psdolt
27 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Dictatura procurorilor. Despre ”vinovatia colectiva” a judecatorilor

Scris de: Adina AGHELESCU-STANCU | pdf | print

3 April 2013 17:34
Vizualizari: 12458

 

Lista lui Ponta bubuie in interiorul USL. Orice ar spune co-presedintele USL, Crin Antonescu, ca USL nu se rupe, USL e harcea-parcea. E ca intr-o familie in care sotii trag unul „hais” si altul „cea”, si iese un fel de cea-cea-cea! Este ca si cum doua persoane s-au casatorit desi aveau principii si viziuni total diferite, intre timp s-a dovedit a fi o mezalianta, iar sotii convin sa se desparta in fapt, dar sa continue sa convietuiasca sub acelasi acoperis „de dragul copiilor„. Cat timp? E clar ca asta tine-o vreme, dar in final exista si un END. Fara happy.


Din punctul meu de vedere, nici daca facea Traian Basescu lista cu propunerile pentru PICCJ si pentru DNA in propriul sau interes nu ar fi facut-o mai bine ca Victor Ponta! Iata de ce.

Partea I-a

Tiberiu Nitu. Trecut ”glorios” la parchetele din Prahova. Multa lume a rasuflat fericita cand a fost detasat la Bucuresti. Mare revolutionar! Soldat in decembrie 1989, a considerat ca i se datoreaza din partea statului o recompensa de 8.000 de metri patrati pentru ”aportul deosebit” din decembrie 1989 cand s-a aflat sub arme. Si altii erau soldati la acea vreme, dar n-au primit nicio recompensa! El da. Nu stiu care sunt meritele fostului adjunct al Laurei Codruta Kovesi, picat cu brio la primul test al selectiei instituite de Mona Pivniceru. Dar poate o avea altele, acoperite!

Laura Codruta Kovesi nu a stralucit, dar poate fi in continuare un bun executant, fidel vechilor instructiuni. La nivelul Parchetului General, pe timpul ei au fost ingropate dosare de mare greutate precum ALRO, ”Casa din Mihaileanu„ cel al terenului lui Casuneanu cu Basescu etc. N-am vazut dosare cu ”baietii destepti„ care sa scurt-circuiteze marile jafuri din energie, n-am vazut decat niste amarati de tarani pusi sa dea cu subsemnatul in fata procurorilor care au folosit Biblia pe post de sperietoare pentru crestinii care au votat la referendum. N-am vazut stenogramele discutiilor Elenei Udrea, caci ele au disparut, desi autorizatile de interceptare fusesera puse in executare. Si n-am vazut nicio solutie data de dosarele Revolutiei chiar daca dintre copertile lor se aud vocile disperate ale mortilor din decembrie 1989 care striga si acum dupa dreptate. Dar Kovesi e vazuta de Ponta, voit sau nu, o profesionista care ar merita un mandat la DNA. Hmmm! Voi vedeti valoarea?

Alina Bica. Da, are sarm si condescendenta, are stele...vorbesc de stelele norocoase din destin, are spate. Ca secretar de stat la MJ i-a protejat pe toti acolitii sistemului din INEC. Nu e deloc un procuror fraier, dar nici nu sclipeste ca sa orbeasca natiunea. Amica buna cu Blejnar. Sorin Blejnar. Fostul sef al ANAF la care suna sa-si protejeze o prietena...Nu va amintiti?

Bogdan Licu. Are cineva felicitari de transmis pentru vreun mare rechizitoriu intocmit de domnia sa? Astept comentarii. Eu tot ce pot sa spun este ca in CSM, cat a fost membru, n-a deranjat pe nimeni. Nici pro, nici contra. A alunecat precum pestele rapitor prin toate apele tulburi si a reusit sa treaca neobservat. Apropos, ce-o fi declarat Licu, ca martor, in dosarul intentat de procurorii DNA fostilor lui colegi Blan si Sampetru? Ponta il vede pe Licu pe functia de prim-adjunct al procurorului general. Daca stau bine sa ma gandesc, ceva abilitati are. Licu e azi la Oficiul National pentru combaterea spalarii banilor, ca reprezentant al PICCJ. A lucrat la DLAF in guvernul Tariceanu. Si cam atat. O fi destul?

Giorgiana Hosu. Dupa ce a finalizat dosarul „Cico”, a ramas in umbra, la PICCJ. Nu a stranit conroverse si si-a vazut de reaba. Acesta poate fi un lucru bun si de apreciat. A lucrat pe tacutelea.

Codrut Olaru. Ultimul, cu voia dumneavoastra. Culmea face ca e cel mai pregatit si cel mai competent dintre toti. Cam ciudat sa-l propui pe Olaru adjunct si pe Licu prim-adjunct al Procurorului General, iar peste ei, pe acest Nitu Tiberiu! Dar, in fine, nu cunosc criteriile dupa care a facut Victor Ponta aceste nominalizari. Cand o sa le cunoastem, mai discutam...

Sa stiti ca circul nu si-a incheiat stagiunea. Sistemul judiciar continua sa fie o ciorba in care gasesti toate ingredientele si foarte mult bors. Si daca se mai joaca mult domnii „bucatari„ in ale politicii balacind in ciorba asta tot felul de zarzavaturi, o sa le iasa borsul pe nas! La alegerile viitoare.

Partea a doua

Am ceva de zis si despre domnii judecatori, caci ei sunt puterea judecatoreasca, ei sunt inamovibilii, ei ar trebui sa ramana, asadar, cei puternici! Cu amaraciune constat ca onorabilii judecatori, de unde pornisera la lupta pe un armasar care scotea jaratic de nari impotriva dictaturii procurorilor in CSM si a detronarii unor colegi care nu le reprezentau interesele in aceeasi institutie numita marele Consiliu Superior al Magistraturii, au amutit. Iar armasarul s-a transformat brusc intr-o martoaga desalata care, din cand in cand, a mai nechezat catre Consiliu cate o "interpelare" cu intrebari ce au ramas fara raspuns. Sub stindardul pe care scrie ”cainii latra, caravana trece", conducerea CSM a continuat sa aplice legea "gulerelor albe", adica nu aude, nu vede si tace ca sa traiasca 1000 de ani in pace.

In opinia mea, judecatorii se comporta acum, dupa ce colegele din sistem, judecatoarele de la Tribunalul Bucuresti, au cazut rapuse sub securea ambientalelor DNA, ca si cum ar avea o vinovatie colectiva. Si nu mai au curajul sa dea piept cu dictatura procurorilor. Ghica si Danilet isi vad de-ale lor (caci sunt protejati de procuroarea sefa a CSM-ului), nimeni nu stie daca CSM ii plateste cumva si la ora asta (revocati fiind), legea e calcata in picioare fara ca cineva sa se mai agite, Morar e liber-cugetator la televiziuni, asa ca ...Traim intr-o tara de Hallowen judiciar, in care procurorii nu mai au nevoie de masti ca sa bage-n atac de panica pe toata lumea. Au niste fete...de groaza! De fapt, pe asta se bazeaza dictatura: pe inducerea vinovatiei colective, prin orice mijloace. De ce va e frica, domnilor judecatori? Ca doar n-oti fi toti corupti sau santajabili! Chiar vreti sa se darame stalpul parchetelor pe acoperisul instantelor si sa va treziti sub daramaturi?

PS – Si cand ma gandesc...si premierul a fost procuror!

Comentarii

# Cutarescu Ixulete date 3 April 2013 18:10 -3

Bun articol. Daca s-ar limita exclusiv la justitie, ar fi si mai bine...Prim-adjunctul procurorului general are mai mult atributii pe linie de judiciar, adica la instanta si nu pe urmarire penala. Per ansamblu, propunerile sunt jalnice si denota o crasa necunoastere a sistemului judiciar de catre primul priministruprocuror al tarii. Eu as fi ales asa : la P.G. Daniel Ticau, adjunct Olaru, sef la DIICOT unul din sefii actuali de servicii (G. Hosu, Botea, etc), la DNA Dumitrescu , adica oameni cu competente necontestate. S-avem pardon daca gresesc.

# CI date 3 April 2013 18:13 -6

Doamnă, obsesia dvs cu \"dictatura procurorilor\" nu vă onorează.

# CI date 3 April 2013 18:26 +41

Totuşi, merită să facem unele precizări. Principala calitate a lui TIBERIU NIŢU e că a fost colegul de facultate al lui Victor Ponta. N-a făcut nimic prin parchete, stă pe fotoliu şi îşi dă ifose. E perceput ca \"băiat bun\", care nu deranjează pe nimeni, un fel de I. Botoş. LICU este un combinagiu, o ruşine şi o dezonoare. N-a făcut dosare; toată viaţa lui profesională nu s-a ocupat decât de bârfe şi de fitile. Atât! KOVESI nu a reuşit în parchete decât să furnizeze discursuri. În timpul mandatului ei în parchete nu aveai hârtie sau toner, iar unii procurori mureau muncind în vreme ce alţii luau salariu ca să stea pe internet toată ziua. Sunt multe de spus...Voi ţineţi-o cu dictatura procurorilor!

# C*I* date 7 April 2013 21:45 +2

Bravos mai CI.Din nou te dai de gol.Asa cum am stiut,esti procuror si nu prea ai la inima anumite persoane.Poate ai dreptate

# obsedatu2 date 3 April 2013 21:32 -10

pai CI draga, singur ii da dreptate doameni. apropos. si eu am aceeasi obsesie. te superi? de un adevar?

# parerea mea date 4 April 2013 09:21 +16

judecatorii nu au o vina colectiva ......... au un complex colectiv - de inferioritate fata de procurori. Puneti un judecator sa construiasca un dosar de la zero ............ o sa ramana in starea de la inceput - adica zero.

# Lasa inventiile! date 4 April 2013 14:37 +4

Ia te uita ce elucubratii ai produs! Judecatorii din civil, comercial, contencios, familiei, muncii, fiscal, asigurari sociale taman cu construirea de la ZERO a dosarului se ocupa. Il fac bine pentru ca solutia se executa. Pe cand dosarele facute de voi, procurorii, sunt obligatoriu reconstruite si completate de judecatorii din penal pentru ca altfel ati lua numai achitari. Nu mai abera.

# Iepurila date 4 April 2013 10:24 +18

\"Nu stiu care sunt meritele fostului adjunct al Laurei Codruta Kovesi, picat cu brio la primul test al selectiei instituite de Mona Pivniceru\" - mai sa fie ....la vremea respectiva il cainati, ii plangeati de mila ca a fost intimidat si stresat si de aceea a \"picat\", acuma vad ca il re-evaluati in jos ;-) Sunt curios ce urlete inventati pe aici daca erau propuneri pe bune, de genul Tulus sau Papici la DNA, Olaru la PJ. Atunci cred ca ii re-evaluati pozitiv pe Nitu si Irimie :lol: :lol: :lol:

# Iepurila date 4 April 2013 10:37 +19

\"impotriva dictaturii procurorilor in CSM si a detronarii unor colegi care nu le reprezentau interesele\" - gresit, pornisera impotriva \"dicataturii\" si \"pentru detronarea\", nu \"impotriva detronarii\" - vitzaversa :zzz . Daca va pretindeti jurnalisti, scrieti corect macar din punctul de vedere al limbii romane, chiar daca scrieti aberatii. Dupa cum va exprimati mai sus, \"n-oti fi toti\" semidocti :)

# Iepurila date 4 April 2013 10:40 +17

\" judecatoarele de la Tribunalul Bucuresti, au cazut rapuse sub securea ambientalelor DNA \" :D :D :D :lol: :lol: :lol: - pentru formaularea asta sunt gata sa va iert multe nerozii. Bietele caprioare inocente, \"au cazut rapuse\". Pe cat de poetice sunt manifestarile premierului din ultimele zile, pe atat de mioritice formularile jurnalistilor patriei useliste unite, cu onoarea nereperata :lol: :lol: :lol:

# maior date 4 April 2013 11:40 -11

iar ai aparut, Urechila? topai pe aici ca n-ai treaba/ sau te-au bagat astia la \"permanenta\"? stiii tu cine...angajatorul! :lol: :D ;-) :-x :eek: :P

# obsedatu3 date 4 April 2013 12:49 -5

Bravo. Mi-a placut articolul. Ar trebui cu totii sa constientizam fenomenul \" dictaturii procurorilor\". Acest fenonem a aparut imediat dupa revolutie si dainuie sub acelasi acoperis, fara nicio schimbare de stil ci doar de fete. Urmeaza ca si aceste marionete sa joace asa cum le dicteaza papusarul . Trist , foarte trist..

# a.c. date 4 April 2013 13:06 -4

correct!

# Asa e!!! date 4 April 2013 17:42 0

[quote name=\"obsedatu3\"]Bravo. Mi-a placut articolul. Ar trebui cu totii sa constientizam fenomenul \\\" dictaturii procurorilor\\\". Acest fenonem a aparut imediat dupa revolutie si dainuie sub acelasi acoperis, fara nicio schimbare de stil ci doar de fete. Urmeaza ca si aceste marionete sa joace asa cum le dicteaza papusarul . Trist , foarte trist..[/quote] O mica rectificare. Fenomenul nu a aparut dupa revolutie. este continuarea unei stari existente si in regimul comunist. Procurorii trebuie sa inteleaga ca sunt doar o parte a sistemului de administrare a justitiei, si nu cea mai importanta. Acum fac dosare  si persoanelor incomode (judecatori, procurori, oameni politici, etc.). dar cand nu vor mai putea proceda asa? Mai devreme sau mai tarziu, totul se plateste si nimic nu se uita...

# nea caisa date 4 April 2013 14:25 +8

dictatura procurorilor?eu nu vad asa lucrurile... jurnalista se supara ca procurorii trimit in judecata si \"rapun\" cu securea probelor?pai d asta sunt platiti procurorii... jurnalista practic incearca sa deturneze insasi sensul justitiei:acela de a deferi instantei inculpati pentru a fi judecati>Se pare k acest lucru reprezinta DICTATURA, in opinia dnei :lol: cata mani******re...specifica infractorilor

# goe date 4 April 2013 18:24 0

asta ai inteles mataluta? chiar ca esti nea caisa. :lol: :D :D :D

# Corect a_politic! date 4 April 2013 20:17 +3

Corect a_politic: de șobolanii băsiști și de calicismul mental al celor ce se vreau încă la putere, nu scapi decât prin măsuri radicale de re_organizare, re_structurare, și reformularea constituției, ...dar nu-i văd pe zgârie-brânză Koveși și alți gealați băsoiști la o treabă adevărată de curățire și restructurare, pentru așa vremuri de k_k_t și la așa prezăș*_* Hă-hă, dragă Ponta, care te-au hipnotizat, Barrosu sau Yeti Băseu-zmeu?! Băă, USL, nu vedeți ce vede toată lumea, că iar o scaldă în declarații CE al PE, și fac experiențe de cobai pe justiția română, ca viitor profil al unei Europe absolutiste, ...unde drepturile individului ca cetățean dispar, dar stâna cu oi, rămâne*_*  Nu de alta, dar prea i se permite ineptului Băsescu, acest calic mental să joace bambilici cu țara!! Spre sclavagism global, în zbor!!!

# Never too late date 4 April 2013 20:19 +6

Sus stindardul în justiție! Jos calicismul mental în justiție!! Nu uitați, nu sunteți singuri!! Ne asociem în cuget și simțiri cu protestul-declarație(AMR plus procurorii) contra parșivismului și implicării politice ca inadmisibilă interferență, josnică imixtiune prin jocurile de geambaș ale lui Băsescu*!*_* Lucrurile aduse la lumina zilei, nu destabilizează societatea românească, dar are mare nevoie de un Robespierre contra calicilor mentali care, picați de la putere, continuă să ne creadă pe noi, majoritatea po******ției, - proștii lor, oile de muls. La măgari și hoți, există doar bâta, parul de îndreptat cocoașa!!! Nu mai acceptați indicații inept-persuasive de la Reding, Barrosu, care vădit pe interese de PP și economie degenerată de tip imperialist, consideră România doar o șalupă agățată la vaporul Europei. Să schimbăm prin atitudine și inventivitate, alături de muncă și organizare, și vom fi respectați enorm mai mult în exterior!

# Justiție în ceruri, că pe Pământ ... date 4 April 2013 20:21 +8

Dacă aici am ajuns, în fața ignoranței guvernului Ponta și a USL_ului, a tupeului malefic a lui Băsescu, -  în mod sigur și clar trebuie să ieșim protestând în stradă, magistrați, șomeri, pensionari, că restul se fac că o duc bine, în Piața Victoriei, în Piața Universității, la kilometrul 0, în fața Parlamentului, în jurul Palatului de la Cotroceni, chiar să cerem interpelări de cuvânt în plenul parlamentului, să denunțăm asemenea aranjamente politizate*!* și scandând: -„Noi de aicea nu plecăm, NU plecăm acasă// Până nu ne căpătăm - Libertatea Noastră!!” p.s. Ponta dând mâna cu Barrosu și cu pârțu Base, se pare că a devenit Zombie Transformer. Poate doamna Pivniceru s-a ferit, și a ieșit din jocul măgarilor. Poate istoricii vor avea ce scrie despre manevre subversive securisto-masonice*_* Păzea Antonescule de contaminare flux OZN_iști*!*_* He-hee, glumim, dar scroafa-i moartă în cocină!! Ce democrație, justiție, constituție, stat de drept, ...le aruncă în aer pe toate Yeti Băseu ...

# ASOCIATIA VICTIMELOR MAGISTRATILOR DIN ROMANIA (A.V.M.R.) date 5 April 2013 07:42 0

Doamna Anghelescu, de dictatura procurorilor şi judecătorilor români vorbeam şi noi, victimele magistraţilor, din 1998 de când ne-am constituit Dvs. acum aţi descoperit-o ? Amintiţi-vă de pancarda cu care ieşeam la proteste: \"JOS DICTATURA MAGISTRATILOR!\". Preşedinte A.V.M.R., Neagu Rodica - tel. 0743242121.

# neagooooooo date 5 April 2013 13:47 +2

neago, ce profesoara esti daca nu stii sa scrii: pancarta, nu pancarda ! Bine ca te-a dat Bota afara, ne faceai de ras peste tot !

# ADEVARUL date 9 April 2013 18:43 0

BRAVO SI FELICITARI DOAMNA AGHELESCU,CITESC AICI COMENTARIILE SI-CU MICI EXCEPTIE-CONSTAT CA APARTIN UNOR SEMIDOCTI CARE NU AU HABAR DE DRAMATISMUL SITUATIEI DIN JUSTITIE,CATI INTELEG FAPTUL CA BAZA DICTATURII LUI CEAUSESCU O REPREZINTA SISTEMUL NOSTRU JUDICIAR,PEREN,INEFICIENT,ANACRONIC,IN CARE TRAIESC BINE O MANA DE PROFITORI PE SPATELE UNEI TARI-ROMANIA-AFLATA AZI IN MOARTE CLINICA.VA REFERITI LA ZVACNIREA DE ORGOLIU A MAGISTRATILOR ASA CUM A FOST EA ILUSTRATA AICI PE LUJU DE CATRE JUDECATOAREA DE LA CLUJ-PENIBILI JUDECATORI,CRIMINALI CARE AU TRANSFORMAT TARA INTR-UN LAGAR MULT MAI PERFID DECAT CEL NAZIST-SOCIALISMUL FIIND IN COMPARATIE FOARTE BUN.VA INTREB SI VA ROG DACA ESTE POSIBIL SA SCRIETI UN ARTICOL DESPRE CE AVEM DE FACUT PENTRU A SE CLARIFICA LUCRURILE IN SISTEMUL JUDICIAR,INCLUDETII LA CAPITOLUL SOCIETATE CIVILA SI PE POLITICIENI,NU PENTRU A NE FACE FRATE CU DRACUL PANA TRECEM PUNTEA DAR DACA NU SUNT PARANOICI SI EI TREBUIE ACUM,IN AL 14-LEA CEAS SA IEIE ATITUDINE FATA DE ACEST CANCER CARE NE OMOARA CU ZILE.CAT DESPRE mIHAI SI ALTI DESTEPTI CARE COMENTATI AIUREA IN TRAMVAI,VA DORESC UN PROCES DE 14 ANI LA FINELE CARUIA SA CADETI IN FATA INSTANTEI,DAR SA NU MURITI,NUUU SA VA MAI CHINUTI 14 ANI,CA NISTE LEGUME CE SUNTETI SI ACUM.

# Mihai date 5 April 2013 09:06 -1

Anghelescu draga, vezi produsul de mai jos...Cred ca dumneata ai mare nevoie, de cantitati uriase http://ro.wikipedia.org/wiki/H%C3%A2rtie_igienic%C4%83

# nicki date 5 April 2013 13:02 +2

daaaa, ca sa ti le bage tie pe gat, acolo unde-ti sta un nod de cate ori spun oamneii adevarul. noroc ca va da comentariile la bier luju, ca la Romanica libera n-ai vedea asa ceva, v-ar transa imediat! aia jurnalisti, ha?

# costi-1 date 5 April 2013 16:14 0

Dupa avertismentul CSM si faza pe tribunal, in meciul judecatori-procurori s-a facut liniste.Procurorii nu au sefi iar judecatorii au primit sictir de la CCR.Raman cu Vasilica si duduia in echipa.

# goe date 5 April 2013 23:02 +2

o sa vina iar pacaliciul in consiliu. cu morar cu tot. ce frumos.... distractie reloaded :D :lol: :D :D

# Cristina date 7 April 2013 15:38 0

Cu mult regret constat ca jurnalistul este părtinitor. Mă întreb de ce?Da bine probabil sa nu te pui rău cu toți procurorii , ca dacă mâine se schimba garda trebuie totuși sa -ți mai dai buna ziua cu cineva si sa măi afli pe surse ceva..... Mare păcat Doamna! 

# pix date 7 April 2013 16:10 0

unde oti vedea voi partinire nu stiu. de cum incepe materialul, e cat se poate de obiectiv si nepartinitor. dar depinde cine si cu ce ochi citeste articolul si cat de adanc e implementat in sistemul asta. si n-am inteles, cu cine sa-si dea buna ziua si cu cine nu? ca se scrie si de procrori si de judecatori si de melanjul asta abulic. :-)

# bios date 7 April 2013 20:47 +1

BRAVO. ati spus lucrurilor pe nume. de aceea nu le convine multora. succes

# bica date 8 April 2013 10:16 -1

daca faceti articole despre justitie nu inseamna ca stiti si drept. daca o sa va documentati despre rolul procurorului in sistemul judiciar o sa aveti o alta viziune iar scrierile dvs vor fi altele. mai reflectati .

# keke date 8 April 2013 10:23 +1

daa sinteti procuror, nu inseamna ca stiti sa si aplicati Dreptul. Altfel nu ati lucra la ordin. :lol:

# dankh1 date 8 April 2013 13:06 +1

daca esti avocatul inculpatului e firesc sa nu fii de acord cu procurorul...dar nu e firesc sa ti minti clientul ca din cauza procurorului care nu stie \"sa aplice dreptul\" e condamnat...

# horor date 8 April 2013 13:40 +1

da, baaaa, uita-te la achitarile luate si o sa vezi ca daca nu procurorul, atunci cine e vinovat de inbecilitati si porcarii adunate in sutre de pagini de rechizitorii facute pe interceptari???? si inregistrari scoase din context??? care nu sint coroborate cu nicio proba materiala? hai baaa, ura si la gara!

# dankh1 date 8 April 2013 21:33 -2

care achitari luate?ca eu nu stiu niciuna...da mi tu exemplu, pariu ca nu stii, iar ce stii stii din presa unde adevarul e trunchiat si relativ, Eu stiu condamnari pe interceptari \"scoase din context\" cum le spui tu..concluzia e ca indiferent de solutie carcotasi exista...in functie de interes...interesul de a critica interceptarea e al inculpatului dle HOROR.Un nevinovat nu critica interceptarea pt ca i -ar profita

# lol date 9 April 2013 11:20 +4

hai sa-ti dau niste achitari de mestecat pe stomacul gol: Tigaret, Pacuraru, Falca, politistii de la Otopeni achitati de Inalta Curte, cu dovezi DNA cangi albina. mai vrei....astea sint asa, la prima mana. du-te-n ...

# LEO date 8 April 2013 23:27 +4

Mai dankh 1,se vede ca esti,,avocat,,botist,paralel cu activitati de instanta.Pai cum sa afli tu de achitari daca nu prea mergi prin salile de judecata.In chestia cu interceptarile ai si nu ai dreptate.Scoaterea din context estre un lucru cert.daca procurorii ar lucra corect,ai dreptate,cel nevinovat nu se teme si nu critica interceptarile.

# Vava date 9 April 2013 00:00 -1

Bai rahat traditional, iar ai aparut ? Esti acelasi tembel, ca de obicei.

# LEO date 9 April 2013 00:44 +5

Nu sunt eu, dar nu imi pasa.Oricum si eu sunt traditional,antibotist si spre deosebire de celalalt, nu ma afecteaza injuriile voastre.La mai mare,baieti! Tineti-o tot asa,poate ,poate va baga cineva in seama.

# GUY FAWKES date 9 April 2013 01:45 -1

BAI LEO sa te vad eu pe tine dupa 69 de zile de arest ilegal si abuziv ca faci macar 1% din ce a facut Bota.Poate nu i vre-un destept poate nu i vre un sange albastru dar omu are ceva ce tu nu o sa ai niciodata: COAIE sa se bata cu tot sistemul si TENACITATE sa reziste de 10 ani! IAR TIE SA TI FIE RUSINE PENTRU CA DENIGREZI 5000 DE OAMENI! NAPARCA

# LEO date 9 April 2013 07:29 0

Mai GUY FAWKESde ce te bagi tu fara rost in discutii?Am spus:sunt avocat traditional si nu sunt de acord cu existenta baroului Bota.dar nu ma deranjeaza jignirile pe care mi le-a adus Vava.Nu am simpatie fata de Bota si nu ma intereseaza daca a facut puscarie pr nedrept.Si las-0 si tu mai catinel pt ca nu sunteti 5000.

# leo de la strehaia date 9 April 2013 10:09 -1

Sunt 5000 dar nu ai tu habar. Fraierii ca tine nu trebuie sa stie. Mai bine spune cati fosti militieni, securisti si ofiteri acoperiti are flocea in ograda. Sa vedem daca stii. Si abia apoi sa-i numeri pe cei din UNBR legal. Si 10 pers. daca ar fi, exista legal. Stii vorba aia, privitor la ? E prosti da\' e multi.

# LEO de la Bucuresti date 9 April 2013 13:21 +1

Vezi mai tizule ca pe tabloul vostru,actualizat la 6 apr.2013 sunt inscrisi 2118 de asa zis avocati.Unde sunt cei pana la 5000?iar daca a-ti fi doar 10 ce UNBR ar fi,cine ar da examene cu alti candidati,cine ar constitui organele de conducere?Glumesc mai ,dar oricum nu sunteti legal infiintati,ori,si mai rau,nu functionati in legalitate.A se vedea con damnarea lui Bota si alte trimiteri in judecata.

# fraiere date 9 April 2013 13:39 -4

Ce vorbesti ?! Dar, despre hotararile judecatoresti definitive, pronuntate anterior condamnarii abuzive, care au consfintit calitatea de avocat a lui Bota, nu spui nimic si taci ca rahatu-n iarba! In rest, se observa de la o posta ca esti acelasi rahat traditional tembel.

# leo de la strehaia date 9 April 2013 10:10 +1

@erata : Stii vorba aia, privitor la voi, traditionalii ? E prosti da\\\' e multi.

# LAPUSNEANU date 9 April 2013 13:35 +3

Da ma,prosti dar multi si ati vazut ce a patit Motoc.Asa va pati si Bota.hai pa.

# GUY FAWKES date 9 April 2013 10:13 -3

BAI LEO MA DOARE FIX IN CONTUR CA ESTI TU SAU NU DEACORD! FORMA TA DE VIATA UMANA E NEIMPORTANTA! PE MINE MA INTERESEAZA IMPREJURAREA POTRIVIT CAREIA CATEVA SUTE DE MAGISTRATI AU APRECIAT CA NE DESFASURAM CORECT SI LEGAL ACTIVITATEA! HAI PA

# gigi date 9 April 2013 13:12 +1

Din articolul dvs. reiese ca procurorii ar fi buni, chiar daca nu foarte buni dar sint basisti.Pai procurorii de dosare sint toti basisti ,raspund la comenzi,se lasa intimidati?pai atunci orice numire ar fi fost proasta .Cred ca faceti politica in loc sa ajutati justitia.Va urmaresc si dupa ceea ce scrieti inseamna ca nu avem DELOC justitie ptr. ca CSM e basist ,procurorii sefi bsisti iar restul niste papa lapte ,judecatorii vai mama lor ?????Pai e ceva bun d-na Anghelescu.Nitu a iesit din procedura d-nei Pivniceru,l-a pus si ponta deci amindoi sint timpiti si dvs. aveti dreptate???Din ce le reprosati nu reiese ca sint prost pregatiti ci vinduti ,santajati sau altceva .Aveti dovezi sau va faceti parerea asa dupa....interes.

# hugo date 9 April 2013 13:29 0

este adevarat ca aveti venituri care provin de la firmele lui Dan Voiculescu si familiei acestuia ?. asta pentru obiectivitate .

# XXXXXXX date 9 April 2013 14:16 +2

CA SA STAI LINISTIT SI SA NU TE MAI AGITI: NU! ASTA ASA, CA SA RASPUND LA NESIMTIREA TA!

# gigi date 9 April 2013 15:27 +1

De ce trebuie sa jigniti d-na Anghelescu ,omul a intrebat civilizat,ptr. ca asa cum e construit articolul trimite la interese politice in loc sa ramina in sfera stricta a aprecierilor juridice si profesionala La Nitu nicio apreciere la profesionalism ,si omis faptul ca a fost propus de Pivniceru si pastrat de Ponta Alina Bica e buna profesional dar nu straluceste si e prietena cu blejnar,, asta a fost,ce trebuia sa nu aiba prieteni ,uneori te mai inseli asupra prietenilor si deocamdata blejnar e nevinovat. Licu ,Hosu si mai ales Olaru sint bine pregatiti dar primii nu au iesit in fata iar al doilea e cel mai bine pregatit dar era mai bine in alt post. Pai pina la urma cine nu e bun d-na anghelescu -cel propus de pivniceru sau ceilalti la care recunoasteti ca nu prea aveti nimic rau de spus . Dvs. ce vreti inlaturarea tuturor si aducerea cui?Aveti abilitatea sa numiti ,va da voie legea sa numiti ,nu,atunci nu faceti procese de intentie .Vom vedea -se por face demiteri ,revocari.

# hello date 12 April 2013 20:53 +1

nu a raspuns autoarea, ci altcineva care s-a dat drept autorul care e de mare bun simt.

# ADEAVARUL date 9 April 2013 18:48 +1

BRAVO SI FELICITARI DOAMNA AGHELESCU,CITESC AICI COMENTARIILE SI-CU MICI EXCEPTII-CONSTAT CA APARTIN UNOR SEMIDOCTI CARE NU AU HABAR DE DRAMATISMUL SITUATIEI DIN JUSTITIE,CATI INTELEG FAPTUL CA BAZA DICTATURII LUI CEAUSESCU O REPREZINTA SISTEMUL NOSTRU JUDICIAR,PEREN,INEFICIENT,ANACRONIC,IN CARE TRAIESC BINE O MANA DE PROFITORI PE SPATELE UNEI TARI-ROMANIA-AFLATA AZI IN MOARTE CLINICA.VA REFERITI LA ZVACNIREA DE ORGOLIU A MAGISTRATILOR ASA CUM A FOST EA ILUSTRATA AICI PE LUJU DE CATRE JUDECATOAREA DE LA CLUJ-PENIBILI JUDECATORI,CRIMINALI CARE AU TRANSFORMAT TARA INTR-UN LAGAR MULT MAI PERFID DECAT CEL NAZIST-SOCIALISMUL FIIND IN COMPARATIE FOARTE BUN.VA INTREB SI VA ROG DACA ESTE POSIBIL SA SCRIETI UN ARTICOL DESPRE CE AVEM DE FACUT PENTRU A SE CLARIFICA LUCRURILE IN SISTEMUL JUDICIAR,INCLUDETII LA CAPITOLUL SOCIETATE CIVILA SI PE POLITICIENI,NU PENTRU A NE FACE FRATE CU DRACUL PANA TRECEM PUNTEA DAR DACA NU SUNT PARANOICI SI EI TREBUIE ACUM,IN AL 24-LEA CEAS SA IEIE ATITUDINE FATA DE ACEST CANCER CARE NE OMOARA CU ZILE.CAT DESPRE mIHAI SI ALTI DESTEPTI CARE COMENTATI AIUREA IN TRAMVAI,VA DORESC UN PROCES DE 14 ANI LA FINELE CARUIA SA CADETI IN FATA INSTANTEI,DAR SA NU MURITI,NUUU SA VA MAI CHINUTI 14 ANI,CA NISTE LEGUME CE SUNTETI SI ACUM...adormitilor :zzz :zzz :zzz

# santinela date 11 April 2013 10:46 +4

GIGI tata ma asteptam la mai mult de la tine. Sa te faci ca nu pricepi ce a vrut sa arate ziarista chiar nu este cuser !

# gigi date 14 April 2013 17:36 -2

Nu am nimic impotriva autoarei ,din contra dar critica de dragul criticii ma revolta ,in tara asta orice initiativa este aprioric gresita ,are substrat si niciodata nu putem sa consideram un moment zera dela care sa incepem sa construim.De ce nu a fost mai incisiva d-na Pivniceru care in 8 luni a propus 2 oameni si a ajuns in situatia in care se sfirsisera inclusiv interimatele iar parchetele erau neconduse .Dupa aceste nimiri daca se stabilesc prin lege competentele fiecarui parchet si cit conteaza interceptarile intr-un dosar ,si altele atunci putem intra in normal dar aici un rol mare ,esential au judecatorii care se pare ca au aceleasi hibe de mentalitate ca si procurorii.Ponta a procedat bine ca a deblocat activitatea si a distrus monopolul Morar urmeaza ca intreaga justitie atit din zona parchetelor cit si din zona judecatorilor sa-si analizeze activ. si sa hotareasca ce vor de fapt.Cine ii impiedica sa-si faca imaginea buna printr-o activitate buna nepartinitoare ,in niciun caz Ponta.

# CETATEANUL date 17 April 2013 19:18 0

Vizitez acest portal deorece, am mai afirmat această convingere, aici regăsesc propriile reflecţii de cetăţean în legătură cu ceea ce se petrtece în zilele noastre. Eram adolescent când, la orele de socialism ştiinţific, se dezbătea asiduu teoria şi practica dictaturii proletariatului. Şi o simţeam din plin............ Acum trăim dictatura procurorilor corupţi. Şi a aşa-zişilor politicieni / mafioţi care dirijează procurorii şi judecătorii corupţi / coruptibili pe faţă, fără jenă şi în mod profund iresponsabil. Trăim vise urâte, coşmaruri, noaptea raţiunii şi victoria CORUPŢIEI GENERALIZATE. Democraţia este definitiv şi iremediabil compromisă..........cel puţin pentru următorii 100 de ani. Nici împuşcatul / plumbuitul nu a îndrăznit să „indice”, public şi în văzul tuturor, nerespectarea unei hotărâri judecătoreşti. ACUM ESTE POSIBIL ORICE....................

# CETATEANUL date 17 April 2013 19:20 0

Vizitez acest portal deorece, am mai afirmat această convingere, aici regăsesc propriile reflecţii de cetăţean în legătură cu ceea ce se petrtece în zilele noastre. Eram adolescent când, la orele de socialism ştiinţific, se dezbătea asiduu teoria şi practica dictaturii proletariatului. Şi o simţeam din plin............ Acum trăim dictatura procurorilor corupţi. Şi a aşa-zişilor politicieni / mafioţi care dirijează procurorii şi judecătorii corupţi / coruptibili pe faţă, fără jenă şi în mod profund iresponsabil. Trăim vise urâte, coşmaruri, noaptea raţiunii şi victoria CORUPŢIEI GENERALIZATE. Democraţia este definitiv şi iremediabil compromisă..........cel puţin pentru următorii 100 de ani. Nici împuşcatul / plumbuitul nu a îndrăznit să „indice”, public şi în văzul tuturor, nerespectarea unei hotărâri judecătoreşti. ACUM ESTE POSIBIL ORICE....................

# avocat nervos date 17 April 2013 20:38 +1

mai fratilor, ati vazut ce porcarie de site portal just.ro au facut astia de la indaco?! au luat banii ca sa strice ce era bun -cu toata culoarea mortocalie! NU MAI GASESTI DOSARE PE CARE LE GASEAI SAPTAMANA TRECUTA! NU AU ORDINE CRONOLOGICA! DUPA PARTE, DACA CITESTI UN ARTICOL DIN LUMEA JUSTITIEI, daca vrei sa urmaresti dosarele despre persoanele la care se face referinta, ai neplacuta surpriza sa nu gasesti decat o parte din ele! VA ROG SA CERCETATI ACEASTA AFACERE PAGUBOASA PENTRU NOI TOTI- exc. INDACO si mituitii responsabili!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.11.2024 – Fosta sefa de instanta, propusa la MJ in guvernul Sosoaca

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva