psdolt
23 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

DESFIINTAREA SRI – Avocatul Dan Chitic acuza: “SRI trebuie desfiintat... Aceasta institutie, sub obladuirea careia (daca nu cumva cu participarea sa directa) a avut loc spolierea tarii de toate bogatiile in ultimii 30 de ani, care a organizat sistemul abuziv si represiv din ultimii 14 ani si care a acaparat toate puterile statului, devenind unica putere scapata de orice control civil sau democratic, are un indiscutabil caracter antinational”

Scris de: George TARATA | pdf | print

1 August 2018 16:18
Vizualizari: 17400

Serviciul Roman de Informatii trebuie desfiintat, in conditiile in care aceasta institutie a devenit una profund antinationala. Este opinia apreciatului avocat Dan Chitic (foto), acesta atragand atentia ca locul SRI trebuie luat de un serviciu complet nou, demilitarizat, care sa apare cu adevarat interesele romanilor.

Intr-o postare pe pagina sa de Facobook, de marti seara 31 iulie 2018, Dan Chitic acuza ca Romania a fost jefuita de toate bogatiile sale sub obladuirea SRI, daca nu cumva cu participarea directa a acestui serviciu. De asemenea, avocatul Chitic arata ca SRI a instaurat sistemul represiv si abuziv care a acaparat toate celelalte puteri ale statului. Tot SRI este in opinia lui Chitic singura institutie din Romania scapata de sub orice control civil sau democratic.


Comentariul avocatului Chitic a fost facut in contextul in care colonelul SRI (r) Daniel Dragomir l-a intrebat pe seful Diviziei Analiza a SRI Adrian Paraluta unde a fost Serviciul cand generalul Dumitru Dumbrava intretinea relatii ilegale cu magistrati si condamna oameni, cand firmele romanesti erau tavalite si oamenii de afaceri erau arestati ca sa faca loc multionalelor, cand padurile erau distruse de drujbele de afara sau cand resursele tarii erau jefuite de mafiile cu gulere albe. O intrebare pusa dupa ce seful Diviziei Analiza a SRI Adrian Paraluta a pretins ca in perioada 2004-2016 Serviciul a solicitat si primit 9000 de mandate pe siguranta nationala pentru interceptarea a 16.000 de persoane, si nu ar fi interceptat sase milioane de romani.

Iata comentariul avocatului Dan Chitic:

Cred ca exista O SINGURA SOLUTIE in problema SRI: DESFIINTAREA!

Aceasta institutie, sub obladuirea careia (daca nu cumva cu participarea sa directa) a avut loc spolierea tarii de toate bogatiile in ultimii 30 de ani, care a organizat sistemul abuziv si represiv din ultimii 14 ani si care a acaparat, rand pe rand, toate puterile statului roman - de la puterea executiva, la cea legislativa si mai nou cea judecatoreasca - devenind unica putere din Romania scapata de orice control civil sau democratic, pentru toate aceste motive SRI are un indiscutabil CARACTER ANTINATIONAL!

Acest lucru reiese din toate luarile de pozitie exprimate in mod public: de la cele referitoare la implicarea SRI-ului in 'campul tactic', pana la 'iminentul pericol rusesc' ce ar pandi Insula Serpilor - 'pericol' care ar trebui sa ne determine sa cedam gratuit resursele noastre din Marea Neagra marelui aliat si partener strategic de peste Ocean...toate demonstreaza ca SRI-ul nu apara interesele noastre, ci ale altora in dauna noastra!

E motivul pentru care aceasta institutie nu poate fi nici reformata si nici 'temperata' prin taieri bugetare!

SRI TREBUIE DESFIINTAT!

Si apoi reinfiintat un nou serviciu de informatii, civil nu militarizat, fara niciun element din defunctul serviciu, care sa apere interesele Romaniei si ale cetatenilor ei... si abia apoi pe cele ale aliatilor nostri!

Asta ar fi singurul raspuns pe care cred ca il are intrebarea pusa de Daniel Dragomir:

'Intrebare

Il cunosc bine pe Adrian Paraluta. Chiar foarte bine. Mai ales ca i-am fost sef, direct, intre 2009-2013.

Si nu i-a fost usor, dar totusi stiu ca are puterea si ratiunea de a recunoaste adevarul cand il vede.

I-as adresa o intrebare: unde a fost SRI-ul cand Dumbrava intretinea relatii ilegale cu magistrati si condamna oameni? Dar cand firmele romanesti erau tavalite si oamenii de afaceri erau arestati ca sa faca loc multionalelor? Dar cand padurile erau distruse de drujbele de afara? Dar cand resursele tarii erau jefuite de mafiile cu gulere albe?

Stie si el la fel de bine ca mine raspunsul: SRI-ul era in Seychelles, Toscana, Dubai, Maldive, Sardinia...

Sper din toata inima ca baietii tineri care azi conduc destinele serviciului sa nu repete greselile trecutului si sa ii apere pe romani.

Cu orice pret!”


Comentarii

# Muresan date 1 August 2018 16:39 +13

Daca  Congresul US le va confisca fondurile secrete se desfiinteaza singuri!

# Gilu date 1 August 2018 16:42 -2

Controlati mai atent banii ce li se pun la dispozitie , analizati cu atentie calitatea informatiilor si in general eficienta serviciului ! Desfiintarea nu este o solutie si nici demonizarea in bloc ! Vinovatia apartine politicii Bashinescului , care voia slugi personale , gen Coldea si Dumbrava , nicidecum profesionisti adevarati ... Mai avem si influente nefericite din exterior, prin ambasade , Muma Silvica la Parlamentul European , devenit un fel de Soviet Suprem ; prea multi care nu vor binele Romaniei. ...Sa fim destepti !

# Steluta date 1 August 2018 20:04 +12

FALS! Nu are cine sa controleze acest monstru cu 7 capete! Singura solutie este amputarea ! Coldea si dumbrava nu puteai incalca singuri legea deoarece ORDINELE LOR FIIND ILEGALE nu puteau fi executate fara sa atraga raspunderea intregii institutii. SRI avea un departament de "aparare a Constitutiei" incompetent care a inchis ochii la incalcarea de catre SRI a constitutiei . Cred ca si acolo este plin de pile si beizadele momite cu privilegii

# Muresan date 1 August 2018 16:52 +2

Daca  Congresul US le va confisca fondurile secrete se desfiinteaza singuri!

# Mihail date 1 August 2018 16:59 +12

SRI trebuia desfiintat de la inceputul anilor '90. Trebuiau pregatiti oameni civili pentru meseria de agenti, ca sa nu mai existe servicii secrete militarizate in Romania, asa cum nu exista nici in celelalte tari europene. DNA trebuie desfiintata, pentru ca nu este decat o arma in mana SRI si nu si-a indeplinit scopurile pentru care a fost infiintata.

# Dana date 1 August 2018 18:32 +6

Fara desfiintarea SRI DNA DIICOT ICCJ PG Romania nu va putea trece niciodata de dictatura serviciilor si a procuraturii in stat de drept si democratic. In cei 28 de ani aceste institutii si-au fixat adanc in toate institutiile statului puterea si controlul prin protocoale secrete ilegale, interceptări ilegale in masa,dosare penale,santaj in instante si acoperiti in toate mediile inclusiv in avocatura fortand pe deasupra toate guvernele in cei aproape 30 de ani sa voteze hotarari de guvern secrete si multe altele care au acelasi scop comun :avantajul intereselor externe si de grup.

# Roman sadea date 6 August 2018 23:07 +1

[quote name="Mihail"]SRI trebuia desfiintat de la inceputul anilor '90. Trebuiau pregatiti oameni civili pentru meseria de agenti, ca sa nu mai existe servicii secrete militarizate in Romania, asa cum nu exista nici in celelalte tari europene. DNA trebuie desfiintata, pentru ca nu este decat o arma in mana SRI si nu si-a indeplinit scopurile pentru care a fost infiintata.[/quote] Bati campii... Cum spui ca SRI trebuia desfiintat la inceputul anilor '90 cand nici nu exista la acel moment? De abia a fost creat la 26 martie 1990. Incurci borcanele...SRI cu Securitatea... Esti amator si, repet, bati campii!

# Statu-Palma-Barba-Cot date 1 August 2018 18:18 -4

Bai nene,nicio tara nu ramane-ntreaga daca nu are un serviciu' secret intern bine pus la punct care sa tina in primul rand cu tara și nu cu altcineva, fie el și-un aliat strategic. SRI-ul nu poate fi desființat peste noapte,dar se pot lua rapid unele masuri pt a reduce pagubele :1)Tălpașii trebuie lasați în funcție. 2)Toți șefii la toate nivelurile ,și în toate județele ,în special șefii numiți în ultimii 10÷12 ani ar trebui eliberați din funcții și dați pe mana unui tribunal militar care sa stabilească cine e comis infracțiuni și cine nu,pen'ca nu toti sereistii sunt infractori.La fel si cei care au avut functii de conducere iar acum nu le mai au ,sau au iesit la pensie.Acești șefi au stabilit direcțiile de acțiune ale instituției. 3)Reducerea drastica a bugetului SRI,concomitent cu desființarea întreprinderilor proprii sau a intreprinderilor in care SRI-ul este implicat ,dacă ele exista, asa cum spune presa.De unde să luam extratestrii care sa pună în opera punctele 1;2;3?

# Manele date 1 August 2018 20:09 +4

FALS - DEOARECE SRI NU A APARAT ROMANIA SI NU ESTE NICI O PAGUBA DACA ESTE DESFIINTAT ca orcum nu lucreaza in folosul romanilor! Nu este posibil ce propuneti ca hidra se regenereaza mai repede decat pot actiona reformatorii SRI ESTE EA INSASI O AMENINTARE LA SIGURANTA NATIONALA ! Singura solutie este desfiintarea si reinfiintarea acestei institutii prin CONCURSURI PUBLICE transparente

# un mizantrop date 2 August 2018 14:48 +2

Cand un organ devine tumora, scoti, naibii tumora si pui o proteza, daca nu cumva se descurca organismul si fara acel organ, dar, sa-l pastrezi, pe bani multi, numai sa vada mahalaua ca-l ai, e dovada de prostie si ticalosie! Pe langa malignizarea "organelor" invecinate...eu zic sa se actioneze, daca nu e, deja, prea tarziu...

# Statu-Palma-Barba-Cot date 3 August 2018 10:01 +1

Pt.Manele și un mizantrop,nu comentez punctele dv de vedere,numai constat ca în România ,în acest moment ,ce propuneți dvs.. nu se poate face cu actualii politicieni ,indiferent de partidele politice din care fac parte.Propunerile mele ar putea sa fie aplicate chiar și în aceste coditii. Deja propunerea nr.3 s-a pus în practică ,iar la anu' o sa-i radă si mai tare.Propunerea nr 1.e în curs de aplicare deja câțiva pești mari au fost aruncați pe uscat ,urmează și alții pana mai jos pe scara ierarhica.Propunerile dvs. pot fi aplicate numai printr-o revolta po******ra.Or așa ceva nu văd ca s-ar putea întâmpla, deocamdată.

# un mizantrop date 1 August 2018 18:23 +10

SRI e un soi de mare cumetrie mafiota, numai neamuri si afini. Cand securitatea a tradat Romania, laudandu-se ca l-a tradat pe Ceausescu si cocotandu-si reprezentantii in functii politice de varf, "gestionand" conturile din afara dupa chef si interese meschine si tradatoare, au sarit toti "subiectii" muncii "specifice", asanumitii dizidenti, din conducerea tarii si le-au construit un cuib mult mai generos decat le asigurase comunismul. De atunci e numai o frasuiala tradatoare, o incuscreala si o prostie fudula, de zici ca au inventat ei "inteligence-ul", ca ei nu mai sunt securisti ordinari (desi alora le-ar fi rusine sa-i consideri predecesori epigonilor), ei sunt "inteligence", daca n-ar fi tragic, ar fi ridicol, ca penibilul e deja premiat de ambasade. Nu cred ca ar fi vreo catastrofa sa-i desfiintam, poate doar o nenorocire ca n-are cine s-o faca...

# Ineficienta SRI este evidenta. Colonia este exploatata. Atat date 1 August 2018 19:21 +13

Sa facem un mic exercitiu de "intelligence"...: sa presupunem, prin absurd, ca in Romania ar exista o firma cu capital romanesc care "produce aur". Si aceasta firma este atat de competitiva incat isi permite sa vanda produsul firmei :- "gramul de aur" - cu 10 euro! Sic ! Instantaneu, firma ar fi curtata de tot felul de "investitori". Insa actionarii nu doresc sa accepte nici un fel de propunere si isi continua activitatea. Evident firma ar putea sa dea faliment daca nu incaseaza banii exact atunci cand livreaza produsele. Altfel o retea intreaga de firma ar putea sa solicite marfa si sa uite sa plateasca. Credeti ca SRI va apara interesele cetatenilor romani-actionari sau nu ? Priviti cum au disparut firmele romanesti si aveti deja raspunsul. Resursele Romaniei erau necesare in vest. Multi romani au migrat pentru ca tara nu mai avea locuri de munca pentru ei. Altii au ramas dar n-au mai facut copii. Descurcaretii au acumulat averi prin orice mijloace. Romania e vanduta zilnic. Pustie.

# SRI este desfiintat... date 1 August 2018 20:16 +2

...fiind impartit in mai multe fiinte de sine statatoare fiecare cu buget cui sef sefuletz amanta sefului protejatul nasului (etc). Logic ar fi sa existe o singura entitate un singur cui. Sunt 10.000 din care 8500 tesa.

# Lica date 1 August 2018 21:10 +11

O intrebare asa mai aiurea, oare cati excroci din astia cu epoleti, din SRI, armata sau militie, ca tot din acelasi rahat sunt facuti, oare cati din astia nu au facute firme prin paradisuri fiscale, prin Canada sa zicem, tot felul de firme de garsoniera, fara activitate sau aflate in faliment, cu maxim 1-2 angajati vin aici in Romania si cer sa exploateze nu stiu ce zacaminte de aur, de gaze, tot felul de fonduri din astea nemaiauzite de investitii si vin aici la fix, numai ANRM cate licente de exploatare a dat unor firme fara activitate de aiurea cu sediul intr-o casuta postala de prin Cipru, voi credeti ca astia au venit aici la plesneala? Duhneste a securist excroc in institutiile strategice mai ceva ca intr-o hazna infundata, si nu din aia cu siguranta nationala in suflet, ci din aia cu nasul, cu dolarul, cu cartierul de vile in suflet. Cum se face ca nici un securist nu a fost anchetat niciodata cu privire la averea sa, macar asta din Romania si nu cele din paradisurile fiscale?

# De ce platim tribut si acum 2% din PIB .. pe avioane uzate ? date 1 August 2018 21:50 +3

Corect ! Prin intermediul SRI si-a bagat coada CIA si FBI in Romania ca sa acapareze resursele , in cepand prin a forta toate guvernele sa pompeze bani multi la SRI ca sa fie bine "hraniti" si appoi sa execute ordinele partenerului milog de peste ocean :o (http://www.usdebtclock.org/) :eek:

# Colosul date 1 August 2018 21:54 +2

Pai de ce credeti ca SRI e cel mai numeros dintre servicii si are bugetul de 10 ori mai marea ca SIE sau SPP ( 3mrld. vs. 300mil.) ? Fiindca se pare dusmanul e "inlautrul tarii" adica noi prostii platitori . Urgent reduceti macar bugetul SIR la egalitate cu SIE si SPP , in prima etapa. Sa fie justificate miliardele topite de servicii !!!

# Neanae date 2 August 2018 01:56 +3

Lupii paznici la oi !?!?! Între SRI-știi vânduti și Dumnezeu nu mai e chiar nimeni? Mai e Tribunal Militar in România? Curaj, cine știe lucruri si are probe, dar mai ales demnitate și conștiință, SA VORBEASCĂ! Ca doar nu ne-om opri la Ghiță și la țapul ispășitor de Florică paișpe stele!

# nae girimea date 2 August 2018 07:15 +1

"Aceasta institutie, sub obladuirea careia (daca nu cumva cu participarea sa directa) a avut loc spolierea tarii de toate bogatiile in ultimii 30 de ani, care a organizat sistemul abuziv si represiv din ultimii 14 ani si care a acaparat, rand pe rand, toate puterile statului roman - de la puterea executiva, la cea legislativa si mai nou cea judecatoreasca - devenind unica putere din Romania scapata de orice control civil sau democratic, pentru toate aceste motive SRI are un indiscutabil CARACTER ANTINATIONAL! " Cu un adaos : SRI e sluga Likuriciului . Tot ceea ce e antiromanesc in activitatea SRI a fost inspirat de Likurici

# imunteanu date 2 August 2018 09:16 +3

SRI nu are timp si pentru sarcinile din fisele posturilor cand este preocupat de afacerile firmelor sale (private). Stie cineva cate si care sunt astea? Cate castiguri inregistreaza? Ce s-a facut cu acesti bani? Secret! Ca sa aiba timp si pentru treburile atribuite legal trebuie ca aceste firme sa fie desfiintate. Nu doar asa, ci si cu control adevarat pe toate aspectele "comerciale". Luati toti banii lor la "banii marunti" /cu,va "afaceri" si cu multinationalele? [ Acesti "comercianti" or fi si sub travesti "militar", cu grade si toate beneficiile salariale, inclusiv pensii?, pentru numai "comert"?, care de fapt este numai tZivil. ]

# Gogu cel Urias date 2 August 2018 10:33 -6

Pe acelasi principiu si Romania ar trebui desfiintata !

# Popa date 2 August 2018 10:40 -24

Prostii cu ciucuri! SRI este singura instituție din țara asta care și-a trimis șefii în judecată când au făcut șmecherii! Singura care nu a acceptat niciun fel de derapaje, în folos propriu, ale angajaților! Instituția cu cea mai puternică cultură organizațională din Romania și cu cele mai puse la punct proceduri. Singura instituție care a luptat împotriva corupției sistemice la orice nivel. Și care a tras după ea și alte instituții... Cititi presa ultimilor 15 ani! Normal că vor desființarea SRI-ului. Cine a mai avut contribuții covârșitoare la condamnarea atâtor potenți, din toate culorile politice? Că au fost făcute în baza unor protocoale? Nu contează, atâta timp cât legile siguranței naționale stau de 20 de ani prin parlament și nu le adoptă nimeni. Nu a existat cadru legal, de aceea au fost folosite protocoalele. Citiți de asemenea presa, ce este ilegal în ele? Concret, nu vorbe exaltate a unor penali ! Absolut nimic... și gândiți la rece, cui îi servește desființarea SRI?

# alt_roman date 2 August 2018 20:39 +6

pe bune?!cui serveste???Pai sa vedem:toata tara vanduta timp de 28 ani...salarii uriase ,pensii uriase in timpul acestor 28 de ani pentru sri...noi murim de foame timp de 28 de ani...tot noi fara drepturi timp de 28 de ani...tot noi salarii mici timp de 28 de ani...tot noi fara sistem sanitar adevarat timp de 28 de ani...tot noi cu drepturile de pensii luate timp de 28 de ani...noi perdantii tarii timp de 28 de ani in care toti ne-au furat si nimeni nu ne-a aparat ,aa stai ...sri-ul trebuia sa ne apere si s-a pisat pe noi ,prostii care iau platit si vor plati pentru ei imprumuturile luate pt. pensiile lor,ca doar nu au imprumutat pt. pensii de 300-400 de lei!Haida de!Si apropo legea este pt. toti numai pt. ei nu;si m-am cam saturat sa-i tot platesc pe toti analfabetii asa zis meseriasi din sri.Daca toata industria era la locul ei OK,zacamintele erau ale noastre ,inca, OK...dar d-ul POPA nu sa intamplat asta.ne-au furat de ne-au luat dracii sub ochii lor!!!

# livia date 2 August 2018 11:03 -5

sA-MI EXPLICE SI MIE CINEVA. Desfiintarea SRI ar duce la musamalziarea tutror faptelor infractionale savarsite de angajati ai SRI, fosti lucratori ai politiie poliitce PCR/Ceausescu/Basescu?Si daca se desfiinteaza SRI cine se va ocupa de domeniul informațiilor privitoare la siguranța națională a României ? nu contest , gruparile de mare criminalitate din tara #rezist si USR au aparut si prin ac ceptul, complice, tacit al unor lucratori ai SRI, acestia trebuie sa fie desfiintati , nu institutia in sine.

# Danadanache date 2 August 2018 16:54 +3

Oaie , daca SRI ii sponsorizeaza pe USR si toate propaganda media ce nu pricepi ? SRI e maciuca CIA in Romania si pe banii nostri astia ne starpesc cu bataia caci nu avem practic politicieni , nici unul care sa ia taurul de coarne si sa nu discute absolt deloc cu nici o "embassy" . PS. Klemm , drum bun , cale batuta , cin` te prinde sa te ......duca , la USA pe ulita :P

# livia ursu date 2 August 2018 11:05 -3

Ce cauta insemnul devenit nazist # la finalul articoluluii?Cine explica?

# Marin ȚULUȘ, Olt date 2 August 2018 11:18 -5

Bun, să zicem că SRI este antinational,dar cum se poate caracteriza justitia din Roamnia care condamna oameni nevinovati, care favorizeaza pe cei cu bani si relatii in detrimentul celorlalti, cei care au dreptate?!Vezi sutele de cazuri la CEDO!Care a fost situatia de pana acum , de pana la aparitia DNA si SRI(dar si in timpul acestor parteneri!) cand oamenii au fost nedreptatiti de clanurile din magistratură, procurori si judecatori?!cine să facă dreptate în această țáră atunci?Cum să verifici clanurile care fac afaceri cu hot. jud., clanuri constituite din politisti-avocati-magistrati?De ce nimeni nu are de obiectat la constituirea acestor clanuri, la o noua legislatie pt.desemnarea magistratilor si avocatilor?!De ce nu spui avocatule ca UNBR/ul vostru condus de controversatul Ghe F .a confiscat profesia de avocat si ca au fost condamnati avocatii lui Bota, incalcand legea si dand dovada certa ca este o Mafie organizata ce decredibilizeaza puterea jud.?!Rolul DNA si

# Marin ȚULUȘ,Olt date 2 August 2018 11:19 -6

Rolul DNA si SRI acesta de fapt a fost:sa organizeze cel mai virulent atac impotriva acestei MAFII!Cred că a fost depasită de sarcinile prea grele si de rezistenta mafiei,dar si de insuficienta profesionalismului unor procurori!Desigur, că nu esti unul care a suferit de pe urma masurilor mafiote,așa cum de fapt sunt si oamenii politici ai momentului inclusiv cei de la P.E. ca si de functionarii care populeaza institutiile europene inflitrati de Mafia romaneasca!!!!Nu ne putem compara!!!!Dar vom lupta!!!!

# sa se desfiinteze sri concomitent cu procuratura si justitia date 2 August 2018 15:51 +1

asa mai da. oricum tot acolo se ajunge in cateva decenii de administratie bezmetica

# comisaru ciordache date 4 August 2018 12:36 0

Acusisela o punem de-o comIsie speciala! Desfiintam tot!La urma ne desfiintam si noi! Sunteti multumiti?

# mitocanu date 4 August 2018 16:34 0

...de acrod cu desfiintarea...si chemati imediat KGB si GRU sa ii ia locul...hai ca puteti....

# Cetateanul turmentat date 4 August 2018 18:47 0

Un punct de vedere: http://agresivus.blogspot.com/2018/08/romania-fara-caini-de-paza-poate-fi-mai.html

# Jan Valjean date 11 August 2018 16:30 0

Cei care nu puteti de frica desfiintarii SRI-ului,va e frica ca nu mai puteti face afaceri la negru si capata salarii babane pentru ******tul de informatii care le livrati ? Nu vedeti ca astia-s de fapt tot ca securitatea dinainte de 1989 ?

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva