27 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

BARONII DE LA COOPERATIVA NUFARUL - Senatorul Valer Marian vrea lege pentru Inspectia Judiciara din CSM. Parlamentarul acuza inspectorii ca au un salariu nejustificat, iar prin solutiile pe care le dau urmaresc protectia magistratilor: “Au fost absolventi mediocri, si-au inceput cariera juridica ca jurisconsulti la cooperative agricole de productie, fabrici de lapte, fabrici de oale emailate... Au printre cele mai mari salarii din sistemul public din Romania”

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

5 March 2014 16:53
Vizualizari: 8048

Senatorul independent Valer Marian ii aduce in prim-plan pe inspectorii judiciari, condusi de inspectorul sef al Inspectiei Judiciare, Rica Vasiliu Cravelos (foto), pe care ii acuza de ineficienta si slaba pregatire si le cere sa demonstreze ca merita sa ocupe aceasta functie. Intr-o interpelare adresata ministrului Justitiei, Robert Cazanciuc, senatorul Valer Marian sustine ca exista dubii cu privire la competenta si probitatea profesionala a unor inspectori din Inspectia Judiciara a CSM - denumita in sistem drept "cooperativa Nufarul" din cauza solutiilor pe care le da si prin care ii scoate imaculati pe magistratii reclamati pentru diverse abateri - care considera ca sunt absolventi mediocri ai facultati de drept, unii la fara frecventa. Parlamentarul dezvaluie in interpelarea adresata ministrului Cazanciuc, facuta la inceputul acestei saptamani, in data de 3 martie 2014, ca are cunostinta despre actuali inspectori judiciari care si-au inceput cariera juridica ca jurisconsulti la cooperative agricole de productie, fabrici de lapte si fabrici de oale emailate.


In opinia senatorului Valer Marian exista inspectori in cadrul Inspectiei Judiciare care nu isi justifica prezenta in aceasta institutie, fiind neeficienti, in raport cu salariile pe care le au si care sunt, potrivit acestuia, de 2-3 ori mai mari decat cele ale parlamentarilor sau ministrilor.

Un alt aspect pe care parlamentarul independent il supune atentiei ministrului Justitiei, Robert Cazanciuc, se refera la faptului ca Inspectia Judiciara solutioneaza nefavorabil aproximativ 90% din plangerile formulate de diverse persoane, despre acestea sustinand ca de cele mai multe ori contin formulari stereotipe. Senatorul Valer Marian ii transmite ministrului Justitiei ca prin modalitatea superficiala a inspectorilor judiciari de a trata aceste sesizari planeaza suspiciunea ca Inspectia Judiciara urmareste protectia magistratilor, ci nu verificarea si mai apoi sanctionarea unor abateri disciplinare.

Prezentam in continuare interpelarea senatorului Valer Marian adresata ministrului Justitiei, Robert Cazanciuc, in data de 3 martie 2014:

"In temeiul art. 112 alin. 1 din Constitutia Romaniei si art. 162 din Regulamentul Senatului ,va inaintez prezenta

INTERPELARE :

Conform prevederilor art.65 alin. 1 si 3 din Legea nr. 317/ 2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, Inspectia Judiciara functioneaza ca structura cu personalitate juridica in cadrul Consiliului Superior al Magistraturii si actioneaza potrivit principiului independentei operationale, indeplinind, prin inspectori judiciari numiti in conditiile legi, atributii de analiza, verificare si control in domeniile specifice de activitate.

In cei cinci ani de activitate parlamentara, cu ocazia activitatii de audiente, am constatat ca aproape toti petentii ( cel putin 90% ) care au adresat Consiliului Superior al Magistraturii sesizari de competenta Inspectiei Judiciare au primit raspunsuri nefavorabile, cu formulari stas, stereotipe. Pe de alta parte, am constatat ca, si la interpelarile subsemnatului si ale altor parlamentari care au fost transmise spre verificare Inspectiei Judiciare din CSM, au fost formulate raspunsuri superficiale in sens negativ, care fac sa planeze suspiciunea ca aceasta institutie urmareste in primul rand protectia magistratilor, nu verificarea si corectarea aspectelor sesizate si sanctionarea disciplinara a magistratilor in culpa.

Opinia mea, dar si a altor juristi care au avut tangenta cu magistratura, este ca inspectiile judiciare care au functionat in cadrul Ministerului Justitiei si a Parchetului General inainte de si dupa 1989 au avut mai multa eficienta, exercitand un rol preventiv si sanctionator real si benefic atat pentru institutiile de justitie cat si pentru justitiabili. Din pacate exista dubii si cu privire la competenta si probitatea profesionala a unor inspectori din Inspectia Judiciara a CSM, care, dupa stiinta mea, au fost absolventi mediocri ai unor facultati de drept, unii la fara frecventa, si si-au inceput cariera juridica ca jurisconsulti la cooperative agricole de productie, fabrici de lapte, fabrici de oale emailate s.a.

Relativa ineficienta de pana acum a Inspectiei Judiciare din CSM comporta discutii si raportat la faptul ca inspectorii din cadrul acesteia au printre cele mai mari salarii din sistemul public din Romania, de 2-3 ori mai mari, de exemplu, decat ale parlamentarilor sau ministrilor.

In consecinta, inclusiv in vederea elaborarii unei initiative legislative pentru cresterea calificarii personalului si a eficientizarii activitatii Inspectiei Judiciare din CSM, va solicit, domnule ministru, sa-mi comunicati urmatoarele informatii:

1.numarul total al angajatilor din aparatul propriu al Inspectiei Judiciare, cu precizarea numarului inspectorilor judiciari, personalului de specialitate juridica asimilat magistratilor, functionarilor publici si personalului contractual;

2.numele si prenumele inspectorilor judiciari, studiile juridice universitare si postuniversitare absolvite, media de absolvire, forma de invatamant parcursa (la zi sau la fara frecventa), cariera juridica parcursa, inclusiv in magistratura ( procuror, judecator);

3.salariile lunare ale inspectorilor judiciari, premiile si primele de care au beneficiat in cursul anului 2013;

4.numarul de sesizari solutionate de Inspectia Judiciara in anul 2013, cu precizarea numarului acestora in care s-au confirmat aspectele reclamate si au fost dispuse masuri in vederea cercetarii disciplinare a unor magistrati sau a initierii unor cai extraordinare de atac;

5.cuantumul fondurilor destinate Inspectiei Judiciare din bugetul alocat Consiliului Superior al Magistraturii pe anul 2013 si pe anul 2014;

6.ultimul raport de audit privind activitatea Inspectiei Judiciare.
Solicit raspuns scris"
.

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 5 March 2014 18:31 +25

C O R E C T asa este nejustificat de mari pentru nimic pe care/l fac.doar se pretind ca sint masinile de spalat ALBALUX 3.indiferent cite dovezi le aduci in plingerile tale ei iti dau niste raspunsuri de batuti in cap in care nimic nu se intelege.ai senzatia ca te/ai adresat CELOR DE PE MARTE IN LIMBA PAMINTEANA.si trebuie si LEGEA RASPUNDERII MATERIALE PENTRU JUDECATORI SI PROCURORI!!!!!!!!

# unul din lumea cea mare date 5 March 2014 19:53 +13

despre 2 lucruri nu trebuie sa scri pe luju,DESPRE RASPUNDEREA MATERIALA A JUDECATORILOR SI DESPRE JUDECAREA LOR PE MAIDANUL CU DRAGOSTE.serios chiar ma AMUZA!!!!!!!!!!!cum cineva scrie despre asa ceva NAPIRCILE SI VIPERELE SE ,,CORENTEAZA,,pentru ca/s destule posturi de tv care ma preiau pe ocolite si destui analisti la care vad in fiecare zi ca parte din ideile mele le folosesc(si le insusesc) VA ROG SA PRELUATI TEMA RASPUNDERII MATERIALE A MAGISTRATILOR!!!!!!!!!

# ADEVARUL date 5 March 2014 22:11 +9

AIUREA ESTE FAPTUL CĂ SI BLESTEMATUL DE BĂSESCU TE CITEAZĂ,EXCROCUL SUBSTITUINDU-SE UNEI VICTIME A SISTEMULUI,ARE MARE TUPEU LEPRA SUPREMĂ,DAR NU DESPRE GUNOIUL CHIOR VREAU SA VB.EU RĂMÎN  CU CONVINGEREA CĂ NU INSPECTIA JUDICIARA SAU CSM-UL IN FRUNTE CU MIORLĂILĂ POT FACE CU ADEVĂRAT CEEA CE TREBUIE,PUTEREA DE A SCOATE ROMÂNIA DIN CÂCAT O AU EXCLUSIV JUDECĂTORII,NU LA GRĂMADĂ,CI FIECARE ÎN PARTE SI FĂCÂNDU-SI TREABA FĂRĂ MAMĂ FĂRĂ TATĂ,CIREAȘĂ PE TORT,INSPECTIA JUDICIARĂ REPREZINTĂ O INSTANȚĂ,SIGUR CARE EXISTĂ DAR CARE LIPSEȘTE CU DESĂVÂRȘIRE,PENIBILELE EI MANIFESTĂRI CUM TRANSPAR DE PE SITE-UL CSM-ULUI MĂ FAC SĂ ZIC PROSTII,AȘA CĂ DACĂ AI SUFLET DE ROMÂN,PARLAMENTARULE CARE CITEȘTI PRIMUL OBSERVAȚIILE DE PE LUJU,FĂ O LEGE PENTRU JUSTIȚIE,DIN PERSPECTIVA MAGISTRATULUI-JUDECATOR,PROCUROR,AVOCAT,S.A.M.D.ASTA TREBUIE ACUM,DACĂ O SĂ AVEM JUDECĂTORI BĂSESCU ȘI LEPRELE LUI SUNT DEJA O AMINTIRE :-)SAU TREZIȚIV-VĂ JUDECĂTORILOR DIN SOMNUL CEL DE MOARTE :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz

# unul din lumea cea mare date 6 March 2014 01:41 +2

pentru adevarul si cititorii//pentru ziua cind o sa trebuiasca,inspectia csm nu are aceiasi adresa cu c.s.m.ul de pe STEFAN FURTUNA,inspectia csm are alt sediu.la momentul potrivit o sa va spun eu unde/i adresa lor(cuvint de cod flight deck arrengement)

# ADEVARUL date 6 March 2014 15:01 +2

ADRESA DE DOMICILIU SI FLOTANT A INSPECTIEI JUDICIARE ESTE LA PALATUL COTROCENI. 8) 8) 8) 8) 8)

# hai sictir date 6 March 2014 12:35 -2

:lol: :lol: Unul din lumea mare la inceput ma enerva dar acum abia astept fiecare postare a lui. Este din ce in ce mai hazliu cum se crede el preluat la televiziuni (pe ocolite ca au si ei mandria lor). Prietene imi inseninezi ziua ...... te rog nu-ti lua pastilele, ramai acelasi damblagica dintotdeauna.

# unul din lumea cea mare date 6 March 2014 18:22 0

pentru hai sictir//(te mai suspectez ca esti si acel pro)bai!!!!tu esti asa de fraier ca oricum nu intelegi absolut nimic,dovada/i mai ieri la shoul lui gide cind vorbeai de bazaconii cu sms adresat de mama lui gidea lui antonescu,te/ai umplut de spirciiala de la tot siteul.PERICOL PUBLIC CARE BAGI LUME NEVINOVATA LA GALERE(cuvint de cod reverser thrust)

# umbra date 6 March 2014 11:20 +5

bravo, domnule senator! ar trebui o petitie publica in acest sens, pentru ca ma tem ca nu veti primi nici un raspuns. Si am curaj sa bat pariu cu dvs. ca in mod cert nu va va raspunde nici ministrul justitiei nici inspectia judiciara.

# BERCEA MONDIAL; e manevra lu frații miei.............,, date 5 March 2014 19:20 -12

Art. 133 Constituție arată clar că membrii CSM ,,sunt aleși în adunările generale ale magistraților și validați de Senat,,. Prin urmare nu cred că poate fi vorba de incompetență, nepotisme ori pregătire necorespunzătoare.

# obiectiva date 5 March 2014 19:28 +12

NU E VORBA DOAR DE ACOPERITII DIN SRI E VORBA SI DE RUDELOR LOR CARE LUCREAZA IN SRI si alte institutii de forta...justitie BUNA sau NEBUNA ??????? bine , ba , cand judecatorii vostri nu stiu sa calculeze o taxa judiciara DE TIMBRU pentru daune morale.....stabilita prin LEGE .....daca a mai dat si idiotenia aia de ponta OUG 80/2013, si acolo scrie negru pe alb ca taxa e 100 lei, de ce imi pune tanti nevasta SRI stului, din burta ei, ca sa imi respinga cererea ca netimbrata, ....???? TOATE JUDECATOARELE din RO AU SOTII PRIN SRI, SIE, DNA,POLITIE si PARCHETE.. ..basca avocati sau alti judecatori........ o taxa judiciara de 1105 lei PENTRU daune morale  ?????????  de ce ? PENTRU  ca cererea mea se refera la un AVOCAT TRADITIONAL care m-a bagat in detentie si mi-a luat banii ??? la ordinele SRI si trebuie sa il scape....NUUUU ??? ...unule, trebuie neaparat sa stabilim DATA cand incepem maidanul cu dragoste !!!!!!!!   

# obiectiva date 5 March 2014 19:35 +2

o sa revin eu si cu numele AVOCATULUI TRADITIONAL din bacau protejat de SRI .....si de FLOCEA ......sa vedem daca o sa navaleasca clientii in cabinetul lui ........inclusiv cu numele TUTUROR judecatorilor... unde e ala care ma invita la DNA sa DENUNT mafiotii ???????.

# justo date 5 March 2014 20:35 +3

Din pacate asemenea specialisti abunda in baroul lui florea. Tot cacanarul intrat cu spaga crede ca daca a imbracat roba automat a devenit stiutor de carte. Uitati-va oameni buni ca multi nu stiu gramatica limbii romane, cum e dobitocul oarecare rahat tradigional. Specialiatea lor este filajul si g turnatoria. cat

# obiectiva date 5 March 2014 20:40 0

asta de care vorbesc eu e VECHI....a intrat pe vremea lui Ceausescu, asa ca trebuia sa aiba dosar bun la SECU`, altfel nu pupa el fac de drept.......

# obiectiva date 5 March 2014 20:44 +1

SINGURA si principala lui grija era la curtea de apel SUCEAVA sa vada daca in dosar am avut pe vreunul de la BOTA.........ii vana de atunci, din 2011, de aceea NU este intamplator ca lui BOTA i-au facut-o parchetarii din SV.......

# obiectiva date 5 March 2014 20:51 0

de altfel, si pe BOTOMEI l-au arestat DUPA ce am trimis din greseala plangerea mea catre UNBR, impotriva acestui avocat traditional,  la sediul lui Botomei, nu la cel traditional..........NU stiau cum sa ii confiste hartiile.........ca asta nu mi le inapoiase prin posta, fiind sesizat din greseala........asa ca, dusmanii vostri pe fata sunt traditionalii, nu altcineva.......

# obiectiva date 5 March 2014 20:55 0

de unde stiau toate acestea, ca doar NU stia nici baroul, nici parchetul ????  SRI ....... prin  POSTA ROMANA......de aceea tipa baSSescu ca SOV vrea sa fure posta romana, las` sa o jefuiasca baSSistii si PDL ul, care au adus-o la faliment si sa ne urmareasca TOATA CORESPONDENTA..........

# justo date 5 March 2014 23:55 0

Dusmanii celor de la bota sunt cativa smecheri care traiesc bine din cotizatiile fraierilor. Acesti smecheri fac parte din golaniile numite consilii de barouri si unde sclavii sunt tratati ca niste cirpe.pina si secretarele ii iau in balon pe sclavi in legatura cu veniturile. Niste cacanari care fac in izmene. Smecherii profita de prosti si le baga in cap ca cei de la bota le iau painea. Fals, painea le-o iau chiar sarlatanii care-i conduc.astia le baga tot felul de cirduri contracost, simpozioane si alte nenorociri. Baietii vor fi vesnic niste limbrici saraci daca nu pun capusorul la contributie. Pe avocat oarecare lasati-l in pace, ala e tacanit din nastere, pui de comunist intrat cu spaga, scoala facuta cu traista lui dom ambasador.

# Acsinte date 5 March 2014 19:32 +6

Ideea este de-adreptul ingrijoratoare - calitatea oamenilor care indeplinesc functii in stat, capacitatile lor intelectuale, profilul moral, experienta in activitate si in viata. Tot asa de ingrijoratoare este lipsa de respect pentru Lege a unor functionari de stat. Doar un exemplu: dece anumite institurii/organisme, obligate prin lege, nu prezinta rapoarte de activitate periodic in fata Parlamentului Este evident ca nu se respecta Legea. nici Constitutia. Si nu raspunde nimeni desi \"nimeni nu e mai presus de Lege\" - o prevedere ce poate lipsi pur si simplu in asemenea conditii. Unui om i se da o putere - sa judece si sa aplice pedepse cerandu-i-se sa-si fundamenteze hotaratea pe stiiinta,pe moralitate proprie deosebita si tocma el nu raspunde pentru erori in solutiile date; si adesea solutiile produc efecte devastatoare pe plan personal si social. Oamenii acestia sunt \"mai presus decat Legea\"? Pentru ei nu exista \"legea raspunderii\"? DECE? Of, Doamne, ce stra

# curiosul date 5 March 2014 19:46 -9

cine e vietuitoarea valer marian? Am auzit de el numai la combinatii! Si cine a platit interpelarea? Soparla fericita?

# Gogu date 5 March 2014 21:30 0

In urma verificarii abaterilor disciplinare a unui judecator de la Ploiesti, a fost constatat faptul ca sedinta publica nu a fost inregistrata, existand o eroare tehnica...?!?!

# pol date 6 March 2014 11:17 +4

Da, este corect... si daca se adevereste ce spun petentii, inspectia judiciara face pierduta banda cu inregsitrarea sau spune ca din motive tehnice nu s-a inregistrat....Toti sunt o clica....Pe judecatoarea care l-a dat in primire pe Podea au marginalizat-o...desi aceasta si-a facut datoria! Pe unii care nu cunosc NCPC si aplica legile dupa bunul plac sau dupa interes, care nu redacteaza Incheierile si hotararile in termenul legal, ii ocroteste doar ca sunt portocalii si se astepat rasplata in viitor...rusine!

# ionel date 6 March 2014 18:07 +1

Ai dreptate gogule, cand vine vorba sa-i cerceteze si sanctioneze, musamalizeaza tot prin scuze de genul eroare tehnica. Si aici va spun si va atrag atentia la modul cel mai alertant, prin compartimentele informatice ale instantelor se fac toate manevrele in ecris si altele. Informaticienii trebuoe reevaluato si tinuti din scurt de catre minister. Atentie

# manifest date 5 March 2014 21:34 +4

Inspecţia Judiciară trebuie reformată în totalitate. Membrii Inspecţiei Judiciare trebuie aleşi dintre juriştii ONG-rilor pentru drepturile omului. Inspecţia Judiciară nu trebuie să fie subordonată CSM.

# Dr.av.Vasile Botomei date 5 March 2014 22:11 0

Dr.Vasile Botomei apreciaza ca Inspectia judiciara trebuie formata din cercetatori stiintifici specializati pe ramurile dreptului,in organizarea si sub tutela unui institut de cercetari juridice.

# botomiei batausu de femei date 5 March 2014 23:21 0

saracu lobotomiei, are 6 rechizitorii, il paste puscaria si da lectii de drept ! Auzi, avocat ?

# Mai nou face avocatura date 5 March 2014 23:42 +2

sub scutul profesiei de mediator.

# Dreptatea pina la capat date 5 March 2014 23:25 +3

este, de fapt, CAPATUL DREPTATII. Pentru ca, inainte de alegerile parlamentare din 2012, mai exista speranta unei rasturnari de situatie. Acum, dupa ce Ponta a batut palma cu Basescu si i-a pastrat oamenii de incredere in pozitii-cheie, nu mai exista nici macar speranta. Inspectia judiciara din CSM nu este o exceptie. Este un cuib de vipere cinice care rastalmacesc, neobosite, prevederile legale si regulamentare pentru a gasi mereu scuze oricarui abuz, oricit de grav. Iar sefa acestei inspectii este una dintre cele mai incompetente si corupte judecatoare ce au ocupat vreodata un scaun de jude la Tribunalul Iasi.

# Nici nu prea avea cum sa vina cineva corect de acolo date 5 March 2014 23:35 +1

pentru ca aceasta instanta este o cloaca de incompetenta si coruptie organizata pe clanuri. Daca vrei o restituire la parchet, te adresezi clanului format din avocati fosti procurori si colegii lor juzi iti dau restituiri pina atingi prescriptia. Dar costa ! Daca vrei ceva frumos in civil iti cauti o intrare la o grefiera cu experienta si vei avea rezolvarea partajului sau a unei anulari de titlu - întocmai cum le-ai comandat.

# Colegele de complet ale fostei sefe a Curtii de Apel Iasi date 5 March 2014 23:37 +2

impart si acum dreptatea cum stiu ele mai bine desi au participat la minarirea hotaririi din partajul pentru care Buliga a primit spaga. Ce a facut inspectia CSM cind a vazut ca DNA nu le-a inculpat ? Nimic. Din nimic nu are cum sa iasa, evident, decit tot nimic.

# TITULESCU date 6 March 2014 07:07 +9

C.S.M.-UL EXISTA SI IN ITALIA SI EXISTA O CARTE IMPERIUL MAFIEI DESPRE ITALIA SI DESPRE CAT DE MULT AJUTA C.S.M.-UL ITALIAN MAFIA ITALIANA, deci nu sunt inventii mioritice aceste institutii care exista doar pentru a-i prosti pe prosti sa viseze lumea ca are la cine sa se planga. C.S.M.-ul trebuie inlocuit cu ceva serios si care sa ia masuri fata de dispretuirea legii si a cetateanului ,dispret ,batjocora care se practica de un procent ingrijorator de mare de magistrati. Au un tupeu,SA AJUNGI TU CA JUDECATOR SA SCRI CA FIICA E DE FAPT SOTIA TATALUI CA SA O POTI EVACUA DINTR-O CASA SI DUPA FALSUL ASTA SA RAMAI TOT JUDECAROR IN POFIDA RECLAMATIILOR LA c.s.m. SPUNE TOT,abuzurile le stim cu totii . Poate sa scrie Danilet sau orice judecator ce vrea pe site-ul asta REALITATEA NU O POTATE SCHIMBA NIMENI ,E CUMPLIT CEEA CE SE INTAMPLA SI DE CATE ORI CINEVA II RECLAMA DEVIN RAZBUNATORI,SUNT PERSOANE CARE SUNT UNDE NU LE E NASUL DAR IA AJUTAT NASU .

# obiectiva date 6 March 2014 07:39 +1

alooo, cooperativa nufarul.....pot sti si eu  DE CE ICCJ sectia PENALA refuza sa imi dea transcrierea inregistrarii de sedinta din 31 ianuarie 2014, cand m-au judecat FARA ca eu sa fiu prezenta, ca trebuia sa sar peste nameti din partea rusofona  a tarii..........FARA ca avocatul meu din oficiu sa fie prezent, deoarece era bolnav............CE E DE ASCUNS ???? mi-au respins recursul fara sa clipeasca si m-au trimis in detentie.......desi la ora 00.00 intra in vigoare e 1 febr 2014 NCP si NCPP........si mi se aplica legea mai favorabila...sau din toata RO , NUMAI MIE NU MI SE APLICA ???? ........

# unul din lumea cea mare date 6 March 2014 11:37 +2

pentru obiectiva//pentru ca intra in rahat!!!la inspectia judiciara a csm AR FI MAI MULTA DREPTATE SI DACA S/AR PUNE DETINUTI DE DREPT COMUN,springari de case,violatori,tilhari....bordea!!!!!!!!!!!!!! ce faci bordea!!!!!!! sa incep si eu ca idiotul de turcelu??bordea o sa fie maidan in fata csm ului si in fata inspectiei judiciare(cuvint de cod flight crew oxygen sys)

# Industria aero-spatiala date 6 March 2014 15:11 -1

Angajaz zilieri - debili mintali.

# Valeriu Mangu date 6 March 2014 08:09 -1

Articolul \"De ce este neconstitutionala Hotararea Parlamentului nr. 1/04.03.2014\" pe:  http://ascunzisuri-constitutionale

# SocrateS date 6 March 2014 10:41 +1

dupa prima sesizare depusa la CSM si raspunsul primit,eu am denumit institutia ca fiind Cooperativa de Spalat Magistrati\". ce denumire putea avea aceasta institutie care-printre altele- spala \"onoarea\" magistratului \"cu nasu\'n suflet\" vinovat de un trafic de influenta clar ca..becul !?! sau o iinstitutie care are in componenta un procuror alcoolic precum cismaru dumitru zis sorin??? apropo, se mai stie ceva de dosarul penal deschis acestui betivan dupa ce a produs un accident de circulatie,beat fiind? sau e pusa batista pe tambal dupa \"parteneriatul\" dintre madam stanciu si procurori??? doamne ajuta \"justitia independenta\" :lol:

# talharul basescu-antonescu date 6 March 2014 11:31 +2

8) chiorul si toporul :-* antonescu sau inteles la cotrocenii cum sa faca ei cu pdl,miscarea populy :lol: si pnl,de dreapta :P sa ne mai insele o data ca sa iasa eba la bruxel si antonescu in schinb la cotrocenii,iar talharul securist prim ministru ca putin :lol: sa ne pota jefui sa scape de dosare chiorul 8) sa mentina dna,csm,ccr,sri,sie,sts-opris gasca lor de forta sa aresteze la comanda,sa nu iasa adevarul cu terenul nana,gazprom,flota,casuneanu,mihaileanu,popovicu,haissam,e tc,trficul cu arme mircea basescu :lol: astai planul cincinal securist a diavolului basescu,jos mafia asta :D

# Avocatul31 date 6 March 2014 14:53 0

Ai mare dreptate,mafiotii astia fac ce vor,te pot baga la inchisoare si daca ai furat mai multi bani decat ei-vezi cazul samsarilor din fotbal,sau poate se trezesc magistratii si ne scapa de hotia si escrocheria generalizata de basescu?nu suntem naivi sa visam cu ochii deschisi,sau poate avem si noi nevoie de o speranta...ca nu sunt toti sugacii lui basescu? :-* :-* :-*

# awa date 6 March 2014 12:20 +2

Felicitari d-le senator!! Somnul natiunii naste monstri. Intr-un monstru s-a transformat si aceasta institutie care nu face decat  sa  CONSUME.  Si  consuma  LUNAR miliarde, fara nici un folos general, doar pentru  buzunarele angajatilor  , angajati care motiveaza solutiile de respingere in BATAIE  DE  JOC cu incalcarea vadita a normelor de drept.  JOS  CU  EI!! Sunt atatia profesionisti in tara asta!! :sad: :cry: 8)

# awa date 6 March 2014 12:35 +1

Cei care mai sunteti in termen, atacati raspunsul Inspectiei Judiciare la Curtea de Apel, in contencios, nefiind nevoie de o procedura prealabila. Recursul se judeca la I.C.C.J. :eek: :-| :-* :sad: :cry: :o :-? :D :lol: :-) ;-)

# pentru domnul senator Valer Marian date 6 March 2014 13:30 +2

Stimate domn aţi omis un aspect esenţial şi anume rudele inspectorilor care îşi desfăşoară activitatea în sistem,cât şi instanţa unde îşi desfăşurau activitatea în momentul în care au fost numiţi inspectori judiciari.Vă rog să verificaţi căţi inspectori au fost colegi de instanţă înainte de a fi numiţi şi câţi au rude în sistem şi unde anume.Vă dau doar un exemplu: 1. Mioriţa Ban din cadrul inspecţiei judiciare,soţul procuror,ţine locul Procurorului general la Parchetul de pe lângă C.A.B.Orice sesizare privind procurorii şi judecătorii din cadrul acestui cerc este respinsă automat în baza liberului arbitru. Dacă este util vă dau şi exemple concrete.

# tot ptr.domnul senator Valer Marian date 6 March 2014 13:45 +1

Si încă ceva,câte sesizări ale justiţiabililor privind pe judecătorii şi procurorii din Bucureşti au fost repartizate inspectorilor judiciari care provin tot din instanţele şi Parchetele Bucureştene şi câte au fost soluţionate favorabil.

# Dan date 6 March 2014 18:07 -2

Domnul senator ar trebui să știe că inspecția judiciară este o instituție independentă față de Min Justiției, astfel încât nu are de ce să răspundă ministrul la întrebările sale. Oricum, dacă domnul senator este atât de interesat de activitatea inspecției ar trebui să înceapă să citească rapoartele sale anuale și numai dacă nu este lămurit pe deplin să ceară informații suplimentare direct de la Inspecție, multe din ele publice și la îndemâna oricărui cetățean. Domnul senator nu demonstrează decât că este paralel cu legile din țara asta despre care crede, la fel ca alți domni senatori și deputați, că dumnealui nu i se aplică, astfel încât este firesc să nu le cunoască.

# obiectiva date 6 March 2014 18:22 +2

in acest caz, daca este independent fata de MJ,  CSM ar trebui sa fie independent si fata de ministerul finantelor si sa apeleze la mila publicului sau sa se autofinanteze de unde stie............

# Dan date 7 March 2014 18:33 0

Mi-am dat seama citind comentariul dumneavoastră că greșesc. E adevărat că faceți confuzie între CSM și Inspecție, dar ce contează când aveți dreptate. În definitiv, numai cine are bani este independent, săracii sunt niște sclavi. După părerea dumneavoastră toate instituțiile sunt subordonate Min Finanțelor, pentru că el administrează banii. Problema că unii pot să-i bage la închisoare pe cei de la Min Finanțelor. Și atunci unde e independența Min Finanțelor? Totuși poate că lucrurile nu sunt așa simple cum le priviți dumneavoastră.

# ionel date 6 March 2014 18:24 0

Dan. Paralel esti tu. Omul asta a fost procuror ani de zile si a avut dosare de interes national. Cazanciuc poate raspunde si poate lua masuri.

# Dan date 7 March 2014 18:28 +1

Argumentul dumneavoastră m-a făcut să-mi dau seama că greșesc. Dacă Nea Caisă a fost procuror, musai are dreptate. Apreciez mult procurorii și mai ales foștii procurori. Ei au dreptate mereu, chiar dacă sunt paraleli cu legea. Apropo, legea ați citit-o înainte să vă dați cu părerea?

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.07.2024 – Judecatoarea Blanariu a primit reject. CSM a facut curat dupa procurorul Gherman

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva