21 April 2025

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

DECIZIE DEFINITIVA PENTRU BECALI – Judecatoarele Livia Stanciu, Florentina Dragomir, Francisca Vasile, Mirela Sorina Popescu si Alina Ioana Ilie l-au condamnat pe Gigi Becali la 3 ani de inchisoare cu suspendare pentru lipsire de libertate in dosarul sechestrarii hotilor de masini. Becali contesta decizia ICCJ: "Aceste judecatoare vor trai cu un cosmar toata viata, stiind ca au condamnat un om nevinovat!" (Minuta)

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

11 February 2013 15:52
Vizualizari: 10012


Completul de 5 judecatori de la Inalta Curte de Casatie si Justitie, format din presedinta ICCJ judecatoarea Livia Stanciu (foto 1) si judecatoarele Florentina Dragomir, Francisca Vasile, Mirela Sorina Popescu si Alina Ioana Ilie a pronuntat luni, 11 februarie 2013, decizia definitiva in dosarul nr. 1610/1/2012, cunoscut si ca dosarul sechestrarii hotilor de masini, in care deputatul Gigi Becali este acuzat de lipsire de libertate in mod ilegal. Dupa ce la termenul din 28 ianuarie 2013 magistratii au ramas in pronuntare pentru a decide daca mentin hotararea Completului de 3 judecatori, prin care Gigi Becali era achitat, sau admit recursul procurorilor care au cerut condamnarea politicianului la 11 ani de inchisoare, luni 11 februarie 2013, judecatorii Completului de 5 au hotarat condamnarea deputatului Gigi Becali la 3 ani de inchisoare cu suspendare. Totodata, magistatii au aplicat aceeasi pedeapsa, de 3 ani de inchisoare cu suspendare, si in cazul fostei garzi de corp a deputatului Gigi Becali (foto 2), Catalin Otto Zmarandescu, dar si in cazul bodyguarzilor politicianului, Stefan Dediu, Marcel Popa si Mihai Mila. In acelasi timp, Completul de 5 a decis condamnarea la 2 ani de inchisoare cu suspendare a politistului Romulus Dumitrascu, acuzat de complicitate in cazul sechestrarii hotilor de masini de catre deputatul Gigi Becali. Imediat dupa aflarea deciziei definitive pronuntate de magistratii Inaltei Curti, Gigi Becali a anuntat ca demisioneaza din Partidul National Liberal.


Iata fragmente din minuta deciziei de condamnare a lui Gigi Becali. Minuta poate fi citita integral la finalul articolului.

I. Admite recursul declarat de MINISTERUL PUBLIC – PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE impotriva sentintei nr.1476 din 19 octombrie 2011 pronuntata de Inalta Curte de Casatie si Justitie, Sectia Penala in dosarul nr.8152/1/2009.

Caseaza sentinta penala recurata in ceea ce priveste achitarea inculpatilor BECALI GEORGE, DEDIU STEFAN FANUA, DUMITRASCU NICOLAE, ZMARANDESCU CATALIN OTTO, MILA MIHAI si POPA MARCEL pentru cate trei infractiuni de lipsire de libertate in mod ilegal prevazute de art.189 alin.2 Cod penal si a inculpatului DUMITRESCU ROMULUS pentru trei infractiuni de complicitate la lipsire de libertate in mod ilegal prevazute de art.26 raportat la art.189 alin.2 Cod penal.

1. Condamna pe inculpatii BECALI GEORGE, DEDIU STEFAN FANUS, ZMARANDESCU CATALIN OTTO si MILA MIHAI pentru savarsirea a cate trei infractiuni de lipsire de libertate in mod ilegal, prevazute de art.189 alin.2 Cod penal cu aplicarea dispozitiilor art.74 alin.2 Cod penal raportat la art.76 alin.1 lit.b Cod penal, pentru fiecare infractiune si pentru fiecare inculpat, la cate trei pedepse de cate 3 (trei) ani inchisoare, fiecare. Conform art.33 lit.a raportat la art.34 alin.1 lit.b Cod penal dispune ca inculpatii BECALI GEORGE, DEDIU STEFAN FANUS, ZMARANDESCU CATALIN OTTO si MILA MIHAI sa execute pedeapsa cea mai grea, de cate 3 (trei) ani inchisoare fiecare.

Aplica inculpatilor BECALI GEORGE, DEDIU STEFAN FANUS, ZMARANDESCU CATALIN OTTO si MILA MIHAI pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prevazute de art.64 alin.1 lit.a teza a II-a si lit.b Cod penal, pe durata si in conditiile prevazute de art.71 Cod penal.

2. Condamna pe inculpatul DUMITRASCU NICOLAE pentru savarsirea a trei infractiuni de lipsire de libertate in mod ilegal, prevazute de art.189 alin.2 Cod penal cu aplicarea dispozitiilor art.37 lit.b, art.39 alin.4, art.74 alin.2 raportat la art.76 alin.1 lit.b si art.80 alin.2 Cod penal pentru fiecare infractiune, la trei pedepse de cate 3 (trei) ani inchisoare. In baza art.33 lit.a raportat la art.34 alin.1 lit.b Cod penal dispune ca inculpatul DUMITRASCU NICOLAE sa execute pedeapsa cea mai grea, de 3 (trei) ani inchisoare.

Aplica inculpatului DUMITRASCU NICOLAE pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prevazute de art.64 alin.1 lit.a teza a II-a si lit.b Cod penal, pe durata si in conditiile prevazute de art.71 Cod penal.

3. Condamna pe inculpatul POPA MARCEL pentru savarsirea a trei infractiuni de lipsire de libertate in mod ilegal, prevazute de art.189 alin.2 Cod penal cu aplicarea dispozitiilor art.74 alin.2 raportat la art.76 alin.1 lit.b Cod penal pentru fiecare infractiune, la trei pedepse de cate 3 (trei) ani inchisoare. Reduce pedeapsa stabilita inculpatului POPA MARCEL pentru savarsirea infractiunii de uz fara drept de arma neletala, din categoria celor supuse autorizarii, prevazuta de art.1362 din Legea nr.295/2004 (privind regimul armelor si munitiilor) de la 1 an inchisoare la 5 luni inchisoare, cu retinerea dispozitiilor art.74 alin.2 raportat la art.76 alin.1 lit.e Cod penal. Conform art.33 lit.a raportat la art.34 alin.1 lit.b Cod penal dispune ca inculpatul POPA MARCEL sa execute pedeapsa cea mai grea, de 3 (trei) ani inchisoare.

Aplica inculpatului POPA MARCEL pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prevazute de art.64 alin.1 lit.a teza a II-a si lit.b Cod penal, pe durata si in conditiile prevazute de art.71 Cod penal.

4. Condamna pe inculpatul DUMITRESCU ROMULUS pentru savarsirea a trei fapte de complicitate la infractiunea de lipsire de libertate in mod ilegal, prevazute de art.26 raportat la art.189 alin.2 Cod penal cu aplicarea, pentru fiecare infractiune a dispozitiilor art.74 alin.2 raportat la art.76 alin.1 lit.b Cod penal, la trei pedepse de cate 2 (doi) ani inchisoare. Conform art.33 lit.a raportat la art.34 alin.1 lit.b Cod penal dispune ca inculpatul DUMITRESCU ROMULUS sa execute pedeapsa cea mai grea, de 2 (doi) ani inchisoare.

Aplica inculpatului DUMITRESCU ROMULUS pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prevazute de art.64 alin.1 lit.a teza a II-a si lit.b Cod penal, pe durata si in conditiile prevazute de art.71 Cod penal. In baza art.861 Cod penal, dispune suspendarea sub supraveghere a executarii pedepselor rezultante de cate 3 (trei) ani inchisoare, aplicate inculpatilor BECALI GEORGE, DEDIU STEFAN FANUS, ZMARANDESCU CATALIN OTTO, MILA MIHAI si POPA MARCEL, pe durata unui termen de incercare de cate 8 ani, stabilit conform dispozitiilor art.862 Cod penal.

In baza art. 863 alin.1 Cod penal, pe durata termenului de incercare, inculpatii se vor supune urmatoarelor masuri de supraveghere:

a) sa se prezinte lunar la Serviciul de Probatiune de pe langa Tribunalul Ilfov (inculpatii Becali George, Dediu Stefan Fanus, Mila Mihai si Popa Marcel) si, respectiv Serviciul de Probatiune de pe langa Tribunalul Bucuresti (inculpatul Zmarandescu Catalin Otto);

b) sa anunte, in prealabil, orice schimbare de domiciliu, resedinta sau locuinta si orice deplasare care depaseste 8 zile, precum si intoarcerea;

c) sa comunice si sa justifice schimbarea locului de munca;

d) sa comunice informatii de natura a putea fi controlate mijloacele lor de existenta.

In baza art.71 alin.5 Cod penal, dispune suspendarea executarii pedepselor accesorii aplicate inculpatilor BECALI GEORGE, DEDIU STEFAN FANUS, ZMARANDESCU CATALIN OTTO, MILA MIHAI si POPA MARCEL pe durata termenului de incercare”.

Becali nu vrea sa se mai intoarca in Romania: "Cum sa mai stai in Romania daca un stat face abuzuri? Nimeni nu are siguranta in Romania pana nu pleaca Basescu din fruntea tarii. El a distrus statul de drept"

Deputatul Gigi Becali nu a luat parte la citirea deciziei magistratilor in dosarul in care este acuzat de sechestrarea hotilor de masini, el aflandu-se la acel moment in Dubai. De altfel, Gigi Becali anunta inainte de pronuntarea deciziei definitive prin care a fost condamnat la 3 ani de inchisoare cu suspendare ca in cazul in care va fi condamnat, nu se va mai intoarce in tara, si va cere azil politic: "Sunt in Dubai la invitatia lui Cosmin Olaroiu. Maine au meci si o sa fiu prezent acolo. Luni o sa fiu in tara si o sa astept decizia instantei. Nu ma tem de niciun fel. Asteapta familia mea decizia si am spus ca plec din tara pentru linistea familia. Poate sa moara mama mea la auzul deciziei instantei, asa ca i-am transmis ca nu o sa fiu in tara. Ipotetic vorbind. Dubai are tratat de extradare pentru crima droguri si arme, nu pentru ce sunt eu acuzat. Sunt pregatit de orice, am solutii pentru orice s-ar intampla. Cum sa mai stai in Romania daca un stat face abuzuri? Nimeni nu are siguranta in Romania pana nu pleaca Basescu din fruntea tarii. El a distrus statul de drept. Unde erai cand eu eram arestat la sase dimineata, unde erai cand mi-au luat 1.700.000 de euro, bani pe care nu i-am prmit nici pana acum inapoi. Unde s-a mai pomenit ca premiera sa fie considerata mita? Daca se decide sa fiu arestat, atunci o sa plec in Ecuador, am timp in cele trei patru zile in care se discuta ridicarea imunitatii parlamentare. Finu' si Olaroiu platesc... Eu nu platesc nimic aici! Am piscina in camera, tot luxul eu nu platesc nimic. Costa camera 4.000 de euro pe noapte, dar nu au vrut sa primeasca niciun ban. "Stai ca mai vin atunci", asa am zis. Ce, eu plateam 52.000 avionul si nu mai dadeam acum cate 4.000 pe zi? Eu luni dupa-amiaza sunt in Romania. Nu ma urc eu in avion pana nu aflu sentinta. Daca la 10 se anunta sentinta, la 10:30 sunt in avion. Ce, eu am venit de prost aici?"

Gigi Becali: " Aceste judecatoare vor trai cu un cosmar toata viata, daca au vreun Dumnezeu. Cum vor sta ele cu familiile lor stiind ca au condamnat un om nevinovat?"

La scurt timp dupa pronuntarea deciziei definitive de catre magistratii Inaltei Curti de Casatie si Justitie, deputatul Gigi Becaliu a declarat la RTV ca prin decizia care s-a dat, a fost batjocorit, afirmand si ca ii este rusine sa mai fie vazut in Romania. Gigi Becali afirma ca desi mandatul sau de parlamentar poate fi prelungit, el se va retrage din Partidul National Liberal. Politicianul Becali este de parere si ca judecatoarele care l-au condamnat vor trai cu un cosmar toata viata, pentru ca au condamnat un om nevinovat: "Nu pot sa cred asa ceva. Nu mai calc in tara niciodata. Familia mea a plans prea mult. Mama mea, sotia mea.... Eu vreau sa imi pun familia la adapost. Nu e adevarat ca nu mai pot fi parlamentar... Nu e vorba de invingator, aici pierde tara romaneasca. Cum adica sa ma condamni? Hotararile pe care le voi lua de acum inainte le voi lua cu familia mea. pentru ca vreau sa fiu linistit, nu vreau ca nevasta si mama mea sa mai planga. Nu mai vreau sa planga familia mea, vreau sa o pin la siguranta si la adapost. Romania nu e un loc sigur... E batjocura. Mi-e rusine sa fiu batjocorit. Voi sta ascuns. Mi-e rusine sa mai fiu vazut in tara aia... O sa ma retrag din PNL, pentru ca nu vreau sa-i fac probleme lui Tariceanu si voi dori sa tin un discurs in Parlament (...) Sa fie clar. La ora aceasta ma intereseaza doar familia mea. Nu ma mai intereseaza nimic! O sa ma consult cu ei si voi vedea ce voi face. Sa vad ce vor. Bine, pe mama nu am cum sa o duc in strainatate la varsta asta... Aceste judecatoare vor trai cu un cosmar toata viata, daca au vreun Dumnezeu. Cum vor sta ele cu familiile lor stiind ca au condamnat un om nevinovat".

Becali nu a scapat de ICCJ. Deputatul mai este judecat in dosarul Valiza si in cel privind schimbul de terenuri cu MApN

Desi a scapat cu o condamnare cu suspendare, emotiile pentru deputatul Gigi Becali nu s-au incheiat. Acesta mai are pe rol inca doua dosare, care se judeca tot la Inalta Curte de Casatie si Justitie. Unul dintre ele este dosarul Valiza, in care este acuzat de dare de mita, si dosarul privind schimbul de terenuri cu MapN, in care este acuzat de complicitate la abuz in serviciu contra intereselor publice in forma calificata si continua. Urmatorul termen din dosarul privind schimbul de terenuri cu MApN, va avea loc in data de 12 februarie 2013. Ambele dosare se afla in recurs, dupa ce la fond a fost achitat.

* Cititi aici minuta deciziei de condamnare a lui Gigi Becali

Comentarii

# Valentin date 11 February 2013 16:04 +21

LA ÎCCJ e mai rău ca la radio Erevan. Completul de 3 l-a achitat pe Becali, procurorii au atact cu recurs hotărârea cerând 11 ani şi jumătate pentru sechestrare, completul de 5 a schimbat încadrarea juridică şi l-a condamnat la 3 ani, dar nu cu executare, ci cu suspendare. Cine dracu să mai înţeleagă ceva din tot şirul ăsta de decizii contradictorii?

# Nume* date 11 February 2013 16:16 +5

Cum e la Radio-Erevan ?

# Sfatosul date 12 February 2013 15:33 +2

Astia de la ICCJ, judecatoarele Livia Stanciu, Florentina Dragomir, Francisca Vasile, Mirela Sorina Popescu si Alina Ioana Ilie sunt magistrati cu ,,nasul in suflet\" iar pe tine Becali, daca n-ai observat portocalii nu prea te au la suflet deci aceasta condamnare estefireasca in conditiile date! :lol:

# Sfatosul date 12 February 2013 15:38 +2

In putine cuvinte, d-le Becali, tai-o din Romania! Ai bani, familie, sanatate de ce ti le mannaci aici? Noi din pacate n-avem aceste posibilitati si trebuie sa inghitim zi de zi toate aceste nedreptati(atat cat vom mai putea, caci sa-i fereasca D-zeu sa ne ajunga cutitul la os, ca pe multi o sa-i mai popim si noi)! :lol:

# obiectiva date 11 February 2013 16:17 +12

STAI in dubai, Becali, ca stai bine !!! ti/au dat cu SUSPENDARE ca sa te atraga in tara...apoi, iti vor da in celelalte 2 dosare cu EXECUTARE.....e suficient intr/unul singur.....daca te intorci, faci puscarie !!!!

# penal? date 11 February 2013 17:40 +6

Sper ca nu are avocati ca tine. :)) Probabil ca nu ai auzit de revocare pentru nerespectarea masurilor de supraveghere. Asa ca, \"Stai in dubai, Becali\".

# obiectiva date 11 February 2013 19:14 -2

vreti sa il atrageti in cursa....problema este ca va avea interdictie de a parasi tara....ca asta e masura de supraveghere....daca NU este in tara, NU are ce respecta si, deci, nici ce incalca !!!

# obiectiva date 11 February 2013 19:18 -1

PARIU ca daca era in tara, era condamnat cu executare...de azi !!! si inhatat direct din sala, sau dupa 24 de ore, ca pe Nastase....asa, trebuie sa se mai chinuie putin ca sa il aresteze....cu SATANA nu te joci !!!

# avocat traditional date 11 February 2013 20:45 +3

Ai dreptate obiectivo.I-au tras o mare teapa amicului Gigi.Abea acum urmeaza tavaluguil justitiei portocalio=cotroceniste.Sa vezi ce pedepse vor da judecatorii completelor negre.Ca sa iti intaresc imaginea despre cei de la ICCJ,poti tu sa imi spu daca la vreo inalta curte din orice tara serioasa ai gasit/aflat judecatoare in concediu de matern itate?la noio se intampla.Si iti dai seama ca astea nu nasc la 50 de ani.Hai,te pup

# obiectivul date 11 February 2013 21:02 -3

Zici tu obiectivo ca va avea masura de supraveghere a interzicerii de a parasi tara. Ai facut dreptul la Spiru Haret? Sau esti cumva vreun avocat botanist? Doar asa se pot explica aberatiile pe care le debitezi. Eu chiar consider ca aceasta condamnare este in spiritul si litera legii si felicit completul. Latrai ca si voi sunt si vor mai fi. Cand incepeti sa va expuneti cunostintele juridice(citesti ghilimelele sper) dati masura valorii voastre.

# obiectiva date 11 February 2013 21:37 0

crapati de ciuda ca nu v/a picat in gheare Becali...ia uite si tu, CHIORULE, lipseste din MINUTA exact un amanunt....cel cu stabilirea LIMITELOR TERITORIALE cum spune CPP..... dupa b) sa anunte, in prealabil, orice schimbare de domiciliu, resedinta sau locuinta si orice deplasare care depaseste 8 zile, precum si intoarcerea; ERA RESPECTAREA LIMITELOR TERITORIALE IMPUSE DE INSTANTA.....asa ca, NU ma mai bate la cap...STIU ce ganditi, STIU ce vreti, STIU cum actionati...specia umana, in special judecatorii baSSisti si, in special, SATANA, NU mai au nici un secret fata de mine !!!

# obiectiva date 11 February 2013 21:43 -4

erata, sa vina erata...ce, numai CCR sa aiba dreptul la erate ???? de miez de noapte ??? or sa zica ca e greseala materiala si o vor completa, DUPA si DACA se reintoarce Becali !!!

# obiectivul date 11 February 2013 21:45 -1

Vai de mine. Esti analfabeta juridic rau de tot. Imi e mila sincer de tine. Respectarea limitelor teritoriale...spune Cpp....Biata de tine. Esti de compatimit, sincer. Cred ca in viata ta nu ai citit nici macar codul de procedura penala, ce sa mai spun de vreun tratat. Esti demna de mila fato. Nici o dispozitie de la suspendarea sub supraveghere a executarii pedepsei nu impune...o limita teritoriala. Biata de tine. Sraca rau de tot cu duhul esti. Si cu inteligenta.Si...repet...condamnarea e legala si temeinica.

# obiectiva date 11 February 2013 22:08 -4

bai, obiectivule, tu nu esti in stare nici un nick original sa iti tragi, fara a ma plagia !!! mai pune TU mana pe carte....si citeste daca stii sa citesti ...chioraste/te atent in CPP ...casca ochii....!!! esti singurul care apreciaza si ridica in slavi aceasta CONDAMNARE pe nedrept, evident POLITICA !!!! cred ca faci parte din completul de 5 !!!!

# obiectiva date 11 February 2013 22:26 -4

ia citeste tu CP....art. 83 ind. 3 alin (3) pct. b) este IMPOSIBIL ca MINUTA data in presa sa reflecte realitatea...

# obiectiva date 11 February 2013 22:34 -4

de ce 8 ANI de incercare ???? daca 3 ani, inseamna doar maximum 5 ANI de incercare ??? asa de corecta e decizia asta ca te iei cu mainile de cap ....

# obiectiva date 11 February 2013 22:36 -5

vin eu cu erata...86...nu 83.....trebuia sa scriu indicele....si am apasat gresit...asa si cu instanta si erorile material

# obiectivul date 12 February 2013 11:11 -1

Tanti...86 ind.3 alin. 3 lit. b Cpp. vorbeşte de obligaţii pe durata termenului de supraveghere. 86ind.3 alin. 1 vorbeşte de măsuri de supraveghere. Primele(anume obligaţiile) nu e obligatoriu să fie impuse de instanţă. Măsurile de supraveghere e obligatoriu a fi aplicate. Sesizezi diferenţa nu? Măsuri de supraveghere...obligaţii. Citeşte, citeşte poate te mai destupi la minte. La noul OTV(Antena 3) nu te învaţă drept. Şi să te mai luminez puţin. Că îmi e milă de tine să te văd aşa neştiutoare. Potrivit art. 86ind.2 alin. 1 termenul de încercare se compune din durata pedepsei(adică 3 ani) la care se adaugă un interval stabilit de instanţă între 2 şi 5 ani(5 ani în cazul de faţă). Sesizezei diferenţa nu? Termenul fix de 2 ani există doar la suspendarea condiţionată adică cea reglementată la 86 alin. 1 şi 86 alin. 2. Nu ai învăţat nici la Sipru Haret nici la OTV nici la Antena 3 că sunt două instituţii diferite: suspendarea condiţionată şi suspendarea sub supraveghere. Vezi ce noroc ai cu mine. Rămâneai încuiată dacă nu mă oboseam să te luminez puţin. Rămân cu părerea mea: eşti de compătimit.

# obiectiva date 12 February 2013 12:39 -1

bre, obiectivule....in asta consta MARETIA DREPTULUI...sa vezi DOAR ce iti convine !!! nu ai inteles NIMIC din ceea ce v/a invatat zegrean !!! asa cum completul de 5 , a dat maximum prevazut de 86 ind 2 CP, in loc sa dea doar 2 ani minimum, ca termen de incercare, cum prevede si art. 82 CP....ca si acest CP si CPP au fost scrise de niste incompetenti si lasa loc la enspe mii de interpretari....la interesul ocul al judecatorilor........deci, eu STIU ce il asteapta pe Becali, in caz ca se reintoarce in RO, asa ca.....in locul lui nu as mai pune piciorul in tara asta...ca are inchisoarea asigurata prin celelalte 2 dosare, si va face si acesti 3 ani cu suspendare, tot cu executare.......are dreptate Becali, prin condamnarea lui a pierdut RO, nu a pierdut el.....

# obiectivul date 12 February 2013 13:00 -2

Tanti...ai citit ce ti-am sugerat? Se pare că da de vreme ce nu o mai dai cu talmeşul balmeşul de interpretări şi confuzii între cele două instituţii. Ai văzut ce bine îţi prinde să mai şi citeşti şu nu numai să stai cu ochii la tembelizor? Că putea să-i dea sau nu doar doi ani şi că i-a dat maximul....Asta e altă poveste. Pe care una ca şi tine nu are cum a o înţelege. Poate tu ai pierdut prin condamnarea lui Becali. Te angajase la muls oile şi acum va fi el nevoit săracu să o facă. Mergi la stână femeie poate mai rămâne şi pentru tine ceva de muls.

# obiectiva date 12 February 2013 13:15 0

eu NU am pierdut nimic, obiectivule....a pierdut RO si saracii carora le dadea bani si sinistratii carora le/a facut case !!! ca putea sau nu putea....NU ai scris tu ca este o decizie exceptional de buna ???? legala si temeinica ??? de ce spui acum ca ma depaseste ??? pentru ca e POLITICA !!! bine ca au inteles cele 5 judecatoare ce trebuie sa faca...maximum....nu e alta poveste !!! e maretia dreptului !!! asa ca, talmes balmes ai facut tu !!!

# obiectiva date 12 February 2013 13:21 0

ASTEPTAM MOTIVAREA...de exceptie, desigur, si dupa 1 an, daca se poate, ca si la nastase !!! sa tii un om in inchisoare, si sa ii motivezi decizia dupa 5 luni este extrem de legal si temeinic !!! dupa capul unor ametiti.....are dreptate avocat BB....esti un etnobotanist !!! si astia de la spiru haret sunt si judecatori si procurori !!! se vede dupa cum functioneaza sistemul judiciar !!!! apropos, si la fac. de stat, de la AI Cuza Iasi, am gasit absolventi de drept care sustineau sus si tare ca statul israel are iesire la Marea Neagra !!!

# VIKY date 12 February 2013 13:32 0

Lasa-l in plata domnului, obiectivo, nu vezi ca este dus cu pluta rau, si mai este si cioara portocalie. Va veni si randul lor in...curand. Astia sunt in stare sa isi renege parintii, cat sunt de spalati pe creier.

# obiectiva date 12 February 2013 14:24 0

corect, Viky, asta si intentionam sa fac !!! totusi, nu ma pot abtine sa nu il compatimesc cat e de prost sa mizeze pe un hoit !!!

# obiectivul date 12 February 2013 22:50 0

Hai ca s-au gasit doua analfabete juridic sa se incurajeze una pe alta si sa se sustina reciproc. Asta a fost argumentul suprem. M-ai convins de inteligenta ta. Cand prostii te cotropesc ca si numar e cazul sa te retragi. Asta am sa fac eu. Vedeti ca e vremea de muls oile. Mergeti la cioban sa va dea de pomana ca asta va intereseaza. Pomana nu ce puteti voi face prin intelegenta voastra. A. Uitasem , nu aveti asa ceva.

# Baba Teaca date 12 February 2013 06:36 -3

obiectiva nu e avocat sau, nici studenta la drept, ea traieste din salar greu muncit la Intact, unde toate sunt intacte.

# obiectiva date 12 February 2013 10:45 0

parerea ta, babo !!! vad ca esti baSSista, asa ca....hai, pa !!! P.S. nu vad de ce va obositi sa bagati in seama pe un NIMENI, fara a comenta la articol....doar sa imi atacati pretioasa si umila mea persoana.....ahh, inteleg, sunt un PERICOL pentru voi !!!!

# avocat BB date 12 February 2013 13:04 0

Tu asta, \" obiectivul \" din fundu\' curtii. Daca unii-s botanisti, tu inseamna ca esti etnobotanist. De cate ori prizezi pe zi ? De unde si pana unde comparatii de acest tip ? Sau nu stii cati absolventi de SH ai printre colegi ? Mai informeaza-te, in rastimpul cat nu au efect ierburile.

# oricine date 12 February 2013 21:15 -1

Esti idiot,amice,vorba lui nenea Iancu.crezi tu ca daca etnoBOTAnicele se vand pe piata toti le inghit precum BOTAnistii?De ce te bagi in discutiile care n u sunt de inteligenta ta?

# avocat BB date 12 February 2013 23:53 0

@oricine - porecla nimerita ti-ai pus, esti un nimic. Cine zice, ala e : tu = idiotul. In afara de a injura, vocabularul tau limitat de fel, mai contine si alti termeni pseudoacademici ?

# avocat AA date 12 February 2013 22:56 -1

Avocat BB. Nu stiu cati dintre colegii mei sunt cu dreptul la Spiru Haret. Eu personal nu cunosc nici unul. Nu obisnuiesc sa am in cercul meu prosti si seminalfabeti. Daca te-ai simtit vizat inseamna ca esti de acord cu aberatiile juridice pe care le debiteaza una obiectiva si una Vichi. Daca esti de acord cu ele inseamna ca atat gandesti si tu. Si nu poti fi decatr cum spuneam:or de la Spiru Haret or dela marele guru. Apropo ce mai face? Cum merge avocatura in perioada termenului de incercare al suspendarii conditionate? Somn usor.

# avocat traditional date 12 February 2013 23:08 -1

pentru avocat BB:ha,ha,

# Banciu date 12 February 2013 23:52 0

\"oricine\", adica orice imbecil de la Florea, \"avocat AA\", adica agramat si analfabet si \"avocat traditional\", adica spagar prin traditie, toti trei intr-unul, le veti face o mare suflare avocatilor din legala UNBR-Bota !

# avocat BB date 13 February 2013 00:10 0

@avocat traditional - incepi sa \" poti \" din ce in ce mai putin. Esti de-a dreptul atrofiat dpdv intelectual. Doar atat mai poti emana, doua hahaituri, care emana un miros pestilential. Te asemeni pana la suprapunere perfecta cu guvernatorul Romaniei. Neinsemnatule.

# avocat BB date 13 February 2013 00:03 0

@avocat AA - ce legatura am cu \" obiectiva\"  si \" viki \" ? Niciuna. De unde legatura ? Cat despre colegii matale cu \" stangul \" urmat la SH, mai intereseaza-te. Cere relatii la dep. de resurse umane ( sau cum ii spune ) al organizatiei voastre. Nu te denatura realitatea si de data asta. Apropo : \" eu personal \" - poti fi si tu impersonal ? Ai studiat se vede tare mult gramatica lb. romane. Spre cultura ta generala, afla ca sunt absolventi de SH procurori si judecatori. Important este un element : cu cine te inrudesti. Restul e cancan. Ne te mai prezenta atat de angelic, nici tu \" personal \" nici organizatia inexistenta juridic din care cu rusine faci parte. Vise placute fara cosmarul Bota prin subconstientul tau obosit !

# avocat BB date 13 February 2013 00:11 0

Erata : \" Nu denatura realitatea ..... \"

# T-Rex date 13 February 2013 07:09 0

Botanistilor cu iz etno:orice veti spune si oricate vorbe de mahala veti arunca spre noi,nu puteti omite o situatie evidenta:avocatii traditionali au dreptul de a pune concluzii la oricare instanta din Romania in timp ce voi sunteti dati afara din majoritatea instantelor/Pana veti avea drepturile asv.trad.va ma curge multa apa pe Dambovita.Asa ca ciocu mic

# avocat BB date 13 February 2013 13:59 0

@T-Rex - mai reptila cu dintii mari si creierul mic. Ce porecla nimerita ti-ai ales :)))))) . Trecand peste chestia cu recunoasterea sau nu a diversilor judecatori care sunt rude cu voi ( tot asa plimbati si shpaga de la client la jude, ipocritilor ), iti relev un aspect. Recunoscuti sau nu, \" botanistii \" tot va micsoreaza cascavalul, tinand clientii langa ei si cu mandat de reprezentare conventional, diploma de absolvent de drept nu poate fi negata. Concluziile pot fi depuse si in scris, pseudo-profesionistule. Si veti vedea tot mai multi de la Bota pledand, spre ciuda voastra. Bulgarele se rostogoleste peste voi, e chestie de timp pana se urca peste voi. Asa este cu dreptatea si adevarul, isi croiesc drum mai greu decat minciuna si ipocrizia. Cinste avocatilor \" traditionali \" care nu ridica asemenea exceptii si accepta concurenta, fiind adevarati profesionisti si onesti ! Toata scarba ptr. indivizi obscuri, ipocriti si incompetenti ca tine !

# DOREL date 11 February 2013 16:21 +7

Lui Gigi Becali i-au trecut gloantele pe la urechi, era cat p-aci sa ajunga vecin de celula cu A. Nastase ! Marinalul stie sa joace jocurile astea, mai are inca 2 incercari, pana la urma Gigi nu scapa decat daca intelege ca trebuie sa sustina neconditionat PDL si pe Traian Basescu ! Adica, s-ar putea ca Gigi sa devina supus austriac pe vecie (ma rog, cat o mai sta Basescu la Cotroceni) ! Parerea mea ...

# Este si o latura buna a acestei condamnari date 11 February 2013 16:45 -8

pentru ca o doza buna de umilinta nu-i strica acestui Becali; ale carui grobianisme au poluat destul mediul public romanesc. Intr-un comentariu de aseara anticipam, gresit, ca achitarea va fi mentinuta ca sa nu devina Becali un nou detonator de revolte. Ca Arafat. Uite ca s-a gasit, la Cotro, solutia de mijloc, care nici nu-l baga la beci pe filantropul mojic dar ii si turteste binisor clanta. Subtil. Şi pervers.

# Latura rea date 11 February 2013 16:56 +1

Asta-i buna ! Era un ,,Tribunal Spiritual\" si judeca dupa  Legile Kybalionului sau dupa urechea interna !!?? Daca privesti chipul acestor d-ne judecator ...intelegi despre ce Tribunal este vorba! Poah !

# VIKY date 11 February 2013 17:13 +3

\"... turteste binisor clanta. Subtil. Şi pervers.\"...Pervers, exact ce este gunoiul de la Cotroceni. Dupa tine a inchide gura unui om, este egala cu condamnarea?. Halal gandire...perversa.

# Aceasta condamnare e un soi de palma peste ceafa ciobanului date 11 February 2013 17:25 -2

de genul celei primite de personajul lui Camil Petrescu, milionarul analfabet, Vasilescu Lumînărarul, ce se obraznicise peste masura :D

# Uite ca Becali a inteles mesajul acestei condamnari date 17 February 2013 15:13 0

si a declarat ca va fi mult mai smerit dupa aceasta condamnare.

# Assamorgh date 11 February 2013 16:36 +10

alta condamnare politica la comanda chiorului. Dar nu despre asta e vorba. DACA NENOROCITII AIA, CARE ERAU TURNATORI LA POLITIE, AR FI FOST INCARCERATI PENTRU MULTELE HOTII FACUTE, NU AR MAI FI COMIS si FURTUL MASINII LUI GIGI. CE S-A INTAMPLAT CU PORCUL DE PROCUROR CARE LE-A DICTAT HOTILOR DE MASINI CE SA SCRIE, FACAND POSIBILA TRIMITEREA LUI IN JUDECATA? CE S-A INTAMPLAT CU PROCURORII SI JUDECATORII CARE I-AU PRIVAT DE LIBERTATE AIUREA PE TUNDREA, MOLDOVEANU DE LA ORADEA - 16 ANI DE ZILE IN INCHISOARE !!! - CU GUNOAIELE ALEA CE S-A INTAMPLAT? Ajungem sa condamnam pentru ca nu ne place de mutra cuiva? sau pentru ca are gura mare? INSEAMNA CA NE PUTEM CAUTA ALTA TARA! :-x

# VIKY date 11 February 2013 17:06 +2

De ce sa va cautati alta tara?. Eliminatii pe toti mafioti din justitie, si indepartati gunoiul de la Cotroceni. Voi sunteti putere tarii, nu gunoaiele basiste. TREZITI-VA !!!.

# EMI date 11 February 2013 16:54 +10

CE S-A INTAMPLAT CU PROCURORII SI JUDECATORII CARE I-AU PRIVAT DE LIBERTATE AIUREA PE TUNDREA, MOLDOVEANU DE LA ORADEA - 16 ANI DE ZILE IN INCHISOARE !!! Ce s-a intamplat cu procurorii si judecatorii IICJ BARBALATA SI DRAGOMIR, care au condamnat un om nevinovat dupa 2 achitari ,in baza aceluiasi probatoriu in recurs, la 12 ani cu executare!!!! justitie corupta si incapabila!!!! si distrugatoare de vieti omenesti!!!

# Aluna date 11 February 2013 17:45 +2

Becali crede doar in Dumnezeu,așa zice el pentru ca e si credincios pe deasupra...a omis un lucru...exista si Dracul/Satana si sta in fruntea ICCJ!!!!

# Becali vs. Huidu date 11 February 2013 19:48 +5

Asta este nivelul justitiei din Romania. Huidu primeste 4 ani, pe care nu-i va face ca \"e baiat bun\", dupa ce A UCIS 3 oameni (sofat agresiv=intentie indirecta), iar Becali primeste 3 ani pentru lipsirea de libertate a hotilor masinii sale, carora le-a dat cate o cafea si bani de taxi pentru deranjul de a participa la o discutie. E greu sa explici astfel de solutii si unui jurist de nivel mediu si tatei Frosa care vinde in piata. Cazurile au fost supermediatizate, asa ca stim toti ce e in dosare. Martorii in cazul Huidu spun ca a intrat in depasire in curba ca bezmeticul, iar hotii lui Becali ca nu i-a retinut nimeni sa plece. O instanta i-a dat dreptate lui Becali. Comentariile cred ca sunt de prisos.

# obiectiva date 11 February 2013 20:57 0

DIFERENTA e determinata de opinia politica.....Becali e anti baSSescu, huidu e PRO baSSescu !!! toata lumea stie a huidu e baSSist !!! asa ca...atata timp cat satana se afla la butoane, NU va exista justitie si stat de drept in RO !

# nu i-a condamnat Basescu date 11 February 2013 23:07 +1

Nu sunt fan Basescu, dar cred ca demonizarea asta a lui nu ne ajuta. La fel s-a intamplat si cu Ceausescu. Am continuat sa-l invinovatim doar pe el pana ne-am trezit cu baietii din esalonul II la putere. In cazul Huidu este o practica tembela a instantelor de a da cu suspendare indiferent de circumstantele accidentului soldat cu morti. Cand esti in tanc si depasesti, cu viteza, in curba, cel care circula regulamentar nu are NICIO SANSA. Iar idiotul de sofer al tancului accepta ca o sa-i spulbere pe cei care vin din sens contrar. In cazul Becali nu pot sa nu observ ca instanta de fond l-a achitat. Din pacate daca ia cu executare, indiferent de pedeapsa, in unul din cele 2 dosare pe care le mai are, VA FACE cei 3 ani primiti azi. Procesul nu este echitabil pentru ca nu se respecta repartizarea aleatorie fiind un singur complet si acela ALES. ICCJ trebuie sa respecte si ea regulile sistemului judiciar si nu cred in persoane providentiale.

# obiectiva date 11 February 2013 23:38 -9

stii ceva ? mie nici ceausescu NU imi placea ....ca ne trata ca pe insecte, bunuri proprii...si numai cei cu memorie stiu si isi aduc aminte ce au patimit....da` baSSescu e si mai RAU decat el...macar ceausescu era PATRIOT, ceea ce baSSescu NU e !!! e tradator si vanzator de tara !!!! du/te si linge/i mainile in continuare.....ca evit in public sa iti spun direct ce !

# obiectiva date 11 February 2013 23:48 -9

nu l/a condamnat baSSescu ??? l/au condamnat cozile lui de topor !!! pai, NU urla baSSescu ca il baga pe nastase la puscarie ??? ce, l/a condamnat el ??? si mai sustine cineva ca justitia e independenta ??? si, inca ceva, ca sa avem dreptul sa traim in DEMOCRATIE au murit in 1989, niste OAMENI !!! a mai agreea DUPA dec. 1989 ORICE tentativa de comparatie intre epoca ceausescu si epoca baSSescu e o crima !!!!

# un nene date 11 February 2013 20:02 0

Completul asta de 5 ne va atrage cat de curand o condamnare la CEDO. Este un complet constituit dirijat, din oameni alesi, si nu exista nicio justificare rezonabila pentru care sa nu functioneze repartizarea aleatorie si la acest nivel. Nu exista judecatori mai buni sau mai putin buni si sunt suficienti judecatori la sectia penala ICCJ pentru a fi constituite mai multe complete. Primii care vor invoca faptul ca nu au beneficiat de un proces echitabil au sanse foarte mari sa castige. Doamna Stanciu sa se pregateasca sa invete cauza Nastase contra Romaniei - complet unic si prescriptia.

# dezamagitor date 11 February 2013 20:12 +3

Bine ca i-au dat procurorului Ciofu 3 ani cu executare si oierului trei ani su supendare. De fapt ce ma mira? Justitia in Romania e atat de oarba incat a ajuns sa judece cu alte simturi...scuzati-mi limbajul....cu poponetul... APEL catre formatorii divini ai INM-ului...lasati portile deschise si pentru tinerele sperante ale facultatilor de drept din tara, poate au idei inovatoare si simt mai dezvoltat al dreptatii...nu mai tineti in posturi de conducere toate babele si toti chegii care nu mai sunt in pas cu aplicarea legii...Stimabililor, DREPTUL NU SE FACE DUPA URECHE!!!!

# VIKY date 11 February 2013 20:46 0

Dar nici dupa gandirea ta nu se face. Daca erai o tanara speranta cum afirmi, dar trebuie sa mai ai si neuroni in creier, atunci comentariul tau trebuia sa fie cam asa: cum adica i-au dat lui Gigi Becali 3 ani cu suspendare pentru 3 ore de discutii cu hoti de masina, si lui Huidu pentru 3 morti, 4 ani cu suspendare?. Sau cum a primit GB 3 ani cu suspendare pentru privare de libertate 2 ore, iar Haimanaua a fost promovata sefa CSM, dupa ce la privat de libertate 13 luni pe un student?. O tanara speranta asta trebuie sa intrebe: de ce unu plateste, si altul este avansat, nu de ce ala a primit 2 si celalalt 10.

# viki,esti cam proasta. date 11 February 2013 21:01 -3

...si-atat! ...faci niste comparatii total imbecile, ca si tine...Si-atat!

# VIKY date 11 February 2013 21:15 0

Este realitatea puicuta, care iti scoate ochii, care te revolta, numai ca voi gunoaiele portocalii incercati (fara spor) sa o denaturati. Sa stii ca prefer \"prostia\" mea, dect cretinismul tau.

# viki, nu esti \"cam\" proasta...esti proasta pe bune! date 12 February 2013 11:01 0

Mai du-te pe la scoala poate inveti sa scrii corect...s Si tacuisses, philosophus mansisses!!! Repede, da un search pe google si vezi ce inseamna!   Sunt persoane pentru care democratia ar trebui interzisa....

# steluta date 11 February 2013 23:38 +1

oricum, 8 ani, termen de incercare !!! uauuuu....

# obiectiva date 11 February 2013 23:41 -3

ILEGAL, trebuiau sa fie maxim 5 ani !!! o VIATA de om !!! pai, de ce sa se reintoarca Becali in haznaua asta de stat politienesc ????

# xCucusong date 12 February 2013 06:29 +1

Un caz foarte asemanator a fost in USA cu OJ Simson, din care OJ Simson a primit 33 de ani de puscarie, cu posibilitate de \"probation\" dupa 9 ani. Gigi a fost sanctionat doar Simbolic. Bine ca sta in Dubai, ei au nevoie de el, sa faca \"becalizarea\" sauditilor. Am aflat ca il pun sef mare peste mii si mii de suflete, sa taie iarba in cimitir.

# Exemplaritatea actului de jurisdictie penala date 12 February 2013 07:37 +4

1. Cetatenii, titulari ai valorilor sociale ocrotite de legea penala, este mai bine sa nu reactioneze in apararea acestor valori, atunci cand le sunt vatamate de raufacatori, intrucat, pe langa eventuala condamnare a raufacatorilor,daca organele judiciare reusesc sa-i prinda si judece, este foarte probabil sa fie si ei condamnati; 2. Este firesc ca in cadrul aceleiasi instante sentinta pronuntata de catre completul de fond cu unanimitate sa fie desfiintata de catre completul de recurs cu unanimitate; 3. Este de preferat a se cheltui din bugetul public (sustinut de impozitele platite de un popor sarac) bani doar pentru o \"judecata in prima si ultima instanta\", de vreme ce judecata in prima instanta nu a avut nicio valoare; 4. Este mai intelept sa nu te folosesti de dreptul constitutional la libera exprimare, de a-l critica in mod public pe cel care 7,4 milioane de romani au vrut sa-l demita prin votul lor, intrucat, pe langa faptul ca poti fi cercetat penal pentru exercitiul dreptului de vot, exista o probabilitate foarte mare sa fii condamnat in alte cauze de catre instanta cea mai inalta; 5. Ultima concluzie imi apartine exclusiv in sensul ca imi intareste in mod absolut convingerea ca in ce-i priveste pe cei care au pronuntat decizia penala definitiva este pe deplin valabil proverbul: \"Spune-mi cu cine te-nsotesti ca sa-ti spun cine esti\".

# VIKY date 12 February 2013 11:47 +1

\"...7,4 milioane de romani au vrut sa-l demita prin votul lor,...\"...Nu au vrut sa-l demita, l-au demis. Prin lege el este demis, si \"reinstalat pe tron\" neconstitutional, de CC (curtea cotrocenilor).

# Cetateanul Roman date 12 February 2013 08:25 0

Suna urat 8 ani de probatiune in cazul lui Gigi Becali, au reusit sa-l umileasca, ma bine il condamnau cu executarea decat sa-l faci ca timp de 8 ani odata pe luna sa se prezinta la Serviciul de probatiune si sa anunta ce venituri are unde locuieste si unde pleaca si cand vine, ganditi si voi ce inseamna asta, o umilinta mai mare nu exista ptr Gigi Becali, sa acceptam ca a fost o disputa Basescu&Becali, sa acceptam ca Basescu \"controleaza\" justitia, dar cum sa scris si mai sus, cum de judecatori care au facut erori grave in actul de justitie si au condamnat persoana pe ne drept rog a se citi \"lipsire de libertate\", ei de ce nu sunt judecati ca si Gigi, cu ce sunt ei mai presus de lege, pentru ca sunt protejati si fac jocuri politice ptr cei de la putere? Ce vina are Zmarandescu ca a prin hoti si \"seful lui nu a dorit sa anunte politie fiind milostiv cu ei, cine trece peste cuvantul \"sefului\", la fel si ptr. celelalte garzi de corp. ce vina are acel politist ca asista la o discutie , iar a doua zi anunta serviciul furturi auto cu privire la ce a auzit acolo, si ca conducerea IPJ Ilfov nu se sezizeaza din oficiu, dar o fac in aprilie 2009 odata cu arestarea lui Gigi, Va ma dau un pont, in timp ce hotii furau masina hotilor, acestie erau interceptati de Politia Capitalei, cum de nu au facut nimic, imediat dupa discutiile purtate de hotii in acea noapte si din care reiasea clar ca au furat masina lui Gigi, eu cred ca intradevar, totul a fost o razbunare politica iar dosarul a fost \"comandat\" in acea periaoda Gigi urla la pe toate posturile de apropiatul lui Basescu de Popoviciu cel care i-a facut cadou lui Ioana Basescu un apartament de 800.000 euro in Baneasa, chiar nu vedeti legatura din acest dosar, tregeti si voi o concluzie, cine nu este cu Basescu este contra lui si cine este contra lui se duce la puscarie, avem ex. Adrian Nastase oare cine mai urmeaza?

# Cetateanul Roman date 12 February 2013 10:32 -1

Suna urat 8 ani de probatiune in cazul lui Gigi Becali, au reusit sa-l umileasca, ma bine il condamnau cu executarea decat sa-l faci ca timp de 8 ani odata pe luna sa se prezinta la Serviciul de probatiune si sa anunta ce venituri are unde locuieste si unde pleaca si cand vine, ganditi si voi ce inseamna asta, o umilinta mai mare nu exista ptr Gigi Becali, sa acceptam ca a fost o disputa Basescu&Becali, sa acceptam ca Basescu \"controleaza\" justitia, dar cum sa scris si mai sus, cum de judecatori care au facut erori grave in actul de justitie si au condamnat persoana pe ne drept rog a se citi \"lipsire de libertate\", ei de ce nu sunt judecati ca si Gigi, cu ce sunt ei mai presus de lege, pentru ca sunt protejati si fac jocuri politice ptr cei de la putere? Ce vina are Zmarandescu ca a prin hoti si \"seful lui nu a dorit sa anunte politie fiind milostiv cu ei, cine trece peste cuvantul \"sefului\", la fel si ptr. celelalte garzi de corp. ce vina are acel politist ca asista la o discutie , iar a doua zi anunta serviciul furturi auto cu privire la ce a auzit acolo, si ca conducerea IPJ Ilfov nu se sezizeaza din oficiu, dar o fac in aprilie 2009 odata cu arestarea lui Gigi, Va ma dau un pont, in timp ce hotii furau masina hotilor, acestie erau interceptati de Politia Capitalei, cum de nu au facut nimic, imediat dupa discutiile purtate de hotii in acea noapte si din care reiasea clar ca au furat masina lui Gigi, eu cred ca intradevar, totul a fost o razbunare politica iar dosarul a fost \"comandat\" in acea periaoda Gigi urla la pe toate posturile de apropiatul lui Basescu de Popoviciu cel care i-a facut cadou lui Ioana Basescu un apartament de 800.000 euro in Baneasa, chiar nu vedeti legatura din acest dosar, tregeti si voi o concluzie, cine nu este cu Basescu este contra lui si cine este contra lui se duce la puscarie, avem ex. Adrian Nastase oare cine mai urmeaza?

# peter date 12 February 2013 11:36 -1

Interesant tota lumea se plange cand sunt condamnatii VIP uri gen Becali (razboinicul care a fugit in Dubai de frca puscariei) dar ce facem cu ceilalti cetateni ai Romaniei care sunt condamnati pe nedrept si nu se gandesc in stil\"razboinic\"sa fuga din tara ci chiar executa pedeapsa ?Eu zic ca daca stam si ne uitam mult la televizor incet incet daca nu noua atunci apropiatilor nostri li se pot intampla asemenea nedreptati atata timp cat la conducerea tarii se afla MARINARUL FALS daca nu facem ceva vom avea ce meritam pentru ca stam pasivi sa rasara soarele si la capatul tunelului nostru 

# obiectiva date 12 February 2013 12:42 -1

da, peter, dar are dreptate Becali cand spune ca pierde RO....daca lui, cu atatia bani, aparatori si fani, ii fac asa ceva, iti dai seama ca noi, astia anonimii am ramas fara nici o speranta de viata normala in RO condusa de satana !!!!

# obiectivul date 12 February 2013 23:02 +1

Obiectivo...nu am crezut ca am sa spun asta dar recunosc ca sunt de acord cu tine. Iti dau dreptate. Esti o anonima. Un nimeni. O analfabeta juridic. Da cu idei. Multe si fixe. Si daca tu crezi ca justitia ar trebui sa se faca dupa cati bani ai, dupa numarul fanilor si dupa aparatorii pe care ii ai...chiar nu mai e nici o speranta pentru tine. Si cu adevarat vei ramane asa cum singura spui ca esti: o anonima. O anonima fan oierul.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 17.04.2025 – Avize favorabile pentru reducerea pensiilor magistratilor si cresterea varstei de pensionare

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva