psdolt
27 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

De sapte ori "DA" pentru sapte pacate ale Justitiei! Eu votez "DA"!

Scris de: Adina ANGHELESCU-STANCU | pdf | print

26 July 2012 08:23
Vizualizari: 23235

 

Basescu se vede din nou la Cotroceni saptamana viitoare. Si, dovada ca Justitia este unul dintre instrumentele lui controlate si preferate, ameninta actuala Putere cu...Justitia. "Vor raspunde", zice suspendatul, visand la intoarcerea in care "pre multi ii va popi". Ei bine, pana atunci Basescu are un mare hop de trecut: referendumul.


Unul boicotat cu "nu iesiti la vot daca sunteti basistii mei". Daca mai punem si "ungurenii" lui M.R.U., atunci avem o Miorita contemporanizata, in care doi intreprinzatori isi numara oile, vad ca a scazut dramatic numarul lor si ca turma USL-ului concurent a crescut, asa ca planuiesc de mama focului cum sa-i dea in cap "dusmanului" care le submineaza bugetul de toamna. Cam asta reiese din observatiile mele din ultimele doua saptamani. Acum infamia a ajuns la maximul posibil: amenintarea cu Justitia, cu puscaria, pentru ca el este peste judecatori, peste lege, peste principiile unui razboi politic curat. Aceasta amenintare dovedeste ca Justitia are un stapan. Si stapanului ii este teama ca odata eliberata, Justitia se va intoarce impotriva sa.

Gandind la rece ceea ce s-a intamplat pana acum in Justitia ultimilor opt ani si ce se intampla in continuare, concluzia mea este ca zeita cea oarba si-a dezlegat esarfa de la ochi, iar balanta e de multa vreme inclinata. Politica PDL-ista si-a atins telul. Are oameni aserviti in toate structurile parchetelor, are judecatori aserviti la varfurile instantelor si, bineinteles, pe Everestul Justitiei, la ICCJ, acolo unde au fost promovati o parte din aservitii din parchete, ca judecatori. In ce priveste Curtea Constitutionala, aceasta institutie a ajuns incredibil de necredibila, chiar daca acolitii portocalii, infasurati in alb, ca niste vestale veritabile ale suspendatului ii resusciteaza puterea suprema, desi ea nu face parte din Justitie.

Cred ca intrebarile esentiale pentru cetatenii care se vor prezenta la vot in 29 iulie 2012 tin de Justitie. Sa se intrebe, fiecare, inainte de a aplica stampila:

Timp de opt ani a existat o Justitie complicitara ?

Timp de opt ani au trait bine "baietii destepti" din energie, fara sa le deschida nimeni dosar penal ?

Timp de opt ani au castigat oameni ai Presedintelui zeci de milioane de euro din afaceri cu statul prin intermediul unor ministere conduse de personaje purtatoare de genti si pantofi de zeci de mii de euro?

Timp de opt ani s-a deformat Justitia in loc sa se reformeze ?

Timp de opt ani a ramas dependenta financiar Justitia de politic?

Timp de opt ani au dat parchetele NUP-uri in dosare ce apartineau greilor PDL (ALRO, Casa din strada Mihaileanu etc)?

Timp de opt ani a fost aratata Romania cu degetul in statistica CEDO la capitolul "drepturi incalcate" de catre autoritatea judecatoreasca ?

Daca la toate aceste sapte intrebari pentru sapte pacate legate de Justitie cetatenii vor raspunde DA, atunci stampila pe "DA" este unica solutie de indreptare a lucrurilor. Daca NU, atunci sa puna stampila pe "NU" si sa ramana cu Traian Basescu in suflet si-n simtiri. E dreptul lor. DAR sa vina la vot!

Eu votez "DA" cel putin pentru considerentele de mai sus si pentru cel de mai jos.

Spunea Traian Basescu, dand interviuri pe cantul volanului, joia trecuta despre USL: "(...)acești oameni sunt o clică de trădători. Nu știu pentru cine lucrează încă, dar vor răspunde în fața legii”. Eu am catalogat aceasta declaratie drept infamie. In opinia mea, umil cetatean al acestei tari, dar cu drept de vot si cu restul drepturilor din Carta Universala a Drepturilor Omului, Justitia romana trebuie epurata de puseeele politicianiste ale PDL-ului. Pentru ca a stat destul sub tocurile pantofilor de lux ai celor care se agata acum de putere ca de geamandura care ii poate salva de la inec.

Acum, pe final, imi vine in minte marturisirea lui Basescu despre alegerea lui Daniel Morar ca sef la DNA. Tot zilele acestea, presedintele suspendat marturisea (dar nu stiu cine-l mai crede!) ca l-a ales pe Daniel Morar la DNA - dupa ce l-a propus preacinstita si prealucida Monica Macovei - pentru ca a demonstrat curaj daca a fost in stare sa aresteze un PD-ist. Era vorba de Liviu Ciupe de la Cluj. Numai ca Traian Basescu a uitat sa adauge ca Justitia l-a achitat pe Liviu Ciupe, iar CEDO i-a dat despagubiri de 1,4 miliarde lei vechi. Platite de noi, de contribuabili. Pai daca asa a fost, stau si ma-ntreb: daca era vorba de curaj in a face dosare penale unui PD-ist, de ce nu l-a ales Traian Basescu sef la DNA pe procurorul Vasile Draghici, care a avut curajul sa-l trimita in judecata taman pe el? Raspunsul meu este ca nu acesta a fost criteriul. Ci cu totul altul. Care nici macar nu mai conteaza!

Veniti la vot in 29 iulie 2012 pentru ca, altfel, infernul dantesc ne va fi cunoscut tuturora, in aceasta Divina comedie a unei realitati plina de dramatism. Aveti nevoie, ca si Dante Alighieri, de doi indrumatori: ratiunea si credinta! Ca sa ajungem la un liman curat (sper...!)

Comentarii

# Ilarion date 26 July 2012 08:41 +16

Felicitari ,chiar daca realitatea e ca justitia este oarba,schiopa si ciunga de 22 de ani.fiind aceea care a albit toti nenorocitii care au furat banul de la gura orfanului,vaduvei,amaratului de pensionar etc.Intradevar trebuie rupta pisica pe 29 si voi participa bucuros.Manifestarile Chiorului sunt semne de panica desi nu este de subapreciat nici o clipa,fiind in stare de orice si avand in permanenta inca o varianta.Cu Marius e simplu ca toate lucrurile de pe lumea asta,a fost furat de visul american de procuror si nu mai stie ca ar trebuii sa fie si roman,trist.

# Ghilotina date 28 July 2012 11:10 0

Chiar  asa , domnule !?!? "manifestarile  Chiorului" -- e o expresie  de 'telectual  sau  de mahalagiu  de aceeasi teapa  cu  Mazare ?  Nu  ati invatat  nimic  din alipirea la Europa .

# paul date 26 July 2012 08:48 +13

DA...Vom veni la vot, inclusiv pentru motivele enumerate in articol.Venim la vot pentru umilintele indurate, pentru faptul ca ne-au concediat pentru ca nu ne-am adaptat "cerintelor" pdl-iste. Mai venim la vot si pentru ca, bolnavi fiind, nu am mai avut unde sa ne ostoim suferintele, nu am mai avut cui sa ne spunem durerile pentru ca medicii au cam plecat. DA, venim la vot pentru ca nu mai avem bani de medicamnte.DA, venim la vot pentru ca nu mai avem cu ce sa platim facturile si imprumuturile. DA , venim la vot pentru ca facem parte dintre cei care am mai iesit in strada satui de arogantele obedientilor emenati ai puterii, alaturi de ce care s-au jertfit in '89 .....DA, mai iesim si pentru viitorul nostru, atata cat ne-a mai ramas, dar si pentru viitorul copiilor si nepotilor nostri....

# IOAN DUSCAS date 26 July 2012 14:30 -6

DESHI SUNT DESCENDENTUL UNUI FOST MARE PROPRIETAR NU AM NICI MACAR UN METRU PATRAT DEOARECE MAFIOTZII DIN PREAJMA LU BASHNUK SUNT FLAMANZI ! IAR PENTRU FAPTUL KA AM VRUT SHI EU CEVA DIN CEA CE MI SE CUVINE AM AJUNS SUSPECT DE TERORISM ! MAFIOTZII LU BASHNUK NU AU GASIT RESURSE PENTRU A MA DESPAGUBII MACAR PARTZIAL DAR AU GASIT RESURSE FANTASTICE PENTRU A MA CATALOGA CA BANDIT DESHI SUNT OM CINSTIT ! TZIGAN DESHI NU AM NICI O LEGATURA CU NEAMUL CIORILOR ! HOMOSEXUAL DESHI NU AM AVUT NICIODATA DE A FACE CU ASHA CEVA ! ANTICHRISTUL DESHI SUNT UN BUN CRESHTIN ! MAFIOTZII ACESTUI GUNOI UMAN MI-AU ANULAT VOTURILE IMPIEDICANDU-MA SA DETZIN VRE-O FUNCTZIE PENTRU CA SA NU FIE DERANJATZI ! ACEST INFRACTOR BASHNUK MI-A FACUT FOARTE MULT RAU SHI TOTUSHI PARCA IMI ESTE MILA DE EL !

# stan date 26 July 2012 18:13 +6

Dna Stancu, ma mir cum nu se sesizeaza nimeni ca astia vorbesc numai despre puscarie si razbunare. Iar declaratiile-amenintare ale lui TB sunt cel putin presiune asupra justitiei, iar CSM ar trebui sa se autosesizeze! Ha,ha,ha, imi vine si mie sa rad !

# jude date 26 July 2012 18:53 +4

As vrea sa va spun ca desi cele scrise aici de Dvs sunt absolut reale, nu-mi fac nici o iluzie ca aşa va fi mereu, coana Joiţica a avut saraca intotdeauna un "stapan"! A avut si va avea! Nu exista in statul si nu va exista curand "justitie independenta"! La urma urmei e o contradictie in termeni, doar cocoana asta cica "transpune" politica Guvernului, si cum mereu va fi un Guvern, mereu va fi cate ceva de "transpus"! Problema e ca "transpunerile" astea sa nu fie asa de evident grosolane, cum se intampla acum! In fond in justitie lucreaza romani, nu americani sau alte natii, asa ca nu va mirati de metehnele lucratorilor din justitie! In jurul meu, observ cum oamenii incearca mereu sa "rezolve" cate ceva, mereu prin metode neortodoxe, cu toate astea, aceiasi oameni striga cat ii ţin plamanii ca e mare coruptie! Avem nevoie de o reforma morala la nivelul nostru ca popor, "plamada" noastra sa se curete, pentru a se curata de "metehne" si coana Joitica! Nu mi-o luati in nume de rau, vad si eu ca toti ceilalti ce se intampla in jurul meu, incerc, atat cat pot sa gresesc cat mai putin, ca oamenii sa nu stea pe drumuri din cauza mea, cel putin...cu toate acestea nu e destul, e atata rau in jur, atata incordare in suflete, incat mi-e greu sa cred că, va arata coana Joitica mai bine si mai frumos in secolul asta!

# jude date 26 July 2012 19:06 +7

Si inca ceva : pe Mediafax exista un fel de "reclama" care zice asa "Nu-i lasa sa te prostesca", "Nu le fac jocul, nu legitimez preluarea abuziva a puterii"...! Ce vorbesti, taica? Cand trec altii la butoane e "preluare abuziva"? In ce democratia lu peste traim noi, daca s-a ajuns pana acolo incat sa fim indemnati sa nu participam la vot? Oare n-am putea mai bine sa votam NU decat sa nu participam? de cand participarea la vot inseamna sa legitimezi un abuz? Despre ce stat de drept vorbim ca exista? Aiurea, exista in mintea unora, himere! S-apoi e voie sa faci astfel de "reclama" ? O fi chiar in regula?

# NeluG date 28 July 2012 19:50 0

Nu stiu de la ce vine "Jude". Dar ma-ndoiesc ca de la judecata. Te intreb, ca sa ma lamuresc cum judeci: crezi ca Bundestagul, sau Congresul USA, sau ambasadorii SUA, al Frantei sau min. de externe al Germaniei au ascultat de Base, sau de Macovei sau de Preda cand au facut praf pe bravii nostri romani, copy-paste  si chacky? Ca nu au sursele proprii de informatii in care intra cu preponderenta serviciile speciale. Este adevarat ca nu se ridica la nivelul FSB, dar oricum. Ei, ce zici ?

# Istratie date 26 July 2012 19:31 +1

D-na Anghelescu a evocat in articol Infernul si pe Dante iar d-nul "jude" zice ca, fara pacat, este un fel de osandit.Niciunul n-ar trebui sa aiba dreptate desi, amandoi au. Justitia este una dintre cele sapte virtuti cardinale si, "DILIGITE JUSTITIAM QUI JUDICATES TERRAM" e singurul vers scris cu majuscule in Divina Comedie. Cati dintre magistratii, cutii de rezonanta ale unor coarde politice, intra in sedinta recitandu-l in gand?

# jude date 27 July 2012 06:17 0

Ati inteles gresit, nu eu ca persoana sunt "osandit", eu nu sunt o institutie (Doamne fereste), ci Justitia in sine! Sa nu spuneti ca vreodata a fost altfel! A, poate ca jugul n-a fost asa "asupritor" si transpunerile politicilor penale sau mai putin penale au fost facute asa, mai cu perdea! Dar intotdeauna a existat si va exista! Indiferent de ceea ce ne-ar place sa credem, asta e realitatea, in realitate traim, nu in literatura, nu in citate, cu realitatea lucram, asta-i materialul clientului, cu regret! N-am facut, ca traitor al acestei realitati, decat sa expun umil niste observatii personale, fara nici un fel de pretentii de a ma simti "osandit"!

# jan date 26 July 2012 20:37 +3

paidaca sint coarde, cu cine crezi ca rezoneaza domnule Istratie? Cu banul, nu? e simplu. sa dea Domnul o Justitie scapata de sub controlul portocaliu!

# nu conteaza date 26 July 2012 20:45 +2

ei bine mergeti sa il demiteti pe presedinte, dna si ccr, felicitari sa vedem apoi pe raportul M-a-C-o-V-ei daca va mai exista cel putin o apreciere pozitiva

# ondi date 26 July 2012 21:20 +3

mis e rupe de BAROSSOOOOOOOOOOOO! SI NU NUMAI MIE! FITI ROMANI PATRIOTI ADEVARATI. rOMANIA NU E TYARA LOR, E TARA NOASTRA, NOI NU LE-AM DAT ORDINE CE SA FACA SI CUM SA GUVERNEZE! BASTI!

# Istratie date 27 July 2012 07:44 +1

Sa ma deslusesc: Fara indoiala, "jude" are, pe langa instrumentele si sculele obisnuite ale profesiei d-sale, (dosar,cod) una in plus, dar nu de prisos. Constiinta. Ea il ajuta (cred) sa-si duca la capat menirea. Tot ea il exaspereaza si...il impiedica fiindca e "gingase." Aidoma tunetului insesizabil in epicentrul sau, strigatul deznadajduit al nedreptatitilor nu se aude din miezul actului de justitie. Inzestrat cu aceasta scula sacaitoare Jude il aude. De aceea zic ca e osandit.

# adyy date 27 July 2012 09:57 +2

da voi veni la vot,voi vota un da hotarat si ptr.motivele enumarate ,si pentru ca nu-l mai suport,,,mi-a luat din salar,si nu mai suport nelinistea existenta in tara ,hoaosul creat de cei care se credeau vesbuci si nemuritori in guvenul ,parlamentul  romaniei si palatul cotroceni,adica basescu si gasca lui.

# greu de pensionat date 27 July 2012 20:44 +2

Eu votez DA pentru a pune capat Mafiei Basescu-Videanu-firma VITOL-Macovei-Ungureanu : atentie SRI, SIE, etc, dezvaluiti Marele Jaf al lui Videanu - la tranzactionarea certificatelor de emisii de carbon, Romania a pierdut "1,2 miliarde in preturile de azi",- Romania a fost suspendata de la tranzactionarea certificatelor de emisii de carbon, decizia finala a Comitetului de Conformare a Protocolului de la Kyoto-au ajuns la firma Vitol -Romania a mai obtinut si din partea Comisiei Europene alocarea din 2013 pana in 2020 a 71,4 milioane de certificate de emisii de gaze cu efect de sera, care se vor da gratuit pentru termocentralele din tara.- firma de "casa" a lui Videanu - VITOL- se "ocupa"de tot...Adriean Videanu..companiile interesate se numără Mitsui, Sumitomo, Vitol, Nomura, Gazprom Londra. Marele TUN -Videanu-VITOL>>

# continuare date 27 July 2012 20:55 +2

Mafia PDL - DIICOT-procuror Stoina si DNA-Morar au protejat Marele TUN VIDEANU-VITOL-certificate CO2 din 2008.Datele din ultimii 4 ani sunt confidenţiale. Singurele informaţii publice sunt societăţile care pot face tranzacţii cu aceste certificate. Printre aceste firme se regăsesc societăţile clujene SC SC TEN Transylvania Energy, firmă la care a deţinut acţiuni Alin Ardelean, fiul fostului şef de la Doi şi’un sfert, Virgil Ardelean, şi SC AMGAZ. Pe la aceste societăţi s-au perindat Rareş Cristian Criste, unul dintre cele mai importante personaje din domeniul afacerilor cu energie electrică, sau Sorin Piciu. Alin Ardelean a fost asociat în firma Energon GET GAS&Emissions Trading, care este deţinută de acţionarul majoritar Energon Holding Delft B.V, o firmă olandeză. O altă companie care figurează pe tabelul RNEG este SC ENEX, o societate patronată de clujeanul Stefan Gadola şi Peter Pal, patronii concernului Energobit, un grup de firme care activează tot pe piaţa energiei. atentie SRI

# continuare date 27 July 2012 21:01 +2

atentie SIE - nu acoperiti marele Tun Videanu-VITOL - lepadati-va de spionul Ungureanu si scoateti "dosarele"..la fel si DIICOT, SRI, ...atentie noul Guvern ...dezvaluiti mafia Basescu-PDL..Romania este Jefuita de un Grup de crima Organizata formata din politicieni PDL+structuri din DIICOT, SRI, SIE, DNA, DIGIPI, PICCJ.

# costel date 27 July 2012 21:07 +1

VIDEANU - VITOL - PE plan intern tranzacţiile cu certificate de emisii de gaze cu efect de seră vor putea continua, iar cei care activează pe această piaţă vor putea vinde prin off-shore-uri în străinătate. Afacerea pare extrem de simplă, dar din păcate este dedicată celor “aleşi”. VERIFICATI CONTURILE OFF-SHORE..VIDEANU..MARELE JAF NATIONAL !

# Ghilotina date 28 July 2012 11:20 -2

Din punctul  meu de vedere  , a fost  o lovitura de stat  si este  in continuare  , in derulare  . Incalcarea legii , a regulamentelor ,  cumpararea ca la Obor  de deputati si senatori ,  inlocuirea capilor  diferitelor institutii  si  instigarea lor  pt  a comite  infractiuni  contra  Statului  merita incadrarea la Inalta trdare .  Basescu  nu ameninta  cu Justitia  ci raspunde intrebarii  romanilor  --  si  ale  mele ,  pt  stiinta !--  cum de a fost  posibil asa ceva , ce fel de stat  mai este  asta in care se petrec asemena fapte  . Cum de nu a fost  informat  , cum de nu a luat  masuri , etc . Basescu  raspunde ca DACA SI  NUMAI DACA  se va intoarce la Cotroceni  va face apel la Justitie . Pai  de ce nu  va place !?? Nu  condamna el , ci  face apel la  "organe" , la  sistem . Sa se judece ,  sa se despice firul in 4  sau in 16  sau in 100000 , sa avem procese cu public si sa invatam din asta  .

# Ghilotina date 28 July 2012 11:23 -1

Cat  despre "oferta" USL == e slaba rau , Ponta  e mic , nescolit , iar  Antonescu  nu numai ca e un bidon gol sunator ,  mai are  si inclinatii  spre  fascism . Oricum ,  romanii  vor decide . Iar  procentul  va arata  exact  cum sta  fiecare  . Numai sa nu se fure in draci .....  PS --  cred ca nu  se indoieste  nimeni  ca Europa , aliatii  ,  ne vor tine in carantina  multa  vreme , daca nu cumva si mai rau  .

# eu date 28 July 2012 11:43 0

Or fi aia cum or fi, da si Basescu, lasati-ma ca e scolit beton, monument de scoleala la Oxford, asa-i? L-a scolit Patapievici? De la Roberta a invatat sa numere, Udrea l-a invatat sa "joace", ce sa zic, ditamai compania selecta, numai buna de pus la loc in functii! Stim ca acum se face o rocada a hotilor, si pentru ca ne-am saturat de hotii astia, vrem sa se duca dracului, si cu ei oricine ar dori sa-i insoteasca, nu ne opunem...sa plece in strainatate, acolo unde-i gonea pe romani! Aceste persoane nu sunt egale cu institutiile statului si nu sunt isasi institutiile statului, ci simpli muritori de rand, oricand posibil de inlocuit! Legi, Regulamente? Pai a avut asa ceva Basescu si ai lui? Legea e buna pt corutii altora si cateodata cand vrea sa arate pisica la ai lui mai sacrifica si cate unul portocaliu....deci lasati-ma cu frustrarile astea artificiale! TOATA LUMEA LA VOT! SI VOTATI FRATILOR CE VRETI, NUMAI VOTATI!

# dpmdv date 28 July 2012 11:30 +2

Din punctul meu de vedere, aceasta nu a fost nicio lovitura de stat, ci o reactie de a reactiona in forta la forta. Aici nu este vorba de institutia presedintiei, cum ni se induce. Aici a fost vorba de un om, chiar presedinte, care nu isi cunoaste limitele. Altfel spuneam la el de Hitler, ca reprezita o institutie. Nu poti trata cu manusi un individ care ne-a indemnat sa plecam din tara, pentru ca poate unii nu dorim asta. Justitia nu este a lui, in cea mai mare parte, asa ca sa nu mai faca apel la ea. Eventual la servicii. E suparat ca nu si-a pastrat butoanele? Este fix problema lui. Pentru mine, pentru copiii nostri, pentru Romania o sa votez DA. Dupa aia o sa vad ce fac cu restul.

# NeluG date 28 July 2012 19:22 0

Nu am prea inteles ce ati vrut sa spuneti cu "Altfel spuneam la el de Hitler, ca reprezita o institutie." Dar oricum daca votati "da" nu mai aveti dupa aia ce sa faceti cu restul. Nu o sa mai fie nici un rest. As putea pune pariu ca asa va fi.

# dmpdv date 28 July 2012 22:12 +1

Eroare de tastare. "Altfel spuneam la fel de Hitler, ca reprezinta o institutie". Dvs. mergeti si votai NU. De restul ne ocupam noi pe rand.Nu mai e problema dvs.

# Videanul date 28 July 2012 11:36 +3

Vino la vot, spune DA, si..sa-l lasam fara TASTE ! 

# NeluG date 28 July 2012 19:14 0

Domnisoara Blonda, m-am uitat numai la un punct. Si ca sa lamuresc treaba dau un citat din Wikipedia: "În 2002 statul român a vândut pentru suma de 11,5 milioane USD[6] un pachet de 10% din acțiunile Alro investitorului Marco Group, care deținea deja (direct și indirect) 41,85%, acesta devenind astfel acționarul majoritar." Am pus si ghilimelele de rigoare. Deci cine era la guvernare ? Oare nu nastase patru case? Cui trebuia sa le intocmeasca dosare penale. Am vazut cat de obiectiva esti, asa ca .... "Pa si pu" la toata lumea

# vasile date 29 July 2012 03:55 0

DOMNULE bRUNET CU CREIERUL BLOND DACA CITESTI TU BINE TOATA AFACEREA ALRO, DE CE CREZI CA A DAT NUP PARCHETUL LUI KOVESICA??? PENTRU CA ACOLO ERAU NUME GRELE: UDREA, VIDEANU, STOLOJANUL SI ALTII, DAR NU AIA DE CARE POMENESTI! OBIECTIVULE!!!!

# lica date 28 July 2012 23:16 0

DUMINICA 29 IULIE, "MA LEPAD DE SATANA", STAMPILIND CU "DA" pentru demitere.

# Timur Leng date 29 July 2012 00:04 +1

Istoria nu face pasi inapoi!

# levente date 29 July 2012 12:37 -1

LA VOT, DOMNILOR! E O ZI DECISIVA!!!!!

# UE date 29 July 2012 14:26 -1

din 20 la suta cati votara pana acum, 18 la suta au votat DA!!!!

# Timur Lenk date 30 July 2012 00:52 -1

45,92% :lol: mai vedem pana dimineata. Poate radem bine,nu? :lol:

# viki date 30 July 2012 07:28 -1

poate DA!

# Timur Lenk date 30 July 2012 10:13 0

Game over. You loose :-) :lol: :lol:

# bob date 31 July 2012 20:33 0

mai e o runda, nu te bucura! :lol: :lol: :lol: :lol:

# Timur Lenk date 31 July 2012 22:38 0

Da,mai e o runda... Te caut aici la gong, bobule :lol:

# Emil date 31 July 2012 22:33 0

:lol:

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.11.2024 – Fosta sefa de instanta, propusa la MJ in guvernul Sosoaca

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva