psdolt
27 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Salvati Romania! Revoltati-va impotriva magistratului - fac ce vreau

Scris de: Razvan SAVALIUC | pdf | print

19 June 2016 12:01
Vizualizari: 11964

Dezastrul moral din Magistratura este urias. Regimurile care s-au succedat in ultimii 25 de ani, mai cu seama regimul Basescu, au inlocuit magistratul profesionist, stiutor de carte, inrolat intr-un mediu politico-judiciar disciplinat (care avea o frica de stapanire) cu o specie noua de magistrat care a ajuns sa gandeasca ca fosta sefa a Judecatoriei Sectorului 1 Valentina Tatulescu: Fac ce vreau ca sunt inamovabila”.


Din fericire nu sunt foarte multi din specia - fac ce vreau... din pacate sunt destui ca sa zdruncine serios increderea publicului in Justitie.

Intrebati magistratii vechi, cei pe care candva ii numeam “comunisti”, “elefanti” etc ce cred despre unii judecatori si procurori din noile generatii, care judeca cum vor ei stiind ca nu dau socoteala. Care nu mai au bun simt, onoare si care se preteaza la executii mizerabile stiind ca legea nu exista pentru ei ca sa-i traga la raspundere si stiind ca fac parte din grupuri de interese oculte care le netezesc cariera. Va spun eu. Sunt oripilati sa vada cum unii au ajuns sa se creada Dumnezei la adapostul lipsei de raspundere, la adapostul serviciilor sau grupurilor de interese din care fac parte.

Lipsa de raspundere a ajuns atat de mare incat sunt zone (cum este cuibul de crima organizata din DNA si culoarele facute din aceasta directie pe zonele cheie din marile instante, preponderent pe sectiile penale) in care nu mai conteaza probele din dosare, drepturile omului, nici teama ca oamenii reclama abuzurile in presa. Conteaza numai ce vor acesti magistrati sau ce li se ordona sa faca.

Magistratul – fac ce vreau a ajuns un pericol major chiar pentru colegii sai. Au fost destule cazurile judecatorilor care atunci cand au dat achitari acolo unde grupurile de interese au cerut condamnare cu orice pret (cazul Rarinca este etalon) sa fie anchetati pentru a fi lichidati in sistem.

De vina pentru degradarea Justitiei sunt politicienii care s-au tot codit sa dea legi dure privind raspunderea magistratilor si nu au pus Ministerul Finantelor sa recupereze daunele comise de magistratii abuzivi din buzunarul lor. De vina este si adunatura de iresponsabili din CSM si din Inspectia Judiciara care, crezand ca isi apara profesia ori sustinandu-si interesele lor meschine, au creat zone largi din Magistratura scapate de orice control.

Am ajuns sa regretam justitia comunista in care, cu exceptia dosarelor politice, era parfum pe langa ce exista acum. Daca un procuror incasa pana in decembrie '89 vreo achitare era torpilat in colectivele profesionale, chiar retrogradat. Azi avem procurori cu zeci de achitari si nu patesc nimic, ba sunt avansati pentru “rezultate” si decorati de marile ambasade. Daca in comunism un judecator dadea solutii ignorand probatoriul era terminat profesional. Nu existau erori judiciare care sa nu fie prelucrate ierarhic si sa nu se aplice sanctiuni. Acum erorile judiciare sunt la ordinea zilei si cei care le comit sunt avansati. Platim milioane de euro anual daune pentru erorile magistratilor si nimeni nu raspunde. S-au nascut mafii judiciare, care mana in mana cu elemente bolnave din servicii, au ajuns sa decida politica, mediul de afaceri si cum sa fie ocolita marea coruptie.

De 25 de ani sunt jurnalist pe Justitie. Am militat necontenit pentru drepturile magistratilor, sa fie bine platiti si sa aiba conditii decente de lucru. Am militat pentru independenta magistratilor, pentru ca niciunui judecator sau procuror sa nu i se poata impune anumite solutii. Ca un facut insa, cu cat magistratul a devenit mai independent, cu atat Justitia e mai scapata de sub control. Independenta si lipsa de raspundere a nascut specia – fac ce vreau. Cu care incepem sa avem uriase probleme.

Specia – fac ce vreau este sinonima cu coruptia din Magistratura. Si tot mai multi avocati, politicieni, magistrati, oameni de afaceri se lovesc de abuzurile specimenelor – fac ce vreau.

Personal am ajuns sa am probleme cu specia – fac ce vreau. In procesul dintre sefa DNA Laura Kovesi si jurnalisti Antena 3 si persoana mea ne-am lovit de magistrati de tipul fac ce vreau. Judecatoarea care la fond i-a dat lui Kovesi daune de 60.000 euro, fara probe, fara ca sefa DNA sa dovedeasca la vreunul dintre jurnalisti fapta ilicita ori prejudiciul, nu ma sfiesc sa spun ca in opinia mea a comis un act de coruptie, la adapostul lipsei de raspundere. A facut ce a vrut muschii ei, si-a batut joc de lege si de imaginea noastra de jurnalisti. In acest caz lucrurile sunt limpezi. Nu exista nicio proba, nicio fapta ilicita, jurnalistii nu si-au spus decat niste pareri si au facut simple comentarii. Si in apel la Curtea de Apel Bucuresti am avut nesansa sa nimerim peste doua judecatoare de acelasi soi, noroc ca ni s-a admis stramutarea. Dar anuntam ca indiferent cine se crede Kovesi in tara asta, noi nu vom accepta sa devenim al doilea caz Rarinca doar ca ea sa isi satisfaca ambitiile personale, asa cum a avut chef partenera ei de nadejde Livia Stanciu.

Revenind insa la esenta, ce e de facut cand intalnim cazuri de abuzuri evidente in Justitie? Iesiti public! Avocatii in special au aceasta datorie. Avocatii impreuna jurnalistii au datoria sa demaste toate abuzurile si sa militeze pentru tragerea la raspundere a magistratilor care isi fac breasla de rusine si arunca cu noroi in imaginea Magistraturii.

Personal anunt ca vom milita pe viitor pentru raspunderea reala a magistratului. Si nu doar ca vom sustine orice demers legislativ pe aceasta directie, ci vom milita activ pentru responsabilizarea magistratului. Penala, disciplinara si materiala.

Nu doar cetateanul a ajuns sa sufere din cauza unor magistrati bolnavi, care fac ce vor doar pentru ca li s-a dat puterea independentei, dar s-a ajuns sa se bage frica pana si in majoritatea magistratilor care isi fac onest profesia si care au ajuns sa constate ca sunt marginalizati in sistem daca nu abdica la ceea ce au jurat sa apere cand au pasit in profesie. Daca s-a ajuns sa fie sanctionati sefi de asociatii profesionale ale magistratilor pentru ca au luat pozitii publice fata de derapajele judecatorilor si procurorilor numiti politic in sistem - acesta e semnul ca trebuie actionat ferm.

Daca nu ar exista un cod penal si alte legi care sa ne traga la raspundere, cetatenii ar comite nestingheriti infractiuni. Legea e singurul factor coercitiv. La fel trebuie sa se intample si cu magistratii. Fara o lege care sa-i traga la raspundere cu adevarat, in mod real, imediat si eficient, specia – fac ce vreau va deveni dominanta in sistem, iar Romania risca sa nu mai fie condusa de partide si cetateni, ci de aceasta specie extrem de periculoasa pentru democratie.

Comentarii

# Romica date 19 June 2016 14:18 +63

Initiati o petitie privind raspunderea magistratilor.foarte multa lume i-$i doreste acest lucru.numai atunci o sa beneficiem de o judecata corecta,atunci cind magistratii vor fi trasi la raspundere pentru faptele lor.

# Luca date 19 June 2016 15:01 +39

Sustin propunerea doamnei Romica. Nu mai putem bate pasul pe loc. Cand un magistrat va raspunde pentru greselile lui, atunci tot mai putini dintre ei vor raspunde comenzilor politice.

# luca date 19 June 2016 14:33 +47

Felicitari, felicitari, felicitari. domnule Razvan! Tema abordata este de actualitate, iar continutul este unul exceptional! Sunteti un jurnalist adevarat, un om curajos. Ati scanat realitatea din sistemul judiciar si ati relevat purul adevar. Din pacate, cu o floare nu se face primavara. Sunt si printre avocati destui care au un comportament obedient si accepta cu capul plecat abuzurile unor judecatori. Judecatorii de azi nu au inteles ca ei nu sunt dumnezei, ci simpli oameni care au sau se presupune ca au o pregatire de specialitate. Atat si nimic mai mult. Ei sunt platiti din banul public si au obligatii speccifice. Aceasta nu le confera nimic in plus. Prin urmare, trebuie sa raspunda si magistratii pentru greselile pe care le fac.

# Cetateanul roman date 19 June 2016 20:17 +45

Nu sunt de ajuns ghilimelele pentru a-i incadra pe asa zisii magistrati, in fapt niste carieristi mediocri, cu creierul spalat, obedienti ai acestui sistem securistoid, acest monstru odios creat de basescu, dupa chipul si asemanarea lui, menit sa-l apere de toate matrapazlacurile din cei 12 ani. S-a ajuns in situatia incredibila si inacceptabila in care un avocat are serioase retineri in a mai apara un incomod al regimului, recte politicieni, judecatori, de teama de a "nu-si pata reputatia" in fata plutoanelor de executie special create. ACTUALUL DNA, IN FRUNTE CU ACEA PARVENITA AGRAMATA IN ALE JUSTITIEI, ESTE COPT DE CORUPTIE. Nu vad alta solutie decat lichidat din temelie si recreat unul nou care sa-si merite numele pentru care a fost conceput. In calitate de cetatean roman, platitor de taxe, sustin orice forma legala si democrata. Petitii on-line, iesit in strada etc. SE IMPUNE DE URGENTA O LEGE A RASPUNDERII MAGISTRATULUI.

# Mihaela date 19 June 2016 21:24 +38

Petiție pentru o lege a răspunderii magistratului.

# Mioara date 20 June 2016 07:17 +35

Va rugam mult! Petitie de urgenta!!!!

# Lulu date 20 June 2016 11:42 +26

Eu zic ca se impune un referendum national ... chiar nu mai e de joaca cu lucrul asta ... Tariceanu de ce solicita lui Ciolanis initiarea unui referendum national ? ... sau e numai campanie politica la el ? ... Art. 2. (1) Referendumul national constituie forma si mijlocul de consultare directa si de exprimare a vointei suverane a poporului roman cu privire la: ... c) probleme de interes national. ... Legea 3/2000 ... JUSTITIA NU E DE INTERES NATIONAL ??? .... TREZIREA !!!

# Daniela date 20 June 2016 12:16 +29

Urgent,f.urgent si cel mai urgent!!! Lege a raspunderii magistratilor!E indispensabila! Altfel,ne meritam soarta!

# D. date 20 June 2016 13:13 +17

Astept o asemenea petitie! Dar se pare ca nimeni nu vrea sa fie promovata. Nu vad niciun interes din parrea luju pt un asemenea demers.

# YanY date 20 June 2016 22:15 +9

Să se fi trezit mămăliga ???

# Ucu date 12 July 2016 19:02 -3

Aiurea!!! La poporul asta de "mamaligari". No way !!!!

# capac date 21 June 2016 11:50 +21

Magistrati inamovibili, Securitate necontrolata de Parlament, CSM, inspectie judiciara si parchete infiltrate de Securitate, rezultatul nu poate fi decat o dictatura securistă fara cizmar. :-*

# Golan date 21 June 2016 21:44 +18

Cam are dreptate d-l Savaliuc.Am avut de-a face cu justitia comunista,dar nici procurorul de caz(cu toate ca a inceput sa ma preseze fiind implica in aceeasi speta impreuna cu un secretar de partid),nici judecatorul nu si-au depasit atributiile si au respectat legea,respectiv numai probele obtinute concludente .Chiar si in dosarele politice, cred ca macar respectau legile dictaturii proletariatului asa cum erau ele pe timpul lui Ceausescu,dar nu faceau nelegiuirile de abuzuri din timpul anilor'50,cum se intampla acum cu judecatorii afiliati ''campului tactic''al SRI,care ''fac ce vreau''si ce li se ordona de bestiile cu epoleti in orice proces.

# biet roman saracu' date 18 July 2016 08:17 +1

In anii '50 eram sub dictatura straina, asa cum suntem si azi. In perioada dintre, am fost in o dictatura locala. De aici diferenta.Vitala.

# catalin date 22 June 2016 09:01 -2

Avocatii, in mare parte, fac si ei parte din aceeasi cloaca corupta.

# Nicolae Clivet date 22 June 2016 16:56 -15

Va asumati o mare raspundere domnule Savaliuc cand indemnati la revolta impotriva sistemului. Va spun ca nu se merita sa lupti, pentru ca, la un moment dat, toti te parasesc. De exemplu, chiar Luju, intr-un articol publicat acum aproape un an intitulat "D-ale grfierilor" nu ati vazut ca prin decizia de sanctionare a DNA nr.247/17.12.2012 sau incalcat drpturile prevazute de Constitutie. S-a scris in schimb de o asa zisa hartuire sexuala, care nu exista, dar da bine la presa. De ce? Va rog sa-mi raspundeti.

# Nicolae Clivet date 12 July 2016 23:47 +4

Revin si spun: Da trebuie sa ne revoltam impotriva sistemului din justitie, sanatate, educatie etc. cand oamenii din sistem comit abuzuri. Prin orice mijloace care ne sunt permise tot prin lege. Nu am avut si nici nu am vreo legatura speciala cu Luju insa domnul Savaliuc a fost singurul care a publicat ceea ce am considerat eu ca sunt abuzuri ale institutiilor statului impotriva mea cu toate ca m-am adresat si altor publicatii. M-am adresat cu memorii catre marile ambasade si Comisiei Europene, care mi-a raspuns ca ma intelege dar nu ma poate ajuta. M-am adresat chiar si doamnei Macovei care mi-a raspuns ca am dreptate si sa am incredere in Justitia din Romania. Asta era inainte de alegerile pt.Parlamentul U.E. dupa, am primit o mare flegma din partea sistemului judiciar din Romania. La C.E.D.O. nu am mai ajuns, am obosit.

# Nicolae Clivet date 12 July 2016 23:54 0

Si inca ceva: Toate persoanele care s-au simtit hartuite in vreun fel de mine le rog sa depuna plangere la organele competente.

# ARGUS date 22 June 2016 18:57 +25

Nu aveti dreptate,domnule Clivet.Razvan Savaliuc nu indeamna la revolta impotriva sistemului.In primul rand nu explicati ce inseamna pentru dvs.sistem.daca va referiti numai la justitie,iar nu aveti dreptate.Articolul se refera la magistratioi-fac ce vreau si nju la totio judecatorii si procurorii.Apoi ne insuflati un pesimism de neacceptat.daca toti tacem ca ,oricum,nu se poate face nimic,unde ajungem.Ati vazut ca au inceput chioar judecatorii sa se revoltge.Apoi ii avem pe avocati care,chiar daca intr-un domeniu legat de zisele madamei Pruna,s-au revoltat.Cat despre gazetari,ce sa zic?E mai greu cu procurorii carora le place ,,republica procurorilor,.,si inca nu realizeaza ca primul loc este poporul si democratia.democratie care inseamna si aplicarea corecta a legii.

# nic date 24 June 2016 20:30 +12

Legea raspunderii magistratilor cit mai repede!Toti functionarii raspund pt tot ceea ce fac.Trebuie echilibru.

# pelin date 25 June 2016 11:43 +18

La 9 iunie 2015,comisia jurdica din Camera Deputatilor a venit cu propunerea legislativa pt.modificarea art.96 din L.nr.303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor.Propunerea iera ca:magistratii care comit erori judiciare sa raspunda material,in conditiile in care abuzurile sunt tot mai frecvente."Madroana"L.STANCIU s-a opus cu vehementa proiectului,inpunandu-le si subalternilor sa faca acelasi lucru.Asadar,justitia cu cele mai mari salarii din Romania,isi pastreaza privilejul de a fi singura ctg.sociala care nu platesc,atunci cand gresesc.Se impune de urgenta adoptarea modificarii Legii mai sus amintita!Romanii nu pot fi terfeliti si batjocoriti la nesfarsit!!!!!!!!!!!

# doinita mihai date 26 June 2016 07:37 +7

din IASI/ROMANIA : Nici nu va dati seama ce fel de justie avem; Nici nu va dati seama ce justitie avem !!! Te iei cu nainile de cap ca nu stii unde sa-ti rezolvi problemele. Sunt prea multi cu Diploma la F.F. sau la Facultati particulare

# În apărarea lui Dan Diaconescu date 28 June 2016 13:34 +1

AJUTOR! DAN DIACONESCU, FRATELE MEU, ESTE ÎNTEMNIȚAT DE CRIMINALII CARE ÎȘI FAC VEACUL ÎN DNA, POLIȚIA POLITICĂ, ÎNCEPÂND CU DANIEL MORAR AL LUI BĂSESCU ȘI CONTINUÂND CU CODRUȚA KOVESI, TOT A LUI BĂSESCU! DNA ESTE O INSTITUȚIE CARE CONSTRUIESTE DOSARE, UNEORI MAI CONFORME CU REALITATEA, ALTEORI FĂCĂTURI PENTRU A ÎNFUNDA OAMENI CARE DERANJEAZĂ! TREPĂDUȘII DNA TRIMIT DOSARUL LA TRIBUNAL, IAR JUDECĂTORII SUBORDONAȚI, ÎL EXECUTĂ MAI MULT SAU MAI PUȚIN PE INCULPAT, ÎN FUNCTIE DE INTERESUL DNA! JUDECĂTORII SUNT ȚINUTI SUB OBSERVAȚIE STRICTĂ DE DNA, PENTRU A NU GREȘI PEDEAPSA IMPUSĂ DE PROCURORI! JUDECĂTORII SUNT CORUPȚI, ȘANTAJATI SAU ȘANTAJABILI, SAU PUR ȘI SIMPLU EXECUTĂ COMANDA CSM! JUDECĂTORII, LA ACEST NIVEL, SUNT OAMENI DE PAIE CARE EXECUTA ORDINUL! TU CE AI FACE ÎN LOCUL LOR? FRATELE MEU, DAN, ESTE ÎNCHIS CU UN DOSAR FĂCĂTURĂ, TICLUIT DE UN procuror nimicnic, bocsan gheorghe, ADUS LA DNA ÎN 2009, PENTRU CĂ PROCUROAREA CARMEN ȚUNDREA, NU VROIA SĂ-L INCULPE PE DAN DIACONESCU...

# Maxim date 30 June 2016 14:48 +6

Se impune urgent o lege pentru raspunderea magistratilor .Nici nu va inchipuiti cate abuzuri se fac zilnic. Se supara unul cu ochi albastrii pe tine imediat iti face un dosar. Nu conteaza nimic vare sau nu are probe impotriva ta , daca nu recunosti atunci te baga si in arest preventiv.. Este cumplit ce se intampla si cu omul de rand.

# dezamagitu date 4 July 2016 06:55 +6

Magistrtii nu gresesc stiu foarte bine cind dau solutii pe linga lege.De cele mai multe ori ei sunt virful de lance al unor grupuri de interese ,fiind sustinuti.Bineinteles ca nu toti,dar : o mare parte din ei.Se bazeaza ca nici o data nu vor fi trsi la raspundere pentru solutiile date Pacat ca sistemul de justitie e deteriorat de acesti magistrati

# Radulesc Marian date 12 July 2016 20:38 +1

Sunt unul din spalatii pe creier de antena 3 si am militat mereu pentru ca toti sa raspunda pentru ce fac, iar ei sa plateasca si nu noi, care nu avem nici-o vina. Daca s-ar prezenta public confiscarea prejudiciului de la cel vinovat cu extensie pana la toata familia lui nu ar mai exista procese pierdute la cedo.

# diaconescu mario date 15 July 2016 11:22 0

Români, luați aminte la Dna! Sunt stat în stat! Fac ce vor! Dacă AI UN DUȘMAN dintre cei care îi împing la rele, EȘTI CA ȘI ÎNCHIS! Dacă VORBEȘTI LA TELEFON, despre IUBIRE, să zicem, torționarii scriu în Dosar MOARTE și, ești ca și închis! Dacă LI SE PUNE PATA pe tine, EȘTI CA ȘI ÎNCHIS! Dacă îți TICLUIESC un Dosar, ești ca și închis! Dacă DOSARUL TĂU, inventat de torționarii Dna, ajunge la Tribunal, ești ca și închis! Dacă vreun judecător se răzvrăteste împotriva lor, tot ești ca și închis, pentru ca există CSM! Dacă faci un Recurs, după ce ai fost Închis, SIGUR RĂMÂI ÎNCHIS! Dacă faci o Contestație, după ce ai fost Închis, SIGUR RĂMÂI ÎNCHIS! Și cu siguranța îți mai TICLUIESC si alte Dosare de vreme ce ești închis! CA SĂ RĂMÂI ÎNCHIS! Cu mult drag despre Dna, Poliția Politică! Inspirat din fapte reale... Răsfoieste Dosarul TICLUIT de PROCURORUL PSYCHO bocșan ghe., cu care DD a fost azvârlit în Pușcărie 5 ani jumătate(Rechizitoriu DNA din 21.10.2010, Dosar nr. 49549/299/2010 CAB)

# Teocom date 15 July 2016 19:03 0

Sa fie adoptata legea raspunderii materiale a magistratilor imediat de catre actualul Parlament si exclusi din magistratura coruptii si cei numiti politic fara avizul CSM.Pentru orice eroare judiciara sa plateasca magistratul si nu statul.?! pentru a-si bate joc de popor.

# no way date 20 July 2016 19:32 0

just a nother wet dream.iar bateti campii cu google translate.

# Ana date 23 July 2016 16:21 0

Exista un site" petitie online" referitoare la raspunderea magistratilor dar degeaba .Nu s-a rezolvat nimic desi au semnat-o sute de oameni

# ptr.toata lumea , inclusiv pentru Savaliuc date 28 July 2016 17:55 0

justitia e doar o expresie, va confruntati cu mafia, o adevarata ,mafie , bisericute si interese, bani, influenta, sageti si condamnari uneori sau in cele mai dese ori nedrepte.statul e mafia iar noi toti suntem cpomplici de ani de zile la ce se intampla.pe vremea lui ceasca era mare rusine sa fii in puscarie, azi e normal.sa le fie rusine tuturor.institutii create pentru oameni au ajuns sa nenoroceasca oamenii, propii cetateni, da, ei, niste masochisti care ii aleg pe aceeasi infractori. asta e. sa va fie cu folos. strigati, urlati, degeaba ...se uita la voi si va baga in puscarii. vai de tine popor roman

# Soare date 30 July 2016 00:40 0

Legea raspunderii magistraților trebuia introdusa chiar din anul 1990 acum la peste 26 de ani la ce ne mai gandim, ca s-au facut mari erori in luarea unor hotărari judecătoresti in care au avut de suferit din multi cetățeni romani din punct de vedere al libertății precum si material. Dacă fiecare cetățean roman are răspundere la locul de muncă, atunci magistrații cine sunt acestia in Romania de nu răspund in fața legii cand acestia comit abuzuri in exercitarea atribuțiunilor de serviciu : din punct de vedere penal ori material.Mai presus de toate cetățeni ai Romaniei cred cu tărie că  magistrații sunt mai presus de Lege, judecă după bunul lor plac,ori la comandă deoarece Nu au această lege imperativă mă repet din 1990. De incălcări ale Legii de către magistrați acestea sunt imense.Justiția in Romania in această perioadă NO COMENT, de nota 2.

# GEORGE GEORGESCU date 20 August 2016 01:01 +18

http://pdfsr.com/pdf/mafihotii-din-justitie.pdf

# GEORGE GEORGESCU date 20 August 2016 10:06 +19

http://pdfsr.com/pdf/mafihotii-din-justitie.pdf

# GEORGE GEORGESCU date 21 August 2016 11:10 +19

http://pdfsr.com/pdf/mafihotii-din-justitie-2.pdf

# GEORGE GEORGESCU date 21 August 2016 12:32 +20

http://pdfsr.com/pdf/mafihotii-din-justitie-2.pdf

# GEORGE GEORGESCU date 21 August 2016 15:43 +12

http://m.uploadedit.com/ba3s/1471679041871.pdf http://m.uploadedit.com/ba3s/1471761311634.pdf

# Gica date 29 August 2016 20:53 +2

[quote name="GEORGE GEORGESCU"] http://m.uploadedit.com/ba3s/1471679041871.pdf http://m.uploadedit.com/ba3s/1471761311634.pdf[/quote] E incredibillll ce se intampla aici !!!! m.uploadedit.com/ba3s/1471679041871.pdf

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.11.2024 – Fosta sefa de instanta, propusa la MJ in guvernul Sosoaca

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva