psdolt
27 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Kovesi, un pericol pentru democratie?

Scris de: Razvan SAVALIUC | pdf | print

18 October 2015 13:00
Vizualizari: 7384

Un stat de drept nu isi pedepseste jurnalistii pentru opiniile exprimate. Intr-un stat de drept un sef de parchet nu face procese jurnalistilor incomozi, care critica faptul ca niste procurori numiti politic tin dosare si favorizeaza anumiti politicieni ori pun intrebari sau emit opinii in legatura cu acest fenomen. Pur si simplu asa ceva e de neconceput.


Romania nu mai este insa stat de drept. Este tara unor elemente politizate din justitie, care au ajuns sa faca legea, este tara unde parlamentarii si guvernantii sunt dati jos din functie cu ajutorul mascatilor, si nu e de mirare ca in tara vecina Moldova, DNA-ul de acolo a preluat din zbor modelul romanesc si a intrat cu mascatii in Parlament. Dar pe model rusesc.

Romania a ajuns tara in care sefii de parchete si servicii de informatii isi fac titluri de glorie ca au primit decoratii si titluri de “cavaler” la ambasade straine, pentru nu stim ce satisfactii aduse acestor puteri (intr-o zi le vom afla). E tara in care dosarele sunt tinute la sertar functie de cine numeste sefii in parchete. E tara in care cetateanul e sistematic furat si in care marile parchete se fac ca nu vad marile jafuri de la sertar. E tara in care DNA isi permite sa tina in fisete sute de plangeri penale ale Guvernului Ponta, care vizeaza jafuri de miliarde de euro, dar in care acelasi DNA il ia pe premier pe o acuzatie ridicola ca ar fi evazionat 10.000 lei in urma cu 8 ani, dupa ce ANAF controlase si afirmase ca e OK.

In tara asta bolnava mai exista niste jurnalisti care gandesc liber, care mai indraznesc sa spuna ca nu e asa cum suntem ametiti oficial zi de zi. Mai sunt jurnalisti – foarte putini – care nu trebuie sa isi desfasoare profesia sub cenzura, in institutii de presa platite din tunurile date statului.

Pe fondul acestor realitati, in iunie 2014, interlopul Sandu Anghel, zis Bercea Mondialu', a tipat din duba la jurnalisti: “Kovesi a luat banii prin sofer. Doamna Kovesi a luat banii. Doamna Kovesi a luat 200.000 euro”. Am spus-o chiar instantei de judecata, cred ca a fost momentul cand Kovesi s-a speriat de forta mediatica a Antenei 3 unde explodase cazul Mircea Basescu cu infractiunile necercetate de procurori si DNA nu a mai avut incotro si a trebuit sa dea drumul la dosar pentru a nu se compromite, dupa ce Basescu a dat verde public, spunand ca intre justitie si fratele lui, alege justitia. Si, din sperietura, am apreciat eu, Kovesi a ales sa ne dea in judecata, sa ne intimideze, pe motiv ca noi “i-am fi lezat grav demnitatea”. Si ne-a dat in judecata nu pentru afirmatiile lui Sandu Anghel, caci nu avea cum pentru acestea intrucat nu ne apartineau, ci pe intrebari si opinii de bun simt, pe care orice jurnalist de buna credinta, cu respect pentru profesia sa, le-ar fi emis:

-pe mine pentru ca am opinat ca spune o minciuna cand sustine ca Basescu nu poate fi cercetat in Flota si in alte dosare (exact ce au spus sute de politicieni si personalitati publice de ani de zile), pentru ca imunitatea nu se poate aplica retroactiv;

-Mihai Gadea pentru o simpla intrebare de bun simt: “Intrebarea fundamnetala este daca dna Kovesi s-a ocupat de protectia personala a dlui Traian Basescu”;

-Radu Tudor pentru ceva ce nu a zis, o acuzatie aiuristica, omul nu a vorbit de Kovesi si nici macar nu a facut aluzie la ea;

-Mugur Ciuvica pentru ca a comentat intalnirea demascata cu poze de alte publicatii, dintr-o parcare, dintre Kovesi si judecatorul ICCJ Valentin Selaru, in conditiile in care asemenea intalniri nu pot fi vazute cu ochi buni, cata vreme Selaru judeca dosare ale DNA. Imaginati-va ce s-ar comenta daca un judecator ar fi fost vazut intr-o parcare vorbind cu un inculpat pe care il judeca... procurorul (acuzarea) are voie, dar acuzatul nu?!?

-Bianca Nae pentru ca a relatat in emisiune “la un moment dat despre dumneaei s-a spus cum ca ar trai o idila cu acest sofer SPP”, in conditiile in care nu era o acuzatie, ci o relatare despre un fapt real dezbatut in presa de ceva ani si pe care Kovesi nu l-a negat niciodata, nici macar in proces;

Pentru toate acestea lui Kovesi i s-au acordat daune morale de 250.000 lei, nejustificat de mari. CEDO de la Strasbourg acorda doar cateva mii de euro pentru cazuri de oameni condamnati pe nedrept in procese inechitabile. Kovesi a primit echivalentul unei case in conditiile in care a declarat in instanta fata de toti pe cei pe care i-a acuzat ca “nu pot dovedi prejudiciul”. Va dati seama ce justitie avem?

Am ajuns in Romania sa ne fie frica sa ne spunem parerea in emisiuni de televiziune? Un sef al DNA face asemenea actiuni civile, pe motive puerile si, culmea, primeste un sac de bani? Ce jurnalist va mai avea pe viitor curaj sa spuna despre vreun abuz sau anomalie, ori sa mai puna o intrebare incomoda, daca poate fi sanctionat la o asemenea maniera?

57.000 euro? - echivalentul unui salariu mediu pe economie platit vreme de 20 ani? Doar pentru ca e vorba de Kovesi? Unde e prejudiciul? Unde e proportionalitatea? Kovesi nu a facut nicio proba sa dovedeasca ca noi jurnalistii am fost de rea-credinta sau ca am afirmat ceva fals. Si cu toate astea a castigat cand trebuia sa piarda!

Parchetul condus de Kovesi poate nenoroci oameni (sunt sute de oameni achitati anual in dosarele DNA), poate tine dosare la sertar pana se prescriu, si nu raspunde nimeni oricate plangeri penale fac victimele abuzurilor. Dar cand jurnalistii isi spun parerea sau pun intrebari de bun simt trebuie sa plateasca cu munca lor pe ani de zile, sa li se ia casele la o adica! Sa fie bagati in faliment!

Cazul Kovesi seamana perfect cu cazul Rarinca. Doua partenere de nadejede pentru care apar judecatori dispusi sa le ofere cu orice pret satisfactie. Indiferent ce crede lumea, ce spune legea. Ambitia acestor doua partenere de nadejde si parerea lor extraordinara despre ele insele au devenit atat de mari incat observam cum justitia se rastoarna in fata lor.

Doamna Livia Stanciu poate spune public ca procurorii DNA au in ea, judecatorul, un partener de nadejde, si nimeni sa nu o sanctioneze.

Doamna Kovesi poate da publicitatii bilanturi in care sa acuze ca sutele de hotarari de achitare date de judecatori in dosarele DNA sunt emise cu incalcarea legii si nimeni sa nu o sanctioneze, in conditiile in care rateurile procurorilor din DNA au ajuns la cote inimaginabile.

In fata acestor realitati, mai exista judecatori care sa aiba curajul sa se opuna doamnei Kovesi – decorata de Basescu si de puteri straine?

Mai conteaza cu ce probe/ argumente ne aparam noi jurnalistii? Mai conteaza jurisprudenta CEDO, libertatea de exprimare, libertatea presei?

Traim o era in care noi romanii trebuie sa ne inchinam in fata unor personaje ca Stanciu si Kovesi. Trebuie sa o punem in rama pe Kovesi, sa nu indraznim sa ii punem nici macar o intrebare incomoda, altminteri o ofensam.

Ea, Laura Kovesi, numita politic de Traian Basescu la doar 33 de ani Procuror General, fara nicio experienta manageriala in parchet, fara sa fi avut vreun dosar mai acatari... eu in viata mea nu am vazut un rechizitoriu facut de Kovesi, poate au vazut altii... Dar Kovesi e cea mai tare! Ne ofera de ani de zile spectacole TV cu catuse care au innebunit tara... pentru ca ea sa ne declare dupa aceste razboaie judiciare, cu seninatate, ca nu poate starpi coruptia. Nu poate - ne spune Kovesi - dar nici nu pleaca de la DNA. Au grija “baietii” sa-i ridice osanale in presa basista, au grija de imaginea ei “baietii” de la ambasade. Iar ultima directiva e sa tacem in fata ei!

A devenit Laura Kovesi un pericol pentru democratie? Timpul o va demonstra. Cred ca zilele de glorie ale Laurei Kovesi sunt numarate in pofida propagandei interne si internationale favorabile care s-a intetit suspect de mult in ultima vreme pe anumite canale. Pentru mine Laura Kovesi a fost si va ramane un produs al lui Traian Basescu, cel care a transformat Romania in Republica Procurorilor. Cine are ochi sa vada!

Solutia de la Tribunalul Bucuresti nu ma poate intimida si voi lupta pe toate caile legale sa o demontez. Voi continua sa fiu acelasi jurnalist si dupa ce, foarte curand, Kovesi nu va mai fi in fruntea marilor parchete.

P.S. - Doamna Kovesi, pentru ca am avut ani indelungati o relatie profesionala excelenta cu dvs pana cand, consider eu, ati parasit drumul pe care porniserati initial, imi permit sa va amintesc un pasaj din Principiile de la Bangalore privind conduita judiciara, adoptate de Natiunile Unite: Principiul 5: Apararea dreptului la opinie: Nimeni nu poate fi supus nici unui fel de restrangere, dezavantajare sau sanctionare din cauza opiniilor sau a convingerilor sale”.

Va intreb doar atat, si sper sa nu trebuiasca sa platesc inca alte sute de mii de lei pentru aceasta indrazneala: Dvs ca procuror sau colegii dvs din subordine, platiti din bani publici, puteti nenoroci oamenii pe care ii trimiteti in judecata, pe care ii retineti, le distrugeti viata de familie si averea, ii bagati dupa gratii si care apoi sunt achitati – si sa nu raspundeti in niciun fel. Eu, un oarecare jurnalist privat, daca am parerea ferma ca l-ati menajat pe Basescu, care v-a numit in functie, sustinand public ca ar avea imunitate absoluta, retroactiv si pentru Dosarul Flota, trebuie sa va platesc zeci de mii de euro, sa va imbogatesc? 

Comentarii

# Pamflet / Vladi Mir date 18 October 2015 15:14 +54

Stimate Domnule Razvan Savaliuc, ori cat s-ar imbogati Luluta, de la stat, de la dumneavoastra, de la onorabilii dumneavoastra colegi, si pana la proba contrarie chiar si de la Bercea Mondialu' (ca doar o facu si onorabila familie Basescu), TOT SARACA CU DUHUL RAMANE ! De unde i se trage si fericirea ... !

# Corneliu RIEGLER date 6 December 2015 20:10 +1

Va veni vremea cand Kovesi va lucra cu tarnacopul la autostrada pe care Bechtel nu a mai construit-o, iar ea a inchis ochii la o frauda de 2 miliarde de euro. Este cea mai mare lovitura data Romaniei si la care DNA a inchis ochii.

# dezamagitu date 18 October 2015 16:06 +45

intrebarea e legitima: Kovesi dauneaza democratiei..? trebuie spus ca nu se putea ajunge aici de una singura...! sustinerea vine de la : CIMPUL TACTIC.....

# kovesi date 6 December 2015 21:42 +1

da :pt ca e unguroaica

# ARGUS date 6 December 2015 22:47 +1

Puteti spune orice despre LCK,dar ca e unguroaica,NU.E romanca si se trage din tata roman(din Zarnesti,jud.Brasov) si din mama romanca(din Lunca Bradului,jud.Harghita.A fost casatorita cu ungurul Kovesi de care a divortat dar si-a pastrat numele din casatorie.Numai ea stie de ce.Noi banuim (stim,de fapt) dar nu are rost sa barfim pe la colturi.

# Maria date 18 October 2015 18:57 +38

Domnule Savaliuc doar impreuna cei abuzati putem sa invingem acest sistem nedrept si trebuie,sunt prea multi romani care sufera!!!

# unul din lumea cea mare date 19 October 2015 02:37 -34

Maria imi pare foarte rau ca esti abuzata, sunt alaturi de tine//si eu am fost abuzat in adolescenta...

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 5 December 2015 14:45 +1

ptr mermelitoarea aliasului meu//NICI MACAR NU TREBUIE SA/TI DAU O REPLICA........TI/AU DAT/O CITITORII!!!!!!(vezi cit rosu ai adunat!!!!!!! :lol:

# Je date 18 October 2015 20:19 -29

D-le Savaliuc, chiar daca solidaritatea tuturor jurnalistilor din Romania s-ar impune in fata unei astfel de sentinte de speta, se pare ca fara precedent atat in Romania cat si in jurisprudenta CEDO, prin obligarea solidara a mai multor jurnalisti vanati la comun, indiferent de modul lor de exprimare al opiniilor personale la un post TV, eu consider ca se impun anumite nuantari, mai aprofundate. In esenta,din perspectiva deontologiei profesionale, a bunei credinte si a bunului simt , este absolut ANORMAL sa raspunzi solidar cu un ghiolban amator de can-canisme, pt. ca pur si simplu ghiolbanul are atat imaginatie cat si tupeu xxx sa se exprime fara sa-l cenzureze nimeni.

# Capac date 19 October 2015 11:07 +23

Stie ma, crezi tu ca nu stie? :lol: Stie toata tara, dar trebuie sa respectam justitia chiar si atunci cand sefii parchetelor si inaltelor curti de pe langa lege comit infractiuni cu public. Reactia normala a romanului decent este sa bea bere. Daca are opinii si le exprima, institutiile discrete ale statului il fac albie de purcel de lapte.

# Je date 20 October 2015 12:36 -21

Daca intr-o clasa vreo 3 elevi se iau in clont cu profesorul autoritar, doi dintre ei il acuza pe prof de incorectitudine (pt. ca asta este opinia lor) iar unul pur si simplu il injura, probabil ca propunerea profului privind scaderea notei la purtare si/sau exmatricularea ii va putea viza pe toti 3 iar consiliul profesoral va fi obligat sa analizeze afirmatiile fiecaruia dintre faptuitori pt. individualizarea sanctiunii in masura in care se impune a fi aplicata fiecaruia ori doar unuia dintre ei. Dar daca in mod absurd proful propune iar consiliul decide sa fie scazuta nota la purtare tuturor din clasa din cauza celor 3 elevi( dintre care 2 au avut tupeul sa-si exprime opinia iar unul sa-l injure), indeosebi aia decenti, din ultima banca, care in timpul disputei jucau x si 0 sau desenau caricatura profului , vor fi unanim de acord ca in scoala aia este dictatura iar proful e un idiot sustinut de alti idioti din consiliul profesoral.

# Capac date 20 October 2015 13:34 +19

Nu vorbim de nicio profesoara, ci de un sistem mafiot care l-a acoperit pe Basescu pana cand probele au fost difuzate de Antena 3.

# Je date 20 October 2015 17:33 -12

Analogia viza ideea de democratie.Pentru ca, intr-o cultura democratica,regulile de baza ale judecarii unor situatii asemanatoare,prin reducerea lor la o expunere schematica a starii de fapt,se aplica identic,prin respectarea proportionalitatii si a justului echilibru.Cu atat mai mult un judecator este dator sa “vada” schema spetei,cu cat obligatia lui este sa respecte regulile unui proces echitabil si sa aplice corect normele legale si principiile de drept.Desigur, Kovesi nu este profesoara iar jurnalistii nu sunt elevii dintr-o clasa care au comentat la ora.Speta este mult mai complexa prin natura comentariilor care au generat-o iar jurisprudenta CEDO contine argumentari pana la detalii de rafinament in materia libertatii de exprimare. Interesanta va fi analiza judecatoarei,aprofundata legal pe marginea comentariilor litigioase si cum va argumenta raspunderea solidara a jurnalistilor la plata despagubirilor, din moment ce comentariile litigioase n-au fost rostite de toti,in cor

# Capac date 20 October 2015 18:38 +12

In Romania s-a furat pe față, iar instituțiile statului au protejat hoții. În cazul continuării șaradei din justiția românească, CEDO va îndrepta situația tot pe banii contribuabililor români. Până la pedepsirea unor oameni care spun ce vad ca fac cei meniti sa aplice legea ar mai fi fost posibilitatea demisiei de onoare, inspectia judiciara, urmarirea cazului de catre serviciile discrete si multi alti pasi normali in societatile nedictatoriale. Dar in Romania serviciile discrete fac alegatii pe net care sa introduca un oarecare grad de confuzie pe spețe clare ca lumina zilei.

# Je date 20 October 2015 19:37 -9

Dintre copiii de azi, multi vor fi judecatorii si procurorii de maine. Asa cum si noi am fost candva copii, asezati strategic in clasa.

# Je date 20 October 2015 20:53 -13

Amuzant este faptul ca si copilul meu mi-a mostenit preferinta pt. bancile din spate. Si el considera mult mai fun sa se distreze de acolo impreuna cu istetii clasei, mai miserupisti, avand cu totul o alta perspectiva asupra ansamblului decat sa se expuna ostentiv, in fata, in primele banci ,impreuna cu toti tocilarii dornici sa fie apreciati, inclusiv prin mimarea atitudinii profesorului ca sa-i faca pe plac si sa obtina numai note bune. Eu doar la cursurile si seminariile de penal ale lui Matei Basarab m-am asezat in prima banca,pt.ca toti ceilalti colegi au vrut sa stea cat mai in spate, ca sa nu-i trezeasca interesul criminal al "calaului". :lol:

# obiectiva date 18 October 2015 21:20 +20

mai lipseste ca jurnalistii din ROMANIA sa fie impuscati pe strada de institutiile de forta......ca sa fie tacamul complet pentru DELICT DE OPINIE.......parca traim in GRECIA anilor 67-74 ! DICTATURA MILITARA....DICTATURA COLONEILOR....KIORVESI.....SI GENERALILOR......COLDEA et comp.......sa nu uitam ce pati se stelian tanase cu TVR si GENERALUL OPREA ...... :cry: :cry: :cry: :cry: @je, esti cam jegos in comentarii.....bati campii !!!!  :-x :-x :-x

# Je date 19 October 2015 08:34 -20

Nici nu banuiesti cate judecati de valoare iti pot oferi in replica. Insa jurnalistul de serviciu ar putea sa-mi cenzureze judecatile, considerand ca imi permit o prea mare libertate de exprimare.

# Moi sau Mui, nu sunt sigur date 5 December 2015 16:26 0

Subscriu la obiectiva...je, n-am idee ce te face sa crezi ca esti superior, dar imi oferi imaginea genului infatuat care are realizari doar datorita conjuncturii. Esti in cu totul alt film.

# coronita date 19 October 2015 10:47 +23

Nu ma surprinde nimic, domnule Savaliuc, pentru delicte de opinie si de lesmajestate sufera mii sau poate zeci de mii de oameni in Romania statului de drept. Unii sunt persecutati la locul de munca, altii sunt sanctionati disciplinar, altii sunt dati afara din serviciu, altii sunt arestati, altii sunt.... mai stiu eu?!?! Doamne fereste!

# Maxim date 19 October 2015 14:34 +21

Care democrație domnule Savaliuc? Democratia hotilor?! Pentru ca vad ca numai hoții au dreptate. Aceleași fapte reprobabile executa instituțiile de forță ale statului în toată tara... Nu mai exista lege în România. In numele asa-zisei democrații s-a furat si s-a distrus tot în tara.

# Luca date 19 October 2015 16:30 +24

Cine sunt acesti: Kovesi, Stanciu etc.? Cu ce drept folosesc institutiile statului in interesul lor personal si pentru a se imbogati sub pretextul ca ar fi suferit prejudicii morale? Rusine! Noi cetatenii romaniei suntem vinovati ca le permitem lor si politicienilor sa faca ce vor in tara asta, sa incalce Constitutia, legile tarii si drepturile elementare ale omului. Sunt suparata ca jurnalistii nu au spirit de solidaritate si ca accepta cu pasivitate abuzul comis impotriva jurnalistilor de la A3. Felicitari domnule Razvan pentru concluziile expuse in fata instantei.

# rupa vili date 20 October 2015 00:35 +14

Eu Rupa Vili din Hunedoara care am luptat pentru dreptate 17 ani si am demonstrat ,ca am fost 430 de zile arestat nevinovat si 81 de zile torturat fizic si psihic ,in lanturi in anul 1998 ,cate milioane de euroi am dreptul sa primesc de la Ministerul de Finante ? Justitiarul de Hunedoara ,tel. 0721758747

# Cornelia Galavan date 21 October 2015 10:03 +10

JUSTITIA MI-A DISTRUS VIATA FACANDU-MI ''DREPTATE'' !  MAI BINE MUREAM IN ACCIDENTUL RUTIER DECAT SA FIU UMILITA TIMP DE 18 ANI IN 'MALAXORUL JUSTITIEI'. Justitia mi-a distrus viata mai rau decat accidentul propriuzis in urma caruia am ramas infirma, transformandu-ma intr-un gunoi uman, un emigrant in propria tara.Tragedia mea nu este unica, unica este lipta pe care am dus-o imptriva coruptiei si abuzurilor comise in acctul de justie culminand cu aducerea in fata instantei de judecata a primului expert tehnic auto condamnat in Romania pentru o expertiza falsa ascunsa de procurori pentru musamalizarea dosarului. Cazul 'Cornelia Galavan' a fost investigat prima data de jurnalistul Razvan Savaliuc la cotidianul 'ZIUA'. dupa care au urmat zeci de articole. Pentru sustinere cititi 'S-a facut de ras ca procuror dar a fost promovat sef la DNA' (RL) si 'Cornelia Galavan femeia in carje care a invins sistemul' (JN). sau pagina de FACEBOOK. MAI BINE MUREAM DECAT SA AM INCREDERE IN MAGISTRATI !

# ana date 21 October 2015 14:15 +12

Cita dreptate aveti, Dle Savaliuc! Dar ce este de facut? Dupa dosarul Rarinca, nu mai cred deloc in justitie! Si va fi din ce in ce mai inspaimintator.

# anda date 21 October 2015 14:21 +14

Kovesi si Stanciu se ajuta intre ele! Este clar ca Laura Kovesi i-a dat o mina de ajutor in cazul Rarinca iar acum Stanciu i-a platit datoria. Nu mai stiu ce avem dreptul sa spunem. Nu stiu daca am voie sa gindesc. Era acelasi sentiment si pe vremea lui Ceausescu, cind ma uitam in jur inainte sa vorbesc. E grav!!!

# MOI date 22 October 2015 02:33 +8

Cum am răbdat 10 ani să scăpăm (de la președenție) de hăhăilă mai putem aștepta 6 luni să o ... promovăm pe Luluța în UE (să stea altora pe cap, să vadă ce bună e. Nu știu cum va lucra în străinătate fără... SRI). Apoi putem să-l parafrazăm pe Eminescu spunând ”azi o vedem și nU E”.

# plus date 22 October 2015 11:25 +7

Procesul acestea in care sunteti implicat domnule Razvan, imi pare ca este ca un meci de fotbal cu un regulament ciudat: doar o echipa poate primi goluri, cealalta poarta fiind acoperita cu un panou ce nu permite marcarea golului. Aici este problema, la regulament. Cat timp platim din banii nostrii greselile procurorilor si judecatorilor, ei vor continua sa faca acest lucru. Intrebarea privind raspunderea procurorilor si judecatorilor nu se mai pune. In cazul Ponta, nu este cineva care sa spuna cum ar raspunde procurorul si judecatorul, in cazul in care Ponta castiga la CEDO procesul. Inteleg ca se poate opri activitatea unui prim ministru pe nedrept, dar celor care cauzeaza acest lucru nu li se opreste activitatea in nici un fel. Aici este problema, ce risca kovesi in acest proces cu dvs, nimic. Daca pierde procesul, nu aduce reputatie proasta DNA-ului. Cine o va da in judecata pentru acest lucru? E clar ca nu are cum sa castige kovesi acest proces intr-un stat civilizat.

# adi date 22 October 2015 11:37 +8

Ar fi cazul ca sa fie invitata madam K in comisia parlamentara de profil si chiar si ministrul justitiei,poate si avocatul poporului ar trebui sa o chestioneza pe madama asta ca a sarit calul mult prea mult.Poate ca ea nu ar dori sa continue in felul asta dar poate ca este intr-o situatie in care nu se poate opri pentru ca este santajata de cineva sau vreun serviciu ...Chiar nu doreste nimeni sa afle ce e in capul madamei...

# Capac date 23 October 2015 15:28 +7

A doua zi ar fi audiata toata comisia parlamentara la DNA. E frumos si cu democratia, dar mai sigura e dictatura slugilor, pilelor si relatiilor securistilor.

# Sverige date 23 October 2015 16:10 +7

DA!PERICOL PENTRU DEMOCRATIE ATIT TIMP CIT KÖVESI,STANCIU SI CEI PE CARE II POMENITI MEREU LA ANTENA3 SINT PE POSTURI SI DECID SOARTA ROMANILOR!...CE NENOROCITI.....

# roman pe cale de disparitie date 25 October 2015 16:53 +3

pax americana bullshit; macar de ar fi gasit niste kapo mai cu cap si obraz...

# roman pe cale de disparitie date 26 October 2015 06:44 +3

sau romani...dar asa, cozile de topor nu sunt romane

# ADEVARUL date 30 October 2015 13:59 0

CE NU DORIȚI NICI CUM SĂ ÎNȚELEGEȚI VOI,CEI DE LA INTACT ȘI ANTENA 3...ESTE O EVIDENȚĂ:CHIAR DACĂ NU AU CAZUT BOMBE PESTE CLADIRILE VOASTRE,SĂ ZICEM,ELE V-AU DISPĂRUT DIN PATRIMONIU,AU FOST FĂCUTE DISPĂRUTE COMBINATE,FABRICI ROMÂNEȘTI,INTREGI INDUSTRII,SĂ NU MAI VORBIM DE REPUBLICA MOLDOVA,TERITORIU AL ROMÂNIEI OCUPAT DE ACEEASI RUȘI,TREBUIE SĂ VĂ DESENEZ CA LA PROȘTI?SUNTEM ÎN PLIN RĂZBOI CU RUSIA,CARE PRIN BĂSISTI AU SUBMINAT ECONOMIA NATIONALĂ ȘI ORDINEA DE DREPT,BĂSISTII SUNT ECHIVALENTUL OAMENILOR LAI BASINA AL-RAFTAT RATAT AL SIRIEI,ESTE UN NOU TIP DE RĂZBOI...SE URMĂRESTE DE CĂTRE ACESTI NECROFAGI BĂSISTI ÎNGURGITAREA CADAVRULUI ROMÂNIEI,CE MERITĂ TRĂDĂTORII ACEȘTIA?LOAZELE,PARAZITII...NISTE ANTIBIOTICE?NUU...PT. CĂ EI AU ATACAT INDEPENDENTA MAGISTRATULUI SI NU A JUSTITIEI...NICI O U.E. :-*

# golan date 31 October 2015 02:18 +2

O singura observatie as avea:Romanica e Republica securitatii(ma rog-a noii securitati SRI).Cum toate institutiile statului sant slugile aceteia,numai o astfel de denumire e adevarata.De altfel s-a vazut ca inaltii demnitari ocidentali sant invidiosi pe sistemul instaurat in Romania,careva dintre ei-american parca-declarand inca in 2012, ca sa fim multumiti ''ca nu se trage in cei ce se revolta cu mitraliere de pe acoperisuri''.

# fraieru date 3 November 2015 07:31 0

Luluța a fost și a rămas ”un pericol pentru democrație” dar atâta vreme cât slujește corespunzător interesele ”de partid și de stat” este nu numai ținută în funcție ci și promovată când e cazul. A fost trimisă o dată la UE (pentru încălzire, doar a fost sportivă - de care nu a auzit nimeni), iar acum ne pregătim să scăpăm de ea doar trimițând-o ca și comisar la UE (să îi nenorocească și pe ei).

# Tepes date 5 December 2015 13:28 0

Domnu Savaliuc , care Stat de drept? :D :D

# Shake spear date 5 December 2015 20:08 0

Daca tot s-au aliniat planetele ca sa fie scos articolul de la naftalina :" Better a witty fool than a foolish wit. "

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.11.2024 – Fosta sefa de instanta, propusa la MJ in guvernul Sosoaca

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva