă că U.N.B.R. este o persoană juridică înfiinţată prin lege, nefiind supusă obligativităţii „înregistrării ori înscrierii”) ; conform art. 57 alin. 4 baroul de avocaţi se constituie şi funcţionează numai în cadrul U.N.B.R., potrivit legii mai sus-menţionate. Prin deciziile nr. 44/2003, 321/2004, 233/2004, 88/2005 şi 260/2005, definitive şi general obligatorii, Curtea Constituţională a respins excepţiile de neconstituţionalitate ale disp. art. 48 alin. 1, art. 57 alin. 1, 3 şi/sau 4, cât şi ale art.82 din Legea nr. 51/1995, statuând că

# 992 date 19 December 2013 19:25 +1

Baiatu\', cand a fost abrogat Decretul - Lege nr. 90 din 8.02.1990 ?? Esti in sevraj cumva ?

# Infiintarea pe cand ? date 19 December 2013 18:31 +1

da infiintarea pe cand ?

# avocat traditional -infiintarea pe cand? date 19 December 2013 19:29 +1

conform legii 51/1995 modificata de marii nostri profesori,  infiintarea va avea loc la calendele grecesti. gratie prostiei incomensurabile, este interzisa infiintarea de barouri pentru viitor. asa ca de prosti ce suntem ne-am dat singuri la gioale.asa profesori asa avocati, prostia la noi infloreste ... in schimb noi ne rarim din cauza birurilor... ura sa traiasca dom florica pe care trebuie sa-l laudam ca ne-a interzis prin lege sa nu-l mai hulim.

# du-te ? date 19 December 2013 18:32 +1

- Curtea de Apel Galaţi -Decizia pen. definitivă de achitare nr. 467 din 2 aprilie 2012: ,,este incontestabil faptul că legitimitatea dobândirii calităţii de avocat de către inculpatul Bejan Costică nu poate fi pusă nici la acest moment sub semnul îndoielii, în condiţiile în care parcursul juridic ce a fost urmat a avut la bază o hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă, nedesfiinţată până în prezent.”

# clar? date 19 December 2013 18:32 -2

„avocatura este un serviciu public care este organizat şi funcţionează pe baza unei legi speciale, iar profesia de avocat poate fi exercitată de un corp profesional selectat şi funcţionând după reguli stabilite de lege”. Prin hotărârea asupra admisibilităţii cererii nr. 24057/2003 (în cauza Pompiliu Bota contra României) C.E.D.O. a decis că în România exercitarea profesiei de avocat este posibilă doar în cadrul U.A.R. (actuala U.N.B.R.) şi doar în condiţiile respectării Legii nr. 51/1995, Uniunea „fiind instituită” în baza acestei legi şi urmărind „un scop de interes general, respectiv promovarea unei asistenţe juridice adecvate şi, implicit, promovarea justiţiei însăşi”. C.E.D.O. a statuat că Uniunea „nu poate fi analizată ca asociaţie în sensul art.11 al Convenţiei”.

# si date 19 December 2013 18:33 +2

- Judecătoria Gura Humorului – Sent. penală definitivă nr. 172 din 8 noiembrie 2012:          ,,Legea nr. 51/1995, lege în care este definită atât noţiunea de Uniunea Avocaţilor din România cât şi cea de Barou, însă nu înfiinţează cele două structuri obligatorii în exercitarea profesiei de avocat.” ,,De asemenea, art. 1 pct. 3 din Legea nr. 51/1995, care prevede faptul că funcţionarea altor barouri este interzisă, a fost interzis prin Legea nr. 255/2004, deci ulterior barourilor contestate, astfel că nu se poate trage concluzia că ar fi fost desfiinţate aceste barouri întrucât s-ar încălca principiul neretroactivităţii legii.” 

# clar? date 19 December 2013 18:34 -3

Din analiza coroborată a dispoziţiilor din Legea nr. 51/1995, mai sus citate, se constată, că în România profesia de avocat şi, implicit, acordarea asistenţei juridice poate fi făcută numai în condiţiile acestei legi şi numai de persoane înscrise în U.N.B.R. Numai aceste persoane pot avea calitatea de apărător în sensul Codului de procedură penală. Şi cum în sistemul de drept românesc, de principiu, doar, legea constituie izvor de drept (nu şi eventualele hotărâri judecătoreşti de înfiinţare a unor barouri paralele celor prevăzute de Legea nr. 51/1995 sau a unor asociaţii cu obiect de activitate similar, ţinând cont şi de disp. art. 1 alin. 3 şi art. 82 din Legea nr. 51/1995) se constată că dl. xx nu are calitatea de avocat.

# jurist - clar ce??? date 19 December 2013 18:34 +1

clar ce stimabile???daca tot ai citat articole din Legea 51/1995 singurul UNBR legal este cel care are acte de infiintare adica cel caruia voi ii spuneti unbr.bota. cat priveste art.1 alin 3 stimabile, daca esti avocat, ar trebui sa stii lucrul elementar ca legea dispune pentru viitor, ex nunc daca stii ce e aia.  sau incepi si tu ca mister koko cu aberatii ca procurorul este functionar public. nu am vrut sa va dezvalui \"secretul\" ca magistratul are rang de demnitate publica si nu de functionar public, dar la cati tolomaci posteaza prostii nu ma mir.v-au timpit facultatile particulare gen spiru haret, tot analfabetul termina dreptul , stingul ...

# Legea 3/48 date 19 December 2013 18:36 0

Judecătoria Baia Mare - Sentinţa penală definitivă nr. 1360 din 30 mai 2013: ,, ... nu se poate susține nici că un drept dobândit printr-o hotărâre judecătorească ar fi lipsit de legitimitate. Astfel, hotărârea judecătorească prin care s-a înființat baroul din care face parte învinuitul R. Liviu Florin a rămas definitivă și irevocabilă, fără să fie desființată în baza vreunei legi, pentru a scoate în afara legii această entitate. De asemenea legea civilă nu se aplică retroactiv, deci activitatea Legii modificatoare nr. 255/2004 nu se aplică și barourilor deja înființate,, 

# m si u si i si e date 19 December 2013 18:38 0

- Sentinţa penală definitivă nr. 1251 din 15.12.2010 a Judecătoriei Sect. 1 Bucureşti:-,,Legea nr. 3 din 17 ianuarie 1948 a desfiinţat vechile barouri şi U.N.B.R.”        - ,,actele normative ulterioare legii 3/1948 trebuiau să prevadă în mod expres înfiinţarea barourilor şi a uniunii barourilor”         - ,,în mod logic singura concluzie care se impune este că prin aceste acte normative nu s-a înfiinţat nici o nouă structură a avocaţilor din România.”        - ,,nici Legea 51/1995 nu conţine prevederi referitoare la înfiinţarea de noi structuri ale avocaţilor.”       - ,,Baroul Bucureşti şi U.N.B.R. ( Bota) sunt înfiinţate legal din anul 2004, nu au fost desfiinţate, s-au organizat şi funcţionează în baza Legii 51/1995.”       - ,,la cererea U.N.B.R. - Bota, parchetul a solicitat U.N.B.R. (Florea) să înainteze în fotocopie documentele de înfiinţare, însă aceasta nu a putut prezenta documentele respective.”

# mmmm clar date 19 December 2013 18:40 0

avi avi -avo******t traditional, koko, toto, cici , kiki  si cu \"toti succesorii\"  esti incontestabil un idiot CLAR!!!!

# alo nea florea!!! date 19 December 2013 18:42 0

citeste si te minuneaza de cat de prost pregatiti sunt puradeii tai care se dau avocati pe site ca in fata instantei cel mult pot fi considerati clowni.  :D :D :D :D

# mai clar de atat? date 19 December 2013 18:53 0

conform art. 82 alin Legea nr. 51/1995, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 255/2004, de la data intrării în vigoare a acesteia din urmă: „persoanele juridice sau fizice care au fost autorizate în baza altor acte normative ori au fost încuviinţate prin hotărâri judecătoreşti să desfăşoare activităţi de consultanţă, reprezentare sau asistenţă juridică, în orice domeniu, îşi încetează activitatea; continuarea unor asemenea activităţi constituie infracţiune şi se pedepseşte potrivit legii penale; de asemenea, la aceeaşi dată încetează de drept efectele oricărui act normativ, administrativ sau jurisdicţional prin care au fost recunoscute ori încuviinţate activităţi de consultanţă, reprezentare şi asistenţă juridică contrare dispoziţiilor prezentei legi”; excepţie fac doar consilieri juridici (alin.3).

# avocat baroul bucuresti traditional date 19 December 2013 18:58 0

Prin absurd sa admitem ca legea 51 a infiintat unbr si barourile .....insa faptul ca o hotarare jud a infiintat barouri in sensul legii 51 ...daca a ramas irevocabila ea este legitima....si bota nu e vinovat ca a peofitat de verdictul magistratilor in acea hot....el doar a cules roadele......chiar daca hot jud de infiintare barouri contravine legii 51 ea nu este lipsita de legitimitate producandu si efectele ...o hot irevocabila are putere de lege. In aceasta situatie de aceea avocatura paralela de 10 ani functioneaza si lunar nr de avocati creste....asta e motovil ca avocatii lor sunt achitati sau li se da nup.........asadar aceasta entitate chiar daca contravine legii 51 ea nu mai poate fi scoasa in afara legii niciodata.....e un paradox dar e o realitate .....mai mult decat atat avocatii paraleli au conditii similare de admitere pe baza legii cadru nr 51......am studiat ani buni problema.......eu sunt avocat yraditional si sotia mea este avocat paralel.....ne am certat pe tema asta 

# gigel date 19 December 2013 19:21 +1

sotia ta ar trebui sa divorteze de tine pentru ca o faci de rusine avocat traditional baroul bucuresti. ps. aveti acte de infiintare? dupa ce le gasesti mai citeste de vreo 10 ori articolele pe care le enumeri pina o sa vezi singur ca esti ingramadit rau la minte.

# gigel date 19 December 2013 19:24 +2

cum sa interpretezi prin absurd ca legea 51 a infiintat unbr si barouri?cum?cum?cum? asemenea aberatie numai dom profesor florea si vreo doi acoliti de ai lui pot sa afirme. 

# Vava date 19 December 2013 19:37 -1

Gigele, fii mai atent cand citesti un comentariu. \"Avocat baroul bucuresti traditional\" a scris ceva de bun simt. Concret, a zis ca avocatii(Bota) exercita profesia in mod legal, chiar daca, PRIN ABSURD(!), Legea 51 ar infiinta barouri. Daca majoritatea cutumiarilor ar gandi la fel, ne-am intelege de minune. Din pacate, realitatea e alta... 

# gigel date 19 December 2013 20:04 -1

scuze, dar cind citesti un comentariu dat de un avocat cica traditional e ca si cum ai primi in casa calul troian. atita prostie numai aici pe site am putut sa vad, fereasca sfintul pe clienti de avocati gen avi avi.

# mai clar de atat? date 19 December 2013 19:00 0

conform art. 82 alin Legea nr. 51/1995, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 255/2004, de la data intrării în vigoare a acesteia din urmă: „persoanele juridice sau fizice care au fost autorizate în baza altor acte normative ori au fost încuviinţate prin hotărâri judecătoreşti să desfăşoare activităţi de consultanţă, reprezentare sau asistenţă juridică, în orice domeniu, îşi încetează activitatea; continuarea unor asemenea activităţi constituie infracţiune şi se pedepseşte potrivit legii penale; de asemenea, la aceeaşi dată încetează de drept efectele oricărui act normativ, administrativ sau jurisdicţional prin care au fost recunoscute ori încuviinţate activităţi de consultanţă, reprezentare şi asistenţă juridică contrare dispoziţiilor prezentei legi”; excepţie fac doar consilieri juridici (alin.3).

# 992 date 19 December 2013 19:17 -1

Hotarare judecatoreasca ... ramasa irevocabila ... investita cu formula executorie \"Noi, Preşedintele României, ... \" ....presedintele statului promulga legile ptr. a intra in vigoare dupa publicarea in M.O. In concluzie, ptr. cainele ce tot latra pe aici, hot. jud. nu sunt izvor de drept, dar trebuie sa fie respectate, cu aceeasi autoritate, fiind considerate egale dpdv juridic cu legile ?

# dobitocule date 19 December 2013 19:27 -1

Ba, \"mai clar de atat\", te-ai trezit si tu analfabetule sa invoci niste tampenii care s-au dezbatut in instante pe toate partile, in ultimii 6 ani. Ba, cretinule, prin zeci de hotarari judecatoresti penale definitive s-a statuat faptul ca asociatiei lui Bota, printr-o hotarare judecatoreasca irevocabila, i s-a dat dreptul SA INFIINTEZE BAROURI si nu \"sa desfasoare activitati de consultanta, reprezentare sau asistenta juridica\" !!!

# 992 date 19 December 2013 19:34 -1

Personaju\' si-a pierdut pilulele, sufera de sindromul demential. Saracu\' .....

# GUY FAWKES date 19 December 2013 20:07 -1

Poate acum de sarbatori hainii astia la minte si la inima s-or mai destepta...Slabe sanse...rautatea si prostia nu au leac

# avi avi date 19 December 2013 22:02 0

iar ai aparut,proasta satului?Lasa=l mai pe gayul tau preferat sa posteze.Parca e mai aprig decat tine.Adica mai prost.Nu ca are IQ mai mic(e mult mai mare) dar pentru ca v rea sa te imite.Te imita prost.Tu esti,in pidosnicia ta,inimitabil

# pt mai clar de atat date 19 December 2013 19:02 -1

In anul 1 la drept se studiaza .....legea civila se aplica numai pt viitor......asta confirma si constitutia romaniei.....trebuie sa fi un prost sa nu pricepi asta 

# dan date 19 December 2013 19:31 -1

Avocatul traditional are dreptate partial......el sustine un lucru interesant.....ca ambele uniuni de avocati sunt entitati legale chiar daca la origine au acte normative diferite care le au legiferat....el sustine ca si unbr bota este perfect legala deoarece s a infiintat pe baza unei hot judecatoresti

# Avocat - Popa Nicolae - Baroul Tulcea date 19 December 2013 21:36 0

 Este foarte clar astazi dupa 24 de ani de Revolutia din 1989 ca art.14 din Dcretul-Lege nr.90/28.02.1990 M.Of.nr.32;nu a fost respectata procedura obligatorie in conditiile in care art.48 alin.2 si art.57 alin.2 din Legea nr.51/1995 nu dau rezolvare inexistentei in fapt a persoanei juridice denumite barouri\"clasice\"sau \"traditionale\"agreate abuziv de sistemul corupt din Justitie dau rezolvare problemelor supuse anterior reglementarilor nerespectate,fara sa tina cont ca prejudiciaza continuu drepturile si interesele unor oameni nevinovati,care detin documente identice ce ataestand calitatea de avocat,desi fac aptre dintr-un alt barou legal infiinta sub vechea Lege nr.51/1995,in mod legal dl. Bota Pompiliu trebuie sa ramana moral valabil si in conditiile modificarilor normei (ex.art.39 din Legea nr.51/1995);ex.prev.art.22 alin.1C.pr.pen si art. 10 lit.j C.pr.pen.cat si art 725 alin.4 C.pr.civ.izvoar de drept procesual in penal dupa regula tempus regit actum sunt general aplicabile. 

# Dr.Botomei Vasile se studiaza de magistrati la instruire date 19 December 2013 21:47 +1

Dr.Botomei Vasile se studiaza de magistrati la programele de  instruire profesionala. Si IPJ-urile au ridicat pe intranet teza de doctorat in drept a autorului Botomei Vasile. Tot ce a inceput dnul Bota a pus in aplicatie stiintifica autorul Botomei Vasile care in aplicatia tezei a infiintat un nou UNBR, cu atribut fiscal CIF 29497286.

# dottore analfabeticus date 19 December 2013 21:57 0

Lobotomiei, unbreul tau e pe ,,pe intranet,, la Socola ! Cine e ultimul escrocat ? MOSNEGUTU CIPRIAN ? http://portal.just.ro/180/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=18000000000137085&id_inst=180 !!! Cred ca se studiaza femeia Vasile Botomei la Penitenciarul Bacau !

# ATENTIE !!! date 19 December 2013 22:51 0

IN MAXIM 6 LUNI DE ZILE 90% DINTRE AVOCATII TRADITIONALI VOR PARASI STRUCTURA DIN CARE FAC PARTE SI VOR IMBRACA FORMA LEGALA A UNBR-ULUI INFIINTAT LEGAL PRIN HOTARARE JUDECATOREASCA ! Din surse identificate recent, conflictul dintre aceste doua barouri se va stinge neintarziat ! S-au comis abuzuri extrem de periculoase, iar mai departe vom asista la o degringolada in masa in cadrul baroului de avocatura traditional ! Veti vedea retineri la DNA, audieri peste audieri, lucrurile vor lua o TURNURA NEFAVORABILA pentru avocatii traditionali ! In consecinta, lasati balacarelile si de o parte si de alta, NU continuati aceasta hartuiala verbala fara cusur ! Calmati spiritele, bucurati-va de sarbatori si ganditi-va la lucrurile pe care trebuie sa le faceti pentru a indrepta lucrurile ! SANATATE

# ATENTIE !!! date 19 December 2013 22:58 0

IN MAXIM 6 LUNI DE ZILE 90% DINTRE AVOCATII TRADITIONALI VOR PARASI STRUCTURA DIN CARE FAC PARTE SI VOR IMBRACA FORMA LEGALA A UNBR-ULUI INFIINTAT LEGAL PRIN HOTARARE JUDECATOREASCA ! Din surse identificate recent, conflictul dintre aceste doua barouri se va stinge neintarziat ! S-au comis abuzuri extrem de periculoase, iar mai departe vom asista la o degringolada in masa in cadrul baroului de avocatura traditional ! Veti vedea retineri la DNA, audieri peste audieri, lucrurile vor lua o TURNURA NEFAVORABILA pentru avocatii traditionali ! In consecinta, lasati balacarelile si de o parte si de alta, NU continuati aceasta hartuiala verbala fara cusur ! Calmati spiritele, bucurati-va de sarbatori si ganditi-va la lucrurile pe care trebuie sa le faceti pentru a indrepta lucrurile ! SANATATE

# 992 date 20 December 2013 12:41 +3

Av. Tiberiu Kovacs din Baroul Cluj a incetat din viata ieri. RIP colega !! Dumnezeu sa aiba grija de sufletul tau greu incercat pe lumea asta ! stanca ghidro alaturi de satanele asemenea tie, cazanul cu smoala vesnic fierbinte va asteapta !  :sad:  :sad:  :sad:  :sad:  :sad:

# GUY FAWKES date 20 December 2013 13:09 +4

L-am cunoscut pe Tibi!! Un om bun, gata oricand sa te ajute!Nu a mai apucat sa se vada nevinovat...Dumnezeu sa-l odihneasca ca era un om bun! Condoleante familiei! 

# obiectiva date 20 December 2013 14:14 +4

Dumnezeu sa il ierte...am fost, intr-o perioda, prieteni pe facebook....la ultimul profil dezactivat de serviciile secrete !!!  SINCERE CONDOLEANTE !

# avocat traditional date 20 December 2013 14:57 -1

Regret si eu moartea prea rapida a prietenului vostru.Nimeni nu este vinovat de acest lucru.Daca am merge pe aceasta idee de ce sa fie doamna Gidro mai vinovata decat Bota?Stanca s-a impotrivit practicarii profesiei de avocat de catre Tibi Kovacs.Acest lucru i se datoreaza lui Bota care l-a aburit cu ideea avocaturii paralele si apoi nu a mai facut nimic pentru toti cei asa zis avocati.Nu credeti ca lupta voastra putea fi altfel condusa in cei 10 ani?In loc sa primeasca mii de straini in falsa lui unbr,Bota mai bine isi schimba strategia,putea fi mai ponderat,mai maleabil si in contact direct cu noi.Circul in mass media nu i-a ajutat cu nimic.Si nici voua.

# obiectiva date 20 December 2013 15:11 +2

stressul poate ucide......voi, astia, traditionalii, omorati oamenii cu zile !!!!!! 

# obiectiva date 20 December 2013 15:13 +2

va bagati clientii care v-au platit, in puscarie,  9 sau 12 ANI, depinde de ordinul serviciilor secrete !!!!!! sunteti BAROUL MORTII .......

# avocat traditional date 20 December 2013 15:27 0

obioectivo,nu cred ca am discutat pana acum cu tine.de ce suntem noi vinovati de pedepsele aplicate clientilor nostri?Noi ii condamnam?Noi suntem receptivi la ordinul serviciilor secrete?pana mai ieri tunai si fulegerai impotriva mafiotilor din  justitie.Acum ai primit ordin sa ne afurisesti?Nu fii penibila ca nu da bine.

# GUY FAWKES date 20 December 2013 15:46 0

ESTI O LEPRA MARE DE TOT UN CARACTER DE NIMIC UN MESCHIN SI O JIGODIE INUMANA! TE BAG IN PIZDA MATII

# av0-carnat traditional date 20 December 2013 16:15 0

Subscriu la ideea lui Guy! Avo-rahatule traditional, mama ta o sa fie foarte solicitata de acum inainte. :lol: Anunt-o, fa-i o surpriza de sarbatori! 8)

# avocat traditional date 20 December 2013 16:33 0

mai gayule,subscriu celui care te-a facut mojic si mitocan.Ce ai baietas ,nu ti-ai luat tabletele?Vezi ,mai prostalaule,cu oameni ca tine se compromite tagma voastra.Ca tine si ca alalalt care semneaza cu 992.legea 3/48,jurist,etc,etc,Si oricat de telectual te dai ,tot analfabet idiot ramai.Stii tu cum se scrie matii?

# GUY FAWKES date 20 December 2013 16:37 0

EXACT ASA DU TE N PIZDA MATII!

# GUY FAWKES date 20 December 2013 16:42 0

EXACT ASA DU TE N PIZDA MATII!

# obiectiva date 20 December 2013 17:45 0

traditionalule, daca nu serviciile secrete l-au pus sa isi lase clienta cu ochii in soare , exact la primul termen in APEL, FARA NOTIFICAREA CLIENTULUI, atunci dracu` l-a pus, dupa ce fusese platit INTEGRAL, INCLUSIV PENTRU RECURS SI CEDO !!! si UNBR bucuresti , adicalea flocea al vostru, il tine in brate.....tocmai ce s-a strofocat sa raspunda dupa 2 ani de zile la plangere !!!!! sper ca recunosti ca doar SECURISTII erau studenti la drept prin anii 70 !!!!!!

# avi-cocalar rural date 20 December 2013 19:05 0

Guy, frate, hai ca-i pun eu cratima la ma-sa lu\' avi, ca sa-i iasa din grija si sa-i tihneasca toata carnea din frigider, de Sarbatori! :lol:

# 992 date 20 December 2013 15:17 +1

Mai \"avocat traditional\", stii de ce specimene precum stanca gidro sunt satanice ? Fiindca, conduse de ura, nimicnicie, caracterul infect si lipsa acuta de inteligenta, au cautat mereu sa faca rau unor semeni ai lor care incercau sa-si castige cinstit o paine. Daca sunt personaje asa de capabile profesional, de ce nu au luptat intotdeauna cu organizatia infiintata de Bota si nu cu membrii sai, prin mizerii gen plangeri penale, ha ?? Imi da vreun cutumiar genial si de inalt caracter un raspuns onest si profesionist ?

# jurist date 20 December 2013 15:37 +2

avocat traditional, nu pot sa ma abtin fara sa-ti spun ca esti o ****** ordinara, fara pic de respect pentru cel care a parasit aceasta lume. 

# GUY FAWKES date 20 December 2013 13:04 0

Esti sigur????

# Vava date 20 December 2013 13:25 +2

Stanca Gidro, mafioto si analfabeto, esti multumita acum ?! Corupta ordinara ce esti, va veni si ziua dreptatii ! Tibi, Dumnezeu sa aiba grija de sufletul tau...

# jurist date 20 December 2013 15:30 +4

incredibil.... RIP TIBERIU KOVACS!!! STIMA PENTRU LUPTA CARE AI DUS-O CU FATARNICIA SI IMPOSTURA TICALOSILOR!!!

# avi avi date 20 December 2013 16:45 -1

Ai aparut proasta satului?La ora 16:15 te-ai semnat asa cum esti.Spune,insa,ma, unde draq ai auzit tu de RIP?Si daca tot ai auzit de ce nu scrii cuvintele,fie in latina(limba pe care ai invatat-o de la doamna ******) ori in romaneste(limba pe care nu o prea stapanesti)Corect romaneste si obligatoriu pentru un ,,jurist,, se spune,,stima pentru lupta PE care ai dus-o...,,/Jalnic om esti.Iarasi te dai la mine fara sa iti zic ceva.Ai un fix cu mine.Probabil faptul ca eu provin dintr-o familie elitista te roade.Esti prost mai acesta.Daca familia nu este cum trebuie,copilul este obligat sa-si depaseasca ,prin munca si cultura,conditia.Tu ai facut asta?

# jurist date 20 December 2013 17:02 +1

bai laba trista zis avi avi, daca nu stii ce inseamna RIP si de unde provine inseamna ca esti o caradasca pensionara. in al 2lea rind nu ma dau la tine  homalau psihopat. oricum cei care ti-au \"umplut frigiderul de carne\" pentru craciun au mare dreptate. nu stii ce inseamna sa ai \"frigiderul plin de carne\"?? 

# avi avi date 20 December 2013 17:12 -1

vezi mai 992,lege 3/48,jurist,polo.nic etc.ca esti prost.Eu m-am mirat de unde ai auzit de RIP si de ce nu il scrii in latina.Mai hoasca batrana,numai voi va dat mari cunoscatori si,da,adevarat,cei mai in vasrsta stiu.Cei tineri habar n u au de RIP(unii stiu,fie ca sunt prin formatie cultivati,fie sunt prelati)Eu oricum nu sunt cum zici,dar cultura mea are in portofoliul ei si acest RIP.Vezi ca e tarziu ,du-te odihneste-te in pace.PS.Eu nu am vagabondat pe malul Streiului si nu stiu care e chestia cu frigiderul.Si nici nu ma intereseaza.

# incultul avi date 20 December 2013 17:25 +1

avi degeaba, nu te duce mintea, atita stii atita poti. sa-ti traduc draga imbecilule, cind ti se umple frigiderul de carne inseamna ca toti cei de pe site te-au injurat in cel mai ordinar mod. in ceea ce priveste RIP e cam greu sa te punem la virsta ta sa inveti limba engleza. spre deosebire de voi cretinii flocisti, cei din unbr bota mai cunosc si un pic de engleza . tu nu stii sa scrii romaneste, asa ca nu te invinovatim, familia ta elitista ce sa te invete? tu stii sa furi, sa dai spaga , sa fii imbecil, obsedat de bota.ai toate calitatile cerute pentru un client al spitalului de  psihiatrie.

# avi avi date 20 December 2013 18:06 0

Bai om cu parul vopsit,zis si jurist,in zadar te strofoci(vorba voastra a celor domoli - adica inceti- la minte de dincolo de munti)tot ti-ai dat prostia pe fata.Cand ti-am zis despre limba latina si sa te duci sa te odihnesti in pace ,am sperat sa te prinzi.Tu ii dai ca proasta satului cu engleza.Ai si tu dreptate,dar faptul ca aia cu latina nu ai priceput-o te face de minune.Tu la vasta ta cultura tehnico-juridica ai auzit de ,,requistat in pace,,?Eu la incultura mea am auzit de expresia,,rest in peace,,Asa ca iar ai pus=o de mamaliga.Tot prost ramai.Ramai si odihneste-te in pace.Sa ai mintea si mai odihnita.Jalnic om esti.

# mai avi vopsit date 20 December 2013 18:12 0

homalaule, din expresiile tale par vopsit s.a se pare care esti partea pasiva. cioroi vopsit ...zboaraaaaaa...brrrr...ai auzit de limba latina mai analfabeticus? rest in peace vine din latinescul avis avi avipigus.. :D :D :D :D  mare dobitoc a fost in noaptea fatidica la mata care te-a facut imbecil.

# avi-cocalar international date 20 December 2013 18:59 0

Paduche, nu mi-ai spus cati ani ai. De ocupatie nu te-ntreb, ca n-ai. Niciuna serioasa. Te-atarni pe-aici de-un comment sau altul si ne-o freci toata ziulica. Apropos, mai ai frati, d-astia \"experimentali\" ca tine? Sau poate vreo sora????? Chiar, ai o sora???? In orice caz, se vede treaba ca mama ta o sa aiba program full de sarbatori. :-*

# 992 date 20 December 2013 19:15 0

\"Odihnească-se în pace\" (latină: Requiescat in pace) este un epitaf scurt sau expresie idiomatică care doresc odihnă veșnică și pace celui ce a murit. Expresia apare de obicei pe piatră, de multe ori abreviat ca \"RIP\".

# avi avi date 20 December 2013 19:31 0

cam tarziu mi imncu8lt de 992.Dupa ce te-am bagat in ceata,te-a scos dictionarul.Macar acum stii exact ce inseamna.Ti-am zis eu odata ca daca pui mana pe carte poate te iau stagiar.

# 992 date 20 December 2013 19:34 0

Ai auzit de broasca-bou ?? Semeni foarte mult cu ea..... Ti-am aratat ca ai gresit citatul in latina. Asta a fost scopul citatului. Balon de sapun ce esti. Se mai zice si clabuc. Alege forma ce ti se potriveste cel mai bine.

# avi avi erata date 20 December 2013 19:36 0

mai incult.Dar dupa comentariile mele si ,mai ales,al tau de la ora18:59 nu mai are rost sa discutam.O sa fac precum am facut cu gayul tau preferat:nu mai postez astazi nimic pe temele tale cele mai dragi tie.

# 992 date 20 December 2013 19:53 0

Nu sunt eu acela de la 18,45. Dar inteleg ca te-ai suparat foc  fiindca ti-am aratat ca ai gresit citatul. Ia-ti jucariile si pleaca. Te-ai mai suparat zilele trecute de la treaba cu congruenta. Esti demn de mila, jalnicule.

# 992 date 20 December 2013 20:05 0

Ora 18,59, scz.

# famiglia elitista a lui avi date 20 December 2013 17:08 +1

tata avi -porc de guineea, mama avi profesoara pe centura!!!avi -avi retardatul familiei, actualmente om de serviciu la ******-ul baroului flocea.  :P

# avi avi date 20 December 2013 17:29 0

bravo mai frustratule,mi-ai dat raspunsul pentru 16:45.vezi ca esti prost?

# avocat BB 53 date 20 December 2013 16:26 +3

DUMNEZEU sa il ierte. A murit omul din cauza stresului. La atatea plangeri penale cate a avut facute din parte JIGODIILOR de la traditionali. Si nu este singurul au mai fost cazuri si cel de la Campulung Arges a murit din aceiasi cauza si o sa mai urmeze si altii. NENOROCITILOR liberalizati avocatura nu o mai tineti confiscata ptr. voi si mafia voastra.

# tara formei fara fond date 20 December 2013 17:32 +1

Dumnezeu sa-l ierte! Ticalosilor comunisti, bolnavi mintal si analfabeti nu le doresc altceva acum in prag de Craciun si de Sfintele Sarbatori decat O BATAIE CRUNTA DE DUMNEZEU asa cum nici viitoarele voastre imputite generatii de pana la gradul al 4-lea nu au pomenit. Sa va mancati intre voi ca lupii, altecva nu meritati, sa va vindeti mamele. O sa cada capete, mai asteptati putin, pana la anul.Mult nu mai aveti, iar pentru retardatii de la Bucuresti, gen ,,flocea\'\' si clica, le doresc un cutremur lent si violent.

# avi avi date 20 December 2013 16:49 0

Nu va bucurati,iarasi v-am tras=o.chiar daca se va supara un bun amic pe mine.

# GUY FAWKES date 20 December 2013 16:54 0

Ai tras-o pe mata ! Du te n familia ma tii de ******at ordinar ce esti! Si trage l dupa tine si pe ******tu traditional! Leprelor! PS familia elitista a ma ti dupa cum mi-a soptit o pasarica era un pica cam securista! Jigodia draqului

# avi avi date 20 December 2013 17:41 -1

mai mitocanilor,acum ati confirmat ,inca o data, cultura voastra civica.Sa va traduc:cei 7 ani de acasa,educatia din familie si din scolile urmate.Ta gayule nu ai cei 6 ani de acasa,celalalt fiind hoasca batrana a mers la 7 ani la scoala.In rest,aceeasi educ atie in familie,adica niet educatie,niet cultura .Va dati mari cu cele cateva notiuni de drept si de limbi straine,dar sunteti niste sfertodocti.Pe tin e gayule te simt din ce scrii,pe celalalt propriis sensibus.Magari ordinari ambii ,,avocati,, de donatie si de carciuma sateasca.Mai gayule te simt si pe tine extrem de frustrat,Ai de ce si ajung sa ma bucur ca esti asa.Educatia ta de ferentar/ilfovean este evidenta.Alalaltg are vocabulaqr de derbedeu dar este mai limitat in expresii.Tu,in schimb,esti si nesabuit.oricum,ambii sunteti niste ordinari jalnici.

# avi- uta date 20 December 2013 17:45 +1

te-ai suparat avi? ia mai spune despre famiglia ta.de ex. sor\"ta mai intreaba de noi? vezi ca e posibil sa ai 5000 de cumnati si atunci sa te vad. oare o sa te tina mina sa cumperi cadouri la vreo 5000 de nepotei? avi , tine minte 5000 acum, 10 000 la anul. nu euroi mai prostule, avocati legali maaaaa. hihihihi hahahahaha :P :P :P :P :P

# GUY FAWKES date 20 December 2013 17:47 0

Securistule! Du te n mortii matii de aici!

# saracu avi date 25 December 2013 15:10 0

Mie mi-e mila de acest retardat avi ! El, o varsta inaintata, nu mai poate invata gramatica ! Saracu !!! ,,Ta gayule,, ,,hoasca batrana,, ,, aeduc atie,, ,,Pe tin e,, ,,Alalaltg,, ,,are vocabulaqr,,  

# pt avi-avi date 20 December 2013 17:15 +1

avi chiar daca te superi noi iti spunem cinstit ca am tras-o pe M A T A  !!! o sa ai 5000 de fratiori.

# barourile libere date 20 December 2013 16:54 +1

Principalii vinovati, pentru persecutarea avocatilor din legala(singura!) UNBR-Bota, sunt magistratii mafioti. Acesti derbedei ordinari au devenit mai nocivi decat securistii lui Ceausescu. Intrucat traim in ultracorupta Romanie, acestia nu sunt trasi la raspundere pentru abuzurile savarsite. Daca Romania ar fi fost un stat de drept, indivizii amintiti erau demult dati afara din magistratura si condamnati.

# GUY FAWKES date 20 December 2013 18:28 +1

Din respect pentru colegul nostru Tiberiu Kovacs va rog sa incetam cu trivialitatile! Va rog si apelez la intelecpciunea voastra sa ignorati manifestarile bolnavului psihic care posteaza sub diferite porecle avi avi av traditional prostul satului si imbecilul de serviciu! Multumesc anticipat

# avi avi date 20 December 2013 18:43 +1

Mai proasta ferentarilor,eu am avut in postarile mele trivialitati?AR TREBUI SA ITI CRAPE OBRAZUL DE RUSINE,OM DE NIMIC  CE ESTI.te-ai luat dupa celalalt idiot si din om cat de cat rational ai ajuns un jeg.Alea au fost expresii de om cu studii superioare?.vezi istoria acestui site si verifica daca eu am scris vreo trivialitate .Baietas,colegii de la Cluj sunt cu ochii pe voi.Luni voi primi niste  poze interesante .Crezi ,nu crezi,regret sincer moartea lui Tibi.Eu nu stiu daca tu l-ai cunoscut(desi ai spus-o) dar eu l-am cunoscut.Era departe de tine si de cei care mai postati pe net din parteqa botistilor.Si cu asta am terminat,spunandu-va pentru ultima data ca eu nu sunt ,,avocat trditional,, desi sunt avocat traditional.Si nu sunt nici ,,oarecare,,nici BI si nici altii.

# GUY FAWKES date 20 December 2013 18:51 0

L-ai cunoscut un draq pleaca ma de aici! Lasa ne in pace! Nu ne mai provoca du te si vezi ti de elitele tale si de banii tai si de tot ce visezi! Lasa ne in pace! E ultima data cand iti fac onoarea sa te mai bag in seama grasutule

# GUY FAWKES date 20 December 2013 18:55 0

L-ai cunoscut un draq pleaca ma de aici! Lasa ne in pace! Nu ne mai provoca du te si vezi ti de elitele tale si de banii tai si de tot ce visezi! Lasa ne in pace! E ultima data cand iti fac onoarea sa te mai bag in seama grasutule

# Banciu date 20 December 2013 19:07 0

Ba, \"avi-avi\" alias \"avocat traditional\", \"ALTU AVOCAT\", \"PITBUL\", esti, pur si simplu, o mizerie umana. N-ai nimic sfant in tine. Minti cum respiri. Si un copil de gradinita ti-ar observa stilul, inconfundabil, de a scrie. Nici macar mortii nu ii respecti.

# Wallace date 20 December 2013 19:58 0

Din cauza persecutiei mafioto-staliniste la care au fost supusi de catre anumiti pseudomagistrati, deja cativa avocati din legala UNBR-Bota au parasit aceasta lume. E strigator la cer ! Acesti magistrati bolsevici isi bat joc de lege, de oameni si, culmea, nu patesc nimic ! Parca am trai pe vremea lui Stalin ! Nimeni nu ia nicio masura impotriva judecatorilor si procurorilor mafioti ! Pentru ce au murit oamenii la revolutia din \'89 ?! In locul securistilor au aparut magistratii care fac ce vor ei cu soarta oamenilor. Daca ar mai avea loc o revolutie, primii care ar trebui scuipati si apoi judecati si condamnati ar fi magistratii(nu toti !) pentru ca au distrus vieti omenesti prin abuzurile pe care le-au savarsit ! Cat timp isi vor mai bate joc acesti criminali de avocatii din singura uniune a avocatilor legal infiintata, UNBR-Bota ???

# Rudolf date 20 December 2013 21:50 +1

Asa este. Magistratii din Romania au ajuns sa se creada Dumnezei. Pana acum, au bagat in pamant 3 avocati din structura-Bota. Daca-i intrebi cand s-au infiintat barourile si unbr-Florea, nu iti raspund si nici nu-i intereseaza aspectul ca respectiva entitate nu a dobandit, dupa revolutie, personalitatea juridica. Unicul scop al acestor magistrati este sa protejeze casta mafiota-Florea, persecutand, in acelasi timp, avocatii structurii-Bota legal infiintate. Nu-i intereseaza nici vasta jurisprudenta a magistratilor corecti(din fericire exista si asa ceva) care prin sute de hotarari judecatoresti definitive au statuat ca membrii UNBR-Bota au dobandit calitatea de avocat in conditiile legii 51/1995. Nu exista niciun interes ca magistratii corupti sa raspunda in vreun fel deoarece multi politruci parlamentari sunt \"avocati\" in casta mafiota-Florea. Nici macar intr-o tara africana judecatorii nu si-ar permite asemenea abuzuri. Efectiv, incepe sa-ti fie greata de aceasta tara ultracorupta.

# Noua Ordine date 20 December 2013 21:55 +1

Propun organizarea unui protest fara precedent, in ianuarie 2014, cu o singura conditie. Participare absoluta, nu ca in anii anteriori cand cei mai multi dintre asa-zisii nostri colegi asteptau vesti la televizor, telefon sau pe internet. Poate veti intelege, stimati colegi care doriti sa profesati ca avocati, macar acum in cel de-al 12 lea ceas, ca nu intotdeauna comoditatea si lipsa de determinare aduc rezultate pozitive, chiar daca principiul este \"lasa ca merge si fara noi\"! Ce parere aveti, d.le presedinte Bota Pompiliu? Avem nevoie in continuare de dvs. si dvs. de noi toti!

# CICERO date 22 December 2013 15:21 0

Ce vorbiti mai paralelilor?vreti demonstratii?Stiti cine este de vina in situatia asta?Voi insiva care nu ati invatat si nu ati intrat in legala unbr Florea.Pana vreo institutie abilitata nu va declara legali si avocati,pana atunci urlati in van.Si tot pana atunci puneti mana si invatati.Concurenta este acerba si nu veti putea fac e fata.Dar mai aveti ceva de facut:scapati de gasca de pe Academiei.

# Noua Ordine date 22 December 2013 20:47 0

Habar n-ai ce vorbesti, Cicilica. Esti complet pe langa probleme. Institutii abilitate? Hotararile instantelor de judecata ce sunt, cap patrat? Bilete la loto? Pai da, in capul tau gol si al celor ca flocea adunatoru de zeciuieli, hotararile instantelor nu constituie jurisprudenta si practica unitara. Floceo, ai capul mare si gol daca nu te ajuta sa vezi REALITATEA. O sa ai o surpriza in curand, si n-o sa vina de la Andreea Marin. Rusine sa va fie, romani idioti!

# VECHEA ORDINE date 22 December 2013 10:58 +1

Hmmm.......DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA PE TIBI SI PE CEILALTI COLEGI  DUSI DINTRE NOI DATORITA CASTEI CRIMINALE FLOCEA!!!!! VINA CEA MAI MARE INSA O POARTE JEGUL DE bOTA CARE NU A FACUT NIMIC PENTRU CA OAMENIILUI SA POATA PROFESA IN LINISTE!!!! O JIGODIE DE OMCARE IN CURIND ISI VA AFLA LOCUL LA PUSCARIE UNDE MERITA SA AJUNGA!!! DIN CAUZA COMPORTAMENTULUILUI AVAR DUPABANI SI  ORDINAR BIETII NOSTRI COLEGI AU AJUNS SA ISI PIARDA VIATA DE STRES!! iTI VA VENI SI TIE RINDUL  SA DAI SOCOTEALA BOTA!!! DACA ERAI OM ACUM NU MAI AVEAM ATITE VICTIME PRINTRE COLEGII NOSTRI!!!! MINCATE-AR JULAVA ORDINAR CE ESTI!!!

# BI date 22 December 2013 14:13 0

Alături de această scursură a societății o parte însemnată din vină o poartă și decanii care i-au dat totală libertate de acțiune și nu în ultimul rând noi, dar mai ales cei care îi fac statuie și îl apară necondiționat. Bota nu vrea nimic decât donații.

# Avocat - Popa Nicolae - Baroul Tulcea date 23 December 2013 19:26 0

Actuala reglementare neadmitand functionarea unor exceptii la exceptii trebuie avut in vedere de catre dl.Bota Pompiliu ca dreptul sau este deja castigat impotriva judecatorului din Botosani pentru ca exceptia invocata de catre reprezentantul Parchetului de pe langa Judecatoria Deva,Jud. Hunedoara in Sentinata 538/05.04.2012 a respins cererea privind anularea inscrisurilor denumite - decizii emise pentru primirea in profesie a persoanelor in speta cu pricina, precum si cele de infiintare a Cabinetelor de Avocatura pe numele acelora ca fiind lipsita de obiect, nu mai poate aduce niciun individ de rea-credinta reversibilitatea exceptiei deoarece anterior justitia fara indoiala considerand aceasta respingere in regula,fie el chiar si fost judecator astazi demis din functie,n-are nicio seansa sa castice ceva in acest sens impotriva d-lui Bota Pompiliu legal infiintat ca persoana juridica astazi; face obiectul respectarii art.1 alin.5 coroborat cu art. 8 alin.1 din Constitutiei si a legii. 

# Avocat definitiv - Popa Nicolae - Baroul Tulcea date 31 December 2013 17:33 -1

Intrebare pentru cotizantii din barourile\"clasice\" sau \"traditiopnale\" inexistente ca persoana juridica de interes public,care nu au loc de mine, ce stiti de subiectul probei ? Daca nu stiti nu raspundeti. La multi ani stimati tovarasi !...

# Avocat definitiv - Popa Nicolae - Baroul Tulcea date 1 January 2014 12:36 0

Referidu-ma la art.21 din C.civ.revin si mentionez ca nu este admisibil a respinge o proba pe motiv ca instanta si-a format pur si simplu convingerea asupra exceptiei ridicat de oarecare adversar ce spune ca nu avem calitate de avocat fiind inscrisi legal intr-un barou legal din care facel parte cum prevede expres art.25 din Legea nr.51/1995 fara a avea administrate probele in dosarul cauzei cu pricina.Or,cine invoca in civil o imprejurare privind calitatea de avocat intr-o cauza stabilita printr-o judecatoresca definitiva,conform art.21 C.civ.,nu are obligatia de a dovedi ca cele cuprinse in hotarare cu privire la aclitatea noastra de avocat reflecta sau nu adevarul pe baza prezumtiei potrivit careia\"res judecata pro veritate habetur\".In cazul prezumtiilor absolute contra dovada este inadmisibila in orice stat de drept democratic in care prevederlie art.1 alin.5 si art.23 pct.11 din Constitutie nu pot fi modificate ci respectate obligatoriu de magistrati (art.16 alin.2) Constitutie. 

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva