psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Avocatul Vasile Botomei, presedintele UNBR-Bacau, a fost condamnat la 7 luni inchisoare pentru ultraj. Avocatul a izbit o inspectoare de Politie de vitrina frigorifica. Instanta l-a obligat la daune de 25.000 lei (Rechizitoriul)

Scris de: Ramona LICA | pdf | print

26 September 2012 18:54
Vizualizari: 10470

 

Avocatul Vasile Botomei (foto) a fost condamnat la 7 luni de inchisoare cu supendare, pentru infractiunea de ultraj, de catre magistratii Judecatoriei Suceava, pentru ca a agresat o inspectoare de la Politia Locala Bacau, care venise in control. Termenul de incercare pentru pedeapsa primita de Botomei a fost stabilit de catre instanta de fond la 2 ani si 7 luni. Sentinta nu este definitiva putand fi atacata cu recurs. Judecatorii suceveni au mai decis ca acesta sa plateasca daune morale de 25.000 de lei victimei agresiunii. Avocatul Botomei sustine ca este victima unei judecati nedrepte si acuza ca i s-a incalcat dreptul la aparare.


Botomei pentru Lumeajustitiei.ro: „Hotararea judecatoreasca este lovita de nulitate absoluta”

Contactat de Lumeajustitiei.ro, Vasile Botomei, a declarat ca i-a fost incalcat dreptul la aparare. „Eu nu am fost citat si avocatul din oficiu care a fost desemnat nu s-a prezentat la proces, desi era delegat de Baroul Bacau. In aceasta situatie este o hotarare judecatoreasca lovita de nulitate absoluta, ca urmare a judecarii dosarului, fara indeplinirea cerintelor legale de desfasurare a procesului”.

Vasile Botomei este acuzat de procurori ca a agresat un inspector din cadrul Politiei Primariei Bacau, in timpul serviciului. Mai exact, acestuia i se imputa ca a imbrancit-o cu umarul si a izbit-o de perete pe Adeluta Tataru, pe motiv ca, femeia in calitate de inspector, a demarat un control in ceea ce priveste suspendarea activitatii la una dintre firmele chiriase in cladirea detinuta de catre Botomei, pe strada Republicii nr. 27. Martor la acest incident a fost colegul inspector Daniel Branisteanu care a declarat in fata anchetatorilor ca si el a fost imbrancit si ca Vasile Botomei ar fi folosit un limbaj trivial. La fata locului s-a deplasat o echipa de la Politia Primariei care l-a sanctionat cu o amenda contraventionala pentru tulburarea linistii publice.

Obliga inculpatul la plata catre partea civila a sumei de 25.000 lei reprezentand daune morale”

Pe rolul instantei Judecatoriei Suceava, inregistrat cauza, nr. 17458/180/2011, a caror parti sunt: „Botomei Vasile - inculpat si Adeluta Tataru -Parte vatamata”. Dupa patru termene de amanare, luni, 24 septembrie 2012, dosarul a ramas in pronuntare, iar solutia data de catre judecatorii suceveni a fost condamnarea lui Vasile Botomei la 7 luni inchisoare, cu suspendare, pentru savarsirea infractiunii de ultaj. Iata minuta sentintei de condamnare: „In temeiul art. 239 alin. 2 Cod penal, condamna pe inculpatul BOTOMEI VASILE, la pedeapsa de 7 (sapte) luni inchisoare pentru savarsirea infractiunii de ultraj. In temeiul art. 71 Cod penal, interzice inculpatului exercitiul drepturilor prev. de art. 64 alin.1 lit. a teza a II a si lit. b Cod penal, pe durata executarii pedepsei principale. In temeiul art. 81 Cod penal, dispune suspendarea conditionata a executarii pedepsei principale pe o perioada de 2 ani si 7 luni reprezentand termen de incercare stabilit potrivit art. 82 Cod penal. In temeiul art. 71 alin.5 Cod penal, dispune suspendarea executarii pedepsei accesorii pe durata suspendarii conditionate a executarii pedepsei principale. In temeiul art. 359 Cod procedura penala, atrage atentia inculpatului asupra prevederilor art. 83 Cod penal a caror nerespectare determina revocarea masurii suspendarii si executarea in intregime a pedepsei, care nu se contopeste cu pedeapsa aplicata pentru noua infractiune. In temeiul art. 14 rap. la art. 346 Cod procedura penala si art. 998 Cod civil, admite in parte actiunea civila formulata de partea civila TATARU ADELUTA. Obliga inculpatul la plata catre partea civila a sumei de 25.000 lei reprezentand daune morale. In temeiul art. 4 alin.1 si art. 10 alin.1 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, admite cererea inculpatului BOTOMEI VASILE de sesizare a instantei de contencios administrativ cu solutionarea exceptiei de nelegalitate privind Hotararea Consiliului Local al Municipiului Bacau nr. 217/29.08.2005 si Hotararea Consiliului Local al Municipiului Bacau nr. 2510/28.05.2009. Sesizeaza Tribunalul Suceava – Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal cu solutionarea exceptiei de nelegalitate privind Hotararea Consiliului Local al Municipiului Bacau nr. 217/29.08.2005 si Hotararea Consiliului Local al Municipiului Bacau nr. 2510/28.05.2009. In temeiul art.189 si art. 191 alin.1 Cod procedura penala, obliga inculpatul la plata sumei de 1.250 lei reprezentand cheltuieli judiciare catre stat, din care suma de 50 lei pentru faza de urmarire penala, iar suma de 1.200 lei pentru faza de judecata, din care suma de 200 lei reprezentand onorariul aparatorului din oficiu al inculpatului, av. Stanciu Diana, potrivit delegatiei pentru asistenta judiciara obligatorie nr. 2883/21.10.2010, raman in sarcina statului si se avanseaza din fondul Ministerului Justitiei in contul Baroului Bacau. Cu recurs in termen de 10 zile de la pronuntare pentru procuror si pentru partea vatamata si de la comunicare pentru inculpat. Pronuntata in sedinta publica, astazi, 24.09.2012.”

Declaratiile martorilor partii vatamate

In rechizitoriu se arata ca au fost audiate mai multe persoane care au declarat ca Botomei a folosit violenta domestica asupra inspectoarei Adeluta Tataru. Valerica Ichim a afirmat in fata anchetatorilor ca: „am vazut prin geamul magazinului cum dl. Botomei Vasile brusca o persoana de sex feminin, izbind-o de peretele magazinului si de vitrina frigorifica. In interiorul magazinului mai erau doua vanzatoare si un domn care a intervenit si a scos-o pe doamna din mainile invinuitului.”

Un alt martor a declarat ca Maria Hiboceanu a spus procurorilor ca: „Am vazut ca numitul Botomei Vasile tinea de umeri o persoana de sex feminin pe care a imbrancit-o, lovind-o de geamul magazinului...”

Partea vatamata Adeluta Tataru a declarat ca a simtit cum cineva a prins-o de spate, „de umeri si m-a izbid de peretele lateral al magazinului, adresandu-mi totodata cuvinte jignitoare. Aceeasi persoana m-a lovit apoi de tejghea si din nou de peretele lateral (din sticla) dezechilibrandu-ma. Am reusit sa ma intorc si am vazut ca persoana care ma agresa era Botomei Vasile, care a incercat apoi sa ma scoata cu forta din spatiu.”

Declaratiile martorilor propusi de Botomei

Declaratiile martorilor Ion Marc si Ciprian Paduraru, pe care avocatul Botomei i-a propus spre audierea, sunt considerate de Adrian Stefan Majeri, procurorul de la Parchetul de pe langa Judecatoria Bacau, care a intocmit rechizitoriu, neconcludente, intrucat unul dintre martori nu s-a mai prezentat, iar cel de-al doilea a refuzat testul poligraf. „Apreciez ca declaratiile acestor martori nu sunt concludente, pe de o parte pentru ca numitul Marc Ioan a refuzat sa fie testat poligraf, iar numitul Paduraru Ciprian nu s-a prezentat in acest sens, iar pe de alta parte, fata de imprejurarea ca nu se coroboreaza cu celelalte mijloace de proba administrate in cauza”

*Cititi aici integral rechizitoriul prin care Vasile Botomei a fost trimis in judecata pentru infractiunea de ultraj

*Cititi aici memoriul in aparare formulat de Vasile Botomei, adresat presedintelui Judecatoriei Bacau

 

Comentarii

# Mexic date 26 September 2012 19:21 +8

Golaneala.

# BOTOMEI NU MAI ESTE AVOCAT DE MULT TARE !!!! date 26 September 2012 21:26 +3

 ACUM E INFRACTOR  DOCTOR DOCENT . BOTOMEI , MAI PASTREAZA UN LOC IN PENITENCIAR - CELULA TA , CA IMEDIAT  APARE SI  NIMERINCU DE MANA CU DOINITA STUPARIU. 

# POLO date 28 September 2012 19:35 0

MAI TACI DRACULUI BOTA, CA CELULA TA, E MAI APROAPE DECIT A LUI BOTOMEI, INFRACTORULE PATENTAT CE ESTI.

# BOTOMIEI RUDOTEI date 6 October 2012 16:41 0

Condamnarea lui Botomiei ,,batausul de femei" la 8 ani inchisoare pt fals si evaziune fiscala se amana pentru 9 nov. 2012 !

# botomiei batausul de femei date 6 October 2012 16:43 0

Condamnarea lui Botomiei batausul de femei la 8 ani inchisoare pt fals si evaziune fiscala se amana pentru 9 nov. 2012 ! (Jud. C-tanta)

# BERCEA MONDIAL: e manevra lu frații miei ......,, date 26 September 2012 19:38 +2

Ca și comentariu apreciez că nu este un caz ieșit din comun, pe lângă infracțiunile de înselăciune, luare/dare, ori primire de șpagă, este 0 .       Ce nu înțeleg este că nu prea există UNBR BACĂU, poate Baroul Bacău. Am cunoștință de cel legal al lui Pompiliu Bota și de cel tradițional al lui Gheorghe Florea.        Poate explică cineva dacă nu este cumva o eroare.

# POLO date 28 September 2012 19:38 0

CARE BAROU SI UNBR A LUI POMPILIU BOTA ? FRATE, ESTI IN URMA CU EVENIMENTELE, EXISTA UNBR CONDUS DE NIMERINCU, PRESEDINTE LEGAL ALES LA CONGRESUL AVOCATILOR SI PUNCT.

# polopupacucuncuc date 28 September 2012 19:46 0

Boule! Pan'acu il lingeai pe tolombei. Acu, pe analfabetu de nemer-nicu, care nu e capabil de un comunicat coerent, inteligibil. Cin' se-aseamana, s'aduna. Boule!

# POLO date 28 September 2012 20:04 0

DAR BOTA E CAPABIL SA SCRIE SINGUR CEVA? ITI SPUN EU CA NU, PT CA ALTII AU MUNCIT SI AU SCRIS PENTRU EL, INSA L-AU PARASIT TOTI BAIETII CAPABILI SI A RAMAS CU GARDU CARE DUCE TAVA LA CONGRESE SI CU TONE UN AVORTON, AVORTAT DE MA-SA.

# tone date 28 September 2012 22:10 0

tone e chiompasliticul ala stramb cu ochelari? daca da, intr-adevar, are o lipsa cromozomiala fantastica, dar e bun de trimis dupa paine si iaurt.

# alup igus polo date 30 September 2012 11:33 0

polo (botomiel), nu il inveti tu pe bota sa scrie ? Vad ca te pricepi la gramatica !?

# POLO date 30 September 2012 17:38 0

AI UITAT BOTA, CIND TE-AI DUS LA BACAU, LA BOTOMEI, SA TE AJUTE SA FACI NISTE ACTE, CA NU ERAI IN STARE ? AI TUPEU SA NEGI ?

# polo, medication ! date 30 September 2012 17:45 0

 polo, ia medication si vezi ca vine Jud. Constanta cu 8 ani executare !! http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=212&d=MjEyMDAwMDAwMDAyMDk1NzE*

# POLO date 1 October 2012 15:19 0

"NU POLO MEDICATION", SPUNE, AI TUPEU SA NEGI ? N-AI NU-I ASA ? MIZERABILULE.

# doctoru vasile date 30 September 2012 18:14 0

Cum sa uite, ba prostu satului? Eram si eu acolo, ca sa dau o "m**e" de ajutor, ca doar na, actele alea sexuale era grele. Recunosc, cu tine a fost mai greu, dar noroc cu "alifie". :D

# polo dementus anal-fabeticus date 30 September 2012 20:29 0

polo, draga, tu esti grav bolnav ! Cum sa ai 2 facultati cand tu nu stii sa scrii ? Tu nu ai nici facultatile mintale ! Nu mai fa spume pe aici ca te imbolnavesti mai rau !

# POLO date 1 October 2012 15:26 0

SPUMELE LE FACI TU, BOTA SI SE VEDE ASTA DUPA VIRULENTA CU CARE JIGNESTI, PT CA NU AI ALTE ARGUMENTE SA TE APERI. DOARE RAU ADEVARUL, NU-I ASA ?

# dottoru vasile date 1 October 2012 15:50 0

In afara de faptul ca pierzi vremea cat e ziulica de mare, vreo ocupatie serioasa ai? Eu nu cred ca tu poti fi avocat. NU ai ce-ti trebuie, nu esti pregatit, nu ai vocabularul necesar, esti dus cu nervii, esti permanent iritat, scatofag, paranoic. Ei bine, totusi, ai o ocupatie, oricare ar fi aceea?

# POLO date 30 September 2012 09:27 0

DACA E ATIT DE INCAPABIL NIMERINCU, DE CE L-AI PROPUS CA PRESEDINTE UNBR ? AI CREZUT CA E MARIONETA TA ? TI-AI LUAT TEAPA, CA TE-A DAT IN JUDECATA LA JUD SECTOR 3 IN TREI DOSARE SI O SA-L SUSTINEM SA CISTIGE. ITIPLACE PANARAMA CARE AI CREAT-O , BOTA?

# alup igus po pul o date 30 September 2012 11:03 0

O sa castigati ca W. C. Constantin ! http://www.scj.ro/dosare.asp?view=detalii&id=200000000282794&pg=1&cauta=

# dilema date 30 September 2012 11:13 0

Apropo, in speta respectiva, UNBR-ul este cel al lui Bota ?? Nu cunosc cine-i asta, ****** Constantin.... Asta e de bine, daca UNBR-ul legal a avut dreptate in fata ICCJ ......

# WC C-tin date 30 September 2012 11:19 0

Nu ai auzit de Victor Constantin ? A inselat zeci de batrani si Bota l-a dat afara! A contestat excluderea (ca si botomiei si nimerincu) si justitia i-a tratat pi tăţi cu refuz !

# dilema date 30 September 2012 11:25 0

Hhmm..... doar exclus ?? Trebuia sa i se ceara daune ptr. murdarirea imaginii baroului, numai asa pot fi potoliti asemenea indivizi. Prestigiul trebuie aparat impotriva celor care comit infractiuni sub umbrela unei organizatii care in acest fel este prejudiciata major. UNBR-ul nu este pension ptr. infractori. Trebuie lasata favoarea asta lui florea & co.

# fara nicio dilema date 30 September 2012 11:37 0

****** C-tin are zeci de dosare penale. Va fi coleg de celula cu nimernicu si botomiel(polo) !  

# POLO date 30 September 2012 12:29 0

CARE PRESTIGIU SA MAI APERI,CIND BOTA S-A FACUT DE CACAO CEL MAI MULT SI NUMELE LUI A DEVENIT STIGMATIZAT. NICI UN AVOCAT DE LA NOI, NU VREA SA-I FIE ASOCIAT NUMELE CU CEL AL LUI BOTA. DE ASTA CER TOTI AVOCATII, UN SITE OFICIAL SI NU WWW.BOTA.RO. EL ESTE O RUSINE PENTRU NOI.

# polo pu li i ml date 30 September 2012 12:41 0

polo, daca te stii prost ca noaptea, nu mai pune virgule !

# po pu l o date 30 September 2012 12:44 0

polo, tu ce prestigiu sa aperi: cel de analfabet, bolnav, bataus de femei, escroc, falsificator, evazionist fiscal sau debil mintal ?

# POLO date 30 September 2012 17:06 0

ESTI IN CRIZE BOTA, IAR NU TI-AI LUAT MEDICAMENTELE ?

# doctoru vasile date 30 September 2012 18:19 0

polo-starcule, nu mia-i raspuns. cratima de la apro-pos e tot aia de la ******? adica, amarata aia de femeie care ti-a dat sa (zero) ******, si care si-a distrus viata crescand un sindrom...

# polo sluga moldoveneasca date 29 September 2012 20:32 0

polo, te-a convocat ieri la congres nimerincu; ai fost ? nici el ! uniunile voastre sunt cam virtuale !

# jus date 26 September 2012 19:39 +1

botomei avind calitatea de avocat ,nu cumva competenta revine curtii de apel?

# BERCEA MONDIAL: ,, e manevra lu frații miei ,,,,,,, date 26 September 2012 19:47 +4

JUS

# Lulu date 26 September 2012 19:55 0

Calvarul unei mame care este supusa abuzurilor de intitutiile statului roman. Ce poate face un judecator din Iasi cu mama sa? Ajutat bineinteles de colegii din justitia ieseana!                        http://www.iasitvlife.ro/stiri/o-ieseanca-obligata-sa-stea-la-socola-din-cauza-copiilor-care-se-cearta--2422.html

# BERCEA MONDIAL date 26 September 2012 19:55 +2

JUS are dreptate: conform art. 28 indice 1 din lit b din CPP  competența în primă instanță să-l judece pe domnul președinte Botomei Vasile este a Curții de apel.       În concluzie hotărârea este nelegală /casabilă, în raport de art. 385 indice 9 alin. 1 pct 1, 6  din CPP

# doctoru vasile date 26 September 2012 20:02 +5

Domnu presedinte al asociatiei de proprieteri Bacau, spitalul Socola reloaded. Ba, da botomeiu asta n-are dureri de cap de la prostie, falsificatorul ordinar?

# POLO date 28 September 2012 19:41 0

Mai Bota, taci dracului din gura si ascunde-te, nu mai guita tu cu gura aia spurcata a ta.

# doctoru vasile date 26 September 2012 20:06 +2

Domnu presedinte al asociatiei de proprieteri Bacau, spitalul Socola reloaded. Ba, da botomeiu asta n-are dureri de cap de la prostie, falsificatorul ordinar?

# botomel rudotel date 30 September 2012 11:43 0

botomiel, nu mai are demult calitatea de avocat ! rudotel mai are doar 3 calitati: puscarias, dement si analfabet !

# Av. dr. Vasile Botomei - Drept la replica date 26 September 2012 19:41 -6

Judecatoria Suceava l-a condamnat pe avocatul dr. Vasile Botomei la plata sumei 25.000 RON si sanctiunea inchisorii cu suspendare din cauza ca primarul Bacaului Stavarache Romeo a refuzat sa execute hotararea judecatoreasca de reinnoire a autorizatiei de functionare pentru spatiul societatii pe care o reprezinta ca aparator avocatul Vasile Botomei. Cititi comunicatul emis de Cabinet av. Dr. Vasile Botomei, prin care Judecatoarea Mititelu Maricica ignora Hotararea castigata la CEDO: http://botomeivasile.ro/judecatoarea-mititelu-maricica-condamna-decizia-cedo-din-21-februarie-2012-prin-care-avocatul-dr-vasile-botomei-a-castigat-procesul-impotriva-statului-roman/ Cititi decizia CEDO din 21 februarie 2012publica in M. Oficial 610 din 24 august 2012, prin care Statul Roman a fost condamnat sa plateasca avocatului Botomei Vasile 6000 de euro ca victima a abuzurilor facute de Primar si Politia Primariei.

# doctoru vasile date 26 September 2012 19:58 +6

Ba falsificatorule ordinar, Bartolo srl e aprozarul tau din Bacau. Minti ca un paduche flausat, si moldovean prost pe deasupra. Decizi aia nu are nicio legatura cu titlul de avocat. Esti bolnav. Daca chiar ai lovit-o pe acea femeie, meriti sa putrezesti la puscarie, mizerie ce esti. :-*

# Cat ne costa un bataus? date 26 September 2012 20:06 +4

Tot el e victima! Agresorii de femei sunt niste lasi, de ce m-ar mira ca se mai si victimizeaza? In plus, ce s-ar face fara niste nulitati de procedura?! Ar scuti societatea de cheltuielile facute pentru niste procese ale unor golani.

# Hilborea Mihail date 26 September 2012 19:44 0

Nu ar fi trebuit sa primeasca condamnare cu inchisoare (7 luni cu suspendare) pentru ceea ce a facut. Altii care fura milioane de euro au un an cu suspendare? Sunt de parere ca judecatorii au fost corupti. Sansele sunt mari ca Botomei sa castige la recurs.

# Hilborea Mihail date 26 September 2012 19:46 -2

Nu ar fi trebuit sa primeasca condamnare cu inchisoare (7 luni cu suspendare) pentru ceea ce a facut. Altii care fura milioane de euro au un an cu suspendare? Sunt de parere ca judecatorii au fost corupti. Sansele sunt mari ca Botomei sa castige la recurs.

# Hilborea Mihail date 26 September 2012 19:48 -3

Nu ar fi trebuit sa primeasca condamnare cu inchisoare (7 luni cu suspendare) pentru ceea ce a facut. Altii care fura milioane de euro au un an cu suspendare? Sunt de parere ca judecatorii au fost corupti. Sansele sunt mari ca Botomei sa castige la recurs.

# xxx date 26 September 2012 19:49 +2

nici macar avocat nu este (instanta nu l-a recunoscut ca atare) ptr ca altfel l-ar fi judecat CA :) aviz amatorilor

# BERCEA MONDIAL: ,, eroare lu frații miei ......,, date 26 September 2012 19:58 0

Pentru : xxx:                         La data comiterii faptei era avocat titular

# doctoru vasile date 26 September 2012 19:59 +1

A fost exclus din profesie. EXCLUS.

# POLO date 28 September 2012 19:45 0

CINE SA-L EXCLUDA DIN PROFESIE ? NEAVOCATUL INFRACTOR BOTA ? HA,HA, HA, HA...

# stiinta dreptului date 1 October 2012 16:47 0

pentru xxx- Desteptule, cand exista palnegere privind calitatea de avocat este normal sa te cerceteze Parchetul de la judecatorie intrucat ti se pune la indoiala calitatea speciala avuta. Deci inca nu se stie daca esti sau nu avocat, astfel incat abia dupa solutionarea plangerii se cunoaste daca ai sau nu calitatea pusa la indoiala.....Halal scoala ai facut!Probabil ca esti bioterrist de 5 semestre.....

# avocatul din oficiu. date 26 September 2012 20:07 -7

Nu am mai auzit de asemenea cazuri in care instanta desemneaza avocat din oficiu, pe care tot instanta sa nu-l citeze pentru a s prezenta la proces. Este lovita de nulitate hotararea pronuntata de judecatoarea Mititelu Maricica. Totodata de vreme ce s-a pronuntat pe admiterea cererii de sesizare a instantei de contencios administrativ, pe motiv de nelegalitate a actului emis de Consiliul Local Bacau prin care se aprobase atributiuni in afara cadrului legal reglementat de Legea politiei comunitare, in mod legal ar fi trebuit sa procedeze la acordarea unor termene ulterioare solutionarii spetei de constatare a nelegalitatii actului de infiintare al politiei primarie Bacau.Hotarare este contrar cauzei pe care Botomei a castigato la CEDO,in care Romania a fost condamnata pe motiv de abuz din partea primarului si functionarilor din primarie. Botomei va casiga in caile de atac. Parerea mea este ca e nevinovat. N-au gresit cei de la CEDO cand au condamnat statul roman pentru abuzurile din justitia noastra! Succesila recurs domnule avocat Botomei!

# rudotel date 26 September 2012 20:15 +3

Cine i-a dat calitatea de avocat ? Păi cine i-a dat-o, i-a luat-o ! Este exclus din profesie. Pentru ultraj pedeapsa e prea blanda ! C AP. Suceava ii va da 3-4 ani cu executare !

# e sa mori tu date 26 September 2012 20:29 0

:D l-a primit Nimerincu inapoi

# e sa mori tu, nu eu date 26 September 2012 20:32 -1

L-a primit nimerincu ? Alt moldovean bolnav esclus din profesie ! In ce entitate l-a primit ?

# POLO date 28 September 2012 19:49 0

MAI, DAR CINE ESTI TU DE VORBESTI CA ALA E EXCLUS, ALA E EXCLUS, MAI DISTRUSULE, NU CUMVA ESTI BOTA EXCLUSUL DIN PROFESIA DE AVOCAT PRIN CONDAMNAREA DEFINITIVA SI IREVOCABILA PENTRU EXERCITAREA FARA DREPT A ACESTEI PROFESII ?

# inapoi si indarat date 27 September 2012 08:21 +1

Inapoia lui, poate. ;-) nimerincu, alta poama bahica, care loveste preoti. jalnic.

# POLO date 30 September 2012 09:33 0

CA PREOTII OR FII NISTE BAIETI BUNI. PREOTII SUNT NISTE JAVRE CAR NU AU DECIT CREDINTA BANULUI. EU NU I-AS BATE, CI I-AS CALCA IN PICIOARE CA PE GINDACI.

# polo anal-fabeticus date 30 September 2012 11:15 0

,,OR FII" ???? polo (botomiei), nu ar fi mai bine sa inveti lb romana si dupa aceea sa scrii pe site-uri ? Adica dupa ce iesi din puscarie !

# POLO date 30 September 2012 11:57 0

LASA MA, CA TU CU LIMBA TA ROMANA, PINA UNA ALTA, TE NUMESTI INFRACTOR SI TE DUCI LA PUSCARIE, UNDE POTI SA FACI PE PROFESORUL DE L. ROMANA SI SA-I INVETI PE DETINUTI. SA VEZI CE TE UMFLA AIA, CIND VAD CITE HARFE AI IN CAP, D-LE BOTA.

# dottore vasile date 1 October 2012 08:42 0

Cu smerenie si umilinta in fata Puterii Divine, eu zic ca o sa te ia dracu, polo, si o sa faca niste perversiuni cu tine si cu toti ceilalti "prieteni" de barou BC, de o sa va iasa pe nas.

# Nu mai râdeți de Botomiei! date 26 September 2012 20:26 +1

Cât e glumă-i panaramă. Nu mai râdeți de Botomei! ,,Vă rog eu să nu mai râdeți de Botomei. S-ar putea să fie bolnav și să nu fie vina lui. Ce-l poate împinge pe un om să fie bufonul orașului atâta amar de vreme? De fapt, bufoneria e partea hilară, eventual pozitivă, a comportamentului acestui personaj. Dacă analizăm tenacitatea obsesivă cu care se agață de viețile altora, ne dăm seama că omul e soldat într-o guerrillă psihică inimaginabilă. Războaie infinite în justiție, apariții televizate pline de venin, discurs grandoman și inadecvare la context – toate pot fi semnele patologicului. Exhibiționismul și bufoneria sunt hazlii o dată, de două ori, dar clovnii devin încet-încet antisociali. Pur și simplu te sufocă."

# botomel rudotel date 26 September 2012 20:29 +1

De mulți ani, râdem de Botomei. Îl numim măscărici. L-au ignorat avocații și magistrații, cărora le-a jucat niște farse incredibile. L-au ignorat și politicienii. Îl ignoră și poliția.Dosarele penale pe care le are (sunt mai multe) vor lămuri aparițiile și activitatea pesudo-avocatului. Procurorii pot să ceară analizarea discernământului lui Botomei, iar psihiatrii să spună cât de serioasă e starea acestuia. O citire a dosarului de lăsare la vatră din armată ar ușura verdictul specialiștilor. În final, dacă e bolnav, e iresponsabil și trebuie să se trateze, eventual ținut departe de oamenii normali la cap. Dacă e sănătos, atunci procurorii și instanțele să-și facă datoria și să-l judece în consecință. Pentru ieșirile publice de clovn, se pot da amenzi până se satură. Orice măsură e bună, Botomei nu mai poate fi ignorat. Prezența lui publică e nocivă. Dacă avem nevoie de circari, chemăm circul.

# ytfytfytf date 26 September 2012 20:32 -1

l-a njudecat in fond judecatoria pentru ca nu este avocat. intr-o postare mai sus cineva spunea ca la data savarsirii infractiunii era avocat. daca era avocat la baroul prpriu normal ca nu a luat in considerare ca este avocat. NU INTELEGETI ODATA CA NU SUNTETI AVOCATI. DACA VA CONSIDERA CINEVA AVOCATI ERATI JUDECATI IN FOND DE CATRE CURTEA DE APEL. NICI CHIAR VOI NU CREDETI ABERATIILE PE CARE LE INVENTATI. CUM POATE SA EXISTE BAROU BOTA, BOTOMEI, NIMERINCU SI CATI...MAI SUNTETI. MAI BINE PUNETI MANA SI INVATATI SA DEVENITI AVOCATI PENTRU CA ALTFEL VETI FI CONDAMNATI CU TOTII. SPER SA-MI RASPUNDETI CIVILIZAT ALTFEL IMI DEMONSTARTI INCA ODATA CA ATAT VA DUCE CAPUL.

# Sadoveanu date 27 September 2012 08:26 +1

Citeste, citeste, citeste. Citeste legea 3 din 1948, apoi citeste sutele de solutii pe www.bota.ro, apoi citeste si reciteste. Poate te luminezi. Nu mai memora ca un papagal, tot ce-ti servesc altii mai smecheri decat tine. Adica florea & co. La mancat rahat se pricepe toata prostimea, dar la o gandire juridica coerenta nu se pricep multi. Citeste, citeste, citeste. Desteapta-te, romane.

# botist catre prosti date 27 September 2012 15:05 +1

Ete aci ... iti raspunz io, ca pe tine nu te prea duce bibilica. Citeste citeste citeste. Vorba lu Sadoveanu. http://bota.ro/wp-content/uploads/2012/09/JS3-ALINA-APOSTOL-26.09.2012.pdf

# botist catre prosti date 27 September 2012 21:34 +1

Nu ti s-a raspuns suficient de civilizat si argumentat sau ti-ai inghitit definitiv limba?

# Decizia 707 a TMB date 28 September 2012 08:18 0

Cred ca voi ar trebui sa puneti mana pe carte si sa invatati ca sa intrati la noi unde se practica legal avocatura. Vezi aici ca nu existati de jure:http://bota.ro/wp-content/uploads/2010/05/TB-BUC.-JS5-MAI-2010.pdf

# socola date 26 September 2012 20:35 0

Botomei si-a batut sotia si copilul 06/05/2004 (…) Vasile Botomei si-a snopit in bataie sotia si pe copilul mai mare, elev in clasa a patra. Dupa ce si-a reclamat sotul la politie, ieri, Lidia Botomei a fost internata la Sectia de Neurochirurgie a Spitalului de Urgenta Bacau, cu diagnosticul det raumatism cranio-cerebral acut deschis si politraumatism prin agresiune. Inca terorizata de momentele de cosmar prin care a trecut, Lidia Botomei ne-a declarat ca nu-i intelege deloc comportamentul sotului ...

# POLO date 30 September 2012 17:12 0

DE UNDE STII TU MAI ASTA CU PETARDELE, AI DOVEZI, POTI PROBA CEVA DIN CEEA CE SPUI ? ATITA STII BOTA, SA DENIGREZI TU PE TOATA LUMEA SI UITI AMANUNTUL CA ESTI DE RIS SI DE BATAIE DE JOC.

# De cand e botomiei avocat ? date 26 September 2012 20:49 +1

,,Vasile Botomei a făcut o propunere şocantă Ministerului Justiţiei şi Consiliului Superior al Magistraturii. Acesta îşi exprimă dorinţa ca instanţa de apel din Bacău să ia numele interlopului băcăuan, Dinu Damaschin" ???

# cocardase date 26 September 2012 20:56 +2

din ce barou era avocatul care l-a aparat? daca era de la traditionali sigur a fost un complot ca sa-l condamne. daca era de la botisti n-a fost competent.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

# rudotel botomiel date 26 September 2012 21:18 +1

Cine i-a infiintat UNBR - ul exclusului botomiel ?

# URMEAZA , NIMERINCU VIOREl , HO HO HO ........ date 26 September 2012 21:19 +1

:lol: :D :eek: IACA v-ati convins !!!!????????

# POLO date 28 September 2012 19:55 0

PROSTUL DE BOTA, MOARE DE GRIJA LUI NIMERINCU SI CAINELE DE DRUM LUNG.

# Socola botomei date 26 September 2012 21:19 +1

Nu uitati, la Constanta botomiel ia 7 ani pt evaziune fiscala de 2 miliarde !

# dottorel botomiel date 26 September 2012 21:23 +1

Poate botomiel are certificat medical si scapa de puscarie ! Ramane la Socola cu Nimerincu !

# Doina Stupariu e pe drum spre Penitenciar date 26 September 2012 21:27 +1

 Stati usor ca nu vine singura , ci de manuta cu NEMER,  :lol: :lol:

# botomei ,,credinciosu" date 26 September 2012 21:29 0

Vasile Botomei a fost prins copiind la examenul de admitere pentru a deveni avocat, în celălalt Barou, tradiţional. Băcăuanul a fost poftit afară de la examenul de Drept Penal de supraveghetori, care l-au găsit blindat cu fiţuici

# ,,avocatul" ,,dottore" tepuitore date 26 September 2012 21:47 +1

Staruinta, Credinta, Dreptate!", acesta este sloganul afisat de Vasile Botomei: … vecinii sai din blocul 27 de pe strada Republicii au trebuit sa intervina pentru a o scoate din miinile lui Botomei peLidia, sotia lui, si pe fiul cel mare. Femeia a reusit sa se salveze sisa ajunga la spital, unde medicii i-au acordat primele ingrijiri. Apoi,ea a plecat la Sectia 1 de Politie, unde a depus o reclamatie: "In repetate rinduri, sotul meu, Vasile Botomei, ma ameninta cu moartea, ma bate si ma injura si zilnic traiesc in teroare ca vine acasa si ma bate. Aceste aspecte se repeta de ani de zile, mai precis de 11 ani. Chiar in dimineata zilei de azi, 4.05. 2004, m-a batut foarte tare cu pumnii in cap, m-a tras de par si m-a tirit pe jos", spune Lidia Botomei in sesizare.   femeia spune si motivul care a stirnit furiasotului ei. "Mentionez ca in aceasta dimineata m-a batut deoarecefiul cel mic nu si-a facut tema integral si, atunci, sotul l-a batut pecopilul cel mare, gasindu-l vinovat 

# M. M date 26 September 2012 23:36 0

HOOOOOOO! Vai de voi, sfintilor. Ce curatei sunteti cu totii, cei care scrieti pe aici!!! RABDARE si, o sa vedeti „REZULTATUL”

# avocat date 27 September 2012 00:19 0

vasile botomei a fost exclus din profesia de avocat! el nu recunoaste asta si incearca sa ....

# Sile Camataru date 27 September 2012 01:11 +1

La puscarie cu el! De-abia il asteptam! 8)

# JUS date 27 September 2012 03:46 0

Dragi domni avocati (traditionali si cei de la BOTA) va propun transarea diferendului traditional - netraditional prin promovarea unei actiuni in constatare. Daca instanta admite sunt si ei avocati daca nu !nu! Ce parere aveti?

# Fiat lux date 27 September 2012 08:56 +1

Cu atatea solutii favorabile date de instantele nationale, mai e nevoie de actiune in constatare? Poate actiunea in constatarea gradului de servilism a unor judecatori fata de clanurile mafiote, gen predoiu, florea, zamfirescu, iordachescu, shalev, stoica etc., unde au interese "comune" Speram cu credinta ca doamna ministru MMP va .... "fiat lux" in justitia romana.

# fiat panda date 29 September 2012 11:33 0

Atat timp cat Bota nu intreprinde nimic pe langa autoritatile statului, tot pe langa salile de judecata o sa stati si voi.

# pt fiat panda date 29 September 2012 12:37 0

Esti sigur ca stam pe langa salile de judecata? Esti naiv sau neinformat. Pledam bine, mersi. Se ridica foarte rar exceptie, depunem probatoriu, suntem lasati in pace. Bine, e adevarat, nu pledeaza curcile care plang toata ziua pe luju ca nu sunt lasati in instante. Pledeaza cei care stiu sa lege in mod corect 2 cuvinte, facand acorduri intre subiect si predicat.

# Baroul Bota date 29 September 2012 21:45 0

Hai sa-ti spun pe unde nu sunt primiti botistii (adica un exemplu) : Jud. sector 2. Exceptie ridicata de judecatoare, nicidecum de avocatul partii. Este lamuritor ?

# Pt Baroul Bota date 29 September 2012 21:48 0

Zi sa mori tu. Saptamana trecuta am avut 4 dosare acolo. Nu am avut nici o problema.

# Baroul Bota date 29 September 2012 21:54 0

La ce complete, daca tot te dai rotund ?

# pt Baroul Bota date 29 September 2012 21:58 0

Dar tu la ce complet ai vazut exceptia?

# pt Baroul Bota date 29 September 2012 22:00 0

Eu am fost la Complet 9 si Complet 14. Joi, harnicule.

# Baroul Bota date 29 September 2012 22:02 0

Nu o mai coti ca la Ploiesti ! Spune completele unde ai avut dosarele, nu nr. de dosar. Eu iti spun sigur ca exista cel putin 2 jud. care resping botistii din oficiu. Daca tu ii spui pe cei care accepta, prin eliminare, ii descoperi pe cei care-s impotriva botistilor. Daca spui din realitate, te cred, daca arunci numai fum, este jenant. Nu cu gargara se rezolva problema asta, atat de spinoasa.

# pt Baroul Bota date 29 September 2012 22:03 0

Astept si raspunsul tau.

# pt Baroul Bota date 29 September 2012 22:07 0

Si, inca ceva. Trebuie sa si stii sa raspunzi la exceptie. Daca doar depui probatoriu si ceri sa se respinga exceptia...stai tu linistit. Si daca nu iti accepta probatoriul, tot asa trebuie sa stii ce sa faci. Daca stai cu fundul in sus si astepti penetrarea...o iei.  :D Daca te zbati, ramai fata mare.....si pledezi :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

# Baroul Bota date 29 September 2012 22:22 +1

Hai sa te intreb si altfel. Nu ai avut niciun client care sa ramana contrariat de ce judele ti-a contestat calitatea ? Te-a mai cautat apoi ? Sau, si mai rau, sa te certi cu el, avand impresia ca ai vrut sa-l pacalesti privind calitatea ta de avocat. Oricum, prea multi avocati pledanti din BB nu prea sunt (din pacate), care sa dea piept cu obraznicaturile.

# pt Baroul Bota date 29 September 2012 22:02 0

Si la CA vineri. Contencios administrativ.

# Baroul Bota date 29 September 2012 22:06 0

Eh, uite, iti doresc sa te duci si pe la 18 si 23. Si sa ne spui cum a fost.

# pt Baroul Bota date 29 September 2012 22:08 0

Intrebare. Tu din ce barou esti? Fara suparare, esti de la Bota?

# Baroul Bota date 29 September 2012 22:10 0

Ti-o da peste ochi cu o seninatate dezarmanta. Expresia intangibilitatii pozitiei magistratului. Atata timp cat un magistrat isi permite sa nesocoteasca X00 hotarari si ordonante in acest sistem, valoarea justitiei romane este un fff mare ZERO. Asta in varianta soft. Daca mai dai si peste o curva de la florea & comp. sa-ti faca si o plangere penala, e cu atat mai delirant sentimentul.

# Baroul Bota date 29 September 2012 22:18 0

Ti-o da peste ochi cu o seninatate dezarmanta. Expresia intangibilitatii pozitiei magistratului. Atata timp cat un magistrat isi permite sa nesocoteasca X00 hotarari si ordonante in acest sistem, valoarea justitiei romane este un fff mare ZERO. Asta in varianta soft. Daca mai dai si peste o curva de la florea & comp. sa-ti faca si o plangere penala, e cu atat mai delirant sentimentul.

# NU EXISTA BAROUL BOTA CI UNBR 2004, CU PRESEDINTE NIMERINCU date 30 September 2012 12:36 -1

BAROUL SI UNBR BOTA, AU MURIT ODATA CU CONDAMNAREA LUI. NU NE POATE CONDUCE UN INFRACTOR. TRAIM INTR-UN STAT DE DREPT UNDE UN NEDEMN, UN INFRACTOR, NU POATE OCUPA O FUNCTIE CARE DERIVA DIN CALITATEA DE AVOCAT CARE NU O ARE.

# alup igus polo date 30 September 2012 12:38 0

polo, pe tine te conduce seful de celula, poate vei fi fetita lui daca te porti frumos !

# POLO date 30 September 2012 17:16 0

ASTA IL NUMESTI TU DREPT LA REPLICA, BOTA ? ARGUMENTEAZA DACA TE CREZI ATIT DE DESTEPT, COMBATE-MA CA NU AM DREPTATE.

# polo anal-fabeticus date 30 September 2012 12:39 0

Daca in celula pui virgula intre subiect si predicat risti sa te faca toti...de ras !

# ERATA date 30 September 2012 12:46 0

polo, a murit ****** la nastere cand te-a vazut asa prost si urat !

# doctoru vasile date 30 September 2012 14:27 0

polo, oligofrenule, cratima de la apro-pos e aceeasi cratima de la ******? adica, sarmana ******, ca a fost obligata sa creasca o loaza ca tine. sick :-x

# pt. panda date 29 September 2012 21:34 0

Cum nu face Bota nimic: ICCJ ne-a recunoscut UNBR, BAROUL BUCURESTI si Consiliul Bar. Buc.:  http://www.scj.ro/dosare.asp?view=detalii&id=200000000282794&pg=1&cauta=     ****** Constantin a fost exclus definitiv din profesie ! Ca si siamezii moldoveni botomiei si nimernicu !

# POLO date 30 September 2012 12:06 0

CE TI-A RECUNOSCUT MAI PENIBILULE ? DIN MOMENT CE CURTEA DE APEL, A DECLINAT COMPETENTA IN FAVOAREA JUDECATORIEI SECTOR 3, PENTRU JUDECAREA RECURSULUI DECLARAT DE VICTOR CONSTANTIN IMPOTRIVA "DECIZIEI" DE EXCLUDERE DIN PROFESIE, ESTE CLAR CA NU ESTE RECUNOSCUT UNBR-UL. ASTA AI REUSIT, CU EXCEPTIA PE CARE A INVOCAT-O AVORTONUL CU OCHELARI TONE, SLUGA TA CREDINCIOADA. DU-TE DRACULUI DE PROST CE ESTI.

# polo anal-fabeticus date 30 September 2012 12:49 0

polo (botomel), publica-ti teza de doctorat sa numaram perlele ! Unde si cand ai sustinut teza ? Cand te vor intreba procurorii va fi mai grav !

# POLO date 30 September 2012 17:21 0

EU NU AM DOCTORAT FRAUDAT CA TINE. AM DOUA FACULTATI FACUTE PE BUNE SI ABSOLVITE CU MEDIE MARE.

# doctoru vasile date 30 September 2012 18:11 0

Ohohoooo, stim deja ca ai doua facultati. Una la limbi, la Cluj. Dar tot prostul satului ramai, pentru analfabetismul cu care scrii. Apro-zar....pardon, apro-pos...ca asa te-a invatat pe tine la "facultate" ... ai in prezent vreo ocupatie serioasa? Da sa fii since-r, nu mancator de cacat, ca pana acum.

# Catalin date 27 September 2012 08:47 +2

Alta poza cand nu era manga nu ati gasit sa puneti? Si bun, legea prevede ca este obligatorie asistenta juridica pentru magarii d-astea, dar ma intreb: 1. nu si-a permis un avocat angajat? 2. la cat de doctor avocat este nu a fost in stare sa se apere nitelus si singur? Asa, deci are de luat 6000 euro de la statul roman; buuun, deci o parte din banii de daune ii are, ca nu cred sa-si cumpere medicamente de toti, mai ales ca pentru boli d-astea de dementeala sunt si compensate. Si revin: bai fratilor, n-ati gasit chiar o alta poza sa puneti? Inteleg ca p-aia din buletin nu putati s-o puneti ca se vedea dunga rosie, dar totusi .......

# Cristi date 27 September 2012 08:58 0

Corect, cata. Dupa poza, pare sa spuna ... saru'mana dom' doctor!

# avocat date 27 September 2012 08:59 +2

Desi nu sunt de acord cu atitudinea avocatului Botomei Vasile , de a lovi o persoana, indiferent cine o fi, DAR UNI O MERITA CU PRISOSINTA, BA MAI MULT O CER!

# POLO date 28 September 2012 20:00 0

MIE IMI PARE RAU CA A DAT INTR-O FEMEIE SI NU SI-A DEMONSTRAT BARBATIA CU MIZERIA AIA DE BOTA PE CARE TREBUIA SA-L FACA CIRPA DE STERS PE JOS LA CITE A INDURAT BOTOMEI DE LA INCAPABILUL DE BOTA.

# polo anal-fabeticus date 29 September 2012 20:24 0

Pariem ca dupa ce intra Botomiei dupa gratii dispare si fratele polo de pe site ? Sunt una si aceeasi persoana analfabeta !

# POLO date 30 September 2012 09:09 0

PARIEZI DEGEABA, CA O SA-L PIERZI. EU NU DISPAR CA VREI TU, BOTA SI TI-AM MAI ZIS DE UN MILIONDE ORI CA NU SUNT BOTOMEI. SUNT UNUL DIN CEI 2.000 DE AVOCATI CARE TE INJURA SI CARORA LE E SCIRBA DE TINE.

# polo, medication ! date 29 September 2012 20:27 +1

Sa vezi cate va indura botomiei de la fratii (sotii) de celula !

# polo fetita din puscarie date 29 September 2012 20:36 +1

polo, daca erai barbat te prezentai. Cred ca esti fetita botomiei si o sa fii foarte cautat (ă) printre detinuti !

# polo-nezu date 30 September 2012 00:40 0

Haide, mars de-aici ca nu te mai baga nimeni in seama. Esti penibil.

# POLO date 30 September 2012 09:15 0

AI DREPTATE BOTA, TU TE BAGI SINGUR IN SEAMA, TU PUI INTREBARI, TU ITI RASPUNZI SI VORBESTI OBSESIV DE SOCOLA. CRED CA AI FOST PE ACOLO SI TE-AU DAT AFARA PENTRU LIPSA DE LOCURI. MARE GRESEALA.

# Ţeparul Botomel date 27 September 2012 11:21 +2

,,nu sunt de acord cu atitudinea avocatului Botomei Vasile , de a lovi o persoana" Botomei nu mai e avocat, a fost exclus definitiv din profesie. Nu a lovit numai o persoană; şi-a bătut copiii şi ambele soţii, care l-au părăsit ! V-a fi condamnat la Constanţa pentru o evaziune fiscală de 2 miliarde şi e cercetat pentru n dosare de înşelăciune !

# doctoru vasile date 27 September 2012 12:55 +3

Jigodie oligofrena. Un bufon mizerabil.

# Av.dr. Botomei Vasile date 27 September 2012 12:43 -4

Cabinet Avocat Dr.Botomei Vasile Mun.Bacau, str.Republicii, nr.27, A, 1-3 CIF 21183784 Tel.mobil 0744191717 Mail: botomei.vasile@yahoo.com COMUNICAT DE PRESA Dr. Botomei Vasile, inculpat in dosarul nr.17458/180/2011 al Judecatoriei Suceava, solutionat in procedura nelegala la 24.09.2012, cu drept de recurs, va aduce la cunostinta urmatoarele: Aceasta hotarare a fost pronuntata cu incalcarea normelor de drept intern si european, astfel: A fost incalcat dreptul garantat la aparare, reglementat prin art.24 din Constitutie, art.6 din C.p.p. si art.6 din CEDO. Nu am fost legal citat pentru termenele de judecata din dosar. Nu a fost citat nici aparatorul din oficiu, av.Stanciu Diana, desemnata cu delegatie la dosar de Baroul Bacau, in vederea acordarii asistentei juridice din oficiu. Nu a fost am fost audiat in calitate de inculpat, ca mijloc de asigurare de catre judecator, a dreptului garantat la aparare, reglementat de art.323, C.p.p.: “Instanţa procedează apoi la ascultarea inculpatului. Inculpatul este lăsat să arate tot ce ştie despre fapta pentru care a fost trimis în judecată, apoi i se pot pune întrebări de către preşedinte şi în mod nemijlocit de ceilalţi membri ai completului, de către procuror, de partea vătămată, de partea civilă, de partea responsabilă civilmente, de ceilalţi inculpaţi şi de apărătorul inculpatului a cărui ascultare se face. Instanţa poate respinge întrebările care nu sunt concludente şi utile cauzei. Inculpatul poate fi reascultat ori de câte ori este necesar.” Pentru aceste motive, hotararea pronuntata urmeaza a fi cenzurata cu sanctiunea nulitatii absolute, potrivit art.197, C.p.p.: “Încălcările dispoziţiilor legale care reglementează desfăşurarea procesului penal atrag nulitatea actului, numai atunci când s-a adus o vătămare care nu poate fi înlăturată decât prin anularea acelui act. Dispoziţiile relative la competenţa după materie sau după calitatea persoanei, la sesizarea instanţei, la compunerea acesteia şi la publicitatea şedinţei de judecată sunt prevăzute sub sancţiunea nulităţii. De asemenea, sunt prevăzute sub sancţiunea nulităţii şi dispoziţiile relative la participarea procurorului, prezenţa învinuitului sau a inculpatului şi asistarea acestora de către apărător, când sunt obligatorii, potrivit legii, precum şi la efectuarea referatului de evaluare în cauzele cu infractori minori. Nulitatea prevăzută în alin. 2 nu poate fi înlăturată în nici un mod. Ea poate fi invocată în orice stare a procesului şi se ia în considerare chiar din oficiu........” Nici martorii propusi in aparare de catre Botomei Vasile nu au fost audiati in dosar. In mod formal s-au dispus de catre instanta mandate de aducere pentru martori, pentru termenul din data de 17.09.2012, desi nu a fost indeplinita procedura de aducere a martorilor, nici pentru cei din partea acuzarii si nici pentru cei din partea apararii. Am luat la cunostinta de dezbaterile sedintei de judecata din 17.09.2012, urmare unei comunicari efectuata de catre instanta catre unul din martorii propusi in aparare, caruia i s-a aplicat o amenda de 300 lei, pe motiv ca nu a fost emis mandat de aducere pe adresa sa. S-a consemnat in incheiere ca procurorul de sedinta, Stavarache Oana, a solicitat sa se amane judecata in vederea audierii martorilor din lucrari, ca fiind absolut relevanti in aprecierea judecatii. Judecatorul nu a tinut cont de aceasta cerere. Judecatorul Mititelu Maricica a refuzat sa se pronunte pe urmatoarele exceptii: -Exceptia de incetare a procesului penal impotriva inculpatului Botomei Vasile, motivata pe faptul ca pentru aceeasi presupusa fapta de agresiune a unui functionar al Politiei Primariei Bacau, acelasi functionar Tataru Adeluta a mai aplicat si amenda contraventionala de 1.000 lei, executata pe cale silita de Serviciul fiscal al Primariei; -Exceptia de autoritate de lucru judecat in cercetarea faptelor si aplicarea sanctiunii, ca practica juridica reglementata prin decizile Curtii europene, potrivit carora pentru o singura fapta nu pot fi aplicate mai multe sanctiuni, incluzandu-se atat sanctiunile din sfera contraventionala cat si cele din materia penala. In acest scop a fost invocata Decizia CEDO din cauza Tsonyo Tsonev vs.Bulgaria (nr.2) 2736/03, 14.01.2010. Articolul 4 al Protocolului 7 al Convenţiei, consacră „dreptul de a nu fi judecat sau pedepsit de două ori”, cunoscut sub denumirea tradiţională de „ne bis in idem”: „Nimeni nu poate fi urmărit sau pedepsit penal de către jurisdicţiile aceluiaşi Stat pentru săvârşirea infracţiunii pentru care a fost deja achitat sau condamnat printr-o hotărâre definitivă conform legii şi procedurii penale ale acestui Stat. (…)”

# pt Botomei date 29 September 2012 21:17 +1

Analfabetule, principiul este "non bis in idem", nu ""ne bis in idem". Nici sa copiezi corect nu esti in stare, infractorule?

# Av.dr. Botomei Vasile pg2 date 27 September 2012 12:44 -4

Legea şi procedura „penală” despre care se vorbeşte in Articolul 4 al Protocolului 7 al Convenţiei, au un înţeles autonom comun identic cu cel al „acuzaţiei în materie penală” din articolele 6 şi 7 din Convenţie. Curtea determină dacă fapta intră in domeniul de aplicare al „materiei penale” în funcţie de criterii alternative: calificarea juridică a infracţiunii litigioase în dreptul naţional, natura însăşi a acesteia şi severitatea sancţiunii aplicabile (Engel şi alţii c. Olandei; Ozturk c. Germaniei; Jussila c. Finlandei). În situaţia în care o faptă nu este calificată drept penală după primul criteriu (deoarece în dreptul intern al statului membru este calificată drept contravenţie, faptă administrativă sau disciplinară etc.), se aplica criteriile doi şi trei. Dintre cele două, esenţial este al doilea criteriu, cel privind natura sancţiunii şi în special primul subriteriu – cui anume se adresează norma în discuţie: unui grup specific (expl: militari; funcţionari publici etc.) sau, dimpotrivă, are un caracter general (Eggs c. Elveţiei; comp. Weber c. Elveţiei). Cel de-al treilea criteriu (severitatea sancţiunii aplicabile) are o importanţă redusă, Curtea decizând că nu există o jurisprudenţă clară din care să rezulte că gradul redus de severitate al sancţiunii aplicabile poate fi decisivă în excluderea unei fapte de natură penală din câmpul de aplicare al articolului 6 (Jussila c. Finlandei (MC)). Tocmai de aceea, amenzi contravenţionale de un cuantmul relativ redus au fost privite ca intrând în câmpul de aplicare al „materiei penale” chiar in absenta unui mecanism de transformare a amenzii intr-o sanctiune privativa de libertate. A se vedea urmatoarele: - Ziliberberg vs. Moldova: amenda fusese 3,17 Euro, maximul legal fiind de 7,94 euro – 60% din venitul reclamantului; - Masaev vs. Moldova, 6303/05, 12 mai 2009: 360 MLD (26 euro); - Russu vs. Moldova, 7413/05, 13 noiembrie 2008 – 180 MDL; 12 euro; - Kuzmickaja vs Lituania, 27968/03, 10 iunie 2008 (dec.): 69.50 euro; - Tsonyo Tsonev vs. Bulgaria (nr. 2), 2376/03, 14 ianuarie 2010: 50 BGN (25 euro); - Anghel vs Romania, 28183/03, 4 octombrie 2007: 59 euro; Din această perspectivă, majoritatea contravenţiilor din sistemul român intra în câmpul de aplicare al „materiei penale” din Convenţie. In consecinţă, sunt aplicabile garanţiile prevăzute nu doar de art. 6 în materie penală (inclusiv prezumţia de nevinovăţie) ci şi celelalte garanţii, mai generale (art. 7 din Convenţie, dublul grad de jurisdicţie etc.) inclusiv principiul ne bis in idem. Ca urmare, o persoană sancţionată contravenţional nu poate fi cercetată penal (chiar dacă ar fi achitată) pentru acceaşi faptă. Judecatorul Mititelu Maricica a incalcat procedura procesului penal in legatura cu urmatoarele exceptii de nelegalitate: -Exceptia de nelegalitate a Hotararii Consiliului Local al Mun.Bacau nr.217/29.08.2005, de infiintare a Politiei Primariei Mun.Bacau si -Exceptia de nelegalitate a Hotararii Consiliului Local al Mun.Bacau nr.2510/28.05.2009, de infiintare a Politiei Primariei Mun.Bacau, prin care s-au stabilit atributiuni in favoarea functionarilor Primariei, in afara cadrului legal din Legea Politiei Comunitare. Sub acest aspect, am invocat ca practica Decizia civila nr.1003/12.03.2009 a Curtii de Apel Cluj, Sectia Comerciala, Contencios Administrativ si Fiscal, publicata pe site-ul acestei instante, ca practica juridica, potrivit careia organele de control ale Politiei Primariei au competente doar pentru sanctionarea contraventiilor de ordine publica, fara insa a putea efectua controale in spatii autorizate prin Biroul unic de la Registrul Comertului, in conformitate cu procedura simplificata de autorizare stabilita prin lege. In mod contrar, desi s-a retinut de catre judecatorul din dosar ca exista indicii de nelegalitate a celor doua hotarari de consiliu local, respectiv nr.217/29.08.2005 si nr.2510/28.05.2009, si a sesizat instanta de contencios cu solutionarea acestora, judecatorul Mititelu Maricica a solutionat dosarul pe fond inainte de solutionarea exceptiilor de nelegalitate, desi cauza penala era in stransa legatura si depindea in totalitate de solutia data de instanta de contencios. Potrivit Legii 554/2004, republicata, a contenciosului administrativ, admiterea exceptiei de nelegalitate, conduce la constatarea nulitatii/inexistentei opozabilitatii in dosarul penal, a actului administrativ desfiintat ca nelegal. Referitor la actul de infiintare a Politiei Primariei Bacau, s-a mai pronuntat Tribunalul Brasov, Sectia de Contentcios Administrativ, care a aconstat ca aceste este nelegal, deoarece cuprinde atributii care nu sunt prevazute de legea cadru de reglementare pentru infiintarea Politiei Comunitare. In legatura cu aceste imprejurari, am depus la dosarul instantei pentru a fi administrat ca mijloc de proba in dosar, Decizia CEDO din 21.02.2012, pronuntata in Cauza nr.16294/03 SC Bartolo Prod Com SRL si Botomei Vasile c.Romania, in care sunt incriminate abuzurile infaptuite de administratia Stavarache si functionarii Politiei Primariei Bacau, publicata in Monitorul Oficial nr.610/24.08.2012. Prin aceasta am facut dovada faptului ca SC Bartolo Prod Com SRL si in special reprezentantul acesteia, Botomei Vasile, au fost in ultimii ani victime ale abuzurilor comise de Unitatea Administrativ Teritoriala a Mun.Bacau, de Primaria Mun.Bacau si de functionarii din cadrul

# doctoru vasile date 27 September 2012 12:52 +4

Ba vasile, copy-paste stie tot prostovanu sa faca, dar de falsificat tabele numai unii idioti sunt in stare s a o faca. Bataus oligofren, pune-te cu un mascul la capitolul batai si o sa ai surprize mari, apropos de mustata aia a ta de zlatar.

# POLO date 28 September 2012 20:09 -1

CEL MAI MARE FALSIFICATOR DE TABELE, ESTE BOTA POMPILIU,CARE IN FORMA CONTINUATA, A FALSIFICAT TOATE ACTELE EMISE, ALE UNBR-ULUI SI ALE BAROULUI BUCURESTI, PRIN ATASAREA LISTEI CU SEMNATURILE DE PREZENTA, A CELOR CARE AU PARTICIPAT LA CONGRESELE AVOCATILOR.

# polo, nu ai murit ? date 29 September 2012 20:29 +1

Fa o plangere, polo, poate aflam si noi cine esti !

# POLO date 30 September 2012 09:20 0

STAI LINISTIT,CA AU FACUT ALTII SI TE ASTEAPTA O NOUA CONDAMNARE IN TERMENUL DE INCERCARE SI O SA EXECUTI CELE 6 LUNI+ CE MAI PRIMESTI CU NOUA CONDAMNARE. APRO-POS, VEZI CA O SA TI SE RESPINGA CONTESTATIA IN ANULARE DE LA CURTEADE APEL, ALBA.

# rudotel polobotomiel date 30 September 2012 11:10 +1

,,CURTEADE APEL, ALBA" ??? o sa le scriu colegilor-detinuti sa te invete gramatica ! Cum dracu ai ajuns jurist polo, (botomiei) fara sa sa stii gramatica ?

# POLO date 30 September 2012 12:14 0

BOTA POMPILIU, BOVINA INCALTATA IN PANTOFI,CARE ESTI PRIMA GENERATIE FARA OPINCI DIN FAMILIA TA UMILA, NU E PROBLEMA DE GRAMATICA CI DE TASTATURA CARE NU BATE SPATIILE DINTRE CUVINTE. ATITA POTI, CA ALTE ARGUMENTE NU AI. ESTI LA PAMINT DISTRUSULE SI NICI MACAR NU ITI DAI SEAMA. AR TREBUI SA-MI FIE MILA DE TINE, DAR NU POT, CIND MA GINDESC LA CEI 2.000 DE COLEGI, DE CARE TI-AI BATUT JOC .

# polo pu li i ml date 30 September 2012 12:24 +1

Nu te mai scuza cu tastatura, nu stii sa pui virgule, Curtea de apel Alba Iulia, nu Alba. Te doare tare prostia, po po lo ?

# POLO date 30 September 2012 17:46 0

CINE STIE CE AM VRUT SA SPUN, PRICEPE. CE SCRIU EU AICI, NU E PENTRU OAMENI CA TINE BOTA, CU COEFICIENT DE INTELIGENTA, MINIM. ORICUM ALUP IGUS (CITIT INVERS) TU BOTA, LA TOATA LUMEA.

# alup igus polo date 30 September 2012 12:29 -1

polo (botomel), ai ramas doar cu nimernicu si nu l-ai sustinut la congresul curcilor de sambata ! Si hasasiu te-a parasit dupa ce i-a cauzt copacul pe masina ! Semnele, polo, semnele !

# doctoru vasile date 30 September 2012 12:33 -1

"apro-pos"? "obregea"? bă polo pulifriciule, du-te bă la "socola" generală și învață să "scri", analfabetule bolnav cu nervii. ai rămas fără medicamente? poate te împrumută tolombei sau marița migdalena, prea cu(r)vioasa ușuratică. mi-e o silă de voi, proștilor...

# POLO date 30 September 2012 12:51 -1

E CUVINT IMPRUMUTAT DIN LIMBA FRANCEZA, DAR TU NU AI CUM SA STII ALTE LIMBI, DECIT CELE PE CARE LE DAI.

# doctoru vasile date 30 September 2012 13:30 +1

Ba prostul satului, chiar si in franceza nu se scrie apro-pos. Dar tu esti prea prostul satului si prea bolnav cu nervii ca sa pricepi despre ce vorbim, analfabet oligofren ce esti. :-*

# POLO date 30 September 2012 17:27 0

HAI., FII TU DESTEPT SI SCRIE CUM SE SCRIE IN FRANCEZA. TE LAS SA TE DAI MARE.

# doctoru vasile date 30 September 2012 18:07 +1

Fata de tine, eu sunt mare de tot. Dar dupa cum NU stii sa scrii si nici sa te exprimi, tot prostul satului ramai. Aprop-os! :D Da-i inainte, cu tupeu. Ne distrezi...intr-un mod sinistru, dar...fara tine, viata e pustiu. :lol:

# M.M date 29 September 2012 15:22 -1

[ Sunteti rai , foarte rai! Aveti sufletul plin de „OTRAVA” EGOISTILOR!!! Valabil pentru toti . . . . . .!!! quote name="doctoru vasile"]Ba vasile, copy-paste stie tot prostovanu sa faca, dar de falsificat tabele numai unii idioti sunt in stare s a o faca. Bataus oligofren, pune-te cu un mascul la capitolul batai si o sa ai surprize mari, apropos de mustata aia a ta de zlatar.[/quote]

# ex av, niciodata dr Botomel Rudotel pg ultima date 30 September 2012 12:33 0

Ai furat tu ceva CEDO de la Bota, dar acum nu te mai ajuta ! 3 ani la Suceava, 8 ani la Constanta ! Ai timp sa meditezi si sa inveti gramatica !

# moldo botomiel date 30 September 2012 12:36 +1

Cine va fi moldoveanu sef de celula, botomiei bolnavu sau nimernicu, prsedintele curcilor ? Nu va mai scapa Socola !

# Av.dr.Botomei Vasile date 27 September 2012 12:47 -3

administratiei publice locale si din cadrul Politiei Locale a Mun.Bacau (fosta Politie a Primariei Mun.Bacau). Mai mult decat atat, am fost sicanat incontinuu de acesti functionari, care efectuau saptamanal controale la spatiile SC Bartolo Prod Com SRL si intocmeau procese verbale cu amenzi de mii de lei. Aceste abuzuri nu erau justificate, intrucat Primaria Mun.Bacau era obligata sa recunoasca dreptul de functionare al societatii in spatiile comerciale in cauza, si sa reinnoiasca autorizatia de functionare a SC Bartolo Prod Com SRL inca din data de 29.04.1999, prin hotarare irevocabila, iar din 10.03.2005, Primarul Mun.Bacau, Stavarache Romeo, a fost condamnat la plata amenzilor cominatorii de 500 lei/zi de intarziere pana la indeplinirea efectiva a obligatiei. Astfel, desi functionarii Politiei Locale a Mun.Bacau aveau cunostinta despre existenta acestor hotarari judecatoresti, au continuat sa ma sicaneze si sa dispuna amenzi pentru functionarea SC Bartolo Prod Com SRL si a societatilor care aveau incheiate contracte de inchiriere cu aceasta, pe culpa de neexecutare de catre seful acestora, Primarul Mun.Bacau, a obligatiei de innoire a autorizatiei de functionare. Ca egalitate de tratament, s-a apreciat de catre judecatoarea Mititelu Marcicia ca, cu aceeasi masura cu care a fost condamnata Romania la echivalentul sumei de 6.000 euro, ca plata in favoarea av.dr.Vasile Botomei, prin constatarea calitatii de victima in raporturile cu functionarii publici siPrimarul Mun.Bacau, Stavarache Romeo, sa fie condamnat in procesul penal solutionat ulterior deciziei CEDo din 21.02.2012, cu obligatia de plata a daunelor morale in valoare de 25.000 lei, ca o obligatie de plata in favoarea functionarului din vina caruia a fost condamnata Romania ca stat cu tratat de aderare la Conventia Europeana. In realitate, nu a existat nicio obstructionare din partea Av.dr.Botomei Vasile, nu a existata nicio agresiune fizica sau verbala, nu a existata niciun fel de altercatie cu functionarii Politiei Primariei Mun.Bacau, care exercitau in mod abuziv un control cu obiect de suspendare a activitatii unei societati legal autorizata cu activitati economice in punctul de lucru autorizat prin registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bacau. Referitor la declaratiile celor doi martori, folositi in acuzare, respectiv Ichim Valerica si Hliboceanu Maria, cu ocazia testarii poligraf la detectorul de minciuni, au declarat urmatoarele: Ichim Valerica:“In continuarea declaratiei data in fata procurorului majeri Adrian, in data de 09.03.2010, fac precizarea ca nu doresc sa fiu testata poligraf, deoarece nu am asistat de la inceput la altercatia care a avut loc intre domnul Botomei si doamna Tataru. Atat declar, sustin si semnez. Ichim valerica” Hliboceanu Maria:“In continuarea declaratiei data in fata procurorului majeri Adrian, in data de 09.03.2010, fac precizarea ca nu doresc sa fiu testata poligraf, deoarece nu am asistat de la inceput la altercatia care a avut loc intre domnul Botomei si doamna Tataru. Atat declar, sustin si semnez. Hliboceanu Maria” Pentru aceste lucruri, exprim nemultumirea fata de hotararea care a fost pronuntata, prin care a fost dispusa condamnarea subsemnatului, pe motive inexistente, fara respectarea dreptului garantat la aparare. Multumesc Bunului Dumnezeu ca nu a dispus mai rau !

# WW.POLO date 27 September 2012 13:05 +1

Bai Vasile, pana la coada singura diferenta intre tine si Bota e ca pedeapsa ta nu-i definitiva. Ca tot tipai ca Bota-i condamnat. Iaca vii tare din urma dom doctor

# popolopopupushtiuc date 27 September 2012 16:40 0

V-am zis ca tolombei asta nu e sanatos cu capul? El zice ceva despre Puterea Divina, si tot el isi ciomageste familia ca un schizofrenic dement. Am zis bine, ca e pericol social. Mai de nu i-o cafti si pe gardienii de la "facultate" ...

# dottoru vasalie date 27 September 2012 18:49 +2

Bai minciunel, de la ce vine "av.dr."? Avion (din) dreapta? :D

# POLO date 30 September 2012 09:39 0

BOTA, POVESTESTE TU, CUM TI-AI LUAT DOCTORATUL SI UNDE ? CA SA NU POVESTIM NOI.

# alupigus polo date 30 September 2012 10:56 0

unde s-a prezentat bota ca dr. ? polo, cred ca iar ai uitat sa-ti iei medication ! Spune-ne tu polo (botomiei) ce nr. si serie are doctoratul vostru la Ministerul E. si Cercetarii ? Oricum veti da socoteala in fata organelor si pentru inselaciunea cu av. si dr. ! La puscarie cu analfabetii bolnavi !

# POLO date 30 September 2012 12:21 0

DESI A FOST CONDAMNAT DEFINITIV SI IREVOCABIL, BOTA, SEMNEAZA ACTE CU TITULATURA DE AVOCAT SI DOCTOR IN DREPT, DESI I S-A INTERZIS SA ISI MAI ZICA AVOCAT. ASTA E O INFRACTIUNE SAVIRSITA CU INTENTIE, IN TIMPUL TERMENULUI DE INCERCARE,CARE DUCE LA EXECUTAREA CU INCHISOARE, A CELOR 6 LUNI CU SUSPENDARE. (insusire de calitati mincinoase)

# RUDOTEL botomiel date 27 September 2012 13:21 0

Dottore, vezi ca te prezinti in fals si avocat si doctor; iar ti-o iei: ART. 215 c.p.: ... Inselaciunea savirsita prin folosire de nume sau calitati mincinoase ori de alte mijloace frauduloase se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 15 ani.

# Unul date 27 September 2012 14:47 +1

Mai devreme sau mai tarziu tot o sa infunde puscaria :), el se face nevinovat de toate lucrurile oribile pe care le face. Botoooomel sti prea bine ce ai facut si nu ai sa scapi in final,nu iti doresc raul deloc ti-ai facut toate lucrurile astea cu mana ta.

# salut voios date 27 September 2012 15:15 0

de puscariabil

# nu sunt av nici dr, sunt tepar ! date 27 September 2012 20:28 -1

Nu uitati, pe 5 octombrie Botomiel ia 8 ani cu executare pentru fals si o evaziune fiscala de 3 miliarde lei!  http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=212&d=MjEyMDAwMDAwMDAyMDk1NzE*

# POLO date 30 September 2012 17:32 0

MAI MARE TEPAR CA BOTA, CARE A INSELAT MAI MULT DE 2.000 DE OAMENI, E DOAR SORIN VINTU. LA PUSCARIE CU TINE, CA PREA TE-AI BATUT JOC DE OAMENI. JUSTITIA PENTRU TINE, A INCEPUT SA FUNCTIONEZE. ESTI CONDAMNAT SI ESTI INFRACTOR.

# botomel dottore plagiatore ţepuitore date 27 September 2012 20:35 -1

presa despre Rudotel Botomiel: http://www.vrn.ro/botomei-condamnat-la-sapte-luni-de-inchisoare-pentru-ultraj

# botomel are presa, nu gluma ! date 27 September 2012 20:56 +1

Cunoscutul și controversatul Vasile Botomei a fost trimis în judecată, cu acuzația de fals intelectual. Dosarul se află din iulie pe rolul Judecătoriei Constanța, iar următorul termen este pe 5 octombrie 2012. Ce zice articolul invocat de acuzare? Art. 289 Falsul intelectual Falsificarea unui înscris oficial cu prilejul întocmirii acestuia, de către un funcţionar aflat în exerciţiul atribuţiilor de serviciu, prin atestarea unor fapte sau împrejurări necorespunzătoare adevărului ori prin omisiunea cu ştiinţă de a insera unele date sau împrejurări, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 5 ani. L-am sunat, să-l întreb ce-a făcut de s-a luat de el însuși Statul Român. N-a răspuns. De pe site, se observă că inculpați sunt și el, și cabinetul lui de „avocat”. Botomei e o persoană foarte ocupată cu Justiția. Dosare care se referă la el sau pornite de el sunt o sumedenie, de unde se vede că omul ține la reputația de procesoman.

# M. M date 29 September 2012 15:37 -1

Sunteti rai, foarte rai! Aveti sufletul plin de „OTRAVA„ EGOISTILOR!!! Valabil pentru toti care scrieti pe aici , la adresa d-lui Botomei. SFINTILOR !!! Ganditi rau, rau o sa aveti... Doamne ,lumineaza i ,andreapta i, dale antelepciune si multa iubire , lor !!!

# doctoru vasile date 30 September 2012 00:37 +1

Migdaleno, iar ai aparut? Chiar n-ai rusine in tine, prefacuto? Pai botomiel se roaga la sfinti si isi rupe nevasta in bataie? Asta e barbat? E un betiv si un cioflingar de bacau, care a uitat cand a venit la bucuresti cu rata, ca sa-l faca bota avocat. Mai bine taceti dracului din gura, spurcatilor! NU va mai dati evlaviosii lu peste ca e jenant, circarilor, tu si cu trogloditu ala de tolombel.

# M.M date 30 September 2012 20:57 -1

RUSINE.....? Voua ,sa va fie. Aveti gura spurcata, sufletul otravit!!!!!!! RABDARE, RABDARE, RABDARE, O SA VA DOBOARE.....(CIRCARILOR) Nu va mai dati destepti..... Tot an gropi cadeti!!!! AMIN ,VOUA ! Paranoici, Schizofrenici ..............

# dottore vasile date 1 October 2012 08:51 -1

Marițo preacurvioaso, nu-i mai baga în seamă pe păcătoși, mai bine hai cu mn în lanul de porumb să băgăm niște mătănii adânci, ca să clătim oleacă omenirea, de păcate. Aleluia. :o

# M.M date 1 October 2012 09:18 -1

Se vede ca esti :-? de pe „ARATURA” Om de nimic!!! PROSTIE UMANA !? ,avand „ RAUTATE si NESIMTIRE ABSOLUTA”

# Botomei, șapte luni și restu’ zileee… date 27 September 2012 20:57 +2

Dom’ Vasile Botomei s-a împiedicat în zecile de dosare, zice Ziarul de Bacău. Unele iscate de el, altele care-l vizează, penale. Într-unul, a fost condamnat cu suspendare la șapte luni de pârnăiță, pentru că a agresat o gardiancă publică. Bătrânii presei știu însă că Botomei are puține plăceri, dar una e sigur lovirea sexului slab. În urmă cu opt ani, l-a reclamat la poliție chiar fosta nevastă, ajunsă cu „hematoame” pe patul de spital. Problemele „avocatului” nu sunt decât la început. Mai are dosare penale și sunt unii care-l caută să le dea banii înapoi.

# Andrei Dumitrescu date 3 February 2013 11:54 0

Magistratii Curtii de Apel din Suceava au casat vineri, 25 ianuarie, decizia Judecatoriei Suceava, de condamnare a doctorului in drept Vasile Botomei, acuzat de o angajata a Primariei Bacau de ultraj. Anterior, pe 24 septembrie 2012, Botomei a fost condamnat la 7 luni cu suspendare si plata unor daune morale de 25 de mii de lei. „Respinge ca inadmisibil recursul declarat de Baroul Bacau cu sediul în municipiul Bacau, str. Republicii, nr. 27, A3, împotriva sentintei penale nr. 489 din 24 septembrie 2012 a Judecatoriei Suceava. Obliga acest recurent sa plateasca statului suma de 200 lei cu titlu de cheltuieli judiciare. Admite recursurile declarate de Parchetul de pe lânga Judecatoria Suceava si de inculpatul Botomei Vasile împotriva sentintei penale nr. 489 din 24 septembrie 2012 a Judecatoriei Suceava. Caseaza în totalitate sentinta penala sus mentionata si trimite cauza spre rejudecare Judecatoriei Suceava. 

# Felicitari pentru judecatorii de la Curtea de apel Suceava! date 10 February 2013 12:58 0

Avocatul dr.Vasile Botomei a castigat recursul impotriva condamnarii de ultraj. Felicitari pentru succesul lui! Este un om deosebit.A dovedit nevinovatia sa. L-a pus pe primarul bacaului cu botul pe labe. Rechizitoriul intocmit de procurorul Majeri Adrian Stefan de la PJBacau nu a avut valoare in fata judecatorilor de la Curtea de Apel Suceava.

# dottore puscariatus date 10 February 2013 13:13 0

Erata: C.A.SV. a admis si recursul parchetului pt o condamnare cu executare !

# N-ai scapare, escrocule ! date 10 February 2013 13:21 0

Botomiei este trimis în judecată în 5 dosare penale: 1. Judecătoria Constanţa - dos. nr. 16735/212/2011* - fals şi evaziune fiscală 2. Judecătoria Bacău - dos. nr. 16700/180/2012 - Folosirea fără drept a denumirilor ,,UNBR”,  \"Barou  3.  Judecătoria Bacau - dos. nr. 12179/180/2011 - fals şi înşelăciune  4.  Judecătoria Suceava - dos. nr. 17458/180/2011 - ultraj la poliţistă 5.  Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Bacău a început urmărirea penală in dosarul nr. 806/P/2012 pentru înşelăciune, fals şi folosirea fara drept a denumirilor ,,UNBR”,  \"Barou\"...  http://www.ziaruldebacau.ro/2012/10/31/judecatorul-vasile-curpan-si-avocatul-vasile-botomei-urmariti-penal-de-parchet.html

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva