psdolt
23 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

SEFA DIICOT APARE IN INTERCEPTARILE DNA – Comisarul Berbeceanu i-a dezvaluit adjunctului Politiei Romane cum l-a certat Alina Bica din cauza lui Ioan Muresan, fost sef DIICOT Alba: “Bica de cand am intrat in birou la ea, era si Georgiana Hosu de fata: ca ce, ca mi-ai facut raportul ala, ca m-a luat de urechi procurorul general... Ai scris de procurorii mei, ca imi vanezi procurorii mei, ca nici tu nu esti Alba ca Zapada... Sa nu crezi ca pleaca Muresan si dumneata ramai acolo!” (Stenograme)

Scris de: George TARATA | pdf | print

22 July 2014 14:48
Vizualizari: 17333

Numele sefei DIICOT, procuroarea Alina Bica (foto stanga), apare in rechizitoriul DNA prin care au fost trimisi in judecata fostul sef DIICOT Alba, Ioan Muresan, fostul procuror Nicolaie Cean de la Parchetul Tribunalului Alba si politistul Alin Muntean pe motiv ca au fabricat probe pentru a-l infunda pe comisarul Traian Berbeceanu, fost sef BCCO Alba. Procurorii DNA prezentat in rechizitoriu o discutie purtata intre Traian Berbeceanu si adjunctul Politiei Romane, chestorul Florentin Robescu.

Berbeceanu ii dezvaluie lui Robescu cum s-ar fi incercat musamalizarea raportului in care fostul sef BCCO Alba prezenta posibile fapte de coruptie ale lui Muresan, Cean si Muntean. Comisarul ii povesteste o intalnire pe care a avut-o cu Alina Bica in biroul acesteia de la DIICOT, la care a participat si adjuncta DIICOT Georgiana Hosu (foto dreapta), in care procuroarea i-a reprosat ca a trimis acel raport, din cauza caruia “a fost luata de urechi” de Procurorul General. De asemenea, Berbeceanu povesteste cum Alina Bica i-ar fi reprosat ca ii vaneaza procurorii, atentionandu-l in acelasi timp ca nici el nu este “Alba ca Zapada” si sa nu creada ca Ioan Muresan va pleca, iar el va “ramane acolo”.


Iata stenograma discutiei dintre Traian Berbeceanu si Florentin Robescu:

Florentin Robescu: Adica… Bine, oricum, ai vazut cand am vorbit noi atunci la Iasi, ca am vorbit de multe ori atunci si ti-am zis: ba, TRAIANE, fa un raport, ma, detaliat cu toate astea.

Traian Berbeceanu: Pai d-aia l-am si facut, FLORENTIN. Deci cand am vorbit la Iasi, pe cuvantul meu de onoare ca am avut deplina incredere ca BICA face ceva. …(neinteligibil)… Saptamana viitoare, cel tarziu peste doua saptamani vin cu… cu asta, cum il cheama, cu JEAN.

FR: Dar nu stii ca am si vorbit cu ei si am zis: ba, uite, vorbesc cu asta sa stea de vorba cu ea sa nu stiu ce.

TB: Da, pai multumita tie am reusit sa stau de vorba cu ea. Pe urma cand am vazut ca dupa chestia de la Iasi nu s-a intamplat nimic si tot continua, tot continua, tot continua, am zis ba trebuie sa fac ceva si atuncea am facut raportul ala si l-am dus la domnul TOBA. Eu atuncea mi-am dat seama ca is cartile facute ca mi-o zis TOBA ca daca ma mut la alta Brigada.

FR: Da, da.

TB: Deci eu mi-am dat seama ca-s cartile facute.

FR: Ma, dar tu ai mai fost la el dupa aia? Nu.

TB: Nu, am vorbit cu el pe 6 seara atuncea. Cand a fost asta?

FR: Nu, dupa raport, te intreb.

TB: Nu, nu, atuncea, lunea.

FR: Dar in schimb ai fost la asta? Te-a chemat asta?

TB: La BICA am fost eu in audienta. Eram in Bucuresti, cu alta treaba, nu stiu cu ce…

FR: Nu mi-ai zis atunci, n-am stiu ca…

TB: I-am zis la JEAN, nu ti-a zis? Poi, deci am fost la ea in audienta, eram cu… dosarul ala mare pe laminate pe care il aveam in lucru si care urma sa … si seara…

FR: Dar nu atunci cand ai venit cu MURESAN, atunci stiu.

TB: Nu, nu, nu! Aia cand am venit cu MURESAN a fost chiar cand au numit-o pe ea, dupa ce au instalat-o pe ea.

FR: Cand a chemat sefii de brigazi.

TB: A fost inainte de chestia cu Iasi-ul chiar. Stii, ca dupa aia a fost convocarea cu ofiterii de legatura la Iasi cand i-am spus ei prima data. Si cand am venit in Bucuresti, am zis ba, ceva nu-i in regula, si hai sa-i dau eu… si i-am dat de pe telefonul mobil de pe internet… i-am dat un mail. Si am scris inca odata: domne, asa cum v-am adus la cunostinta si la Iasi, sunt probleme deosebite, foarte grave si trebuie sa le discutam. Sunt in Bucuresti si as aprecia daca ma primiti maine in audienta. Si a doua zi dimineata m-a sunat de la ea de la cabinet ca ma asteapta la ora 2 sau la nu stiu cat. Si m-am dus in audienta si i-am spus inca odata. Eu atuncea mi-am dat seama ca atuncea cand am adus raportul la TOBA, JEAN stii cum a zis ca i-l arata la GEORGIANA HOSU (n.r. - adjunctai DIICOT). Eu nu cred ca i l-o aratat la GEORGIANA HOSU, cred ca i l-a aratat la BICA, pentru ca BICA de cand am intrat in birou la ea, era si GEORGIANA HOSU de fata: ca ce, ca mi-ai facut raportul ala, ca m-a luat de urechi procurorul general ca nu stia nimica, ca acuma nu se mai poate face nimica. Si i-am zis: doamna procuror sef, adica cum nu se mai poate face nimica? Ca da, ca ce e scris e scris. Si i-am zis ca nu vreau sa se faca nimica, decat sa se verifice aspectele din raport. Eu is politist. Eu nu lucrez la Ministerul Public, am procedat legal. Am facut un raport pe care l-am inregistrat si l-am dat domnului inspector general.

FR: Am inteles ca era pornita rau atunci impotriva ta.

TB: Da, era pornita rau.

FR: Adica, ti-a zis ceva de genul ca tu nu esti curat sau ca nu esti…?

TB: Nu sunt Alba ca Zapada!

FR: Nu esti Alba ca…

TB: A zis: ca ce, ca tu ai scris de procurorii mei, ca tu imi vanezi procurorii mei, ca nici tu nu esti Alba ca Zapada. si i-am zis: doamna procuror sef, eu sunt un politist cinstit, eu daca nu aveam probleme, nu aveam tupeul sa fac ceea ce-am facut.

FR: …(neinteligibil)…

TB: Si i-am spus: mi-o spus domnul inspector general ca opinia dumneavoastra este sa ma mut la alta brigada sau sa ma mut la Bucuresti, iar eu nu sunt de acord sa ma mut. Sa nu crezi dumneata ca pleaca MURESAN si dumneata ramai acolo! Si i-am zis: doamna, eu nu vreau decat sa se verifice aspectele respective si sa se ia masuri legale. Poate sunt cel mai bun, poate gresesc, sa se verifice. Si i-am zis: va rog mult de tot, daca intr-adevar, asa cum avem informatii, este un dosar in lucru si eu si echipa mea suntem dispusi oricand sa venim, sa nu faceti spectacol si d-astea. Noi suntem inarmati permanent, nu stiu ce. Ca nu stiu ce mai putem face acuma, ca lasati-ma sa ma gandesc. Doamne procuror sef, eu am deplina incredere in doamna GEORGIANA HOSU, pentru ca am lucrat cu dumneaei in mai multe dosare pe economic, cum hotarati asa facem.

(…)

FR: Ministrul de vreo trei ori a zis, i-a zis lui TOBA: domnul TOBA, nu-i normal domne. Eu de ce nu am fost informat de treaba asta? Eu de ce nu am stiut? Mie de ce nu mi s-a prezentat raportul si nu stiu ce. si asta a inceput s-o dea in barci: pai da, dar stiti ca avem multe cadre si nu ne-am gandit ca o sa ajunga aicea.

TB: Dar el se gandeste la mine, un ofiter superior de politie… la un sef de brigada, la unul care mi-am dat sufletul pentru politia asta, deci FLORENTINE, acum tu stii, TOBA avea o mie de parghii, fara sa se bage peste procurori, putea sa dispuna sa vina astia… domnul SANDU, cum ii zice, inspectia interna, sa verifice aspectele pe care le-am sesizat eu cu privire la politisti, nimic altceva.

FR: Ba, dar stii ce, stii p-aia… Tu stii? Nici mie nu mi-a venit atuncea …(neinteligibil)… imi pare rau. Tu trebuia, tu trebuia sa faci… sa propui cercetare prealabila pentru asta pentru MUNTEAN. Nu? Ca tu erai seful lui. …(neinteligibil)…
TB: Da, FLORENTIN, dar eu cand am mers, cand am fost atuncea la raport la domnul TOBA, cand ai fost cu mine si zicea: ba, sigur vrei sa-i dau drumul? Dupa ce m-a tinut 12 ore …(neinteligibil)… si i-am zis: da, categoric. Ba, ii dau drumul! I-am zis: dati-i drumul! Si atuncea i-am si spus: cum vedeti si dumneavoastra sunt si aspecte comise de politisti care sunt competenta Ministerului, care poate sa le verifice oricine. Era sesizare catre seful Politiei Romane. Si stai si te gandesti: daca-s fapte facute de procurori sau prezumtive, nu ma bag ca nu le pot verifica, dar alea facute de politisti le pot verifica. Si era cu totul si cu totul altceva daca venea Corpul de control si zicea: ba, am discutat cu 50 de politisti si uite ce-a rezultat, ca toti din brigada i-ar fi spus si nu se ajungea la asa ceva. si atuncea nu puteau nici astia de la DIICOT sa spuna ca… mizeria asta. Dar n-or vrut, ca aicea a fost…

FR: N-or vrut. Pai nu vor pentru ca… ce sa zic?

TB: Si JEAN o bagat tot sub pres si cum o hotarat BICA exact asa a facut.
FR: Pai d-asta… daca nu au cazut la o… la un moment dat daca nu au cazut la o intelegere…
TB: A fost o intelegere clara. Eu sunt absolut convins ca a fost o intelegere

(...)

TB: Eu exact raportul care l-am facut catre domnul TOBA l-am facut cu cateva zile inainte de a fi arestat, exact… deci, cu acelasi continut si catre ministru si catre premier. Numai n-am mai apucat sa le semnez, ca am vrut sa le trimit. Am zis nu se poate!

FR: Am inteles ca-l are ca i l-am dat eu.

TB: Da, bine. Eu nu stiam, da. Deci nu se poate… deja au facut sase luni si…”

Comentarii

# Horor date 22 July 2014 10:21 +28

Cel puţin unul dintre rechizitorii, fie, cel al DIICOt, fie cel al DNA este o înscenare. Dacă se mai îndoieşte cineva despre existenţa înscenărilor judiciare, acela nu poate fi decât amnezic.

# Catalin Racaceanu date 22 July 2014 11:08 +22

Nu se mai indoieste nimeni...

# Ioan Duscas date 27 July 2014 15:25 0

JUSTITIA ROMANA ESTE UN SISTEM CRIMINALO-MAFIOT CE FUNCTIONEAZA LA COMANDA UNOR INFRACTORI DIN ZONA INFRACTIONALA SECRETA ! AM DERANJAT ACEST SISTEM MAFIOT SI AM FOST FACUT "SUSPECT DE TERORISM" SI DE TOT CEA CE MAI CUPRINDE CODUL PENAL ! DE PESTE OPOT ANI DE ZILE CRIMINALI CU EPOLETI IMI DIRIJEAZA ZILNIC PE URME TRUPE DE TIGANI SCARBOSI IN SCOPUL IZOLARII MELE DE ORICE PERSOANA SI INS COPUL DISCREDITARII MELE PE ORICE CALE POSIBILA ! SI KLA BAZA ACESTOR ACTIUNI STAU NISTE INFRACTORI DIN DGA , DNA , CSM , SRI , SIE , DGIPI SI ALTE STRUCTURI MAFIOTE ! CRIMINALI CU P;RETENBTIID E OAMENI AI LEGII COORDONEAZA SI DERULEAZA ACTIUNI PUR CRIMINALE IMPOTRIVA FASMILIEI MELE DE PESTE OPT ANI DE ZILE ! SI ACESTI CRIMINASLI PRETIND CA AR FI OAMENI AI LEGII DESI SE PISE IN MOD PUBLIC PE LEGE SI PE BANUL PUBLIC !

# avsen date 22 July 2014 11:38 +13

Care trebuie sa fie limita "independentei" justitiei in general si a structurilor parchetului in particular?  Intrebarea se adreseaza in primul rand corpurilor legiuitoare( in masura in care din acestia mai fac parte si juristi) si nu in ultimul rand profesionistilor din domenilul dreptului.

# CIREADĂ DE BOVINE date 22 July 2014 11:44 +17

Tare tipa, de parcă DIICOT ar fi o cireadă de bovine pe tîrla tăticuțului ei! Sau chiar așa și e?

# me date 29 July 2014 21:46 -1

Cititi atenti...convorbirea e regizata de doua persoane, dupa un scenariu prealabil, pus la pct anterior, pt a compromite o a treia! 

# ARGUS date 29 July 2014 22:04 0

pai nu v-am zis eu ca Berbeceanu avea obiceiul sa inregistreze convorbirile si sa canalizeze discutiile cum vroia el,pentru a-l compromite ,in viitor ,pe celalalt.?Dar sa vedeti ce urmeaza cu el

# obiectiva date 29 July 2014 22:37 0

ce ai ,ma, cu Berbeceanu, securistule ???? ti-a furat fomeia ???

# ARGUS date 29 July 2014 22:44 -1

nu am nimic tu zaluda,stiu si eu cate ceva si le zic.Ori nu am voie pentru ca e protejatul luju?Nu mi-a luat femeia ca nu ne-am intalnit niciodata.Sate convingi ca am dreptate,vrei sa iti trimit niste intrgitrari facute de el in diferite ocazii?Da-mi o adresasi(nu acolo unde locuiesti ca ma alungi ) si te rezolv.Prefer o casuta postala

# obiectiva date 29 July 2014 23:00 0

NU, e protejatul meu, NU al lui Luju......s/a inteles ???

# obiectiva date 29 July 2014 23:03 +1

cand am auzit ca arestarea lui este provocata de  demisia unui sef SRI , l/am luat sub aripa mea !  trimite/mi pe adresa mea, ca doar NU vii si tu in plic ca sa iti rup picioarele ! 

# obiectiva date 29 July 2014 23:10 0

sa NU indraznesti sa ma minti in PUBLIC si sa ma iei de proasta ca NU imi stii adresa...1. ai spus acu` cateva zile  ca imi trimiti prietenii tai cu flori, 2. AZI ai spus ca mi/ai trimis cu flori si o invitatie gagica care imi rupea usa......dar sa NU disper ca nu au intrat zilele in sac ! asa ca , trimite pe adresa mea ca o stii !

# Iulian date 22 July 2014 11:54 +16

Acesta este statul de ...drepti! Aceasta este constructie mafiota cu pretentii de structura statala! Acestia sunt deontologii (in)justitiei pentru justitiabil..... Aceasta este Romania dupa 25 de ani de la vopsirea ei in culori de stat democratic, dar care, la primul diluant dat, se sterg si raman cele de nuanta rosie .... Afara ii vopsit gardul.....iar inlauntru e lepra si leprosi sub toate formele....

# PROCURORII MEI date 22 July 2014 12:17 +20

Auzi expresie,  "procurorii  mei".Adica  Mosia mea, procurorii mei, sa nu- se atinga nimenni!! :P :P :P :o :o :o 8) 8) 8) 8) 8) :D :D :D :D :D :D

# vikkktor date 22 July 2014 12:22 +18

,,Norocul,, lui Berbeceanu, a fost ca era comisar si mai ales ca a fost sustinut de televiziuni...Daca era un simplu muritor, era demult arestat si condamnat. Din pacate asta este justitia romaneasca, cu reprezentantii ei care actioneaza la ordin, conform intereselor de grup si nu in ultimul rand in urma mitei pe care o primesc. Sunt o gramada de judecatori care se uita cu ,,respect,, la toate bazaconiile scrise de DNA si DIICOT, procedand in consecinta. Politia romana, patronata de ,,specialistul,, Toba, alaturi de breasla magistratilor, a ajuns un grup mafiot, care actioneaza ca atare.

# schema simplificata a sistemului judiciar date 22 July 2014 12:23 +2

Schema simplificata a sistemului judiciar:M.J.Mosia doamnei bretonate;Parchete:Mosia fam. handbalistei;UNBR succesoarea desfiintatilor.Astia  ne judeca :o :o 8) 8) 8) :P :P :P :o :o :o :eek: :eek: :eek:

# BTS date 22 July 2014 13:11 +16

Cu alte cuvinte aceasta Alina Bica il instiga pe Berbeceanu in a nu mai da in vileag infractiunile savarsite de "procurorii ei" ? Cred ca stie si Alina Bica ca acest lucru este o infractiune... 

# BTS date 22 July 2014 13:18 +8

Cu alte cuvinte aceasta Alina Bica il instiga pe Berbeceanu in a nu mai da in vileag infractiunile savarsite de "procurorii ei" ? Cred ca stie si Alina Bica ca acest lucru este o infractiune... 

# mafia basescu si justitia lui conplice date 22 July 2014 13:24 +12

:D atentie parlamentul romaniei 8) basescu este seful mafiei cu dna,ccr,spp,sri,csm,stanciu excroaca ce apara pe bercea ,interlopii lui basescu ce alimenteaza zilnic conturile in $$$ si euro,luati masuri sa eliberam tara de mafioti :-* 8) :-* 8) legea contra mafiei precum in italia,politia criminala sef traian berbeceanu si echipa,procurorii,anastasiu ,iacobescu si toti cei maziliti de basescu,chestorul cel avertiza nu e bine domnul chestor,sa nu mai puna basescu in functie omeni lui :P cu nasul in suflet,arestata kövesy,haineala,stanciu,basescu,morar,macovei,blaga,udrea,toti lingaii dela r l.be 1 tv,evz, faceti curatenie luati averile lor judecati talharii mafiotii :eek: :eek: :eek: :eek:

# ARGUS date 22 July 2014 15:26 -10

Nu sunt interceptari DNA.Acest derbedeu de comisar avea ,,bunul,,obicei sa inregistreze pe telefon convorbirile cu procurorii si sefii lui.O precedura ordinara demna de un ordinar.Stiind ca nu este Alba ca zapada inregistra convorbirile si purta astfel discutiile incat el sa iasa basma curata.A suparat pe multi(procurori,politisti,servicii) si acum i se pregateste ceva.O sa vedeti cat de curand.Daca procurorii sunt vinovati o sa plateasca,dar nici Berbeceanu nu scapa.Macar va fi curatata justitia de un segment necinstit.Batalis DNA-DIICOT va face multe victime si din pacate nu toate sunt vinovate.

# ANDREI date 22 July 2014 15:46 +7

Independenta nu se poate realiza decat prin demiterea sau demisiile "de onoare",dar asa ceva nu exista,a conducerilor tuturor institutiilor juridice si chiar a membrilor curtii neconstitutionale (voteaza cu 100% ca demisul are voie sa faca campanie electorala,desi Constitutia interzice,rusine)si ocuparea prin concurs a tuturor acestor posturi.Sa se schimbe si legislatia daca e necesar.Ne-am saturat de impertinenta, aroganta, incompetenta si razbunarea pe care o promoveaza acesti indivizi,deveniti politruci basisti.S-a dovedit ca instrumenteaza dosare exclusiv politice.Mi-a atras atentie motivarea pentru suplimentarea pedepsei in cazul d.l NASTASE, dar bercea si hotii si mafiotii basesiti sunt achitati cu nerusinare.El este un pericol,in timp ce mafiotii din familia basista si portocalie,precum si interlopii cu care au legaturi,oameni cinstiti,nu prezinta nici un fel de pericol.Cata nerusinare.Curatenie generala.Cine are curajul sa o faca???

# haimanaua si sprancenata date 22 July 2014 18:32 +11

ESTE SCOALA LUI CODRUT OLARU....ce a invatat ,aia aplica d-Na BICA

# CODRUT BICOLARU date 23 July 2014 10:19 0

CODRUT OLARU SI ALINA BICA SE URASC DE MOARTE DECI N-AU CE SA INVETE UNUL DE LA ALTUL.

# Petru Masirov date 22 July 2014 22:01 +2

@Argus - in acest caz marele geniu al comisarului a fost sa adulmece pocinogul absolut monstruos care se punea la cale. Sunt aproape de speta si te asigur ca politistul este absolut integru si ca in ultimii cel putin 10 ani, nu a existat un potitist mai performant si mai dedicat meseriei. Astept sa ma contrazici, dar cu dovezi, nu cu basme.

# Petru Masirov date 22 July 2014 22:03 0

@Argus - in acest caz marele geniu al comisarului a fost sa adulmece pocinogul absolut monstruos care se punea la cale. Sunt aproape de speta si te asigur ca politistul este absolut integru si ca in ultimii cel putin 10 ani, nu a existat un potitist mai performant si mai dedicat meseriei. Astept sa ma contrazici, dar cu dovezi, nu cu basme.

# obiectiva date 22 July 2014 22:08 +3

asa e, Petru Masirov, de acord, si eu pariez pe Berbeceanu....ca de obicei ! si ce daca si/a inregistrat interlocutorii ???? se acoperea si omul cu ce putea, ca stia ce serparaie e in sistem...da` argus asta e un serpalau care sasaie si  tipa la om cu gura lui de sarpe cand al de vrea sa il muste, NU SE LASA MUSCAT......

# Mircea date 22 July 2014 22:21 +1

in sistemul asta de kakat plina de borfasi spagari, jegosi, corupti cu berce basesti, nu este nevoie de politisti integri ca Berbeceanu Traian, voi nu vedeti ca iasa chioru si se baga in seama el mare smecher cu rusii, vai de mine ce tare ne-a impresionat scarba dracului ca ne-a tiganizat tara, sa cumperi terenuri la nana cu banii tiganilor obtinuti prin toate metodele de infractiuni, pai asta-i presedinte de tara, pai asta era data afara si din congo ! 

# ARGUS date 22 July 2014 22:29 -3

geniul al raului,da.Integru,nu.Probe?Multe,multe de tot.Deocamdata stau undeva bine dar vor fi scoase la veala.Aveti putintica rabdare.Si inca ceva:oare DIICOT l=a trimis aiurea in judecata?Oare de ce procurorul de caz nu este cercetat si el pentru represiune nedreapta precum Muresan si ceilalti?Nu vedeti ce serparaie este in parchete?Nu vedeti ce coruptie este si in politie?Inteleg pozitia luju in privinta comisarului dar nu inteleg cum i-a prostit si pe ei.Interceptarile erau dinainte de a mirosi\ el ceva.Poate alta data voi scrie mai multe.

# erata date 22 July 2014 22:33 0

inregistrarile si nu interceptarile.El inregistra inca de pe vremea cand la DIICOT era alt sef(actualul sef DNA AlbaIulia)Sa vedeti ce discutii vea cu procurorul si cum manevra subiectele.Si pe vremea aia era pe val.

# obiectiva date 22 July 2014 22:39 +4

apai, daca Berbeceanu face puscarie si e acuzat pentru aceste motive, atunci baSSescu trebe` sa faca 1000 de ani de puscarie pentru inregistrari impreuna cu TOTI rahatii care au facut pentru el asta !

# bercea mondialu basescu date 22 July 2014 22:15 +2

cum eu nu sunt popa, nici femeia asta nu este procuror, sau hai sa fie dar nici intr-un caz nu procuror DIICOT, nu e blonda ci bruneta, deci o executanta, stat de drept de rahat, traznive-ar sa va trazneasca, tiganilor, aia au drepturi romanii se sinucid ! f...van grumaz !

# ADEVARUL date 22 July 2014 22:20 +1

ROMÂNII SUNT SCLAVI,FRANCEZII CHIAR SE SINUCID CAND SE PUNE PROBLEMA SA TRAIASCĂ IN ROMANIA!!!AU FOST CEL PUTIN 2 CAZURI,PENTRU CĂ AICI ESTE PĂMÂNTUL HOȚIEI,PRESEDINTA INALTEI CURTI DE CASATIE SI SEFA DEPARTAMENTULUI NATIONAL ANTICORUPTIE SUNT SUPUSE OMERTEI!!!

# Petru Marisov date 22 July 2014 22:23 +2

Realitatea faptica este in felul urmator: - comisarul Berbeceanu a fost este un idealist care a dat totul pentru meseria sa de politist, de multe ori vaduvind familia sa de apropierea fireasca. Pe cat este de idealist, pe atat de versat si de ambitios - sistemul, adica IGPR + DIICOT, nu a vrut un om de natura lui, jocurile politice, economice si cele tipic imposturii,  frecvent eclipsau "personalitatile" urcate in ierarhi peste noapte, pe criterii opuse meritocratiei ori competentie (incerc sa fiu politicos). Comisarul era spaima tuturor coruptilor din zona Alba si talharii si-au dat mana sa isi asigure functii dar si un somn mai sanatos. Unii dintre ei o sa doarma linistiti in puscarii. - in prezent DIICOT-ul incearca sa puna un strat de frisca peste o balega, care pute pentru nasul oricarui om cu mai mult de un neuron la purtator. Acuzatiile complexe puse in carca lui Berbeceanu, sunt lipsite de temei - a se vedea rechizitoriul care il priveste pe comisar, unde nu gasesti nimic.

# obiectiva date 22 July 2014 22:27 +3

EXACT, si ala de la SRI care a fost nevoit sa isi dea demisia din cauza infractiunilor descoperite de Berbeceanu e in spatele acestor represalii......dracu` sa ii de nesimtiti, sa crape in fundul iadului ....... :-x

# Avatar date 22 July 2014 22:47 +3

Scarbele din fruntea justitiei au treaba...isi asigură banii incasati fara chitante,bunurile mobile si imobile.

# ARGUS date 22 July 2014 22:48 -4

mai petrica,esti cumva berbeceanu caprea frumos le ici si stii destule despre el.Care spaima a tuturor coruptilor?Tu stii cu ce se ocupa DIICOT?Avea sarcini precise in eradicarea coruptiei?Daca facea si chestii din astea,de ce nu s-a dus berbeceanu la DNA?Pentru ca nu au vrut sa il prfimeasca desi s-a chinuit si mai colabora din cand in cand.Verificati cat de idealist a fost el,mai ales in  tinerete.Veti afla ce minuni facea.da,era spaima curvelor si a proxenetilor si a catorva(atentie catorva) traficanti marunti de droguri.Obiectivo tu tii ce infractiuni a sav arsit ala de la SRI si in ce au constat ele?Iti vine sa razi ce mizerii au facut berbeceanu si procurorii(ex.Muresan) in privinta aluia.Stiti cum au procedat?Berbeceanu a propus unui papitoi de procuror sa siolicite mandate de interceptare,punan pe propunere multe numere.Procurorul prost,ori in cardasie cu el a cerut insntatei aprobarea.Judecatorul prost a dat-o fara se intrfebe ale cui sunt telefoanele.Asa a picat sereistul .

# ARGUS date 22 July 2014 22:51 -2

Ingtr=o convorbire de toata pleasna cu un urmarit.Berbeceanu stia ca sereistul este prieten cu infractorul de ani de zile .Nu avea sens sa intercepteze convorbirile sereistului pentru ca intercepta cele ale infractorului.Dar a plusat.Si a reusit.Acum incep,cum ai zis ,represaliile.Va urma procurorul de caz.Va fi vai de justitia celor din Alba.Mai discutam

# obiectiva date 22 July 2014 23:17 +3

MINTI CU NERUSINARE, ARGUS......cazul Berbeceanu e un fel de caz a procuror IACOBESCU...toti oamenii competenti, profesionisti si care au CONSTIINTA PROFESIEI LOR.... care se apropie de afacerile MAFIEI DE STAT o patesc......STIU FOARTE BINE ca si sora mea tot asa era ....II PASA DE BANII STATULUI SI AU BAGAT/O LA PUSCARIE.......si apoi, in locul ei, a venit o hoasca de 80 de ani, CARE AIA ERA FILMAAT DE SRI CAND LUA BANII si i-au pus in carca sora/mii........SORA MEA ERA INTERNATA IN SPITAL in perioada in care sc DIGINET, unitatea SRI din catamarasti deal inregistra de zor...D ECE ASISTENTA CARE A RECUNOSCUT CA LUA BANII de la pacienti e la serviciu pe acelasi post si aia NU a fost suspendata din functi nici in 2011 decat DUPA CE AM FACUT EU SCANDAL IN PRESA ??? SI CAND imi aduc aminte ca naiva asta mai cerea si directorului securist sa ii plateasca ASISTENTEI ei orele suplimentare....NA, a avut grija de banii statului, acu` sta ea cu toti banii la BANCI SECHESTRATI.........DRACU` 

# obiectiva date 22 July 2014 23:20 0

nu stiu ce infractiuni a facut ala din alba de la SRI, poate ne spui tu .......poate vreun trafic de minori, poate proxenetism, poate contrabanda cu tigarele ??? ORICE INFRACTIUNE CARE NECESITA constituirea de  GRUP INFRACTIONAL ORGANIZAT poate fi pusa in craca SRI ului......

# ARGUS date 22 July 2014 23:27 -4

Ma crezi prost? Oi fi,dar mincinos nu.Mai studiaza zaludule presa,dosarele,mai intreaba si vei afla.Lasa politica luju si revino la obiectivitate

# obiectiva date 22 July 2014 23:29 +1

NU TE CRED SI BASTA ! ESTI UN TROLL......... :-x :lol:

# obiectiva date 22 July 2014 23:30 +2

si cam ce politica ar trebui sa fiu, cat astept ca penelopa ??? politica evz ? a b1? a nasul tv ???  romania libera ? adevarul ??? hotnews?

# obiectiva date 22 July 2014 23:32 +1

sa fac ! vaaaai, GADEA si/a spalat pacatele si aseara, si asta seara !  :P BRAVO ANTENA 3 !

# adevarul date 22 July 2014 23:14 -3

D-nu Taian Berbeceanu dar nu publicati si rechizitoru Diicot ca de victima vad ca sinteti dar pasat de 25000 euro de unde ati avut din salar:))))si de ce nu ati arestat gruparea Simota-Litera ca au comis multe infractiuni si de ce atu falsificat contractu de vinzare cunparare cu pasatu si ce cautati prin insinta firmelor cu patroni cu dosare in lucru si de ce la pechezitie nu erau surprinsi cine ia anuntat d-nu comisar va rog publicati rechizitoru Diicot spuneati ca alba e corupta acm si bucurestiu pai cereti sa fiti judecat in America:))))

# Petru Marisov date 22 July 2014 23:25 +3

Masina a costat 8.000 de euro plus un Pasat mai vechi. Berbeceanu a scos anterior un credit in banca de 30.000 de euro. Daca un contract de vanzare-cumparare intre parti poate fi considerat ilegal, atunci am putea fi considerati infractori oricare dintre noi care ne-am luat masina din targ. Sa ne intelegem - contractul acela respecta conditiile de forma specifice consensualismului. Nu trebuia incheiat la notar. Despre ce vorbim aici?!

# obiectiva date 22 July 2014 23:28 +2

ANUNT IMPORTANT !!MARTI, 29 IULIE, ORA 17:00, IN BUCURESTI SI IN TOATA TARA! Participa (distribuie/invita in mediul online) si tu la Evenimentul "Comemorarea a 2 ani de cand l-am demis pe Traian Basescu" - Marti, 29 iulie, ora 17:00, in Piata Universitatii si la Statuia Leu (vis-a-vis de Palatul Cotroceni), si, de ce nu, in toata tara Daca basistii si populistii sub bagheta politica a Elenei Udrea au "sarbatorit" pe 6 iulie suspendarea fara "happy end" (din cauza unor manevre politico-juridice marsave), haideti si noi cei peste 7,4 milioane de "DAdaisti" sa "comemoram" impreuna trecerea a 2 ani de cand Traian Basescu a fost demis de popor, dar a fost mentinut in continuare in functie de institutiile statului loiale acestuia! Adresa de link a evenimentului: https://www.facebook.com/events/731482600244567/?ref_dashboard_filter=upcoming

# SapteVOrbe date 23 July 2014 00:57 +5

Respect, Traian Berbeceanu !!!

# SapteVorbe date 23 July 2014 00:59 +3

Traian sper sa ai puterea sa ii ierti, rusine Alina Bica, Muresan, Cean, Tarnu, Schiau si toti care au complotat la acest scenariu infect. Iarta-i Comisare...iarta-i.

# DOUA VORBE date 23 July 2014 08:00 -4

esti prost

# ARGUS date 23 July 2014 21:28 -1

Lujule,da la gramada cartonase rosii.Apara-l pe comisar,doar ,doar te vor crede oamenii care banuiesc ceva.Ce am scris este adevarat,indiferent de pozitia voastra/.Unde esti astazi obiectivo?Dai interviuiri si nu ai timp de mine?

# obiectiva date 24 July 2014 07:33 0

desteptule, ziaristii, jurnalistii, daca tot ma consideri ceea ce nu sunt, IAU interviuri, NU DAU interviuri.......daca as fi asa ceva, mi/ar placea sa fiu de investigatii criminale.....spionaj, de zona de razboi....ceva in care sa imi consum adrenalina .....

# ARGUS date 24 July 2014 08:02 -1

auzi tu obiectivo,iar ma iei de prost cu datul si luatul?Ti-ai putea consuma adrenalina si in alte moduri.De exemplu,sa te intalnesti cu mine si dupa o noapte nebuna o sa ceri la 112 sa ti se aduca niste adrenalina.Vrei?

# obiectiva date 24 July 2014 08:04 0

pai, NU ai spus tu ```sa mai am rabdare ``???

# obiectiva date 24 July 2014 08:07 0

si, de ce sa petrec o ```noapte nebuna`` cu tine daca eu intentionez sa ma calugaresc ??? cine esti tu ca sa ma deturnezi din intentiile mele ???  NUMAI iubitul meu extraterestru ar putea o face....

# ARGUS date 24 July 2014 08:17 -2

Bine tu,asa e.I-ati medicamentele ,odihneste-te putin si dupa masa, cand revin de la serviciu,mai stam de vorba. Daca vrei sa te calugaresti,am eu pe cineva la Patriarhie si ne recomanda el un schit 5 stele,mai ferit de oameni dar cu internet si toate cele.Vrei?

# obiectiva date 24 July 2014 08:18 0

eu stiu ce sa zic ??? 

# FALS FELCER date 29 July 2014 12:24 0

Acest ARGUS trebuie urmărit de toate serviciile secrete! Precis nu are nici o pregătire medicală dar dă sfaturi. Dacă cel user vizat are probleme cu medicația recomandată, musai să meargă la un consult de specialitate. O fi neam cu frageda europedelistă care o făcea pe moașa comunală neautorizată sărind la gîtul unui medic!!!

# obiectiva date 29 July 2014 23:19 0

@fals felcer...cred ca argus e...moasa comunala.....cine crezi ca ii urmeaza recomandarile ?

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva