psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

DOVADA INSCENARII – In fata ICCJ un martor turc audiat ilegal de procurorul DNA Gheorghe Bocsan, la Istanbul, a declarat ca nu a existat nicio mita. Martorul turc infirma declaratia atribuita lui si scrisa cu manuta procurorului Bocsan, pe care acesta si-a bazat rechizitoriul

Scris de: Adina A.STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

3 May 2012 19:04
Vizualizari: 7745

 

Marturie incendiara in cazul turcilor audiati ilegal in Istanbul de procurorul DNA Gheorghe Bocsan, care s-a soldat deja cu condamnarea in fond a patru politisti de frontiera, pentru o pretinsa mita, „dovedita” exclusiv pe baza a trei declaratii de martor scrise cu mana procurorului Gheorghe Bocsan (foto) declaratii luate in data de 6 martie 2010 la Istanbul. Audiat pentru prima data in instanta, prin videoconferinta, in recurs, de catre un complet al ICCJ format din judecatorii Corina Jijiie, Lavinia Lefterache si Lucia Rog, unul dintre cei trei martori pe a caror marturie s-a „probat” pretinsa mita si s-a emis emis rechizitoriul, a sustinut ca nu a vazut nicio mita, ca nu-i cunoaste pe acuzati (politistii de frontiera trimisi in judecata) si, atentie, ca procurorul DNA a scris ce a vrut intr-o declaratie ce i-a fost luata la firma patronului firmei Romtas, in Istanbul, patron care nu e altul decat denuntatorul DNA suparat ca politistii de frontiera nu-i lasa muncitorii turci, cu probleme in acte, sa intre in Romania. Ceilalti doi martori urmeaza sa fie si ei audiati la date ulterioare...


Declaratia martorului Cengiz Binali, daca se va dovedi reala, ar trebui sa duca la punerea sub acuzare a procurorului de caz Gheorghe Bocsan si a sefului acestuia Lucian Papici (care a confirmat rechizitoriul), pentru a se afla care au fost resorturile care i-au determinat pe anchetatorii DNA sa trimita patru ofiteri de politie de frontiera in judecata, intr-un dosar dubios, a caror probe nu sunt decat trei declaratii de martor pe baza carora s-a „probat” luarea de mita. Una din ele a si fost negata. Publicam in continuare declaratia martorului turc, Cengiz Binali audiat de ICCJ, cu precizarea ca cei patru politisti de frontiera au fost condamnati in fond de judecatorul Dumitru Mirancea, de la CAB, la pedepse de 2 si 3 ani de inchisoare cu suspendare, pentru luare de mita, cu refuzarea de catre judecator a audierii in instanta a celor trei martori turci, in pofida insistentelor apararii, care au acuzat falsitatea lor. Precizam de asemenea ca procurorii Marius Iacob si Catalin Ceort, fara sa verifice nimic, au dat NUP pe linie in cazul plangerilor penale formulate de cei patru politisti de frontiera impotriva procurorilor DNA, Lucian Papici si Gheorghe Bocsan, pentru acuzatiile de abuz in serviciu si fals.

In declaratia scrisa cu mana lui de Bocsan, martorul turc acuza pe toata linia

Inainte de a prezenta declaratia data in fata ICCJ de martorul turc Cengiz Binali, precizam ca la 6 martie 2010, procurorul DNA Gheorghe Bocsan a reactivat un dosar in care nu s-a facut nimic vreme de trei ani, si s-a deplasat la Istanbul – Turcia pentru a lua declaratii de martor la trei cetateni turci, ilegal, fara comisie rogatorie, cu incalcarea tratatului de cooperare judiciara dintre Romania si Turcia. Dupa care, in cateva saptamani a emis un rechizitoriu prin care, exclusiv pe baza celor trei declaratii luate in Turcia - SCRISE CU MANA LUI – procurorul Bocsan a formulat actul de inculpare. Iata cum a fost demonstrata in rechizitoriu pretinsa infractune de mita: “martorul Seker Sefa a platit efectiv suma de 700 USD (cate 100 USD/persoana) inculpatului Micu Iustin Robertino, reprezentand mita solicitata. De asemenea, martorul a mai platit suma de 200 USD invinuitului Geambulat Fetin, reprezentand serviciul de traducator al acestuia pentru care insa invinuitul nu a eliberat chitanta. Plata efectiva a sumei de 700 USD de catre Seker Sefa inculpatului Micu Iustin Robertino, cu titlu de mita, este confirmata unanim de martorii Cengiz Binali, Seker Sefa, Seker Serdar si de inviniuitul Geambulat Fetin, in declaratiile acestora si in procesul verbal de recunoastere din grup”.

In declaratia scrisa cu mana lui de procurorul Bocsan, martorul turc a declarat, citam un fragment: „In data de 5 septembrie 2007 am intrat in Romania prin Aeroportul Baneasa venind din Istanbul, Politia de Frontiera Romana ne-a supus unui control foarte sever. Am fost dusi intr-o camera separata si aflandu-ne in camera respectiva, un individ, pe care l-am recunoscut dupa plansa fotografica 1, la foto 2 si despre care am aflat ulterior ca se numeste Guiu Lucian Catralin ne-a cerut direct in limba turca (pe care o vorbea foarte putin) sa dam fiecare cate 100 USD pentru ca altfel vom avea probleme foarte mari in Romania si vom fi dusi la arestare” - declaratia integrala de martor o puteti citi atasat la finalul articolului.

Mentionam ca procurorul Bocsan a incheiat la Instanbul, la aceeasi data de 6 martie 2010 si un proces verbal de recunoastere dupa plansa fotografica, in care martorul turc recunostea cu exactitate (dupa trei ani de la evenimentul din aeroport!!!) pe trei dintre politistii de frontiera si pe traducatorul din aeroport. Si acest document a fost scris cu mana lui de catre procurorul Bocsan.

Declaratia data Inaltei Curti: procurorul Bocsan a luat declaratii la firma patronului firmei turcesti Romtas, denuntator in cauza

In sedinta din 17 aprilie 2012 (Dosar nr. 5008/2/2010) a Sectiei penale a ICCJ, martorul Cengiz Binali a declarat, prin videoconferinta, contrariul celor retinute de anchetatorii DNA: „...In urma cu putin timp am avut un accident, iar starea mea de sanatate este precara. Am venit in Romania la firma Romtas pentru a ma angaja. Politistii ne-au controlat pe aeroport si nu ne-au dat voie sa intram in tara. Am venit singur in Romania, dar mai erau 6-7 persoane de cetatenie turca la aeroport intr-o camera unde am stat inchisi. Nu cunosc numele persoanelor cu care am stat in camera. De la firma Romtas nu a venit nimeni sa ma ia. Cand am intrat in aeroport s-a spus ca nu exista permisiune de intrare (...) Nu am auzit sa se fi cerut o suma de bani si nu m-a interesat acest lucru. Nu am vazut sa se plateasca o amenda administrativa. Nu am fost amenintat si nu am auzit sa fie cineva amenintat. La Istanbul am fost instiintati de patronul firmei Romtas sa vin la firma pentru ca avenit un procuror din Romania. Era un cetatean roman care ne-a luat declaratii in prezenta unui translator. Mi-a prezentat o plansa foto si am declarat ca nu recunosc pe nimeni pentru ca a trecut mult timp. Nu am auzit si nu am vazut ca ceilalti cetateni sa fi dat vreo suma de bani. Am spus atunci la Istanbul ceea ce va spun si acum. Nu recunosc pe vreunul dintre cei care s-au prezentat, care se afla azi in sala de sedinta si in fata camerei de luat vederi. Aveam banii la mine pentru intrarea in tara, politistii i-au numarat si i-am pus inapoi in buzunar. Erau banii mei personali. Nu cunosc persoanele care au semnat ca martor asistent declaratiile de la Istanbul. La firma Romtas am dat declaratii singur in fata traducatorului si procurorului. In Turcia declaratia s-a dat in felul urmator: procurorul punea intrebari si tranzalatorul traducea intrebarile si raspunsurile mele, iar procurorul nota. M-am dus la firma Romtas pentru ca acolo am fost chemat, am venit aici pentru ca am fost chemat. Nu imi amintesc numele translatorului de pe aeroportul din Romania. Nu imi aduc aminte numele translatorului de la Istanbul, era o doamna” - declaratia integrala de martor o puteti citi atasat la finalul articolului.

Iata prin urmare ce diferenta intre declaratia de la Istanbul, scrisa de procurorul DNA Bocsan, cu manuta lui, si declaratia data in instanta. Important este ca martorul turc a declarat prin videoconferinta ca a dat aceleasi declaratii si procurorului Bocsan. In aceste conditii, cine i-a mistificat vorbele? S-a mizat oare pe faptul ca nimeni nu-i va mai gasi pe martorii turci, si niciun judecator nu-i va audia in Romania, asa cum a procedat la fond judecatorul Dumitru Mirancea de la CAB (fost procuror)? S-a dorit ca acest dosar sa fie o pacaleala pentru comisarii europeni, in sensul de a se arata ca Romania lupta cu coruptia de la frontierele sale, pentru a fi primiti in spatiul Schengen?

* Cititi aici declaratia data in fata ICCJ de martorul turc, in care este desfiintat rechizitorul DNA

* Cititi aici declaratia luata ilegal la Istanbul de procurorul Bocsan, aceluiasi martor turc, declaratie suspecta de fals

 

 

Comentarii

# Ultras date 3 May 2012 19:30 +40

La puscarie!/Bocsan,la puscarie!La puscarie!/Morar,la puscarie.

# DOREL date 4 May 2012 00:23 +29

DNA = Duba, duba, duba ! Cu cat mai repede, cu atat mai bine ! Si, b): cu un loc la geam si pentru Mirancea ! Parerea mea ...

# CI date 3 May 2012 19:37 -32

Pe turci(şi onestitatea lor) îi cunoaştem cu toţii foarte bine. După ce ţi-au spus ceva, se jură pe mamă şi pe Coran că nu ai înţeles tu bine, că e o neînţelegere, ba mai mult, că nici măcar nu ei au stat de vorbă cu tine, ci o sosie a lor. Turcii ăştia din speţa lui Bocşan sunt cei care vin aici, fac o evaziune de milioane şi după 3 luni, când ne trezim noi, firma e deja în faliment, iar ei au părăsit ţara. Îmi plac exprimările voastre: incendiar, senzaţional, unic, fulminant, mirovolant...Dan Diaconescu nu se supără? ;-)

# A_L_I_E_N date 3 May 2012 19:45 +32

CI, afirmi cunostinte juridice, in special in materia dreptului penal. Cu buna credinta, iti adresez trei intrebari: 1. Exista in legislatia romana in vigoare, vreun caz de impunitate cu privire la infractiunile comise de un procuror in timpul exercitarii atributiilor de serviciu? 2. Un procuror care ascunde (retine) inscrisuri oficiale (dobandite DUP) judecatorului, si-i prezinta acestuia ca fiind reale imprejurari mincinoase (situatia reala fiind dovedita de inscrisurile oficiale ascunse) - se face vinovat de comiterea vreunei infractiuni? Ce este mai grav pentru societate : arestarea si condamnarea prin probe obtinute ilegal si chiar infractional, sau necondamnarea "vinovatului" (in opinia procurorului) de comiterea unor presupuse infractiuni ? Multumesc anticipat ...

# wrong date 3 May 2012 19:57 +20

CI vorbeste din carti, din arhivele SIPA, de oriunde in afara de exzperienta proprie in penal care din fericire ii lipseste cu desavarsire. El a fost crescut si Cyborg-izat sa creada, sa aplaude, sa apere pana la absurd orice abuz al procurorilor DNA. Nu-l mai puteti schimba, omului i s-a pus CIP de MM si cam asta e. Sa ne rugam doar sa nu judece pe vreunul acuzat de coruptie ca incalca si Codul penal si ii da pe viata. CI, la nani! Ca sa nu iti zic exact pe nume:D

# CI date 3 May 2012 19:39 -26

Şi dacă Bocşan l-a înregistrat pe martorul ăla...aşa...pentru orice eventualitate?

# A_L_I_E_N date 3 May 2012 19:46 +27

Au fost respectate dispozitiile procedurale (imperative) ce reglementeaza comisia rogatorie? A existat o astfel de comisie rogatorie? A fost parcursa procedura de informare a autoritatilor statului unde au fost luate depozitiile? Cine a fost desemnat de catre partea turca sa asiste procurorul roman? "Traducatorul" a fost pus la dispozitie de catre autoritatile turce? CI, grav nu este ca nu stii, ci, dimpotriva, faptul ca refuzi evidenta abuzului si a ilegalitatii, atunci cand sunt comise de catre colegii tai DNA. A fi procuror nu inseamna a trimite, cu orice pret, dupa gratii, persoane pe care le consideri vinovate. Primul imperativ ar trebui sa fie respectarea legii. La DNA insa, interviul a inlaturat orice persoana care avea astfel de "retineri" ...

# CI date 3 May 2012 20:00 -27

Vezi că ai dat copy-paste...Ăstea sunt replici dintr-o altă discuţie...despre interpret, despre încălcări procedurale şi sancţiuni...Mai schimbă şi tu ceva în mesaje că nu se potrivesc, în întregime, noului context...

# A_L_I_E_N date 3 May 2012 20:14 +26

Poate gasesti un milimetru de bun simt si raspunzi macar acum... Desi ma indoiesc. Si ca vei cauta, si ca ai avea, si ca vei raspunde vreodata punctual unor intrebari de bun simt ...

# CI date 3 May 2012 20:59 -19

Dacă-ţi reciteşti mesajul ai să observi că tu te aştepţi să te confirm, să-ţi dau dreptate, altfel e de rău. În cazul ăsta...ce rost mai are...Pot să-ţi pun o întrebare? Ce sancţiune intervine pentru neregulile procedurale invocate? Nulitatea absolută... relativă? Dacă e relativă, atunci care e vătămarea? Poate fi înlăturată vătămarea? Şi ce treabă are milimetrul de bun simţ cu toate astea!?

# Asker date 3 May 2012 21:22 +22

Ministerul Justitiei din Republica Turcia, prin intermediul Ambasadei sale la Bucuresti a comunicat ca nu a existat o cerere privind constituirea unei comisii rogatorii internationale sau o aprobare in vederea audierii cetatenilor turci de catre procurorul roman. Aest raspuns poate fi pus la dispozitia site-ului luju.ro pentru a fi publicat. CSM-ul are cunostinta despre acest raspuns de mai bine de o jumatate de an, dar... tace!!!

# DOREL date 4 May 2012 09:15 +26

Pai, odata si odata va trebui sa raspunda si CSM pentru protectia pe care o acorda procurorilor abuzivi, tortionari, spagari s.a.m.d. si judecatorilor care-i acopera ! Cel putin, aia pentru care s-au dat (si o sa se dea) condamnari la CEDO ! Parerea mea ....

# XXX date 4 May 2012 09:40 +22


Citeza pe CI
Şi dacă Bocşan l-a înregistrat pe martorul ăla...aşa...pentru orice eventualitate?
BAAAA, ESTI NEBUN DE LEGAT. DU-TE LA SOPOCA, TRATEAZA-TE!!!!

# Abdulah Kocatas date 4 May 2012 13:28 +20

Olmaz! Cum adica sa inregisreze el la mine la firma??? Eu comand la mine la Turcia... si la fel si la Romania... Pai ce??? Eu platit degeaba tribut la DGIPI, DNA... etc.??? Bocsan bun ienicer estem.... Sictir roman polis....

# Danilet catre el insusi (in traducere catre CI) date 3 May 2012 19:46 +13

Daca l-a inregistrat asa pentru orice eventualitate le depunea in instanta inregistrarile pana acum la cat tam-tam s-a facut si cerea el certificarea si autentificarea lor de catre un expert independent, ca altfel nu are nico relevanta inregistrarea lui poate sa si o indese bine in dos.Daca acum dupa declaratia astuia apare inregistrarea miroase de pute ma intelegi?

# DOREL date 4 May 2012 09:20 +13

Pai, era obligatoriu (cel putin) sa inregistreze audio - video audierea ! Daca nu a facut-o, Bocsan + Papici sunt in pom ! Si, b): nu ar fi nici prima si nici ultima oara ! Parerea mea ...

# A_L_I_E_N date 3 May 2012 19:55 +25

CI, si colegilor tai, va doresc un proces echitabil, just si drept, in fata unui judecator impartial si obiectiv ( eventual unul caruia i-ati amenintat anterior familia/libertatea) pentru raspunde scopului procesului penal. Nu pot fi distruse toate inscrisurile si nici inregistrarile specifice politiei politice. Va mai spun un secret ... baietii de la politia judiciara DNA va vor vinde primii pielea ...

# CI date 3 May 2012 20:30 -22

Colegii mei!? Poliţiştii de la DNA care mă vor vinde pe mine!? Mă cam confunzi, în fine...Băiete, te-a dat turcul în gât că ai cerut mită, nu-ţi descărca nervii pe mine, că mă lasă rece!

# confuzie date 3 May 2012 21:22 +5

Iar ai dat cu bata in balta. Danilet. Cum nu te vad oamenii acestia cine esti de fapt pentru mine ramane un mister. Pentru ca nu ii consideri colegi pe politisti inseamna ca nici acum nu ai crescut. Dar sa stii, nici nu mai asteptam. Ne bucuram ca ai devenit CI...adica Cristi Independent. ID-ul mi-l poti afla oricand, eu te-am mirosit din prima...Gunoaiele se cam miros de la distanta:D

# DOREL date 4 May 2012 09:23 +15

Pentru CI: ma' nene, de vandut or sa va vanda si cine nici cu gandul nu ganditi, pen' ca prea ati nenorocit tara asta ! Si, b): putintica rabdare !! Parerea mea ...

# LA NOI CA NICARI date 4 May 2012 09:32 -14

De bine de rau,cei de la DNA au incercat sa traga la raspundere,e drept,foarte putini din cati sunt in justitie corupti.Titus Corlatean e OK la MJ dar restul...nisip in vant!Si nu inteleg ce tot aveti cu cel care posteaza CI,cred ca nu bate campii,ba chiar expune bine ceea ce expune.

# DOREL date 4 May 2012 12:13 +9

Ma' nenica, e adevarat ca CI mai spunea si lucruri bune, da' asta a fost odata, de mult ! Acu', ce sa faca, executa si el ordinele iresponsabile care i se dau (si nu e singurul) ! Si, b): vezi ca cine se aseamana se aduna ! Parerea mea ...

# EI,NA! date 4 May 2012 12:34 -10

:D :D :D chiar nu avem cum CI e el,io sunt o ea :-x

# DOREL date 4 May 2012 13:57 +11

Nu inteleg ce vrei sa spui ...

# c gh dosar 735/2010 str academiei 4-6 date 3 May 2012 19:57 +11

A venit : ,,ZIUA DREPTATII, ZIUA SFANTA A LIBERTATII,, . Este inadmisibilă paleta larga de infractiuni savârsita de o parte dintre procurorii DNA. Eu cred ca simplu cetatean, platitor de taxe si impozite la bugetul de stat, ca aceasta institutie ,,RISIPESTE BANUL PUBLIC,,. Cum este posibil ca un procuror din DNA sa primeasca pasaportul de serviciu, ordinul de deplasare, stampila DNA, dosarul cauzei, sa se urce in avion si sa mearga in Turcia sa audieze cetateni turci - martori intr-un proces, pentru infractiuni comise pe teritoriul Romaniei, fara ca seful sau DANIUS MARALES sa stie ?. Aici este vorba de grup organizat care actioneaza in afara legii, impotriva tuturor regulilor procedurale. Asa cum rezulta din articol este vorba despre infractiunea de fals, uz de fals, abuz in serviciu contra interselor persoanelor,dar si de cea mai grava infractiune a sistemului ,, PROSTIA,, . Ar trebui suspendat imediat, a prejudiciat in mod grosolan imaginea DNA-ului si a justitiei in general. Sa vina Curtea de Conturi imediat sa faca public raportul de control si sa -l puna la plata pe BOCSAN, dar și pe colegii/sefii lui: STOINEA, SURDU , PAPICI si altii din grupare. Dati-l afara din sistem sau trimiteti-l la ,,BOTSANI,,.

# kluxuclan date 3 May 2012 21:59 +15

Bocsan, o singura intrebare pentru tine : Cum de ai avut curajul sa faci fotocopii din dosarul lui Stoina - procuror sef ST DNA Bucuresti( dosar cu NUP) din 2007 si sa "fabrici" pe fata dosarul din 2011 la Portul Constanta Agigea?? Papici, este complice la aceasta marlanie, el avizand si NUP-ul lui Stoina cat si noul dosar a lui Bocsan, avand la baza aceleasi documente false.

# ema date 3 May 2012 22:31 +11

Ati putea detalia putin? Am cunostinta de " facatura" de dosar din 2011, dar nu stiu prea multe despre dosarul din 2007 la care faceti referire. Poate aveti amabilitatea sa dezvoltati putin.

# KKNVD date 5 May 2012 22:45 +5

aproape aceleasi persoane din dosarul 2011 a lui bocsan, se regasesc in dosarul de NUP/SUP din 2007 a lui stoina...la comanda de sus, bocsan a preluat "datele" din dosarul lui stoina si a "fabricat" dosarul din 2011...daca te uiti bine vezi ca acolo apare acelasi personaj lipsa la apel..El Haj Ahmad..stoinica stie bine unde este, numai ca Kovesi prietena lui de la Sibiu il protejeaza si nu-l mai intreaba despre asta, in timp ce nevinovati trag ponoasele unui procuror-infractor.

# kknvd date 5 May 2012 22:48 +5

daca vrei dosarul lui stoina cu nup/sup sa spui ca-l trimit la luju sa-l puna pe site

# c gh dosar 735/2010 date 5 May 2012 23:22 +7

Toti cei care a-ti fost cercetati de Stoinele din DNA faceti urgent plangeri la CSM, la CAB contencios pe 554/2004, sunt multe plangeri si trebuiesc conexate. Degeaba faceti la P/ICCJ pentru ca procurorul IACOB le solutioneaza pe toate cu NUP. Acest procuror a distrus cariera, tineretea multor oameni.

# marele alb date 9 May 2012 15:51 +5

Iacob asta si-a ratat viata. Era mai bun de actor de comedie sau de circ...nu facea atatea tampenii, sluga dracului ce e!

# Pt kknvd date 6 May 2012 09:43 +2

Da,te rog. Ce numar e dosarul? Multumesc

# pt.kknvd date 6 May 2012 09:44 +4

Da,te rog.Ce numar are dosarul? Multumesc.

# kknvd date 6 May 2012 10:12 0

trimite mesaj la aliantarevolutionara@yahoo.com

# mirancea dumitru date 4 May 2012 16:19 +27

Aoleooo...ma i-a duba si ajung pe mainile confratilor mei procurorii....Dar sa speram ca avocatii, aia pe care-i hulesc si badjocor la fiecare sedinta de judecata, ma vor ajuta sa ma ACHITE INSTANTA!!!  Cum se intoarce roata domnule...si ce usor pot deveni INFRACTOR!!! Si eu care ma credeam infailibil, eu care condamnam la ani grei de inchisoare vinovatii fara sa mai aprecizez la fiecare in parte circumsatantele personale si reale...se alege prafu de mine !!! BLESTEMELE MELE, PACATELE MELE, SE APROPIE TIMPUL SA PLATESTI INFRACTORULE!!!!

# Ai binecuvintarea mea fiule date 4 May 2012 16:41 +23

Asa sa-ti ajute Dumnezeu!

# dank1 date 4 May 2012 20:53 -22

cred ca problema trebuie pusa altfel...chiar daca procurorul a consemnat exact ce au spus martorii turci, in ce masura erau acele declaratii suficiente pentru a se dispune trimiterea in judecata a politistilor? Aici este buba, usurinta cu care s-a apreciat ca sunt reale afirmatiile. Eu, din proprie experienta va spun ca turcii au spus procurorului ce s-a scris in declaratii, dar au fost doar asa de conjunctura.Bag mana in foc ca pentru fiecare dintre noi s-ar gasi 2,3 indivizi care sa vrea sa ne vada la zdup si sa sustina intr o declaratie ca a vazut cand ne-a intrat o presupusa mita buzunar.

# DOREL date 6 May 2012 23:30 +24

Pai, ma' nea Miranceo, roaga-te sa iei suspendare fratioare ! Parerea mea ...

# Dank 2 date 5 May 2012 16:03 +34

Viele danke! Intr-adevar, problema trebuie pusa altfel… chiar daca bocsan a consemnat exact ce i-a spus papici, el nu are nicio vina, fiindca e bolnav. Nici papici nu e de vina, fiindca si el e bolnav. De vina e numai patronul de la ROMTAS, fiindca face afaceri cu seful de post de la Dragasani. Eu, din proprie experienta va spun ca seful de post, fiind mare specialist in probleme de siguranta nationala, le-a tras clapa turcilor si apoi l-a pus pe morar sa dea vina pe politisti. Insa… daca Cengiz a refuzat sa confirme ce a consemnat bocsan, e semn ca turcii au aflat ceva… Asa ca, pentru binele lor, seful de post ii va trimite, foarte curand, pe bocsan si papici la tratament…

# Dank 3 date 7 May 2012 08:48 +30

Citez pe MANICA: MANICA  7 mai 2012 06:31 +2: «PAPICI, tu stiai ca (bocsan) a primit din casieria DNA-ului 5000 euro pentru deplasarea in Turcia ? adica diurna, cazare si transport ? Luati fisa de decont si vedeti ca a fost cazat la Hotel plutitor de 5 stele. Eu ca pensionara nu mai dau bani lui BOCSAN sa mearga la turci.» PS: Hotelul plutitor era al lui morar. Il primise intr-o geanta, de la un fost sef DGIPI, ca sa ceara arestarea politistilor nevinovati. 

# Bilbao Madrid 1-3 date 9 May 2012 17:44 +4

cine de la DGIPI ?.Lascut ..cumva???

# se-mpute treaba date 9 May 2012 15:21 +33

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: cunosc dosarul foarte bine pentru ca am intrat in el din prima zi si vreau sa zic ca din prima am simtit o duhoare aparte specifica marii uzine de dosare. chestia cu audiatul turcilor la istanbul pe banii nostrii fara comisie rogatorie e iarasi specifica fabricutei , dar na cu un mare maestru cum e mirancea este evident ca nu ai nici o sansa sa te aperi macar formal . faza cea mai tare e ca unul din inculpati era la mare cu bilet de la MAI in seara cand marele maestru inca in viata Bocsan retine ca ar fi fost savarsite faptele de natura penala. probabil cand e ordin e cu placere...

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva