psdolt
24 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

AVEM O RUSINE LA MINISTERUL JUSTITIEI – Tudorel Toader si-a dat dimensiunea neputintei. A constatat ca DNA a incalcat grav Constitutia Romaniei si drepturile fundamentale ale omului, dar a luat o decizie pe dos: "In acest moment nu este oportuna declansarea mecanismului institutional de revocare a Procurorului General, respectiv al procurorului-sef al DNA". Credem ca decizia a fost dictata de ambasadorul SUA!

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

29 March 2017 18:53
Vizualizari: 32246

"In acest context, evaluand toti factorii de constitutionalitate, de legalitate, de oportunitate la care am facut referire, am apreciat ca in acest moment nu este oportuna declansarea mecanismului institutional de revocare a Procurorului General, respectiv al procurorului-sef al DNA": Declaratia apartine ministrului Justitiei Tudorel Toader care a anuntat miercuri, 29 martie 2017, ca a decis ca nu va declansa mecanismul institutional de revocare a Procurorul General al Romaniei Augustin Lazar, respectiv al procurorului-sef al DNA Laura Kovesi, apreciind ca nu este oporunta aceasta masura. Paradoxal, inaintea concluziei exprimate, Tudorel Toader a subliniat ca DNA, prin actiunile sale in ce priveste OUG 13/2017, a incalcat nu doar Constitutia Romaniei, ci si drepturile fundamentale ale omului. Cu alte cuvinte, folosind limbajul judecatoresc, decizia lui Tudorel Toader – de a nu solicita demiterea lui Lazar si Kovesi, dupa ce a aratat ca prin actiunile procurorilor, DNA a incalcat Constitutia si drepturile omului – reprezinta o vadita contradictie intre motivare si dispozitiv!

Data fiind contradictia dintre constatarile grave si masurile inexistente ale lui Toader, opinia noastra este ca decizia a fost dictata de ambasadorul SUA Hans Klemm, in timpul vizitei facute de sediul Ministerului Justitiei, intrucat aceasta reprezentata diplomatica a intervenit de multe ori in favoarea sefilor marilor parchete.


Ministrul Justitiei a precizat ca Raportul de evaluare a Procurorului General al Romaniei si al procurorului-sef al Directiei Nationale Anticoruptie are un numar de 19 pagini si s-a bazat pe art. 132 din Constitutia Romaniei, care ii permitea sa evalueze activitatea profesionala a lui Augustin Lazar si Laura Codruta Kovesi.

In timpul discursului sustinut inaintea prezentarii concluziei, de circa 45 de minute, Tudorel Toader a amintit doua conflicte constitutionale intre puterile statului, solutionate de Curtea Constitutionala, aratand ca puterile statului si-au incalcat competentele care au provocat blocaje la acel moment:

-Cel din 2008 intre PICCJ si Parlament, care viza procedura de urmat in avizarea cererilor de urmarire penala a deputatilor si senatorilor care aveau si calitatea de membri ai Guvernului. Atunci curtea a constatat existenta unui conflict, in sensul ca Procurorul General se adresa aleatoriu, fie Parlamentului, fie Presedintelui.

-Intre ICCJ si Parlamentul Romaniei si Guvern, cand Inalta Curte printr-o decizie din 2009, a stabilit ca anumite norme legale sunt in vigoare, desi sunt abrogate. Or, a aratat Toader, judecatorul nu verifica legalitatea unei legi.

Iata principalele declaratii ale ministrului Justitiei Tudorel Toader:

-In intervalul de timp care a trecut am intocmit un raport de evaluare care are un numar de 19 pagini, eventual si o concluzie.

-Propunerea mea este urmatoarea, sa nu citesc cele 19 pagini, le prezint in sinteza, imediat ce ne oprim voi posta pe internet Raportul complet de unde dumneavoastra il veti putea consulta, analiza.

-Am solicitat informari in sensul textului legal citat de la cele doua autoritati, informari pe care le-am primit complete, la timp.

-Am vazut ca s-au facut tot felul de speculatii cu privire la momentul la care au venit cei doi procurori-sefi. Fiecare dintre cei doi au venit in 10-15 minute de la momentul la care i-am invitat la discutii, iar vizita ambasadorului SUA Hans Klemm a fost o simpla coincidenta, pentru ca atunci am invitat-o eu pe doamna Laura Codruta Kovesi.

-Eu personal am realizat evaluarea. Am realizat evaluarea fara niciun fel de presiune, fara niciun fel de ingerinta, fara niciun fel de sugesie de la absolut nimeni strain de Ministerul Justitiei, strain de mine. Nu am verificat solutiile din dosare. (...) Am verificat modul in care DNA, PICCJ, dupa ce a fost declinat competenta, s-au raportat la valorile, la exigentele constitutionale pentru ca statul de drept nu functioneaza daca autoritatile nu isi exercita cu loialitate, cu corectitudine, complet, corect si la timp atributiile care ii revin. Am urmarit modul in care procurorul de la DNA sau PICCJ, in exercitarea competentelor, s-a raportat, s-a limitat la valorile constitutionale. Pentru ca procurorul a iesit din matca lui constitutionala.

-O concluzie intermediara este urmatoarea: faptul ca echilibrul a fost restabilit de catre Curtea Constitutionala prin pronuntarea deciziei, fara alte masuri extraconstitutionale.

-Indiscutabil, DNA si-a atribuit, arogat o competenta care nu ii era atribuita si a exercitat presiuni asupra Guvernului.

-Sub aspectul oportunitatii, analiza am realizat-o in contextul in care Romania se afla sub Mecanismul de Cooperare si Verificare, in conditiile in care ieri eram la Bruxelles. (...) Sistemul judiciar din Romania are inca multe de remediat.

-Informarile punctuale realizate releva derapaje, in sensul unor actiuni cel putin exagerate din partea DNA, derapaje constitutionale care au produs reactii negative in media si in randul opiniei publice.

-Din aceasta perspectiva a derapajelor constitutionale, DNA nu poate functiona decat in raport cu rigorile statului de drept, cu respectarea standardelor de protectie a drepturilor fundamentale.

-Derapajele institutionale si actiunile exagerate de care am vorbit nu pot fi justificate prin invocarea dezideratului luptei pentru combaterea coruptiei.

-Ceea ce consideram oportun in spiritul exigentelor statului de drept este necesitatea institutirii unei atente monitorizari, a unei obligatii de raportare a activitatii pe care o desfasoara procurorii de la DNA, DIICOT, PICCJ, autoritate pe care trebuie sa o exercite ministrul Justitiei, fara ingerinte in independenta procurorului de a da solutii.

-In acest context, evaluand toti factorii de constitutionalitate, de legalitate, de oportunitate la care am facut referire, (...) am apreciat ca in acest moment nu este oportuna declansarea mecaismului institutional de revocare a Procurorul General, respectiv al procurorului-sef al DNA.

Sursa foto: Agerpres

Comentarii

# Iulian date 29 March 2017 19:00 +44

Nu ne mai facem bine curând! O Romanie dreapta e stramba in natura sa!

# gelu date 29 March 2017 19:56 +17

Luluta a facut ****** pe Constitutie, Toader a supt laptic Klemm s-a facut si el la randul lui ****** pe Constituuie. Legea fundamentala fiind doar o carticica buna de sters la fund cu ea. Traiasca lingatorii de clante ale ambasadei americane de la Bucuresti.

# DODI date 29 March 2017 23:19 +4

Avem nișlte oameni politici că nici un șoarece nu mai îndrăznește să ne intre în case. S-au adunat toți la guvern. Câtă vreme ministrul justiției nu mai sperie nici o cioară moartă avem, șansa, nesperată putem zice, de a o suporta pe sfertodocta luluța și sluga ei zdreanță cel puțin până la finele mandatelor lor. Nici cu ciolanis nu mi-e rușine, asta se știe. Că PSD e prea bleg să profite de moment e clar. Din păcate nu e la fel de clar pentru liderii PSD că această atitudine îi va duce la 20% și la întărirea dreptei (cu care ne putem, într-o veselie, să folosim, cu succes, hârtia igienică).

# gelu date 30 March 2017 13:24 +1

Tudor e omul SRI la fel ca coti cei care au facut parte din comisia care i-a acordat plagiatoarei Luluta doctoratul. Si pentru ca Iordache nu era omul SRI a trebuit sa fie schimbat de la sefia MJ pentru a veni cine trebuie. Cititi articolul semnat de Dan Andronic, o fotografie care spune mai multe decat o mie de cuvinte din evz de astazi, ca sa intelegeti cum sta treaba.

# daniel date 29 March 2017 19:58 +12

Eu cred ca in spatele acestei marlanii se afla abasadorul SUA un om ticalos si pervers care conduce din spate Romania,pt aceste considerente ministrul justitie trebuie demis

# emilee date 29 March 2017 20:09 +9

Cand articolul 16 din Constitutia Romaniei zice ca nimeni nu e mai presus de lege, observam ca atat Iohannis prin participarea la iesirea in strada, Kovesi si Lazarica prin anchetarea Guvernului care a adoptat OG 13/2017 se fac vinovati de incalcarea legilor si a Constitutiei Romaniei, rezulta ca unii sunt mai presus de lege, iar altii pentru o incalcare de lege, fac inchisoare sau sunt amendati. Mie sila de acest Tudorel care nu isi intra in atributii conform art. 132 din Constitutia Romaniei.

# 7.4 date 31 March 2017 03:43 +2

Tudorel a devenit partas si complice la incalcarea Constitutiei. El nu este un simplu commentator el trebuie sa aplice hotararea CCR care spune ca DNA a inclcat constitutia si a facut un abuz.

# cutezatorul date 29 March 2017 19:03 +19

Dezastruoasa decizie! jenant...daca nu e oportun acum inseamna ca niciodata nu e ! Domnule profesor de drept-judecator-ministru al justitiei, RUSINE ! 0 tarie de caracter specifica unui om al dreptului. Un dezastru de jurist.

# petre date 29 March 2017 19:04 +4

Exact aceeasi impresie am si eu dupa ce am urmarit toata conferinta de presa.Aveam initial impresia ca ii va dezosa pe astia doi asa cum merita si da o decizie absolut aberanta in neconcordanta cu ceea ce a declarat

# justo date 29 March 2017 19:05 +16

L-am cunoscut pe Tudorel Toader . Ca profesor de penal e f.bun. Ca ministru e o catastrofa. Spre deosebire de Mona Pivniceru el a dat dovada de obedienta. Mona a fost barbat, nu a facut compromisul cu injustitia, in timp ce el s-a comportat ca o******re! Se pare ca slugarnicia este cartea noastra de vizita.

# Andrei Muresan date 29 March 2017 19:37 +1

# Andrei Muresan  date 29 martie 2017 15:04 -1 Romania asteapta cu sufletul la gura declaratia ministrului de justitie. Toader va aluneca stupid, precum "sapunul de casa" in cada cu sampanie unde se baiesc Codrutz si Lazarica. Sapunul de casa nu le place celor doi, asa ca il vor arunca spre Grindeanu. Unde esti Crin Antonescu!?

# TITULESCU date 29 March 2017 19:09 +13

IMI PARE RAU PENTRU CINE E SURPRINS DE marele RAPORT.EU AM SCRIS AICI PE LUJU CA ASA VA FI . CINE CREDE CA fostul mili Dragnea O SA LOVEASCA IN Kovesi si Toader E UN NAIV. UNDE E SPIRITUL CIVIC AL ROMANIEI ?????? E CINEVA IN STRADA ??? DACA NU INSEAMNA CA ASTA MERITA POPORUL ROMAN .NU o sa fie lege pentru raspunderea magistratilor,NU va fi justitie in continuare in ROMANIA si SE VA ALEGE PREFUL DE TARA ASTA PE LASITATEA ACESTEI NATIUNI.

# Olga date 29 March 2017 19:12 +9

Dragnea si Grindeanu trebuie sa fie "mandri "de carpa de la Min. Justitiei.

# Ilie date 29 March 2017 19:12 +5

Bre psd , plecati imediat DE LA CONDUCERE , VA DICTEAZA STRAINII , CAND O FI LA VOT , PE ei SA CONTATI , TARA NU UITA !

# Propunere date 29 March 2017 19:12 +11

Propun: toată po******ția României are dreptul cel puțin o data sa încalce legea. NU ESTE NORMAL CE A FĂCUT TOADER. ce exemplu da de la cel mai înalt nivel?! Pai dacă cei care trebuie sa aplice legea tocmai ei sunt cei care o incalca pai înseamnă că TOATĂ LUMEA ARE DREPTUL SA ÎNCALCE LEGEA.DACA cei care au legea constitutia și puterea în mana o incalca și nu o respecta atunci tot poporul roman are dreptul sa încalce orice lege. Se vede clar ca poate sa vina orice ministru ca nu face nimic concret. O MASCARADA. d-le Savaliuc dar de ce nu ați mers dvs la LIBE? Ministrul o fi bun dar vorbește prea rar și a omis multe adevăruri ori nu le-a vrut a spune?????!!!!

# petre date 29 March 2017 19:17 +7

O chestiune pe care nimeni nu a sesizat-o : Tudorel Toader spunea ca atunci cand i-a chemat la evaluare au venit in 10-15 minute de cand i-am chemat.Acum sa o luam logic..ambasadorul SUA a stat o ora la Tudorel Toader..la 10 minute dupa ce a plecat a aparut Kovesi.Are u kiddin me?

# revar date 29 March 2017 19:22 +11

A AVUT DREPTATE D-L SERBANESCU,CARE A SPUS ACUM MULTI ANI CA SANTEM O COLONIE SLABA ,CHIAR MIZERABILA,CU NISTE REPREZENTANTI INCEPAND DE LA SEFUL DE STAT,SEF DE PARTIDE MAJORITARE,SERVICII INTERNE ,EXTERNE,ICCJ,GUVERN,PARCHET GENERAL,ETC????!!!!OARE IN ROMANIA NU MAI SANT OAMENI VERTICALI,CU O COLOANA VERTEBRALA,CARE SA REPREZINTE CU ONOARE ACEASTA TARA?

# Ironman date 29 March 2017 19:28 +6

RUSINE !!! PSD-UL IN FRUNTE CU DRAGNEA SI-A PIERDUT LEGITIMITATEA DATA DE VOTUL ROMANILOR IN ACEASTA SEARA ! DEMISIA IN BLOC . NUMAI OPORTUNISMUL INFECT I-A FACUT SA NU O DEA AFARA PE KOVESI . IN ACEASTA SEARA ORICE PSD-IST ESTE INDREPTATIT SA SPUNA CA DRAGNEA DIN ACEASTA SEARA ESTE INTRADEVAR UN "PENAL" SI UN TRADATOR ORDINAR .SI-A TRADAT ALEGATORII SI PENTRU ASTA TREBUIE SA PLECE CU TOTII , SA-I LASE PE SMECHERI LA BUTOANE .DRAGNEA O SA SFARSEASCA IN PUSCARIE ORICUM , DEGEABA SE GUDURA PE LANGA KOVESI , SI ACUM DACA INTRA IN PUSCARIE CHIAR O SA O MERITE . ASTA MERITA UN TRADATOR , ALTII AU MURIT IN PUSCARIILE COMUNISTE  PENTRU MULT MAI PUTIN , IAR EL NU E IN STARE SA FIE BARBAT PANA LA CAPAT .

# coco date 29 March 2017 19:30 +3

PSD e penibil! L-a dat afara pe Iordache ca i-a supara pe aia si l-a adus pe penibilu asta de tudorel sa ne supere pe noi. Jenant!

# Tica date 29 March 2017 19:30 +4

In situatia asta singurul care ar trebui sa-si dea demisia ar fi acest asa-zis ministru al justitiei care s-a decredibilizat total si nu este cu nimic deosebit fata de pacaliciul de Iordache.

# gărgarică date 29 March 2017 19:31 +13

Frățică mă doare capul. Care va să zică s-a încălcat Constituția dar rămâne cum am stabilit.Am o părere dar nu sunt de acord cu ea.Eu cred că Prințul de Teleorman a căzut la pace și speră o pedeapsă mai mică ori Tov.Toader are ceva prin dulap.Oricum este de râs sau de plâns.

# Și una și alta date 30 March 2017 01:26 0

Iar prin cooptarea lui t.t in guvern au făcut și o mare coaliție cu pnl, dar nu au anunțat public, cum ar fi fost normal, legal și moral...

# Andrei Muresan date 29 March 2017 19:35 0

# Andrei Muresan  date 29 martie 2017 15:04 -1 Romania asteapta cu sufletul la gura declaratia ministrului de justitie. Toader va aluneca stupid, precum "sapunul de casa" in cada cu sampanie unde se baiesc Codrutz si Lazarica. Sapunul de casa nu le place celor doi, asa ca il vor arunca spre Grindeanu. Unde esti Crin Antonescu!?

# sr200488 date 29 March 2017 19:36 +3

Pariez 100 la 1 ca urmeaza o demisie (si nu ma gandesc la Plesoianu). ;-)

# PINTEA date 29 March 2017 19:38 +16

D-nul ministru a pierdut ocazia unica de a intra in istorie, de a lua o decizie magistrala: eliberarea sistemului de justitie de sub jugul unei individe sinistre. Nu-i nimic, nu i-a revocat el pe cei 2, il vor revoca ei pe el. Chestie de timp. 10 zile? Pacat !! Asa se perpetueaza tiraniile si abuzurile: prin pasivitate. Poate era mai bine daca in aceste ultime 10 zile ii delega atributiile sale lui Tariceanu poate, se facea SCHIMBAREA mult-asteptata si apoi d-nul ministru revenea la discursurile sale teoretice, atat de lungi si generale.

# emilee date 29 March 2017 19:41 +6

Candva acest ministru Tudorel ii arata Lulutei nota 4, adica ca Luluta ar ramane corigenta, dar acum vedem ca o promoveaza prin iertare. Pai cred ca profesor de drept, acesta a trecut toti studentii, ba le-a facut si lucrarile de licenta si dizertatie, si oare cati procurori incompetenti o fi la DNA care au fost chiar studentii lui Tudorel? A mai fost si membru la CCR, se vede acum ce decizii absurde dadea la CCR. Nu ma asteptam la sa ceva din partea lui, e clipa ca romanii sa faca o schimbare....

# gheorghe pensionaru' date 29 March 2017 21:04 0

Pai cum sa-i dea nota 4, cand el a fost membru in comisia de acordare a doctoratului 'tinerei sportive talentate'?!  8)

# gheorghe pensionaru' date 29 March 2017 21:41 0

Pai cum sa-i dea nota 4, cand el a fost membru in comisia de acordare a doctoratului 'tinerei sportive talentate'?!  8)

# Ironman date 29 March 2017 19:44 +4

RUSINE !!! PSD-UL IN FRUNTE CU DRAGNEA SI-A PIERDUT LEGITIMITATEA DATA DE VOTUL ROMANILOR IN ACEASTA SEARA ! DEMISIA IN BLOC . NUMAI OPORTUNISMUL INFECT I-A FACUT SA NU O DEA AFARA PE KOVESI . IN ACEASTA SEARA ORICE PSD-IST ESTE INDREPTATIT SA SPUNA CA DRAGNEA DIN ACEASTA SEARA ESTE INTRADEVAR UN "PENAL" SI UN TRADATOR ORDINAR .SI-A TRADAT ALEGATORII SI PENTRU ASTA TREBUIE SA PLECE CU TOTII , SA-I LASE PE SMECHERI LA BUTOANE .DRAGNEA O SA SFARSEASCA IN PUSCARIE ORICUM , DEGEABA SE GUDURA PE LANGA KOVESI , SI ACUM DACA INTRA IN PUSCARIE CHIAR O SA O MERITE . ASTA MERITA UN TRADATOR , ALTII AU MURIT IN PUSCARIILE COMUNISTE  PENTRU MULT MAI PUTIN , IAR EL NU E IN STARE SA FIE BARBAT PANA LA CAPAT .

# Mai votați vreodată psd-alde?? date 30 March 2017 01:16 +3

Ăștia își bat joc de noi! Parca ne-ar scuipa in fata. Cine mai voteaza vreodată psd și alde își merita soarta. Iar ministrul e un jurist execrabil ( a tot bălmăjit pe marginea deciziei ccr, pe care a și ridiculizat-o indirect prin propunerea făcută la final), un om de nimic, duplicitar și perfid, și evident un om al sistemului. Atât și nimic mai mult. Dar vina e a celor care l-au pus acolo. 

# PINTEA date 29 March 2017 19:45 +6

Hai sa ne mobilizam toti, sa trimitem un twitter sau o petitie catre Donald Trump. sa il informam despre imixtiunea lui Klemm in treburile tarii noastre. Merita sa plece macar el, daca nu Kovesi.

# Mobilizare date 29 March 2017 19:59 +3

Hai sa ne mobilizam toți pt drepturile noastre. Avem cu toții dreptul sa încălcat legea acum. Nu putem sta mai acceptam sa fim conduși și judecățile tocmai de cei care nu respecta ei înșiși legea. Cum sa ma judece pe mine, pe oricare dintre noi niște personaje care ele însele incalca ce e mai grav de încălcat CONSTITUȚIA???? STOP. MOBILIZARE. SUNT PLĂTIȚI REGEȘTE ȘI ÎNCĂLCAREA LEGEA, DREPTURILE OAMENILOR, ORICE VOR EI....

# sr200488 date 29 March 2017 20:07 +2

Pentru o clipa si eu m-am gandit la OPORTUNITATEA aceasta, dar ajungem si noi la "Inalta Poarta" (sa ne hotarasca destinul) ?

# emilee date 29 March 2017 19:49 +1

Candva acest ministru Tudorel ii arata Lulutei nota 4, adica ca Luluta ar ramane corigenta, dar acum vedem ca o promoveaza prin iertare. Pai cred ca profesor de drept, acesta a trecut toti studentii, ba le-a facut si lucrarile de licenta si dizertatie, si oare cati procurori incompetenti o fi la DNA care au fost chiar studentii lui Tudorel? A mai fost si membru la CCR, se vede acum ce decizii absurde dadea la CCR. Nu ma asteptam la sa ceva din partea lui, e clipa ca romanii sa faca o schimbare....

# Duicu date 29 March 2017 20:00 +2

Domnul Ministru a afirmat ca "nu este OPORTUNA" schimbare a ,nu ca nu ar fi justificata...olecuta de rabdare...!

# Sorin date 29 March 2017 20:00 +6

Domnule Savaliuc, va rog sa va deschideti un post de televiziune prin care sa postati toate abuzurile din justitie. Solicit sa organizati un miting de iesire in strada prin care sa solicitam ca CCR sa se respecte.

# Anastasia date 29 March 2017 20:00 +4

Cine te faci pe tine, Tudorito, nene, asa 'nalță si....subțire! Răspuns corect: Klemm!

# Edelweiss date 29 March 2017 20:02 +15

Vaaaaai, ce GREAȚĂ mi-e de COLONIA EXPERIMENTALĂ RROEMENICA. Nici un singur BĂRBAT cu sânge-n instalație. În țara asta amărâtă, plai de Mioriță, tărâm al marilor voivozi Basarabi și Mușatini, a ajuns să DIKTEZE tot miliardarul honved, urmaș al celor ce-și fezandau carnea sub saua calului, tot yankeul văcar, urmaș al bandiților și ocnașilor Europei surghiuniți în Lumea Nouă de peste Ocean. Du-te-n Dumnezăii mă-tii de șandrama nenorocită! Czar Putin, Tavarișci Putin, trimete bre, câteva divizii de T-14 încoace, să treacă această urdoare experimentală prin rotocoala șenilelor și urgia tunului. Trimete, bre, câteva escadrile de Suhoi 35 să are oleacă țarina Patriei pe-aclo prin cetatea baciului Bucur. Dă-o dracului de spurcăciune, că NU ASTA E CEEA CE AU VISAT PROSTOVANII DE ACUM 27 DE ANI, de și-au pus curul la bătaie pentru câștigarea drepturilor și libertăților fundamentale.

# Edelweiss date 29 March 2017 20:56 +3

Singurul gând ce-mi trece acum prin minte este rezonanța stranie a citatului după Paul Edward Abbey: "A patriot must always be ready to defend his country against his government.”

# Adevarul1 date 29 March 2017 21:58 +2

Aștept momentul cănd ambasadorul nostru în SUA va merge la șeful FBI și CIA să sprijine și să dea explicații cum să apere de corupți.

# gheorghe pensionaru' date 29 March 2017 22:23 +2

N-ai sa vezi, ca tara aia nu este...plai mioritic!  8)

# Nu cred... date 30 March 2017 01:20 +1

As putea paria ca pe ambasador l-au chemat cumva acolo pt.a încerca sa dea o justificare unei decizii luate de la bun început. Dacă era pe bune, era logic sa fi mers din primele zile la ministru, nu pe final și mai ales după ce respectivul a mai cerut doua zile de răgaz...Praf in ochi pt.fraieri. 

# mircea date 30 March 2017 07:35 +3

acest Dorel al justitiei romanesti a recunoscut ca parlamentului,guvernului si presedintelui le este frica de mafia lui Basescu din Romania.Basescu si inca cateva persoane au imunitate pe viata asigurata de mafia americana.Asa cum au avut si Gadafi,Munbarac.....Pahlavi Aliamer,cat au fost de folos ,apoi pac si gata cu democratia originala.

# florins date 30 March 2017 08:06 +3

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba" Cat de mult ti se potriveste, (Tu)dorele!

# steluta date 30 March 2017 08:44 +8

ministrul T.Toader face o demonstratie ca degeaba esti toba de carte daca ai un caracter de vierme .Dupa ce a mermelit solutii discutabile in CCR care au adus Romania unde este astazi mermeleste si concluziile lase ale acestui raaport . Este a 2-a oara cand PSD deturneaza votul antisistem primit . In 2013 Ponta ne anunta arogant ca o propine pe basista Kovesi la DNA si pe basista Bica la DIICOT , mintindu-me ca isi ASUMA si ca acestea nu ne vor mai face probleme . La scurt timp Kovesi a inceput sa destructureze PSD cu dosare de politie politica iar Ponta si PSD au uitat sa isi ceara scuze acestui popor pentru efectele coabitarii din 2012 . Astazi Dragnea recidiveaza iar romanii nu mai au cu cine vota intrucat si PNL s-a distrus prin alanta cu PDL

# santinela date 30 March 2017 08:45 +5

S-a facut de cacao moldoveanu sluga la imparatie si la ambasada americana.De ce nu ne lasi si sa te duci unde a intarcat mutu iapa ? Ce drac ii invatati voi pe studenti ? Adica le bagati in cap ca si daca au stiinta de carte si daca au dreptate fiind cu legea-n mina este mai bine sa fi obedient,lustruitor de clante si linge blide ? Asa este domnule profesor ?

# Steluta date 30 March 2017 08:53 +1

Ministrul justitiai a MINTIT spunand ca CCR a constatat ca PE VIITOR nu se MAI permite asa ceva dar defapt CCR a spuns ca S-A INCALCAT CONSTITUTIA FLAGRANT . ceea ce incerca sa ne minta Toader este ca in spete interpretabile CCR dispune pentru viitor interpretarea dar aici CCR nu a considerat greseala DNA ca eroare de interpetare ci ca INTENTIE si PREMEDITARE

# lupmov date 30 March 2017 09:05 +8

O cariera la cel mai inalt nivel: 10 ani la Curtea Constitutionala, Comisia de la Venetia, rector, ruinata de o intilnire de o ora, urmate de 19 pagini plus alte 45 de minute de negare practic a tot ce sustine la cursuri si in toata viata profesionala: Constitutia nu poate fi incalcata de NIMEMI. Ce le va explica studentilor la viitoarele cursuri? Dar membrilor Comisiei de la Venetia? Constitutia e una pina suna ambasadorul. Cine l-o fi pus sa porneasca aceasta "evaluare" cu tot discursul de dinainte cu ministrul de Justitie care conduce... Justitia? Virsta si atita carte nu l-au ajutat sa intelega cu cine se pune...

# Leana date 30 March 2017 09:38 +1

Rusine! Acest ministru de la care toti asteptam responsabilitate si impartialitate s-a dovedit a fi o carpa ,un slugoi incapabil sa promovese respectarea constitutiei. A dezamagit intreg poporul roman la fel ca Iohannis si ciolanis, mai nou si Dragnea jucatorul la 2 capete.Asta suntem,niste slugi pe care fac ****** strainii.

# Gelu date 30 March 2017 10:02 +1

RUSINE !!! Gata cu Justitia,gata cu Constitutia.Mai are cineva ciurajul si obrazul sa se laude cu " Noi suntem Romani"?

# VV date 30 March 2017 10:09 +4

Inainte de a arunca lături ar fi bine să încercăm să gândim, nu doare! Am vedea că este cea mai inteligentă decizie care putea fi luată. Cei mai supărați sunt #rezistenții, pentru că nu li s-a oferit un alt prilej de circ. Și dacă demiterea nu este oportună acum, va veni de la sine, atunci când și cei care îi susțin realizează ce hram poartă. În altă ordine de idei, ar trebui să stabilim că suntem o colonie în care nu putem lua decizii pentru că sar #rezistenții, adică trădătorii conștienți sau nu, mani******ti de capitalul care a pus mâna pe tot ce se putea pe aici și care le dă câteva firmituri, să behăie.

# presa de-aiurea e partizană Ko+DNA+TefeLiști, listă parțială date 30 March 2017 14:01 +2

1. ABC News; 2. AFP (ne cîntă C. Pârvulescu); 3. BBC („protestele de stradă au mai înlăturat guverne în trecut, iar protestatarii știu acest lucru.”); 4. Der Spiegel; 5. Der Standard; 6. Euronews (ne toarnă I. Mareș); 7. expressen.se ("Urmează noi arestări.”); 8. Financial Times („Protestele izbucnesc în România, după manevra ce amenință eforturile anticorupție”.); 9. La Croix; 10. La Repubblica; 11. LE MONDE (Mirel Bran: „ont fait de la procureure anticorruption leur icône.”); 12. Novinite.com; 13. NRC Handelsblad ; 14. NY Times (informator V. Tismăneanu); 15. Reuters ("Succesul procurorilor anticorupţie din România este atât de mare încât echipele de televiziune se află permanent în faţa sediului lor"); 16. Sputnik; 17. The Guardian; 18. The Telegraph („heroine”); 19. The Washington Post; 20. Xinhua.

# Luca date 2 April 2017 11:39 +1

De acord cu cele spuse de VV. Respect toate opiniile exprimate aici. ele fiind legitimate de asteptarile pe care le aveau concetatenii mei care nu mai suporta abuzurile. Cu toate acestea, ministrul justitiei Toader Tudorel nu merita o asemenea ostilitate si astfel de etichetari. Este un om bun, un profesionist de exceptie si de buna credinta. Desi a fost lasat singur, ministrul si-a asumat concluzia Raportului, iar PSD si guvernul ar trebui sa-i aprecieze prestatia pentru ca s-au evitat alte tulburari de strada, care nu sunt intotdeauna benefice pentru noi. In opinia mea, concluzia finala a Raportului (rupta abrupt de considerente) nu este a ministrului. El doar a citit-o, pentru ca nu a avut incotro, de vreme ce face parte dintr-o echipa guvernamentala. S-au facut iar greseli de comunicare. S-au creat mari asteptari, iar in final s-a ajuns la un compromis, imposibil de ocolit in aceasta etapa. De fapt, prin natura ei, politica este un sir de compromisuri facute si de oameni onesti

# periscop date 30 March 2017 10:10 +2

TT a fost sincer; "nu este oportun" = DEX/ nu este indicat, adica nu a primit o indicare pentru alta solutie, decat pentru aceasta.

# nae girimea date 30 March 2017 10:24 +5

Sinteti prea aspra ! Ministrul a inceput un joc de sah in care a facut prima mutare . Nu-si putea permite mai mult , cu un PSD infricosat si care a tot incasat-o , cu o strada bine strunita , s-a gindit ca nu e oportul sa zgindare rahatul . Astea-s problemele , nu cred ca ar fi contat Klem daca celelelte conditii erau OK. Important e ca s-a facut primul pas , mustangilor li s-a pus capastrul . Urmeaza un pachet de legi care sa-i puna la locul lor . Pt asa ceva , e mai greu sa explodeze rahatul in strada . Intre timp , pachetul economic al PSD isi va face efectul . Sa asteptam , sa vedem !

# Lucan date 30 March 2017 13:03 +2

Inclin sa-ti dau dreptate. Presiunea din interior si cea din exterior este imensa. Momentan legislatia este croita pentru sistem, daca vrei revocarea procurorilor trebuie sa treci pe la Cotroceni. Chiriasul are bube in cap, prin urmare orice demers ai face e sortirt esecului. Poate o suspendare a chiriasului va schimba balanta puterii. Daca dorim lucrurile sa intre pe fagasul normal, atunci, electoratul roman TREBUIE SA VOTEZE CU MINTEA LIMPEDE, sa nu se fofileze si sa viseze cai verzi pe pereti.

# Dode Gheorghe date 30 March 2017 12:22 +1

Acest TT ne-a CONSTERNAT si s-a umplut de un PENIBIL SUPREM ! Nu cred ca exista ceva mai penibil in Univers. Poate doar daca Lulutza va fi numita din nou in 2 ani la DNA sau in alte Curti inalte (e.g. Curtea Constitutionala sau prin Europa)! :o :o :cry: :cry:

# florins date 30 March 2017 14:09 +5

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba" Cat de mult ti se potriveste, (Tu)dorele!

# Go home and take chubby girl with you ! date 30 March 2017 16:35 +4

E tot mai clar ca hamburgheristul ala de functionar trebuie expulzat din Romania pt. amestecul in treburile interne ale tarii noastre.

# ?????? date 30 March 2017 21:38 0

@ Păi și ce "treabă" ar avea ambasadorul SUA în independența justiției din România ?

# Ene date 31 March 2017 10:10 +1

Nu va alarmati, maturoiul e dupa usa. Lasati 2-3 luni pana se repara ce s-a facut anapoda si vor fi vanturati amandoi. Asta e tactica. Pana atunci mai intra in concedii multi "pietzari", se mai lamuresc unele lucruri si gata !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva