23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

COMPUNERE ABUZIVA - Sectia de procurori a CSM a inceput interviurile pentru sefia PICCJ si DNA cu Daniel Morar in calitate de membru al Consiliului, desi el nu este Procuror General numit in functie. In plus, Morar are interes ca niciun candidat sa fie validat pentru a sta cat mai mult pe functie! Procuroarea Elena Hach nu a fost chemata sa asigure interimatul pentru locul lasat liber de George Balan. Motivul: demisia lui Balan „nu s-a publicat in Monitorul Oficial”

Scris de: Razvan SAVALIUC - Ramona LICA | pdf | print

22 November 2012 12:12
Vizualizari: 5846

 

UPDATE - Cu 5 voturi la 1 (al ministrului Justitiei), Sectia de procurori a CSM a dat aviz negativ pe propunerile ministrului Mona Pivniceru in ce priveste pe procurorii Tiberiu Nitu si Ioan Irimie...

Joi la orele 10.00 a inceput sedinta Sectiei de procurori a CSM, avand ca ordine de zi audierea candidatilor pentru sefia DNA si PICCJ, respectiv a procurorilor Ioan Irimie si Tiberiu Nitu. Interviurile au inceput intr-o stare de tensiune, chiar daca membrii sectiei conduse de Oana Haineala abia scoteau un sunet. La sedinta au participat (vezi foto 1) procurorii Oana Schmidt Haineala, Gheorghe Muscalu, Bogdan Gabor, Florentina Gavadia, Daniel Marius Morar si ministrul Justitiei Mona Maria Pivniceru.

Din pacate, in pofida sesizarilor presei si a actiunilor formulate in instanta de Asociatia Magistratilor din Romania, Daniel Marius Morar a aparut mot in mijlocul Sectiei, desi el nu este Procuror General al Romaniei pentru a fi conform Constitutiei membru de drept in CSM, el asigurand doar un interimat. In plus, Daniel Morar este incompatibil si din prisma faptului ca este interesat sa-si pastreze scaunul de Procuror General interimar (din care si-a dat singur puteri sa controleze direct activitatea DNA) cat mai multa vreme, astfel incat e de inteles ca are interes direct ca niciun candidat sa nu primeasca aviz pentru ocuparea vreuneia din cele doua functii.


Sectia lui Haineala a tinut-o pe tusa pe procuroarea Elena Hach, ca sa nu intre in locul lasat liber prin demisia lui George Balan

Un alt aspect de prost augur a fost observat prin lipsa interimarului pe postul lasat liber prin demisia din CSM a procurorului George Balan, demisie de care s-a luat act in data de 15 noiembrie 2012, adica in urma cu o saptamana. Desi procurorul Elena Hach, de la PCA Brasov, trebuia sa preia locul lui Balan la sedinta de joi, cei din CSM nu au trimis dinandins actele privind demisia lui George Balan la Monitorul Oficial, pentru ca aceasta sa se publice oficial si astfel Elena Hach sa poata ocupa postul pana la organizarea de noi alegeri pentru CSM pe palierul parchetelor curtilor de apel. Manevra e cu atat mai grava cu cat Senatul a intrat in vacanta si se va intruni abia in februarie 2013, timp in care Sectia de CSM va sta cu un om in minus gratie „manageriatului” tandemului Alina Ghica – Oana Haineala. Acest fapt va afecta nu doar votul la interviurile pe propunerile ministrului Justitiei, dar si celelalte decizii care se vor lua in CSM in saptamanile viitoare.

Contactata telefonic de Lumeajustitiei.ro, procuroarea Elena Hach ne-a declarat: „Nu am primit pana in prezent nici un fel de solicitare pentru a ma prezenta la CSM”. Intrebata de noi daca nu se simte lezata de jocurile din CSM, Elena Hach a dat un raspuns diplomatic: „Daca as lua aceste imprejurari ca pe niste ciudatenii, ar insemna sa nu mai putem lucra... eu cred ca in fapt prioritatea numarul unu a fost pentru CSM interviurile pentru cele doua candidaturi si asta explica tot”.

Candidatul la sefia DNA Ioan Irimie l-a incruntat pe Daniel Morar: „Daca voi fi procuror sef la DNA... as reduce numarul de achitari datorate unor greseli procedurale sau pentru ca nu s-a administrat in cursul urmaririi penale intreg probatoriul”

Primul invitat in sala de sedinte pentru a-si expune activitatea profesionala, obiectivele si a raspunde intrebarilor a fost procurorul Ioan Irimie (foto 2), candidat pentru sefia DNA.

Ioan Irimie a inceput destul de sigur pe el, prezentandu-si traseul profesionalo, dupa care a tacat frontal activitatea DNA, enumerand ce ar face daca va fi numit seful parchetului anticoruptie: „...As reduce numarul de achitari datorate unor greseli procedurale sau pentru ca nu s-a administrat in cursul urmaririi penale intregul probatoriu pentru a dovedi in mod cert la momentul trimiterii in judecata ca sunt probe care impun trimiterea... aceste erori care mai exista in DNA trebuie indepartate ... voi actiona pentru apararea banului public...”

Pe tot parcursul acestor afirmatii, Daniel Marius Morar s-a arata intepat de cele auzite, iar cand i-a venit randul sa puna intrebari candidatului, nu a ezitat sa-l puna in dificultate, profitand de experienta acumltata in varful DNA.

UPDATE: ora 13.00

Morar s-a dat la procurorul Irimie. Haineala i-a tinut isonul

Vicepresedinta CSM, Oana Haineala Schmidt si adjunctul procurorului general al PICCJ, Daniel Morar, l-au supus pe Ioan Irimie, candidatul la sefia DNA, unor intrebari referitoare la cunostiintele lor personale, etalandu-si astfel ceea ce cunosc ei cel mai bine. Sefa Sectiei pentru procurori Oana Haineala a tot dat zor cu intrebari refritoare la Grupul Statelor Impotriva Coruptiei (GRECO) cu care s-a laudat peste tot cum ca ea este seful delegatiei romane, si a avut pretentia ca Irimia sa cunoasca multe aspecte de spre rolul DNA in participarea Romaniei la acest grup, iar Morar l-a luat cu „statistica” pe care o stie cel mai bine care este, potrivit lui, „un instrument foarte bun de lucru pentru un manager”. Intrebarile acide puse de Daniel Morar au inceput deja cu o concluzie referitoare la proiectului de management a procurorului clujean: „proiectele astea nu sunt extrem de relevante pentru ce poate sa faca un om”. Ioan Irimie a fost intrebat de Morar „care este procentele de achitari in dosarele DNA”, iar raspunsul acestuia a fost de 25 %, ceeea ce l-a infuriat pe adjunctul procurorului general al PICCJ, care i-a raspuns pe un ton raspicat: „10%”. Apoi Morar a incercat sa-l puna din nou in dificultate pe Ioan Irimie, intrebandu-l cate rechizitorii a intocmit anul acesta si in ultimii trei ani, dupa care a tras o concluzie aspra: „Cand faci 4 rechizitorii in 3 ani si niciunul in ultimul an, nu vad cum ai putea mobiliza pe altii. Cum ar arata statistica DNA pe acest an, cu oameni care au lucrat in ritmul domnului Irimie? Zero barat”.

Haineala s-a otarat cu tupeu la ministrul Pivniceru

Datorita emotiilor vizibile, candidatul la sefia DNA Ioan Irimie a facut cateva confuzii in timpul audierii sale de catre Sectia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii (CSM). Si anume, Irimie a fost intrebat de vicepresedintele CSM, Oana Schmidt Haineala, prin ce mecanism este monitorizata Romania in domeniul Justitiei. Acesta a raspuns ca Romania este monitorizata de Consiliul Europei prin Mecanismul de Cooperare si Verificare (MCV), moment in care a fost corectat de ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, care i-a spus ca este vorba de fapt de Comisia Europeana.

Mona Pivniceru a ripostat si i-a spus Oanei Haineala ca se comporta cu candidatul de parca ea este profesoara si-l asculta, iar el este la clasa a I-a. Oana Schmidt Haineala a intrerupt-o pe Mona Pivniceru, avertizand ca daca mai intervine va fi nevoita sa intrerupa sedinta. Ioan Irimie a mai fost intrebat ce va face atunci cand un procuror va fi atacat in presa sau se vor face referiri la un dosar penal instrumentat de DNA, el raspunzand ca poate sa dea un comunicat de presa in care sa explice motivele pentru care un dosar a fost trimis in instanta si poate sa sesizeze CSM, pentru apararea reputatiei procurorului de caz. Oana Schmidt Haineala i-a atras atentia ca cererea de aparare a reputatiei trebuie adresata de procurorul respectiv, si nu de conducatorul unitatii de parchet. La un moment dat, Ioan Irimie s-a referit si la modul in care ar trebui stimulati financiar procurorii care isi fac bine treaba: „E foarte bine cand ii dai la om si se bucura si e foarte rau cand ii iei la om din drepturi”. El a continuat spunand ca nu doreste sa diminueze competentele DNA si ca s-a inscris in aceasta cursa „din dragoste pentru sistemul nostru judiciar”.

Stenograma discutiilor dintre Daniel Morar si Ioan Irimie, candidat la sefia DNA

Daniel Morar: Eu am facut cererea de revocare din DNA, eu v-am chemat apoi. Am fost cam incosecvent in ce va priveste. Eu m-am uitat pe proiectul dvs. de management si parerea mea este ca proiectele astea nu sunt extrem de relevante pentru ce poate sa faca un om. Vorbiti de specializarea procurorilor in fonduri europene, ca trebuie dinamizata activitatea. Cum ii specializam, cum ii dinamizam, cum e organizata activitatea DNA?

Irimie: Exista un serviciu specializat in efectuarea anchetelor privind infractiunile impotriva interesului financiar al comunitatii europene. Procurorilor li se dau aceste cauze in functie de incarcatura. Specializarea procurorilor o vad prin participarea lor la cursuri de perfectionare si prin realizarea unor metodologii privind anchetarea acestor infractiuni impotriva intereselor financiare ale comunitatii europene. Vreau sa continuam si sa perfectionam pentru ca sunt foarte multe cauze si si acum anumite situatii ridica probleme si discutii in cadrul colectivului referitor la modalitatea in care ele au fost comise.

Morar: Cat din activitatea DNA pe fonduri europene este realizat de acest serviciu specializat? Stiti?

Irimie: Nu.

Morar: Dar in fiecare raport anual eu fac aceasta distinctie.

Irimie: Specific nu stiu, pentru ca eu m-am gandit, si ma refer la activitatea de la Cluj, este o activitate intensa.

Morar: Va spun eu. E bine sa ne impunem targeturi, dar trebuie sa stim pe ce ne bazam. Serviciul are o activitate aproape nesemnificativa pe fonduri europene. Mergem mai departe, stiti cum e activitatea instantelor pe aceasta cauza?

Irimie: Am sustinut si cauze de-ale mele privind fonduri europene.

Morar: La nivelul DNA exista o problema in ce priveste pregatirea procurorilor?

Irimie: Este ideea mea ca trebuie continuata aceasta activitate. (...) Sa fie foarte clar, ne stim si profesional si ne apreciem profesional si de asta imi permit sa discut, eu nu pot sa critic unitatea unde lucrez, DNA.

Morar: E un raport de activitate, m-as fi asteptat sa il cititi. V-am intrebat daca dvs considerati ca e o problema, sunt ani in care au fost zero restituiri de dosare.

Irimie: Da. De ce sa avem sesizari la CSM, de ce sa avem dusmani peste tot?

Morar: Statistica e un instrument foarte bun de lucru pentru un manager. Ce spuneti dvs. e bun ca banc. Ati vorbit de achitari. Cum va ganditi sa solutionati problema asta?

Irimie: Pai tot asa. Repartizarea cauzelor la procuror in functie de cultura lui, de experienta lui, verificare periodica a activitatii de urmarire penala pentru a constata ce probe s-ar putea administra, pentru ca sa nu avem surprize la instanta, plus rolul pe care trebuie sa il aiba procurorul de sedinta in sustinerea actului de acuzare.

Morar: Sunt multe achitari la DNA, cifric?

Irimie: Trebuie sa nu existe sau sa se reduca numarul lor.

Morar: Care este procentul de achitari in dosarele DNA?

Irimie: 25%?

Morar: 10%. Statele din UE au un procent mai mare, mai mic decat noi la achitari?

Irimie: Domnule prim-adjunct, eu traiesc in Romania si populatia e nemultumita de ce se intampla in Romania, nu in Spania sau Italia. Eu sunt tras la raspundere de CSM pentru ce fac in Romania, ca toata lumea vorbeste de America. Da domnule, sunt de acord, sunt de acord si cu recomandarile UE, dar eu vreau sa vad o tara curata, si nu erori judiciare si persoane care sufera datorita faptului ca sunt nedreptatiti.

Morar: E foarte frumos ce spuneti, si noi vrem asta. Dar trebuie sa stim care sunt cifrele si in alte parti ca sa vedem cum stam.

Irimie: De ce sa plateasca statul rebutul profesional? De ce Romania sa plateasca tot timpul?

Morar: Incarcatura de dosare pe procuror - Cum veti reusit sa rezolvati?

Irimie: prin completarea schemelor si prin cresterea operativitatii.

Morar: Cum?

Irimie: Prin o evaluare permanenta a cauzelor in lucru, prin implicarea in functie de complexitatea cauzei.

Morar: Atat? Si cum facem asta? Nu am reusit chestia cu completarea schemei, de 7 ani de zile. In aceste conditii, cum? Pentru ca dumneavoastra va propuneti.

Irimie: O reevaluare a tuturor dosarelor, solutionarea dosarelor care nu au nicio perspectiva.

Morar: Cine sa faca evaluarea?

Irimie: Procurorul sef alaturi de procurorul care are dosarele in lucru si o verificare a cauzelor respective.

Morar: Si ce faceti daca procurorul nu lucreaza?

Irimie: Am masurile legale, pana la urma ajung si la o redistribuire a cauzelor. Pot sa repartizez lucrarea altui procuror.

Morar: Vorbiti ca procurorii trebuie sa lucreze mai mult. In 2005 intreg serviciul teritorial Cluj nu a intocmit niciun rechizitoriu. Cum ar fi aratat statistica DNA pe 2005 daca toate structurile ar fi functionat ca cea din Cluj?

Irimie: Am fost delegat ca sef al STA Cluj, delegari care nu puteau fi refuzate, iar in cadrul structurii centrale am dispus arestarea unor inculpati. Nu puteam fi in doua locuri in acelasi timp.

Morar: Cate rechizitorii ati facut in ultimul an?

Irimie: Niciunul. Am realizat activitatile si dosarele care mi-au fost repartizate. Intr-adevar nu am avut posibilitatea ca in cursul anului 2012 sa finalizez cu rechizitoriu.

Morar: Cand faci 4 rechizitorii in 3 ani si niciunul in ultimul an, nu vad cum ai putea mobiliza pe altii. Cum ar arata statistica DNA pe acest an, cu oameni care au lucrat in ritmul domnului Irimie? Zero barat.

Irimie: De unde stiti? Va intreb eu ceva!

Haineala: Aici nu este o discutie interactiva.

Irimie: Am abilitati sa coordonez colective si exista rezultate concrete acolo unde am lucrat.

Morar: I-ati spus ministrului ca a fost ceruta revocarea dumneavoastra?

Irimie: Eu pe doamna ministru nu am vazut-o decat la interviu. Cand am depus cererea pentru a participa la aceasta selectie s-a scris de aceasta problema in presa si doamna ministru a luat la cunostinta de problema care a fost in 2005. Eu nu vreau sa ma apar, eu nu am discutat niciodata problema revocarii. M-a durut, nu am discutat-o insa.

Morar:Eu v-am intrebat doar daca i-ati spus ministrului justitiei si de problema asta?

Irimie: Pe dna ministru am vazut-o la interviul pentru nominalizari. Cand sa discut?

Morar: Nu va plac statisticile. Dar pe perioada 2004, la Cluj 6 inclupati au fost trimisi in judecata, in 2005 - un inculpat a fost trimis in judecata, cand ati plecat de la Cluj. In 2006 statisticile Serviciului Teritorial Cluj sunt foarte bune. Deci sunt discrepante intre Serviciul Teritorial Cluj condus de altii si de dumneavoastra.

Irimie: Cand am fost sef la Cluj aveam doar doi procurori si 2 politisti. Pe urma s-a creat o schema mai mare de procurori.

Ministrul Justitiei: Cand nu faceti rechizitorii, dvs stati degeaba?

Irimie: Eu mai putin vorbesc, domnul Morar stie prea bine care este ritmul meu de munca la serviciul teritorial Cluj. Legea nu permitea ca procurorul sa refuze delegarile, ele erau obligatorii. Deci nu eu, asa a fost sa fie. Va pot spune modul in care s-a propus revocarea, n-am mai fost doriti, putea sa imi spuna...

Vom reveni curand, pe larg, cu audierea procurorul Tiberiu Nitu.

Comentarii

# Fistic date 22 November 2012 12:56 +16

De ce o fi fost Haimaneala asa ofuscata, a venit nervoasa la serviciu? s-a luat aiurea de Pivniceru

# Andrei Grosu date 22 November 2012 13:04 +18

Deci e super nesimtire sa fie Morar Acolo. Ar fi trebuit sa aibe macar bunul simt sa se recueze. Dupa atitudinea ziarelor apropiate Cotrocenilor sigur Irimie nu primeste aviz pozitiv. Trist:(

# Consiliul Slugilor lui Macovei (CSM) date 22 November 2012 17:24 +8

Daca mai exista vreun dubiu cu ce se ocupa CSMul, iata raspunsul! Iar Haineala este Regina Absoluta a Noptilor Jutitiei Romanesti in care cetatenii justitiabili viseaza f urat!

# emil date 22 November 2012 13:20 +20

Cei din CSM , Ghica, Haineala, Vasilica, Morar nu au limita la nesimtire. Nu poti pretinde unor  nulitati penibile  sa aiba bun simt.

# Scor gresit date 22 November 2012 17:11 +10

5 la 1???? Este o eroare! Eu am crezut ca cei doi cantidati vor fi trimisi la Auschwitz? Haineala parca a iesit din laba lui Hitler iar ailalti sunt de-ai lui Neamtu si Horia Sima

# VIKY date 22 November 2012 15:07 +15

Nu cred ca se asteapta cineva ca ei sa primeasca aviz pozitiv din partea CSM-ului, cu atat mai mult cu cat holera de la Cotroceni are nevoie de vechea garda sa asigure alegerile din decembrie. Ma intreb cum este permis ca aceste holere sa joace ca la m-a-s-a acasa, calcand in picioare un popor intreg. Nimeni nu ii poate opri?. Sau se mizeaza pe un nou '89?. Ca pana la urma cred ca se va rupe...coarda. Au intins-o prea mult, si se mai intinde.

# RUSINE, RUSINE, RUSINE sa va fie date 22 November 2012 16:20 +9

Haimaneala si ai lui rusinea magistraturii. Sunteti niste jenanti! Haimaneala cati bani cheltuiti nesimtitilor sa va bateti joc de Romania?

# mihaic3001 date 22 November 2012 16:45 +7

Dacă nu s-a rupt ea coarda la referendum când alte zdrenţe de magistraţi (ca şi ăştia ai CSM-ului - n-or fi toţi şi îmi cer scuze faţă de cei de bună credinţă) şi-au permis să ne calce în picioare pe cei 7 400 000 de votanţi "antiholeră", nu cred că se va mai rupe. Mai mult, cred că ni se pregăteşte o fraudă ordinară la alegerile din decembrie, atunci când toate instituţiile statului ("reformate" şi "democrate" altfel) vor lucra neîncetat în interesul dementului psihopat ţinut în funcţie din exterior ptr. vânzarea bogăţiilor naturale a acestei ţări.  Da, aveţi dreptate, s-a ajuns prea departe şi ar trebui odată şi odată poporul ăsta să aibă o revelaţie şi să iasă în stradă, dar nu se va întâmpla asta. Destinul nostru va sta din păcate tot în hăhăitul de la cotroceni, în deciziile handicapatului de Zăgrean, idioţeniile ăstora de la CSM şi a altor instituţii şi sclavi băsişti. Din păcate, ţara asta nu mai are nici o şansă. 

# Colegi date 22 November 2012 15:13 -9

Dragi colegi.... Ce au facut Cei doi pentru system? Nimic....buna intrebare pentru nitu..... Ce a facut pana acum bun?   Ar rezista la effort?.......sunt doi louseri

# cco date 22 November 2012 20:46 +5

Ai mai scris intr-o postare LOUSER. Este gresit, LOSER. Nu mai scrie in limbi straine daca habar n-ai ca imi zgarii retina.

# Laurenţiu date 22 November 2012 15:16 +11

Mie mi-a plăcut cum a răspuns dl. Irimie - tirului executat de Morar. A fost demn şi foarte ponderat. Altul îl băga în mă'sa din prima. :-)

# un justitiabil date 22 November 2012 15:44 +11

da, ce draqiu sunt astia, comisia de "gazare" a lui hitler! :eek: omul s-a dus la interviu nu la interogatorii securiste . vai ce destepti se dau gogonatii, morar si haineala.Biiii nu va astamparati... , nu uitati cine va plateste salariili.De n-ar fi acest popor mult, sa va asigure salarilii mari si masinili bengoase ce-ati face.

# adel date 22 November 2012 15:47 +14

rusine magistratilor care nu reacioneaza si accepta sa fie reprezentati de Haineala, Morar si altii ca ei.

# steluta date 22 November 2012 15:48 +11

asta e dictatura! adica Morar n-are calitatea si nici competenta sa fie acolo si vine si-l mai si ataca pe om ! si sunt si membri CSM care-i tin isonul, adica se asociaza in savarsirea de....cum le place lor procurorilor sa spuna...din fericite moldoveanca o sa le-o traga rau, dupa cer o sa-i puna si la frigare....

# aviz negativ date 22 November 2012 16:41 -5

irimie asta e un taranoi care va face desfiinta DNA pe linie de rechizitorii. Vorbeste de plata statului la condamnarile CEDO. Pai astea sunt de circa 10 milioane euro pe an adica un NIMIC si se datoreaza in primul rand parlamentului si guvernului pentru legile aberante. 10 milioane de euro tovarase irimie sunt o spaguta mica de tot in cazul borfasilor pe care trebuie sa-i anchetati. Adica dupa logica tovarasului, ma intorc undeva in anii 2000 fac 0 rechizitorii si ii las pe toti marii rechini sa fure sute de miliarde de euro, dar ma bat cu ea pe piept ca nu sunt condamnat la CEDO. AVIZ NEGATIV TOVARASE

# daca nu au lins pe clopotarul securist date 22 November 2012 16:45 +10

:P :P :P aici la mafia securista a lui basescu trebuie sa dovedesti ca esti lingau ca morar,haineala,danilet e t c,sucesul este la morar ilegalul care ia albit dosarul flota lui screlozatul,cu prejudiciu zero,si la videanu,udrea,blaga,roberta ,unguientul si sa fi pictor sai faci lui chiorul portret de calaul cel mare,asa te acepta hotii an familia lor :lol:

# algeazira va vede date 22 November 2012 16:57 +10

8) dovada cea mai clara ,c s m,o adunatura de lingaii :P :P :P :P :P :P :P morar,haineala,danilet pusi de trdatoarea macovei,si securistul basescu,violatorul din 1973.a studentei doina,a vandut flota,sia dat casa ,a spalat bani,multe dosare albite de gunoiele morar-kövesy,nea vandut flota,aurul,gazul,este demis de 98% si face pe guvernatorul cu justitia lui de hotii,ce casa are an cj,morar,cate conturii ????haineala la fel se plinba an hong kong pe banii tarii cu s p p. dupa ia ,rusine rahatii lui chiorete basecu satana pe pamant

# FELICITARI PENTRU NITU date 22 November 2012 17:00 +11

Bine ca nu te-ai lăsat călcat in picioare. Avem nevoie de un procuror general cu coloana vertebrala si ai dovedit ca ai. Cat despre anchetatori, nu pot spune decât ca au ajuns din eroare unde sunt. Păcat de instituție.

# Andrei Grosu date 22 November 2012 17:11 +6

Tocmai ce terminai de citit articolul si-l ascult pe Arfat la TV. Imi dau lacrimile daca fac comparatie cu haineala sau morar.

# mesajul nostru date 22 November 2012 17:12 +9

pana nul suspendam pe chiorete bassaliny,il capo di mafiozo-securistul cum nea zis algeazia an reportajul,antena 3 ,care ai vazut ??? sai destramam sandramaua de hotii,interlopii ca morar,kövesy,macovei,pdl-ard,spionii securistii ,crima organizata statul de dreptii an fata dictatorului multi desvoltat an averii furate si reptilele lui din justitie ,vipera haineala,cobra,morar,se vede clar ,cum apara pe infractorii pdl,udrea cu 5o5 ooo ooo euro furate din fondurii europene ,flota ,videanu,blaga,totii liberi la furat numai diaconu cercetat de coruptul georgescu -excrocul,liber cu blejnar,marta,eba cu vila la paris din banii furati orbii c s m,dau nup :sigh: :sigh:

# livia date 22 November 2012 17:12 +7

Avizul csm este consultativ, deci nu are nici o valoare, nu? Numirile vor merge la guvernator; sa vedem ce va zice si el. Dar Romania este chiar un sat fara caini? Daca Morar nu trebuia sa fie in csm, de ce a fost? Nimeni nu poate lua atitudine?

# florin date 22 November 2012 17:32 +6

CSM = o haita de basisti. Blestemul sa cada pe ei.

# Arama date 22 November 2012 18:53 +5

Ce penibili sunteti si cum va discreditati prin acest CSM.Nu fac parte din breasla dar am admirat gradul de cultura al corpului de magistrati .Acum uitati/va cine va reprezinta.

# Haineala date 22 November 2012 19:53 +7

Morar trebuia sa puna urmatoarele intrebari: !. Stiti sa faceti dosare la comanda ca mine? 2. Stiti sa-l pupati in cur pe Basescu ca mine? 3. Stiti sa faceti dosare astfel incat Romania sa fie condamnata la CEDO? 4. Stiti sa faceti trafic de influenta ca rudele voastre sa fie angajate la stat? Daca nu stiti totate astea, nu aveti cum sa ajungeti procuror sef la DNA sau procuror general!

# TITI GUTAN date 22 November 2012 20:02 +7

M-am convins,Morar este ce doriti numai procuror nu! Un smecher basist plin de tupeu pus special de mentorul lui,mare traficant de armament, sa distruga destine umane.La fel si Haimanaua pusa sefa procurorilr in CSM.

# ve lepadati de satana basescu ???????????????? date 22 November 2012 20:20 +5

asa trebuie selectatii procuriiii,dar macovei securista,tradatoarea pela bruxel ,baga stranbe despre ponta gelosa ca el nu era comunist inaite de 89,ca ia vipera cu clopotei ,udrea,basescu,roberta,videanu,unhuientul kobe,blaga vamesul,anselatorii ,dracului,mincinosii ,ca boc ,zegrean,aspazia,motoc,ciausecu,haineala ,georgescu dela ani,cu diplome false totii ,neau furat tot acuma promit cu inima ,lui eba sparta ,un viitor mai roz ,dar cinei crede pa sachalii pdl.

# c s m=comunisti si securisti lui macovei ard date 22 November 2012 20:32 0

:D sa vedeti pe chiorul ,cu clopot la cap :zzz ce face cu astia 2 respinsi de haineala hota -hotilor :cry: o sai puna an post dupa ce zura ca recunosc pe el exact ca morar si kövesy ,ca sef direct sau le arata dosarul facut de macovei, :-* sistemul mafiot asa functioneaza ,si sai vezi cum executa ca morar sa nu faca procese la pizdelachi,ca udrea,bulibasa cu familia,videanu,blaga,boc,unguientul, :lol: numai de jupanu care ia numit :P :P :P

# basesu violator date 22 November 2012 20:43 +3

;-) acesati ,si vedeti cazul din 1973 ,povestit de militeanul care la anchetat si cum a scapat de lovitura primita dela fratele studentei doina :eek: priviti obrazul lui stang cu semnul 8) de asta are ura pe usl,de stanga si zice cai de dreapta hotul flota albit de morar cu prejudiciu zero :lol: :lol: :lol: 316 nave disparute ,si $$$$ an cotul lui an bahamas ,un cunascotor a mafiotului

# Mariana date 22 November 2012 23:23 -3

Oameni buni, voi cei ce tot huliti pe unul, pe altul din CSM, voi chiar nici in ultimul ceas nu sinteti constienti ca e vorba de doi candidati la functii extrem de importante, nu de membrii CSM, si ca cei doi au avut o prestatie de parca ar fi fost procurori la Cucuietii din vale,si nici acolo nu aveau voie sa aiba asa o prestatie ca si procurori. Oamenii astia cum au ajuns procurori mai degraba, au trecut printr-un INM ceva, au dat examene, cum le-au luat?Par atat de "simpli" pentru asa niste functii! Doamna ministru, treziti-va odata! De cand ati venit, si toata lumea v-a asteptat cu mare bucurie, nu ati facut nimic sa va puteti macar mandri cu ceva lasat in urma! Iar dintre sefii din justitie, cei care au venit odata cu dvs., sint chiar jalnici, din domenii aiurea si ajunsi sefi la justitie si etc., si inchideti ochii , nu faceti nimic, ca si cum nu s-ar intampla nimic rau, acum cei doi, cum au trecut interviul la comisia de interviu aleasa de dumneavoastra? Va rugam, faceti sa fie bine,faceti ceva bun in justitia asta! Cand erati in opozitie, erati foarte vehementa, cautati calitatea si erati foarte critica, acum insa...ce se intampla?

# cati date 23 November 2012 07:34 +6

un interviu total neprofesionist, facut de o gasca de calai care-si apara cu dintii pozitiile si privilegiile si cu un Daniel Morar aflat in conflict de interese in acest "interviu". Unde au fost intrebarile pe marginea proiectului de management, care am inteles ca s-a depus, unde au fost intrebarile privind rata de succes in cariera profesionala, si mai ales care este viziunea si perspectiva manageriala a candidatilor? VARZA! Raspunsurile candidatilor, nu aveau cum sa se ridice la un nivel de competenta acceptabil, cand trebuiau sa raspunda la intrebari tampite. Nivelul interviurilor il stabilesc organizatorii ( in cazul de fata inchizitorii) si nu candidatii. RUSINE !!!!!

# Justitiarul date 23 November 2012 07:46 +5

Morar nu esti in masura sa vorbesti ! Liviu Ciupe , dosarul "Alimentara"( Gheorghe Funar) si alte esecuri...te-au descalificat ! Rusine, rusine celor care sustin asemenea nulitate...galbejita ! -))

# stupid people date 23 November 2012 08:41 -3

la puscarie cu borfasii nastase, hrebenciuc, mitrea, mazare, oprisan, dragnea, voiculescu, becali, vantu, iliescu, patriciu, fenechiu, udrea, oprea. Forta DNA, pe ei pe mama lor. Nu va luati dupa cateii care latra la luna pe LUJU. Se stie ca LUJU= trompeta infractorilor

# dana date 23 November 2012 18:59 0

generatia tinara compromisa si fara coloana vertebrala.csm de nimic.totul se degradeaza.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva