psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

BOMBA LA BAROUL BUCURESTI – Lasata prada abuzurilor DNA de catre sefii avocaturii, Laura Voicu si-a depus candidatura pentru functia de decan al Baroului Bucuresti. Aparatoarea Alinei Bica: "Astept cu interes validarea/invalidarea acesteia. Sanatate si Libertate!". Laura Voicu este singurul avocat saltat din instanta de procurori pentru ca a colaborat cu avocatii lui Bota

Scris de: E.D. | pdf | print

26 March 2015 18:10
Vizualizari: 10377

Nemultumire mare in randul avocatilor fata de actuala conducere a Baroul Bucuresti. Altfel nu se explica de ce din ce in ce mai multi avocati isi depun candidatura pentru functia de decan al Baroului Bucuresti, condus la aceasta ora de avocatul Ion Ilie Iordachescu, si de echipa sa de consileri. Dupa ce in urma cu doua zile avocatul Daniel Fenechiu a anuntat ca si-a depus candidatura pentru functia de decan al Baroului Bucuresti, un alt nume cunoscut in lumea avocaturii a anuntat ca si-a depus, in cursul zilei de joi 26 martie 2015, candidatura pentru demnitatea de Decan al Baroului Bucuresti. Este vorba despre avocata Laura Voicu (foto), care a scapat in urma cu doar cateva ore de o posibila arestare, dupa ce ICCJ a respins definitiv propunerea de arestarea preventiva a acesteia ca urmare a acuzatiilor de favorizarea faptuitorului si instigare la exercitare fara drept a profesiei de avocat formulate de procurorii DNA.


"Astept cu interes validarea/invalidarea acesteia. Sanatate si Libertate!" - Acestea au fost cuvintele prin care avocata Laura Voicu si-a incheiat postarea pe Facebook prin care a anuntat depunerea candidaturii la functia de decan al Baroului Bucuresti.

Practic, pana la acest moment in cursa pentru functia de decan al Baroului Bucuresti s-au inscris avocatii Daniel Fenechiu, Florin Stiolica si Laura Voicu.

De cealalta parte, pentru functia de consilier in Consiliul Baroului Bucuresti si-au inaintat candidaturile avocatii Mihai Rapcea, finul lui Daniel Fenechiu, si George Moloman.

Amintim ca avocata Laura Voicu a fost ridicata de procurorii DNA din instanta in data de 19 martie 2015. La cateva ore de la acest moment, anchetatorii au retinut pe Laura Voicu pentru favorizarea faptuitorului si instigare la exercitarea fara drept a profesiei de avocat, pe motiv ca a colaborat cu un avocat de la UNBR-Bota, Niculae Learciu, fiul judecatorului Stere Learciu de la CAB.

Laura Voicu a fost inchisa pentru 24 de ore in arestul Directiei Cercetari penale al Politiei Capitalei, iar in urmatoarea zi, in data de 20 martie 2015, a fost prezentata judecatorilor CAB cu propunerea de arestare preventiva.

In timpul procesului Voicu a fost asistata de peste 20 de avocati si sustinuta de afara de alti peste 30 de avocati. Dupa circa 5 ore de sedinta, CAB a respins propunerea procurorilor de arestare preventiva a Laurei Voicu. Cum era de asteptat, DNA a atacat decizia CAB, contestatia fiind judecata de judecatorul Valentin Horia Selaru de la Inalta Curte de Casatie si Justitie in data de 25 martie 2015. Solutia lui Selaru a fost, de asemenea, de respingere a cererii DNA si de lasare in libertate a Laurei Voicu.

Ridicarea, retinerea si dorinta de a o aresta pe Laura Voicu pentru ca a colaborat cu un avocat de la Bota a stranit reactii diverse din partea avocatilor. Pe de o parte, au fost avocatii care au ales sa o sustina pe Voicu in situatia dificila prin care trecea, iar pe de alta, au existat avocati care au blamat-o pentru ca a colaborat cu un avocat de la Bota.

Cei mai vehementi fata de Laura Voicu au fost sefii institutiilor cheie ale avocaturii, care au dezaprobat in cor decizia acesteia de a colabora cu un avocat din structura paralele condusa de Pompiliu Bota.

Comentarii

# Sa vedem :) date 26 March 2015 15:15 +13

Hai sa vedem ce o sa iasa! Daca iese dra, vom colabora in liniste....

# BERCEA MONDIAL ;; e manevra lu frații miei........,, date 26 March 2015 16:46 +10

Având în vedere că legea nr. 51/1995 modific. compl. cu Legea nr. 255/2004 nu interzice nici-o formă de colaborare/conlucrare ori ajutor ,,reciproc,, între membrii celor două asociații profesionale, apreciez lipsită de temei legal orice măsură de sancționare disciplinară, penală ori administrativă a avocaților implicați în astfel de convenții. În al doilea rând contractul de colaborare între Laura Voicu și AVOCATUL DIN UNBR - LEARCIU, a fost încheiat în trei exemplare, semnate de membrii contractanții și de decanii celor două barouri. Cotractul  de colaborare nu a fost denunțat deci produce efecte juridice  și în prezent.Anchetatorii nu sunt documentați, ei au aplicat principiul: ,, punct ochit punct lovit,, fără a lua în calcul coordonatele celor doi avocați. Verificarea online a tabloului de avocați prin accesarea unei anumite adrese/pagini a aplicației electronice ,,INTERNET,,excede prevederilor legii nr. 51/1995, care prevede cu totul altceva în referire la ,,tabloul de avocați,, 

# turnatorul de serviciu date 26 March 2015 20:14 +6


Citeza pe BERCEA MONDIAL ;; e manevra lu frații miei........,,
Având în vedere că legea nr. 51/1995 modific. compl. cu Legea nr. 255/2004 nu interzice nici-o formă de colaborare/conlucrare ori ajutor ,,reciproc,, între membrii celor două asociații profesionale, apreciez lipsită de temei legal orice măsură de sancționare disciplinară, penală ori administrativă a avocaților implicați în astfel de convenții. 
Culmea, legile avocatilor nu interzic nici colaborarea avocatilor cu alte institutii ale statului(sri,politie,procuratura etc).O fi o scapare sau aceste colaborari s-au dovedit avantajoase in timp???Cert este un lucru:pe mine ca cetatean nu ma intereseaza cui apatine avocatul pe care doresc sa-l angajez, lui Florea sau lui Bota dar nu-mi doresc un avocat ca cel ce l-a turnat pe Grebla si nu-mi doresc avocat colaborator chiar si ocazional al sri,politiei sau parchetelor si nici un avocat slab, incapabil sa ma apere.Luptele astea sterile ii avantajeaza doar pe intriganti! :roll: :roll: :roll: <img src=ops:' /> <img src=ops:' /> <img src=ops:' /> :P :P 8) 8)

# turnatorul de serviciu -BOTIST date 26 March 2015 22:02 0

este clar că ,,turnatorul de serviciu  date 26 martie 2015 20:14, este AVOCAT IN UNBR BOTA. Nu faci decât să dezinformezi prin comentariul tău. Cum să nu pese dacă ai avocat de la Florea ?

# turnatorul de serviciu date 26 March 2015 23:53 +2

FLORISTULE, n-ai inteles nimic.N-am nici o legatura cu lumea si ciolanelile avocatesti (a se citi-lupta pentru ciolan).Am apelat in cateva ocazii la serviciile unor avocati si m-am umplut de scarba: si lacomi si prosti si unii dintre ei colaboratori.Ce va sfatuiesc eu, indiferent de casta din care faceti parte, curatati-va randurile de impostori daca doriti sa mai apleze cineva la voi.Nu uitati:impostorii,turnatorii si bolnavii dintre voi va definesc intreaga casta.Si daca aveti de spalat rufe murdare,nu le mai spalati in public.Spalatile la voi in familie.Parerea mea!!!! :roll: :roll: :roll: <img src=ops:' /> <img src=ops:' /> <img src=ops:' /> :eek: :eek: :P :P :P

# pentru turnatorul de serviciu date 27 March 2015 06:55 0

Comentariul tău concluzionează că aparții unei entități juridice unde tu sau un membru al familiei lucrează sau este avocat. Expresiile folosite (FLORISTULE, CASTĂ, IMPOSTORI, TURNĂTORI) conduc la ideea că ești afectat de acest articol.

# turnatorul de serviciu date 27 March 2015 14:17 +1

[quote name="pentru turnatorul de serviciu "]Comentariul tău concluzionează că aparții unei entități juridice unde tu sau un membru al familiei lucrează sau este avocat. Expresiile folosite (FLORISTULE, CASTĂ, IMPOSTORI, TURNĂTORI) conduc la ideea că ești afectat de acest articol.[/quote] Nu sunt afectat de continutul articlului."JURIST" exprima concentrat, in postarea sa, ceea ce simt eu pentru cei mai multi dintre avocati.

# Catalin Racaceanu date 26 March 2015 15:22 +20

Un avocat cu ''sange in instalatie''. Felicitari

# jurist date 26 March 2015 15:35 +22

daca as putea as vota cu doua maini pe Laura Voicu. Un om corect merita sa ajunga sus ca m-am saturat sa vad numai topirlani cu spiru haret si militieni parveniti.

# baba rada date 26 March 2015 15:56 +10

Ai un vot de la mine!

# MonteCristoo date 26 March 2015 16:54 +12

Doamna Voicu, Clujul va sustine, multi va sustin. Nu va lasati, tot inainte si succes, veti avea mult de furca cu mafia existenta la nivelul barourilor traditionale. Sunteti o scanteie binevenita dupa 1989, scanteie in care chiar daca nu aveti cunostinta, dar foarte multi i-si pun sperante. Ar trebui facuta o adevarata campanie de sustinere aici pe LUJU a acestei minunate colege D-na Voicu.

# gigi date 26 March 2015 16:23 -17

si ce ati fi vrut sa faca sefii si colegii avocati ?! sa o felicite ?! ea trebuie condamnata penal si exclusa din profesie.

# babarada date 26 March 2015 16:35 +6

Mai gigi, tu esti de fapt blonda lui iordachescu, ca el nu cred ca stie sa scrie... Dlul esceptie si estraordinar... Nu? sau vreo fosila din consilieri care isi va pierde scaunul la vara?

# ptr.gigi date 26 March 2015 16:34 +2

Gigi ascunsule,pseudonimule,artagosule,justitiarule.cand te ascunzi sub pseudonim esti doar o mica cocota eventual masculina.doamna are ce nu ai tu.daca lucrezi la dna...lasa.ne si pup.o pe koves unde o pupati de obicei.in statul de drept

# Cornel date 26 March 2015 16:45 0

 Cătăline stai calm, vai s-a spart practica.

# bebe enciu date 26 March 2015 16:48 +6

Bravo celor ce te.au aparat.merita tot respectul acesti avocati fara nume.oameni care nu au venit decat pentru a apara un principiu.s.au expus si merita tot respectul meu oricine ar fi ei.

# avocat BB 53 date 26 March 2015 17:56 +7

FELICITARI COLEGA. Multi te vom sustine.

# Avocat Bucuresti date 26 March 2015 17:59 +9

TE SUSTINEM SA SCAPAM DE J***E ASTA CU LIMBAJ DE  LEMN CARE NU FAC  NIMIC PENTRU AVOCATI ... NE  MAI SI FURA  BANII DE  PENSII  SI II BAGA IN AFACERILE LOR   DESI NU AU ADUS  FONDUL LOR  DE PENSII  DIN COMUNISM  LA  CASA DE  PENSII BUCURESTI. ? BANII INAPOI  HOTII LA PUSCARIE    !

# Dinescu date 26 March 2015 18:07 +8

Succes  Tine mine  si  Klaus Johanis   a  candisat  in imprejurari  judiciare grele si a  castigat.. Te  rog nu te lasa  te  sustinem  sa  castigi alegerile la  Barou lBucuresti !

# baba rada date 26 March 2015 18:27 +4

Mai lasa'ma cu santa klaus al tau, dinescule! nu vezi ca si'a luat tara inapoi si i'a dat'o lulutei... Macar dracului, cu ponta il vedeam pe basescu cu catuse la maine pana acum... Cum dracu sa cenzurezi onorariile lui sova? sa modifice dracului legea... Iar cu cei de la baroul bota, nu florea si gasca era preocupata, cand ei erau infiintati de judecatorii, de vanzari de copiii si de revendicari de imobile? de ce nu s'au preocupat atunci de problema asta... S'au trezit dupa o grămadă de ani... Asa ca personal am aceeasi opinie cu av. Voicu. dar problema e ca n'o sa se schimbe nimic cu fosilele alea de la BB, pt ca avocatilor nu le pasa... Păcat...

# Steluta date 27 March 2015 06:01 +1

Era mai tare un presedinte procuror cu doctorat plagiat si acoperit pe deasupra , chevronist , cianurist , sluga lui Barosso , Gittenstein si Basescu care a ales-o pe Kovesi sau Bica ?

# baba rada date 27 March 2015 14:38 +1

Da... Ca macar il vedeam pe basescu cu catuse pana acuma... Ca orcum si unul si altul ne vand pe doi bani...baietilor de afara... Si ponta macar a incercat cu doctoratul, pe cand asta a fost un profesoras de 2 bani la sibiu. si ai citit cum a falsificat actele de proprietate la un imobil sa il cumpere de la un pseudomostenitor? si multe altele...dar nu mai am chef sa mai explic basistilor...

# remember bis date 27 March 2015 16:12 +1

Sa nu ne rusinam sa ne mindrim cu fapta de vitejie a lui Ciolannis: Iohannis a făcut o gafă impardonabilă. El a renunţat la celebra datorie istorică a Germaniei faţă de România din timpul celui de-al doilea război mondial, datorie uriaşă de 19 miliarde de euro, conform profesorului şi economistului Radu Golban din Elveţia.  http://www.napocanews.ro/2015/02/iohannis-presedintele-intereselor-germaniei-renunta-la-datoria-istorica-germana-catre-romania.html

# baba rada date 27 March 2015 14:40 0

Si ce asta nu e cianurist? lasa ca'l,vedem in 6 luni... Si nu pupa poala lu' merkel?

# Dan date 26 March 2015 18:16 +10

Abia aceasta avocata va rezolva problema celor doua UNBR -Barouri , ..........VOTATI-O daca vreti o uniune intre unbr -uri , daca vreti liniste , libertate , democratie , prestigiu , egalitate si dreptate ........ VOTATI LAURA ...si nu veti regreta , va garantez.

# Nick date 26 March 2015 18:57 +1

"Succesuri" daca votati o asemenea specialista in drept.

# Dana date 26 March 2015 18:21 +14

Abia aceasta avocata poate rezolva disputa dintre cele doua UNBR , o sustin din toata inima

# Nelu date 26 March 2015 18:25 +5

Laura , reprezinta :PACEA DINTRE UNBR-uri" ....SUCCES MULT >

# DOREL date 26 March 2015 18:33 +9

SUCCES MULT D-NA AVOCAT!!!! RESPECTELE MELE PENTRU CURAJ!!!!!

# Costel date 26 March 2015 18:44 -14

Daca o avocata care a comis o fapta atit de evidenta, ca cea pt care este acuzata, vreti sa va reprezinte, sa conduca baroul, inseamna ca va descalificati si nu ii vad bine nici pe clienti. Cum poti gresi intr-un mod atit de infantil? Chiar doriti sa fiti condusi de o astfel de "specialista"?

# baba rada date 26 March 2015 19:30 +15

Pt. Costel: clientii isi aleg avocatii, nu noi pe ei... Daca vor sa'si aleagă un avocat Bota nu e problema mea si nu simt ca mi se micsoreaza cascavalul. chiar uneori îmi convine sa ii am adversari. si sincer o prefer pe ea, lui iordachescu care e un bolovanos pretios condus de o blonda. Tu stiu ce e pe sus pe la barou? Stii ce tineret bovin platesti? Sau pe cele doua de la filiala care încasează banii pt casa de asigurari care dau de pământ cu avocatii? Stii ce cele de la filiala primesc cca 3000 de lei pe luna, iar cele de sus intre 2500-4500 lei? Stii ca decanul si'a angajat ginerele ca informatician? Stii ca vor sa te oblige sa platesti penalitatile întâi si după aia principalul la casa de asigurari? Stai un pic sa vezi dupa,alegeri ce va fi daca rămân tot astia? Si nu e naivitate sa cred ca se va schimba ceva cu venirea ei...

# Nick date 26 March 2015 18:54 -10

Mai este o avocata pe la Buzau de care am citit in presa ca a comis-o la fel, cu o saptamina in urma. Propuneti-o si pe ea ca sa aveti numai "profesionisti" in frunte. Chiar nu gasiti unul, sau una fara probleme, fara Leo de la Strehaia, sau altii, sa va reprezinte? Este un sport national al romanilor de a fi reprezentati, condusi de astfel de persoane. Va urez "succesuri"!

# Pentru NECUNOSCATORI !!!!! date 26 March 2015 19:50 +14

UNBR BOTA , este PERFECT LEGAL ......DNA-abuzeaza ..sunt sigur ca mai bine din jumatate dintre avocatii traditionali nu cunosc situatia juridica a celor doua UNBR .......de aceea trebuie aleasa LAURA ...NU va lasati dusi de nas de corupti , chiar DNA -este corupt si NU -Laura .

# LAURA , tu ai luat taurul de coarne .......... date 26 March 2015 20:15 +10

Nimeni nu a avut curajul tau sa infrunte un sistem defectuos si ticalos , daca tot ai inceput tine-o tot asa cu mult curaj si autoritate, vei avea multe oprelisti dar vei invinge fiindca esti corecta si dreapta

# Geo date 26 March 2015 21:11 -7

In ce fel a luat taurul de coarne si cum a infruntat sistemul? Comitind o infractiune?!!!! Hai sa terminam cu lozinci din astea ca sunt ridicole!

# Catalin Racaceanu date 27 March 2015 12:49 +2

Fara oameni verticali care sa o sustina in scurt timp va realiza ca nu de coarne a apucat taurul...

# GR date 26 March 2015 20:58 +1

Succes Laurei Voicu sa candideze la Ministerul Justitiei.

# cititi si va cruciti date 26 March 2015 21:09 +6

FENECHIU si cu LOVIN o intorc ca la ploiesti. Te umfla risul sa vezi ce scrie domnul dan si cu domnul ala cu barba fondat in 1834. Ei nu mai recunosc ca au lovit in colega lor ci impotriva persoanelor care exercita profesia fara drept. mai mincinosilor, femeia asta a spus clar ca avocatul este absolut legal, dar voi trepadusi mici pusi pe capatuiala vreti neaparat sa va bagati colegii in rahat. fenechiu e avocat ca si lovin, dupa ora 20 cind isi face mila cate un post tv de mina a 7-a sa-l cheme si sa fie dispus sa-i asculte bilbele. 

# Creanga date 26 March 2015 21:11 +8

DNA este o grupare militieneasca si nu stiu sa-si faca treba altfel decat abuzand de drepturile sau libertatile noastre fundamentale in statul de drept.

# Presedinte Ioannis date 26 March 2015 21:58 +9

Dl. Presedinte Ioannis de ce nu ia atitudine ???  sa ceara macar niste lamuriri ce se intampla cu Avocatii din cele 2 barouri !!!

# avocat date 27 March 2015 09:23 +2

Avocatul Buha Ion a fost achitat definitiv ieri de CA Cluj Napoca pentru practica fără drept a avocaturii și ......l  unbr bota singura entitate perct legala..restul sunt bârfe nefondate

# AV date 27 March 2015 09:44 +4

http://portal.just.ro/33/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=21100000000224500&id_inst=33   ACHITARE CA CLUJ NAPOCA

# Selgand date 27 March 2015 11:38 +1

Presedinte Ioahannis. trebuie sa te intereseze aceasta problma de notorietate in cazul Voicu Laura si Learciu inscris sa functioneze intr-un barou legal. Nu este Romana?.... Pai ce conteaza breeee, ca nu-i neamt.

# Linvergu date 27 March 2015 11:48 +3

Interpretarea data in dosar nr.7265/55/2007, decizia nr.324/08.09.2008, Curtea de Apel Suceava are autoritate de lucru judecat privind entitatea UNBR Bota si este legal constitutit. Vezi decizia nr. 1576 din 07.12.2010, M. Of. nr. 60 din 25.01.2011 privind art.1 alin. 1 din Legea 51/1995, iar Inalta Curte prin decizia nr.XXVII din 16.04.2007, M. Of. nr. 772 din 14.11.2007 intareste si nu impiedica cu nimic legalitatea entitatii UNBR infiintat legal de Bota Pompiliu.

# @linvergu date 27 March 2015 13:39 -1

domnilor de la bota  legea la care faceti referire cum  ca nu ar fi abrogata, din '30 toamna, a fost abrogata tacit prin reglementarea profesiei de avocat printr-o noua lege , 51/1995.  cum poate o fundatie de caritate sa infiinteze barouri? cum a dobandit pompiliu bota calitatea de avocat - s-a autoproclamat... taxă de înscriere baroul bota: o donație de min. 2.000 RON fondatorul "baroului constitutional" a fost condamnat definitiv pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat .  LEGEA 51/1995 este LEGE de ORGANIZARE si NU LEGE de INFIINTARE. ATENTIE: Legile 92/1992 si 304/2004 sunt tot LEGI de ORGANIZARE NU LEGI de INFIINTARE  bota nu a fost legal niciodata.sa terminat circul!! duceti-va la munca 

# @linvergu date 27 March 2015 13:42 -1

file:///C:/Users/hp/Downloads/DNA%20(2).pdf  dna : "Cu privire la nelegalitatea funcționării așa numitului „Barou Constituțional” sau „Barou (.....)”, cum mai este denumit, există o practică judiciară constantă, care se poate enunța simplu: atât instanțele judecătorești, cât și parchetele nu recunosc legalitatea constituirii acestor forme de asociere profesională ai cărei membri nu au calitatea de avocat în înțelesul Legii nr. 51/1995 republicată și, ca atare, nu pot exercita în mod legal această profesie.".  duceti-va la munca!!!

# liviu date 27 March 2015 13:44 -2

acum cu bucata de carton ce va dato domnul bota puteti  sa va intalniti sa jucati tabinet daca nu  mergeti cu toti sa dati cu sapa la ardei ca tot vine timpul de munca la tara si au nevoie de voi gratis ca scoala mai tarziu.  bota a inceput in 2002 si a copiat totul adresele si restul etc , cu scopul de a semana cu adevaratul UNBR  . orcare tara care recunoaste bota e din cauza ca se confunda cu  adevaratul unbr . vazand ca nu mai puteti sa mergeti in tribunal puteti merge la rege inpreuna cu Laurei Voicu si in scurt tim cu seful vostru  bota care va incantat cu o acadea 

# costel date 27 March 2015 13:46 -2

domnilor de la bota  legea la care faceti referire cum  ca nu ar fi abrogata, din '30 toamna, a fost abrogata tacit prin reglementarea profesiei de avocat printr-o noua lege , 51/1995.  cum poate o fundatie de caritate sa infiinteze barouri? cum a dobandit pompiliu bota calitatea de avocat - s-a autoproclamat... taxă de înscriere baroul bota: o donație de min. 2.000 RON fondatorul "baroului constitutional" a fost condamnat definitiv pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat .  LEGEA 51/1995 este LEGE de ORGANIZARE si NU LEGE de INFIINTARE. ATENTIE: Legile 92/1992 si 304/2004 sunt tot LEGI de ORGANIZARE NU LEGI de INFIINTARE  bota nu a fost legal niciodata.sa terminat circul!! duceti-va la munca 

# @costel date 27 March 2015 15:01 +2

costel muica , dormi in pace.pentru tine dreptul e o buruiana rea, neinteleasa. tu chiar ar trebui sa-ti cauti de munca intr-un domeniu mai lejer, spre exemplu ai putea lucra la curatenia orasului, ca altfel cu stiinta ta distrugi vietile oamenilor. auzi expresie "abrogare tacita". mai tu revolutionezi dreptul, nu ai proprietatea termenilor, ia spune cum te cheama ca sa stie florea ce semidoct are in partidul traditional.  esti verisor cu oarecare alias avi avi?

# @@costel date 27 March 2015 15:42 +1

Mai era o doamna avocat care o tot dadea cu abrogarea tacita. Cica asa a invatat la scoala.[quote name="@costel"]costel muica , dormi in pace.pentru tine dreptul e o buruiana rea, neinteleasa. tu chiar ar trebui sa-ti cauti de munca intr-un domeniu mai lejer, spre exemplu ai putea lucra la curatenia orasului, ca altfel cu stiinta ta distrugi vietile oamenilor. auzi expresie "abrogare tacita". mai tu revolutionezi dreptul, nu ai proprietatea termenilor, ia spune cum te cheama ca sa stie florea ce semidoct are in partidul traditional.  esti verisor cu oarecare alias avi avi?[/quote]

# @costel date 27 March 2015 16:23 +1

costel, lasa inppa-ul ala condus de niste absolventi de textile. vino sa-ti povestesc cind si unde se foloseste temenul "tacita" . bai daca ati fi facut si voi o facultate serioasa acum ati fi stiut ce e cu legile astea si ce a facut Bota. dar daca voi nu stiti gramatica de unde sa pricepeti drept? eu de aia nu am vrut sa intru in baroul vostru, ca ma fac de minune sa fiu coleg cu niste primate in ale dreptului.

# Obiectivul date 27 March 2015 15:48 +1

:sad: Vai de clientii tai costica...

# avocat BB 53-FELICITARI MAXIME ptr. domnii magistrati de la date 27 March 2015 15:42 0

C.A. Cluj. 26.03.2015 achita in apel pe colegul nostru BUHA ION ptr. 3 infraxtiuni: exercitare fara drept a profesiei; folosirea instrum oficiale si uz de fals Dosar: 17717/211/2013

# costel date 27 March 2015 16:33 -1

Va explic cum poate fi abrogata in mod tacit o lege: Atunci cind legea noua nu cuprinde nici o prevedere expresa directa sau indirecta de abrogare dar prin reglementarile pe care le cuprinde se abate de la vechea reglementare.Prin abrogarea tacita a normei juridice anterioare se cere existenta unei contradictii intre doua norme juridice a imposibilitatii de a se aplica simultan. Multumit?Asta am invatat in facultate la Teoria Generala.  se vede ca ati dat examenul cu domnul bota cu donatia de 2000 ron esti avocat fara nici o problema si fara stres  . acum puteti   sa aratati bucata de carton fara nici o valoare care va dato domnul bota la caminul de nebuni vazand ca in judecatorie nu mai puteti intra sau macar sa mirositi sa fiti sanatosi cu bucatile de carton ale voastre

# pol date 27 March 2015 17:03 +1

Poate ca bucata aia de carton pe care o invoci cu atata fervoare si manie proltara ti-ar fi fost acordata si tie, daca ju ai fi fost REPETENT! Da, ai citit bine: REPETENT! Ai facut atatea greseli gramaticale, incat ai devoalat cate clase ai absolvit...In plus, cred ca ai lipsit si de la TGD pentru ca , din nou, invoci niste chestii pe care nu le stapanesti bine...vezi ca intreaba de tine neamtul ala de uita mereu ce trebuie sa spui despre lucruri...Alzheimer parca il cheama!

# @costel date 27 March 2015 17:41 +1

mai costele, tu esti bun de presedinte al Curtii Constitutionale. sanse sa ajungi jurist la CAP nu ai ca astea s-au desfiintat. ramine varianta cu-curtea.  da-mi simie un exemplu de lege abrogata tacit. vad ca dreptul a fost revolutionat de predoiu si boc, urmat de ponta cu ordonante haotice.  din ce vad eu prin instante, imi pun mainile in cap. la judecatoriile si tribunalele din provincie e jale, juristii si avocatii isi fac cruce cind deschide gura judecatorul si invers.  :D :D :D nimeni nu mai intelege nimic, legea are chipul si inteligenta lui predoiu. ce sa mai vorbim, cind cizmarul ginerica a ajuns sa conduca un minister ca cel de la justitie, dreptul a murit. vad ca si cazanciuc seamana foarte bine cu predoiu, aceeasi profesionisti tristi ai dreptului.

# SARITI date 27 March 2015 16:40 -1

Sariti, huliti, spurcati, spuneti ceva.... la adresa magistratilor, iar apropo de incrucisari jud/av/proc/jur.....vrificati prov De Santos....nu va lasati pacaliti de nume......

# alina date 27 March 2015 20:24 0

Prea multa tevatura pentru Voicu nu e cine stie ce  iar prea multe vorbe in spatiul public dauneaza noua avocatilor.A gresit prezentand drept avocat un neica-nimeni chiar daca e fiul judecatorului Learciu.Daca ea nu respecta profesia de avocat atunci cine sa o respecte ? Oamenii lui Bota? Asa incat  mai putin cu apararea,sa ramana doar apararea in fata instantei.A gresit este clar trebuia sa respecte legea 51/1995

# @alina date 27 March 2015 21:12 0

Neica-nimeni sunt oamenii ca tine, care habar n-au de deciziile unor instante. In mintea ta UNBR traditional este succesoarea de drept si nu trebuia infiintat nimic sau v-a infiintat lg. 51/1995 :eek:. Pentru tine, virgula e ceva neintalnit. La puscarie!
Citeza pe alina
Prea multa tevatura pentru Voicu nu e cine stie ce  iar prea multe vorbe in spatiul public dauneaza noua avocatilor.A gresit prezentand drept avocat un neica-nimeni chiar daca e fiul judecatorului Learciu.Daca ea nu respecta profesia de avocat atunci cine sa o respecte ? Oamenii lui Bota? Asa incat  mai putin cu apararea,sa ramana doar apararea in fata instantei.A gresit este clar trebuia sa respecte legea 51/1995

# dorel date 27 March 2015 21:36 -2

are dreptate Alina. file:///C:/Users/hp/Downloads/DNA%20(2).pdf  dna : "Cu privire la nelegalitatea funcționării așa numitului „Barou Constituțional” sau „Barou (.....)”, cum mai este denumit, există o practică judiciară constantă, care se poate enunța simplu: atât instanțele judecătorești, cât și parchetele nu recunosc legalitatea constituirii acestor forme de asociere profesională ai cărei membri nu au calitatea de avocat în înțelesul Legii nr. 51/1995 republicată și, ca atare, nu pot exercita în mod legal această profesie.". domnilor de la bota duceti-va la munca!!! Dar Cu sapa!!

# Obiectivul date 28 March 2015 12:52 +1

:-) Da credibila sursa ai gasit mai dorele...incearca pe la ICCJ si mai stam de vb

# justitie date 28 March 2015 14:10 +2

justitia o infaptuiesc instantele, nu procurorii DNA. Notiunea de recunoastere exista doar in capul lor ! ,,Intelesul Legii 51,, , alta limba de lemn !

# ABC date 27 March 2015 22:13 +2

Stimabile, daca ai fi tu mai destept decat judecatorii I.C.C.J, am fi luat de bune afirmatile tale si nu ti-as fi raspuns sa protestez, fata de afirmatiile aberante pe care le expui pubic, asa ca mai bine ti-ai vedea de ale tale, ca nu esti tu in masura sa te pronunti cu privire la dreptul cetateanului de a-si alege profesia, si felul muncii pe care-i dispus sa o practice, dar fiecare cu ce-l duce capul...

# EFG date 27 March 2015 23:14 +1

A se respecta legea si Constitutia, inteleg a pune in aplicare art. 1 alin. 1 din Legea nr. 51/1995 printr-un raport juridic civil concret drepturile subiectului principal. Daca legiuitorul ar fi dorit ca acesta ultima conditie sa nu fie indeplinita cumulativ cu art. 34 din Decretul nr. 31/1954, nu ar mai fi avut nici un sens art. 14 din Dcretul nr.90/1990 si nici interpretarea Curtii Constitutionale prin Decizia nr. 1576 din 07.12.2010 M. Of. nr. 60/25.01.2011, cu constatarea neindeplinirii acestor conditii prin hotarare judecatoreasca, in sensul de a fi in concordanta cu primele doua texte de lege din normele enuntate mai sus pentru a o distinge de alte entitati, organizatia UNBR Bota, reprezinta in concret chiar solutia adoptata de Curtea Suprema in Decizia nr. XXVII din 16 aprilie 2007 a Sectiilor unite, M. of. nr. 772 din 14 noiembrie 2007 asa cum a fost interptretata in decizia nr. 324/08.09.2008, dosarul nr. 7265/55/2007, Curtea de Apel Suceava, cu autoritate de lucru judecat.

# oarecare date 28 March 2015 08:34 -2

Popa, ia-l de mana pe Nicusor Teodorescu si sariti in Dunare, lumea juridica nu va duce lipsa !

# oarecare date 28 March 2015 18:30 0

ominii vorbeste lucre serioase si tu ce face?.....

# man date 28 March 2015 19:00 +3

Cei care ne contesta sunt niste frustrati si vor sa manipuleze credibilitatea noastra in fata instantelor de judecata, care oticum n-au incotro si trebuie sa respecte legea si implicit dreptul nostru de a profesa. 

# @man date 29 March 2015 11:19 +2

Sunt postari pe facebook unde o dra zicea ca ii invata din primul an de facultate despre UNBR2004 :eek:. Deci iti dai seama, il loc sa inveti drept, ei o dau cum s-a infiintat UNBR2004. Adica a fost unu destept si I-a facut cu legea-n mana :D.

# Fuia date 29 March 2015 17:33 +3

Iti d-ai seama la ce nivel se discuta problema (dilemma). UNBR infiintat de Bota este prefect legal si o spun organele competente ale statului de drept in hotarari judecatoresti cu autoritate de lucru judecat in penal, restul iesti cancan oarecare.

# GRAMATICUS date 29 March 2015 22:01 -2

Fuia ,dragule,nu fii atat de hotarat in a arata ca esti botist.Adica me refer la gramatica ta: ,,iti d-ai seama....,,.

# Bogy date 29 March 2015 22:54 0

GRAMATICUS, draga, corect se scrie "nu fi atat de hotarat"(forma corecta de imperativ negativ a verbului "a fi" este cu un singur i). Prin urmare, nu fi atat de hotarat in a arata ca esti de la Florea si nu mai da tu altora lectii de gramatica.

# GRAMATICUS date 30 March 2015 07:50 +1

Corect,imi asum eroarea

# mihai date 1 April 2015 09:14 0

ce chestie.......... ma mir cand o sa ii salte si pe traditionali pentru tampeniile care le fac, nu pentru colaborarea lor cu avocati de la Bota 

# UE date 4 April 2015 17:57 0

In literature juridical se cunoaste faptul ca Deciziile Curtii Constitutionale creaza anumite regului care au venit nu umai cu o explicatie clara si obligatorie in cazul art. 1 alin.1 din Legea nr. 51/1995, principii legale si constitutionale , dar si ca o dezvolatare a acestora, dezvolatre reclamata de evolutia societatii, a democratiei constitutionale insasi in tara noastra. Concluzia este valabila si in ce priveste respingerea unor exceptii de neconstitutionalitate cu motivarea adecvata in deciziz nr.1576/07.12.2010 M. of. nr. 60/25.01.2011 constituind o contributie a Curtii Constitutionale la interpretarea majora a normei de exercitare si orgaizare a avocaturii din Roamnia.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva