psdolt
29 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

SENTINTA PENTRU LINISTEA BINOMULUI – ICCJ nu a indraznit sa-i supere pe sefii SRI si DNA in dosarul “Bica 2”. Rivala lui Kovesi, Alina Bica, cea care a demascat presiunile generalului Florian Coldea, a fost condamnata la 4 ani inchisoare cu executare pentru favorizarea faptuitorului. Bica a fost achitata pentru doua pretinse fapte de abuz in servciu si o pretinsa fapta de favorizare a faptuitorului. Adriean Videanu a primit achitare pentru complicitate la abuz in serviciu (Minuta)

Scris de: George TARATA | pdf | print

29 November 2016 16:01
Vizualizari: 12192

Ce era de asteptat s-a intamplat. Inalta Curte de Casatie si Justitie nu a avut curaj sa dea in dosarul “Bica 2” o sentinta prin care sa ii supere pe capii “Binomului SRI-DNA”, Florian Coldea si Laura Kovesi. Rivala sefei DNA Laura Kovesi, Alina Bica (foto), cea care a demascata presiunile pe care le-ar fi facuta asupra ei generalul SRI Florian Coldea, a fost condamnata, marti 29 noiembrie 2016, de instanta suprema la 4 ani inchisoare cu executare pentru favorizarea faptuitorului. Bica a fost achitata in schimb pentru abuz in serviciu. In acelasi dosar, Adriean Videanu a fost achitat pentru complicitate la abuz in serviciu.


Condamnarea Alinei Bica nu ar trebui sa surprinda insa, daca ne gandim ca fosta sefa DIICOT a devenit tinta “Binomului SRI-DNA”, de doi ani pe numele ei fiind deschise trei dosare penale. De asemenea, Alina Bica a fost umilita public, fiind defilata in catuse prin fata jurnalistilor si tinuta cu lunile in arest preventiv.

Trei achitari, o condamnare. Interesele lui Coldea

Alina Bica a fost trimisa in judecata pentru doua presupuse fapte de abuz in serviciu si doua presupuse fapte de favorizare a faptuitorului. Concret, Bica a fost acuzata ca l-ar fi favorizat pe Adriean Videanu admitand ridicarea sechestrului pe 80 de actiuni ale acestuia, comitand in acest fel si un presupus abuz in serviciu. De asemenea, Bica este acuzata ca ar fi incercat sa il favorizeze si pe omul de afaceri Ovidiu Tender, in sensul ca DIICOT sa ceara in instanta o pedeapsa cu suspendare pentru acesta. Si in acest caz, Alina Bica ar fi comis abuz in serviciu.

Alina Bica a fost achitata pentru ambele presupuse infractiuni de abuz in serviciu, dar si pentru pretinsa infractiune de favorizare a faptuitorului in legatura cu Adriean Videanu. Condamnarea fostei sefe a DIICOT priveste asadar doar infractiunea de favorizare a faptuitorului in cazul Tender.

In acest context, trebuie sa amintim de afirmatiile facute de Alina Bica la Inalta Curte, cand fosta sefa a DIICOT a dezvaluit cum generalul SRI Florian Coldea ii cerea sa informatii despre dosarul Tender aflat atunci in instanta si i-ar fi solicitat ca DIICOT sa puna concluzii de condamnare a omului de afaceri la pedeapsa cu inchisoare cu suspendare. Sa aiba oare legatura acest lucru cu condamnarea Alinei Bica?

Iata minuta ICCJ (dosar 2471/1/2015):

1. In temeiul art. 269 alin. 1 C.pen., condamna pe inculpata Bica Alina Mihaela (...) la 4 ani inchisoare pentru savarsirea infractiunii de favorizarea faptuitorului (punctul C din rechizitoriu). In temeiul art. 67 alin.1 C.pen., interzice inculpatei, cu titlu de pedeapsa complementara, exercitarea drepturilor prevazute de art. 66 alin. 1 lit. a, b si g C.pen. pe o perioada de 3 ani dupa executarea pedepsei principale. In temeiul art. 65 alin.1 C.pen., aplica inculpatei pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prevazute de art. 66 alin. 1 lit. a, b si g C.pen. pe durata executarii pedepsei inchisorii. In temeiul art. 72 C.pen. si art. 399 alin. 9 C.pr.pen., deduce din pedeapsa inchisorii aplicata inculpatei durata arestarii preventive si a arestului la domiciliu incepand cu data de 31 ianuarie 2015 pana la 15 iunie 2015, inclusiv.

In temeiul art. 396 alin. 5 C.pr.pen. raportat la art. 16 alin. 1 lit. b teza I C.pr.pen., achita pe inculpata Bica Alina Mihaela pentru infractiunea de abuz in serviciu, in forma calificata, prevazuta de art. 132 din Legea nr. 78/2000 cu aplicarea art. 297 alin. 1 C.pen. (punctul B din rechizitoriu).

In temeiul art. 396 alin. 5 C.pr.pen. raportat la art. 16 alin. 1 lit. b teza I C.pr.pen., achita pe aceeasi inculpata pentru infractiunea de favorizarea faptuitorului, prevazuta de art. 269 alin. 1 C.pen. (punctul B din rechizitoriu).

In temeiul art. 396 alin. 5 C.pr.pen. raportat la art. 16 alin. 1 lit. b teza I C.pr.pen., achita pe aceeasi inculpata pentru infractiunea de abuz in serviciu, in forma calificata, prevazuta de art. 132 din Legea nr. 78/2000 cu aplicarea art. 297 alin. 1 C.pen. (punctul C din rechizitoriu).

2. In temeiul art. 396 alin. 5 C.pr.pen. raportat la art. 16 alin. 1 lit. a C.pr.pen., achita pe inculpatul Videanu Adriean (...), pentru complicitate la infractiunea de abuz in serviciu, in forma calificata, prevazuta de art. 48 C.pen. raportat la art. 132 din Legea nr. 78/2000 cu aplicarea art. 297 alin. 1 C.pen. (punctul B din rechizitoriu).

Constata ca inculpatul Videanu Adriean a fost retinut 24 de ore incepand cu 29 ianuarie 2015, ora 19,00, pana la 30 ianuarie 2015, ora 19,00, şi arestat preventiv in perioada 31 ianuarie 2015 – 6 februarie 2015, inclusiv.

In temeiul art. 274 alin. 1 C.pr.pen., obliga pe inculpata Bica Alina Mihaela la plata sumei de 1500 lei cheltuieli judiciare catre stat, din care 600 lei in faza de urmarire penala. in temeiul art. 275 alin. 3 C.pr.pen., celelalte cheltuieli judiciare avansate de stat raman in sarcina acestuia.

In temeiul art. 274 alin. 1 teza finala C.pr.pen. si art. 275 alin. 6 C.pr.pen., onorariul aparatorilor desemnati din oficiu pentru inculpatii Bica Alina Mihaela si Videanu Adriean, in suma de cate 690 lei, se platesc din fondul Ministerului Justitiei. Cu drept de apel in termen de 10 zile de la comunicarea copiei minutei pentru procuror si inculpati”.

Comentarii

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 29 November 2016 16:12 -6

sper ca bica sa fie condamnata MULT SI BINE!!!!!!!!!!!HAI SA VEDEM CITI PROCURORI DE LA DIICOT VOR FI DE ACORD CU MINE CA BICA VENEA LA SERVICIU CU CEASURI DE PESTE 20000 DE EUROI LA MINA!!!!!!!!!ASTA NU INSEMNA SI SFIDAREA BUNULUI SIMT JURIDIC AL CELOR NESPAGUITI DIN DIICOT?????!!!!!!!!!!

# Sandel date 30 November 2016 18:16 -1

Frumoasa femeie ,iar un ceas scump la mana nu inseamna sfidare,inseamna potential financiar.Este o femeie frumoasa,inteligenta! Mult succes va dorim ,doamna!

# DOREL date 1 December 2016 12:04 +2

Pentru "1" : mai draga, aici sunt de acord cu tine, unde ai dreptate ai, si o spune unu' care o cunoaste de mica ! Pentru "Sandel": mai draga, sursa acelui "potential financiar" era negocierea dosarelor la taraba ! Si, b): or' ma insel eu si urarea ta e de succes(e) e la condamnari ??  Astept raspuns ...

# Gandalf date 29 November 2016 16:20 +10

Cine e FAPTUITORUL ???? Inca o sentinta de la justitie care te baga in ceata.....

# Cetateanul date 30 November 2016 00:57 +4

Dupa cum spuneam, cheia condamnarii e diferenta de complet. Sigur, se putea si mai rau: la completul 3, 8, 9 sau chiar 10 primea condamnare pe toate faptele... si pupa si Videanu vreo 2-3 anisori. Asa, completul asta, usor moderat, a zis ca ar fi prea "de porc" sa dea condamnare pe solutii date in exercitarea atributiilor de un procuror... Nu de alta, dar cine stie cand i-o veni randul si Lulutzei sa prinda si ea un abuz, doua, acolo si aiba precedent... Sa poata scapa de belea... 

# Cetatean revoltat date 30 November 2016 14:14 +4

Buuuun... Intelegem ca bica a incercat sa il multumeasca pe Repetent si a incercat ca, in mod nelegal, sa il favorizeze pe infractorul Tender... Nu a reusit (ca Tender si-a luat morman de ani) si nici nu putea reusi, ca era imposibil sa ii dea cu suspendare la fapta respectiva. Pai atunci, toti procurorii care incearca cu disperare sa obtina condamnari fara probe sau fara fapte inseamna ca savarsesc invariabil represiune nedreapta... Infractiune aflata "in oglinda" cu favorizarea, dar "pe invers"... chiar daca nu reusesc e fapta penala. Pai atunci toti acesti "tortionar" ... La puscarie... Muuult, muuult timp. Adica doar daca incerci sa favorizezi oameni e nasol? Daca incerci sa ii "infunzi" pe nedrept, nelegal de ce sa nu fie puscarie? Adica Ciordi si procurorii de sedinte pot pune ce concluzii vrea muschiul lor si scapa, iar Bica, ca avusese ideea de a pune concluzii favorabile (dar nu i-a iesit) e de puscarie? Pai nu e bine... 

# avocat traditional date 30 November 2016 17:04 0

Poate sa imi spuna in ce consta favorizarea lui Tender,daca s-a cerut condamnare(chiar cu suspendare)?Dar Coldea ca a vorbit cu Bica despre o asemenea ipoteza(si concluzii ale procurorului_) ce a facut?Mergand pe definitia din cod,daca ceri condamnare cu suspendare nu exista favorizare.In apel,daca nu pica la completul de executie,va obtine achitare.Indiferent pe ce litera.

# Trinomul suparat date 30 November 2016 22:54 +1

Avo-catelule direct la zdup o sa-ti petreci sarbatorile!  Taci pina nu ne suparam si te intrebam de infiintare.

# avocat traditional date 1 December 2016 09:31 0

Ce vorbesti,soro?Iar ai dat cu bota in balta.Imi place ca recunosti ca din toata gasca voastra ati rams doar trei.Ar fi cazul sa taci pana nu ne suparam si te intrebam despre italieni.Sau si mai rau,sa punem pe altii sa te intrebe.Ai grija,deci,ce raspun zi la Suceava.Vom fi cu ochii pe tine.

# avi un alfa beticus date 2 December 2016 16:44 0

La Suceava rechizitoriul lui Bujor e declarat varza: http://portal.just.ro/39/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=8600000000126332&id_inst=39

# un alt avocat traditional date 2 December 2016 19:56 0

Nu ne-am prins de ce acel rechizitoriu este declarat varza la Suceava.Noi stim despre ceva declinari de competenta.

# alt un alfa beticus date 3 December 2016 08:38 +1

traditionale, daca erai avocat te prindeai ca un procuror de judecatorie nu poate sesiza tribunalul.Cere cuiva sa iti explice ART. 56 alin 6 c.p.p.

# DOREL date 1 December 2016 12:09 -1

Pentru avocatul traditional: ma' nene, chiar nu pricepi, sau faci pe chinezul ? Si, b): daca vrei, iti spun eu mai multe ...

# avocat traditional date 2 December 2016 19:53 0

Dorele,explica-mi ce ai vrut sa zici?Te rog sa imi spui mai multe in legatura cu nepriceperea (?) mea.

# DOREL date 3 December 2016 09:54 +1

1. O condamnare cu suspendare este identica/egala cu o achitare, asta (ar fi) favorizare ! 2. Tender si Bica au cazut la mijloc, si-au furat-o ca prostii, n-au priceput cine comanda muzica dupa care se joaca in Ro. ! Si, b): VAE VICTIS ! Parerea mea ...

# avocat traditional date 3 December 2016 17:06 0

Dorele,suspendarea=achitare doar in mintea monumentului de moralitate.Nu uita ca asta a zis candva( cam asa ceva): condamni cu suspoendare cand nu ai probe de vinovatie.daca ai ,condamni cu executare.O condamnare cu suspendare este,totusi,o condamnare.Iar daca examinam articolul favorizarii vom vedea ca in niciuna din ipotezele noastre nu sunt intrunite elementele constitutive.Si sa nu-mi zica mie cineva ca SRI/Coldeda nu a avut interes in a-l proteja pe Tender.Ca Bica a avut incredere,este o alta poveste.

# DOREL date 3 December 2016 20:42 0

1. Ma' nene, cum adica o condamanre cu suspendare e tot o condamnare, pai nu inseamna tot libertate ma' vere ?? 2. Ca SRI sau, mai degraba, SIE, ar fi avut un interes, e o noutate veche, da' si-n cazul asta nu cu Bica ar fi vorbit Coldea ! Si, b): si-asculati-ma pe mine, biata Alinuta nu stie ce spune ! Parerea mea ...

# avocat traditional date 3 December 2016 22:48 0

Mai vere,condamnarea e condamnare, indiferent ca este cu executare in regim de detentie ori cu suspendare.Ci Bica trebuisa vorbit,ea era cea mai apropae de caz.Si inca ceva:in timp ce noi ne dam cu presupusul pe aici,altii rad de noi,pentrui ca numai ei stiu care este adevarul.Asa ca,hai sa o lasam balta.PS Noi te-am ascula,dar ma gandesc ca esti inca in putere si o poti face singur.PPS.Glumesc,vere.

# free date 30 November 2016 19:32 +2


Citeza pe Cetateanul
Dupa cum spuneam, cheia condamnarii e diferenta de complet. Sigur, se putea si mai rau: la completul 3, 8, 9 sau chiar 10 primea condamnare pe toate faptele... si pupa si Videanu vreo 2-3 anisori. Asa, completul asta, usor moderat, a zis ca ar fi prea "de porc" sa dea condamnare pe solutii date in exercitarea atributiilor de un procuror... Nu de alta, dar cine stie cand i-o veni randul si Lulutzei sa prinda si ea un abuz, doua, acolo si aiba precedent... Sa poata scapa de belea... 
of cata dreptate ai.... completul 8 nu scapa pe nimeni, indiferent ca e vinovat, nevinovat, pe principiul nu o ajuns degeaba sa fie trimis in judecata... stie el

# Jesus date 29 November 2016 17:51 -2

Tender...!

# DODI date 29 November 2016 20:04 +8

Încă o dovadă că binomul nu doarme. Puțin a ațipit pentru a înșela aparențele și a crea vaga impresie de justiție românească. Mai e mult până departe. Cu atât mai mult cu cât sunt plantați, la niverse nivele, oameni de nimic, șantajabili, prea mici pentru pălăria care le ține momentan de umbră. Un exemplu de ”clasi în viață” este ciolanis. Acesta a învățat de la hăhăilă că dacă nu poate face un bine în viață (și nu a făcut, doar a mimat) atunci măcar răul să îl facă bine. Ceea ce se pare că îi mai și reușește. Dovadă 1 decembrie. Este prima lui sărbătoare (la Sibiu a fentat tot timpul) și a trebuit să o murdărească și pe asta. După ce și-a așezat c.u.r.u.l prezidențial la masa tăcerii acum se urcă cu picioarele pe sărbătoarea națională a românilor. Și când te gândești că sunt pupiunjcuriști care încearcă să îi găsească o justificare.

# Unul din lumea intreaga date 29 November 2016 22:45 -6

Ai vazut tu ceasul de pe mana ,Bicai?...si daca esti angajatul unei institutii fie ea si DIICOT, nu ai voie sa porti ceas sau bijuterii... ce ai fi vrut sa isi cumpere unul de la piata de 20 de lei?...minte de roman...

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 30 November 2016 09:13 -3

PTR Unul din lumea intreaga// BAAAA!!!!!!!TU N/AI MINTEA INTREAGA!!!!!!!!! in afara de faptul ca am vazut/o cu ce ceasuri venea la mina,uita/te la pozelele in care apare public(vezi si filme)......ba ala(eu aproape ca/s sigur ca esti dankh) da la le bristol ce cauta?(avea bai un procuror din salariul lui nespaguit CUM sa stea la le bristol cu coanata udrea??? sa faca cumparaturi unde facea cumparaturi?ba ala cu mintea IMPRASTIATA ,VOI SPAGUITI SI TERORISTII JUDICIARI ATI UITAT CE INSEANA BUNUL SIMT DOAR SFIDAREA CE ESTE DE VOI(IERI O AUZEAM PE COANA BICA CUM SE VAITA LA STOICEASCA LA A3 CUM CA NU PUTEA SA/L FAVORIZEZE PE VIDEANU ,EA DESCHIZINDU/I DOSAR PENAL,COANA BICO DAR JURJ PE VREMEA CUI DESCHIDEA DOSARE PENALE CU NEPOTUL MOROIULUI PENTRU SPAGA SI APOI II SCOTEA DE SUB URMARIRE PENALA,HAI NU TE MAI PLINGE CA ESTI PARTE LA MULTE MERMELELI!!!!!!!

# Wax date 30 November 2016 09:37 +2

Ce noroc au unii. Dati afara din functie sunt primiti avocati peste noapte. Cat de mizerabil poate fi acest unbr neinfiintat! Altii dau examene draconice in timp ce unii au totul pe tava fara pic de efort. Nu-i asa avi ? Hai ca tu stii cum te-a bagat taticul in barou si cum ti-ai facut buticul de avocat! Pret buticului il stim cu totii.

# judex date 30 November 2016 16:58 0

Mai Waxman,e mai bun un butic de avocat decat un barou de crasma.Mai citeste legea avocaturii si vei afla modalitatile de intrare in profesie.Daca la tine n u vin doctori in drept sa ii primesti fara examen,e treaba ta.A noastra este sa profesam legal.A propos de puscaria pe care ne-o doresti:vezi ca vine uraganul la Suceava.

# ,,uraganul de ...suceava,, date 30 November 2016 17:58 +2

Uraganul pornit de... bijutereanu se transforma deja intr-un fassss! Nu o sa va placa, sigur o sa strambati putin din nas, dar, in asta consta maretia dreptului! A zis-o cineva important care v-a accede, daca nu chiar a fost ,, uns" deja mare advocat.

# judex date 30 November 2016 21:54 0

Mai Waxman,lasa teoriile prezente.Vezi cum se intra anterior in avocatura.Nici macar la facilitatile alea nu ai putut accede,de toba de carte ce erai.Si nu-mi spune mie de paralelismul meu in drept pentru ca:1.De vreo zece ani suntg unul din autorii modificarilor legii 2.Stiu carte incat tu sa mai citesti si sa studiezi vreo 30 de ani si tot nu ma ajungi.Vezi ,mai gramaticul,ca se scrie va si nu v-a,fiind vorba despre viitorul verbului a accede.Si inca cceva:pe mine ma lasa indiferent ce se va intampla la Suceava,Oricum,nu vei profesa avocatura in vecii vecilor.

# Oarecare date 1 December 2016 08:37 +2

Laudarosule! Stii carte? Ma indoiesc! La un cap sec nu te astepti decat la ineptii. Ai contribuit la modificarea legii? Care lege? Aia pe care nu o cunosti ?Nu stii nici macar ce prevede legea in peivinta admiterii fara examen, cine intra cu scutire. La voi oricum xondamnatii penali profeseaza fara probleme. E si normal daca aruncam o privire si vedem numai somitati arestate si condamnate pentru tot felul de infractiuni. Intr-o lume plina de escroci voi sunteti regi!

# judex calic date 1 December 2016 20:49 0

mai avi traditional, azi te bateai pentru portia de fasole cu cirnati. unde e pomana acolo hop si tu. ia mai zi cum ai modificat tu legea, ce parlament in miniatura esti! :D :D :D :D

# nix date 1 December 2016 21:18 +1

INTESTINALA exprimare ai! <img src=ops:' />

# avocat traditional date 2 December 2016 14:34 0

Printre icre negre,vita Kobe,fructe de mare si altele,merge si o fasole cu carnati (pe care o astept un an).Tu ce astepti pe langa epuizarea listei la Suceava?PS Ar fi cazul sa incetezi si sa iti vezi de ale tale.

# Vvvvvv date 3 December 2016 14:54 +1

Avi stii ce sunt fructele  de mare? Fructele de mare sunt niste pesti care cresc in livezile marine.

# IONICA date 3 December 2016 19:53 +1

Nu sunt pesti,dar ideea livezilor marine e faina.

# Vax pt avi paralelul in drept date 30 November 2016 19:47 0

Judex alias avi habar nu ai de legea 51. In sleata voastra dupa noua lege intra fara examen doar juzii de la ICCJ. Vezi cat de praf esti in materie de drept? A fost intrebare data la OEPA. Faptul ca apar tot felul de indivizi care peste noapte poarta roba spune mult despre cinstea si corectitudinea voastra. Ati fost si sunteti niste escroci!

# ?????? date 30 November 2016 10:58 +3

Deci Alina Bica este condamnata pentru favorizarea infractorului, instanta il favorizeaza pe infractor si il achita si il condamna pe procuror ? Cat considerati ca ar mai fi necesar sa ramana asemenea judecatori , care favorizeaza infractorii si condamna procurorul pentru favorizarea infractorului, printre magistrati ? Oare pentru asemnea judecatori si procurori inculpati precum domnul Videanu reprezinta un fel de "sfintele moaste", astia condamnandu-se singuri ca l-au "deranjat" pe Videanu cu cercetarea penala ?

# ?????? date 30 November 2016 11:04 0

Deci, prezenta "sfintelor moaste" ale lui Videanu, in fata judecatorilor, ar fi provocat in randurile acestora o stare de prosternare ?

# ?????? date 30 November 2016 11:13 0

Considerati ca domnul Videanu ar fi putut avea prin buzunare vreun oscior de pe la vreun nevinovat de prin cimitirul langa care si-ar fi construit magaoaia de palat de stil Crevenicu-Teleorman ? Cat considerati ca a cantarit in "sentinta" judecatorilor faptul ca Videanu ar fi nascut pe 1 iunie ?

# pelin date 30 November 2016 12:34 +3

Atunci cand pomenim cuvantul BINOM,trebuie sa stim ca acestia au facut si pot face cam ce doresc in Romania.Ex.potrivit unor surse din interiorul ICCJ,confirmate de ofiteri SRI,in anul 2008,gen.Coldea si-a sarbatorit ziua de nastere(21 sept.)impreuna cu procurorul gen.(pe atunci)L.C.Kovesi,dupa care,timp de o noapte,s-au deplasat spre domiciliul acestia,conducand personal un autoturism de serviciu.Pe B-dul Stefan cel Mare,Coldea a provocat un accident de circulatie,pierzand controlul volanului iesind pe carosabil si intrand cu auto.in copacii din fata Clubului Dinamo,auto.inclusiv parbrizul fiind facut zob.Nu s-a intamplat nimica,politistii fiind atentionati sa taca.Cei doi "porumbei"ce au facut in 2008(ma refer la abuzuri)pot face si in 2016.Multe dosare si condamnari se finalizeaza la comanda acestora!!!!!!!!

# carcotas date 30 November 2016 13:16 0

Eu o vad altfel: Bica a fost achitata pentru 3 din 4 capete de acuzare, adica mai direct spus DNA a reusit 25% din ceea ce si-a propus.

# Pif date 30 November 2016 14:42 +1

" Condamnarea fostei sefe a DIICOT priveste asadar doar infractiunea de favorizare a faptuitorului in cazul Tender." Sorry, articolul nu precizeaza ce anume a facut Bica pt. a-l favorizeze pe Tender. Firma PROSPECTIUNI SA a fost cel putin intr-un caz cunoscut de mine partenerul contractual de nadejde al unei firme titulare de acord petrolier pe teritoriul Romaniei, acord petrolier clasificat ca secret de serviciu, fara sa se fi dezvaluit, pana in prezent, in instanta de judecata, in ce conditii titularul acordului petrolier a mandatat PROSPECTIUNI SA sa-i presteze servicii in baza acordului petrolier clasificat ca secret de serviciu. In scopul pacalirii proprietarilor de terenuri si judecatorilor,ca titularul acordului petrolier isi poate trimite mastodontii sa le distruga culturile , pt. culegere de date geofizice, prin intremediul Prospectiuni SA, contra redventei de 7 lei pe zi/hectar. :-x http://www.euroinsol.eu/portfolio/20/6/perioada_observatie_prospectiuni-sa?cntnt01lang=ro_RO

# simion date 1 December 2016 08:03 0

Smecherii au facut denunt,autodenunt si bleaga s-a fript. Cum adica favorizarea infractorului,dar infractorul achitat?

# ?????? date 4 December 2016 16:21 +1

Deci, ,dupa ce au reusit sa obtina cu intoxicarea ca Bica ar fi fost condamnata pentru favorizarea lui Videanu maculatura scontata de la presa, au publicat o minuta prin care Bica ar trebui sa fie condamnata intr-un dosar contopit cu alte asa-zise infactiuni care nu avea treaba cu judecarea favorizarii lui Videanu si dijuns din dosarul anterior in care ar fi fost judecat Tender si in care judecatorii nu s-ar fi pronunta asupra vinovetiei doamnei Bica asa cum era si firesc ? Considerati ca judeca acestor fapte este deja o mani******re a actuluo de justitie in interes politic, savarsita de judecatori, cu complicitatea SRI si a unor structuri politice "infestate" de acestia, din preajma fostului PDL ? Cui considerati ca ar fi folosit intoxicarea publica despre condamnareaA linei Bica pentru favorizarea lui Videanu ? Considerati ca actiunea de "intoxicare publica" este una coordonata de la nivelul SRI, in folosul carui interes al caror "generalui secreti" ?

# ?????? date 4 December 2016 16:27 0

Ce parere aveti despre disjungerea "favorizarii faptuitorului" de catre Alina Bica din dosarul Tender si contopirea cu abuzul in serviciu din dosarul lui Videanu ? Pe cine ar fi avantajat asemenea practici si de ce spetele nu s-ar fi judecat in mod independent apelandu-se la solutii de "amestecare" a inractiunilor din doase diferite ? Considerati ca ar fi fost firesc ca judecatorii sa verifice legalitatea interventiei generalului Coldea la procuroarea Bica in dosarul Tender , inaintea de a pronunta o asemenea senti ta intr-un asemenea dosar ?

# ?????? date 4 December 2016 16:34 0

Ce parere aveti despre disjungerea "favorizarii faptuitorului" de catre Alina Bica din dosarul Tender si contopirea cu abuzul in serviciu din dosarul lui Videanu ? Pe cine ar fi avantajat asemenea practici si de ce spetele nu s-ar fi judecat in mod independent apelandu-se la solutii de "amestecare" a inractiunilor din doase diferite ? Considerati ca ar fi fost firesc ca judecatorii sa verifice legalitatea interventiei generalului Coldea la procuroarea Bica in dosarul Tender , inaintea de a pronunta o asemenea senti ta intr-un asemenea dosar ? Considerati ca fostul "ambasador" de la Cotroceni din acea vreme Traian Basescu ar fi fost informar de interventia din dosarul Tender a SRI-istului Coldea ?

# ?????? date 4 December 2016 16:41 0

Cum comentati totusi faptul ca pe Coldea nu il intreaba nici aia de prin presa daca a intervenit la procurorul Alina Bica in favoarea lui Tender, daca a intervenit in conditii legale sau daca a comis vreun trafic de influenta sau daca neaga afirmatiile procurorului Alina Bica ? Cum comentati activitatea procurorilor si a judecatorilor intr-un astfel de dosar ?

# ?????? date 4 December 2016 16:59 0

Considerati ca generalul Coldea ar trebui sa isi exercite influenta si asupra instantelor de judecata in dosarele Tender si Bica ? Considerati ca Tender ar fi ,probabil ca si Varanu, cu dependente de SiE, in vreme ce Coldea actioneaza cheaun ca i s-ar fi imbatat ala care l-ar fi numit in functie ? Vi se pare totusi evidenta favorizarea de catre instanta, in aceasta etapa a judecari procesului, a lui Adriean Videanu , evidenta chiar si pentru necunoscatori ? Considerati ca asemenea judecatori, care pronunta asemenea "sentinte" isi mai merita locul in magistratura ?

# ?????? date 4 December 2016 17:03 +1

De ce considerati ca procurorul Alina Bica nu contesta "contopirea" dosarelor si anchetarea interventiei lui Florian Coldea in dosarul intocmit lui Tender in care este acuzata de favorizarea infractorului ?

# ?????? date 4 December 2016 17:16 0

Considerati firesc totusi ca in dosarul Bica-Tender, atata vreme cat se judeca favorizarea infractorului de catre unul dintre procurori, sa fie judecat si Coldea pentru trafic de influenta daca se demonstreaza de catre procurori solicitarea acestuia catre procurorul Alina Bica ar fi avut ? Observati totusi ca singurul care decide asupra pedepsei solicitata intr-un dosar, in calitate de magistrat, este procurorul, fapt ce ii asigura acestuia independenta exercitarii profesiei , asa cum este ea reglementata de lege ? Considerati ca de fapt judecatorii incearca sa o condamne pe Alina Bica pentru nedenuntarea traficului de influenta exercitat de catre generalul Coldea in dosarul Tender , fapt care probabil, in opinia lor, iar fi afectat independenta in exercitarea profesiei si ar fi influentat-o in evaluarea cauzei ?

# da' ce zicetzi date 6 December 2016 14:37 0

de urmatoarea chestiune: achitarile pe "fapta nu e prev de lg penala" sunt consecinta deciziei CCR pe abuz in serviciu? :roll: :roll: :roll:

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.11.2024 – Tulus a trecut in partea cealalta

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva