24 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

SA O VADA TOTI AMBASADORII - In cazul adversarilor lui Traian Basescu, sefa DNA Laura Kovesi se plangea pe la televiziuni ca dosarele acestora risca sa se prescrie: “Nu este normal sa asteptam ca faptele care sunt cercetate anumite persoane sa se prescrie!”. In cazul celor 1000 de morti din decembrie '89, asasinate prescrise dupa 25 ani de musamalizari criminale, Kovesi, care a fost 9 ani Procuror General si 3 ani sefa la DNA nu a miscat un deget (Video)

Scris de: Razvan SAVALIUC | pdf | print

12 January 2016 16:33
Vizualizari: 17948

Lumeajustitiei.ro va prezinta dovada suprema ca Laura Kovesi (foto 1) nu este persoana potrivita sa detina o inalta functie de conducere in PICCJ, intrucat ea este cea care a fost peste 6 ani Procuror General al Romaniei si aproape 3 ani sefa la DNA si nu a facut nimic pentru a preveni prescrierea Dosarelor Revolutiei - uriasa tragedie nationala in care este vorba de peste 1000 de asasinate, peste 5000 de raniti si importante pagube materiale aduse familiilor celor ucisi si nu numai. Si asta dupa ce, in 2009, Kovesi a fost procurorul care a infirmat singura incepere a urmaririi penale dispusa vreodata in mega dosarul 97/P/1990 impotriva asasinilor Eroilor Revolutiei care s-au jertfit pentru ca azi sa traim intr-o Romanie libera de comunism.


In orice stat civilizat, opinam ca dupa anuntarea prescrierii Dosarelor Revolutiei ca urmare a nelucrarii dosarelor vreme de 25 ani – si atentie urmeaza sa se anunte in curand si prescrierea Dosarelor Mineriadelor – sefii marilor parchete ar fi fost destituiti, iar procurorii responsabili ar deveni tinta unor dosare penale pentru favorizarea infractorilor. La noi aceste personaje, numite eminamente politic, dau lectii parlamentarilor, guvernantilor si judecatorilori.

Cum mai poate sta Laura Kovesi in fruntea vreunui mare parchet cand ea este cea care in anul 2009 a infirmat solutiile de incepere a urmaririi penale dispuse de procurorul militar, generalul Dan Voinea, impotriva a zeci de persoane, iar apoi, in pofida angajamenteleor luate in fata Presedintelui Romaniei, aceeasi Kovesi nu a luat masuri eficiente pentru finalizarea acestor dosare, dupa care, cand s-a anuntat prescrierea acestor dosare, nu doar ca nu a luat nicio pozitie publica de condamnare a unei asemenea crime judiciare, dar nici nu a catadicsit sa anunte ca vinovatii de musamalizarea acestor dosare vor fi cercetati penal?!

Cum isi mai permit anumite ambasade, ONG-uri si politicieni aiuriti sa sustina ca Laura Kovesi e singurul procuror in stare sa conduca anticoruptia, cand aceasta nu a fost in stare sa ia masuri in cele doua mandate de Procuror General (peste 6 ani) sa se dea o solutie in Dosarele Revolutiei si Mineriadelor? Iar ca sefa a DNA nu ia masuri sa se deschida dosare procurorilor vinovati de musamalizare! De ce nu isi da demisia Laura Kovesi din functie in raport de aceste realitati?

2014 – Kovesi tuna si fulgera ca Dosarul ICA al lui Dan Voiculescu risca sa se prescrie

Numita in functia de Procuror General al Romaniei in 2006, ca urmare a unei selectii politice si impotriva vointei CSM care nu i-a dat aviz pentru inalta functie, actuala sefa a DNA Laura Kovesi se arata prin 2014 foarte revoltata in declaratiile date unor televiziuni ca dosarul adversarului lui Traian Basescu – Dan Voiculescu (initiatorul actiunii de suspendare a presedintelui) ar fi riscat sa se prescrie: “Nu este normal ca un dosar care este pe rolul unei instante judecatoresti de sase ani de zile si in care s-au facut multe investigatii, in care statul roman a investit foarte multi bani cu ocazia acestor investigatii, sa nu se finalizeze cu o hotarare, indiferent ca ea este de condamnare sau de achitare. Nu este normal sa asteptam ca faptele care sunt cercetate anumite persoane sa se prescrie!

Urmariti inregistrarea video ca sa vedeti cat de indignata se arata Laura Kovesi cand era vorba de inamicul lui Traian Basescu, a carui dosar se judeca prea lent, in opinia ei:

 

2015 – Kovesi a tacut cand Dosarele Revolutiei s-au prescris gratie coruptiei unor procurori

Evident, dupa ce a fost tinta unor reprosuri in 2009 din partea lui Traian Basescu, care i-a reprosat inca din primul mandat ca nu finalizeaza Dosarelele Revolutiei, in toamna anului 2015, cand s-a anuntat ca Dosarele din Decembrie 1989 s-au prescris ca urmare a scurgerii a mai mult de 25 ani de la savarsirea crimelor, Laura Kovesi nu a mai iesit public sa ia pozitie de condamnare a acestei favorizari judiciare savarsite de procurori indolenti si corupti. Si nici nu a dispus sa se ancheteze cine sunt procurorii vinovati de musamalizarea acestor dosare si favorizarea asasinilor pentru ca respectivii sa fie trasi la raspundere. Sa fie si din cauza ca Laura Kovesi era in mare tovarasie cu generalul Ion Vasilache (vezi foto 2) fost si actual sef al Sectiei Parchetelor Militare, unul din principalii gropari ai acestor dosare?

DNA a vazut deunazi o mare crima - o favorizare a faptuitorului - in faptul ca unii condamnati aflati in executarea pedepselor beneficiaza de reduceri ale pedepselor pe motiv ca scriu lucrari stiintifice (care nu ar avea valoare stiintifica) dar in cazul musamalizarii Dosarelor Revolutiei DNA nu se mai deranjeaza cu toate ca acolo e vorba de o tragedie nationala cu peste 1000 de asasinate.

Declaratiile lui Traian Basescu ii ingroapa pe Laura Kovesi si Tiberiu Nitu

Despre Dosarele Revolutiei, Traian Basescu a avut multe avertismente pentru procurorii sefi pe care i-a numit politic in functie si care nu i-au ascultat ordinele.

Iata perdaful tras lui Kovesi de presedintele Basescu in 2009:

Basescu: “Ce se intampla cu aceste dosare care s-au predat de la domnul general Voinea? Inteleg, s-a pensionat, a vrut, n-a vrut sa lucreze, nu mai stiu, dar dati o speranta ca se va continua ancheta si va ajunge la un sfarsit.

Kovesi: Domnule presedinte, depinde ce intelegeti prin speranta. Deci, am spus ca vom solutiona cu celeritate, pentru ca 18 ani n-am avut solutii. Eu nu pot sa va promit o solutie si nici nu pot sa indrept ceea ce 18 ani nu s-a lucrat.

Basescu: Doamna Procuror General...

Kovesi: Deci o sa dam o solutie cat de repede se poate.

Basescu:...cred ca ati inteles foarte bine ce v-am spus. Si am o rugaminte: nu ma confundati cu un ziarist caruia ii faceti o declaratie. Vorbiti cu seful statului care va spune asa: au murit 1.600 de oameni la Revolutie, iar voi inchideti dosarul. Aveti solutie sau nu? Au murit oameni la Mineriada din 13-15. Ce vreti sa-mi spuneti, ca va impun o solutie? Va impune realitatea sa spuneti daca s-au impuscat singuri oamenii aia sau au fost impuscati de cineva. Nu ma confundati cu ziaristi”.

Iata ce acuza presedintele Traian Basescu in 2013:

O atentie deosebita am dat discutiei cu Procurorul General Nitu. Pentru Nitu am avut o solicitare speciala, care e o restanta din vremea lui Kovesi: clarificarea macar a doua aspecte din Revolutie: cine a luat decizia politica si a cerut ministrului Apararii sa fie scoasa armata cu munitie de razboi impotriva poporului. Sunt de acord ca e dificil sa stabilesti exact cine a tras, dar istoria are dreptul sa consemneze in ce cadru s-a decis ca la Revolutie sa fie scoasa armata. E un raspuns pe care Nitu trebuie sa mi-l dea pana anul viitor. Doi, care e cadrul in care s-a luat decizia politica de a fi inarmate garzile patriotice cu armament si munitie de razboi. Sunt doua decizii politice esentiale, care au generat peste 1000 de victime”.

Iata ce a acuzat Traian Basescu in noiembrie 2015:

Doamna Kovesi are 6 ani de Procuror General, 3 ani de procuror sef DNA. Daca faci declaratii ca marea problema a Romaniei este coruptia, unde Dumnezeu ai fost tu in astia 9 ani? Pai ai fost Procuror General al Republicii, deci n-a existat niciun progres? Nu s-a diminuat la nivel inalt, la nivel mediu, nicaieri nu s-a diminuat coruptia? Problema este ca am intrat in jocul ambasadorilor, si cand spune ambasadorul nu stiu carui stat occidental trebuie sa fac eu, ca procuror sef sau Procuror General, ca maimuta si sa spun 'da, e o coruptie extraordinara la noi'. Si eu nu spun ca nu este.

* Cititi aici ordonanta prin care ex-Procurorul General Laura Kovesti a desfiintat in 2009 solutia de incepere a urmaririi penale dispusa in Dosarele Revolutiei

* Cititi aici ordonanta prin care ex-Procurorul General Laura Kovesti a desfiintat in 2007 solutia de incepere a urmaririi penale dispusa in Dosarele Mineriadelor

Comentarii

# Vladi Mir date 12 January 2016 17:01 +14

Vorba romanului:  " DIN COADA DE CAINE, NU FACI SITA DE MATASE !!!"

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 12 January 2016 18:42 +8

ptr vladi mir//p/asta cind o ,,vaz,, parca/l vaz pe pelinache,si cind ii vad pe amindoi parca vad gradina zoologica din frankfurt

# sts date 12 January 2016 19:17 +7

Să răspundă că la figurație văd că se pricepe!

# principiul nulitatilor controlabile date 12 January 2016 21:39 +8

Conform unor procurori mai vârstnici sau mai tineri din cadrul PG și DNA, Băsescu & Macovei l-au aplicat în cazul promovării lui Kovesi și Morar. Potrivit acestui principiu , în funcțiile cheie din instituțiile fundamentale ale statului au fost promovate cu precădere persoane mediocre profesional , obediente și șantajabile , relativ tinere și originare din provincie , pentru a putea fi controlate și mani******te de promotorii și protectorii lor politici. Simptomatic este că , datorită obedienței manifestate, Băsescu a renominalizat-o pe Kovesi în funcția de procuror general al României în anul 2009, deși CSM (autoritatea supremă și reprezentatitvă a justiției din România) a respins categoric renumirea sa (cu 5 voturi contra și un vot pentru). meritocratia.ro

# Ko nu le are la logica elementara date 12 January 2016 21:58 +10

De ce Traian Basescu nu e cercetat in dosarele “Flota” si “Casa din Mihaileanu”: “Nu se poate efectua urmarirea penala pentru ca exista acea imunitate pentru presedintele Romaniei”. Cum se face atunci ca procurorii Carmen Damian si Horia Valentin Selaru i-au dat NUP lui Basescu in 2012, in dosarul spalarii de bani, chiar sub nasul lui Kovesi?

# Ko ingroapa dosarul ALRO date 12 January 2016 22:00 +9

Înduioșător cum se luptă micuța ex-baschetbalistă cu corupția: "Nu cred că Laura Codruţa Kovesi nu a vorbit cu Băsescu despre dosare. Nu cred că un procuror general poate să facă să dispară 90 de CD-uri cu interceptări despre Elena Udrea fără ca aceştia 2 să fi discutat. Mă refer la Kovesi şi la Băsescu şi la explozivul caz ALRO, cel mai grav caz de corupţie", a spus Radu Tudor în cadrul emisiunii "La ordinea zilei".

# Ko părtașă la ... OUĂ NEGRE...pentru PDL date 14 January 2016 15:52 +2

 Kovesi nu a recunoscut ca procurorii care au instrumentat dosarul mitei de la Vama Halmeu au indicat faptul ca omul de afaceri clujean Liviu Florian strangea bani pentru PDL. http://citynews.ro/eveniment-29/kovesi-minte-dosarul-mitei-de-la-vama-halmeu-108599

# KOVESI SE PRONUNTA ANTICIPAT! date 14 January 2016 16:04 +2

Kovesi se pronunţa întotdeauna în discuţii cu demnitari internaţionali pe tema vinovăţiei unor persoane. "Deşi temele discuţiilor erau altele, totdeauna, în mod invariabil, spune Nicolae, Kovesi făcea referire la anumiţi inculpaţi, cum ar fi fostul premier Năstase, profesorul Voiculescu sau procuror general adjunct Gabriela Ghiţă, arătând că ei sunt vinovaţi de anumite infracţiuni. Deşi nu se terminase urmărirea penală la unii, iar la alţii, judecata, procurorul general se pronunţa deja pe vinovăţie", acuză fostul procuror.

# Comunicat patetic date 14 January 2016 16:06 +2

Comunicatul patetic al DNA, redactat parcă de Victor Ponta, conform căruia procurorul nu poate ancheta în cazul Udrea/Coldea o plângere făcută de o femeie nepricepută, şi pe deasupra şi foarte coruptă, a stârnit multe suspiciuni, scrie comisarul.ro Sursa citată prezintă un caz în care plângerea a fost ,,conformă” iar DNA a zis că nu există probe. Pentru că era vorba de Ghiţă. Mai grav este că DNA, prin desconsiderarea acestei plângeri a dat un MUCLES celor care denunţă corupţia din instituţiile statului. Cu excepţia SRI. http://www.nasul.tv/2015/02/14/comisarul-ro-doamna-kovesi-nici-aici-n-a-fost-plangerea-corecta-ghita-si-ponta-au-imunitate/

# pilda de agerime tulburatoare date 14 January 2016 16:08 +1

Ca ICCJ, neputand sa evite, a incercat sa o faca mincinoasa pe doamna Kovesi intr-o maniera eleganta, se vede din urmatorul text: „Deşi sesizarea procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie se referă la aplicarea dispoziţiilor art. 1 din Legea nr. 119/2010, iar sesizarea…”  In esenta, se afirma foarte clar ca jurisprudenta neunitara vizeaza numai pensiile prevazute de art. 1 lit. c) si nu de art. 1 lit. a)-h) cum sustine doamna Kovesi. http://scmdfiliala1ialomita.blogspot.com.es/2012/01/ril-ul-ca-ril-ul-dar-cu-dna-kovesi-cum.html

# Ko la masa in privat, favorizind coruptia date 14 January 2016 16:44 +1

"...Presedintele Romaniei isi dorea foarte mult ca doamna Kovesi sa conduca DNA, dar nu exista un acord si un dialog cu primul ministru, cu Victor Ponta, am avut o discutie cu Ponta in care s-a convenit pana la urma pe aceasta propunere. (...) Eu stiam ca Ponta are dreptate, dar asta era. A fost dorinta presedintelui sa o numeasca in aceasta functie, iar rolul meu a fost sa negociez asta. (...) Eu am fost pentru primul (n.red. - mandat al Codrutei Kovesi in fruntea DNA). Acum sunt impotriva (n.red. - pentru al doilea mandat la conducerea acestei institutii). Daca conteaza parerea mea... Prima data a contat. Zece ani de zile oamenii astia au stat la masa cu mine in privat. Ma refer la doamna Kovesi, la domnul Coldea, la domnul Maior, la multe alte personaje din Justitie si din servicii. Nu ai stiut zece ani ca sunt o persoana corupta. Eram o persoana corupta si acopereai lucrul acesta? Ai informat vreodata Serviciul Roman de Informatii, presedintele Romaniei..."

# ESTE SEFA DNA SANTAJABILA? date 14 January 2016 21:31 +1

ESTE SEFA DNA SANTAJABILA? – Motivarea fulminanta a Inaltei Curti din dosarul ex-procurorului Florin Apostu, condamnat la 5 ani inchisoare pentru ca a promis promovarea unui recurs in interesul legii de catre Laura Kovesi. Apostu a fost condamnat definitiv, dar procurorii DNA au ocolit-o pe Kovesi si pe tatal ei procurorul Ioan Lascu, interceptat cum l-a indemnat pe Apostu sa mearga la fi-sa: „Sa trimita un memoriu si gata!” Culmea, Kovesi a promovat recursul!

# peticuta date 13 January 2016 09:46 -1

csm-ule daca existi cu adevarat te rog frumos sa sesizezi inspectia judiciara si vei ramane fara sectia parchetelor militare!!

# Parchetul General e plin de infractori date 12 January 2016 17:38 +13

Facem caz national si punem DNA pe cei care au votat la referendumul pentru suspendarea lui Basescu dar ne prefacem ca nu mai are importanta ca in decembrie 1989 Bucurestiul, Timisoara si alte orase aveau strazile plinde cadavre si de sange. Va dati seama ca procurorii astia sunt in stare sa savarseasca orice daca au putut ascunde dosarele 25 ani pana s-au prescris  :-x

# Georgfischer date 12 January 2016 17:53 +5

Daca voi credeti ca lulutza e omul lui basescu si a ingropat dosarul revolutiei, atunci cand era procuror general, pai de nitu ce sa mai spunem? Asta a fost pus de ponta! De ce nu a facut nimic? Asta e intrebarea!

# mulder, agentul mulder date 12 January 2016 21:26 +7

pai raspunsul ni-l ofera marele teoretician si profesor de criminologie, renumitul Lombroso: Le privim chipurile (danilet, kovesi, codlea, stanciu etc.) si le vedem sufletul, nu?  :eek:

# TITULESCU date 12 January 2016 18:17 +6

FRATIA EVA!!!!!!!!!! CE ZICEA BERCEA DIN DUBA ? EU AM TRIMIS FAPTE EVIDENTE DE CORUPTIE LA DNA SI EI MI-AU TRIMIS O VRAJEALA INAPOI DIN CARE MI-AM DAT SEAMA CE HRAM POARTA. AM CITIT EU IN CARTEA ,,IMPERIUL MAFIEI'' CUM FUNCTIONA JUSTITIA CA UNEALTA A MAFIEI. DAR LA NOI NU E ASA ,POATE CINEVA SA CREADA CA LA DNA E UN PROCUROR CARE A LUAT SPAGA 1000 DE EURO DE LA M.....N B....A SI APOI ANCHETA UN POLITICIAN CU FUNCTIE MARE IN ROMANIA?? NU ASA CEVA AR FI IMPOSIBIL.

# DODI date 12 January 2016 18:56 +8

Cu toate că umblă cu capul gol (!) pălăriile cu care s-a împopoțonat 6+3 ani sunt prea mari pentru baschetbalistă. Dacă nu ar avea proptele străine ar pică până la parchetul din fundul ... țării.

# GOGU date 12 January 2016 21:26 +7

Palaria i-ar proteja 'agerimea tulburatoare' :P Ce s-a mai agitat ca se prescriu faptele din dosarul TELEPATIA, gresind doar cu 5 ani. HALAL conducator suprem...

# mulder, agentul mulder date 12 January 2016 22:02 +6

Poate cineva confirma un dosar important, un dosar care poate fi indicat drept "dosar scoala", care sa fie rezolvat cap-coada de kovesi? Daca era asa de buna, de ce era doar un procuror obscur, de tara? Multumesc anticipar oricarui om /roman/chinez care imi poate da un raspuns . :P

# femeie importanta pentru interesele SUA date 14 January 2016 16:01 +2

Nu trebuie neglijată reclama ce și-o făcu în exterior! Posibil ca cea mai curajoasă femeie să o devanseze și pe Nadia Comăneci în topul femeilor importante pentru interesele americane!

# Ana date 12 January 2016 21:39 +4

Bla,bla,bla... Revolutia din 1989 a fost revolutie doar in perceptia noastra, a celor care am iesit in strada nevinovati. Fara noi cei deatunci, n-ar fi astazi nico Laura k k la nici un DNA. N-ar fi nici un Johanis, urmas a lui Basescu,(pe dl Emil Constantinescu nu-l enumar aici), a lui Iliescu. De pedpsit, cine pe cine sa pedepseasca? Pe cei care au condus lovitura de stat ? Pe cei care au percutat la ordine? Ei bine, nu. Dincontra, sunt premiati cu functii in sistem si remuneratie pe masura. D-na Laura C.K., a avut proptele la timp, deci sa nu-i pretindeti dreptate . Ea nu poate trada. Nu ne este clar ce s-a ales din tara noastra ? Nu ne este clar care a fost scopul actiunii vanzatorilor de tara , din decembrie 1989? Ăsta a fost. Avem astazi, o Romanie nenorocita, din nefericire. Noi, ceilalti suntem vinovati . Nu facem nimic (?).

# dosar penal pierdut date 12 January 2016 21:47 +5

Parchetul a fost sesizat cu privire la o serie de indicii de fals intelectual referitoare la modul în care a fost contractată organizaţia Freedom House. Beneficiar dosar: tov-a Macovei. „Plângerea s-a înregistrat ca dosar penal la Secţia de urmărire penală şi criminalistică. Deocamdată, se află în faza de acte premergătoare începerii urmăririi penale. Nu vă pot confirma şi nu vă pot infirma dacă se va cere aviz de cercetare penală, pentru că este decizia exclusivă a procurorului de caz”, a declarat procurorul general Codruţa Kovesi. S-a musamalizat, doar 2MAC e eminenta cenusie a Lulutei :P

# Salvamar date 13 January 2016 07:47 +2

Intre timp, daca nu ai aflat, te informez ca s-a dat NUP. Doar nu credeai ca madam Kovesi se va lega de ”mamica” ei sorosista Macovei...sa fim seriosi .....adica sa nu fim naivi.,

# remember date 12 January 2016 22:02 +9

Procurorii condusi de Laura Codruta Kovesi s-au ocupat de puii si curcanii primiti de medici de la pacienti, de rochiile, caprele si strutii judecatorului CCR Toni Grebla - saltat de DNA la cateva zile dupa ce Curtea Constitutionala a intors a treia Lege Big Brother mult dorita de SRI - si de operatiunea "Guvernul meu" prin inculparea premierului Victor Ponta pentru fapte pretins comise acum 8 ani.

# succesuri nule date 12 January 2016 22:05 +5

Ko s-a plîns la DIGI: „Nu cred că DNA va rezolva corupția din România”. A observat și ea că deși a acționat cu maximă rapiditate arestînd-o pe Rarinca - succesuri nule.

# BOLONDITO BELENDEK date 12 January 2016 22:06 +2

E pregătit DNA să pună în practică ideea ULTRA-SECURISTĂ („Dar apreciez la anumiti jurnalisti ca inainte de a scrie un articol cer un punct de vedere, chiar daca ulterior nu sunt de acord cu ceea ce DNA le spune, e important sa aiba un punct de vedere si sa il publice. Aceia sunt jurnalisti corecti”.) a boassei lor? Vin buluc jurnaliștii la DNA? Dispune de personal pregătit? Or e încă o dovadă de ... „agerime tulburătoare”?

# SILE SPERIATU date 12 January 2016 22:09 +4

Ce cauta SRI in activitatea anticoruptie si evaziune fiscala si unde se incadreaza aceste doua domenii in Legea 51/1991 sau 14/1992 si de ce SRI nu respecta prevederile Legii 51/1991 si 14/1992, infiltrand in ANAF sute de "acoperiti"? Cand vrei sa susbstitui, fara baza legala, domenii precum anticoruptia (aflata, exclusiv, in domeniul DNA, care dispune, legal, de toate mijloacele pentru a-si exercita prerogativele, inclusiv de aparatura de interceptate a convorbirilor telefonice) sau evaziunea fiscala (ANAF dispune de mult mai multe parghii, pentru prevenirea si depistarea faptelor de evaziune fiscala decat SRI, SRI fiind "geloasa" pe ANAF pentru aceasta) ma tema ca asistam la o incalcare grava a Constitutiei si, in primul rand, a pricipiului separatiilor puterilor in stat.

# SRI e în toate, mai ceva ca PCR date 14 January 2016 15:57 +1

Kovesi este acuzată că, în calitate de Procuror General al României, împreună cu directorul adjunct al SRI, Florian Coldea, au convocat în dese rânduri în biroul acesteia procurori DNA, pentru a-i timora și a-i determina să întocmească dosare într-un mod favorabil intereselor SRI. În ceea ce-l privește pe Robert Cazanciuc, acuzat de abuz în serviciu, acesta s-ar face vinovat de tentativa de a subordona justiția intereselor obscure ale SRI. Denunțătorul se și întreabă, pe bună dreptate: „SRI subordonează justiția sau SRI, ca orice instituție a statului, se supune justiției?".

# gyon0101 date 12 January 2016 22:12 +1

interesant daca incerci sa spui ceva ce deranjeaza esti blocat

# gogu date 12 January 2016 22:35 +2

Vi se pare! Avem prea multe drepturi, dupa opinia binomului... Daca chiar credeti asta - apelati la APARATOAREA ICONICA A LIBERTATILOR ROMANILOR, fost anchetator ceausist, vopsit in samurai fragil. LE MONDE a poreclit-o asa. Aiurea - un linge-blide neaos doar ca unele publicatii au tradus articolul fara autor.

# gion 0101 date 12 January 2016 22:19 +5

oare ce directive a primit de la bruxel si pe cine mai trebui sa inchida ca sa poata fi data toata tara pe mina strainilor .dosarele cu distrugerea economiei nationale deschise de unii procurori unde sint de ce nu se fac cercetari ,serviciile isi au rolul lor important in aceasta ecuatie cu o necunoscuta[cine a distrus economia]de ce nu se face nimic

# e clar date 13 January 2016 01:00 +8

in aceasta seara base a scos o perla mare pe gura. a recunoscut ca a facut-o pe kovesi procuror general pe considerentul ca a avut 3 dosare si toate admise de instanta si pt faptul ca e femeie si era cea mai tinara. deci legea magistratilor e un rahat cu apa ce rece. promovari facute din pix la fel ca si RIL-ul lui Nitu cu barourile. totul se face cu incalcarea grosolana a legii, politicul e peste tot si in toate. asa ca terminati ca suntem liberi, s-a intors regimul securist-ceausist si asa va ramane inca vreo 2 generatii.

# unul din lumea cea mare date 13 January 2016 11:13 +3

ptr e clar// si ce nu/ti era clar si pina acum? asta oricum minte de rupe.eu nici cu buletinul in mina daca/mi spune cum il cheama nu il cred.perceptiile noastre in timp MEREU AU FOST RECUNOSCUTE DE IMPERIUL RAULUI,nici o noutate in opinia mea, ce a ,,recunoscut ,,nemernicul!!!!!!

# e clar date 13 January 2016 14:07 +4

din pacate cei ca basescu isi gasesc repede acoliti necinstiti tentati de functii si preamariri. daca magistratii ar fi fost corecti si cinstiti in tara asta nu ar fi o asemenea porcarie. principiul sanatos ar fi trebuit sa fie cine greseste plateste. dar ce fac magistratii? unii sunt in slujba politicienilor si altii in slujba avocatilor securisti ajunsi capitalisti! cazul rarinca, cazul Nitu si cu RIL-ul de pomina impotriva a3000 de avocati legali si cate si mai cate dosare politice. cum sa iesim din situatia asta? pina aceasta clica de infractori politici pusi pe capatuiala din banul public nu dispare adio Romania. am vazut ce senatori si parlamentari infractori avem, cind sunt prinsi se ascund dupa imunitate si se gasesc repede niste babe sa-i dea cu agheazma. acesti parlamentari nesimtiti sunt impotriva poporului.  au ajuns hotii sa fie protejati de justitie.

# unul din lumea cea mare date 13 January 2016 14:42 +3

ptr e clar//da/mi voie sa/ti fac o corectie ,,ALCOOLITI,, nu acoliti.sper ca nu te/a deranjat ,,corectia,, adevarata de altfel in opinia mea,ii ceea ce priveste banda strinsa in jurul lui(imperiul raului)

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.12.2024 – S-a aflat noul ministru al Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva