psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

UNBR A ABANDONAT-O PE LAURA VOICU – Uniunea lui Florea se fereste sa ia pozitie fata de abuzul DNA din cazul avocatei Laura Voicu: "Nu este justificata publicitatea acestui caz in absenta unei informari complete si corecte a publicului privind conditiile legale ale exercitarii profesiei de avocat in Romania...Uniunea exprima ingrijorarea fata de mediatizarea, in general excesiva, a masurilor luate de organele de urmarire penala"

Scris de: L.J. | pdf | print

23 March 2015 16:28
Vizualizari: 6272

Asta da solidaritate din partea sefilor Uniunii Nationale a Barourilor din Romania. Dupa ce avocata Laura Voicu a fost saltata din instanta, retinuta, defilata in catuse si propusa pentru arestare preventiva, doar pentru ca a colaborat cu un avocat de la UNBR Bota, Uniunea Nationala a Barourilor din Romania condusa de avocatul Gheorghe Florea (foto) a replicat cu un comunicat de presa sec, in care informeaza ca la varful UNBR s-a luat act de intensificarea fenomenului avocaturii ilegale. Niciun cuvant despre abuzul DNA, confirmat de Curtea de Apel Bucuresti care a decis lasarea in libertate a Laurei Voicu, si nici despre modul agresiv in care procurorii au procedat in acest caz.


Practic, reactia UNBR este in totala contradictie cu atitudinea colegilor Laurei Voicu, care au mers intr-un numar extrem de mare la Curtea de Apel Bucuresti pentru a o apara si care au transmis nenumarate mesaje de incurajare. De asemenea, pozitia UNBR vine in contradictie si cu punctul de vedere al Asociatiei pentru Dialog si Solidaritate a Avocatilor (ADSA), care, asa cum stim, s-a solidarizat cu avocata Laura Voicu si a condamnat metodele procurorilor DNA.

Asadar, UNBR isi exprima ingrijorarea fata de mediatizarea excesiva a cazului avocatei Laura Voicu, membrii Comisiei Permanente a Uniunii fiind de parere ca publicitatea unor astfel de actiuni poate avea repercusiuni grave asupra actului de Justitie, si in special asupra avocatilor. UNBR este de parere ca nu se justifica publicitatea acestui caz "in absenta unei informari complete si corecte a publicului privind conditiile legale ale exercitarii profesiei de avocat in Romania".

Prezentam in continuare in integralitate comunicatul UNBR din data de 20 martie 2015:

"Comisia permanenta a Uniunii Nationale a Barourilor Romania ia act de intensificarea masurilor de combatere a fenomenului avocaturii ilegale si isi exprima ingrijorarea fata de mediatizarea excesiva a unor cazuri si informarea incompleta a publicului.

Uniunea Nationala a Barourilor din Romania a luat act de masurile prompte luate de magistratii din Romania pentru combaterea avocaturii ilegale.

Aceste demersuri sunt rezultatul actiunilor comune ale Consiliului Superior al Magistraturii si Uniunii Nationale a Barourilor din Romania finalizate prin adoptarea de catre Consiliul Superior al Magistraturii – Sectia pentru judecatori – a Hotararii nr. 79 din 26 ianuarie 2015, care a permis adaptarea sistemelor informatice necesare verificarii in timp util, in bazele de date, a persoanelor care se prezinta sub titlul profesional de avocat.

Integrarea Tabloului Avocatilor cu drept de exercitare a profesiei in conditiile legii, pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii, al Ministerului Justitiei si al Ministerului Public face posibila verificarea in timp util a calitatii de avocat, dobandita in conditiile legii, din ratiuni de asigurare a corectitudinii actului de justitie prin respectarea legii si implicit a securitatii juridice a cetateanului.

Instanta suprema a admis recursul in interesul legii declarat de procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie si prin Decizia nr. XXVII din 16 aprilie 2007 a Sectiilor Unite ale Inaltei Curti de Casatie si Justitie (publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 772 din 14/11/2007) a stabilit ca: „asistenta juridica acordata in procesul penal unui inculpat sau invinuit de o persoana care nu a dobandit calitatea de avocat in conditiile Legii nr. 51/1995, modificata si completata prin Legea nr. 255/2004, echivaleaza cu lipsa de aparare a acestuia”.

Uniunea Nationala a Barourilor din Romania exprima ingrijorarea fata de mediatizarea, in general excesiva, a masurilor luate de organele de urmarire penala, care, de asemenea, poate avea repercusiuni grave asupra actului de justitie, in special atunci cand este vorba de avocati.

In considerarea relatarilor presei referitoare la retinerea de catre Directia Nationala Anticoruptie (DNA) a unui avocat cu drept de exercitare a profesiei, dobandit in conditiile legii, Uniunea Nationala a Barourilor din Romania considera ca nu este justificata publicitatea acestui caz in absenta unei informari complete si corecte a publicului privind conditiile legale ale exercitarii profesiei de avocat in Romania. Numai o astfel de prezentare a cazului, care de altfel, face in prezent obiectul cercetarilor judiciare nu submineaza increderea in insasi institutia apararii prin avocat, profesionist al dreptului care trebuie sa cunoasca si sa respecte el insusi legea care nu permite exercitarea profesiei de persoane care nu au dobandit calitatea de avocat in mod legal".

Comentarii

# costy date 23 March 2015 20:44 -1

domnilor de la bota, legea la care faceti referire cum  ca nu ar fi abrogata, din '30 toamna, a fost abrogata tacit prin reglementarea profesiei de avocat printr-o noua lege , 51/1995.  cum poate o fundatie de caritate sa infiinteze barouri? cum a dobandit pompiliu bota calitatea de avocat - s-a autoproclamat... taxă de înscriere baroul bota: o donație de min. 2.000 RON fondatorul "baroului constitutional" a fost condamnat definitiv pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat .  LEGEA 51/1995 este LEGE de ORGANIZARE si NU LEGE de INFIINTARE. ATENTIE: Legile 92/1992 si 304/2004 sunt tot LEGI de ORGANIZARE NU LEGI de INFIINTARE  bota nu a fost legal niciodata.

# costy= avi oarecare date 23 March 2015 21:19 +3

costy, vezi ca diploma ta de la bioterra nu e valabila la unbr 2004.

# pt costy date 23 March 2015 21:33 +3

Mai "costy", tu si stiinta dreptului sunteti ca doua linii paralele; nu va intalniti niciodata ! bati campii de la A la Z. Mare-i gradina lui Florea...

# Alberto Kurtyan date 24 March 2015 05:42 +3

Nu contest ca UNBR traditional este o entitate legala, conform L51. Dar Bota la vremea aceea a exploatat o bresa legislativa si o sentinta definitiva care a permis unei Asociatii constituirea de barouri de avocati. Ciudata, atipica, este totusi o sentinta definitiva cu putere de lege care si-a facut efectele. UNBR Bota exista, asa schiop cum e.

# AvAS date 24 March 2015 08:21 -1

Buna ziua tuturor. Hotararea judecatoreasca de infiintare a unei organizatii/fundatii/entitati juridice nu are putere de lucru judecat deoarece este pronuntata in procedura necontencioasa (art 535 NCPC). Astfel, incheierea pronuntata ptr infiintarea "asa-zis baroului Bota" poate fi opusa pe cale de exceptiune (!) Acest "asa-zis barou Bota" a fost infiintat doar ptr a ocoli calea legala de intrare in profesie (examene de intrare in profesie foarte exigente, rigoarea regulamentelor de exercitare a profesiei de avocat etc). Asadar, acest "asa-zis barou Bota" este o simpla "gainarie" imbracata in modalitatea de functionare a unei fundatiei oarecare, care a cooptat toti absolventii de facultati fara nume, ce nu au fost capabili sa promoveze examenul de intrare in profesia de avocat in cadrul UNBR.

# Mai AvAS date 24 March 2015 12:01 +1

Sa inteleg ca esti Florea? Doar el masluiste in instanta hotararile date in favoarea Avas. Voi ocoliti legea din 1990 si nu va potoliti. Atata rautate de va ies ochii din cap. Gata, ajunge!

# # COCO date 23 March 2015 21:02 0

NOi din UNBR 2004 am dobandit statutul de avocat conform legi 51/1995 . Am sustinut si promovat examenul  la Statulul avocatului lg 51/1995 , Cod Pen,Cod de Procedura Penala, Cod Civil, Cod de Procedura Civila.  UNBR 2004 are statut, are act constitutiv.  UNBR 2004 este recunoscut in TOATA EUROPA !!! EUROPA NE RECUNOSTE !!! Nu este problema nostra cand sa infintat bararoul si de cine este condus intelegi odata pentru totdeauna.

# Rușine!! date 23 March 2015 21:15 0

draga Coco, nu văd sa se regăsească printre disciplinele si "gramatica limbii romane", măcar aceea de clasa a V-a! Cam aceasta este diferența! "Baroul" vostru este plin de agramați, lucru dovedit inca o data de mesajul tău care abundă in greșeli gramaticale :(

# Alberto Kurtyan date 24 March 2015 05:47 +1

E adevarat, Baroul Bota e plin de agramati. Dar nu cred ca discutand de gramatica rezolvam problema. COCO exagereaza. Europa nu ne recunoaste. Nici nu stie cine suntem. Evident ca existenta mai multor barouri nu e o idee buna. Ar trebui unificata profesia. UNBR paralel ar trebui sa intre in negocieri cu traditionalii. Fara Bota Pompiliu, care a devenit un element toxic in baroul nostru.

# Make date 23 March 2015 21:22 +3

Europa recunoaste aceasta structura UNBR 2004, in tara asta de rahat, este circ.Tipic .Europa rade de circul asta intretinut in mod voit de ani de zile. Mult nu mai aveti. Buba explodeaza si va fi mare explozie.Doamana vocat Voicu a cotizat ani de zile la UNBR inexistent, pentru ca mai apoi sa o abandoneze.Va mancati voi intre voi fratilor, o sa picati ca dominoul, rand pe rand se vor turna intre ei, pana se ajunge la ,,sefu'' cappo di tutticappi''.,,Uniunea exprima ingrijorarea'' ai dye minye, ce text, ce pozitie. Sunteti demni de mila.

# Dyca date 23 March 2015 21:05 +1

A nu se interpreta in sens negativ si in defavoarea entitatii infiintata legal de Bota Pompiliu pentru ceea ce a statuat instant Suprema prin Decizia nr. XXVII din 16 aprilie 2007/16.04.2007, M. Of. nr.772/14.11.2007, se coroboreaza cu decizia nr.324/08.09.2008, a Curtii de Apel Suceava cu autoritate de lucru judecat in penal, iar serviciul av. Learciu nu echivaleaza cu lipsa de aparare intrucat face parte dintr-un barou legal constituit.

# Ghene date 23 March 2015 21:10 0

Ce insemna pentru voi traditionalii "drept dobandit prin lege"?.....

# EL date 23 March 2015 21:19 +3

Recomand sa cititi - Drept civi - Prtea generala. Persoanele. Normele de drept civil si Raportul juridic. Este foarte simplu sa intelegeti cea ce spun adevaratii autori consacrati de carti si Tratate de drept,..... Nu plagiatorii!.....

# @coco date 23 March 2015 21:33 -6

europa ve recunoste? hahahahahahahashahahahahahahahahahahahahahahaha! unde? en irak?hahahahahahahahashahahahaha! 

# Salvamar date 24 March 2015 04:53 0

Pe langa limba romana e nevoie si de oarece cunostinte minime de geografie - macar a Europei. Irakul nu este o tara europeana. Ma uit cum se cearta avocatii intre ei pe teme ”care este mai avocat”. Dragi avocati, coborati cu picioarele pe pamant. Altele sunt problemele voastra - batranii procurori si judecatori, iesiti din sistem de buna voie sau pensionati, sunt primiti automat in avocatura si realizeaza adevarate retele cu fostii lor colegi, in timp ce tinerii avocati sunt muritori de foame, indiferent de barou. In fruntea barourilor sunt consilii care se aleg pe afinitati - sefu, fosti stagiari ai sefului plus acolitii si fostii lor stagiari. Astia dicteaza prin barouri.Oricata carte ati sti, oricata limba romana ati sti, astia domina barourile pentru ca au relatii cu procurori si judecatori. UNBR nu a facut nimic pentru drepturile avocatilor, au lasat sa se tot modifice legile si activitati care in tarile civilizate sunt in sarcina avocatilor au trecut la notari.

# @@coco date 24 March 2015 05:41 +1

Daca te poti inscribe in orice barou din Europa, asta ce iti zice? Dar esti la fel precum gurul vostru. Apropo, mai aveti bani de pensie?[quote name="@coco"]europa ve recunoste? hahahahahahahashahahahahahahahahahahahahahahaha! unde? en irak?hahahahahahahahashahahahaha! [/quote]

# @coco date 23 March 2015 21:36 +3

Art. 27  Calitatea de avocat inceteaza:  a) prin renuntarea scrisa la exercitiul profesiei;  b) prin deces;  c) daca impotriva avocatului s-a luat masura excluderii din profesie ca sanctiune disciplinara;  d) daca avocatul a fost condamnat definitiv pentru o fapta prevazuta de legea penala si care il face nedemn de a fi avocat, conform legii.  http://alba24.ro/decizie-la-curtea-de-apel-alba-iulia-avocata-din-baroul-bota-achitata-de-acuzatia-de-exercitare-fara-drept-a-profesiei-trebuie-sa-plateasca-amenda-319441.html

# adrian date 23 March 2015 21:40 -3

cand a fost facuta legea 51/95 erea un singur UNBR a lui florea . bota a inceput in 2002 si a copiat totul adresele si restul etc , cu scopul de a semana cu adevaratul UNBR  asa ca legea se refera la  unbr florea . In anul 1995 bota vindea parfumuri si facea masaze . Cum interpretezi tu legea se intelege unde ai facut examenul  sau unde au profesat atata inteligenta. adica la domnul bota  cu 2000 ron  esti "avocat"  cu toate actele in regula fara nici un fel de stres. Acum cu aceste acte puteti  merge linistiti la caminul de batrani  binenteles dar mai exista  un singur pas si acolo daca vor intelege ca aceste acte sunt luate asa pe ochi frumosi nu va pot aferi in loc . Daca legea este asa cum susti tu  maine la prima ora o sa merg sa imi fac si eu unbr.UNBR adrian

# @adrian date 24 March 2015 05:43 +1

'erea?" Pai o interpretam cu interpreteaza si Baroul Bucuresti care s-a inregistrat la ANAF in 1993 cu o lege ce aparea 2 ani mai tarziu, adica legea 51/1995 :eek:
Citeza pe adrian
cand a fost facuta legea 51/95 erea un singur UNBR a lui florea . bota a inceput in 2002 si a copiat totul adresele si restul etc , cu scopul de a semana cu adevaratul UNBR  asa ca legea se refera la  unbr florea . In anul 1995 bota vindea parfumuri si facea masaze . Cum interpretezi tu legea se intelege unde ai facut examenul  sau unde au profesat atata inteligenta. adica la domnul bota  cu 2000 ron  esti "avocat"  cu toate actele in regula fara nici un fel de stres. Acum cu aceste acte puteti  merge linistiti la caminul de batrani  binenteles dar mai exista  un singur pas si acolo daca vor intelege ca aceste acte sunt luate asa pe ochi frumosi nu va pot aferi in loc . Daca legea este asa cum susti tu  maine la prima ora o sa merg sa imi fac si eu unbr.UNBR adrian

# Mario date 24 March 2015 10:33 +3

Parerea mea este sa nu va mai certati voi intre voi si sefii vostrii sa isi faca de cap....luati masuri uniti-va....Nu v-au impovarat birurile cerute de Florea?....Schimbati raul din radacini pentru ca cei de la Florea in 1990 din cauza iuresului au fost luati de val si au uitat de decretul 90/28.02.1990.... cititi si voi acest decre t si o sa vedeti unde este vidul.... Avocati treziti-va si luati masuri...

# @Mario date 24 March 2015 13:21 +3

Noi, cei din UNBR2004 am citit si intelegem perfect. Daca colegii nostrii nu stiu ce inseamna "a constitui", asta-i viata.  [quote name="Mario"]Parerea mea este sa nu va mai certati voi intre voi si sefii vostrii sa isi faca de cap....luati masuri uniti-va....Nu v-au impovarat birurile cerute de Florea?....Schimbati raul din radacini pentru ca cei de la Florea in 1990 din cauza iuresului au fost luati de val si au uitat de decretul 90/28.02.1990.... cititi si voi acest decre t si o sa vedeti unde este vidul.... Avocati treziti-va si luati masuri...[/quote]

# Alberto Kurtyan date 24 March 2015 05:52 +2

E adevarat, Istoria Baroului paralel este exotica. Dar asta nu a impiedicat baroul sa fie constituit intr-o maniera legitima. O hotarare judecatoreasca are aceeasi putere cu legea. L51 inainte de 2004 nu interzicea existenta mai multor barouri. De ce? Intrebati-i pe marii teoreticieni ai legii care au redactat-o. Erau de la voi.

# barourile libere date 23 March 2015 21:47 +4

Mani******rea practicata de Florea este evidenta si de notorietate. Acesta tace cu privire la hotararile judecatoresti definitive care au statuat ca membrii UNBR-Bota au dobandit calitatea de avocat in conditiile Legii 51/1995, motiv pentru care decizia data de ICCJ intr-un recurs in interesul legii(spagii), ne intareste legalitatea !!! Insa, lucrul cel mai grav e ca entitatea condusa de Florea se afla in afara cadrului legal, intrucat, dupa revolutie, n-a dobandit personalitatea juridica, asa cum imperativ obliga legea !!! Suntem unica tara din lume in care o entitate ilegala  e protejata de autoritatile statului, in vreme ce legala UNBR-Bota e obligata sa lupte pentru a obtine recunoasterea definitiva, din partea acelorasi autoritati corupte.

# mirabela date 23 March 2015 23:46 -3

unde e scris ca legea 51/1995 ca cu o hotarare  judecatoreasca au dobandit calitatea de avocat? nu exista un unbr constitutionale  asa cum a zis dna. exista o singura peroana adica pompilio botacare a profitat de voi toti   .nimeni nu a recunoscut niciodata. a scris dna : "Cu privire la nelegalitatea funcționării așa numitului „Barou Constituțional” sau „Barou (.....)”, cum mai este denumit, există o practică judiciară constantă, care se poate enunța simplu: atât instanțele judecătorești, cât și parchetele nu recunosc legalitatea constituirii acestor forme de asociere profesională ai cărei membri nu au calitatea de avocat în înțelesul Legii nr. 51/1995 republicată și, ca atare, nu pot exercita în mod legal această profesie.". 

# @mirabela date 24 March 2015 05:44 0

Nu se intelege ce scrii :eek: [quote name="mirabela"]unde e scris ca legea 51/1995 ca cu o hotarare  judecatoreasca au dobandit calitatea de avocat? nu exista un unbr constitutionale  asa cum a zis dna. exista o singura peroana adica pompilio botacare a profitat de voi toti   .nimeni nu a recunoscut niciodata. a scris dna : "Cu privire la nelegalitatea funcționării așa numitului „Barou Constituțional” sau „Barou (.....)”, cum mai este denumit, există o practică judiciară constantă, care se poate enunța simplu: atât instanțele judecătorești, cât și parchetele nu recunosc legalitatea constituirii acestor forme de asociere profesională ai cărei membri nu au calitatea de avocat în înțelesul Legii nr. 51/1995 republicată și, ca atare, nu pot exercita în mod legal această profesie.".  [/quote]

# @mirabela dauer date 24 March 2015 09:18 -1

Dar tot judecatorul are ultimul cuvant. Mortilor de foame![quote name="mirabela"]unde e scris ca legea 51/1995 ca cu o hotarare  judecatoreasca au dobandit calitatea de avocat? nu exista un unbr constitutionale  asa cum a zis dna. exista o singura peroana adica pompilio botacare a profitat de voi toti   .nimeni nu a recunoscut niciodata. a scris dna : "Cu privire la nelegalitatea funcționării așa numitului „Barou Constituțional” sau „Barou (.....)”, cum mai este denumit, există o practică judiciară constantă, care se poate enunța simplu: atât instanțele judecătorești, cât și parchetele nu recunosc legalitatea constituirii acestor forme de asociere profesională ai cărei membri nu au calitatea de avocat în înțelesul Legii nr. 51/1995 republicată și, ca atare, nu pot exercita în mod legal această profesie.".  [/quote]

# mirabela date 23 March 2015 23:58 -3

acum cu bucata de carton ce va dato domnul bota puteti  sa va intalniti sa jucati tabinet daca nu  mergeti cu toti sa dati cu sapa la ardei ca tot vine timpul de munca la tara si au nevoie de voi gratis ca scoala mai tarziu.  bota a inceput in 2002 si a copiat totul adresele si restul etc , cu scopul de a semana cu adevaratul UNBR  . orcare tara care recunoaste bota e din cauza ca se confunda cu  adevaratul unbr . vazand ca nu mai puteti sa mergeti in tribunal puteti merge la rege inpreuna cu Laurei Voicu si in scurt tim cu seful vostru  bota care va incantat cu o acadea 

# @mirabela dauer date 24 March 2015 05:46 0

Actele cu care a dobandit Florea &Co personalitatea juridicia.
Citeza pe mirabela
acum cu bucata de carton ce va dato domnul bota puteti  sa va intalniti sa jucati tabinet daca nu  mergeti cu toti sa dati cu sapa la ardei ca tot vine timpul de munca la tara si au nevoie de voi gratis ca scoala mai tarziu.  bota a inceput in 2002 si a copiat totul adresele si restul etc , cu scopul de a semana cu adevaratul UNBR  . orcare tara care recunoaste bota e din cauza ca se confunda cu  adevaratul unbr . vazand ca nu mai puteti sa mergeti in tribunal puteti merge la rege inpreuna cu Laurei Voicu si in scurt tim cu seful vostru  bota care va incantat cu o acadea 

# Alberto Kurtyan date 24 March 2015 05:58 +1

In ce priveste puterea UNBR paralel ai dreptate. Este foarte slab ca organizare. Dar in ce priveste legalitatea baroului paralel, aici nu poti contesta o hotarare definitiva. Mai devreme sau mai tarziu, acea hotarare initiala contestata/acceptata va cauza probleme sistemului de justitie. Ministerul si CSM nu pot alege care hotarari judecatoresti sa respecte si care hotarari sa nu respecte. Solutia este o unificare a profesiilor juridice.

# @Alberto Kurtyan date 24 March 2015 08:42 +1

Vrei sa dai 10% din brut/lunar si 1100 la casa de pensii/lunar? Eu nu doresc o asa incertitudine. Se va rezolva cat de curand si situatia noastra, nu ca nu ar fi rezolvata. Mai sunt cateva uscaturi care sunt pe statul de plata al lui Florea&CO dar dispare si acest aspect cat de curand.  
Citeza pe Alberto Kurtyan
In ce priveste puterea UNBR paralel ai dreptate. Este foarte slab ca organizare. Dar in ce priveste legalitatea baroului paralel, aici nu poti contesta o hotarare definitiva. Mai devreme sau mai tarziu, acea hotarare initiala contestata/acceptata va cauza probleme sistemului de justitie. Ministerul si CSM nu pot alege care hotarari judecatoresti sa respecte si care hotarari sa nu respecte. Solutia este o unificare a profesiilor juridice.

# @Alberto date 24 March 2015 08:47 +1

Inainte erai mai pozitiv. Ti-am urmarit majoritatea postarilor. Ce s-a intamplat?
Citeza pe Alberto Kurtyan
In ce priveste puterea UNBR paralel ai dreptate. Este foarte slab ca organizare. Dar in ce priveste legalitatea baroului paralel, aici nu poti contesta o hotarare definitiva. Mai devreme sau mai tarziu, acea hotarare initiala contestata/acceptata va cauza probleme sistemului de justitie. Ministerul si CSM nu pot alege care hotarari judecatoresti sa respecte si care hotarari sa nu respecte. Solutia este o unificare a profesiilor juridice.

# oarecare date 24 March 2015 09:50 -2

Ce unificare ? Majoritatea de la voi habar nu au de domeniul dreptului. seful vostru nu va renunta in veci sa traiasca din donatii. Ce alta sursa de venit are, l-ai intrebat reodata ? Aici vorbim de o profesie grea, foarte pretentiosa, trebuie sa ii acorzi mult timp din viata. Nu puteti functiona intr-a structura care nu are nici cea mai mica legatura cu legea avocaturii. Puteti fi avocati, dar doar intre voi va recunoasteti aceasta calitate. Achitarea in procesul penal niciodata nu va echivala cu recunoasterea calitatii de avocat.

# @oarecare date 24 March 2015 10:46 -1

Scrisul a ramas o mare necunoscuta pentru tine  :cry:

# Licu date 24 March 2015 12:01 0

"oarecare", ai impresia ca daca repeti la infinit aceleasi elucubratii, te si crede cineva. Cand te hotarasti sa ne spui data infiintarii "barourilor"-Florea ?! stiu cand ; la calendele grecesti !

# @Alberto date 24 March 2015 10:45 0

Nu apar deloc comentariile..... Inainte erai mai pozitiv. Ti-am urmarit toate postarile. Sa ma unific? 11%brut/luna si 1100 lunar pensie  :eek:. Doar pentru ca unii sunt pe statul traditionalilor de plata, sa ne unificam? Este o profesie libera, e loc pentru toata lumea.

# geo date 24 March 2015 11:47 0

Hai taci ca decat haituit mai bine sa ne unificam si sa terminam cu circul avocatilor. Nu vezi ca securistii sunt protejati si conduc?

# S-a inregistrat in 2005 date 24 March 2015 08:46 0

Baroul Ilfov s-a inregistrat la MF in 2005, dar cand te uiti pe site-ul lor e din 1832  :eek: http://www.mfinante.ro/infocodfiscal.html

# avi avi date 24 March 2015 08:57 +2

Unbr nu poate abandona pe nimeni fiindca nu exista. E sublim unbr-ul lui  nea ghita dar lipseste cu desavirsire. Noi suntem tolerati si atit.

# aufost600 date 24 March 2015 09:43 0

PAI ASTA ESTE JUSTITIA IN ROMANIA.. SE LAUDA BOTA CU 600 DE NUP-uri ??? SE LAUDA!... AU FOST ARESTATI CUMVA ?? NUUUUUU. SI ATUNCI CAND UN AVOCAT DIN BAROUL LEGAL (NU CONSTITUTIONAL) SE ALIAZA CU EI ESTE ARESTAT. NU SPUN CA ESTE BINE SA COLABOREZE CU "AVOCATII FUNDATIEI BOTA" EI NU SUNT AVOCATI, INSA ARESTAREA UNUI AVOCAT AUTENTIC, PENTRU INSTIGAREA UNUIA DE LA BOTA?? CUM VINE ASTA PE EI IA INSTIGAT BOTA, LE-A FACUT DELAGATII SI CONTRACTE, LE-A DAT LEGITIMATII, ETC. ERAU DEJA INSTIGATI SI PRACTICAUAVOCATURA CLANDESTIN DE MULT. IN TIMP CE 600 DE AUTORI DE LA BOTA SUNT LASATI IN LIBERTATE SI COMIT ZI DE ZI ALTE FAPTE ?? ASTA DA JUSTITIE.... JOS PALARIA... AS FI CURIOS SA INTELEG LOGICA DACA EXISTA UNA :-))

# @aufost600 date 24 March 2015 10:50 0

Si pentru tine scrisul este o mare necunoscuta  :o

# anti Alberto Tomba date 24 March 2015 10:40 -1

Alberto, tu nu ai ce cauta aici! Tu nu esti avocat. Esti un pictor de doi bani ce stai in SUA si freci menta, dandu-te mare jurist. Esti o nulitate si ca pictor si ca jurist, ca avocat niciodata nu ai fost, nu esti si nu vei fi niciodata. Asa ca fa doi pasi inapoi si ...taci.

# Mario date 24 March 2015 10:51 +1

Ce pacat ca aceasta profesie LIBERALA a ajuns monopolul unor mafioti .Vidul s-a produs in 1990 cand luati de val ....nu s-a tinut cont de Decretul-Lege 90/28.02.1990.Cititi dragi colegi si poate intelegeti cum trebuia reglementata aceasta situatie. S-a pierdut trenul ....si acum  nu se face altceva decat sa se  invrajbeasca unii impotriva altora.Nu v-ati saturat de birurile date?? D-nul av Florea de cate ori a iesit sa spuna ceva numai a acuzat pe altii dar dovada infiintarii UNBR-ului care il conduce nu a facut-o niciodata...pana la urma trebuie lamurita si aceasta situatie...dar...atata timp cat sunt mana in mana cu cei de la MJ care au dat bani unora care se pare ca nu sunt legal constituiti ,si atata timp cat multi judecatori ,procurori  au intrat sau vor intra in UNBR-ul Florea este greu sa demonstrezi care este adevarul!?!? Avocati uniti-va si reglementati aceasta disputa care este intretinuta de o mana de avocati (av.Florea,av Oancea,av. Iordachescu, av Nicu Tiberiu & Co)

# XXL date 24 March 2015 17:30 0

Autoritatea de lucru judecat a hotararii penale naste dreptul pentru organul competent de a pune de indata in executare dispozitiile cuprinse in Decizia nr.324/08.09.2008 a Curtii de Apel Suceava, definitiva, privind interpretarea data cu referire la legalitaea UNBR infiinta de Bota.Nu puteti sa fiti mai presus de lege si de Constitutie,deoarece efectul dreptului entitatii UNBR Bota nu poate fi decat pozitiv si nu altfel,in toate cazurile,inclusiv in cazul Deciziei XXVII din 16 aprilie 2007, M. Of. nr.772/14.11.2007, Curtea Supreama creand pentru hotararile definitive o eficienta aplicabila si executore nestanjenita de niciun obstacol, mai ales cand, se incearca o nua exercitare a actiunii penale impotriva Laurei Voicu pe motiv ca Learciu nu ar avea calitate de avocat, dreptul se produce pe calea unei exceptii cu trimitere la interpretarea Curtii de Apel Suceava in decizia penala sus mentionata ; au character absolut si obligatoriu pentru instante cat si pentru organele DNA si Parche.

# avocat BB 53 date 25 March 2015 17:05 +1

In acest caz de ce nu se face plangere impotriva procurorilor DNA ptr. abuz in serviciu ptr. ca nu respecta hotararile judecatoresti ramasse cu autoritate de lucru judecat in favoarea avocatilor de la BOTA.     In aceasta situatie d-nul BOTA trebuia sa fi inaintat deja plangerile catre Parchetul ICCJ si sa vedem ce se intampla.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva