psdolt
27 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

INCENDIAR. DNA A FILAT JUSTITIA PRAHOVEANA LA VARF PENTRU ANIHILAREA FAMILIEI COSMA – Sefii PCA si DIICOT Ploiesti, ai IJP Prahova si ai Politiei Ploiesti au fost urmariti de DNA pentru a ajunge la liderul PSD Mircea Cosma. Procurorul PCA Ploiesti Negulescu a lucrat in paralel cu DNA. Ordonanta DNA: „Cum sa faceti asa ceva? Nu stiti ca este omul lui Cosma?” S-au cheltuit sume uriase pe filaje. In final, Lucian Papici a fost nevoit sa claseze cauza pe motiv ca „faptele nu exista” (Document)

Scris de: Alex PUIU | pdf | print

16 April 2014 19:33
Vizualizari: 30160

In tentativa de a deconspira eventuale ilegalitati comise de familia presedintelui CJ Prahova, Mircea Cosma, si de apropiati ai acestuia, DNA a pus in miscare un intreg angrenaj de filaj si interceptare telefonica si ambientala a unor persoane din conducerea unor unitati de parchet, de politie si ale finantelor publice, printre care DIICOT-Ploiesti, BCCO-Ploiesti, DGA-Ploiesti si IPJ Prahova. De aceste operatiuni de anvergura de filaj nu este strain procurorul Mircea Negulescu, de la PCA Ploiesti, care are in lucru dosarul notaritei Andreea Cosma, fiica presedintelui Consiliului Judetean Prahova, Mircea Cosma. Dupa ce Parchetul Curtii de Apel Ploiesti si-a declinat competenta in favoarea DNA, dosarul a ajuns la procurorul Lucian Papici (foto), care, intr-un final – realizand ca nu se poate ajunge la nimic concret – a fost nevoit sa accepte ca faptele sesizate nu exista in materialitatea lor, si, printr-o ordonanta dispusa la 1 aprilie 2014, a clasat cauza: In urma exploatarii autorizatiilor emise in cauza s-a considerat ca nu se impune prelungirea acestora, intrucat, dincolo de orice indoiala rezonabila, datele obtinute (vezi notele de redare a convorbirilor telefonice ca atare) nu au confirmat in niciun fel existenta, in materialitatea obiectiva, a faptelor penale presupus comise”.


Lista unitatilor de parchet si politie, ale caror sefi au fost monitorizati de DNA

La baza intregii povesti sta o ancheta a Parchetului Curtii de Apel Ploiesti, care a inregistrat, ca urmare a unei sesizari din oficiu, dosarul nr. 793/P/28.10.2013 privind o posibila asociere in vederea savarsirii de infractiuni de coruptie intre doua persoane din conducerea finantelor publice Prahova – directorul D.G.R.P.F. Prahova, Petre Daniel, si adjunctul acestuia, Dinu Catalin – cu persoane presupus implicate in deturnarea de fonduri de la bugetul de stat, fiind indicate in acest sens, printre altele, numele lui Razvan Alexe si Marcel Cristian Pavaleanu, legaturile ajungand la familia sefului CJ Prahova, Mircea Cosma. PCA Ploiesti a dispus, in aceeasi zi, declinarea competentei de solutionare in favoarea DNA, cu mentiunea ca pe rolul PCA Ploiesti se afla un alt dosar penal – nr. 465/P/2013 – in care se efectueaza cercetari fata de mai multe persoane fizice (inclusiv Razvan Alexe si Marcel Cristian Pavaleanu) si juridice, pentru evaziune fiscala si spalare de bani. Procurorul de caz de la PCA Ploiesti, Mircea Negulescu - cel care, conform unor surse din sistem, nu e strain de ancheta DNA - a aratat ca afaceristul Razvan Alexe ar ficoordonator al mecanismului evazionist cercetat de procurorii PCA Ploiesti si ca acestaa apelat la un cerc de persoane din anturajul sau, din mediile justitiei, administratiei publice locale, organelor de aplicare a legii si autoritatilor de control fiscal, pentru a obtine date cu privire la demersurile parchetului de a efectua anumite masuri procedurale impotriva sa, dar si a unor apropiati ai acestuia, in vederea contracararii acestora, respectiv, a deturnarii actului de justitie in favoarea sa ori a membrilor cercului sau de interese”.

Cercul” la care se face referire cuprinde persoane din:

-Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti

-DIICOT – Serviciul Teritorial Ploiesti

-IPJ Prahova

-BCCO Ploiesti

-Directia Generala Anticoruptie Ploiesti

-SIPI Prahova

-DGRFP Prahova

DNA a interceptat 38 telefoane apartinand unui numar de 13 persoane cu functii in conducerea DIICOT-Ploiesti, IPJ Prahova, BCCO Ploiesti, DGA Ploiesti, DGRFP Prahova, PCA Ploiesti si CJ Prahova

Din ordonanta de clasare dispusa, la 1 aprilie 2014, de procurorul Lucian Papici, a reiesit ca DNA a solicitat si obtinut autorizatii de inregistrare audio-video, atat pentru convorbiri telefonice, cat si in mediul ambiental, pentru nu mai putin de 13 persoane cu functii importante in institutiile prahovene: „Intrucat existau o multitudine de date si informatii despre o sumedenie de persoane din randul functionarilor publici din judetul Prahova (oameni de afaceri, politisti, magistrati, deputati, presedinte de Consiliu Judetean s.a.) prin referatul din data de 03.12.2013 s-a solicitat ICCJ-Sectia penala urmatoarele:

-autorizarea inregistrarii audio-video, pe o durata de 30 de zile, incepand din data de 04.12.2013 pana la data de 02.01.2014, inclusiv a inteceptarii si inregistrarii convorbirilor purtate in mediul ambiental de catre Petre Daniel Cristian, Dinu Catalin Stefan, Dosaru Viorel, Manea Gelu Cristian, Zecheru Nicolae, Ispas Constantin, Saghel Emanuel, Garbea Gheorghe, Botnaru Ionut, Matei Liviu, Cosma Vlad, Cosma Mircea si Mihaila Aurelian, intre ei si cu alte persoane, in legatura cu faptele ce formeaza obiectul cauzei, precum si intre orice alte persoane ce au legatura cu dosarul in cauza aflat in faza actelor preliminare;

-autorizarea interceptarii si inregistrarii convorbirilor si comunicatiilor efectuate prin telefon, pe o durata de 30 de zile, incepand din data de 04.12.2013 pana la data de 02.01.2014, inclusiv, pentru urmatoarele posturi telefonice:

*0744.XXX.XXX, utilizat de Petre Daniel Cristian (n.r. - director Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Prahova)

*0744.XXX.XXX, utilizat de Dinu Catalin Stefan (n.r. - director adjunct Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Prahova)

*0722.XXX.XXX, 0762.XXX.XXX si 0762.XXX.XXX, utilizate de catre Dosaru Viorel (n.r. - inspector sef IPJ Prahova)

*0744.XXX.XXX si 0762.XXX.XXX, utilizat de Manea Gelu Cristian (n.r. - comisar sef Politie)

*0722.XXX.XXX, 0722.XXX.XXX, 0768.XXX.XXX si 0768.XXX.XXX, utilizate de Zecheru Nicolae (n.r. - sef Serviciu judiciar in cadrul IPJ Prahova)

*0722.XXX.XXX si 0721.XXX.XXX, utilizate de Ispas Constantin (n.r. - sef DGA Ploiesti)

*0722.XXX.XXX, 0742.XXX.XXX, 0721.XXX.XXX, 0727.XXX.XXX, 0344.XXX.XXX, 0372.XXX.XXX si 0722.XXX.XXX, utilizate de Saghel Emanuel (n.r. - comisar sef BCCO Ploiesti)

*0244.XXX.XXX, 0244.XXX.XXX, 0244.XXX.XXX si 0722.XXX.XXX, utilizate de Garbea Gheorghe (n.r. - procuror al PCA Ploiesti, fost procuror general adjunct al PCA Ploiesti)

*0745.XXX.XXX, 0752.XXX.XXX, 0344.XXX.XXX, 0747.XXX.XXX, si 0728.XXX.XXX, utilizate de Botnaru Ionut (n.r. - procuror sef DIICOT-Serviciul Teritorial Ploiesti)

*0344.XXX.XXX, 0244.XXX.XXX si 0722.XXX.XXX, utilizate de Matei Liviu (n.r. - procuror DIICOT-Serviciul Teritorial Ploiesti)

*0722.XXX.XXX, utilizat de Cosma Vlad (n.r. - deputat PSD)

*0723.XXX.XXX, utilizat de Cosma Mircea (n.r. - presedinte Consiliul Judetean Prahova)

*0723.XXX.XXX, 0727.XXX.XXX, 0728.XXX.XXX si 0244.XXX.XXX, utilizate de Mihaila Aurelian (n.r. - procuror general adjunct al PCA Ploiesti)

S-a procedat de aceasta maniera, in scopul aflarii adevarului judiciar, respectiv, interceptarea si inregistrarea convorbirilor si comunicatiilor telefonice, precum si inregistrarea audio-video a convorbirilor ambientale in cauza, intrucat s-a apreciat ca nu se poate stabili pe deplin posibila vinovatie a faptuitorilor.

In urma exploatarii autorizatiilor emise in cauza s-a considerat ca nu se impune prelungirea acestora, intrucat, dincolo de orice indoiala rezonabila, datele obtinute (vezi notele de redare a convorbirilor telefonice ca atare) nu au confirmat in niciun fel existenta, in materialitatea obiectiva, a faptelor penale presupus comise”.

Prezentam o parte dintre faptele care s-au dovedit ca nu exista in materialitatea lor, asa cum reies din ordonanta de clasare a procurorului DNA Lucian Papici:

In concret, in cursul lunii iunie 2013, cu prilejul unei sedinte profesionale pe care o conducea si in care se faceau aprecieri privind implicarea unor persoane coordonate de Alexe Razvan in activitati frauduloase, Mihaila Constantin Aurelian – procuror general adjunt al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Prahova (n.r. - Curtea de Apel Ploiesti) a afirmat urmatoarele: „...Nu, cum sa faceti asa ceva? Nu stiti cine este Alexe, ca e multimilionar in euro si ca este omul lui Cosma (cu referire la Mircea Cosma, presedintele Consiliului Judetean Prahova)?”. Mai precis, acesta nu i-a aprobat procurorului Negulescu Mircea din cadrul Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti inregistrarea dosarului penal cu privire la Alexe Razvan, insa acest demers a fost materializat ca urmare a intoarcerii din concediul de odihna a procurorului general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti, Tudose Mihail Liviu.

Actionand concertat pe mai multe planuri, de data aceasta prin intermediul lui Saghel Mihail Emanuel, Alexe Razvan l-a capacitat, pentru atingerea scopurilor sale oculte, si pe Botnaru Ionut, procuror sef al DIICOT – Serviciul Teritorial Ploiesti. Initial acesta l-a asigurat pe Alexe Razvan ca, la nivelul structurii pe care o conduce nu era inregistrata nicio lucrare penala in care sa figureze el sau persoane din cercul sau de interese ca invinuiti sau ca inculpati. Mai apoi, Botnaru Ionut a apelat la Mihaila Aurelian Constantin pentru a avea acces la date legate de stadiul dosarelor penale ce il vizau pe Alexe Razvan, pentru a le comunica acestuia.

Astfel, la data de 11.09.2013, Botnaru Ionut l-a vizitat la biroul de lucru pe Mihaila Aurelian Constantin si si-a exprimat solicitarea ca atare, sens in care cel din urma l-a convocat imediat pe procurorul de caz Negulescu Mircea, sunandu-l pe telefonul mobil, prin centrala parchetului, la orele 12:02 si l-a chestionat cu privire la demersurile derulate in cauza, respectiv, daca s-a inceput urmarirea penala si fata de cine, pentru ce fapte, daca au fost solicitate/obtinute autorizatii pentru interceptarea convorbirilor telefnice ale faptuitorilor, daca s-a epuizat perioada legala de autorizare a interceptarilor, daca s-a soicitat prelungirea autorizatiilor initiale. De asemenea, Mihaila Aurelian Constantin s-a aratat interesat si daca prelungirea unor autorizatii initiale de interceptare a comunicatiilor (valabile in perioada 12.06-12.07.2013) nu a fost solicitata de procurorul de caz pentru a nu se epuiza la acel moment perioada legala maxima privind interceptarea comunicatiilor unei persoane si a i se permite o solicitare ulterioara, in limita maxima de 4 luni de interceptare, ori daca a fost solicitata si nu a fost aprobata de instanta intrucat nu au fost prezentate suficiente probe in acest sens. In aceeasi imprejurare, Mihaila Aurelian Constantin l-a chestionat pe procurorul de caz si cu privire la demersurile viitoare pe care acesta le va intreprinde in speta: daca se vor solicita autorizatii de interceptare pentru restul perioadei ramase, modul de prelucrare a datelor rezultate din interceptari, care este situatia de fapt, pana la momentul discutiilor si cum intelege procurorul de caz sa-si desfasoare activitatea ulterior. Se pare ca Negulescu Mircea a refuzat sa dea raspunsuri scontate, pe motiv ca se afla in perioada de culegere a datelor, fapt ce l-a nemultumit pe Mihaila Aurelian Constantin. Mai apoi, Mihaila Aurelian Constantin i-a comunicat cu celeritate datele obtinute lui Botnaru Ionut, in biroul acestuia de lucru, existand indicii ca acesta, la andu-i le-a comunicat lui Saghel Mihai Emanuel, care le-a remis lui Alexe Razvan. (...)

Acelasi Alexe Razvan a actionat pentru a avea acces la datele din dosar si prin intermediul comisarului sef de politie Ispas Constantin, seful DGA Ploiesti. Ca urmare a solicitarilor formulate de Alexe Razvan, cu prilejul unor intalniri directe sau prin interpusi, Ispas Constantin a stabilit, de comun acord cu inspectorul sef al IJP Prhova, Dosarul Viorel, o strategie de actiuni care sa raspunda solicitarilor interlopului. Astfel, la data de 15.07.2013, Ispas Constantin a solicitat, din partea institutiei pe care o conduce, printr-o adresa transmisa Serviciului de Investigare a Fraudelor din cadrul IPJ Prahova sa-i fie comunicate informarile transmise de SIF catre unitatile de parchet din perioada 2007-2013 ori primite de SIF din orice alte surse, inclusiv de la serviciile de informatii, referitoare la infractiunea de evaziune fiscala comisa de catre numitul Constantin Vlad, persoana arestata preventiv in cadrul unui dosar penal instrumentat de DIICOT-ST Ploiesti. (...)

Sunt date si indicii ca cele obtinute de catre Dosaru Viorel i-au fost comunicate lui Ispas Constantin care, la randu-i, i le-a transmis lui Alexe Razvan cu prilejul unor intalniri directe. Astfel, in perioada 31.08-02,09.2013, evitand folosirea telefoanelor proprii, Ispas Constantin i-a transmis lui Alexe Razvan, prin intermediari comuni, faptul ca este in posesia unor date ce prezinta relevanta pentru el, solicitand realizarea unei intalniri directe pentru a i le comunica. Drept consecinta, la 02.09.2013, adoptand un comportament camuflat – folosirea telefoanelor unor intermediari, evitarea unor referiri directe la locul de intalnire, folosirea unor cai de acces diferite, inchiderea telefoanelor mobile pe durata intalnirilor – Alexe Razvan si Ispas Constantin s-au intalnit la birourile SC Fernix Invest SRL din Ploiesti, strada Cameliei nr. 9A, bloc 58.

(...)

Pentru a-si maximiza sansele de contracarare a activitatilor initiate de PCA Ploiesti, prin cunoasterea lor in extenso si in mod anticipat, Alexe Razvan le-a solicitat numitilor Cosma Mircea – presedintele CJ Prahova si fiului acestuia, Cosma Vlad Alexandru implicarea in identificarea demersurilor initiate de autoritatile de aplicare a legii in contra SC Coni SRL, care beneficiase de numeroase contracte de achizitie publica finantate din bugetul CJ Prahova sau al entitatilor subordonate, cu sprijinul ocult oferit de cei trei antementionati. Fiind astfel direct interesati de stoparea/tergiversarea cercetarilor, ultimii doi, uzand de ascendentul pe care-l au asupra lui Garbea Gheorghe, procuror din cadrul PCA Ploiesti (fost procuror general adjunct al PCA Ploiesti), au actionat, prin capacitarea celui in cauza, pentru identificarea in mediul PCA Ploiesti a stadiului masurilor derulate de aceasta institutie in speta mai sus-amintita.

Drept urmare, la data de 06.09.2013, in jurul orelor 15:00, Garbea Gheorghe s-a prezentat la sediul PCA Ploiesti si a solicitat numitei Banica Mihaela Mirela, grefier sef sectie, date despre registrul penal pe 2013, fiind interesat, in mod special, despre dosarul nr. 465/P/2013 – obiectul cauzei, persoane fizice/juridice vizate. Se pare ca procurorul mentionat avea numarul dosarului inscris pe un biletel. Sunt indicii ca, mai apoi, datele au fost comunicate, prin intermediul aceleiasi filiere prin care s-a realizat solicitarea, familiei Cosma.

Intrucat din datele aflate pana la acel moment rezulta ca cel vizat in mod direct in cadrul dosarului nr. 465/P/2013 era Onea Nicolae, administratorul SC Coni SRL, Alexe Razvan i-a comunicat acestuia ca face obiectul dosarului antementionat, solicitandu-i sa-si angajeze un avocat cu posibilitati in mediul procurorilor din cadrul PCA Ploiesti, prin intermediul caruia sa poata accede la date referitoare la stadiul dosarului, ca urmare a faptului ca, in perioada 06.09-08.10.2013, el va efectua o calatorie turistica in SUA.

Dand curs solicitarilor formulate de Petre Alexe, Onea Nicolae a luat legatura cu avocatul Bunescu Corneliu care, la data de 10.09.2013, s-a prezentat la sediul PCA Ploiesti, sustinand ca a fost contactat de Onea Nicolae care i-a transmis ca pe numele lui/al societatii sale este deschis un dosar penal si a solicitat sa il reprezinte din punct de vedere juridic in relatia cu organele de urmarire penala. Desi a primit un raspuns negativ, in subsidiar, in cadru informal, Bunescu Corneliu a insistat, fara succes, pe linia identificarii datelor legate de existenta/stadiul eventualei lucrari penale, precizand procurorului Negulescu Mircea ca Onea Nicolae a aflat de la Alexe Razvan care „are relatii in Prefectura” (numele generic dat sediului prefecturii si consiliului judetean Prahova), atat numarul dosarului, cat si numele procurorului de caz – cu toate ca, in acea faza, demersurile PCA Ploiesti nu erau destinate publicitatii.

(...)

Alexe Razvan a mai apelat la Manea Gelu Cristian si in data de 26.04.2013, cand i-a solicitat politistului ca, uzand de atributiile sale specifice, sa-i comunice toate datele de interes privitoare la posesorii unor autoturisme suspecte ca ar fi efectuat asupra sa actiuni de supraveghere. Sunt indicii ca, prin intermediul unor asemenea canale de comunicatii dedicate/conspirate, interpusii i-au recomandat in mod direct lui Alexe Razvan sa nu revina in Romania...

Pe de alta parte, actionand pe aceeasi linie, Alexe Razvan a reluat si actiunile de influentare, prin intermediul lui Cosma Mircea si Cosma Vlad Alexandru, a persoanelor obediente acestora, din mediul autoritatilor fiscale prahovene. (...)

*Cititi aici integral Ordonanta de clasare a cauzei dispusa de procurorul DNA Lucian Papici, in care sunt redate rezumatele filajelor si interceptarilor

Comentarii

# Bota vs Florea se apropie de final date 16 April 2014 20:26 -18

Comisia Europeană a lansat, miercuri, un aviz motivat (infringement) împotriva României, care are la dispoziţie două luni pentru a transpune în întregime în legislaţia naţională modificările aduse unor directive comunitare odată cu aderarea Croaţiei la UE. Alături de România, au primit avize motivate Cipru, Irlanda, Italia şi Luxemburg, potrivit unui comunicat al CE. Cele cinci ţări trebuie să transpună în întregime în legislaţia naţională Directiva 2013/25/UE din 13 mai 2013 de adaptare a anumitor directive în domeniul dreptului la liberă stabilire şi în cel al libertăţii de a presta servicii, având în vedere aderarea Croaţiei la UE, la 1 iulie 2013. Directivele modificate prin Directiva 2013/25/UE sunt: Directiva 2005/36/CE privind recunoaşterea calificărilor profesionale, Directiva 77/249/CEE de facilitare a exercitării efective a libertăţii de a presta servicii de către avocaţi şi Directiva 74/557/CEE.  

# Bota vs Florea se apropie de final date 16 April 2014 20:28 -13

“Statele membre trebuiau să adopte şi să publice, cel târziu până la data aderării Croaţiei la Uniune, actele cu putere de lege şi actele administrative necesare pentru a se conforma Directivei 2013/25/UE. În plus, ele trebuiau să comunice imediat Comisiei textul respectivelor acte”, precizează Executivul european, subliniind că cele cinci state nu au transpus deloc sau au transpus incomplet această directivă în legislaţia naţională. Comisia avertizează România, Cipru, Irlanda, Italia şi Luxemburg că, “în absenţa unor răspunsuri satisfăcătoare în termen de două luni”, poate înainta cazurile lor Curţii de Justiţie a UE.

# departe de final date 16 April 2014 21:13 +7

Nu are nicio legatura procedura CE cu faptul ca uniunea lui Bota nu este recunoscuta la nivel national. Pentru a presta servicii ca avocat pe teritoriul UE, trebuie in prealabil sa fii AVOCAT recunoscut in tara unde se presupune ca ai obtinut calificarea. Deci nu mai confunda merele cu perele, nu mai amagi fraierii care au cotizat cate 2000 de lei donatie, 1000 de lei la definitivat si cate 100 de lei /sedinta la INPPA. La care se pot adauga alti potentiali fraieri. Atata doar ca numarul fraierilor care sa creada povestile lui Bota s-a redus ff mult.

# finalul date 17 April 2014 07:34 -8

Tare sunt curios cum vei dovedi prostanacule ca esti avocat? Nu faci parte dintr-o uniune infiintata deci nu esti avocat. Crezi ca la ue te duci cu protocoale? Nici cu santajul nu merge ca ii excluzi din avocatura nu tine figura. Mai bine taci si ramai prost in visele tale ca esti avocat flocist cu admitere data pe brinza in barul de la coltul strazii.

# departe de final date 17 April 2014 11:46 -1

Ce spun eu si ce elucubrezi tu. Ce documente sa ceara UE lui Bota mai nesimtitule ? A pus problema UE privind legalitatea vreunei uniuni din Romania ? Visezi cai verzi pe pereti. Una este libertatea de a profesa si cu totul altceva sa ai dreptul de a profesa. Daca institutiile statului roman spun ca uniunea lui Bota nu este legala, cei de la UE pe cine vor lua in seama, pe tine sau autoritatile statului ? UE nu se baga NICIODATA in reglementarile nationale privind modul de dobandire a unei calificari profesionale. Te invarti mereu in jurul aceleiasi probleme, pseudo legalitatea uniunii lui Bota. Uite ca statul roman nu vrea sa o recunoasca. Si nici statul italian nu o recunoaste. De aia cei facuti avocati de Bota nu pot profesa in Italia. Repet : nu mai aburi lumea cu minciuni si fumigene.

# SLIM date 17 April 2014 12:22 -1

Nu te mai chinui sa-l luminezi pe \"botanisti\",ca astia habar nu au de nimic. Sunt prosti tun,dar latra aiurea niste IMBECILITATI,de genul ca barourile traditionale au fost desfiintate in anul 1948 si alte tampenii... Nu le mai amintesc ca nu merita efortul. Botanistii astia sunt REPETENTII si PROSTII claselor gimnaziale,care si-au luat BAC-ul prin copiat si acum se cred doctori in ale dreptului,dar sarmanii nu stiu nici macar definitia NORMEI JURIDICE,ce sa mai vorbim de altele. Intrebati-l pe fostul puscarias Bota definitia NORMEI JURIDICE.... :lol:

# Banciu date 17 April 2014 12:41 -5

SLIME, analfabetule, cate zeci de mii de euro ai dat pentru a latra din interiorul entitatii mafiote-flocea ?! Pentru tine, stiinta dreptului e o mare necunoscuta. Dar, nu spun ceva nou. Venim tare din urma si va halim cascavalul. De ce va e frica, nu scapati...

# sunteti paraleli date 17 April 2014 13:11 -7

nu ma chinui sa recitesc tampeniile asternute de eminentele voastre mai sus. Cum adica statul roman nu recunoaste UNBR Bota? Pai nu are cum, pt. ca e vorba de UNBR si-atat. Ca este infiintata in 2004 este alta poveste. Si cum sa o recunoasca atat timp cat tentaculele UNBR Florea (sa zicem) sunt intinse in tot sistemul juridic romanesc (procurori, judecatori suspendati dar avocati, neamuri, etc).Si cum ramane cu instantele care recunosc calitatea de avocat a celor din UNBR (2004)?? instantele sunt chiar praf in vant? Iar instantele care nu ii recunosc aplica protocoale comuniste, dictatoriale. Zici ca flacara violet a avocaturii a lovit psihotronic judecatorii. Si DA, libertatea de a profesa are o mare legatura cu dreptul de a profesa. Dreptul de a profesa a fost dobandit prin decizia de intrare, primire in profesie. La noi problema e cea edificata prin decizia CEE, tocmai LIBERTATEA DE A PROFESA. E adevarat ca in statele membre de catre un avocat care provine tot dintr-un stat membru

# sunteti paraleli date 17 April 2014 13:17 -6

Ce inseamna asta? Pai inseamna ca daca ti se recunoaste dreptul de a profesa in alte state membre, in mod automat profesezi in statul de provenienta. Or, daca in statul de provenienta ti se ingradeste dreptul de a profesa, se incalca principiul simetriei directivei CEE. Este absurd sa te recunoasca UE dar statul tau nu. Acum ... hai sariti! Ca ati lipsit la cursul de logica juridica. Dati-mi in cap, ca nu inteleg, ca sunt paralel, botanist, onanist, ce vreti voi. Facand asta imi demonstrati ca intradevar sunteti paraleli!! Si nu in UNBR (2004), ci cu logica, dreptul s.a.m.d. Nu are rost sa continui cu interpretarea directivei CEE pt. ca oricum e in van. Sarbatori fericite tuturor colegilor de profesie consilieri juridici, jurisconsulti. Pentru ca aceasta este profesia, iar nu cea de avocat. Avocatura este o ocupatie!!!

# departe de final date 17 April 2014 13:40 +2

Tu esti cam paralel cu gramatica. \"intradevar\" ? Poate \"intr-adevar\". Spui de logica. Pai ia cazul italian. MJ italian a intrebat la MJ roman daca cei de la Bota profeseaza legal. MJ roman a zis ca nu. Drept pt. care barourile italiene nu recunosc ca fiind avocati pe cei facuti avocati de Bota. E suficient exemplul ? Tentacule, influente, prostii. Sa fie clar : cand un document este semnat de un functionar al statului si stampilat, acel document este perfect valabil in fata oricui. Intelegi sau te faci ca nu ? Unde te duce link-ul de pe site-ul MJ cand cauti un avocat ? La www.bota.ro cumva ? Nicidecum. Gargara, gargara si iar gargara. Nu mai aburiti lumea cu ceva ce nu exista.

# Rares date 17 April 2014 14:24 -5

Doar un individ fara pregatire juridica, ca tine, poate sa dea un asemenea exemplu. Pe langa faptul ca parerea unui functionar corupt si, \"intamplator\", membru suspendat al entitatii-flocea, nu are nicio valoare juridica in fata sutelor de hotarari judecatoresti, Bota a si atacat in instanta \"acel punct de vedere\". In plus, de cand se substituie functionarii publici justitiei, ignorand hotararile acesteia ?! Amice, esti de o prostie tulburatore.

# departe de final date 17 April 2014 15:18 +3

Daca era functionar corupt, ar fi avut dosar penal. Nu are asa ceva. In schimb, oameni de la Bota, in frunte cu el, au maldare de dosare penale. Acel \"punct de vedere\" nu a fost si nici nu va fi anulat vreodata. Si nici nu vor emite alt act care sa-l contrazica. Hotararile alea au valoare zero. Daca aveau vreo valoare, nu mai erai, mai Bota, plimbat cu catuse la maini pana la Suceava. Si nici alti membri de la tine nu ar mai taia carari pe la politie si instante penale in calitate de inculpati. Deci, tot cu gargara te ocupi. Ce fel de avocat esti Bota cand te duci cu mandat notarial in instanta ? ba si presedinte de uniune pe deasupra. Apropo, vezi ca ti-a expirat si al doilea mandat de presedinte. Ocupi ilegal acea functie. Poate te va cauta vreun procuror si pt. asta. Pana atunci, actele ce le semnezi in calitate de presedinte sunt NULE.

# @departe de final date 17 April 2014 15:36 -5

Inteligenta dumneavoastra, in primul rand cratima de la ~intra-devar~ am eliminat-o sa vad in cat timp te legi de ceva in afara fondului discutiei. Te-ai lipit repede, ca musca de ... lipici. In al 2-lea rand, voarea juridica a raspunsului MJ catre Italia este echivalent cu zero. De ce? Pai iti spun eu. Este cumva avocatura in subordinea MJ? Nu! Hotararile instantelor au valoare zero????? Ma uimesti! Tablou pe site-ul MJ? Pai da, noroc cu protocoalele de sifonare. Plimbatul lui Bota cu catuse? De parca e singurul. Mai porneste TV-ul si vei vedea. Avocati retinuti/arestati? Intreaba-l pe ~goagal~. Vei fii uimit. Oricum discutia nu poate ajunge nicaieri pt. ca esti chitit pe un tipar de raspuns. Ti-au spalat creierii la congres? V-au transmis mesaje subliminale? Pacat de atatia si-atatia colegi ~traditionali~ care-si vad de treaba, cu bun simt, care pun pe primul loc dreptul si clientul iar nu ~vanarea~ colegilor UNBR 2004. Si, mai mult, lucreaza impreuna.

# departe de final date 17 April 2014 15:53 +3

Lasa vrajeala cu lipsa intentionata a cratimei. Asta cu musca sa i-o spui presedintelui tau, el vaneaza greselile altora pe aici, cred ca se va bucura ca l-ai facut musca de \"lipici\". \"fii uimit\" ? Alta gogomanie ....Lasa traditionalii ca n-au nicio legatura. Problema e legalitatea voastra. De ce nu face si seful tau protocoale cu MJ ? Nu vrea sau nu poate ? Hai sa-ti dau un exemplu, neavand importanta numele sau ci exclusiv calitatea de avocat la Bota. Bleah Sergiu, de ce este urmarit penal, avand decizie de CA ca este avocat ? Bota la fel. Deci, hotararile alea de care zici au valoare zero, atata vreme cat poti tarat pe la politie de zeci de ori pt. acelasi lucru. Argumente si fapte, nu gargara. De asta ocupati-va, de rezolvarea problemei si nu DOAR de colectat donatii de la fraieri.

# erata date 17 April 2014 15:55 -1

\" ..... cat poti fi tarat pe la ..... \"

# diacritica date 17 April 2014 16:50 -3

~sa fii uimit~ se scrie cu 2 i inteligentule. conjunctivul. tu ai conjunctivita

# departe de final date 17 April 2014 17:19 +3

Mare prost esti. Sau esti musca de \"lipici\" ? Te-a pacalit www.dexonline.ro de data asta. Forma corecta este : vei fi uimit. Sa-ti platesc niste ore de gramatica ? Este verb terminat la infinitiv cu -i, avand aceeasi forma la conditional si viitor (vei fi). Esti prost, prost, prost. Fiindca sunt om bun, iti dau si material de studiu : http://diacritica.wordpress.com/tag/va-fi-sau-va-fii/

# mai departe de final date 17 April 2014 17:25 -5

tare-as vrea sa ne intalnim \"feis tu feis\" sa-ti rup gura aia sloboda si degetelele cu care tastezi. Si sa-ti dau cu biblioteca de drept in cap pana pici lat. Esti mai rau decat ...... aruncatorul de balegar. Macar ala e folositor in agricultura. Tu nu esti folositor decat la ospiciu. Nu esti nebun, esti mai rau!! Cum ai spus chiar matale mai sus: esti prost, prost, prost

# departe de final date 17 April 2014 17:29 +2

Baiatu, tu esti cel prost, dovedit, asa cum scrie mai sus. Sansa ta e ca astia de la LUJU sa-ti stearga comentariile, sa nu vada prea multi cat de slab la minte esti. :lol: Te oftici ? Precum Basescu, prin cu mata-n sacul de la Nana. :lol:

# departe de final date 17 April 2014 17:24 +1

Ce te-am intrebat si ce raspunzi. Doar problema de gramatica, si la ea ai dat-o in bara. In rest, ce ai de zis ? NIMIC, ca nu ai ce. Nu subestima pe ceilalti fiindca poti deveni foarte penibil. Accepta ca sunt destui mai inteligenti decat tine. Tu fiind un specimen prost si nesimtit.

# @departe de final date 17 April 2014 20:00 -4

Nici macar nu pot sa cobor la nivelul tau de inteligenta. sper ca ai inteles. in rest, fa-ma prost cat vrei. oricum esti varza. c\'est la vie, c\'est la guerre. in treducere pt. tine, ASTA-I VIA, ASTA-I GARA. si pentru faptul ca m-ai facut specimen prost si nesimtit, iti multumesc ca mi-ai demonstrat, inca o data, ca sunt si mai prosti decat mine :-x

# departe de final date 17 April 2014 20:59 +2

Baaaah asta....Doamne, cat de prost poti fi ! guerre (franceza) = gara (romana) ??? Baaah, ai absolvit mai multe clase decat are trenul ? Nu cred. Ascunde-te baah, nu mai spune ca esti si avocat pe deasupra. Adica nu esti de fapt. Bota te-a racolat pe baza nivelului atat de scazut de cultura si deosebit de ridicat in materie de prostie ? Expresia completa este aceasta : C\'est la vie, c\'est la guerre, c\'est la pomme de terre - literally, \"That\'s life, that\'s war, that\'s the potato\". Vor rade si curcile de tine, la cat de prost esti.

# Rares date 17 April 2014 15:37 -3

Tu pe ce lume traiesti ?! In lipsa totala de argumente, bati campii. Pai, Romania bananiera e cumva vreun stat de drept ?! Tu nici acum nu stii ca statul roman e cel mai corupt din Europa ?! Tembelule irecuperabil, ce vrei mai mult daca recunosti ca autoritatile statului nu respecta hotararile justitiei. Nici macar in Africa nu s-ar putea intampla asa ceva. Desi esti obsedat de Bota, pe care il stimez pentru lupta pe care o duce pentru a curata profesia de avocat de lichele ca tine, ma confunzi cu acesta. 

# Rares date 17 April 2014 15:42 -3

Comentariul de la 15:37 il priveste pe \"departe de final\" alias \"tare de cap\".

# pentru departe de final date 17 April 2014 16:18 +2

lasa-l mai a cesta in pace ca este unul si acelasi:guru bota care se baga in seama sub n pseudonime.trebuia sa te prinzi dupa prostiile pe care le posteaza .Aceleasi teme fara fond,aceleasi elucubratii si nimic consistent din punct de vedere juridic.

# Rares date 17 April 2014 17:27 -3

Ai aparut si tu, limbricule traditional ? Obsesia ta, fata de Bota, e paranoica. Esti, la fel ca si colegul tau, de o prostie tulburatoare. In plus, ai si un caracter infect.

# Stefanita date 17 April 2014 22:03 +1

Toto idiot,tot idiot?mai om cu parul alb,la varsta ta ai putea sa fii mai serios.Serios, daca nu mai destept.Zicea unul deIQ-ul tau la limita inferioara.Avea dreptate.Numai un om cu acest IQ face/scrie/actioneaza/prosteste/fraiereste/posteaza/vorbeste/ca tine.Jalnic om poti sa fii ,mai acestga.

# avi agramatikus date 19 April 2014 06:35 -3

avi, nu te mai oftica; nu iti face bine la sanatate, tu trebuie sa te vindeci, nu sa tot scuipi pe site-uri! Si fii mai atent la scris ca iar rad astia de tine: ,,toto idiot,, ,,deIQ,, ,,mai acestga,, ,,am ,nm-am,,  hihihi!

# pt gunoiul flocait oarecare date 17 April 2014 22:54 -4

Oarecare, vedem ca ai timp berechet sa comentezi. Imbecilitatea comunistului de tactu se vede in exprimarea ta de oligofren. Te-au lasat  colegii fara paralute? Asta-i viata, ai facut svoala cu traista acum stai acasa ca boul ca nu te cauta nimeni. Apropo rahatul e gratis asa  ca maninca linistit ca nu te baga nimeni in seama ca esti un anonim imbecilizat ascuns dupa taste. Revenind la recunoasterea sau nu a unbr bota de functionari cu pregatire de aceeasi mediocritate ca a ta, este nesemnificatif. Spune dobitocel mic, o sdresa data cu picioarele de un functionar al statului produce vreun efect asupra umbr bota? Mai dobitocus, eu daca emit o hirtie ca nu te recunosc inseamna ca tu nu existi desi ai act de nastere? De ce un dobitoc ca tine are drept sa poarte roba si sa insele oameni? Eu ti-as da voie doar sa maturi instantele rapanosule! Te-a scolit tactu degeaba, din bou nu poti face om. Iti urez sa si parte de multa ..UE !!

# pentru agramaticus condamnatus date 19 April 2014 02:02 +1

dar nici din puscarias,avocat.Iar chestia cu boul ti-au zis-o altii cu referire la tac-tu si ******.Se vede ca esti agramat:cum scrii putin mai mult,incepi cu agramatismele.Se scrie nesemnificativ, prostalaule.Bai vopsitule,am ,nm-am paralaute,eu intru cu roba in instante.Tu nu intri decat in curtea instantei,ori ,rar,in sala ,cand esti parte in proces.Asa ca ciocu mic mai jalnicule.

# GRAMATICUS date 20 April 2014 20:55 0

O sdresa in mod sigur nu are efect asupra umbr bota.dar o adresa de genul ala are fata de unbr bota.Agramatule,unii poarta roba pentru ca sunt avocati adevarati,altii o poarta ca sunt infractori.iar unii infractori nu o mai poarta deloc.Merg in instante cu camasi rosii si cravate verzi,depun o procura ,fac circ ,vorbind prostii si apoi urla ca sunt discriminati.

# Mihaila, lumea n-a uitat date 17 April 2014 17:00 0

Spaga pentru procuror \\\"Seara m-a luat si m-a dus in cartierul Bereasca, acasa la Onea. Eu am stat inchis in masina vreo doua ore. Pe data de 12.12.2005, am fost la Parchet, la Prahova, unde era si Onea, si ne-a spus ca doamna Buliga este la Bucuresti. Pe data de 13.12.2005, am fost la Parchet din nou, Onea era la Buliga in birou. Cand a iesit Onea, Buliga ne-a dus intr-o sala mare si mi-a luat declaratie asa cum a vrut Chivu Razvan. Apoi, Buliga l-a chemat pe procurorul Mihaila pentru a-mi lua si acesta declaratie. Ulterior, pe 14.12.2005, Mihaila mi-a mai luat o declaratie. Cand am plecat de la Parchet, Chivu Razvan a cumparat de la \\\"Bebe Grasu’\\\" doua sticle de Ballantines, doua cartuse de tigari Cartier netimbrate si ne-am intors la Parchet. Aici a scos din buzunar cinci bancnote de cate o suta de euro si le-a pus intr-un plic. A potrivit telefonul pe inregistrare si am intrat in birou la Mihaila. Chivu i-a dat plicul si sacosa (cu whisiki si tigarile) si i-a spus ca poate ii da si lui masina. Dupa ce am iesit de acolo, acesta a ascultat inregistrarea si a spus: «Il am si pe asta la mana». Dupa doua ore l-a sunat si i-a spus: Ia zi bai, Mihaila, cand imi dai si mie masina?\\\". Acesta i-a spus sa vina a doua zi sa-i dea ordonanta, ca in acea zi nu mai avea timp\\\". Extras din articolul \\\" Escrocherie musamalizata de capi ai Politiei si Parchetului din Prahova \\\".

# Mihaila face tot ceea ce stie el mai bine date 17 April 2014 17:02 0

Da, da, Mihaila Aurelian, zis si \\\"spaga pentru procuror\\\", urmarit penal pentru luare de mita de DNA ( a se vedea site-ul CSM sedinta Plen CSM din 1 martie 2006 punctul 40 al ordinii de zi ). Mihaila Aurelian, dupa ce a detinut statutul de urmarit penal pentru luare de mita s-a trezit procuror adjunct la PCA Ploiesti. Pentru mai multe detalii despre Mihaila Aurelian a se citi articolul \\\" Escrocherie musamalizata de capi ai Politiei si Parchetului din Prahova\\\" accesibil pe internet. Ar trebui intrebat Mihaila cum a ramas cu cererea sa de reparare a reputatiei ca de la sedinta Plen CSM din 1 martie 2006, punctul 40 al ordinii de zi, cand s-a amanat discutarea ei, CSM nu a mai luat nicio hotarare.

# Eu,cosmarul copilotului si oligarhilor psd ! date 16 April 2014 22:21 -8

 Pe noi romanii ne intereseaza cazul Duicu,traficul de influienta la usa si cu acordul papagalului copilot al coruptilor pe nume victor viorel ponta! Alooo.Justitia,DNA-ule,ne intereseaza prea putin mafiotii astia mici ca mazare,ne intereseaza jegul ponta care distruge Romania,coruptul care se crede statul roman,sustinut de asa zisul samsar ilie sarbu!

# Băsecurescu, El Pinocchio Maximo date 17 April 2014 10:14 +6

Pe noi, securistii, ne intereseaza sa ramanem la ciolan prostindu-i pe romani. Nu vom stii niciodata ce-i intereseaza pe romani pentru ca nu ne intereseaza. :roll:

# mircea date 17 April 2014 00:58 -11

s-ar zice ca angajatii luju jubileaza ca un procuror se loveste de obstacole in lupta cu porco-baronul. N-are nimic, cosma tot acolo ajunge, cu Ponta, cu Duicu, cu Dragnea, cu Nicolescu, cu Oprisan, Mazare, Nicusor etc etc etc .

# rica date 17 April 2014 09:55 +8

justitia a ajuns rau de tot. Daca nu executa ordine e pusa sub urmarire. cei care executa ordine sunt avansati. asta e lina parchetului anticoruptie, prietenul lui Base

# SILVIU TRANSSEXUALU date 17 April 2014 10:02 -2

Normal, unde ne trezim ? ? ? Basca romanasii promovati sa respinga din start actiunile la CEDO, ca doar asa ne integram in EUROPEAN UTOPIA.

# oarecare 3 date 17 April 2014 15:27 +2

mai mircea ai uitat din lista pe base,udrea,luluta morar,videanu,fratele lui base ,papici,tulus si multi altii.

# Albalux papi ciolanovici date 17 April 2014 08:49 -6

Ordin: spalati oamenii politici vechi cotizanti, ca ne-au luat la ochi europenii! Papiciolanovici a schimbat macelaria....platirea sinecurilor dovedite a inceput sa functioneze de teama sa nu se usuce ciolanulsi sa ramana fara carne!

# Hipster date 17 April 2014 11:24 -4

Daca miroase a coruptie evident s-a pun DNA-ul pe filat. Nu imi pare rau deloc pentru magistratii care lasa o dara urat mirositoare in urma lor... Nu sunt degeaba acele declaratii, nu ii compatimiti! 

# ALBASTRU date 17 April 2014 11:39 -5

Prin `48, ati fost desfiintati de fratele mai mare, acum ambi frati va cauta de legalitate !

# crina date 17 April 2014 12:19 +3

Dar procurorul Tudose este nasul dlui Iacobescu mana dreapta a dlui Sebastian Ghita bunul prieten al dlui Cosma Vlad .Oare de ce trebuia ca tocmai dl Tudose sa fie necesar sa aprbe interceptarile ?Fiecare sa inteleaga ce doreste ,dar din pacate cand stii asa ceva suspiciunile exista ca ceva ar putea fi putred la mijloc insa poate este doar paranoia unora si noi avem un stat de drept.

# Dana date 17 April 2014 14:58 +6

Crina,astepti un raspuns?Eu cred ca prietenia nu mai era chiar [rietenie,ca aia tineri vor puterea in locul celor batrani si doar cu DNA ul pot sa-i indeparteze???Nu stiu,zic,dar eu asa vad .Interesant este ca s-au scremut atata toate parchetele si tot n-au reusit mare lucru.Adica arestarea lui Cosma,doar asta era scopul.Au luat-o prin invaluire ca Bula,de la unul Alexe,niste oameni de afaceri,bla,bla,sa ajunga la tinta finala...si nimic concret.Or fi,n=or fi vinovati,trebuie dovedit,altfel ramane doar asa ....multa galagie a DNA ului.Tot vad ca e evaziunea de 34 mil euro,unde e frate ca la firmele ai caror patroni sunt arestati,nu e aceasta evaziune???unde sunt restul de firme???asta arata ca nu se cauta evaziunea,se dorea indepartearea celui de la CJ.

# Băsecurescu, El Pinocchio Maximo date 17 April 2014 19:36 +4

Dacă e să-i facă scăpați pe de-al de Necolaiciuc, porcurorii trebuie să fie naturali, adică ei înșiși, competenți foc. Când se screm nu ies decât niște stenograme editate bune de publicat de propaganda securistă pentru proști.

# Valeriu Mangu date 17 April 2014 13:16 -4

Articolul \"Care sunt, pana la urma, puterile statului?\" pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu

# APEL CATRE DNA: ARESTATI TOT PARTIDUL date 17 April 2014 13:28 -14

Poate asa va veti convinge CA TOTI CATI AU LEGATURA CU PSSSdeul SUNT INFRACTORI ! Era la mintea cocosului ca seful politiei, judecatorul procurorul , ..daca nu chiar si reprezentantul srri de acolo sunt MAFIOTI! APEL CATRE DNA: ARESTATI TOT PARTIDUL .... fac pariu cu oricine ca daca sunt luati la cercetari ....la fiecare 5 membri AI ACESTUI PARTID luati la intamplare …4 INTRA LA PUSCARIE PE BUNE, si unu cu suspendare! Voi chiar nu intelegeti CA INFRACTORII NU SUNT UNIFORM REPARTIZATI IN PARTIDE.Sunt partide FACUTE NUMAI DIN INFRACTORI.---ca asta de care vorbiti --CA ASA S-AU ALES! CINE SE ASEAMANA SE ADUNA si pentru ei partid inseamana ca NE UNIM, FURAM IMPREUNA , SI NE APARAM IMPREUNA ..Asta inteleg ei prin PARTID! Iar prin castigarea puterii inteleg CA FURA NUMAI EI SI NU MAI FURA SI ALTII ! UITA-te la baronii saltati de dna....chiar e atat de greu de inteles CA ASTIA CHIAR SUNT INFRACTORI? CA NU E NIMIC POLITIC... PRIVITI LA SUBIECTUL DIN PROPOZITIE ---E VREUNUL CARE SA-L CREADA

# ÎNȘTIINȚARE date 17 April 2014 14:30 +10

Securiștii staliniști au fost trecuți pe linie moartă după anii \'50. Ceea ce face DNA-ul astăzi nu va rămâne neevaluat. Regimul securist rămâne fără baterii și mai are energie pentru 7 luni. :roll:

# APEL CATRE DNA: ARESTATI TOT PARTIDUL date 17 April 2014 16:59 -12

Ba trepanatule ce intelegi prin regim securist , basescu si sistemul de justitie, CARE BAGA BANDITII LA PUSCARIE ? ,sau fostii securisti, fostii peceristi si ACTUALII banditii, ?Daca te referi la prima varianta esti pprost si FOARTE PROBABIL FOST SECURIST ,SAU FOST PECERIST(de-ala rau care A SUPT SUDOAREA POPORULUI SI ATUNCI SI ACUM !)

# ÎNȘTIINȚARE date 17 April 2014 19:32 +8

Pupinbăsist jegos, condamnări fără probe, pe deducții, la ordin, se făceau în anii \'50. Atunci puterea era a PCR-ului, iar Securitatea era un instrument, acum însă instrumentul are și puterea. :roll: Probabil ești un țaran prost.

# Eu recunosca ca sunt cam prost , dar matale ,Nea capsuna ? date 17 April 2014 20:46 -10

Eu recunosca ca sunt cam prost , dar matale ,Nea capsuna, care esti asa de cult in cap ,ai putea sa lamuresti cateva afirmatii: zici de condamnări fără probe- te referi la pecali care a facut o frauda doar de 30 milioane de nasturi , sau de fermenechiu care pentru doar 7 milioane de euro FRAUDA A LUAT NEMERITAT DATORITA LUI BSESCU 3 ANI JUMA, SAU DE NAZARE CARE este adus cu mascatii pentru o frauda de doar 130 milioane de nasturi ? sau mai ales de bietul nascase care pentru numai 3 milioane a fost bagat un an juma la puscarie? 2 ) Cand te referi la Securitate te referi la cei care PROVIN DIN SECURITATE, cei care au LUAT FONDURLE FOSTEI SECURITATI si au facut cu ele posturi de tv care otravesc poporul SAU CARE FAC SI ACUM POLITIE POLITICA ? de ex ca oamenii antenelor CARE SUPREAVEGHEAZA 24 DIN 24 ORE TOTI PROCURORII , JUDECATORII ? (care nu sunt din gasca?)

# ÎNȘTIINȚARE date 17 April 2014 21:40 +8

Păi dacă ești retardat, sigur că nu-i chip să pricepi. Prostălane, faceți dosare la ordin, ajungeți în instanță fără probe, motiv pentru care o luați în freză. Excepția o face ICCJ-ul unde colegii vostri vă acceptă dosarul chiar și așa. :roll: Orice grupare mafiotă care își arogă funcțiile Securității este Securitatea. Posturile TV nu-mi îngrădesc mie libertatea și nu pun în pericol libertatea de exprimare, iar controlul societății civile asupra unor sisteme cu apucături represive este absolut normal. De fapt, societatea civilă trebuie să controleze tot ceea ce se întâmplă într-un stat, și nu Securitatea, securist retardat. :roll:

# Nea Capsuna, sa ma scuzi ca te-am suspectat de inteligenta date 17 April 2014 22:35 -7

Nea Capsuna, te rog sa ma scuzi ca te-am suspectat de inteligenta! Am fost luat de val, am gresit , imi cer inca o data scuze.De unde ai luat boala ? Iti spun eu :ai inghitit fara discernamant toate vomele aruncate de la gaznaua3. Tot ce se arunca de acolo e molipsitor daca intalneste un organism foaaarte prooost dotat cu anticorpi (inteligentio naturalae) Uite in ce crize cumplite intri: repeti ca ooul tot ce ai auzit acolo: “ajungeți în instanță fără probe, motiv pentru care o luați în freză”…daca ai avea un pic de creer ai vedea ca PROBELE SUNT NAUCITOARE! Faptul ca desi probele SUNT NAUCITOARE unii judecatori CORUPTI IN SPECIAL DE LA RIMBUMBUNALUL BUGIURESTI … “Orice grupare mafiotă care își arogă funcțiile Securității”- te referi la gaznaua 3 –post de atac si de santaj-condusi in santaj DE CEL MAI MARE BANDIT CARE A TRAIT VREODATA PE ACESTE PAMANTURI .Prin societate civila tu intelegi societatea aia contraabuzurilor –anaxa gazanalei3?

# ÎNȘTIINȚARE date 18 April 2014 08:49 +5

Probele sunt năucitoare pentru că ești năuc. Lasă-te de băutură! Dacă ar fi probe, condamnările cu câtec ar putea fi ușor motivate în termenul legal. Mai greu e când probele sunt năucitoare, securist retardat! :roll:

# ma,nea Conopida ,tu esti bonav rau !PProstia n-are leac! date 18 April 2014 09:43 -7

Nea Conopida -ia spune-mi si mie punctual-daca ai fi judecatorul motanului cu antene care a fraudat statul cu 70 milioane de para, CUM L-AI ACHITA? Ai face si tu ca cei actuali care-si dau seama CA ORICE PEDEAPSA SUB 10 ANI E O RUSINE pentru justitia romana si care il tot amana , de ex l-au mai amanat 2 saptamani ca era o zi noroasa...il vor mai amana si data viitoare daca va fii prea cald sau prea rece sau daca procesul va fii intr-o zi de marti...SPERAND CA AVOR AJUNGE ASA PANA LA ALEGERI SI-L VA SALVA COCHILOTUL ! Da daca nu e asa???? si daca BASESCU VA AJUNGE PREMIER NU INTRA SI JUDECATORII ASTIA LA PUSCARIE ?

# ÎNȘTIINȚARE date 18 April 2014 10:18 +4

Scuze, acum observ că ești doar un pupinbăsist agramat cu băsul în gură. Linge-l până mori de prost ce ești! :roll:

# avi avi date 17 April 2014 21:56 0

Intr-adevar esti cam prost.

# Aurel date 17 April 2014 14:59 +10

La Prahova e clar : Tudose de la PCA a fost basistul care a instrumentat tot. Negulescu este doar o unealta proasta...stie tot parchetul ca nu e un om competent . Interesant totusi ca Tudose l-a pus pe Negulescu sa faca plangere tuturor acestor oameni,nu ?! Scopul lor a fost sa compromita cu minciuni pe toata lumea (lucru confirmat de papici prin rezolutia data) ca sa poata sa lucreze in mod basist dosarul, fara sa-l dea la cei competenti ,adica la DIICOT !!!!!!

# Rica date 20 April 2014 10:44 +3

Da, in ceea ce-l priveste pe Tudose, lucrurile sunt clare ma demult! Problema e ca mai este secondat de unul cu chipul si asemenarea sa! Gasiti personajul!

# Dana date 22 April 2014 12:17 +1

Daca prezenta acest dosar la alt Tribunal,nu la Prahova,nu se facea nicio arestare.De ce au dat judecatorii arest preventiv??pt ca totul este o facatura politica.Evaziunea se probeaza cu inscrisuri,documente ,deci,de ce nu pot fi judecati in libertate?UNDE E PERICOLUL SOCIAL DOMNIII PROCURORI SI JUDECATORI????fugeau aia cu facturile si firmele in lume.Pai nu prea mai puteau pt.ca ele exista,le-au vazut procurorii,bla,bla.Daca la final judecatorii nu=i gasesc vinovati,cine raspunde pt.tampenia de arest preventiv???Niste tampiti.In acasta dimineata,Judecatorii din Timisoara,au lasat in libertate pe unii care au lovit un politist in Timisoara,care s-a dus sa aplaneze conflictul,unde indivizii faceau scandal.Politistul fiind in stare grava.Aia nu prezentau pericol social,prezentau niste oameni de afaceri,catre dadeau de munca la un judet.Asta-i justitia independenta....de toata jena.

# LEGEA date 17 April 2014 15:04 +5

Da,asa este ! Lucrez in parchet si stie toata lumea ! Nu credea nimeni niciodata ca in anul 2014 se poate face ancheta cu pistolul pe masa . Cu siguranta adevarul o sa iasa la iveala,si dupa cum se pare deja incepe sa se complice treaba pentru Tudose care a reusit sa-si puna in cap pe toata lumea. Stati sa vedeti cand apare si a doua plangere in care sunt trecuti pentru interceptare jurnalisti locali, si judecatori ,pentru a fii santajati si infricosati ,sa taca respectiv sa dea solutii sub presiune. RUSINE PCA !!! DIICOT va da clasa

# dana date 17 April 2014 19:11 +6

Astept sa vad ce se va intampla.Vad ca stii mai multe.De la inceput s-a vazut ca e facatura politica.Pai de ce acest procuror nu a trimis in arest pe toti patronii celor 30-40 de firme?ca prejudiciul este de 34 mil euro.au trimis 6-7,care s-au intersectat cu Alexe si atat.Pai de la astia nu se strang nici 3 mil.euro.Daca or fi si aia ca inteleg ca la controalele fiscului erau in regula.Au luat la tocat pe cei cu contracte cu CJ sa-l infunde pe Cosma.Ce sa mai batem campii cu evaziunea ....joc politic si-atat.

# selfie date 17 April 2014 17:38 -2

Nu prea am inteles solutia.........peste tot in cuprins se mentioneaza ,, exista indicii ,, ca la final sa se spuna ,,faptele nu exista,,. Ori daca au anuntat infractorii nu e favorizare?

# rica date 20 April 2014 10:52 0

Se vede ca n-ai inteles solutia! De fapt, n-ai inteles nimic din toata tarasenia, care este mult mai complicata si cu tenebre. Ai o scuza: speta este numai pour le connaisseurs !

# un cetatean date 17 April 2014 21:03 +5

Va dati seama ce puternic este acest procurer?Sa asculti o luna toti sefii dintr-un judet.....Sa stii tot ceea ce se intampla intr-un judet....Si nu oarecare, ca Salaj.....judetul Prahova.Am desfiintat prim-secretarul de partid de pe timpul lui Ceausescu si am inventat PROCURORUL DNA!Oare ce se face cu celelalte informatii, despre ce au discutat sefii aceia?Cine le exploateaza? Pai 42 de procurori ca asta si conduci ROMANIA!!!!Stii tot!Nu ma intereseaza cat de corupti sunt aia, sa-i bage pe toti daca I-au bani, dar sa asculti toti sefii dintr-un judet....E tare!Puterea a fost \"Sparta\" in mai multi sefi ca sa nu fie concentrata in mana unui jupan!Dar atentie, jupanul sa fie un PROCUROR!Il alegem pe PROCUROR, ca fie justitiarul judetului?Nu, este numit si el cuiva se subordoneaza!NU STIU DACA M-AM FACUT INTELES, DAR ATENTIE BAIETI, LEGEA NU CONTEAZA, PROCURORUL POATE DISPUNE O SOLUTIE PE INTERCEPTARI DACA VREA SAU DACA NU VREA!Cred ca propunerea maestrului Iordachescu ar fi excelenta!

# pt papaici date 17 April 2014 21:46 +1

sunt dezamagit.informatiile se verifica din cel putin trei surse diferite.nu una, urat mirositoare, pana la putrefactie.intoxicarea este mama mani******rii la care se adauga conjunctura ,si daca omul are si o pozitie buna in sistem,ramane nedescoperit.poti sa l dovedesti ?nimeni nu a reusit pana acum.i a pacalit pe toti.si pe tine.cu succes.repet , sunt dezamagit.prahova ramane o mocirla pt ca unul profita de ceea ce a fost candva si incalca juramantul fata de tara la modul cel mai grosolan, si face si desface cu binecuvantarea altora infractori ca si el.esti smecher ,papici?? atunci dovedeste l.

# VOI IL APARATI PE COSMA date 18 April 2014 04:47 -8

LUJU, voi ce vreti sa sugerati, ca bietul Comsa e victima? Singurul care poate fi aici gasit vinovat este PAPICI, fiindca a clasat dosarul. Da, oameni buni, de ce dracu\' va faceti ca ploua, nu stiti ca asta stau lucrurile in judete, sunt sisteme mafiote? Pai cum credeti voi ca au ajuns aia sefi in politie, nu ca asa a vrut nenea Cosma? Tu, LUJU, in cazul acesta, ce faci? Ba, si va mai dati deontologi! Colcaie Romania de viermuiti din astia ca in Prahova. Daca as fi in locul lui Kovesi as ordona controale la icre in Prahova. Ba, noi, astia, din Prahova, il stim si pe nenea Fatu, si pe omul lui Cosma, Daniel, ce scrie in rechizitoriu suna 100% adevar. Cum dracu credeti voi ca sefii astia de politie, finante, fosta garda financiara au averi de sta mata-n coada din salarii de eterni bugetari? LUJU, m-ai dezamagit.

# HRISTOS A INVIAT! date 18 April 2014 05:15 -9

Descrierea faptelor din filaj sunt chintesenta a ceea ce se intampla in Romania de 24 de ani. De-aia, ma, n-avem autostrazi, spitale, educatie, stat de drept, din cauza acestui sistem mafiot care a parazitat institutiile. SA VINA AMERICANII sa ne conduca, astia ai nostri sunt iremedial bolnavi de coruptie. Mda, platiti impozite, fraieri de romani, AICI SUNT BANII DVS, LA FEUDELE JUDETENE.

# Băsecurescu, El Pinocchio Maximo date 18 April 2014 08:46 +5

Acia deja conduce gașca securistă din România, motiv pentru care gașca securistă băsistă are protecție totală. Și vezi că papagalul statului bate toba descentralizării, iar acum destructurează feudele pentru a fi preluate de către conducătorii tăi preferați. E fain să schimbi niște bandiți proști cu niște tâlhari inteligenți și eficienți. Vei rămâne în chiloții rupți mult mai devreme.

# avocat traditional date 20 April 2014 22:10 +2

2-3 comentarii pe articol.O fi mafie in Prahova,dar se mai pun si alte probleme: 1.Daca totul a pornit de la discutia din sedinta profesionala,inseamna ca acolo era un turnator,fie la SRI fie la DNA (inclin spre DNA) Deci atentie procurori,aveti turnatori printre voi.(eu stiu la modul cert ca si la procurori si la judecatori exista turnatori la DNA-unora li se spune,,securisti,,) 2.Oare cum a sunat cererea DNA de a se intercepta etc.discutiile celor mentionati ,mai sus? 3.In mod cert,judecatorul de la ICCJ a dat autorizatiile pe ,,ochi frumosi,, 4.Faptul ca Papici a dat aceasta solutie este dovada certa ca autorizatiile s-au cerut ,,la plesneala,, 5.Lucru inadmisibil 6.Daca am avea un CSM serios s-ar sesiza pentru aceste abuzuri.ATENTIE:am exprimat niste opinii ,nu am dat cu parul

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.11.2024 – Fosta sefa de instanta, propusa la MJ in guvernul Sosoaca

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva