psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

BAROUL BUCURESTI SUB TALPA UNBR – UNBR a solicitat reanalizarea situatiei avocatului Adrian Nastase dupa ce Baroul Bucuresti stabilise ca acesta nu a savarsit fapte de nedemnitate profesionala. Baroul s-a conformat si a pus in discutie excluderea lui Nastase la „pachet” cu excluderea avocatilor Florin Costiniu si Catalin Voicu. Consiliul a constituit o comisie care va da verdictul in doua saptamani (Comunicatul)

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

27 August 2013 17:22
Vizualizari: 6388

La Baroul Bucuresti a avut loc o sedinta secreta a Consiliului, dupa ce UNBR a considerat ca motivarea deciziei Baroului de a nu-l exclude pe Adrian Nastase din avcatura este insuficienta si a cerut ca ea sa fie reanalizata. Consiliul Baroului Bucuresti, neavand curajul de a transmite raspuns UNBR-ului ca e vorba de o decizie ce are incarcatura unei autoritati de lucru judecat, a intrunit Consiliul pentru a repune in discutie excluderea fostului premier din structura avocatiala, de data aceasta gasind ca ar fi bine sa puna subiectul in dezbatere „la pachet” cu alti doi avocati, Catalin Voicu (fost senator) si Florin Costiniu (fost judecator ICCJ), condamnati si ei in dosare de coruptie.


Inaintea sedintei din 27.08.2013, decanul Baroului Bucuresti, Ion Ilie Iordachescu (foto), a declarat ca in Consiliul Baroului va fi cvorumul necesar pentru fi discutata excluderea din profesie a avocatilor Adrian Nastase, Catalin Voicu si Florin Costiniu, ca urmare a condamnarilor lor definitive pentru fapte de coruptie. Sedinta Consiliului Baroului Bucuresti a inceput la orele 12. Interesant este ca decanul Ilie Iordachescu a anuntat ca cei trei, Nastase, Costiniu si Voicu nu vor participa la sedinta, aceasta chestiune ridicand un mare semn de intrebare legat de modul democrat de a judeca astfel de cazuri in avocatura: cum se face ca in interiorul breslei avocatiale, acolo unde toti se plang ca instantele incalca, de multe ori, dreptul la aparare al clientilor lor, chiar avocatii nu au voie sa se apere, nu li se ofera aceasta sansa indiferent cine ar fi ei si de ce ar fi acuzati? Excluderea celor trei din Baroul Bucuresti trebuia discutata pe 13 august, insa atunci nu a fost intrunit cvorumul necesar pentru a fi luata o decizie.

Constituirea unei comisii si reexaminarea motivatiei de neexcludere a lui Nastase din avocatura

La orele 16.15, decanul Ilie Iordachescu a iesit in fata presei pentru a explcia la ce concluzie s-a ajuns in sedinta Consiliului: ”Consiliul a luat o hotarare cu privire la cei trei avocati condamnati. Cu referire la avocatul Adrian Nastase s-a decis de catre Consiliul Baroului constituirea unei comisii cu consilieri din Baroul Bucuresti care sa reexamineze motivatia ce a stat la baza mentinerii sale in lista baroului. El e suspendat din profesia de avocat intrucat a formulat o cerere in 2012 de suspendare din profesie. Repet, in continuare, comisia agreata de Consiliul Baroului Bucuresti, acreditata in acest sens, urmeaza sa reexamineze situatia. In urma analizei facute de aceasta comisie, se va proceda la admiterea de catre Consiliu a unei decizii in legatura cu situatia sa in calitatea de avocat. Este constituia aceasta comisie si ea poate sa se pronunte cu propuneri in termen de doua saptamani, si e posibil ca ea in doua saptamani sa isi prezinte Consiliului Baroului Bcuresti propunerea. Se analizeaza motivatia de mentinere a avocatului Adrian Nastase in profesia de avocat”.

Imediat dupa sedinta a fost dat si un comunicat al Baroului Bucuresti in care se arata ca in ce priveste situatia avocatilor Catalin Voicu si Florin Costiniu nu au fost puse la dispozitie hotararile definitive de condamnare pentru a se aprecia asupra unei eventuale nedemnitati profesionale, acestea urmand a fi solicitate si apoi dezbatute. Cu privire la avocatul Adrian Nastase urmeaza ca membrii comisiei constituite sa reexamineze situatia si sa faca o propunere, iar cu privire la situatia profesionala a avocatului Doru Bostina, Consiliul Baroului Bucuresti a luat act de Decizia nr. 1641 din 29 iunie 2013 adoptata de Consiliul UNBR prin care s-a constatat incetarea calitatii de avocat a acestuia, astfel ca s-a dispus radierea lui Doru Bostina din tablul avocatilor. In ce priveste situatia lui Doru Bostina amintim ca acesta a facut subiectul unei astfel de dezbateri dupa ce fosta sotie a acestuia a tinut cu orice pret ca el sa fie exclus din avocatura si, cu toate ca membrii Consiliului Baroului Bucuresti decisesera ca in cazul lui Bostina nu se pune problema unei nedemnitati profesionale si este vorba doar de un conflict nefericit ce tine de viata intima a acestuia, UNBR s-a intrunit la Mamaia si acolo s-a hotarat ca acesta sa fie scos in afara profesiei.

* Cititi aici comunicatul din 27.08.2013 a Baroului Bucuresti

Comentarii

# leo date 27 August 2013 17:26 -1

floreo, foreo,. ce smecher esti.............. ;-) ;-) ;-) ;-)

# POLO.NICU date 27 August 2013 18:14 +12

:D :D :D Florea a zis pas in ce-l priveste pe Nastase, dar a venit UNBR-ul lui Zanfirescu - socrul prezidentiabilului PDL Predoiu parca si a zis \'\'nu e bine dom Florica, nu e bine\'\'

# Ce-ar fi... date 27 August 2013 18:22 +10

...s-ar inscrie Nastase la Bota...asa de-o pofta ;-)

# bota l-ar primi pe Nastase date 27 August 2013 20:46 0

bota l-ar primi pe Nastase: http://www.luju.ro/dezvaluiri/anchete/denuntatorul-cheie-al-dna-este-o-infractoare-avocata-adriana-dascalu-care-sustine-ca-a-remis-1-2-milioane-euro-judecatoarei-veronica-cirstoiu-a-fost-condamnata-pentru-trafic-de-influenta-in-2007-la-1-an-de-inchisoare-exclusa-din-baroul-bucuresti-tradition

# Istratie date 27 August 2013 19:46 +9

Păi, aștia vor, măcar, *moartea civilă* a lui Năstase!

# un nene date 27 August 2013 21:54 +1

Ce poate fi mai minunat, atunci cand ceri liberarea conditionata, decat sa ai un avocat liberat conditionat, aflat, teoretic, in executarea pedepsei! Sau la schimbarea regimului de detentie. Aici, e mai priceput Cosma. El chiar le stie. Nastase a stat mai mult pe la biblioteca.

# unul din lumea cea mare date 27 August 2013 17:41 +5

nu am studii juridice in romania .stati nu trageti!!!!!!am doar vreo 2 opinii.nu stiu daca/s de bun simt dar sint sigur ca vor exista niste binevoitori sa/mi explice.1)avocatura nu/i meserile liberala?poti lasa un om fara dreptul la munca?(in felul asta nu il fortezi sa fure sa zicem?)2)daca deja a ispasit pentru ce a fost condamnat de cite ori trebuie ,,supus oprobiului public,,???si/a ,,platit deja datoria catre societate,,de cite ori este juridic ca un om sa plateasca pentru aceiasi fapta???si a 3 a intrebare care mi/a venit in timp ce scriam pe cele 2 . nu vi se pare ca ati cam fost impinsi de base?????mie cam asa/mi pare si suna.nu datti cu rosu,incercati sa explicati de ce nu am dreptate voi astia de la unbr sa cred ca daca dati cu rosu sinteti basisti???!!!!!

# dankh date 28 August 2013 00:27 0

avocatul condamnat e nedemn sa apere un justitiabil..dar totusi profeseaza..vezi multe cazuri inclusiv Bostina.dar magistratii corupti de ce nu ar reveni in serviciu dupa ispasirea pedepsei?de ce sa fie sanctionati de doua ori?aa o sa spuneti ca avocatura profesie liberala..si magistratura nu.iata de ce omule din lumea mare avocatul nu este egalul procurorului..pt ca magistratii au respinsabilitati.incompatibilitati.restrangeri si decid viata omului.pe langa alte multe motive...dar se pare ca tu ca nejurist judeci cu doua ocale..

# unul din lumea cea mare date 28 August 2013 01:36 0

pentru dankh//avocat este meserie liberala .pe avocat nu il platesc eu din buzunarul meu cum te platesc pe tine cu bani grei ca sa mai iei si spaga!!!!!!!!stii ceva .se fac angajari la microsoft daca nu ai chef de incompatibilitati si restringeri.!!!!ma intreb de ce dracului voi astia ,,SUPUSI PE NEDREPT PRIVATIUNILOR,, trageti ca musca la zepelin la functii publice!!!!!!!!!!!!asa de mult lipici are banul public si spaga??!!!daca eu ,,judec cu 2 oclale,,voi napircile judecati doar la spaga....si este demonstrat!!!!!!procurorul condamnat si spaguit nu/i nedemn sa acuze oameni?

# dankh date 28 August 2013 09:15 0

da..procurorii condamnati sunt nedemni sa acuze oameni..adica 0,04%.restul de 99,06% sunt demni...daca un nimeni ca tine este prezumat nevinovat in timpul procesului atunci si procurorul necondamnat tre sa beneficieze de prezumtia ca e cinstit...principiile de drept nu disting intre diferite categorii de oameni , fie ei un nimeni ca tine,asacum te cataloghezi fie magistrati, fie doctori fie profesori ...

# unul din lumea cea mare date 28 August 2013 10:07 -2

pentru dankh//raspunsurile tale/s napircaresti ce sa mai comentez eu,comenteaza cei care stiu carte in materie de justitie si rezultatul se vede!!!ca voi sinteti 99,9% cinstiti se vedeeeeeeeee !!!!!!,ai curaj sa iesi in strada sa zici ca esti procuror????????sa vedem ce zice si strada nu numai tu(si strada nu stie justitie.......dar o face fara gres cind o face!!!!!!!!

# dankh date 28 August 2013 13:08 +2

omule din lumea mare ..cand nu ai argumente sa contrazici te limitezi sa spui ca raspund naparceste... :lol:prin asta inteleg ca am dreptate..si ca te bat cu propriile arme: prezumtia de nevinovatie exista pt tine dar si pt magistrati..deci 99,06 sunt corecti.concluzia ai fost abuziv cand i ai catalogat pe toti corupti..deci poti raspunde civil.. ;-) .apropos nu am curaj sa spun in strada ca sunt procuror..mi e teama ca un infractor ca tine imi da in cap...

# nul din lumea cea mare date 28 August 2013 14:31 -1

pentru dankh//dankh si curcile te rid cind afirmi ca ,,voi este cinstiti 99,o6% corecti,,daca zici ca ca 99,06% ,,este procurorii si judecatorii corecti cu certitudine toata po******tia care ti/ar da in cap este infractoare,,!!!!!!nu m/ai lamurit de ce nu te duci sa te angajezi la microsoft sau nasa,sau la cern(geneva)sau ab sau mercedes daca tot te plingi ca esti ,,abuzat de sistem,,vaicareala asta a voastra ,,vai noi face sa rasara si sa apuna soarele,,probabil face parte din fisa postului,de asta si vedem cit va ostenioti prin circiumi cite 2 ani ca sa instrumentati cazuri daca nu./i pe spaga.in felul asta poate va numeste judecatori la ,,inalta poarta,,.in rest ce sa/ti ,,spui,,.....aghio ba!!!!! ca voi ati ajuns motul de la......basca

# dankh date 28 August 2013 19:12 +1

poate lucrez la nasa ...cine a spus ca s magistrat sau avocat...dincolo de cuvintele tale jignitoare,defaimatoare,ilogice si in afara logicii bunului simt eu simt un om neimplinit si frustrat ... in mintea ta poate te crezi dumnezeu ...sunt de acord cu opiniile tale pt cei 0.04% .pt restul nu achiesez...ti am subliniat de ce si unde gresesti in rationamentul tau...prezumtie de nevinovatie etc.daca pretinzi ceva celui de langa tn ar trebui mai intai sa incepi prin respecta tu insuti lucrul principiul ala...apropos dac tot lucrezi intr un mediu concurential in privat cred ca ai cam mult timp liber sa postezi pe luju...cred ca esti jurnalist la luju...iti sustii propriile articole... :lol:

# unul din lumea cea mare date 28 August 2013 19:53 0

pentru dankh//la nasa!!!!!???????explica/mi si mie la ce se folosesc daca se folosesc ,,absorbant blankets la iss,, asta asa ca pentru procurorii care ziceai ca cistiga 50 de milioane sau 5000 ron

# dankh date 28 August 2013 21:32 +1

omule aici m ai prins ...nu stiu la ce se folosesc ..deci sunt corupt :lol: si traiesc si pe picior mare

# nul din lumera cea mare date 29 August 2013 00:05 0

pentru dankh//mai dankh......pe picior mare nu cred dar ca esti corupt cred.la nasa nu lucrezi si asta/i sigur......deci tot in sistemul corupt de justitie actionezi pe care/l mai si denigrezi si de care te vaicaresti. deci daca nu te duci sa te angajezi in alta parte sa nu te mai aud ca te plingi de cit de oropsiti sinteti voi astia justitiarii justitiei.o sa ajungi miine poimine sa/mi zici ca esti robin hood sau ivanhoe

# dankh date 29 August 2013 16:33 0

omule vezi ti de motoarele tale ...verifica le nivelul de ulei...lasa justitia pe seama profesionistilor...pana atunci sper sa nu te mai vaicaresti de justitia asta ...dsca nu ti a dat dreptate inseamna ca nu ai.poti sa latri cat vrei pe aici...

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 31 August 2013 12:15 0

pentru damnk alias dodo si multe id/uri folosite//chiar daca nimeni nu mai citeste.esti o napirca care manipulezi sistemul luju.intri singur de pe mai multe id/uri si dai cu rosu unde nu/ti convine si iti dai singur cu verde la postarile tale prostesti.singur te/ai dat de gol!!!!!!!!!!!!PENTRU MINE NU A FOST GREU SA/MI DAU SEAMA DAR NU AI CUM SA MAI PROSTESTI LUMEA.PROBABIL ESTI UN POSTAC DE SERVICIU DIN BECIURILE DE LA PARCHETELE DIN SCAUNE!!!!!!!!!!!!!SICTIR!!!!!!!!JUSTITIA/I CORUPTA DE VOI NAPIRCILOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

# av P.V. date 27 August 2013 17:53 +2

tu esti chior sau faci pe chiorul? astia au scris foarte frumos asa: \"ce are incarcatura unei autoritati de lucru judecat\", nu ca e asa ad literam. flocist ai fost flocist ramai!

# victor date 27 August 2013 17:56 +6

Dar cei care fac parte din aceasta comisie sau din conducerea UNBR, se considera mai demni decat Nastase, Costiniu sau Voicu? Cu ce? Cu amantele lor, incompetentii promovati la comisia de disciplina sau la INPPA..., etc., etc. etc. Sau acestea nu au legatura? Este cumva Baroul integritatea personificata? Are rolul de a emite certificate de moralitate? Care institutie isi mai exclude membrii, pe aceste criterii false? Acum isi da importanta? Mai bine ar lua o pozitie demna impotriva magistratilor care i-au condamnat pe cei trei si s-ar pronunta public si nu ar recunoaste sentintele respective, care nu reflecta decat o justitie aservita politic. Daca este vorba despre demnitatea profesionala, atunci 60% dintre avocatii baroului ar trebui sa plece, inclusiv cei care trebuie sa ia aceste decizii. De ce sa luam in considerare numai pe cei care au sentinte judecatoresti de condamnare, care sant de notorietate prin nedreptatea cu care au fost emise. CSM -ul se face de ras zilnic, dar ei se apara unii pe altii. Probabil ca Baroul a primit niste ordine sa faca asta, pacat pentru ei ca ingroasa randurile slugarnicilor, dar sa nu se intoarca impotriva lor...

# Un observator date 27 August 2013 17:58 +2

Sa ma iertati domniile dumneavoastra, insa eu nu mai inteleg nimic. Ati scris in urma cu vreo jumatate de an niste articole in care afirmati ca avocati precum domnul Bostina Doru ori Nastase Adrian nu ar mai avea ce cauta in breasla, intrucat ar fi nedemni in opinia dumneavoastra. Or, iata ca acum domnul Bostina a fost exclus din profesie (conform comunicatului atasat), iar pentru domnul avocat Nastase cercetarile continua. Iar voi criticati si aceste solutii. Pai dumneavoastra nu aveti macar o bruma de consecventa in ceea ce scrieti pe acest site? Ori poate ca nu am inteles eu bine. Poate ar fi nevoie de un PS, ca sa precizati ce ati vrut in realitate sa spuneti.

# adelu date 27 August 2013 18:31 +1

nu te-ai prins ai cui e site-ul asta? si ce urmaresc de fapt? un condamnat pentru coruptie ca Nastase nu mai are ce cauta in barou, care a devenit oricum refugiul magistratilor si militienilor resapati, al interlopilor de tot felul

# pcr al cc al rsr date 27 August 2013 18:17 +1

Bre nea iordachescu, tot asa de impiedicat in gura esti si cand te afli prin vreo sala de judecata? Ai vorbit la tembelizor 100 de cuvinte si abia ai reusit sa exprimi un******de idee despre nastase, patru case. Si va dati marii avocati ai lu peste, desi totata lumea stie ca sunteti cutumiari si tolerati, fara acte de infiintare. Ah, uitasem, aveti hartia igienica a lui CuZa, pe care scrie ceva despre voi, toleratii comunistilor. SI nici macar nu va e rusine...

# ccccccccdddd date 27 August 2013 18:53 +4

ca bine zice unul pe aici, unbr florea este baroul resapatilor si al infractorilor. 

# BTS date 27 August 2013 20:02 +4

Alba-neagra cu dispozitii clare ale legii 51/1995 privind profesia de avocat si statutul acestei profesii. Oricum mai sunt si alti avocati cu condamnari la activ care profeseaza bine-mersi,contrar dispozitiilor legale. UNBR-ul ce face ? Doarme?

# AA date 27 August 2013 20:52 +4

Calitatea de avocat nu e dat de stat, dacă devi medic chirurg şi faci o infracţiune în legătură cu medicina (ghirurgia) nu ţi se ia calitatea de medic, profesezi în medigina de familie. Numai la avocaţi toate sunt pe dos, profesezi fără barou, pierzi calitatea. Suntem o ţară de nimic, în zece ani nu am reuşit să problemă o problemă a unei legi corect.

# Wittmann date 28 August 2013 11:03 0

\"Ghirurgia\" ?  :lol: :lol: :lol:

# AA date 27 August 2013 21:40 0

erată \" să rezolvăm\"

# paula date 27 August 2013 22:29 0

Se negociaza legea ! Desi e clara ! Asta se intampla si cu pensiile magistratilor corupti ! trebuie salvate ! In curand vom asista la reconfirmarea pensiei lui Costiniu,pe motiv ca nu a afectat prestigiul justitiei !? Ca la noi la nimenea !

# foto exceptional date 28 August 2013 14:08 +2

fotografia din articol face cat 1000 de cuvinte.  :lol: :lol:

# LM date 28 August 2013 20:11 0

Știe cineva ce se mai întâmpla la Baroul Bota? ca nu au mai dat nici un anunț de organizare a examenului ? Multumesc .

# B.I. date 28 August 2013 21:59 -2

Lui Bota i-sa interzis sa mai organizeze examene, mai pe romaneste spus, sa prosteasca oamenii creduli. Pentru ce sa organizeze examene daca ai lui nu sunt primiti in instante in calitate de avocat, cel putin in acest an.

# 992 date 28 August 2013 22:22 +1

Bah \"B.I.\", mai bine ti-ai lua niste ore de gramatica lb. romane. \"i-sa\" ???? Mare prost mai esti. Esti avocat la flocea si tu mah prostalaule ? Sau te-a expulzat Bota cand a vazut ce idiot esti ? Bah nataraule, pune mana pe carte si nu mai grohai pe aici ca te faci de rasul curcilor.

# LM date 28 August 2013 23:04 0

992 ai un alt răspuns si pt mine ?

# 992 date 28 August 2013 23:58 0

Poate dai un telefon la sediul UNBR si afli. Nu fac parte din conducerea acestei organizatii ptr. a-ti raspunde la acea intrebare.

# PLM date 29 August 2013 07:34 +1

Ma lasi...sa afle ce :P :P :P

# LG date 29 August 2013 23:41 0

cat mai costa examenul trucat la traditionali ca sa ne pregatim de licitatii?  :D :D :D :D :D

# Av. Popa Nicolae - Tulcea date 18 September 2013 20:14 0

Pentru a fi clar si d-lui B.I., ca dl Bota Pompiliu este prsoana judidica infiintata legal, fapt confirmat oficial de organele competente ale statului conform art.126 alin.2 din Constitutie, respectiv de Parchetul de pe langa Tribunalul Botosani si Parchetul de pe langa Judecatoria Timis. Izvorul dreptului entitatii sus enuntate este Constitutia si legea in vigoare atunci.  A se vedea Decizia Curtii Constitutionale nr.65/1993,in Culegere de decizii si hotarari ale Curtii Constitutionale pe anii 1992-1993,op.,cit.,pag.329. Mai vedeti si Decretul - Lege nr.90/28.02.1990, M.Of. nr.32 sau /si, de ce nu, Legea nr.3/1954 cat si (Decretul-Lege nr.31/1954 art.26 lit.e, art.28 si art.34 alin.ultim). De ex. Art.22 alin.1 C.p.p cat si art10 lit.j C.p.p. unt inca valabile.

# oarecare date 18 September 2013 20:21 0

La cat esti de tampit si pentru aberatiile pe care le spui, si colegilor de barou le e rusine cu tine, de-aia nu te aproba nimeni. Dar tu chiar nu te simti ? Sau esti chiar atat de prost sa nu te prinzi ?

# oarecare date 18 September 2013 20:58 0

Ai putin bun-simt ! Cand vrei sa vorbesti, du-te si vomita, esti mai util omenirii asa !

# Av. Popa Nicolae - Tulcea date 14 October 2013 20:28 0

Interpretatio cessant in caris, d-le oarecare, cred ca te deranjeaja foarte rau, eronatule... In toate situatiile, dreptul si textele clare ce nu lasa loc de interpretare sunt instrument sau/si medicament pentru a construi o anumita ordine sociala intr-un stat de drept (art.1 alin.3 din Constitutia Romaniei). Cand art.48 alin.2 si art.57 alin.2 din Legea nr.51/1995 nu prevede totul cu privire la infiintarea persoanei juridice la care se refera, judecatorul este obligat sa solutioneze orice cauza dedusa judecatii si sa gaseasca o norma chiar neaplicata in timp, totodata, daca lipseste orice referire expresa prin omisiune (ex.art.14 din Decretul - Lege nr.90/28.02.1990 din M. Of. nr.32) putea s-o suplineasca conform art.26 lit.e, 28 raportat la art.34 din Decretul - Lege nr.31/1954 sau/si recurgand la principii generale ale dreptului din acea perioada. Probleme care se pune sau/si ne intereseaza aici este cea a aplicarii in timp a unor asemenea prevederi legale (art.725 alin.4 C.pr.civ).

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva