psdolt
27 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

MINISTRUL URECHEAT - Sefa Sectiei a VIII-a a Curtii de Apel Bucuresti, Alina Ghica: “Intentia ministrului Justitiei, desemnat politic, de a-si conferi atributul promovarii actiunii disciplinare reprezinta un atentat la independenta judecatorului!”

Scris de: L.J. | pdf | print

17 June 2011 15:37
Vizualizari: 5851

Judecatoarea Alina Ghica (foto) presedintele Sectiei a VIII-a de contencios-administrativ a Curtii de Apel Bucuresti, candidat la Consiliul Superior al Magistraturii, a transmis, vineri, in cadrul unei intalniri a presedintilor Curtilor de Apel din tara, care a avut loc la Constanta, un mesaj extrem de dur la adresa ministrului Justitiei, Catalin Predoiu, pe care l-a acuzat ca, prin dorinta sa de a putea promova actiunea disciplinara impotriva magistratilor, le afecteaza independenta. De asemenea, judecatoarea Alina Ghica a criticat dur si proiectul de revizuire a Constitutiei, despre care a sustinut ca va slabi sau chiar desfiinta prerogativele puterii judecatoresti. Mai mult, Alina Ghica a explicat ca Ministerul Justitiei detine controlul asupra instantelor, prin administrarea bugetului. Redam in integralitate discursul judecatoarei Alina Ghica:


Propunerile legislative ale executivului in domeniul justitiei - cea mai agresiva ingerinta asupra independentei magistratilor din ultimii 20 de ani. Conturarea justitiei ca o putere cu adevarat independenta de cea executiva sau legislativa este un imperativ al oricarui stat democratic.

Un judecator nu poate sa-si realizeze functia esentiala de a infaptui dreptatea in lipsa prezervarii si consolidarii independentei sale, care trebuie aparata in contextul actual fata de:

  1. intruziunea executivului in domeniul raspunderii disciplinare si materiale prin conferirea ministrului justitiei a calitatii de titular al actiunii disciplinare impotriva judecatorilor, dar si prin extinderea sferei abaterilor disciplinare la nerespectarea normele de drept material;

  2. slabirea pana la desfiintare a prerogativelor puterii judecatoresti prin proiectul de revizuire a Constitutiei;

  3. imixtiunea executivului printr-o noua forma de control exercitata de un functionar public asupra activitatii judecatorilor prin proiectul de modificare a Legii nr. 672/2002 privind auditul public intern;

  4. mentinerea controlului de catre Ministerul Justitiei asupra instantelor prin administrarea bugetului;

  5. perpetua incertitudine asupra statutului material al judecatorilor.

a) Ministrul Justitiei - titularul actiunii disciplinare impotriva judecatorilor si extinderea sferei raspunderii materiale si disciplinare a judecatorilor.

Reglementarea preconizata de Ministerul Justitiei prin Legea pentru modificarea si completarea Legii nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor si a Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, puse in dezbatere publica la data de 14 iunie 2011 incalca, in mod evident, principiile fundamentale ale independentei judecatorilor in sensul prezervarii independentei de decizie asupra litigiului dedus judecatii.

Interpretarea si aplicarea legii de drept substantial sau procesual de catre judecator se circumscriu activitatii de judecata, ce nu trebuie sa fie cenzurata decat pe calea controlului judiciar (in caile de atac ordinare si extraordinare prevazute de lege) si in nici un caz pe cale administrativa.

Legat de acest aspect s-ar fi impus, dimpotriva, eliminarea din cuprinsul art.99 lit. h) din Legea nr. 303/2004, a abaterii disciplinare legate de nerespectarea normelor de procedura.

In plus, intentia ministrului justitiei, reprezentant al executivului, desemnat politic, de a-si conferi atributul promovarii actiunii disciplinare reprezinta un atentat la independenta judecatorului constituind un evident regres pentru statutul acestuia. Amintim doar riscul exercitarii presiunilor puterii politice asupra judecatorilor pentru solutiile date sau care urmeaza a fi pronuntate (a se vedea exemplul doamnei Lidia Barac, privind sesizarea inspectiei judiciare pentru solutiile pronuntate de judecatori in dosarele referitoare la reducerile salariale).

b) Slabirea pana la desfiintare a prerogativelor puterii judecatoresti prin proiectul de revizuire a Constitutiei

Cele mai importante critici vizeaza reducerea ponderii judecatorilor in CSM pana la egalizarea numarului lor cu cel al procurorilor, si cresterea numarului reprezentantilor societatii civile numiti politic de catre presedinte si parlament, cu consecinta reducerii drastice a posibilitatilor de a apara independenta judecatorilor, mai ales in contextul amplificarii atacurilor la adresa puterii judecatoresti.

Criticabile sunt si celelalte prevederi privind limitarea liberului acces la justitie in domeniile bugetare si fiscale, dar si cele privind raspunderea materiala a magistratilor, similare celor anterior mentionate.

c) Imixtiunea executivului printr-o noua forma de control exercitata de un functionar public asupra activitatii judecatorilor prin proiectul de modificare a Legii nr. 672/2002 privind auditul public intern

Urmarind cu orice pret exercitarea unui control asupra activitatii instantelor, puterea executiva a initiat un proiect de lege de modificare a Legii nr. 672/2002 privind auditul public intern.

Proiectul a fost adoptat de Senatul Romaniei, la data de 9 februarie 2011 prin „adoptare tacita” iar ceea ce constituie un motiv de ingrijorare pentru independenta instantelor judecatoresti il constituie modificarea art. 13 alin. (1) din lege in sensul inlaturarii formularii care circumscria activitatea de audit exclusivformarii si utilizarii fondurilor publice, precum si administrarii patrimoniului public” permitandu-se pentru viitor verificarea totala a activitatilor specifice derulate in instante legate de activitatea de judecata, inclusiv.

Este ingrijoratoare lipsa de reactie din partea Consiliului Superior al Magistraturii, garantul independentei justitiei, in acest caz care va avea urmari greu de prevazut pentru independenta judecatorilor, intrucat aceasta activitate de control va fi exercitata de un functionar public, aflat in subordinea Ministerului Finantelor, si se va suprapune activitatii inspectiei judiciare, in contradictie flagranta atat cu legile care reglementeaza activitatea sistemului judiciar (Legea nr. 303/2004 privind statutul magistratului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Legea nr. 317/2004 privind CSM, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare) cat si cu Constitutia Romaniei.

Unul dintre cele mai importante aspecte ale independentei judiciare se refera la faptul ca nicio activitate desfasurata in cadrul instantelor nu poate fi cenzurata de catre puterea executiva.

Invocam in acest sens si argumentul dedus din Recomandarea nr. 94(12) a Comitetului de ministri catre statele membre privind independenta, eficienta si rolul judecatorilor (Adoptata de Comitetul de Ministri in data de 13 octombrie 1994 la cea de-a 516 a intalnire a secretarilor de stat) potrivit caruiasensul conceptului de “independenta judecatorilor” nu se refera exclusiv la judecatori, ci acopera sistemul judiciar in intregime.

Din aceasta perspectiva, controlul executivului asupra instantelor de judecata trebuie sa se limiteze exclusiv la verificarea formarii si utilizarii fondurilor publice si administrarii patrimoniului public de catre functionarii publici angajati ai instantelor, potrivit reglementarii anterioare a legii auditului.

Controlul exercitat de un functionar public nu se poate extinde, in niciun caz, asupra managementului judiciar care vizeaza nu numai resursele materiale si umane dar merge pana la activitatea de detaliu a judecatorului (planificarea in sedinte de judecata, repartizarea dosarelor, etc).

Extinderea acestui tip de control asupra activitatii instantelor risca sa ajunga pana la stabilirea normei de lucru pentru un judecator, ceea ce constituie o limitare evidenta a independentei, in dezacord cu celelalte reglementari interne si internationale.

d) Mentinerea controlului de catre Ministerul Justitiei asupra instantelor prin administrarea bugetului

Statul este construit pe echilibrul celor 3 puteri. Aceasta ar trebui sa se reflecte si in domeniul bugetar. Desi independenta ca putere constituita in stat, contrar prevederilor Constitutiei Romaniei, puterea judecatoreasca depinde de un ordonator principal de credite, Ministerul Justitiei, componenta a puterii executive.

In mod paradoxal, Ministerul Public care este pus administrativ sub autoritatea ministrului justitiei, beneficiaza de independenta financiara. Aceasta creeaza un dezechilibru in dinamica functionarii independente a puterii judecatoresti, dar si o presiune nejustificata a puterii executive in raport cu puterea judecatoreasca.

Puterea judecatoreasca este singura dintre cele 3 puteri care nu beneficiaza de dreptul de a forma, administra, angaja si utiliza in mod independent fondurile bugetare.

e) Perpetua incertitudine asupra statutului material al judecatorilor.

Independenta justitiei nu exista in lipsa independentei judecatorilor, fapt care implica independenta financiara si previzibilitate a statutului. in prezent judecatorul se afla in prima treime superioara a grilei de salarizare bugetara, insa in temeiul Legii cadru nr. 330/2009, se va regasi intr-un interval de cativa ani, la jumatatea grilei sau chiar inferior acestui nivel.

Avand in vedere ca reglementarea constitutionala implica un regim deosebit de sever in ce priveste interdictia magistratilor de a desfasura alte activitati remunerate, spre deosebire de toate celelalte categorii profesionale, este vitala reasezarea profesiei de judecator in cuprinsul actului normativ amintit conform cu statutul si demnitatea ce o insotesc.

De asemenea, este importanta afirmarea unei pozitii categorice fata de practica executivului de suspendare sau esalonare a executarii obligatiilor statului de plata a drepturilor salariale restante”.

 

 

 

 

 

Comentarii

# jenel date 17 June 2011 16:25 0

Ca să vezi, măi nene, că asta era problema...propun ca şi ceilalţi candidaţi să apară la tv alături de Dănileţ, Dumbravă şi Gârbovan, să bea un pahar de vin împreună şi să fie prieteni, pentru că oricare ar ieşi din ei, eu zic că avem un CSM integru şi pus pe fapte mari, fie cu Gârbovan, fie cu Ghica.....problema e alta: dacă UDMR vrea Ţinut Secuiesc, nu mi se pare corect, pt că dacă s-ar dezvolta economic mai mult, atunci ar încerca separatism, aicea e buba, hai sa fim români, lăsaţi vrajba! Noi suntem români, noi suntem aici pe veci stăpâni, hîc! :), părerea mea...

# Jenel e jenant date 17 June 2011 18:27 +5

pentru ca a gresit articolul. In general e jenant pentru ca ii place sa fie mani******t de niste neputinciosi in problemele reale din justitie. De Daniletii care spun cat de bun e Predoiu pentru justitie.

# "jenel e jenant" bea un wiskey, tataie:) date 17 June 2011 21:56 -1

[quote name="Jenel e jenant"]pentru ca a gresit articolul. In general e jenant pentru ca ii place sa fie mani******t de niste neputinciosi in problemele reale din justitie. De Daniletii care spun cat de bun e Predoiu pentru justitie.[/quote mie mi-e indiferent cine iese, buba e în Ținutul Secuiesc, tată, nu îi lăsați, frați români! Treceți batalioane române, Carpații, la arme și vodcă cu toții...]

# FELICITARI date 17 June 2011 18:24 +5

Alina Ghica pentru modul in care reactionezi in fata acestor monstruozitati. E nevoie de astfel de atitudini! E nevoie, intr-adevar, ca Bucurestiul sa dea tonul.

# Cea mai buna atitudine din ultima vreme! date 17 June 2011 18:29 +8

Are toata indreptatirea sa ajunga in CSM. E vocea cea mai articulata si cea mai constanta.

# Gata cu aloolul Jenel date 17 June 2011 18:32 +4

Nu mai vrem alcool in CSM. E destul. Nu mai e nevoie si de Garbovanca! E timpul pentru lucruri serioase.

# Ion Ion date 17 June 2011 19:06 +3


Citeza pe Gata cu aloolul Jenel
Nu mai vrem alcool in CSM. E destul. Nu mai e nevoie si de Garbovanca! E timpul pentru lucruri serioase.
E tare de tot asta.

# Dumbravul date 17 June 2011 19:20 +7

Alina Ghica este cea care va aduce echilibrul in acest csm penibil. Este singura care are o reactie prompta si pertinenta. Acesti tulburei au nevoie de ea pentru a-i aduce cu picioarele pe pamant. Exista si varianta marginalizarii tembelilor.

# Alexandru date 17 June 2011 20:14 +5

La instanta mea Alina Ghica a facut o impresie excelenta in campanie. O va vota multa lume. Pacat ca nu au fost mai multe candidaturi valoroase in alegerile anterioare. N-ar fi ajuns natangii in CSM.

# Vasilica la tejghea date 17 June 2011 20:17 +5

e de rasul curcilor. Ne gandim sa demaram actiuni in cadrul judecatoriilor de revocare. E circul gratis pe seama noastra.

# Mai am un singur dor date 17 June 2011 21:09 +3

Pe Girbovan nu vreau sa o vad in csm. Este genul de parvenit asa cum sunt si alti coate-goale din actualul csm. Oameni cu multe obligatii, dar care trec foarte usor la masini de lux si altele.

# sa fii sanatos date 17 June 2011 21:15 -4

Vedeti voi?...Toate comentariile acestea rautacioase si gratuite la adresa doamnei Garbovan, laudele la adresa lui Ghica care practic pana acum o luna nu a existat in peisaj o fac simpatica pe Dana. Continuati, eu nu cred ca magistratii de buna credinta vor sta sa asculte insulte si vorbe de mahala. Nu va adresati totusi unor forumisti exaltati din te miri ce pricini prin tot soiul de publicatii

# Comentatorul date 17 June 2011 21:43 +7

Buna-credinta este o calitate insusita de alt candidat la fel de pretios precum Girbovan. Cred ca ai gresit adresa, incearca mai departe. Daca vorbesti despre insulte, uita-te la emisiunea lui dumbrava si vei vedea mai multe de cate poti suporta.

# Halal date 17 June 2011 22:18 -2

O ridicati in slava pe aceasta Ghica, dar mai bine ati vedea hotararile din sectia pe care o conduce, ce obedienti fata de Predoiu, Bica si restul gastii din MJ. Cand o zbura porcul, asta nu e in legatura cu actuala putere.  

# Nodul in papura "halal" date 18 June 2011 08:47 +5

Nu situ de cand un presedinte de sectie este responsabil de hotararile pe care le dau in mod individual judecatorii?! Nu sunt independenti? Parca asa stau lucrurile. Ar trebui sa vedem cat e de determinata pentru ceea ce s-a angajat, respectiv membru CSM. Loc pe care, este evident, il merita cu prisosinta. Nu suntem obisnuiti din pacate ca cineva sa aiba consecventa. Deontologii neamului v-au tradat. E timpul pentru cineva care are puterea sa spuna lucruruile pe nume in mod consecvent. E timpul schimbare.

# Ibrahim date 18 June 2011 08:51 +4

M-ar interesa sa stiu daca ceilalti reprezentanti ai curtilor de apel au avut vreo atitudine la ceea ce se intampla in ultima vreme in justitie. Oricum mesajul Bucurestiului e tare. O felicit pe Ghica si o voi vota chiar daca instanta mea are candidat propriu. Am terminat-o cu Dumbravele.

# Lasitatea date 18 June 2011 09:07 +4

e punctul forte chiar si printre magistrati, Ibrahime. Pariez ca n-au avut "sange" sa o faca. De altfel, cine?! Valentina Gh. de la Ploiesti? e omul lui Dumbrava, Diaconu de la Pitesti? e eternul om al puterii, Cigan de la Oradea? ea duce geanta sefilor CSM, in general sefii se lupta sa isi mentina scaunele.

# Garbovan in defensiva date 18 June 2011 08:59 +4

Danuta a fost joi la Curtea de Apel Bucuresti. Insa nu a provocat o dezbatere ci a luat modelul Tudoran si a batut la usa judecatorilor. Celor de la Bucuresti care au fost prezenti la dezbaterea de anul trecut le-a fost foarte clar de ce a evitat sa se intalneasca public cu ei. S-ar fi expus unor intrebari la care nu ii place sa raspunda. Sau nu poate. A fost penibila situatia.

# Garbovan modelul Tudoran? date 18 June 2011 09:01 +1

chiar asa rau a ajuns? Modelul Dumbrava timorat in public parca era mai bun.

# Gata cu ipocrizia date 18 June 2011 09:17 +3

Avem nevoie de echilibru in CSM. Din cate am vazut A. Ghica nu e "inrolata". Am vazut de ce au fost in stare UNJR-isti care au luptat numai pentru interese personale folosindu-se de buna credinta a multor judecatori.

# Agirbovanu date 18 June 2011 09:24 +5

A evitat intalnirea cu judecatorii CAB dupa experienta de anul trecut. Atunci a venit fiind insotita de baietii ei din csm si a iesit foarte sifonata. De altfel, dumbrava nu avea cum sa-i sara in ajutor, intrucat abia s-a salvat pe sine. Cred ca dupa ce s-a terminat tras o sticla rapid.

# Agirbovanu ultra date 18 June 2011 11:39 +5

Nici nu vreau sa aud de ea (si de restul). A apelat la Basescu sa intervina in procesul de validare in CSM. Adica tocmai la cel care ne calca in picioare. Pe noi pe judecatori. Si acum are pretentii ca va lupta pt apararea independentei noastre. N-am auzit-o comentand decizia Curtii Constitutionale de un abuz fara precedent. Dimporiva, s-a bucurat. Dar pentru scurta vreme. Ii vom demonstra asta. Nu e demna de un loc in CSM. E loc pentru ea prin cabinetul Boc de la ea de la Cluj. Sau la Cotroceni.

# Girbovan pe usa din spate la CAB date 18 June 2011 12:23 +3

Asa a fost. A venit pe usa din dos pentru ca n-a avut curajul sa-i infrunte pe judecatori. As fi intrebat-o de ce n-a avut incredere in justitie si a apeluat la amicul ei portocaliu Basescu in chestiunea alegerilor?! Asa se transeza o problema de legalitate? La Basescu si la Curtea lui Constitutionala? Noi stim ca in instante independente si impartiale.Si inca ceva: la fel ca la senat, si la Curtea de Apel Bucuresti Lefterache, i-a carat geanta cu manifeste!

# Girbovan si Dumbrava, duetul minune date 18 June 2011 12:28 +4

Ambii sustin raspunderea materiala a judecatorilor! Ambii sustin ca trebuie sa fim monitorizati pe justitie! Ambii au tradat increderea noastre a celor din Ardeal. Nu vor mai avea ocazia. Uitasem ca ambii au aparut in ipostaza jenante pe teme de alcool, nedemne penru un judecator.

# Justin date 18 June 2011 12:41 +1

În România nu există niciun mecanism, care să apere, în mod eficient, interesele celor care devin victime ale abuzurilor şi infracţiunilor comise de « magistraţi ». În plus, multe din noile prevederi încalcă, ele însele, drepturile garantate de Convenţia europeană şi au condus la instaurarea unui veritabil terorism de stat, exercitat « în numele legii ». Menţionez, cu titlu de exemplu, faptul că legea română (art.228 C.pr.pen.) nu-i obligă pe procurori să motiveze şi să comunice celor interesaţi rezoluţia prin care se dispune începerea urmăririi penale ; sau, faptul că legea română (art.327 alin.3 C.pr.pen.) permite instanţei să ţină seama de declaraţiile unor martori audiaţi exclusiv în cursul urmăririi penale, deşi, în România, urmărirea penală nu are caracter contradictoriu ; ori, faptul că legea română (art.911 - 916 C.pr.pen.) permite efectuarea de interceptări şi înregistrările audio sau video în faza « premergătoare » procesului (fază care ar trebui să se limiteze la verificările strict necesare, pentru a decide dacă este sau nu cazul să se înceapă urmărirea penală) – ceea ce dă procurorilor posibilitatea să apeleze arbitrar şi excesiv la aceste procedee probatorii, fără a ţine o evidenţă clară a acestora, astfel că înregistrările pot fi lesne falsificate ori folosite împotriva altor persoane.

# Serban date 19 June 2011 13:19 +1

Perfect adevarat. Cui sa-i pese? Cei care comit abuzurile stiu ca nu vor raspunde niciodata pentru ele. De-asta le si comit. N-au nicio mustrare de constiinta pentru ca ei se simt superiori tuturor celorlalte categorii sociale. V-ati intrebat vreodata, de ce nu raspund judecatorii, procurorii si politistii nici macar atunci cand Romania este condamnata de catre CEDO? Sunt destule decizii ale CEDO in care se specifica faptul ca procurorul X sau politistul Y a incalcat una dintre prevederile Conventiei europene, motiv pentru care Romania a avut de suportat niste consecinte materiale si de imagine. Credeti ca s-a luat vreo masura impotriva acestora? Nu! Dimpotriva! Au fost promovati in diferite structuri. Si, nici macar nu au platit cheltuielile stabilite de CEDO. Le plateste Ministerul Finantelor la care cotizam noi, fraierii. Am mai spus-o si ma repet, din pacate, nici macar CEDO nu respecta "termenul rezonabil" de a se finaliza un proces acolo. In aceste conditii, ce sperante sa mai avem?

# Romania are doua parti : cetateanul si mafia (scor 0-1) date 18 June 2011 14:08 +1

MARE TUPEU la toti care profita, in frunte cu astia ...... gasca x si gasca y fac jocul iar cetateanul ramane asa cum a fost : omul de rand care tace si rabda (in timp ce javrele aduc diverse pretexte) numai auzi tu asa potlogarie ...... “Intentia ministrului Justitiei, desemnat politic, de a-si conferi atributul promovarii actiunii disciplinare reprezinta un atentat la (hic!) independenta judecatorului!" (sic!) ba da cretini ne cred astia

# Kartouche date 18 June 2011 20:44 0

Aceasta doamna judecatoare ataca executivul, pe Predoiu, nu politicul ! Doamna isi simte amenintata functia, pentru la Sectia VIII - contecios administrativ si fiscal, este doar interimar.  Hotararile domniei sale sunt catastrofale ! Judeca fapte penale simuland ca ar fi acte administative, da solutii aberante si ea si celelelte judecatoare din sectie. Este mani******ta politic. Acum probabil simte ca-i fuge fotoliul de sub fund. Daca ar fi incompetenta ar fi scuzabila, dar e desteapta si partizana !

# Error in substantia & corpore, Kartouche date 18 June 2011 20:55 +4

Cu un singur lucru ai nimerit-o: anume ca e desteapta! In rest, doar sfortari inadecvate. Nu stiu ce joc faci dar totul e pe langa (e presedinte de sectie cu un mandat de 3 ani, in colegiul de conducere al instantei aleasa cu peste 70% din votul judecatorilor, un judecator de exceptie). Si nu ataca pe nimeni decat apara interesele justitiei care e la rascruce.

# Un om corect date 19 June 2011 09:34 +3

Stimaţi magistraţi, chiar nu vă daţi seama de pericol? TREZITI VĂ PÂNĂ NU E PREA TÂRZIU!

# JUSTITIA date 19 June 2011 09:38 +3

Ai dreptate, corectule, totul e politic. Kovesi visa demult să aibă pârghia asta şi trebuia să i se împlinească dorinţa, CĂCI TOTUL E POLITICHIE!

# dragos marian date 19 June 2011 12:37 0

Tribunalul Bucuresti Sectia a IX C.A.F. Dosar nr. 20057/3/CA/2010 Doamna Mona -Lisa Pucheanu ,Presedinte al Tribunalului Bucuresti, Subsemnatul,ENE Nicanor George, personal şi prin mandatar fiu Ene Dragoş Marian domiciliat în Bucureşti Şos.Mihai Bravu nr. 2,bl.60 B, Sc.1, Et.8.ap.45,sector 2, , in temeiul art.30 alin 1,2 din constitutie (liberatate la exprimare ) coroborat cu art.52(dreptul persoanei vatamate de o autoritate publica ), art.57(exercitarea drepturilor si a libertatilor)din Constitutia Romaniei,coroborat cu 121c.pr.civ(principiul publicitatii ) ,art. 147 c.pr.civ. (dezbaterile urmate in incheierea de sedinta ), formulam şi depunem si in scris prezenta CERERE DE RECUZARE a judecatorului de reaua - credinta Claudiu Andrei numit in functie de presedintele TRAIAN BASESCU in conditile neecunoasterii legilor pe care trebuie sa le aplice,necunoastere cauzata de lipsa unui examen la ocuparea functiei publice in care violeaza dreptul reclamantului de a dispune sa fie reprezentata in proces de catre fiul sau mandatar,semnatar al cererii introductive de instanta. . JUDECATORUL CLAUDIU ANDREI NU A LUAT IN SEAMA ACTELE DEPUSE IN SEDINTA DE JUDECATA DIN 16.06.2011,CARE FACEAU DOVADA SUSTINERILOR FACUTE IN CONTRA FALSURILOR JUDECATORESTI ALE JUDECATORULUI CLAUDIU ANDREI BAZATE PE STERGEREA DATELOR DIN SISTEMUL ECRIS PRIVITOARE LA INREGISTRAREA RECURSULUI ,DIN MOMENT CE ACESTEA A PRETINS CA A VERIFICAT PERSONAL SI CA NU EXISTA INREGISTRAT RECURSUL DECLARAT!!!ANTEPRONUNTAREA ESTE EVIDENTA CA SI INTERESUL NELEGITIM AVUT DIN MOMENT CE EU AM DEPUS DOVEZI DEPLINE IN ACEST SENS!!IATA CARE A FOST SCOPUL PERVERS AL INTRODUCERII SISTEMULUI ECRIS DE CATRE MINISTRUL JUSTITIEI PREDOIU CATALIN ,NUMIT POLITIC DE CATRE P.D.L. SI TRAIAN BASESCU SI NU PE CRITERII DE COMPETENTA SI ONESTITATE! IN ACELASI FEL S-A PROCEDAT SI CU INLOCUIREA DATELOR DIN EVIDENTELE EXISTENTE IN REGISTRELE DE LA P.M.B CU CELE PE SUPORT ELCTRONIC .!PRIMA DATA,S-AAPELAT LA FURTUL DE DATE SI INLOCUIREA ACESTORA CU ALTELE FAVORABILE FALSIFICATORULUI,CU OCAZIA ALEGERILOR DIN ANUL 2000.CAND CU 3000 DE VOTURI BASESCU “L-A BATUT “ PE OPRESCU LA ALEGERI PENTRU PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI!!DUPA CUM AM AUZIT LA SECRETARIATUL D.G.J.C.L,CAND ASTEPTAM SA INTRU IN AUDIENTA LA IORDACHE ADRIAN ,S-A OCUPAT ATUNCI DE CONTRAFACERE , CINEVA DE LA CENTRUL DE CALCUL AL P.M.B.!!

# MAGISTER ONE date 19 June 2011 13:35 +5

Ce vă pot spune eu despre acest magistrat Alina Ghica, este faptul că în calitate de preşedinte de secţie la contencios, judecătoarea aceasta a intrat în şedinţe, cot la cot cu judecătorii din secţie, păstrându-şi după ce a fost numită preşedinte, absolut toate şedinţele de judecată. Secţia lor este cea mai încărcată secţie din toată ţara, datorită competenţelor speciale, dar ea nu şi-a limitat absolut deloc numărul şedinţelor de judecată. Ştiţi că de regulă, conducerea are cam jumătate din numărul şedinţelor unui judecător simplu. Din punctul meu de vedere, este un lucru foarte greu de realizat şi tocmai de aceea demn de toată lauda şi admiraţia azi, când fiecare vrea să îi fie cât mai comod. Mie unul, un judecător obişnuit, faptul acesta sigur, îmi dă încredere şi speranţă în acest candidat, pentru că de astfel de oameni avem nevoie, care să cunoască la fel de bine ca noi, cât de greu ne este cu volumul acesta imens de activitate şi responsabilitate. Plus de asta, este clar că este o persoană bătăioasă, o necesitate azi când suntem atât de prigoniţi. Îi urez MULT SUCCES şi sper să ne reprezinte în CSM!

# ştie tot date 19 June 2011 13:53 +5

ÎL COMPLETEZ PE MAGISTER ONE ŞI TREBUIE SĂ SPUN CĂ ÎNTR-ADEVĂR, ALINA GHICA E UN OM CARE ŞTIE SĂ SE BATĂ ATUNCI CÂND ESTE CAZUL. NU S-A SFIIT SĂ ÎI SPUNĂ MINISTRULUI, VERDE ÎN FAŢĂ, CE PĂRERE AU JUDECĂTORII DESPRE MODIFICĂRILE PRECONIZATE. NU AM VĂZUT NICI O REACŢIE ATÂT DE FERMĂ DIN PARTEA ACTUALULUI CSM. BRAVO EI! ŞTIU CĂ I-A SPUS ACESTE LUCRURI ÎN REPETATE RÂNDURI, INCLUSIV LA BILANŢUL CURŢII DE APEL BUCUREŞTI! ÎMI DORESC SĂ REUŞEASCĂ PENTRU CĂ AM CONVINGEREA CĂ SE VA BATE PENTRU JUDECĂTORI!

# Eleganta face diferenta date 19 June 2011 15:19 +5

dintre Alina contracandidata ei. D.Girbovan are o fata insipida, care nu inspira decat raceala si fals. Alina e peste ea cu cateva clase. Are o eleganta in felul ei de-a fi. Dincolo e calitatile ei profesionale.

# morarescu date 21 June 2011 20:31 0

Mult succes !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 27.11.2024 – Laura Kovesi, ministru de Justitie. Danilet, varianta de rezerva

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva