psdolt
27 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Cine vrea sa va subordoneze, domnilor procurori? Sunteti subordonati dintotdeauna!

Scris de: Adina ANGHELESCU-STANCU | pdf | print

11 January 2013 21:49
Vizualizari: 13285

 

Mare scandal, mare nerusinare! Procurorii sar la jugulara judecatorilor, sustinand, la indemnul sefului lor interimar, ca sunt egali in toate cele, in interiorul cuvantului "magistrat" si ca au tot dreptul sa-si puna capitan pe nava "Justitia" si sa o duca incotro vrea busola lor! Procurorul sef al DNA, Daniel Morar, ajuns in numele "pupiliadei" manifestate pe fata, in ultimii ani, de Cotroceni, se comporta precum Richelieu cand a declarat razboi hughenotilor (in cazul nostru, "hughenotii" sunt judecatorii!) ca sa le cucereasca fortareata. Intocmai ca-n istoria acelor vremuri de care fac scriere, si comportandu-se ca un "cardinal" ale carui masuri urmaresc sa instituie absolutarismul prezidential, domnul Daniel Morar incearca din rasputeri sa betoneze in statutul magistratului procuror ceea ce nu are nici prin lege, nici prin insusi menirea sa ca parte a actului de justitie: independenta si inamovibilitate.


Prin Marea Adunare de la Parchet, Morar insa a dovedit contrariul: ca procurorii i se subordoneaza, deci exista dependenta de sef, dar ca se subordoneaza, culmea, si procurorului ales sef peste CSM, uitand ca autoritatea de peste el o detine, constitutional, ministrul Justitiei! Cat despre inamovibilitate, ea apartine oriunde-n lume, exclusiv judecatorului. Asa ca, oricand s-ar da de-a dura "portocala" prin Justitie, chiar daca si iarna si vara sunt anotimpuri, iarna nu-i ca vara, asa dupa cum nici procurorul magistrat nu e egal cu magistratul judecator. Si aici pun punct acestei dispute pe care a lansat-o in spatiul public atat actuala semi-conducere a CSM, cat si conducerea de interimat a Parchetelor!

Spuneam intr-o emisiune ca daca "maretia Dreptului sta in interpretarea legii" dupa Augustin Zegrean citire, atunci micimea unora dintre magistrati consta in interpretarea legilor dupa cum le dicteaza interesele. Cutremurul declansat de vointa impusa a procurorilor in CSM de a pune sub talpa unui procuror robele judecatorilor, nu face decat sa-mi intareasca spusele.

In alta ordine de idei, nu am inteles niciodata orgoliile nemasurate, indiferent de profesia pe care o are unul sau altul dintre noi. Ele nu fac decat sa nasca stari conflictuale si o stare de rau. Tot asa de bine, nu am inteles orgoliul nemasurat al unora dintre procurori, mai ales cei ajunsi sefi, care intotdeauna s-au considerat buricul pamantului, iar pe judecatori niste personaje de neinteles. Nu numai eu gandesc asa, ci chiar si unii procurori care pana la urma au renuntat sa mai fie partea acuzarii si au optat pentru cariera de judecator. Imi amintesc ca un astfel de fost procuror, acum judecator (de multa vreme), mi-a povestit motivul pentru care a optat sa fie, in cele din urma, judecator: "Cand se faceau sedintele la parchetul unde eram stagiar, discutiile pe dosare si pe deciziile judecatorilor erau asa: judecatorii n-au inteles nimic, sunt toti niste tampiti, iar noi procurorii eram cei mai destepti si mai extraordinari. Din cauza asta am optat sa fac cariera de judecator!"

Vreau sa mai amintesc, in acest editorial scurt, ca desi nu-l simpatizasem pana atunci nici macar o secunda pe fostul procuror Liviu Dascalescu (azi avocat!), atunci cand a vrut sa-si depuna candidatura pentru sefia CSM, in urma discutiilor cu colegii din CSM, a avut bunul simt sa inteleaga ceea ce azi procurorii si unii judecatori complici lor nu accepta in ruptul capului: ca acest Consiliu Superior al Magistraturii trebuie sa aiba un sef superior procurorului, adica un judecator, macar pentru ca acesta din urma este independent si inamovibil, calitati care ii acorda suprematia faca de simplul anchetator oriunde in lumea civilizata! Si atunci, pentru acel gest, i-am dat lui Dascalescu singura bila alba din partea mea.

P.S. - Apropos de Justitie, de dependenta si independenta, de ultimul cuvant si de puterea suprema de a decide: Putea fi condamnatul nevinovat Marcel Tundrea achitat si reabilitat de un procuror? Aceasta e intrebarea! In raspuns se regaseste si diferenta dintre puterea unui procuror si cea a unui judecator pe marea scena a Justitiei...

 

 

Comentarii

# VIKY date 11 January 2013 22:34 +44

Corect in tot ce scrieti, dar ma intreb de ce judecatorii au tacut atunci cand sa vehiculat rocada la CSM?. Inainte de 4 ianuarie trebuiau opriti, si cred ca nu se ajungea aici.

# Zamolxe date 12 January 2013 09:14 +12

Nu mai bine desfiintati 

# Zamolxe date 12 January 2013 09:16 +24

Nu mai bine desfiintati deneaul, ca aia e toata miza ?!? :-x . Nu cred ca procurorii din Racari, Darabani sau Saliste deranjeaza vreun jmeker d'asta de Bucuresti. 

# DOREL date 12 January 2013 10:12 +26

Mai draga VIKY, raspunsul e simplu, nu se umpluse inca paharul, mai bine mai tarziu decat niciodata ! Macar de acum sa fie bine, da' sunt probleme grele, odata ca se cere revocarea si a unora care nu au facut nimic rau si care (poate, mai tarziu) au facut totusi ce trebuie si, a doua, ca procurorii fac pe mortu-n papusoi, de unde se vede ca n-au ce cauta in CSM si, cel mai bine, ar fi sa treaca la MAI ! Parerea mea ...

# coana mare date 12 January 2013 19:00 +9


Citeza pe VIKY
Corect in tot ce scrieti, dar ma intreb de ce judecatorii au tacut atunci cand sa vehiculat rocada la CSM?. Inainte de 4 ianuarie trebuiau opriti, si cred ca nu se ajungea aici.
Nu este corecta afirmatia ci doar intentia...Dascalescu a candidat dar nu a fost votat de vechiul CSM...

# Georgeta date 14 January 2013 13:13 +9


Citeza pe VIKY
Corect in tot ce scrieti, dar ma intreb de ce judecatorii au tacut atunci cand sa vehiculat rocada la CSM?. Inainte de 4 ianuarie trebuiau opriti, si cred ca nu se ajungea aici.
Cine crede ca judecatorii vor duce la capat actiunea de retragere a lui Danilet si revocarea Oanei Haineala se inseala amarnic. Judecatorii in marea lor majoritate sunt lasi ca de altfel tot romanul ,asa ca nu va asteptati ca va fi un final corect ., va fi o furtuna intr/un pahar cu apa . Daca una ca Livia Stanciu pe care din intamplare o cunosc si precizez ca nu am aceeasi meserie , a ajuns presedinta ICCJ, atunci dati/mi voie sa ma indoiesc de justitie.

# Doina date 16 January 2013 22:29 +5

Partial de acord cu Georgeta. Am facut parte din sistem inainte de a pleca din Romania cu mai multi ani in urma. Judecatorii cu pile nu vor sa se schimbe nimic, iar cei fara sunt prea speriati ca raman fara scaun. In consecinta probabil ca va fi inlaturat pionul Danilet si lucrurile se vor linisti. Cata vreme judecatorii cinstiti nu se vor uni si organiza legal si temeinic impotriva celor necinstiti nu e nicio speranta de mai bine. Iar daca Mona Pivniceru a numit-o pe Kovesi la Bruxelles imi dau seama ca are puteri si optiuni destul de limitate.

# bau bau date 11 January 2013 22:36 -3

ce va mai pricepeti sa gadilati orgolii :-) ca de, sunt destui :D

# dankh1 date 11 January 2013 23:19 -3

cata prostie..tundrea a fost achitat tocmai pt ca procurorul a descoperit adevaratul autor al omorului si a promovat revizuirea...

# Pol date 12 January 2013 08:48 +5

Dupa ce a sustinut niste probe "irefutabile" de l-a bagat in ******t pe bietul om, acum procurorii se dau corecti....Pacat si de judecatorul respectiv pentru ca a analizat niste probe insuficiente, lasandu-se la mana procurorului....care este doar un avocat publicd-lor! Parchetar ca si avocatul....doar ca procurorul are in sustinerea activitatii la dispozitie un sistem complex si platit din bani publici , insa pentru public....in timp ce avocatul este platit din bani privati....pentru persoane private!

# lion date 12 January 2013 09:55 +18

ce prosti sunteti, dpa ce presa a aurlat o gramada ca e nevinovat si a dat toate argumentele si dua ani in sir inb care TTundrea a trimis la parchet memorii peste memorii, procurorul a fost obligat, pentru ca aaparuse i Romania posibilitatea testarii ADN-ului, sa redecshida un dodar nou in cae sa ceara stabilirea ADN. asa ca mucles, baieti! tot judecatorul a fost cel care a constatat ca e nevinovat ca procurorii l-au tinut in puscarie vreo 12 ani, prin probele de rahat sustinute in fata instantei.

# DOREL date 12 January 2013 10:07 +9

Ma' nene, chiar ne crezi prosti pe toti ? Pai, vorbesti de parca procurorul care l-a anchetat ar fi promovat revizuirea ! Si, b): ca era o grava eroare judiciara se stia de atunci, existau probe berechet, atat numai ca fusesera ascunse in dosarul urma de procurorul ala de care vorbesti tu ! Asa ca, daca taceai, filosof ramaneai !

# DOREL date 12 January 2013 10:08 -5

Revin: raspunsul e pentru "dankh 1"

# dankh1 date 12 January 2013 17:12 -4

domnule dorel(apropo unde lucrezi) :o ...faptul ca un alt procuror a promovat revizuirea dovedeste ca mecanismul justitiei functioneaza...crezi ca Tundrea a stat 12 ani in inchisoare numai datorita procurorului(care probabil era un incompetent dar nu neaparat...avand in vedere ca la data aia nu se faceau expertize ADN, iar martorii pot percepe in mod eronat realitatea).. atunci despre ce vbim despre un procuror care a gresit, ceea ce e normal, sau generalizam ca toti procurorii gresesc daca unul sau doi gresesc...Stai prost cu logica dle dorel :lol:

# muccelmic date 14 January 2013 14:18 +3

Doar ca era vorba despre ALT procuror!, apropos de prostie! Primul, la vremea aceea nu se practica testul ADN, a refuzat efectuarea unui profil genetic! fireste ca aceasta analiza nu are nici pe departe acuratetea adn, dar Tundrea, ca si criminalul adevarat, proveneau dintr-o comunitate relativ mica. Acel profil genetic ar fi putut restrange aria suspectilor, si l-ar fi EXCLUS pe Tundrea!A raspuns cu ceva acel procuror, dar instanta?

# Le Zan-zan date 12 January 2013 00:16 +18

Ponta = Marele Înțelept ...intre două rele, mai bine cu Dănileț la CSM?! Hăineala, Ghica, Dănileț & instructor Morar = ăștia dacă mai pupa o dată posturi înalte, atunci chiar o fac de oaie Ponta și USL-ul, pupat Piața Independenței cu tătarul Basescu, apoi  o pupă-n bot pe broasca râioasă de Hăineală-Schmidt = vrăjitoarea cu PUBISul in cap, Gorgona cu șerpi in loc de păr, si cu ochi de PORC(!) ...care pupă-n dos pe Morar& Cie, care strategic, pupă poala Băsii*!*_* Ăștia sunt mai răi decât fost-au comuniștii, sau iată ce alte capete de balaur mai ies după ei,  ce se țin dârji, ca rahatul pe băț, mai și improașcă din mizerabilitatea penibilei lor existențe, ei se răstesc și scuipă venin, și tot ei strigă că alții lor, ...ce mai, caractere de ȚIGANI(!) ajung in fruntea țării. Procurorii = clică de lingăi, țin cu dinții de fundul cald al scaunului și devin ei azi BORFAȘI cu titlu de justițiari!?  Sper că nu, și trecem doar tangent cu un coșmar posibil*!_* 

# ADEVARUL date 27 January 2013 13:40 +1

Tangent pe dracu,problema nu ar fi atat cu noi,care ne meritam soarta fiind niste lasi si niste sugaci,dar copii nostri de ce sa sufere umilintele unor judecatori care sub pretextul ca nu-si vad capul de treaba sau respecta cu scrupulozitate legea,ne omoara cu zile si ne rad in fata,la televizor,unde le vine.Judecatorii sunt adevaratii vampiri iar justitia rusinea noastra nationala. Ce comentarii prostesti,parca suferim toti de sindramul Stokholm,iar d-nei editorialist daca tot se duce la tv. o sa-i imprumutam coaiele noastre in viitor,ca asa vb de parca are mamaliga in gura.Judecatorii sunt asasinii spiritualitatii romanesti-printre altele iar cei care cred in statul de drept basist le amintesc ca mai sunt dobitoci convinsi ca pe vremea lui ceausescu le era mai bine,ei o sa zica la fel despre basescu.

# Nimeni Eu date 12 January 2013 00:17 +24

Tovarăși procurori, nu vă mai întreb de demnitate, nici de cod deontologic, dar faceți-vă un bine și vă luați vacanță nelimitată sau cereți azil in Coreea de nord, și-l luați sub escortă și pe tătarul Basescu, înainte să mai răscolitiți mânia, nemulțumirea poporului, că veți fi debordați (cei peste două mii de ling-curiști băsiști!) de volumul dosarelor, și valul revoltei mulțimilor vă va pune cu fața la zid*!* Jos fasciștii, ...ecoul: -jos farmaciștii, jos jurnaliștii!?  O să ajungă țara balamuc, sau o aduc ăștia in pragul nebuniei, al posibilei anarhii? Poporul român harnic și blând, nu este un popor de imbecili la discreția unor haimanale, hoți la lumina zilei din CSM sau din Curtea Constituționala, sau de la ICSJ; și cine insistă să-si bată joc, Dumnezeu să le plăteasca, și de mânia poporului să nu-i ferească!!! p.s. Livia Stanciu(de la ICSJ) = sosia lui Spock(Star Trek!) ...from the dark side of the moon*_*

# Ciumeții Bădăranului date 20 January 2013 05:38 +3

Ten little black(at heart) prosecutors//Hanging on a tiny spider net// Play the terror with the bible// But people cursing, - reverse the net// And 9 prosecutors hang them selves// Remaining just one fool - for Gallows pole*!* Just :-* one fool - for Gallows pole//  Hanging on a tiny spider net// Fall in delusions of grandeur// Offering himself - to the spider feast*_ 8) *

# Cutarescu Ixulete date 12 January 2013 00:49 -1

Bag sama ca postacii de serviciu ai luju s-au tacanit de tot. :-x Numa' un infractor cu ura pe procurori ar putea cere desfiintarea acestei categorii profesionale. Si dupa aia ce urmeaza? Ne facem dreptate singuri, toar'sa editorialista ? Pai procurorului aluia care s-a raspopit  si pe care l-ai eroizat in articol ii tzatzaia kurul cand statea fata-n fata cu un interlop si de aia s-a convertit la judecatorie, ca sa fie mai relaxat. 

# @Cutarescu Ixulete pupi in bass postac basist date 12 January 2013 00:59 +6

Nimeni nu cere desfiintarea ci doar recunoasterea ca procurorii au sefi si cariera lor depinde de sefi , ca atare nu pot fi banuiti de independenta si libertate de optiune fara repercursiuni .

# Maria-Magdalena date 12 January 2013 08:52 +10

Consultand DEX, gasim doar cuvantul REPERCUSIUNI.

# stefan date 12 January 2013 10:46 +5

Smart lady :D

# Iepurila date 12 January 2013 01:18 -8

Adinutzo, ti-e dor de perioada "Ziua" ? mai greu cu santajele de presa de cand cu DNA-ul? ca din cate citim si nasicul Sorin Rosca Stanescu a dat-o-n datorii de cand nu mai poate combina si santaja :D :lol: asa ca vrem sa puna Mona caricaturi, Nitu si Irimie, sa ne iasa iar combinatiile, nu ? :P si nea Cornel e turbat raaaau de tot pe la Cotidianul, si combinatiile mnealui sufera....cat despre Chirieac, acuma ca reveni PSD-ul e risc mare , daca unii gen Ericson o sa vrea sa dea spaga la Nici si Adinici prin contuile sale, corect? asa ca o sustinem pi Mona, "sa ni lase". Sa ni lase sa santajam si sa combinam, evident :lol:

# xxx date 12 January 2013 09:58 -5

din ce sri, mitocane (nco) de Iepurila, se pare ca ai o problema de mare invidie profesionala pe fostii colegi de breasla, dar oricat ai increca sa insinuezi magarii, nu-ti tine, pentru ca nu ai nicio proba si arunci cu mizerii aiurea. crezi ca toata lumea face presa cum erai tu pus sa faci la ordin?

# Iepurila date 12 January 2013 15:39 0

Hehe, nu are nici o tangenta profesia mea cu media sau cu justitia, din fericire (si ca sa raspund in avans , nici uc vreun serviciu secret, nici cu vreun partid :D)Probe sunt destule: pt. Chirieaieac sau cum naba se numeste si pentru Sorin Rosca Stanescu sunt inregistrari, cand se plangeau sefului ANI ca unii fura dar nu impart. Cat despre fosta "Ziua", dovezi simple: ia niste numere din anii lor de glorie: era un tipar comportamental: 3-4-5 numere la radn Adinutaza, Sorinache sau Ravanel tocau rau o firma , pana ii speriau clienti si o puneau in situatie de risc in fata clientilor, apoi ca prin minune se intampla miracolul: articolele defaimatoare dispareau, DAR: firma respectiva isi facea brusc reclama unde crezi: bingo: in "Ziua" :) sunt zeci de cazuri, doar trebuie rasfoita arhiva Ziua.

# CI date 12 January 2013 23:59 -3

Iepurilă, cum naiba de nu te-au cenzurat. Adina e pe Antena 3...cu Ciuvică...Ăsta spune franc ce se urmăreşte: scoaterea "slugilor băsiste din CSM". Deci a strigat partidul, se întrunesc adunări generale! Ne îndreptăm spre o cât mai mare independenţă a justiţiei...

# Iepurila date 13 January 2013 11:23 -11

In general daca scrii negativ despre Sorin Rosca Stanescu, Bogdan Chireac and Co te cenzureaza imediat, iti sterg postarea in cateva minute. Cred ca zilele astea profita de faptul ca au un numar mai mare de cititori din cauza situatiei de la CSM si atunci nu mai cenzureaza , lasa polemicile ca sa le creasca traficul si vizibilitatea pe net. In pls cred ca deja (ma refer la toate puterea uselista, inclusiv latrinele media gen Luju) au ajuns la stadiul de aroganta in care nu le mai pasa de nimic, au control si putere absoluta, csm-ul e pe duca, probabil dna nu mai are mult, cred ca nu le mai pasa. Si in fond de ce le-ar pasa...natia se dovedeste tot mai manelista, senila, sa nu zic autista: ced ca daca maine vine Ponta la televiziuni inarmat si impusca in direct cativa acompaniat de ritmuri de manele poporul se bucura, urla ca e "jmeker" si il voteaza in proporti de 70 :( nu prea mai conteaza daca se spun lucruri grave, poporul e autist oricum :sad:

# Nimeni Eu date 13 January 2013 23:10 +6

Măria Ta, fățărnicia = prostie(cu carul!)+ fudulie(pân-la Dumnezeu) = mania grandorii ți-e suferința și umbli teleleu să te agăți de toți. Îți recomand intr-o ultimă si sublima frustrare să-ti acorzi o flegmă, un scuipat de zile mari, privindu-te in oglindă(!)  Lumea se schimbă și unii mai cauta potcoave de cai morți. Dumnezeu cu tine că ești penibil și rămâi in șanț, nu in rând cu lumea :-x :-*

# Iepurila date 14 January 2013 11:14 +2

mestere, stai matale linistit, eu o duc foarte bine si nu am urma de frustrare :lol: Nu e prima data cand "randul lumii " cum il numesti matale e gros: si prin '90 , peste 80% urlau "iliescu te iubim ca ca tine nu gasim", da la scurt timp i-a rupt foamea, acuma spala weceuri prin Italia, culeg capsuni prin Spania...asa ca nu e mare minune ce se intampla zilele astea, crede-ma...si cei care exulta acuma de fericire vor face iar foamea, ca asa e logica lucrurilor :D :lol: sa nu ne agitam, mai bine sa vedem rezultatele...si nu ma agat de "toti", nu am motive sa ma agat de nimeni, doar ma amuz pe seama unor natarai ca tine, atata tot :)

# VIKY date 20 January 2013 17:46 0

@iepurila...Pai vezi, tocmai din cauza celor ca tine (pana nu veti fi spulberati de tot), poporul o duce asa "bine". Ca sa ma intelegi, sa nu mori prost degeaba, ia exemplul timpului de dupa alegeri: poporul a dorit schimbare, si a reusit sa isi aleaga liderii care sa lupte pentru el. Problema cea mai acuta este faptul ca vechea "garda" (cei ca tine, care o duc bine), in frunte cu chiriasul de la Cotroceni, incearca pe toate caile mizerabile sa franeze noul guvern. Miza se cunoaste foarte bine: justitia. Chiriasul de la Cotroceni este constient de faptul ca daca scapa justitia din mana lui, nu isi termina mandatul de chirias la Cotroceni, si va trebui sa inchirieze ceva mai mic la ...Jilava. Sanse de scapare nu prea are, dupa cum decurg lucrurile. O greva generala a judecatorilor, i-ar da peste cap toate planurile marsave ale dictatorului. Si nu cred ca am mers prea ...departe.

# google date 20 January 2013 17:21 0

iepurila, ai grija ce scrii si cate porcarii mai debitezi, ca poti fi usor identificat si IP-ul tau blocat. a mai patit-o unul care se dadea smecher!

# Maria-Magdalena date 12 January 2013 08:49 +14

Personal admir profesionalismul si tinuta Alinei Anghelescu. Cred ca ar trebui sa aminteasca cititorilor de la cine a pornit degringolada in justitia romana. Caci Valeriu Stoica, marele reformator intr-o mica perioada de ministeriat, antemergator al Monicai Macovei, acum sta in relativa umbra si PROFITA.

# Nicolaie Silviu date 12 January 2013 09:09 +17

Slugoii Basisti, complicii si executantii "Procuroriadei" organizate de Basescu sunt disperati ca ar putea deveni Liberi si ca Justitia nu va mai fi tinuta sub papucul lui Basea ! Uneltele Regimului Mafiot Basist se tem de o independenta a Justitiei in care ar trebui sa respecte Legile si Cetatenii dintr-un Stat de Drept ! !

# merlin date 12 January 2013 10:02 +9

constat ca iepurica asta e la datorie si topaie prin baltoaca de cuvinte ca sa apere martafoii. bravo celor de la luju, nu va lasati!

# CI date 12 January 2013 13:14 -13

Doamnă, nu aţi înţeles nimic din justiţie. Judecătorul deţine "supremaţia"?! Pe ce lume trăiţi. Procesul penal are actorii săi cu roluri stabilite de lege! Judecătorul nu este şeful procurorului şi nici al avocatului, iar avocatul nu este subordonat procurorului. Aici nu se discută cine cui îi este şef! Fiecare are în proces un rol şi trebuie să şi-l exercite. Constituţia zice că şeful CSM poate fi procuror! Dumneavoastră aveţi o problemă cu Constituţia, spuneţi că nerespectarea ei e de bun simţ, e logică, morală! Dacă colegii dvs de partid, Voiculescu, Fenechiu, Roşca-Stănescu şi Ponta, ar fi fost de acord cu Oana Hăineală, nu aţi mai fi căutat argumente chinuite. Îmi amintesc cum astă vară strigaţi la Mona Pivniceru să-şi exercite nu ştiu ce atribuţie şi să-i pună la punct pe procurori, să-i cheme la ordine. Genul ăsta de procurori "independenţi", de cumetrie vă place...

# Aramis date 14 January 2013 18:44 +2

Mai CI-ist "deontolog". Pe ce lume oare traiesti tu ? Eu personal recunosc ca nu am pregatire juridica, dar minimul bun simt, minima analiza logica arata ca, activitatea judecatorului este cu mult mai complexa(fie si pentru faptul ca nu acopera doar competente de natura penala, asa cum se intampla in cazul procurorului), iar gradul de independenta al acestuia este mult mai ridicat decat al procurorului.Asadar, pe intelesul tau, nu este vorba de o subordonare ierarhica a procurorului fata de judecator, ci de una bazata cel putin pe nivele competente si grad de independenta diferite, criterii care ar trebui sa fie suficiente, ca tupeul de azi al procurorilor sa primeasca un picior undeva. In alta ordine de idei, cei care considera ca prin Constitutie ar trebui prevazute toate detaliile practicii curente(si trebuie sa recunoastem ca sistemul maleficului t.b ne serveste zilnic noi si noi provocari, care mai de care mai ticaloase), nu realizeaza ca ne-ar trebui o multime de ani si in plus am cara-o cu roaba, pe ea Constitutia si tot nu am definitiva-o. Prin urmare, CONSTITUTIA se interepreteaza si se aplica si in spiritul ei, coreland celelalte legile existente, in scopul asigurarii bunei normalitati. Asa incat CI: TREZESTE-TE !

# CI date 14 January 2013 19:12 +2

Băi, Aramis, eu de regulă nu mă bag în seamă cu muncitori necalificaţi de la REBU. O să fac o excepţie în cazul tău.Art 133 din Constituţie spune clar că preşedinte al CSM este un procuror sau un judecător. Ce spirit al acestui articol vezi tu? Deci tu interpretezi acest articol în spiritul său şi zici că un procuror nu poate fi şef CSM. Vezi că eşti idiot, ţi-o spun prieteneşte!

# Aramis date 14 January 2013 20:04 -2

Mister CI, iti multumesc pentru "prietenie". Am sa fac si eu o exceptie si o sa-ti mai explic odata. Cand Constitutia noastra este uneori "stramba"(si "slava" Domnului ca este), dar mai ofera totusi variante, ar fi bine sa fim in stare sa o alegem pe cea morala, cu voia ta, as spune calea de spirit. Asa incat, ramane in continuare valabil: TREZESTE-TE, draga deont-ologule !

# Alberto Kurtyan date 20 January 2013 14:20 0

CEDO este deasupra Constitutiei. CEDO spune ca Puterea judecatoreasca este strict independenta si nu poate fi controlata de Guvern. Procurorii fac parte din Guvern, desi au o oarecare autonomie. CSM nu poate fi subordonata Guvernului si deci un procuror nu poate fi nici in CSM daramite presedinte. Constitutia trebuie schimbata pentru a arata clar care este statutul procurorului. Procurorul este egal cu avocatul in fata justitiei. Procurorul nu este egal cu judecatorul.

# CI date 12 January 2013 13:19 -15

Doamnă, vă văd invitat permanent la Antena 3...unde altundeva?! Ciuvică a declarat public că ciupeşte de la Antena 3, pentru apariţiile sale, unde comentează independent scena politică, 2000 de euro/lună. Dumneavoastră?

# acoperitului CI date 15 January 2013 17:00 +1

stai linistit, cei de la luju nu au contract cu nicio televiziune. tocmia de-aia spun ceea ce gandesc si nu le dicteaza nimeni. iar doamna de multe ori nu a fost de acord cu anumtii moderatori, sau a punctat anumite greseli. asa ca, bravo ei, rusine tine!

# CI date 12 January 2013 13:27 -12

Care sunt mijloacele prin care asupra unui procuror se exercită "subordonarea"? La ce text de lege vă referiţi? Faceţi confuzie, explicabilă pentru dvs, între subordonare şi control ierarhic! Un procuror ierarhic poate infirma acte pe care le consideră nelegale, dar o face în scris şi motivat şi o face pe răspunderea sa! O formă de control există şi la judecători, e vorba de controlul jurisdicţional, declanşat de avocaţi şi de nenorociţii de procurori (ăştia de au pus umărul la băgarea la zdup a pseudosinucigaşului Năstase). Aşa e mecanismul judiciar, decizia finală nu e lăsată la mâna unui singur om! Restul argumentelor dvs sunt de fapt frustrare şi inocenţă, dacă nu cumva e vorba de asumarea unui rol remunerat de vuvuzelă! Sănătate... :o

# O RUMEGAȘI ȘI O SCUIPAȘI date 12 January 2013 16:34 +8

Cel mai '' nebun'' de aici e CI,în caz că nu l-ați pus în cămașă de forță cred că -i deja pregătită.In rest...bravo, CI!

# dankh1 date 12 January 2013 15:47 +2

subscriu...daca ar gandi oamenii din justitie asa acum a spus o CI in 3 postari am fi departe...sunt trei factori care i determina pe unii sa bata campii pe aici:prostia/incompetenta, frustrarea de a nu fi ajuns magistrat dupa n-spe examene si in al treilea rand interesul de a mani****** mai usor procurorul subordonandu/l executivului, dat fiind faptul ca in procesul penal el este singurul care stabileste cadrul judecatii si nimeni din tara asta nu l poate obliga sa emita un rechizitoriu daca el nu vrea ;-) ....

# NET date 12 January 2013 16:07 +10

DECI, DUPA PAREREA VOASTRA LUMINATA..., TOATE TARILE DEMOCRATICE SUNT DE CACAO, INTRUCAT PROCURORUL NU E MAGISTRAT, ACUZA IN NUMELE STATULUI, DECI ESTE REPREZENTANT AL STATULUI, SI JUDECATORUL ESTE CEL CE FACE JUSTITIA. ATUNCI MERITATI DICTATURA CU PROCURATURA CU TOT!

# dankh1 date 12 January 2013 17:02 +2

net...nu conteaza daca e magistrat sau nu procurorul...el trebuie sa fie independent...cel ce acuza trebuie sa fie independent asa cum cele care judeca trebuie sa fie la fel...altfel, va fi rau ...de justitie si de noi..Deci , discutia nu trebuie sa se poarte asupra calitatii de magistrat a procurorului, ci asupra necesitatii independentei principalilor actori ai procesului.eu asa vad lucrurile, ca om

# CI date 12 January 2013 23:46 -9

Băi, NET, vorbeşti după ureche...În MAJORITATEA absolută a statelor europene procurorii sunt magistraţi. Ia, verifică şi tu Portugalia, Italia...În UK nu există procurori...statul are angajaţi avocaţi care pledează în instanţă! Dacă procurorul nu e magistrat, atunci anchetele devin politice! Mona Pivniceru ar decide cine trebuie anchetat! Crezi tu că Mona ar fi de acord ca, de exemplu Fenechiu, Voiculescu sau Florin Costiniu, să fie anchetaţi? Asta vrem? Dacă, da, atunci s-o spunem!

# corect date 12 January 2013 17:10 +7

corecta pozitie, dar pe siteul ziare.com s/a asternut un articol de o magarie cit UE din vara de mare cu privire la dna pivniceru. ziare.com poate sa gazduiasca asemenea articole porcesti? poate. atacul la mona pivniceru trebuie sa fie anulat de pozitiile celor seriosi ca dvstra, dna.

# ProcurorPanait date 12 January 2013 20:18 -10

cu parere de rau o spun si va rog .. luati aminte .. procuror general al romaniei va fi oana schmidt andrea haineala ..

# bula date 12 January 2013 22:03 +3

Dupa ce isi va fi platit erorile profesionale la caseria finantelor poate atunci si ne mai gandim daca am vrea sa asistam la histeriile cu pumnii in masa.Asta asa de independenta ...

# cristian date 12 January 2013 23:09 -2

Saracutul bula... Care erori judiciare, prietene?

# zaludu date 13 January 2013 12:04 +12

Decebal(jucat de Amza Pelea) a răspuns romanlor invadatori: -Veți fi(poate) stăpânii lumii, doar dacă Noi vom pieri(!) :-* Hăineala, Ghica, Dănileț & instructor Morar = ăștia dacă mai pupa o dată posturi înalte, atunci chiar o fac de oaie Ponta și USL-ul, pupat Piața Independenței cu tătarul Basescu, apoi  o pupă-n bot pe broasca râioasă de Hăineală-Schmidt = vrăjitoarea cu PUBISul in cap, Gorgona cu șerpi in loc de păr, si cu ochi de PORC(!) ...care pupă-n dos pe Morar& Cie, care strategic, pupă poala Băsii*!*_* p.s. P_P e vitamină?! :D

# rupa vili date 13 January 2013 17:57 +1

Am fost batut de politisti nevinovat de mi s-au rupt dintii din gura,am fost legat in lanturi si la maini si la picioare si o bara de fier legata de lanturi,timp de 81 de zile,colegi de celula ma stergeau la fund,cand mergeam la ******,nu am avut voie sa ma spal pe corpul meu,eram plin de pureci si bube,am stat intr-o camera foarte racoroasa cu soareci prin saltea si sobolani care sareau din ******, am fost dus la proces in lanturi pe picioare si catuse la maini, am demonstrat asta la CEDO,si acum cand am depus reclamatie impotriva lor mi sa respins ,pe motiv ca s-au prescris faptele,si nu are ce sa le faca a spus judecatoarea,eu am depus cerere la CEDO in termenul legal,guvernul a fost instintat,trebuia sa suspende prescrierea pana la decizia CEDO,dar vad ca nu se tine cont nici de hotararea de la CEDO,am depus reclamatii impotriva lor si sa dat NUP,si m-au amenintat ca ma impusca.Acum dupa ce am castigat la CEDO a doua oara ,mau amenintat ca o sa mi se faca o inscenare si o sa fiu arestat si

# observatorul date 12 January 2013 22:52 -6

sa-l puneti pe CI in camasa de forta? pai daca nu ar fi el pe aici, si vreo inca 2-3, v-ati inecati cu totii in propria voastra diaree pe care o varsati pe gura, capete si suflete goale ce sunteti! in afara de astia se vede doar prostie omeneasca, schizofrenie si delir! baaaaaa! nu mai e mult, 1-2 ani, pana cand mercenarii rasvan impreuna cu vidra lui, fini cunoscatori de suflete romanesti neaose, vor simti ca pute, si vor trece in cealalta barca, dar voi, sobolanilor, nu veti reusi sa ajungeti pana la mal.....

# cristian date 12 January 2013 23:06 -11

Niste jeguri, niste mancatori de******si lingai de cur voiculescian!

# nina date 13 January 2013 14:58 +6

Iti recomand sa bei un pahar de apa rece pt.a te calma.Ar fi bine sa iti cenzurezi cuvintele ,esti pe un siteu citit cred de oameni de un anumit nivel.(nu boschetari),.

# lady gaga date 13 January 2013 16:47 0

bai fratilor, independenta unui procuror nu este diferita de cea a unui judecator... 1. ambii dau solutii conforme propriei convingeri aplicate pe lege 2. solutiile lor sunt supuse controlului... 3. si administrativ si unul si altul sunt supusi ordinelor conducerii ( prim-procuror, presedintele instantei )..ma refer aici ordine strict de administrare! ....si, in definitiv CI are dreptate...eu, ca si cetatean simplu, ma gandesc ca poate il supar pe Bercea Mondialu~, care maine-poimaine devine senator, si in acest caz, dc procurorii ar fi lipsiti de independenta, imi fac dosarul la ordiunul lui bercea! aici vreti sa se ajunga???? mai mult decat atat, dc bercea mondialu~, ca tot l-am luat de exemplu, ar avea un dosar la instanta, si nu i ar conveni membii completului, ar putea sa dea o comanda politica la parchet, in situatia unui Minister Public politizat, si s-ar pune in miscare actiunea penala contra judecatorului...care v-a fi suspendat din calitatea de magistat, si, gata treaba!

# optimist date 13 January 2013 16:55 -3

eu cred ca se va ajunge ca Procurorul General sa fie numit de CSM! ...ASTA CA SA MERGEM INAINTE CA SOCIETATE! Avem nevoie de un Minister Public puternic!

# next date 13 January 2013 17:11 +5

fereasca Dumnezeu. daca iil va numi acest tip de CSM este ca si cum l-ar numi sri! aferim!

# Nimeni Eu date 13 January 2013 17:27 +13

De ce are nevoie Băsescu de procurori securiști? Păi in Hăineale_le lui Hă-hă_ite va incepe Marea vânătoare de mistreți. Și când prind un Iepuroi(vezi Dănileț) :-* :lol: 8) - se fac toți roata in juru-i și bat cu bastoanele ...pardon, cu Biblia pe capotă și duc muncă de convingere: Recunoști că ești mistreț?!  :cry:

# Ciumeții Bădăranului date 20 January 2013 05:43 +3

Ten little black(at heart) prosecutors//Hanging on a tiny spider net// Play the terror with the bible// But people cursing, - reverse the net// And 9 prosecutors hang them selves// Remaining just one fool - for Gallows pole*!* Just :-* one fool - for Gallows pole//  Hanging on a tiny spider net// Fall in delusions of grandeur// Offering himself - to the spider feast*_ 8) *

# poporul roman date 13 January 2013 18:05 -6

. INCEPE .DEMENTA .USSSL ! . Va amintiti asta vara cum SE INCERCA FALSIFICAREA STATISTICILOR … A RECENSAMANTULUI CA SA IASA PO******TIA CARE TREBUIA PENTRU USSSL SI HASNAUA3 pentru demiterea presedintelui ? Cum erau santajati judecatorii CCR… Cum erau pusi la stalpul infamiei… Cum se numarau mortii… Cum erau huliti romanii din strainatate… Cum se INTRECEAU PRIMARII USSSL SA DECLARE MAI MULTI MORTI ! Cum se intreceau ministri sa falsifice statisticile … . NOAPTEA MINTII ! . Asa va incepe si acum DEMENETA USSL IMPOTRIVA MAGISTRATILOR … REVOCARI IN STIL COMUNIST, PUNERI LA STALPUL INFAMIEI. FARA MOTIV, FARA RUSINE, . CA SA PUNA MANA PE CSM . Banditii usssl ar fi in stare sa Falsifice numarul zilelor din an Sa falsifice pozitia geografica a Romanaiei Sa falsifice galaxia in care ne aflam … Ar face ORICE ..FARADAELEGE, ORICE FALS,,,ORICE MARSEVIE ,ORICE CRIMA…. . MAGISTRATI, ROMANI ... PATRIOTI, . OPRITI PUTTOOAREA BLONDA ! . Aceasata puttooare CARE VREA SA DISTRUGA JUSTITIA

# oooof date 13 January 2013 20:25 +5

mai intoxici, ba, mult, in numele poporului? mars de aici, potoleste-te, fa-ti un ds rece, nesimtitule.

# poporul roman date 13 January 2013 20:36 -1

da poate-mi spui si daca am dreptate...ca asta conteaza

# oooof date 13 January 2013 22:59 +4

n-ai pic de minte! pai daca intoxici, cum sa ai dreptate, desteptule??????????? :lol: :lol: :lol:

# Ana date 13 January 2013 23:50 0

Dna Anghelescu sa-mi fie cu iertare nu va cunosc dar legat de articol daca  se stiau despre niste situatii de atata timp de ce tocmai acum iesa galagie?!!!!ce interese sunt de faceti galagie acum?pana acum nu ati spus nimic ...plus ca nimeni  nu e subordonatul nimanui cand cineva isi cunoaste atributiile ...decat teama il poate duce la subordonare si atunci ce cauta un procuror sau magistrat cu teama ?Teama de factorul politic teama de infractor...etc etc atunci spun ca si-a gresit profesia.Sa se apuce de gradinarit daca sufera de teama ...poate  functiona ca terapie 

# ion din balon date 14 January 2013 00:29 +2

pana la gradina zoologica pe care ati facut-o anul asta mai aveam 0.001 incredere in actul de justitie. acum cand v-am vazut in actiune, am 0 % incredere in sistemul pe care il reprezentati. asa ca, de acum inainte, dreptatea mi-o voi face eu direct, daca va fi vreodata cazul.

# Marian date 14 January 2013 08:55 -1

Asemenea articole nu gasesti in nicio tara din lume iar madam Anghelescu-Stanciu ar fi probabil femeie de serviciu si nu comentatoare de servici daca acest site nu ar fi de sorginte comunista!

# BIOS date 14 January 2013 11:58 +6

tzutzare, daca nu-ti place de ce freci tastatura pe aici? du-te LABE1 TV!!!

# avB date 14 January 2013 09:41 +6

TARE SUPARATI MAI SINTETI, MAI, DOMNILOR PROCURORI! Eu am alt profesie si-mi permit sa spun ca, avocat fiinf,d ii doau dreptate autoai, u pentru ca vreau sa ma contrez cu voi, ci pentru ca are perfecta dreptate.

# Koko date 14 January 2013 19:14 +6

Haide s-o dam pe fata: toti procurorii snt niste nenorociti si cel mai nenorocit e ala care l-a trimis pe Felix Voiculescu in judecata, acesta fiind un om cinstit si nevinovat, care ar merita achitat, desigur. Judecatorii trebuie deocamdata pupati in calcaie, ca doar nenea Felix are termen pe 1 februarie si trebuie sa ne dam bine cu ei. Dea Domnul sa nimereasca un judecator mai cu cohones, sa-i dea cativa ani de puscarie, sa-i vedem pe antenisti si pe luju ce-i mai iubesc atunci pe judecatori. A, si domnu'avocat care ii dai dreptate tzatzei, hai, zi si tu, acu'pe bune, de cate ori ai dat la INM si nu ai luat? Sunt acri strugurii, hai? :lol:

# bingo date 15 January 2013 10:32 -2

bai kokolica, tu ai o dambla mare. ce treaba au oamenii de la luju cu felix???? nu e patronul lor, nu au nicio legatura. dar u arunci pe aici intoxicarica si alti. aveti o dambla mare, voi astia....

# Koko date 15 January 2013 19:29 +2

Nu, n-au absolut nici o legatura, numai ca doamna ziarist cu pretentii e zilnic pe antena 3 si antena 3 are tot timpul ca sursa de informatii luju . Mai bine s-ar uita cui i se subordoneaza ea si dupa aia sa vorbeasca de altii. Si care parte din ce am zis eu nu e adevarata? Nu are Felix termen in februarie? Hai sa ne uitam pe portal... ;-)

# mircea date 15 January 2013 11:05 -1

doamna Adina cred ca in viata e mai bine sa nu ai nimic,ca daca ai nimic trebuie sa-l dai la scoala,sa-l hranesti .....etc,dupa care ajunge ca Vazilika,Basescu,EBA,ALMA...Mujica moscovei si cupilu da suflet Vanghelie.etc si ne costa pe noi cei multi si muti enorm,prostia de lux ne costa pe noi prea mult.

# sica date 15 January 2013 15:57 -1

CORECT. SUBSCRIU.

# Creaturi de Zombie date 16 January 2013 00:20 +2

Cât de penibil, cât de ridicoli se pot manifesta aceste jalnice personaje băsiste, a la Dănileț, Hăineală, Ghica, Stanciu, Aspazia Cojo, Zegrean, Moțoc, Morar&cie, = creaturi de zombie in plină zi, încă și încă plini de fățărnicie, intrigă(conspirativă) la adresa opiniei publice și a oricărui român ce-i întreabă de sănătate(mintală!). Se pare că prostul nu obosește niciodată, pentru că efortul lui intelectual este minim; si acești pseudo-intelectuali batjocoresc pe oricine și orice le iasă in cale din dorința neghioabă de a fi băgați in seamă. Nu le ajung salarii grase și ciupeli din învârteli de milioane, dar se mai vreau și cu obraz subțire ...necinstea, fățărnicia, tupeul și jocul de-a mafioții statului le fac onoare(!) Aceșiti neghiobi(dar neurotici) nu realizează că in foarte scurt timp, societatea românească îi mătură la groapa rușinii și-i acoperă cu praful uitării; fiind singura cale de a face curat in istorie, - creștinește vorbind.  :-* 8)

# epitaf-apocrif(retransmis de un time-traveler!?) date 16 January 2013 00:23 +2

Amintiri din viitorul apropiat: Să ne vărsăm amarul și zăduful în hilarul epitaf-apocrif(retransmis de un time-traveler!?) dedicat lui basescu:“Ce-ți dorim noi ție, dulce băsie, hidoasă(odioasă) – t_y_ra_nie !
- O dulce sinucidere în mare Veselie !!Râsul e o euforică stare ce e greu de stăpânit,
Și-o țară-ntreagă n-ajunge pentru a ta veselie
Dacă nu simți și fiorul nebuniei – ce te cuprinde-ncet,
În a grandorii Manie.Și când ți-o fi mai plină viața,
Cu râsul în gât – Holeric vei muri
Și cine-o vrea să-ți plângă pe-a ta glie,
Să cadă în hohote de Isterie;Și-n loc de flori și lacrimi,
- scuipați și urină te vor umezi
Și-o caldă cufureală să-ți împrospăteze
Mutra-ți Hâdă în rictus de isterie
- unde nici Mormântul NU te va primi !!!„ Și Ha-ha-haa
Și Hi-hi-hii
- Cei Morți au pică pe cei Vii…”  

# ion din balon date 16 January 2013 12:38 -1

ohoooooooooooo ce de minusuri am luat de la posesorii celor mai mari iq-uri ale patriei...pesedistii inchistati si incuiati la creier de pe luju.ro... la mai mare, tovarasi! moscova e aproape! si daca e prea departe, sa ne multumim cu fratii nostri de peste prut, zic eu, ca si ei tot niste modele sunt pentru voi!

# nume de sluga date 16 January 2013 15:12 -2

ioane a cui sluga esti, ma? ia zi ioane, te doareeee???

# Felix date 16 January 2013 16:31 +1

E plin siteul asta de ahtiati dupa voma . Madam Adina, matale ai fost subordonata tot timpul neocomunistilor. Le scrii ca o cunoscatoare in ale subordonarii. Te cheama astia la antene ca sa-l speli la cur pe Voiculescu. Ca e groasa. Exista sanse sa faca puscarie nenorocitul. Traiasca dreptatea!

# Nedumeritul date 16 January 2013 17:00 +1

Iti vine sa vomiti cand auzi cuvantul JUSTITIE si asta din cauza unor indivizi (Macovei, Morar, Kovesi si alte Haimanale, Barbi proaste, handicapati, maniacodepresivi si alti hermafroditi )care si-au batut joc de LEGE ! Care este deosibirea intre ,,cururi", ti se pare ca al d-lui Basescu (pe care cu onoare il pupati) este mai parfumat ?

# Felix date 16 January 2013 17:18 +1

Adevarat, Justitia e oarba si pe alocuri proasta. N-am nicio afinitate pentru Basescu. Sa-si ia pedeapsa pe care-o merita, sa si-o ia cu varf si indesat. Ma dezgusta doar modul in care acest site de rahat da doar intr-o parte. neocomunistii sunt curati si nu le miroase gura, iar "ailalti" is niste nenorociti. Sa intre la puscarie toti . Am inteles ca e acelasi complet care l-a bagat pe Bombo in luna de miere cu mustaciosii de la Rahova. E timpul ca Felix sa-si comande alifie de calitate.

# deo date 20 January 2013 17:23 -1

felixuta, vezi-ti de-ale tale si daca iti pute cara-te de aici, citeste-i pe rozalii, pe portocalii, oamneii astia de aici chiar merita respect. poate dispari de tot, poate are grija "curatitorul" site-ului ca nu meriti sa zaci pe aici. nu-ti place, caramba si la gara. dar numai miti ca un netrebnic platit!

# noris date 16 January 2013 20:58 0

felix, ce ai cu site-ul? e foarte bun. Si pentru curatirea justitiei, e chiar necesar.

# vasile date 17 January 2013 12:47 0

evident ca marionetele din justitie exista si sunt impinse deliberat pe pozitii cheie de catre cei interesati de apararea propriilor interese ... de aceea odata adusi pe niste functii personajele cocotate cu proptele din umbra fotoliile respective se tin cu dintii de scaun si cu sfintenie de cererile provenite de la cei care i-au protzapit in puful ametitor al inaltimilor.... intrebare: cum au platit fiecare dintre procurorii vinovati de aruncarea in inchisoare a unor nevinovati ? daca csm nu i-a eliminat din parchet atunci csm este cel care se face complice si trebuie desfintat pentru ca este inutil. felicitari pentru articol domna adina anghelescu - stancu !! justitia din romania umbla cu balanta dupa pomeni , sabia impunge doar pe cei care n-au dat pomeni mari iar legatura de la ochyi este folosita ca pretext pentru a solicita scuze intotdeauna afirmand ca lipsa vederii a condus la judecati eronate.... haineala cum a fost sanctionata pentru eroarea care a condus un nevinovat la inchisoare ? a fost avanssata in fruntea csm ?!? ieilalti procurori care au trimis si trimit nevinovati la puscarie se vor simti protejati in loc sa fie sanctionati daca doamna haineala ramane presedinta csm... justitia dovedeste ca are nu numai gulerul nespalat ci si parul din cap...

# obiectiva date 17 January 2013 20:21 -3

poate un procuror sa desfiinteze o hotarare judecatoreasca ???? se vede cine e SEFUL in instanta, ca si la CSM....presedinte !!! simplul LOC in sala de sedinte !!! daca procurorul este EGAL cu judecatorul, DE CE NU STA COT LA COT cu el pe scaun ????

# Pol date 18 January 2013 10:03 0

Ca sa il poata supraveghea mai bine....In rest, in timpul liber stau impreuna la masa, stai linistita!

# DANIEL POPA date 21 January 2013 16:56 +1

[quote name="obiectiva"]poate un procuror sa desfiinteze o hotarare judecatoreasca ???? se vede cine e SEFUL in instanta, ca si la CSM....presedinte !!! simplul LOC in sala de sedinte !!! daca procurorul este EGAL cu judecatorul, DE CE NU STA COT LA COT cu el pe scaun ???? n ai inteles nimic din justitie se pare..e logic din moment ce faci numai oficii...pai fiecare pRTICIPANT LA PROCES are rolul lui PT AFLAREA ADEVARULUI...E LOGIC SA NU SE INGHESUIE FIECARE PE ACELASI SCAUN...SI JUSTITIA SE FACE TOT IN NUMELE STATULUI...SI JUDECATORUL TOT BUGETAR ESTE...SI DA, PROCURORUL POATE DESFIINTA O HJ PRIN CALEA DE ATAC EXERCITATA [/quote]

# Justinian date 19 January 2013 19:40 -3

Personal, consider că procurorilor ar trebui să li se retragă inclusiv denumirea de magistrat. În alte ţări ei sunt numiţi " Avocaţi ai Statului" pentru că în realitate, asta şi sunt. Atît din punctul de vedere al studiilor cît şi al atribuţiilor legale, aceştia nu se diferenţiază de poliţiştii cu studii superioare care pot fi consideraţi apărători sau avocaţi ai statului sau  de avocaţii de drept care sunt apărători ai drepturilor cetăţeanului. Este complet greşit ca procurorii  să deţină  drepturi, obligaţii, privilegii sau chiar restricţii diferte faţă de cele ale  unui avocat cu excepţiile specifice fiecărei profesii. stabilite prin statut. Numai simetria dintre cele două profesii poate asigura o formă  simetrică, echilibrată  între cetăţen şi stat, în faţa instanţelor de judecată.                                                        

# nu comparai date 19 January 2013 20:15 +2

de ce ne comparăm mereu cu alte state, poate -nu sigur- mai civilizate decât România. Eu m-aș compara cu Italia unde procurorii sunt magistrați inamovibili. Cam cu mafia de pe acolo se aseamănă gloata de conducători care s-a perindat din 90 până în prezent... fă-l funcționar - ca în alte state -, subordonat executivului și miră-te de ce politicienii și alte persoane puternice nu sunt înhățate! :)) parcă și doamna Stancu scuipă venin, nu scrie articol de presă... mi-aș dori și o presă liberă...

# un procuror date 24 January 2013 00:10 +3

Domnule...si cu 15 generatii de absolventi ai Institututului National al MAGISTRATURII (Nu PROCURATURII) cu specializarea procurori...cu aceasi formare initala ca si judecatorii...ce propui?

# Justinan date 19 January 2013 20:20 0

în momentul de faţă, există o diferenţă majoră între forţa coercitivă a statului, manifestată în primul rînd prin procurori pe de o parte subordonaţi ierarhic ( deci tot statului), pe de altă  parte de neatins de către cetăţean prin efectul unei independenţe mascate şi cetăţenul de rînd, lipsit de posibilităţi financiare,  organizatorice sau cu o pregatire juridică aproape inexistentă. 

# ciortan adrian constantin date 19 January 2013 20:25 +2

nu sunt multumit pentru ca judecatori din romaniea nu sunt corecti uni din ei   de ezeplu am fost 12 persoane dati afara pe acelasi criteriu la tribunalu gorj am castigat toti 12 la curtea de apel craiova 9persoane au castigat 3 am perdut la recurs ce ziceti sunt corecti toti pe aceasi fapta 

# ADEVARUL date 26 January 2013 13:32 0

suntem toti victime sigure ale sistemului dictatorial si doar banul face diferenta-si interesul.

# VIKY date 26 January 2013 14:04 0

Gresesti! Nu trebuie sa fiti victime, si nici de bani nu aveti nevoie sa iesiti in strada si sa ii dati jos. Aveti nevoie de un lider si de curaj. Nu cred ca duceti lipsa nici de unul, nici de altul.

# ilona date 21 January 2013 23:44 0

in statele europene procurorii nu sunt magistrati si nu ar fi bine ca sa se shimbe costitutia si procurorii sa treaca la executv.si asa ei au fost tot timpul subordonati si nu inamovibili,poate se va gindi cineva si la aceasta varianta,

# justitiabil dezamagit date 22 January 2013 10:40 0

Astazi, 22.01.2013 JUSTITIA are 0% CREDIBILITATE ! 

# Alegzanderus date 24 January 2013 00:07 +4

Stimata doamna Adina ANGHELESCU-STANCU, eu cand m-am inscris la examenul de admitere in magistratura, da am zis magistratura, pe cererea de inscriere erau doua casute. Am bifat-o pe cea la care scria procuror. Puteam sa aleg judecator, dar nu am facut-o. Un candidat trebuie sa invete aceleasi lucruri, fie ca vrea sa devina judecator, fie ca vrea procuror. Acum eu ce sa inteleg, ca cei care au ales sa fie procurori sunt nerusinati? Sincer, in actualele conditii, nu as vrea sa raman vreodata singur, inconjurat de o parte din comentatorii editorialului dvs. si sa mai si zic ca sunt procuror, ca probabil ca as fi omorat cu pietre. Asta e ideea pe care doriti sa o inoculati? Ca romanii vor sange? De procuror? De asta mi-am ros eu coatele atatia ani pe bancile scolilor, ca sa ma faceti pe mine nerusinat?

# ins date 26 January 2013 22:11 0

mai "finaintistule" care esti la centrul ala de tehologii ale informatiei, mai o freci mlt pe aici??????

# bello date 24 January 2013 15:27 +1

NU AI INTELES NIMIC, DOMNULE! Nu toti procurorii trebuie sa se simta rusinati, sau sint nerusinati, ci cei care urla de mama focului si se rascoala impotriva judecatorului, adica a celui care - asta e - ii cenzureaza greselile. drept urmare, daca sinteti un procuror onest, corect si neincartiruit in jocurile unor sefi, nu aveti a va rusina. apropos, nimeni nu a omorat cu peitre pe nimeni. victimizarea nu e deloc frumaosa, e rusinoasa. Procurori mari, din Italia, superamenintati de Mafie, au rezistat si nu s-au victimizat. asa ca, spor la treaba.

# pardon date 26 January 2013 12:23 +2

nimeni nu se victimizează! mai arătăm de la obraz presei că nu așa trebuie făcută, aruncând mereu cu noroi în procurori și judecători! majoritatea din instituțiile juridice relevante nu sunt înțelese de oamenii de presă, cu atât mai puțin de justițiabili care tind să dea crezare acestor articole tendențioase în dauna unor soluții LEGALE și temeinice.

# ADEVARUL date 26 January 2013 13:24 0

SA-TI FIE PE MORMANT COMENTARIUL DE LEPRA JUDECATOREASCA CARE ESTI-ITI DORESC AICI SA ASTEPTI DUPA JUSTITIE SI SA O SFARSESTI CA NOI TOTI,IN CHINURI-PT NISTE PROSTI CARE SUNTETI,VANDUTILOR! iuda!

# VIKY date 26 January 2013 13:57 -2

Pacat de alegerile din 9 decembrie, aceste clanuri sunt formate de peste 8 ani, si este foarte greu de distrus, daca in fruntea Romaniei este cel care a pus bazele coruptiei, crimei organizate, prostitutie...Sunteti singurii care mai puteti face ceva, iesind in strada pentru viitorul vostru. Demiteti-l inainte sa va ingroape el de vii.

# ares date 26 January 2013 22:10 0

adica vrei sa spui ca toti magistratii sint corecti? baiete, uita-te cate achitari aveti, uita-te cum va da CEDo pe ste nas, uita-te ce jocuri murdare fac UNII mgistrati si nu mai plange tu in numelele tuturor.

# ADEVARUL date 26 January 2013 13:21 -1

COMENTARII INUTILE-NU ACESTI EXCROCI MIZERABILI SUNT ADEVARATII VINOVATI CI BASESCU,SOMLEA,DANIEL MORAR SI NEVASTA-SA AU FACUT TRAFIC DE INFLUENTA CAT TOATA ROMANIA LA UN LOC,VINOVATI SUNT JUDECATORII,PARDON SLUGOII IMBRACATI IN HAINE DE JUDECATORI DE LA CLUJ SI DE AIUREA. pANA CAND ACEASTA BREASLA NU SE VA PUNE PE LINIA DE PLUTIRE O SA FIE RAU DE NOI.VAI DE EA ROMANIE.

# dan voiculescu date 26 January 2013 13:29 +1

curva ordinara, cat te plateste felix ?  esti o ****** vaca proasta. 

# ins date 26 January 2013 22:12 0

mascariciule, o sa dispari curand cu astfelde comentarii ordinare si cu limbajul tau execrabil. cata educatie ai??? aaaa, la baneasa nu aveati de unde sa invatati sa fiti si educati???

# Băiatu' lu' Luluţa date 27 January 2013 21:21 0

Să nu ne pierdem în amănunte! Mai bine să luăm în seamă faptul că: 1. PG şi DNA au devenit adevărate instituţii de teroare judiciară. 2. Aşa-zisele "erori" judiciare, atât de mult "tocate" în media ultimelor săptămâni sunt, în fapt, DICTATE JUDICIARE, ceea ce este cu totul şi cu totul altceva! 3. Numai atunci când, în bietul nostru sistem judiciar, ultimul băsist va fi spânzurat cu maţele hămesite  ale ultimului portocalist, România va fi o ţară liniştită, iar Justiţia va fi Puterea de care Ţara are nevoie! 

# eu date 28 January 2013 16:52 -1

dna stancu dece bu initiar\ti o actiune de control a deconturilor dnei ghica si haineala pt. toate deplasarile pe cere le-au facut?ar fi f.interesant de calculat toate sumele incasate.INCERCATI

# Euro si $ date 28 January 2013 18:31 +1

DNA hi! este o institutie clar necesara ,Noi ne uitam la Judecatorul Popa cum ne falsifica viata ,identitatea,se sterge la posterior cu adevarul,incurajaza jaful imobiliar darDar a uitat vorba bunicilor din copilarie in care bunicii le ziceau mereu :  “Minciuna are picioare scurte”. Au uitat ca adevarul mai devreme sau mai tarziu va iesi la iveala , si atunci , cu cat au ajuns mai sus , cu atat se vor lovi mai tare si ranile vor fi mai adanci cand vor cadea la pamant .

# io date 28 January 2013 20:09 0

dar ce, ei sint curtea de conturi? saracii, va asteptati la prea mult pentru niste ziaristi. au comtepemta doar de a sesiza, dar le da cibneva voie sa dvada documentele alea pazite la csm cu spp??????pppp

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.11.2024 – Fosta sefa de instanta, propusa la MJ in guvernul Sosoaca

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva