27 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Presedintele UNBR – aripa paralela, avocatul Pompiliu Bota, cere CSM sa sesize DNA si sa-l sanctioneze disciplinar pe judecatorul Vasile Curpan de la Judecatoria Bacau, dupa ce a luat bani de la Vasile Botomei, autointitulat decan al Baroului Bacau. Curpan este urmarit penal deja pentru complicitate la inselaciune, intr-un caz similar

Scris de: L.J. | pdf | print

28 April 2013 11:31
Vizualizari: 7746

Presedintele Uniunii Nationale a Barourilor din Romania – aripa paralela, avocatul Pompiliu Bota (foto 1), solicita Consiliului Superior al Magistraturii sa sesizeze DNA in cazul judecatorului Sorin Vasile Curpan (foto 2) de la Judecatoria Bacau. Pompiliu Bota cere CSM si sanctionarea magistratului pentru abateri disciplinare. Solicitarea lui Pompiliu Bota vine dupa ce Ziarul de Bacau a dezvaluit ca judecatorul Curpan a facut parte dintr-o comisie de examinare si evaluare in cadrul unui concurs de intrare in avocatura organizat de asa-zisul decan al Baroului Bacau, avocatul Vasile Botomei. Este vorba despre un examen sustinut de avocatul Cosmin Burleanu, in cursul anului 2012.


Prezentam adresa trimisa la CSM de Pompiliu Bota:

Va rugam sa sesizati D.N.A. sau/si sa-l sanctionati pe domnul judecator Sorin-Vasile Curpan din cadrul Judecatoriei Bacau pentru incalcarea Legii nr. 303 din 28/06/2004:

Art. 97. - Constituie abateri disciplinare:

a) incalcarea prevederilor legale referitoare la incompatibilitati si interdictii privind magistratii;

Art. 9. - (3) Magistratii nu pot sa dea consultatii scrise sau verbale in probleme litigioase, ... si nu pot indeplini orice alta activitate care, potrivit legii, se realizeaza de avocat.

b) nerespectarea prevederilor cuprinse in Codul deontologic al magistratilor

Activitati incompatibile cu calitatea de magistrat

Art. 25. - (1) Magistratii nu pot cumula aceasta calitate cu nici o alta functie publica sau privata, cu exceptia functiilor didactice din invatamantul superior, care pot fi exercitate numai in conditiile legii, mai putin functiile de conducere administrativa din invatamantul superior”.

In urma cu cateva zile, Ziarul de Bacau a dezvaluit ca Sorin Vasile Curpan a facut parte din comisia de examinare si evaluare in cadrul unui concurs de intrare in avocatura organizat de Vasile Botomei, concurs sustinut de avocatul Cosmin Burleanu, care a achitat o taxa de 4.000 de lei. Din aceasta suma 10% i-a revenit judecatorului Curpan. Acest lucru a fost recunoscut chiar de catre Vasile Botomei: “Cosmin Burleanu este inscris la mine. Este un avocat stagiar, constiincios. A dat examen si este autorizat. Taxele de inscriere si examinare sunt publice. Da, a platit si domnul Burleanu. I-am dat si chitanta, ca așa dam noi. Si la examinarea lui, din comisie a facut parte si domnul Curpan”.

Plangeri penale impotriva lui Cosmin Burleanu pentru exercitare fara drept a profesiei de avocat

Interesant este ca, potrivit Ziarul de Bacau, impotriva lui Cosmin Burleanu au fost formulate la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Bacau doua plangeri penale, pentru infractiunea de exercitare fara drept a profesiei de avocat.

Iata comunicatul Parchetului Curtii de Apel Bacau privind plangerile formulate impotriva lui Cosmin Burleanu:

La Parchetul de pe langa Curtea de Apel au fost inregistrate doua plangeri penale privind pe numitul Burleanu Cosmin Stefan, pentru a se efectua cercetari sub aspectul comiterii infractiunii de exercitare fara drept a profesiei de avocat, constand in aceea ca a purtat roba de avocat in fata instantei de judecata. In sedinta din 28.03.2013 a Curtii de Apel Bacau, numitul Burleanu Cosmin Stefan s-a prezentat ca avocat si a depus imputernicire avocatiala intr-un dosar penal, desi nu avea aceasta calitate in conditiile Legii 51/1995 republicata, fapte pentru care s-a dispus inceperea urmaririi penale. In aceleasi conditii s-a prezentat la data de 15.04.2013 la Judecatoria Bacau intr-o cauza, sustinand ca este avocatul uneia dintre parti”.

O plangere impotriva lui Burleanu a fost depusa si de un avocat din Baroul traditional, condus de Gigi Candet.

Curpan este urmarit penal de procurorii de la Parchetul Curtii de Apel Bacau in urma unei plangeri formulate de o absolventa de Drept

Nu este singurul caz de acest gen in care e implicat judecatorul Vasile Curpan. Dupa cum se stie, magistratul a fost deja pus sub invinuire de Parchetul de pe langa Curtea de Apel Bacau pentru complicitate la inselaciune, fals in inscrisuri sub semnatura privata, folosirea fara drept a denumirilor de “Barou”, “Uniunea Nationala a Barourilor din Romania” si “UNBR”. De asemenea, judecatorul Curpan este si cercetat disciplinar de CSM. In acelasi dosar, este urmarit penal si Vasile Botomei.

Si acest dosar are legatura cu prezenta lui Vasile Curpan intr-o comisie de examinare si evaluare in cadrul unui concurs de intrare in avocatura organizat de Vasile Botomei anul trecut. Atunci, Curpan a primit 10% din taxa de 4.000 de lei pe care o tanara absolventa de Drept a achitat-o pentru a sustine examenul de intrare in avocatura. Vasilica Andreea Chirila Filip a depus ulterior plangere impotriva lui Botomei si Curpan, sustinand ca a fost inselata de cei doi, intrucat nu a “sustinut un examen valabil, avand in vedere faptul ca art 17 din Legea 51/1995 cu modificarile ulterioare prevede ca examenul este organizat de UNBR si sustinut in cadrul INPPA, iar subiectele sunt unice la nivel national, iar comisia de examinare este stabilita de Comisia permanenta a UNBR la propunerea Barourilor”.

* Cititi aici cazul tinerei care a formulat plangere penala impotriva lui Vasile Botomei si Sorin Vasile Curpan, sustinand ca a fost inselata de cei doi

Comentarii

# XXL pt un dobitoc de avocat traditional retardat date 28 April 2013 13:36 +3

asteptam o plingere penala impotriva lui florica si a baroului ilegal pe care-l conduce, pentru ca avocati de teapa taranului intitulat avocat traditional retardat sa nu mai traiasca din banii contribuabilului aruncati pe oficii.aceste scursori, jeguri treburi sa dispara, piata sa -i trimita la scos de cartofi sau la vindut zarzavaturi in piata. 

# avocat traditional date 29 April 2013 07:31 +1

Ti-am tot spus,dar mintea ta nu pricepeȘeu nu sunt taran pentru ca de generaqtii,suntem din Bucuresti.Ti-amai spus ca sunt avocat bun,am clientela,o duc bine si am parinti cu stare.Asa ca eu nu traiesc din oficii.Scursori si jeguri sunteti unii dintre voi botistii in frunte cu tine.Niste incapabili.Nici la scos cartofi nu esti bun,dar sa te punem la vanzari?.Ne este frica sa nu iei banii din incasari crezand,in mintea ta aburita,ca sunt niscaiva donatii.Si nu te mai da avocat pentru ca nu esti.Nici pana azi nu ai raspuns la intrebarea:pe tine cine te-a facut avocat?Unii spun ca te-a uns avocat crismarul din Balesti.Cata donatie i-ai dat aluia sa te declare admis in avocatura?Si sa mai afli ,mai acesta,ca nu sunt avi/avi/Il cunosc,mi-e coleg si amic si am hotarat sa te facem de minune pe oriunde avem ocazia.Ne mai vedem

# XXL date 29 April 2013 15:33 -2

traditional timpit, mergi si fa un control urgent la mansarda ca nu esti sanatos. sigur esti bolnav psihic.

# PITBUL date 29 April 2013 23:42 0

Poate cineva sa ne spuna cine il consiliaza pe Bota?Poate sa ne spuna cineva cinde ii concepe plangerile ljui Bota?Dupa cum il cunosc eu,Bota nu stie nici macar sa dechida vreun cod de legi.Acum cere CSM sa sesizeze DNA.Dar cu ce in fractiune nu ne spune.A auzit si el de legea 303,a citit ceva din ea si s-a pus pe scris.Atentie, pe scris si nu pe conceput.Poate sane spuna cineva cu ce se deosebesc asa zisele examene de intrare in UNBR bota cu cel de intrare in baroul Bacau/Botomei?Aceeasi Marie cu aceeasi [palarie dar cu alt garderobier.Jalnica piesa,jalnici actori

# pit boule date 10 May 2013 17:21 0

pit boule, tu nu poti deosebi un barou infiintat de unul inexistent juridic. Tu nici  nu stii sa scrii: ,,cinde,, ,, ljui,, ,,in fractiune,, Poate sane spuna,, Jalnic analfabet, lasa criticile pentru cei mari.

# Ultimul Chrlot date 28 April 2013 14:41 +3

Hai sa depunem si noi plangeri penale impotriva tuturor membrilor fiecarui barou\" traditional, sa vedem cum vor reactiona procurorii si judecatorii ( unii dintre ei ) la exact aceleasi presiuni pe care le exercita si traditionalii cu noi.  Oare cum ar fi sa fie cercetati penal toti avocatii din tara asta, fie ei traditionali sau legali? Greu nu este deloc si poate ca atunci si autoritatile vor transa problema, DEFINITIV. ( intr-un fel sau altul ). Sub ochii europenilor. Sa vedeti atunci raport de tara pe justitie.  Exista din ce stiu plangeri formulate impotriva tuturor membrilor unui \"barou\" traditional. Sunt pregatite, trebuie doar depuse.  :lol:

# avocat BB-XXX date 28 April 2013 15:13 -1

Mai nou la judecatoria Gaesti, un coleg de la noi din baroul BOTA a formulat actiune ptr. apararea drepturilor patrimonbiale si raspundere delictuala impotiva unui \"TRADITIONAL\" pe nume T.I. iar colegul nostru a solicitat instantei motivand in drept pe art. 58;72-75; 252-253; Cod Civil; 111 C.proc. civila si O.G. 137/2000 privind combaterea discriminarii : 1-sa i se respecte hotararea judecatoreasca , hotarare in penal prin care a fost cercetat si i sa dat NUP; 2-sa constate caraxcterul ilicit al faptelor avocatului traditional prin care acesta ridica exceptia lipsei calitatii de reprezentant in unele dosare dupa ce acestuia i sa stabilit prin hotararea in penala ca a desfasurat avocatura in mod lega; 3-sa se constate ca a fost discriminat de catre traditional prin exceptiile ridicate in mod abuziv de acesta si in final in baza art. 27 alin. 5 din O.G. 137/2000 sa i se suspende si anuleze decizia avocatiala ; 4-in acelasi dosar colegul nostru a solicitat daune morale de 100.000 euro. DOSARUL are nr. 555/232/2013 la judecatoria Gaesti si are termen pe data de 17.05.2013(al treilea termen) Colegii de la BOTA care doresc sa introduca interventie accesorie o pot face si poate lua legatura cu colegul nostru

# manifest date 28 April 2013 18:22 -1

Se va respinge acţiunea prin aplicarea retroactivă a legii 51/1995 şi niciun judecător nu se va pronunţa legal şi temeinic. A fost solicitat unei instanţe adresarea unor întrebări preliminare CJUE, judecătorii în cauză au respins această cerere fără motivare, cât priveşte daunele morale asta se respinge, domnul avocat dacă vrea detalii să mă contacteze. Au fost şi sunt pe rol asemenea cauze, să nu vă gândiţi că sunt soluţionate temeinic şi legal. Mai nou cauzele de genul acesta se judecă numai pe excepţii pentru a nu fi administrate probe pe fondul cauzei. În cauzele la care mă refer s-au administrat probe chiar şi înregistrări de şedinţă, iar instanţa a respins acţiunea în motivare s-a aplicat retroactiv legea, motiv pentru care pentru temeiurile de drept folosite la motivarea hotărârii vor fi invocate excepţia de neconstituţionalitate.

# av date 28 April 2013 18:38 +1

daca este asa cum zici, se va ajunge la CEDO, iar cedo va fi bombardata de astfel de cauze, pana cand se va ajunge la aceeasi chestie ca si cu retrocedarile. oricum, nu ramane in coada de peste treaba.

# manifest date 28 April 2013 18:52 +1

Şi cu CEDO ....., nu pot să-ţi spun tot.

# manifest date 28 April 2013 18:35 +1

Se va respinge acţiunea prin aplicarea retroactivă a legii 51/1995 şi niciun judecător nu se va pronunţa legal şi temeinic. A fost solicitat unei instanţe adresarea unor întrebări preliminare CJUE, judecătorii în cauză au respins această cerere fără motivare, cât priveşte daunele morale asta se respinge, domnul avocat dacă vrea detalii să mă contacteze. Au fost şi sunt pe rol asemenea cauze, să nu vă gândiţi că sunt soluţionate temeinic şi legal. Mai nou cauzele de genul acesta se judecă numai pe excepţii pentru a nu fi administrate probe pe fondul cauzei. În cauzele la care mă refer s-au administrat probe chiar şi înregistrări de şedinţă, iar instanţa a respins acţiunea în motivare s-a aplicat retroactiv legea, motiv pentru care pentru temeiurile de drept folosite la motivarea hotărârii vor fi invocate excepţia de neconstituţionalitate.

# 007 date 29 April 2013 09:25 0

atunci introduceti actiunea direct curtii de justitie a UE.

# tara formei fara fond date 29 April 2013 12:54 0

Procedura privind pronunţarea unei hotărâri preliminare. Instanţele naţionale din fiecare stat membru UE sunt responsabile pentru aplicarea corespunzătoare a legislaţiei europene în statul respectiv. Dar există riscul ca instanţele din diferite ţări să interpreteze legislaţia UE în moduri diferite. Pentru a preveni acest lucru, a fost prevăzută o „procedură pentru pronunţarea unei hotărâri preliminare”. Dacă o instanţă naţională are îndoieli cu privire la interpretarea sau validitatea unui act legislativ european, aceasta poate şi, în anumite cazuri, este obligată, să solicite avizul Curţii de Justiţie. Acest aviz poarte numele de „hotărâre preliminară”.

# 007 date 30 April 2013 11:39 0

nu ai inteles ,repet introdu actiunea direct curtii europene

# Dana date 29 April 2013 23:07 +1

ca aveti tupeu nu-i de mirare.ca a latrat unul dintre voi care va vreti avocati si nu sunteti-iar nu-i de mirare. dar sa cistigati voi ceva impotriva unui avocat adevarat-asta n-o mai cred .hai,pa !

# avi/avi date 29 April 2013 23:34 0

Corect Danuto,astia toti se vor avocati dar pana nu dispare bota nici unul nu va fi.Pana cand un condamnat definitiv se erijeaza in conducatorul destinelor a 2/3 mii de fraieriti,acesti fraieri vor ramane la acest statut.necazul este ca toti acestia se lasa condusi de bota,fara ca ei insisi sa face ceva.Aburelile cu care ii prosteste bota(care sa fim realisti,nu mai are nici un intreres) duc la intertie.iar inertia duce la nimic.Adica ,astia,tepuitii,vor ramane tot intre doua ape,adica nici cal nici magar,adica nimic.

# BERCEA MONDIAL: ,,e manevra lu frații miei...........,, date 28 April 2013 17:58 +3

pentru avocat BB-XXX: O idee foarte importantă  care trebuie pusă în practică, propunerea mea față de situația expusă este ca până la termenul din 17.05.2013, UNBR să centralizeze și să transmită Judecătoriei Găiești, toate cererile avocaților care se consideră nedreptățiți pe motiv de apartenență la UNBR cu sediul în București str. Academiei, Președinte drd av. Pompiliu Bota.     Deci începând cu data de 29.04. 2013 trebuie să declanșăm această procedură foarte importantă pentru UNBR - Bota.       Cererilor de intervenție trebuie anexată întreaga documentație care legalizează inființarea și funcționarea UNBR și a barourilor contestate de avocații aparținând UNBR - președinte Florea Gheorghe, de anumiți judecători ori procurori care au rude ori prieteni în UNBR - Florea Gheorghe.             FACEȚI UN EFORT DOMNILOR AVOCAȚI ȘI SĂ DEMONSTRĂM REALITATEA, POATE ESTE UN PAS DECISIV.     

# avi/avi pemntru bercea date 28 April 2013 18:48 +1

Iarasi te-ai dat de gol,fraiere doctorand

# No coment date 29 April 2013 07:03 -1

In sfarsit, ceva, ceva se misca si se pare ca va treziti. Sa fie intr-un ceas bun si sa dea bunul Dumezeu sa izbutiti! Fara actiuni concrete si de amploare, profesia nu va fi libera si nici loc sub soare pentru toata lumea, desi evident loc este pentru toti. E cazul ca postura de a incasa plangeri, jigniri si tot felul de invective, sa fie schimbata cu una a invingatorilor si nu mai trebuie ezitat niciun moment! Succesc deplin!

# avocat internațional date 28 April 2013 18:02 -1

Domnul președinte POMPILIU BOTA, PROPUN CA URGENT SĂ NE MOBILIZĂM ȘI SĂ DĂM CURS PROPUNERII AVOCAȚILOR DVS.- ACEEA DE A INTERVENI ÎN PROCESUL CE FACE OBIECTUL DOSARULUI NR. 555/232/2013

# POLO date 29 April 2013 22:43 0

ESTI INTR-O MARE EROARE, BOTA NU MAI ESTE PRESEDINTE DE UN AN DE ZILE, PT CA E CONDAMNAT PENAL PT EXERCITAREA FARA DREPT A PROFESIEI DE AVOCAT. EL NU ARE NICI UN INTERES SA FACA VALURI SA NU-SI MAI INCASEZE DONATIILE ILEGAL SI NICI NU VREA. ASA CA NU MAI SPERATI LA NIMIC DIN PARTEA CONDAMNATULUI BOTA.

# esti infect date 29 April 2013 22:49 -1

Esti mai infect chiar si decat cel care posteaza sub \"avocat traditional\"!

# avocat traditional date 29 April 2013 23:23 -1

Bravo,doctorandule perpetuu,ai mai gasit un infect.Eu zi sa te reprofilezi si sa te incadrezi la Sanepid.Sigur acolo ,cu desoperirile tale,vei face furori.Acolo vei fi omul potrivit la locul potrivit.

# manifest date 28 April 2013 18:47 -1

Domnule Bota, Botomei nu este cel care face plângeri penale avocaţilor din barourile legal înfiinţate. Prin formularea de plângeri penale împotriva lui Botomei nu facem decât să ne comportăm ca tradiţionalii. Fiecare avocat e liber să profeseze avocatura în cadrul UNBR-ului pe care îl consideră cel mai serios. Problema avocaţilor din UNBR Bota sunt avocaţii tradiţionali şi rudele lor judecători şi procurori. Fiecare avocat de la Bota care este cercetat pentru exercitarea fără drept a profesiei de avocat să solicite în apărare actele de înfiinţare ale barourilor tradiţiţionale.

# av. Iasi date 28 April 2013 18:55 +2

Si la Iasi , Decana   Baroului Bota ,a  promovat o serie de litigii impotriva avocatilor traditionali care denigreaza  avocatii Baroului Bota. In  prezent litigiile sunt pe rolul   ICCJ pentru stramutare.  Vom vedea finalul.........

# manifest date 28 April 2013 19:02 +6

La Gorj, justiţiabilii care au fost apăraţi de tradiţionali, formulează cerere de revizuire, pe motiv că nu au avut apărare legală. Ei motivează că au aflat din presă că tradiţionalii nu au acte de înfiinţare.

# manifest date 28 April 2013 18:57 -2

Domnule Bota, Botomei nu este cel care face plângeri penale avocaţilor din barourile legal înfiinţate. Prin formularea de plângeri penale împotriva lui Botomei nu facem decât să ne comportăm ca tradiţionalii. Fiecare avocat e liber să profeseze avocatura în cadrul UNBR-ului pe care îl consideră cel mai serios. Problema avocaţilor din UNBR Bota sunt avocaţii tradiţionali şi rudele lor judecători şi procurori. Fiecare avocat de la Bota care este cercetat pentru exercitarea fără drept a profesiei de avocat să solicite în apărare actele de înfiinţare ale barourilor tradiţiţionale.

# avocat BB-XXX date 28 April 2013 19:06 +1

Maine la prima ora va fi transmisa prin email actiunea si cu toata documentatia in dosarul 555/232/2013. In acest dosar este important ca au fost ridicate si exceptiile de neconstitutionalitate a art. 1 alin 2 si 3; art. 26; 60 lein. 6 si 113 din Lega 51/1995 iar la termenul trecut a fost pusa in discutie admisibilitatea sesizarii CCR.

# manifest date 28 April 2013 19:11 +1

Să aveţi în vedere motivarea CC a Moldovei. Şi dacă judecătorul din cauză cunoaşte va invoca din oficiu o excepţie pe care sigur o admite. Aştept să văd mâine pe email acţiunea şi probele.

# avocat BB-XXX date 28 April 2013 19:19 +2

Am vorbit cu reclamantul actiunii din dosarul 555/232/2013, respectiv colegul nostru si mi-a spus ca maine la prima ora actiunea insotita de toate actele va fi trensmisa prin email domnului presedinte BOTA la UNBR-BOTA si colegii interesati sa introduca interventie in dosarul respectiv pot lua actiunea lund legatura cu conducerea UNBR BOTA .

# avocat BB-XXX-PTR. BERCEA/MANIFEST si TOTI COLEGII date 28 April 2013 19:24 0

De acord cu voi fata de cele de mai sus postate.

# avi/avi pentru toti etnobotistii date 28 April 2013 21:55 -1

Prost teatru joci domnule.Toti de mai sus semnati sunt unul si acelasi doctorand in drept paralel..Bercea,BB xxx,manifest ,abureli de doi bani.Niu vezi mai acesta ca nu te sustine nimeni.Te apuci sa postezi de-a proasta cu n nickuri ,doar ,doar te va crede cineva si iti va veni in ajutor.Esti jalnic doctorandule.Nu veti face nimic cu parodia aia de plangere

# penibilule date 28 April 2013 22:05 +1

Alo, psihopatulele traditional, se observa ca nu ti-ai luat tratamentul. Peste tot il \"vezi\" doar pe Bota, desi acesta nu-si pierde vremea cu tine. Esti irecuperabil !

# Alex date 28 April 2013 22:14 0

Judecatorul, Curpan, ar trebui admirat, deoarece e printre putinii judecatori care au avut curajul sa afirme public faptul ca unbr-flocea nu detine acte de infiintare. Imprejurarea ca nebunul de Botomei s-a folosit de acest judecator, e cu totul altceva. Noi, cei din legala UNBR-Bota, ar fi trebuit sa fim mai rezervati fata de acest judecator demn.

# avertizor_integritate date 10 May 2013 13:35 0

si poate esti si tu tot atat de \"demn\" ca si Curpan. Sau poate nu-l cunosti pe Curpan, sa vezi ce vila si-a tras pe numele lui tat-su, la Harlesi,Bacau, din spagi, si o mascheaza dupa un credit bancar. Sau in spatele pseudonimului Alex o fi chiar Curpan?

# 22:05 date 28 April 2013 22:20 -1

Erata:\"psihopatule\"

# avi/avi date 28 April 2013 22:35 -1

Iti spumega creierii cand vezi ca o iei peste bot.Da,sunt avocat traditional si sunt mandru de aceasta situatie.Ai o antipatie bolnavicioasa (ura,in realitate) fata de noi ,avocatii traditionali.Te inteleg:tu nu esti avocat,nu esti acceptat in instante decat cu mandat de reprezentare,nu poti pune concluzii.Faci insa valuri prin presa ,sperand sa te bage cineva in seama.Avea dreptate colegul (si amicul meu)cand iti spunea in fata ce fel de om esti.Si acum ajungi sa ma insulti in mod josnic si pe mine.Eu nu te-am facut in nici un fel,dar sa stii ca pot,in acest sens,mai multe decat tine.Si incep a-ti zspune ca esti un om de nimic.Si inca ceva:cand nu ai replica,injuri.Asta denota si prostie.

# ridicolule date 28 April 2013 23:21 +1

Latra, latra, pana nu mai poti. Ma amuza faptul ca tu chiar crezi ca te certi cu Bota. Vorba aceea, mai musca o data ca poate-ti trece ! 

# avi/avi date 29 April 2013 14:20 -1

Bine va zic colegii mei traditionali ca sunteti niste derbedei.Ca si altii,am impresia ca sunteti cel mult doi.Seful vostru detronat in Moldova si un postac de rezerva care sa mai scrie si el ceva,dar care voteaza cu minus pentru noi si plus pentru stapan.Oricum,ambii sunteti niste japite de toata frumusetea.Si sa mai stiti ca radem(noi traditionalii care postam) de prostiile voastre si ,mai ales,cand vedem cum va avocatiti voi .Auzi,renumitul avocat drd.Bota!Nu te strdui sa raspunzi,colegul avocat traditional apare si el.Cat de curand.Dar daca vrei,ma poti injura si pe mine.Irecuperabilule

# esti acelasi tembel date 29 April 2013 21:06 -2

Esti acelasi tembel, indiferent ca postezi sub \"avi/avi\", \"avocat traditional\", etc. Inca nu te-ai prins ca nu poti fenta nici macar un copil de gradinita ? Cat esti de prostanac...

# avi /avi date 28 April 2013 23:33 +1

eu atata minte am atata stiu sa scriu. eu recunosc ca nu ma duce mintea si am dat spaga la intrarea in barou la nea kermit, ca vorba aia tata a vrut sa fac si eu o scoala ca sa nu ramin prostul satului. acuma ce sa fac, clientela ioc, gagigile ma ocolesc ca sunt handicapat, fac si eu ce pot, scriu idiotenii pe net ca mor de plictiseala. doctorul mi-a spus s-o las usor cu drogurile da eu nu si nu, iau droguri si etnobotanice ca sa visez gagici, clientela, ca sunt avocat si ca pledez in fata oglinzii din baie.

# mizeria din barou iese la suprafata,domnul florea! date 29 April 2013 13:23 +3

http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-14684325-romania-raiul-avocatilor-condamnati-penal-vezi-text-cazuri-avocati-condamnati-definitiv-care-pledeaza-continuare-instanta-zice-baroul-cazul-costiniu.htm

# manifest date 29 April 2013 20:45 0

Pentru avocaţii din barourile fără acte de înfiinţare şi rudele lor din justiţie: vă place nu vă place nu aveţi acte de înfiinţare, nu ştiţi cine sunteţi fără acte de înfiinţare.Bota are o hotărâre judecătorească pentru înfiinţare barouri, definitivă şi irevocabilă care nu mai poate fi pusă în discuţie. Trebuia să vă înfiinţaţi pentru a putea profesa în avocatură, când nu aveţi argumente în cauze vă luaţi de calitatea de avocat a celor de la barourile legal înfiinţate, puneţi mâna şi citiţi ca să vă argumentaţi părerile. asta după ce vă înfiinţaţi. Baftă, desfiinţaţilor!

# NEUTRU date 29 April 2013 21:26 0

Va urmaresc razboiul de cateva luni. Ce nu inteleg eu, daca nicio lege din Romania nu interzice UNBR-ului BOTA practicarea avocaturii, cu ce drept se revolta traditionalii?. Acest razboi seamana cu razboiul din justitie: cei afiliati suspendatului, impotriva independentilor. Eu cred ca razboiul se duce pentru inlaturarea aripei Bota. Daca ar fi ilegali, sigur DNA sau alti \\\"specialisti\\\" i-ar lua direct de la portile tribunalului. Nu sariti, ca nu am dat cu parul.

# manifest date 29 April 2013 21:47 0

În România nu trebuie să interzică legea ceva, e destul ca acest ceva să nu convină unora, ca de ex avocaţilor din barourile fără acte. Rudele acestor avocaţii acoperă lipsa actelor că nu răspund nici penal, nici civil şi nici administrativ, că dacă judele rudă cu desfiinţatul aplică legea retroactiv şi consemnează în hotărârea judecătorească ce vrea nu este sancţionat. Spre ex, dacă un judecător rudă cu desfiinţatul soluţionează aberaţia de excepţie a lipsei calităţii de reprezentant a avocatului din barourile legal înfiinţate el nu este sancţionat de Inspecţia Judiciară că încalcă codul deontologic al magistratului chiar dacă în hotărârea judecătorească consemnează contrar celor întâmplate în şedinţa de judecată. Cum să ai concurenţă în avocatură? Poate rudele magistraţilor care sunt avocaţi la barourile desfiinţate rămân fără clenţi şi mai bine protejem rudele că justiţia mai poate aştepta.

# Vasile Botomei date 29 April 2013 22:05 0

Bota se compoerta ca un derbedeu.Nu are a face cu profesia de avocat.Are cabinetul radiat din 2007.CSM a raspuns ca procurorii sijudecatorii pot face parte din comisiile de examen pentru avocati.Adresa este p[ublicata pe www.botomeivasile.ro Felicitari celor care accepta concirenta intre UNBR-uri si barouri! Cine doreste sa se inscrie la UNBR-Botomei,vine la Bacau,str.Oituz,nr.33. Primim procurori si judecatori si doctori in drept cu scutire de exemen.

# tolombei date 5 May 2013 22:34 0

Asta e limbaj de \"doctoru vasile\". tolombei , esti un falsificator de documente, un mizerabil, fara caracter, un bataus retardat de femei. marele \'director\' de aprozar din bacau.

# Anal-fabet tolombei date 5 May 2013 23:41 0

Perle tolombei:,,se compoerta,, ,,sijudecatorii ,, ,,p[ublicata,, ,,concirenta,, ,,exemen,,. Va asteptam cu drag la lectii de gramatica !

# Aprozar tolombei date 5 May 2013 23:44 0

,,doctorul\" fara doctorat, botomiei, batausul de femei, se bucura de ultimele clipe de libertate: 4 ani pentru ultraj la politista, 8 ani evaziune fiscala, 12 ani inselaciune cu ,,judele\" Curpen !, 3 ani folosirea fara drept a robei si denumirilor UNBR, BAROU, 7 ani inselaciune ,,clienti,, si ,,examinati,,!

# Rudotel botomel date 5 May 2013 23:46 0

Botomiel, Parchetul Curtii de apel Bacau ti-a confiscat stampilele si toate actele, cu ce mai ,,examinezi,, fraierii ?

# Judecator Curpan date 5 May 2013 23:49 0

Sunt judele Curpan, va anunt ca am incetat orice colaborare cu Botomei. Sunt urmarit penal si cercetat de CSM. Mi s-a promis ca daca il dau in gat pe Botomei voi fi scapat !

# PITBUL date 5 May 2013 23:59 0

mare farsor esti ,tu mai asta.Dupa ce ca ai fost catapultat de noi in ndean tul iluzoriu al imaginmatiei tale bolnave,vii si dai lectii ezotgerice de bun simt.esti de tot rasul/plansul.Naparca sa fii si tot nu ai putea avea atata venin.Cel putin veninul naparcii este si folositor.Al tau este numai infect.

# pit bulule date 6 May 2013 00:08 0

pit bulule, tu nu ai inteles ca nu avem nevoie de agramati pe site? ,,in ndean tul,, ,,imaginmatiei,, ,, lectii ezotgerice,,

# pitbul date 6 May 2013 00:26 0

dar noi avem nevoie pe site de dobitoci notorii?Prefer sa fiu facut agramat(desi in prostia ta irefutabila nu faci diferenta dintre agramat si neindemanatic la scris)decat sa fiu dobitoc asa cum esti tu.vad ca altceva decat sa vanezi greselile la scris nu faci.Nu te duce capul sa ai si tu alte preocupari.Aici pe net.ca in alte parti ai destule .Toate insa fara rost.Esti un indometacinic absolut.

# pit boule date 6 May 2013 07:40 0

pit boule, ai dreptate, nu avem nevoie de dobitoci notorii. Lasa-ne si du-te la scoala primara sa inveti a scrie, desi cred ca e tarziu la varsta ta.

# avocat traditional date 29 April 2013 23:19 -1

Mai japitelor,vi s-apropus un armistitiu si nu il doriti.Este treaba voastra,dar si a noastra.Nu vom avea mila si veti suporta consecintele.Amenintarile cu plangferile penale si cu tot felul de actiuni aiurea nu ne sperie.Noi nu suntem cei desfiintati,voi sunteti cei neinfiintati.Noi prodesam legal,voi profesaqti(unde vi se permite ori nu se stie cine sunteti) nelegal.Dovada este condamnarea definitivas a jalnicului intaistatator Bota.In zadarf se ascunde sub tot felul de nickuri pentru ca l-am dibuit de mult.Prostia postarilor,stilul si vpocabularul de derbedeu se observa de la prima vista.Nu ne supara nici jignmirile postate la adresa mea si a colegilor mei.Eu si avi/avi suntem amici si postam in tandem.Tot asa face si bota dar partenerul lui este un prostovan fara egal.Nu stiu cine sunt ceilalti colegi ai mei dar le multumesc pentru sprijin,.Doresc insa un sprijin mai hotarat si mai simtit pe net.Am tot spus ca voi posta opin ia legala cu privire la UNBR Florea dar nu am avut timp sa scriu.M-am documentat si avem dreptate.Bota abureste pe unde apuca sa zica si el cateva cuvinte,dar nu are argumente.legea 3/48(un alt nick al neispravitului) nu este un argument.a propos de argumente:la nici o problema pusa de noi bota nu a raspuns decagt prin injurii.Si t******erea este un raspuns,pentru ca injuriile proferate sunt o tacere in privintga unor raspunsuri clare.tratamentele indicate de nedispravitul care le indica nu au legatura cu starea mea de sanatate.Eventual cu starea voastra.Repet,sunteti niste derbedei (vorba lui Botomei) si nu av eti ce cauta prin justitie.Iar pentru domnul doctorand perpetuu am doua vorbe:rau a facut nea Pigus ca te-a lasat la scoala.Ai ocupat un loc al altuia destept si ai primit o diploma nemeritata.Si mai am o intredbare:ce a facut biroul din Academiei (ca sediu de UNBR nu poate fi numit) cu doanatiile incasate?Salutare

# jegule date 29 April 2013 23:53 +2

Jeg ai fost, jeg vei ramane. Facem ceva pe casta voastra mafiota. Diversiunea pe care o practicati nu ne sperie, ci dimpotriva, ne intareste. Am inceput sa ne simtim ca niste disidenti de pe vremea comunista. Vom elibera profesia de avocat de ciuma comunisto-securisto-traditionala, luptand pana la capat. Nu veti scapa de noi niciodata.

# avocatului traditional date 5 May 2013 23:58 0

Ăi, ti-am zis sa taci ca ne faci de ras casta lu Flocea: ,,s-apropus,, ,, plangferile,, ,,prodesam legal,, ,,definitivas,, ,,In zadarf,, ,,vpocabularul,, ,,jignmirile,, ,, opin ia,, ,,decagt ,, ,,t******erea,, ,,sprijin mai hotarat si mai simtit,,(!?!?) ,,privintga,, ,,intredbare,, ,,doanatiile,,

# avocat traditional date 30 April 2013 00:30 +1

Asta iti este nick-ul? Te caracterizeaza.Diversiunea noastra(nici macar nu cunosti intelesul termenului dedm diversiune)nu are ce sa va intareasca.Tot suntei tari de cap,mai ales tu,astas,intaistatatorul detronat cu suturi de zimbrii moldavi.Zici ca vei elibera profesia de avocat de ciuma comunisto-securisto= traditionala,luptand pana la capat.Inseamna ca profesia de avocat,dupa ce o s-o scapati voi de ciiuma securisto comunista,va ramane curata,in care vor ramane numai avocatii traditionali postrevolutionari.Adica si eu.Dar cred ca ai vrut sa zici altceva,adica v ei scapa profesia de toti avocatii traditionali.Dar,in aceasta situatie, ce vei pune in loc?Fosti politisti,securisti,ori contrabandisti de tigari,tepari si condamnati penal? hai fii serios mai Pompi.Nu vei reusi niciodata sa ne darami,dar nici sa ajungi la situatia noastra.Daca ai fi mai realist te-ai retrage si te-ai intoarce la vechile tale obiceiuri.Daca le-ai uitat,o sa ti le amintesc eu.Mai avem si noi amici la Orastie si Deva.Nu neaparat avocati,dar si politisti,procurori,functionari la fisc,la sri,etc.etc.PS Eu zic sa nu te intorci,totusi,la vechile tale obiceiuri p[entru ca s-ar putea sa o patesti din nou.PPS Poti conta pe discretia mea,nu vreau saw afle colegii tai ce zburdalnic erai in tinerete.

# avocatului traditional prin agramare date 6 May 2013 00:05 0

Bă, boule analfabet, e ultima oara cand te corectez pe gratis: ,,dedm ,, ,astas,, ,,v ei scapa,, ,,p[entru,, ,,PPS,, ,,vreau saw afle,, !!!???!!!

# No coment date 30 April 2013 07:15 0

Vreti armistitiu? Va tremura chilotii pe voi de frica ramnerii fara cozonac si de ce va e frica nu o sa scapati! Nu mai e mult si se vor da si primele solutii in cererile de revizuire promovate pe asa-zisul motiv, ca partile au fost asistate de avocatii cu statut legal, solutii ce nu vor demonstra inca odata, ca prin respingere profesia a fost exercitata legal! Din acel moment orice comentariu va fi de prisos, iar armistiu sa incheiati cu statul roman, privind executarea obligatiilor la bugetul asigurarilor de sanatate si mai ales la cel al pensiilor. Contributiile date pana acum sunt considerate a fi la fonduri private si deci sunt mai mult decat o zeciuala! ...si atentie!!! cine seamana vant culege furtuna, iar cine scoate sabia, de sabie va pierii! Aviz amatorilor ....traditionali!!!!

# avocat trraditional date 30 April 2013 07:53 +2

Mai acesta,noi v-am propus armistitiu doar cu privire la injurii si altele nu cu privire la polemica.Daca nu intelegi,este treaba ta.Nu prea esti explicit cu revizuirile alea,nu am inteles nimic.In legatura cu asigurarile de sanatate estgi neinformat.Noi traditionalioi platim la stat asa ceva.Ci pensiile avem lege speciala.Au vrut aia de la casele de pensii ceva dar nu le-a mers(a fost o interpretare gresita a legii).Mai pune mana si mai cirteste despre aparenta in drept si lasa tu frica noastra pentru concurenta.Nu are cine sa ne faca asa ceva.

# No coment date 30 April 2013 22:29 +1

Adica un pact de coabitare ca tot e la moda, nu? Pai daca il propuneti sunteti primii chemati sa-l respectati indiferent de temele acestui pact.  Eu nu ti-am adus niciun fel de injurii si daca adevarul supara nu eu sunt vinovat, ci cei care va instiga la nerespectarea legii!  Te faci ca nu intelegi ce e cu revizuirile, pai nu trebuie decat sa te gandesti un pic, in orice cerere de revizurie se poate invoca lipsa calitatii de avocat indiferent de cel ce a asigurat apararea celui in cauza, deci fie e \"traditional\" si se admite, fie e \" botist\" si se respinge, concluzia o poti trage singur singurel. Cu pensiile si asigurarile mai vedem cum se vor pronunta instantele pe titlurile executorii emise deja de anaf si apoi vedem noi cine trebuie sa puna mana pe carte!!!! Pana una alta, banii la stat nu la zeciuala!!!...sa nu uit! vezi ca aritmetica se preda in clasele I-IV, iar din fondul vostru de pensii lipsesc cam multi bani, sistemul caa fiind unul de tip piramidal, vezi cazul caritas!!!!!!

# av date 30 April 2013 07:57 0

Stimabili domni, colegi avocati, nu conteaza de la ce barou suntem, haideti sa vorbim civilizat si sa dam dovada de profesionalism. Pentru ,,avocat traditional\'\' faptul ca baroul tau e plin, aproape plin(mai sunt si oameni seriosi, jos cu palaria) de foste fosile comuniste si nepotii acestora, e incontestabil, la faza a II-a din pacate ai dreptate: nu va putea nimeni niciodata curata o casta mafiota, de ciuma mafiota care sa bagat in ea( e ca si cancerul), ma rog si in alte bresle este asa nu numai in avocatura, asa este poporul asta(batut de soarta) sa se manance unii pe altii, sa fie rai, invidiosi, prosti si dusi de nas, dar asta este alta traba, alt subiect.Sa trecem la baroul Bota, a caror membri profeseaza fara probleme si in strainatate si nu au nici cea mai mica intentie de a \'\'desfiinta\'\' traditionalii care deja au fost desfiintati. Acestea sunt alte treburi, prea inalte noua, treburi pe care nici cele mai luminate capete ale avocaturii nu au putut-o rezolva, de 10 ani.

# av date 30 April 2013 08:02 0

Pt: ,,avocat traditional\'\', te inseli colege! am atatia clienti incat nu rabd si mai tre sa trimit si la traditionali cu care , sic!, ma inteleg de minune, am fost colegi de banca la facultate, vecini, etc... in ceea ce priveste asigurarile FNUASS, acestea le platim si noi, ne vine de la finante direct, gata calculat. Cu pensiile, ce sa zic? unii au deja pusi deoparte in paradisuri fiscale, altii in banci puternice, altii( cei mai prosti) cotizeaza la stat la un sistem falimentar.

# avocat traditional date 30 April 2013 11:15 0

Mai av,daca as fi sigur ca nu esti ala pe care il cred,te-as crede.Daca ai urmarit postarile mele/noastre ti-ai fi dat seama ca nu avem nimic in legatura cu unii dintre botisti.Stiu si eu ca isi vad bine de meserie (acolo unde sunt aceptati).Totusi,nu pot asccepta legalitatea, baroului bota.(dar asta este o alta problema).Mergand pe ideea voastra ca sunteti avocati,trebuie sa platiti obligatoriu la sanatate si la pensii.Asa ca treaba cu pareadisurile fiscale,cu bani pusi la ciorap nu tine(poate pe moment).Si repet,daca legalitatea voastra se poate discuta,a noastra nu mai poate fi pusa sub semnul indoielii.Asa ca bota si inca vreo cativa ar trebui sa o lase balta cu ,,desfiintatii,,

# GUY FAWKES date 30 April 2013 12:25 +2

E comico tragic. Numai in Romanica o povestea ca asta poate sa dureze de 10 ani si ceva...Sarbatori cu bine tuturor colegilor din toate Barourile. Nu uitati ca suntem in Saptamana Mare si cu totii sa incercam sa fim mai ponderati. Nu ajuta cu nimic daca ne porcaim... Av. traditional sa ai sarbatori luminoase

# iii date 30 April 2013 12:55 -1

sarbatori fericite colegilor intregi la minte. celor ca avocat traditional le uram sanatosire grabnica, desi nu sansele tind spre zero!

# av date 30 April 2013 15:43 +1

Pentru ,,avocat traditional\'\': Sarbatori Fericite tie, tuturor avocatilor din toate structurile, lucrati si castigati procese si clienti, pentru asta sunteti pregatiti in viata, pentru o meserie frumoasa, in rest vine de la sine totul, cei tineri o sa vedeti. Pentru cei ce baga raca, cei rau voitori, cei prosti, lingaii si slugile, cei ce fac valva, precum si uscaturilor din toate structurile, de Sfintele Pasti, le urez: ............nici nu pot sa scriu aici ce le urez, s-ar rupe Cerul in 2 daca as scrie. Mai bine le scriu dupa sarbatori. Numai bine.

# avocat traditional date 30 April 2013 13:44 0

mai Guy,ma bucur ca ia aparut dupa atata timp.Chiar imi faceam probleme(poate te-au terorizat ai tai,poate te-ai saturat de tampeniile noastre de pe net,poate ai patit ceva...)Multumesc de urare is la general si in special.iti doresc si tie tot binele din lume.Cat despre iii daca e bota ,n-a inteles nimic,daca e altul este ....ne mai auzim/vedem/scriem

# terro date 30 April 2013 19:08 +1

avocat traditional retardat, tu ai nevoie de chat. singuratatea si prostia te omoara.asa-i cind esti schilod la minte si la suflet.

# antiterro date 30 April 2013 19:52 +1

.................

# ILINA date 3 May 2013 12:33 +2

Mai,oameni buni !Voi ati citit macar titlul articolului ? Nimeni nu comenteaza in vreun fel fapta judecatorului Curpan-dar varsa foc si laturi neinfiintatii in capul traditionalilor...Mai voi sunteti sanatosi la cap ?

# Popa Nicolae Tulcea date 31 May 2013 17:30 0

Ar trebui să fie clar pentri toți colegii că, autoritatea de lucru judecat de care ar trebui să se bucure dl. Bota Pompiliu într-un ”stat de drept și democratic” după rămânerea definitivă a hotărârii judecătorești fie în dosarul civil de înființare a persoanei juridice și baroului sau/și u.n.b.r., fie și în dosarele penale în care a fost judecat anterior judecat de exercitarea profesiei fără drept de Curtea de Apel Suceava din 2008, împiedică pe căi obișnuite a a ataca conținutul hotărârilor judecătorești care au această putere odată ajunsăla stadiul de lucru judecat (art. 129 Constituție și art.15 Legea nr. 304/2005). Cum de exemplu, recursul în interesul legii nu produce efecte pentru părți, urmările sale fiind platonice, pentru că hotărârea anulată continuă să producă toate consecințele ”ceea ce apare destul de șocant”. A se vedea P.Bouzat, J.Pinatel, op.cit.vol Ii, pag.1165. Mai mult, autoritatea de lucru judecat a hotărârilor penale prin care s-au urmărit faptele unor colegi anterior naște dreptul pentru organul competent de a pune de îndată în executare dispozițiile cuprinse în hotărârile definitive. Evident, că efectul este pozitiv pentri colegii avocați din barourile domnului Bota și aplicabil în toate cazurile într-un stat de drept, creând pentru hotărârile definitive o eficiență executorie nestânjenită de vreun obstacol dacă unii judecători nu ar fi corupți, însă nu se întâmplă chiar așa după ce au trecut totuși 23 de ani de la Revoluția din Decembrie 1989. Pentru a se invoca autoritate de lucru judecat se cer întrunite următoarele condiții : 1) noua acțiune penală să se îndrepte contra aceleiași persoane (eadem persoane) ; 2) săprivească acelaș fapt material (idem factum) ; 3) existența unei hotărâri definitive și autoritate de lucru judecat astfel decurge din puterea pe care o au exclusiv hotărârile judecătorești. De exemplu, pentru ca autoritatea de lucru judecat să opereze trebuie să existe o identitate referitoare la persoana inculpatului, și cum în cazul domnului bota există, nu mai avem nicio îndoială că unii magistrați sunt corupți, și trebuie făcută curățenia necesară în magistratură. Lipsa celorlalte părți din cauza penală sau acelor prin voința cărora se pune în mișcare acțiunea penală este irelevantă sub aspectul invocării autorității de lucru judecat. Mai clar, ceea ce legea interzice este tragerea la răspundere repetată a domnului Bota în alte dosare penale cum s-a întâmplat abuziv ulterior. Totodată, în penal este suficientă numai identitatea de obiect, respectiv referirea la aceeași faptă materială de care unii judecători și procurări nu au ținut cont înainte să hotărască împotriva sa. Rezultă clar că, dacă pentru fapta judecată o dată sub o calificare, aceeași persoană ar fi acționată penal din nou sub altă calificare, autoritatea de lucru judecat operează. Potrivit art.22 alin.1 C.proc. pen. autoritatea de lucru judecat a hotărârii penale se manifestă în fața instanței civile cu privire la : 1)existența faptei ; 2) vinovăția acesteia 3) prsoana care a săvârșit-o. Popa Nicolae din Tulcea, vă aștept pe popatnicolae@yahoo.com. Mulțimesc !

# Popa Nicolae TL date 9 June 2013 17:20 0

În statutul persoanei juridice înregistrată legal de dl. Bota Pompiliu este clar și obiectiv prevăzut dreptul entității de a înființa ”barouri și notariate” și nici vorbă de subiectivism. Acest drept a fost constatat și statuat oficial de organele competente care au făcut urmărirea penală împotriva domnului Bota Pompiliu, astfel că persoana juridică nu poate fi desființată (dizolvată) atunci când urmărește realizarea unui drept prevăzut de statut. Mai mult, se poate considera un contract judiciar acela încheiat între organele competente ale statului care au luat parte în acele litigii deduse instanței de judecată, totodată, căpătând autoritatea de lucru judecat faptul că deținem acte legale pentru exercitarea profesiei de avocat conform Legii nr.51/1995 ceea ce s-a statuat clar prin mai multe hotărâri judecătorești definitive. De asemenea, învoiala ulterioară a organelor competente ale statului prin care s-a statuat în hotărârea recentă reprezentând Sentința penală nr.538 din 05.04.2012, în dosarul nrumărul 002147/221/2007 de Judecătoria Deva, Jud. Hunedoara, urmare a respingerii ca lipsită de obiact cererea reprezentantului parchetului, întemeiată pe dispozițiile art. 348 C. proc.pen., privind anularea înscrisurilor denumite-decizii emise pentru primirea noastră în profesia de avocat și pe baza cărora noi am înființat cabinetul individual de avocatură teritoriale în mod legal pe numele nostru propriu, este iarăși un drept câșticat pe lângă toate celelalte anterior câștigate cu autoritate de lucru judecat pe întreg teritoriul româniei într-un stat de drept (art. 16 alin.2 din Constituție). În această țară, cineva, trebuie să mai țină cont și de dreturile astfel câștigate cu autoritate de lucru judeca care alcătuesc dispozitivul hotărârii ce mă refer mai sus. Totodată, putem vorbi de caracterul hotărârii de expedient, adică ceea ce este clar consfințit într-o hotărâre judecătorească ar trebui respectat obligatoriu prin a se pune capăt represiunilor nedrepte împotriva noastră într-o societate democratică. Legea conferă părților în favoare cărora s-a hotărât astfel, de a se înfățișa persoanele vătămate oricând în cursul procesului, chiar dacă nu au fost citate în cauză, pentru a solicita instanței să ia act de învoiala organelor competente care au hotărât clar în ce privește dretul nostru prin respingerea acelei excepții invocată de reprezentantul parchetului Deve - jud.Hunedoara, în dosar 002147/221/2007 la 05.04.2012. A se vedea Dicționarul de procedură civilă despre ”hotărârea de expedient” și ce înseamnă aceasta pentru noi care încă trebuie să mai suportăm ilegalități de respingere a calității ce reprezintă un drept câștigat și prin această hotărâre la care mă refer în cazul menționat mai sus. Mulțumesc pentru înțelegerea de care dați dovadă și nu ripostați vulgar, mai sper că democrația va fi una pentru toți juriștii egal...

# popo date 9 June 2013 18:59 0

popo, te apuca des ?

# Popa T. Nicolae date 28 June 2013 22:36 0

Stimate domn, nu trebuie decat sa citesti, ca, totul vine de la sine! Pentru mine este clar ca justitia este corupta si pa! Statul nu este inca capabil sa controleze coruptioa din sistem si justitia este mai puternica decat politica de stat de astazi si de douzeci si trei de ani de la revoluíe, care de fapt, cel din urma reprezinta poporul, adica si pe dumneavoastra, stimete domn, pe care nu te cunosc dar iti multumesc ! De exemplu, vedeti pesiile si salariile lor de azi, si mai vorbim noi si de altele...

# CONSTANTIN BITA date 30 June 2013 09:45 0

 Unde esti tu Tepes-Doamne???      Oare in tara asta, nu ne este garantat dreptul la invatatura?      Oare chiar este necesar, ca inainte de a ne alege in ce domeniu dorim a ne instruim, TREBUIE mai intai sa luam legatura cu ,,mondialii in dirijarea castelor\'\'? CENE sunt acesti ,,mondiali si cine le da dreptul ca dupa ce ai parcurs zeci de examene si ti-ai obtinut pe meritul tau o diploma, SA STAI apoi si sa te uiti la ea, pentru ca Nea MONDIALUL cu gasca lui, NU VREA sa-ti admita sa profesezi!!! BA te obliga sa platesti o suma mare de bani ca sa te primeasca la examen in porofesia in care deja ai o diploma, apoi daca si reusesti- cu p.c.r - pile, cunostinte, relatii-, pe meritul tau sau cu mita, TREBUIE apoi sa mai scoti din buzunar  vreo cinci salarii minime pe economie SI ABIA APOI dupa aceea , daca vreun curifeu mai vechi vrea sa te ia sub aripa sa pentru alte inca vreo 4-5 salarii minime pe economie, POTI sa practici profesia in care te-ai instruit din placere sau necesitate

# Constantin Bita date 30 June 2013 10:02 0

 STOPATI NEDREPTATEA! Nu va entuziasmati ca ati devenit AVOCATI intr-o tabara sau alta. Ganditi-va ca este loc in tara in Europa si in lume de avocati adevarati, devoratori de legi, cutume si practici judiciare. DE CE atata scandal si dusmanie??? Nu sunteti toti absolventi ?  De ce TREBUIE ca niste asa zis niste avocati mai vechi sa trieze dupa bunul plac care dintre noi -voi ar putea sa profeseze avocatura- profesie deja libera??? CU ce drept si-au adjudecat si transformat Legea 51/2005 intr-o posibilitate de apreciere a diplomelor absolventilor??? CRED ca domnul BOTA POMPILIU a facut cel mai important pas in spargerea acestei caste care  din ere apuse, s-a autoformat prin forta, apoi a fost inlaturata prin efectul legii, DAR ne sufoca acum cu obiceiuri apuse, facandu-ne sa ne intrebam, de ce suntem prosti cu diploma??? REGRET, ca domnul Bota, a stabilit  si el, o taxa de intrare in avocatura. Ar trebui eliminata sau fixata la maximum unui salar minim pe economie- ca la divort.

# manifest date 28 August 2013 21:34 0

Suntem toţi absolvenţi, dar nu toţi avem PCR.

# Constantin Bita date 30 June 2013 10:20 0

 Domnilor procurori, Si dumneavoastra sunteti absolventi. Felicitari pentru ca ati intrat in randul procurorilor- casta platita bine de catre stat ca si colegii judecatori, DAR ce aveti cu cei care nu pot deveni procurori sau judecatori???? Oare nu este liberalizata profesia de avocat??? De ce sa aleg barourile traditionale- care nu au acte de infiintare sau care au fost desfiintate prin efectul legii??? Cu ce sunt mai avocati ,,traditionalii\'\' decat ,,constitutionalii\'\'??? Nu faceti jocurile mafiei avocatesti, pentru ca si dumneavoastra cand de placere vreti vrea sa practicati avocatura, va ve-ti lovi de obstacolele impuse de avocati imbatraniti  din vremurile apuse. Din pacate si avocatii tineri odata unsi, devin ,,lupi pentru semenii sai\'\' si imediat vor sa limiteze casta , crezand ca asa vor avea mai multi clienti si deci mai multi bani. Profesia de avocat este libera, inscrierea intr-un barou ar trebui sa fie obtionala, fara bani sau examen, doar pe plata binevola a unei cotizati

# 992 date 30 June 2013 11:18 0

Ptr. bani multi si putere dle Bita, de aceea. Asa sunt unii, avari si nemernici, nu se gandesc ca atunci cand vor da ortul-popii tot in curul gol pleaca de pe lumea asta si putrezesc ca toata lumea. Exponentii zilelor noastre : flocea, basescu.

# Av.Popa T. Nicolae - Tulcea date 28 August 2013 20:53 0

Principiul generalitatii legii trebuie sa se impuna in temeiul art. 1 alin. 5 din Constitutia Romaniei, adica intr-un stat de drept, ca o regula absoluta ori de cate ori este vorba de reglementari nomative care vizeaza dreturi fundamentale consfintite de aliniatul 3 al aceluiasi articol sus enuntat sa se respecte de toate institutiile statului roman. Cat priveste generalitatea prevederilor art.48 alin.2 si art.57 alin. din Legea nr.51/1995, trebuie sa fie clar pentru toti colegii juristi ca nu reprezinta o pavaza absolut sigura,care sa favorizeze dreptul de a fiinta persoana juridica de interes public. Ma exact textele nefiind clare in recunoasterea existentei acestora cat nici in manifestarile modalitatilor si conditiilor legale de infiintare, astfel judecatorul (magistratul) trebuie sa coreleze textele enuntate mai sus cu mai multe texte din acte normative cu privire la persoana juridica incat sa vada exact aceasta calitate stabilita spre ex. in art.14 din Decretul -Lege nr.90/1990.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.12.2024 – S-a aflat noul ministru al Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva