psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

IAR E MORTUL DE VINA? - Legistii spun ca Dinu Damaschin nu a murit de foame pentru ca mancase si avea ciroza si edem pulmonar. Fotografiile releva insa ca inculpatul a slabit cumplit exact in cele 57 zile de arest. Avocatul dr. Vasile Botomei a depus sesizari impotriva judecatorilor, procurorilor si avocatului din oficiu

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

19 February 2012 13:09
Vizualizari: 8079

 

In cazul lui Dinu Damaschin, acuzat de proxenetism si arestat preventiv, care a murit vineri in sala de judecata nr. 6 a Curtii de Apel Bacau, se efectueaza o ancheta. Vicepresedintele CSM, Oana Schmidt-Haineala a declarat pentru Lumeajustitiei.ro ca trebuie asteptata finalizarea anchetei demarata de catre autoritati pentru a se concluziona daca exista si vreo culpa a magistratului care a judecat cauza la Bacau. Procurorul Cristinel Ciocanita, de la PT Bacau, unitate care ancheteaza cazul mortii suspecte a lui Damaschin a declarat presei: „A fost efectuata necropsia. Din primele rezultate, este exclusa moartea violenta, este o moarte patologica, urmeaza sa se stabileasca cu exactitate dupa efectuarea examenelor paraclinice. Deocamdata nu s-a stabilit nimic care sa conduca la faptul ca a fost vorba de o moarte violenta.”  Din datele existente pana la aceasta ora, reiese ca Dinu Damaschin a fost la Spitalul Judetean Bacau cu o zi inainte de proces, fiind verificat la patru sectii medicale, iar doctorii au constatat ca viata nu ii este pusa in pericol. “Dinu Damaschin a fost prezentat cu doar o zi inainte de deces , pe 16 februarie la Spitalul Judetean Bacau la 4 sectii : sectia cardiologie , gastroenterologia , boli de nutritie si psihiatrie. Nici unul dintre medicii specialisti care l-au consultat nu s-au pronuntat in sensul internarii sale de urgenta in spital. S-a considerat ca nu se afla intr-o stare de sanatate de natura sa-i puna viata intr-un pericol iminent“ a declarat Narcisa Butnaru, purtator de cuvant la Politia Bacau.


Fotografiile arestatului din ziua arestarii si din ultima zi, demonstreaza ca starea grava de sanatate i-a fost cauzata in arest! Chiar daca autoritatile vor sa dea vina pe mort!

Medicii legisti i-au facut autopsia pentru a afla de ce a murit Dinu Damaschin. In urma investigatiilor s-a concluzionat ca Dinu Damaschin a suferit de tulburari de ritm cardiac si de edem pulmonar. El suferea si de ciroza hepatica. Totusi, in cadrul anchetei care se efectueaza de catre parchetul local, se urmareste si modul in care cei de la cercetari penale precum si personalul instantei din Bacau si-au facut datoria sau daca a existat neglijenta in serviciu.

Dinu Damaschin declara, inaintea decesului, ca se afla in greva foamei de doua luni de zile. Pe toata durata protestului acesta a fost supravegheat de catre un medic si a facut vizite repetate la spital, existand deja date concrete in acest sens. Legistii spun insa ca Damaschin a mancat pe tot parcursul arestarii sale preventive. Cu toate acestea, nu se poate nega ca Damaschin a slabit foarte tare in perioada in care a stat in arest, fotografiile din momentul arestarii sale si cele facute in ziua mortii acestuia fiind o dovada in acest sens. Daca in momentul arestarii, Damaschin avea o constitutie atletica, in ziua in care a decedat, dupa 57 de zile de greva foamei, acesta arata mai mult a cadavru – (vezi foto).

La autopsie, s-a mai constatat ca Damaschin suferea de hepatita, care a inceput sa se transforme in ciroza si calculi biliari de trei centimetri.

Concluzia expertizei arata ca moartea a survenit in urma unei insuficiente cardio-respiratorii cu edem pulmonar. Dinu Damaschin a murit in sala de judecata, constatandu-se ca el nu mai misca dupa ce a fost citita decizia instantei.

In ziua in care a fost arestat, Dinu Damaschin a anuntat ca intra in greva foamei in semn de protest fata de masura arestarii preventive. Anchetatorii afirma ca dupa 20 de zile de greva declarata, timp in care a fost monitorizat medical, analizele au iesit mai bune decat cele de la momentul inceperii protestului. Desi se afla de mai mult timp in greva foamei, Damaschin nu a facut nicio cerere catre instanta pentru a fi eliberat din arest preventiv din motive medicale, au declarat surse judiciare. Avocatul sau, Petru Ivascu, a spus ca lui Dinu Damaschin i s-a facut rau inainte ca instanta sa decida in cazul recursului sau formulat la prelungirea masurii de arestare preventiva. La fata locului a ajuns mai intai o ambulanta fara medic, apoi una cu medic, echipajul medical incercand, fara succes, resuscitarea acestuia. Avocatul Petru Ivascu a afirmat ca a reusit sa vorbeasca doar cateva minute cu Dinu Damaschin, inainte de venirea instantei in sala de judecata, acesta vorbind foarte greu si fiind foarte slabit. Avocatul a mai spus ca, in opinia lui, Dinu Damaschin trebuia supravegheat constant si foarte atent, in conditiile in care starea sa de sanatate era vizibil inrautatita. Ancheta in acest caz continua.

Pana la elucidarea cazului, ramane ca CSM si organele de ancheta sa stabileasca de ce Dinu Damaschin a fost transportat la instanta, intr-o stare de sanatate care ii punea viata in pericol si care s-a dovedit a-i fi fatala. De ce arestatul a fost tinut in sala in timpul agoniei... De ce nu a beneficiat de o asistenta medicala adecvata pe perioada arestului si de ce avocatul sau nu a formulat cerere de eliberare pe motive medicale, fiind evident ca in halul in care ajunsese, nu mai putea fi pericol pentru nimeni, locul sau fiind internarea intr-un spital. Pana in momentul de fata, reactia autoritatilor pare sa indice ca se incearca acreditarea ideii ca mortul e singurul de vina!

 

Avocatul Dr. Vasile Botomei considera ca procurorul, judecatorii si avocatul lui Damaschin poarta vina

Avocatul bacauan Vasile Botomei, doctor in drept (foto 4) a emis duminica un comunicat de presa in care arata ca a identificat ca vinovat in decesul cetateanului Dinu Damaschin pe avocatul din oficiu: “Timp de 57 de zile, avocatul din oficiu nu a redactat o cerere de eliberare din arest pe motive medicale. Avocatul trebuie sa raspunda pentru malpraxis cu obligatia de a plati despagubiri civile pentru familia decedatului si, mai mult decat atat, cu excluderea din profesia de avocat, ca sanctiune ce trebuie aplicata de Comisia de disciplina de la Baroul Bacau. Vinovat de deces mai este si procurorul care a cerut prelungirea mandatului de arestare preventiva, chiar si la a 29 zi de greva, avand in vedere ca in asemenea situatie, domnul Damaschin nu facea dovada unui pericol public. Pentru aceste motive au fost sesizate prin adresa inaintate de Dr. Vasile Botomei, urmatoarele institutii: 

1. Uniunea Nationala a Barourilor din Romania, in vederea declansarii procedurii de cercetare administrativ disciplina a avocatului Petru Ivascu care a fost desemnat de Baroul Bacau sa asigure apararea din oficiu pentru cetateanul Dinu Damaschin, prin plata onorariului de aparator din fondul Ministerului de Justitie;

2. Consiliul Superior al Magistraturii, in vederea declansarii procedurii de cercetare administrativ disciplinara, impotriva urmatorilor magistrati:

- Impotriva Procurorului care a cerut instantei sa se prelungeasca mandatul de arestare preventiva la expirarea termenului de 29 de zile de retinere in arest preventiv a cetateanului Dinu Damaschin;

- Impotriva procurorului care a participat la completul de judecata in dosarul de recurs care a avut termen in ziua de deces a cetateanului Dinu Damaschin;

-  Impotriva judecatorilor din completul de judecata care au avut spre solutionare cauza privind prelungirea mandatului de arestare preventiva dupa expirarea termenului de 29 zile de greva.

3. Institutia Avocatului Poporului in vederea declansarii unei cercetari pe linie de incalcare a drepturilor omului, de catre organele statului care au infruntat dispozitiile legale in materie cu privire la dreptul la viata dreptul la un proces echitabil;

4. Comisia pentru cercetarea abuzurilor din Parlamentul Romaniei.

Acest om si-a sacrificat viata in numele drepturilor omului. Faptele pentru care a fost arestat preventiv nu mai aveau rezonanta in cadrul societatii. Mai mult decat atat, era intervenita prescriptia raspunderii penale pentru fapte reclamate in urma cu 12 ani. In dosar nu a existat nicio proba concreta prin acuzatiile formulate impotriva sa.

Avocatura din oficiu trebuie reformata!

Cer Ministrului de Justitie sa impuna Ministerului Public si instantelor judecatoresti din Romania, aplicabilitatea in dreptul intern a dispozitiilor imperative reglementate de art. 6 pct. 3, lit. c, din Conventia Europeana pentru Apararea Drepturilor Omului. Conform Conventiei Europene, orice acuzat are dreptul sa fie asistat de un aparator ales de el. Conventia Europeana nu distinge intre Barouri si nu prevede nici obligativitatea ca aparatorul sa faca parte din randul avocatilor dintr-un anume barou”.

 

 

 

Comentarii

# Dr.Vasile Botomei,www.botomeivasile.ro date 19 February 2012 14:04 -3

Avand in vedere implicarea raspunderii procurorilor din cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bacau, la fel ca si implicarea raspundreii procurorilor din cadrul Parchetului de pe langa Curtea de Apel Bacau si, a judecatorilor de la Curtea de Apel Bacau, care au participat la solutionarea recursului in timpul ce in sala de sedinte decedase deja cetateanul Dinu Damaschin, exprim opinia ca cercetarea administrativa si cercetatrea penala sa se faca de catre procurorii din Parchetul de pe lana ICCJ, in calitate de parchet ierarhic superior al Curtii de Apel Bacau. A se intelege ca nu arunc anatema asupra tuturor procurorilor din Parchetul de pe lana Tribunalul Bacau si nici din parchetul de pe langa Curtea de Apel Bacau, insa asa prevede competenta materiala in legatura cu cercetarea magistratilor. Apreciez ca Dinu Damaschin va deveni atat in Romania cat si in Uniunea Europeana, un erou pe campul de lupta impotriva abuzurilor comise de procurori si judecatorii. Transmit pe aceasta cale condoleante membrilor din familia cetateanului Dinu Damaschin. Dumnezeu Sal Ierte! Acest om a fost condamnat la moarte, in timp ce pedeapsa cu moartea a fost abolita! Cer factorilor tuturor care simt la felca mine prin ce am exprimat in comunicatul de pe www.botomeivasile.ro si de pe www.unbr.info,sectiunea noutati, sa se solidarizeze, sa iasa in strada in locurile in care au mai iesit , sa participe in semn de protest impotriva procurorilor si a judecatorilor instantelor din Bacau, care in fapt l-au condamnat la moarte , prin executare in sala de sedinte de la Curtea de Apel Bacau. Cu deosebita consideratie, Dr.av.Vasile Botomei(0744191717). Email:botomeivasile@yahoo.com.

# doru date 19 February 2012 14:05 +2

care UNBR a sesizat Botomei?? ca Ivascu e de la "traditionali". A sesizat UNBR Bota - nu face parte, A sesizat UNBR "traditional"???- pai dpdv Botomei el nu exista. Sau UNBR Bota i-l va exclude pe Ivascu de la "traditional" :)))

# Judecator din Bacau date 19 February 2012 14:10 +1

Sunt de acord cu cele prezentate de d-l Botomei Vasile. Domnia sa este singurul cetatean care a avut curajul sa exprime o opinie motivata.

# Herlea date 21 February 2012 08:03 0

mda... judecator la cotetul de porci din fundul curtii...

# Cetatean date 19 February 2012 14:15 -3

Felicitari domnului Botomei Vasile!

# Bacau date 19 February 2012 14:57 -1

Care este baroul adevarat din Bacau si cine este decan? Multumesc anticipat.

# Protest date 19 February 2012 15:52 +3


Citeza pe Bacau
Care este baroul adevarat din Bacau si cine este decan? Multumesc anticipat.
Domnul Botomei si-a facut un Barou asa cum si-a facut si filiale de partid si multe alte "paralele". Intre timp a incercat sa se inscrie in cadrul Baroului Bacau si a multor altora. Adica si el aspira tot la singurul barou care functioneaza legal. Sediul baroului nu e nicidecum la sediul indicat, care e, in fapt, locuinta de familie, afaceri, serviciu si politica a domnului Botomei adica apartamentul in care locuieste. Sediul Baroului Bacau este pe strada Mihai Viteazu.

# alo, ce ancheta face bacaul impotriva alor sai ? date 19 February 2012 15:04 0

crima continua sub ochii nostri ! se pare ca nici nu mai suntem un stat, nici nu mai suntem sub legi.

# pompiliu bota date 19 February 2012 15:07 +4

CEDO: nu se justifică arestarea preventivă pentru fapte vechi deoarece s-a stins rezonanţa pericolului judecării în stare de libertate... 

# www.BaroulBacau.ro date 19 February 2012 15:28 0

Baroul Bacau are sediul in Bacau, str. Republicii 27,A,3, autorizat in baza Legii 51/1995,republicata cu CIF 16655686. Date de contact: Tel/fax 0334422716; Mobil 0744191717; WWW.baroulbacau.ro Decan este Dr.Vasile Botomei. Baroul Bacau nu face parte din UNBR Bota. Apartine de www.unbr.info. www.unbr.info a luat fiinta pentru a unifica structurile divizate de avocati, in scopul recunoasterii cu drepturi egale a acestora, fara discriminari legate de apartenenta sau alte opinii.

# loboto-mei date 19 February 2012 20:05 0

Auzi, apartine www.unbr.info. :D Botolomei, iar nu ti-ai luat doctoriile. Baroul NU poate exista in afara uniunii. Esti prost ca oaia. Nici oaia nu stie ca baroul NU poate exista in afara uniunii. IN schimb, e utila: da lapte, branza, blana, carne si...miei. Botomiei.

# agentu00țșpe date 20 February 2012 09:38 +2

Botomei a fost exclus din profesie. Ca se viseaza el avocat, doctor si decan, e o chestiune generata de depresie. Nevestele pe care le-a avut, l-au parasit toate pentru simplul motiv ca le ciomagea sistematic. decan NU poate fi decat o persoana cu o BUNA REPUTATIE in comunitate. IN plus, la adresa indicata mai sus, se afla sediul PPDDTVOTVPRMPCR, iar www.unbr.info NU poate sa fie o uniune de barouri al carei presedinte ar vrea sa fie acest Bot-o-mei. Si eu as vrea sa fiu avion, dar oricat m-as cazni, nu merge. Deci, cât costă halatu'?

# Protest date 19 February 2012 15:45 -2

Mamaaaaa!!!!! Magirescu, Haineala, Badara. Asa da lucratura. Din pacate, daca doar oameni ca Botomei, care e cam pe aceeasi lungime de unda din punct de vedere psihic cu raposatul, iau atitudine in maniera asta de avocat de Barou Constitutional atunci adevarul va fi ingropat. Oare de ce oamenii de calitate refuza sa rupa tacerea? 

# bacauanul date 19 February 2012 16:04 +4

Il cunosc pe Damaschin (D-zeu sa l odihneasca in pace!).Intr-adevar a fost proxenet.Repet a fost.Acum nu mai facea nicio fapta penala, era in foame de aceea s-a si dus pe la tv ca sa mai ciupeasca un ban cu dezvaluirile despre Moni.Ce peste ati vazut voi ca vrea sa fie vedeta tv?Si intr-adevar faptele sale dateaza de 15-12 ani si a intervenit prescriptia.De ce l-au arestat?Oare nu mai exista magistrati cu carte si cu scaun la cap in tara asta?Nu zicea nimeni nimic si chiar si el s-ar fi impacat cu soarta daca il arestau acum 15,12,10,8 ani, dar atunci era bun ca avea bani sa cotizeze.Il arestezi cand nu face nimic si culmea cand chiar el isi recunoaste trecutul tulbure la tv(semn ca nu era tocmai un pericol public, era constient ca a gresit candva).Il arestezi ca sa-ti faci firma pe spinarea mortului si a lu'Moni(fie vorba intre noi o zdreanta dar asta e alt subiect,oricum nu a obligat-o nimeni si Damaschin a fost fair play cu ea).

# bacauanul date 19 February 2012 16:06 +2

Acum ca a murit, o sa o dam iar din sarba in vals cu mortul vinovat, A MURIT UN OM FRATILOR!Bun,rau cum era el, a murit cand era in grija statului, a murit arestat ilegal, repet A MURIT!Ca avea ciroza si edem pulmonar cu atat mai rau ca a fost arestat ilegal, si trebuiau sa i faca analizele la intrarea in arest nu cand iese omul cu picioarele inainte.Analizele medicale trebuiau vazute de catre judecator...dar ce zic eu cand astia nici nu s-au sinchisit sa vada dos.,sa realizeze de ce aresteaza un om la o caruta de ani distanta de cand a comis-o si fara sa l poata raspunde penal.Pana unde putem merge in tara asta?

# Av. Catalin Racaceanu date 19 February 2012 16:19 +3

Pana unde vrea muschiul lor cel mic cetatene. Ii doare la basca pe toti de lege. Si cica suntem ''stat de drept''.

# Avocatii din Baroul Bacau vorbesc, date 19 February 2012 16:34 +2

Ne solidarizam cu domnul doctor Botomei Vasile. Are perfecta dreptate. Nu ar trebui sa ramana intre noi astfel de avocati ca Petrica Ivascu. Cand Ivascu ca avocat, dadea interviuri la presa si televiziune, nimeni nu a stiut ca nu a facut cerere de eliberare din arest preventiv pe motive de sanatate in numele clientului lui. Mai mult decat atat primit si bani din fondurile Ministerului de Justitie pentru reprezentare ca avocat din oficiu. Trebuie exclus din avocatura. Pe langa el mai sunt multi la fel. Oficiile se dau pe mana cu procurorii. Cand se urmareste sa nu fie aparat un anume inculpat pe motive de interese oculte, se repartizeaza de catre sef, cate un avocat din oficiu gen Pertica Ivascu, sau altii de aceiasi factura, care au intrat ori nu au habar de aparare, ori au si o fac in slujba intereselor oculte.

# ecaterina teodoroiu date 19 February 2012 17:35 -2

Dinu Damaschin va deveni atat in Romania cat si in Uniunea Europeana un erou??? frate, dar fetele alea pe care le exploata ca pe niste animale??? nesimtitilor, ati ajuns sa laudati proxeneti si criminali ca sa castigati respect si electorat!!! RUSINE!!! Oameni de nimic ce sunteti!!

# bacauanul date 19 February 2012 18:56 +2

Soro nu pricepi ca faptele de care vorbesti se intamplara acum un secol.Sa ti dau un ex.de gradinita sa intelegi:un judecator considera ca inculpatul pe care-l judeca e vinovat.Soro, nu poate sa-l impuste ca nu i permite legea, poate decat sa-l condamne.Asa si cu Damaschin, intervenise prescriptia si nu mai putea fi condamnat daramite arestat.Tot asa legea spune ca daca un detinut (poate sa fie cel mai al dracu'criminal)moare in custodia autoritatilor si acestia nu si-au indeplinit atributiile prev.de lege se cheama ca statul i-a incalcat dreptul la viata prev.de CEDO si ca autoritatile au savarsit niscaiva infractiuni, in cazul nostru abuz in serviciu si determinarea sinuciderii.Soro, fetele alea "exploatate ca niste animale", ghici ce s-a intamplat cu ele de cand s-a lasat Damaschin de proxenetism (acum vreo 10 ani)?S-au dus de buna voie si nesilite de nimeni si si-au cautat alti pesti si au rupt-o prin capsuni si prin portocali in Spania.

# caineanu.ion date 19 February 2012 18:15 -4

si-a primit pedeapsa!

# vichimax date 19 February 2012 18:20 +1

Romanie ,Romanie ,cat de multa talharie zace-n tine

# avocat -Cluj date 19 February 2012 19:26 0

IVASCU ? poate e de la Bota si nu cunoaste faptul ca aparatorul depune toate diligentile in numele clientului sau . Inclusiv solicitarea de internre madicala , eliberare pe caz medical etc etc

# avocat-Cluj ? se vede... date 19 February 2012 22:47 0

Se vede ca esti "avocat" la Cluj, analfabetule ! Nici sa scrii nu stii, ce sa mai vorbim de stiinta dreptului...

# botomel nebunel date 19 February 2012 19:05 0

Botomei, care sediu de barou, care l-a dărâmat primăria când ai bătut-o pe poliţistă ?

# Timisoreanu date 19 February 2012 19:31 0

Da ,este posibit sa fie Botist acest Ivascu ,dar si traditionalii au USCATURILE lor

# observator independent date 19 February 2012 20:44 0

Botomei e un infractor de drept comun ... intrebati-l de ce a facut cerere la Baroul Bacau sa fie primit in avocatura daca tot este avocat? Cat despre ca zul Damaschin un avocat depune diligentele in masura in care si clientul sau este de acord; Ivascu nu mai era aparator ales de 3 saptamani de aceea a si avut avocat din oficiu ulterior ... asa ca de comentariile unui tacanit ca Botomei suntem satui!!!

# Timisoreanule date 19 February 2012 20:51 0

Timisoreanule, botist esti tu si doi din Cluj

# NISTE PROSTI! date 19 February 2012 21:02 -2

tot ce pot sa va spun, medical vorbind, este ca un cirotic SLABESTE floarte mult, ca si cel bolnav de plamani. EL LE AVEA PE AMANDOUA. asa ca nu mai guitati aiurea-n tramvai cand habar nu aveti!

# Ana date 20 February 2012 11:06 +1

@NISTE PROSTI (ce nume dragut ai, parintii tai au simtul umorului!), Da mai retardel, slabeste, dar vezi tu, afectiunile astea sunt cronice si nu asteapta un moment deosebit pt. a se manifesta (pacientul incepe sa slabeasca inca de la debutul bolii, nu deodata, asa din senin), in schimb se agraveaza in atare imprejurari. Cu atat mai mult, medicii ar fi trebuit sa constate faptul ca afectiunile de care sufera s-au agravat pe perioada arestului si sa solicite internarea in spitalul Penitenciarului. 

# Ana date 20 February 2012 11:14 0

@NISTE PROSTI (ce nume dragut ai, parintii tai au simtul umorului!), Da mai retardel, slabeste, dar vezi tu, afectiunile astea sunt cronice si nu asteapta un moment deosebit pt. a se manifesta (pacientul incepe sa slabeasca inca de la debutul bolii, nu deodata, asa din senin), in schimb se agraveaza in atare imprejurari. Cu atat mai mult, medicii ar fi trebuit sa constate faptul ca afectiunile de care sufera s-au agravat pe perioada arestului si sa solicite internarea in spitalul Penitenciarului. 

# Ana date 20 February 2012 11:20 0

@NISTE PROSTI (ce nume dragut ai, parintii tai au simtul umorului!), Da mai retardel, slabeste, dar vezi tu, afectiunile astea sunt cronice si nu asteapta un moment deosebit pt. a se manifesta (pacientul incepe sa slabeasca inca de la debutul bolii, nu deodata, asa din senin), in schimb se agraveaza in atare imprejurari. Cu atat mai mult, medicii ar fi trebuit sa constate faptul ca afectiunile de care sufera s-au agravat pe perioada arestului si sa solicite internarea in spitalul Penitenciarului. 

# CI date 19 February 2012 21:11 -3

Damaschin a fost un nenorocit arogant care s-a sinucis, culmea, din imprudență. Nu l-a ajutat nimeni! A dat colțul când judecătoarea delibera. Putea muri după vreo două ore în penitenciar...Normal că îi era tot timpul rău, dacă făcea greva foamei. Era de așteptat că o să moară dacă se ținea de refuzul de hrană. Nu se știa exact când se va întâmpla. Numai el credea că se mai poate juca de-a eroul! Dacă ar face greva foamei și Clămparu, Duduianu, Sile Cămătaru, Gigi Boeru, Sile Pietroi și alți nevinovați din aceeași clasă, ce bine ar fi. Ce păcat că Damaschin nu-i inspiră pe aceștia...

# CI date 19 February 2012 21:17 -4

Cum adică”iar mortul e de vină” ? Păi, trebuia lăsat în libertate să dea iama în fetițe, doar pentru că el face greva foamei !?

# DOREL date 20 February 2012 11:03 +3

Mai draga, n-a zis nimeni asta, probelemele e doua: 1. ce a facut DD a fost in urma cu 8 ani, nu au fost nimic continuat, nu erau indeplinite conditiile pentru arestarea preventiva ! si 2. bunul mers al procesului penal era si mai bine asigurat daca i se dadea interdictie de a parasi localitatea, acompaniata cu interdictia de a lua legatura cu martorii, co-inculpatii, partile vatamate si, in fine (de ce nu ?), cu o lista de 1 - 200 de posibile victime sau clienti (puteau fi luati si din cartea de telefon a jud. Bacau, Iasi, Vaslui ..), si lucrurile erau la adapost de orice critica si nimeni nu putea sa zica nimic nici de procurori si nici de judecatori (si, sincer vorbind, cred ca asta trebuie sa fie solutia la 90 % din propunerile de arestare preventiva) ! Asa..., e o vorba: nunta fara galceava si moarte fara banuiala nu se poate ! Si, b): mai draga CI, pentru dumneata am fortat putin gramatica lb romane pentru ca asa meriti ! Parerea mea ...

# observator independent date 19 February 2012 21:55 -2

Botomei e un infractor de drept comun ... intrebati-l de ce a facut cerere la Baroul Bacau sa fie primit in avocatura daca tot este avocat? Cat despre ca zul Damaschin un avocat depune diligentele in masura in care si clientul sau este de acord; Ivascu nu mai era aparator ales de 3 saptamani de aceea a si avut avocat din oficiu ulterior ... asa ca de comentariile unui tacanit ca Botomei suntem satui!!!

# Observatorule independent date 20 February 2012 09:11 +1

Observatorule in.....,Cred ca tu esti chiar IVASCU , nu ?? prea cunosti tu adliteram ,de cand ,cum , este , a fost sau nu a fost aparatorul mortului ... esti parsiv IVASCULE ....

# Observator independent date 20 February 2012 13:37 0

Presa, tacanitule!!! Citeste presa!! Si o sa vezi ca nu tre sa fiu Ivascu ca sa stiu ca era din oficiu sau ales or mai era sau ju avocat!!!

# CI date 20 February 2012 22:25 0

Unde-l îngroapă pe Damaschin...poate trec vreodată pe acolo...și-mi vine să mă ușurez!

# DOREL date 21 February 2012 00:04 0

Maii, nene, da' zau ca esti chiar bolnav de tot ! Ai ajuns la chestii sinistre, lasa-ne domne pe noi cu ale noastre si vezi-ti de obsesiile tale scatofage ! Cat de respingator a fost DD, se vede ca esti mai superior, mai draga ! Parerea mea ...

# MARIA M date 20 February 2012 22:42 0

Aveti perfecta dreptate si mult curaj. Felicitari d-nu Botomei!

# mos craciun date 21 February 2012 15:08 0

De cand un proxenet si faptele sale bine stiute sunt de interes national? De ce facem dintr-un neica nimemi erou-martir? Sau ati uitat cand a declarat " ...o sa merg cu greva foamei pana la moarte daca e nevoie"? Nu sunt de vina judecatorii si nici procurorul. Cititi procedura. Vreti vinovati? De ce nu spuneti nimic de seful arestului preventiv din cadrul IPJ? El il avea pe Damaschin in custodie, el era primul care trebuia sa stie de toate af4ectiunile de care suferea Damaschin si care trebuia sa se asigure ca are medicamentele la el si ca le ia. El trebuia in primul rand in ziua decesului sa vorbeasca cu cadrul sanitar al arestului IPJ sa se stabileasca daca Damaschin se poate prezenta sau nu in fata instantei. Daca avea adeverinta medicala judecarea recursului lui Damaschin la masura prelungirii starii de arest se amana. Deci nu faceti din tantar armasar. Damaschin si-a dorit sa moara pentru ca stia ce pedeapsa il paste si stia ca in momentul in care rechizitoriul este inaintat in instanta va fi transferat pe penitenciar unde nu putea face fata. A continuat cu proxenetismul dar ascuns nu pe fata si nu era un sfant. A primit ce si-a dorit si ce a meritat. Acum cu unul in munus si cu altii ca el din gasca lui la racoare, femeile din Bacau pot rasufla usurate. Li s-a facut dreptate.

# CI date 24 February 2012 17:30 0

Și eu nu mai credeam în Moș Crăciun. Moșule, îți dai seama ce regrete am. Le-ai zis bine!

# Dan date 22 February 2012 11:58 0

daca ar avea toti cei de teapa lui aceeasi gandire cred ca am trai mai bine

# Inchirieri auto Bucuresti date 19 October 2016 21:49 0

Pacat....indiferent ca era un infractor nu trebuia sa sfarseasca asa.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva