psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

SCHIMBARI LA VARF IN UNBR-BOTA – Avocatul Viorel Nimernicu a fost revocat din functia de presedinte al UNBR 2004, la cateva zile de la investire. Conducerea Uniunii este asigurata provizoriu de avocatul Constantin Balacescu, secondat de vicepresedintii interimari Axinte Cezar si Ina Racovita. Fondatorul Pompiliu Bota a primit titlul de presedinte de onoare (Comunicatul)

Scris de: Cristina GHENEA | pdf | print

21 April 2015 12:49
Vizualizari: 10725

Consiliul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania (UNBR 2004) a decis revocarea din functie a presedintelui Viorel Nimernicu, la doar cateva zile de la investirea acestuia, si numirea in functia de presedinte interimar al Uniunii a avocatului Constantin Balacescu. De asemenea, in aceeasi sedinta de Consiliu, desfasurata joi 16 aprilie 2015, la sediul institutiei, avocatii Axinte Cezar si Ina Racovita au fost alesi vicepresedinti interimari ai UNBR 2004. Supriza vine din partea fondatorului Uniunii, avocatul Pompiliu Bota (foto), care a primit titlul de presedinte de onoare.


Toate modificarile au fost operate in baza art. 66 din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, coroborat cu Statutul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, adoptat de Congresul barourilor, si cu doua decizii ale Inaltei Curti de Casatie si Justitie.

Prezentam comunicatul de presa emis de UNBR 2004:

„In sedinta Consiliului Uniunii Nationale a Barourilor din Romania desfasurata la data de 16 aprilie 2015, ce a avut loc la sediul UNIUNII NATIONALE A BAROURILOR DIN ROMANIA din Bucuresti, Str. Academiei, nr. 4-6, sc. B, et. 3, ap. 31, Sector 3,

conform prevederilor art. 66 lit. n), art. 66 lit. t) din Legea nr.51/1995 modificata, prevederi coroborate cu dispozitiile Statutului Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, adoptat de Congresul barourilor, potrivit art. 9 din Constitutia Romaniei: 'Sindicatele, patronatele si asociatiile profesionale... se constituie si isi desfasoara activitatea potrivit statutelor lor, in conditiile legii', s-au hotarat urmatoarele:

1. Consiliul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, in conformitate cu art. 66 lit. n) din Legea nr. 51/1995 modificata, revoca pe Nimernicu Viorel din functia de presedinte al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania.

2. Consiliul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, in conformitate cu art. 66 lit. n) din Legea nr. 51/1995 modificata, alege pe domnul avocat Balacescu Constantin in functia de presedinte interimar al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania.

3. Consiliul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, in conformitate cu art. 66 lit. n) din Legea nr. 51/1995 modificata, alege pe domnul avocat Cezar Axinte in functia de vicepresedinte interimar al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania.

4. Consiliul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, in conformitate cu art. 66 lit. n) din Legea nr. 51/1995 modificata, alege pe doamna avocat Racovita Ina in functia de vicepresedinte interimar al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania.

5. Consiliul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania acorda, conform prevederilor art. 66 lit. t) din Legea nr. 51/1995 modificata, titlul de presedinte de onoare al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania domnului avocat Bota Pompiliu.

*Cititi aici comunicatul privind alegerile din UNBR-Bota

Comentarii

# INA date 21 April 2015 13:08 -8

Care din ei au 10 ani vechime ca INA sigur nu are!! Va credeti destepti, dar sunteti o apa si-un pamant cu inteerimarii in frunte!!!

# ATAC LA INSTANTA date 21 April 2015 15:07 +2

Nu stiu Neagu si Teodorescu sa atace asta in instanta ! Macar Nimer nu se baga; pentru el e prea greu ...

# CONTRATAC date 21 April 2015 18:19 0

Inca nu va-ti prins de smecherie??? Nicusor a fost exclus la misto de catre Bota, pus sa faca tot felul de actiuni si contestatii ca sa atraga atentia si sa se faca cu solutii. ;-)

# mai stii ? date 21 April 2015 19:50 +1

ai, CONTRATAC, mai zici una : ia uite ce solutie buna i-a scos Bota lui Teodorescu recent: http://www.unbr.eu/sites/unbr.eu/files/documente_articole/JUD%20GL%20TEODORESCU.pdf

# Radu date 21 April 2015 22:40 +1

Tu inca NU TE-AI prins cum se scrie romaneste?? E v-ati prins, agramatule!

# Alberto Kurtyan date 22 April 2015 11:17 0

Ce ma amuza astia care nu au nimic de zis, dar se iau de gramatica. Bota in special. 

# UN NEINTELEGATOR date 21 April 2015 13:13 -4

Referitor la aceasta fulminanta stire demna de "breaking news", nu inteleg cum o adunare a unor mii de "avocati" a putut avea loc intr-un apartament de bloc din Str. Academiei, unde o camera are intre 8 si 18 mp. Cred ca au fost vreo 3 sau 4 persoane si s-a votat in unanimitate rapid pana sa apara parchetarii sa-i salte pentru constituirea dr grup organizat ..... "pour les conaisseurs biensure" .... In rest, mai rasfirati baieti, mai rasfirati ..... 

# UN NEINTELEGATOE date 21 April 2015 13:35 +3

Consiliul e format din 15 persoane, asa ca incapeau intr-o camera ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

# Obiectivul date 21 April 2015 13:42 +7

Bine a zis Botomei, cum ''invarte'' Bota legile n-o face nimeni. Acum a reusit sa scape de Nimerincu, respectand legea. Iar pentru ''un neintelegator'' - nu a fost congres cu ''mii de avocati''ci sedinta a Consiliului... e greu sa-l prinzi pe Bota cu ''chilotii in vine''. Da mai incercati

# BELA date 22 April 2015 14:46 +3

Ha, ha, bine zici...  Domnul BOTA e prea versat pt.av traditionali care n-au stiut in toti acesti ani  nici sa-si faca acte. Ma refer la  cei din "varf  

# Catalin Racaceanu date 23 April 2015 12:55 +2

:-) Av traditionali ''au stiut'' cum sa modifice legea incat sa nu-si mai poata ''face acte''. Atat i-a dus capul.

# pentru cei ce vor sa se inscrie in U.N.B.R date 21 April 2015 13:24 -5

De unde ati scos chestia aia cu"interimar", cand a inventat-o si cine? Cei ce au intentia sa se inscrie in UNBR  ul lui Bota sa stea deoparte ca e o mare TEAPA!!!!

# gogu date 21 April 2015 13:24 +2

Dar cand a fost investit Nimerincu drept presedinte al UNBR ? Si de catre cine ? A fost dat jos cineva care nu stim cand a fost pus in acea pozitie. Cine a semnat acele documente ? Nu ar fi trebuit sa existe un PV al sedintei cu semnaturile membrilor Consiliului ? Nu poate semna asa ceva cel numit presedinte tocmai propria numire in functie, este o ineptie juridica. Ar fi trebuit sa fie un document semnat de cei ce au facut numirile. Jalnic .....

# @gogu date 21 April 2015 14:05 +1

CORECT!!!     [quote name="gogu"]Dar cand a fost investit Nimerincu drept presedinte al UNBR ? Si de catre cine ? A fost dat jos cineva care nu stim cand a fost pus in acea pozitie. Cine a semnat acele documente ? Nu ar fi trebuit sa existe un PV al sedintei cu semnaturile membrilor Consiliului ? Nu poate semna asa ceva cel numit presedinte tocmai propria numire in functie, este o ineptie juridica. Ar fi trebuit sa fie un document semnat de cei ce au facut numirile. Jalnic .....[/quote]

# Ce se intampla? date 21 April 2015 13:24 0

Ce se intampla cu atatea schimbari? De ce nu mai este B presedinte? A venit raspunsul UE? Ce facem????? Este acest barou legal????

# Presedinte de Onoare? date 21 April 2015 13:30 0

Cum a semnat pana acul dnul pres de onoare documentele?? Reiese din articol ca Nimerincu era Presedinte  :eek:

# pandele date 21 April 2015 13:30 +4

Dar cand a fost investit Nimerincu drept presedinte al UNBR ? Si de catre cine ? A fost dat jos cineva care nu stim cand a fost pus in acea pozitie. Cine a semnat acele documente ? Nu ar fi trebuit sa existe un PV al sedintei cu semnaturile membrilor Consiliului ? Membrii Consiliului cand si cum au fost alesi ? De ce sunt anonimi acesti indivizi ? De ce nu este public acel document ?

# Suceava date 21 April 2015 13:34 +2

A mai fost un parchetar de s-a facut de ... laSuceava cu grup infractional organizat. Si-a dat seama pe drum ce destept este si a renuntat la acuza asta. A gasit altele si mai ....  

# Av. B.C date 21 April 2015 13:44 +9

Sunt total de acord cu ce spune colegul: 'E foarte simplu si adevărat ptr.toti cei care se fac ca nu inteleg hotărârea instantelor. Nimeni nu ne poate îngrădi si mani****** asa cum vor cei care ne contestă calitatea noastră, daca cineva crede ca s-a născut avocat doar ptr.ca sunt parintii av.se inseala..conform constitutiei, orice om are dreptul să-si aleagă profesia, nu-i poate îngrădi nimeni acest drept!!!' restul e cancan.

# avi avi date 21 April 2015 14:39 0

pentru orice n elamurire,faceti o intrebare pe Academiei si veti primi raspuns la calendele grecesti.Totul este un circ nemaipomenit,destinat aburirii(a cata oara) a celor fraieriti.Bota a fost dat  jos la congresul din Moldova.A pierdut procesul in fata lui Nimerincu.15 consilieri?Asta inseamna ca aveti doar 15 asa zis barouri.dar legea spune ca sunt membri ai consiliului si delegati ai barurilor.daca ar fi asa,la sedinta aia fantoma ar fi fost printre,,decani,,si consilieri din partea b arourilor.Adica,altfel spus,cate barouri mai aveti.Daca bota a devenit presedinte de onoare iar Nimerincua fost revocat(?) ce a fost bota [pana acum?Cine le-a dat cartoane zero italienilor?Nu avem oarisece infractiuni?Bota,esti terminat si va fi vai de tine.Asta ai cautat,asta vei primi!

# succesuri date 21 April 2015 15:10 +3

SUCCESURI!!! sper că această minunată echipă încropită ad-hoc să aibă mai mult spor în rezolvarea problemelor membrilor astructurii și nu în organizarea de examene măsluite. Principala preocupare ar trebui să o constituie obținerea recunoașterii structurii și reactivarea barourilor depo******te, dar numai după actul oficial de recunoaștere dat de MIN. Just. 

# congres moldova date 21 April 2015 15:13 +1

congresul de la Moldova (restaurantul) a avut quorum - 3 din 6: Nimernicu, Pitica si Teodorescu ! Avem foto !

# foto date 21 April 2015 15:38 0


Citeza pe congres moldova
congresul de la Moldova (restaurantul) a avut quorum - 3 din 6: Nimernicu, Pitica si Teodorescu ! Avem foto !
VREM  FOTO!

# Cine a convocat consiliul?Presedintele? date 21 April 2015 15:29 +1

65 Lg. 51/1995 (4) Consiliul U.N.B.R. se întruneşte trimestrial la convocarea preşedintelui U.N.B.R. Convocarea se face cu cel puţin 15 zile înainte de data şedinţei.

# @Cine a convocat consiliul?Presedintele? date 21 April 2015 16:04 +1

Pai Presedintele l-a convocat. Nu trebuie sa fie publica convocarea. S-au convocat ei pe ei.   [quote name="Cine a convocat consiliul?Presedintele?"]65 Lg. 51/1995 (4) Consiliul U.N.B.R. se întruneşte trimestrial la convocarea preşedintelui U.N.B.R. Convocarea se face cu cel puţin 15 zile înainte de data şedinţei.[/quote]

# avocat date 21 April 2015 15:31 -2

BOTA POMPILIU NU MAI ESTE PRESEDINTE CU ATRIBUTII ADMINISTRATOVE ÎN UNBR deci numele lui nu mai este asociat juridic cu el ......Adio domn președinte de onoare ......succes noii conduceri 

# Alex date 21 April 2015 16:22 -2

fug ca potarnichile- probabil amandoi- si bota si nimenrincu isi fac bagajele sa scape de DNA...

# de pe margine date 21 April 2015 16:30 -2

Separat de furtuna asta intr-un pahar cu apa, niste oameni care se bat e niste functii fantoma intr-o organizatie inexistenta, cea mai tare faza a articolului e aia cu NIMERINCU - NIMERNICU.

# Alex date 21 April 2015 17:14 +2

Cei interimari dau piept cu problemele penale iar cei doi fug cu agoniseala de milioane de euro? Ce se intampla cu sutele de avocati din barou aflati in diverse faze ale procedurilor juridice datorate practicarii avocaturii fara drept? Cine le plateste daunele, despagubirile, avocati, instante, ani pierduti...

# jurist date 21 April 2015 17:18 +3

nu putea sa fie b presedintele unbr pana la moarte ....o organizatie profesionala a avocatilor trebuia sa aiba parte la un moment dat de o schimbare a conducerii executive succes noii conduceri a unbr si succes la clienti ca asta conteaza intre AVOCATI pana la urma 

# UNBR-2004 date 21 April 2015 17:50 +5

In ciuda propagandei comunisto-staliniste, practicata de toleratii traditionali, la care se adauga cativa frustrati de genul lui Kurtyan, legala(unica) UNBR-2004 va lupta in continuare impotriva mafiei avocaturii, prin reformarea profesiei. 

# DOREL date 21 April 2015 18:33 -5

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D BOTA CHIAR CA A INNEBUNIT!!!! E TERMINAT SI NU A GASIT ALTA GASELNITA DECIT SA SE AUTOINTITULEZE ,,PRESEDINTE DE :lol: :lol: :lol: :lo :D :D :D :D l: ONOARE,, DA UNDE ESTI TU MAI BOTA PRESEDINTE???? SUNTEM CURIOSI.....POATE LA JILAVA CA IN UNBR NU MAI AI CUM!! DEOCAMDATA ESTI IN TERMEN DE INCERCARE SI CU DEMISIA DATA EXCLUS SI CU CABINETUL DE AVOCAT RADIAT DIN 2007 CARE E CALITATEA TA MAI BOTA!!??/ AIA DE ESCROC POATE!!! 

# DOREL date 21 April 2015 18:35 -5

SENTINTA JS3 IREVOCABILA!!!! BOTA A PIERDUT DEFINITIV IN FATA LUI NIMERINCU !  IMEDIAT VA INTRA IN ACTIUNE BUJOREAN !!!

# Alberto Kurtyan date 21 April 2015 18:58 -4

Frustrat? Normal ca sunt frustrat. Am fost frustrat de dreptul meu de avocat, atat de Bota cat si de organele statului care nu recunosc Baroul paralel. Iar povestea cu reformarea este o gluma proasta. Bota nu vrea nimic altceva decat o sursa de venituri. De ce crezi ca se inconjoara cu tot felul de mameluci si yesmen-i? Pentru ca vrea puterea totala. O putere de gainar, care se joaca cu gainile si le tortureaza in cotetul din curte. Dupa care le taie si le mananca. Asta e puterea lui Bota. Dar Bota este o nulitate juridica si prin urmare toate actele lui sunt la fel de nule juridic. Oricine le contesta (daca are ce contesta, deoarece inca nu a vazut nimeni actele; sunt secrete) nu vor rezista la nici cel mai mic test de legalitate.

# Saracu date 21 April 2015 19:41 +1

al berti, parca ai plecat de la noi, ce mai vrei ? nici sotia si nici copiii parasiti de tine nu te mai vor !  Nu te mai da procurator ca nu se stie

# Av. B.C. date 21 April 2015 19:01 +4

E normal sa luptam cu totii, altfel daca ne dam fiecare de-o parte si stam in banca noastra, nu se va ajunge sa ne fie recunoscuta munca si prestigiu nostru. Si totusi monopol profesiei nu se poate pune si nici sa dam biruri traditionalilor nu vom face. Asteptam ilegalitatile si acuzele nefondate sa inceteze!

# LLX date 21 April 2015 19:37 0

Frumos procedeu. Bafta multa!...

# cititi si va minunati program coltuc date 21 April 2015 19:42 +4

mister coltuc marius vincentiu trimite pe mail-uri platforma program. ce are el in plan? unul dintre puncte este '"CHEMAREA IN JUDECATA DIRECTA A BAROULUI BOTA PENTRU ELIMINAREA ACESTUIA". Uite nu te votam ca ai aceleasi concepte ca si florea de comunist mai mic. Deci noi vrem sa scapam de taxe si sa ne vedem de treaba fiindca multi colaboram cu cei din baroul infiintat legal de Bota si coltuc se erijeaza intr-un descendent floretist. NU VOTEZ COLTUC!!

# hahaha, buna manevra date 21 April 2015 23:34 +3

Astia ne cred de prosti.Cred ca daca introduc in program cum ca vor elimina (iauzi) baroul bota, burtile goale il vor vota.Au mai fost asemena manevre si in alte judete facute de catre alti decani(printre altele mahnita de la Cluj) nenorocita pe care au votat-o doar ca sa elimine ,,concurenta'' acum e trasnita

# avi avi date 22 April 2015 00:33 -3

Nu va credem.Suntem convinsi! :P

# Bela date 22 April 2015 15:04 +1

Coltuc ,este un baiat destept, informat, stie ca avocatii lui Bota sunt in legalitate dar ca sa fie ales ,mizeaza pe prostia ceiorlalti care   nu stiu  nimic, nu se informeaza sau  nu accepta o hotararea care le este nefavorabila. Domnule Coltuc eu sunt avocat in baroul pe care dv. vreti sa-l chemati in judecata dar asta nu ma impiedica sa va apreciez.Succes in alegeri.

# BOTA DE CAND ASTEAPTA date 22 April 2015 17:37 +4

BOTA DE CAND ASTEAPTA CHEMAREA IN JUDECATA A BAROULUI BOTA PENTRU ELIMINAREA ACESTUIA ! Actele, Florea, sa vedem cine ?

# kurti spia abandonato date 21 April 2015 19:47 +2

kurti e uno spia abbandonato. L-au parasit toti, si Bujorean care l-a vandut la Bota si l-a deconspirat ! nici nimerincu nu l-a chemat la congresul de la Restaurantul Moldova. Erau 4

# circul continua date 21 April 2015 20:02 -3

http://www.bzi.ro/bataie-intre-avocatii-baroului-constitutional-la-hotel-moldova-facsimil-307022 Acelasi circ in alt an.. Ei se distreaza si fraierii incaseaza...nu bani...

# avocat date 21 April 2015 20:15 +7

Cu Fenechiu ne-am lamurit. Vad ca si Coltuc e aceeasi  marfa. Nu avem nevoie de indivizii astia. E clara intentia lor, vrajeala ieftina pentru putere. Dupa ce vad ciolanul trec si isi scot coltii. De fapt ce ne trebuie noua barou? Sa platim biruri? Ne-a dat noua ceva baroul ? Daca ma gasesc baroul mi-a luat un sfert din munca mea. Prefer sa o votez pe Voinea. Jos comunistii si descendentii lor opaci in gindire care vor numai scandal si circ cu cei care sunt confratii nostri. In fond toti suntem licentiati in drept. Si sa nu uite fenechiu si coltuc ca multi au intrat in barou fara examen doar pe pile si relatii. Orice politician devine avocat peste noapte. E corect sa hulim cind este de notorietate mirsavia din baroul nostru?

# crustsceu date 21 April 2015 20:47 +3

de sa ne dam cu parerea? poate din ceva aproximativ iese ceva bun. Mai avem timp pana la congresul traditionalilor sa facem ceva magnific. Imi pare rau ca Alberto chiar are o parere asa naspa, cand nu eram la bota, cu ani in urma vorbea f frumos depre baroul asta

# @crustaceu date 22 April 2015 05:41 0

Crustaceu, ai mai avut probleme in instanta? [quote name=" crustsceu"] de sa ne dam cu parerea? poate din ceva aproximativ iese ceva bun. Mai avem timp pana la congresul traditionalilor sa facem ceva magnific. Imi pare rau ca Alberto chiar are o parere asa naspa, cand nu eram la bota, cu ani in urma vorbea f frumos depre baroul asta[/quote]

# diana date 27 April 2015 18:54 0

Zicea BOTA ( pana sa fie schimbat ) ca facem miting. Mai facem ceva ? sau sunt doar vorbe si angajamente luate de Bota la un sprit ????

# nimerincu date 21 April 2015 21:46 +1

Kurtyene, il ajuti pe Bota sa castige la CEDO, cu catusele. nu te-am chemat la Moldova pt ca ne e frica de tine; esti prea periculos. si Bujor ne-a zis sa ne ferim de tine

# avi avi date 21 April 2015 22:38 -1

traditionalii care vorbesc fara sa gandeasca(biruri,spagi,exploatari etc.)ar fi bine  sa isi revizuiasca pozitia:ori la noi ori sa plece.De plecat in alte munci si nu la baroul de crasma sateasca unde nu au nici o sansa.Alberto este inca unul care si-a dat seama de escrocheria lui bota.Si mai sunt cu miile.Bota,ce faci in continuare,ca in calitate de presedinte de onoare nu mai ai nici un cuvant de spus.Esti terminat.Iar tot ce ai semnatg pana acum este nul.Deci si deciziile italienilor sunt nule/.Acum sa vezi ce o sa patesti.Jalnicule!!!

# @avi avi date 22 April 2015 07:33 +3

Ne plictisesti tovarase avi avi. Esti un veritabil kim jong jill al avocaturii.  :P :P :P

# avi avi date 22 April 2015 16:11 -1

Da,mai acesta,sunt.Dar ce bine imi merge!!!!!

# kurt date 22 April 2015 00:02 0

Alberto Kurtyan: Bineinteles ca nu regret «fapta», nu am de gand sa ma opresc si astept ca Justitia Romana sa ma azvarle in puscarie”

# Alberto Kurtyan date 22 April 2015 00:21 +1

Corect. Cand am fost acuzat ca am luat Monitorul Oficial si l-am dat la popor, asa am raspuns anchetatorilo procurorului si asa am spus si judecatorului. Si asa am castigat! De atunci incoace, Monitorul Oficial a devenit liber. Este cea mai mare victorie a mea. Nu numai ca nu am fost aruncat in puscarie. Am castigat! Justitia a triumfat! De data asta.

# Alberto Kurtyan date 22 April 2015 05:43 0

Legea 51 (1) Profesia de avocat este liberă şi independentă, cu organizare şi funcţionare autonome, în condiţiile prezentei legi şi ale statutului profesiei. Deci "statutele" baroului, vorbesc de celelalte, publicate pe bota.ro, nu au nicio valoare. Modificarile organelor de conducere se fac in baza statutului profesiei, nu in baza statutelor facute de Bota dupa modele de pe internet. In confuzie, deciziile luate de Bota in ultima adunare sunt nule. Cititi comunicatul si veti vedea ca Bota nu recunoaste statutul profesiei, ci doar statutul lui propriu. Aici nu intelege Bota ca rezida inselaciunea lui. Toti am fost pacaliti ca UNBR este UNBR din L51. Iata ca acum, pentru a-si justifica aceste modificari intempestive, Bota nu mai recurge la Statutul profesiei ci invoca Statutul UNBR de 4 pagini pe care l-a semnat el in 2004. Probabil ca in baza acelui statut el este dictator in UNBR, dar asta inseamna ca UNBR nu este constituit in baza L51. Nu poti sa alegi articole din L51 convenab

# confuzie sau ..... date 22 April 2015 09:22 +1

Despre ce statut vorbim? Amesteci lucrurile. Cum a aparut fiecare statut si cui se adreseaza el?

# Statutul UNBR date 22 April 2015 13:52 +4

Draga Alberto, aceste statute sunt pe bota.ro de ani de zile. Si ceva dreptate are el; Nici Florea, nici Iordachescu nu au statut !

# alberty 18 ind 1 date 22 April 2015 06:47 +4

Kurtyane, 18 indice 1 inseamna ca esti infractor. nu poti pacali lumea la nesfarsit

# Monitorul Oficial date 22 April 2015 08:01 +2

Auzi Kurtian....nuduri pictezi? :D

# BOTA ÎŞI SUPRAVEGHEAZĂ "PRIETENA" date 22 April 2015 08:40 +1

Preşedintele "de onoare" Bota a intrat ieri, 21.04.2015, fără jenă în sediul UNBR din str. Academiei, în lipsa oricărui "interimar" ales chipurile la Consiliul din 16.04.2015, şi s-a dus direct în biroul preşedintelui. E "normal"să vii zilnic pentru a-ţi supraveghea "prietena" interimară, tânără şi frumoasă, adică pe domnişoara Racoviţă Ina. Cum să scapi aşa bucăţică ??? Av. Neagu Rodica

# Obiectivul date 22 April 2015 08:55 +4

:D tanti Rodica, matale alta treaba nu ai decat sa stai cu ochii pe Bota? Daca-i ''presedinte de onoare'' poate sa se duca pe Academiei cand vrea muschiul lui. Asa cam ca Iliescu la PSD. Nu incalca nici o lege.

# pt Neagu date 22 April 2015 13:49 +3

Dna Neagu, aveti mare grija cu Bota ca sigur va inregistreaza cand intrati in sediul de pe Academiei ! Contractul de inchiriere e pe numele lui, iar fara executor judecatoresc nu puteti intra acolo ! Nu va lasati provocati ! Asteptati motivarea deciziei !

# GUY FAWKES date 22 April 2015 14:36 0

Cum sa intre in sediu? Si cine sa intre? Mai pune ti mana pe carte si vedeti ce se poate executa silit! 

# Contractul de închiriere date 22 April 2015 17:25 0

Ba nu ! Contractul de închiriere e pe numele UNBR prin Bota Pompiliu. Bota personal va trebui să plătească peste 160.000.000 lei (vechi) restanţele de la întreţinere. El a gestionat fraudulos bunurile/valorile uniunii.

# asa e date 22 April 2015 18:43 +1

Nu puteti merge in Academiei, ci doar in General Haralambie. Ati gresit actiunea de cand ati inceput-o. Aici Bota are dreptate, v-ati dat singuri in judecata. Nu va lasati atrasi in cursa de Bota, asteptati motivarea.

# prin Bota date 22 April 2015 18:47 0

UNBR prin Bota, tot aia e; nu va lasati dusi de val ca toti tin cu Bota

# Alex date 22 April 2015 09:30 +6

Ce se intampla cu sutele de avocati din barou aflati in diverse faze ale procedurilor juridice datorate practicarii avocaturii fara drept? Cine le plateste daunele, despagubirile, avocati, instante, ani pierduti...

# Multe minti luminate!!!! date 22 April 2015 13:25 +3

Doamne, multe minti luminate. Va urmaresc de ceva vreme si ma intreb cum sunteti licentiati in stiinte juridice. Atatea jigniri, va intereseaza in fata cui se craceste Ina, cum mananca Bota salate etc si pierdeti din vedere esentialul. Cel mai penibil este " av teodorescu", care injura mai rau ca rromii. Domnule, esti penibil atat pe acest site cat si pe facebook. Te-ai aliat cu un artist neinteles si cam atat. O sa va para rau (moral) ca v-ati comportat asa. 

# oarecare date 22 April 2015 14:59 0

Rezultatul rigurozitatii examenului de admitere in acel " barou " : Ina vinde legitimatii de avocat in Spania cu 1.500 euro, pleaca in vacanta in dubai cu Croitoru, Teodorescu, asemenea lui Bota, "vede" doar ca nu exista nimic in lume infiintat, afara de capul lui gaunos. Ptiu, drace, ce avocati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

# @oarecare date 22 April 2015 16:15 +1

Esti un oarecare si atat. Dupa sutele de hotarari, inca ai curaj sa scrii?

# Cucu date 22 April 2015 13:31 0

Bota este dus cu pluta! Statutul profesiei la care face referire Legea nr. 51/95 TREBUIE să fie publicat în MO, al său, NU este! Despre ce vorbiți voi aici? Acest om nu are nicio treabă cu exigențele redactării unui act juridic, iar cu respectarea lor nici pe atât. Dar dacă nu mă credeți, intrați într-o instanță din oricare județ unde funcționează o Curte de Apel și veți vedea că ajungeți lângă Udrea și compania.

# avi avi date 22 April 2015 18:04 +3

acuma popa ionascu se leaga si de confratii preoti. pina acuma popa avocat se lega de avocatii din baroul bota ca numai el e avocat fiindca e la florea. acuma se leaga de preoti ca numai cei care apartin de patriarhia romana sunt preoti iar ceilalti nu sunt preoti.  popa asta ionascu e mereu pe dos. nici avocat nu e nici popa nu e.

# aberatia unui pseudoavocat date 22 April 2015 18:24 +2

Ora 18.20 la antena 1, numitul ionaşcu a decretat ca baroul paralel nu este recunoscut de lege. Asta este tipul de avocat traditional neinstruit. Insulta preotii care nu sunt din patriarhia romama si insulta avocatii din baroul legal infiintat. Asta este nivelul unora de cunostinte in ale dreptului. RUSINICA ? Apropo ori e popă ori e avocat sau niciuna?

# @aberatia unui pseudoavocat date 22 April 2015 19:16 +2

In ce context? Ar trebui dat in judecata.....

# aberatia unui pseudoavocat date 22 April 2015 19:39 0

Emisiunea acces direct?

# ll date 22 April 2015 21:00 +3

ionascu ca de obicei vorbea mult si prost. il ataca fara argumente pe preotul care a oficiat slujba de inmormintare a zavorancei ca nu e preot fiindca nu apartine de patriarhia lui mos craciun. si ca tacimul sa fie complet i-a comparat pe preotii care nu apartin de patriarhie cu baroul paralel. cica baroul paralel nu e recunoscut de lege si blablabla. omul asta efectiv a dat dovada ca este un diletant cu privire la cunoasterea legilor.popa ala ii dadea legea si textul care prevedea ca are dreptul sa fie preot si ionascu isi argumenta pledoaria cu ce ii transmitea un popa prin sms. el contesta legea si scotea numai aberatii pe gura. s-a facut de ris. a intrat zavoranca aia mica si l-a pus imediat la punct pe acest ionascu. i-a spus ca preotul va sluji la cimitirul ei in continuare si ca si ea are facult. de drept si nimeni nu ii poate ingradi sa devina avocat unde vrea ea. popa ii dadea cu examenul lui mos craciun de parca examenul lui florea e ceva suprem pe planeta pamint. 

# oarecare date 22 April 2015 20:02 0

Axinte Cezar de la voi, ori e popa ori e avocat ?

# Chiril date 22 April 2015 20:32 +5

Importanta emisiunea Antena 1 de care vorbiti si am urmarit cu mare interes. Apreciez ce spunea si Oana Zavoranu. Ionascu, nu are Dumnezeu, dar vorbeste de el pentru a impresiona oamenii la televizor. Cat despre baroul si UNBR de care fac vorbire traditionalii, pentru noi e clar ca functioneaza fara acte de infiintare a persoanei juridice. Important e ce spun procurorii si judecatorii onesti din Romania, astfel s-au pronuntat oficial ca ei, traditionalii, nu detin acte de infiintare a persoanei juridice si vrem sa ni se faca dreptate si cu aceasta ocazie. Stautele cu character general referindu-se la corpuri profesionale nu pot fi confundata cu acte proprii de infiintare si unipersonale. A se vedea orice Tratat de Drept Commercial teoretic si practic.

# Voinea date 22 April 2015 20:52 +2

Daca pana acum cazul Bota iera cunoscut in sens restrains, numai la nivelul judecatorilor de instante, a venit momentul sa aflam si de la televizor de la un avocat prepopit, Ionascu ..... ca ei, traditionalii, au dreptate si noi din UNBR Bota nu. Trebuie actionati in judecat de indata si solicitat proba cale afirmatii facute publice de acest Ionascu, la televizor - emisiunea Acces Direct de la Antena 1, impotriva entitatii UNBR Bota infiintat legal prin raspopitul Ionascu - Hristos a Inviat. Acum e momentul cel mai propice sa spuna justitiei ce spunea la televizor cine are dreptate si cine nu, ori putem afla, ori adevarul, ori e corupta justitia si se va dovedea asta in instanta.

# avi avi date 22 April 2015 21:12 -2

E cel mai bun avocat dintre preoti si cel mai bun preot dintre av ocati.Adica nici una,nici alta. Intrati pe Daniel Ionascu Wikipedia si veti afla lucruri interesante despre el.PS.comentariul de la ora 18:04 nu im apartine.Probabil vreunui impostor de la bota.

# oarecare date 22 April 2015 21:27 +2

ce lucruri asa interesante aflam despre un om care minte si care nu face cinste bisericii? asa se comporta un ex preot?spune minciuni la tv? mai mult demonstreaza ca nu e avocat? asa l-a invatat paula iacob sa-si apere clientul? clientul ii da sms si el argumenteaza cu borbele celui care ii da sms in timp ce contracandidatul i-a pus textul de lege pe masa? se facea ca ploua si scotea perle. asa reprezinta omul asta clientul? vai de capul vostru sa ajunga clientul sa va spuna ce trebuie sa vorbiti si voi capete fara creier reproduceti prostiile fara sa le treceti prin filtru. daca asta a invatat tipul asta atunci cu certitudine tagma avocatilor e jalnic de slab pregatita. deci ca sa fii in baroul florea trebuie sa dai examen de prostie.

# Rudolf date 23 April 2015 00:09 +4

Avocatii UNBR-2004 sunt denigrati prin mass media romana(cu putine exceptii) fara a li se da posibilitatea sa se apere. Aceasta este Romania bananiera. Mafia avocaturii beneficiaza, in continuare, de o protectie uriasa. Nu pot simti decat sila, multa sila.

# Alberto Kurtyan date 23 April 2015 04:35 +2

Suntem denigrati, este adevarat, dar vina NU este a mass mediei. Vina este a lui Bota, care nu stie sa scrie niciun comunicat de presa, nicio luare de pozitie si nici macar NU stie ce este ala "drept la replica". UNBR este reprezentat de catre presedinte, dar in UNBR Bicefal (Nimerincu - Bulacescu) nu stie nimeni ce are de facut. Balacescu cel putin este o simpla marioneta.

# @alberto date 23 April 2015 09:09 +1

Pai in mare parte ti se datorează tie Alberto. Profiti acum de handicapul juridic pe care il are Teodorescu si te dai mare samaritean. ESTI un frustrat nerealizat profesional nici in tara ta si nici in SUA. Asa ca lasa-i pe cei care au avut curaj sa reinceapa reformarea profesiei sa duca pana la capăt ce au inceut.

# gresit date 23 April 2015 11:36 0

Tu ai gresit Kurtyene, cand te-ai inscris la Bota trebuia sa ii spui: eu fac o donatie de 500 Ron in schimbul careia te rog sa imi comunici, sa ma informezi, sa ma faci avocat, sa imi dai un milion din banii tai etc. Nu ai niciun contract cu Bota sau UNBR

# av date 23 April 2015 12:05 +1

domnul dr.Bota Pompiliu si-a dat demisia din toate functiile din cadrul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania...are doar o functie onorifica .....executiv nu are atributii deci nu exista....noua conducere a UNBR va demonstra in ciuda criticilor venite de la unii cum este Kurtian sau Teodorescu! Succes! In curand Baroul Bucuresti din care cei 2 fac parte vor decide EXCLUDEREA din profesie si cei 2 vor avea soarta lui Botomei dupa excluderea dinn avocatura!

# @av date 23 April 2015 15:50 +1

Sper sa vedem ceva in curand, ceva favorabil.

# alex date 24 April 2015 09:40 +3

Cat a lasat bota in conturile baroului din cei 8 milioane de euro incasate?

# Alberto Kurtyan date 24 April 2015 11:25 0

Avocatii nu sunt obligati sa achite CAS la stat. Dar Bota a fost declarat de instanta ca neavocat si deci cabinetul lui era o simpla intreprindere economica. El nu a achitat niciodata asigurari sociale. Sa vezi scandal.

# Obiectivul date 24 April 2015 12:12 0

Nu sunt obligati dar nici nu le interzice legea sa achite la stat. Mai pune mana pe carte dragule. E cam greu sa-l dovedesti pe Bota si ai lui in mod legal.

# LULU date 24 April 2015 12:05 +1

De unde stii Alberto toate astea?..... CAS il icaseaza direct ANFP.

# hooo date 24 April 2015 15:50 +2

Anaf -ul incaseaza asigurarile de sanatate din iunie 2012. Pensia pentru venituri sub 8000 de lei/an se plateste la casa de pensii. Daca depasiti suma de 8000 lei/an pensia se plateste la ANAF -declaratia 600. Legea pensiilor prevede la art. 6 ca avocatii si preotii pot cotiza in sistemul de stat. Ca sa ai casa proprie de pensii trebuie sa ai minim 50.000 de cotizanti. Ce fac traditionalii e un fake.

# @hooo date 24 April 2015 16:23 +1

Si totusi si-au infiintat!!!!
Citeza pe hooo
Anaf -ul incaseaza asigurarile de sanatate din iunie 2012. Pensia pentru venituri sub 8000 de lei/an se plateste la casa de pensii. Daca depasiti suma de 8000 lei/an pensia se plateste la ANAF -declaratia 600. Legea pensiilor prevede la art. 6 ca avocatii si preotii pot cotiza in sistemul de stat. Ca sa ai casa proprie de pensii trebuie sa ai minim 50.000 de cotizanti. Ce fac traditionalii e un fake.

# George date 24 April 2015 17:39 +2

Uita ca s-a desteptat si presa ! http://www.puterea.ro/dezvaluiri/galceava-barourilor-organizatia-avocatilor-infiintata-de-pompiliu-bota-este-legala-si-ameninta-existenta-baroului-traditional-111322.html

# Gena date 25 April 2015 11:31 +1

La Parchetul de pe langa judecatoria Oras Macin, jud.Tulcea un magistrate a primit spaga un vitel. Vezi Ziarul Delta Tulcea din 25 aprilie 2015 pagina 5. La tribunal si la judecatorii cat primesc magistratii spaga in contravaloare (bunuri) de la avocatii traditionali sa treaca cauze dupa bunul plac in defavoarea justitiabililor de buna credinta vatamati de infractori?......

# vrajeala date 26 April 2015 10:14 0

Lăsați vrăjeala și treceți la treabă. Vrem rezultate concrete!!!

# Nu-i vrajala date 26 April 2015 20:47 -2

Daca se urmaresc dosare in cai de atac p cause de omor reprezentate de Nechita Porfir, avocat traditional, pensionat, vedeti modul cum s-a judecat cauzele abuziv si unde au ajuns spagile date unor magistrate de tribunal.

# AT date 27 April 2015 08:23 +3

Măi fraților, cei care ați preluat puterea sau ce a mai rămas de la Bota, terminați cu prostiile, apucați-vă de treabă, nu vă ocupați cu problemele altora pt. că avem noi destule. Nu suntem primiți în instanțe, nu avem decani, sedii și altele asemenea. Apropo! Voi aveți fotografii, sau îl vom vedea în continuare pe Bota?. Aveți puțin timp la dispoziție, imediat încep examenele la tradiționali, dacă nu vă mișcați plecăm dincolo pt. că a fost de ajuns, așteptări care durează de 15 ani. LA TREABĂ!!!

# @AT date 27 April 2015 09:44 +1

Duti ba si lasani.

# oarecare date 27 April 2015 10:47 0

Replica de om inteligent, de-aia va trimite lumea sa puneti mana pe carte si nimeni nu va considera avocati !

# Fie date 27 April 2015 20:01 0

Nu umblati cu prostii si vrem turnatorii cat mai multe din inrteriorul traditionalilor.

# ? date 29 April 2015 12:22 +1

Se mai aude ceva de dosarul Laurei Voicu?? Este important sa stim cum se solutioneaza privind pe Learciu.

# Oare?? date 30 April 2015 12:16 -2

Dragi avocati traditionali, cum va explicati ca Baroul Ilfov traditional are sediul in Bucuresti cand Lg. 51/1995 art. 50 (1) Baroul este constituit din toti avocatii dintr-un judet sau din municipiul Bucuresti. Sediul baroului este in orasul de resedinta al judetului, respectiv in municipiul Bucuresti. Oare nu sunteti neinfiintati?

# @oare date 3 May 2015 19:15 +1

Nu ar fi mai interesant să ne ocupăm de treburile noastre decât să ne uităm în ograda vecinului? Ar trebui să tranșăm definitiv problema legalității barourilor noastre și după aceea să ne alegem conducătorii. Interimarii ar trebui să meargă de urgență la MJ și să rezolve problema!!! Se apropie termenul la care se dau examenele la tradiționali, trebuie să știm dacă rămânem sau plecăm acolo unde putem profesa. Am stat destul pe tușă și alții au profesat. Ajunge!

# SAUCIUC AURELIA CARMEN date 20 March 2018 16:13 0

ANUNT PENTRU TOTI AVOCATII DIN U.N.B.R.-2004 BAROUL BUCURESTI! MIERCURI 21.03.2018 LA TRIBUNALUL PRAHOVA LA ORA 8:30 SE JUDECA DOSARUL NR.8984/105/2017 SECTIA LITIGII DE MUNCA AVAND CA OBIECT ACTIUNE DE CONSTATARE A INCALCARII DREPTULUI LA MUNCA PRIN EFECTUL RIL-ULUI INITIAT DE FOSTUL PROCUROR GENERAL NITU TIBERIU.RECLAMANT SAUCIUC AURELIA CARMEN AVOCAT DEFINITIV IN BAROUL BUCURESTI U.N.B.R.-2004 VERSUS PARAT NITU TIBERIU FOSTUL PROCUROR GENERAL AL ROMANIEI .VENITI SA FIM IMPREUNA!

# Înșelat de escrocul Ionașcu Daniel date 6 June 2023 23:23 0

Oameni buni cum este cu contractele astea,vocatesti ca,depindă eu am semnat după înțelegere făcută,cu acest escroc cu diplomă falsă și după ce am semnat pa și lareverede Ionașcu mia pus contractul cu suma de 60.0000 euro la executare și acum tre sa ma judec cu el sa îmi pot,recupera bunurile mele care sunt sub sechestru e normal așa ceva???

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva