psdolt
28 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

DECLARATIE DE INDEPENDENTA – Sa fie clar: Romania nu e colonia SUA. Sefii Parlamentului reactioneaza dupa imixtiunea grava a Departamentului de Stat al SUA in treburile interne ale Romaniei: “Deciziile si voturile din Parlament se desfasoara in numele suveranitatii poporului si nu pot face obiectul niciunei forme de presiune... E greu de imaginat ca in SUA ar fi putut avea loc incalcarile drepturilor si libertatilor cetatenesti la care asistam frecvent in Romania”

Scris de: George TARATA | pdf | print

28 November 2017 14:43
Vizualizari: 12270

Departamentul de Stat al SUA a primit raspuns de la Bucuresti, dupa grava imixtiune in treburile interne ale tarii pe care a comis-o prin comunicatul de presa in care a dat ordin Parlamentului Romaniei cum sa voteze in cazul Legilor Justitiei. De fapt, un grav atac la suveranitatea si independenta Romaniei (click aici pentru a citi). Raspunsul a venit din partea presedintilor Camerei Deputatilor si Senatului, Liviu Dragnea (foto dreapta) si Calin Popescu Tariceanu (foto stanga), in conditiile in care presedintele Romaniei Klaus Iohannis nu a avut nicio reactie de condamnare a gestului oficialilor americani asa cum era normal sa se intample, iar membrii PNL, cu exceptia lui Catalin Predoiu, nu au facut altceva decat sa ingane alegatiile din comunicatul Departamentului de Stat al SUA. Reactia sefilor Parlamentului este de fapt o declaratie de independenta prin care se transmite ca Romania ar trebui respectata de Statele Unite ale Americii si nu tratata ca o tara de mana a doua, ca o colonie.

In comunicatul de presa dat publicitatii, marti 28 noiembrie 2017, presedintii Camerei Deputatilor si Senatului precizeaza ca au luat act cu neplacuta surprindere de pozitia Departamentului de Stat al SUA. Cei doi subliniaza ca deciziile si voturile din Parlament se iau in numele suveranitatii poporului, ele neputand face obiectul vreunei forme de presiune. Dragnea si Tariceanu considera ca declaratia Departamentului de Stat al SUA nu pare sa fie rezultatul unei analize echilibrate si obiective, ci mai degraba ecoul unor opinii vehiculate in spatiul public.


De asemenea, presedintii Camerei Deputatilor si Senatului precizeaza ca pozitia Departamentului de Stat este de neinteles, in conditiile in care este greu de imaginat ca in Statele Unite ale Americii ar putea avea loc incalcarile drepturilor si libertatilor cetatenesti la care asistam frecvent in Romania. In acest context, sefii Parlamentului arata ca:

-este greu de crezut ca in SUA un procuror si-ar permite sa prezinte in fata instantei de judecata interceptari masluite sau sa santajeze judecatorul ca ii va face dosar penal daca nu ia o decizie in favoarea sa;

-este greu de crezut ca in SUA exista protocoale de colaborare intre serviciile de intelligence si magistrati;

-e probabil de neconceput in sistemul de justitie american ca reprezentantii serviciilor secrete sa isi extinda campul tactic pana in sala de judecata si sa ofere opinii juridice magistratilor, dupa care sa urmareasca daca acestia iau decizii in acord cu solutiile sugerate;

-e de neimaginat in SUA ca un functionar public de rang inalt sa refuze a se prezenta in fata unei comisii parlamentare de ancheta, incalcand astfel decizii clare ale Curtii Constitutionale;

-e greu de crezut ca in SUA un magistrat care incalca flagrant drepturile fundamentale ale omului nu are niciun fel de raspundere in fata legii;

Nu in ultimul rand, Liviu Dragnea si Calin Popescu Tariceanu le cere Statelor Unite ale Americii sa aiba incredere in Parlamentul Romaniei, caci este acelasi Parlament care a adoptat Declaratia privind aniversarea a doua decenii de Parteneriat Strategic Romania – SUA, a aprobat alocarea a 2% din PIB pentru cheltuielile de aparare, a decis participarea fortelor armate ale Romaniei in teatrele de operatiuni din Afganistan si Irak, precum si in cadrul cooperarii in coalitia anti-ISIS/DAESH, alaturi de SUA si alti aliati sau a adoptat legile privind achizitionarea sistemului de aparare antiracheta Patriot.

Prezentam raspunsul dat de presedintii Camerei Deputatilor si Senatului dupa comunicatul Departamentului de Stat al SUA:

Parlamentul Romaniei a luat act cu neplacuta surprindere de comunicatul emis in data de 27 noiembrie 2017 de catre Departamentul de Stat din Statele Unite ale Americii referitor la dezbaterea privind reforma Justitiei.

Dorim sa subliniem ca, in orice discutie cu partenerii nostri trebuie sa plecam de la un principiu constitutional fundamental, acelasi in SUA si in Romania, potrivit caruia dezbaterile, deciziile si voturile din Parlament se desfasoara in numele suveranitatii poporului si nu pot face obiectul niciunei forme de presiune.

Statele Unite ale Americii trebuie sa aiba incredere in Parlamentul Romaniei care urmareste sa consolideze independenta sistemului judiciar si eliminarea influentelor politice in functionarea justitiei.

Statele Unite ale Americii trebuie sa aiba incredere in Parlamentul Romaniei care dezbate in aceste zile legile de reforma ale justitiei, pentru ca este acelasi Parlament care:

-a adoptat Declaratia privind aniversarea a doua decenii de Parteneriat Strategic Romania – SUA;

-a aprobat alocarea a 2% din PIB pentru cheltuielile de aparare;

-a decis participarea fortelor armate ale Romaniei in teatrele de operatiuni din Afganistan si Irak, precum si in cadrul cooperarii in coalitia anti-ISIS/DAESH, alaturi de SUA si alti aliati;

-a adoptat legile privind achizitionarea sistemului de aparare antiracheta Patriot

Exprimam speranta ca declaratia Departamentului de Stat al SUA a fost facuta cu buna credinta, dar nu putem sa nu remarcam ca ea nu pare sa fie rezultatul unei analize echilibrate, obiective si cuprinzatoare a faptelor, facand mai degraba ecou unor opinii vehiculate in spatiul public romanesc.

Natura si forma Declaratiei Departamentului de Stat al SUA sunt de neinteles in contextul in care este greu de imaginat ca in Statele Unite ar fi putut avea loc incalcarile drepturilor si libertatilor cetatenesti la care asistam frecvent in Romania. Este greu de crezut ca in SUA un procuror si-ar permite sa prezinte in fata instantei de judecata interceptari masluite sau sa santajeze judecatorul ca ii va face dosar penal daca nu ia o decizie in favoarea sa. Este greu de crezut ca intr-o democratie consolidata, cum e cea a SUA, exista protocoale de colaborare intre serviciile de intelligence si magistrati. E probabil de neconceput in sistemul de justitie american ca reprezentantii serviciilor secrete sa isi extinda campul tactic pana in sala de judecata si sa ofere opinii juridice magistratilor, dupa care sa urmareasca daca acestia iau decizii in acord cu solutiile sugerate. Este, de asemenea, de neimaginat in SUA ca un functionar public de rang inalt sa refuze a se prezenta in fata unei comisii parlamentare de ancheta, incalcand astfel decizii clare ale Curtii Constitutionale. Nu in ultimul rand, este greu de crezut ca in SUA un magistrat care incalca flagrant drepturile fundamentale ale omului nu are niciun fel de raspundere in fata legii.

Toate aceste numeroase abuzuri care au avut loc in Romania reprezinta motivul principal pentru initierea dezbaterilor privind reforma justitiei. Fiecare amendament adoptat in cadrul Comisiei speciale are scopul de a indrepta abuzurile si vulnerabilitatile, precis documentate, din sistemul actual de justitie.

Parlamentul Romaniei ar fi bucuros sa puna la dispozitie Departamentului de Stat al SUA intreaga documentatie referitoare la principiile care au stat la baza elaborarii propunerilor actuale de reforma a sistemului judiciar, principii larg sustinute de asociatiile profesionale ale magistratilor din Romania care au luat parte activ la dezbaterile ce se desfasoara in aceasta perioada”.

Comentarii

# SEMNE BUNE ANU VIITOR ARE? date 28 November 2017 15:14 +41

Departamentul de Stat și-a pierdut răbdarea după ce marele miting de duminică a fost un mare fîîîsss. Iar știrea că stăm cu curu pe un zăcămînt baban de gaze le-a luat mințile. S-a observat și în cotația LEU/EUR :P :P :P .

# Ilie date 28 November 2017 15:16 +21

Isi bat joc de noi cum vor americanii. Asta pentru ca liderii tarii permit. Acest individ a facut ce a vrut de cand este ambasador, si inca continua. Ar trebui sa iesim in strada pentru asa ceva.

# pechinezu se gudură pe lîngă MATA HALA date 28 November 2017 21:57 +4

Dar de călătoria-fulger peste baltă a pechinezului duduii Ciordy ați aflat? Antena3.ro: „Ludovic Orban recunoaște că a fost la Departamentul de Stat și a discutat despre lupta anticorupție”. Piară țara, lui să-i fie bine!

# Andrei Muresan date 28 November 2017 15:22 +7

Sunt satul pana peste cap de acesti idioti care ma intreaba deseori, probabil datorita accentului, din ce tara vin. Raspunsul meu este: Romania, iar idiotii, pe cuvant, nu au decat o singura circumvolutiune pe creier, continua: "A da, o tara de mana a treia"! Apoi asta-i viata? Acesta-i respect? 

# Opinia dv., dle Mureșan! date 29 November 2017 06:38 +3

Posibil să ne respecte mai mult americanii după ce PNL s-a războit cu PSD pe teren neutru, rezultînd că Dragnea și Tăriceanu au tras Cortina de Fier între România și SUA? Așa scrie adevărul.ro, fără a preciza cum se justifică titlul. Ludovic Orban a fost acreditat de PNL la trebușoara asta? O fi fost acolo ca ambasador al adunăturii de elită de la GDS, obținînd accesul la Departamentul de Stat prin cea femeie curajoasă?

# MIHAIL KOGĂLNICEANU date 28 November 2017 15:23 +7

SUNTEM INDEPENDENŢI! SUNTEM O NAŢIUNE DE SINE STĂTĂTOARE!

# Tango date 28 November 2017 16:14 +1

Vax!Suntem un popor de victime!

# Corect! date 28 November 2017 17:54 -37

Dreptate ai! Numai ca suntem condusi de niste hoti si banditi! Au furat si au dat si la altii pe ... comisioane. Acum sunt victime, vor sa fure independent, dar sa fie putin aparati, ca nu cumva cineva-satul paralel- sa le ia roadele muncii. HOTI DIN TOATA TARA UNITI-VA!!

# VoxPopulis date 29 November 2017 10:02 +1

De aia importam jeguri infecte de refugiati la comanda Merkel si Juncker? Ca suntem independenti si nu suntem colonia nimanui?

# Ilie date 28 November 2017 15:34 +7

Isi bat joc de noi cum vor americanii. Asta pentru ca liderii tarii permit. Acest individ a facut ce a vrut de cand este ambasador, si inca continua. Ar trebui sa iesim in strada pentru asa ceva.

# Viorel date 28 November 2017 15:35 +16

Răspuns corect, concis și la obiect. Sper ca responsabilii Departamentului de Stat al SUA să înțeleagă ceea ce trebuie și să nu își mai permită asemenea impolitețe față de nici un stat independent și suveran. RESPECT pentru mesajul celor doi președinți ai Parlamentului României.

# dana daniela date 28 November 2017 20:26 +3

De acord cu VIOREL. Felicit pe cei care au trimis mesajul americanului. Nu avem noi ce face americanilor dar macar sa ne aratam demnitatea. EEE politica asta. Noi suntem un ""soricel' dar cuibusorul nostru este un nod strategic care trebuie sa fie respectat. Felicitari parlamentului!

# Tango date 28 November 2017 16:11 -31

S-o credeti voi ca mai tine treaba asta cu patriotismul vostru dupa de ati ruinat tara prin tot felul de hotii!Suturi in cur ptr Dragnea si Tariceanu +toti parlamentarii si trimisi sa emigreze la polul nord! Tocmai ce ati cumparat de la ei rachete de 4 miliarde de dolari si niste rable de avioane!!!

# cititor date 28 November 2017 16:19 +7

Desteapta-te romane !In preajma Zilei Nationale a Romaniei simt din nou ca sunt roman ,ca meritam tot ce e mai bine pentru noi si tara !

# MB date 28 November 2017 18:32 +1

O istorica luare de pozitie.Aveti aplauzele romanilor la scena deschisa!Desteapta-te romane, ca tot se apropieze ziua nationala a Romaniei!

# Sluganis date 28 November 2017 16:49 +13

Cine se duce la ambadorul SUA sa ia medalii? Aceia sunt cei care l-au pus pe ambasador sa dea acest comunicat. Ei sunt cei care tradeaza tara. Ce inseamna tradarea de tara? Sa te faci frate cu un strain, el isi vede de interesele sale si spune ce vrei tu sa spuna, in schimb tu ai grija de interesele lui in tara noastra. Asta a facut kovesi si inca face. A spus raspicat ca nu ii ancheteaza pe straini pentru ca nu sunt in domeniul ei de competenta. Asa ca firmele straine prospera in tara noastra, iar cele romanesti sunt corupte si le inchidem.

# Mihaela Puiu date 30 November 2017 15:41 0

Kovesi - numele nu e roman. Si pentru asta nu ar avea ce cauta pe o asemenea functie. O straina de neam si de tara ii apara pe straini, nu pe romani, nu ti se pare logic??? Hmm! E ceva logic in asta???

# Andrei date 28 November 2017 17:24 +8

Occidentalii se bazeaza numai pe cozile de topor comuniste. Exemple: Kovesi, fiica de procuror comunist, Macovei, procuror comunist, tradatori precum amanta lui Stolo, Ludovic cel mic, si multe alte scursuri. Oare de ce nu-l respecta pe deputatul Plesoianu!? Raspuns: prostii nu strang in jurul lor oameni destepti. 

# geo date 28 November 2017 17:46 +2

Felicitări pentru această luare de poziție!.

# Floare Albastra date 28 November 2017 17:48 +1

Romania e o tara mica, intotdeauna romanii au avut mentalitate de pupatori de funduri straine. Sa afirmi ca tara  nu e  colonie e un nonsens. Atat ca nu-i pupam numai pe americani, mai sunt nemtii, englezii, francezii, etc. Fara numar, cum s-ar spune. 

# @ Floare Albastra date 28 November 2017 17:59 -8

Romania a fost si este o tara mica doar atunci cand este condusa de NIMICURI. Vand aceasta tara a avut conducatori adevarati, eram un stat important. Istoria adevarata spune asta!

# Ciulinul date 28 November 2017 18:36 -10

floare albastra ,vorbesti in numele tau?....Ca in numele meu sigur nu>

# Andrei date 28 November 2017 18:21 +4

"-a decis participarea fortelor armate ale Romaniei in teatrele de operatiuni din Afganistan si Irak, precum si in cadrul cooperarii in coalitia anti-ISIS/DAESH, alaturi de SUA si alti aliati;" !? DAR CU VIZELE CUM RAMANE?

# Diana date 28 November 2017 18:49 +14

Nu ne intereseaza vizele americanesti. NU NE VINDEM TARA PT VIZELE LOR.NU vrem sa  le mai spalam noi romanii chilotii nici americanilor nici altora. Du-te tu in America daca tot esti interesat. Ce coruptie, mizerie, crime si nebunii sunt acolo... nu-ti mai trebuie. Romania e frumoasa, bogata in resurse, oameni cu minte la cap sa fie. Este timpul ca romanii sa puna piciorul in prag si sa nu mai tolereze injosirea asta groaznica. No iacata, cu sprijinul americanilor tara asta a saracit si s-a umplut de coruptie, abuzuri si ilegalitati in cele mai importante institutii, peste tot, si americanii ii sprijina la greu, oare ce au de castigat? Oare cei care sunt sprijiniti de americani, ce dau la schimb? Cumva Romania si soarta libertatea drepturile  romanilor? NU NE TREBUIE VIZELE VOASTRE. 

# Floare Albastra date 28 November 2017 19:46 +2

Pe mine ma intereseaza viza pentru SUA. Viza si valiza sunt visul meu de catva timp incoace, deci sa nu-i suparati pe americani, ca sa mai pot pleca si eu  pe meleagurile lor. Definitiv si fara sa ma uit in urma .;-)

# Ciucur date 28 November 2017 21:46 +1

Noi romanii aducem laude acelora care cu demnitate ne reprezinta Romania in SUA.America are nevoie de valorile Romaniei,sa-i trezim.Du-te Floare Albastra du-te , ridica steagul romanesc pe statuia libertatii....vrei sa-ti cumparam noi bilet?

# Floare Albastra date 28 November 2017 22:45 -1

Dat fiind faptul ca biletul e de la 800 euro in sus, sigur, nu as refuza un bilet moca spre SUA. O sa am grija sa nu spun cuiva pe acolo ca sunt romanca. :)

# Andrei date 28 November 2017 20:48 +3

Pt. Diana: "Nu ne intereseaza vizele americanesti."!? Nu mai vorbi in numele altora, probabil ai vrut sa scrii ca pe tine nu te intereseaza. "NU NE VINDEM TARA PT VIZELE LOR"!? Probabilité, ai vrut sa scrii, ca nu iti vinzi tara pentru o viza. Eu nu am primit niciun ban de la americani, doar am platit 1.400 dolari, taxe pentru cetatenie. Despre chiloti: acum sunt masini de spalat de toate felurile. Cunosti America bine? Ai fost vreodata in America? Ce studii ai? Dar cu libertatea de calatorie cum ramane? 

# Floare Albastra date 28 November 2017 22:42 0

Andrei, lasa-mi, te rog un numar de telefon, o adresa de mail, ceva. Vreau si eu sa aflu cum e cu obtinerea cetateniei despre care vorbesti. 

# diana pentru Floare Albastra date 29 November 2017 00:31 +1

Zona METRO Baneasa,B-dul Dr.Liviu Librescu,nr.4-6,Sector1, Bucuresti 015118 Romania daca vrei sa afli cum este cu obtinerea cetateniei americate.Sunt date publice,daca ai internet gasesti on line toate informatiile dorite.Bafta!

# IO date 29 November 2017 20:18 0

Intâi viza și mai apoi cetătenia. Poti incerca si la Loteria vizelor pentru SUA.La Baneasa e ambasada.

# Cusurgiu date 29 November 2017 23:36 +2

Ceva imi spune ca Floare Albastra cunoaste informatiile despre viza SUA stie tot ce o intereseaza despre Loteria Vizelor,dar ii place sa faca pe interesanta, in speranta desarta ca oftica pe careva.

# tot IO date 30 November 2017 07:23 0

Poate ar trebui să ia în considerare și căsătoria cu un american-e calea cea mai simplă pentru a obtine cetătenia - sigur ar oftica pe cineva!

# Floare Albastra date 30 November 2017 18:04 0

Da, bre Cusurgiule, stiu aproape tot despre plecarea in SUA. Ma informez zilnic. Tocmai pentru ca imi doresc sa plec. Aici ai dreptate. Ma indoiesc ca cineva se poate oftica de plecarile sau sosirile mele. Cui ii pasa? Aici gresesti. 

# bre date 30 November 2017 22:06 0

Floare Albastra ia si tu legatura cu 'obiectiva',poate observi ca stie destule despre viza SUA, daca nu -i doar gargara din partea ta.

# cobe date 28 November 2017 19:36 +4

Presedintii celor doua camere isi fac curaj degeaba.Din cauza lasilor,tradatorilor si ong-lor,cu hasishtagul lor halucinogen,acest stat,asa zis democratic,este o colonie de joasa speta,dar nu numai fata de usa ci si fata de principalele state din ue,germania,franta,olanda etc.

# Pintea date 28 November 2017 20:16 +15

Oare Donald Trump stie cu adevarat ce se intampla in ograda sa? Sau departamentul de stat este independent, ca DNA si CSM? Nu spunea Trump la discursul de investire ca fiecare tara este libera sa isi construiasca destinele si este suverana? Unde sant toate astea acum? Reactia Parlamentului roman ar fi trebuit sa fie mult mai dura! Pai el ce este? Birou unei primarii de la tara?Nu se infurie deloc? Cine este departamentul acesta si cum isi permite?? Dupa ce ca le dam sume de bani enorme, le cumparam rablele in numele unui razboi imaginar, practic, le sustinem financiar armata, si la noi si in sua, ii sponsorizam cum s-ar zice si tot noi santem tratati ca slugile. De ce? Asa vrea Klemm? Si noi santem indignati de politica lor externa, dar si de cea interna pentru ca nu fac nimic pentru poprul american, totul este numai falsitate si prosteala. Mai bine sa aiba grija de problemele lor interne, de nivelul lor de trai in scadere, de datoria lor externa cu bani imprumutati de la China.

# Marin TULUS,Valea Mare, Olt date 28 November 2017 21:26 +3

Adevărul este la mijloc! DS SUA trebuia să spună că nu este îndeajuns această reformă,că are încă limite si că nu respectă valorile şi principiile democratie si statului de drept, ca si idealurile Revolutiei din decembrie 1989!Romania trebuie să se ralieze ideilor şi concepţiilor ce au garantat drepturile Omului în democratia Americii!Parlamentul României trebuie să scoată puterea jud. din contextul sistemului de PileCunostiinteRelatii asociat cu venitul ilicit,şpaga,dar şi cu structura Instanţelor bolşevice, cu judecatori şi procurori asociaţi cu avocatii,prieteni şi colaboratori pt a li se asigura independenţa hoţiei şi nedreptăţii!Ii vrem pe amerciani , vom face sistem de justiţie ca ei, cu juraţi,sau pe sistemul adoptat de TVR (aşa cum se face de fapt recursul la morală la TVR).Actualele Legi ale justiţ iei nu au şi punctul de vedere al societăţii civile,şi mai ales al victimelor magistraţilor!Cine să-i judece pe magistraţi tot ai lor?E nedrept. După cum nedrept este

# Marin ŢULUŞ, Valea Mare, Olt date 28 November 2017 21:32 +4

E uşor a face afirmaţii incriminatorii fără a oferi ceva în loc mai bun,mai ştiinţific şi mai ales să nu recunoşti crimele săvârşite de indivizii periculoşi din Justiţia română care, sub cupola independenţei, au îndoliat atâţia cetăţeni nevinovaţi!Un terorism pur românesc! Nimeni nu le-a făcut nimic acestor indivizi,pentru că nu există autorităţi independente şi supuse controlului societăţii civile ,iar miile de acţiuni la CEDO nu au schimbat cu nimic starea actuală din Justiţie! Ca şi parteneriatul strategic cu SUA!Este de remarcat cum s-a exprimat fără menajamente fostul presedinte E. Constantinescu: ,,m/a învins Securitatea!”Situatie reală!Presedintele KI nu recunoaşte termenul de stat paralel, cum I se spune puterii judecătoreşti de adversarii săi politici,dar nici nu acceptă situaţia criminală-sesizată de noi cetăţenii- care se regăseşte în societate, prin această Inchizitie, ce nu răspunde penal/civil.Asa că este mult pana la o adevărată democratie şi stat de drept!

# argatu date 28 November 2017 22:23 +1

Poate nu stiati ca in 1944 distrugerea iasului si Bucurestiului a fost opera bambardamentelor americanilor. Au murit femei si copii care nu vroiau razboi

# Un fost "golan" date 28 November 2017 23:22 +4

Poate ar trebui sa fie chemat Maria sa Klemm si sa ne explice ce nu place ,de ce nu place sa ne zice cuma r fi mai bine ,sa numeasca poate S.R.I-ul sefi de parchet si sa judece in instante. Sa modificam constitutia sa scriem ca justitia se infaptuieste prin Parchetul General,DIICOT,DNA s.a.m.d. Noi prosti ca permitem,nu am vazut pe nimeni strans in fata ambasadei americane sa manifete.

# obiectiva date 29 November 2017 08:22 +4

Declaratie de independenta ? E un mare fasssss....dar cu RASPUNDEREA PATRIMONIALA A MAGISTRATILOR CUM RAMANE daca este scoasa din lege ?????? daca NU sunt atinsi la bani ii doare drept in cot ! Ministerul Finantelor...adica statul roman NU se va mai putea indrepta impotriva lor ca sa recupereze prejudiciile....vor ramane tot in carca cetatenilor romani....trebuie iesit la proteste....VREM CA MAGISTRATII SA PLATEASCA SI MATERIAL CU BANUTII LOR PENTRU ERORILE JUDICIARE.....

# Nela date 29 November 2017 11:07 +3

Da trebuie ieșit la proteste ca ăștia fac iară doar de capul lor. Ăștia pe la TV tot zic ca " românii au ieșit în strada împotriva legilor justitiei, iar vocea lor trebuie ascultata, au dreptul sa protesteze".  Eu le zic marș baaaa... care romani? Dar ce ? Acum trădătorii de neam, securistii, sau Spălații pe creier ( #rezist sunt cei care au votat pnl usr) ăștia reprezinta vocea tuturor romanilor chiar și a celor care au votat PSD ALDE iarna trecuta? În mod sigur NU. ȘI de asta trebuie ieșit la proteste. Vrem legile justitiei și neapărat RASPUNDEREA MATERIALA A MAGISTRATILOR ( SA PLĂTEASCA DIN BANII LOR NORMAL, CA ALTFEL, care mai e sensul?) :-*

# obiectiva date 29 November 2017 08:32 +3

Sunt convinsa ca ambasada SUA a facut referire EXACT la renuntarea din lege privind raspunderea PATRIMONIALA a magistratilor impotriva carora STATUL ROMAN se poate indrepta conform CONSTITUTIEI in caz de erori judiciare prin Ministerul Finantelor :P

# obiectiva date 29 November 2017 09:28 +4

Eu vreau ca legea sa imi dea dreptul sa ma indrept PERSONAL impotriva magistratului care mi a incalcat drepturile si interesele legitime...in mod INTENTIONAT....fara interventia CEDO...acolo sunt luate in considerare doar deciziile PENALE...si statul se poate indrepta prin actiune in regres DOAR in cazurile penale....or eu VREAU sa mi se repare prejudiciul cauzat si in celelalte cazuri....civile....administrative etc....FARA interventia CEDO care da dreptate doar in proportie de 0.00001 % din cererile adresate de catre cetatenii romani catre CEDO...iar acest procent este doar a acelora care NU au avut ghinionul ca agentii secreti acoperiti de la CEDO sa le ascunda cererile.....si FARA INTERVENTIA STATULUI ROMAN care se face ca ploua de 27 de ani.....un caz antologic poate fi CAZUL NADAS ...retrocedat unei familii de EVREI MAGHIARI...taranii din NADAS s au trezit in sec XXI iobagi si serbi prin decizia unui SINGUR JUDECATOR .....oricine poate fi cumparat....VREAU SA RASPUNDA PERSONAL..

# TMS date 29 November 2017 09:49 -2

Dragnea şi Tăriceanu, mesaj dur pentru SUA: "Nu vă mai agitaţi atât, că doar nu furăm de la voi!" Ha,ha,ha...! ! !

# gogea mitu date 29 November 2017 10:03 -2

Un infractor si un inculpat au luat act cu neplacuta surprindere de comunicatul Departamentului de Stat al SUA si nu Parlamentul Romaniei!

# Eu date 29 November 2017 12:25 0

Oricare din puterile dintr-un stat trebuie controlata de ...cineva. Lasata libera si independenta fara o raspundere in fata cuiva ....oricare dintre aceste puteri cindva va derepa si va creea probleme mari. Trebuie gasit acel mecanism de control.

# tamaris.lucian date 29 November 2017 12:35 +2

Poate se supara vacarii si indreapta rachetele impotriva Romaniei. Cele mai mari distrugeri in al 2-lea razboi mondial le-au produs americanii romanilor si Romaniei.

# tamaris.lucian date 29 November 2017 12:40 0

Conducătorii acestei ţări au nevoie de slujbaşi proşti, lipsiţi de educaţie, lipsiţi de caracter, lipsiţi de voinţă, lipsiţi de coloană vertebrală, ca să îi poată îndoi şi face figurine de plastilină din ei. Astăzi, ca şi pe vremea bolşevismului, la mare preţ sunt trădătorii, linguşitorii, vânzătorii de neam şi conştiinţă, traseiştii politici, gata să calce pe cadavre pentru a parveni şi a îşi păstra privilegiile

# Andrei Muresan date 29 November 2017 13:09 +6

De "taxe si de moarte", nu scapa nimeni in America. Iata cum banii mei ajung si la Departamentul de Stat, de unde pleaca jigniri, indicatii naziste si umiliri nemaiintalnite, impotriva tarii mele de bastina. Pentru ei am un raspuns direct: mi-am facut ADN-ul (400 dolari), sunt 100% roman cu stramosi, pe linie materna, de peste 45 de mii de ani. Sunt printre putinii oameni ai planetei urmas al "Omul de Neanderthal". Nu este in America un american care sa fi ajutat aceasta tara asa cum am facut eu. Nu este in america un american care sa fi salvat viata altui american asa cum am facut-o eu. Dar vin din lumea a treia.

# Ilie date 29 November 2017 18:36 0

Observ ca amerilocii nu cartesc nimic de vize . Pai cum ? Noi cu 2% tribut de platit, ne-am pus rau cu rusii lasandu-i pe hamburgheristi sa puna rachete/scut la noi , i-am lasat sa-si bata joc de noi prin clownul dela embassy iar acum cand e de vize ....pauza !

# obiectiva date 30 November 2017 10:37 +1

Daca are nevoie cineva de relatii vize USA bleah....ii pun la dispozitie...pe adresa mea reala de email pe care nu o cunoaste decat familia mea ...DNA ul si SRI...ul :P primesc constant oferte pt green card....dar nu ma intereseaza deloc US....prefer Iranul...unde capeti cetatenie ope legis in aceeasi zi in care te ai casatorit cu un barbat iranian.... :P ....eu vreau sa mor in Iran...nici macar in Romania....asa ca...US si israhell nu au de

# Viorel date 30 November 2017 10:45 0

”Fiecare amendament adoptat in cadrul Comisiei speciale are scopul de a indrepta abuzurile si vulnerabilitatile, precis documentate, din sistemul actual de justitie.” și ”deciziile si voturile din Parlament se desfasoara in numele suveranitatii poporului si nu pot face obiectul niciunei forme de presiune” - citate din răspunsul adresat Departamentului de Stat al SUA. Declarativ, MAGISTRAL ! Real - (Caragiale) - vrem schimbare dar SĂ NU SE SCHIMBE NIMIC ! Privesc, cu ÎNGRIJORARE, VIITORUL cetățenilor din ROMÂNIA !

# Draguta date 30 November 2017 13:21 +1

in sfarsit, Avem o prima reactie de demnitate si suveranitate. Felicitari lui Dragnea si Tariceanu. Invatam copiii sa nu fure si vedem ca FURTUL se practica la nivel de State, cele Mari fura pe cele Mici.

# mary date 2 December 2017 01:56 0

am lesinat de ras, de doua ori, citindu-va, acum m-am linistit. OK, daca vrem sa intram in izolare sa-i ascultam pe cei doi borfasi, oricum ei dupa ce scapa de Cucuveaua mov, se vor imbarca, unul va ateriza la Monaco, iar celalalt va fi undeva pe Mato Grosso( is one of the states of Brazil, the third-largest by area, located in the western part of the country) unde va pescui in voie, razand de prostii de acasa.

# Viorel date 2 December 2017 13:18 0

Cu tot respectul, MARY, dar, a atrage atenția unor funcționari ai Departamentului de Stat al SUA, precum și altor politicieni de pretutindeni, că nu suntem servitorii lor, nu înseamnă izolare ci autorespect, atitudine care este mult mai corectă decât slugărnicia. Dacă îți impui, cu argumente corecte, punctul de vedere, nu există nici cel mai mic risc de izolare. PS. Interesul economic al SUA este așa de mare încât, sunt convins că, dacă ne menținem verticali, chiar diplomații americani vor fi cei care vor linguși România. PPS. Râsul e sănătos și molipsitor dar... produce riduri. Rezultatul depinde de cantitate.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 27.11.2024 – Laura Kovesi, ministru de Justitie. Danilet, varianta de rezerva

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva