psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

BOTA ESTE LIBER – Presedinta Judecatoriei Suceava, Iulia Lulciuc, a refuzat sa-l aresteze pe avocatul Pompiliu Bota. Presedintele UNBR il acuza pe procurorul Dragos Bujorean de la Parchetul Judecatoriei Suceava ca este manevrat de decanul Baroului Iasi-aripa Florea, Marius Sebastian Striblea: „Cand ii dadeam o hotarare judecatoreasca o arunca pe jos. El calca pe hotararile judecatoresti, pentru el nu inseamna nimic. Au venit sa caute droguri, pistoale, acte false de avocatura”

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

30 June 2013 15:23
Vizualizari: 13685

Presedintele Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, avocatul Pompiliu Bota (foto 1), a fost eliberat sambata noapte, 29 iunie 2013, dupa ore intregi de audieri la sediul Parchetului Judecatoriei Suceava. Presedintele UNBR Pompiliu Bota a fost retinut 24 de ore, timp in care a fost audiat si apoi prezentat in fata instantei cu propunerea de arestare preventiva sub acuzatia savarsirii infractiunilor de inselaciune, exercitare fara drept a profesiei de avocat si folosire fara drept a denumirilor si insemnelor de avocat. Presedinta Judecatoriei Suceava, judecatoarea Iulia Lulciuc, a respins propunerea de arestare preventiva a presedintelui UNBR Pompiliu Bota, inaintata de procurorul Dragos Bujorean (foto 2) de la Parchetul Judecatoriei Suceava, dar a dispus aplicarea masurii interdictiei de a parasi tara pentru urmatoarele 30 de zile.


Avocatul Pompiliu Bota, presedintele UNBR a relatat pentru Lumeaustitiei.ro cum s-au desfasurat perchezitiile conduse de procurorul Dragos Bujorean de la Parchetul Judecatoriei Suceava, cum a ajuns in fata instantei sucevene, dar si care sunt neregulile din aceste demersuri.

Pompiliu Bota: ”In cazul celor 20 de persoane retinute inital, Bujorean a dat ordonante de interdictie, sa nu se vada, ii preseaza sa declare ca i-am inselat eu. Am fost singurul dus in fata instantei cu propunere de arestare preventiva, dar si-au luat-o in barba”

Vineri dimineata, 28 iunie 2013, in judetele Suceava si Botosani, dar si in Bucuresti, au fost declansate peste 30 de perchezitii la sediile avocatilor constitutionali, printre care si la sediul din Bucuresti, din strada Academiei, al UNBR. In urma acestor perchezitii, seful UNBR, avocatul Pompiliu Bota, a fost dus la Suceava pentru audieri, pentru ca mai apoi sa fie prezentat instantei cu propunere de arestare preventiva. Avocatul Bota a povestit ca in final, dintre cele 20 de persoane ridicate initial, doar sapte au fost retinute, printre care si decanul Baroului Suceava, avocata Dana Maxim. Surprinzator, dintre acestia, avocatul Pompiliu Bota a fost singurul prezentat instantei cu propunerea de arestare preventiva: ”Vineri am plecat la ora 18.00 din Bucuresti cu nino-nino. Am ajuns in jur de ora 00.00 la parchet, la procurorul ”Nebunel” (n.red.-Dragos Bujorean de la Parchetul de pe langa Judecatoria Suceava) care mi-a vorbit urat si nu a putut sa raspunda la nicio intrebare. Cand ii dadeam o hotarare judecatoreasca o arunca pe jos. El calca pe hotararile judecatoresti, pentru el nu inseamna nimic. M-a retinut 24 de ore si aseara (n.red.-sambata 29 iunie 2013) la ora 21.00 m-a dus la Judecatoria Suceava, cu propunere de arestare preventiva. Judecatoarea care a luat in discutie solicitarea procurorului, care este si presedinta Judecatoriei Suceava, doamna Iulia Lulciuc, a discutat in jumatate de ora propunerea de arestare si a respins-o. Procurorul Dragos Bujorean a venit personal sa sustina cauza. Mi-a dat interdictia de a parasi tara timp de 30 de zile. Le-am spus ca daca chiar sunt atat de periculos sa imi dea macar o interdictie si m-au ascultat.

In cazul celor 20 de persoane retinute inital, Bujorean a dat ordonante de interdictie, sa nu se vada, ca ii preseaza sa declare ca i-am inselat eu. Cu mine s-a riscat sa ma duca la arestare si a pierdut tot ca nu m-a arestat. In final au fost retinute vreo sase, sapte persoane, au fost toti eliberati, nu au fost dusi la arestare. Printre cei sase retinuti a fost si decanul Baroului Suceava, avocata Dana Maxim. Am fost singurul dus in fata instantei cu propunere de arestare preventiva, dar si-au luat-o in barba”.

Pompiliu Bota: ”Au venit sa caute droguri, pistoale, acte false de avocatura, povestii dintr-astea. Procurorul Bujorean a spus ca inculpatul, eu, ma pregatesc sa comit alte infractiuni”

Presedintele UNBR, avocatul Pompiliu Bota, a declarat pentru Lumeajustitiei.ro ca in timpul perchezitiilor de la sediul din Bucuresti de pe Strada Academiei, la care a fost prezent si procurorul Dragos Bujorean, procurorii au cautat droguri si pistoale, insa pentru ca nu au gasit nimic au ridicat niste documente. In acelasi timp, procurorul Bujorean de la Parchetul Judecatoriei Suceava a sustinut ca avocatul Pompiliu Bota se pregateste de comiterea altor infractiuni, similare celor pentru care a fost retinut si prezentat instantei pentru arestare: ”Au venit sa caute droguri, pistoale, acte false de avocatura, povestii dintr-astea. Ne-au ridicat documentele... Sustineau ca am savarsit infractiuni de exercitare fara drept a profesiei, de inselaciune, de folosire fara drept a denumirilor, a insemnelor de avocat. Am intrebat pe cine am inselat eu, nu exista nicio persoana vatamata! Procurorul Bujorean a spus ca inculpatul, eu, ma pregatesc sa comit alte infractiuni. Care sunt alea? Nu este nicio dovada! Eu am depus practica pe Suceava, am fost cercetat si de Parchetul Judecatoriei Suceava, mi s-a dat neinceperea urmaririi penale. In fiecare judet am fost cercetat. Un coleg de-al nostru a fost chiar achitat de Curtea de Apel Suceava, instanta de ultim grad care ne va judeca pe noi in ultima instanta. Am atasat toate hotararile, NUP-urile, solutii din 2013 ale colegilor. Unul dintre colegii inculpati a primit doua hotarari judecatoresti, una in noiembrie 2012 si una acum in ianuarie 2013, in care este absolvit chiar de infractiunile astea, inselaciune, exercitare fara drept a profesiei de avocat, folosirea fara drept a insemnelor profesiei de avocat. El a fost cercetat de doua ori si a fost inculpat si acuzat ca eu l-am inselat si instigat si l-am sprijinit in grup infractional”.

Pompiliu Bota sustine ca decanul Baroului Iasi – UNBR Florea - avocatul Marius Sebastian Striblea il controleaza pe procurorul Dragos Bujorean

Avocatul Pompiliu Bota a mai declarat pentru Lumeajustitiei.ro ca practicile procurorului Dragos Bujorean sunt rezultatul influentei pe care decanul Baroului Iasi-aripa Florea, avocatul Marius Sebastian Striblea, ar avea-o asupra acestuia. Bota sustine ca decanul Baroului Iasi, avocatul Strible il manevreaza pe procurorul Dragos Bujorean de la Parchetul Judecatoriei Suceava: Pe procurorul Bujorean il manevreaza decanul Baroului Iasi Striblea, Baroul Iasi nu al nostru, ci cel desfiintat in 1948. Striblea a luat model dupa dosare facute de DIICOT, este practica DIICOT sa dea interdictii de a mai vorbi intre ei, presiuni sa dea declaratii, ii preseaza sa dea vina pe mine ca i-am inselat”.

In acest context, seful UNBR Pompiliu Bota a povestit ca odata cu retinerea sa, un alt avocat sucevean, Roland Mandrila, care desi a fost judecat de trei ori pentru aceleasi fapte, si achitat de fiecare data, a fost retinut la randul sau. Avocatul Madrila este coinculpat intr-un dosar impreuna cu Pompiliu Bota, in care acesta din urma este acuzat ca l-a determinat sa insele oamenii ca este avocat: „De exemplu, pe colegul meu care are doua hotarari de la Judecatoria Humorului, doua achitari cum l-am inselat ca e avocat? Judecatoria Gura Humorului a stabilit, in 30 mai 2013, definitiv ca este avocat si ca nu a inselat niciun client si nu folosit fara drept aceste denumiri si insemne. Este vorba despre Roland Mandrila, care este avocat de la noi din Suceava, este coinculpat cu mine si a fost retinut si acum. Nu a fost arestat, a fost eliberat”.

Comentarii

# Cabinet Avocat Holuta Ionica date 30 June 2013 15:45 -15

Cabinet Avocat Holuta Ionica Cod Identificare Fiscala 30173003 Cod Iban RO46CECEC001946258134911 Adresa :Bucuresti,str.Lamotesti,nr.2,bl.10.sc.3,et.3,ap.55,sector 4 Tel: 0764.409.743 0729.385.753 E-mail: avocatholuta@yahoo.ro http://avocatholuta.blogspot.ro/ Oferim servicii pentru legalizarea casatoriilor intre homosexuali. Intocmim certificate de casatorie intre barbati valabile pe tot teritoriul Uniunii Europene

# CABINET AVOCAT SUCCESIUNI /EXPERTIZE date 30 June 2013 16:05 -13

http://www.avocat-expert.ro/arii-de-expertiza/altele/procedura-succesorala-mostenirea/?gclid=CJzNg6Xri7gCFbQetAodZRIA_A

# AVOCAT GAGIU. RO date 30 June 2013 16:57 -9

http://www.avocatganciu.ro/servicii/    oferim servicii de inalta calitate profesionala!

# AVOCAT date 1 July 2013 22:17 +1

Chiar daca Bota e liber, nu inseamna ca este nevinovat. Nu uitati ca el este recidivist, asa ca instanta se va pronunta in consecinta. Inteleg agitatia botistilor, pentru se intrevede capatul drumului cu inselaciuni, iar ei NU SUNT NICI AVOCAT NICI CONSILERI JURIDICI, ei sunt NIMIC. Pentru marea majoritate e greu sa accepte realitatea si aproape imposibil sa invete pentru examenul de intrare in avocatura, conform legii. Unii au mai incercat, dar n-au reusit nimic. Inainte sa aruncati cu noroi, studiati listele.

# jegule date 1 July 2013 22:38 -2

Ai vrea tu, mizerie umana, sa scapi de noi. Nu ne vom lasa pana cand vom curata profesia de avocat de paraziti ordinari ca tine, infectule !

# AVOCAT ptr. jeg date 1 July 2013 22:56 +1

Se vede cat esti de intelligent, din limbajul folosit. Ma intreb cum ai putea tu sa curati profesia de avocat, cata vreme TU NU ESTI AVOCAT???!!! Dar cu siguranta TU ESTI FERICIT.

# dobitocule date 1 July 2013 23:14 -3

Tu nu esti avocat, in realitate, tembelule. Formati o casta mafiota si vi se spune \"avocati\" pentru simplul motiv ca sunteti protejati de un imens sistem mafiot, compus din politruci-parlamentari si magistrati corupti, si unii si ceilalti avand rude in gradina lui flocea. Daca Romania era un stat de drept, ar fi trebuit sa dati examen la UNBR-Bota pentru a deveni avocati, beizadea fara creier ce esti.

# AVOCAT ptr. dobitoc date 1 July 2013 23:34 0

Te inteleg, in fericirea ta, tu crezi ca NOI SUNTEM AVOCATI, desi n-ar trebui, iar tu NU ESTI AVOCAT, desi ai vrea. Nu mai arunca vina pe rude si spagi, daca vrei sa fii AVOCAT, incearca sa inveti. BAFTA. P.S. Limbajul te da de gol, mai cauta si alte cuvinte, fii curajos.

# iti lipseste mintea date 1 July 2013 23:59 +2

Desi, incerci sa faci pe inteligentul, iti lipseste logica cu desavarsire. Eu am afirmat ca vi se SPUNE \"avocati\", desi, de jure, NU sunteti, in vreme ce noi suntem avocati, de drept, desi suntem persecutati de unii magistrati CORUPTI. Propaganda cu invatatul e demult expirata, ar trebui, insa, sa va vizeze pe voi .

# Roland Mindrila date 2 July 2013 12:46 +2

Găsit nevinovat de două ori de un procuror, încătuşat de un altul, pentru aceleaşi infracţiuni Verdict: nevinovat. De două ori, confirmat de instanţă Citeşte mai mult pe Monitorul de Suceava: http://www.monitorulsv.ro/Local/2013-07-02/Gasit-nevinovat-de-doua-ori-de-un-procuror-incatusat-de-un-altul-pentru-aceleasi-infractiuni#ixzz2Xsc9zwrs

# esti in eroare date 2 July 2013 02:31 -1

Dl. ,,Avocat,, esti intr-o mare eroare. Daca te uiti pe listele examenului de la Iasi din 2012, vei vedea ca un avocat - Bota a fost admis al doilea. Asa ca, nu arunca vorbe grele. Cei de la Bota nu sunt ,,nimicuri,, , ci sunt oameni, la fel ca tine, care insa nu au putut da spaga de intrare in Barou.

# SFAT/RECOMANDARE/TEMA DE GANDIRE date 1 July 2013 22:36 +2

Oameni buni, multi dintre voi poate chiar ati crezut in povestile vandute de Bota si acolitii lui, dar realitatea este ca individul s-a folosit la maxim de naivitatea multora, pentru a incasa bani. Multi dintre cei inscrisi la Bota nici nu s-au aratat prin instante (cei cu bun simt, care nu se injosesc in public), preferand sa ramana anonimi, in idea ca poate se va rezolva favorabil problema lor. Aceste personae sigur nu vor avea probleme. Nu acelasi lucru se poate spune de indivizii zelosi si tupeisti, care inselau oamenii ca sunt avocati, iar in instanta veneau cu procuri notariale (asa procedeaza si Marele Guru Bota) pentru a reprezenta diverse persoane. Acestia sun procuristi NU AVOCATI!

# AVOCAT Teodorescu Nicusor date 1 July 2013 13:53 +25

http://teodorescunicusor.files.wordpress.com/2013/07/asa-trebuiau-sa-se-inregistreze-asociatiile-denumite-barouri-si-unbr-in-romania-sentinta-987-din-31-10-1997-tribunal-bucuresti-caf-inregistrare-persoana-juridica-conform-legii-21-din-192.pdf ˝SUCCESIUNEA˝ prin lege este o GLUMA CRETINOID-JURIDICA, PERSOANELE JURIDICE nu se succed/mostenesc. Doar mortii se mostenesc. DREPTUL de FUNCTIONARE al PERSOANEI JURIDICE si OPOZABILITATEA fata de terti a persoanei juridice DE DREPT PRIVAT se realizeaza cu respectarea legislatiei mentionate in SENTINTA. TRADITIONALII NU AU OPOZABILITATE FATA DE TERTI.

# TEODORESCU = GARCEA (militian dat afara) date 1 July 2013 22:26 0

Esti varza! Tu cauti franturi pe internet si le postezi, dar cartea nu o deschizi, probabil de frica. Vad ca tu dai tot soiul de sfaturi, dar cei care te stiu se cutremura si oricum nu tin cont de acestea, deoarece vin de la o persoana SFERTODOCTA si NEBUNA.

# BIROU DE AVOCATURA ALEXANDRA FLORESCU date 30 June 2013 16:32 -9

http://www.alegal.ro/     BIROU DE AVOCATURA !!! ONORARII DE CRIZA!

# BGS DIVIZIA DE SECURITATE date 30 June 2013 17:01 -5

OFERIM SERVICII DE POLITIE PRIVATA CONFORM LEGII 333/2003 REPUBLICATA.     www.bgs.ro

# internat? date 1 July 2013 09:28 +3

avocatii trebuie sa slujeasca clientul sau legea? sau amandoua? in cazul lui b - adica lumea a inceput acum 10 ani - cine ce slujeste?

# LUJU, NU DEZINFORMA, BOTA NU E PRESEDINTE UNBR date 30 June 2013 16:49 -7

BOTA NU MAI ESTE PRESEDINTE UNBR 2004, DIN DATA DE 09.06.2013, DATA LA CARE I-AU EXPIRAT CELE 2 MANDATE DE PRESEDINTE SI DECAN SI A MAI SI FOST CONDAMNAT DEFINITIV PENTRU EXERCITAREA PROFESIEI DE AVOCAT. STIM DE LEGATURA DE PRIETENIE DINTRE RAZVAN SAVALIUC SI BOTA (VEZI SENTINTA DE LA DEVA), INSA AJUNGE. ATI FOST AVERTIZAT IN NENUMARATE RINDURI, A BOTA NU MAI ESTE NIMIC IN UNBR 2004 SI CA PRESEDINTE LEGAL ALES, ESTE D-L NIMERINCU VIOREL. UNBR 2004, VA FORMULA O PLINGERE PENALA IMPOTRIVA LUJU SI A D-VOASTRA SI VOM CERE INTERZICEREA APARITIEI ACESTUI SITE SI DAUNE MORALE, PENTRU REPETATELE POSTARI NEADEVARATE.

# BERCEA MONDIAL: ,, e manevra lu frații miei.............,, date 30 June 2013 17:19 +11

Procurorul DRAGOȘ BUJOREAN este funcționar public în sensul art. 147 Cod penal, să răspundă pentru faptele sale comise în legătură cu serviciul dacă nu există temeiuri de fapt ori de drept pentru efectuarea perchezițiilor, al reținerii , al invinuirii ,etc.      cei în drept să solicite daune morale și materiale cât nu poate să ducă. să se ajungă până la executarea silită a procurorului.

# dosar penal date 30 June 2013 17:26 +19

Cred că ,,bercea,, are dreptate , așa cum rezultă din articolul precedent, cel puțin 8000 de români au vizualizat articolul și a anumită parte dintre aceștia l-au comentat.       practic procurorul dragos bujoreanu a denigrat a ,,asociație profesională,, în care sunt înscriși cel puțin 5000 de avocați, care în prezent au suferit, au fost denigrați, le-a fost afectată activitatea și relațiile cu clienții. Procurorul a produs daune materiale importante acestor oameni.     Eu personal voi cere daune morale și materiale în cuantum foarte mare 

# pt dosar penal date 30 June 2013 23:21 -5

Nu ai nici o sansa sa dai pe nimeni in judecata, pt ca nu a fost afectata imaginea, decit a celor implicati, respectiv cetateanul Bota si acolitii lui. Imaginea UNBR 2004, nu a fost afectata, deoarece Bota nu are nici o calitate in aceasta uniune. Este un condamnat penal definitiv, pentru exercitarea fara drept a profesiei si expresedinte, ale carui mandate de decan si presedinte au expirat. Nu poate face nici el plingere impotriva procurorului Dragos Bujoreanu, pentru perchezitia de la sediul UNBR, deoarece el nu avea nici un drept sa se afle in acel sediu, nemaiavind nici o calitate (nici de avocat-sentinta de la Deva).

# 992 date 1 July 2013 00:46 +7

Bine mai fraiere, Bota ca Bota, e alta problema. Dar ceilalti 29 peste care au intrat la ora 6 politistii ce sa zica / faca ? Sa-l pupe pe bujoreanu idiotul si coruptul ?? Ia spune ****** flocista ?

# Pol date 1 July 2013 08:12 +4

Bai prostule! Nu mai manca ******t despre Bota, pentru ca astfel de actiuni ale unor imbecili ca tine determina actiunile unor pseudo-procurori gen Bujoreanu....Citeste dracului Legea 51/95 sa vezi si tu cine are calitatea sa revoke sis a aleaga presedintele UNBR si abia apoi sa manaci ******t. Noi am fost in inuie 2012 ca adnunare generala si nu Consiliu, astfel ca nu aveam calitatea sa alegem presedintele, boule! De aia nu este ales Nimerincu...Aia a fost doar o propunere pentru functia de presedinte, insa ea nu s-a materializat intrucat nu s-a mai intrunit Consiliul ca sa aleaga preseintele.....Papagalule dezinformator!

# papagalul POL date 1 July 2013 10:05 -2

Iti pun o intrebare simpla. Cine este Presedinte UNBR 2004 ? Explica celor de pe acest site cum poate fi presedinte un condamnat penal, care prin sentinta de condamnare, esteBdeclarat NEAVOCAT. Poate un neavocat sa fie membru UNBR, inteligentule ? Chiar daca n ar fi intervenit condamnarea, Bota a avut 2 mandate a cite 4 ani fiecare, de decan si presedinte si Legea 51/1995, nu da dreptul nimanui sa stea mai mult, ori noi functionam in baza acestei legi. Daca Bota nu respecta legea, este inafara ei, atunci suporta consetintele.

# cetateanul roman date 1 July 2013 10:35 -1

Doar dupa ce imbecilitati scrii, imi dau seama cat de idiot esti. Nu ttrebuie sa faci niciun efort ca sa demonstrezi asta. :-*

# pt cetateanul roman date 2 July 2013 10:50 0

Raspunde cu argumente juridice, sau combate-ma invocind temeiuri juridice, nu jignindu-ma. Faptul ca faci acest lucru, demonstreaza ca am dreptate.

# 992 date 2 July 2013 11:01 0

Fara jigniri deci.....dar tu de ce l-ai facut papagal pe Pol ?? Mai baiatule, la ce barou este decan Bota ??

# 2013 date 17 August 2013 08:48 0

Vrei argumente juridice ? Cred ca Hotararea de CEDO este esentiala pentru stabilirea adevarului. Nu mai dati crezare documentelor falsificate puteti sa investigati personal adevarul. http://www.luju.ro/static/files/2013/aprilie/02/Hotarare_CEDO_fr_cu_paragraf_mark.pdf Din hotararea CEDO publicata pe www.scj.ro ,au fost eliminate intentionat cateva paragrafe.S-a avut un motiv anume.Lesne de inteles. Dar este bine ce se intampla, coruptii si necinstitii vor ajunge acolo unde a spus Dl Basescu-Puscariabiliii la puscarie. Cu respect,

# jiji date 30 June 2013 19:30 +5

desi depun juramint judecatorii si procurorii au statut asemanator demnitarilor. o ciudatenie tipic romaneasca. 

# keep gigi date 30 June 2013 21:45 -3

Arata-mi un demnitar care nu depune juramant, idiotule!

# daune morale date 30 June 2013 19:26 +5

UNBR în sensul art. 60 din Legea nr. 51/1995, art. 2 din Legea nr. 554/2004  , este persoană juridică de interes public, indiferent cum se numește președintele ori decanii barourilor.  BOTA, FLOREA, NEAGU RODICA,  ORICARE AR FI EI -, procurorul Dragos Bujorean dacă a abuzat de funcție trebuie să plătească cu funcția, a adus grave prejudicii de imagine unei persoane juridice de interes public. 

# UNBR 2004, nu cere daune morale date 30 June 2013 23:30 0

Imaginea UNBR 2004, nu a fost afectata, deoarece Bota nu este membru in aceasta uniune. Din data de 09.06.2012, Presedintele uniunii este av. Viorel Nimerincu, iar expresedintele Bota si-a pierdut aeasta functie prin alegerea noului presedinte, iar calitatea de avocat, prin condamnarea definitiva in dosarul nr. 002147/221/2007**, al jud. Deva. Raspunderea in materie penala, este personala, iar faptele pentru care e cercetat Bota, sunt comise de el, ca cetatean nu ca Presedinte UNBR, care nu mai este.

# nimernicul date 2 July 2013 06:35 0

UNBR nu cere daune morale,, știi tu că nu cere ????? Esti în eroare, NIMERINCU a fost președinte până la 16.07.2012, când a fost exclus din profesie.

# nimernicul date 2 July 2013 06:37 0

UNBR nu cere daune morale,, știi tu că nu cere ????? Esti în eroare, NIMERINCU a fost președinte până la 16.07.2012, când a fost exclus din profesie.

# RASPUNS NEOFICIAL date 1 July 2013 23:13 +1

MUISTILOR DIN UNBR 2004,SA VA BATA DUMNEZEU PE VOI SI TOATA FAMIGLIA VOASTRA DE AVOCATI DE CACAT,CARE SCRIETI PE LUJU PROSTII SI NE OBOSITI PE NOI,CARE CITIM CU SPERANTA CA EXISTA SOLUTII PENTRU IESIREA JUSTITIEI DIN CRIZA.VA DORESC SA VA DATI IN JUDECATA VOI INTRE VOI SI PE MAMELE VOASTRE CURVE,PE NEAMURI SI BANII PE CARE II OBTINETI CA DAUNE SA VI PUNETI PE MORMANT.SA VA FUT IN GURA.

# 992 date 1 July 2013 23:38 +1

LUJU, sper ca vei bloca IP-ul acestui nemernic care scrie asa ceva. Bai asta, maine dimineata la ora 8 vei avea o plangere  la politie. Vei fi identificat si tras la raspundere. Ne vedem la proces nemernicule. Iti voi arunca chiftele in cap cand te voi vedea incatusat.

# adina date 30 June 2013 15:58 +6

aveti grija sa nu va dea in judecata, avocatul asta pe care il luati la misto :))    va face plangere pt denunt calomnios si 10 ani umblati pe la politie/parchet /instante ....:))) va mai cere si daune morale  :))) 

# Adevaratul avocat Holuta Ionica date 30 June 2013 16:10 -9

Draga Adina, ieu si cu fratii miei Bota, Botomiei si Nimerincu vom face plangere impotriva acestui ticalos. Mergem pana in panzele albe. Ne vom adresa domnului presedinte Obama.

# Coleg de breasla cu Bujorean -RUSINE PROCURORULUI date 30 June 2013 16:03 +21

Rusine cu asemenea colegi corupti si datori vanduti la Decani  ( colegi de pahar Bujoreanu + Striblea  )   Mafia se ascunde chiar sub presul Justitiei. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

# CABINET AVOCAT date 30 June 2013 16:03 -5

http://www.avocat-expert.ro/arii-de-expertiza/altele/procedura-succesorala-mostenirea/?gclid=CJzNg6Xri7gCFbQetAodZRIA_A

# RUSINE STRIBLEA -MAFIOT ORDINAR date 30 June 2013 16:22 +13

Acest Striblea este un golan ordinar are 40 ani , nu are familie , asta spune multe . Daca magistratii vor mai apleca urechea la acest indivis  se vor face de RAS.

# investigatia date 30 June 2013 19:41 +6

fac un apel la toții avocații denigrați din UNBR Bota să facă publice orice informații compromițătoare referitoare la procurorul Bujoreanu și decanul Striblea. Aceștia trebuiesc scoși din circuit.

# trafic de țigări date 30 June 2013 19:48 +1

Nu procurorul Bujoreanu este singurul vinovat, el a pus botul la o notă informativă a serviciului de investigații criminale  coaptă de BCCO Suceava împreună cu SIPI (Serviciul informativ al DIPI).     În ziua percheziției au fost efectuate investigații și supravegheri operative/filaj de către DIPI, personal a fost recunoscut cms sef VĂRZARU iesind din imobiliul unde a avut loc percheziția (sediul UNBR) in str Academiei.

# Avocat Baroul Vrancea date 30 June 2013 16:23 +11

pt toti aceia care ....cazul meu este urmatorul un coleg mi a zis ca un tip care era in roba la judecatoria focsani nu e de la noi ci e de la bota ...i am facut plangere penala pt exercitartea fara drept a profesiei...... CULMEA CE SA VEZI  PARCHETUL IA DAT NUP in motivare apare ca functioneaza perfect legal...dupa un timp scurt m-am trezit cu plangere penala din partea lui pt denunt calomnios si am facut drumuri la politie si la parchet de mi a venit acru timp de aprox 2 ani...acum m a dat in judecata si cere daune morale pt denigrare....SFAT PT COLEGII MEI UNBR  nu va complicati sa faceti plangerid e genul deoarece ulterior te saturi de fata acelui si va poarta pe drumuri de va vine acru....individul imi cere 15 000 euro sunt la al 2 lea termen...sa vedem acum regret ce am facut......

# EU date 30 June 2013 16:31 +18

DOMNUL PRESEDINTE BOTA POMPILIU A REUSIT DIN NOU SA DE UN PUMN IN BOTUL ASA-ZISILOR TRADITIONALI, CARE IL LOC SA-SI VADA DE TREABA LOR INCEARCA SA PUNA PIEDICI AVOCATILOR LEGAL INFIINTATI.CAT DESPRE DOMNUL PROCUROR AR FI BINE SA SE PUNA LA PUNCT CU LEGISLATIA EUROPEANA, DAR EVIDENT DACA IL VA DUCE CAPUL SA CAUTE DREPTUL COMUNITAR EUROPEAN.FELICITARI DOMNULUI BOTA SI MULT SUCCES IN ACTIVITATEA DUMNEAVOASTRA.CAT DESPRE PROCUROR NU POT SPUNE DECAT CA ESTE O RUSINE NATIONALA SI O PETARDA CU EFECT INTARZIAT IN JUSTITIE...UN MARE FAS :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

# BOTA, NU A REUSIT NIMIC date 30 June 2013 16:38 -17

CHIAR DACA E LIBER, CA A EXPIRAT MANDATUL DE 24 DE ORE, ASTA NU INSEAMNA CA NU VA FI DIN NOU ARESTAT. ASTEPTATI SI O SA VEDETI.

# esti infect date 30 June 2013 20:04 +3

Ai vrea tu, gunoiule. Nu scapati voi de Bota pana cand profesia de avocat va fi accesibila tuturor licentiatilor in drept si nu doar celor care dau spaga sau celor cu pile !

# radu date 30 June 2013 21:12 0

Invatati nesimtitilor !! Puneti mana pe carte, pentru ca sunteti slab pregatiti, mergeti la examene, luati-le, dupa care puteti profesa linistiti !!

# impertinentule date 30 June 2013 22:21 +4

Papagalule cutumiar, de ce ti-e frica de concurenta noastra daca suntem \"slab pregatiti\" ?! Si mai scuteste-ne cu acel simulacru de examen, pe care l-ai promovat datorita banilor pe care ti i-a dat ****** si tac-tu cu titlu de SPAGA pentru gangsterii traditionali.

# Avocat traditional date 30 June 2013 16:36 +14

Decanul de la Iasi  UN FULAU ORDINAR , iar Procurorul un NEPROFESIONIST ORDINAR , aresteaza si retine ilegal . Abia acum si-a dat arama pe fata . AFARA CU PROCURORUL.

# Dl Procurar nu esti decat un MARE FASS !!!! date 30 June 2013 16:41 +13

Procurorul a tras o besina puturoasa  prin care s-a stropit singur. Iaca cine va cerceteaza , niste bestii parsive . CORUPTI ORDINARI  Pentru un banut de la Decanul -Striblea , Procurarul era in stare sa  reguleze si pe mama-sa .  RUSINE GUNOIUL JUSTITIEI . <img src=ops:' />

# Ana date 30 June 2013 16:46 +9

Oare  acest procuror  chiar nu si-a dat seaama  ca se pune intr-o lumina proasta si se autosubestimeaza , cautand probe  false numai  ca sa aresteze niste oameni nevinovati ????????? Ca  nu-i convine lai Striblea ????? RUSINE  JUSTITIA 

# Pt. Striblea date 30 June 2013 16:50 +8

Bai , KaKAT cu ochi de Suceava , asta nu-i Justitia lui mata .Devii libidinos , de asta nu te mai suporta nici  proprii tai avocati , vor sa te scoata din joc , Stupariu sta cu ochii pe tine ........ te rezolva ea pana la urma. :eek: :eek: :eek:

# contribuabil date 30 June 2013 16:51 +16

cine plateste pagubele? e posibil ca procurorul sa minta ca sa faca perchezitii pentru droguri cu mascatii? asta se mai cheama justitie? CSM-ul ce parere are? te duci cu masina la bucuresti si mobilizezi mascatii din 2 judete + bucuresti ca umble aiurea dupa cai verzi pe pereti?  e clar un abuz, ar fi interesant sa vedem ce motivare a avut procurorul pentru un asemenea abuz. ai destule acte in dosare pe care le poti verifica daca sunt false sau ba. ori bujoreanu s-a comportat ca un diletant. asta ar fi putut face un nea caisa oarecare si in nici un caz un licentiat in drept.unde mai pui ca un licentiat in drept ancheteaza cu patos si neprofesionalism un confrate, cu aceleasi studii de specialitate.

# contribuabil date 30 June 2013 16:57 +10

si inca odat moldovenii au dat-o cu mucii in fasole. clujul care este patria mafiei avocaturii nu a avut indrazneala si tupeul acestui moldovean. efectiv s-a facut de rusine, a vrut preamarire si i-a iesit o pata urita pe roba de procuror. rusine si speram sa nu mai auzim de acest individ care a insultat codul de conduita al magistratului. sa ajungi sa inventezi perchezitii pentru droguri si sa sperii familiile unor oameni care vor sa cistige o bucata de paine fara a plati taxa de protectie unor sarlatani comunisti este strigator la cer. ce au spus copiii, sotiile, sotii acestor oameni cind s-au trezit cu niste infractori in uniforma? de ce nu i-ati impuscat domnilor ca doar asa proceda securitatea?

# Ultimul Charlot date 30 June 2013 18:03 +17

Sa veniti sa intrebati fetita mea de 9 ani sa vedeti ce parere are cand la 6 dimineata te trezesc niste ...domni de la politie si procuratura ...

# contribuabil date 30 June 2013 19:32 +8

la situatia ta m-am gindit cind am scris. eu cred ca as fi facut moarte de om sa-mi bata niste netrebnici la usa si sami sperie aiurea familia. 

# Ultimul Charlot date 30 June 2013 18:13 +4

Sa veniti sa intrebati fetita mea de 9 ani sa vedeti ce parere are cand la 6 dimineata te trezesc niste ...domni de la politie si procuratura ...

# pt striblea date 30 June 2013 17:05 +8

lui striblea moldoveanul asta imputit de la iasi ............ii voi face zeci de plangeri penale  sa vedem daca ii va placea sa umble pe drumuri pt declaratii cativa ani

# av date 30 June 2013 17:06 +11

Daca se arunca pe jos si se calca in picioare, hotarari emanate de autoritati de Stat-prin Instante Judecatoresti, de catre chiar reprezentantii Statului, e foarte grav!

# si eu sunt moldovean date 30 June 2013 17:07 +1

 CUM VA PERMITETI VOI CEI DIN BUCURESTI SAU ARDEAL SA NE  BLAMATI ASA PE TOTI DOAR CA SUNTEM MOLDOVENI? DE UNDE ATATA RAUTATE? PENTRU 2 3 AVOCATI ,PROCURORI???

# doi cacanari date 30 June 2013 17:15 +11

doi oameni de nimic: STRIBLEA si BUJOREANU... impotriva lui bujoreanu asta ar trebui o plangere la csm. ce a facut el acolo daca nu existau probe? pe ce baza? doar s-a spus clar: \" din lipsa de probe\"

# Bujoreanu Dragos date 30 June 2013 18:52 -20

Se pare ca nu ma intereseaza de solutiile altor magistratii, cu totii sunt in eroare si e clar ca si solutiile lor sunt eronate, dar eu prin intelepciunea mea voi face lumina in acest caz, iar daca ma voi insela voi pleca din magistratura. Imi pare rau de colegii mei care nu au iteles speta si poate nu isi merita pozitia.

# manifest date 30 June 2013 19:10 +6

Nu vă interesează soluţiile alotor magistraţi, nu vă interesează! Dar cu principiul securităţii raporturilor juridice cum rămâne? Dumneavoastră luaţi un drept pe care un procuror şi un judecător l-au acordat, unde este dreptatea din România?

# B D la munte si la mare date 30 June 2013 23:26 +10

Bujoreanu e un fel de Chuck Norris al magistratilor . La Bujorean in CPP prezumtia este de VINOVATIE ! El nu-si motiveaza in drept si in fapt ordonantele, el doar le apreciaza si eventual inculpatii le motiveaza singuri ! De cand a devenit B D procuror Kovesii a decis sa plece la CEDO! A fost o discutie intr Bujoreanu si Morar pe tema care este cel mai bun, cel care a cedat a renuntat la procuratura si a solicitat sa fie judecator la CSM.

# PT. Bujoreanu date 30 June 2013 18:56 +7

Bai .\" MUCEA DE SUCEAVA \" ai  vrut tu sa faci o jonglerie dar nu ti-a mers , TU DESTEPTUL JUSTITIEI , credea-i ca lumea e proasta si tu SMECHER de SUCEAVA . GANDACULE........................ :P :P :P :P

# Albastru date 30 June 2013 18:59 +8

Incepand de maine, 1 iulie, toti avocatii barourilor legale ar trebui sa-si poarte roba cu mandrie ! Sa vedem cum va reactiona Florica, pe cine mai asmute el . Este momentul sa iesiti sa va aparati dreptul de a fi acolo, in sala de judecata ! Fiti tari, Bota a invins decisiv de data aceasta !

# Dar cine se crede Maimutoiul asta de Procuror ? date 30 June 2013 19:01 +10

Cine esti tu procurorule , ???? Cine mai are incredere in profesionalismul tau ? Daca nu cunosti meserie mergi la lucrat pamantul  este loc si pentru tine . Onanie cu crengi , ai luat dreptul la munca la oamenii  aia ... cu ce drept ???? iti este drag Striblea ?  acum se poarta.... <img src=ops:' /> :-* <img src=ops:' />

# ATITUDINE! date 30 June 2013 19:07 +15

TOATE PERSOANELE INDIFERENT DE FUNCTII CARE NE-AU ABUZAT,CERCETAT ABUZIV VOR PLATIIIIIIIIIIIIIIII!!!! II VOM ACTIONA LA TOATE INSTITUTIILE COMPETENTE DIN ROMANIA SI STRAINATATE CA UNBR CAT SI CA PERSOANE FIZICE!  CINE ISI PERMITE SA SI BATA JOC DE NISTE AVOCATI LEGALI VA PLATI! (SESIZARI,CHEMARI IN JUDECATA,ANCHETE). SA VA SATURATI ODATA SA TOT ACUZATI PE NEDREPT NISTE OAMENI NEVINOVATI,DOAR PE MOTIV CA NU DORIM SA FACEM PARTE DINTR O CASTA MAFIOTA!    LOGICA ACEASTA ESTE: DACA NU ESTI ORTODOX ESTI IMPOTRIVA NOASTRA! CATA PROSTYIE SI CAT COMUNISM!

# AVOCAT CATALIN CROITORU date 30 June 2013 19:19 +7

Sunt Catalin Croitoru avocat in cadrul UNBR si va reamintesc ca singurele Barouri cu acte in regula sunt cele infiintate de dl Pompiliu Bota. In timp aceasta situatie va fi lamurita pentru toata lumea. Eu si 2 oameni din familia mea sunt avocati ai acestei structuri. Cu respect Av.Catalin Croitoru USL.

# esti mincinos date 30 June 2013 19:31 +2

Comentariul nu aparține avocatului ,,Catalin Croitoru avocat in cadrul UNBR,,.       Cătălin Croitoru a fost sunat ieri și azi dar nu a raspuns la telefon, el a urmărit doar imagine la alegeri, atât.      dacă are ceva de comentat stie unde se află sediul UNBR

# barourile libere date 30 June 2013 20:19 +5

In schimb, declaratia urmatoare apartine senatorului Catalin Croitoru : \" UNBR-Bota si barourile componente sunt singurele structuri infiintate legal. unbr-\"traditional\" trebuie sa-si aduca structurile in stare de legalitate\"!!!( interviul din 13 septembrie 2011, Luju.ro)

# avocat date 30 June 2013 19:36 +6

dacă se doreste în continuare hărțuire , să fie hărțuire pentru toată lumea.         Vom reclama de câte ori avem ocazia orice avocat din aripa FLOREA, le vom cere actele de câte ori ne aducem aminte de ei.        Dacă acest individ ar face publice actele de înființare și funcționare problema se poate tranșa.,

# Bujorean Dragos date 30 June 2013 19:41 -14

Sunt surprins de decizia Presedintei Judecatoriei Suceava, judecatoarea Iulia Lulciuc, ca a respins propunerea de arestare preventiva a lui Bota. Probabil este si dumneaei in eroare.

# Shot Gun date 1 July 2013 10:48 +4

Acum am inteles. Singura creatura de pe planeta care nu este in eroare, este acest kunta kinte al procuraturii tortionare. Restul, toti, sunt in eroare. Adica buba la tartacuta. Stim cu totii, ca in \'minunata\' Moldova au existat cei mai multi procurori tortionari. Cine isi aminteste de Scurtu? Ce o fi acolo? O fi de la aerul poluat? O fi de la prostie? O fi de la infatuare? De la frustrare? Acest \'che quevara\' merita totusi o medalie, pentru faptul ca a pornit tavalugul...

# Alberto Kurtyan date 30 June 2013 19:52 +14

Se pare ca procurorii habar nu au ce inseamna \"in dubio pro reo\" si \"principiul securitatii actelor juridice\" sau \"hotararea judecatoreasca are putere de lege\". Se pare ca este vorba de un caz clar de represiune nedreapta. Neplacut si neeuropean.

# pt Alberto Kurtyan date 30 June 2013 23:44 -8

De ce e represiune nedreapta, ceea ce i s-a intimplat lui Bota. Va ca toata lumea uita ca Bota este un condamnat penal, pentru savirsirea infr. de exercitare fara drept a profesiei si se afla inca in termenul de incercare de 2 ani si 6 luni. Daca sentinta de la Deva spune ca Bota nu e avocat, ce cauta d-le avocat Kurtyan in sediul UNBR ? Ce calitate mai are Bota intr-o structura profesionala in care conditia care trebuie indeplinita ca sa fi membru UNBR, este sa ai calitatea de avocat, calitate pe care Bota nu o are.

# 992 date 1 July 2013 00:54 +3

Cine ti-a spus ca Bota nu are calitatea de avocat ? Esti in intuneric adanc....

# pt 992, analfabetul juridic date 1 July 2013 10:13 -3

Sentinta de condamnare definitiva pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat, nr. 538/05.04.2012 a Dosarului nr. 002147/221/2007**, a Judecatoriei Deva.

# 992 date 1 July 2013 11:28 +3

Bah prostalaule, fapta incriminata in acel dosar, cand a fost comisa ? Ulterior, s-a schimbat ceva in legatura cu calitatea sa de avocat ? Ai habar sau vorbesti ca proasta-n targ care a vazut prima oara magarul cu 5 picioare ?? Vai de capul tau ala sec.....

# constatare date 30 June 2013 19:57 -5

SUNT SIGUR CA UNII COMENTEAZA AICI FARA A AVEA VREO TREABA ...

# Informatorul date 30 June 2013 20:12 +10

Administratorul (directorul) firmei ESCARPEN SRL, din Suceava, judet Suceava Conform datelor inregistrate in Registrul Comertului, conducerea firmei ESCARPEN SRL este adigurate de dl./d-na BUJOREAN DRAGOS. Functia detinuta este de director general sau administrator. Firma ESCARPEN SRL poate fi contactata telefonic la unul din numerele de telefon: 0230217287 | 0230217287, prin e-mail sau vizitand site-ul companiei. Detalii financiare despre ESCARPEN SRL puteti obtine pe pagina companiei din LocalBiz Suceava. Date de contact director - administrator Detalii privind persoana BUJOREAN DRAGOS pot fi obtinute vizitand pagina firmei ESCARPEN SRL . http://www.localbiz-suceava.ro/bujorean-dragos-director-administrator-escarpen-srl-i3895.html

# stiri date 30 June 2013 20:19 +10

Procurorul Dragoş Bujorean, anchetat de CSM http://www.botosaninecenzurat.ro/20121224-procurorul-dragos-bujorean-anchetat-de-csm.html http://www.stiri-azi.ro/ziare/articol/articol/procurorul-dragos-bujorean-anchetat-de-csm/sumar-articol/95839480/

# abuz similar comis de dragos bujorean date 30 June 2013 20:46 +9

http://www.botosaneanul.ro/stiri/meci-zile-mari-procuror-avocati-fost-prim-procuror-ameninta/   CUM ANCHETEAZA PROCURORUL DRAGOS BUJOREAN CAUZE!   EU CRED CA E PROST DE MESERIE!

# Pol date 1 July 2013 08:30 +6

Nu e prost Bujorean....Se crede Dumnezeu de cand este procuror! Megalomanul a prins aripi de cand CCR s-a pisat pe votul a 8,5 milioane de romani, in urma abuzurilor procurorilor voiajori si piosi, nesolutionate inca de Ponta si USL...Puterea data de o insigna a nascut si nazisti si NKVD-isti.

# Botomei Vasile, Bacau date 30 June 2013 21:03 +8

Botomei Vasile saluta magistratii drepti din tara! Bine ar fi ca in toate instantele din romania sa se transpuna in dreptul intern prevederile art.6.3,lit.c, din Convenie si ale art.1, din Protocolul 12 aditional al Conventiei Euprpene. Este mare razboi pornit impotriva aparatorilor care practica cu adevarat apararea organizata pe principiul autonomiei si independentei profesiei de aparator. La randul meu am inregistrat 6 cereri de inscriere in celelalte barouri traditionale, Iasi, Bucuresti, Bacau, Vaslui, Botosani,Neamt, la care potrivit legii 51/1995, aveam dreptul sa fiu inscris, dar la niciunul dintre acestea nu am fost primit. Am incercat sa dobandesc dreptul de inscriere inaceste barouri(in oricare dintre acestea), prin actiuni in instanta. Toate actiuniule au fost respinse.Motivatia a fost ca am afectat ihcrederea oamenilor in institutia de aparare, sub aspectul ca la vremea mea in urma cu 10 ani am inregistrat si obtinut autorizarea ca persoana juridica a unui barou, denumit Baroul Bacau-UNBR, cu CIF 1665686, incare sunt angajat ca avocat prin contract de munca inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca Bacau. Sper sa se incheie cu biruinta aceste discriminari si oamenii simpli sa inteleaga ca noi cei considerati nelegitimi, suntem juristi la fel ca ceilalti si la fel ca celelalte profesii liberale exercitam un drept constitutional, denumit dreptul de munci. in cel priveste pe Bota, ma bucur ca a trecut peste acest eveniment d mare incercare. Pentru toti ceilalti in situatii identice le urez reusita si tot binele din lume bine! Cu respect, Vasile Botomei. Doamne ajuta!

# Va amendez si anchetez pe toti care postati pe luju date 30 June 2013 21:10 -1

Procurorul care amendeaza usturator avocatii care nu colaboreaza cu el ; vezi link-ul: http://www.evz.ro/detalii/stiri/trei-avocati-amendati-de-procuror-968314.html

# Va amendez si anchetez pe toti care postati pe luju date 30 June 2013 21:12 -3

Procurorul care amendeaza usturator avocatii care nu colaboreaza cu el ; vezi link-ul: http://www.evz.ro/detalii/stiri/trei-avocati-amendati-de-procuror-968314.html

# Tot respectul pt. comentariul lui BOTOMEI date 30 June 2013 21:19 +6

Va uram  si dvs. mult bine si pace tuturor. Sa de-a dzeu sa se infiinteze 5 UNBR , doar e tara democratica . Numai bine.

# alina merches date 30 June 2013 21:22 0

corect! nu nicio problema sa postezi sub un nik sau in nume personal (nume,prenum,etc)  PROBLEMA E ATUNCI CAND FOLOSESTI NUMELE SI PRENUMELE CUIVA CA SI CAND EL AR FI AUTORUL! ATUNCI DACA SESIZAREA SE FACE LA POLITIE SE POATE CONSTATA O INFRACTIUNE...CARE POATE DUCE AUTORUL ANI BUNI PRIN INSTANTE....

# Se impune un RIL date 30 June 2013 21:40 +14

Consider ca se impune a se solicita promovarea unui RIL de catre Avocatul Poporului, Procurorul General sau o Curte de Apel in vederea clarificarii practicii corecte la nivel de tara. Astfel se va stabili definitiv daca cei care au pronuntat solutii NUP sau achitari definitive pentru infractiuni similare sunt in eroare , sau cei care l-au condamnat pe Bota si Bujoreanu ?! Sunt prea multe solutii favorabile care nu se pot concilia cu atitudinea unui procuror zelos si plin de rea credinta, din dorinta de afirmare si tulburat psihic cu abuz de putere. Pentru a nu se repeta astfel de scenarii machiavelice, macabre si lugubre este necesara clarificarea practicii si opinia finala a ICCJ printr-un RIL.

# gigel date 30 June 2013 21:59 +2

Si ce te faci cu legea 51 care spune ca exista un singur unebereu ?? Il desfiintezi pe cel al lui flocea ? Nu prea cred...

# manifest date 30 June 2013 22:03 +3

Este o cauză pe rolul unei curţi de apel, are termen 08.07.2013.

# pentru se impune un RIL date 30 June 2013 22:09 +5

Ora estimata: 09:00 Complet: C1 Tip solutie: Amână cauza Solutia pe scurt: cerere de privind adresarea unor întrebări preliminare Curţii de Justiţie Europene şi excepţia de neconstituţionaliate Document: Încheiere de şedinţă 17.06.2013

# gigel date 30 June 2013 22:17 +3

Nr. de dosar si instanta ?? Ce este atata secret ???

# PT Gigel date 30 June 2013 22:20 +4

Reclamantul. Cauza sigur e pe rol, ai răbdare să vedem pe 8 ce se întâmplă.

# gigel date 30 June 2013 22:38 +4

OK, asteptam cu interes.

# manifest date 30 June 2013 22:43 +5

Este pe rol o cauză având ca obiect \"obligaţia de a face\"să dea tradiţionalii actele de înfiinţare în copie, s-a amânat pe 6 sept.

# pt AVERTISMENT date 30 June 2013 21:40 -5

sunt inginer it si ip de unde se trimit mesajele poate fi identificat foarte simplu pe baza unui program performant....am fost solicitat in aceasta calitate de catre politie sa fac identificarile de rigoare in vederea stabilirii autorilor lansarii unor mesaje in numele altor persoane...in 2 ore locatia este identificata si politia citeaza acea persoana.

# esti dus cu capul date 1 July 2013 08:34 +3

la mine locatia se află la RUSE - Bulgaria, trebuie comisie rogatorie internațională pe legea 302/2004

# aitistu\' date 30 June 2013 21:57 +6

Inginerule, daca cineva foloseste cateva servere proxy de pe 3 continente, cum il identifici ? Ai acces la acele servere de aici din republica bananiera ?

# ady date 30 June 2013 21:59 +1

ai dreptate am vazut pe acest site multe postari de comentarii false.....unele in numele politiei,unbr.parchet, persoane cunoscute...de ex catalin croitoru................maine ne putem apuca toti sa ne semnam ca fiind csm si sa dam comunicate aici...........cei care nu au curajul sa se prezinte cu nume si prenume sa nu se foloseasca de identitatea institutiilor sau a persoanelor cunoscute ca e caz penal!!!!!!!

# ady date 30 June 2013 22:02 -1

ai dreptate am vazut pe acest site multe postari de comentarii false.....unele in numele politiei,unbr.parchet, persoane cunoscute...de ex catalin croitoru................maine ne putem apuca toti sa ne semnam ca fiind csm si sa dam comunicate aici...........cei care nu au curajul sa se prezinte cu nume si prenume sa nu se foloseasca de identitatea institutiilor sau a persoanelor cunoscute ca e caz penal!!!!!!!

# avocat BB date 30 June 2013 22:22 +4

Noroc ca mai avem si judecatori cu scaun la cap. GREU CU PROCURORII ASTIA STALINISTI CU SCOALA DE LA BRAN unde se invatau metodele de tortura si santaj. SUNT CURIOS CUM VA IESI ACEASTA ILEGALA RETINERE SI ABUZURILE CATRE CEILALTI COLEGI. Plangeri la CEDO, la toate organismele ce protejeaza drepturile omului, dar cred ca si o scrisoare catre Statele Unite ale Americii, cea mai democrata tara din lume, nu ar strica. SA SE VADA CE TARA SUNTEM SI CE ABUZURI SUNT!!! NU MAI SUPORTAM ACESTI CORUPTI AI JUSTITIEI PLATITI DIN BANII NOSTRI!!

# SOLICITAM DAUNE MORALE !!! date 30 June 2013 22:55 +6

SOLICITAM DAUNE MORALE !!!  sa le facem plangeri penale la toti judecatorii si procurorii care comit astfel de abuzuri!!  sa i taram ani grei prin procese!!!!sa se sature de hartuiala! sa vedem dupa aceea mai are curajul sa ne hartuiasca???  maine am pregatita o plangere penala pe un anume domn !   MA VOI ADRESA CEDO SI UE!

# Pol date 1 July 2013 08:37 +4

Sunt curios daca procurorul Bujoreanu a asigurat dreptul la aparare pentru colegii retinuti...Pe cine au avut avocat? Dl.Bota pe cine a avut ca aparator? Ori Bujoreanu nu a asigurat acest drept consfintit de CEDO tuturor celor anchetati? O fi auzit de nulitatea actelor sale, in aceasta situatie?

# Ultimul Charlot date 1 July 2013 09:14 +6

Au venit avocati de la traditionali in valuri acolo, sa ia oficii, dar au plecat acasa unu cate unu. Au ramas 3 avocati. O avocata stagiara pentru Bota, un avocat ales pentru 1 din cei 5 si avocata avocatilor pentru ceilati 4 din cei 5. Avocatii traditionali ne apara si confirma calitatea noastra de avocati.

# Ultimul Charlot date 1 July 2013 09:18 +2

Au venit avocati de la traditionali in valuri acolo, sa ia oficii, dar au plecat acasa unu cate unu. Au ramas 3 avocati. O avocata stagiara pentru Bota, un avocat ales pentru 1 din cei 5 si avocata avocatilor pentru ceilati 4 din cei 5. Avocatii traditionali ne apara si confirma calitatea noastra de avocati.

# Ultimul Charlot date 1 July 2013 10:20 +5

Miliarde furate de sub ochii procurorilor botosaneni in timp ce avocati ilegali pacaleau judecatorii si-i determinau sa dea solutii prin care le recunosteau calitatea de avocat. :lol: http://www.monitorulsv.ro/Local/2013-06-29/Procurorii-suceveni-au-descoperit-o-delapidare-de-aproape-230000-de-euro-la-Parchetul-de-pe-langa-Tribunalul-Botosani

# de la botsheni citire date 1 July 2013 11:41 -2

http://www.monitorulsv.ro/Local/2013-06-29/Consilier-local-din-municipiul-Suceava-incatusat-in-cazul-zecilor-de-falsi-avocati

# awa date 1 July 2013 11:03 -1

Creditori persoane juridice Numar ordine: 1 Denumire: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE, DGFP SUCEAVA, ADMINISTRATIA FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI SUCEAVA Tipul: institutie publica Sediul: LOC. SUCEAVA STR. BUMBAC VASILE NR. FN Cod unic de identificare: 4244903 Debitori persoane juridice Numar ordine: 1 Denumire: ESCARPEN :D (fost asociat B.D. pana in 04.11.2010) Tipul: societate comerciala cu raspundere limitata Sediul: SUCEAVA STR. MARASTI NR. 11 BL. 11 SC. A AP 2 Cod unic de identificare: 10818890 Alte Date: [RegCom:J334311998 Alte bunuri Numar ordine: 1 Descriere: CREANTA A BUGETULUI DE STAT IN SUMA DE 6200000 LEI, INREGISTRATA LA DATA DE 30-09-2003 REPREZENTAND IMPOZIT PE PROFIT DE LA AGENTII ECONOMICI, COD 010101 PENTRU CARE S-AU EMIS TITLURILE EXECUTORII 882/25-05-2004 Numar ordine: 2 Descriere: CREANTA A BUGETULUI DE STAT IN SUMA DE 723259 LEI, INREGISTRATA LA DATA DE 30-09-2003 REPREZENTAND IMPOZIT PE VENITURI DIN SALARII , COD 060102 PENTRU CARE S-AU EMIS TITLURILE EXECUTORII 883/25-05-2004 Numar ordine: 3 Descriere: CREANTA A BUGETULUI DE STAT IN SUMA DE 268058 LEI, INREGISTRATA LA DATA DE 30-09-2003 REPREZENTAND CONTRIBUTIA AG.ECONOMICI PT.INVATAMANTUL DE STAT., COD 080107 PENTRU CARE S-AU EMIS TITLURILE EXECUTORII 881/25-05-2004 Numar ordine: 4 Descriere: CREANTA A BUGETULUI DE STAT IN SUMA DE 1707006 LEI, INREGISTRATA LA DATA DE 30-09-2003 REPREZENTAND CONTRIBUTIA AG.ECONOMICI PT.PERSOANELE CU HANDICAP, COD 090109 PENTRU CARE S-AU EMIS TITLURILE EXECUTORII 880/25-05-2004 Numar ordine: 5 Descriere: CREANTA A BUGETULUI DE STAT IN SUMA DE 16729922 LEI, INREGISTRATA LA DATA DE 30-09-2003 REPREZENTAND T.V.A., COD 130101 PENTRU CARE S-AU EMIS TITLURILE EXECUTORII 879/25-05-2004

# Pol date 1 July 2013 11:20 +6

D-le presedinte Bota....va rugam sa trimiteti o adresa catre Ministerul Justitiei si sa propuneti acestuia prin Protocol,ca toti avocatii din UNBR sa efectueze \"pro bono\" cate 10 oficiil/an....Sa vedem ce spune Guvernul despre economiile pe care le-ar face de la Buget! Poate se sesizeaza si U.E.

# Roland Mindrila date 1 July 2013 14:22 +10

Cu privire la acuzatiile  aduse la adresa mea, acuzatii de care nu ma fac vinovat, considerand ca fiind unele  cu rea-credinta, sicanatorii si neintemeiate.   In primul rand as vrea sa invederez  faptul ca am mai fost ceretat pentru aceleasi fapte si cosider ca se impune sa dispuneti o solutie în temeiul prevederilor art. 10 lit. j) c.p.p., faţă de Rezolutia din 15.05.2012 din dosar 96/P/2012 al Parchetului de pe langa Judecatoria Gura Humorului, confirmata prin Sentinţa penală definitivă nr. 172 din 8 noiembrie 2012 pronuntata la Judecătoria Gura Humorului si Rezolutia dosar 448/P/2012 din 19.01.2013 a Parchetului de pe langa Judecatoria Gura Humorului , pastrata de Parchetului de pe langa Tribunalul Suceava si confirmata de Judecatoria Gura Humorului prin sentinta definitiva 100 din 4 iunie 2013 ( pe care le anexez ), sentinte si rezolutii confirmate de magistrati în care am mai fost cercetat pentru săvârşirea aceluiaşi gen de fapta in perioada 2011 si pana in prezent .

# Roland Mindrila date 1 July 2013 14:25 +9

Canform acestor sentinte exista autoritate de lucru judecat în temeiul prevederilor art. 10 lit. j) c.p.p , respectiv pentru  faptele prevazute la art.215, art. 281 C. pen., raportat la art. 26 alin. 1 din L 51/1995 actualizata si  art. 60 alin. 6 L 51/1995 actualizata, cu aplicarea art. 33 C.p.  cercetari definitivate  prin care s-a constatat ca exercit  profesia de avocat cu respectarea legii de exercitare si organizare a profesiei si folosesc cu drept roba si insemnele acestei profesii, respectiv conform  L51/1995 actualizata.  Inclusiv Parchetul de pe langa Curtea de Apel Suceava a confirmat faptul ca in urma verificarilor efectuate am calitate de avocat in cadrul Baroului Suceava prin Ordonanta din 17.04.2012 in dosar 244/P/2011.

# Roland Mindrila date 1 July 2013 14:28 +4

Cu privire la acuzatiile  aduse la adresa mea, acuzatii de care nu ma fac vinovat, considerand ca fiind unele  cu rea-credinta, sicanatorii si neintemeiate.   In primul rand as vrea sa invederez  faptul ca am mai fost ceretat pentru aceleasi fapte si cosider ca se impune sa dispuneti o solutie în temeiul prevederilor art. 10 lit. j) c.p.p., faţă de Rezolutia din 15.05.2012 din dosar 96/P/2012 al Parchetului de pe langa Judecatoria Gura Humorului, confirmata prin Sentinţa penală definitivă nr. 172 din 8 noiembrie 2012 pronuntata la Judecătoria Gura Humorului si Rezolutia dosar 448/P/2012 din 19.01.2013 a Parchetului de pe langa Judecatoria Gura Humorului , pastrata de Parchetului de pe langa Tribunalul Suceava si confirmata de Judecatoria Gura Humorului prin sentinta definitiva 100 din 4 iunie 2013 ( pe care le anexez ), sentinte si rezolutii confirmate de magistrati în care am mai fost cercetat pentru săvârşirea aceluiaşi gen de fapta in perioada 2011 si pana in prezent .

# Roland Mindrila date 1 July 2013 14:30 +8

Conform Judecatorului roman de la CEDO  Corneliu Barsan, in ,,Conventia Europeana a Drepturilor Omului”, editia 2, filele 1864-1866: ,,CEDO a decis cu valoare de principiu ca art. 4 din Protocolul nr. 7 trebuie inteles in sensul ca el interzice urmarirea ori judecarea unei persoane pentru o a doua „infractiune”, in masura in care aceasta are la origine fapte identice sau fapte care sunt, in substanta, aceleasi.” ,,Interpretarea principiului in discutie trebuie sa fie favorabila autorului actelor comise ceea ce semnifica imprejurarea ca odata ce el a fost scos de sub urmarire penala, sa nu mai aiba temerea ca va fi din nou pus sub urmarire penala pentru aceleasi fapte.” Raportat la practica interna se impune aceasta solutie conform cu : Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie –  prin Dec. pen. definitivă nr. 2094 din 10.06.2008 a statuat: ,,procurorul a apreciat că nu se poate dispune începerea urmăririi penale pe motiv că există o împiedicare, dispoziţiile art. 10 lit. j) c.p.p.

# AVOCAT date 1 July 2013 23:59 -2

:eek:

# Av.Radu Liviu-Florin date 1 July 2013 14:40 +6

In sfirsit acum incetul cu incetul se face dreptate in ce a ce privese LEGALITATEA dintre cele 2 barouri existente ,tot RESPECTUL doamnei judecator presedinte a JUDECATORIEI SUCEAVA-DOAMNA IULIA LULCIUC pentru curajul dat de a RESPINGE cererea de propunere de arestare a Domnului Av.Pompiliu Bota. DUMNEZEU SA VA CALAUZEASCA PASII DOAMNA JUDECATOARE SI TUTUROR JUDECATORILOR CARE ACUM RECUNOSC FARA TEAMA SI CARE DAU SOLUTII FAVORABILE AVOCATILOR DIN BAROUL CONSTITUTIONAL .Cu multa consideratie pentru curajul avut Av.Radu Liviu-Florin,cit pentru domnul procuror Dumnezeu sa ii ierte gresalele

# jurist date 1 July 2013 16:04 +8

DACA BOTA CASTIGA LA CEDO UNBR FLOREA = DESFIINTARE= MOARTE CLINICA! = DEZASTRU!!!

# Avocat TELEGAN CONSTANTIN date 1 July 2013 16:21 +9

Roland,trimite te rog tot materialul probator la inspectia juridica de la CSM,nu stiu daca vei rezolva ceva dar, macar vei primi un raspuns de la CSM,cand trimiti plangerea cere si sanctionarea procurorului de casta traditionala,si nu uita sa te identifici cu datele tale de avocat in UNBR-ul legal.

# cont date 1 July 2013 16:28 +6

toti trebuie sa trimita sesizare pt bujoreanu. csm-ul va vedea ca sunt multi oameni nemultumiti de activitatea acestui procuror. cum sa arunci hotararile instantelor si sa le calci in picioare?nu am auzit niciodata de un astfel de comportament.poate in epoca de aur cind invinuitii erau batuti sa recunoasca faptele. se pare ca acest procuror a ajuns din greseala intr-o functie care nu cadreaza cu pregatirea minimala ceruta.

# Avocat TELEGAN CONSTANTIN date 1 July 2013 16:36 +8

acest procuror de casta traditionala sa nu credeti cumva ca ca a actionat de unul singur...A fost un atac foarte bine coordonat de casta traditionala inpreuna cu csm,ministerul justitiei si cateva televiziuni si trusturi mediatice care le sunt aservite.Important este faptul ca actiunea de denigrare in masa a esuat....se pare ca undeva a intervenit ceva care a oprit actiunea.Din punctul meu de vedere situatia se complica pentru avocatii din colegiile de traditie si mostenitori ,succesori etc.

# Avocat TELEGAN CONSTANTIN date 1 July 2013 16:58 -1

Si nu mai laudati judecatorul de la Suceava .Daca ar fi putut l-ar fi arestat pe Presedinte fara sa clipeasca dar Bota nu este chiar oricine si fiti siguri ca s-a consultat inainte sa delibereze cu presedintele tribunalului Suceava si presedintele curtii de apel Suceava care cu siguranata au sfatuito sa nu faca o tampenie care sa o puna intr-o lumina proasta pentru ca la curtea de apel Suceava erau obligati sa-l elibereze,si mai stiu ca Domnul Pompiliu Bota vaneaza orice greseala a sistemului juridic Romanesc.Oricum findca era pusa pe a face rau a hotarat neintemeiat interdictia de a parasi localitatea,asta inseamna ca din punctul ei de vedere este vinovat ceea ce categoric este fals

# pt avocat TELEGAN date 1 July 2013 22:57 -3

JUDECATOAREA IULIU LULCIUC, ESTE CHIAR PRESEDINTA JUD. SUCEAVA. BOTA A FOST ELIBERAT, DEOARECE A EXPIRAT MANDATUL DE 24 ORE.

# 992 date 1 July 2013 23:06 0

.............. si fiindca jud. Lulciuc nu a dat mandat de arestare preventiva ptr. 29 de zile. Ar trebui aflat ce jude a dat mandatele de perchezitie si retinere la cererea acestui procuror ticalos. Scrie in articol, ce naiba......

# TELEGANE date 1 July 2013 23:57 -1

Daca judecatoarea a deliberat, TU DELIREZI. Ce stii tu despre procedura penala si dreptul penal? NIMIC! Stiti cu totii ce vina aveti (cei care au simtul masurii si realitatii). Incercarea voastra de a va autointitula avocati, va esua, si multi veti raspunde, fie in fata autoritatilor, fie in fata pagubitilor. Sa nu credeti ca puteti insela la nesfarsit.

# Pol date 1 July 2013 20:12 +8

Colegule Telegan....Ai pornit bine cand ai apreciat corectitudinea d-nei judecator -presedinte al judecatoriei Suceava. Este de asteptat ca un asemenea comportament sa fie adoptat de toti judecatorii, indifferent de instant si judetul in care activeaza... In fine, este pacat sa incriminezi faptul ca a decis interdicitia respective, intrucat asa se poate observa nu vinovatia lui Bota sau a celorlalti , ci faptul ca a dispus o masura procedural asiguratorie si pentru stat....Procurorul Bujoreanu a uitat ca face parte dintr-o structura a unui stat democratic si European, aratandu-si apartenenta la casta mafiota obisnuita cu actiuni de genul celei pe care a coordonat-o...Pacat ca mai sunt inca astfel de elemente pline de obedienta si lipsite de professionalism....Cinste d-nei judecator Luliuc...

# jurist date 1 July 2013 21:19 +5

baieti fiti calmi. actiunea lui bujoreanu nu e decat un foc de artificii care s-a sfirsit prost pentru reputatia lui. toate capetele pompoase de acuzare sunt vechile aberatii ale natarailor traditionali.el poate pune in miscare actiunea penala dar nu uitati ca judecatorul decide. ori la C Apel Sv treaba e clara, avocati lui Bota sunt perfect legali. eu nu vad alta solutie decat daca judeca femeia de serviciu.

# Ultimul Charlot date 1 July 2013 22:07 +1

S-au cenzurat aici comentariile sau nu mai prezinta interes? E destul de suspect cum dintr-o data s-a stins interesul...parerea mea...

# Avocat TELEGAN CONSTANTIN date 1 July 2013 22:46 +7

   Dragii mei colegi,sunt un  avocat pledant in sute de dosare pe portalul instantelor de judecata din Galati,Vaslui,Vrancea,Iasi,Bucuresti si va sfatuiesc sa respectati judecatorii,procurorii si chiar pe adversarii avocati mostenitori dar...trebuie sa intelegeti ca va mai trece ceva timp pana cand o parte dintre judecatori si procurori se vor obisnui cu ideeea ca in romania exista si functioneaza o noua generatie de avocati europeni comunitari care sunt cu adevarat profesionisti si nu slugi ai vechiului sistem comunist din Romania.

# Florin date 1 July 2013 23:29 +3

Cat timp va mai trece, colega ?! Multi dintre noi asteptam de 10 ani sa se faca dreptate, nu ti se pare ca e deja cam mult ?! Noi tot asteptam ca si partea aceea de magistrati, care ne fac probleme, sa ne recunoasca calitatea de avocat respectand legea si nu obisnuindu-se cu noi.

# TELEGANE date 1 July 2013 23:42 -4

Nu umfla numarul proceselor, spune-le adevarul ca tu esti procurist, iar mai nou te folosesti de o avocata traditionala care iti rezolva problemele. Tu ai gasit o rezolvare, dar ceilalti se expun in continuare. Fii intelligent si nu mai posta cu titulatura de avocat.

# Bobo date 2 July 2013 00:13 0

Bai, asta, care postezi sub pseudonimele \"AVOCAT\", \"TELEGANE\", \"COCO\", cei \"trei\" infatuati intr-unul, bati campii, pseudo-avocatule. Toleratule spagar, tie ar trebui sa-ti fie rusine sa-ti spui avocat. Uita-te in propria ograda si vei gasi mii de analfabeti, care fac de rusine profesia de avocat.

# zzzz date 1 July 2013 23:49 0

www

# RUSINE STRIBLEA date 2 July 2013 03:25 +1

Ai imprumutat mult infatuatule din obiceiurile Cordunenilor. Iti mai aduci aminte cand chemai cordunenii si puneai soferii in genunchi pentru niste banale certuri in trafic? Esti profesor la Cuza dar nu stii sa respecti o hotarare judecatoreasca? Rusine parvenitule!

# RUSINE STRIBLEA date 2 July 2013 03:29 0

Acusica te face Stupariu. Sa vezi dom\'le profesor cum te va face sexy-baba de n-ai sa ai aer. Uuuuuh!

# Avocat Vasile Dumitru date 2 July 2013 06:36 +4

Dragi colegi, suntem pe drumul cel bun. Munca si perseverenta stropita cu multa credinta trebuie sa ne insoteasca. Daca un magistrat ne accepta sau nu intr-o instanta mai putin conteaza, pana la urma, calitatea noastra morala si profesionala este un as!Judecatorul este obligat sa pronunte o solutie echitabila pentru ca nu mai tine cu traficul de influienta, dupa cum ati observat\'\'ulciorul nu merge de multe ori la izvor \'\'.Oscilatia magistratilor, motivarea insuficienta, grava neglijenta, va arata ca ei au interes in cauza, sau se fac presiuni asupra lor, probabil de catre avocati fosti procurori sau judecatori, dar sa ne luam \'\' necatrul din activitatea lor\'\' pentru ca vom da de munca sectiilor din cadru Ministerului de Justitie si C.S.M.-ului. Cert este ca domnul ministru de justitie va da fiinta unei comisii de disciplina si memoriile noastre se vor inmulti, dar nu trebuie neglijata nici Inspectia Judiciara din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii. Succes !

# 007 date 2 July 2013 10:41 0

[quote name=\"Avocat Vasile Dumitru \"]Dragi colegi, suntem pe drumul cel bun. Munca si perseverenta stropita cu multa credinta trebuie sa ne insoteasca. Daca un magistrat ne accepta sau nu intr-o instanta mai putin conteaza, pana la urma, calitatea noastra morala si profesionala este un as!Judecatorul este obligat sa pronunte o solutie echitabila pentru ca nu mai tine cu traficul de influienta, dupa cum ati observat\\\'\\\'ulciorul nu merge de multe ori la izvor \\\'\\\'.Oscilatia magistratilor, motivarea insuficienta, grava neglijenta, va arata ca ei au interes in cauza, sau se fac presiuni asupra lor, probabil de catre avocati fosti procurori sau judecatori, dar sa ne luam \\\'\\\' necatrul din activitatea lor\\\'\\\' pentru ca vom da de munca sectiilor din cadru Ministerului de Justitie si C.S.M.-ului. Cert este ca domnul ministru de justitie va da fiinta unei comisii de disciplina si memoriile noastre se vor inmulti, dar nu trebuie neglijata nici Inspectia Judiciara din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii. Succes ![/quote] :D :D :D :D :D :lol:

# Avocat TELEGAN CONSTANTIN date 2 July 2013 07:27 +4

       Nu voi intra in polemica cu cei care posteaza aici si care nu au curaj sa-si dezvaluie numele adevarat,am sa va spun cum se poate verifica daca un avocat intra cu procura sau delegatie in dosare.Simplu....tastati pe portalul instantelor unde desfasoara activitate subsemnatul adica pe noul portal just.ro .....de exemplu...avocat Ionescu Gigel si va apare numele avocatului pledant cu delegatie pe portal.Da,in acest moment am ajuns in situatia in care pot plati un avocat care sa mearga in locul meu la bara pentru ca am si alte activitati cu care ma indeletnicesc.Cu respect al vostru coleg avocat TELEGAN CONSTANTIN

# Mircea PELEA date 2 July 2013 09:01 0

Cabinet individual de avocatura, acorda consultatii juridice in materie de drept penal, drept civil, dreptul familiei. Onorarii decente. Ofer si rog multa seriozitate. Avocat titular, Mircea PELEA mirceapelea@yahoo.com

# LEGE 51 din 7.06.1995 M.O. NR. 116 din 9.06.95 date 2 July 2013 09:18 +3

LEGE Nr. 51 din 7 iunie 1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat EMITENT: PARLAMENTUL PUBLICATA IN: MONITORUL OFICIAL NR. 116 din 9 iunie 1995 Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.  CAP. 8 Dispozitii tranzitorii si finale ART. 76  Prezenta lege va fi pusa in aplicare astfel:  e)De la data adoptarii statutului, avocatii vor exercita profesia in una dintre formele pentru care au optat, potrivit prezentei legi.  Actualele birouri de avocati, prevazute de Decretul-lege nr.90/1990 privind unele masuri pentru organizarea si exercitarea avocaturii in Romania, isi pot continua activitatea, in aceleasi conditii, pe o perioada de 3 ani de la intrarea in vigoare a prezentei legi. 

# 992 date 2 July 2013 10:45 +1

si din 98 pana in 2004 ? Din 2004 pana in prezent ? Din 2005 legea interzice infiintarea barourilor. Baroul Bucuresti cum de s-a inscris fiscal in 2006 ? Baroul Ilfov cand a fost infiintat ? I-a spune mai cititor in stele flociste ?

# 992 date 2 July 2013 11:22 0

erata: \"ia spune....\" 8)

# 992 date 2 July 2013 11:47 0

Erata e gresita. E corect originalul.  ;-)

# nu prea date 2 July 2013 12:24 0

\"ia\"-interj.(indeamna la o actiune) In rest, esti un tip istet si-mi place pozitia ta vizavi de mafia traditionala. ;-)

# Roland Mindrila date 2 July 2013 11:41 +5

Găsit nevinovat de două ori de un procuror, încătuşat de un altul, pentru aceleaşi infracţiuni Citeşte mai mult pe Monitorul de Suceava: http://www.monitorulsv.ro/Local/2013-07-02/Gasit-nevinovat-de-doua-ori-de-un-procuror-incatusat-de-un-altul-pentru-aceleasi-infractiuni#ixzz2XsKolrf2

# Sachi date 2 July 2013 13:18 +2

Persoana cea mai potrivita pentru a initia un proiect de lege, prin care sa se stopeze definitiv represiunea nedreapta fata de avocatii legalei UNBR-Bota, este senatorul-avocat(aripa Bota) Catalin Croitoru. Pentru mine, ramane un mister de ce nu se ia legatura cu dumnealui, pentru ca, impreuna, sa vedem ce se pote face, punand la cale o strategie prin care sa se faca, in sfarsit, dreptate. Imi face impresia ca nu exista o colaborare intre senatorul Croitoru si conducerea UNBR-ului. Orgoliile ar trebui lasate de-o parte spre binele nostru. Dl. Croitoru trebuie convins ca a venit timpul sa iasa in fata, intrucat, spre deosebire de noi, care suntem cenzurati, efectiv, de mass media corupta, dansul are alte posibilitati. Parerea mea e ca nu poate ramane indiferent la persecutarea colegilor avocati, mai ales ca are si 2 copii inscrisi in UNBR-ul nostru.

# 6969 date 2 July 2013 13:53 +2

Au lucruri mai importante de facut decat legalizarea profesiilor libere dupa care ai facut o facultate de drept la zi 4 ani. Mai bine legalizeaza prostitutia celor cu 4 clase, orientarea sexuala, liberalizarea drogurilor pe piata pentru care au murit mii de copii si parinti distrusi , tu care ai invatat 4 ani de facultate ati ingradeste dreptul de a profesa ,Pentru ca unele institute ale statului vor sa puna monopol pe tot ce se castiga bani, cum ar fi( medierea) avocati si notari vor sa fie de drept si mediatori uni sa manince cu trei guri si sa le vina bani din orce sa alti sa stea ca prosti sa se uite la ei ,suntem mai rau ca pe vremea lui C...... ar trebui sesizata Curtea Europeana pentru ce se intampla in tara noastra.

# avocat BB date 2 July 2013 14:27 +3

Stimati colegi de la BOTA. Sa stiti ca daca am fi uniti si noi am putea strange semnaturi toti avocatii de la BOTA si sa initiem un proiect de modificare a Legii comuniste 51/1995-in baza liberei initiative a cetateanului la initiativa legislativa. Daca ne-am strange la Bucuresti si fiecare avocat in teritoriu am strange atatea semnaturi cum zice legea am putea depune acest proiect la Parlament. Dar multi dintre noi asteapta sa desfasoare aceste activitati numai conducerea si cu inca altii care sunt foarte putini. de la Parlament nu se va initia un asemenea proiect de lege de nimeni intrucat nu exista interes. Inclusiv premierul Ponta este inscris la TRADITIONALI in barou cat si multi alti parlamentari. referitor la Croitoru ce sa va spun si-a vazut omul locul prins in Parlament si nu il mai intereseaza iar din alt pct. de vedere el este in opozitie. Ca sa aiba sanse un asemenea proiect sa fie votat sau (asumat )asa cum au trecut si alte proiecte trebuie sa fie initiat de putere(USL). USL-ul ar putea modifica aceasta lege comunista si de care unii magistrati profita si printr-o Ordonanta dar nu se vrea. Problema noastra este ca nu suntem uniti sa ne intalnim la Bucuresti sa discutam variantele in sensul de a pune o strategie la punct inclusiv de a forma unele delegatii din membrii nostrii si a merge a discuta cu cei de la Guvern, Parlament, asociatii ptr. drepturile omului si de ce nu chiar cu conducerea TRADITIONALILOR ptr. eventual o reorganizare a profesiei prin fuziune, absortie sau alte variante. Mijloace si metode legale sunt multe. Eu unul daca sunteti de acord pot sa va stau la dispozitie si sa iau legatura impreuna cu cei care vor fi delegati impreuna sa mergem la aceste institutii. Problema este ca trebuie sa ne remobilizam si reorganizam mai bine si mai eficient si sa trecem la actiune inclusiv la formularea de plangeri/sesizari/actiuni de protest la institutiile UE si internationale.

# Sachi date 2 July 2013 14:47 +1

Senatorul Croitoru e in USL(PSD) si nu in opozitie. O fi in opozitie cu politrucii-avocati \"traditionali\" din toate partidele. Daca, Croitoru, ar incepe sa vorbeasca in Parlament, la televizor sau in presa scrisa despre sutele de hotarari judecatoresti care au statuat ca noi avem calitatea de avocat, sunt convins ca lucrurile s-ar schimba in bine. Si, daca vrea, se pricepe; a dovedit-o si pe vremea cand era presedintele sindicatului din invatamant. Scandalos e faptul ca unii magistrati corupti sfideaza hotararile judecatoresti, care au putere de LEGE(!) si nu raspund in niciun fel ! E, pur si simplu, de neimaginat ca se poate intampla asa ceva intr-o tara din U.E. !!!

# Avocat Vasile Dumitru - Tulcea date 3 July 2013 08:17 0

Dragi colegi, dupa cum ati si observat in cadul U.N.B.R.- structura-legala, exista mai multa individualitate si nu, inca, si o coeziune de grup, insa a sosit momentul a ne organiza si strange cateva sute de mii de semnaturi pentru o initiativa legislativa, nationala, europeana. Traditionalii au si ei organizare, parte din ei la \'\'trafic\'\' insa dupa cum ati observat, la ei mirosul de \'\'hoit\'\' a ajuns pana la D.N.A. si m-ai usureaza din puterea grupului. La data de 01.07.2013 la Tulcea a participat domnul ministru de Justitie la inaugurarea Palatului de Justitie, am reusit sa discut cu dumnelui 50 de secunde, asteapta un memoriu pentru ca traditionalii s-au plans(\'\'avem probleme cu paraleliii- decana Baroului Tulcea\'\') ... este o persoana deosebita, si are nevoie de noi, nu intamplator infiinteaza comisia pentru sanctionarea magistratilor care aplica legea preferential.Pe siteul C.S.M. veti gasi un ghid pentru sesizarea Inspectiei Judiciare.Parlamentariii nostrii se vor bucura de o intiativa legislativa cu un milion de semnaturi..., ganditi-va, cine mai poate refuza o initiativa legislative din partea unui grup organizat in teritoriu \'\' cere si ti se va da \'\' ... C.E.D.O. gestioneaza cu mult interes relatiile sociale europene, Succes !

# 6969 date 2 July 2013 15:00 +2

Ai dreptate BB suntem un barou dezorganizat fiecare se descurca pentru el, stam si privim cum ne sunt haituiti colegi ai lasam sa se descurce cum pot maine poate ne vine la alti randul sa fim cercetati, ,de aceia asi bat joc de noi, ne considera slabi, niste prosti, noi toti suntem de vina pentru ce ni se intampla la barou ca nu suntem uniti, ar trebui sa vorbim cu secretara Alina sa fixeze o zi si sa trimeata cate un mesaj pe la fiecare pe telefon toti cei din tabloul de avocati sa ne intalnim la Barou sa ne organizam intr-un fel sa facem cateva demersuri in ceia ce priveste situatia noastra profesionala.

# PT 6969 date 2 July 2013 22:43 0

BOTA A FACUT TOT POSIBILUL SA NU FIM UNITI, II ESTE FRICA CA DACA NE UNIM IL INLATURAM, CA SUNTEM PUTERNICI.

# avocat BB date 2 July 2013 15:18 +4

Multumesc colegilor 6969 si Sachi. Vreau sa va aduc la cunostinta ca eu am facut deja la CEDO si la CSM. iar in continuare voi face la toate institutiile mai sus amintite si la altele. Pana nu imi voi gasi dreptatea nu ma laschiar daca ar fi sa mor pe \"baricade\".Acest drept castigat si confirmat printr-o hotarare judecatoreascatrebuie sa fie pastrat si ptr. urmasii nostri. Daca va fi cazul voi intra si in greva foamei.

# avocat S.M. date 2 July 2013 15:35 +1

CRONICA DE GAESTI- din 03.06.2013-DEZVALUIRI BOMBA-Sotia avocatului TOMESCU ION si cu altele sifoneaza bani din bugetul local Gaesti printr-o firma din anul 2009 pana in prezent. Av. TOMESCU ION in perioada 2009-2012 a fost si consilier local Gaesti dar in declaratiile de interese si avere a \" a uitat\" sa treaca\" aceste aspecte desi se pare ca hotararea CL GAESTI a fost votata si de el ptr. sifonarea banilo catre firma sotiei sale . TOMESCU ION este \"zmeul\" de avocat traditional de la Gaesti care se da \"PREACINSTIT\" Rog pe aceasta cale ca ANI si DNA sa se autosesizeze chiar daca el se bate cu pumnul in piept ca (\"ai lui -USL\") sunt la putere si nu are nimeni ce sa ii faca. Alte aspecte de PREA multa cinste si cu privire la sifonarea de bani publici a avocatului TOMESCU ION vor fi sesizate de CRONICA GAESTIULUI si de altii organelor abilitate.

# Albastru date 2 July 2013 16:11 +1

Pentru 6969, Sachi si toti cei care vor sa facem ceva pentru Baroul Constitutional, propun sa ne lasam toti numerele de telefon la domnisoara Alina si sa fim contactati in vederea demersurilor pe care le v-om face, bine-nteles fiind totusi avizati si de Domnul Decan Bota. Parerea mea ! Daca memoriul, plangerea etc. va fi semnata de 1500-1800 de avocati, ma gandesc ...ca va da de gandit...

# Giovanni date 2 July 2013 16:20 0

Vaffanculo Bota!

# 992 date 2 July 2013 16:30 0

Domnisoara secretara se numeste Ina, nu Alina. Nr. de telefon ale tuturor membrilor se regasesc in tablou. Dl Bota este presedintele UNBR. Decan al Baroului Bucuresti este av. Alina Apostol. Stimati colegi, documentati-va inainte de a va exprima in mediul public despre ce calitate / functie detin anumite persoane si/sau diversele pozitii din structura de conducere a UNBR-ului de cine anume-s ocupate. Pe idiotii flocisti ii inteleg, sunt orbiti de rautate si prostie dar din partea dvs. astept mult mai mult interes, consecventa si conduita corecta privind organizatia din care cu cinste, onoare si demnitate facem parte.

# GRESIT 992, IDIOTUL ESTI TU date 2 July 2013 22:37 0

IDIOT ESTI TU 992 SI NEDOCUMENTAT. IN 2012, BOTA A FOST CONDAMNAT PENAL DEFINITIV SI SENTINTA DE LA DEVA, SPUNE CLAR CA NU ESTE AVOCAT. TOT IN 2012, AU EXPIRAT SI CELE DOUA MANDATE A CITE 4 ANI, DE PRESEDINTE SI DECAN. (art. 67 l 51/1995) IN 09.06.2012, A FOST ALES PRESEDINTE UNBR 2004, AV. VIOREL NIMERINCU, LA PROPUNEREA LUI BOTA. DIN CLIPA IN CARE S-A STABILIT PRIN SENTINTA CA NU E AVOCAT, DIN ACEL MOMENT NU MAI POATE FACE PARTE DINTR-O UNIUNE A AVOCATILOR SI IMPLICIT NU POATE DETINE NICI O FUNCTIE CARE DERIVA DIN CALITATEA DE AVOCAT. DACA CITESTI LEGEA 51/1995, O SA INTELEGI ART. 27 LIT. d)

# Prostovane date 2 July 2013 22:50 +1

Dar, de ce nu spui nimic si despre hotararile jud. definitive pronuntate inainte de condamnarea abuziva, care au statuat faptul ca Bota a dobandit calitatea de avocat in mod legal ?!

# 992 date 2 July 2013 22:55 0

Bai excrement, nu ma cobor la nivelul tau din iarba. Putrezeste in liniste acolo. Dar acopera-te cu ceva gros ca imprastii un miros pestilential.

# către Giovani date 2 July 2013 16:44 0

 Mai dute dracu ramfam******.

# avocat traditional date 3 July 2013 09:07 0

http://www.rtv.net/frauda-cu-diplome-romanesti-de-drept-in-italia_87379.html

# marian date 3 July 2013 10:00 0

Nu este nicio frauda ,justitia trebuie sa se pronunte odata pentru totdeauna daca UNBR Bota este legal sau nu si atat .

# 992 date 3 July 2013 10:16 +2

Pai justitia s-a pronuntat de sute de ori deja. Pana cand sa o faca ??? De ce-i nevoie de sute de hotarari asupra aceleiasi fapte ? Cum poate fi judecat un individ ptr. aceeasi fapta de X ori ?? Numai in tara asta bananiera e posibil asa ceva....

# asa e date 3 July 2013 11:46 +1

Ai dreptate. Asa a procedat statul mafiot, Romania, cu Bota. Pentru ca, inainte de condamnarea abuziva, i s-a dat NUP pe banda rulanta, confirmat de aprox. 14 hotarari judecatoresti definitive(toate au statuat ca a dobandit calitatea de avocat in mod legal !), desi era suficienta doar prima hotarare pentru a nu mai avea probleme niciodata(cu privire la exercitarea avocaturii). In schimb statul mafiot, prin mafiotii din Parc. General, condus atunci de obedienta(lui Basescu) corupta si analfabeta, Kovesi, sfidand intreaga jurisprudenta favorabila lui Bota, l-au trimis in judecata, cunoscand faptul ca magistratii hunedoreni sunt anti-Bota si pro-mafia traditionala. E strigator la cer ! Nici macar intr-o tara africana nu s-ar putea petrece un asemenea abuz ! Bota e efectiv persecutat politic ! Gangsterii parlamentari si multi dintre magistrati, nu vor, pur si simplu, ca profesia de avocat sa fie curatata de ciuma care a cuprins-o ! Si nu vor intrucat sunt direct interesati,rudele stiude ce

# 992 date 3 July 2013 13:37 +1

In aceeasi logica, daca toate acele hotarari definitive prin care cei de la Bota sunt recunoscuti ca profeseaza legal avocatura nu valoreaza nimic ptr. diversi judecatori si procurori, inseamna ca in RO nu exista statul de drept. Cand vrea muschiul unora, nu recunosc o hotarare definitiva a unei instante. Pai atunci de ce sa conformeze Adrian Nastase, Becali, Cioaca si orice alt condamnat definitiv ? Sa se judece la nesfarsit cauzele pana iese din alba neagra sau invers. CSM-ul sare mereu de buci ca arse  cand in mass-media se comenteaza pe marginea unei sentinte definitive de condamnare. Dar acelasi CSM, de ce nu are nicio reactie cand cei de la Bota, in frunte cu el, sunt batjocoriti permanent ? Perchezitii domiciliare la avocati, retineri, pretentii de arestare preventiva. Ptr. ce toate astea ???? In tara asta, un cuplu de jude si procuror corupti si imbecili isi permit sa-si bata joc de oricine.

# 992 date 3 July 2013 13:44 0

Cum este posibil asa ceva si nicio institutie a statului cica de drept nu are nicio reactie ?? Unde-i statul de drept atat de clamat de toata lumea ?? Chestiile astea nu le vede cucoana aia impaiata, V. Reding, coruptul de Barroso si alti corifei europeni ai dreptatii si democratiei ? Cat despre politicienii romani, in frunte cu unul croitoru, ce sa mai vorbim....Apropo LUJU, nu mai sterge comentariile despre croitoru. Sau asa e ordinul de la SRS ? Degeaba, lumea are deja impresia definita clar prin lipsa de opinie a parlamantarului croitoru in aceasta cauza a prigoanei impotriva celor de la Bota.

# avocat specialist in penal date 3 July 2013 16:34 0

Bujorean cand a pus in miscare actiunea penala impotiva lui BOTA a comis fapta penala de represiune nedreapta 268 C.P. intrucat el a pus propus arestarea preventiva dar nu a fost arestat. O data ce nu a fost arestat preventiv infractiunea de represiune nedreapta a fost consumata. DNA-ul ar trebuii sa se autosesizeze si celelalte organisme ptr. drepturile omului. V. Rednig si cu d-nul BAROSSO ar trebui sa se autosesizeze, ambasadele tarilor democratice, paralamentu/Guvernul/Avocatul Poporului/asociatiile ptr. drepturile omului chiar nu le da de gandit ca in Romania amenii cinstiti nu mai pot \'respira\' din cauza ilegalitatilor si actelor de coruptie. Ne incalca drepturile mai rau ca la animale si ca la orice vietuitore. Ne supune la pierzanie prin inanitie pe noi si familiile noastre. Eu unul zic sa ne intalnim la Bucuresti toti cati am mai ramas in UNBR-BOTA si sa declansam greva foamei in fata Parlamentului/Guvernului/CSM sau/ori/si PICCJ. Chiar mi s-a luat de aceasta nedreptate din Romania.

# xxx date 3 July 2013 16:46 -2

nu muriti de inanitie, se gasesc locuri de munca la gropile de gunoi. si asa nu aveti clienti, de buni avocati ce sunteti.

# pt xxx date 3 July 2013 17:14 -1

acolo o asteptam si pe mata!!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva