27 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

O GRAMADA DE PROCURORI SE VOR JUDECATORI – Cititi aici lista procurorilor care au cerut CSM sa devina judecatori. Printre ei, procurorul Alexandra Sinc, actual secretar general in Ministerul Justitiei (Lista)

Scris de: L.J. | pdf | print

6 March 2013 16:06
Vizualizari: 16080

Tot mai multi procurori vor sa isi schimbe cariera si sa se faca judecatori. Sectia pentru Judecatori a CSM va lua in discutie in sedinta de joi, 7 martie 2013, cererile unor procurori care au solicitat sa fie numiti in functia de judecator. Mai exact, este vorba despre 20 de procurori.

Printre cei care si-au depus cererile de numire in functia de judecator, se numara si procuroarea Mihaela Alexandra Sinc (foto), in prezent secretar general in Ministerul Justitiei. Procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti, cu grad profesional corespunzator Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, detasata la Ministerul Justitiei, Mihaela Alexandra Sinc a formulat o cerere de numire in functia de judecator la Curtea de Apel Bucuresti.


Iata lista procurorilor care vor sa se faca judecatori si instantele unde acestia au cerut sa fie numiti:

Curtea de Apel Alba Iulia

- Mitrofan Codruta, prim-procuror al Parchetului de pe langa Judecatoria Saliste

Curtea de Apel Brasov

- Canjau Mariana, procuror la Parchetul Judecatoriei Zarnesti

- Pampu-Romanescu Adriana-Claudia, prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Brasov

Curtea de Apel Bucuresti

- Aldea Cristina, procuror la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Bucuresti

- Rakoczy Corinne, procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti, delegata la DIICOT

- Sinc Alexandra Mihaela, procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti, cu grad profesional corespunzator Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, detasata la Ministerul Justitiei

- Musuroiu Diana, procuror la Parchetul de pe langa Judecatora Targoviste

- Iliescu Ionel, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 1 Bucuresti

Curtea de Apel Craiova

- Grecu Florin Marius, procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Dolj

- Dinu Gigi, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Craiova

- Ceausu Angela, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Drobeta Turnu Severin

- Marinescu Marius Catalin, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Strehaia

Curtea de Apel Iasi

- Tapliuc Mariana Cristina, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Iasi

Curtea de Apel Ploiesti

- Dascalu Cristiana Andreia, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Ploiesti

- Gheorghe Florian, procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Ilfov

- Cocor Nina Corina, procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Buzau

- Trache Nicolae Petre, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Ploiesti

Curtea de Apel Suceava

-Stanciu-Horeanu Ciprian-Laurentiu, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Vatra Dornei

Curtea de Apel Targu Mures

- Donici Viorel, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Reghin

Curtea de Apel Timisoara

- Manzu Aurelian, procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Arad

* Cititi aici lista cu procurorii care vor sa devina judecatori

* Cititi aici referatul Directiei resurse umane si organizare din CSM

Comentarii

# Băiatu lu Luluţa date 6 March 2013 19:14 +17

Da, bieţii procurori sunt speriaţi de ceea ce ei înseamnă în percepţia colectivă naţională: instrumentele opresive, nevertebrate, amorale  ale Descreieratului din capu\' statului. Dispreţuindu-vă nemăsurat, (fără să cad în eroarea păgubitoare a generalizării!),  un catren, derbedeilor: Nu doar în suflet îl aveţi pe Naşu’, / Ci şi în creierul bastard şi apatrid, / Descreieratul doar vă e făgaşu’, / Precum, cândva , un „glorios” partid... 

# ADEVARUL date 6 March 2013 21:45 +6

Bun si la subiect catrenu,si eu zic ceva asemanator-basescu actioneaza la inceput asemenea unui directoras care isi falimenteaza si ulterior vinde la fier vechi combinatul pe care il conduce de pe vremea lui Ceausescu,in cazul lui navele tarii-cu tot cu datorii,pe un euro bucata-ulterior face din asta sport national:JOCUL LUI BASESCU,gaseste el niste excroci tupeisti ca si el si incep jocul lor de strategie,in care noi suntem muncitorii si sclavii.Ca intotdeauna,se asigura ca Romania ramane pe timpul jocului sat fara caini,si isi bate joc de tot ce ii iese in cale,pt. ca in jocul asta-de ce sa nu o recunoastem-el nu are adversar.CATA VREME REGULILE JOCULUI LE VA FACE BASESCU,SUNTEM SIMPLI SPECTATORI,NU EXISTA REVOLUTIONARI-NU EXISTA JUDECATORI-NU EXISTA OAMENI COMPATIBILI CU ARHITECTURA JOCULUI CREAT SI JUCAT DE TRAIAN BASESCU.DACA S-AR FI SCUFUNDAT CA TITANICUL,DACA AR FI ARS PE RUG ASEMENEA UNEI VRAJITOARE SAU IMPUSCAT CA CEAUSESCU,DACA AR FI FOST SA NU MAI FIE,ASA TOTI SE COMPLAC.

# ADEVARUL date 6 March 2013 21:58 +4

Ultimele examene de admitere in Magistratura au fost masluite,in sensul ca dificultatea subiectelor la examenul de logica a facut ca el sa fie trecut doar de catre cei care aveau raspunsurile de acasa-clanul basescu anticipand astfel urmatoarea miscare,aceasta umplere a golului de judecatori cu procurori devotati cauzei-respectiv consolidarea pozitiei lor si completa spalare a mizeriilor si prejudiciilor aduse Romaniei.ANTENELE S-AU TREZIT TARZIU SA LATRE,HOTII DEJA SUNT NEGUSTORI CINSTITI.

# ha, ha, ha date 6 March 2013 23:30 +5

E misto in parchet, inseamna! :lol: :lol:

# morar date 8 March 2013 00:12 +2

Misto... daca faci usor sluj sau ai un sef ok... Procurorii nu au posibilitatea legala de a participa la un examen de intrare in magistratura (decât daca isi dau anterior demisia) pt. ca sunt deja magistrati, nici la vreun concurs/examen pe vreun post de judecator, ca astea toate sunt concursuri/examene de promovare, asa ca daca vor sa isi schimbe profesia trebuie sa faca cerere la CSM și sa se roage ca toti șefii lor și toți eventualii viitori sefii de la instante sa isi dea avizul pozitiv, iar majoritatea membrilor CSM sa fie de acord... Un avocat/notar/executor etc. care vrea sa devina judecător o face pe propriile puteri și nu are nevoie sa fie in gratiile nimanui. O persoana deja intrata in sistem, un ”independent”, are nevoie insa de gratiile multora daca vrea sa isi schimbe profesia si exact competentza nu i-o verifica nimeni. PT. CA ASA E LEGEA LA NOI. Care-i problema ca oamenii astia vor sa-si schimbe profesia? Cati altii nu o fac? Problema e ca nu au alta cale decat asta...

# morar date 8 March 2013 00:13 0

Misto... daca faci usor sluj sau ai un sef ok... Procurorii nu au posibilitatea legala de a participa la un examen de intrare in magistratura (decât daca isi dau anterior demisia) pt. ca sunt deja magistrati, nici la vreun concurs/examen pe vreun post de judecator, ca astea toate sunt concursuri/examene de promovare, asa ca daca vor sa isi schimbe profesia trebuie sa faca cerere la CSM și sa se roage ca toti șefii lor și toți eventualii viitori sefii de la instante sa isi dea avizul pozitiv, iar majoritatea membrilor CSM sa fie de acord... Un avocat/notar/executor etc. care vrea sa devina judecător o face pe propriile puteri și nu are nevoie sa fie in gratiile nimanui. O persoana deja intrata in sistem, un ”independent”, are nevoie insa de gratiile multora daca vrea sa isi schimbe profesia si exact competentza nu i-o verifica nimeni. PT. CA ASA E LEGEA LA NOI. Care-i problema ca oamenii astia vor sa-si schimbe profesia? Cati altii nu o fac? Problema e ca nu au alta cale decat asta...

# gabriel date 6 March 2013 19:55 +10

Si care va fi finalitatea actului de justitie intr-un astfel de tandem procuror/ex-procuror? :sad:

# mimi date 6 March 2013 20:12 +9

da nu mai bine se desfiinteaza functia de procurori , devin si ei judecatori si ei centreaza, ei dau cu capul, ei hotarasc?

# Andrei date 6 March 2013 20:34 +7

E normal asa ceva? Intreb si eu ca necunoscator.

# Justitiabil date 6 March 2013 21:06 +9

@mimi- Ar fi cam asa: Procuor- D-le judecator pe baza... bla..bla..bla, din dosar, vreau si eu un mandat de ascultare pe securitate nationala. Judecator: Se poate colega, cu mare drag, doar ne cunoastem. Data viitoare pot sa ti-l scri singur, si cand ne intilnim la o bere, ti-l semnez. Sau nu, mai bine, iti dau cateva semnate in alb si le completezi tu.

# mimi date 7 March 2013 11:04 +4

Foaaarte tare!!! Am inteles ca se mai intimpla asta cindva

# VIKY date 6 March 2013 21:28 +6

Si toti au grade sub roba?. Nu ca m-ar interesa in mod special, dar aceasta miscare in forta, 20 acum, 20 luna viitoare, 50 la ocuparea posturilor la Inalta Curte...ma intreb ce vor face adevaratii magistrati judecatori?. Duce lipsa tara de judecatori, sau procesul inchizitiei a inceput?.

# xulescu date 7 March 2013 01:21 +4

sa ne fereasca Dumnezeu sa ajunga vi...ca  asta judecator !!!!!!!!!!!! o cunosc personal si stiu ce i poate pielea !!!!!!!!

# Subscriu... date 7 March 2013 12:14 +6

SUBSCRIU. Ai derptate 100%.

# Salvamar date 7 March 2013 09:06 +8

As interzice trecerea dintr-o meserie in alta fara examen. vor judecatori? sa de examen. Vor avocati? sa dea examen. Nu mi se pare normala aceasta caracatita care se formeqaza. vedem deja rezultatele. In ICCK procurorii in complicitate cu judecatorii fosti procurori fac legea si complete de judecata negre, in care politicul si Morar dicteaza. Apoi ne miram ca tara asta, noi contribuabilii platim ca prostii sentintele date. daca sunt acceptati sa inceapa de jos, din judecatorii, sa treaca toate treptele profesiei de judecator, nu ca acum ca sar direct in ICCJ, in detrimentul judecatorilor care uremeaza o cariera normala. Vine un procuror si i se echivaleaza vechimea ca si cand ar fi fost toata cariera lui judecator, asta insemnand indirect ca se recunoaste ca procurorul este egal cu judecatorul. Un avocat cu aceeasi vechime ca al unui procuror poate deveni automat judecator la ICCJ? Mi se pare si ilegal si IMORAL. Atunci ne mai miram ca NU avem justitie, cand totul devine o caracatita?

# meme date 7 March 2013 13:33 +1

auzi bai tampitule...cand s-au aflat in fata alegerii erau la acelasi nivel, cu facultatea facuta. Asadar nu o mai da de gard ca tre sa dea examen! Sunteti niste cretini. Stii ca sunt studenti de nota 10 care aleg sa devina procurori, la fel cum alega sa fie si judecatori. Diferenta se face dupa aceea, asa ca nu ar trebui sa acuzi ca un cretin ce te afl, niste oameni care au dreptul de la bun inceputsa opteze pentru una din variante...sau pt avocatura. Sa fim bine intelesi!! Sunt studenti care termina aceeasi facultate, acelasi INM, etc...abi dupa aceea opteaza! De ce nu ar avea dreptul sa opteze? De ce, daca legea permite asa ceva? De ce, daca in constitutie sunt magistrati si unii si altii...cu atat mai mult cu cat valoarea intrinseca exista deja. Migratia actuala a procurorilor catre statutul de judecator exista din cauza presiunilor la care sunt supusi! Din cauza ca atunci cand aplica legea li se scot pe nas actiunile ca si cum ar fi ticaloase! De catre cine? Taman din partea celor care nu respecta legea!! Presiunile actuale le ameninta stabilitatea, indepnedenta actului juridic, moralul, etc...Ne mai mira faptul ca inclusiv judecatori certati cu legea isi doresc acest lucru? Fara procurori care sa faca anchete corecte, intr-o stare de deplina independenta nu exista nici judecati corecte si nici judecatori independenti! Poate ca tocami asta se urmareste...mai stii?

# adrian date 7 March 2013 09:30 +5

Consider ca aceasta migrare a procurorilor catre functia de judecator este un lucru extrem de grav si legea ar trebui modificata pentru a nu mai permite acest lucru, dn cel putin doua motive: procurorii nu au sustinut aceleasi examene ca si judecatorii, iar daca le-ar fi sustinut multi dintre ei nu le-ar fi trecut, iar, cel mai important, ei au o formatie deja bine conturata pentru a vedea condamnare la tot pasul, astfel ca nu vor putea fi impartiali nciodata si nu vor da achitari, chiar daca s/ar impune. Daca o astfel de migratie ar putea fi sustinuta de un argument de echitate, acesta ar fi ca acel propcuror sa fi fost o perioada si avocat.

# meme date 7 March 2013 13:37 0

Nu au sustinut acelasi exemen? Ha, haaa! Prostule! Sunt la acelasi nivel cand pleaca din scoala fraiere! Sunt sefi de promotie care aleg procuratura si care bat la fund lejer la capitolul carte si lgica juridica multi dintre judecatori! [quote name=\"adrian\"]Consider ca aceasta migrare a procurorilor catre functia de judecator este un lucru extrem de grav si legea ar trebui modificata pentru a nu mai permite acest lucru, dn cel putin doua motive: procurorii nu au sustinut aceleasi examene ca si judecatorii, iar daca le-ar fi sustinut multi dintre ei nu le-ar fi trecut, iar, cel mai important, ei au o formatie deja bine conturata pentru a vedea condamnare la tot pasul, astfel ca nu vor putea fi impartiali nciodata si nu vor da achitari, chiar daca s/ar impune. Daca o astfel de migratie ar putea fi sustinuta de un argument de echitate, acesta ar fi ca acel propcuror sa fi fost o perioada si avocat. [/quote]

# VIKY date 7 March 2013 14:01 +7

A pune un procuror cu o vechime de 30 de ani (cazul Stanciu), direct in functia de judecator, este acelasi lucru cum ai pune un medic internist dupa 30 de ani, direct la chirurgie in sala de operatie. Deci au termina medicina amandoi, numai ca unul a ales interne si altul chirurgie. Asa ca nu va ambalati ca nu este nicio diferenta, diferenta este exact ca in fiecare meserie, fiind vorba de profil. Exemplele ar putea continua la nesfarsit. Problema actuala a procurorilor trecuti peste noapte la judecatori, are un substrat marsav, comandat de gunoiul de la Cotroceni. Pacat ca MJ permite acest flagel care daca nu este oprit, poate sa duca la o justitie dictatoriala, afiliata politicului.

# dankh1 date 7 March 2013 21:11 -1

eu nu inteleg de unde logica asta ca daca ai fost procuror nu poti fi judecator..ca si cand avocatul nu poate ajunge procuror, de parca nu stim ca 80 % din candidatii la magistratura nu s avocati, restul ofiteri de politie.eu stiu ca in CPP zice asa:procurorul vegheaza ca orice infractiune sa fie descoperita, orice infractor sa fie tras la raspundere penala si ca nici o persoana sa nu fie urmarita penal fara sa existe indicii temeinice ca a savarsit o fapta prevazuta de legea penala.adica, pe intelesul lui ADRIAN postaciul, procurorul e si avocat(administrand probe in aparare, din moment ce el vegheza ca niciun nevinovat sa nu fie judecat), dar e si judecator(pt ca el decide cine sa fie judecat si exercita actiunea publica)...De ce nu ar putea sa judece?cine are habar stie ca la INM sunt aceleasi examene pt auditori si la sfarsit aleg ce vor sa devina.Asa ca raman la parerea ca numai frustratii carcotesc pe aici.nu adevaratii profesionisti

# bazil date 7 March 2013 14:31 +4

Ar trebui interzis procurorilor sa poata activa vreodata ca judecatori. Nu poti judeca drept daca ai fost candva de partea acuzarii.

# georgeta date 7 March 2013 16:05 +4

Cred ca nu ar fi nici o problema sa devina judecatori dar doar sustinind examenul de admitere in magistratura care inteleg ca de abia s-a incheiat.Deci sa astepte un nou examen de admitere ,sa-l dea ,sa-l ia si sa intre pe usa din fata in functia de judecatori si nu pe la usa slugilor.

# morar date 8 March 2013 00:02 -1

Procurorii nu au posibilitatea legala de a participa la un examen de intrare in magistratura (decât daca isi dau anterior demisia) pt. ca sunt deja magistrati, nici la vreun concurs/examen pe vreun post de judecator, ca astea toate sunt concursuri/examene de promovare, asa ca daca vor sa isi schimbe profesia trebuie sa faca cerere la CSM și sa se roage ca toti șefii lor și toți eventualii viitori sefii de la instante sa isi dea avizul pozitiv, iar majoritatea membrilor CSM sa fie de acord... Un avocat/notar/executor/consilier juridic/grefier cu studii superioare etc. care vrea sa devina judecător o face pe propriile puteri și nu are nevoie sa fie in gratiile nimanui. O persoana deja intrata in sistem, un ”independent”, are nevoie insa de gratiile multora daca vrea sa isi schimbe profesia si exact competentza nu i-o verifica nimeni. PT. CA ASA E LEGEA LA NOI. Care-i problema ca oamenii astia vor sa-si schimbe profesia? Cati altii nu o fac? Problema e ca nu au alta cale decat asta...

# un viitor fost coleg date 8 March 2013 19:47 +1

 cu alexandra.Sper sa dea dovada de echilibru atunci cand va judeca oamenii, da\' am serioase rezerve...poate va realiza  ca din noua postura nu trebuie sa confirme rechizitoriile, ci sa le mai si analizeze!In rest, bafta(si ma rog pentru oamenii aia sa aiba noroc, cu toanele si frustrarile ei!) 

# ardeleanu maria date 20 June 2013 09:07 0

nu stiti ce vorbiti dupa ce intri la inm in functie de media obtinuta in anul intai optezi pentru procuror sau pentru jud

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.12.2024 – S-a aflat noul ministru al Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva