psdolt
29 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

VACCINAREA NU TREBUIE SA FIE OBLIGATORIE – Medicul Mircea Frentiu dezvaluie detalii despre viitorul vaccin anti-COVID: „Nu-s de acord cu vaccinarea obligatorie. Fiecare trebuie sa decida asupra corpului lui. Acest vaccin este diferit fata de altele de pana acum... Este un vaccin nou, cu ARN, care actioneaza din pacate asupra codului genetic... Contine o cultura celulara luata din tesutul pulmonar de la fetusi masculini albi avortati de 14 saptamani” (Video)

Scris de: Valentin BUSUIOC | pdf | print

26 November 2020 14:40
Vizualizari: 12585

Vaccinarea in general nu trebuie sa fie obligatorie, pentru o multime de motive ce tin de deontologia medicului si de libertatea pacientului. Cu atat mai mult nu trebuie sa fie obligatorie administrarea noului vaccin impotriva COVID-19, cata vreme substanta nu a avut suficient timp pentru a fi testata si, in plus, este ea insasi controversata.



Sunt principalele idei exprimate luni, 23 noiembrie 2020, de catre medicul chirurg Mircea Frentiu (foto 1), intr-o interventie telefonica la Antena 3.

Doctorul a adaugat ca noul vaccin va contine acid ribonucleic (ARN). Desi Mircea Frentiu nu a spus-o explicit, asa ceva va constitui o premiera, ceea ce va intretine scepticismul opiniei publice asupra noului vaccin.

De asemenea, doctorul Frentiu a afirmat ca noul vaccin va contine celule prelevate de la fetusi avortati. Ne permitem sa mentionam ca desi acest lucru nu este o noutate (tehnica existand inca din anii '70), discutia la acest nivel este una etica – si anume: in ceea ce priveste avorturile.

Pe de alta parte, celalalt medic contactat de Antena 3 – Radu Tincu (foto 2), specializat in ATI – nu a impartasit ideile exprimate de Mircea Frentiu cu privire la compozitia vaccinului (pentru simplul fapt ca el inca nu a fost lansat pe piata) si, in plus, a declarat ca este de acord sa-i fie administrat noul vaccin. Cu toate acestea, Tincu a sugerat ca este de inteles scepticismul romanilor fata de vaccin, de vina fiind autoritatile, care nu au comunicat suficient de clar.


Prezentam declaratiile celor doi medici (vezi video):


Berta Popescu: Practic, sunteti primii cei carora li se va administra acest vaccin. Sunteti de acord sa va vaccinati sau nu?

Radu Tincu: Da, sunt de acord, pentru faptul ca vaccinul reprezinta singura posibilitate de a opri aceasta pandemie. Insa aceasta problematica a vaccinului intr-o societate romaneasca care oricum era impotriva vaccinurilor intr-o mare proportie, aceasta prezentare a campaniei de vaccinare impotriva unui vaccin nu a facut decat sa scindeze inca o data societatea romaneasca in pro si contra vaccinului. Modalitatea in care autoritatile au preferat sa initieze aceasta campanie de vaccinare nu a facut decat sa creeze si mai multa dezorientare si o sa va spun si de ce.

In primul rand, cred ca trebuia inceput cu adevarul: faptul ca niciunul din vaccinuri nu este aprobat. Deci Romania isi pregateste o campanie de vaccinare (ceea ce este normal sa faca), insa trebuia sa se precizeze faptul ca nu exista niciun vaccin aprobat. Populatia deja este speriata de ideea ca autoritatile cunosc mai mult decat au spus, de faptul ca acest vaccin este deja pregatit si de faptul ca aceasta campanie de vaccinare multi considera ca este un fenomen controlat si va fi impusa cu forta. Nici pe departe.

Deci aceasta proasta comunicare pe care am vazut-o in ultimele zile nu va face decat sa scada enorm de mult procentul celor care doresc sa se vaccineze, pentru ca nu s-au prezentat in mod coerent si real toate faptele. Vaccinul nu este inca aprobat, sunt mai multe vaccinuri aflate inca in aceeasi faza de dezvoltare (deci foarte probabil nici nu vom sti care va fi primul aprobat pentru a fi pus pe piata), nu stim exact Romania ce tip de vaccin primeste si cred ca acest lucru era esential de expus.

Daca discutam de siguranta vaccinurilor este cu totul alta poveste. In lume se produc vaccinuri de zeci de ani. Avem tehnologia si tot fundamentul stiintific sa obtinem aceste vaccinuri. Toate vaccinurile vor urma aceeasi cale de aprobare, vor merge si vor fi evaluate pe aceleasi criterii, iar in momentul in care autoritatea europeana sau autoritatea americana va da aprobarea pentru punerea in circulatie a unui vaccin, in mod evident vor fi intrunite toate criteriile care tin de eficienta. In primul rand, vaccinul trebuie sa fie eficient (asta inseamna sa produca imunitate) si in al doilea rand, sa fie sigur.

S-a discutat foarte mult ce se intampla peste cinci ani. Pe acest tip de optica, inseamna ca in medicina nimic nu s-ar fi putut face. Pentru ca orice medicament sau orice dispozitiv sau orice aparat medical care s-ar fi pus pe piata, nimeni nu poate sti ce se va intampla peste 5 ani. Sigur ca mergem pe toata experienta pe vaccinologie pe care o avem in ultimele decenii si, folosind tehnologii similare, ne asteptam ca profilul de siguranta la distanta a acestui vaccin sa fie unul foarte bun. (...)

Berta Popescu: Este oare vorba si despre rapiditatea cu care a fost facut acest vaccin? Pentru ca am auzit destul de multe voci: 'Nu poate sa fie bun un vaccin care a fost facut in doar cateva luni'.

Radu Tincu: Inca o data, este esential sa intelegem ca vaccinuri se produc de decenii intregi. Exista o tehnica de productie a acestor vacinuri. Nu este nimic in plus. Faptul ca s-a schimbat o particula virala... Noi trebuie sa fim capabili, in aceste vaccinuri, pe baza cunostintelor pe care anterior le aveam, sa obtinem acele antigene care sa produca raspunsul imunitar. Deci din acest punct de vedere nu reprezinta o noutate absoluta. Tehnica ramane aceeasi. Ceea ce s-a schimbat este doar particula virala, doar microorganismul pentru care vrem sa dezvoltam vaccinul.

Nu cred ca trebuie privit sub acest aspect al faptului ca s-a realizat repede. Da, s-a realizat probabil mai repede decat alte vaccinuri, din cauza presiunii extrem de ridicate pe care pandemia de COVID-19 o determina la nivel mondial. Este evident ca de un an de zile, toata lumea stiintifica se preocupa cum sa produca un vaccin care sa opreasca aceasta pandemie care va avea efecte sociale si economice dezastruoase.

Berta Popescu: Domnule doctor Frentiu, va veti vaccina in momentul in care va ajunge acest vaccin la noi in tara? Ce ar trebui sa stie romanii, din punctul dumneavoastra de vedere, despre acest vaccin si despre acest plan de vaccinare?

Mircea Frentiu: Eu sunt unul din medicii care nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie. Fiecare trebuie sa decida asupra corpului lui. Acest vaccin este diferit fata de alte vaccinuri de pana acum. Nu pot sa spun ca nu cred in vaccin, fiindca Louis Pasteur s-ar intoarce in mormant in cimitirul Pere Lachaise daca ar spune un medic asa ceva, insa este un vaccin nou, care actioneaza, din pacate, asupra codului genetic, fiindca este un vacin cu ARN.

Inainte de a discuta acest lucru, trebuie sa spunem telespectatorilor ce contine acest vaccin. Fiindca daca nu spunem si nu iese adevarul la iveala, atunci nu este nicio problema. Deci iata ca acest vaccin, din pacate, contine o cultura celulara compusa din fibroplasti luati din tesutul pulmonar de la fetusi masculini albi avortati de 14 saptamani. Acesta este adevarul.

Fiecare dintre noi putem spune si putem crede orice, putem pune in balanta ceea ce este periculos cu ceea ce nu este periculos. Dar trebuie sa stim ca acest vaccin contine celule umane de la fetusi de 14 saptamani.

Berta Popescu: Intelegem ca nu va fi obligatorie vaccinarea – asta a anuntat premierul, lucrul acesta ni l-au spus pana acum toate autoritatile. Speram totusi ca asa va fi. Insa nu stiu si n-am auzit. Va cred pe dumneavoastra in ceea ce spuneti acum cu aceste celule.

Mircea Frentiu: O sa vedeti ca spun adevarul.

Berta Popescu: De unde stiti acest lucru? Exista vreun studiu, vreun document?

Mircea Frentiu: Am informatii reale de la colegii mei din Occident. Eu am 65 de ani. Am colegi care sunt in Occident – inclusiv in Statele Unite – si care ma informeaza ce contine acest vaccin. Deci inainte de vaccinare ar trebui pus in balanta si ce contine acest vaccin, sa stie toata lumea, si apoi cine va decide cine se va vaccina si cine nu. Deci vaccinarea nu trebuie sa fie obligatorie; este facultativa, dupa cum bine stim si, din punct de vedere deontologic, religios, fiecare hotaraste daca se vaccineaza sau nu. Important este ca o sa va spun si o sa vedeti ca acest vaccin contine celule umane.

Berta Popescu: Domnule doctor Tincu, ati auzit si dumneavoastra despre acest lucru? Ar contine celule umane?

Radu Tincu: Eu nu pot sa fac astfel de speculatii. V-am spus: cred ca cel mai corect la acest moment... Pentru ca niciunul din vaccinuri nu a fost aprobat. Sunt mai multe companii care produc aceste vaccinuri.

Mircea Frentiu: Sunt sase tipuri de vaccinuri in diferite stadii de dezvoltare. Dar acest vaccin care va veni in Romania am informatia ca va contine aceste substante.

Radu Tincu: Noi nu stim asta. Dumneavoastra de unde aveti informatia ce vaccin va ajunge in Romania, atata timp cat niciunul nu a fost aprobat la nivelul spatiului european?

Mircea Frentiu: Am inteles. Dar oricum: acest vaccin care va veni in Romania este cu celule umane. Dar sunt si alte vaccinuri cu celule umane. Eu cred ca stiti foarte bine ca sunt foarte multe vaccine cu celule umane luate de la fetusi de 14 saptamani. Deci asta nu mai este o problema, nu mai este o noutate. Daca va uitati cu atentie, o sa vedeti ca sunt si alte vaccinuri care contin aceste celule de fetusi umani.

Nu asta este important; important este ca fiecare sa decida daca se vaccineaza sau nu. Fiindca isi pune in balanta cunostintele sale deontologice, religioase... Si daca da sau nu, asta depinde de fiecare individ in parte.

Important este ca orice vaccin va veni in tara, prima data sa ne arate compozitia acestui vaccin.

 


sursa foto Frentiu: Alba24.ro

sursa foto Tincu: Libertatea.ro

Comentarii

# Mihai T date 26 November 2020 15:27 -1

Anunț privind vaccinurile (Iohannis): https://brighteon.com/fba4de04-5f88-4ab7-abc4-6bc7ddbfaa31

# Hocus Pocus date 26 November 2020 16:30 0

Ceata, de cat mai multa ceata are nevoie romanu'' pt. a se simti ,,confortabil''. Tare doctoru', nimic de zis. Cica pandemia de COVID-19 ,,determina'' presiunii extrem de ridicate la nivel mondial. Cine-a tinut ochii deschisi in astea 8 luni trecute sigur c-a observat cum treaba a fost pe dos. Au fost presiuni ,,extrem de ridicate'' ca sa poata sa aplice ,,masurile de combatere''. Fiind ocupat cu treburi mai importante la ATI (in prima linie) sigur ca a ramas mult in urma cand spune ca ,,pandemia va avea efecte sociale si economice dezastruoase''. Nu, d-le doctor! Efectele dezastruase sunt prezente printre noi deja de luni bune. Sigur ca se vad mult mai clar decat virusii dar probabil se asteapta valurile cu efectele si mai dezastruoase pe care sa le poata observa chiar si cine nu-i afectat. ,,Daca nu spunem si nu iese adevarul la iveala, atunci nu este nicio problema'' mai zice doctoru'.

# STEF date 26 November 2020 18:30 -1

Nu are nici o abilitate spre a se exprima in acest sens. Sa-si dirijeje eforturile cum sa nu-l depisteze cu fraudele majore si cu spagile percepute de la pacienti,in rest de a prescrie apa chioara si a afce c ate o infiltartie de acest fel abilitatile medicale sunt total straine de medicina,pacientii plecand cu mai multe boli in urma tratariii de acest medic. nu-l mai promovati

# Hello. date 26 November 2020 22:26 +4

Cel mai mult ma ingrijoreaza afirmatia din articol : ...insa este un vaccin nou, care actioneaza, din pacate asupra codului genetic , fiindca este un vaccin cu A.R.N (acidul RIBONUCLEIC) .!!!?. Numai asta mai "trebuia" sa administrez : schimd de cod GENETIC .! CE NEBUNIE !.

# VIKY date 27 November 2020 11:29 +9

OMS a declarat:"Campania de vaccinare trebuie sa fie agresiva". Aseara am urmarit interviul unei cucoane, romanca stabilita in langa Londra care a fost vaccinata. In prima faza se plangea de reactiile negative primite pe retelele de socializare, de faptul ca nu a fost platita sa faca reclama cum este acuzata, dar ce ma frapat a fost declaratia cucoanei, ca cei care sunt impotriva vaccinari sa fie cenzurati. Dupa acesata afirmatie, aceasta individa are credibilitatea zero. Cu toata pledoaria ei de 2 lei, tin sa o anunt ca fiecare om are dreptul sa hotarasca singur ce face cu viata lui, si cu atat mai mult cu, corpul lui. Eu nu am vazut nicio declaratie a unei persoane care este anti-vaccinare sa spuna sa fie cenzurati cei care sunt pro-vaccinare, dar invers am auzit incepand din varful "satului", pana jos. Cred ca aceasta campanie a cucoanei, este de fapt reclama la meseria pe care o presteaza, avea nevoie de publicitate. Nu faci nimic fara un scop, dar scopul poate fi nobil sau mârșav.

# Eu date 27 November 2020 14:58 +3

La un moment dat vor spune "ok,nu va obligam!" dar dacă o să vrei să intri la mall,să mergi in excursie,ori să-ți înscrii copilul la școală fara dovada vaccinului PAS ești un factor de risc biologic! Este doar iluzia că ai de ales și astfel de perversiuni se întâmplă peste tot în relația cetățeanului cu administrația. Acum este c19,o să vina 20,21,TBC și o ținem în abuzuri veșnic.Asta este marea resetare,o lume noua și alte abureli,un cal troian. Bun venit in pușcăria mondială!

# ion date 27 November 2020 17:41 0

Priviti dovada ca vaccinul AstraZeneca contine celule MRC-5 (cautati pe net): https://www.bitchute.com/video/LBTdcUB3CL9R/

# celule stem date 29 November 2020 03:01 -1

Cumva prin celule prelevate de la fetusi intelegeti celulele stem? Stiu sigur ca organe se pot creste azi in laborator plecand de la orice celule stem (de la adulti), nu doar cele de la fetusi.

# VIKY date 1 December 2020 13:11 -1

"Toti italienii care se vor vaccina anti-covid vor fi inregistrati si vor avea permise care ar putea fi necesare pentru calatorii atat in tara, cat si peste hotare. Planul lor este vaccinarea celor de peste 80 de ani, urmand categoria celor de peste 75 de ani, si tot asa pana la copii."... S-ar putea (dar sigur),ca pana la sfarsitul lui 2021 sa nu mai aveti bunici si parinti. Procesul de exterminare va fi de un an, in care po******tia va fi mani******ta intr-un mod criminal, fara sa realizati ca ati cazut in plasa calailor. Nu intamplator sunt vaccinuri pe categorii, daca ar fi fost pantru asa zisul virus, era un vaccin. Asa ca sunt 3-4 categorii de vaccin : unul te omoara(batranii si bolnavii), unul iti anihileaza gandirea (tineretul), iar pentru copii probanil "identificarea".Cand a inceput aceast genocid cu asa zisul virus, toate gunoaiele implicate in acest proces de reducere si inrobire a po******tiilor, urlau ca sunt conspiratii daca le deconspirau planul diabolic.

# Alex date 3 January 2021 16:46 0

Este foarte clar de ce este graba cu vaccinarea și de ce e forțată . Am citit prospectele și păreri avizate . Nu acceptam și ne luptăm asta e soluția protestăm

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 29.11.2024 – Un fiu de fost procuror promoveaza drogurile

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva