21 April 2025

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Lustratia incaiera magistratii: judecatoarea Daniela Panioglu, de la CAB, o numeste pe Livia Stanciu, presedintele ICCJ, “tovarasa procuror metamorfozata in judecator”

Scris de: Voichita RASCANU | pdf | print

8 March 2012 17:18
Vizualizari: 7425

 

Legea Lustratiei, la un pas de a fi promulgata de presedintele Romaniei, Traian Basescum, a incaierat judecatorii la cel mai inalt nivel. Judecatoarea Daniela Panioglu, de la Curtea de Apel Bucuresti, a publicat pe un site de specialitate, un articol in care asociaza numele presedintelui ICCJ, judecatoarea Livia Stanciu, (foto) procuror inainte de 1989, cu cel al ororilor comise in sistemul judiciar in acele timpuri. Panioglu spune despre Stanciu ca a fost “tovarasa procuror metamorfozata in judecator”, sugereaza ca, in acele timpuri, Stanciu se conforma legilor atroce care prevedeau intemnitarea femeilor pentru un avort si ca, dupa multi ani, Stanciu a ajuns sa fie “presedintele tuturor judecatorilor din tara”, numita de Basescu, in 2010, “intr-un stat european in care se tot reformeaza la justitie”.


In replica, Inspectia Judiciara a CSM a transmis public faptul ca o cerceteaza disciplinar pe judecatoarea Panioglu pentru afirmatiile sale. In acelasi timp, Inalta Curte de Casatie si Justitie a cerut Curtii Constitutionale sa declare neconstitutionala Legea Lustratiei, pentru ca prevederile acesteia instituie o prezumtie de vinovatie asupra tuturor procurorilor de dinainte de 1989 si este o pedeapsa colectiva. ICCJ a atras de asemenea atentia ca CCR s-a mai pronuntat o data, in 2010, pe neconstitutionalitatea Legii Lustratiei, iar prevederile declarate la acel moment ca fiind in discordanta cu Legea Fundamentala nu au suferit mari modificari.

Inalta Curte cere CCR sa declare Legea Lustratiei neconstitutionala, pentru ca, prin prevederile sale instituie prezumtia ca toti procurorii de dinainte de 1989 au facut parte din aparatul represiv al statului si au incalcat drepturile omului

Instanta suprema a facut publica, joi, Hotararea Sectiilor Unite de a solicita CCR sa declare Legea Lustratiei neconstitutionala. Conform acestei Hotarari, Curtea Constitutionala a stabilit, prin Decizia 820 din 7 iunie 2010 ca: “(...) in conceptia legii criticate raspunderea juridica si sanctionarea se intemeiaza pe detinerea unei demnitati sau functii in structurile si aparatul represiv al fostului regim totalitar comunist. Raspunderea juridica, indiferent de natura ei, este o raspundere preponderent individuala si exista numai intemeiata pe fapte juridice savarsite de o persoana, iar nu pe prezumtii. Lustratia nu poate fi utilizata ca mijloc de pedeapsa sau razbunare, deoarece scopul acesteia nu este pedepsirea celor prezumati vinovati”. In acest sens, CCR a constatat ca precedentul proiect de Lege a Lustratiei contine prevederi excesive, pentru ca nu permite individualizarea masurii. “(...) Aceasta lege instituie o prezumtie de vinovatie si o adevarata sanctiune colectiva, bazata pe o forma de raspundere colectiva si pe o culpabilizare generica, globala, facuta pe criterii politice, ceea ce contravine principiilor statului de drept, ale ordinii de drept si prezumtiei de nevinovatie (…). De asemenea, in dezacord cu considerentul cuprins in Decizia Curtii Constitutionale nr 820 din 7 iunie 2010 – potrivit caruia lustratia este permisa exclusiv cu privire la persoanele care 'au luat parte efectiv la gravele incalcari ale drepturilor si libertatilor omului'- legea sanctioneaza toate persoanele care au detinut functia de procuror, inclusiv persoanele care, in exercitarea functiei de procuror, nu au luat parte in intreaga lor cariera profesionala la incalcari ale drepturilor si libertatilor omului”. Totodata, ICCJ a mentionat in Hotararea citata ca Legea Lustratiei incalca principiul neretroactivitatii legii.

Presedintele ICCJ, judecatoarea Livia Stanciu, atacata dur de judecatoarea Daniela Panioglu, de la Curtea de Apel Bucuresti. IJ o cerceteaza pe judecatoare pentru cuvintele adresate “presedintelui tuturor judecatorilor”

Judecatoarea Daniela Panioglu, de la Curtea de Apel Bucuresti, a publicat, pe juridice.ro, un material in care lasa sa se inteleaga ca, in 1980, procurorul Livia Stanciu nu ar fi avut nicio problema in a respecta legile atroce ale unui regim comunist, din cauza carora femeile care avortau intrau in puscarie, la fel cum nu a avut o problema in a ajuta, prin serviciul sau, la mentinerea populatiei in frig si saracie, dar mai ales, teroare. Prezentam in cele ce urmeaza articolul judecatoarei Daniela Panioglu, mentionand, totodata ca Inspectia Judiciara a CSM a anuntat, joi, ca o cerceteaza pe judecatoare pentru ceea ce a scris.

In anul 1980, cand lagarul comunist devenea tot mai cumplit, actualul presedinte al Inaltei Curti de Casatie si Justitie era numit procuror in orasul in care m-am nascut. Orasul avea industrie metalurgica si santier naval, prin urmare colcaia de securisti, de la micii turnatori pana la cei mai abili si privilegiati tortionari. Eu aveam 12 ani si eram in clasa a VI-a. Pentru ca era mai mereu la serviciu si ca sa stea cat mai mult timp cu noi, mama ne lua, pe mine si pe fratele meu mai mic, la defilarea de 23 august. Odata am fost scosi sa-l vedem, pe un stadion, pe Nicolae Ceausescu, care venea in orasul nostru cu elicopterul. Imi amintesc ca am stat ore nesfarsite in picioare, sub un soare ucigator. Erau oameni multi si ponositi. Cu totii stateam drepti si repetam lozincile. Langa mine o femeie, care, de-atata oboseala, doar mima uralele. Atunci, intorcand capul sub soarele naucitor, am vazut ca un barbat a apucat-o de brat si i-a spus, discret, sa-l urmeze. Doar pentru ca vorbise fara glas. Nu am mai avut curiozitatea sa-l vad pe marele conducator. Am plecat si, dupa ce ne-am indepartat bine de stadion, o tot intrebam pe mama: De ce? In tot acest timp, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie era procuror, in plina ascensiune. Cum o fi luptat tovarasa procuror pentru starpirea dusmanului oranduirii socialiste si infaptuirea omului nou? Desigur, cu arma sa, dosarele. Incepusem sa-mi imaginez ce se poate intampla in beciuri, de unde unii ieseau fara de onoare, ingenunchiati si-nfricosati, iar multi nu mai ieseau vii. Cine ii lovea? Cum aratau lovitii si cei care loveau? Unde sunt urmele? Nici acum nu se vrea sa se stie. Pe urma, in clasa a VII-a, la practica agricola, pe camp, unde culegeam rosii, am vazut detinutele. Purtau costum gros, cu fusta in dungi, si batic pe cap. Doream sa retin un chip. Mi se parea incompatibila calitatea de femeie cu statutul de detinut. Ne chemau la ele, plangand, ca pe copiii lor. Apareau, autoritar, alte femei, imbracate in uniforme brazdate de curele din piele. Mama mi-a spus ca multe dintre ele erau condamnate pentru avort. Femeile alegeau sa-si ucida nenascutii, pentru ca n-aveau cu ce sa-i creasca. Pe langa aceasta tragedie interioara, erau haituite de militie si de procurori. Cum s-o fi descurcat, atunci, tovarasa procuror, bineinteles tot intru formarea omului nou? Pentru mine, lumea, care deja se conturase, era compusa din saracia crunta, tacerea si teroarea de la suprafata pamantului si iadul necunoscut din beciuri, de unde niciodata nu se auzeau strigatele. Procurorii erau undeva deasupra, intr-o lume sclipitoare, intangibila, de sub care nimeni din lumea mea nu putea sa zareasca cerul. Toti acesti tovarasi, uzurpatori ai Lui Hristos si ai Legii Lui, au pazit, cu strasnicie, temnita comunista. Si tovarasa procuror a plutit deasupra noastra, omniprezenta si pazitoare, timp de 14 ani, pana in anul 1994, cand s-a metamorfozat in judecator. Adica pana cand eu am implinit varsta de 26 de ani. In tot acest timp, mi-am facut lectiile la lumanarea lipita de marginea borcanului, hrana era rationalizata, apa rece curgea doua ore pe zi, nu mai era demult apa calda, am tremurat de frig in casa, stateam in statiile de autobuz pana incremeneam, apoi eram norocosi daca mai prindeam un loc pe scara, sa mergem la scoala. Acum imi dau seama ca tot acest timp, cat toata copilaria si adolescenta mea, nu a fost irosit, pentru ca tovarasa procuror a infaptuit atatea, cat sa devina insusi presedintele tuturor judecatorilor. Presedintele tarii a numit-o, in anul 2010, intr-un stat european, in care se tot reformeaza la justitie. Adica, la omul vechi, sub chip nou. De aceea, rezultatul este si va fi un vesnic esec”.

*Cititi aici Hotararea Sectiilor Unite ale ICCJ

 

Comentarii

# Stelian date 8 March 2012 18:09 +7

Procurorii transformati in judecatori sunt un mare pericol al actului de justitie. Mai ales cand sunt infiltrati - prin numire ! - de puterea politica ! Din pacate toate instantele gem  de procurori infiltrati ca judecatori astfel ca actul de justitie privind persoanele dedicate este o gluma macabra ! Cel mai elocvent este cazul asistentei procurorului Morar care a fost infiltrata ca judecator, tocmai la Inalta Curte ca sa-l judece pe inamicul Nastase ( daca-l judeca altcineva  era altceva ).  

# dan vladescu date 8 March 2012 18:22 +3

Cu avortul ca si cu avortul ! Se poate spune ca si in tarile catolice este interzis. Evident, din alte considerente. Ce te faci insa cu oamenii care au facut puscarie inainte de '89 pentru ca organele de militie ii pandeau pe tarani in lanul de porumb ca sa nu fure boabe de porumb in sticla de lapte ! Si dupa ce erau prinsi cu boabele in sticla, oamenii primeau un referat de la organul de militie, un rechizitoriu de la organul de procuratura si o hotarare de la judecator ! Evident erau recuperate si boabele, era confiscata si sticla, pentru ca, nu este asa, condamnarea faptasului fara recuperarea prejudiciului era si atunci, este si astazi o treaba facuta numai pe jumatate ! Si cine stie cel mai bine acest lucru, daca nu cei care au experienta ! Nimic nu dispare, nimic nu se schimba, totul se metamorfozeaza ! Boabele de ieri, banii de astazi !

# DOREL date 8 March 2012 19:11 +9

Lucrurile sunt impartite, adevar e si nu e si-ntr-o tabara si in alta ! Nu toti procurorii au fost demoni, dupa cum nu toti judecatorii au fost ingeri ! Raspunderea trebuie sa fie individuala, fiecare trebuie sa raspunda pentru ce a facut in mod real si concret, nu ideal si abstract. Parerea mea ...

# costel date 8 March 2012 19:41 +7

rahat! oricum ne conduc numai securisti, oricum toti oamenii cu bani de azi sunt securistii de ieri, asa ca si legea asta face un pic de valva acum, cade una - doua persoane care trebuie sa cada acum si gata...nimic nu se schimba

# Albert Teodorescu date 8 March 2012 19:57 +6

Dna Daniela Panioglu este unul din putinii judecatori din Romania de azi care si-a pastrat verticalitatea, onestitatea si profesionalismul. Eu o consider, pe buna dreptate un erou, pentru ca, azi, cand Justitia "joaca" conform comenzilor politice, via Cotroceni, ea a infruntat presiunile la care a fost si este supusa, si respinge pe banda rulanta dosarele procurorilor cu calificative de " foarte bine" si "exceptional" de la DNA. Repet, este o adevarata eroina sa infrunte astazi, anul 2012, dosarele fabricate in pesterile de pe Stirbei Voda !!! La multi ani , de ziua de 8 Martie, doamna JUDECATOR Daniela Panioglu !

# stejar date 8 March 2012 20:53 +4

Felicitari d-nei Daniela Panioglu pentru curajul de a spune lucrurilor pe nume . A punctat totul foarte bine Calitatea aceasta a dansei nu prea ne caracterizeaza pe noi romanii , de aceea suntem vazuti asa rau in lume .

# mai usor date 8 March 2012 21:11 +3

Pe doamna Panioglu au cuprins-o "idealismele" doar dupa ce i-au expirat anii nesfarsiti de delegari si detasari in alte institutii si acum, cand chiar trebuie sa lucreze, e putin cam...impulsiva. Avantul ei revolutiuonar a aparut odata cu incetarea detasarilor prin MJ. Pe fond, are ceva dreptate cu sistemul de atunci, dar nici sa incepi sa spui ca actualul sef al ICCJ a fost un adevarat tortionar pana in anii 1989, de parca era seful securitatii cand conducea doar un parchet local intr-un oras de provincie nu mi se pare in regula. Mi se pare mai degraba o vendeta personala pentru ca doamna judecator nu a trecut anumite interviuri la CSM. Si nu e corect ce face. A judeca patimas, la gramada, a pune la colt pe cineva public in asemenea mod si a-l invinui pentru o intreaga societate bolnava si pentru o legislatie idioata, cum in mare parte e si cea de acum, si pentru ca a fost nevoit sa o respecte, mi se pare lipsa de maturitate. Grevata pe fondul unei intolerante generale si a unei uri colective a societatii impotriva a aproape tot. Nu mi se pare o gandire echilibrata de judecator, mai mult detasat decat in functie in anii de dupa 2000, as caracteriza-o mai degraba ca pe o vendeta aproape personala.

# Ana P. date 8 March 2012 21:14 -5

Este inspaimantator modul de gandire al acestei doamne judecator. Cele afirmate in articolul dumneaei demonstreaza ca nu a invatat nimic din scolile prin care a trecut si nici din experienta profesionala pe care o are in spate. Daca ar fi sa aplicam rationamentul dansei atunci ar trebui lustrati toti ei care au fost politisti inainte de 1989 .... ...chiar si cei care au fost judecatori pentru ca prin hotararile de condamnare pronuntate au validat dosarele procurorilor care, nu-i asa "luptau pentru starpirea dusmanului oranduirii socialiste si infaptuirea omului nou". Sincer, doamna judecator si-ar gasi locul in Romania socialista si nu astazi. Stimata doamna, intr-un stat de drept legile nu se aplica retroactiv, o anumita fapta este judecata ca fiind legala sau nelegala in functie de legile in vigoare la momentul savarsirii ei, nu exista prezumtie de vinovatie, ci PREZUMTIA DE NEVINOVATIE. Tragic ca asemenea persoane ajung judecatori!

# ANA PANARAMA? date 8 March 2012 23:19 -4

ma adresez tuturor teoreticienilor care, din varii motive, refuza sa inteleaga ceea ce au facut de fapt tortionarii regimului comunst. In primul rand, este o diferenta uriasa intre calitatea de procuror si cea de prim procuror comunist. pentru a deveni prim procuror pr acele vremi, era necesar un stagiu de pregatire la scolile de partid si securitate, pentru a invata cum se duce "lupta cu dusmanul de clasa". distinsa doamna stanciu ar putea fi lustrata si doar prin marturiile victimelor sale de la acea vreme. din pacate, metehnele de politie politica continua si azi, toti judecatorii ICCJ numiti in ultimii 3 ani fiind doar instrumente odioase ale unui nou sistem, mai rau decat cel trecut, caci atunci oamenii fara scrupule erau evitati chiar de puterea de atunci, azi insa sunt alesi psihopati si grandomaniaci, eventual cu multe "bube" la dosar, ce isi bat joc de semeni si de lege, aidoma stapanului chior ...

# doamna Panioglu date 8 March 2012 22:07 -2

A facut parte din completul care l-a eliberat pe SOV. Ne mai lasati?

# avocat Cojanu date 9 March 2012 12:59 -1

Păi, bre, ai citit motivarea în cazul SOV?!? E beton!

# Vlad date 8 March 2012 22:08 +1

Inca un articol exceptional al unui judecator cum nu credeam sa mai existe prin Romania. Eu propun celor din media sa ceara ferm si consecvent, publicarea tuturor solutiilor pronuntate (hotarari judecatoresti, rechizitorii sau ordonante) de magistrati. Si sa incepem cu cei care ocupa functii de conducere, de la cele mai inalte pana la cele mai mici. Sa somam Inspectia Judiciara sa faca, in primul rand, verificari legate de activitatea Liviei Stanciu in perioada comunista si sa le faca publice.

# CI date 8 March 2012 22:14 -7

Ce vacă proastă e Panioglu. Așa e justiția asta plină de mâncători de halva, care s-au fofilat prin delegări sau detașări să scape de muncă, apoi au venit să dea lecții. Păi se cumpară bruma ei de cultură cu Livia Stanciu...Băăăăăăăăăăăăăiiiiiiiiiiiiiiiiiii...Unde am ajuns, băi, tată, bă!!!!!! O lege care a ajuns să o dea afară din funcție pe Stanciu e o mizerie! Să se facă părtaș la asta cine vrea, eu nu marșez!

# vasilica date 9 March 2012 00:36 +4

Vasilica vezi-ti de caratul posetutei lustratei de la Bruxelles, d-na varza de Bruxelles Macovei(folosesc acelasi limbaj elevat ca si tine)ca deh esti in CSM si esti exemplu ptr.noi toti.Dar unde ai dreptate, ai nu se compara nivelul de cultura al d-nei Panaioglu cu cultura d-nei Stanciu, pe care si-a format-o la scoala de la Baneasa si la cursurile de perfectionare e la Stefan Gheorghiu.Aici nu te contrazic, cultura asta se cere in regimul Basescu si aici d-na Stanciu se incadreaza din plin.Dar tu stii mai bine despre ce e vorba ca ai studiat arhiva SIPA si cunosti toate aspectele culturale dupa care a fost promovata d-na dupa consfatuirea de la Neptun (ce ironie si Ceausescu la aceeasi vila de protocol se consfatuia cand numea slujbasii de la Tribunalul Suprem).Te intrebi unde am ajuns?Am ajuns de unde am plecat in anii'50 am facut un salt urias in timp..dar in trecut din pacate.

# bine ai venit date 9 March 2012 16:01 0

...sau bine ai revenit la obiceiurile bune,măi CI!Păi ce,numai mie să-mi facă morală? Apropo,mi-am reparat Tohanu' :lol:

# da-te dracu cu Tohanu tau date 27 September 2012 20:49 0

...si nu mai face diversiune!Eu mi-am reparat Tohanu .Tu speri sa cada CI in plasa fiindca voia sa mearga la intalnire cu Benthley-ul -dar era in service ;-) Io sunt io ,tu esti tu- iar CI nu-ti cade-n labuta-SAC!

# vasilica date 9 March 2012 00:37 +2

Nivelul ei, de cultura juridica pe care l-a promovat la ICCJ se va vedea negresit peste cativa ani la CEDO in cauzele Gutau, Costiniu, Buliga s.a.m.d.si atunci sa vedem va raspunde managerul Stanciu cf.regulamentului de functionare ICCJ si Legii raspunderii magistratilor?sau vom plati tot noi din buzunarul nostru si atat.

# cautam securisti date 9 March 2012 07:40 +1

CI...dupa ce ca nu ai familie, mai esti si fost securist. sau si..terorist in decembrie 1989..??

# CI date 9 March 2012 11:45 0

Păi, dacă nu sunt de acord cu tine, dacă nu mă solidarizez în împroșcatul cu rahat în oameni admirabili, lucrul ăsta nu poate însemna decât că am fost terorist! E chiar logic!

# Dialog democratic date 9 March 2012 09:14 0

-Alo! -Doamna Lavinia? -Da. -Sunt eu Daniel, valetul presedintelui.Sarumana. -Mi-am dat seama.Decat tu, Zeus si din cand in cand Coldea, sunati pe nr.asta. -Doamna, am vorbit si cu Aida fata in fata, dar am zis sa vorbesc si cu dvs.sa nu se intample vreo eroare.Va trimit dos.nr....ne dati si noua aleator un complet misto (stiti dvs.Ionut Matei, Ioana Bogdan..nu trebuie sa va mai spun). -Se mai pune problema, stii ca te poti bizui pe mine. -Da, dar am vrut sa ma asigur ca e condamnare 100% sa nu inimereasca aiurea dos.si sa ne ia vreun judecator cu probe,cu procedura,cu cedo cu d'astea ca stiti, ca noi nu lucram asa. -Sigur Danut, cat sunt eu aici e garantat.Numai condamnari.Daca tu cu mine pe functia asta mai iei vreo achitare rusinoasa, inseamna ca nu suntem oameni de caracter. -Multumesc, tinem legatura v-am pupat.Ma grabesc ca avem mult de lucru, nu e asa usor nici sa fabrici dosare, sa falsifici probe, sa ameninti oameni...

# Dialog democratic date 9 March 2012 09:15 0

Lumea crede ca e usor dar nici nu stiti cat de greu se lucreaza in uzina noastra de dos.Si se lucreaza normat, avem prag de atins ca pe vremea lu'nea Nicu cand se faceau raportarile in agricultura.E dat dracu'sefu,i-a reusit reforma justitiei, e mai bine chiar ca pe vremea lu'Impuscatu'.Acu'e cu MCV-ul asta si mai suntem si in campanie electorala cu alianta nostra Miscarea Po******ra: PD-L-DNA-SRI-DGIPI-SIE-STS-Jandarmerie. -Mie-mi spui de dos.,eu nu faceam la fel inainte de '89.Te am pupat si eu!

# CI date 9 March 2012 09:40 -1

Înainte de 89 judecătorii primeau minuta în plic de la partid. Cei care erau bătuți în beciurile Securității erau și condamnați de judecători, ca toată tărășenia să aibă caracter legal și oficial. Tovarășii judecători nu trebuie lustrați? Duduiei Panioglu nu-i jenă să facă parte din tagma celor care procedau așa? De ce procurorii și nu milițienii, unii dintre ei deveniți judecători respectabili cu care Panioglu mândră se întovărășește? Dacă cei care au fost ridicați de securitate, în poveștile lui Panioglu despre perioada comunistă, au ajuns în pușcărie, atunci a contribuit la asta și o hotărâre a unui tovarăș judecător comunist. Ce scrie Panioglu e o prostie, o răutate. Fetițo, n-ai minte.

# corina date 9 March 2012 09:42 -2

Intoleranta nu ar trebui sa caracterizeze un judecator!!! iar ura cu siguranta ii intuneca mintea !!! POate mai meditati, si realizati ca este o flagranta incalcare a drepturilor omului sa arunci o vina colectiva asupra unui intreg corp profesional fara discernamant!!!

# PANIOGLU = O INFRACTOARE date 9 March 2012 11:50 0

Madam "judecător" Panioglu, dacă vrei îţi prezint eu dovada abuzurilor tale. Nu te mai da lup moralist. Cât priveşte pe judecătoarea Livia Stanciu nici ea nu este clanţă de biserică. Av.(Bota)Neagu Rodica.

# avocat Cojanu date 9 March 2012 13:04 +1

Rog toți cititorii care sunt de acord să reacționeze! De când a devenit Justiția la fel ca B.O.R?!? Nu mai există dreptul la opinie?!? Cristi Danileț avea voie să critice sistemul, acum anchetează pe alțtii?!? Asta nu rămâne așa...

# avocat Cojanu date 9 March 2012 13:18 0

Rog toți cititorii care sunt de acord să reacționeze! De când a devenit Justiția la fel ca B.O.R?!? Nu mai există dreptul la opinie?!? Cristi Danileț avea voie să critice sistemul, acum anchetează pe alțtii?!? Asta nu rămâne așa...

# mircea date 9 March 2012 17:00 -2

Mizerabil articolul doamnei judecatoare.Este incalificabil construit,urmarind, pe langa demonizarea unei persoane despre care stie doar ca a detinut o functie la un moment anume,o condamnare colectiva. O descalifica si ca individ si ca profesionista. Plus ca relateaza niste aberatii care s-au intamplat asa tusate doar in mintea sa...inflamata?

# cristir date 27 September 2012 20:07 0

felicitari doamnei judecator Daniela Panioglu pentru ca este impotriva comunismului,si dupa cate se vede crestina

# cristir date 27 September 2012 20:09 0

Comunismul este prezenta satanei pe pământ http://carteromaneasca.wordpress.com/2012/04/02/comunismul-este-prezenta-satanei-pe-pamant/

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 17.04.2025 – Avize favorabile pentru reducerea pensiilor magistratilor si cresterea varstei de pensionare

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva