HYPERMARKETURILE SUSTIN LEGEA ANASTASIA – Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania se alatura campaniei de informare publica „Fii curat la volan!” AMRCR: „Campania urmareste sa atraga atentia celor care aleg sa conduca sub influenta alcoolului, drogurilor sau fara permis de conducere auto si au produs accidente rutiere soldate cu decesul victimei ca, incepand cu iulie 2023 pedeapsa prevazuta pentru astfel de situatii este condamnarea la inchisoare cu executare”
Hypermarketurile din Romania sustin Legea Anastasia (Legea nr. 213/2023), initiata de catre senatorul PSD Robert Cazanciuc (foto), prin care soferii beti sau drogati care comit accidente mortale trebuie sa fie condamnati doar la inchisoare cu executare.
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) a anuntat miercuri, 24 aprilie 2024, ca lanturi comerciale se alatura campaniei de informare publica „Fii curat la volan!”
Iata comunicatul asociatiei patronale:
„Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania – AMRCR – sustine si se alatura campaniei de informare publica 'Fii curat la volan!', bazate pe textul Legii 213/2023 – numita informal Legea Anastasia – publicata in Monitorul Oficial la 7 iulie 2023.
Campania urmareste sa atraga atentia celor care aleg sa conduca sub influenta alcoolului, drogurilor sau fara permis de conducere auto si au produs accidente rutiere soldate cu decesul victimei ca, incepand cu iulie 2023 pedeapsa prevazuta pentru astfel de situatii este condamnarea la inchisoare cu executare.
Implicarea AMRCR va consta in distribuirea unor mesaje informative – afise / spoturi difuzate in sistemele audio-video ale magazinelor / mici accesorii pentru cumparaturi, care se vor regasi in diferite perioade in magazinele aflate in perimetre geografice corespunzatoare unor zone intens circulate in anumite momente ale anului.
Primele locatii vizate pentru distribuirea acestor mesaje, agreata cu initiatorii si ceilalti colaboratori care sustin campania, vor fi in Capitala si pe Litoral, in perioada cuprinsa intre Florii si incheierea Sarbatorilor Pascale.
Conform ultimelor date comunicate de Eurostat, Romania ramane pe primul loc in Uniunea Europeana in ceea ce priveste decesele survenite in urma accidentelor rutiere, cu 86 de decedati la un milion de locuitori in 2022, aproape dublu fata de media la nivelul blocului.
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania este alaturi de Guvernul Romaniei reprezentat prin Cancelaria Prim – ministrului si Ministerul de Interne in promovarea acestei campanii care isi propune sa descurajeze comportamentele periculoase in randul soferilor care pot produce tragedii cu un impact major in randul familiilor si efecte majore emotionale in randul societatii.
'Ne-am implicat in sustinerea acestei initiative pentru ca o consideram utila, cu impact pozitiv pentru intreaga societate si, in consecinta, speram ca multe alte entitati se vor alatura campaniei', a declarat George Badescu, Director Executiv AMRCR.
AMRCR (Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania) grupeaza urmatoarele companii de retail alimentar si nealimentar din Romania: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Leroy Merlin, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Pepco, Profi, Selgros si este membra a Confederatiei Patronale 'Concordia' si a organizatiei 'EuroCommerce'”.
Adauga comentariu
DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii
Comentarii
# Csaba D 26 April 2024 16:37 +1
# BRAVO DLE. CAZANCIUC ! 26 April 2024 20:12 0