psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

PROTEST – Avocatii din Baroul Galati nu vor mai intra in salile de judecata, o ora pe zi, pana cand Ministerul Justitiei nu le va plati onorariile restante. Decanul Ion Popa a anuntat ca suma datorata de 270.000 lei se afla in conturile Curtii de Apel Galati, care insa refuza nejustificat sa o vireze catre avocati (Lista datoriilor)

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

24 April 2013 11:42
Vizualizari: 5993

 

Avocatii galateni din oficiu nu vor mai intra in salile de judecata pana nu isi vor primi onorariile restante. Avocatii din Baroul Galati au anuntat ca incepand de miercuri, 24 aprilie 2013, vor intrerupe lucrul o ora si vor protesta in fata Palatului Justitiei din municipiu.

Decanul Baroului Galati, avocatul Ion Popa, a declarat ca onorariile restante pentru 125 de avocati se ridica la suma de 270.000 lei. Potrivit acestuia, banii ar fi fost virati de Ministerul Justitiei in conturile Curtii de Apel Galati, care insa refuza in mod nejustificat sa ii vireze mai departe in conturile avocatilor.


Iata comunicatul Baroului Galati:

Consiliul Baroului Galati, intrunit in sedinta din 23.04.2013 a HOTARAT ca zilnic, incepand cu data de 24 aprilie 2013 intre orele 9.30 – 10.30, sa suspende exercitarea profesiei de avocat la toate instantele din Galati, pana la plata integrala a sumelor datorate Baroului Galati, sume de bani avansate de catre Ministerul Justitiei prin adresa nr.2/27194/04.2013 primita la noi la data 08.04.2013, si pe care insa Curtea de Apel Galati in mod inexplicabil refuza sa le vireze.

Precizam ca toti avocatii din Baroul Galati sunt informati in legatura cu faptul ca sumele de bani cuvenite Barourilor Vrancea si Braila au fost deja virate.

Prezenta adresa va fi adusa la cunostinta Ministerului de Justitie, Consiliului Superior al Magistraturii si Uniunii Nationale a Barourilor din Romania”.

Datoriile catre avocatii din oficiu se ridica la peste doua milioane euro

Amintim ca, recent, Uniunea Nationala a Barourilor din Romania, condusa de avocatul Gheorghe Florea, a solicitat Ministerului Justitiei prin doua adrese, comunicarea situatiei restantelor la plata onorariilor pentru avocati din oficiu inregistrate catre barourile din tara. Conform raspunsului oferit de secretarul general al Ministerului de Justitie, Alexandra Sinc, la data de 31 martie 2013, MJ inregistra catre barouri la plata avocatilor din oficiu restante in valoare de 8.470.000 lei. In acelasi raspuns, secretarul general al MJ Alexandra Sinc a informat UNBR si ca datele privind suma restantelor, precum si situatia defalcata a datoriilor pe fiecare instanta au fost inaintate catre Ministerul Finantelor Publice cu propunerea de deschidere de credite in vedere platii contravalorii onoroariilor avocatilor din oficiu: “Avand in vedere datele transmise, Ministerul Justitiei a inaintat catre Ministerul Finantelor Publice propunerea de deschidere de credite nr.3/18784/29.03.2012 in suma de 8.470.034 lei, fonduri ce au ca destinatie plata contravalorii onorariilor avocatilor din oficiu cu scadenta la data de 31 martie 2013. Totodata, va informam ca, Ministerul Justitiei va lua toate masurile, pentru a asigura, in limita bugetului aprobat de Ministerul Finantelor Publice, resursele necesare platii contravalorii onorarii avocati din oficiu pe anul 2013”.

Instanta cu cele mai mari datorii catre barourile de avocati la sfarsitul lunii martie 2013 era Curtea de Apel Bucuresti, cu 2.149.172 lei, urmata de Curtea de Apel Craiova, care inregistra 1.058.543 lei. La polul opus, cele mai mici datorii la plata onorariilor pentru avocatii din oficiu le au Curtea de Apel Brasov, de 250.840 lei, si Curtea de Apel Suceava, 274.630 lei.

* Cititi aici situatia datoriilor intregistrate catre avocatii din oficiu

Comentarii

# BAROUL BOTA ESTE LA DATORIE ORICAND!!! GRATIS!!!! date 24 April 2013 11:52 +1

NICI O PROBLEMA PENTRU JAFUL PE CARE-L PRACTICA TRADITIONALII. BAROUL BOTA ESTE PREGATIT ORICAND, CU CEI PESTE 3000 DE AVOCATI SA REPREZINTE, DIN OFICIU SAU LA CERERE, ASISTENTA JURIDICA GRATUITA.

# Aloof date 24 April 2013 12:37 +3

Nu mi-o lua in nume de rau, dar ma macina o intrebare de foarte multa vreme si poate ma ajuti cu un raspuns. Voi spuneti ca vreti sa asigurati asistenta/reprezentare GRATUITA (deci fara decontari de la MJ) si spuneti ca sunteti disponibili ORICAND si ca oferiti servicii DE CALITATE...... Asta insemna ca sunteti dispusi sa va ocupati tot timpul cu cauze pro bono, deci faceti voluntariat cu norma intreaga. Inrebarea mea este: si voi de unde aveti bani de mancare, chirie etc?

# unu\' date 24 April 2013 12:58 +8

Probabil ca nu va lua nimeni exclusiv cauzele pro bono, fiind imposibil asa ceva. Prin rotatie, se poate. Poate unii, la un moment dat, vor da si ceva bani, ma refer la inculpati / rude ale lor. Dar se poate, cert, daca se doreste, si fara banii de la MJ. Sa nu-mi zici ca astia din oficiu, nu iau si bani de la clienti pe care nu-i declara, ca doar nu-s prosti. Nu neaparat avocatii urla dupa bani cat decanii, care vor sa le intre in bugete dijma aferenta. Purcede la o minima informare si vei afla cum stau lucrurile in realitate. Daca-i asa de rau, sa le cedeze celor de la Bota si gata. Numai ca e mai bine sa te dai oropsit, prinde bine la prostime.

# intrebare stupida date 24 April 2013 18:01 +3

Dar din 3000 de avocati, crezi ca 100 de avocati o sa ia numai pro bono si 2900 vor incasa cu chitanta? Logic ca prin rotatie se va face. Iar din celelalte cazuri de avocat ales iti castigi painea fara probleme. Daca ai 10 cazuri pro bono intr-o luna si 3-4 platite, e chiar ok. Avand in vedere ca traditionalii nu iau sub 1500 ron pentru cel mai ieftin dosar, ai 1000 de euro garantat pe luna care acopera si celelalte 10 cazuri. Deh, acum doar nu vrea nimeni sa se imbogatesca din avocatura, poate doar traditionalii!!!

# unu\' date 24 April 2013 18:11 +3

Din avocatura e greu sa te imbogatesti, sa traiesti decent, de bun-simt, da. Din trafic de influenta, coruptie, tradarea clientului, da, te capatuiesti. Exemple avem deja suficiente din turma lui flocea. Nu ca nu s-ar fi stiut, acum doar au fost sanctionati faptuitorii pe baza probrlor. Daca ar fi pedepsiti infractorii si s-ar da pedepsele corespunzatoare, legale si corecte, fenomenul infractional ar fi cu mult mai redus. Puterea exemplului a fost mereu foarte mare. Dar cand ucizi 1-4 persoane cu masina, beat fiind, si iei 2-4 ani cu suspendare sau achitat chiar, cum sa nu mearga treaba ? Coruptii se imbogatesc si infractorii isi vad de viata linistiti.

# Pentru \"intrebare stupida\" date 25 April 2013 20:32 +1

Bai nene tu nu iti dai seama ce vorbesti...cum sa iei 10 cauze pro-bono? Daca ar lua fiecare avocat cate una bucata pe luna, atunci ar fi ok.....In alte tari toti avocatii si firmele in general sunt obligate sa aiba cel putin 10 cause pro bono annual....

# av date 24 April 2013 22:43 +1

Din mosteniri

# Nu uitati ce zice C AP. GALATI date 24 April 2013 13:31 +9

Nu uitati ce zice Curtea de Apel Galaţi - Decizia penală definitivă de achitare nr. 467 din 2 aprilie 2012 : ,,este incontestabil faptul că legitimitatea dobândirii acestei calități de către inculpatul B. C. nu poate fi pusă la îndoială, din moment ce parcursul juridic ce a fost urmat a avut la bază o hotărâre judecătorească definitivă și irevocabilă care nu a fost desființată până în prezent în baza unei legi. Modificarea legislativă nu a produs niciun efect asupra hotărârii judecătorești care a autorizat funcționarea acestui barou și nici asupra deciziei de acordare a calității de avocat a inculpatului,, 

# BTS date 26 April 2013 18:10 0

Bota sa invete mai intai literele si apoi sa faca pe \"savantul\".Fostii puscariasi nu au ce cauta in profesia de avocat (traditional sau barou paralel).

# Bou Total Sec date 26 April 2013 18:13 0

,,in profesia de avocat (... barou paralel),, Tu ce litere stii, bai anal fabetule ?

# Pol date 27 April 2013 07:57 0

Atunci dati-l afara si pe Bostina , dar si pe ceilalti spagari condamnati....cam multi as spune eu , asta doar pentru ca nu stii sa numeri pana la numarul ala....Bou Taran Stupid

# Pol2 date 27 April 2013 08:09 +1

Consiliul Baroului Bucuresti va pune in curand in discutie cazul avocatului Florin Costiniu, fost judecator suprem condamnat la 4 ani de inchisoare, cu suspendare, pentru coruptie. Aflam dinspre Baroul Bucuresti ca acest subiect va fi dezbatut cu certitudine, insa posibilitatea ca lui Florin Costiniu sa i se interzica sa profeseze avocatura, asa cum poate spera unii, este foarte redusa. Si asta pentru ca in practica de pana acum a barourilor, au mai existat cazuri de avocati condamnati definitiv, insa nu a fost nimeni exclus din profesie pentru fapte comise in afara ei.

# Av. TiberiuKOVACS date 24 April 2013 12:19 +3

Culmea nesimtirii. Ar trebui ca tribunalele sa isi angajeze proprii avocati pledanti pentru oficvii si sa lase barourile in dumnezeul lor. Aceasta nesimtire este o dovada a coruptiei generalizate din justitie

# PITBUL date 25 April 2013 15:24 0

TeTibike,Vezi-ti tu de istenem-ul tau si lasa-l pe al nostru in pace.Cel putin noi scriem ,,Dumnezeul,, si nu,, dumnezeul,,.Si tot noi scriem cu trei de i.Si nu te mai semna cu av.pentru ca nu esti avocat.Cat despre nesimtire,lasa-i pe altii sa se pronunte.Unii mai deschisi la minte si nu frustrati.Unii care nu au luat teapa ca tine.

# latraule date 25 April 2013 21:47 0

PITBUL, pseudoavocatule, poti sa latri cat vrei, ca oricum esti penibil. Apropo, poate ne spui si cand s-a infiintat \"baroul tau\", condus de flocea ?!

# PITBUL date 25 April 2013 22:18 0

De ce nu te semnezi,domnule?Iti este frica sa nu deduc cine esti?oricum esti paralel cu problemele avocaturii.Baroul meu nu este condus de dl.Florea.baroul meu este condus de dl.prof.universitar dr.T.Deci,gura mica.

# latraule date 25 April 2013 23:09 0

Paralel esti tu, soricarule. Raspunde-mi cand s-a infiintat \"baroul tau\" si nu cine conduce o gramada de spagari. 

# BTS date 24 April 2013 12:27 -7

Bota este un fost puscarias si trebuie pus cu botul pe labe.Ce tara este asta unde fosti puscariasi apar in prim plan cu nesimtire? Se pare ca nesimtirea a ajuns la cote de neimaginat. :eek:

# unu\' date 24 April 2013 12:41 +10

Si Tundrea a fost puscarias. Asa-i ca a fost un mare nesimtit ca si-a sustinut mereu nevinovatia ? Sa speram ca acum fierbe in butoiul cu smoala ( Doamne fereste si iarta-l, ca a murit de inima rea ). Se pare ca voi astia de la flocea nu va mai saturati de supt banul public. Vede-ti-va de traficul de influenta, de coruptie, de tradarea clientilor si mai presus de toate, de incompetenta pe care o manifestati cu o deosebita fervoare. Era sa uit : poate in mileniul asta, ii excludeti pe condamnatii definitiv si irevocabil in calitate de avocati pe unii shmecheri. Bostina-i unul dintre ei. Naparcilor.

# av trad date 24 April 2013 13:24 +6

Colega BTS, nu te mai lega de Bota ca nu stii cand se intoarce roata ! Pe Bota l-a condamnat si ICCJ si tot a anulat condamnarea (CEDO) !

# pt BTS date 24 April 2013 12:49 +3

Bai cutumiarule mafiot, Bota n-a fost si nu va fi niciodata puscarias. Tu si gasca din care faci parte ar trebui sa umpleti, pana la refuz, puscariile, jegule !

# bts esti o varza murata date 24 April 2013 21:49 +3

Dupa mintea ta putina cat o putza de furnica, si A. Nastase ar trebui marginalizat? De reabilitare ai auzit? Stii macar ce e aia, sau iti place sa rontzai rahat uscat?

# PITBUL date 25 April 2013 14:55 +1

Reabilitare,nerealbilitare,tot condamnat definit se numeste.Pe de alta parte il pui la egalitate pe dl.Nastase cu puscariabilul?Fii om serios si apuca-te de altceva.

# av date 25 April 2013 19:07 0

Pentru toti cei ce au inceract monopolizarea meseriei de avocat, prin toate mijloacele posibile de-a lungul timpului, pentru cei cu rea credinta, pentru slugile si mafiotii din avocatura, le doresc de Sfintele Sarbatori Pascale, o linistita si aspra bataie de Dumnezeu.

# BTS date 5 May 2013 12:41 +1

Nu trebuie marginalizat Adrian Nastase,ci trebuie ajutat sa ajunga iar in fruntea PSD-ului si chiar sa candideze la presedintie...din puscarie direct la PRESEDINTIE. Nu-i de mirare ca am ajuns aici cu astfel de specimene ca cel de mai sus. PS- pt.\"vasta ta cultura\" reabilitarea nu inseamna sa revii in functiile pe care le-ai detinut si in care ai savarsit infractiuni. Dar tu de antecedente penale ai auzit ? Cred ca nu,dar la noi bunul simt nu mai exista,iar nesimtirea si tupeul au ajuns la cote maxime...

# Ultimul Charlot date 25 April 2013 13:53 +3

Mai BTS, ia zi tu cati avocati de la Bota sti tu condamnati si cati traditionali/ilegali...colegi cu tine sunt condamnati, respectiv cercetati. Aceasta intrebare e adresata si acelor \"avocati\" traditionali ce prin instante se leaga de avocatii de la Bota precum ca acesta e condamnat. Chiar si pentru unii magistrati e valabila intrebarea.

# pentru Charly the lastman date 25 April 2013 15:14 -1

Ultimul Charlot?Asta inseamna ca esti un ultim comediant.Dar,fii atent,comediant in ale dreptului si in ale scrisului.Adica ultimul om in ale meseriei de avocat.Adica,nici macar ultimul om in avocatura pentru ca tu nu esti avocat.Ai dreptate,sunt multi traditionali condamnati ori in stare de cercetare penala.dar stii de ce?pentru ca suntem multi,numai noi suntem legali,numai noi intram in instante,numai noi suntem recunoscuti.Voi?nimic din toate acestea.Doar gura lui Bota ce sed mai aude in zadar.Vorba aceea,,ca Moise in pustiu,,.Gud bai,mistar Cearli

# Ultimul Charlot date 25 April 2013 18:44 +1

http://bota.ro/wp-content/uploads/2013/01/BT-ICCJ.pdf     http://bota.ro/wp-content/uploads/2013/04/CAP-SV-JURGIU.pdf http://www.bota.ro/wp-content/uploads/2010/09/TBBTJURGIU.pdf http://www.bota.ro/wp-content/uploads/2010/09/3TBBT.pdf In cazul meu e diferit, in comparatie cu traditionalii, eu am, pe langa actele ce-mi atesta calitatea si sonfirmarea ICCJ ce irevocabil a confirmat aceasi calitate a mea de avocat. Sau nu?  Tu ce zici?  Daca as avea o plangere penala, crezi ca cu sentintele astea m-ai putea apara?  :-)

# unu\' date 24 April 2013 12:43 +8

@erata : Vedeti-va de traficul de influenta .....

# av Bota date 24 April 2013 14:24 +9

Nu uitati ce zice Curtea de Apel Galaţi - Decizia penală definitivă de achitare nr. 467 din 2 aprilie 2012 : ,,este incontestabil faptul că legitimitatea dobândirii acestei calități de către inculpatul B. C. nu poate fi pusă la îndoială, din moment ce parcursul juridic ce a fost urmat a avut la bază o hotărâre judecătorească definitivă și irevocabilă care nu a fost desființată până în prezent în baza unei legi. Modificarea legislativă nu a produs niciun efect asupra hotărârii judecătorești care a autorizat funcționarea acestui barou și nici asupra deciziei de acordare a calității de avocat a inculpatului,, 

# csatal2000 date 24 April 2013 16:44 +1

extraordinal ce tupeu...!comportati ca niste copii răsfătati căruia l-au luat jucăriile....!nu observati ca nimeni nu vă ia în seamă ...!baftă în continuare...

# Remember date 24 April 2013 17:08 +7

In 2006 av din Galati au intrat in greva din cauza av lui Bota. Procurorul mafiot Nicoara i-a trimis in judecata pe Bota si inca 6 av. Toti achitati !!! Procurorul general mafiot Galca intre timp a murit. D-zeu sa-l ierte ...

# Remember 2 date 24 April 2013 17:11 +6

Militianul Nedelcu care a facut referatul av Bota traia cu o avocata de la Breahna. Nedelcu nu a murit, inca. A ajuns judecator...

# REMEMBER 3 date 24 April 2013 17:20 +6

Imi amintesc ca procurorul mafiot Oancea a cerut Parchetului General practica ref la inculparea av lui Bota. Nu exista, dar trebuiau trimisi pt a proteja fratii mafioti din avocatura desfiintata...

# George Bacovia date 24 April 2013 23:44 +3

Alta poza cu avocati nu aveti? Acestia sunt din Baroul Bacau; cei mai simpatici fiind doamna Lămâița Calinescu privind perplexa completul și distinsul domn av. Ghioc incercand sa-l ucida cu privirea

# iuliu date 25 April 2013 08:56 -2

Avocatii lui Bota nu pot lua oficii pt. ca nu sunt legal recunoscuti si ca urmare nu ii baga instantele in seama. Sunt neorganizati, nu au sedii de barouri in cele mai multe judete si decanii lor se ascund de judecatori, nu au contact direct cu acestia.Asa-zisilor avocati de la bota l-e recomand sa acceseze pagina de internet al UNBR si vor vedea ce raspuns a dat MJ la solicitarea MF si dupa aceea isi vor da seama ce se va raspunde si Italiei, legat de chestiunea cine are dreptul de a autoriza exercitarea profesiei de avocat in Romania. 

# cretinule date 25 April 2013 11:14 +1

Inainte de a arunca cu laturi in legala UNBR-Bota, invata gramatica limbii romane, analfabetule. Te-a dat Bota afara si te-a primit flocea sub conditia de a-l calomnia pe Bota si colegii acestuia, mizerie umana ! 

# pentru cel de la ora 11:14 date 25 April 2013 14:51 0

Acelasi vocabular de derbedeu,al aceluiasi derbedeu.daca Iuliu este mizerie umana si fostr avocat botist,el este opera voastra.Voi l-ati primit pentrru intaia oara in,,avocatura,,.Baiatul,om hotarat,a pus mana pe carte,a invatat si a intrat in singurul barou legal din Romania.Asa ca,ciocul mic.

# tu vorbesti ? date 25 April 2013 17:05 0

\"avocatule traditional\", tu esti cea mai mare mizerie umana, care posteaza pe acest site. Daca nu erai tu, probabil ca ar fi fost altul cu propaganda pentru flocea, asa ca da-i inainte. Nu ne speriem de un pitecantrop.

# pentru acel pitecantrop de la ora 17:05 date 25 April 2013 17:41 0

Ha,ha,ha!Iarasi ai dat-o in bara.Ai un fix cu avocatul ala traditional si altceva nu mai ai in cap.Rectific: ai dar numai prostii.Ma mir ca le ai si pe astea,la cata materie cenusie ai!?!Si mai termina/terminati cu ala /Credeti ca numai el are capacitatea sa va dea peste nas?

# esti prea \"vizibil\" date 25 April 2013 17:52 0

Si un copil de gradinita ti-ar recunoaste stilul inconfundabil de a scrie. Fixuri ai tu, cu Bota. Cu privire la materia cenusie, iti lipseste cu desavarsire...

# Av.Radu Liviu-Florin date 25 April 2013 12:00 +1

pentru Iuliu cred ca baroul Bota este mai recunoscut decit asa zisu Barou cu mihnire,scoateti actele de infintare ca noi avem acte ,si vezi hotaririle data de judecatori ,tribunale,curtii de apel favorabile noua,incet incet va fi ok

# cetateanul pacalit date 25 April 2013 16:36 +1

m-am saturat de avocatii \"traditionali\". majoritatea niste papagali pusi pe inselaciune, luat onorariu nexam prezentare. cind se prezenteaza nu deschide gura, pestele devenind o fiinta foarte vorbareata pe linga acesti \"maestri\". cum naiba ati ajuns avocati ca sunteti ZERO barat. acum inteleg de ce loviti concurenta, sa nu poata omul sa aleaga decat lichele, beizadele de magistrati,judecatori si patroni.

# cetatean nepacalit date 25 April 2013 22:02 0

Ai dreptate,mai Pompi,esti un cetatean pacalit.Pacalit,in primul rand de Bulumac iar in final chiar de tine,insuti.Te-ai pacalit rau de tot atunci cand ai crezut ca ajungi avocat si sef peste un asa zis barou (acum ,cica UNBR bota).Necazul este,insa,ca ai pacalit la randu-ti 2/3 mii de juristi,facandu-i ,,avocati,,.iar acum astia freaca menta pe la instante,in loc sa faca altceva.Inclusiv sa incerce o intrare in baroul legal,acceptat si profesionist-,,baroul Florea,,sau UNBR Florea.

# cetatean nepacalit si total pacalit date 25 April 2013 22:33 0

Ai putea, prin expresii necomplicate, sa spui cand s-a infiintat \"baroul\" Florea? Si povesteste-mi despre o infiintare legitima, nu balarii. De balarii de-ale voastre sunt satul pana peste cap. Hai, cu date concrete si fara aberatii gen \"prin efectul legii\" sau alte mostenirii \"istorice\".

# cetatean nepacalit date 25 April 2013 22:52 0

Ce vrei mai asta,sa dau informatii gratuite?Nu stii ca noi traditionalii nu facem nimic pro bono precum asa zisii avocati bota?Ia pune tu ,mai, mana pe legi si vezi ce zic ele.Te vei lamuri ce-i cu ,,baroul Florea,,Vei constata ca ,,prin efectul legii,, este corect folosita cu raportare la noi.Dar,scuze,am uitat:pentru a intelege legislatia iti trebuie ceva scoala de drept.Tu nu o prea ai.Asa ca lasa-te pagubas si asteapta sa te lamureasca altii.

# ,,efectul legii,, date 25 April 2013 23:10 0

Prin efectul legii eu zic ca tu stii sa scrii ! Evident, nu ma crede nimeni ! Cand a sarit efectul legii in curtea lu Flocea ? Si de ce nu a sarit la noi oare ?

# cetatean nepacalit date 25 April 2013 23:27 0

pe tine nu te crede nimeni nici cand zici ca ai absolvit facultatea de drept.Si stii de ce?pentru ca habar nu ai de drept.Efectul legii a sarit in curtea noastra pentru ca noi existam.Nu eram bisnitari de tigari,nici tepari,nici militieni ori securisti.Uite de-aia noi suntem advocati prin efectul legii iar voi nu.

# esti acelasi... date 25 April 2013 23:34 0

Esti acelasi obsedat de Bota, indiferent sub ce pseudonim postezi. Mai musca o data !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva