psdolt
27 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Complotul Oanei Haineala cu colegii din Parchetul General

Scris de: Razvan SAVALIUC | pdf | print

14 May 2013 14:25
Vizualizari: 11307

Procurorii lui Marius Iacob au luat-o razna! S-au apucat de dragul sefei CSM Oana Haineala sa-i cheme la audieri pe toti jurnalistii care au avut contacte cu fostul sofer al judecatorului Adrian Neacsu pe tema sms-urilor acesteia catre procurorul Bogdan Gabor, care au scos la lumina faptul ca la Consiliu se voteaza prin sugestii pe telefon.


Oribila miscare. Presa care a mediatizat acuzatiile soferului Angel Rosca e plimbata pe la parchet, in scopul folosirii ei ca probe in acuzare impotriva soferului caruia i-au facut plangeri tandemul Haineala – Gabor pentru asa-zisa violare de corespondentei. In timp ce acelasi parchet nu e deloc interesat sa investigheze cum a fost posibil, daca sms-urile sunt adevarate asa cum a sesizat soferul, ca Haineala sa il sune pe Gabor si sa-i ceara sa voteze in anumite feluri probleme de pe ordinea de zi a institutiei, desi prin lege votul membrilor CSM este secret.

Ca Parchetul General o favorizeaza pe Haineala, nu ne mira, intrucat tot ce tine cariera procurorilor trece prin mainile sefei CSM, care controleaza intreaga Sectie de procurori si institutia.

Grav este ca prin chemarea jurnalistilor ca martori in dosar, ca sa fie folositi apoi ca probe in acuzarea soferului, ne aflam in fata unei anchete periculoase care reprezinta un atentat la libertatea de exprimare si implicit unul la democratie.

Artizanii acestui dosar fortat de insasi sefa CSM (care nu avea ce cauta la nivelul Parchetului General, competenta pe infractiunea de violare a corespondentei apartinand parchetului de judecatorie) fac cel mai mare deserviciu Ministerului Public. Intrucat se creaza imaginea ca oricine se duce sa devaluie presei ilegalitatile care se comit intr-o institutie poate avea dosar penal, iar presa care mediatizeaza asemenea acte de curaj, poate sfarsi prin a fi plimbata prin tribunale, daca nu chiar pusa sub acuzare pentru „complicitate”. Pe tiparul procurorilor obedienti din Parchetul General, dupa ce toate marturiile jurnalistilor vor fi adunate, ele vor fi folosite pentru acuzarea soferului, chiar daca jurnalistii au credinta ca au facut un lucru bun pentru societate si nu au nici cea mai mica intentie de a-l incrimina pe sofer, in conditiile in care acesta a denuntat public un posibil act de coruptie.

Cine are interesul sa distruga relatia jurnalisti – surse, sa bage groaza in potentialele surse, atunci cand se fac cunoscute fapte din interiorul unei institutii, care arunca intr-o lumina sumbra credibilitatea CSM-ului care se doreste a fi garantul independentei Justitiei?

In ce stat democratic sunt utile asemenea anchete? De ce procurorii nu se limiteaza la a se documenta din articolele/emisiunile de televiziune publicate si vor cu orice pret sa-i plimbe pe jurnalisti prin parchete si instante? In timp ce aceeasi procurori o favorizeaza pe Oana Haineala si nu cerceteaza ispravile acesteia, respectiv daca este real ca ordona votul in CSM dupa cum vroia ea sau Alina Ghica? Nu vor sa o cerceteze nici macar dupa ce Asociatia Magistratilor din Romania a solicitat clarificarea sms-urilor, intratat e de mare sfidarea acestor procurori!

De ce procurorii inspectori de la Inspectia CSM nu verifica daca este real ca Oana Haineala ii insulta pe colegii judecatori din Consiliu cu apelativele „4pezi”, „cretini”, „boi”, idioti” etc?

Sa fim bine intelesi! Soferul Angel Rosca a savarsit un act de mare curaj, de onoare, de responsabilitate civica, util societatii, util Justitiei, demascand faptul ca votul in CSM nu este secret, iar conducerea institutiei insulta colegii din Consiliu si cauta sa treaca anumite probleme pe ordinea de zi profitand ca alti membrii potrivnici sunt plecati in tara. Asta daca sms-urile sunt adevarate... si pana acum nu avem niciun motiv sa ne indoim ca nu sunt, cata vreme Haineala si Gabor au facut plangeri ca li s-a violat corespondenta! Ori daca nu erau reale sms-urile, mai putea fi vorba de violare a corespondentei?

Angel Rosca a precizat din start ca nu a violat nicio corespondenta, ci a gasit mesajele de tip sms pe telefonul de serviciu ce i-a fost incredintat pe inventar. Mesajele nu priveau secrete profesionale, ci insulte si imixtiuni pentru influentarea votului in CSM, vot stabilit prin lege ca fiind secret! Ca atare, dezvaluind presei asemenea practici, Angel Rosca a actionat fara vinovatie, ba chiar avea obligatia sa o faca! I s-a deschis insa dosar penal, pentru ca asa au vrut Haineala si Gabor! Pentru ca Haineala si Gabor au certitudinea ca nu vor fi anchetati penal si nici disciplinar, pentru ca ei dispun de cariera procurorilor in CSM! E corect?

Joi si vineri eu si colega mea Adina suntem chemati la Sectia de urmarire penala a Parchetului Inaltei Curti sa dam cu subsemnatul, ca martori, in dosarul deschis soferului Angel Rosca. Inaintea noastra au fost si alti jurnalisti chemati. Evident ca nu ne e frica, ba chiar putem spune ca daca Parchetul lui Marius Iacob si altii ca el vor spectacol, il vor avea!

Este nepermis sa incerci sa intimidezi pe jurnalisti si sursele lor (confidentiale sau asumate) doar pentru a preveni pe viitor ca altii care afla de mizeriile care se petrec prin institutiile publice sa indrazneasca sa deschida gura! Si e nepermis sa deschizi dosare penale celor care demasca practicile abuzive din institutii, cu atat mai mult cand este vorba de „parti vatamate” membrii ai CSM care tie ca procuror iti decid avansarea, detasarea, delegarea ori vinovatia intr-o cauza disciplinara!

Curtea Europeana a Drepturilor Omului de la Strasbourg a sanctionat in nenumarate randuri statele europene, inclusiv Romania, pentru actiunile de intimidare a presei si de limitare a libertatii de exprimare, stabilind ca acestea nu se justifica intrucat nu sunt utile intr-o societate democratica, si contravin interesului public.

Iar in cazul de fata, daca sms-urile sunt reale, acest caz nu constituie violare de corespondenta, dimpotriva. In opinia mea, constituie cel putin abatere disciplinara pentru schimbatorii de astfel de mesaje, daca nu chiar fapte penale!

Ce este mai util societatii? Sa aflam daca sefii CSM, aia de se plimba cu SPP-istii dupa ei la Hong Kong pe banii publici, sau saptamanal cu avioanele pe acasa, tot pe bani publici, isi insulta colegii si fac aranjamente in Consiliu pe cariera magistratilor? Sau daca s-a „violat corespondenta” celor de mai sus?

Eu cred ca Haineala si Gabor ar trebui primii bagati in ancheta penala si disciplinara! Sa se stabileasca daca sms-urile sunt reale si n-au intradevar nicio vina! Dar cine sa o faca? Caci deasupra lor, ei stiu ca nu se afla nimeni!

PS - Procurorii care au umblat anul trecut cu Biblia in mana prin tara si i-au pus pe tarani sa jure cu mana pe Cartea Sfanta cum au votat la referendum, ar trebui mai intai s-o citeasca! Vor gasi un adevar divin: "Mai intai a fost Cuvantul!"

Comentarii

# Freud date 14 May 2013 14:46 +47

Parchetul sa ceara imediat operatorilor de telefonie mobila mesajele care s-au dat. Din aceasta cauza nu s-a deschis dosar Haimanelii, sa nu se descopere cate altele mai facea :-*

# BOBBYDALLAS date 14 May 2013 14:48 +45

NU VA FIE PRICA, MULTI DE-ACOLO PICA!

# ha ha ha date 14 May 2013 15:10 -44

draga razvane, ce a facut soferul e infractiune clara. daca te tot dai bun citeste art. 195 C. pen. ce discutau ele trebuie probat. ca i faceau pe aia 4pezi? sa nu uitam cat ii ironiza luju pe cei 3 muschetari. l ati bagat pe om in belea.

# Istratie date 14 May 2013 16:23 +24

Păi,  și cpt.Bucur de la S.R.I. a fost condamnat pentru o faptă identică și, C.E.D.O., in anul 2013, i-a admis plângerea constatând că i s-a încălcat dreptul la un proces echitabil. Decizia europeană ar trebui să-i descurajeze pe procurori întrucât revizuirea hotărârii de condamnare în cazul Bucur constituie un precedent imposibil de ignorat. Bine, bine, până la urmă, cine comandă muzică trebuie să plătească lăutarii! 

# ha ha ha date 14 May 2013 18:20 -19

la ce tampenii debitezi, nici macar nu trebuie sa ti raspund, ce treab are art. 6 cu infractiunea asta bai istratie . esti paralel si te mai dai tare

# anghel alexandru date 14 May 2013 19:58 +22

Dupa cuvintele si expresiile folosite va definiti singur gradul de educatie si cultura. Iar dupa ascunderea numelui va definiti si curajul. Poate va exprimati parerea si despre haineala si faptele ei?

# un cetatean neturmentat date 14 May 2013 21:57 +6

Mai Istratie,tu chiar nu iti dai seama cine este asta?Adica ha,ha,ha?E av.Bota mai amice,el foloseste vocabularul despre care vobesti tu in termeni eufemistici.El fooloseste cuvinte precum:tampenii,paralel,retardat,a muscat.Tot acest pseudoavocat are si lacune in ale limbii romane.Adicatelea,vorba lui,e analfabet.ia uite aici:nu are cratima,nu are majuscula,nu are semnul intrabarii,,,treab,, ,, lasa o ana,, ,,ural,,(?) ,,macara,, la bagat,,.Cat despre topica frazei,mai bine vorbim despre altceva.Vorba ta,nivelul de educatie si cultura.Vezi mai Istratie,daca ti-ai abandonat stilul si postezi pentru prosti,esti facut tampit Scrie tu in stilul tau alambicat si nu o sa mai primestri palme de la nimeni.Cei destepti inteleg iar cei prosti se fac destepti,ca nu inteleg.Si atunci tac.

# ha ha ha date 14 May 2013 23:29 -18

pentru retardatii de aici si pentru nivelul sau mai bine zis sub nivelul profesional si pentru tampenii pe care le debitati nici nu ma chinui sa pun cratima si nici sa citesc dupa, pt corectura si nici pentu a scrie complet cuvintele. sunteti toti niste prosti care efectiv debitati numai tampenii. si ce daca sunt avocat, nu av bota. si daca te tot dai cu pretentii in a le ortografiei te anunt mai tampi ca dupa punctuatie se pune pauza. imi dau seam ce retardat esti cand intocmesti vreo cerere de chemare in judecata. iar de scris, cred ca te ajuta auto-corectorul minstalat de cei de la luju.

# ha ha ha date 14 May 2013 23:35 +13

ce e cu haineala? e o tipa careia ii place sa fie mereu pe functii. slaba profesional, cred ca e colaboratoare cu serviciile. asta pentru ca mi ai cerut parerea

# 195 cod penal date 14 May 2013 15:20 -27

Deschiderea unei corespondenţe adresate altuia ori interceptarea unei convorbiri sau comunicări efectuate prin telefon, telegraf sau prin alte mijloace de transmitere la distanţă, fără drept, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani. Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează sustragerea, distrugerea sau reţinerea unei corespondenţe, precum şi divulgarea conţinutului unei corespondenţe, chiar atunci când a fost trimisă deschisă sau a fost deschisă din greşeală, ori divulgarea conţinutului unei convorbiri sau comunicări interceptate, chiar în cazul în care făptuitorul a luat cunoştinţă de acesta din greşeală sau din întâmplare. Dacă faptele prevăzute la alin. 1 şi 2 au fost săvârşite de un funcţionar care are obligaţia legală de a respecta secretul profesional şi confidenţialitatea informaţiilor la care are acces, pedeapsa este închisoarea de la 2 la 5 ani şi interzicerea unor drepturi.

# VIKY date 14 May 2013 15:43 +44

In lege scrie ca si infractiunile descoperite din gresala sau intamplare, trebuie pastrate secret?. Eu l-as baga la inchisoare pe cel care a facut aceste legi cretine, care le poti interpreta cum sufla vantul. Asta a facut - mai bine zis a incercat -si gunoiul de la Cotroceni in sedinta din 4 feb la CSM, sa interpreteze legea, ca procurorii din CSM sa faca numirile pentru PG, DNA..., omitand faptul ca legea nu *suna* si pentru inaltele functii.

# *** date 14 May 2013 15:45 -30

Homo Postacus ?

# Ana date 14 May 2013 15:51 -37

Ce anume din \"chiar in cazul in care faptuitorul a luat cunostinta de aceasta din greseala sau din intamplare\" nu intelegi?  Cand a fost vorba de Barsan, toti v-ati rasculat din cauza nerespectarii unui norme procedurale (nimeni n-a vorbit de infractiuni, vinovatie etc, ci doar de imunitate). De ce, cu aceasta ocazie, nu sustineti, ca in acel caz, aplicarea cu strictete a textului legii? Legea vorbeste de TOATE convorbirile/comunicarile. Pentru ca, asa cum a afirmat CEDO de MII de ori, dreptul la viata privata a unei persoane (inviolabilitatea corespondentei de ORICE FEL e inclusa, tot de CEDO, aici) e mai importanta decat libertatea de exprimare.

# ha ha ha date 14 May 2013 18:01 -24

lasa o ana ca e retardata. textul e foarte clar. ca soferul a muscat o nu ma mira. ca luju ural la fel, dar macara neacsu nu si a dat seama sau la bagat pe om in cacao aiurea calcand pe cadavre

# Arthur date 15 May 2013 11:40 +15

Maestre(sic),incepi sa ma plictisesti si d\'aiai trebuie sa te trag de atentie: chiar nu poti sa emiti o propozitie care sa nu contina cuvantul \'retardat\"? Oare intelegi exct sensul cuvantului sau doar iti place cum suna? Daca intradevar esti avocat ai un bagaj de cuvinte cam la nivelul unui RETARDAT,ma intreb cum poti sa dezvolti o pledoarie (asta daca se mai face asa ceva azi cum se practica pe vremea cand tatal meu era un mare avocat!)! Oricum se pare ca iti castigi existenta din alte resurse decat avocatura caci ai cam mult timp pentru postari!

# Ana date 14 May 2013 18:17 -25

Pot sa inteleg de ce are atatea voturi negative comentariul meu - nu va convine ce sustin. Asta este. Dar cu textul de lege ce aveti? E un text de lege, atat! Ce v-a facut, de a trebuit sa-i dati voturi negative? Chiar atat de spalati pe creier sunteti?

# ha ha ha date 14 May 2013 21:40 -13

e bine ca dau doar voturi negative, mie luju mi a sters comentariul. si luju vbste de abuzurile magistratilor :D :D :D :D :D

# ADEVARUL date 17 May 2013 14:50 +6

ANA EU RAR DE TOT ZIC OMULUI IN FATA CA NU GANDESTE,DAR TU SI CEILALTI MAGISTRATI CARE CONSIDERA  PROBELE MAI IMPORTANTE DECAT ADEVARUL PE CARE IL SLUJESC SI DE CARE APARTIN,SUNTETI SUB ORICE CRITICA.FAPTUL CA HITLER A FOST CINE A FOST ARE O SCUZA,ZICI TU?ESTI O RETARDATA SI JUMATATE,CUM SPUNE COLEGUL NOSTRU POSTAC,POATE O SA TE LOVEASCA O MASINA SI AI SA DEVII AMNEZICA,ALTFEL CU JUDECATORI CA  TINE O SA FIE TOT VAI DE CAPUL NOSTRU,AL OAMENILOR.SISTEMUL CARE TE-A FORMAT ESTE DE VINA,AI CREIERUL SPALAT(NU MAI LIBERUL ARBITRU)SI ESTI USOR PARANOICA.

# Ana date 17 May 2013 14:55 -4

Deci un judecator n-ar trebui sa judece pe probe. Trebuie sa judece pe \"adevar\". Spun-mi si mie, de unde ar trebui sa stie care e adevarul, daca nu din probe? De la mama omida? Si sper ca, atunci cand se discuta cum ca Nastase a fost condamnat fara probe, ai sustinut si acolo ca judecatorii trebuie sa slujeasca adevarul si nu probele. Vorba celor de la Parazitii: Iti doresc ce-mi doresti tu mie / Si sa ti se intample tie!

# ADEVARUL date 17 May 2013 15:05 +5

AI SA CONFUZI TOATA VIATA SCOPUL SI MIJLOACELE?SCOPUL ESTE AFLAREA ADEVARULUI,FAPT CARE PRESUPUNE-LA NIVELUL INSTANTEI-OBSERVAREA PROBELOR SI A MANOPERELOR CARE IL FALSIFICA-MIJLOACELE SUNT PROBELE.IAR NUMELE LUI NASTASE TU NU MERITI SA-L PRONUNTI.

# ADEVARUL date 17 May 2013 15:24 +5

ITI MERSI PENTRU DEDICATIE.NU TE INTREB CE PARERE AI DESPRE SMS-URILE D-NEI HAINEALA DEOARECE STIM BINE CA TU ESTI...EA,OMNIPREZENTA,PARANOICA,PENTRU TOTDEAUNA FRUSTRATA JUDECATOAREA FARA PORTOFOLIU SI VIATA SEXUALA,FORMATA DE UN ALT SISTEM(DICTATURA COMUNISTA),INCERCAND SA INTELEGI CE AI DE FACUT PRIN INTERMEDIUL EXPERIMENTELOR.O NAZISTA.

# Ana date 17 May 2013 21:19 -4

Si, cica, eu sunt aia paranoica. Tu ai impresia sa presedinta CSM are timp sa stea la discutii pe luju ? Apropo, nu e judecatoare, e procuror.  Dragule, vezi ca iar ai uitat sa-ti iei calmantele, frustratule....

# ADEVARUL date 17 May 2013 21:27 +5

TU ESTI...CA SI EA,TI-AM LASAT O PORTITA SA ARUNCI CU VENIN,SARPE,DIAVOL CE ESTI.CAT DESPRE SMS-URILE MAGARITEI DIN FRUNTEA CSM-ULUI LE CUNOASTE O TARA PE DE ROST,VARIATIUNI PE ACEEASI TEMA,PROBABIL.TREBUIE SA MAI TRAIESTI FATUC-O,SA TRAIESTI SI SA AI MACAR 2 CLASE DIN SCOALA VIETII,EU AM VAZUT ATATIA JUDECATORI BAGATI IN BUZUNAR DE PARANOICI INCAT SOCOT NECESAR UN PROGRAM REAL DE PREGATIRE A LOR-CA SUNTETI O GRAMADA GRAMADA.IAR TU,ANA,CIREASA DE PE TORT.

# Ana date 17 May 2013 21:33 -8

Bine ca ai tu scoala vietii. Asta e imnul incompetentilor pe care nu i-a dus capul sa faca scoala si acum mor de ciuda ca altii au succes. Si, pentru ca te simti mic, mic si frustrat, simti nevoia sa scrii cu litere de tipar, ca sa te bage si pe tine lumea in seama. Acuma, gata, culcarea, ca e ora stingerii la Socola, unde banuiesc ca locuiesti. 

# ADEVARUL date 17 May 2013 21:47 +6

EU LOCUIESC IN MINTEA SI SUFLETUL OAMENILOR CU INIMA CURATA,ACOLO UNDE TU NU POTI AJUNGE DECAT TROPAIND CU BOCANCII TAI SS-ISTI,CAT DESPRE OAMENI-MULTI MA OBSERVA DOAR CAND EXPERIENTA PROPRIE II CONVINGE CA SOCIETATEA MINCINOASA PE CARE O PROMOVEZI,ESTE TOXICA SI CAT SE POATE DE NEFAVORABILA OMULUI-FALSA SI GAUNOASA CA SI DISCURSUL TAU,INVATAT LA O SCOALA CARE NU TE-A INVATAT CEL MAI IMPORTANT LUCRU DIN VIATA UNUI OM...SA FIE OM.ADICA SA JUDECE SI CE ESTE RAU SI CE ESTE BINE,DAR SA ALEAGA BINELE.TIE NU ITI POATE SPUNE OMUL DECAT NOAPTE BUNA,PENTRU CA ESTI DE SUCCES NOAPTEA,CAND DORMI.

# ADEVARUL date 17 May 2013 14:59 +4

ANA EU RAR DE TOT ZIC OMULUI IN FATA CA NU GANDESTE,DAR TU SI CEILALTI MAGISTRATI CARE CONSIDERA  PROBELE MAI IMPORTANTE DECAT ADEVARUL PE CARE IL SLUJESC SI DE CARE APARTIN,SUNTETI SUB ORICE CRITICA.FAPTUL CA HITLER A FOST CINE A FOST ARE O SCUZA,ZICI TU?ESTI O RETARDATA SI JUMATATE,CUM SPUNE COLEGUL NOSTRU POSTAC,POATE O SA TE LOVEASCA O MASINA SI AI SA DEVII AMNEZICA,ALTFEL CU JUDECATORI CA  TINE O SA FIE TOT VAI DE CAPUL NOSTRU,AL OAMENILOR.SISTEMUL CARE TE-A FORMAT ESTE DE VINA,AI CREIERUL SPALAT(NU MAI LIBERUL ARBITRU)SI ESTI USOR PARANOICA.

# Didi date 14 May 2013 15:31 -34

Daca nu doreai sa-l bagi pe om in ******, pur si simplu dadeai informatiile fara sa dezvalui sursa. Asa era si el protejat, si nici pe voi nu va putea chema parchetul, ca nu poti obliga un jurnalist sa-si dezvaluie sursa. Dar nu! Voua v-a trebuit stire SOC! A trebuit sa indicati persoana. Asa ca, dupa ce chiar voi v-ati legat numele de aceasta persoana, tot voi urlati ca sunteti chemati ca martori?  Aveti mai sus art. 195 C.pen. Cititi si va minunati!

# gore date 15 May 2013 22:18 +6

baaaa. esti chiar imbecil. daca ala a vrut sa iasa singur la bataie sint vinovati ziaristii??? l-ati auzimt la antena cum urla impotriva Hainelicii? si acolotot ziaristii sint de vina??? imbecilule de didi...diii iapa proasta!

# Didi date 16 May 2013 10:41 -5

Imbecil esti tu. Tu esti capabil sa faci diferenta intre INVINUIT/INCULPAT si MARTOR? Se pare ca nu. De-aia sunt chemati ca martori - ca nu se fac ei vinovati de fapta soferului, dar fapta soferului s-a facut prin intermediul acestui site. Daca doreau sa fie lasati in pace, spuneau ca au primit informatia \"pe surse\". Dar n-are rost sa mai dau explicatii  logice: du-te sa-ti pupi stapanul in partile dorsale

# Furnalul de la Paltinis date 14 May 2013 15:37 -32

Da, infractiunea e manusa pe situatia de fapt.

# VIKY date 14 May 2013 15:51 +41

Infractiunea este manusa pentru Haimana, nu pentru sofer, dar cum la voi toate sunt invers, si creierul va functioneaza invers. La un articol cineva intreba daca la denuntarea unei crime, criminalul il da in judecata pe denuntator?. Aceasi problema este si in cazul de fata, adica infractorul (Haimanaua), da in judecata denuntatorul (Rosca).

# Didi date 14 May 2013 15:54 -33

Denuntarea se face la parchet / politie, nu in presa! Daca mergea cu mesajele la politie, nu era divulgare. Divulgarea inseamna aducerea la cunostinta a publicului larg.

# *** date 14 May 2013 15:54 -26

Homo postacus ?

# clasament date 14 May 2013 16:16 -19

Doamna Kyvi conduce detasat ! :lol:

# dusi cu zaharelu date 14 May 2013 16:28 +17

Da, denuntarea se face la parchet cand este independent, integru s.a.m.d. Pentru egalitate de tratament ( sic! ) si pt. ca legea se aplica pt. tonnnnnti la fel? exista un dosar si cu Haineala?! .........dusi cu zaharelu .......... bObedientii lu basinescu ...... au gasit omul , soferul. Cineva a premeditat actiunea!!!!!!!!!!!!Cine? cui a fost dat tilifonul prima data?, de ce l-a dat la sofior pi urma? pe cine vroia sa bage-n bucluc? Mesajili erau pentru \"somitati\" nu pt. sofior.De ce nu a fost curatat tilifonul? csm-l, asa institutie, nu avea un refulament de utilizare a tilifoanelor. daca trimetea Haineala vreun secret cu privirea la crima organizata, nu aflau cremenalii ?! Ce-or fi avand dna-ul cu bietul sofior. Dna Luluta de la investire va rupe gura targului cu un dosar de mareeeeee corupere, ...........

# hahahahahaha date 14 May 2013 16:38 -12

ardeeeeeee! daca se va schimba si calitatea?

# tina date 14 May 2013 19:00 +3

stimate domnule savaliuc, am un caz de coruptie pentru 25 de magistrati neanchetati de CSM din 2007 si abuzurile in serviciu ai acestora sunt acoperite de CSM pana ies la pensie: Cazul Costiniu Florin, Cazul Tropcea sau sunt avansati la conducerea INM cazul Octaviei Spineanu Matei in timp ce eu ma lupt pentru respecatrea dreptului la justitie din 2007 pana in 2013, dar mai presus cu coruptia in justitie. CSM in loc sa se ocupe de un sofer pentru asemenea fleacuri care nu aduc niciun prejudiciu tarii, Justitiei si cetatenilor are obligatia sa asigure repectarea dreptului la justitie si competenta profesionala si morala a magistratilor.

# Ghilo-tina date 14 May 2013 21:11 -1

Hop si Tina cu tetina.

# Nume* date 15 May 2013 14:46 -1

Acu, lasand gluma la o parte, cat i`ati dat bietului sofer pentru mesajele alea ?

# Andrei G. date 15 May 2013 22:43 -2

Coabitarea nu aduce linistea, ba din contra...

# xrogo date 16 May 2013 12:43 +4

Situatie ipotetica: Eu deschid mesajele unui cunoscut de pe telefon si aflu din ele ca a comis o infractiune. Fac publica acea infractiune si pentru doxatii din justitie ce se poate intampla? -Sunt condamnat pentru deschidere ilegala a mesajelor si atat? -Sunt condamnat pentru dechidere ilegala a mesajelor si cunscutul este cercetat pentru infractiune? -Cunoscutul este cercetat pentru infractiune? Va rog,meseriasii sa-mi raspunda.

# Furnalul de la Paltinis date 16 May 2013 14:27 -1

Las`o cum a cazut, doxi !

# anton date 18 May 2013 11:23 +4

Intreb si eu ca Nepriceputeanu : Daca se dovedeste ca SOFERUL, prost sfatuit, a comis o infractiune dar se dovedeste ca mesajele sunt REALE , EXPEDITORUL si ADRISANTU ,prin natura functiilor si natura mesajelor ce patesc , unde se incadreaza ? Raspund tot eu : atata timp cat soferul este judecat de CALAI ........ sentinta e data tata deja.Macar jurnalistii sa-i trimita cate un pachet de craciun ca pastele a trecut.Acum ca Ponta i-a declarat pe procurori DEASUPRA LEGII asta va fi soarta noastra a tuturor. Vai de noi.

# eu date 18 May 2013 13:46 0

nu sunt \"probe in acuzare\", ci probe in vederea aflarii adevarului... trebuie citite niste principii de drept procesual penal (ex. principiul aflarii adevarului, rolului activ etc.) si apoi sa ne apucam de scris. In Romania procurorul nu face \"acuzare\" ci exercita - printre altele - functia de invinuire. Acuzarea se face de catre organul si in conditiile scrise in Constitutia Romaniei... cred ca este cazul sa incetam cu importarea principiilor din common law intrucat nu fac altceva decat sa deruteze justitiabilii si aparatorii - care, bazadu-se pe ele - nu fac o aparare efectiva...

# Judy date 19 May 2013 12:54 +4

A mon avis,instantele noastre functioneaza ”sui generis”,motiv pentru care principiile de drept procesual nu au aplicabilitate,fiind un cadru legal neutru si paralel-de unde si arbitrariul si nefericirea concluziilor,a efectelor actului de justitie-viciat,denaturat si mulat exclusiv pe subiectivismul magistratilor care se raporteaza exclusiv la textul legii...este o mare problema de esenta a justitiei,care in actuala formula nu este propriu-zis justitie,ci o incadrare a faptelor urmata de pedeapse,fapt samavolnic,condamnabil,care- exclude inculpatii din societate lipsindu-i de ajutorul pe care aceasta ar trebui sa-l acorde-lor si victimelor lor.

# EU, NU date 18 May 2013 13:53 +1

Conform cauzei Beian vs România practica în favoarea acuzatului este obligatorie, iar conform cauzei Dragotoniu şi Militaru-Pidhorni (Monitorul Oficial nr. 420 din 23/06/2010) practica în defavoarea acuzatului este interzisă: ,,33. Curtea reaminteşte că art. 7 § 1 din Convenţie consacră, la modul general, principiul legalităţii delictelor şi a pedepselor (nullum crimen, nulla poena sine lege) şi interzice, în mod special, aplicarea retroactivă a dreptului penal atunci când ea se face în dezavantajul acuzatului. Dacă interzice în mod special extinderea domeniului de aplicare a infracţiunilor existente asupra faptelor care, până atunci, nu constituiau infracţiuni, el prevede, pe de altă parte, neaplicarea legii penale în mod extensiv în dezavantajul acuzatului, de exemplu prin analogie.

# estera date 22 May 2013 12:28 +1

eu consider ca problema nu este nici soferul si nici jurnalistii! problema foarte mare pe capul nostru este scoafa aceea mare din capul Prchetului General de i se zice haimaneala. daca nu ar fi fost favorita basista cred ca toate forurile europene hauiau la comanda lui basescu in urma aberatiei acestei scoafe ce si-a permis sa dea acele mesaje! aia tre sa zboare dracului o data pentru totdeauna din acea functie. redynga este de acord cu actiunile haimanalei?! asa se face in UE?! se dau mesaje de catre o persoana intr-un post din inalta justitie care sa jigneasca persoane si prin care se pun la cale hotii. aceasta persoana cu un caracter de musca trebuie sa stea in puscarie urmare actiunilor ei! face cinste o astfel de miriapod celor din justitie?

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.11.2024 – Fosta sefa de instanta, propusa la MJ in guvernul Sosoaca

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva