psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

GOLANIA DNA – Retinerea avocatei Laura Voicu pentru angajarea unui avocat din UNBR-Bota este un abuz certificat de ICCJ. Dovada sta in solutia ICCJ data in cazul unui avocat din UNBR-Bota trimis in judecata chiar de DNA pentru asa-zisa practicare fara drept a profesiei de avocat. Verdictul a fost achitare, iar DNA stia de solutie la momentul retinerii avocatei Voicu. Lumeajustitiei.ro cere deschiderea unui dosar de represiune nedreapta pe numele procuroarei Liana Constantinescu (Sentinta)

Scris de: George TARATA | pdf | print

27 March 2015 17:53
Vizualizari: 12200

Lumeajustitiei.ro va prezinta o dovada clara a abuzului comis de DNA in cazul avocatei Laura Voicu (foto), saltata de DNA din instanta si dusa la arestare pe motiv ca a colaborat cu un avocat de la UNBR Bota. Dovada o reprezinta o decizie a Inaltei Curti de Casatie si Justitie. O decizie de achitare intr-un dosar in care DNA a trimis in judecata un avocat de la UNBR-Bota pe motiv ca ar fi practicat ilegal avocatura.

Laura Voicu a fost acuzata de instigare la exercitare fara drept a profesiei de avocat, desi, la momentul retinerii sale, DNA stia de solutia de achitare a Inaltei Curti din dosarul in care parchetul anticoruptie a trimis in judecata un avocat de la UNBR-Bota. Asadar, cum putea fi acuzata Laura Voicu de instigare la exercitarea fara drept a profesiei, in conditiile in care ICCJ a decis, chiar intr-un dosar al DNA, ca avocatii de la Bota practica legal avocatura? Se confirma din ce in ce mai mult faptul ca nu a fost decat o tentativa a procurorilor anticoruptie de a-i inchide gura Laurei Voicu, de a o scoate din dosarul Alinei Bica si de a o lasa pe fosta sefa DIICOT fara aparare, stiindu-se ca foarte putini avocati se incumeta sa o reprezinte, aceasta fiind deja condamnata public.


In raport de solutia Inaltei Curti, care constituie autoritate de lucru judecat si care a fost adusa la cunostinta DNA, Lumeajustitiei.ro solicita Procurorului General al Romaniei, Tiberiu Nitu, sa dispuna deschiderea unei anchete penale impotriva procuroarei din cazul Laurei Voicu, Monica Liana Constantinescu, pentru a se stabili daca aceasta se face vinovata pentru savarsirea infractiunilor de abuz si represiune nedreapta.

Conform art. 283 Cod penal – Represiunea nedreapta consta in:

(1) Fapta de a pune in miscare actiunea penala, de a lua o masura preventiva neprivativa de libertate ori de a trimite in judecata o persoana, stiind ca este nevinovata, se pedepseste cu inchisoarea de la 3 luni la 3 ani si interzicerea exercitarii dreptului de a ocupa o functie publica.

(2) Retinerea sau arestarea ori condamnarea unei persoane, stiind ca este nevinovata, se pedepseste cu inchisoarea de la 3 la 10 ani si interzicerea exercitarii dreptului de a ocupa o functie publica”.

DNA: “Inculpata Serban Cernat – Claudia a depus, in data de 25 iulie 2007, un inscris denumit imputernicire avocatiala si a semnat acte procedurale, desi nu a urmat procedura prevazuta de lege pentru obtinerea si exercitarea profesiei de avocat”

Sa revenim la faptul ca DNA cunostea ca avocatii de la UNBR Bota practica legal avocatura, in momentul retinerii Laurei Voicu. Nu ne vor referi la sutele de hotarari judecatoresti de achitare in dosarele deschise de parchete de pe langa judecatorii, ci va vom prezenta un caz in care o avocata de la UNBR Bota a fost trimisa in judecata chiar de catre DNA. Este vorba despre Claudia Cernat Serban. Aceasta a fost trimisa in judecata de DNA Brasov, in noiembrie 2007, intr-un dosar cu mai multi inculpati, fiind acuzata de exercitare fara drept a unei profesii.

Iata ce mentiona DNA in comunicatul de presa:

La data de 14 iulie 2007, inculpatul Serban-Cernat Petru (subcomisar de politie) l-a indemnat pe Simiuc Romica, cetatean care incalcase normele de circulatie rutiera, sa le dea agentilor de politie rutiera Manole Catalin Marius si Ghitun Lucian suma de 200 RON pentru ca acestia doi sa nu il sanctioneze. Aceasta, in conditiile in care subcomisarul de politie cunostea ca Simiuc Romica nu poseda permis de conducere.

Agentii de politie au primit suma oferita drept de mita, desi aparatul radar inregistrase cum autoturismul condus ilegal de catre Simiuc Romica circula intr-o localitate din judetul Bacau cu viteza peste limita legala.

Pentru a-i asigura apararea lui Simiuc Romica, in procesul penal, inculpata Serban Cernat – Claudia a depus, in data de 25 iulie 2007, un inscris denumit imputernicire avocatiala si a semnat acte procedurale, desi nu a urmat procedura prevazuta de lege pentru obtinerea si exercitarea profesiei de avocat”.

Curtea de Apel Brasov: “Nu se poate reprosa acesteia ca ar fi exercitat fara drept profesia de avocat”

Dosarul a ajuns pe rolul Curtii de Apel Brasov. Aici insa, judecatoarea Simona Franguloiu a dispus, prin sentinta nr.61/S din 21 iulie 2009, achitarea Claudiei Cernat Serban pentru savarsirea fara drept a unei profesii, stabilind ca aceasta indeplineste conditiile pentru a exercita profesia de avocat.

Prezentam fragmentul din sentinta Curtii de Apel Brasov privind-o pe Claudia Cernat Serban:

Inculpata s-a inscris in Baroul cunoscut sub numele de “Baroul Constitutional” infiintat de Pompiliu Bota, membrii acestuia avand calitatea de “avocati”.

Fara a intra in discutii cu privire la legalitatea acestui Barou de Avocati, la modul in care a fost autorizata functionarea acestuia si daca este posibila functionarea sa in paralel cu structura consacrata a Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, instanta are a constata ca inculpata Serban Cernat Claudia indeplineste toate conditiile de ordin subiectiv pentru a exercita profesia de avocat, cel putin pentru a acorda asistenta juridica sotului ei.

De altfel, legalitatea infiintarii si functionarii acestui Barou paralel nu a fost solutionata in mod unitar de catre instantele de judecata, existand inca discutii cu privire la aceasta iar obiectul judecatii este reprezentat de o singura activitate de asitenta juridica acordata la data de 25 iulie 2007 sotului ei.

(…)

Cum activitatea s-a marginit doar la acorda asistenta juridica sotului, ca persoana avand pregatirea juridica necesara (inculpata poseda si titlul stiintific de doctor in drept) nu se poate reprosa acesteia ca ar fi exercitat fara drept profesia de avocat.

Mai mult, exista anumite categorii de persoane cu pregatire juridica, dar care nu au calitatea de avocati si care au dreptul de a acorda asistenta juridica sotilor sau rudelor, cum este cazul magistratilor, despre care nu se poate sustine ca in aceste imprejurari ar exercita fara drept o profesie, ci pur si simplu se recunoaste dreptul unor persoane cu pregatire juridica de a acorda asistenta juridica sotului sau rudelor.

In consecinta, instanta constata ca in speta nu este indeplinita nici conditia impusa de latura obiectiva a infractiunii, dar nici a laturii subiective a acestia, cu atat mai mult cu cat nefiind stabilita o practica unitara in materia persoanelor inscrise in baroul paralel cu baroul traditional, se poate sustine ca inculpata a avut convingerea ca are calitatea de avocat si astfel ca nu exercita aceasta profesie fara drept, solutia care se impune fiind aceea a achitarii acesteia”.

Inalta Curte: “In mod corect s-a dispus achitarea inculpatei”

Sentinta Curtii de Apel Brasov a fost atacata cu recurs la Inalta Curte de Casatie si Justite. Solutia de achitare a avocatei Claudia Cernat Serban a fost insa mentinuta de judecatorii Sofica Dumitrascu, Lucian Macavei si Cristina Arghir, prin decizia nr. 3516 din 8 octombrie 2010.

Iata ce se precizeaza in decizia ICCJ:

Astfel, legalitatea infiintarii si functionarii Baroului Constitutional nu a fost solutionata in mod unitar de catre instantele de judecata si nu poate constitui obiectul prezentului dosar legalitatea acestui barou.

Din actele dosarului rezulta ca inculpata Serban Cernat Claudia este trimisa in judecata pentru o singura activitate de asistenta juridica acordata la 25 iulie 2007 sotului ei. Or, din continutul normei de incriminare descrisa in art.281 Cod penal, infractiunea de exercitare fara drept a unei profesii este o infractiune de obicei ce presupune repetarea la anumite intervale de timp a actului de conduita interzis, in speta, inculpata exercitand un singur act material in acest sens, iar fiecare act material luat separat nu poate constitui o infractiune de sine statatoare.

Mai mult, asa cum a retinut si instanta de fond, inculpata este absolventa a facultatii de drept, poseda titlu stiintific de doctor in drept, iar activitatea sa s-a marginit la acordarea asistentei juridice sotului sau, aceasta avand convingerea ca are calitatea de avocat si ca nu exercita aceasta profesie fara drept, cu atat mai mult cu cat nu exista o practica unitara in materia persoanelor inscrise in baroul paralel cu cel traditional.

Astfel, in mod corect s-a dispus achitarea inculpatei pentru savarsirea infractiunii prevazuta de art.281 Cod penal”.

*Cititi aici sentinta Curtii de Apel Brasov

*Cititi aici decizia Inaltei Curti

Comentarii

# alex date 27 March 2015 16:13 +18

stat securist.

# la bulau cu tortionarii date 27 March 2015 16:25 +21

DNA stia de solutia asta, dar a vrut sa-i puna cu orice pret catuse Laurei Voicu. Astia cred ca pot lega pe oricine pentru ca stiu ca nu raspund. Rusine sefilor baroului care nu au aparat-o pe avocata in fata acestiu abuz, doar pentru ca nu il inghiteau pe Bota

# o pensionara date 27 March 2015 20:57 +11

poate sa-i trimita cineva si lui iordachescu decizia inaltei curti?Pentru ca el se face ca nu stie nimic.tot o arde cu avocatura ilegala.....astazi pe site-ul baroului a aparut in sfarsit un comunicat cu un surogat de luare de pozitie privind exercitarea ilegala a profesiei,precum si faptul ca nu are stiinta de atragerea raspunderii disciplinare a celor care o sustin le laura voicu.....Stiti de ce imi aminteste mie luarea acesti pozitii atat de tarziu.?La revolutie (exact in acele zile,cand lucrurile erau tulburi si nu se stia exact cum vor evolua lucrurule,un director de la Masinexportimport,in functie de ce se anunta la TV-ascundea sau punea la loc pe birou poza lui Ceausescu.....era indecis....cam asa e si cu iordachescu.eu personal nu stiu daca avocatii lui bota practica sau nu illegal avocatura.....dar daca inalta curte a decis irevocabil ca ei nu sunt in afara legii.....asta e.....deci ce sa inteleg de aici ca iordachescu nesocoteste o decizie a instantei.....

# jurist@o pensionara date 27 March 2015 21:39 +7

florea si iordachescu stiu multe. nu au interes sa scoata gloata din starea de prostatie, ei isi vad de incasarea birurilor. asta este singurul scop pe care il au, colectarea birurilor si cumpararea de betoane carora le dau pompos denumirea de hoteluri pentru avocati. doamna arata-mi un singur avocat care se duce sa-si faca concediul la sibiu in hotelul lui florea. isi bat joc de voi si daca nu era bota nu aflati nimic despre unde se duc banii vostri de pensii.

# o pensionara date 27 March 2015 22:45 +4

ase e ,,,,niciunul sau cel putin nu cunosc eu....la techirghiol costa 350 lei pe zi de persoana ,daca nu ai trimitere de la medical de familie sau nu esti asigurat la CNAS adica 175 euro pe zi pt 2 persoane.....cu 3 mese incluse.......misto nu ....pai daca vrei sa te duci sa stai 10 zile si sa faci niste tratamente cat vine???????????1750 de euro.......pai pe banii astia merg cu barbata-miu oriunde in Europa ,,,mai mult de 10 zile......

# o pensionara date 27 March 2015 22:41 +4

rog administratorii site-ului sa cenzureze doar comentariile vulgare,nu si cele pertinente......comentariul meu anterior si neaparut se referee exact la cele spuse de colegul de mai sus.....multumesc....

# Ultimul Charlot date 27 March 2015 17:12 +13

Cum trebuie făcut sa stie si CSM si Cazanciuc asta, să cada de acord şi să termine cu războiul asta surd. Să se dispuna de urgența ca instantele de judecata să aiba si tablourile actualizate ale Barourilor județene din structura Bota. Cum poti avea incredere in actul de justitie cata vreme nu se respectă deciziile ICCJ. Sunt inca 8 decizii ale ICCJ ca si asta care recunosc legalitatea barourilor din UNBR structura Bota. Câtă mafie este in sistemul judiciar daca dupa 10 ani inca nu se vrea recunoasterea oficiala in ciuda sutelor de hotărâri judecatoresti. Ruşine celor ce incă susțin mafia din barourile traditionale. Probabil ca asta ar fi cu adevarat cel mai mare dosar de coruptie, de trafic de influența si de abuzuri...dosarul in care s-ar ancheta avocatura din Romania.

# Steluta date 27 March 2015 18:28 +12

Pana Kovesi si Coldea nu vor fi extirpati din sistem dupa atatia ani de politie politica si infiltrarea nedemocratica a Justitiei cu procurori parati pe post de judecatori cu dubla comanda nu vom scapa de urmasii dictaturii postcomuniste

# mulder, agentul mulder date 27 March 2015 21:13 +4

Bai luju.ro, i-ai cerut lui cazanciuc sa iti dea un răspuns la intrebarea:Este mr, Andronache Florian -ofiter SRI -finul ministrului,  consilierul personal al acestuia? D-aia are coko tupeu, ca ko este controlata.....si se executa ce zicea judecatorul lui tolontan: dosare facute de sri si semnate de dna, fara a mai fi citite.....rusinica coko....

# AWA date 30 March 2015 20:28 0

Prin exercitarea profesiei sale, AVOCATUL îndeplineşte o activitate economică, activitate care constă în oferirea de bunuri sau servicii pe o piaţă liberă :P (Hotărârea din 19 februarie 2002, pronunţată în Cauza Wouters şi alţii de către Curtea de Justiţie a Uniunii Europene, paragraful 49). :P :P :P

# Ana date 27 March 2015 16:28 +10

O solutie corecta! Sunt neneumarati magistrati verticali in tara aceasta , care au conchis prin sute de solutii definitive si irevocabile, faptul ca Baroul Constitutional este o structura perfect legala, iar avocatii care fac parte din acest barou , exercita in mod legal profesia - avocatura-! Reverenta corectititudinii!

# jurist date 27 March 2015 16:32 +16

BRAVO LUJU. vad ca sunteti profesori in drept in comparatie cu mamaligarii care comenteaza aiurea pe acest site. In curind procurorii si judecatorii aserviti clanului mafiot care conduce baroul neinfiintat florea vor realiza ca s-au bagat in rahat. pentru retinerea avocatei, procuroarea DNA risca sa-si piarda libertatea o buna perioada de timp plus serviciul. Se merita doamna procuror sa incalcati legea pentru a proteja niste mafioti? Eu nu inteleg de ce isi risca painea platita atit de bine acesti oameni. Cred ca uneori de fericire iti pierzi mintile, nu mai rationezi. Si titi ca doamna procuror daca isi pierde serviciul, intr-un final este posibil sa ajunga sa profeseze tot la baroul Bota, asa cum a patit si un domn judecator pe care l-ati prezentat intr-un articol. Terminati oameni buni cu minciunile, regimul basist corupt pleaca dupa gratii, incet si sigur.

# alex date 27 March 2015 16:56 +7

de acord, dar fara "SE merita".

# avi avi date 30 March 2015 21:09 0

ce vorbesti ,mai Pompi,iar te dai mare?In mod sigur ai fost si tu fericit vreodata de faci ce faci si zici ce zici.Acea prociuroare nu va fi data afara ca daca am merge pe ideea asta ,ar ramane parchetele fara procurori.Nu ne mai insulta cu tot felul de cuvine,,inteligente,,ca noi nu te-am facut in nici un fel(decat ca esti nelegal si unii ca esti impostor/este de comentat).Acum era prilejul sa iesi in fata si sa iti exprimi opinia.dar nu cu acel comunicat ambiguu si subtire.

# :) date 27 March 2015 17:15 +8

Sper sa nu mai fie mult pana se termina circul asta.

# XXX. date 27 March 2015 17:17 -8

Achitarea NU este "confirmarea" legalităţii baroului Bota. Achitarea este consecinţa faptului că inculpata a acordat asistenţă juridică soţului său. Pentru a acorda asistenţă juridică soţului, nu este necesară calitatea de avocat. Asistenţa juridică pentru soţ o poate acorda legal orice licenţiat în drept. Achitarea este dată pe art. 11 lit a) şi d), C.pr.pen, respectiv pentru că fapta nu există sau îi lipseşte un element constitutiv al infracţiunii. În considerente, s-a mai reţinut că fapta nu a avut caracter repetat, nu este o infracţiune de obicei, un singur act material neatrăgând întrunirea elementelor constitutive a infracţiunii.

# Socrate date 27 March 2015 17:41 +11

avocata Voicu a angajat un avocat de la Bota care a comparut o singura data. avocatul de la Bota a fost lasat liber iar avocata Voicu retinuta. e fara putinta de tagada ca procurorul DNA a vrut sa o execute pe avocata, ca aceasta a fost tinta si nu avocatul de la Bota. Abuz evident. 

# BBB date 27 March 2015 17:49 +4

In considerente s-a mai retinut ca " nu se poate reprosa inculpatei ca ar fi exercitat fara drept profesia de avocat" si " nu este indeplinita nici conditia impusa de latura obiectiva a infractiunii"!!! Prin urmare, se recunoaste, fara putinta de tagada, calitatea de avocat a acesteia.

# Alberto Kurtyan date 27 March 2015 20:37 +2

Ai dreptate XXX. Femeia a fost cercetata pentru un singur act material, si anume de a asista propriul sot. Instanta spune clar ca nu se pronunta asupra legalitatii baroului si nici asupra profesarii in general de catre paraleli. Este adevarat, jurisprudenta instabila ne ajuta sa evitam raspunderea penala (desi noi credem ca suntem avocati), dar nu ne ajuta deloc sa profesam. Cazul Serban NU este CRUCIAL. Nu ne ajuta cu NIMIC. Ma mira faptul ca LUJU asculta de Bota care tot furnizeaza aceste sentinte rasuflate si inutile. Un asa barou "legal" trebuie sa inceapa sa curatenia din interior.

# BBB date 27 March 2015 21:50 +2

Kurtyene, in afara de faptul ca tu intelegi mai greu stiinta dreptului, ai devenit nociv pentru uniunea noastra. In plus, se pare ca nu prea intelegi nici limba romana. Prin sentinta CA Brasov, mentinuta de ICCJ, s-a statuat ca "....se va dispune achitarea inculpatei pentru savarsirea infractiunii de exercitare fara drept a unei profesii fata de lipsa LATURII OBIECTIVE(!) si a celei subiective a infractiunii" ! Ai habar ce inseamna lipsa LATURII OBIECTIVE ?! Este adevarat ca prin alte cateva zeci de hotarari judecatoresti, inclusiv cele pronuntate de alte Curti de Apel, s-a statuat mai clar faptul ca barourile Bota au fost infiintate legal si ca  membrii acestora au dobandit calitatea de avocat in conditiile Legii 51/1995.

# avi avi date 30 March 2015 23:04 0

xxx are dreptate si in zadar ii dati cartonase rosii ca tot voi pierdeti.Are dreptate si Alberto pe care vreti sa il dati afara din uniuner.ma intreb,insa,dinccare uniune ca Bota nu mai are nimic.Nici uniune,nmci barou,nici credibilitate,nici profesie nici cazier curat.Asa ca mai ganditi-va.

# xxx date 27 March 2015 18:19 0

Pentru BBB:In considerente s-a mai retinut ca " nu se poate reprosa inculpatei ca ar fi exercitat fara drept profesia de avocat". Achitarea s-a dispus deoarece inculpata NU A EXERCITAT profesia de avocat, nu pentru că exercitarea profesiei de avocat în baroul Bota ar fi legală. Ceea ce a exercitat inculpata a fost asistenţa juridică acordată soţului, asistenţă legal acordată în condiţiile în care inculpata era licenţiată în drept.

# BBB date 27 March 2015 19:04 -1

Inculpata a acordat asistenta juridica sotului, insa in calitate de AVOCAT !!! Niciunde in considerentele celor 2 hotarari nu se spune ca aceasta nu ar avea calitatea de avocat, ori ca nu ar avea dreptul de a exercita profesia de avocat. Mai mult, CA Brasov a statuat ca " se va dispune achitarea inculpatei pentru savarsirea infractiunii de exercitare fara drept a unei profesii fata de lipsa laturii OBIECTIVE(!) si subiective a infractiunii !!! Asadar, lasa tu interpretarile aberante !

# Alberto Kurtyan date 27 March 2015 21:25 0

Corect, SERBAN nu a profesat. Botomei este deja in penitenciar. Urmeaza Bota.

# nuibai date 27 March 2015 18:54 +10

Într-un stat pretins liberal şi democratic, cu ref. la o profesie liberală, treaba ar trebui să stea aşa: Dacă ai diplomă de drept, o pui pe perete şi scrii pe ea Avocat. Cu condiţiile: să te înscrii într-un tablou (numai pentru publicitate) şi să plăteşti impozit pe venit.

# @Socrate date 27 March 2015 20:30 +4

“Avocatul Voicu Laura-Catalina, aparator ales al inculpatei Deaconu Georgia Ioana, arestata preventiv in dosarul nr. 189/P/2012 al Sectiei de combatere a coruptiei din cadrul DNA, cunoscand faptul ca suspectul Learciu Niculae nu detine calitatea de avocat, fiind inscris in asa-numitul 'Barou constitutional', l-a desemnat pe acesta sa participe la activitati de urmarire penala ce urmau a se desfasura la sediul DNA in dosarul nr. 189/P/2012, precum si, in repetate randuri, in alte cauze aflate pe rolul DNA.   si Matematicianule citeste un extras di comunicatul DNA. (atentie la  precum si, in repetate randuri)

# ABC date 27 March 2015 20:56 +4

Fata de acest subiect tumultos ptr.unii, constat cu stupoare ca se caută din adins, ca monopolul pe asistenta cetatenilor sa fie pusa clar numai si numai dintr-o singura directie. Iar atata timp cat vom sta pasivi, asta se va întâmpla si asta ne este soarta. Se va ajunge sa fim in continuare hartuiti la nesfarsit si abuzati in acest mod inexplicabil.

# FILOZOFULE///// date 27 March 2015 21:11 +1

SOCRAAAAATEEEEE  ! ! !!!!!! in dosarul nr. 189/P/2012, precum si, in repetate randuri, in alte cauze aflate pe rolul DNA. 

# ABC date 27 March 2015 21:17 +1

Fata de acest subiect tumultos ptr.unii, constat cu stupoare ca se caută din adins, ca monopolul pe asistenta cetatenilor sa fie pusa clar numai si numai dintr-o singura directie. Iar atata timp cat vom sta pasivi, asta se va întâmpla si asta ne este soarta. Se va ajunge sa fim in continuare hartuiti la nesfarsit si abuzati in acest mod inexplicabil.

# Sa se bage in seama date 27 March 2015 21:57 -4

Fata din subiectul asta nu stie cum sa se bage in seama. Sa se duca la Capatos, sau la alte emisiuni de acest gen.

# mundi @yohoo.com date 27 March 2015 21:31 -3

Corect xxx 18 19. Ma bucur ca mai sunt si oameni care cunosc dreptul.

# ABC date 27 March 2015 21:39 0

Fata de acest subiect tumultos ptr.unii, constat cu stupoare ca se caută din adins, ca monopolul pe asistenta cetatenilor sa fie pusa clar numai si numai dintr-o singura directie. Iar atata timp cat vom sta pasivi, asta se va întâmpla si asta ne este soarta. Se va ajunge sa fim in continuare hartuiti la nesfarsit si abuzati in acest mod inexplicabil.

# XYZ date 27 March 2015 22:51 -2

Laura Voicu este nevorbita si nebagata in seama, incercind prin diverse tertipuri sa capteze atentia. A facut afirmatii ca a fost amenintata si altele asemanatoare, dar daca asa i s-a intimplat s-a dus oare la parchet sa sesizeze cine, cum si cind a amenintat-o. Chiar nu v-ati saturat cind apar persoane care traiesc din inventii si circ? Haideti sa fim maturi, sa nu traim mereu in citc si din circ.

# mosu lodin date 28 March 2015 09:01 0

 Achitareeeeeeeeee Cluj, achitareeeeeeeee Cluj, achitareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Curtea de Apel Cluj, ai putut dormi azi noapte Victor Rusa? Dar tu Bichescu? Dar mâhnita?

# profesionalism date 28 March 2015 09:48 +2

"Fara a intra in discutii cu privire la legalitatea acestui Barou de Avocati, la modul in care a fost autorizata functionarea acestuia si daca este posibila functionarea sa in paralel cu structura consacrata a Uniunii Nationale a Barourilor din Romania” (...) “Astfel, legalitatea infiintarii si functionarii Baroului Constitutional nu a fost solutionata in mod unitar de catre instantele de judecata si nu poate constitui obiectul prezentului dosar legalitatea acestui barou." Ar fi de semnalat faptul ca la data arestarii avocatei Laura Voicu ilegalitatea baroului "paralel" nu este constatata de nicio instanta, dna procuror Constantinescu arogandu-si dreptul de a considera acel baoru ilegal fara a fi fost emisa nicio decizie in acest sens. Dupa declansarea si desfasurarea unei anchete in urma careia sa rezulte ilegalitatea baroului atunci dna procuror ar fi putut sa cerceteze persoanele care ar fi fost suspecte ca isi desfasoara activitatea de avocat fara drept legal. Insa, nici macar in situatia aceasta, nu s-ar justifica cercetarea acelor persoane in stare de arest. Suntem deci in situatia in care avem “o suspiciune rezonabila”  ca procurorul in cauza a comis fapta denumita in codul penal “ represiune nedreapta”. Din pacate insa, corb la corb nu isi scoate ochii, nu o sa vedeti niciodata vreo masura luata impotriva acestor “justitiari”.

# @profesionalism date 28 March 2015 14:26 +1

Niciodata instantele nu s-au pronuntat asupra legalitatii UNBR2004 pentru ca el s-a infiintat printr-o hotarare judecatoreasca (dar nu ma mai obosesc sa-ti scriu si de ce nu se pot pronunta instantele) ci doar asupra exercitarii profesiei. Desi in hotarari se specifica ca functioneaza legal. Atat timp cat in tari din UE functioneaza mai multe barouri in parallel nu este nicio problema, doar in Romania. Unii nu au inteles ca este o profesie liberal. Dar va veni si raspunsul cu privire la infringement.

# @ @@ profesionalism date 28 March 2015 16:48 0

Ca mare adevar graiesti mai ,,@profesionalism''! in alte tari avocatii nu conteaza din ce structura sunt, se ajuta intre ei, colaboreaza, etc. La noi, tipic romanyesc, care mai de care e mai rau, mai rau intentionat, foamea e mare, prostita la patrat, incompetenta si prostia la ea acasa, ce e mai grav ca se distrug vise, cariere, vieti si sperante pe care orice tanar aspirant la aceasta profesie libera o are. Toate acestea pentru ca acei cativa corifei care inca mai sunt acolo, dar nu mult timp de acum in colo, i-si mai fac jocurile in detrimentul marii mase de avocati, manati si inca indrumati de spiritul comunist in care de altfel s-au si format. Stay tuned! DeNeA lucreaza, urmeaza surprize mari in cateva orase mari din tara(in leg cu traditionalii) In rest spor la lucru avocatilor adevarati!

# bota date 28 March 2015 10:39 +1

Stii de unde a aflat bota ca tu esti spionul ? de la Bujorean; au dat la pace si tu ai cazut la mijloc ! Oricum, asta cu laturile infractiunii nu e de nasul tau !

# avocat traditional date 28 March 2015 14:08 -3

XXX ,Alberto si altii au dreptate.In cazul Serban,latura obiectiva nu se refera la faptul ca a actionat ca avocat al unui barou legal ci la faptul ca a efectuat un singur act in vreme ce art.281 C.penal ase refera la o infractiune de obicei.Latura subiectiva este clara:s-a retinut ca nu a actionat cu vinovatie fiind convinsa ca este avocat si are acel drept.Deci domnule ,,jurist,, mai pune mana pe carte.Nu cumva esti nenea Pompi despre care am aflat foarte multe ?Laura a fost retinuta in ideea unei arestari pentru a nu mai putea face apararea in cauza DNA.PS.LUJU ter sfatuiesc sa nu faci plangere penala impotriva procuroarei DNA pentru ca vei pierde.Si nu te mai lasa fraierit/a de Bota Pompiliu.Si nu mai cenzura comentariile.Gandul le lasa pe toate,chiar daca postarile se refera la ei(si nu sunt chiar dulci) sau sunt impotriva ideii acestui,,ziar,,

# BBB date 28 March 2015 15:43 0

Mai "avocat" traditional, zis si "avi avi", indiferent de interpretarile date in cazul Serban, un lucru este cert : entitatea-Florea se afla in afara cadrului legal intrucat, dupa revolutie, cand s-a desprins total de MJ, nu a dobandit personalitatea juridica, asa cum imperativ obliga legea, aspect pe care tu fie nu-l intelegi, fie nu vrei sa-l intelegi. Cu privire la barourile-Bota, acestea au fost infiintate legal deoarece asa s-a dispus printr-o hotarare judecatoreasca irevocabila, pe care tu si Florea & comp. nu dati 2 bani. Daca Bota nu exista, trebuia inventat, caci doar asa se putea reforma profesia de avocat care a fost confiscata si transformata intr-o casta mafiota !

# avi traditional date 28 March 2015 16:38 0

deci mai avocat traditional, eu o sa pun mina pe carte doar ca sa-ti aplic o "sfinta" lectie de drept peste urechi.  :D :D :D.  

# Pompi date 28 March 2015 14:22 +3

Lipsa latura obiectiva, lipsa latura subiectiva. Nu si-a aparat sotul-Serban Cernat, ci coinculpatul Simiuc Romica. Problema de gramatica, nu de drept ! 

# postacul traditional =avi=oarecare date 28 March 2015 14:58 0

tovarase postac, ne plictisesti cu ignoranta ta n materie de drept. avocat traditional esti doar in imaginatia ta. 

# avocat traditional date 28 March 2015 18:44 -3

mai Pompi,iar te-ai dat de gol.Inainte de a-mi da una peste urechi,deschide cartea si citeste-o.Poate, la varsta senectutii, mai poti invata ceva.Chiar si asa nu o sa mai poti face cu putina stiinta de carte.Esti terminat si ca varsta si ca jurist.Poate numai in imaginatia mea sunt avocat traditional.Uite renunt si spun ca sunt numai avocat.Tu poti zice de tine ca esti avocat?Iar daca tge plictisesti pune mana pe carte si invata drept si lasa LUJU pentru cei care cunosc drept.

# pompi date 28 March 2015 21:22 0

traditionalule ,,avocat,, - ,,daca tge plictisesti,, te informez: calitatea de avocat se dobandeste prin inscrierea intr-un barou legal infiintat. Aceasta calitate se pierde prin hot de condamnare (art. 64 lit. c VCP) si aplicarea art. 14 lit. a) din Legea nr. 51/1995 de catre comisia de disciplina. Deci Bota e avocat. Acum spune-ne tu in ce barou te-ai inscris si cand s-a infiintat acel ,,barou,, !

# avocat traditional date 28 March 2015 21:56 -1

mai pompi tu nu mai esti avocat si nici nu ai fost vreodata(legal).Ati infiintat barourile in judete prin filiala balesti,dupa ce asociatia mama a fost dizolvata de voi.Poti sa ne spui care este hotararea de la Tg.Jiu care va legitimeaza?Poti sa ne spui cdeva cu recursul ala in anulare si cu procesul vostru cu baroul Cluj de pe rolul instantelor din Gorj?Poti sa ner spui cine te-a facut avocat?Si mai lasa internetul si pune mana pe carte si invata drept.

# Pompi date 29 March 2015 01:06 +2

,,traditionalule,, nu ne-ai spus cand s-a infiintat ,,baroul,, in care te-ai inscris ?! Am gasit pe cineva sa ne traduca ideile tale:  ,,cdeva,, ,,ner,,

# @avocat traditional date 29 March 2015 07:40 0

Pai spune tu. Da numar de dosar, ataseaza decizii etc.....Nu te saturi de atata venin ce imprastii? Nu o sa mai tina mult......
Citeza pe avocat traditional
mai pompi tu nu mai esti avocat si nici nu ai fost vreodata(legal).Ati infiintat barourile in judete prin filiala balesti,dupa ce asociatia mama a fost dizolvata de voi.Poti sa ne spui care este hotararea de la Tg.Jiu care va legitimeaza?Poti sa ne spui cdeva cu recursul ala in anulare si cu procesul vostru cu baroul Cluj de pe rolul instantelor din Gorj?Poti sa ner spui cine te-a facut avocat?Si mai lasa internetul si pune mana pe carte si invata drept.

# euu date 28 March 2015 17:36 0

Din pacate, interesul e mult prea mare, nici macar nu-l putem realiza noi ca simpli justitiabili. Trebuie facut ceva tot acolo sus, dar vorba aceea "pestele de la cap se impute " este atat de valabila si in cazul acesta...si totusi speranta moare ultima, cum se mai spune...

# Ovidiu date 29 March 2015 09:35 +1

 Insist Kurtian e montat atât de unii tradiţionali cât şi de Nemernicul.

# BI date 29 March 2015 11:05 0

Constat că multora dintre cei care postează pe aici, adică ”postaciilor” le lipsește nivelul de înțelegere necesar pt. deslușirea chestiunii barourilor. Care este baroul legal recunoscut în România? Trebuie să pornim de la prevederile legii în vigoare și anume Legea nr. 51/1995, care prevede clar că în România funcționează o singură Uniune! Care este Uniunea îndreptățită să asigure accesul în barourile componente? Întrebarea trebuie să găsească un răspuns. Legea nr. 24/2000 privind tehnica legislativă oferă acest răspuns.! Interpretarea oficială a normei neclare se face de către emitentul actului, art. 69, iar abrogarea este reglementată de Art. 64. – (1) Prevederile cuprinse într-un act normativ, contrare unei noi reglementări de acelaşi nivel sau de nivel superior, trebuie abrogate. Abrogarea poate fi totală sau parţială. În rest, totul este pierdere de timp și amăgire. Treceți în revistă de câte ori ați avut tot felul de speranțe legate de recunoașterea structurii Bota și unde aț  

# pentru falsul avi avi-oarecare date 29 March 2015 11:39 +1

avi avi, chiar esti fara rusine sa te semnezi acum alberto kurtyan. nu iti ajuta la nimic sa actionezi in stilul gurului tau florea, metode vechi, rasuflate de militian. pune mina pe carte, invata, inscrie-te la o facultate serioasa de drept si dupa ce iei licenta vino in baroul celor legal infiintati.

# avi avi date 29 March 2015 14:35 -1

bai acesta,am lipsit cateva zile si nu am avut timp de postat.pe mine nu ma cheama nici Bota,nici Mateescu,nici Bleah etc. sa iau nick-urile altora.Nu va vine sa credeti sa Alberto si-a schimbat opiniile?Sincer,nici mie,dar asta este situatia.Si lasa chestia aia a mea cu intratul in avocatura dupa licenta.Nici acum nu va dati seama ca sunteti terminati?(din punctul meu de vedere puteti sa existati,,legal,,inca 20 de ani  pentru ca nu ma afecteaza).Si nu imi cere mie sau altora sa depunem actele voastre.Bota P. trebuie sa le prezinte  pentru ca el are interesul sa se legitimeze.Si cum stie ca avem dreptate tace,tasce si iar tace.baga  doar niste fitile ieftine pe care nici macar botistii nu le mai cred.Pacat ca nu am spatgiu pe LUJU sa vi le spun eu asa cum se prezinta situatia juridica a unbr bota.Tot este desfiintat,dizolvat,respins,anulat.Crasma de Balesti nmu mai este titulara de baroul.

# oarecare date 29 March 2015 14:53 -2

Lasa-i macar cu amintirea ca ei intre ei isi spuneau " dl. avocat " cu chitanta de donatie in buzunar iar el cu conturile de milioane ...

# @oarecare date 29 March 2015 23:25 0

Oarecare, crezi ca la noi blazonul e important? Asta e apanajul celor care nu au clienti si care au intrat la florea pe usa din dos. Ba unii isi spun presedinti si decani. Tu mai bine ai lasa meseria asta in seama oamenilor mari. Postacule!

# oarecare date 30 March 2015 09:28 -1

Am prieteni colegi de ai tai, eu am ce am cu Bota, ca a mintit oameni dornici de munca ( unii, nu toti, ca peste tot ). Nu sunt postac " de meserie ", vreau doar sa ii impiedic pe altii sa ia teapa si vreau sa le dea banii inapoi celor inselati !

# ce vorbesti ? date 30 March 2015 11:27 +1

Tu vorbesti despre prietenie ?! Ma faci sa rad. Tu nu stii ce inseamna acea notiune. Pai toate comentariile tale sunt denigratoare la adresa UNBR-2004. Sub pretextul ca ai avea ceva doar cu Bota, ti-ai dori ca "prieteniii" tai sa fie umiliti si batjocuriti de catre magistratii corupti. Pur si simplu, tu nu ai vrea ca UNBR-2004 sa fie recunoscuta, dar vei avea o surpriza.

# k-avi-t date 29 March 2015 15:05 +1

Wei k-avi-t, lipsesti cam des si nu ne suparam pe chestia asta. Problema este ca ai lipsit mult de la scoala si asta se vede dupa cum p(r)ostezi . Esti dusmanul numarul 1 al gramaticii lb.romane si al stiintei dreptului. Cascadoriile tale juridice ne fac sa ne amuzam copios si ne intaresc dovada ca nu ne face cinste sa fim colegi cu cei din baroul florea intrati pe usa din dos.

# Alberto Kurtyan date 31 March 2015 04:08 0

Nu mi-am schimbat opinia despre Baroul paralel. Eu cred ca baroul paralel este costituit legal, deşi in mod exotic, alături de saloane de coafură şi masaj. M-am săturat însă de organizarea deficitară a Baroului: nu există Comisie permanentă, Comisie de validare admitere, Comisie de disciplină, Consiliul baroului, nu există contabil, cenzor, nu există sedii, nu există decani, etc. Banii luaţi cu titlu de "donaţii" sunt şterpeliţi de Bota. Nu există procese verbale, dări de seamă, registre contabile, tot "baroul şi Uniunea" sunt în dormitorul lui Bota din Str. Academiei, la etajul III, pe stânga. Asta e tot baroul nostru paralel. Bota conducătorul nostru iubit, infractor condamnat definitiv. Bota are 30 de ştampile cu care se joacă şi scrie tot felul de hârtii. Aţi văzut alte semnături pe hârtiile lui? Nu. Mai are şi un Sindicat fantomă. Nu există situaţii financiare. E o harababură.

# Nik date 31 March 2015 11:54 0

Kurtyene, tu te-ai saturat de multe aspecte privind "baroul paralel"(cum ii zici tu, desi e singurul infiintat legal), facandu-te ca uiti faptul ca deocamdata, avand in vedere contextul general, nu se poate face mai mult. In schimb, noi ne-am saturat de tine si de propaganda mizerabila anti UNBR-Bota si pro entitatea-Florea pe care o faci, motiv pentru care propunem excluderea ta din uniunea noastra, sperand ca acest lucru se va realiza cat de curand. 

# OBIECTIV date 29 March 2015 11:48 -1

SUNT O MULTIME DE PERSONAJE pe care presa, sau tv, le-au facut celebre, bagindu-le in seama. Ce merite are Laura Vicol? Este vre-o mare eroina, a corectat istoria dreptului, a cistigat vreun caz rasunator, sau doar apara niste jafuri pe la ANRP, incercind sa ke minimalizeze si sa atraga atentia opiniei publice in alte directii, cum ar fi ce prajituri, sau ciorbe au mincat inculpatii, etc, etc, etc. Hai sa incercam sa promovam valori, nu sa parem idioti.

# Obiectiv date 29 March 2015 11:53 +1

A mai aparut si Ruxandra Dragomir in acelasi ton. Plinge vreamea pt Elena Udrea. Doamne, Dumnezeule, ce pot sa aud traind in Romania?!!!!! Chiar nu se gaseste nimeni sa ii spuna mai femeie ai luat-o razna?? Poate vremea plinge va au disparut prea multi bani cu ajutorul Elenei. 

# Clujul date 29 March 2015 13:38 0

 Achitareeeeeeeeeeeeeeeeeee, ce zici Kurtian?

# Chiar asa? date 29 March 2015 14:12 0

Nu cred ca acest domn Kurtyan e chiar sinceritatea absoluta. Pe facebook sub numele lui posteaza urmatorul comentariu, printer multe altele: "Eu sunt membru in Baroul Bota si nu va recomand sa dati admitere aici pana nu se clarifica situatia. Ce e mai rau e ca Pompiliu Bota a fost deja condamnat penal definitiv pentru exercitare fara drept si, conform statutului, se afla in situatie de nedemnitate. In plus, Bota a mai fost condamnat pentru evaziune, fals si uz de fals. In prezent este urmarit penal pentru fabrica de diplome pentru italieni, unde a falsificat aprox 200 de adeverinte de stagiu. Italienii habar nu au de limba romana, dar, ca prin minune, au reusit sa treaca de examenul de limba si de legislatie romaneasca. Adica exact la ce va pregatiti voi acum." Daca intri pe profilul lui el este ca I se vad tablourile mirifice. Trebuiesc luate masuri imediat. Este inadmisibil sa poata face comentarii nefondate.

# BBB date 29 March 2015 15:23 0

Kurtyan ar trebui exclus din UNBR-Bota. N-are decat sa-si incerce norocul in casta-Florea, care i-a devenit foarte draga. Avand in vedere laturile pe care le arunca impotriva lui Bota si a uniunii noastre, sansele de a patrunde in entitatea-Florea au crescut considerabil. Duca-se !!!

# @BBB date 29 March 2015 15:51 0

Sper sa vada domnul Bota acest mesaj.....
Citeza pe BBB
Kurtyan ar trebui exclus din UNBR-Bota. N-are decat sa-si incerce norocul in casta-Florea, care i-a devenit foarte draga. Avand in vedere laturile pe care le arunca impotriva lui Bota si a uniunii noastre, sansele de a patrunde in entitatea-Florea au crescut considerabil. Duca-se !!!

# Alberto Kurtyan date 31 March 2015 20:25 0

Acel comentariu este scris de mine. Povestea cu certificatele si declaratiile false cu "avocati" italieni botisti este absolut adevarata. Nu recomand admiterea de noi membri pana la clarificarea situatiei. Noi membri nu fac decat sa umfle buzunarele lui Bota. Oricum NU profeseaza nimeni din baroul paralel, sa nu ne amagim. In plus, tabloul baroului (vezi dovada la baroulparalel.com) este plin de smecherii. Cine vrea confirmari, eu sunt usor de gasit.

# CAA_Pilonul II date 30 March 2015 11:17 +1

Ete dragi traditionali cum s-au furat pensiile voastre. Cica si-au dat seama sa se alinieze CE si daca vreti va puteti transfera https://www.caav.ro/download/Raport%20Legislatie.pdf. Cel putin dl. Bota si-a vazut de treaba.....

# Ehe!!!! date 30 March 2015 11:30 +1

Cand o sa fie cu noi CSM-ul? Cica florica a sarbatorit 25 de ani de avocatura independenta ha ha ha. Pai daca CSM participa la adunarile UNBR unde se discuta " combaterea avocaturii clandestine" , cum sa fie cu noi CSM?? http://unbr.ro/ro/wp-content/uploads/2015/03/Buletin-informativ-al-Consiliului-si-CP-SERIE-NOUA-NR-04-martie-2015.pdf. Stimabile dle Bota, un pas inainte 5 inapoi.

# Cum te ascunzi.... date 30 March 2015 11:39 +1

Cum te ascunzi tu dle florica dupa aplicatia EMAP. Mai bine ai arata actele de infiintare http://unbr.ro/ro/comisia-permanenta-a-uniunii-nationale-a-barourilor-romania-ia-act-de-intensificarea-masurilor-de-combatere-a-fenomenului-avocaturii-ilegale-si-isi-exprima-ingrijorarea-fata-de-mediatizarea-excesiva-a/

# @Lulu date 30 March 2015 13:51 0

IN CATI ANI CREDETI CA SE VA REZOLVA PROBLEMA CU BAROURILE?? 

# @@Lulu date 30 March 2015 14:03 0

Pai ce sa se rezolve? E rezolvata treaba. Unii sunt infiintati, unii se ascund dupa spaga. [quote name="@Lulu"]IN CATI ANI CREDETI CA SE VA REZOLVA PROBLEMA CU BAROURILE?? [/quote]

# noi date 30 March 2015 19:01 0

Noi, avocati(UNBR-Bota) din vestul tarii, pentru daunele, de imagine, pricinuite de catre Alberto Kurtyan, solicitam excluderea acestui las si tradator din uniunea noastra !!

# avi avi date 30 March 2015 20:56 0

bravo ,mai avocati(vezi ca in contextul tsau se scrie cu doi de i)pe Alberto vreti sa il dati afara pentru postarile  lui iar pe decanul de Alba il infierati cu manie proletara ca a propus ce a propus.Dar din ce uniune sa il dati afara ,ca voi nu existati?!?

# noi date 30 March 2015 21:28 +1

Lasa tu lectiile de gramatica intrucat nu te pricepi. Am scris corect cu un singur i in acel context. Cu privire la UNBR, inversezi realitatea juridica; entitatea-Florea e inexistenta de jure, dar protejata de un urias sistem mafiot.

# avi avi date 30 March 2015 22:58 0

articulat,nearticulat,nu conteaza la voi.Studiaza cronologia baroului de crasma comunala si vei ajunge la concluzia fireasca:nu sunteti legali iar  Bota v-a tras pe sfoara.Poate nu de la inceput (s-a lasat si el tras pe sfoara de Bulumac)dar dupa vreun an a realizat ca nu este in ordine cu Baroul Constitutional.Era prea tarziu:a intrat in sarabanda donatiilor si nu s-a putut opri.

# avi = kurtyan date 31 March 2015 07:56 0

kurtiene, parca ne-am inteles ceva ! nu te mai semna cu avi, oarecare, BI, ... Bota a dat la pace cu Bujorean si te-au deconspirat ! Nu mai tine cu ,,veniti pe 27 la UNBR SA-L DAM JOS PE BOTA !,,   Nu te baga nimeni in seama !

# Alberto Kurtyan date 31 March 2015 20:32 0

Cine e Bulumac? Spune-ne povestea lui Bulumac. Ca mai sunt unii care spun ca Bota are pile la SRI. Da, in spatele gratiilor are pile. Multi avocati paraleli sunt racolati dintre infractori. Chiar Bota e infractor dovedit. Un circ ordinar.

# avi avi date 31 March 2015 21:42 0

Bulumac a fost adevaratul nume al defunctului avocat Cerveni.Mai Alberto,te stiu de artist asa ca fii in continmuare.Nu are rost sa te pui cu inexistentul bota.dar ,totusi,poti sa confirmi ca eu sunt avi avi,oarecare e oarecare,avocat traditional e avocat traditional iar tu esti Alberto,fara nici o legatura cu ceilalti.

# kara date 31 March 2015 10:18 +1

Trebuie actionat cu toata forta sa desfiintam minciunile lui florea. S-a stat prea mult in pasivitate si floroca protocolescu a dus in eroare si ispita pe cei slabuti cu creierul. Iaca de asta vedem analfabetii ca se lauda aici ca sunt primiti in instanta. Eu nu vreau sa vad ca mai sunt tepuiti clientii de sfertodocti avistu, oarecaresti etc

# @ COCO date 3 April 2015 09:26 0

TRADITIONALIIIIIII discuta la nivel inalt !!! fiti atenti la puctul 4. http://unbr.ro/ro/comunicat-uniunea-nationala-a-barourilor-din-romania-a-participat-miercuri-01-aprilie-2015-la-sediul-ministerului-justitiei-la-intalnirea-de-lucru-pentru-definitivarea-planului-de-actiune-aferent/

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva