28 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Tuca, Zbarcea & Asociatii a primit premiul „Firma de Avocatura a Anului” in cadrul galei „IFLR European Awards 2012” organizata de prestigioasa publicatie britanica „International Financial Law Review”

Scris de: L.J. | pdf | print

23 March 2012 17:10
Vizualizari: 10838

Cunoscuta casa de avocatura Tuca Zbarcea & Asociatii a castigat premiul pe Romania in cadrul galei „IFLR European Awards 2012”, dedicata celor mai importante firme de avocatura din Europa cu expertiza in domeniile financiar-bancar, piete de capital si fuziuni si achizitii. Intr-o atmosfera de gala si in prezenta a aproximativ 250 de participanti, prestigioasa publicatie britanica „International Financial Law Review – IFLR” a decernat 25 de trofee nationale firmelor de avocatura care au inregistrat performante remarcabile in decursul ultimului an. Rezultatele au fost anuntate dupa 4 luni de la data la care firmele de avocatura au fost invitate sa-si depuna candidatura. „International Financial Law Review – IFLR” este editorul ghidului IFLR 1000 al celor mai activi consultanti pe piata financiara internationala.

Premiul „Firma de Avocatura a Anului” („Law Firm of the Year: Romania”) a revenit Tuca Zbarcea & Asociatii in recunoasterea performantelor echipei de a gestiona proiecte transfrontaliere complexe in domeniile financiar-bancar, piete de capital si fuziuni si achizitii in 2011. in cazul premiilor nationale, juriul a decis sa fie anuntat doar castigatorul, numele finalistilor nefiind facut public.

Prezent la Londra, Stefan Damian, Deputy Managing Partner al Tuca Zbarcea & Asociatii, a declarat: „Suntem foarte onorati sa primim premiul pe Romania din partea prestigioasei publicatii „International Financial Law Review – IFLR”. In ultimii ani, practica noastra in domeniul financiar-bancar si piete de capital s-a dezvoltat considerabil, astfel ca acest premiu este o confirmare a unei evolutii vizibile atat sub aspectul complexitatii mandatelor gestionate, precum si prin prisma numarului in crestere de proiecte de finantare ori mandate specifice derulate pentru unii dintre cei mai importanti jucatori de pe piata serviciilor bancare si financiare”.

Pentru ”Tuca Zbarcea & Asociatii, trofeul oferit la Londra din partea „International Financial Law Review – IFLR” vine in continuarea titlului „Best Managed Workplace” obtinut pentru cel mai apreciat stil de management in cadrul MPF European Leadership Awards 2012.

Pe langa cele 25 de premii nationale, „International Financial Law Review – IFLR” a mai acordat 16 trofee firmelor de avocatura si echipelor implicate in cele mai importante proiecte ale anului trecut in diferite arii de practica.

Zeci de firme de avocatura din Marea Britanie, Germania, Olanda, Franta, Italia, Spania, Grecia, Ucraina, Turcia, dar si Rusia si Statele Unite ale Americii au fost nominalizate la premiile din acest an. Printre acestea s-au numarat: Freshfields Bruckhaus Deringer; Baker and McKenzie; Hogan Lovells; Latham and Watkins; Simmons and Simmons; Norton Rose; Skadden Arps; Shearman and Sterling; Herbert Smith; Ashurst; Uria Menendez etc.

Un palmares bogat in distinctii internationale

Tuca, Zbarcea & Asociatii a primit numeroase recunoasteri si distinctii pe plan local si international, fiind castigatoarea premiului „Firma de Avocatura a Anului” in ultimii patru ani si desemnata „Cea mai inovatoare casa de avocatura din Europa Continentala” de catre Financial Times. De asemenea, firmei i-a fost acordata cea mai importanta distinctie a directorului international de specialitate Chambers Europe – premiul „Law Firm of the Year” (Chambers Europe Awards for Excellence 2010), precum si cel mai important premiu regional atribuit de revista britanica The Lawyer – „Firma de Avocatura a Anului pentru Europa de Est si Balcani” (The Lawyer European Awards 2010).

De asemenea, recent,Tuca Zbarcea & Asociatii a castigat premiul pentru cel mai apreciat stil de management („Best Managed Workplace”) in cadrul ceremoniei MPF European Leadership Awards 2012.

Portofoliul Tuca Zbarcea & Asociatii include numeroase companii nationale si multi-nationale, importante institutii financiare, precum si autoritati publice si institutii guvernamentale. Printre cei mai reprezentativi clienti se numara: Erste Bank / Banca Comerciala Romana (BCR), OMV Petrom, CEZ, Rompetrol Rafinare, ArcelorMittal, Carrefour, Romtelecom, Orkla Foods, Colgate Palmolive, GED Capital Development, Cadbury, Bursa de Valori Bucuresti, BRD-Groupe Société Générale, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), Philip Morris, Alstom Transport, Siemens, Ericsson Telecommunications Romania, ING Real Estate etc.